30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
App verwijderen en opnieuw installeren.MrSleeves schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:01:
Ik krijg bij de Nu.nl app sinds kort bij het opstarten steeds een melding dat push notificatie instellen gelukt is. Na de laatste update is dat nog steeds zo.
1 is nu ook weg, stond een andere update klaar toen ik de market opendespNk schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:26:
[...]
Ah, ik vroeg me hetzelfde al af. Irritant alleen dat de 1 nou blijft staan, enige manier lijkt me dus metrotube verwijderen...
last seats?MarkoAlmelo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:36:
Hoe heet de app al weer waar je kaarten kan kopen voor shows die in de buurt zijn?
yes! thanks
edit; staat niet meer in de marketplace?
[ Voor 12% gewijzigd door Isane op 16-10-2012 19:41 ]
half met instacam bvbadluckboy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:32:
Ik word gevraagd door vrienden om ook lid te worden op instagram, bestaat er een app of een manier waarop ik met mijn tel erop kan?
En bij mij geeft ie een error als ik 'm op start. Pokke Hema...MarkoAlmelo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:38:
[...]
yes! thanks
edit; staat niet meer in de marketplace?
http://www.shakethecounter.com/LS.html (Doorverwijzing van http://www.lastseats.com)
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Bron: http://www.wpcentral.com/...ted-celebrates-going-saleAlong with the customary performance tweaks, the version 4.3 update brings route planning to both NAVIGON USA and NAVIGON Europe. It's a nice feature to allow you to plan a multi-stop trip ahead of time and avoid having to re-enter your destination after every stop.
Navigon is ook bezig met een WP8-app. De huidige gebruikers krijgen een gratis update naar de nieuwe versie, het is dus niet nodig om het opnieuw aan te schaffen.
[ Voor 19% gewijzigd door Manuel op 17-10-2012 00:37 ]
Verwijderd
Net even geprobeert en de optie zit onder "routeplanning".
Mooie update van Navigon inderdaad.
Dat is wel een heel groot pluspunt !!
Van hoeveel mensen heb je momenteel het adres in je telefoon staan? Ik 0 iighjs schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:27:
Lees ik nu op wpcentral dat je met Navigon wel naar een persoon uit je people hub kan navigeren.
Dat is wel een heel groot pluspunt !!
Ik verwacht veel van Nokia Drive, de kans dat Navigon kan opdoeken uit de WP market lijkt me vrij groot.
Bij mij hebben best veel mensen hun adres ingevuld op Facebook dus dan staat het er vanzelf inspNk schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:03:
[...]
Van hoeveel mensen heb je momenteel het adres in je telefoon staan? Ik 0 iig.
Ik verwacht veel van Nokia Drive, de kans dat Navigon kan opdoeken uit de WP market lijkt me vrij groot.
Ik heb de adressen in Outlook staan, en die staan dus ook op mijn WP.HyperioN schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:16:
[...]
Bij mij hebben best veel mensen hun adres ingevuld op Facebook dus dan staat het er vanzelf in
Facebook is maar 1 van vele bronnen voor adresgegevens...!
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Alleen werkt Nokia Drive wel alleen op een... Nokia. En als Microsoft ook nog een WP uitbrengt, dan heeft Navigon wel een markt (plus nog de andere merken).spNk schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:03:
[...]
Van hoeveel mensen heb je momenteel het adres in je telefoon staan? Ik 0 iig.
En de meeste mensen die in je telefoon staan, weet je toch wel te vinden zonder navigatie?
Verwijderd
- het adres en nummer vinden als je het niet precies weet
- kan je bestemming opzoeken via de lokaal zoeken
- op POI
- routeplannen via meerdere bestemmingen (sinds deze update)
- lane assist met rijstrook en borden
- afslagen aangegeven met borden ipv weg
- kaart update garantie
- augmented reality
- flitspaal intergratie
- file informatie
- route blokkering.
Met de Navigon app weet je dus zeker dat je oude TomTom kastje kan weggooien. Met Nokia Drive 3.0 nog niet.
Maar verder is ie ideaal. Mocht je actief je navigatie willen gebruiken, dan is het wel een aanrader. Ga je eens in de zoveel tijd op stap, dan is Nokia Drive eigenlijk ook wel voldoende.
Verwijderd
Nu nog wel, maar elke WP8 telefoon, ook de HTC's, Samsung en andere fabrikanten; allemaal Nokia DriveMrSleeves schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:41:
[...]
Alleen werkt Nokia Drive wel alleen op een... Nokia. En als Microsoft ook nog een WP uitbrengt, dan heeft Navigon wel een markt (plus nog de andere merken).
En de meeste mensen die in je telefoon staan, weet je toch wel te vinden zonder navigatie?
¿Que? Beetje vreemde puntjes, weet je niet precies waar je het over hebt of vergis je je en heb je Nokia Drive 0.3 soms in je handen gehad?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:08:
Nokia Drive zal voor de meesten voldoende zijn, maar Navigon heeft nog zeker meerwaarde.
- het adres en nummer vinden als je het niet precies weet
- kan je bestemming opzoeken via de lokaal zoeken
- op POI
- routeplannen via meerdere bestemmingen (sinds deze update)
- lane assist met rijstrook en borden
- afslagen aangegeven met borden ipv weg
- kaart update garantie
- augmented reality
- flitspaal intergratie
- file informatie
- route blokkering.
Met de Navigon app weet je dus zeker dat je oude TomTom kastje kan weggooien. Met Nokia Drive 3.0 nog niet.
- Kaart update garantie, Nokia Drive is gratis en hun kaarten zijn een van de beste dieer zijn?
- Augmented reality, da's leuk, lijkt dat een beetje op Nokia City Lens?
- POI's, gewoon een POI inkloppen bij 'Set Destination', (ik veeg voor het gemak puntje 2 en 3 even hieronder, aangezien het nogal op elkaar lijkt)
- Verkeersinfo, present. Filtsers zijn ze nog mee bezig.
Tsja, ik wil niets anders, anderen wel. Is toch voor jezelf om uit te maken. Loop eens een telefoonwinkel binnen en speel er even mee (Vodafone heeft demo data) of kijk in je omgeving of iemand een WP device heft. Het komt pas echt tot leven met accounts eraan gekoppeld, alhoewel het ook zonder kan. En neem eens een kijkje in de algemene topics: WP7 en WP8Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:19:
Waarschijnlijk niet in het goede topic, maar om een hele nieuwe aan te maken gaat wat ver (wordt het zo'n zootje) Wat vinden jullie, als WP gebruikers, van windows phone? Waarom ik het vraag?: Nu een iPhone 3GS en wil een nieuwe, en een niet te duur abo (25 max p. maand). Android trekt mij niet, iOS vind ik prima (maar is wel een tikje, flink tikje, te duur). Windows Phone ziet er slick uit en zodra de intergratie tussen windows, xbox en phone goed is, is het perfect voor mij, en de price is redelijk right (heb mijn oog laten vallen op een HTC 8X). Vandaar wilde ik weten, is Windows Phone een beetje leuk genoeg, of is het broodnodige aanwezig maar meer ook niet? Dank. Dus, veel goede en leuke apps?
[ Voor 19% gewijzigd door Rowdy.nl op 18-10-2012 12:54 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Als ik nu in de marketplace zoek zie ik allemaal Deense apps, terwijl ik toch echt een Nederlandse live-id heb..
Op je telefoon of via het web? Op je telefoon lijkt me heel sterk. Dus ik gok via de web store. Daar kun je gewoon een ander land kiezen.CAP-Team schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:19:
Grappig, ik ben nu in Denemarken en ik zit hier op de wifi van onze Deense vrienden.
Als ik nu in de marketplace zoek zie ik allemaal Deense apps, terwijl ik toch echt een Nederlandse live-id heb..
--zijn er al snes/genesis emulators verschenen?
--werkt drawsomething en wordfeud ?
thx voor de info kon op google niets vinden alleen iets over een nes emulator voor phone 7
http://www.windowsphone.com/nl-nl/storeVulcanRaven schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:44:
Is er een mogelijkheid om via de pc de Marketplace te doorzoeken? Ik heb interesse in een Lumia 920 maar vraag me af hoe de beschikbaarheid van Apps is?
het is nog niet geheel duidelijk hoeveel apps er voor Windows Phone 8 bij launch beschikbaar zullen zijn. In de huidige store kun je de Windows Phone 7 apps zien welke compatible zullen zijn, maar mogelijk is er dus meer beschikbaar dan alleen de Windows Phone 7 apps.VulcanRaven schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:44:
Is er een mogelijkheid om via de pc de Marketplace te doorzoeken? Ik heb interesse in een Lumia 920 maar vraag me af hoe de beschikbaarheid van Apps is?
Verwijderd
Verwijderd
http://www.wpcentral.com/...windows-phone-now-reality
XBL: MRE Inc
"Not available"
Wss nog niet voor België beschikbaar gesteld..
Ik heb gewoon een Nederlands account maar kan/mag 'm ook nog niet installeren...defcon84 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:26:
ik mag 'm niet installeren op mijn Lumia 800
"Not available"
Wss nog niet voor België beschikbaar gesteld..
Die is toch weer teruggetrokken omdat het nog vol met bugs zat?
http://www.wpcentral.com/...idden-windows-phone-store
Dat verklaard al veelhjs schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:08:
Draw Something hebben jullie het over?
Die is toch weer teruggetrokken omdat het nog vol met bugs zat?
http://www.wpcentral.com/...idden-windows-phone-store
[ Voor 15% gewijzigd door DeNachtwacht op 29-10-2012 14:01 ]
youtube.com/@hisrep
En wat werkt er nu precies niet meer sinds die 6 maanden met je WP7.5 / Zune?DeNachtwacht schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:00:
En er is een Windows Phone app uit voor Windows 8, maar tot mijn grote verbazing ondersteunt deze geen Windows Phone 7.5! Kortom wij WP7 gebruikers kunnen lekker aanrotzooien met het inmiddels al stopgezette Zune. Nog geen half jaar nadat ik een telefoon koop is de support al achterhaald...
Volgens sommige berichten is de phone app beperkter dan Zune, dus waar klaag je nou eigenlijk over?
Wat ook niet werkte bij release mischien? Naast het verhaal van Zune (die native niet werkt vanuit Metro, je kan enkel via desktop syncen en werkt niet met de libraries van Music), zitten er in WP7 tal van issues die gewoon niet of half werken. Vanavond zal het grote (hopelijk kleine) verschil zichtbaar worden tussen WP7 en WP8, met name richting de connectiviteit naar Windows 8.EgMaf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:04:
En wat werkt er nu precies niet meer sinds die 6 maanden met je WP7.5 / Zune?
Volgens sommige berichten is de phone app beperkter dan Zune, dus waar klaag je nou eigenlijk over?
Daarnaast heb ik de default libraries in Windows 8 nog steeds niet werkend gekregen in Zune, of ik mis opeens de helft van de nummers of hij laat complete mappen niet zien.
edit, en als ik dit zo lees, lijkt hij toch een behoorlijk stuk meer te kunnen:
•Get your music, photos, and videos from your computer to your phone (and vice versa).
•Quickly share things from your phone with Windows 8 apps (like Photos, or Search). You don’t even have to open the Windows Phone app to move things around.
•Automatically save photos and videos you take with your phone to your PC.
•See at a glance how much space you’re using for each type of content, so it’s easy to make sure you never run out of room on your phone.
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2012 14:34 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zune is al een half jaar niet meer bijgewerkt en zal ook niet meer bijgewerkt worden. Kortom de support staat gewoon stil.EgMaf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:04:
[...]
En wat werkt er nu precies niet meer sinds die 6 maanden met je WP7.5 / Zune?
youtube.com/@hisrep
Steden en agenda waren niet beschikbaar, wat inmiddels wel opgelost is.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ok dat is mooi maar kennelijk nog niet op market place beschikbaarkenneth schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:08:
Hey, ja! Hij doet het weer! Na weken wachten. Goed dat het een gratis app is
When the pink is snookered, Go for the brown
JepCruzer schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:02:
De nieuwe uitzending gemist app, is dit een officiele?
Ja idd ik zie het thanks,
Nu nog een officiele app van NS, valt mij op dat de onoffiele apps achterlopen met de juiste info. Zo gaf de onoffciele app dat de Fyra rijdt, terwijl de mobiele NS site aangaf dat deze niet rijdt, wat ook klopte en ook werd omgeroepen, dat deze niet zou rijden. Weten jullie of de NS ook werkt aan een officiele app?
Ik zou het niet weten, maar als je het hier lief vraagt komt het vast wel via via bij de NS uitCruzer schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:21:
[...] Weten jullie of de NS ook werkt aan een officiele app?
MmmMrSleeves schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:23:
Okee, geen idee. Ik weet dat hij op m'n telefoon staat, maar zie 'm niet meer in de Marketplace.
werkt nog steeds niet!
nope, rajen de developer heeft um offline gehaald, de pathe website veranderde zo vaak dat de app het steeds niet deed. Zodra de site wat stabieler is update hij de app weer.
http://www.windowsphone.c...35-49a1-b67b-f8104be2b05c
M.a.w. Iedereen die graag de ING app wil zien verschijnen op WP8 even een mail sturen naar de ING.Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail vraagt u of de Mobiel Bankieren App beschikbaar komt voor Windows Phone. Wij gaan graag in op uw e-mail.
Helaas kunnen wij nog niet aangeven of de Mobiel Bankieren App beschikbaar komt voor Windows-gestuurde toestellen.
Wij gebruiken alle suggesties om de app te verbeteren. Hoe meer mensen bij ons aangeven dat zij de app op een Windows-toestel willen, des te groter de kans dat dit er komt. Mocht de app beschikbaar komen voor Windows Phone, dan leest u dit als eerste op ING.nl/mobiel.
Heeft u nog vragen? Kijkt u dan op ING.nl/mobiel. Of bel ons op 0900 1958 (10 cent per minuut). U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Wij helpen u graag.
Voor directe link naar het contactformulier:
http://www.ing.nl/particu...-een-vraag-of-klacht.aspx
Gelijk maar even gedaan, al had ik laatst ook een poll op facebook voorbij zien komen, en daar hebben toen ook al veel mensen aangegeven dat ze een app voor Windows Phone wilde, dus we hebben ons al lang laten horen volgens mij, maar goed, een keertje extra kan geen kwaad.dnacid schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:58:
[...]
M.a.w. Iedereen die graag de ING app wil zien verschijnen op WP8 even een mail sturen naar de ING.
En dit zijn dus de stappen die je moet doen (met daarna nog wat contact gegevens):
NB: Gelijk even 7.x en Windows 8/RT ook meegenomen, want ja ik wil hem ook op m'n tablet1. Kies -> 'U heeft een vraag'
2. Selecteer -> Product: 'Mobiel Bankieren'
3. Omschrijving ->
"Wanneer komt de ING Mobiel Bankieren app voor Windows Phone 7.x, Windows Phone 8 en Windows 8/RT?"
Edit: Je zou ook kunnen vragen: 'Waar kan ik de... ...downloaden? Of wat andere varianten
[ Voor 4% gewijzigd door TrueChaoZ op 13-11-2012 16:43 ]
Aardige app ja, zitten wel wat kleine issuetjes in (de movielist openen heeft ie nogal moeite mee met een groot aantal films bijvoorbeeld) maar verder heel aardigtijmeng schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:12:
Eindelijk een gratis en volledige XBMC remote:
http://www.windowsphone.c...35-49a1-b67b-f8104be2b05c
Een applicatie die je vooral buiten gebruikt.
Kleuren: donkerblauw en -rood op zwart

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ook een update voor Nu.nl en gMaps zo te zien..
Dan raad ik toch echt Endomondo aan voor datkenneth schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:20:
Ik wilde even snelheid en afstand weten van woon-werkverkeer (fiets). Dus ik download Speed Phone.
Een applicatie die je vooral buiten gebruikt.
Kleuren: donkerblauw en -rood op zwart
Ik ben (als hardloper) bekend met dat soort apps maar die waren overkill. Deze voldeed als de tekst leesbaar zou zijn

Onofficiele Pathe werkt weer thanks! Echter reserveren, je Pathe-card invoeren etc kan helaas (nog) niet.
Ik heb wel Pathe een mail gestuurd of zij een officiele app uitbrengen zoals de IOS versie maar dan beter :-)
Je kunt dit indienen naar:
it@pathe.nl
Met vriendelijke groet,
Pathé Schouwburgplein, Rotterdam
Dat is echt hun standaard antwoord wat ze al maanden geven. Misschien nog maar eens doen, maar dan voor WP8 (anderzijds kunnen ze ook gewoon een WP7.5 app maken die ze vervolgens optimaliseren naar andere schermresoluties).dnacid schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:58:
Zojuist een bericht terug van de ING naar aanleiding van de vraag of de mobiel bankieren app beschikbaar gaat komen voor windows phone 8. Hieronder het antwoord:
[...]
M.a.w. Iedereen die graag de ING app wil zien verschijnen op WP8 even een mail sturen naar de ING.
Heheh ja dat zal vast wel, dit was het antwoord wat ik kreeg:MrSleeves schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:27:
[...]
Dat is echt hun standaard antwoord wat ze al maanden geven. Misschien nog maar eens doen, maar dan voor WP8 (anderzijds kunnen ze ook gewoon een WP7.5 app maken die ze vervolgens optimaliseren naar andere schermresoluties).
Nou sjonge jonge daar heb je ook echt iets aanIn uw e-mail vraagt u wanneer de Mobiel Bankieren App beschikbaar komt voor Windows. Graag gaan wij hierop in.
Helaas kunnen wij nog niet aangeven wanneer de Mobiel Bankieren App beschikbaar komt voor Windows-gestuurde toestellen. Mocht de app beschikbaar komen voor Windows, dan leest u dit als eerste op www.ing.nl/mobiel.

Ja, slechte zaak. Was dinsdag bij een/het AppDevEvent en daar waren toch wel best wat sprekers die aangaven dat het belangrijk is om er vroeg bij te zijn. Nu is dit een bank en de App geen "core-business", maar het is wel zo dat als je eenmaal hoog in de lijst staat (en een goede rating hebt) daar dan ook goed staat. En da's wel weer reclame.TrueChaoZ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:30:
[...]
Heheh ja dat zal vast wel, dit was het antwoord wat ik kreeg:
[...]
Nou sjonge jonge daar heb je ook echt iets aan
Nee, maar als ik een koe grill, grill ik wel meteen de beste ;-)kenneth schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:32:
Jij grillt een complete koe als iemand trek heeft in biefstuk?
Ik ben (als hardloper) bekend met dat soort apps maar die waren overkill. Deze voldeed als de tekst leesbaar zou zijn
en die van jou voldeed dus niet.
App voor deze website: wallbase.cc
Als je je huidige lockscreen wallpaper beu bent, hier vind je gegarandeerd iets anders
(check zeker de "artwork" tag)
[ Voor 9% gewijzigd door spoonman op 15-11-2012 19:31 ]
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
https://www.dropbox.com/s/qyt0jbmwv8jxc3p/56.jpg
Helaas geen screenshot mogelijkheid
[ Voor 9% gewijzigd door spNk op 16-11-2012 12:34 ]
Helaas nog steeds geen Windows App.
Voor diegene die hier over willen klagen bij ING kunnen via onderstaande link hun ongenoegen richting ING kwijt. Misschien dat ze eens het licht gaan zien.
https://www.ing.nl/partic...mobiel-bankieren-app.aspx
[ Voor 12% gewijzigd door Speedmaster op 16-11-2012 19:03 ]
Helaas jammer dat de datum niet mee veranderdspNk schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:28:
Ik heb gister [+]LockScreen Free geprobeerd, wel grappig om kalender effecten toe te voegen.
https://www.dropbox.com/s/qyt0jbmwv8jxc3p/56.jpg
Helaas geen screenshot mogelijkheid.
Ik ben bang dat dat een windows Phone 8 app gaat worden...Speedmaster schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:02:
ING heeft aangegeven meer in te zetten op apps voor mobiel bankieren met meer mogelijkheden.
Voor diegene die hier over willen klagen bij ING kunnen via onderstaande link hun ongenoegen richting ING kwijt. Misschien dat ze eens het licht gaan zien.
youtube.com/@hisrep
Ik heb m'n stem laten gelden, en ook weer op Facebook gezet.Speedmaster schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:02:
ING heeft aangegeven meer in te zetten op apps voor mobiel bankieren met meer mogelijkheden.
Haha, het was me nog niet eens opgevallen dat daar een datum stondMarkoAlmelo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:39:
[...]
Helaas jammer dat de datum niet mee veranderd
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
En dan krijg je een melding of je misschien niet de vlietuigstand aan hebt staan. NEEEEEEEEEEEE!! Die staat niet aan. Trouwens het hielp 1 keer om even naar vlietuigstand te gaan en weer terug. Toen kon ik eventjes weer de store in.
Als Windows Phone gaat floppen dan is hun onstabiele store zeker 1 van de redenen.
Ik zie het nog even aan, maar als dit zo blijft dan gaat de Lumia lina recta terug naar de winkel.
Sorry hoor, maar ik moest even wat frustraties kwijt. :-)
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
En kan het niet via online dan? http://www.windowsphone.com/nl-nl/store
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2012 00:53 ]
Verwijderd
Afgelopen weekend waren er problemen met de marketplace, zoals hier en elders is bericht. Zelf had ik er zowel op zaterdag als zondag urenlang problemen van.rimave schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:53:
[...] Ik heb een Lumia 800 gekocht [...], maar nog even en ik ga weer terug! [...] die klote marketplace van Microsoft steeds down is. Om de haverklap notabene!
[...]
Sorry hoor, maar ik moest even wat frustraties kwijt. :-)
Misschien konden ze die toestroom van WP8 gebruikers niet aan
Ik kan me er niet echt aan storen, het komt zelden voor.
Vliegtuigmodus truukje werkt nu ook niet.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Geachte heer,
In uw e-mail uit u uw ongenoegen over het gebrek van een App voor Windows-gestuurde toestellen. Wij begrijpen dat het ontbreken van de App voor Windows vervelend voor u is. U vraagt wanneer de App voor Windows beschikbaar komt. Graag geven wij onze reactie.
Dit jaar komt er geen App voor Windows Phone. Wij kunnen u niet aangeven wanneer de Mobiel Bankieren App voor Windows Phone wel beschikbaar komt. Mocht de App beschikbaar komen voor Windows Phone, dan leest u dit als eerste op www.ing.nl/mobiel.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Verwijderd
Error c101a006 heeft dacht ik te maken met je live-account (zoals kenneth al schrijft). Zaterdagochtend loste ik deze error op door in te loggen op de xbox-webpagina van MS. Had ik ergens gelezen via een zoekmachine en gek genoeg werkte het (of het was stom toeval).rimave schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:08:
Zucht, weer doet de store het niet. Error c101a006. [...]
Verwijderd
Wat een dom bedrijf na zoveel tijd gehad te hebben.rambocus schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:08:
Dit jaar komt er geen App voor Windows Phone. Wij kunnen u niet aangeven wanneer de Mobiel Bankieren App voor Windows Phone wel beschikbaar komt. Mocht de App beschikbaar komen voor Windows Phone, dan leest u dit als eerste op www.ing.nl/mobiel.
Ik was allang weg bij de ING en naar de RABO of ABN/AMRO gegaan.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.