Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weid1374 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:23:
Iemand al een goede app gevonden waarmee je je IP Camera's kan bekijken en die ook audio ondersteund?
Heb er een paar geprobeerd, maar geen enkele heeft audio ondersteuning...
:|
IP CENTCOM bijvoorbeeld heeft ondersteuning voor AAC and G.711 maar of je camera wordt ondersteunt is maar de vraag.
Gratis proberen dus maar

Netcam pro kan het ook maar die is duur en geen free trial zo te zien. Die lijkt me alleen interessant als je in security zit of zoiets

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:14:
[...]

IP CENTCOM bijvoorbeeld heeft ondersteuning voor AAC and G.711 maar of je camera wordt ondersteunt is maar de vraag.
Gratis proberen dus maar

Netcam pro kan het ook maar die is duur en geen free trial zo te zien. Die lijkt me alleen interessant als je in security zit of zoiets
Dank voor de reactie! Helaas ondersteunt IP CENTCOM geen Panasonic en Netcam Pro is inderdaad belachelijk duur.
We speuren verder en goede tips blijven welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wel jammer dat Angry Birds voor android wel updates kriijgen, maar niet de W8 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59

Radeon

Today is a good day to die

Is het kopen in de store alleen mogelijk met een creditcard of is het ook mogelijk met een paypal account zonder credit card?

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bij mij gaat het via de telefoonrekening (Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:24
Radeon schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:15:
Is het kopen in de store alleen mogelijk met een creditcard of is het ook mogelijk met een paypal account zonder credit card?
Gaat prima met PayPal zonder credit card. Ik doe dat ook. Zolang er maar saldo op je PayPal account staat wordt het gewoon afgeschreven en kan je winkelen in de Marketplace.
Ik kan ook rustig apps voor Windows 8 en 8 RT kopen op hetzelfde Windows account. Geen probleem en super makkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Poops_McGhee op 14-03-2013 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:25
Niels, vanmiddag prima notificatie in mijn scherm vanwege een dikke sneeuwbui. Helemaal top .... :)

Dacht even een WA berichtje te hebben ontvangen omdat alle notificaties hetzelfde klinken. Maar zag het netjes bovenin het scherm met logo van regenmeter er bij.

@Radeon. Ik betaal gewoon via T-Mobile, komt bij de telefoonrekening op. Erg makkelijk allemaal.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 13-03-2013 23:17 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
GerCor schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:10:
Niels, vanmiddag prima notificatie in mijn scherm vanwege een dikke sneeuwbui. Helemaal top .... :)

Dacht even een WA berichtje te hebben ontvangen omdat alle notificaties hetzelfde klinken. Maar zag het netjes bovenin het scherm met logo van regenmeter er bij.
Mooi zo, ik heb een aantal parameters aangepast dus ook de notificaties zouden iets exacter moeten zijn. Zo mooi zijn als ik onderscheid zou kunnen maken tussen regen en sneeuw. Maar goed, aangezien het al bijna zomer is kan ik me daar volgend jaar druk over maken ;).

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:16
@Niels9001: Sinds de laatste update van de Regenmeter heb ik geen 'automatische' blokkering van de achtergrondtaak meer gehad. Gaat nu al 2 dagen goed, terwijl het de laatste tijd daarvoor om de haverklap blokkeerde. Je fix lijkt dus goed te werken :) Hartelijk dank daarvoor, top-app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb regenmeter ook op mijn startscherm staan, alleen van mij mag dag blauwe scherm met neerslag-waarschuwing wel uit. Tile draait dan niet meer op 7.8 en ik mis dan de info van de achterkant ;)
Kan je daar niet een optie voor maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hjs schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:36:
Heb regenmeter ook op mijn startscherm staan, alleen van mij mag dag blauwe scherm met neerslag-waarschuwing wel uit. Tile draait dan niet meer op 7.8 en ik mis dan de info van de achterkant ;)
Haha, mis de info op de achterkant. Leuk .... Maar euh .... ik zou het wel leuk vinden als de standaardkleur van die waarschuwing aangepast wordt aan themecolor. Volgens Niels blijft het 'zijn' kleur om het op te laten vallen maar ik ben het daar niet mee eens. Ik zou liever zien dat er een extra gekleurd symbool wordt toegevoegd zoals een icoon die de codes aangeeft van de waarschuwingen zoals bijvoorbeeld code oranje of code rood. Tile mag natuurlijk ook helemaal oranje kleuren bij code oranje, of rood bij ...... euh ... code rood, natuurlijk.

De blauwe kleur van Niels vloekt toch wel een beetje met mijn themecolor HTC.

Draait al de hele tijd zonder blokkering en dus top.

En, inderdaad, als de locatienaam er ook nog bij zou kunnen kan de HTC tile van mijn scherm af. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 14-03-2013 11:09 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Momenteel is Node for Windows Phone gratis (normale prijs is €0,99)
Node is a innovative new app that helps you capture and organize your data in an interesting way. You can create pages, take text notes, capture photos, and create task lists. You can easily link between the different pages you create making behave like a fast and fluid wiki in your pocket.

Features
+ Organize your data on pages that can link to each other
+ Use swipe left and swipe right gestures to insert or remove nodes quickly
+ Add already existing nodes onto more than one page
+ Create text nodes to capture your ideas
+ Capture photos and view them in galleries
+ Create projects and task lists
+ Record audio notes
+ Pin your pages to the start screen for easy access
Ik heb er verder geen interesse in, maar misschien dat iemand er hier wat mee wil of kan :)

Verder heeft de wellicht hier ook bekende Daniel van Soest een Foodies Reader uitgebracht :) (ook gratis)

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 14-03-2013 11:12 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Makster schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:33:
@Niels9001: Sinds de laatste update van de Regenmeter heb ik geen 'automatische' blokkering van de achtergrondtaak meer gehad. Gaat nu al 2 dagen goed, terwijl het de laatste tijd daarvoor om de haverklap blokkeerde. Je fix lijkt dus goed te werken :) Hartelijk dank daarvoor, top-app!
Goed om te horen, en nu hopen dat het zo blijft :)!
hjs schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:36:
GerCor schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:58:
[...]Haha, mis de info op de achterkant. Leuk .... Maar euh .... ik zou het wel leuk vinden als de standaardkleur van die waarschuwing aangepast wordt aan themecolor. Volgens Niels blijft het 'zijn' kleur om het op te laten vallen maar ik ben het daar niet mee eens. Ik zou liever zien dat er een extra gekleurd symbool wordt toegevoegd zoals een icoon die de codes aangeeft van de waarschuwingen zoals bijvoorbeeld code oranje of code rood. De blauwe kleur van Niels vloekt toch wel een beetje met mijn themecolor HTC.

Draait al de hele tijd zonder blokkering en dus top.
Zoveel mensen, zoveel wensen :-). In een volgende update wil ik in ieder geval wat 'under the hood' dingetjes veranderen en SlideInEffects toevoegen bij de meeste UI elementen (das gewoon zo mooi he, check je e-mail app als je door de pivot gaat en je ziet dat het onderwerp van het bericht net wat later in komt schuiven :-)). Misschien dat ik de tile kleur als het regent dan ook maar aan laat passen aan de accent kleur. Ik ben nu vooral bezig met Trein, en hoop dan nog een kleine Regenmeter update uit te schieten.

Begin april ga ik op een welverdiende vakantie (hopelijk heb ik Regenmeter daar niet nodig :-)) en daarna zien we weer verder.

Voor verdere suggesties + verbeteringen aan de app(s).. Laat het me weten!

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels9001 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:10:

Zoveel mensen, zoveel wensen :-). In een volgende update wil ik in ieder geval wat 'under the hood' dingetjes veranderen en SlideInEffects toevoegen bij de meeste UI elementen (das gewoon zo mooi he, check je e-mail app als je door de pivot gaat en je ziet dat het onderwerp van het bericht net wat later in komt schuiven :-)). Misschien dat ik de tile kleur als het regent dan ook maar aan laat passen aan de accent kleur. Ik ben nu vooral bezig met Trein, en hoop dan nog een kleine Regenmeter update uit te schieten.

Begin april ga ik op een welverdiende vakantie (hopelijk heb ik Regenmeter daar niet nodig :-)) en daarna zien we weer verder.

Voor verdere suggesties + verbeteringen aan de app(s).. Laat het me weten!

Groeten,
Niels
Dat SlideInEffect ... mooi dat jij op dat soort details let en ook iets mee wilt doen. Vind ik namelijk ook heel mooi gedaan. Nou, tot zover bedankt en geniet van je vakantie. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:20:
[...]
Dat SlideInEffect ... mooi dat jij op dat soort details let en ook iets mee wilt doen. Vind ik namelijk ook heel mooi gedaan. Nou, tot zover bedankt en geniet van je vakantie. ;w
Begin April pas weg ;).

SlideInEffect zit in de Windows Phone Toolkit en is echt belachelijk makkelijk te implementeren: je kunt een index-waarde meegeven waardoor je dus de volgorde kunt bepalen.

Voor de devs onder ons, zie hier:
http://shawnoster.com/201...t-september-2012-release/

Het FeatherInEffect lijkt me ook erg nuttig (zoals bij SMS of e-mail inbox waarbij de onderste items eerst in komen vliegen en daarna de bovenste). Denk eigenlijk wel dat dit alleen werkt als de items er al staan (als het weer nog niet geladen is voordat de app is opgestart zul je er dus niks van zien). Maar even wat testjes doen daarmee.

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Update voor 7.8 is begonnen met uitrollen, en zou de live tile problemen moeten oplossen.

Update loopt nu voor mijn Lumia 800 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niels9001 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:44:
Update voor 7.8 is begonnen met uitrollen, en zou de live tile problemen moeten oplossen.

En welk versienummer heeft deze?

7.10.8860.142 blijkbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door The Dolf op 14-03-2013 20:42 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
The Dolf schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:31:
[...]

En welk versienummer heeft deze?

7.10.8860.142 blijkbaar.
Inderdaad, maar lost schijnbaar de live tile problemen niet op.. en is een 'normale' bugfix. Erg vreemd wat MSFT aan het doen is met 7.8. Hoe kunnen haperende live tiles nou gebeuren? De USP van Windows Phone....

UPDATE: 8862 rolt nu uit, en fixed nu wel de haperende tiles:
http://wmpoweruser.com/go...ugs-also-rolling-out-now/

[ Voor 17% gewijzigd door Niels9001 op 15-03-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb mijn ABSI (en BMI en gewicht grafiek) app ook een update gegeven met een betere grafiek implementatie, full screen grafiek en de mogelijkheid om de data naar je skydrive te exporteren.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/wp_ss_20130314_0002.png Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/wp_ss_20130314_0004.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/wp_ss_20130314_0003.png

Windows Store link for ABSI
of
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/ABSI_qrcode.png

[ Voor 18% gewijzigd door zonoskar op 15-03-2013 10:56 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:44:

Dat is slecht nieuws voor je, ga ik de regenmeter livetile vervangen door die van Het Weer :+
Heb ze vanmorgen een tijd naast elkaar gehad en vind de info van Het Weer net even prettiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
hjs schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:26:
[...]
Dat is slecht nieuws voor je, ga ik de regenmeter livetile vervangen door die van Het Weer :+
Heb ze vanmorgen een tijd naast elkaar gehad en vind de info van Het Weer net even prettiger ;)
Geen probleem :-). Zolang je de app nog maar wel gebruikt hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Voor alle mensen die 8860 of 8862 hebben geinstalleerd (7.8): bij Regenmeter, en waarschijnlijk ook andere apps die de grote live tile ondersteunen, werkt de wide live tile niet meer. Dit komt doordat in de code (sample code van MSFT) er van uit wordt gegaan dat 8858 de OS versie is waarbij de grote tile wordt ondersteund.

Erg vervelend van MSFT dus dat ze dit zo uit pushen. Een update komt er zo snel mogelijk aan.

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Iemand die weet of je routes in Nokia Drive kan laden, bijvoorbeeld om een leuk rondje te fietsen? Kom op internet eigenlijk alleen maar voorbeelden tegen bij oudere besturingssystemen/modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:53
Was er voor WP7 niet een alternatieve nu.nl app? Ik heb die officiële er nu echt afgeflikkerd, werd echt gek van die irritante pop-ups continu. Gisteren kreeg ik elke keer bij het starten iets van 15x achter elkaar een popup met een nutteloze melding. En dan nog de popups dat 'het registreren voor pushnotificaties is gelukt' en dat er 'geen internetverbinding' is (terwijl die er wel is).

De alternatieve versie kan ik echter niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
De update van Skype zou toch binnenkort moeten komen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Hmm interessant: Buienradar schijnt echt met storingen te kampen de laatste tijd.

Bezig met een update, terwijl ik opeens niet de juiste data binnen krijg:

http://gps.buienradar.nl/...?lat=51.917168&lon=4.3396

|01:00 |01:05 |01:10 |01:15 |01:20 |01:25 |01:30 |01:35 |01:40 |01:45 |01:50 |01:55 |02:00 |02:05 |02:10 |02:15 |02:20 |02:25 |02:30 |02:35 |02:40 |02:45 |02:50 |02:55 |03:00

De tijdstippen kloppen niet, en daarnaast wordt er geen regen value meegegeven. Jammer dat dit kan gebeuren, -1 voor Buienradar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nu is MonsterUp Adventures gratis (t/m morgen). Best grappig spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:36

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Avalaxy schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:49:
Was er voor WP7 niet een alternatieve nu.nl app? Ik heb die officiële er nu echt afgeflikkerd, werd echt gek van die irritante pop-ups continu. Gisteren kreeg ik elke keer bij het starten iets van 15x achter elkaar een popup met een nutteloze melding. En dan nog de popups dat 'het registreren voor pushnotificaties is gelukt' en dat er 'geen internetverbinding' is (terwijl die er wel is).

De alternatieve versie kan ik echter niet vinden :(
Ik ben overgestapt naar de app van de NOS, welke ik echt vele malen beter vindt dan de brakke nu app. Misschien niet alle categorieën zoals nu, maar voor het algemene nieuws absoluut superieur.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ruud2001 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:41:
[...]

Ik ben overgestapt naar de app van de NOS, welke ik echt vele malen beter vindt dan de brakke nu app. Misschien niet alle categorieën zoals nu, maar voor het algemene nieuws absoluut superieur.
Ik gebruik ook maar de Nu.nl website of de NOS app. App is echt heel traag, zo zonde aangezien ik denk dat je met de Windows Phone UX echt een fantastisch mooie app zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/teaser.png

Teaser(tje) van wat komen gaat :-).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 16:05
Niels9001 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:22:
[...]

Ik gebruik ook maar de Nu.nl website of de NOS app. App is echt heel traag, zo zonde aangezien ik denk dat je met de Windows Phone UX echt een fantastisch mooie app zou kunnen maken.
Bij mij doen zowel Nu als NOS het prima, geen enkel probleem :)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Niels9001 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:23:
[afbeelding]

Teaser(tje) van wat komen gaat :-).

Groeten,
Niels
Wat is het precies? Een storingsapp voor de NS? Ziet er goed uit hoor. Waarmee maak je trouwens die afbeeldingen waarbij je aan de zijkant de rest van de views ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik vraag me sowieso af waarom Niels deze app maakt. De app treinen is al perfect. Maar goed, een ieder zijn uitdaging. Tis natuurlijk elke dag weer een leerproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem graag verschijnen anders, de andere NS apps zijn het toch niet helemaal, enige kans dat je automatisch een melding kan krijgen als er iets aan de hand is op je favoriete traject?

Gebruik Regenmeter al enige tijd ipv buienradar, als deze net zo strak is ga Trein ook vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Avalaxy schreef op zondag 17 maart 2013 @ 23:43:
[...]Wat is het precies? Een storingsapp voor de NS? Ziet er goed uit hoor. Waarmee maak je trouwens die afbeeldingen waarbij je aan de zijkant de rest van de views ziet?
'Treinvertraging' is nu al te downloaden, maar laat inderdaad de storingen zien op dit moment. V2.0 krijgt een major overhaul, met ook een plan tool en een gedeeltelijk nieuw UI. Ook zijn er trajecten vast te pinnen op het Start Scherm (met in de toekomst een achtergrondtaak om deze up te daten). Zo zie je dus precies hoe laat jouw specifieke trein vertrekt vanaf je geselecteerde station op je live tile. Iets wat ik nog niet ben tegengekomen bij andere apps.

Gewoon Photoshop ;). 3 screenshots maken en naast elkaar zetten.
GerCor schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:03:
Ik vraag me sowieso af waarom Niels deze app maakt. De app treinen is al perfect. Maar goed, een ieder zijn uitdaging. Tis natuurlijk elke dag weer een leerproces.
Naar mijn mening heeft Windows Phone nog teveel rommel in haar Store. Check de iOS App Store eens, zoveel mooie gratis apps. Niet alleen de kwantiteit van apps is veel lager bij ons, maar vooral ook de kwaliteit. Als er een nieuwe app komt die sommige dingen nog beter kan is dit alleen maar iets op toe te juichen. Concurrentie voor het gewin :-)!

Ook wordt een goede UX/UI teveel onderschat. Het is niet alleen maar dat iets 'mooier' wordt, maar het veranderd je beleving totaal. Iets wat Microsoft erg goed heeft neergezet met Windows Phone. Alle details in animaties zijn echt prachtig.
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 03:07:
Ik zie hem graag verschijnen anders, de andere NS apps zijn het toch niet helemaal, enige kans dat je automatisch een melding kan krijgen als er iets aan de hand is op je favoriete traject?

Gebruik Regenmeter al enige tijd ipv buienradar, als deze net zo strak is ga Trein ook vervangen!
Goed om te horen. Ik ben nu nog hard bezig, zal jullie op de hoogte houden bij de uitrol. (Hopelijk ergens volgende week).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Treintijden is geen onaardige app, maar dit ziet er wel heel gelikt uit. Kun jij niet ook even een nieuwe WhatsApp in elkaar zetten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Een trein app bewijst zich pas bij bv een aangepaste dienstregeling.
Ik heb van de winter alle treinapps eraf gegooid en ben 9292 gaan gebruiken omdat alleen die de aangepaste dienstregeling juist weergaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zijn er hier developers die een goede wekker app kunnen/willen maken? In die app zou wat mij betreft een grote groene knop moeten zitten om te snoozen, een klein (rood) knopje om hem uit te zetten en bij voorkeur een instelbare snooze tijd.
Zou zoiets mogelijk zijn met de API's die Microsoft ter beschikking stelt of vraag ik nu een mission impossible?

Ow ja, uiteraard voor WP7 EN 8 :+

Ik vind de ingebouwde wekker app maar ruk. Heel strak, maar zonder mijn lenzen in, is het soms gokken of ik nu de goede knop inram. Vaak met als gevolg dat ik aan de late kant wakker schrik,

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
TheZeroorez schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:06:
Treintijden is geen onaardige app, maar dit ziet er wel heel gelikt uit. Kun jij niet ook even een nieuwe WhatsApp in elkaar zetten? :p
WhatsApp zou inderdaad iets moeten doen met een mooie panorama-view in het begin. Al je chats als tiles die bewegen als ze worden geupdate :-)!
hjs schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:15:
Een trein app bewijst zich pas bij bv een aangepaste dienstregeling.
Ik heb van de winter alle treinapps eraf gegooid en ben 9292 gaan gebruiken omdat alleen die de aangepaste dienstregeling juist weergaf.
Klopt, maar volgens mij gebruikt de NS 2 aparte data stromen. Een voor hen zelf, en een voor developers. Ook in de database van 9292 kun je als 3de partij niet inkomen (ze zijn al 2 jaar bezig met een API ;( ). Geen idee of de NS ook aangepaste dienstregelingen door sturen in hun API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
@Niels, ik ga de app gelijk installeren, vooral ook omdat jij veel doet met opmerkingen. Dat, en dat jij op details let - de mogelijkheden van UI - vind ik geweldig. En natuurlijk jouw streven naar reclameloze, perfecte apps in de Store.

@PaT. En zo zou ik wel een app willen hebben dat samenwerkt met de ingebouwde agenda. Ik zou het ontzettend handig vinden als van alle werknemers - in de buitendienst - een agenda is, in 1 telefoon/Surface RT of PRO - en dat je kunt zien waar en wanneer ze ergens voor het bedrijf aan het werk zijn. Dus, een kaart van Nederland, ga ik om 08:00 uur aan het werk, dan verschijnt er een tekstvlak eventueel een foto van mij op die locatie in het land op het scherm. Ben ik klaar met werken, dan verdwijnt dat foto-tje weer uit het scherm. En zo van alle werknemers van ons bedrijf. Dus, een beetje het idee van callcenters die zo'n overzicht hebben hoeveel bellers er nog in de wacht staan, maar dan anders. Lijkt mij super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Niels9001 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:52:
[...]

'Treinvertraging' is nu al te downloaden, maar laat inderdaad de storingen zien op dit moment. V2.0 krijgt een major overhaul, met ook een plan tool en een gedeeltelijk nieuw UI. Ook zijn er trajecten vast te pinnen op het Start Scherm (met in de toekomst een achtergrondtaak om deze up te daten). Zo zie je dus precies hoe laat jouw specifieke trein vertrekt vanaf je geselecteerde station op je live tile. Iets wat ik nog niet ben tegengekomen bij andere apps.
Ik kan me vergissen maar heb nu 2 dagen de treinvertraging app geinstalleerd gehad en ook 2 dagen smorgens een lege batterij. Ga er nu dus vanuit dat het door de App komt. Zoniet laat ik het nog wel horen.

spoiler: batterij ramp
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/40544182/wp_ss_20130318_0001.png

[ Voor 8% gewijzigd door Rips10 op 18-03-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels, is het ook mogelijk dat we zelf een geluidje kunnen kiezen voor de notificatie(s) bij regenmeter? Want nu klinken WhatsApp, Skype, Twitter en regenmeter allemaal hetzelfde. Een attentiesignaal van TVGids klinkt anders, dus zou toch moeten kunnen hoop ik. En WP8 heeft zelf een aantal aardige soundjes ....

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 18-03-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rips10 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:35:
[...]

Ik kan me vergissen maar heb nu 2 dagen de treinvertraging app geinstalleerd gehad en ook 2 dagen smorgens een lege batterij. Ga er nu dus vanuit dat het door de App komt. Zoniet laat ik het nog wel horen.

spoiler: batterij ramp
Dat is erg vervelend. Vraag me wel af hoe de app dan energie verbruikt. Er is geen achtergrond taak actief, en de tiles worden niet ververst. (Zijn gewoon plaatjes die deeplinken naar de app). Ook loopt de app niet in de achtergrond, en als hij getombstoned is gebruikt hij ook geen energie. Laat me weten of een herinstallatie / verwijderen van de app iets doet.
GerCor schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:32:
Niels, is het ook mogelijk dat we zelf een geluidje kunnen kiezen voor de notificatie(s) bij regenmeter? Want nu klinken WhatsApp, Skype, Twitter en regenmeter allemaal hetzelfde. Een attentiesignaal van TVGids klinkt anders, dus zou toch moeten kunnen hoop ik. En WP8 heeft zelf een aantal aardige soundjes ....
Geen idee of dit kan. Zal ik moeten uitzoeken, of misschien weten de mede-Tweakers het wel. Klinkt als een leuke feature. (Misschien wat vallende regendruppels bijv 8)7 ). Gaat op de suggestie-lijst.

Groeten,
Niels

[ Voor 27% gewijzigd door Niels9001 op 18-03-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

De langverwachte update van Skype, waarmee Skypen vanuit People Hub weer mogelijk is, is uit :)

Verder is MyAppFree wel een aanrader, kun je zien welke apps er in de aanbieding zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Tomba schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:34:
De langverwachte update van Skype, waarmee Skypen vanuit People Hub weer mogelijk is, is uit :)

Verder is MyAppFree wel een aanrader, kun je zien welke apps er in de aanbieding zijn :P
In de release-notes/verschillende websites zie ik alleen een aantal punten staan m.b.t. de verbeterde video-kwaliteit etc.

Ook zie ik in de People Hub bij contact personen niks staan over Skype, bij jou wel? Moet ik dat ergens aanzetten?

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Niels9001 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:01:
[...]

In de release-notes/verschillende websites zie ik alleen een aantal punten staan m.b.t. de verbeterde video-kwaliteit etc.

Ook zie ik in de People Hub bij contact personen niks staan over Skype, bij jou wel? Moet ik dat ergens aanzetten?

Groeten,
Niels
Je kunt het bijvoorbeeld zien als je bij instellingen de voorkeuren veranderd bij 'contactenlijst filteren'
Je Skype-contacten staan in je contactlijst erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

PaT schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:08:
Zijn er hier developers die een goede wekker app kunnen/willen maken? In die app zou wat mij betreft een grote groene knop moeten zitten om te snoozen, een klein (rood) knopje om hem uit te zetten en bij voorkeur een instelbare snooze tijd.
Zou zoiets mogelijk zijn met de API's die Microsoft ter beschikking stelt of vraag ik nu een mission impossible?

Ow ja, uiteraard voor WP7 EN 8 :+

Ik vind de ingebouwde wekker app maar ruk. Heel strak, maar zonder mijn lenzen in, is het soms gokken of ik nu de goede knop inram. Vaak met als gevolg dat ik aan de late kant wakker schrik,
Ik ben ooit begonnen met een alarm app, misschien moet ik die eens afmaken. Ik had wel al een soort flip-to-snooze functie erin gemaakt, maar een grote snooze knop is ook een goed idee.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

aaah eindelijk mijn 6 skype contacten in de lijst :p
thanks voor de tip Tomba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

zonoskar schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:08:
[...]

Ik ben ooit begonnen met een alarm app, misschien moet ik die eens afmaken. Ik had wel al een soort flip-to-snooze functie erin gemaakt, maar een grote snooze knop is ook een goed idee.
*O* *O* *O*

Yes please! Dat zou echt heel, heel, heel erg tof zijn!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Leg maar een bril naast je bed :P

Weet iemand nog een goede data verbruik app voor mijn Huawai?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Oe nice, Cellular Live Tile en WiFi Live Tile zijn tijdelijk gratis :) Werken uitstekend om in 1 oogopslag de échte status te zien van je WiFi en 3G:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2VBuHpGKDyOkANcw8KfIP3SH/full.jpg
Ik ben hier dus met 292Mbit verbonden met het WiFi netwerk hier en met 3G met Vodafone, als ik op de tile klik kom ik in de betreffende settings pagina's :) Ideaal!
defcon84 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:26:
aaah eindelijk mijn 6 skype contacten in de lijst :p
thanks voor de tip Tomba
Graag gedaan :)
Werkt echt handig!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JhWd2MSFrwqEh8y600cEJtPJ/full.jpg
jeka schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:29:
Leg maar een bril naast je bed :P

Weet iemand nog een goede data verbruik app voor mijn Huawai?
Helaas is er tot op heden geen data verbruik app, omdat geen enkele provider in NL Datasense ondersteunt |:(
Je kunt wel Belstatus gebruiken, maar die is er AFAIK alleen voor Vodafone, KPN en T-Mobile (en kost 99 cent) Die leest de online pagina uit van de provider

[ Voor 63% gewijzigd door Tomba op 19-03-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het koppelen van contactpersonen met die in Skype, lukt wel in de telefoon zelf, maar Skype laat ze nog apart staan. Misschien moet ik meer geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Tomba schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:42:
Oe nice, Cellular Live Tile en WiFi Live Tile zijn tijdelijk gratis :) Werken uitstekend om in 1 oogopslag de échte status te zien van je WiFi en 3G:
[afbeelding]
Ik ben hier dus met 292Mbit verbonden met het WiFi netwerk hier en met 3G met Vodafone, als ik op de tile klik kom ik in de betreffende settings pagina's :) Ideaal!
Cellular Live Tile: "This app is no longer published" :p
dat ging snel :)

Ik ben nog steeds fan van de 2 functies op 1 tile via Dashboard (altijd gratis).
heb je ook meteen de status van beide connecties, alleen niet de snelheid, ma die boeit me toch niet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sk3uRMt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Die Cellular live tiles zijn alleen vrij nutteloos, iig de achterkant ervan. En volgens mij werd in de beschrijving beloofd dat je data verbruik bijgehouden werd, maar daar vind ik in de app niets van terug. (Ik was net op tijd denk ik). En volgens mij is de connectie bij de Wifi app altijd 292 MBit, want thuis heb ik dat en hier op het werk ook. Thuis heb ik een Apple Airport Extreme, die volgens mij maximaal 100 MBit zou kunnen.
PaT schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:28:
Yes please! Dat zou echt heel, heel, heel erg tof zijn!
Het duurt wel even voor die af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

defcon84 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:33:
[...]

[...]
Das vreemd, voor mij is ie gewoon nog beschikbaar?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/roy6y0I7QPG7l8VFsdYCJ6FO/full.png
[...]
Ik ben nog steeds fan van de 2 functies op 1 tile via Dashboard (altijd gratis).
heb je ook meteen de status van beide connecties, alleen niet de snelheid, ma die boeit me toch niet.
[afbeelding]
Die had ik eerst, maar vind deze nieuw toch nog wat fijner :P
zonoskar schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:42:
Die Cellular live tiles zijn alleen vrij nutteloos, iig de achterkant ervan. En volgens mij werd in de beschrijving beloofd dat je data verbruik bijgehouden werd, maar daar vind ik in de app niets van terug. (Ik was net op tijd denk ik). En volgens mij is de connectie bij de Wifi app altijd 292 MBit, want thuis heb ik dat en hier op het werk ook. Thuis heb ik een Apple Airport Extreme, die volgens mij maximaal 100 MBit zou kunnen.

[...]

Het duurt wel even voor die af is :)
Achterkant heb ik uitstaan ;)
Of ie overal 292Mbit aangeeft weet ik niet eerlijk gezegd, maar je Apple Airport Extreme ondersteunt gewoon 802.11n dus tot 300Mbit ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 19-03-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik krijg de foutmelding:
Kan app niet downloaden
Uw versie van de Windows Phone-software wordt niet ondersteund door deze toepassing.

Poging 2:
We kunnen deze app op dit moment niet naar uw telefoon verzenden

Dat blijft gewoon erg gaar werken :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik vind die cellular tiles ook dikke onzin. In het begin ook op mijn scherm gehad, maar wat moet je er mee?

Als ik geen wifi verbinding heb, geeft die tile dat helemaal niet aan. Je kunt het alleen handmatig in- en uitschakelen. Tssss.

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En .... regenmeter is weer geblokkeerd .... laatste aanpassing was 01:50 uur.

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

GerCor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:08:
Ik vind die cellular tiles ook dikke onzin. In het begin ook op mijn scherm gehad, maar wat moet je er mee?

Als ik geen wifi verbinding heb, geeft die tile dat helemaal niet aan. Je kunt het alleen handmatig in- en uitschakelen. Tssss.
Wat moet je er mee? In 1 oogopslag de status zien en met 1x tappen in de instellingen komen :) Bij mij geeft ie netjes aan als WiFi uit staat overigens:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RRmWgTOBuV9A1twlreivDppu/full.jpg
Anyway, ik vind hem persoonlijk net wat fijner werken dan Dashboard (mijn doel van LiveTiles is toch echt info geven en niet statisch wezen ;) ) en ben blij dat je m gratis op kunt pikken. Als je hem niet wilt hebben, even goede vrienden! (Het is niet mijn app :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 19-03-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ja, als je wifi handmatig uitzet of als er geen wifi verbinding is? Ik heb toch geen tile nodig die mij vertelt dat wifi uit staat als ik dat zelf net handmatig heb uitgezet. Ik ben geen dom blondje.

Wat ik verwacht, eerlijk gezegd, is een tile die aangeeft als ik verbinding heb .. wifi wordt gebruikt. Kom ik buiten het bereik dan moet de tile ZELF aangeven dat 3G actief is en wifi uit staat.

Ik ga toch ook niet, als ik auto aan het rijden ben en mijn richtingaanwijzer gebruik, het raam openzetten en schreeuwen dat ik mijn richtingaanwijzer heb aangezet? 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

GerCor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:35:
Ja, als je wifi handmatig uitzet of als er geen wifi verbinding is? Ik heb toch geen tile nodig die mij vertelt dat wifi uit staat als ik dat zelf net handmatig heb uitgezet. Ik ben geen dom blondje.

Wat ik verwacht, eerlijk gezegd, is een tile die aangeeft als ik verbinding heb .. wifi wordt gebruikt. Kom ik buiten het bereik dan moet de tile ZELF aangeven dat 3G actief is en wifi uit staat.

Ik ga toch ook niet, als ik auto aan het rijden ben en mijn richtingaanwijzer gebruik, het raam openzetten en schreeuwen dat ik mijn richtingaanwijzer heb aangezet? 8)7
God Ger, jij en ik hebben duidelijk andere verwachtingen van een computer ;) Ik heb geen behoefte om continu te onthouden of ik WiFi aan of uit heb staan en heb liever dat mijn telefoon me dat vertelt. Ik zet WiFi zoveel mogelijk uit, maar wil het nog wel eens vergeten.
Als je t zo bekijkt als jij heb je in principe genoeg aan de ingebouwde manier van aangeven of er WiFi is toch?
WiFi aan. niet verbonden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qmTH7M7lMoD9qhu5tTcqnERH/full.jpg
WiFi aan, wel verbonden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ua1N7sg9QyXhXgm27Swm6kN5/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Precies, daarom zijn die extra tiles, wat mij betreft, dikke onzin. Volgens mij had ik ooit op de iPhone een app die zo werkt zoals ik het heb beschreven. Maar daar had ik ook informatie over de batterij. Niet, zoals nu, een batterij icoon maar gewoon in percentages. Ik heb wifi ALTIJD aanstaan, zie het nut niet om dat uit te zetten.

Maar, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Joh, maak je niet zo druk. Niet iedereen is zoals jij, sommigen vinden het wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik maak me ook helemaal niet druk, vertel gewoon waarom IK het onzin vind. Of mag dat niet? Verder is het voor degene die het wel nuttig vindt, een prima app. Niks mis mee.

En, ik weet niet of het deze app was of één van die 10+ andere. Zit ik op mijn eigen WLan, dan geeft de tile dat netjes aan. Maar ga ik vervolgens naar mijn zwager, zit ik op zijn WLan. Alleen zegt de tile dat ik op mijn eigen WLan zit. Volstrekt nutteloos, wat mij betreft.

[ Voor 44% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Het probleem met het wifi symbool in de statusbalk is dat die altijd 3 streepjes geeft, ongeacht het werkelijke bereik op de wifi. Dat is dan wel beter in die livetiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GerCor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:09:
Ik maak me ook helemaal niet druk, vertel gewoon waarom IK het onzin vind. Of mag dat niet? Verder is het voor degene die het wel nuttig vindt, een prima app. Niks mis mee.

En, ik weet niet of het deze app was of één van die 10+ andere. Zit ik op mijn eigen WLan, dan geeft de tile dat netjes aan. Maar ga ik vervolgens naar mijn zwager, zit ik op zijn WLan. Alleen zegt de tile dat ik op mijn eigen WLan zit. Volstrekt nutteloos, wat mij betreft.
Beperkte functionaliteit mede door het OS zelf. In de eerste melding van de app wordt ook aangegeven dat ze bepaalde informatie niet zomaar kunnen tonen door limitatie van het OS zelf. (naam aan dus ook Wifi-naam). Het is mischien dan voor anderen nutteloos, maar meer zal je op dit moment denk ik niet uit een app kunnen halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe skypeupdate is fijn. Voegt toch wel weer wat toe. Had zelf overigens dat ik hem eerst even aan moest zetten voordat de koppeling werd gemaakt bij de peoplehub.

Hoorde gister trouwens van mn vader dat je bij trajectcontrole ook wel wat aan Flitservice Flitsnav hebt. Die geeft dan aan wat je gemiddelde snelheid over het traject is, zodat je daar rekening mee kunt houden. Mocht je dus vaak op de A2 of A12 zitten (of andere trajecten)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:37
Hoe voeg ik die skypecontacten toe?
Skype denkt geen update beschikbaar te hebben voor mij, ook niet na erin/eruit in de marketplace.
Kan dus nergens aangeven dat ook Skype in de peoplehub zichtbaar moet zijn..

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Moet je misschien even wachten tot het wel beschikbaar is. Geen idee of dat per regio, of provider gaat. Bij mij stond bij de app: bijwerken. T-Mobiele overigens.

Toch klopt het niet. Kijk ik op mijn telefoon dat is mijn vriendin online bij Skype, kijk ik bij Outlook.com, personen ... dan is ze offline. Werkt allemaal nog niet lekker samen.

[ Voor 42% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Driek schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:06:
Hoe voeg ik die skypecontacten toe?
Skype denkt geen update beschikbaar te hebben voor mij, ook niet na erin/eruit in de marketplace.
Kan dus nergens aangeven dat ook Skype in de peoplehub zichtbaar moet zijn..
Je hebt wel een Windows Phone 8 toestel? (anders werkt dit sowieso niet)
Stap 1; je gaat naar http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51 op je telefoon. Als jij niet bijwerken (of installeren) te zien krijgt heb je al de juiste versie
Stap 2: Start Skype eenmalig op
Stap 3; die is er nie ;) (want vanaf dat moment is de integratie voltooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Op je personen Hub wel, maar in de Skype app zelf werkt het voor geen meter. Ik heb ook het idee dat Skype uitsluitend naar telefoonnummers kijkt. Heb je 2 contacten met hetzelfde telefoonnummer, dan laat Skype er maar 1 zien.

En de koppelingen die je in personen Hub maakt, werken niet in de Skype app.

Dus, voor zover ik het nu snap houdt deze 'update' in dat Skype nu te zien is in de Hub personen, verder niks aangepast.

O, wacht ... je kunt nu ook met een ander account inloggen.

Ben benieuwd hoe ze dan voor elkaar krijgen als je met een ander account inlogt. Welk effect dat straks heeft op jouw contacten in je telefoon. Als mijn vriendin inlogt .... en dan? Mijn telefoon kent mijn vriendin namelijk helemaal niet, anders dan een contactpersoon, Twitter en Skype.

[ Voor 59% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Dus die update is alleen voor WP8? In de webbased store staat versie 2.4, beschikbaar voor 8 en 7.5. Dan is het toch niet duidelijk dat ik op 7.8 eigenlijk vastzit met 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:43:

Dus, voor zover ik het nu snap houdt deze 'update' in dat Skype nu te zien is in de Hub personen, verder niks aangepast.
Naast de People Hub integratie kun je nu ook van camera wisselen tijdens het videobellen (front facing, of back). En is het beeld nu in 'HD'.

http://www.wpcentral.com/...gh-def-video-support-more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:37
Tomba schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:36:
[...]

Je hebt wel een Windows Phone 8 toestel? (anders werkt dit sowieso niet)
Stap 1; je gaat naar http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51 op je telefoon. Als jij niet bijwerken (of installeren) te zien krijgt heb je al de juiste versie
Stap 2: Start Skype eenmalig op
Stap 3; die is er nie ;) (want vanaf dat moment is de integratie voltooid)
aha windows phone 8 :(

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nee joh Windows Phone 8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 17:21
Update voor de Wifi is m'n telefoon aan het binnen halen. Wat houdt die update in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Geen flauw idee welke telefoon jij hebt .... dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grote kans dat ie een WP7.5 of 7.8 telefoon heeft en de 7.8 bugfix aan het binnenhalen is. Er is namelijk nog niets bekend over een patch voor 8.0

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Volgens mij had ik een week of twee geleden ook een update voor Wi FI, merk er verder niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:18
Kreeg gisteren wel een Netwerk+ update op mijn 920, maar geen idee wat de wijzigingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 16:05
GerCor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:30:
Volgens mij had ik een week of twee geleden ook een update voor Wi FI, merk er verder niks van.
In Windows Phone 8 worden nu verschillende prioriteiten aan uw Wi-Fi-verbindingen toegekend op basis van uw verbindingsgeschiedenis.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:42:
Grote kans dat ie een WP7.5 of 7.8 telefoon heeft en de 7.8 bugfix aan het binnenhalen is. Er is namelijk nog niets bekend over een patch voor 8.0
WP7 update alleen via Zune dus ik denk het niet eigenlijk ;) Denk eerder deze update: http://www.developer.noki...-lumia-820-and-lumia-620/

Overigens, er is een update uit voor een van mijn favoriete programma's :) PhotoSynth is bijgewerkt naar 1.6.
The update addresses the camera viewfinder turning green after using Photosynth, updated the camera calibration logic to properly preserve the field of view information and improvements to auto-cropping of a flat panorama for sharing or saving images to your Pictures Hub.
Heb er zelf wat voorbeelden van online staan :) (gemaakt nog met mijn Lumia 800, maar ook wat panaroma's die ik met Microsoft ICE aan elkaar heb gestitcht)

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 20-03-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Tomba schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:00:
[...]

WP7 update alleen via Zune dus ik denk het niet eigenlijk ;) Denk eerder deze update: http://www.developer.noki...-lumia-820-and-lumia-620/

Overigens, er is een update uit voor een van mijn favoriete programma's :) PhotoSynth is bijgewerkt naar 1.6.

[...]

Heb er zelf wat voorbeelden van online staan :) (gemaakt nog met mijn Lumia 800, maar ook wat panaroma's die ik met Microsoft ICE aan elkaar heb gestitcht)
Ik heb een 820, maar die update is het niet. Het revisienummer van de firmware is anders. Maar goed, die komt binnenkort dus ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Insert12 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:00:
[...]

Ik heb een 820, maar die update is het niet. Het revisienummer van de firmware is anders. Maar goed, die komt binnenkort dus ook nog :)
Ik heb ook een 820, welke firmware versie heb je binnengekregen? 1232.5951.1249.1005 is degene die ik nu heb (OS 8.0.10211.204)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Tomba schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:08:
[...]

Ik heb ook een 820, welke firmware versie heb je binnengekregen? 1232.5951.1249.1005 is degene die ik nu heb (OS 8.0.10211.204)
Ik heb exact hetzelfde nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Insert12 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:09:
[...]

Ik heb exact hetzelfde nu :)
Ah ok, je liep gewoon een beetje achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Tomba schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:42:
[afbeelding]
[...]
Ziet er goed uit, heb ze ook gelijk gedownload en geïnstalleerd. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Tomba schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:13:
[...]

Ah ok, je liep gewoon een beetje achter ;)
Kan zijn dat het firmware nummer al hetzelfde was voor de update, maar dat weet ik niet. Ik houd ze niet dagelijks in de gaten :P

Edit: Eind vorige week Regenmeter van m'n telefoon verwijderd, omdat ik hem toch niet gebruikte en sindsdien kan ik twee volle werkdagen op één batterij doen. Eerder haalde ik maximaal 20 à 24 uur. Is er bij jou iets bekend van batterydrain dankzij deze app Niels?

[ Voor 31% gewijzigd door Insert12 op 20-03-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Insert12 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:47:
[...]
Edit: Eind vorige week Regenmeter van m'n telefoon verwijderd, omdat ik hem toch niet gebruikte en sindsdien kan ik twee volle werkdagen op één batterij doen. Eerder haalde ik maximaal 20 à 24 uur. Is er bij jou iets bekend van batterydrain dankzij deze app Niels?
Dat is minder leuk om te horen! Zover ik weet nog geen eerdere klachten hierover.

- Had je de achtergrondtaak aan? (Een achtergrondtaak wordt door het OS sowieso gekilled naar 30 seconden of hoog memorygebruik, precies om dit soort dingen te kunnen voorkomen). Op 7.8 waren er problemen door live tiles die bleven haperen, maar volgens mij zit jij op WP8 zo te lezen?
- Als een app getombstoned wordt verbruikt hij ook nauwelijks energie, dus ook bij 'minimaliseren' kunnen hier eigenlijk geen problemen voorkomen.
- Verder zijn er ook geen rare hacks zoals de WiFi hack van WhatsApp gebruikt.

Ik zal bij de volgende update eens proberen om de app te analysen in Visual Studio.

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Niels9001 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:58:
[...]

Dat is minder leuk om te horen! Zover ik weet nog geen eerdere klachten hierover.

- Had je de achtergrondtaak aan? (Een achtergrondtaak wordt door het OS sowieso gekilled naar 30 seconden of hoog memorygebruik, precies om dit soort dingen te kunnen voorkomen). Op 7.8 waren er problemen door live tiles die bleven haperen, maar volgens mij zit jij op WP8 zo te lezen?
- Als een app getombstoned wordt verbruikt hij ook nauwelijks energie, dus ook bij 'minimaliseren' kunnen hier eigenlijk geen problemen voorkomen.
- Verder zijn er ook geen rare hacks zoals de WiFi hack van WhatsApp gebruikt.

Ik zal bij de volgende update eens proberen om de app te analysen in Visual Studio.

Groeten,
Niels
Instellingen stonden gewoon op standaard, dus achtergrondtaak stond denk ik ook aan. Ik zit op WP8 inderdaad. Wat is tombstonen? Andere hacks heb ik niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Insert12 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Instellingen stonden gewoon op standaard, dus achtergrondtaak stond denk ik ook aan. Ik zit op WP8 inderdaad. Wat is tombstonen? Andere hacks heb ik niet gebruikt.
Als je in bijv. Regenmeter zit, en je gaat naar een andere app wordt Regenmeter "getombstoned". Het wordt geminimaliseerd doordat de laatste 'staat' wordt opgeslagen. Zodra je de app dan weer opent gaat hij verder waar je gebleven was. De app loopt dus in de meeste gevallen NIET in de achtergrond door (true multitasking), en kan dus ook geen energie verbruiken.

Sommige apps kunnen dit wel, zoals bijvoorbeeld navigatie apps, of streaming apps.

Geen van deze manieren worden gebruikt door Regenmeter, dus daar kan in principe geen battery drain door ontstaan. Daarnaast sluit ook de achtergrondtaak zich vanzelf als hij 'klaar' is (= tiles updaten) of crashed/teveel memory verbruikt/langer dan 25 seconden bezig is.

'Battery drainen' kan dus eigenlijk niet zo snel voorkomen voor alle 3rd party apps.

Mede-tweakers: correct me if I'm wrong!

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Regenmeter 2.2.2.0 is te vinden in de Store. Bij neerslag kleurt de tile nu gewoon de accentkleur, en klapt hij ook om voor de forecast, net als bij droog weer. Verder wat UI- en under-the-hood-verbeteringen.

www.windowsphone.com/nl-N...81-4448-ab57-07191353e19c

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Niels9001 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:55:
[...]
Dat is erg vervelend. Vraag me wel af hoe de app dan energie verbruikt. Er is geen achtergrond taak actief, en de tiles worden niet ververst. (Zijn gewoon plaatjes die deeplinken naar de app). Ook loopt de app niet in de achtergrond, en als hij getombstoned is gebruikt hij ook geen energie. Laat me weten of een herinstallatie / verwijderen van de app iets doet.
Zoals gezegd, zou ik erop terug komen als ik er vanuit ging dat ik fout zat en dat zat ik inderdaad. De Treinvertraging app doet niks met mijn batterij. Mijn batterij is gewoon nu al gesloopt lijkt het hij blijft maar leeg lopen iedere dag verwijder ik weer apps maar dat helpt niet. Denk dat ik voor een hard reset moet gaan.. Maargoed dat het in ieder geval maar duidelijk is dat het niet aan je app lag, het was meer toevallig dat de problemen tegelijk begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rips10 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:31:
[...]Zoals gezegd, zou ik erop terug komen als ik er vanuit ging dat ik fout zat en dat zat ik inderdaad. De Treinvertraging app doet niks met mijn batterij. Mijn batterij is gewoon nu al gesloopt lijkt het hij blijft maar leeg lopen iedere dag verwijder ik weer apps maar dat helpt niet. Denk dat ik voor een hard reset moet gaan.. Maargoed dat het in ieder geval maar duidelijk is dat het niet aan je app lag, het was meer toevallig dat de problemen tegelijk begonnen.
Hmm, 'goed' om te horen. Natuurlijk niet dat de batterij problemen aanhouden. Wat voor toestel heb je?

Hard reset heeft voor mij ooit ook een keer geholpen tegen een batterij die steeds minder lang meeging (binnen 1 nacht helemaal leeg) op mijn Lumia 800.

Succes!

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 13:10
Hard reset is denk ik per definitie de eerste stap die je zet bij een fout op dit niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels9001 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:50:
Regenmeter 2.2.2.0 is te vinden in de Store. Bij neerslag kleurt de tile nu gewoon de accentkleur, en klapt hij ook om voor de forecast, net als bij droog weer. Verder wat UI- en under-the-hood-verbeteringen.

Groeten,
Niels
Up and running again. Maar dat code oranje en code rood zit er 'nog' niet in? Keep Up the good Work Niels. _/-\o_

Ik weet zelf niks van programmeren maar heb toch een bescheiden bijdrage aan de WP8 store gedaan in de vorm van de Nederlandse vertaling voor de (SUPER) app: Just Weight.

http://www.windowsphone.c...e4-4dca-ad3f-3ab7af08c492

Als de maker de vertaling goed genoeg vindt, zal dat binnenkort verschijnen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 20-03-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
NU.nl heeft een update van haar app gereleased, kan alleen niet echt vinden wat er verbeterd is. Verslechteringen kent de update zeker, zo is het nu niet meer mogelijk om te reageren via NUjij en zo kan er nog steeds niet gedeeld worden via bijv. Whatsapp, enkel Facebook.

Het lijkt wel of ze daar bij Sanoma voor iOS only gaan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:50:

Groeten,
Niels
Voel me verplicht de livetile weer te gebruiken van regenmeter nadat je mijn verzoek zo letterlijk hebt overgenomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
hjs schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:14:
[...]Voel me verplicht de livetile weer te gebruiken van regenmeter nadat je mijn verzoek zo letterlijk hebt overgenomen :+
U vraagt, wij draaien :-).

Groeten,
Niels

Pagina: 1 ... 36 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.