Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
kenneth schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:07:
Hmm? Ik stuur en ontvang continu smileys van iemand met een iPhone ...
Toch mis je er een hele hoop, je kunt ze wel zien maar niet versturen.

@GerCor,
toevallig een hoop applicaties / zware games open staan?
Klinkt als een geheugen tekort.

[ Voor 16% gewijzigd door spNk op 22-02-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Regenmeter v2.2 is (eindelijk) te downloaden! :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/Promo_V2.png

Deze update bevat verbeteringen in de radar (betere animatie, swipen door de tijd werkt beter) en daarnaast de nieuwe live tiles!

Op mijn Lumia 800 met 7.8 wilt de live tile niet updaten (blijft gewoon staan op het default icoon), terwijl mijn 'debug' versie een week vlekkeloos draait en exact hetzelfde is als de versie in Store. Heb vernomen dat het op WP8 devices geen probleem moet zijn, dus ik verwacht dat het te maken heeft met mijn specifieke toestel..

Vraagje aan jullie: kunnen jullie posten of de tile werkt en op welk OS/telefoon jullie zitten?

Ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie reacties/suggesties :-)!

Met vriendelijke groet,
Niels

UPDATE: Unlockte net mijn telefoon, en de tile heeft zichzelf gewoon geupdate. Raar bugje in WP7.8 denk ik dan. Niks aan de hand dus :-)!

[ Voor 9% gewijzigd door Niels9001 op 22-02-2013 11:00 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 07:43
Live tile update bij mij. HTC 8X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 21:41
spNk schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:35:
[...]

Toch mis je er een hele hoop, je kunt ze wel zien maar niet versturen.

@GerCor,
toevallig een hoop applicaties / zware games open staan?
Klinkt als een geheugen tekort.
Nee, ik gebruik maar weinig apps. Skype, WhatsApp en al helemaal geen spelletjes.

knip >>

[ Voor 63% gewijzigd door GerCor op 22-02-2013 11:25 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:01:
[...]

@Niels9001. nog geen updatemelding over nieuwe versie regenmeter op mijn telefoon.
Zoek even op 'Regenmeter' in de Store, of open deze URL: http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

Dan zou er 'Bijwerken' moeten staan. Ook iets raars in WP, dat updates soms wel een dag nodig hebben om als melding in de Store of op de Store-tile te zien zijn.

Met vriendelijke groet,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:17
offtopic:
@Niels9001
Waarom wil de applicatie 'identiteit telefoon' en 'foto-, muziek- en videobibliotheken' benaderen? Vrijwel elke applicatie waar zoiets bij staat zonder dat in de omschrijving staat waarom installeer ik (liever) niet.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
plak >>

@Niels9001. nog geen updatemelding over nieuwe versie regenmeter op mijn telefoon. Kan het wel 'bijwerken' vanuit de store, dus dat ga ik nu even doen....

Oke, bijgewerkt. Livetile wordt niet aangepast. Nog steeds de oude 'blauwe kleur'. Ga ik nu verwijderen, kijken of het wordt aangepast als ik het opnieuw op mijn lockscreen zet ....

Yep, nu wel in de kleur van mijn HTC thema....

Volgt Zon ook Niels9001? Ook in themakleur?

Oke Niels ... dat flippen werkt bij mij niet meer. Ik heb de apps 'zon' en 'regenmeter' naast elkaar staan op mijn lockscreen. Zon flipt wel, regenmeter niet.

Edit: nu wel .... mooi man.

Het lijkt wel of je de frequentie van het flippen hebt teruggebracht.

Herstel..... draait weer als voorheen. Duurt blijkbaar eventjes voordat alles werkt zoals het hoort. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door GerCor op 22-02-2013 11:32 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
The Lord schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:22:
offtopic:
@Niels9001
Waarom wil de applicatie 'identiteit telefoon' en 'foto-, muziek- en videobibliotheken' benaderen? Vrijwel elke applicatie waar zoiets bij staat zonder dat in de omschrijving staat waarom installeer ik (liever) niet.
De foto-muziek-bibliotheek wordt gebruikt om screenshots op te slaan in de WP7.x versie.. Moet ik inderdaad in de 8 versie eruit halen, dank!

Het Windows Phone dashboard is zo gelimiteerd dat ik Localytics gebruik om te zien hoeveel gebruikers geupdate hebben naar welke versie. Dit soort dingen zijn niet te zien in het standaard dashboard (echt belachelijk!). Deze kijkt naar het OS versie, en het device (dus bijvoorbeeld "Lumia 800").

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/Untitled-1.png

Ik zal bij een volgende update nog een keer kijken naar welke informatie hij mag kijken (bijv. foto-bieb in WP8, en wat niet gebruikt worden uitzetten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:22:
plak >>

Volgt Zon ook Niels9001? Ook in themakleur?

Het lijkt wel of je de frequentie van het flippen hebt teruggebracht.
Is wel de bedoeling, kan niet beloven wanneer.. Maar moet op de korte termijn lukken.

Nope, de frequentie wordt bepaald door het OS. Daar heb je als developer geen enkele invloed op. Het enige wat je kunt bepalen zijn de titles op de tile, en de verschillende plaatjes (5 om precies te zijn - Small - MediumFront - MediumBack - WideFront - WideBack).

Met vriendelijke groet,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oke dan Niels. Ik vind het erg mooi gemaakt, vooral de icoontjes die je gebruikt. Al met al een internationale uitstraling en helemaal WP8. Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:23:
[...]

Kreeg vanmorgen 2 berichten op WhatsApp. Toen ik ze vanuit mijn lockscreen wilde bekijken, bleef het scherm zwart. Met backtoets terug naar lockscreen en nog een keer proberen. Nu kreeg ik alleen het achtergrondscherm van WhatsApp. Weer terug naar lockscreen, 3e poging. Weer alleen achtergrondscherm. Pas na 4 keer selecteren kreeg ik de berichten op mijn scherm.

Niet echt een verbetering. Lijkt wel alsof WhatsApp enorm veel tijd nodig heeft om op te starten. Daarna loopt het allemaal soepel.
Heb ik ook vaak last van. Zowel voor als na de update.. Workaround is om niet op de melding ge klikken en via het startscherm naar whatsapp te gaan.

Hoop dat dit met de volgende update wordt opgelost, de notificaties van whatsapp zijn zo een beetje nutteloos (behalve dat je kan zien dat je een nieuw bericht hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 13:07
Nieuwe Whatsapp versie maakt het ook mogelijk om screenshots te sturen. Prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:36

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Vraagje voor de gebruikers van Rowi: hoe kan ik reacties op een willekeurige tweet zien? Als ik klik op een tweet en kies voor "View" zie ik enkel de tweet waarop ik drukte met daaronder een paar fototjes van mensen die het bericht retweet hebben. Ik zou graag ook de reacties direct lezen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer mensen die geen apps kunnen downloaden uit de store? Krijg de error c101a006. Ook via de online store krijg ik problemen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 19-09 18:01
Niels9001 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:40:
[...]

De foto-muziek-bibliotheek wordt gebruikt om screenshots op te slaan in de WP7.x versie.. Moet ik inderdaad in de 8 versie eruit halen, dank!

Het Windows Phone dashboard is zo gelimiteerd dat ik Localytics gebruik om te zien hoeveel gebruikers geupdate hebben naar welke versie. Dit soort dingen zijn niet te zien in het standaard dashboard (echt belachelijk!). Deze kijkt naar het OS versie, en het device (dus bijvoorbeeld "Lumia 800").

[afbeelding]

Ik zal bij een volgende update nog een keer kijken naar welke informatie hij mag kijken (bijv. foto-bieb in WP8, en wat niet gebruikt worden uitzetten!)
Echt een fijne app, bedankt voor het ontwikkelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Klopt, ik heb ook last van Store problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Martinspire schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:32:
Nog meer mensen die geen apps kunnen downloaden uit de store? Krijg de error c101a006. Ook via de online store krijg ik problemen
Ja, ik heb precies hetzelfde probleem. Storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt er wel op. De Xbox Live statuspagina geeft ook al issues aan, al lijkt het niet direct in verband met de Windows Store te staan:
XBOX LIVE Service
Gebruikers kunnen problemen hebben met de volgende services:
Accessing saved games and data in cloud storage
Beïnvloedt de volgende LIVE-platforms:
Windows 8
Xbox 360 Console
Xbox.com

We zijn op de hoogte van het probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het mogelijke ongemak en bedankt voor uw geduld.
Hiernaast ook nog problemen met Karaoke en Smartglass Xbox 360 Apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Zie dat de gewone Windows 8 store ook niet werkt op dit moment. Er zijn eigenlijk wel net iets te vaak problemen de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Een groot deel van het Azure-platform ligt er vanavond uit. Ik vermoed dat de Windows (Phone) Store hier ook last van heeft. Ook de servers van Wordament liggen er bijvoorbeeld uit.

http://www.windowsazure.com/nl-nl/support/service-dashboard/

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah lijkt te maken te hebben met een verlopen certificaat:
http://www.zdnet.com/wind...ibly-at-fault-7000011705/

Ofwel, kan nog even duren voordat het opgelost is. Zo'n certificeringsproces duurt meestal wel effe, al is het natuurlijk wel opvallend dat dit niet goed is opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Een verlopen certificaat komt inderdaad nogal knullig over. Bij zo'n belangrijk systeem mag dat eigenlijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Telenet is in onderhandeling met microsoft om zijn Yelo TV uit te brengen voor Windows Phone.

Bron: https://www.facebook.com/telenet/posts/346689215446278 (telenet zegt dit zelf in 1 van de reacties)

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:36:
[...] Ofwel, kan nog even duren voordat het opgelost is. Zo'n certificeringsproces duurt meestal wel effe, al is het natuurlijk wel opvallend dat dit niet goed is opgevangen.
Voor MS natuurlijk niet. Een groot deel van hun diensten ligt momenteel op zijn gat. Daar hebben ze wel wat geld voor over om vooraan de rij te komen staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Maar toch is het wel knullig: veel windows apps werken dus nu gewoon niet. Ben wel benieuwd of dit dan ook nog een/de reden is geweest voor de storing in de phone store gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Kan iemand mij vertellen wat er precies gebeurd, als je je LinkedIn account ook aan de People Hub koppelt. Ik heb zo'n 400 LinkedIn contacten, maar die wil ik niet allemaal in Personen terug zien. Wat ik graag zou willen, is dat ik alleen bij mijn huidige contactpersonen hun LinkedIn activiteiten zie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

bhorvers schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:25:
Kan iemand mij vertellen wat er precies gebeurt, als je je LinkedIn account ook aan de People Hub koppelt. Ik heb zo'n 400 LinkedIn contacten, maar die wil ik niet allemaal in Personen terug zien. Wat ik graag zou willen, is dat ik alleen bij mijn huidige contactpersonen hun LinkedIn activiteiten zie ...
Bij de settings van de People-hub kan je je contactenlijst filteren per dienst. Dus als je daar LinkedIn uitvinkt krijg je het precies zoals je het wil: Wél linked-in info bij contactpersonen die je al had, en ook linked-in nieuws in je news feed, maar verder geen megalange contactenlijst met mensen die je alleen via LinkedIn kent.

Tenminste, ik neem aan dat dit bij LinkedIn ook zo is, heb het zelf alleen met Twitter getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ja klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 07:43
Mijn HLN app is zonet goedgekeurd voor de Marketplace: http://www.windowsphone.c...5b-4ccb-8529-f452d60c107d

Op dit moment enkel WP8, maar de WP7 is zonet gesubmit en zal hopelijk volgende week door de validatie komen.

Ik heb deze gemaakt omdat Belgische kranten het op deze moment het vertikken apps te maken voor hun kranten :-(

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/75eb196b-0382-4933-a95a-4413fb84d194?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/bf7b85a5-1437-494b-b9bd-ce0aa34d159c?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

[ Voor 9% gewijzigd door taurgis op 23-02-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
taurgis schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:38:
Mijn HLN app is zonet goedgekeurd voor de Marketplace: http://www.windowsphone.c...5b-4ccb-8529-f452d60c107d

Op dit moment enkel WP8, maar de WP7 is zonet gesubmit en zal hopelijk volgende week door de validatie komen.

Ik heb deze gemaakt omdat Belgische kranten het op deze moment het vertikken apps te maken voor hun kranten :-(

[afbeelding][afbeelding]
Tof! Ziet er fraai uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb in mijn ABSI app dat de reclames het niet doen in de trial versie. Volgens mij heb ik toch echt de juiste strings in de app staan, en de juiste capabilities. Je ziet wel even een rechthoek waar de reclame moet komen, maar er komt verder niets te staan. Enig idee?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
@Niels9001. De regenmeter zou een notificatie moeten geven bij een neerslag van meer dan 0,1mm per uur. Mijn tile geeft aan dat 0.2 mm wordt verwacht, alleen ... de tile is weer in de 'oude' kleur en hoe moet de notificatie er eigenlijk uit zien?

Maar het sneeuwt, dus het klopt wel. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 23-02-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:41:
@Niels9001. De regenmeter zou een notificatie moeten geven bij een neerslag van meer dan 0,1mm per uur. Mijn tile geeft aan dat 0.2 mm wordt verwacht, alleen ... de tile is weer in de 'oude' kleur en hoe moet de notificatie er eigenlijk uit zien?

Maar het sneeuwt, dus het klopt wel. ;)
Bij neerslag kleurt de tile inderdaad blauw, dit is gedaan om het 'nog meer op te latrn vallen'. Dr notificatie is een korte toast messafe die laat zien hoeveel mm neerslag er valt. (Check een van de screenshots in de Store voor een voorbeeld). Kan zijn dat je 'm gemist hebt.

Met vriendelijke groet,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
_/-\o_ Helemaal duidelijk Niels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Ik weet (heb gelezen) dat er een drietal updates zijn, maar als ik de store app opstart, krijg ik geen notificaties te zien. Ook op de livetile zie ik niets en dat is wel altijd zo geweest. Ik moet naar de betreffende apps toegaan en dan klikken op bijwerken ...

Ligt dit aan mijn telefoon (Lumia 920) of aan marketplace ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het heet store en over welke updates heb je het. Wel zo duidelijk als je dat nader zou uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:01
bhorvers schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:52:
Ik weet (heb gelezen) dat er een drietal updates zijn, maar als ik de store app opstart, krijg ik geen notificaties te zien. Ook op de livetile zie ik niets en dat is wel altijd zo geweest. Ik moet naar de betreffende apps toegaan en dan klikken op bijwerken ...

Ligt dit aan mijn telefoon (Lumia 920) of aan marketplace ?
Ik heb hetzelfde op mijn htc 8s, zal dus waarschijnlijk aan de store liggen. Had het onder andere met de laatste 2 whatsapp updates.

[ Voor 5% gewijzigd door Laank op 24-02-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
GerCor schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:19:
Het heet store en over welke updates heb je het. Wel zo duidelijk als je dat nader zou uitleggen.
Marketplace of Store ... maakt toch niet uit, volgens mij begrijpt iedereen wat ik bedoel. Verder betreffen het gewoon app updates ... OS updates zie je niet in de Store. Maar in mijn geval was dat de laatste update van Whatsapp, Proshot en Nokia Populaire apps. In geval van een update zie bij de livetile van de Store een notificatie staan. Die notificatie betreft het aantal updates dat beschikbaar is. Als je dan de Store opent, kun je doorklikken op de betreffende updates en worden ze voor je uitgelijst. Vervolgens kun je kiezen om 1 of meerdere updates, afhankelijk van hoeveel er zijn, te downloaden en te installeren.

Nu, in mijn geval heeft het bovenstaande niet plaatsgevonden en heb ik de updates handmatig moeten opzoeken bij de betreffende app in de Store en zelf op bijwerken moeten klikken. Dat is volgens mij niet zoals het behoort te zijn. Wellicht is door de Portico update gekomen, die staat er sinds deze week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt store updates niet direct te zien. Dat gebeurd volgens mij 1x per dag. Bij mij is het telkens rond de tijd dat ik mn telefoon destijds opgestart heb toen ik hem kreeg. Je kunt wel gaan zoeken naar de update, maar als je telkens rond 4u je updates ziet verschijnen. Dan krijg je ze dus dan pas maar kun je ze al wel eerder bezoeken in de store en bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Martinspire schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:07:
Je krijgt store updates niet direct te zien. Dat gebeurd volgens mij 1x per dag. Bij mij is het telkens rond de tijd dat ik mn telefoon destijds opgestart heb toen ik hem kreeg. Je kunt wel gaan zoeken naar de update, maar als je telkens rond 4u je updates ziet verschijnen. Dan krijg je ze dus dan pas maar kun je ze al wel eerder bezoeken in de store en bijwerken.
Thnx ... dat tijdstip van 16:00 uur heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ik zie overigens ook nu dat de Store weer 'kuren' heeft, ik krijg een foutmelding ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Martinspire schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:07:
Dus niet, zo'n half uurtje geleden een update(melding) op de tile van de store van 'handelsregister'.

(of is mijn telefoon destijds rond die tijd voor het eerst opgestart.... hmm). Iets om eens in de gaten te houden.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 24-02-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:28:
[...]

Dus niet, zo'n half uurtje geleden een update(melding) op de tile van de store van 'handelsregister'.

(of is mijn telefoon destijds rond die tijd voor het eerst opgestart.... hmm). Iets om eens in de gaten te houden.
4u is bij mij ook maar een richtlijn. Ik gok dat het ergens tussen 3 en 4 is geweest. Ik krijg in ieder geval grofweg rond dezelfde tijd elke dag alle updates te zien bij de update-pagina van de store. Het is dus niet zo dat als een app een update heeft, deze meteen in de store komt te staan. Enerzijds natuurlijk wel jammer want je loopt dan soms wat langer tegen problemen aan. Anderzijds heb je nu wel dat de optie "alles bijwerken" ook daadwerkelijk nut heeft.

Ik weet niet hoe het op andere platformen gaat, maar dit lijkt me redelijk logisch ook. Je wilt niet dat telefoons constant de store in de gaten gaan houden.

Volgens mij is het wel per toestel anders, want mijn Omnia 7 heb ik een keer rond het ontbijt met nieuwe updates zien komen en bij een andere rom weer in de avond.

Eergister had ik ineens 11 updates tegelijk (onder andere regenmeter dus). Ofwel: mocht je een update niet meteen zien verschijnen dan kun je de storepagina bezoeken en op bijwerken klikken, of je wacht gewoon een tijdje en dan komt ie ook voorbij.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 24-02-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ow, oke. Want regenmeter en WA heb ik inderdaad met bijwerken gedaan. Kan het niet uitstaan als iemand al een nieuwe versie heeft en ikke nog niet (haha). Maar ik zal er een keer op wachten. Is er een nieuwe update dan zou het bij mij de volgende dag rond 2 uur op mijn scherm moeten komen staan. Wel apart .... Maar bij de ouderwetse iPhone kreeg ik ook of ... een rood cijfertje of ik ging zelf kijken bij App Store.

Iemand trouwens een idee wat de live tile van de NOS moet voorstellen? Zie tot nu toe alleen nog maar dat logo.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 24-02-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
GerCor schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:47:
Ow, oke. Want regenmeter en WA heb ik inderdaad met bijwerken gedaan. Kan het niet uitstaan als iemand al een nieuwe versie heeft en ikke nog niet (haha). Maar ik zal er een keer op wachten. Is er een nieuwe update dan zou het bij mij de volgende dag rond 2 uur op mijn scherm moeten komen staan. Wel apart .... Maar bij de ouderwetse iPhone kreeg ik ook of ... een rood cijfertje of ik ging zelf kijken bij App Store.
Ik weet dat er nu eentje voor Evernote is ... heb ik al gezien. Ik krijg nog geen notificatie en ga nu proberen mijn geduld op de proef te stellen. Waar zit overigens de optie 'bijwerken' in de Store, die kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
bhorvers schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:51:
[...]

Ik weet dat er nu eentje voor Evernote is ... heb ik al gezien. Ik krijg nog geen notificatie en ga nu proberen mijn geduld op de proef te stellen. Waar zit overigens de optie 'bijwerken' in de Store, die kan ik niet vinden.
Bij de app zelf. (dan staat er: bijwerken ...of installeren of proberen)

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 24-02-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
GerCor schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:51:
[...]

Bij de app zelf. (dan staat er: bijwerken ...of installeren of proberen)
Juist ... dat is ook zo, ik dacht dat er ook een 'overall' bijwerken zou zijn, waarmee je handmatig controleert op updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
@Niels9001.

Als je themakleur verandert, dan verandert de regenmeter niet mee.

Ik dacht: zet de HTC vast even op oranje, als we weer iets te voetballen hebben of, noem eens wat: het koningsdag is. Geinig ..... en dan daarna gelijk weer op mijn 'eigen' HTC kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:49:
@Niels9001.

Ik dacht: zet de HTC vast even op oranje, als we weer iets te voetballen hebben of, noem eens wat: het koningsdag is. Geinig ..... en dan daarna gelijk weer op mijn 'eigen' HTC kleur.
Even de livetile opnieuw toevoegen aan je startscherm ;) Is bij meer apps zo dat ze niet meteen over gaan naar de nieuwe kleur.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 24-02-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
[quote]GerCor schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:49:
@Niels9001.

Martinspire schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:14:
[...]

Even de livetile opnieuw toevoegen aan je startscherm ;) Is bij meer apps zo dat ze niet meteen over gaan naar de nieuwe kleur.
De background agent genereert JPGs op basis van de AccentBrush. De BA moet dus weer langskomen, en pakt dan dus de 'nieuwe' kleur. Dus mocht je wisselen van kleur, kan het even (max 30 min) duren totdat de tile is bijgewerkt.

Ik heb geprobeerd om PNGs te maken, alleen wordt dit standaard niet ondersteund door MS (waarom!?). Met externe libraries is het mogelijk, alleen daar liep ik tegen Memory exceptions aan. Dus voor nu zullen we het hier mee moeten doen ;-).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ook weer helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem Martinspire. Mijn livetile en de Store geven beide geen updates meer aan (sinds ongeveer een week). Eerst kreeg ik dagelijks updates door, nu niets meer. Moet handmatig naar een app gaan om bijwerken te klikken, heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oxigan schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:19:
Ik heb hetzelfde probleem Martinspire. Mijn livetile en de Store geven beide geen updates meer aan (sinds ongeveer een week). Eerst kreeg ik dagelijks updates door, nu niets meer. Moet handmatig naar een app gaan om bijwerken te klikken, heel raar.
Huh? Ik heb er geen probleem mee hoor. Ik heb (net zoals alle WP gebruikers) gewoon op een vast interval de nieuwe updates. Volgens mij is het elke 24 uur, maar goed.

Als je helemaal nergens meer updates van krijgt (ook na een paar uur wachten niet) dan is er wel iets aan de hand, maar vaak zie je bij websites dat er updates zijn uitgebracht, maar is jouw interval nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 24 februari 2013 @ 23:43:
[...] Als je helemaal nergens meer updates van krijgt (ook na een paar uur wachten niet) dan is er wel iets aan de hand, maar vaak zie je bij websites dat er updates zijn uitgebracht, maar is jouw interval nog niet geweest.
Dat gezegd hebbende krijg ik ook maar sporadisch updates te zien. Soms heb ik applicaties die een maand achter lopen met updates. Meerdere harde resets (en een ander toestel) hebben het probleem nog niet kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 08:27
Hmm, ik moet zeggen dat ik ook al meer dan een week geen enkele update meer heb gezien. Whatsapp heb ik handmatig geupdate omdat wist dat die bijgewerkt was.

Ik zie bijvoorbeeld een update van regenmeter staan, en die is er sinds vrijdag zo te zien, maar krijg daar geen melding van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Sh0ckTr00per schreef op maandag 25 februari 2013 @ 07:29:
Hmm, ik moet zeggen dat ik ook al meer dan een week geen enkele update meer heb gezien. Whatsapp heb ik handmatig geupdate omdat wist dat die bijgewerkt was.

Ik zie bijvoorbeeld een update van regenmeter staan, en die is er sinds vrijdag zo te zien, maar krijg daar geen melding van.
Heb ik ook vaker last van. Ik houd persoonlijk websites als WMPowerUser, WP7 en WPCentral in de gaten om te zien welke updates er zijn. En soms geeft de Store het in de 'app' aan dat er een update is, maar de tile niet. Erg vreemd.

Regenmeter kun je natuurlijk wel gewoon updaten door er naar te zoeken en op 'bijwerken' te klikken, net als WhatsApp ;).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb het een keer gehad dat ik ook een tijd geen update had ontvangen.
Bladerend in de instellingen viel me op dat "Mijn telefoon zoeken" op niet verbonden stond.
De dag daarna (toen ik dus weer verbonden was) kreeg ik zowaar updates.

Maar ik denk dat het toeval was, kijk nu naar die setting en zie dat ik weer niet verbonden ben.
Maar vanmorgen wel de laatste update van Whatsapp en Stop the music ontvangen. (Geinig dat die samen kwamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:34
Niels9001 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:27:
[...]

Heb ik ook vaker last van. Ik houd persoonlijk websites als WMPowerUser, WP7 en WPCentral in de gaten om te zien welke updates er zijn. En soms geeft de Store het in de 'app' aan dat er een update is, maar de tile niet. Erg vreemd.

Regenmeter kun je natuurlijk wel gewoon updaten door er naar te zoeken en op 'bijwerken' te klikken, net als WhatsApp ;).

Groeten,
Niels
Ik had het probleem met 7.5 al en helaas is het er met 7.8 nog steeds.
Had al een tijd geen updates meer gezien en afgelopen vrijdag stonden er plotseling 9 klaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oke dan, zet mijn telefoon aan en .... update WhatsApp. 1 in de tile store op beginscherm. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 25-02-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Afgelopen week heb ik bij elkaar wel een stuk of 10 updates gehad. Soms niet meteen via de live tile maar wel door het openen van de Marketplace.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zo, de nokia collection is even gegroeid opeens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Van Nokia naar Here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WP8 DLNA "Play To" app voor Nokia is beschikbaar als beta.
http://betalabs.nokia.com/trials/play-to-for-wp8
Dit is de app om via Wifi content van je telefoon af te spelen op andere DLNA enabled apparaten zoals modere televisies. Kan ook via de xbox 306 of via media extenders, settop boxes, br-spelers en home cinema sets die DLNA ondersteunen

De Play To app bestond al voor WP7 maar is nu eindelijk ook voor WP8.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Tsja, daar zit je dan met je HTC .... Maar het komt vanzelf mijn (onze) kant op. Toch?

POTVERDIKKE, zowaar een vette update voor Twitter. Geen notificatie op mijn store tile, maar .... bijwerken dan maar. _/-\o_

Ziet er strak uit .... helaas nog niet in het Nederlands.

Twitter wel even verwijderd. Berichten verwijderen gaat niet goed. Blijven in het scherm staan, terwijl ze wel verwijderd zijn als je op bijvoorbeeld een PC of Tv kijkt. Locatie werkt ook niet.

Na opnieuw installeren zijn berichten wel verdwenen.

[ Voor 86% gewijzigd door GerCor op 27-02-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:11
De Nokia app 'NFC Writer' is beschikbaar, maar ik kan 'm met mn lumia 920 niet downloaden. Ik vraag me af waarom niet...
http://www.wpcentral.com/...fc-writer-app-lumia-users
http://www.windowsphone.c...49-4ce4-b252-b7b252aefacf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Bestaat er ook een app waar je al je contacten op een kaart (van Nederland) kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:52:
De Nokia app 'NFC Writer' is beschikbaar, maar ik kan 'm met mn lumia 920 niet downloaden. Ik vraag me af waarom niet...
http://www.wpcentral.com/...fc-writer-app-lumia-users
http://www.windowsphone.c...49-4ce4-b252-b7b252aefacf
Even language en region op United States zetten werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Bestaat er uberhaupt wel een goede data monitor app for WP8? Ik heb net een Lumia 920 binnen (pracht ding) maar ik kan in de store niets vinden. In Amerika heb je bij Verizon DataSense, is er niet zoiets voor WP8 algemeen of voor bij Vodafone NL?

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

roy-t schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:56:
Bestaat er uberhaupt wel een goede data monitor app for WP8? Ik heb net een Lumia 920 binnen (pracht ding) maar ik kan in de store niets vinden. In Amerika heb je bij Verizon DataSense, is er niet zoiets voor WP8 algemeen of voor bij Vodafone NL?
Nokia Verbruiksmonitor toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:04:
[...]

Even language en region op United States zetten werkte bij mij
Thx, dat werkt inderdaad! :)
hjs schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:17:
[...]

Volgens mij bestaat die niet, niet in de reguliere store in ieder geval. Zo wel, dan graag een linkje! ;)

[ Voor 37% gewijzigd door deBennie op 27-02-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
hjs schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:17:
[...]

Nokia Counters bedoel je? Die is er alleen voor WP7.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

roy-t schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:29:
[...]

Nokia Counters bedoel je? Die is er alleen voor WP7.
Oh, ok. Dat wist ik niet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Goed nieuws voor mensen die Simyo hebben in april, komt de officiele app beschikbaar. Voor ieder mobiel platform, kudos dat Simyo ook aan Windows Phone gebruikers denken.

http://www.simyo.nl/Simyo-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Trouwens als je je locatie/land in je instellingen veranderd naar US, dan kan je alleen HERE Maps downloaden die doet het gewoon goed. (Vast door een bug kan je gewoon er gebruik van maken.)

HERE Transit en HERE Drive Beta+ doen het niet, door de Nederlandse SIM-kaart, werkt ook niet als je de simkaart eruit haalt geeft de app weer niet ondersteunende simkaart.

Volledig Nederlands ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

CokeZero schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:40:
Goed nieuws voor mensen die Simyo hebben in april, komt de officiele app beschikbaar. Voor ieder mobiel platform, kudos dat Simyo ook aan Windows Phone gebruikers denken.

http://www.simyo.nl/Simyo-app
Ik hoop wel dat een typo is, want er staat meerdere keren Windows 8 ipv Windows Phone 8.

EDIT: Iets verder staat Windows 8 telefoon. :)

[ Voor 5% gewijzigd door ImpaileR op 27-02-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Klopt is een typo, op de Facebook pagina staat duidelijk Windows Phone 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben eigenlijk op zoek naar de W8 variant van deze: Google Play: Voice Caller ID

Maar heb geen idee waar ik op moet zoeken, blijkbaar ben ik niet creatief genoeg. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Sanction schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:11:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de W8 variant van deze: Google Play: Voice Caller ID

Maar heb geen idee waar ik op moet zoeken, blijkbaar ben ik niet creatief genoeg. Iemand een suggestie?
Het zou me niets verbazen dat een app als dat niet eens mogelijk is op WP8. Daarvoor moet je de applicatie toegang geven tot basisfuncties van je telefoon (zien wie je belt) en dat is natuurlijk een enorm beveiligingsrisico.

Het zijn precies features zoals dat waarom er zoveel malware is voor android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag is Asphalt 7 dus uitgekomen. Ben hem nu aan het binnenhalen (878mb download dus pas op). Kreeg hem in eerste instantie niet binnen omdat ie niet beschikbaar was. Maar na mn telefoon een VS locatie te hebben gegeven (settings->taal & regio) kan ik hem eindelijk binnenhalen.
Het is een redelijk grote titel, al weet ik niet of ie voor iedereen is weggelegd. Grafisch in ieder geval weer iets om je ouders te laten zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ben 'm hier ook aan t binnen halen, voor 99 cent laat ik zoiets niet liggen.
Hoef mn telefoon trouwens niet op USA te zetten om 'm binnen te kunnen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:37:
Vandaag is Asphalt 7 dus uitgekomen. Ben hem nu aan het binnenhalen (878mb download dus pas op). Kreeg hem in eerste instantie niet binnen omdat ie niet beschikbaar was. Maar na mn telefoon een VS locatie te hebben gegeven (settings->taal & regio) kan ik hem eindelijk binnenhalen.
Het is een redelijk grote titel, al weet ik niet of ie voor iedereen is weggelegd. Grafisch in ieder geval weer iets om je ouders te laten zien :+
store linkje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 19-09 18:01
Ik kan hem niet downloaden. M'n telefoon geeft aan dat de opslaglimiet is bereikt, terwijl er nog 3.5 GB vrij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:29:
[...]

Het zou me niets verbazen dat een app als dat niet eens mogelijk is op WP8. Daarvoor moet je de applicatie toegang geven tot basisfuncties van je telefoon (zien wie je belt) en dat is natuurlijk een enorm beveiligingsrisico.

Het zijn precies features zoals dat waarom er zoveel malware is voor android.
Goed punt. :)

Al vraag ik me af waarom zo'n 90% van de apps je lokatie wil bepalen.
Sanction schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:38:
[...] Al vraag ik me af waarom zo'n 90% van de apps je lokatie wil bepalen.
Localized ads :)

• Sanction
  • Niet online
Nog een goed punt. :P

• GerCor
Zowaar een notificatie van NOS (berichtje CPB) maar nada noppes op de live tile.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Ik vind de aanbod van games best tegenvallen tot nu toe.
Heb nog geen een goede gratis rpg spel gezien. Dragon's Blade is de enige, maar die support nog geen autoresume.

• GerCor
Russel88 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:36:
Ik vind de aanbod van games best tegenvallen tot nu toe.
Heb nog geen een goede gratis rpg spel gezien. Dragon's Blade is de enige, maar die support nog geen autoresume.
Ik gebruik de telefoon alleen voor bellen, chatten, twitter en voor mijn werk (agenda en dropbox). Spelletjes doe ik niet.

Maar goed, er schijnt een enorme markt te zijn om spelletjes te doen op een mobiele telefoon.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

GerCor schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:11:
Zowaar een notificatie van NOS (berichtje CPB) maar nada noppes op de live tile.
Is de NOS tile een live tile? En wat zou daar op moeten staan?

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Op mijn Motorola Defy+ had ik een zogenaamde uniforme mailbox.
Daarin komen al mijn mailboxen binnen en sms-jes. Heb zoiets nog niet gevonden voor Windows Phone 8.
Of kijk ik weer eens met m'n neus?
:?

• GerCor
MrSleeves schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
[...]

Is de NOS tile een live tile? En wat zou daar op moeten staan?
Kijk maar in de store, naast het NOS logo. En .... wat zou er op moeten staan? Tsja ... als je de notificatie hebt gemist ... een cijfer? Net zoals bij de meeste live tiles.

Verwijderd

weid1374 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:43:
Op mijn Motorola Defy+ had ik een zogenaamde uniforme mailbox.
Daarin komen al mijn mailboxen binnen en sms-jes. Heb zoiets nog niet gevonden voor Windows Phone 8.
Of kijk ik weer eens met m'n neus?
:?
Je kunt wel je mailboxen bundelen, maar ze komen niet bij je Messaging/Berichten hub tevoorschijn, daar komen alleen SMS'sjes en Facebook berichten.
Die NOS notificaties gaan over belangrijk nieuws. Dat zou in principe prima op de tile kunnen worden vermeld (een getalletje of uitroepteken bij kleine tile of het bericht/headline bij grotere tiles). Maar normaal gesproken doet de NOS tile helemaal niets nee. Eigenlijk wel jammer, kan prima wat headlines op getoond worden.

Zijn er eigenlijk RSS readers die dat wel hebben?

En weet iemand een IM app die wel alle nieuwe WP8 snufjes bevat en het goed ondersteund? Want zover ik weet zijn Whatsapp en Kik eigenlijk nog WP7 apps.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

rabobank update :) nu ook cc gegevens :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ABN-AMRO niet vooruit te branden.

Ik mis:

Acceptgiro scanner
Digitale rekeningen betalen.
Adresboek aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Iemand al via de US Store de personal assistant 'Maluuba' al geprobeerd ?

http://www.wpcentral.com/...announced-windows-phone-8

Lijkt me wel leuk ... en krijgt ook nog goede recensies !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Update verbindingsinstelling (2mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Laatst online: 12-09 10:05
GerCor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:46:
ABN-AMRO niet vooruit te branden.
Nergens last van hier.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Geen updates bedoel ik, terwijl Rabo zegt te luisteren naar wat klanten willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
bhorvers schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:14:
Iemand al via de US Store de personal assistant 'Maluuba' al geprobeerd ?

http://www.wpcentral.com/...announced-windows-phone-8

Lijkt me wel leuk ... en krijgt ook nog goede recensies !
Ziet er leuk uit maar werkt in NL nog niet echt...
Er wordt niets geladen, ook het weer niet.
Pagina: 1 ... 34 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.