Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Yanze schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:09:
Nog maar een complimentje voor Regenmeter dan! Vanmorgen geinstalleerd en dat ziet er uitermate strak uit!

Als ik in Buienradar de animated kaart bekijk zie ik de druppels redelijk vloeiend over Nederland gaan. Als ik in Regenmeter de animated kaart bekijk zie ik 1 wolk even flitsen en daarna is en blijft Nederland helemaal droog.
Bedankt voor je feedback. Dit is inderdaad een probleem met het cachen van de afbeeldingen. Als je een tweede keer klikt op de 'afspelen' knop, zou hij wel vloeiend moeten overtrekken. (1x bufferen, 2de keer wel vloeiend). Ik probeer hier een oplossing voor te vinden.

Verder kun je ook handmatig door de neerslagradar scrollen, door onderaan het radar beeld naar boven te swipen. Handig als je een exact tijdstip wil zien!

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Ha, dat swipen is inderdaad wel cool! Helemaal vloeiend loopt het nog niet maar gezien jouw enthousiasme ben ik ervan overtuigd dat je daar een oplossing voor zult gaan vinden ;)

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Niels9001 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:18:
[...]

Yep, altijd zo geweest :-). Doel met Regenmeter is om eindelijk te zorgen dat ook Windows (Phone) de apps krijgt die zij verdient. iOS heeft talloze (gratis), simpele, goedwerkende en schitterende apps. Wat mij zo op viel op WP is dat, naast een paar uitzonderingen daargelaten, de Store vol staat met rommel. Wellicht werken ze wel, maar het oog wilt ook wat.

Regenmeter is gratis, en hoopt dit gat beetje bij beetje te vullen. Daarnaast is het gewoon ook nog een hele handige app ;-).

[...]
En bedankt. ;)
De auteur van die andere regenalert app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

/\/\|) schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:13:
[...]

En bedankt. ;)
De auteur van die andere regenalert app.
haha, deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Idd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het voordeel van Regenvoorspeller is in ieder geval de zwarte achtergrond. Ik heb niet zomaar een smartphone met AMOLED :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Niels9001 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:20:
Regenmeter heeft een update gekregen naar versie 2.1.0.0.

Biedt nu ondersteuning aan Windows Phone 7.8 (goede resolutie tiles + grote live tile), en heeft nu ook een neerslagradar. Beschikbaar zowel op 7.x als op 8.0!

http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

[afbeelding]

Groeten,
Niels

P.S. Ook beschikbaar voor Windows 8, trouwens:
http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d
Is het mogelijk deze app ook in de US marketplace te zetten? Mijn telefoon heeft nml een US account en ik kan de app daar nu niet vinden, maar zou 'm graag eens probereb na de enthousiaste reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 07:12
Niels9001 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:20:
Regenmeter heeft een update gekregen naar versie 2.1.0.0.

Biedt nu ondersteuning aan Windows Phone 7.8 (goede resolutie tiles + grote live tile), en heeft nu ook een neerslagradar. Beschikbaar zowel op 7.x als op 8.0!
Kan het kloppen dat de live tile alleen werkt bij GPS-locatie? Ik heb een vaste locatie ingevoerd en de live tile blijft daarna leeg. Als ik de GPS-locatie aanzet krijg ik wel informatie in de live tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
MrBB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:52:
[...]
Is het mogelijk deze app ook in de US marketplace te zetten? Mijn telefoon heeft nml een US account en ik kan de app daar nu niet vinden, maar zou 'm graag eens probereb na de enthousiaste reacties hier.
Klopt, hij staat nu alleen in de Belgische en Nederlandse Marketplace. Ik zal bij de volgende update rekening houden hiermee en kijken wat er mogelijk is!
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:34:
[...]

Kan het kloppen dat de live tile alleen werkt bij GPS-locatie? Ik heb een vaste locatie ingevoerd en de live tile blijft daarna leeg. Als ik de GPS-locatie aanzet krijg ik wel informatie in de live tile.
Als het goed is moet dat geen probleem zijn. Zelf heb ik 'm ook vaker op een vaste locatie staan ipv GPS. Ik zal eens kijken of ik kan vinden wat het probleem kan zijn.

Ben nu bezig met een update die de radarbeelden vloeiender laat lopen, het scrollen door de tijd verbeterd en nieuwe live tiles. Die, na veel feedback, ook op de voorkant (weer) informatie weer geeft. Mocht ik wat tegenkomen, zal ik deze bug ook verhelpen.

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Weet iemand hier misschien wat een goede app is om Remote desktop te gebruiken op mijn WP 7.8 ?
Ik zie in de marketplace altijd 1 betaalde App bovenaan staan (geen microsoft app???) en de reviews zijn ook maar matig eigenlijk (screenshots, laten ook één of andere vreemde muis overlay zien...).
Iemand die hier een bepaalde remote desktop app gebruikt en er zeer tevreden over is? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:32
Da_maniaC schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:47:
Weet iemand hier misschien wat een goede app is om Remote desktop te gebruiken op mijn WP 7.8 ?
Ik zie in de marketplace altijd 1 betaalde App bovenaan staan (geen microsoft app???) en de reviews zijn ook maar matig eigenlijk (screenshots, laten ook één of andere vreemde muis overlay zien...).
Iemand die hier een bepaalde remote desktop app gebruikt en er zeer tevreden over is? :)
Ik gebruik zelf PC Remote, maar gebruik de remote desktop functie vrijwel nooit.
Hij is gratis dus je kunt hem altijd ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Geweldige app dat PC Remote, heb het net uitgeprobeerd. Werkt heerlijk, en nog eens gratis ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
CokeZero schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:24:
Geweldige app dat PC Remote, heb het net uitgeprobeerd. Werkt heerlijk, en nog eens gratis ook nog.
Ben altijd verbaasd over de latency met PC Remote, echt opvallend laag, erg mooi spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Da_maniaC schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:47:
Ik gebruik zelf ConnectMe. Werkt echt super! Helaas niet gratis, ik heb hem destijds in de aanbieding gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

spNk schreef op zondag 03 februari 2013 @ 21:36:
[...]

Ik gebruik zelf ConnectMe. Werkt echt super! Helaas niet gratis, ik heb hem destijds in de aanbieding gekocht.
Dank voor de feedback iedereen.

Hoe werkt de mouse support bij ConnectMe eigenlijk? Moet je deze los bedienen, of is het 'touch' ondersteund? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Spotify voor WP8

Good news for those waiting on Spotify to make a return to Windows Phone (the previous version currently didn't work on Windows Phone 8) as version 2.0 of the app is now live in the Windows Phone Store bringing WP8 compatibility with it.

The interesting thing about the app is it’s still in beta, meaning this is not a completely polished and presumably bug free version. But hey, you can access your account and stream music and in the end, that’s what it’s all about. Clearly the demand for an official WP8 Spotify app is high for users and it’s great to see such a high profile app return once again to the platform.

From the app description:

“The popular music-streaming app Spotify is now available for Windows Phone 8. Spotify (Beta, Version 2.0, Free to download, subscription required to play music after trial) lets you choose the music you love, or discover new songs and artists. You can play your own playlist or browse and indulge in the playlists of your friends. Heading offline? Download and play your playlists on-the-go. With Spotify on Windows Phone 8, you don’t have to miss a beat. Get it now in the Windows Phone Store!”

Features listed of the Windows Phone 8 version include:
• Search, browse & play millions of tracks.
• Explore & play your friends' playlists, top artists and tracks.
• Stream over WiFi or 2.5/3G - all your existing playlists are available.
• Offline playlists - play your music without an internet connection.
• On-the-fly sync - every track you add to a playlist appears on mobile and computer.
• What's New view.
• Receive music from friends via the inbox.
• Starred tracks - tag all your favourites into a special list.

Seeing as the link just went live, availability within Store regions may vary a bit (we're not seeing it in the US just yet), so give it some time. You can find the link to the Store here and let us know in comments what you think of the new version.

Thanks, Matt, for the link!

Bron WPCentral.com

Heb hem gebruikt werkt goed en snel, (Je hebt ook de brede live tile) als je Facebook gebruikt en je hebt 2 step verificatie aan staan, kan je de app niet gebruiken dan vergeet hij namelijk dat je de Terms and Conditions hebt geaccepteerd en dan kan je geen muziek afspelen. Zal binnenkort Spotify op inlichten.

[/b]De app is nog steeds in beta[/b]

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/medium/public/field/image/2013/02/QR%20Spotify%20WP82.png
QR Code, nog niet te zoeken in de store.

Nog meer app nieuws,

Scoupy, (http://www.scoupy.nl/) een app voor aanbiedingen/coupons komt binnen 2 maanden met meer informatie voor een app voor Windows Phone. Heb ook gevraagd over Wallet integratie, jammer genoeg niet.

Folders.nl komt nog niet met een app voor Windows Phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Het is eindelijk zover, ing is eindelijk een windows Phone app aan het maken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
Al een tijdje hoor :P Is bij mijn weten ook al meerdere keren voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand (een mod ofzo ) de naam van dit topic veranderen en de 7 eruit slopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
jammer dat er geen beleggingsapp is van binck bank of alex bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:25:
Kan iemand (een mod ofzo ) de naam van dit topic veranderen en de 7 eruit slopen ?
Fix0rd :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu het topic dan ook voor WP8 apps geldt, wat zijn nou de must have apps voor wp8? Bv als je overgestapt bent van WP7.8?
Ik kom zelf alleen een handjevol games tegen (Angry Birds en die Where's my water games). Verder alleen wat lockscreen apps, maar verder weinig...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:46:
Nu het topic dan ook voor WP8 apps geldt, wat zijn nou de must have apps voor wp8? Bv als je overgestapt bent van WP7.8?
Ik kom zelf alleen een handjevol games tegen (Angry Birds en die Where's my water games). Verder alleen wat lockscreen apps, maar verder weinig...
De camera lenzen zijn interessante apps voor Windows 8 gebruikers.

Die zijn bijvoorbeeld te vinden via de camera => lenzen knop (=dubbele pijl) => link naar "meer lenzen zoeken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die eens een andere Twitter App willen proberen.

Mehdoh is tijdelijk gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Voor de gamers onder ons:

Assasins Creed HD & Earthworm Jim HD zijn op dit moment gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 07:12
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:19:

Thanks, ben meteen over :) Makkelijk meerdere accounts lezen en gewoon verder gaan in de timeline waar je gebleven was, heerlijk.
Y-Foxy schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 06:30:

En ook die heb ik maar meegepikt. Waard te vermelden dat het in dit geval wel om de Xbox enabled varianten gaat, dus gratis gamerscore voor wie dat interessant vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04

Ik ook meegepakt (ongeveer), hoop alleen dat hij gratis blijft tot ik vanavond weer wifi heb.
Of is het voldoende dat ik heb op download zet en dat hij aangeeft waiting for Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mkrijt schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:18:
[...]

Ik ook meegepakt (ongeveer), hoop alleen dat hij gratis blijft tot ik vanavond weer wifi heb.
Of is het voldoende dat ik heb op download zet en dat hij aangeeft waiting for Wifi?
Als je iets gekocht hebt, dan maakt het niet uit wanneer je hem weer download of bij een nieuw toestel/install weer wilt gebruiken, hij blijft altijd gratis. Daarnaast blijft ie gewoon bij je downloads staan totdat ie daar weg gaat. Als je hem echt opnieuw wilt installen, kun je gewoon op Kopen drukken waarna je de melding krijgt dat je deze al hebt gekocht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04
Martinspire schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:35:
[...]

Als je iets gekocht hebt, dan maakt het niet uit wanneer je hem weer download of bij een nieuw toestel/install weer wilt gebruiken, hij blijft altijd gratis. Daarnaast blijft ie gewoon bij je downloads staan totdat ie daar weg gaat. Als je hem echt opnieuw wilt installen, kun je gewoon op Kopen drukken waarna je de melding krijgt dat je deze al hebt gekocht.
Juist, thanks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand het antwoord heeft, is er een battery app waarbij je ook het verbruik oid per app kunt zien? Ik dacht dat laatst iemand een paar plaatjes van een uitgebreide app ergens gepost had maar kan hem nergens meer vinden! Wie bied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:04

Hè jammer, je moet inmiddels weer betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:19:

Mehdoh Is samen met Rowi wel 1 van de beste Twitter clients.
Beter dan de officiele Twitter app op Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Die officiële app, scrollt hij na een refresh nog steeds naar de nieuwste tweet ipv de laatst gelezen? :')

Toen ik vorig jaar verschillende apps uitprobeerde vielen er al gelijk drie af die deze elementaire feature niet hadden, waaronder de officiële :')

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
kenneth schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:57:
Die officiële app, scrollt hij na een refresh nog steeds naar de nieuwste tweet ipv de laatst gelezen? :')

Toen ik vorig jaar verschillende apps uitprobeerde vielen er al gelijk drie af die deze elementaire feature niet hadden, waaronder de officiële :')
Jep, maar heb na een kwartiertje gebruik het idee dat Mehdoh dat ook doet :? Notificaties in lockscreen worden in Mehdoh iig wel ondersteund, dat is ook al een plus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

In Mehdoh zit (af en toe, niet alle versies) een bug dat hij na tombstoning bij een refresh inderdaad naar de nieuwste tweet gaat. De app afsluiten en koud opstarten en het werkt weer goed.

Ik heb het al een keer gemeld aan de ontwikkelaar maar niets over gehoord (normaal reageert hij heel snel op feedback).

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Krijg je een update van de Nokia verbruiksmonitor, is hij al zijn gegevens kwijt na het updaten :(
Zelfs de limieten moet je opnieuw instellen.

• defcon84

defcon84

Multipass?

same here... lame :/

• Yanze
Beetje jammer inderdaad ...

Verwijderd

Ha, eindelijk een update voor de NOS teletekst app die altijd zo onhandig afgesloten werd.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 16:52 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op mijn oude android telefoon had ik het programma Wifi Analyser. Daarmee kon ik perfect zien welke netwerken er in de buurt zijn met alle relevante gegevens zoals het kanaal en de sterkte ervan. Weet er iemand een programma voor WP die dezelfde functies heeft?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:50:
Ha, eindelijk een update voor de NOS teletekst app die altijd zo onhandig afgesloten werd.
Ha, dat mistte ik ook al. Jammer dat ze een splashscreen toegevoegd hebben alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Reinstaller werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

hjs schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:26:
Krijg je een update van de Nokia verbruiksmonitor, is hij al zijn gegevens kwijt na het updaten :(
Inderdaad zeer lame, maaaar ik kan nu wel 1024MB invoeren (ipv 999MB zoals eerst het maximum was bij MBs)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Tomba schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:24:
[...]

Inderdaad zeer lame, maaaar ik kan nu wel 1024MB invoeren (ipv 999MB zoals eerst het maximum was bij MBs)
Schijnt overigens in de release notes te staan :+ (zegt @nokiaNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Iemand hier ervaring met TVShow? Deze heeft trakt.tv integratie, maar lijkt iig niet de seen status over te nemen. Klopt dit?

Gezien deze opmerking bij de app wel, maar toch ff checken
support trakt.tv for comments and episode rates
Zal zo de maker eens mailen of er plannen zijn om dat alsnog in te bouwen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Op mijn HTC 8S hebben meerdere mensen last van dat de MetroTube app, heel vaak de subscriptions pagina gewoon de hele tijd niet laad, en dan gewoon de hele tijd de ''Oops couldn't connect to YouTube, Try Again''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:06:
Iemand hier ervaring met TVShow? Deze heeft trakt.tv integratie, maar lijkt iig niet de seen status over te nemen. Klopt dit?

Gezien deze opmerking bij de app wel, maar toch ff checken

[...]

Zal zo de maker eens mailen of er plannen zijn om dat alsnog in te bouwen :)
Het programma "WPtrakt" is van een Tweaker. Die app werkt perfect samen met trakt.tv. Mist wel een beetje van de schoonheid die TVShow heeft, maar ik had gelezen dat daar ook aan word gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Yeuh, wordfeud update.
Kleine tiles notificaties maar hij zegt helaas niet welk woord er fout is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nou heb ik naar aanleding van de posts hierboven over de Regenmeter en Regenvoorspeller de Regenmeter (en Zon) apps geïnstalleerd met de grote tile op mijn homescreen. Ik kreeg de vraag of ik live tiles wilde, en dat wil ik wel. Maar nu staat er gewoon een groot logo in plaats van een kleine. De achtergrondtaken voor deze applicaties zijn wel gewoon toegestaan. Ook na opnieuw opstarten zie ik gewoon twee grote logo's in plaats van werkende live tiles.

Moet ik langer wachten, doe ik iets verkeerd? Help? Ik heb een HTC 8s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
TheZeroorez schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:09:
Nou heb ik naar aanleding van de posts hierboven over de Regenmeter en Regenvoorspeller de Regenmeter (en Zon) apps geïnstalleerd met de grote tile op mijn homescreen. Ik kreeg de vraag of ik live tiles wilde, en dat wil ik wel. Maar nu staat er gewoon een groot logo in plaats van een kleine. De achtergrondtaken voor deze applicaties zijn wel gewoon toegestaan. Ook na opnieuw opstarten zie ik gewoon twee grote logo's in plaats van werkende live tiles.

Zit je op versie 2.1? Als je de live tile aanzet wordt de Background Agent gestart (deze gaat +/- elke 30 minuten).. Heropen de app anders even, en check of je de live tile hebt aangevinkt. Bij het openen van de app wordt de BA ook getriggered, dus zou dan binnen een minuut geupdate moeten zijn.

De live tiles in 2.1 hebben het logo aan de voorkant.. Ik werk nu aan versie 2.2 waarbij ook de voorkant informatie toont. De screenshot die hierboven staat is dus nog niet uit. Ook houd ik nu rekening met de accent kleur en worden de tiles alleen blauw als er neerslag valt.

Groeten,
Niels

[ Voor 12% gewijzigd door Niels9001 op 16-02-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik controleerde net de versie, en na heropenen werkt het nu. Eerder vanmiddag niet, wellicht omdat beide apps op dat moment nog in de achtergrond geopend waren en nu daadwerkelijk opnieuw gestart zijn?

[ Voor 41% gewijzigd door TheZeroorez op 16-02-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
TheZeroorez schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:24:
Ik controleerde net de versie, en na heropenen werkt het nu. Eerder vanmiddag niet, wellicht omdat beide apps op dat moment nog in de achtergrond geopend waren en nu daadwerkelijk opnieuw gestart zijn?
De Background Agent van Regenmeter wordt elke keer getriggered als je de app opent, en daarnaast +/- elke 30 minuten. In de huidige versie is het niet goed te zien of je tile is bijgewerkt. De 7.x versie heb ik nu zodanig af zodat de tile aan beide kanten info toont en daarnaast ook laat zien wanneer ie voor het laatst is bijgewerkt.

Het kan zijn dat hij bij jou even niet helemaal lekker werkte, waardoor hij pas na +/- 30 min weer wakker werd en zichzelf aanzette.

Nog even "poorten" naar WP8 en dan dien ik 'm in. Planning is dan om 'm eind volgende week in de Store te hebben staan. Nog héél even geduld :)!

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:27:
[...] Het kan zijn dat hij bij jou even niet helemaal lekker werkte, waardoor hij pas na +/- 30 min weer wakker werd en zichzelf aanzette. [...]
Kan ook gewoon zijn dat er teveel channels openstonden neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 19-09 18:01
De NOS app heeft een live tile, maar hoe kan ik instellen dat die ook gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 18:12
Insert12 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:39:
De NOS app heeft een live tile, maar hoe kan ik instellen dat die ook gebruikt wordt?
in het menu lang vasthouden > pin to start?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Niels9001 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:27:
[...]

Nog even "poorten" naar WP8 en dan dien ik 'm in. Planning is dan om 'm eind volgende week in de Store te hebben staan. Nog héél even geduld :)!

Groeten,
Niels
Niels, wel een supermooie app moet ik zeggen. Toen ik jouw verhaal over deze app las, meteen geïnstalleerd. TOP. _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Driek schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:32:
[...]

in het menu lang vasthouden > pin to start?
Dat heb ik al wel gedaan, maar behalve het logo staat er niks op de tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Zojuist is versie 2.2.0.0 van Regenmeter (opnieuw) ingediend bij Microsoft. Een request van velen was het rekening houden met de accent kleur van de telefoon. Dat zit in deze versie inbegrepen (bij het wisselen van kleuren kan het zijn dat de oude kleur nog even op de tile staat, komt omdat ik nog JPEGs genereer. D.m.v. van ImageTools geprobeerd om PNGs te maken, alleen hier was vaak een Memory probleem te vinden. Beetje falend, maarja.. een houtje-touwtje coder ben ik dan ook ;-). Even wachten (of herstarten van Regenmeter) als de Background Agent weer voorbij komt om hem up te daten). Bij neerslag kleurt de tile wel nog blauw, om de gebruiker nog beter te informeren dat er toch echt regen aan komt.

Teaser-screenshotje dan maar:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/Promo_V2.png
Yanze schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:09:
Nog maar een complimentje voor Regenmeter dan! Vanmorgen geinstalleerd en dat ziet er uitermate strak uit!

Als ik in Buienradar de animated kaart bekijk zie ik de druppels redelijk vloeiend over Nederland gaan. Als ik in Regenmeter de animated kaart bekijk zie ik 1 wolk even flitsen en daarna is en blijft Nederland helemaal droog.
Dit probleem is nu opgelost: de afbeeldingen worden nu beter gecached, waardoor ze veel vloeinder lopen. Ook het swipen werkt nu aanzienlijk beter. Gekozen voor een nieuwe implementatie aangezien de oude manier die ik gebruikte toch wel lelijk was en daarnaast slecht werkte.
MrBB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:52:
[...]
Excuses! Vergeten te doen. Als deze update eruit is ga ik er naar kijken, beloofd. Weet iemand of je voor de US Marketplace ook echt een Engelse variant van je XAP (dus in-app taal) en/of Store description/screenshots moet maken?
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:34:[...]Kan het kloppen dat de live tile alleen werkt bij GPS-locatie? Ik heb een vaste locatie ingevoerd en de live tile blijft daarna leeg. Als ik de GPS-locatie aanzet krijg ik wel informatie in de live tile.
Heb er op gelet, en meerdere keren getest. Maar op mijn Nokia Lumia 800 (en WP7.x + WP8.0 emulators ) werkt hij ook gewoon met een vaste locatie.
Caelorum schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:06:
[...]Kan ook gewoon zijn dat er teveel channels openstonden neem ik aan?
Zou zomaar kunnen. Ik heb een haat-liefde verhouding met Background Agent. Werken in theorie prima, maar in de praktijk willen ze nog weleens raar doen. Dat ze zichzelf uitschakelen naar 2 weken (en dat je daar als Dev dan zelf een tile moet maken die de gebruiker hier op attendeert) en de memory management praktijken vind ik behoorlijk irritant.
GerCor schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:40:
[...]Niels, wel een supermooie app moet ik zeggen. Toen ik jouw verhaal over deze app las, meteen geïnstalleerd. TOP. _/-\o_
Mooi dat je er tevreden mee bent :-).

Versie 2.2.0.0. moet eind deze week in de store staan :-).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik zie dat de zon app ook van jou is, Niels. Die informatie is toch vrij statisch. En dan denk ik al snel ... maak van twee apps, 1. Dezelfde layout?

Omdat ik de app net heb geïnstalleerd weet ik dus niet of de regenmeter app ook sneeuw en hagel weergeeft. Mocht dat zo zijn dan is de naam regenmeter wellicht ongelukkig gekozen en zou 'zon- en neerslagmeter' of 'weermeter' wat mij betreft beter passen.

[ Voor 45% gewijzigd door GerCor op 17-02-2013 22:09 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Mocht iemand nog een echte WP8 uitdaging zoeken, na alle zaklampen, fileflitsers e.d.

De informatie/gegevens over/van de huizendatabase van de stichting Stichting Landelijke Nieuwbouw Portaal (LNP) is, voor zover ik weet, vrij over te beschikken. Hier staan alle nieuwbouwprojecten van zo'n beetje alle Nederlandse projectontwikkelaars in.

http://www.niki.nl/xml/action/index

De database zelf is ontworpen door http://www.fundament.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

TheZeroorez schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:09:

Ik had/heb hetzelfde probleem, MS is er van op de hoogte..
Ik ben nog bezig hiermee met hun via twitter

edit:
ik zie nu pas dat het wel werkt voor je O-)

[ Voor 67% gewijzigd door defcon84 op 18-02-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Mooie app die Regenmeter! Cudos Niels!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb ook een app gesubmit in de store en die wordt hopelijk deze week goedgekeurd. Voor die app heb ik nu een rudimentaire grafiek gemaakt, maar ik vroeg me af of dat beter kan, en zo ja, hoe? Ik heb in de SDK zitten zoeken, maar er zijn volgens mij geen standaard classes voor. Toch zie ik een meerdere apps grafieken die erg op elkaar lijken, alsof die toch met een of andere standaard class gemaakt zijn. Ik kan alleen niks vinden.

Zo ziet het er uit:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/wp_ss_20130218_0001.png

[ Voor 10% gewijzigd door zonoskar op 18-02-2013 11:02 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zonoskar schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:43:
[...]Toch zie ik een meerdere apps grafieken die erg op elkaar lijken, alsof die toch met een of andere standaard class gemaakt zijn. Ik kan alleen niks vinden.[...]
Niet toevallig deze http://www.telerik.com/pr...w/all-controls/chart.aspx ?
Of anders wellicht voor HTML5/JS apps http://www.jqplot.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
zonoskar schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:43:
Ik heb ook een app gesubmit in de store en die wordt hopelijk deze week goedgekeurd. Voor die app heb ik nu een rudimentaire grafiek gemaakt, maar ik vroeg me af of dat beter kan, en zo ja, hoe? Ik heb in de SDK zitten zoeken, maar er zijn volgens mij geen standaard classes voor. Toch zie ik een meerdere apps grafieken die erg op elkaar lijken, alsof die toch met een of andere standaard class gemaakt zijn. Ik kan alleen niks vinden.

Zo ziet het er uit:
[afbeelding]
Ben benieuwd!

Enige Library die ik ken met wat controls zijn die van Telerik. (Volgens mij wel betaald). http://www.telerik.com/pr...tro-design-templates.aspx

Ben ook wel benieuwd wat men zoals gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 07:43
MSDN: Silverlight Charts & Gauges for WP7 app sample in C#, XAML for Visual Studio 2010

Misschien ben je hier iets mee (we zijn wel wat off topic aan het gaan, misschien beter de discussie verder zetten in : Post hier je eigen Windows Phone App! )

EDIT: Pas later gezien dat het ook een betaalde component is :-(

[ Voor 8% gewijzigd door taurgis op 18-02-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

De NOS app heeft een erg fijne en uitgebreidde update gehad.

http://www.wp7.nl/29276/nos-app-voor-windows-phone-update/

bye bye brakke NU.nl app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Die van Telerik wordt volgens mij door velen gebruikt. Maar ik zie dat de licentie kosten toch best hoog zijn. Toch eens kijken naar de link van @taurgis.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tijmeng schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:46:

bye bye brakke NU.nl app
Klopt, ik heb altijd al de NOS app beter gevonden.
Nu nog een leuke live tile, en die zwarte balk weg op het 720p scherm van mijn 8X (maar dat is waarschijnlijk gewoon een kwestie van tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
tijmeng schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:46:

bye bye brakke NU.nl app
Werkt goed. Wel relaxt dat er nu ook voetbaluitslagen inzitten, ik was nog op zoek naar een app daarvoor. Hoeft dus niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
hjs schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:26:
Ik kan die hele app niet vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:26
Sanction schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:53:
[...]

Ik kan die hele app niet vinden? :?
Nog niet beschikbaar voor WP8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Insert12 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:23:
[...]

Werkt goed. Wel relaxt dat er nu ook voetbaluitslagen inzitten, ik was nog op zoek naar een app daarvoor. Hoeft dus niet meer :)
Heeft de nu.nl ook. De NOS.nl app is iets sneller dan de NU.nl app. Het (grote) voordeel van de NU.nl app vind ik echter het 'Tech' onderdeel. Op de NOS app wordt veel minder Tech nieuws gezet.

Iemand overigens ervaring met een app die goede panorama foto's maakt? Gebruik nu Camera extra's maar iedere keer past er wel een foto niet goed..

[ Voor 14% gewijzigd door P-aul op 18-02-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Terpstars schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:46:
[...]

Nog niet beschikbaar voor WP8
Jawel hoor, staat er bij mij nu op. Alleen als je op je telefoon naar de app zoekt wordt deze niet gevonden. Dus even de link in het bericht hierboven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
GerCor schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:12:
[...]

Jawel hoor, staat er bij mij nu op. Alleen als je op je telefoon naar de app zoekt wordt deze niet gevonden. Dus even de link in het bericht hierboven volgen.
Welke link heb je gebruikt? Ik heb hem via de QR code op wp7.nl gevonden, maar hij is niet te downloaden.

Deze melding staat er dan: 'Deze app is niet beschikbaar voor uw apparaat. Tik hier voor meer informatie.' Als ik daar op klik komt er een melding: 'App niet beschikbaar. Mogelijk moet uw telefoonsoftware worden bijgewerkt is dit een exclusieve app voor een andere mobiele provider of is de app niet beschikbaar in uw land/regio.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Goed, ik heb de telefoon aangesloten op de PC (overigens staat vermeld dat de versie - ook- voor WP8 is) Via PC kreeg ik bericht dat het downloaden was mislukt - telefoon antwoordde niet- en dat ik via mijn live.nl account een mail zou ontvangen. Deze heb ik, een minuut later, ontvangen. In de mail staat een link waar je op moet klikken en voilá ...

http://www.windowsphone.c...55-4fd7-910c-3beff7a19fd2

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 19-02-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Laatst online: 16-09 19:05
GerCor schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:13:
Goed, ik heb de telefoon aangesloten op de PC (overigens staat vermeld dat de versie - ook- voor WP8 is) Via PC kreeg ik bericht dat het downloaden was mislukt - telefoon antwoordde niet- en dat ik via mijn live.nl account een mail zou ontvangen. Deze heb ik, een minuut later, ontvangen. In de mail staat een link waar je op moet klikken en voilá ...

http://www.windowsphone.c...55-4fd7-910c-3beff7a19fd2
hebben jullie het wel over dezelfde app? Nos.nl v Verbruiksmonitor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Twardt schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:18:
[...]

hebben jullie het wel over dezelfde app? Nos.nl v Verbruiksmonitor???
Yep, ik zie het nu ook. Komt waarschijnlijk doordat, wanneer je de NOS app van de telefoon verwijdert, en de nieuwe probeert te installeren, dat niet gaat lukken.... en daarna dat de app niet gevonden kan worden.

Ik heb het inderdaad over de NOS app. My Bad. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 19-02-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:28
P-aul schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:20:
[...]

Heeft de nu.nl ook. De NOS.nl app is iets sneller dan de NU.nl app. Het (grote) voordeel van de NU.nl app vind ik echter het 'Tech' onderdeel. Op de NOS app wordt veel minder Tech nieuws gezet.

Iemand overigens ervaring met een app die goede panorama foto's maakt? Gebruik nu Camera extra's maar iedere keer past er wel een foto niet goed..
Ik lees NU.nl niet voor het 'Tech' onderdeel, hiervoor heb ik tweakers en straks als ik het toestel heb de tweakers app haha :P

Weet ik zeker dat het van een goeie bron komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Voor de Belgen onder ons, KBC heeft nu ook een WP app!
KBC-Mobile Banking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:42:
Voor de Belgen onder ons, KBC heeft nu ook een WP app!
KBC-Mobile Banking
BNP Paribas Fortis mag er ook eens werk van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

En Belfius ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:53
Iemand een suggestie voor een goeie media player die ook gapless playback heeft? Ik vind het rete irritant als je een live album luistert en je hebt gaps tussen de nummers in.
Ik ben eigenlijk pas ingestapt op het WP8 platform en weet van de apps nog eigenlijk niet veel en vooral van de makers niet. En ik ben ook op zoek naar een goeie equalizer. Helaas geeft de store me weinig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
GerCor schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:35:
[...]

Yep, ik zie het nu ook. Komt waarschijnlijk doordat, wanneer je de NOS app van de telefoon verwijdert, en de nieuwe probeert te installeren, dat niet gaat lukken.... en daarna dat de app niet gevonden kan worden.

Ik heb het inderdaad over de NOS app. My Bad. 8)7
Oh, ik dacht dat je het over de verbruiksmonitor had :P

Welke battery app gebruiken jullie? Ik heb het idee dat al die battery apps nogal wat energie verbruiken.

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Ik gebruik Battery Sense welke ook info laat zien als de tijd die nodig is voor opladen en hoe vaak je al opgeladen hebt enzo. Naar mijn idee gebruikt de app geen batterij. Heb meerdere battery-apps geprobeerd maar deze ben ik het meest tevreden over. Enige wat ik nog mis in deze is dat je niet kunt scrollen in de grafiek maar zo heel erg is dat nou ook weer niet. Misschien komt dat nog met de komende updates, want de app updatet ook nog regelmatig.

[ Voor 21% gewijzigd door eeNer op 21-02-2013 08:38 ]

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 07:43
Voor de film/tv serie fanaten heb ik zojuist WPtrakt 1.7 op de Marketplace gereleased.

http://www.windowsphone.c...c3-487b-9e78-56bfb8e83d5f

Dit is een Windows Phone client voor de website: http://www.trakt.tv, een sociale netwerk site voor films/tv series.

Voorlopig is deze applicatie enkel in het Engels beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BDm_MhnCQAAXArv.jpg:large

[ Voor 8% gewijzigd door taurgis op 21-02-2013 09:18 ]

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Wie kan mij vertellen met welke app ik foto's uit een geselecteerde map op mijn Lumia 920, automatisch en random in mijn lockscreen kan laten verschijnen ?

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik vind Photostream heel prettig werken. Kunt daarmee ook een online map op bijvoorbeeld Facebook of Flickr selecteren.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

bhorvers schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:32:
Wie kan mij vertellen met welke app ik foto's uit een geselecteerde map op mijn Lumia 920, automatisch en random in mijn lockscreen kan laten verschijnen ?
Dat doet de standaard Photo's app van WP8 toch al? Zet al je foto's die je wilt zien voorbijkomen in je favorites en voila.

• perco
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 11:42
is er een App waar mee je meerdere cloud relaties kunt binnenhalen
ik zoek iets waar ik foto's van picasa en de camera roll en bijvoorbeeld flickr in een fotohub kan zien

• bhorvers
zonoskar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:12:
[...]

Dat doet de standaard Photo's app van WP8 toch al? Zet al je foto's die je wilt zien voorbijkomen in je favorites en voila.
@ Zonoscar, maar die foto's zie je dan toch niet in je lockscreen ... of zie ik dat verkeerd ? De foto's die ik daar als favoriet opsla, zie ik mijn grote live tile terug komen.

Verwijderd

bhorvers schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:32:
Diverse apps doen dat zoals Photostream, MyLockscreen, Paper Shuffle

Maar ook aardig als alternatief:
Hello Friends: Maakt een collage van contactfoto's op je lockscreen
Facebook (via WP settings of via Facebook app) Plaatst Facebook foto's op je lockscreen
Das Image: populaire foto';s van flickr, picasa, bing enz

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 11:54 ]

• bhorvers
Afbeeldingslocatie: https://skydrive.live.com/?cid=aa2678e750d18fc6&id=AA2678E750D18FC6!290&action=Share

Gemaakt met de Lumia 920 ... ik zeg, dat is een strakke foto !
Alleen is deze met de standaard instellingen gemaakt. Zodra ik voor 'close-up' opname kies, gaat het mis en krijg ik geen focus.

Edit: Oeps sorry, ik zat in het verkeerde forum ... mijn excuses !

[ Voor 10% gewijzigd door bhorvers op 21-02-2013 14:54 ]

Verwijderd

Iemand een idee hoe te zien is wat een update van een app veranderd? Heb vandaag ineens 14 updates. Whatsapp, spellen maar ook systeem apps zoal toegangspunt en netwerk+ - en ben benieuwd wat de update doet..

• Niels9001
WhatsApp heeft een update gekregen naar 2.9.2!

Voor 8.0 gebruikers: HD, grote tile en lockscreen support! Ook is het WhatsApp icoon niet meer groen maar meer metro, erg fijn!
Verder lijkt het bij mij berichten sneller te versturen. En zijn er veel UI verbeteringen doorgevoerd: nieuw bijvoeg schermpje, kleine fonts in het chats overview (ziet wat netter uit) etc.

Valt me op dat op mijn Lumia 800 ze wel Reflection hebben gebruikt om de kleine tile te updaten: die is nu scherper en ziet er anders uit dan voorheen. Alleen is het icoon nog wel groen, erg vreemd aangezien in de Windows Phone 8 versie is dit niet het geval. Hopelijk snel opgelost.

http://www.wpcentral.com/...one-gets-major-new-update

• Niels9001
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:14:
Iemand een idee hoe te zien is wat een update van een app veranderd? Heb vandaag ineens 14 updates. Whatsapp, spellen maar ook systeem apps zoal toegangspunt en netwerk+ - en ben benieuwd wat de update doet..
Dit kan van alles zijn, en waarschijnlijk wordt het alleen maar beter: sneller, mooier en/of nieuwe functies! Check daarom wat vaker je Marketplace om te zien of er updates klaar staan. Soms staat er in de app beschrijving wat er veranderd is. Developers hebben ook graag dat je naar de laatste versie update, is veel makkelijker voor ondersteuning.

• GerCor
Marketplace? Store, en die staat bij mij in ieder geval op de lockscreen. Weet ik gelijk dat er een update is.

Dus, als het goed is zie ik morgen jouw update Niels9001. :P

Hoe dan ook, bij de optie MEDIA BIJVOEGEN (schrijft men in hoofdletters) past de tekst Audioboodschap niet op de tegel en staan de teksten niet netjes gecentreerd. Beetje prutswerk. Wat de HTC 8X betreft is er qua UI niet veel gewijzigd. Maar ik vond het al mooi genoeg. Dat sommigen graag zien dat in een groep er verschillende kleuren zouden moeten worden gebruikt ... ach ja ... er staat al een naam. Ik persoonlijk heb geen kleurtjes nodig.

Ik kan nog steeds niet vinden waar ik mijn status kan aanpassen in WA.
Op naar de volgende updates ....die van Skype en Twitter.

[ Voor 91% gewijzigd door GerCor op 21-02-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
De snelheid van WhatsApp is inderdaad een stuk verbeterd, top!

Jammer dat we nog steeds niet dezelfde smileys hebben als de andere OS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hmm? Ik stuur en ontvang continu smileys van iemand met een iPhone ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Yanze schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:40:
De snelheid van WhatsApp is inderdaad een stuk verbeterd, top!

Jammer dat we nog steeds niet dezelfde smileys hebben als de andere OS'en.
Kreeg vanmorgen 2 berichten op WhatsApp. Toen ik ze vanuit mijn lockscreen wilde bekijken, bleef het scherm zwart. Met backtoets terug naar lockscreen en nog een keer proberen. Nu kreeg ik alleen het achtergrondscherm van WhatsApp. Weer terug naar lockscreen, 3e poging. Weer alleen achtergrondscherm. Pas na 4 keer selecteren kreeg ik de berichten op mijn scherm.

Niet echt een verbetering. Lijkt wel alsof WhatsApp enorm veel tijd nodig heeft om op te starten. Daarna loopt het allemaal soepel.

Pagina: 1 ... 33 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.