Triodos. Sowieso. Bank-apps zijn highly overrated.
Waarschijnlijk kan ik ook niet meer zonder mocht Triodos ooit nog met een app komen.
Waarschijnlijk kan ik ook niet meer zonder mocht Triodos ooit nog met een app komen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Bank-apps is iets wat ik het meeste gebruik. Zeker de rabo-app maakt mijn leven een stuk makkelijker en mijn Duitse Sparkasse app is erg handig om te kijken hoeveel geld ik nog heb tot het einde van de maand, maar is zeer beperkt in vergelijking met de rabo-app.fruitbakje schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:33:
Z-machine OriginID: JaccoW
Inderdaad, m.rabobank.nl werkt héérlijkfruitbakje schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:33:
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nee geen probleem, de app (v3.0.0) werkt normaal hier.P-aul schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:18:
Zijn er meer mensen die de Rabobank-app niet op kunnen starten? Hij laadt even en vervolgens sluit de app vanzelf af.. Heb hier nu al zeker een week last van.
Probleemloos hier.P-aul schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:18:
Zijn er meer mensen die de Rabobank-app niet op kunnen starten? Hij laadt even en vervolgens sluit de app vanzelf af.. Heb hier nu al zeker een week last van.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Heb je al je phone een reboot gegeven? Afgelopen vrijdag hadden ze storing, hierna kon ik ook de app niet meer opstarten. Rebootje gedaan en hij werkt weer.P-aul schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:18:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe kan je ME binnenhalen? Als ik hem via de Nokia App Highlights naar mijn Lumia 800 wil downloaden staat er weliswaar dat-ie gratis is, maar wanneer ik hem wil downloaden begint de store te zeuren over ontbrekende creditcard-gegevens (wat klopt, wat die heb ik nooit opgegeven), oftewel ik moet betalen. Via de Windows Store hetzelfde verhaal, maar daar staat niet eens aangegeven dat-ie gratis is.Tomba schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:11:
Mirror's Edge is nu gratis voor Nokia Lumia owners
---
Jup, meerdere keren. Inmiddels opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer.SinergyX schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:22:
[...]
Heb je al je phone een reboot gegeven? Afgelopen vrijdag hadden ze storing, hierna kon ik ook de app niet meer opstarten. Rebootje gedaan en hij werkt weer.
[ Voor 7% gewijzigd door P-aul op 22-11-2012 14:40 ]
Nu ik opnieuw keek stond er bij mij inderdaad ook weer 2,99P-aul schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:38:
[...]
Jup, meerdere keren. Inmiddels opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer.
--
Bij ME staat bij mij gewoon $2,99 hoor?
---
Gewoon op kopen klikken dan staat er "u hebt deze app al aangekocht" en kan je hem gewoon installeren!spNk schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:25:
Ik heb ME al gekocht.... niet eerlijk.
Toffe game, jammer dat ik opnieuw moest beginnen door een reset. Word tijd voor standaard save games op skydrive oid.
Multiple pc builds in progress
Hij heeft hem al gekocht. Het gaat hem erom dat ie niet verder kan.mafiatounes schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:43:
[...]
Gewoon op kopen klikken dan staat er "u hebt deze app al aangekocht" en kan je hem gewoon installeren!
Volgens mij kwestie van de link die ik poste op je telefoon te openen. Best leuk spelletje overigens!w00t00w schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:19:
[...]
Hoe kan je ME binnenhalen? Als ik hem via de Nokia App Highlights naar mijn Lumia 800 wil downloaden staat er weliswaar dat-ie gratis is, maar wanneer ik hem wil downloaden begint de store te zeuren over ontbrekende creditcard-gegevens (wat klopt, wat die heb ik nooit opgegeven), oftewel ik moet betalen. Via de Windows Store hetzelfde verhaal, maar daar staat niet eens aangegeven dat-ie gratis is.
Volgens mij is Draw Something ook tijdelijk gratis, btw.
[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 24-11-2012 16:40 ]
Isolated Storage backuppen naar Skydrive gaat het niet worden. Ze hebben wel gezegd dat het ontwikkelaars vrij staat de Skydrive API te gebruiken om bestanden erop te zetten.Martinspire schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:09:
[...] Xbox 360 heeft al wel savegames op skydrive, wordt tijd dat WP dat ook gaat krijgen inderdaad.
Thank you for the suggestion and the spirited commentary; while the capability to ‘automatically backup data currently stored in IsolatedStorage’ doesn’t happen automagically within the Dev Platform in WP8, we have made a couple advances in the past year to provide an API to backup a user’s app data from isolated storage: (a) SkyDrive does provide APIs for making use of a user’s cloud storage account (as noted in the comments below), and (b) the SkyDrive team has officially blessed their usage in Windows Phone apps in the Store. While we will continue to improve the WP dev experience around SkyDrive for apps, we hope that you take advantage of the capability in your WP7 and WP8 apps today.
Also note that the Xbox Live APIs also support storing game data for XBL titles – it’s up to the developer/publisher to take advantage of them (similar to achievements and leaderboards).
Ik heb je link gevolgd, ingelogd, maar nog steeds geen succes: op de site staat dat ik ME niet kan downloaden en dat ik het maar via de App Store op mijn telefoon moet proberen, en via de App Store/Nokia App Highlights op mijn telefoon kan ik alleen de trial downloaden (prijs 2,99).Tomba schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:36:
[...]
Volgens mij kwestie van de link die ik poste op je telefoon te openen. Best leuk spelletje overigens!
Update, ik heb m verwijderd en toen stond de prijs idd weer op €2,99. Toen ik echer op kopen klikte kreeg ik de melding dat ik hem al gekocht had
---
Het gaat niet alleen om de isolated storage. Laat die games hun voortgang lekker op de server zetten ipv op mijn telefoon. Daarnaast is er dus blijkbaar wel een xbox live api die dat ondersteundCaelorum schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:49:
[...]
Isolated Storage backuppen naar Skydrive gaat het niet worden. Ze hebben wel gezegd dat het ontwikkelaars vrij staat de Skydrive API te gebruiken om bestanden erop te zetten.
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door coenox op 26-11-2012 14:31 ]
Met dus de kanttekening dat de game het xbox live 'keurmerk' moetkrijfen. Wat niet al re eenvoudig is. Makkelijkste is gewoon de gehele isolated storage kunnen backuppen omdat daar alle applicatiespecifieke bestanden in staan.Martinspire schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:14:
[...]
Het gaat niet alleen om de isolated storage. Laat die games hun voortgang lekker op de server zetten ipv op mijn telefoon. Daarnaast is er dus blijkbaar wel een xbox live api die dat ondersteund
Andere video's, bijvoorbeeld Youtube (via Metrotube) zijn uitstekend. En daarom snap ik de slechte beeldkwaliteit van deze app niet. Het kan dus wel en die voor de iPhone is volgens mij een stuk beter.loewie1984 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:32:
Troost je de Windows 8 app uit de appstore is de beeldkwaliteit ook niet geweldig. Rechtstreeks vd site heeft imho nog steeds de voorkeur. Dus ik denk dat je je niet te druk moet maken over je beeldscherm. Andere video speelt toch wel perfect, of niet? youtube ed.
volgens mij staat de beeldkwaliteit standaard op laag en kun je deze naar hoog zetten. Al geprobeerd ?coenox schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:30:
Ik zit even naar de Uitzending gemist app te kijken, maar het valt me op dat de beeldkwaliteit erg slecht is. Letters, bijvoorbeeld namen van presentatoren onder in beeld, zijn erg onscherp. Op de iPhone 4s is dit veel beter. Ligt dit aan verschillen in het beeldscherm ( ik gebruik het op een Lumia 800) of ligt dit aan de app?
Ik zie geen mogelijkheid om dit aan te passen. Waar zou dit moeten zitten?mcetweaker schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:32:
[...]
volgens mij staat de beeldkwaliteit standaard op laag en kun je deze naar hoog zetten. Al geprobeerd ?
als je afspeelt en je klikt op de video krijg je controls, rechts zitten settings knop, daar kun je het selecteren.coenox schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:40:
[...]
Ik zie geen mogelijkheid om dit aan te passen. Waar zou dit moeten zitten?
Ah! Ik lijk wel een noob. Maar het zat ook wel een beetje verstopt. Dank hiervoor. Video is nu stukken beter.mcetweaker schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:42:
[...]
als je afspeelt en je klikt op de video krijg je controls, rechts zitten settings knop, daar kun je het selecteren.
:9
Dat is wel vreemd. Ik ben namelijk van een WP7.5 device naar WP8 gegaan, en kan gewoon (met het zelfde Microsoft-account natuurlijk) alle gekochte applicaties/games opnieuw downloaden (kostenloos).Toms_88 schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:12:
Wut, Angry Birds Space en Star Wars zijn uitgebracht op WP7 nadat ze eerder op WP8 al waren uitgebracht. Nu heb ik Star Wars op mijn Lumia 800 gekocht, maar ik las op WPcentral in de comments dat ik 'm opnieuw zou moeten kopen als ik over een maand een Lumia 920 heb? Oke het is maar 1 dollar maar wtf?
:9
Het grote probleem is dat de WP7 versies geen xbox live versies zijn. Het zijn dus in feite andere apps in de store (waarbij de WP8 versie niet op WP7 te zien is en de WP7 versie niet op WP8).Razr schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:15:
[...]
Dat is wel vreemd. Ik ben namelijk van een WP7.5 device naar WP8 gegaan, en kan gewoon (met het zelfde Microsoft-account natuurlijk) alle gekochte applicaties/games opnieuw downloaden (kostenloos).
[ Voor 40% gewijzigd door spNk op 11-12-2012 11:23 ]
Geen verschil hier. Voor mij lijkt het eerder dat er de laatste weken weer meer updates zijn dan dat er een tijd geweest zijn...Jefrim schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:34:
Ik besef me net dat ik al maanden geen nieuwe apps meer gedownload heb. En dat is sinds eigenlijk ik echt wist dat wp 7.5 een "dood" platform was. Meer mensen die het zelfde hebben?
Ziggo?spNk schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:17:
Is er een probleem met de marketplace of ligt het aan de wifi hier?
Edit: 2 minuten later lag de complete verbinding eruit, lag dus niet aan de marketplace.
[ Voor 16% gewijzigd door JaccoW op 18-12-2012 17:07 ]
Z-machine OriginID: JaccoW
Net even snel, werkt echt super. Even de app installeren en de code scannen en je ziet je foto's op het scherm verschijnen!rajboen schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:21:
Al mensen die PhotoBeamer (Nokia only) hebben geprobeerd? Heb een paar daagjes terug de app getest en beviel goed. Ik zag de app al voorbij komen voor WP8 dus netjes dat Nokia het zo snel naar WP7.5 heeft gebracht.
Hail to the king baby!
Rotterdam
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Dat klopt! Dat werd mij ook niet gevraagdWietsee. schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:20:
En ohja, ook bij Eagle Creek doet de Market het niet. Hij heeft namelijk niet geprobeerd een applicatie te downloaden.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Eén topic voor alle Windows Phone (Store) applicaties lijkt mij voldoende. De functionele verschillen zullen klein zijn, en WP7(.5) apps zullen toch worden vervangen door WP8 versies.PaT schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:28:
[mbr]Even een vraagje aan de gebruikers. Heeft het voor jullie een meerwaarde om ook een specifiek Windows Phone 8 Store en applicaties topic te maken, of kan alles in 1 groot Store en apps topic?[/mbr]
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2013 18:11 ]
Verwijderd
Ja, die app is er.kippengaas schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:42:
Weet iemand of er een app is om het gebruik (qua minuten/sms/mb) te monitoren? Ik ben sinds kort overgestapt op tele2 en kan dit alleen bijhouden door contact op te nemen met de klantenservice. Redelijk omslachtig dus. Ik geloof dat Nokia een app heeft, maar helaas heb ik geen Nokia, dus dat schiet dan niet op.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 11:59 ]
Verwijderd
Tjah, als de licenties aflopen (wat bij die game gebeurd is), dan kun je als consument weinig eraan doen. Ze mogen hem gewoon niet meer verkopen of leveren en daardoor ben je als klant wel de pineut.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:54:
Voor de geïntereseerde:
De voetbalgame PES 2012 van Konami is niet meer te verkrijgen via de Marketplace en is ook niet meer opnieuw te installeren na het verwijderen van de game en/of het herstellen van de fabrieksinstellingen.
Maar toch is er netjes voor betaald en zal je toch zeggen dat je recht heb zoals normaalgesproken elke app of game opnieuw te kunnen installeren? Hebben jullie ook dit soort ervaringen?
Dit is toch eigenlijk diefstal Microsoft :-s
Verwijderd
Tja zoiets zou erg fijn zijn. Maar helaas dus nog niet uit. En alleen voor WP8 ben ik bang? Ik heb namelijk WP7Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:44:
[...]
Ja, die app is er.
Die heet Data Sense van Microsoft
http://pocketnow.com/2012...s-phone-8-data-sense-tour
Hele mooi app zo te zien.
Is helaas op dit moment nog een app die een Verizon exclusive app is. (niet Nokia exclusief!!)
Dat is sinds de introductie van Verizons Windows phone 8, dus een week of 7-8 nu.
Ik kan nergens vinden hoe lang die exclusiviteit duurt.
Nokia heeft wel ook nog deze app in beta die ook data usage telt:
http://betalabs.nokia.com/trials/nokia-xpress-internet
Verwijderd
Er zijn op WP7 wel de Belstatus apps die je verbruiksinfo van de provider website scraped maar ik weet niet of er 1 is voor Tele 2.kippengaas schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:23:
[...]
Tja zoiets zou erg fijn zijn. Maar helaas dus nog niet uit. En alleen voor WP8 ben ik bang? Ik heb namelijk WP7
Verwijderd
Ik gebruik de 9292 app en heb er nooit problemen mee gehad. Altijd op tijd geweesthjs schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 07:24:
Welke trein app geeft de aangepaste dienstregeling wel goed weer?
Ik had gekeken op treintijden en stond kwartier in de kou te wachten.
Op mijn Omnia 7 met WP7.5 heb ik een US account. Zo goed als alle Nederlandse apps die ik ken zijn ook in de US market te vinden. De enige uitzondering die ik ben tegengekomen tot nu toe is de app van parkmobileNL (had er volgens hun mee te maken dat er een amerikaanse app is met dezelfde naam of zoiets). Andersom weet ik niet precies of er veel buitenlandse apps zijn die niet in NL beschikbaar zijn. Ik heb wel eens begrepen dat de default "wereldwijd" is, en dat apps met regio restricties een uitzondering zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:27:
Had even een vraagje over de appstore van WIndows Phone 8.
Als je zo veel mogelijk apps wilt zien, maar ook zoveel mogelijk apps voor de nederlandse markt, wat voor hotmail/live account kan je dan het beste aanmaken, en dan bedoel ik voornamelijk locale etc., daar ik heb begrepen dat dat invloed kan hebben op het aantal apps dat je kan zien?
Als ik nu kijk via 9292 en spoorboekje, laat spoorboekje wel de trein van 7:09 zien en 9292 niet.fruitbakje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:13:
9292 rekende spoorwijzigingen en live vertragingen toch nooit door? Die spoor apps zijn rechtstreeks aangesloten op de NS api, en de NS had de (geplande) veranderingen van vandaag doorgevoerd in hun reisplanner (volgens NU.nl). Dus zeker nu zou ik meer vertrouwen hebben in die spoor apps dan 9292.
[ Voor 3% gewijzigd door hjs op 15-01-2013 10:29 ]
Inmiddels niet meer. Dit was vooral voordat WP7.5 uitkwam een ramp omdat we nog geen echte NL marketplace hadden. Ook daarna duurde het lang voordat alles in onze marketplace stond, maar inmiddels is dat allemaal wel weer opgelost. Dus op wat obscure lokale apps mis je dus niets. Gewoon op Nederlands zetten dusMrBB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:22:
[...]
Op mijn Omnia 7 met WP7.5 heb ik een US account. Zo goed als alle Nederlandse apps die ik ken zijn ook in de US market te vinden. De enige uitzondering die ik ben tegengekomen tot nu toe is de app van parkmobileNL (had er volgens hun mee te maken dat er een amerikaanse app is met dezelfde naam of zoiets). Andersom weet ik niet precies of er veel buitenlandse apps zijn die niet in NL beschikbaar zijn. Ik heb wel eens begrepen dat de default "wereldwijd" is, en dat apps met regio restricties een uitzondering zijn.
Ik weet het niet zeker, maar het zou wel kunnen dat betalen van internationale apps in USD iets goedkoper is dan in Euro's.
Kortom, ik vermoed dat het niet heel veel uit maakt.
Ik heb hem eens geprobeerd en het werkt inderdaad prima. Je kunt echter alleen roms toevoegen via SkyDrive en ik vraag me af hoe blij MS is dat ik daar Super Mario RPG op heb gezet.Y-Foxy schreef op zondag 20 januari 2013 @ 09:02:
Voor mensen die graag een stukje nostalgie willen spelen. Iemand heeft de SNES emulator snes9x geport naar windows phone 8 en hij werkt zeer goed:
http://www.windowsphone.c...ac-4acd-b66e-d2154766e92a
Ze hoeven maar 1x op de skydrive te staan, 1e keer opstarten worden zo lokaal opgeslagen. Komt wel een alternatief voor, de VNes emulator staat gewoon downloaden via weblinks toe en kun je dus gewoon dropbox oid gebruiken.Sh0ckTr00per schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:43:
[...]
Ik heb hem eens geprobeerd en het werkt inderdaad prima. Je kunt echter alleen roms toevoegen via SkyDrive en ik vraag me af hoe blij MS is dat ik daar Super Mario RPG op heb gezet.
Mooi, heb ze er maar weer afgehaaldY-Foxy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:47:
[...]
Ze hoeven maar 1x op de skydrive te staan, 1e keer opstarten worden zo lokaal opgeslagen. Komt wel een alternatief voor, de VNes emulator staat gewoon downloaden via weblinks toe en kun je dus gewoon dropbox oid gebruiken.
Verwijderd
Als je naar ns.nl gaat zie je wel de treinen die uitvallen, maar dan lichtgedrukt. Misschien hebben een paar devs van treintijdenapps een waarde over het hoofd gezien in de data van de api die aangeeft of een trein rijdt of niet.hjs schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:29:
[...]
Als ik nu kijk via 9292 en spoorboekje, laat spoorboekje wel de trein van 7:09 zien en 9292 niet.
(de trein waar ik dus vergeefs op stond te wachten)
9292 lijkt dus beter in deze kleine test.
In de NS API is er neit echt een veld die je makkelijk kan uitlezen. Of een trein wel of niet rijdt komt te staan in het opmerkingen veld met zoiets als "Trein rijdt niet" of welke tekst ze ook maar verzinnen bij de NS. Dat betekent dat je nooit 100% zeker kan zijn of de trein wel of niet rijdt, want je moet immers de tekst gaan parsen en analyseren.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:05:
[...] Als je naar ns.nl gaat zie je wel de treinen die uitvallen, maar dan lichtgedrukt. Misschien hebben een paar devs van treintijdenapps een waarde over het hoofd gezien in de data van de api die aangeeft of een trein rijdt of niet.
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 14:45 ]
Hopelijk wel; in principe kan je makkelijk op beide platformen lanceren, zeker nu met WP7.8 aangezien je ook bij WP8 dezelfde form factor tegen kan komen (400x800).SpankmasterC schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:27:
Goed nieuws, ING is ook bezig met een app, meer info komt in april, hopelijk komt hij ook naar WP7 in plaats van alleen 8!
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Boodschappie werkt goed hoorVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:38:
Nou maar weer is de Albert Hein gaan stalken dan die app begin ik toch ook al weer aardig te missen.
[ Voor 8% gewijzigd door defcon84 op 31-01-2013 15:44 ]
Yes, dat mailtje was naar mij gericht inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:38:
Dat is inderdaad goed nieuws
maar wat is je bron ?
ING Nederland Beste ....., We hebben goed nieuws. We zijn begonnen met de ontwikkeling van de app voor de Windows Phone. Medio april volgt meer informatie via ING.nl/mobiel
Nou maar weer is de Albert Hein gaan stalken dan die app begin ik toch ook al weer aardig te missen.
[ Voor 11% gewijzigd door Niels9001 op 31-01-2013 22:07 ]
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 23:17 . Reden: Verkeerd topic... ]
Ziet er heel mooi uit. Was die GUI eerst ook al zo. Ik ga hem in ieder geval eens proberen nu^^Niels9001 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:20:
Regenmeter heeft een update gekregen naar versie 2.1.0.0.
Biedt nu ondersteuning aan Windows Phone 7.8 (goede resolutie tiles + grote live tile), en heeft nu ook een neerslagradar. Beschikbaar zowel op 7.x als op 8.0!
http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c
...
Groeten,
Niels
P.S. Ook beschikbaar voor Windows 8, trouwens:
http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d
Yep, altijd zo geweest :-). Doel met Regenmeter is om eindelijk te zorgen dat ook Windows (Phone) de apps krijgt die zij verdient. iOS heeft talloze (gratis), simpele, goedwerkende en schitterende apps. Wat mij zo op viel op WP is dat, naast een paar uitzonderingen daargelaten, de Store vol staat met rommel. Wellicht werken ze wel, maar het oog wilt ook wat.lucash schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:03:
[...]
Ziet er heel mooi uit. Was die GUI eerst ook al zo. Ik ga hem in ieder geval eens proberen nu^^
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq