Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Triodos. Sowieso. Bank-apps zijn highly overrated.
Waarschijnlijk kan ik ook niet meer zonder mocht Triodos ooit nog met een app komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:43
Heb een reset van mijn L800 gedaan. Nu werkt alles wel weer naar behoren.
Hopelijk blijft dat nu ook zo. Thumbs up & fingers crossed.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

fruitbakje schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:33:
Waarschijnlijk kan ik ook niet meer zonder mocht Triodos ooit nog met een app komen.
Bank-apps is iets wat ik het meeste gebruik. Zeker de rabo-app maakt mijn leven een stuk makkelijker en mijn Duitse Sparkasse app is erg handig om te kijken hoeveel geld ik nog heb tot het einde van de maand, maar is zeer beperkt in vergelijking met de rabo-app.

Snel geld overboeken van en naar de spaarrekening of even wat overmaken naar mijn ouders is ontzettend hadnig. Ik gebruik eigenlijk de online-sites van mijn bank nauwelijks meer. Alleen nog om geld over te boeken naar het buitenland.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

fruitbakje schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:33:
Inderdaad, m.rabobank.nl werkt héérlijk :X

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Zijn er meer mensen die de Rabobank-app niet op kunnen starten? Hij laadt even en vervolgens sluit de app vanzelf af.. Heb hier nu al zeker een week last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

P-aul schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:18:
Zijn er meer mensen die de Rabobank-app niet op kunnen starten? Hij laadt even en vervolgens sluit de app vanzelf af.. Heb hier nu al zeker een week last van.
Nee geen probleem, de app (v3.0.0) werkt normaal hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Probleemloos hier.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Update van Shazam.. nu onbeperkt gratis taggen :) zat vroeger limiet van 5 per maand op (dacht ik)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Mirror's Edge is nu gratis voor Nokia Lumia owners :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je al je phone een reboot gegeven? Afgelopen vrijdag hadden ze storing, hierna kon ik ook de app niet meer opstarten. Rebootje gedaan en hij werkt weer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Hoe kan je ME binnenhalen? Als ik hem via de Nokia App Highlights naar mijn Lumia 800 wil downloaden staat er weliswaar dat-ie gratis is, maar wanneer ik hem wil downloaden begint de store te zeuren over ontbrekende creditcard-gegevens (wat klopt, wat die heb ik nooit opgegeven), oftewel ik moet betalen. Via de Windows Store hetzelfde verhaal, maar daar staat niet eens aangegeven dat-ie gratis is.

Volgens mij is Draw Something ook tijdelijk gratis, btw.

---

• P-aul
SinergyX schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:22:
[...]

Heb je al je phone een reboot gegeven? Afgelopen vrijdag hadden ze storing, hierna kon ik ook de app niet meer opstarten. Rebootje gedaan en hij werkt weer.
Jup, meerdere keren. Inmiddels opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer.

--

Bij ME staat bij mij gewoon $2,99 hoor?

[ Voor 7% gewijzigd door P-aul op 22-11-2012 14:40 ]

• w00t00w

w00t00w

Derp

P-aul schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:38:
[...]

Jup, meerdere keren. Inmiddels opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer.

--

Bij ME staat bij mij gewoon $2,99 hoor?
Nu ik opnieuw keek stond er bij mij inderdaad ook weer 2,99 :?
Zou dit een regio-afhankelijke actie zijn?

---

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Ik heb ME al gekocht.... niet eerlijk :p.

Toffe game, jammer dat ik opnieuw moest beginnen door een reset. Word tijd voor standaard save games op skydrive oid.

• mafiatounes
  • Niet online
spNk schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:25:
Ik heb ME al gekocht.... niet eerlijk :p.

Toffe game, jammer dat ik opnieuw moest beginnen door een reset. Word tijd voor standaard save games op skydrive oid.
Gewoon op kopen klikken dan staat er "u hebt deze app al aangekocht" en kan je hem gewoon installeren!

Multiple pc builds in progress

mafiatounes schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:43:
[...]

Gewoon op kopen klikken dan staat er "u hebt deze app al aangekocht" en kan je hem gewoon installeren!
Hij heeft hem al gekocht. Het gaat hem erom dat ie niet verder kan.

Vind het zelf ook erg jammer. Al vaker gehad dat ik een rom heb geinstalleerd om vervolgens alles kwijt te zijn. Heb je ook meteen minder neiging om een spelletje af te maken.

Aangezien ik waarschijnlijk binnenkort wel overstap op WP8, ga ik ook dan weer alles kwijt raken :'(
Xbox 360 heeft al wel savegames op skydrive, wordt tijd dat WP dat ook gaat krijgen inderdaad.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

w00t00w schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:19:
[...]

Hoe kan je ME binnenhalen? Als ik hem via de Nokia App Highlights naar mijn Lumia 800 wil downloaden staat er weliswaar dat-ie gratis is, maar wanneer ik hem wil downloaden begint de store te zeuren over ontbrekende creditcard-gegevens (wat klopt, wat die heb ik nooit opgegeven), oftewel ik moet betalen. Via de Windows Store hetzelfde verhaal, maar daar staat niet eens aangegeven dat-ie gratis is.

Volgens mij is Draw Something ook tijdelijk gratis, btw.
Volgens mij kwestie van de link die ik poste op je telefoon te openen. Best leuk spelletje overigens!

Update, ik heb m verwijderd en toen stond de prijs idd weer op €2,99. Toen ik echer op kopen klikte kreeg ik de melding dat ik hem al gekocht had :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 24-11-2012 16:40 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:09:
[...] Xbox 360 heeft al wel savegames op skydrive, wordt tijd dat WP dat ook gaat krijgen inderdaad.
Isolated Storage backuppen naar Skydrive gaat het niet worden. Ze hebben wel gezegd dat het ontwikkelaars vrij staat de Skydrive API te gebruiken om bestanden erop te zetten.
Thank you for the suggestion and the spirited commentary; while the capability to ‘automatically backup data currently stored in IsolatedStorage’ doesn’t happen automagically within the Dev Platform in WP8, we have made a couple advances in the past year to provide an API to backup a user’s app data from isolated storage: (a) SkyDrive does provide APIs for making use of a user’s cloud storage account (as noted in the comments below), and (b) the SkyDrive team has officially blessed their usage in Windows Phone apps in the Store. While we will continue to improve the WP dev experience around SkyDrive for apps, we hope that you take advantage of the capability in your WP7 and WP8 apps today.

Also note that the Xbox Live APIs also support storing game data for XBL titles – it’s up to the developer/publisher to take advantage of them (similar to achievements and leaderboards).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Tomba schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:36:
[...]

Volgens mij kwestie van de link die ik poste op je telefoon te openen. Best leuk spelletje overigens!

Update, ik heb m verwijderd en toen stond de prijs idd weer op €2,99. Toen ik echer op kopen klikte kreeg ik de melding dat ik hem al gekocht had :)
Ik heb je link gevolgd, ingelogd, maar nog steeds geen succes: op de site staat dat ik ME niet kan downloaden en dat ik het maar via de App Store op mijn telefoon moet proberen, en via de App Store/Nokia App Highlights op mijn telefoon kan ik alleen de trial downloaden (prijs 2,99).
Zou het wellicht iets met locatie te maken hebben?

Is overigens geen man over boord - ik speel praktisch nooit spelletjes op mijn telefoon. Het is meer dat de Hollander in mij me blijft toefluisteren: "Gratis, dus binnenhalen!" :D

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:49:
[...]

Isolated Storage backuppen naar Skydrive gaat het niet worden. Ze hebben wel gezegd dat het ontwikkelaars vrij staat de Skydrive API te gebruiken om bestanden erop te zetten.

[...]
Het gaat niet alleen om de isolated storage. Laat die games hun voortgang lekker op de server zetten ipv op mijn telefoon. Daarnaast is er dus blijkbaar wel een xbox live api die dat ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 16:36
Ik zit even naar de Uitzending gemist app te kijken, maar het valt me op dat de beeldkwaliteit erg slecht is. Letters, bijvoorbeeld namen van presentatoren onder in beeld, zijn erg onscherp. Op de iPhone 4s is dit veel beter. Ligt dit aan verschillen in het beeldscherm ( ik gebruik het op een Lumia 800) of ligt dit aan de app?

[ Voor 5% gewijzigd door coenox op 26-11-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Troost je de Windows 8 app uit de appstore is de beeldkwaliteit ook niet geweldig. Rechtstreeks vd site heeft imho nog steeds de voorkeur. Dus ik denk dat je je niet te druk moet maken over je beeldscherm. Andere video speelt toch wel perfect, of niet? youtube ed.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:14:
[...]

Het gaat niet alleen om de isolated storage. Laat die games hun voortgang lekker op de server zetten ipv op mijn telefoon. Daarnaast is er dus blijkbaar wel een xbox live api die dat ondersteund
Met dus de kanttekening dat de game het xbox live 'keurmerk' moetkrijfen. Wat niet al re eenvoudig is. Makkelijkste is gewoon de gehele isolated storage kunnen backuppen omdat daar alle applicatiespecifieke bestanden in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
loewie1984 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:32:
Troost je de Windows 8 app uit de appstore is de beeldkwaliteit ook niet geweldig. Rechtstreeks vd site heeft imho nog steeds de voorkeur. Dus ik denk dat je je niet te druk moet maken over je beeldscherm. Andere video speelt toch wel perfect, of niet? youtube ed.
Andere video's, bijvoorbeeld Youtube (via Metrotube) zijn uitstekend. En daarom snap ik de slechte beeldkwaliteit van deze app niet. Het kan dus wel en die voor de iPhone is volgens mij een stuk beter.

Ik werd wel getriggerd door je opmerking 'rechtstreeks vd site heeft imho nog steeds de voorkeur'. Als ik dat probeer, krijg ik de mededeling 'De video's op de mobiele site zijn helaas alleen beschikbaar voor iPhone en toestellen met Android'. Dat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
coenox schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:30:
Ik zit even naar de Uitzending gemist app te kijken, maar het valt me op dat de beeldkwaliteit erg slecht is. Letters, bijvoorbeeld namen van presentatoren onder in beeld, zijn erg onscherp. Op de iPhone 4s is dit veel beter. Ligt dit aan verschillen in het beeldscherm ( ik gebruik het op een Lumia 800) of ligt dit aan de app?
volgens mij staat de beeldkwaliteit standaard op laag en kun je deze naar hoog zetten. Al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
mcetweaker schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:32:
[...]

volgens mij staat de beeldkwaliteit standaard op laag en kun je deze naar hoog zetten. Al geprobeerd ?
Ik zie geen mogelijkheid om dit aan te passen. Waar zou dit moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
coenox schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:40:
[...]

Ik zie geen mogelijkheid om dit aan te passen. Waar zou dit moeten zitten?
als je afspeelt en je klikt op de video krijg je controls, rechts zitten settings knop, daar kun je het selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
mcetweaker schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:42:
[...]

als je afspeelt en je klikt op de video krijg je controls, rechts zitten settings knop, daar kun je het selecteren.
Ah! Ik lijk wel een noob. Maar het zat ook wel een beetje verstopt. Dank hiervoor. Video is nu stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Wut, Angry Birds Space en Star Wars zijn uitgebracht op WP7 nadat ze eerder op WP8 al waren uitgebracht. Nu heb ik Star Wars op mijn Lumia 800 gekocht, maar ik las op WPcentral in de comments dat ik 'm opnieuw zou moeten kopen als ik over een maand een Lumia 920 heb? Oke het is maar 1 dollar maar wtf?

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Toms_88 schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:12:
Wut, Angry Birds Space en Star Wars zijn uitgebracht op WP7 nadat ze eerder op WP8 al waren uitgebracht. Nu heb ik Star Wars op mijn Lumia 800 gekocht, maar ik las op WPcentral in de comments dat ik 'm opnieuw zou moeten kopen als ik over een maand een Lumia 920 heb? Oke het is maar 1 dollar maar wtf?
Dat is wel vreemd. Ik ben namelijk van een WP7.5 device naar WP8 gegaan, en kan gewoon (met het zelfde Microsoft-account natuurlijk) alle gekochte applicaties/games opnieuw downloaden (kostenloos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Blijkbaar een verschillende versie ofzo.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razr schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:15:
[...]

Dat is wel vreemd. Ik ben namelijk van een WP7.5 device naar WP8 gegaan, en kan gewoon (met het zelfde Microsoft-account natuurlijk) alle gekochte applicaties/games opnieuw downloaden (kostenloos).
Het grote probleem is dat de WP7 versies geen xbox live versies zijn. Het zijn dus in feite andere apps in de store (waarbij de WP8 versie niet op WP7 te zien is en de WP7 versie niet op WP8).

Vind het zelf ook wel jammer, maar denk dat ik nu de WP8 versie niet meer aanschaf (in ieder geval niet die van AB Space)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Is er een probleem met de marketplace of ligt het aan de wifi hier?

Edit: 2 minuten later lag de complete verbinding eruit, lag dus niet aan de marketplace.

[ Voor 40% gewijzigd door spNk op 11-12-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 11:08
Ik besef me net dat ik al maanden geen nieuwe apps meer gedownload heb. En dat is sinds eigenlijk ik echt wist dat wp 7.5 een "dood" platform was. Meer mensen die het zelfde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb nog wel wat gedownload (Fruit Ninja, Baconit, Wallbase, Wikipedia, Verbos Spanish) de afgelopen drie maanden en kijk ongeveer een keer per week rond in Marketplace. Maar dat is meer het gevolg van de telefoon al een jaar hebben en dus weinig behoefte hebben aan nieuwe apps.

Niet echt stil gestaan bij WP7.5 vs WP8 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet echt stil hoor, ik heb al zat gedownload. Zo doe ik nu lekker Angry Birds Star Wars en Space. Ook Draw Something (na patch werkt ie eindelijk weer normaal) en Jet Set Go zijn ook best leuk om te doen. Ragdoll Run komt een beetje (heel klein beetje) in de buurt van Temple Run op iOS, (plus is gratis), dus kwa games gaat het niet onaardig

Kwa apps is het echter wel een stuk magerder geworden. Er zijn nog wel wat updates geweest, maar het is alweer even geleden dat ik een interessante app heb gedownload en ben gaan gebruiken, maar ik mis dan ook niet echt veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Jefrim schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:34:
Ik besef me net dat ik al maanden geen nieuwe apps meer gedownload heb. En dat is sinds eigenlijk ik echt wist dat wp 7.5 een "dood" platform was. Meer mensen die het zelfde hebben?
Geen verschil hier. Voor mij lijkt het eerder dat er de laatste weken weer meer updates zijn dan dat er een tijd geweest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

spNk schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:17:
Is er een probleem met de marketplace of ligt het aan de wifi hier?

Edit: 2 minuten later lag de complete verbinding eruit, lag dus niet aan de marketplace.
Ziggo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Nee KPN Zakelijk.
Maar op datzelfde moment hadden meer providers problmen, veel websites waren niet of slecht te bereiken (outlook.com).

Even iets geheel anders,
kan je als student (toegang tot MSDN enzo) nou ook een developer account aanmaken en je telefoon unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

hmm ja ziggo haperde ook voor een tijdje..

en ja hoor: https://dev.windowsphone.com/en-us/register moet normaal gaan daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Helaas ben ik zelf niet de student :p.
Gaat dus niet lukken zo als ik het bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik neem aan dat ik niet de enige hier ben die zijn telefoon ook als wekker gebruikt.

Welk programma gebruiken jullie als wekker? Gewoon de meegeleverde?
Zelf zou ik graag iets meer controle willen hebben, zoals bijvoorbeeld in willen stellen hoelang mijn snooze duurt of bijvoorbeeld betere knoppen. (Het is maar al te makkelijk om op negeren ipv snooze te drukken. Mijn oude Symbian bijvoorbeeld had naar links schuiven voor snooze en op een andersgekleurde balk eronder naar rechts schuiven voor uitschakelen.

Ideeën en suggesties?

EDIT: Voor diegenen die wat suggesties willen. Ik ben dit tegen gekomen:
Best Alarm Clock App - WPCentral forums

[ Voor 16% gewijzigd door JaccoW op 18-12-2012 17:07 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Al mensen die PhotoBeamer (Nokia only) hebben geprobeerd? Heb een paar daagjes terug de app getest en beviel goed. Ik zag de app al voorbij komen voor WP8 dus netjes dat Nokia het zo snel naar WP7.5 heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Grappig :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:01
rajboen schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:21:
Al mensen die PhotoBeamer (Nokia only) hebben geprobeerd? Heb een paar daagjes terug de app getest en beviel goed. Ik zag de app al voorbij komen voor WP8 dus netjes dat Nokia het zo snel naar WP7.5 heeft gebracht.
Net even snel, werkt echt super. Even de app installeren en de code scannen en je ziet je foto's op het scherm verschijnen!

Hail to the king baby!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:58

GS88

π raat

Zijn er hier mensen die de apps "Delen via Bluetooth" & "Ringtone Maker" (beide van Nokia) in de marketstore hebben gevonden? Ik kon ze alleen downloaden via een QR-code :s .. ben overigens wel blij met de -delen via Bluetooth-, vond het al vreemd dat dat niet meteen kon.

Rotterdam

• defcon84

defcon84

Multipass?

ja prachtige app die photobeamer :)

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/735d2f65-33b6-4fd9-91d6-ae81f77c0b49?imageType=ws_icon_large

Er is een nieuwe NU.nl app in de store. Werkt echt stukken sneller en beter dan de officiele app bij mij.

Misschien ff supporten allemaal. Development is afhankelijk van de feedback staat er namelijk..

http://www.windowsphone.c...bf-42b1-90af-9a83bd44c009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

rabobank app is btw nu ge-update voor wp8 en er zijn wat kleine aanpassingen gedaan :)
(kwam er pas net achter,dus kan zijn dat het al ergens anders verteld was :P )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

offtopic:
of zo: YouTube: Cat Plays Fruit Ninja on iPad
ik hoop dat een ipad ook een goed scherm heeft:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
marketplace zou eruit liggen, bij jullie ook?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Nee, werkt hier door (Lumia 800).
Wat apps betreft: heb er ongeveer 15 op mijn toestel staan, inclusief de courante SM en andere communicatie. Ik zat al weinig in de app store en zit dat nog steeds niet :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
mmm, vreemd geeft bij mij aan de dat de marketplace op dit moment niet beschikbaar is

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07
Bij niemand doet de Marketplace het nu.
Er is momenteel een storing. Voor meer informatie kijk hier.

En ohja, ook bij Eagle Creek doet de Market het niet. Hij heeft namelijk niet geprobeerd een applicatie te downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Wietsee. op 04-01-2013 19:21 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Wietsee. schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:20:
En ohja, ook bij Eagle Creek doet de Market het niet. Hij heeft namelijk niet geprobeerd een applicatie te downloaden.
Dat klopt! Dat werd mij ook niet gevraagd :+ !

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Even een vraagje aan de gebruikers. Heeft het voor jullie een meerwaarde om ook een specifiek Windows Phone 8 Store en applicaties topic te maken, of kan alles in 1 groot Store en apps topic?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
PaT schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:28:
[mbr]Even een vraagje aan de gebruikers. Heeft het voor jullie een meerwaarde om ook een specifiek Windows Phone 8 Store en applicaties topic te maken, of kan alles in 1 groot Store en apps topic?[/mbr]
Eén topic voor alle Windows Phone (Store) applicaties lijkt mij voldoende. De functionele verschillen zullen klein zijn, en WP7(.5) apps zullen toch worden vervangen door WP8 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou er nog even mee wachten aangezien er momenteel nog erg veel apps apart worden uitgegeven. Ik denk dat je over een paar maanden de topics wel bij elkaar kunt voegen als de ontwikkeling van wp7 toch wat inkakt. Nu WP8 pas net gestart is, heb je daar nog aardig wat uitzonderingen voor, dus lijkt me het handig dat nog even te scheiden.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Denk dat 1 draadje over apps wel genoeg is ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Weet iemand of er een app is om het gebruik (qua minuten/sms/mb) te monitoren? Ik ben sinds kort overgestapt op tele2 en kan dit alleen bijhouden door contact op te nemen met de klantenservice. Redelijk omslachtig dus. Ik geloof dat Nokia een app heeft, maar helaas heb ik geen Nokia, dus dat schiet dan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Helaas hebben alleen OEMs toegang tot die data.. (iirc) dus Nokia, HTC, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippengaas schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:42:
Weet iemand of er een app is om het gebruik (qua minuten/sms/mb) te monitoren? Ik ben sinds kort overgestapt op tele2 en kan dit alleen bijhouden door contact op te nemen met de klantenservice. Redelijk omslachtig dus. Ik geloof dat Nokia een app heeft, maar helaas heb ik geen Nokia, dus dat schiet dan niet op.
Ja, die app is er.
Die heet Data Sense van Microsoft
http://pocketnow.com/2012...s-phone-8-data-sense-tour
Hele mooi app zo te zien.

Is helaas op dit moment nog een app die een Verizon exclusive app is. (niet Nokia exclusief!!)
Dat is sinds de introductie van Verizons Windows phone 8, dus een week of 7-8 nu.
Ik kan nergens vinden hoe lang die exclusiviteit duurt.

Nokia heeft wel ook nog deze app in beta die ook data usage telt:
http://betalabs.nokia.com/trials/nokia-xpress-internet

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïntereseerde:

De voetbalgame PES 2012 van Konami is niet meer te verkrijgen via de Marketplace en is ook niet meer opnieuw te installeren na het verwijderen van de game en/of het herstellen van de fabrieksinstellingen.

Maar toch is er netjes voor betaald en zal je toch zeggen dat je recht heb zoals normaalgesproken elke app of game opnieuw te kunnen installeren? Hebben jullie ook dit soort ervaringen?

Dit is toch eigenlijk diefstal Microsoft :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:54:
Voor de geïntereseerde:

De voetbalgame PES 2012 van Konami is niet meer te verkrijgen via de Marketplace en is ook niet meer opnieuw te installeren na het verwijderen van de game en/of het herstellen van de fabrieksinstellingen.

Maar toch is er netjes voor betaald en zal je toch zeggen dat je recht heb zoals normaalgesproken elke app of game opnieuw te kunnen installeren? Hebben jullie ook dit soort ervaringen?

Dit is toch eigenlijk diefstal Microsoft :-s
Tjah, als de licenties aflopen (wat bij die game gebeurd is), dan kun je als consument weinig eraan doen. Ze mogen hem gewoon niet meer verkopen of leveren en daardoor ben je als klant wel de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, inmiddels Microsoft gesproken en ze storten netjes het geld terug op mijn account, maar het blijft een apart iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:44:
[...]

Ja, die app is er.
Die heet Data Sense van Microsoft
http://pocketnow.com/2012...s-phone-8-data-sense-tour
Hele mooi app zo te zien.

Is helaas op dit moment nog een app die een Verizon exclusive app is. (niet Nokia exclusief!!)
Dat is sinds de introductie van Verizons Windows phone 8, dus een week of 7-8 nu.
Ik kan nergens vinden hoe lang die exclusiviteit duurt.

Nokia heeft wel ook nog deze app in beta die ook data usage telt:
http://betalabs.nokia.com/trials/nokia-xpress-internet
Tja zoiets zou erg fijn zijn. Maar helaas dus nog niet uit. En alleen voor WP8 ben ik bang? Ik heb namelijk WP7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippengaas schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:23:
[...]
Tja zoiets zou erg fijn zijn. Maar helaas dus nog niet uit. En alleen voor WP8 ben ik bang? Ik heb namelijk WP7
Er zijn op WP7 wel de Belstatus apps die je verbruiksinfo van de provider website scraped maar ik weet niet of er 1 is voor Tele 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Eventjes opgezocht: alleen voor Vodafone, T-mobile, KPN, Hi en Simyo. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had even een vraagje over de appstore van WIndows Phone 8.
Als je zo veel mogelijk apps wilt zien, maar ook zoveel mogelijk apps voor de nederlandse markt, wat voor hotmail/live account kan je dan het beste aanmaken, en dan bedoel ik voornamelijk locale etc., daar ik heb begrepen dat dat invloed kan hebben op het aantal apps dat je kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

awesome! bestel daar vaker, dus komt wel van pas denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Welke trein app geeft de aangepaste dienstregeling wel goed weer?
Ik had gekeken op treintijden en stond kwartier in de kou te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
hjs schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 07:24:
Welke trein app geeft de aangepaste dienstregeling wel goed weer?
Ik had gekeken op treintijden en stond kwartier in de kou te wachten.
Ik gebruik de 9292 app en heb er nooit problemen mee gehad. Altijd op tijd geweest :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

same here, ook 9292 nu.
eerder gebruikte ik wel eens Spoorboekje, ook een goede app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
9292 rekende spoorwijzigingen en live vertragingen toch nooit door? Die spoor apps zijn rechtstreeks aangesloten op de NS api, en de NS had de (geplande) veranderingen van vandaag doorgevoerd in hun reisplanner (volgens NU.nl). Dus zeker nu zou ik meer vertrouwen hebben in die spoor apps dan 9292.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:27:
Had even een vraagje over de appstore van WIndows Phone 8.
Als je zo veel mogelijk apps wilt zien, maar ook zoveel mogelijk apps voor de nederlandse markt, wat voor hotmail/live account kan je dan het beste aanmaken, en dan bedoel ik voornamelijk locale etc., daar ik heb begrepen dat dat invloed kan hebben op het aantal apps dat je kan zien?
Op mijn Omnia 7 met WP7.5 heb ik een US account. Zo goed als alle Nederlandse apps die ik ken zijn ook in de US market te vinden. De enige uitzondering die ik ben tegengekomen tot nu toe is de app van parkmobileNL (had er volgens hun mee te maken dat er een amerikaanse app is met dezelfde naam of zoiets). Andersom weet ik niet precies of er veel buitenlandse apps zijn die niet in NL beschikbaar zijn. Ik heb wel eens begrepen dat de default "wereldwijd" is, en dat apps met regio restricties een uitzondering zijn.

Ik weet het niet zeker, maar het zou wel kunnen dat betalen van internationale apps in USD iets goedkoper is dan in Euro's.

Kortom, ik vermoed dat het niet heel veel uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

fruitbakje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:13:
9292 rekende spoorwijzigingen en live vertragingen toch nooit door? Die spoor apps zijn rechtstreeks aangesloten op de NS api, en de NS had de (geplande) veranderingen van vandaag doorgevoerd in hun reisplanner (volgens NU.nl). Dus zeker nu zou ik meer vertrouwen hebben in die spoor apps dan 9292.
Als ik nu kijk via 9292 en spoorboekje, laat spoorboekje wel de trein van 7:09 zien en 9292 niet.
(de trein waar ik dus vergeefs op stond te wachten)

9292 lijkt dus beter in deze kleine test.

[ Voor 3% gewijzigd door hjs op 15-01-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBB schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:22:
[...]

Op mijn Omnia 7 met WP7.5 heb ik een US account. Zo goed als alle Nederlandse apps die ik ken zijn ook in de US market te vinden. De enige uitzondering die ik ben tegengekomen tot nu toe is de app van parkmobileNL (had er volgens hun mee te maken dat er een amerikaanse app is met dezelfde naam of zoiets). Andersom weet ik niet precies of er veel buitenlandse apps zijn die niet in NL beschikbaar zijn. Ik heb wel eens begrepen dat de default "wereldwijd" is, en dat apps met regio restricties een uitzondering zijn.

Ik weet het niet zeker, maar het zou wel kunnen dat betalen van internationale apps in USD iets goedkoper is dan in Euro's.

Kortom, ik vermoed dat het niet heel veel uit maakt.
Inmiddels niet meer. Dit was vooral voordat WP7.5 uitkwam een ramp omdat we nog geen echte NL marketplace hadden. Ook daarna duurde het lang voordat alles in onze marketplace stond, maar inmiddels is dat allemaal wel weer opgelost. Dus op wat obscure lokale apps mis je dus niets. Gewoon op Nederlands zetten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Iemand die drawsomething nog speelt?
Paar dagen geleden installed op mijn lumia 800 maar na een dag ofzo stopt het met werken.
Blijft hangen op 'Voorbereiden' tjidens het opstarten met dat potloodje dat wat ronddraait.

Toast messages komen nog wel door want ik word constant 'gepoked' om voort te spelen.
Zowel op wifi als 3g doet hij niets meer dan zijn laadscherm een eeuwigheid tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Voor mensen die graag een stukje nostalgie willen spelen. Iemand heeft de SNES emulator snes9x geport naar windows phone 8 en hij werkt zeer goed:

http://www.windowsphone.c...ac-4acd-b66e-d2154766e92a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 07:12
Y-Foxy schreef op zondag 20 januari 2013 @ 09:02:
Voor mensen die graag een stukje nostalgie willen spelen. Iemand heeft de SNES emulator snes9x geport naar windows phone 8 en hij werkt zeer goed:

http://www.windowsphone.c...ac-4acd-b66e-d2154766e92a
Ik heb hem eens geprobeerd en het werkt inderdaad prima. Je kunt echter alleen roms toevoegen via SkyDrive en ik vraag me af hoe blij MS is dat ik daar Super Mario RPG op heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:43:
[...]

Ik heb hem eens geprobeerd en het werkt inderdaad prima. Je kunt echter alleen roms toevoegen via SkyDrive en ik vraag me af hoe blij MS is dat ik daar Super Mario RPG op heb gezet.
Ze hoeven maar 1x op de skydrive te staan, 1e keer opstarten worden zo lokaal opgeslagen. Komt wel een alternatief voor, de VNes emulator staat gewoon downloaden via weblinks toe en kun je dus gewoon dropbox oid gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 07:12
Y-Foxy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:47:
[...]
Ze hoeven maar 1x op de skydrive te staan, 1e keer opstarten worden zo lokaal opgeslagen. Komt wel een alternatief voor, de VNes emulator staat gewoon downloaden via weblinks toe en kun je dus gewoon dropbox oid gebruiken.
Mooi, heb ze er maar weer afgehaald :)

Vandaag is Shuffle Party ook weer teruggekeerd incl. WP8 update. Grappig gratis spelletje met Xbox ondersteuning. Dat valt me tot nu toe toch wel tegen, die rubriek is erg karig gevuld in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:29:
[...]

Als ik nu kijk via 9292 en spoorboekje, laat spoorboekje wel de trein van 7:09 zien en 9292 niet.
(de trein waar ik dus vergeefs op stond te wachten)

9292 lijkt dus beter in deze kleine test.
Als je naar ns.nl gaat zie je wel de treinen die uitvallen, maar dan lichtgedrukt. Misschien hebben een paar devs van treintijdenapps een waarde over het hoofd gezien in de data van de api die aangeeft of een trein rijdt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:05:
[...] Als je naar ns.nl gaat zie je wel de treinen die uitvallen, maar dan lichtgedrukt. Misschien hebben een paar devs van treintijdenapps een waarde over het hoofd gezien in de data van de api die aangeeft of een trein rijdt of niet.
In de NS API is er neit echt een veld die je makkelijk kan uitlezen. Of een trein wel of niet rijdt komt te staan in het opmerkingen veld met zoiets als "Trein rijdt niet" of welke tekst ze ook maar verzinnen bij de NS. Dat betekent dat je nooit 100% zeker kan zijn of de trein wel of niet rijdt, want je moet immers de tekst gaan parsen en analyseren.
9292.nl krijgt overigens de data aangeleverd van de verschillende vervoersmaatschappijen. Dat gaat buiten die API om, dus wellicht dat zij het wat makkelijker hebben.
Overigens is die NS API sowieso een ramp. De documentatie klopt niet met wat je daadwerkelijk terugkrijgt, en soms krijg je in één request zowel Nederlandse termen als Engelse terug. Toen ik voor de lol (en soort van noodzaak) een eigen app had gemaakt, omdat er nog geen was voor WP7, heb ik er genoeg van gezien om te besluiten het nooit echt uit te brengen. De API incl. het beta label geven mij iig niet echt vertrouwen er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ASN-banl zegt net op twitter dat er binnenkort een app komt voor wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Oh dat is cool, wij hebben onze gezamenlijke rekening bij ASN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Triodos heeft sinds een kort ook een app! Alleen voor iOS en Android natuurlijk, maar dat betekent dat we de WP versie in ieder geval binnen enkele jaren kunnen verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Goed nieuws, ING is ook bezig met een app, meer info komt in april, hopelijk komt hij ook naar WP7 in plaats van alleen 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad goed nieuws
maar wat is je bron ?

ING Nederland Beste ....., We hebben goed nieuws. We zijn begonnen met de ontwikkeling van de app voor de Windows Phone. Medio april volgt meer informatie via ING.nl/mobiel

Nou maar weer is de Albert Hein gaan stalken dan die app begin ik toch ook al weer aardig te missen.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

SpankmasterC schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:27:
Goed nieuws, ING is ook bezig met een app, meer info komt in april, hopelijk komt hij ook naar WP7 in plaats van alleen 8!
Hopelijk wel; in principe kan je makkelijk op beide platformen lanceren, zeker nu met WP7.8 aangezien je ook bij WP8 dezelfde form factor tegen kan komen (400x800).

LiveTile met actuele saldo, elk uur bijgewerkt? Zou wel grappig zijn, al zie ik wel wat privacyproblemen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:38:
Nou maar weer is de Albert Hein gaan stalken dan die app begin ik toch ook al weer aardig te missen.
Boodschappie werkt goed hoor :)

[ Voor 8% gewijzigd door defcon84 op 31-01-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:38:
Dat is inderdaad goed nieuws
maar wat is je bron ?

ING Nederland Beste ....., We hebben goed nieuws. We zijn begonnen met de ontwikkeling van de app voor de Windows Phone. Medio april volgt meer informatie via ING.nl/mobiel

Yes, dat mailtje was naar mij gericht inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjewel dit is een goede oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Regenmeter heeft een update gekregen naar versie 2.1.0.0.

Biedt nu ondersteuning aan Windows Phone 7.8 (goede resolutie tiles + grote live tile), en heeft nu ook een neerslagradar. Beschikbaar zowel op 7.x als op 8.0!

http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/812690_10151397132802521_373921766_o.jpg

Groeten,
Niels

P.S. Ook beschikbaar voor Windows 8, trouwens:
http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d

[ Voor 11% gewijzigd door Niels9001 op 31-01-2013 22:07 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N/A

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 23:17 . Reden: Verkeerd topic... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:32
Niels9001 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:20:
Regenmeter heeft een update gekregen naar versie 2.1.0.0.

Biedt nu ondersteuning aan Windows Phone 7.8 (goede resolutie tiles + grote live tile), en heeft nu ook een neerslagradar. Beschikbaar zowel op 7.x als op 8.0!

http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

...

Groeten,
Niels

P.S. Ook beschikbaar voor Windows 8, trouwens:
http://apps.microsoft.com...29-4a6c-8607-58336d84c12d
Ziet er heel mooi uit. Was die GUI eerst ook al zo. Ik ga hem in ieder geval eens proberen nu^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
lucash schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:03:
[...]

Ziet er heel mooi uit. Was die GUI eerst ook al zo. Ik ga hem in ieder geval eens proberen nu^^
Yep, altijd zo geweest :-). Doel met Regenmeter is om eindelijk te zorgen dat ook Windows (Phone) de apps krijgt die zij verdient. iOS heeft talloze (gratis), simpele, goedwerkende en schitterende apps. Wat mij zo op viel op WP is dat, naast een paar uitzonderingen daargelaten, de Store vol staat met rommel. Wellicht werken ze wel, maar het oog wilt ook wat.

Regenmeter is gratis, en hoopt dit gat beetje bij beetje te vullen. Daarnaast is het gewoon ook nog een hele handige app ;-).

Tof dat je 'm probeert! Geeft developers alleen maar waardering voor hun werk!

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Nog maar een complimentje voor Regenmeter dan! Vanmorgen geinstalleerd en dat ziet er uitermate strak uit!

Als ik in Buienradar de animated kaart bekijk zie ik de druppels redelijk vloeiend over Nederland gaan. Als ik in Regenmeter de animated kaart bekijk zie ik 1 wolk even flitsen en daarna is en blijft Nederland helemaal droog.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Pagina: 1 ... 32 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.