Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 13:07
GerCor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:40:
[...]
Geen updates bedoel ik, terwijl Rabo zegt te luisteren naar wat klanten willen.
Is het nou Rabo of ABN?

Overigens vind ik de ABN app zo ongeveer de fijnste app op het Windows Phone platform, dus de meningen zijn verdeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:37
Nee, Rabo komt met een update. Zoals gemeld. Maar de ABN-AMRO doet niks aan updates. Het is zeker een mooie app (die van de ABN-AMRO) maar je kunt er niet veel mee. In de iOS versie kun je acceptgiro's scannen en het adresboek aanpassen. Maar in de WP8 versie niet. Moet ik weer naar internet. Daar was ik nou net van af met de iPhone.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Toch weer een aantal nieuwe apps in de store..... of lekt de Windows Phone 7 store?

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 01-03-2013 23:31 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Ik heb sinds een paar dagen op mijn Marketplace tile een 2 staan wat betekent dat er 2 updates zijn. Als ik dan de Marketplace open blijken dit updates te zijn voor Buienradar en Twitter (maar Twitter heb ik deze week al geupdated). Ik klik op Update All en dan knalt het eruit, er wordt niks gedownload of geinstalleerd. Maar de 2 op de tile blijft wel staan ...

Kun je de Marketplace resetten / de cache legen zonder je hele phone te resetten?

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:40
Yanze schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:36:
Ik heb sinds een paar dagen op mijn Marketplace tile een 2 staan wat betekent dat er 2 updates zijn. Als ik dan de Marketplace open blijken dit updates te zijn voor Buienradar en Twitter (maar Twitter heb ik deze week al geupdated). Ik klik op Update All en dan knalt het eruit, er wordt niks gedownload of geinstalleerd. Maar de 2 op de tile blijft wel staan ...

Kun je de Marketplace resetten / de cache legen zonder je hele phone te resetten?
zet je telefoon eens uit, en na 1 minuut weer aan

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als dat niet lukt gewoon even handmatig 1 voor 1 updaten om te kijken welke app raar doet (of dat mogelijk nog uitmaakt)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22

Cache reset door msie cache leeg te gooien en dan een soft reset te doen.
Werkt meestal ook als je geen updates lijkt te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

updates één voor één aanklikken (tap & hold) dan kiezen voor cancellen.
en daarna nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Voor de gebruikers van EverNote: verander zsm je wachtwoord er zijn veiligheidsproblemen geweest:

nieuws: Hackers verkrijgen toegang tot accountdata van Evernote-gebruikers

[ Voor 50% gewijzigd door kruila op 02-03-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:24
Russel88 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:36:
Ik vind de aanbod van games best tegenvallen tot nu toe.
Heb nog geen een goede gratis rpg spel gezien. Dragon's Blade is de enige, maar die support nog geen autoresume.
Check in de store vba8, alle rpg's die je kunt wensen

[ Voor 18% gewijzigd door breagor op 03-03-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
kruila schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:00:
[...]

zet je telefoon eens uit, en na 1 minuut weer aan
Dat deed 't 'm, thanks!

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Als ik mijn regio instellingen op US zet, zodat ik vanuit de US Store Apps kan installeren, hoe zit dat dan met updates voor die Apps, als ik mijn instellingen weer terug zet naar NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft geen nut om daar je instellingen aan te passen, hij kijkt naar het land dat ingevuld is op je Microsoft account die aan je telefoon gekoppeld is. Je kan deze op een omslachtige manier wel wijzigen, maar dan moet je óók je telefoon resetten, én kan je geen apps kopen. Helaas niet zo makkelijk als in de Windows 8 store dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:26
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 03:27:
Heeft geen nut om daar je instellingen aan te passen, hij kijkt naar het land dat ingevuld is op je Microsoft account die aan je telefoon gekoppeld is. Je kan deze op een omslachtige manier wel wijzigen, maar dan moet je óók je telefoon resetten, én kan je geen apps kopen. Helaas niet zo makkelijk als in de Windows 8 store dus!
Als ik de taal&regio van mn telefoon op us zet, kan ik apps installeren die ik anders niet kan installeren. Nokia nfc bv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Weet iemand hoe ik iemand kan blokkeren middels bijvoorbeeld een app. Ik wil dat een bepaald persoon mij niet kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:53
badluckboy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:19:
Weet iemand hoe ik iemand kan blokkeren middels bijvoorbeeld een app. Ik wil dat een bepaald persoon mij niet kan bellen.
Op een Samsung ATIV S zit dat er standaard in. De HTC 8X mist die functie weer. Ik weet niet hoe het is gesteld met een Nokia Lumia.
Ik heb een ATIV S en verder niet naar die optie in een app gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:53
Btw, ik ben aan ilomilo begonnen..... What have I done???!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mooie app om TV series mee te tracken. Ik vind TVShows wat te druk. Is er misschien iets zoals Episodes op de iPhone?

http://i.imgur.com/KkxNsQY.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Update Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:30:
Weet iemand een mooie app om TV series mee te tracken. Ik vind TVShows wat te druk. Is er misschien iets zoals Episodes op de iPhone?

http://i.imgur.com/KkxNsQY.png
Zelf gebruik ik WPtrakt & PrimeTV.. echt goede programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik zag gisteren op de facebook van windows 8 dat ze een nieuwe update hadden voor whatsapp. Met live tiles waarbij de berichten op worden weergegeven. Mogelijk te downloaden met de directe link die wordt gegeven op het prikbord van windows 8.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Denzis schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:30:
Ik zag gisteren op de facebook van windows 8 dat ze een nieuwe update hadden voor whatsapp. Met live tiles waarbij de berichten op worden weergegeven. Mogelijk te downloaden met de directe link die wordt gegeven op het prikbord van windows 8.
Wat? Ik snap er geen hout van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hij zag een berichtje op facebook,vanuit het windows phone team dat er een nieuwe whatsapp update is,welke ook de berichten die je binnenkrijgt zou moeten kunnen laten zien op de livetile.

deze update is mogelijk al te downloaden via de link op die facebook pagina,die hij voor het gemak maar niet hier heeft neergegooit :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ja, maar is dat nou een update voor Windows 8 of voor Windows Phone 8, en die update met info op live tile hebben we toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000

mrsar

waar een sar is,is een wodka

is dat zo? :P en WA zal niet werken onder windows 8 zover ik weet

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Voor zover jij weet .... en wat weten we dan wel? :) :)

En ik dacht toch echt dat we op WP8 bij de live tile van WhatsApp tekstberichten krijgen. Maar zelf heb ik de live tile op klein staan omdat de meldingen ook al boven in het scherm staan. Twee keer hetzelfde hoeft voor mij niet.

Maar goed, kan ook Skype zijn, of Twitter. Gaat tegenwoordig aardig snel met die chathandel updates. (wel mooi natuurlijk).

Ik heb zelf geen Win8 dus zou het niet weten of er een app van WA is voor Win8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:34
Gisteren even bijgewerkt. Mooie update moet ik zeggen. Ziet er heerlijk clean uit en werkt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
InZane schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:28:
[...]

Gisteren even bijgewerkt. Mooie update moet ik zeggen. Ziet er heerlijk clean uit en werkt lekker.
Ja, die update had ik al een week. Heel mooi geworden. Wat er gisteren dus werd geupdate? Geen flauw idee. Wel merk ik dat wanneer je een bericht dat je gepost hebt weer hebt verwijderd, het heel lang duurt in de timeline voordat het niet meer zichtbaar is. Kijk je bij profiel, waar je alle door jou geplaatste berichten ziet, dan is het wel direct weg.

Was wel een probleem, althans bij mij, met locatiebepaling. Zat vorige week in Enschede maar mijn Twitteraccount kon dat niet vaststellen.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 05-03-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:34
GerCor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:33:
[...]

Ja, die update had ik al een week. Heel mooi geworden. Wat er gisteren dus werd geupdate? Geen flauw idee. Wel merk ik dat wanneer je een bericht dat je gepost hebt weer hebt verwijderd, het heel lang duurt in de timeline voordat het niet meer zichtbaar is. Kijk je bij profiel, waar je alle door jou geplaatste berichten ziet, dan is het wel direct weg.

Was wel een probleem, althans bij mij, met locatiebepaling. Zat vorige week in Enschede maar mijn Twitteraccount kon dat niet vaststellen.
Ah die update was er dus vorige week al. Hoorde mijn vrouw er gisteren pas over :+
Toen heb ik ook maar even de officiële Twitter app geïnstalleerd zodat ik het met eigen ogen kon zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Sorry, ik kan niet linken want zit op stage en kan niet bij facebook komen. Het is dus voor wp8. Want whatsapp wordt een beetje lastig op de laptop.

Geen idee of het al kon. Ik heb hem zelf ook op klein staan.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Denzis schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:58:
Sorry, ik kan niet linken want zit op stage en kan niet bij facebook komen. Het is dus voor wp8. Want whatsapp wordt een beetje lastig op de laptop.

Geen idee of het al kon. Ik heb hem zelf ook op klein staan.
Dit zou m moeten zijn: http://newwp.it/YiXW5w (maar als ik kijk is dat gewoon de 2.9.4.0 die ik via de Store kreeg)

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 05-03-2013 12:14 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Naast Regenmeter en Zon heb ik nu ook Treinvertraging uitgebracht.

Ik was op zoek naar een eenvoudige, maar mooie/snelle app die bovendien ondersteuning kon bieden aan 7.8 (een gruwelijke hekel aan onscherpe tiles op mijn startscherm). Vandaar maar besloten om er zelf een te maken. Favorieten stations zijn vast te pinnen aan het homescherm, en geven snel inzicht in de actuele vertrektijden en verstoringen.

Er zitten een aantal kleine bugs in, en ik hoop nog o.a. het plannen van een reis toe te voegen (alhoewel ik dit als full-time forens nooit nodig heb, aangezien ik altijd hetzelfde traject bereis). Maar ik wil jullie er natuurlijk niet van weerhouden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/AppPromo.png

http://www.windowsphone.c...9c-41b9-a156-4cb33ea7ad2d

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:26
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een fantastische app die je daar maakt, ontzettend handig voor mijzelf.
Ik zou het ook niet erg vinden om in de toekomst gewoon te betalen voor enkele van je apps hoor.

Heb je verder nog wat in de planning staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:47:
Alweer een fantastische app die je daar maakt, ontzettend handig voor mijzelf.
Ik zou het ook niet erg vinden om in de toekomst gewoon te betalen voor enkele van je apps hoor.

Heb je verder nog wat in de planning staan?
Bedankt! Ik probeer ze vooral gratis te houden om het platform een beetje te steunen met kwalitatief goede apps!

Ik kwam gisteren een API tegen voor "alle" Rijksmonumenten in Nederland en zag dat er nog geen app is die deze laat zien op Windows Phone, dus ik ben wel geinteresseerd om hier wat mee te doen.

Verder is een update voor Zon inbound (accent-kleur tiles!), wil ik Regenmeter een minor update geven (kleine bugfixes) en Treinvertraging iets verder uitbreiden.

Als jullie suggesties hebben voor interessante applicaties hoor ik die graag!

Groeten,
Niels

[ Voor 4% gewijzigd door Niels9001 op 05-03-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Niels9001 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:56:
[...]

Als jullie suggesties hebben voor interessante applicaties hoor ik die graag!
Jij maakt zeker niet toevallig gebruik van MoneyMedic.eu?
Zij hebben een API om facturen uit te lezen en aan te maken...

'Treinvertraging' werkt goed.
Heb meteen rating gegeven.

Aanpassen van volgorde van de stations zou fijn zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door robg1984 op 05-03-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Waar ik naar op zoek ben is een kaart van Nederland (om te beginnen) waar ik alle contacten die ik heb, of nog aanmaak, op kan zien. Nu kun je, als je een adres invoert, wel naar 1 adres.

Op de iPhone had je zoiets als je ergens een foto had gemaakt je kon zien waar je die foto - toen - had gemaakt. Vond ik wel erg leuk.

Maar liever mijn contacten.

Ik heb treinvertragingen er ook even opgezet maar voegt eigenlijk niks toe aan treintijden. Ook erg simpel en daarmee erg mooi. Voordeel bij treintijden is dat je gelijk in je woonplaats zit (locatiebepaling)

En regenmeter blijft hangen in de tijd. Mijn tile staat nog steeds op 14:30. Gaat de laatste dagen wel vaker mis.

[ Voor 62% gewijzigd door GerCor op 05-03-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 08:27
Niels9001 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:23:
Naast Regenmeter en Zon heb ik nu ook Treinvertraging uitgebracht.

Ik was op zoek naar een eenvoudige, maar mooie/snelle app die bovendien ondersteuning kon bieden aan 7.8 (een gruwelijke hekel aan onscherpe tiles op mijn startscherm). Vandaar maar besloten om er zelf een te maken. Favorieten stations zijn vast te pinnen aan het homescherm, en geven snel inzicht in de actuele vertrektijden en verstoringen.

Er zitten een aantal kleine bugs in, en ik hoop nog o.a. het plannen van een reis toe te voegen (alhoewel ik dit als full-time forens nooit nodig heb, aangezien ik altijd hetzelfde traject bereis). Maar ik wil jullie er natuurlijk niet van weerhouden:

[afbeelding]

http://www.windowsphone.c...9c-41b9-a156-4cb33ea7ad2d

Groeten,
Niels
Mooie app. Reageert snel en ik vind de verstoringen als extra tab bij elk station wel handig. Ik forens normaliter ook alleen tussen twee vaste stations.

Wat ik nog als verbeterpunten zie;

De kleinste tile heeft nu alleen een icoon van de app. Daardoor kan ik niet meer zien welke tile welk station is. Treintijden laat dan de 2 of 3 letter afkorting van de stationsnaam in de tile zien, dat werkt erg prettig.

Trein op de iPhone had de mogelijkheid om door te klikken op een vertrektijd waarna je de route van de trein inclusief aankomsttijdden op tussenliggende stations kon zien. Dat vond ik wel een erg prettige feature die ik op Windows phone nog nergens terug heb zien komen.

En iets wat mij een hele mooie feature zou lijken maar waar denk ik niemand op zit te wachten is om een live tile toe te kunnen voegen met daarin de eerstvolgende vertrekmogelijkheid van een bepaald station naar een bepaald ander station. Dus bijvoorbeeld ik reis dagelijks van Amersfoort naar Utrecht CS dan komt er in de livetile te staan "07:26 IC Rotterdam Centraal +3 min"

Kleine bug die ik tegenkwam, na het toevoegen van een station en het openen van dat station ging ik terug met de back knop en kon ik dat station niet nogmaals openen. Het scherm reageerde alsof er niets stond. Weer terug kwam ik op het stations toevoegen scherm, weer terug weer in de hoofdlijst met mijn nieuw toegevoegde station en die kon ik wel gewoon selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 07:19:
[...]

Kleine bug die ik tegenkwam, na het toevoegen van een station en het openen van dat station ging ik terug met de back knop en kon ik dat station niet nogmaals openen. Het scherm reageerde alsof er niets stond. Weer terug kwam ik op het stations toevoegen scherm, weer terug weer in de hoofdlijst met mijn nieuw toegevoegde station en die kon ik wel gewoon selecteren.
Klopt, had ik ook. Verder vind ik de app teveel in de kleuren van NS en niks toevoegen aan treintijden waar je, wanneer je de app start, gelijk (locatiebepaling) de plaatsnaam krijgt. Regenmeter heb ik er ook afgegooid. Live tile bleef urenlang op een verkeerde tijd staan. Zon had ik ook al verwijderd, want dat (twee pagina's) kan wel in 1 app samengevoegd worden met regenmeter.

Als iets niets toevoegt of niet (meer) werkt gooi ik het er af. Heb van Niels nu alleen nog maar de app 'recorder'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
[b][message=39873506,noline]
En regenmeter blijft hangen in de tijd. Mijn tile staat nog steeds op 14:30. Gaat de laatste dagen wel vaker mis.
Hmm vervelend, maar kan dit niet verklaren aangezien het normaal altijd wel werkte? Kan het zijn dat je een slechte dataverbinding hebt gehad? Of dat je telefoon in Airplane / Battery Saving mode stond?

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nee, Niels. Ik heb niks gedaan of aangepast. Het werkte altijd prima maar sinds een aantal dagen bleef de tile hangen, heb dat ook in de store aangegeven. Gewoon thuis, wifi.

En, wellicht onmogelijk, maar wat ik zelf ook wel mooi zou vinden is een foto van het station waar je je bevindt i.p.v. foto's van NS treinen waar Arriva rijdt o.i.d. Ook het aantal parkeerplaatsen, de (on)mogelijkheden op zo'n station, welk taxibedrijf je kunt bellen. Dus: het moet toevoegen aan wat er al is, anders krijgen we straks, net zoals die weer apps en zaklamp apps, en hele lijst aan apps die in feite allemaal hetzelfde doen.

Wellicht een snelheidsmeter, zodat je kunt zien hoe snel de trein rijdt. Ik verzin maar wat.

[ Voor 68% gewijzigd door GerCor op 06-03-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 22:03
@GerCor : Ik had dat gisteren ook, dat de livetile niet werd aangepast. Toen ik later even in mijn settings bij de achtergrondtaken keek, bleek dat Regenmeter ineens geblokkeerd was. En dat had ik echt niet zelf ingesteld (overigens wel een vastloper van de telefoon gehad en een soft reset gedaan). Misschien kun je eens kijken of dat bij jou toevallig ook het geval is? Weer aangezet en het probleem lijkt nu opgelost te zijn.

@Niels9001: Complimenten voor de app, erg mooi en functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Klopt, nadat ik Regenmeter van mijn beginscherm had verwijderd, zag ik later ook dat Regenmeter werd geblokkeerd. Toen de hele Regenmeter verwijderd. Zal Regenmeter weer even toevoegen. :)

EDIT: even geduld voor de 'agent'. Staat er weer op, kijk over een uurtje wel weer.

Yep, werkt weer naar volle tevredenheid. _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 06-03-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nokia is begonnen met een "plaag" campagne om Instagram naar WP te krijgen. Meer hierover kan je lezen op WPCentral. Ik heb het gedownload op mijn Lumia 800 en er wat onzinnige plaatjes mee geschoten. Wie weet zet het Instagram net wat meer in beweging. Dan hebben we er weer een 'top' app bij op WP.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Nou, voor het platform dan maar :+
(heb persoonlijk al 2x mijn Instagram account gedelete (toen ik nog 3GS had))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik snap niet hoe Whatsapp het voor elkaar krijgt om 3 updates in 1 week te doen. Ik had wat minor updates aan mijn ABSI app gedaan en dacht deze even snel in de store te zetten, maar hij staat al sinds vrijdag morgen op processing certification. Zelfs met handmatige publish. Hoe doet Whatsapp dat? Of kun je meerdere updates in een queue zetten?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
zonoskar schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:32:
Ik snap niet hoe Whatsapp het voor elkaar krijgt om 3 updates in 1 week te doen. Ik had wat minor updates aan mijn ABSI app gedaan en dacht deze even snel in de store te zetten, maar hij staat al sinds vrijdag morgen op processing certification. Zelfs met handmatige publish. Hoe doet Whatsapp dat? Of kun je meerdere updates in een queue zetten?
Ik verwacht dat zij een speciale deal hebben met MSFT of NOK om deze applicaties sneller door het development certification proces te krijgen. Gemiddeld duurt het bij mij zo'n 3 a 4 dagen.

Inderdaad erg vervelend dat je een ingediende update niet kunt cancellen en een nieuwe update kunt uitsturen, of queue kunt aan maken. Als je nu ziet dat iets niet klopt in je net ingediende update moet je nu dus 8 dagen wachten. |:(

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Niels9001: zoals eerder al gemeld in een reply op GerCor gaat bij mijn spontaan de achtergrondtaak van de Regenmeter naar 'geblokkeerd', waardoor de livetile niet meer wordt bijgewerkt. Vanmiddag al 1 keer opnieuw aangezet (vinkje bij 'volgende keer weer inschakelen' aan en de app even geopend) en nu zie ik dat hij weer geblokkeerd is. Dat moet toch helemaal niet kunnen?
Heb jij enig idee hoe dit kan en of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Volgens mij treedt het pas op sinds (eer)gisteren. Lumia 820 (WP8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Makster schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:42:
@Niels9001: zoals eerder al gemeld in een reply op GerCor gaat bij mijn spontaan de achtergrondtaak van de Regenmeter naar 'geblokkeerd', waardoor de livetile niet meer wordt bijgewerkt. Vanmiddag al 1 keer opnieuw aangezet (vinkje bij 'volgende keer weer inschakelen' aan en de app even geopend) en nu zie ik dat hij weer geblokkeerd is. Dat moet toch helemaal niet kunnen?
Heb jij enig idee hoe dit kan en of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Volgens mij treedt het pas op sinds (eer)gisteren. Lumia 820 (WP8).
Vreemd gedrag, en ik kan het niet verklaren.. Vooral omdat het eerder altijd gewerkt heeft. Ik weet wel dat de Achtergrondtaak vervalt als de app 2 weken niet is geopend, maar lijkt me stug dat dit het geval is.

Ik ben in ieder geval bezig om er naar te kijken. Probeer anders een herinstallatie van Regenmeter, misschien dat dat helpt?

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
Insert12 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:59:
Ik kan hem niet downloaden. M'n telefoon geeft aan dat de opslaglimiet is bereikt, terwijl er nog 3.5 GB vrij is..
Ik heb hier ook last van, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels, bij mij ook weer geblokkeerd. Ik hoor het wel, nu verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Niels9001: ik heb hem zeker niet meer dan 2 weken niet geopend (denk dat ik hem er nog niet eens 2 weken op heb staan). Het is toch wel heel raar dat hij 'spontaan' wordt geblokkeerd. Nu doet hij het nog steeds, dus ik hou het in de gaten. Mocht het weer gebeuren, dan doe ik een re-install. Ik hou je op de hoogte. In ieder geval fijn dat je er naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
Weet iemand een goede muziekspeler app? kan er niet eentje vinden en vind die in men lumia 920 niet fijn.

Thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Makster schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:25:
@Niels9001: ik heb hem zeker niet meer dan 2 weken niet geopend (denk dat ik hem er nog niet eens 2 weken op heb staan). Het is toch wel heel raar dat hij 'spontaan' wordt geblokkeerd. Nu doet hij het nog steeds, dus ik hou het in de gaten. Mocht het weer gebeuren, dan doe ik een re-install. Ik hou je op de hoogte. In ieder geval fijn dat je er naar kijkt.
Inderdaad vreemd, vooral omdat het wekenlang correct gewerkt heeft en nu opeens niet bij iedereen. Daarom lijkt het dus iets van buitenaf te zijn, zoals een API die hapert.
GerCor schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:38:
Niels, bij mij ook weer geblokkeerd. Ik hoor het wel, nu verwijderd.
Jammer! Ik merk dat de Buienradar API langzaam reageert als ik de app opstart. Wellicht heeft deze ook moeite in de Background Task. Nu kijkt hij of er regen valt, en gaat dan pas de weer data ophalen en de tiles genereren. Kan dus best zijn dat hij tijdens het ophalen van de regendata zo lang bezig is dat hij de 30 seconden passeert, en dus ook niet verder gaat met het updaten.

Ik kijk er dit weekend na, en zal dan zo snel mogelijk een update pushen.

UPDATE: het kan natuurlijk ook een OS probleem zijn, check dit artikel even:
http://www.wpcentral.com/...round-tasks-windows-phone

Het is een oud artikel, maar in de comments wordt aangegeven dat het probleem ook nog steeds voorkomt op een Lumia 920 (dus WP8).

Groeten,
Niels

[ Voor 42% gewijzigd door Niels9001 op 07-03-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Niels9001: het verschil met de daar beschreven situatie is alleen dat bij mij de background-task echt op 'geblokkeerd' komt te staan. Het is dus niet zo dat hij 'aan' lijkt te staan en het niet doet, hij gaat op 'geblokkeerd' alsof je dat zelf met de hand zou hebben gedaan.
Maar ik ben het met je eens dat het wel opvallend is dat het tijden prima heeft gewerkt en nu ineens bij sommige mensen problemen oplevert. Lijkt dus wel een of andere externe oorzaak te hebben.

Update 17:15. Zag net dat de achtergrond toegang weer geblokkeerd was (laatste update 15:50 o.i.d). Nu verwijderd en opnieuw geinstalleerd en gepind.

[ Voor 13% gewijzigd door Makster op 07-03-2013 17:21 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels, misschien is http://www.volleybal.nl/competitie iets voor een app? Geen flauw idee of dat iets met API te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 08:27
Ik heb het ook met een aantal apps waaronder Regenmeter dat de background task geblokkeerd wordt en blijft. Het vinkje helpt in dit geval helemaal niet want hij blijft geblokkeerd helaas. Herinstalleren helpt wel, maar voor hoe lang.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Heb net TuniIN Radio geinstalleerd, speelt prima, MAAR nu wil ik stoppen met de muziek.
met pijltje terug lukt het niet.

Ik kan niet vinden hoe dat moet, van armoe maar de telefoon uitgezet, maar dat is niet de manier natuurlijk. Iemand de tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
kruila schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:51:
Heb net TuniIN Radio geinstalleerd, speelt prima, MAAR nu wil ik stoppen met de muziek.
met pijltje terug lukt het niet.

Ik kan niet vinden hoe dat moet, van armoe maar de telefoon uitgezet, maar dat is niet de manier natuurlijk. Iemand de tip?
als je je hardware volumeknop gebruikt komen je audio controls te voorschijn, daar kun je tunein radio volgens mij ook pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
mcetweaker schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:18:
[...]

als je je hardware volumeknop gebruikt komen je audio controls te voorschijn, daar kun je tunein radio volgens mij ook pauzeren.
dat is 'm, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordifcg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik gebruik op dit moment gewoon de stock twitter app, maar de ROWI spreekt me veel meer aan. Het enigste nadeel daarbij is dat als ik mensen wil mentionen, hij nooit de namen laat zien. Als ik bijvoorbeeld @kee(keesjansen bijvoorbeeld) typ dan vult hij dat niet aan en vind hij geen accounts. Doe ik iets fout of hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 8% gewijzigd door jordifcg op 08-03-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Niels9001: Re-install heeft helaas ook niet geholpen. Gisteravond was de Regenmeter alweer geblokkeerd bij de achtergrondtaken. Weer aangezet en toen deed hij het weer. Vannacht mijn mobiel uitgezet en vanochtend weer aangezet en gecheckt of hij nog aan stond bij de achtergrondtaken, wat het geval was. Hij heeft echter niet ge-update (laatste update tijd staat op 1:22) en toen ik net checkte was hij weer geblokkeerd. Erg vervelend, want hiervoor had ik nooit problemen (en ik vind het verder een erg fijne app). Zal ook eens op internet kijken of ik iets over dit soort gedrag kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Makster schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:18:
@Niels9001: Re-install heeft helaas ook niet geholpen. Gisteravond was de Regenmeter alweer geblokkeerd bij de achtergrondtaken. Weer aangezet en toen deed hij het weer. Vannacht mijn mobiel uitgezet en vanochtend weer aangezet en gecheckt of hij nog aan stond bij de achtergrondtaken, wat het geval was. Hij heeft echter niet ge-update (laatste update tijd staat op 1:22) en toen ik net checkte was hij weer geblokkeerd. Erg vervelend, want hiervoor had ik nooit problemen (en ik vind het verder een erg fijne app). Zal ook eens op internet kijken of ik iets over dit soort gedrag kan vinden.
Inderdaad heel vervelend.. Je maakt gebruik van Windows Phone 8? Het probleem lijkt alleen hier voor te komen. Vreemd.

UPDATE: Ik heb de code naast elkaar gehouden, en zo te zien zit in de WP8 versie een stukje code dat bij falen niet wordt afgevangen. (Bij het ophalen van de Buienradar data moet hij dit verwerken, het verwerken wordt niet opgevangen.).

Er zijn 2 redenen waarom een Achtergrondtaak uit wordt gezet: als de taak 2x of vaker achter elkaar 'crashed' of als de app 2 weken niet worrdt opgestart. Het lijkt dus alsof bij het verwerken van de Buienradar info hij stopt. (Bij WP7 wordt dit netjes afgevangen, maar wordt de tile verder niet bijgewerkt.)

Wat ik nu ga doen is zorgen dat het weer eerst wordt opgehaald en dan pas de Buienradar data. Crashed de Buienradar data op een of andere manier, dan moet de taak er maar gewoon van uit gaan dat het droog is en de 'droge' tiles moet laden. Ik zal deze post updaten als ik de update heb ingediend bij MS. Hopelijk verhelpt dit de problemen, excuses voor het ongemak!

UPDATE II: versie 2.2.1.0 is ingediend bij Microsoft. Hopelijk is de update begin volgende week te downloaden!

[ Voor 3% gewijzigd door Niels9001 op 08-03-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Ik heb inderdaad Windows Phone 8 op een Lumia 820. Zelf ook eens wat op internet gezocht en het gaat eigenlijk nergens over, maar daar stond iets over het legen van je IE history. Dat heb ik net even gedaan en spontaan staat de Regenmeter weer aan bij de achtergrondtaken en wordt hij weer geupdate...ik geloof dat ik een beetje gestoord word 8)7
Vind jouw verklaring een stuk aannemelijker, maar ik hou het in de gaten. Mocht hij weer spontaan blokkeren, dan laat ik het wel even weten.
Excuses lijken me niet nodig, bedankt voor de leuke app en alle effort die je er in steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Voor de ING klanten onder ons: er komt een ING app aan! Rond april meer info :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Makster schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:01:
Ik heb inderdaad Windows Phone 8 op een Lumia 820. Zelf ook eens wat op internet gezocht en het gaat eigenlijk nergens over, maar daar stond iets over het legen van je IE history. Dat heb ik net even gedaan en spontaan staat de Regenmeter weer aan bij de achtergrondtaken en wordt hij weer geupdate...ik geloof dat ik een beetje gestoord word 8)7
Vind jouw verklaring een stuk aannemelijker, maar ik hou het in de gaten. Mocht hij weer spontaan blokkeren, dan laat ik het wel even weten.
Klopt, dit lees ik ook vaker. Hopelijk blijft de taak nu gewoon werken, de update is in ieder geval inbound. Heb eigenlijk maar 2 klachten (hier via Tweakers) gekregen over dat de tiles niet werken. Van de 2100+ gebruikers maar een heel klein percentage. Natuurlijk heeft niet iedereen zijn tiles aan, en veel mensen zal het niet eens opvallen.. Maar het lijkt dus een heel klein bugje te zijn dat op een paar toestellen voorkomt. Blijft een vreemd geval!
Bart_GR schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:24:
Voor de ING klanten onder ons: er komt een ING app aan! Rond april meer info :-)
Kan inderdaad niet wachten :-). Heeft even geduurd, maar hopelijk hebben we snel een mooie app!

[ Voor 64% gewijzigd door Niels9001 op 08-03-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Bart_GR schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:24:
Ja, zonder bronvermelding en de maand april in een aankondiging hou ik toch een slag om de arm. Zit zelf bij de ABN-AMRO, dus .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
zonoskar schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:32:
Heeft het er niet mee te maken dat Nokia mee heeft geholpen om whatsapp te verbeteren voor het wp8 platform? Dit is ook de oorzaak waarom whatsapp opeens stukken beter draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Als ik de recensies in de store lees weet ik niet waar jij de veronderstelling vandaan haalt dat WA 'opeens stukken beter draait'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:20:
Als ik de recensies in de store lees weet ik niet waar jij de veronderstelling vandaan haalt dat WA 'opeens stukken beter draait'.
Eigen ervaring misschien? Sinds de 2.9.4 update heb ik geen vastloper ervaren met de app, lockscreen en grote live titel werken perfect en notificaties komen gelijk aan. Enige wat opgelost moet worden is de irritante wifi hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oké, bij mij deed WA het vanaf het begin al aardig goed. Startte niet zo goed op, is nu iets beter maar ook niet zoals het hoort. Maar er zijn ook gebruikers die juist meer problemen hebben NA de update.

Tsja, en daarnaast gebruik ik steeds vaker de chatfunctie van de previewversie van Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:04:
[...]

Ja, zonder bronvermelding en de maand april in een aankondiging hou ik toch een slag om de arm. Zit zelf bij de ABN-AMRO, dus .....
Had het op de FB pagina van ING gevraagd, daar het antwoord gekregen.

ING Nederland Hoi Bart,
We zijn begonnen met de ontwikkeling van de Mobiel Bankieren App voor Windows Phone. Medio april volgt meer informatie. ^Deniz
5 hours ago · Unlike · 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik hoop het voor de ING gebruikers, ze zijn wel zo'n beetje de laatste bank met een app voor WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:35:
Ik hoop het voor de ING gebruikers, ze zijn wel zo'n beetje de laatste bank met een app voor WP8.
Wacht er ook al een tijd op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
kan jammer genoeg niet syncen met google agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze stappen wel af van de UI guidelines van Windows Phone.. Is dit een trend? Omdat de normale UI gewoon zo onduidelijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Ik zie niet dat dit een trend is. Het afwijken van de UI guidelines is wel de reden dat ik de app weer verwijderd heb. Te onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Vind de brede live-tile wel overzichtelijk.
Agenda zelf, het gebruik ben ik nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Niels9001: Helaas wordt de achtergrondtaak nog steeds regelmatig geblokkeerd, dus ik hoop dat je fix snel wordt geaccepteerd en het probleem verhelpt.

ING heeft het inderdaad al een tijdje op de site staan bij punt 13:
http://www.ing.nl/particu...obiel-bankieren/algemeen/

Komt er ook een Mobiel Bankieren App voor Windows Phone?
We zijn begonnen met de ontwikkeling van de Mobiel Bankieren App voor Windows Phone. Medio april volgt meer informatie via ING.nl/mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Als jullie ook problemen hebben met je Google Calendar syncen op je Lumia 920 dan zou deze post uitkomst moeten bieden (in het kort; via een andere browser de mobiele website m.google.com/sync/settings bezoeken en daar alle agenda's aanvinken om gesyncd te worden) http://winsource.com/2012...ndars-to-windows-phone-8/. Het is mij echter nog niet gelukt om dan vervolgens alsnog de verschillende agenda's binnen te halen op mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Makster schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:53:
@Niels9001: Helaas wordt de achtergrondtaak nog steeds regelmatig geblokkeerd, dus ik hoop dat je fix snel wordt geaccepteerd en het probleem verhelpt.
Vervelend :(. Update is zou begin deze week moeten verschijnen. Ik houd jullie op de hoogte!

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
oxigan schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:53:
Als jullie ook problemen hebben met je Google Calendar syncen op je Lumia 920 dan zou deze post uitkomst moeten bieden (in het kort; via een andere browser de mobiele website m.google.com/sync/settings bezoeken en daar alle agenda's aanvinken om gesyncd te worden) http://winsource.com/2012...ndars-to-windows-phone-8/. Het is mij echter nog niet gelukt om dan vervolgens alsnog de verschillende agenda's binnen te halen op mijn toestel.
Dit deed bij mij de truc: http://www.reddit.com/r/w...ndars_to_my_phone/c8ptbc9

Oftewel Google Chrome Addon downloaden, doen alsof je een iphone/ipad bent en dan naar de genoemde url. Liep er ook al een tijdje tegenaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Jannibal23 op 10-03-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Niet online
Dat is dus exact wat ik beschrijf (en niet werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:26

Radeon

Today is a good day to die

Zo net een update gehad van Endomondo eindelijk kan ik me routes terug zien in de map.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Iemand al een goede app gevonden waarmee je je IP Camera's kan bekijken en die ook audio ondersteund?
Heb er een paar geprobeerd, maar geen enkele heeft audio ondersteuning...
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
oxigan schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:41:
Dat is dus exact wat ik beschrijf (en niet werkt).
Heb je na afloop de betreffende mailbox handmatig even gesynchroniseerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Jannibal23 op 11-03-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Niet online
Alle accounts (email) handmatig gesynchroniseerd. Agenda's worden wel bij de opties in mijn agenda weergegeven maar de afspraken worden niet daadwerkelijk in mijn agenda getoond. Ook niet na opnieuw toevoegen van de accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
En je gebruikt die Chrome addon icm met m.google.com/sync/settings/iconfig/device ? Hmm, dan ben ik ook een beetje door mijn opties heen.

Ik kreeg het dus ook lange tijd niet aan de praat, maar op bovenstaande manier wel. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
De (minor) Regenmeter 2.2.1.0 update is uit en is hier te downloaden:

http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

Fixed hopelijk het probleem op WP8.

Laat me a.u.b. weten of er bugs oid in zitten :).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@Niels9001: heb net de update geinstalleerd (met wat moeite, de store leek niet echt mee te willen werken). Ik hou het in de gaten. Hoop dat het blokkeren van de achtergrondtaak nu tot het verleden behoort.

Kreeg net wel een foutmelding dat de radarbeelden niet konden worden opgehaald, maar hij is in ieder geval nog niet geblokkeerd :) Dan wordt bij mij overigens de 'neerslag' tab ook niet bijgewerkt, die hoort in principe toch los te staan van de radarbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Makster schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:00:
@Niels9001: heb net de update geinstalleerd (met wat moeite, de store leek niet echt mee te willen werken). Ik hou het in de gaten. Hoop dat het blokkeren van de achtergrondtaak nu tot het verleden behoort.

Kreeg net wel een foutmelding dat de radarbeelden niet konden worden opgehaald, maar hij is in ieder geval nog niet geblokkeerd :) Dan wordt bij mij overigens de 'neerslag' tab ook niet bijgewerkt, die hoort in principe toch los te staan van de radarbeelden?
De neerslagdata wordt eerst opgehaald, daarna het weer en daarna (pas) de radarbeelden. Dus nee, als de radarbeelden worden opgehaald dan moet de weer- en neerslag data er al zijn.

Ik merk de laatste tijd wel dat Buienradar aan het rommelen is; de neerslag data ophalen duurt soms echt een paar seconden, waar dit vroeger nooit het geval was. En dat terwijl ik op een razendsnel wifi netwerk zit op mijn werk. Dit zou ook de happerende live tiles kunnen verklaren.

In een toekomstige update wil ik de data sets los koppelen; dat alles 'tegelijk' wordt opgehaald en het dus niet aan elkaar hangt. Maar goed, nu eerst bezig met een update voor Treinvertraging ;).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Voorlopig werkt het weer als een tierelier Niels. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Weer een update van Rabobank met een melding dat er binnenkort een update komt met een verbeterd adresboek.

Ze zijn erg goed bezig!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Niels9001 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:54:
[...]

Ik merk de laatste tijd wel dat Buienradar aan het rommelen is; de neerslag data ophalen duurt soms echt een paar seconden, waar dit vroeger nooit het geval was. En dat terwijl ik op een razendsnel wifi netwerk zit op mijn werk. Dit zou ook de happerende live tiles kunnen verklaren.
komt door de miljoenen gebruikers van jouw app, buienradar api krijgt het moeilijk daardoor 8)
In een toekomstige update wil ik de data sets los koppelen; dat alles 'tegelijk' wordt opgehaald en het dus niet aan elkaar hangt.
async/await it :)

Wordt de tile ook geupdate met nieuwe gegevens gebaseerd op de nieuwe locatie?
of neemt ie ergens gegevens uit de cache?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Gisteren was er een update van de app just weight. De app gaf verkeerde informatie over BMI. Ik heb de app gekocht omdat ik de manier waarop gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden (kantelen van de telefoon voor andere informatie) erg goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Amazing Weather HD is tijdelijk in de aanbieding voor €0,99 :) Weersvoorspelling op je lockscreen, mooie livetile etc. Ik ga hem even testen om te kijken of ik Weather Smiles laat vervangen door deze :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
defcon84 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:28:
[...]
komt door de miljoenen gebruikers van jouw app, buienradar api krijgt het moeilijk daardoor 8)

[...]

async/await it :)

Wordt de tile ook geupdate met nieuwe gegevens gebaseerd op de nieuwe locatie?
of neemt ie ergens gegevens uit de cache?
Het zijn er volgens Localytics 2100 op Windows Phone, en 5k op Windows 8 ;).

Klopt, maar werkt alleen zo bij Windows Phone 8 in de nieuwe SDK. Dus even kijken hoe dat met WP7 gaat.

Nee, hij bepaalt of de huidige positie via GPS (als dat aan staat) en haalt dan de huidige informatie op (Buienradar en World Weather Online). Als GPS uit staat pakt hij de ingestelde lat/lon en haalt hij hier ook de informatie van.

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

7100 users int totaal dus, wel al netjes hoor :)

hmm klinkt goed
mss een idee om de stadnaam ergens op de medium (background) tile te pleuren :)
dan kan ik eindelijk Weather Smiles vervangen door jouw tile

voor async in WP7.5 moet je dit even bekijken: https://nuget.org/packages/Microsoft.Bcl.Async
Pagina: 1 ... 35 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.