Hier op de een omnia7 update navigon gewoon, super navigatie programma overigens.
http://www.windowsphone.c...08-4edf-b8cb-1c6492d271d6loewie1984 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:45:
Iemand die Cardswith.me gebruikte? Kan hem niet meer vinden in de marketplace en het gekke is mijn de witte lumia van mijn vriendin zit ie stock in de rom zo lijkt het wel, en bij een collega van mij ook, maar die mist stock weer andere apps. 3 verschillende lumia's, stock alle 3 verschillende applicaties aanwezig![]()
of anders via de cardswith.me website
Geeft echter aan dat de app niet beschikbaar is voor mijn toestel terwijl hij er nog wel op staat. Ik meen me trouwens te herinneren dat de app door Nokia zou zijn overgenomen?
Op dit moment valt hij trouwens niet te gebruiken omdat hij in spiegelbeeld fotografeert.
Het wordt steeds vager: In de Marketplace op de foon staat nog gewoon dat het versie 4.1 is, maar de marketplace op de PC geeft aan dat het versie 4.2 is. Dus via de PC browser ""reinstall" gekozen, maar opnieuw 4.1 op de foon ontvangen...Martinspire schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:42:
@egmaf: misschien anders via de pc browser even de download starten nadat je hem verwijderd hebt? En misschien een keer opnieuw opstarten kan ook wel helpen.
Schiet mij maar lek...
* PaT schiet EgMaf lek
Heeft het geholpen?
Heeft het geholpen?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik ben er in ieder geval vrolijker van geworden
Verwijderd
ben op zoek naar een GOEIE alarm clock app voor mijn Nokia lumia die mijn eigen muziek afspeelt.
Tot nu toe alleen maar brakke apps tegengekomen die niet werken en crashen.
Iemand een tip?
Iemand een tip?
Nog niet echt gebruikt maar wel geïnstalleerd: AlarmZZZ. Ziet er op het eerste oog wel goed en gebruiksvriendelijk uit, kan zo niets zeggen over de stabiliteit.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:12:
ben op zoek naar een GOEIE alarm clock app voor mijn Nokia lumia die mijn eigen muziek afspeelt.
Iemand een tip?
Alternatief is natuurlijk een ringtone maken van het liedje dat je wilt
Ik zoek een beurskoers app voor een bepaalde aandeel die ik bezit. Nou heb ik het programma MyStocks Portfolio maar die laat alleen in Dollars en de Amerikaanse beurs zien. Is er een app die de europese beurs en de waarde van de koers in Euro's laat zien?
Simpel doch erg leuk spelletje:
DiceFeud, verslavende Yahtzee variant op je Windows Phone
http://www.wp7.nl/20279/d...ee-variant-windows-phone/
Bij instellingen kun je toch gewoon de waarde in Euro's laten weergeven? Ik kan ook gewoon bedrijven vinden die in Nederland zijn genoteerd. Het is de beste beurs-app die ik tot nu heb gevonden.badluckboy schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:01:
Ik zoek een beurskoers app voor een bepaalde aandeel die ik bezit. Nou heb ik het programma MyStocks Portfolio maar die laat alleen in Dollars en de Amerikaanse beurs zien. Is er een app die de europese beurs en de waarde van de koers in Euro's laat zien?
Ligt https://www.windowsphone.com/nl-NL/my plat ? Althans, de vind functionaliteit om je telefoon te vinden/wissen/bellen/bericht te sturen werkt niet.
Iemand die het eens kan proberen ?
Iemand die het eens kan proberen ?
XBL: MRE Inc
Het gaat meer om de functionaliteit. Die lijkt alleen te willen draaien als je toestel van zn lockscherm af is (wat natuurlijk niet handig is als je je toestel wilt laten rinkelen als ie uitstaat)Robkazoe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 21:25:
Link doet het op mijn laptop?
Verder doet bij mij alleen de Engelse variant van die pagina. Bij de Nederlandse krijg ik alleen een help-howto stukje maar geen functionaliteiten.
Werkt hier nu iig zo goed dat ik niet weet hoe ik dat bellen moet laten stoppen
Wat een klote geluid is dat zeg. Overigens werkt het dus hier gewoon terwijl mijn Trophy 7 gelocked is.
[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 07-09-2012 22:00 ]
Telefoonscherm effe aan en uit, dan houdt de ringtone ook op.
XBL: MRE Inc
Heeft iemand eigenlijk al iets vernomen van de ING app? Niet dat de mobiele site niet werkt hoor,
maar als ik me niet vergis hebben ze nog 11 dagen om deze te releasen, gezien dan de herfst begint?
maar als ik me niet vergis hebben ze nog 11 dagen om deze te releasen, gezien dan de herfst begint?
Waarschijnlijk komt die er niet meer voor Windows Phone 7 maar alleen voor Windows Phone 8.spNk schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:32:
Heeft iemand eigenlijk al iets vernomen van de ING app? Niet dat de mobiele site niet werkt hoor,
Zie http://www.wp7.nl/19419/w...app-voor-windows-phone-7/
Verwijderd
Belachelijk.XNL073 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:49:
[...]
Waarschijnlijk komt die er niet meer voor Windows Phone 7 maar alleen voor Windows Phone 8.
Zie http://www.wp7.nl/19419/w...app-voor-windows-phone-7/
Er zullen initieel nauwelijk WP8 gebruikers zijn.
Je gaat toch niet als bank een app bouwen die door de meeste mensen niet gebruikt kan worden terwijl een WP7 app door iedereen gebruikt kan worden.
Ik vindt het ook belachelijk.
Ontwikkel gewoon een WP7 app en port deze naar wp8.
Er zitten geen functies in wp8 die per se nodig zijn om zo'n app werkend te krijgen.
Er zitten geen functies in wp8 die per se nodig zijn om zo'n app werkend te krijgen.
Precies de reden waarom ik ben overgestapt naar een andere bank. Het heeft eeuwig geduurd voordat de app voor ios en android uitkwam. Nu hebben alle grote banken een app voor wp7 en vertikt de ING een app uit te brengen voor wp7. Het is natuurlijk geen verplichting maar dit is een principe kwestie en laat zien dat de ING achterloopt met dit soort zaken.
Inderdaad, ik speel al een paar spelletjes met je mee!Yanze schreef op donderdag 06 september 2012 @ 06:40:
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik ben vroegah ook van bank gewisseld omdat ING geen internetbankieren had en Rabo wel.
Daag ING
Nu dus weer dit..
Daag ING

Nu dus weer dit..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
haha idd echt leuk spelletjeYanze schreef op donderdag 06 september 2012 @ 06:40:
NFC zou een functie kunnen zijn waar ING meteen op in kan springen. Maar dan zou ING en Windows Phone de primeur hebben van Nederland. En zo vernieuwend is ING nou ook weer niet.XNL073 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:24:
Ik vindt het ook belachelijk.
Hoe wereldvreemd ING wel niet kan zijn, was wel duidelijk toen ING aan het staatsinfuus lag en gewoon hun bonus aan meneer Hommen wilde uitkeren. Dat was voor mij al lang de druppel om niet met een bedrijf die zo ver van de mensen staat in zee te gaan of te continueren. Ben toen overgestapt.
nog iemand last van de 'goal.com' app die niet wil starten?
Weather Smileys is tijdelijk gratis (best leuke weerapp, al weigert ie bij mij om het weer uit Nicaragua op te halen) Je kunt hiermee 2 steden gelijktijdig op je weertile krijgen 
Verder is MetroSpec (de ZX Spectum emulator) ook uit
Ik heb er zelf verder weinig interesse in (was destijds meer een C64 fan) maar wellicht dat er hier nog wat liefhebbers zijn
Verder is MetroSpec (de ZX Spectum emulator) ook uit
Iemand een goede tip voor een webradio app? TuneIn werkt erg traag en crash vaak op m'n lumia.
---RAWE CEEK!!!---
Ik heb deze: http://www.windowsphone.c...f8-df11-9264-00237de2db9e
Maar daar heb ik ook af en toe ruzie mee.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
hmm thanks hier nog steeds niet, even herinstallerenspNk schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:23:
Heb hem even voor je geinstalleerd, werkt hier prima (Lumia 800).
edit: yup ie werkt weer nu
thanks spNk
thanks voor de tipTomba schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:30:
Weather Smileys is tijdelijk gratis (best leuke weerapp, al weigert ie bij mij om het weer uit Nicaragua op te halen) Je kunt hiermee 2 steden gelijktijdig op je weertile krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door defcon84 op 17-09-2012 13:42 ]
Als je Kik door je adresboek laat gaan, welk adresboek spit ie dan door? Want hij heeft allemaal mensen gevonden die ik niet echt ken zeg maar...
Die heb ik ook al geprobeerd, maar is ook enorm traag.MrSleeves schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:32:
Ik heb deze: http://www.windowsphone.c...f8-df11-9264-00237de2db9e
---RAWE CEEK!!!---
Probeer TuneIn: http://www.windowsphone.c...3a-e011-854c-00237de2db9eNoFearCreations schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:33:
[...]
Die heb ik ook al geprobeerd, maar is ook enorm traag.
Edit: Verkeerd begrepen
[ Voor 4% gewijzigd door omoe3 op 17-09-2012 21:36 ]
Ik heb 'm vanochtend weer eens gebruikt (tijdje niet) en hij deed het wel in één keer. Hij is net geupdate, misschien dat dat scheelt.NoFearCreations schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:33:
[...]
Die heb ik ook al geprobeerd, maar is ook enorm traag.
Maar halverwege de route kreeg hij wat moeite met bufferen, dus toen maar weer naar de FM radio overgestapt.
Geprobeerd, maar ik had het idee dat iedereen te hoog afgespeeld werd (overdreven gezegd "chipmunk").omoe3 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:34:
[...]
Probeer TuneIn: http://www.windowsphone.c...3a-e011-854c-00237de2db9e
Edit: Verkeerd begrepen
[ Voor 29% gewijzigd door MrSleeves op 18-09-2012 08:28 ]
Je weet dat je bij TuneIn verschillende streams voor een zender kunt kiezen?MrSleeves schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:27:
[...]
Geprobeerd, maar ik had het idee dat iedereen te hoog afgespeeld werd (overdreven gezegd "chipmunk").
Ik heb vorige week een mail naar ING gestuurd wanneer er een app zou komen voor WP.spNk schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:32:
Dit was het antwoord:
Hartelijk dank voor uw reactie.
Dit jaar komt er nog geen Mobiel Bankieren App voor Windows omdat nog relatief weinig mensen een Windows Phone hebben. Daarnaast wordt de huidige Phone 7 niet verder ontwikkeld en komt dit jaar de volgende versie (Phone8 ) alweer op de markt. Wij volgen de ontwikkeling hiervan op de voet. Mocht de app beschikbaar komen voor Windows Phone, dan leest u dit als eerste op www.ing.nl/mobiel.
Heeft u nog vragen? Kijkt u dan op www.ing.nl/mobiel. Of bel ons op 0900 1958 (10 cent per minuut). U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Wij helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
M. Van de Bovenkamp
Medewerker Klantenservice
ING Bank N.V.
Wordt je niet vrolijk van als je ING als bank hebt
Nokia 7Plus
Wel een net persoonlijk antwoord 
Maarja, ik snap sowieso niet die hele 'hype' om bankzaken te willen regelen op je telefoon
Mij niet gezien.
Maarja, ik snap sowieso niet die hele 'hype' om bankzaken te willen regelen op je telefoon
Haha niet bepaald, ik kreeg een paar maanden terug exact dezelfde mail. Niet heel raar voor een klantenservice maar persoonlijk is het natuurlijk niet
Verder vind ik 'we wachten op wp8' en 'relatief weinig gebruikers' gewoon slappe excuses, zeker als je ziet dat alle andere grote banken het wel gewoon willen/kunnen.
Moet wel lachen om hun slogan, "hoeveel bank wil je hebben?".
Check out my photography on Instagram
Je snapt het niet dus het is een hype?Avalaxy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:14:
Maarja, ik snap sowieso niet die hele 'hype' om bankzaken te willen regelen op je telefoonMij niet gezien.
Het woord hype gebruiken, dat is pas een hype.
En: gemak. Als ik mijn administratie doe, kan ik snel op mijn telefoon zien wat ik heb betaald en wat er nog niet is ingehouden. Hoef ik niet te wachten tot ik thuis ben en hoef ik niet de computer aan te zetten. En snel spaargeld overmaken in de stad als die coole fiets die je toch al wilde hebben in de aanbieding is, natuurlijk
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dat, en het makkelijk kunnen zoeken. Probeer maar eens een afschrijving te zoeken in je bank papieren. Onmogelijk.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Nouja, dat kan ook nog wel op een computer, dat is niet voorbehouden aan een smartphone
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Weet iemand of er een iMessage app is voor WP7.5 (of in ontwikkeling voor 7.8 / 8 )?
Een kennis wil graag overstappen van iPhone 4S naar WP (zwaar teleur gesteld in iPhone5), maar heeft veel contacten die alleen iMessage gebruiken...
Een kennis wil graag overstappen van iPhone 4S naar WP (zwaar teleur gesteld in iPhone5), maar heeft veel contacten die alleen iMessage gebruiken...
iMessage is van Apple zelf, dus nee.
Ze moeten maar overstappen naar Whatsapp of iets anders, iets wat iedereen gebruikt.
Ze moeten maar overstappen naar Whatsapp of iets anders, iets wat iedereen gebruikt.
Snap dat iMessage, ChatOn en dergelijke niet en vindt het nut ervan niet. Iedereen gebruikt Whatsapp of Fb message al andere rommel apps maken het gewoon onmogelijk om iemand op een ander OS te bereiken. Maar goed ieder zijn ding.defcon84 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:35:
iMessage is van Apple zelf, dus nee.
Multiple pc builds in progress
Ik snap het nut wel, ze (in dit geval Apple) proberen klanten te binden. En het lijkt best goed te werken aangezien de kennis van EgMaf er dusdanig aan verknocht is, dat het een eventuele overstap belemmert of in ieder geval bemoeilijkt.
Wat dat betreft is het bij Windows Phone best aardig geïntegreerd allemaal (hoewel ik niet weet hoe dit bij de anderen werkt). Als whatsapp er nou ook tussen zou zitten bij "schakelen" bij berichten zou het helemaal mooi zijn.
En iets heel anders: zijn er hier ook nog app-bouwers? Ik ben een beetje aan het "knutselen"* met een App en ik moet zeggen dat het voor .NET programmeurs best makkelijk moet zjin om over te schakelen naar WP. Oke, het hele XAML is enigzins nieuw (nooit goed naar gekeken), maar verder is het grotendeels bekend.
*ik knutsel aan een App voor het opslaan van roosters voor mensen met onregelmatige werktijden (=eigenbelang), waarbij het rooster voor de komende dagen dan op een livetile wordt gezet, maar ik wil het ook kunnen delen met anderen. Waarschijnlijk gaat die App me meer geld kosten dan opleveren, aangezien de Marketplace niet gratis is en de vraag naar deze App niet heel groot is (hoeveel mensen hebben WP en hoeveel daarvan werken onregelmatig).
* MrSleeves ziet dat er een topic voor is...
Wat dat betreft is het bij Windows Phone best aardig geïntegreerd allemaal (hoewel ik niet weet hoe dit bij de anderen werkt). Als whatsapp er nou ook tussen zou zitten bij "schakelen" bij berichten zou het helemaal mooi zijn.
En iets heel anders: zijn er hier ook nog app-bouwers? Ik ben een beetje aan het "knutselen"* met een App en ik moet zeggen dat het voor .NET programmeurs best makkelijk moet zjin om over te schakelen naar WP. Oke, het hele XAML is enigzins nieuw (nooit goed naar gekeken), maar verder is het grotendeels bekend.
*ik knutsel aan een App voor het opslaan van roosters voor mensen met onregelmatige werktijden (=eigenbelang), waarbij het rooster voor de komende dagen dan op een livetile wordt gezet, maar ik wil het ook kunnen delen met anderen. Waarschijnlijk gaat die App me meer geld kosten dan opleveren, aangezien de Marketplace niet gratis is en de vraag naar deze App niet heel groot is (hoeveel mensen hebben WP en hoeveel daarvan werken onregelmatig).

[ Voor 47% gewijzigd door MrSleeves op 25-09-2012 11:01 ]
Gewoon tegen die contacten gaan praten over facebook ofzo. Of zit dat niet geïntegreerd op een iPhone?EgMaf schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:36:
Weet iemand of er een iMessage app is voor WP7.5 (of in ontwikkeling voor 7.8 / 8 )?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Bedankt voor deze (en andere) tips, maar het gaat hier dus om mensen die alleen iMessage gebruiken, en geen andere accounts hebben. SMS kan natuurlijk ook nog, maar daar zit in dit geval een ander kostenplaatje aan.Ramon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:49:
[...]
Gewoon tegen die contacten gaan praten over facebook ofzo. Of zit dat niet geïntegreerd op een iPhone?
Misschien moeten die andere mensen eens onder hun iSteen vandaan komen en Whatsapp (e.a.) gebruiken zoals 99% van de rest van de wereld.
Whatsapp is anders helemaal niet zo populair buiten Nederland. eBuddy of Facebook zijn veel groter in het buitenland. Maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen wereldvreemd moeten zijn inderdaad. Vind het eerder asociaal dat ze aannemen dat iedereen maar een iphone heeft en daar dan ook alleen mee communiceren.spNk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:40:
Misschien moeten die andere mensen eens onder hun iSteen vandaan komen en Whatsapp (e.a.) gebruiken zoals 99% van de rest van de wereld.
Dat ze geen andere accounts hebben kan ik me niet voorstellen, maar mogelijk gebruiken ze de messaging er nog niet van.
Zelf wel gedaan, maar momenteel doe ik er even niets mee. Kan je een linkje geven naar dat topic?MrSleeves schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:44:
[...] En iets heel anders: zijn er hier ook nog app-bouwers? Ik ben een beetje aan het "knutselen"* met een App en ik moet zeggen dat het voor .NET programmeurs best makkelijk moet zjin om over te schakelen naar WP. Oke, het hele XAML is enigzins nieuw (nooit goed naar gekeken), maar verder is het grotendeels bekend.
[...]
Overigens moet je wel onder een steen hebben geleefd, met legacy-software (==steen) hebben gewerkt of alleen webdevelopment hebben gedaan om nog niets met XAML te hebben gedaan als .net ontwikkelaar. Met WPF, Silverlight en WP7 kon je er toch niet echt omheen en nu met Windows 8 en WP8 al helemaal niet. Zelf vind ik het echt heerlijk omdat er een duidelijkere scheiding is tussen wat een interface designer en een programmeur doen. Zelfs in mijn eigen projectjes waarbij ik beide ben vind ik het echt veel makkelijker werken.
Hier is het topic: Post hier je eigen Windows Phone 7 App!
En precies wat je stelt: steen en web..
En als het echt om business software gaat, dan is Windows Forms geen vreemde keuze (en als het echt om Legacy gaat; er draait hier nog wat Delphi 3
).
Vandaar dat ik ook nog in de knutselfase zit (al werkt wel het e.e.a.)
/offtopic.
En precies wat je stelt: steen en web..
En als het echt om business software gaat, dan is Windows Forms geen vreemde keuze (en als het echt om Legacy gaat; er draait hier nog wat Delphi 3

Vandaar dat ik ook nog in de knutselfase zit (al werkt wel het e.e.a.)
/offtopic.
Iemand toevallig al bekend met de app Wifi Active?
http://allaboutwindowspho...tem/15808_Active_Wifi.php
[ Voor 3% gewijzigd door unknowndb op 27-09-2012 20:46 ]
Jap draaide het al een tijd toen je het alleen via unlocked mode kon installeren. Werkt best goed en fijn als je via wifi je apps wilt updaten.rajboen schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:46:
Iemand toevallig al bekend met de app Wifi Active?
Had het btw al een tijd geleden in het unlocked topic geposted
[ Voor 15% gewijzigd door vali op 27-09-2012 20:52 ]
Ben daar (nog) niet te vinden ;-)vali schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:48:
[...]
Jap draaide het al een tijd toen je het alleen via unlocked mode kon installeren. Werkt best goed en fijn als je via wifi je apps wilt updaten.
Had het btw al een tijd geleden in het unlocked topic geposted
En hoe is het batterijverbruik?
Zit net toevallig in topic over Whatsapp aan het kijken en het lijkt alsof Whatsapp hetzelfde kunstje flikt met muziek om wifi aan te laten. Lijkt alsof het niet bevorderlijk voor je accu is.
[ Voor 10% gewijzigd door unknowndb op 27-09-2012 21:39 ]
Als je verbinding hebt met wifi en je update je apps kan je gewoon je telefoon locken hoor, hij blijft dan netjes de wifi verbinding gebruiken.
Ik heb de app gebruikt maar heb hem maar weer uitgezet, werkt maar in 50% van de gevallen en whatsapp doet het veel slechter via wifi.
Ik heb de app gebruikt maar heb hem maar weer uitgezet, werkt maar in 50% van de gevallen en whatsapp doet het veel slechter via wifi.
als ik men data connectie uitschakel, blijft men wifi gewoon aan
Als ik een foto maak en deze quick share via Facebook komt er nooit de locatie bij te staan als ik naderhand op mijn Facebook profiel kijk. Er staat dan wel 'uploaded with Windows Phone' bij maar niet 'In de buurt van ... "
In mijn settings heb ik wel aangevinkt dat de location bij een foto moet worden opgeslagen. Is dit een bug in de Facebook app?
In mijn settings heb ik wel aangevinkt dat de location bij een foto moet worden opgeslagen. Is dit een bug in de Facebook app?
Ik noem dat een feature.Yanze schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:06:
Als ik een foto maak en deze quick share via Facebook komt er nooit de locatie bij te staan als ik naderhand op mijn Facebook profiel kijk. Er staat dan wel 'uploaded with Windows Phone' bij maar niet 'In de buurt van ... "
Iemand al aan de slag gegaan met deze browser van Nokia?
http://betalabs.nokia.com/trials/nokia-xpress-internet
Ik begin er net mee te spelen, maar ik vind het een redelijk vaag ding. Meer info is te vinden op http://wmpoweruser.com/no...ia-windows-phone-devices/
Ik begin er net mee te spelen, maar ik vind het een redelijk vaag ding. Meer info is te vinden op http://wmpoweruser.com/no...ia-windows-phone-devices/
Verwijderd
Ik denk dat de Magazine Tiles binnen de app, ook kunnen worden gepinned zodra Windows 7.8 er is.
Wauw, best mooi initiatief, het is echt een geheel andere browser. Wanneer ik surf naar html5test.com krijg ik een score van 241 + 2 bonus punten uit een totaal van 500.PaT schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:50:
Iemand al aan de slag gegaan met deze browser van Nokia?
Bij Internet Explorer 9 Mobile die standaard op ieder Windows Phone 7.5 device zit is dit slechts 138 + 5 bonus punten.
Nice, maar welke engine zit erachter dan?Wietsee. schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:15:
[...]
Wauw, best mooi initiatief, het is echt een geheel andere browser. Wanneer ik surf naar html5test.com krijg ik een score van 241 + 2 bonus punten uit een totaal van 500.
Bij Internet Explorer 9 Mobile die standaard op ieder Windows Phone 7.5 device zit is dit slechts 138 + 5 bonus punten.
IE10 haalt overigens 319+6
De Tweakers device detection registreert mijn bezoek als een Nokia X3-02, aan de matige uitlijning (reden: resolutie wordt gezien als: 240x320) van simpele mobiele websites (nu.nl etc.) is al snel te zien dat de Nokia browser op S40 toestellen is geport in Nokia Xpress.Martinspire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:46:
[...]
Nice, maar welke engine zit erachter dan?
IE10 haalt overigens 319+6
De pagina geeft de volgende 'user-agent string': Mozilla/5.0 (Series40; NokiaX3-02/05.60; Profile/MIDP-2.1
Configuration/CLDC-1.1) Gecko/20100401 S40OviBrowser/1.8.0.50.5
Er is dus nog een hoop werk aan deze applicatie, het is dan ook nog een bètaversie.
[ Voor 7% gewijzigd door Wietsee. op 03-10-2012 22:40 ]
De browser geeft dit aan in statcounter:Martinspire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:46:
[...]
Nice, maar welke engine zit erachter dan?
Browser/OS: Nokia/Series 40
Mobile Device: Nokia X3-02
(Resolution: 1280x1024 ----> dat is onzin, statcounter weet niet wat te doen, ik was op een Lumia 710)
Als dat zo doorgaat, zou ik straks niet meer Windows Phone OS zeggen, maar Nokia Lumia OS.
"we-can-do-things-with-windows-phone-that-microsoft-cant":
http://gigaom.com/2012/10...hone-that-microsoft-cant/
[ Voor 14% gewijzigd door shyblue op 03-10-2012 22:53 ]
Die resolutie gebruiken alle WP toestellen voor mobiel browsen omdat dan volgens Microsoft de sites beter te lezen zijn. Ofwel grotere letters, maar minder mooie plaatjes en meer scrollen. Vind het zelf wel bullshit, laat me dat zelf maar kiezen. Hoop dat er in WP8 gewoon een zoom-modus komt om hem via settings oid gewoon op de normale resolutie te laten staan. Ik zoom zelf wel als dat nodig is, maar heb liever gewoon normale afbeeldingen enzo.Wietsee. schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:38:
[...]
De Tweakers device detection registreert mijn bezoek als een Nokia X3-02, aan de matige uitlijning (reden: resolutie wordt gezien als: 240x320) van simpele mobiele websites (nu.nl etc.) is al snel te zien dat de Nokia browser op S40 toestellen is geport in Nokia Xpress.
De pagina geeft de volgende 'user-agent string': Mozilla/5.0 (Series40; NokiaX3-02/05.60; Profile/MIDP-2.1
Configuration/CLDC-1.1) Gecko/20100401 S40OviBrowser/1.8.0.50.5
Er is dus nog een hoop werk aan deze applicatie, het is dan ook nog een bètaversie.
In Internet Explorer 9 Mobile heb ik dit nog nooit gezien? Daarnaast detecteerde Tweakers in de Nokia Xpress browser mijn Nokia Lumia 800 als een Nokia X3-02, en dat toestel heeft een resolutie van 240x320 hierdoor worden heel veel websites in elkaar gedrukt als het ware, terwijl er nog heel veel ruimte over is of wordt er zelfs indien voorhanden nog een kleinere, simpelere variant van de website getoond.Martinspire schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:47:
[...]
Die resolutie gebruiken alle WP toestellen voor mobiel browsen omdat dan volgens Microsoft de sites beter te lezen zijn. Ofwel grotere letters, maar minder mooie plaatjes en meer scrollen. Vind het zelf wel bullshit, laat me dat zelf maar kiezen. Hoop dat er in WP8 gewoon een zoom-modus komt om hem via settings oid gewoon op de normale resolutie te laten staan. Ik zoom zelf wel als dat nodig is, maar heb liever gewoon normale afbeeldingen enzo.
Daarnaast moeten we voorop stellen dat dit nog een betaversie is, het lijkt wel alsof tot nu toe alleen de S40 browser geheel geport is zonder aanpassingen.
Als ik in Internet Explorer 9 Mobile naar de device detection pagina van Tweakers surf wordt er 480x800 als resolutie gedetecteerd.
Ik gebruik de device detection pagina van Tweakers aangezien d.m.v. deze webpagina goed te achterhalen is hoe je browser gezien wordt door websites.
Screenshot ter verduidelijking:

[ Voor 23% gewijzigd door Wietsee. op 04-10-2012 08:38 ]
Hij kan inderdaad wel een andere resolutie gebruiken en als je de resolutie opvraagt, maar een script als jQueryMobile gebruikt wel de kleinere variant. Bezoek de demo van jquerymobile.com maar eens. De homepagina is gewoon normale resolutie, maar de demo is ineens een heel stuk groter. In javascript krijg je dan vaak ook een andere afmeting dan wat je bij jquerymobile ziet.Wietsee. schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:18:
[...]
In Internet Explorer 9 Mobile heb ik dit nog nooit gezien? Daarnaast detecteerde Tweakers in de Nokia Xpress browser mijn Nokia Lumia 800 als een Nokia X3-02, en dat toestel heeft een resolutie van 240x320 hierdoor worden heel veel websites in elkaar gedrukt als het ware, terwijl er nog heel veel ruimte over is of wordt er zelfs indien voorhanden nog een kleinere, simpelere variant van de website getoond.
Daarnaast moeten we voorop stellen dat dit nog een betaversie is, het lijkt wel alsof tot nu toe alleen de S40 browser geheel geport is zonder aanpassingen.
Als ik in Internet Explorer 9 Mobile naar de device detection pagina van Tweakers surf wordt er 480x800 als resolutie gedetecteerd.
Ik gebruik de device detection pagina van Tweakers aangezien d.m.v. deze webpagina goed te achterhalen is hoe je browser gezien wordt door websites.
Screenshot ter verduidelijking:
[afbeelding]
nieuwe update op metrotube, iemand enig idee wat er gewijzigd is?
A fix for HD streaming will be submitted soon
Metrotube 3.4 has been submitted to Marketplace for certification. HD streaming, new settings and several bug fixes on their way :)!
Ik wil met mijn Lumia 800 graag sms berichten afluisteren in mijn auto.
De functie Spraak, waarbij sms-berichten kunnen worden voorgelezen, is in Nederland (nog) niet beschikbaar.
Is er wel een app waarmee zoiets mogelijk is? Of wordt het wachten op WP 8?
De functie Spraak, waarbij sms-berichten kunnen worden voorgelezen, is in Nederland (nog) niet beschikbaar.
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Whatsapp draait al bagger op de Lumia 710 maar schijnbaar heeft iedereen een nieuwe versie maar de Marketplace ligt natuurlijk weer vet achter.
Ik ga je even vertalen denk ik,
Je bedoelt dat op android een nieuwe versie uit is, maar dat de ontwikkelaars van Whatsapp nog geen nieuwe versie voor Windows phone ontwikkeld/submitted hebben? Hoe kan je daarvoor nou op Microsoft afgeven
Je bedoelt dat op android een nieuwe versie uit is, maar dat de ontwikkelaars van Whatsapp nog geen nieuwe versie voor Windows phone ontwikkeld/submitted hebben? Hoe kan je daarvoor nou op Microsoft afgeven
Het voorlezen van SMSjes kan wel in de Amerikaanse/Engelse versie omdat de Engelse taal ondersteund wordt. Zo kan je daar ook nieuwe smsjes citeren. Maar omdat er geen Nederlandse ondersteuning is, kan dat dus niet.Claude schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:53:
Het is te hopen dat dit met WP8 gaat verbeteren, maar ik heb er weinig vertrouwen in. De SDK van Windows 8 gaf daar ook al niet duidelijkheid in (of ze moeten dat er nog in gaan bouwen), dus ik denk dat dit nog niet gaat lukken.
Vooralsnog is Samsung volgens mij de enige die Nederlandse spraakondersteuning in zijn toestellen heeft ingebouwd. Siri van iOS kan het bv ook niet. Maar goed, misschien kondigen ze het nog aan op 29 oktober.
Verwijderd
Of je stelt de boel in alsof je in de VS/UK zit. Eens dat NL spraakondersteuning met Windows Phone 8 er eindelijk wel eens mag komen.Martinspire schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:38:
[...]
Het voorlezen van SMSjes kan wel in de Amerikaanse/Engelse versie omdat de Engelse taal ondersteund wordt. Zo kan je daar ook nieuwe smsjes citeren. Maar omdat er geen Nederlandse ondersteuning is, kan dat dus niet.
Het is te hopen dat dit met WP8 gaat verbeteren, maar ik heb er weinig vertrouwen in. De SDK van Windows 8 gaf daar ook al niet duidelijkheid in (of ze moeten dat er nog in gaan bouwen), dus ik denk dat dit nog niet gaat lukken.
Vooralsnog is Samsung volgens mij de enige die Nederlandse spraakondersteuning in zijn toestellen heeft ingebouwd. Siri van iOS kan het bv ook niet. Maar goed, misschien kondigen ze het nog aan op 29 oktober.
Ja maar dan moet je dus in het Engels je smsjes op gaan stellen (die door je accent vaak toch niet oppakken ook al probeer je het in prima Engels te doen) en voorlezen is helemaal een ramp. Dus niet echt een oplossingVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:07:
[...]
Of je stelt de boel in alsof je in de VS/UK zit. Eens dat NL spraakondersteuning met Windows Phone 8 er eindelijk wel eens mag komen.
Als je de telefoon via bluetooth verbindt met een apparaat dat wel text-to-speech doet in het Nederlands kan het wel (Bijv de Fiat/Alfa bluetooth systemen). Heb eigenlijk nog nooit de behoefte gehad om in de auto een sms te dicteren dus weet eigenlijk niet of dat wel werkt.Claude schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:53:
Helaas, ik heb geen auto van de Fiat-groep.
Het gaat me vooral om het ontvangen van een sms in de auto. Niet om het verzenden daarvan.
We wachten maar op WP 8.
Het gaat me vooral om het ontvangen van een sms in de auto. Niet om het verzenden daarvan.
We wachten maar op WP 8.
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Is het tonen van smsjes op je radio ook goed? 
Mijn kenwood kan dat iig wel, mag de politie niks van zeggen neem ik aan
.
Mijn kenwood kan dat iig wel, mag de politie niks van zeggen neem ik aan
kreeg gisteren een update voor de nu.nl app. Nou doet ie het helemaal niet meer.
Maar nog wel die irritante melding dat het registreren voor push notificaties gelukt is.
Maar nog wel die irritante melding dat het registreren voor push notificaties gelukt is.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb die update ook geinstalleerd maar zag eigenlijk weinig bijzonders. Zat die "breaking" notificatie er voorheen ook al in?!
Ja, die zit er al een paar maanden in. Voor het probleem met die notificaties: die heb ik ook gehad. Gewoon de app deinstalleren en opnieuw installeren dan hoort het weg te zijn.
Goed nieuws voor een aantal mensen hier; het omzetten van de regio van je Microsoft account regio schijnt nu mogelijk te zijn... 
Microsoft Support now accepting requests to change Microsoft Account Regions
It seems the sky has fallen, and Microsoft has finally bent to the reality that people do actually move from country to country.
The company is now accepting requests to have one’s region re-allocated from one supported country to another.
The process appears to be manual, and can take up to 6 weeks to complete, and the account is unavailable during the period. Also some content, especially Xbox Live games, may be lost during the process.
The solution, thought extremely clunky, is better than nothing, and hopefully once 1 billion people have Windows 8 PC’s with Microsoft Accounts built-in, Microsoft will stream-line it for the hundreds of thousands of people migrating each year.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Hmm. Zes weken wachten en gedurende die tijd je account niet kunnen gebruiken? Het wordt in ieder geval niet gestimuleerd om het om te zetten.Rowdy.nl schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:38:
Goed nieuws voor een aantal mensen hier; het omzetten van de regio van je Microsoft account regio schijnt nu mogelijk te zijn...
[...]
Verwijderd
Even een vraagje. Ik ben net overgeschakeld naar een Lumia 900, en had daarvoor een Nokia N9 en een E7.
Ik was er ondertussen aan gewend geraakt dat je op een Nokia met Amoled scherm ook in standby toch wat info kreeg over onder andere de tijd en notificaties (Op de E7 via Sleeping screen, op de N9 via de ingebouwde low power mode clock en apllicaties die extra info aan dit scherm toevoegden.
Nu weet ik dat Nokia nog MS deze functie standaard ondersteunen. Daarom vroeg ik me af of het misschien middels een applicatie mogelijk is om het lockscreen actief te houden? Als ik daar dan gewoon een zwarte achtergrond zou instellen zou ik immers hetzelfde effect kunnen bekomen (Veel info in één oogopslag, met weinig batterydrain want weinig actieve pixels.)
Ik was er ondertussen aan gewend geraakt dat je op een Nokia met Amoled scherm ook in standby toch wat info kreeg over onder andere de tijd en notificaties (Op de E7 via Sleeping screen, op de N9 via de ingebouwde low power mode clock en apllicaties die extra info aan dit scherm toevoegden.
Nu weet ik dat Nokia nog MS deze functie standaard ondersteunen. Daarom vroeg ik me af of het misschien middels een applicatie mogelijk is om het lockscreen actief te houden? Als ik daar dan gewoon een zwarte achtergrond zou instellen zou ik immers hetzelfde effect kunnen bekomen (Veel info in één oogopslag, met weinig batterydrain want weinig actieve pixels.)
Een applicatie kan ervoor zorgen dat de telefoon niet locked ja. Freda bijv. heeft een optie die dit doet zodat je gewoon rustig een bladzijde kan lezen zonder telkens het scherm aan te hoeven raken.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Houd je er wel rekening mee dat als je dat doet de back, home en zoek button het ook blijven doen? (en de camera button natuurlijk)
[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 12-10-2012 15:59 ]
niemand hier een antwoord op? nee is ook een antwoord.justice strike schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:16:
[...]
google talk kan ik wel vinden. Maar de video extensie daarvoor (of google hangout) heb ik nog nergens kunnen vinden. Dus ben benieuwd of dat bestaat of in de planning staat.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Je bedoelt video chat met een google app ? Want die ben ik namelijk wel tegengekomen in de marketstore.justice strike schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:39:
[...]
niemand hier een antwoord op? nee is ook een antwoord.
hoe heet deze app dan?vali schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:36:
[...]
Je bedoelt video chat met een google app ? Want die ben ik namelijk wel tegengekomen in de marketstore.
Nogal offtopic, maar bedoel jij niet google voice?
edit:
Ik zie hier een app die het kan... Heeft niks te maken dat wp7.5 het niet ondersteund, google wilt geen apps uitbrengen voor windows phone....
Bij offtopic bedoelde ik dat dit meer voor marketplace en applicaties is.
[ Voor 58% gewijzigd door vali op 12-10-2012 23:27 ]
Volgens mij is deze vraag van de pagina gevallen. Zijn er apps die Google Videochat ondersteunen te vinden voor windows phone (of in de maak is) ik bedoel dan echt google videochat (https://www.google.com/chat/video)vali schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:19:
[...]
Nogal offtopic, maar bedoel jij niet google voice?
[ Voor 36% gewijzigd door justice strike op 15-10-2012 22:14 ]
Wat is er met metrotube?
Ik heb een update in de marketplace die het niet doet, als ik zoek vindt ik het niet en bij de link vanaf wpcentral krijg ik ook geen knopjes onderop
http://windowsphone.com/s...08-e011-9264-00237de2db9e
Ik heb een update in de marketplace die het niet doet, als ik zoek vindt ik het niet en bij de link vanaf wpcentral krijg ik ook geen knopjes onderop
Misschien is die tijdelijk uit de marketplace gehaald? De link van de developer (zelfde als hierboven) werkt inderdaad niet.hjs schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:57:
Wat is er met metrotube?
Yup, gevonden op twitter:
metrotube: We've had to temporarily pull the app due to nasty login bug in 3.5 update. All will be fixed in a weeks time. Sorry for the inconvenience
metrotube: We've had to temporarily pull the app due to nasty login bug in 3.5 update. All will be fixed in a weeks time. Sorry for the inconvenience
ok hier dan... (alhoewel het eigenlijk meer de vraag was of dit er is/gaat komen voor wp7/7.5 danwel wp8)justice strike schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:20:
[...]
nee ik bediel google videochat (https://www.google.com/chat/video)
en hoezo offtopic? Ik vind het wel interessant om te horen of alleen skype of ook andere veel gebruikte diensten ondersteund gaan worden. Want dat was wel een hekel punt van de wp 7/7.5 versie.
Ah, ik vroeg me hetzelfde al af. Irritant alleen dat de 1 nou blijft staan, enige manier lijkt me dus metrotube verwijderen...hjs schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:41:
Yup, gevonden op twitter:
nu.nl app doet het bij de hele dag al niet. Ook niet na herinstallatie.
Iemand anders ook problemen, krijg een melding "Geen informatie. Probeer het later nog eens."
Iemand anders ook problemen, krijg een melding "Geen informatie. Probeer het later nog eens."
De nu.nl app werkt hier (voor de verandering) gewoon.
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.