Zoek op weeknummer in de market en je vindt er al twee. Klein beetje initiatief mag ook wel vanuit jou kant.spNk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:42:
[...]
Toevallig een tip voor een goede app (liefst gratis)?
ik krijg alle info enz in marketplace in het frans en heb duidelijk alles in nl staan bij locatie enz ...
iemand tips ??? ( nokia lumia -)
Simracing and 3D-Printing enthousiast
Dan heb je een belgische live account en die maken standaard gebruik van de franse taal(weet het niet zeker maar daar lijkt het wel op, een maar van mij had precies hetzelfde namelijk).Hanzzzie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:22:
ik krijg alle info enz in marketplace in het frans en heb duidelijk alles in nl staan bij locatie enz ...
[ Voor 15% gewijzigd door vali op 30-05-2012 23:34 ]
dus moet ik mijn foon resetten en een nederlandse aanmaken ofwat ?
want kan dit blijkbaar nergens veranderen ..
want kan dit blijkbaar nergens veranderen ..
Simracing and 3D-Printing enthousiast
is het niet zo dat je de region moet aanpassen? (settings=>region + language=> region format/system locale etc)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Beide niet helemaal wat ik bedoel, had uiteraard al wel gezochtvali schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:31:
[...]
Zoek op weeknummer in de market en je vindt er al twee. Klein beetje initiatief mag ook wel vanuit jou kant.
Ik zoek iets waarbij mijn agenda ook gewoon zichtbaar is, en dan met de week nummers erbij.
Check dan "week view" eens, die doet dat en nog meer. Maar niet gratis.spNk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:13:
[...]
Beide niet helemaal wat ik bedoel, had uiteraard al wel gezocht.
Ik zoek iets waarbij mijn agenda ook gewoon zichtbaar is, en dan met de week nummers erbij.
Ik geloof dat dit niet kan. Persoon die ik kende heeft uiteindelijk ook maar een hard reset gedaan en een nederlandse live account ingevoerd. Hierna kon hij op de nederlandse marketplacemrsar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:43:
is het niet zo dat je de region moet aanpassen? (settings=>region + language=> region format/system locale etc)
zou best kunnen hoorvali schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:17:
[...]
Ik geloof dat dit niet kan. Persoon die ik kende heeft uiteindelijk ook maar een hard reset gedaan en een nederlandse live account ingevoerd. Hierna kon hij op de nederlandse marketplace
Zit zelf op US,en als ik een reset doe staat ie op UK,al ben ik dan nooit de marketplace ingeweest om te kijken waar deze heengaat. zal ik de volgende keer eens doen
Ik heb gewoon mijn account van US naar BE veranderd op zune.net 
en toen is ook mijn marketplace veranderd gelukkig, khad geen zin in een 2de account..
en toen is ook mijn marketplace veranderd gelukkig, khad geen zin in een 2de account..
Nog meer mensen bij wie de certificering van apps zo belachelijk lang duurt? Mijn app staat al 3,5 weken in de queue... 2 weken lang compleet niks mee gebeurd, na een support ticket zijn ze er mee aan de slag gegaan en nu gebeurt er alweer 1,5 week compleet niks mee

Bestaat er een app voor batterij status (percentage) voor wp7.5 (lumia 800)? Ik heb hem namelijk nog niet kunnen vinden in de market.
dan zul je hem moeten unlockenKoenbr schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:16:
Bestaat er een app voor batterij status (percentage) voor wp7.5 (lumia 800)? Ik heb hem namelijk nog niet kunnen vinden in de market.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1328730
maar met een omweg kun je het zoals hieronder bekijken
[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 03-06-2012 13:04 ]
Je kan je percentage zien bij: Instellingen > Systeem > Batterijbesparing > en dan onderaan staan je batterij gegevensKoenbr schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:16:
Ok, daar was ik inderdaad zelf ook achtergekomen. Ik vind het alleen wat makkelijker als je in de notificatiebar (oid) gelijk het percentage zou kunnen zien.
Bedankt voor de info anyway:)
[ Voor 9% gewijzigd door Koenbr op 03-06-2012 16:14 ]
Koenbr schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:14:
Ok, daar was ik inderdaad zelf ook achtergekomen. Ik vind het alleen wat makkelijker als je in de notificatiebar (oid) gelijk het percentage zou kunnen zien.

Zo ziet die van mij er op het moment uit.
Verwijderd
Brrrr...kristan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:00:
[...]
[afbeelding]
zonde
"Laten we een berg zwaar overdreven gradients en bevel/emboss toevoegen, dan ziet het er nog hipper uit"

Das erg bah inderdaad, windows mobile 7.5
(ff crossposten, dit gebruikt ik: http://i50.tinypic.com/20jrbx2.jpg )
Echt, unlocken is super nuttig.
(ff crossposten, dit gebruikt ik: http://i50.tinypic.com/20jrbx2.jpg )
Echt, unlocken is super nuttig.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaakwortel op 03-06-2012 23:18 ]
Dat ziet er dan wel weer netjes uit... maar ben ik de enige die gelijk de neiging heb om schuifpuzzels te gaan spelen?
Z-machine OriginID: JaccoW
WTF is dat, Android?kristan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:00:
[...]
[afbeelding]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hier moest ik toch wel even om gniffelen
Ik vind het ook niet echt een verbetering om eerlijk te zijn.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik ergerde me aan de beperkingen van de ingebouwde calculator, dus ben op zoek gegaan.
Kwam ik deze tegen: Scientific Calculator
Met erg leuke old-school interface.

[ Voor 12% gewijzigd door JaccoW op 04-06-2012 12:00 ]
Ik heb inmiddels drie apps in de Marketplace staan, allemaal tussen de 7-10 dagen goedgekeurd.Avalaxy schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:53:
Nog meer mensen bij wie de certificering van apps zo belachelijk lang duurt? Mijn app staat al 3,5 weken in de queue... 2 weken lang compleet niks mee gebeurd, na een support ticket zijn ze er mee aan de slag gegaan en nu gebeurt er alweer 1,5 week compleet niks mee
Dit.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:13:
*Huivert bij het zien van die pic*
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Je weet dat als je de standaard calulator opent en de telefoon daarna naar landscape draait deze switcht naar een scientific model?F_demon schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:00:
Ik ergerde me aan de beperkingen van de ingebouwde calculator, dus ben op zoek gegaan.
[afbeelding]
Holy shit! Weer wat geleerdDomino schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:20:
[...]
Je weet dat als je de standaard calulator opent en de telefoon daarna naar landscape draait deze switcht naar een scientific model?
Aan het plaatje te zien kan hij niet heel veel meer dan de ingebouwde op landscape. Ik vind CalculatorX wel erg prettig, die heeft een standaardmode, een uitgebreidere wetenschappelijke mode en een basex-mode.
[ Voor 16% gewijzigd door kenneth op 04-06-2012 12:33 . Reden: link toegevoegd ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Wist ik niet, dat zeggen ze ook niet even of zo.Domino schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:20:
[...]
Je weet dat als je de standaard calulator opent en de telefoon daarna naar landscape draait deze switcht naar een scientific model?
Ik heb nu 3 dagen eindelijk mijn eerste smartphone, een Nokia Lumia 800 powered by Windows Phone! Natuurlijk al flink wat mee gespeeld en ik ben zeer enthousiast. Sneller als Android en minder gay als Apple 
Hebben jullie een MustHave lijst van apps die je niet mag missen? Ik heb natuurlijk Facebook, Twitter, Buienradar, etc erop gezet maar wellicht mis ik iets handigs of interessants?
Hebben jullie een MustHave lijst van apps die je niet mag missen? Ik heb natuurlijk Facebook, Twitter, Buienradar, etc erop gezet maar wellicht mis ik iets handigs of interessants?
als je veel onderweg bent: 9292, treintijden, navigon( erg goede app)Yanze schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:45:
Ik heb nu 3 dagen eindelijk mijn eerste smartphone, een Nokia Lumia 800 powered by Windows Phone! Natuurlijk al flink wat mee gespeeld en ik ben zeer enthousiast. Sneller als Android en minder gay als Apple
Voor de rest: Nu.nl, windows phone news (altijd up to date met alle wp7 news), whatsapp (duh), belstatus (en dan je desbetreffende provider), primtube, mijnTVgid.
Kan zo nog uren doorgaan, maar dat zijn er al een paar die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken.
En voor als je veel op de weg zit, Flitsnav. Heeft mij al veel boetes gescheeld.
XBL: MRE Inc
@Yanze;
Regenvoorspeller, Weather (van microsoft), TuneIn Radio, Nu, Stop the music!, Tweakers.net.
Ga er dan van uit dat je Nokia Drive e.d. er al op hebt staan.
En voor de mensen die wel eens problemen hebben met wifi, ActiveNet now!.
Regenvoorspeller, Weather (van microsoft), TuneIn Radio, Nu, Stop the music!, Tweakers.net.
Ga er dan van uit dat je Nokia Drive e.d. er al op hebt staan.
En voor de mensen die wel eens problemen hebben met wifi, ActiveNet now!.
Verwijderd
@Yanze
Skydrive
Photosynth
Skymap Free
Daily Dilbert
Spoorboekje
Wordament
NOS en/of NOS Teletekst
Xbox Live extras en Avatar Gadgets
Skydrive
Photosynth
Skymap Free
Daily Dilbert
Spoorboekje
Wordament
NOS en/of NOS Teletekst
Xbox Live extras en Avatar Gadgets
@Yanze:
Ik zou daar misschien nog aan toevoegen:
- LinkedIn (werkt erg goed op WP7)
- App van je favoriete bank (Rabo bijv. simpel & snel)
- eBay
De rest is eigenlijk al genoemd door de rest.
Ik zou daar misschien nog aan toevoegen:
- LinkedIn (werkt erg goed op WP7)
- App van je favoriete bank (Rabo bijv. simpel & snel)
- eBay
De rest is eigenlijk al genoemd door de rest.
Het werkt zoveel fijner, vooral die procenten bovenin, het was ook meer tijdelijk omdat ik die ander te vaak had gezien.PaT schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:58:
[...]
Hier moest ik toch wel even om gniffelen
Ik vind het ook niet echt een verbetering om eerlijk te zijn.
Alleen nu ben ik van een fiets gevallen en is er flink wat mis met het scherm, ook met mij, maar dat is niet het belangrijkste
Ik zit nu stiekem te twijfelen tussen een Lumia 900 en een HTC One X...

Android, tja, de apps daarop werken gewoon allemaal en op windows phone laat whatsapp het gewoon afweten... Valide argumenten om hier te blijven aub
Note: Ik ben nog steeds ontzettend tevreden over de snelheid van WP7, de integratie van sociale netwerken, e-mail etc. oh Zune player vind ik erg fijn...
Alleen bij Android heb je snellere ondersteuning bij apps, de marketplace van wp begint wel te vullen, maar dat loopt niet zo'n vaart. Daarnaast als je nu een Lumia 900 koopt, heb je een onwijs slechte resolutie voor de komende windows phone 8...
[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 05-06-2012 08:39 ]
Qua batterij is er de battery status app van singularity. Werkt veel fijner lijkt me.kristan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:11:
[...]
Het werkt zoveel fijner, vooral die procenten bovenin, het was ook meer tijdelijk omdat ik die ander te vaak had gezien.
Alleen nu ben ik van een fiets gevallen en is er flink wat mis met het scherm, ook met mij, maar dat is niet het belangrijkste
Android, tja, de apps daarop werken gewoon allemaal en op windows phone laat whatsapp het gewoon afweten... Valide argumenten om hier te blijven aub
Note: Ik ben nog steeds ontzettend tevreden over de snelheid van WP7, de integratie van sociale netwerken, e-mail etc. oh Zune player vind ik erg fijn...
Alleen bij Android heb je snellere ondersteuning bij apps, de marketplace van wp begint wel te vullen, maar dat loopt niet zo'n vaart. Daarnaast als je nu een Lumia 900 koopt, heb je een onwijs slechte resolutie voor de komende windows phone 8...
Valide argumenten om op het WP7 platform te blijven? Die geef je zelf al, en er zijn geen sterkere punten als die je voor jezelf opgeeft. Of het genoeg is om de switch niet te maken? Dat moet je echt zelf uitvogelen. Mogelijke reden om het niet te doen kan de investering in apps die je gedaan hebt zijn.
Qua resolutie van de 900, denk je echt dat een hogere resolutie heel veel uitmaakt? Alle apps die nu in de market staan zijn specifiek gemaakt voor 480*800. Updaten van al die apps zal maanden duren, er zullen zelfs apps zijn die niet meer geupdate worden.
Zelf heb ik niet zoveel problemen met de mindere ondersteuning van WP7 uit de markt.
Waar ik wel een beetje tegenaan hik is dat MS langzaam aan links en rechts word ingehaald door iOS en android. Alle kenmerkende features van WP komen nu ook naar de andere platformen.
Natuurlijk heeft MS nog een inhaalslag tegoed. In mindere mate met Tango, en straks met WP8.
Mijn advies zou zijn, koop een leuk courant tweedehands WP7 toestel en zing het nog een paar maanden uit. Levert WP8 niet hetgeen wat je zoekt kun je altijd nog overstappen.
Ja, maar ik heb Tango geprobeerd, ik merkte geen verschil, alleen de batterij duur 
Maar de resolutie bedoel ik o.a. de scherpheid van de tekst bij het inzoomen bij tekst etc. bij mijn omnia 7 kon ik op de homsescreen de pixels op de tiles van elkaar onderscheiden. Of dat met een 4,7" beter wordt betwijfel ik.
Ik wil graag bij WP blijven, het werkt heerlijk, alleen icm een abbonements verlenging sta ik op het punt te beslissen voor Android of WP (iOS is ook een optie, maar aan de 4s wil ik niet beginnen)

Maar de resolutie bedoel ik o.a. de scherpheid van de tekst bij het inzoomen bij tekst etc. bij mijn omnia 7 kon ik op de homsescreen de pixels op de tiles van elkaar onderscheiden. Of dat met een 4,7" beter wordt betwijfel ik.
Ik wil graag bij WP blijven, het werkt heerlijk, alleen icm een abbonements verlenging sta ik op het punt te beslissen voor Android of WP (iOS is ook een optie, maar aan de 4s wil ik niet beginnen)
Verwijderd
Ik vind het juist fijn om nooit naar de batterijstatus te kijken. Waarom zou ik.kristan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:11:
[...]
Het werkt zoveel fijner, vooral die procenten bovenin,
Ik wil mijn gebruikerservaring niet laten regeren door een batterijstatus. Gewoon loslaten.
Een percentage in beeld zou daarom juist erg hinderlijk zijn.
Bovendien is een dergelijk percentage redelijk onbetrouwbaar omdat niet de daadwerkelijke opgeslagen energie wordt gemeten maar de spanning of stroomafgifte wordt gemeten en dat gegeven wordt beinvloed door externe factoren als de temperatuur of beweging van de telefoon. Het is dus ook nog eens weinigzeggend.
Procentueel gezien prima groei! kwa verdubbelings tijd etc.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:21:
100.000e app gepubliceerd:
http://allaboutwindowspho...ps_published_to_Windo.php
Statistiekje toch pittig progressief
[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 05-06-2012 17:15 ]
Als ik jou was zou ik wachten op wp8. De 20ste deze maand wordt er veel meer duidelijk vanuit Microsoft welke kant ze op willen gaan met windows phone. De nieuwe snapdragons en 720p resolutie gaan hopelijk dan ook getoond worden. Ik weet zeker dat je spijt gaat krijgen als je nu de one x koopt en over paar manden de nieuwe modellen van Nokia ziet met wp8 eropkristan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:11:
[...]
Het werkt zoveel fijner, vooral die procenten bovenin, het was ook meer tijdelijk omdat ik die ander te vaak had gezien.
Dit heeft eerder met het scherm van de omnia 7 te maken.Net als de samsung gs1 heeft deze geen RGP amoled scherm erin zitten. De lumia 900 en gs2 hebben dit wel en daar heb je dat irritante van de pixels niet.kristan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:29:
Ja, maar ik heb Tango geprobeerd, ik merkte geen verschil, alleen de batterij duur
[ Voor 23% gewijzigd door vali op 05-06-2012 17:53 ]
Bedankt! ik ga het allemaal even overwegen, laten bezinken, etc. wat niet, blabla 
Maar als ik nu de lumia 900 neem, heb je dan toestellen met veel beter scherm, terwijl ik deze week toestel moet kiezen, ach het lukt wel
Einde off-topic, sorry
Nog weinig shooters voor de Windows Phone had ik gemerkt, ik heb wel Coastal Defence gespeeld, die me meeviel, die was wel leuk
Feed me Oil viel mee een beetje tegen, maar toch een leuk puzzel spelletje.
Baconit is mijn favoriete app, absoluut, dé 4chan/reddit reader.
Iemand anders echte favorieten?
Maar als ik nu de lumia 900 neem, heb je dan toestellen met veel beter scherm, terwijl ik deze week toestel moet kiezen, ach het lukt wel
Einde off-topic, sorry
Nog weinig shooters voor de Windows Phone had ik gemerkt, ik heb wel Coastal Defence gespeeld, die me meeviel, die was wel leuk
Feed me Oil viel mee een beetje tegen, maar toch een leuk puzzel spelletje.
Baconit is mijn favoriete app, absoluut, dé 4chan/reddit reader.
Iemand anders echte favorieten?
[ Voor 27% gewijzigd door StrongArmLance op 05-06-2012 20:10 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:21:
100.000e app gepubliceerd:
http://allaboutwindowspho...ps_published_to_Windo.php

wel raar dat er voor België meer apps beschikbaar zijn dan voor Nederland..
Mja, in de Belgische Marketplace zullen ook behoorlijke wat Franse apps staan. Als je dan toch al Franse vertaling hebt voor Frankrijk kan je net zo goed het ook in België plaatsen. Dat gaat natuurlijk niet op voor de Nederlandse Marketplace.
Nederlandse marketplace is veel later open gegaan - België had al direct toegang tot de Franstalige marketplace als ik me niet vergis.Caelorum schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:54:
Mja, in de Belgische Marketplace zullen ook behoorlijke wat Franse apps staan. Als je dan toch al Franse vertaling hebt voor Frankrijk kan je net zo goed het ook in België plaatsen. Dat gaat natuurlijk niet op voor de Nederlandse Marketplace.
Precies. En als er landen bijkomen moeten ontwikkelaars expliciet aangeven dat ze ook willen dat hun app ook in de Marketplace van dat land komt.
Tot voor kort was dat trouwens niet zo boeiend: aanvinken en klaar, maar tegenwoordig komen er steeds meer landen bij waar vrijheid minder vanzelfsprekend is en kan je app afgekeurd worden omdat er bijvoorbeeld een blote enkel zichtbaar is en moet je dus echt nadenken over waar je je app publiceert.
Tot voor kort was dat trouwens niet zo boeiend: aanvinken en klaar, maar tegenwoordig komen er steeds meer landen bij waar vrijheid minder vanzelfsprekend is en kan je app afgekeurd worden omdat er bijvoorbeeld een blote enkel zichtbaar is en moet je dus echt nadenken over waar je je app publiceert.
[ Voor 22% gewijzigd door /\/\|) op 06-06-2012 17:10 ]
Ik neem aan dat de app dan alleen voor die landen wordt afgekeurd? Of keuren ze dan gewoon de hele app af?/\/\|) schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:02:
Precies. En als er landen bijkomen moeten ontwikkelaars expliciet aangeven dat ze ook willen dat hun app ook in de Marketplace van dat land komt.

Zo ver ik weet keuren ze de app gewoon niet goed. Dat betekent dan automatisch dat de update (kan ook een nieuwe app zijn) niet wordt uitgerold in de Marketplace. Aangezien er maar 1 Marketplace is, waar elk van de landen een andere 'view' van krijgt, betekent dat dus in geen enkel land uitgerold.WingsOfFury schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:50:
[...] Ik neem aan dat de app dan alleen voor die landen wordt afgekeurd? Of keuren ze dan gewoon de hele app af?
cool, tnx voor de heads on!
is ook nog meteen een goede app!
en leuk hoe de landen lijst op de standings pagina de wave doen
Misschien een n00b vraag maar ik kan het niet vinden: waar kan ik instellen hoe lang het duurt voor mijn telefoon vindt dat het mooi geweest is en de beller met mijn voicemail opzadelt omat ik niet snel genoeg opneem?
Dat moet je toch instellen bij je provider?Yanze schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:36:
Misschien een n00b vraag maar ik kan het niet vinden: waar kan ik instellen hoe lang het duurt voor mijn telefoon vindt dat het mooi geweest is en de beller met mijn voicemail opzadelt omat ik niet snel genoeg opneem?
Moet je idd instellen bij je provider.
XBL: MRE Inc
App niet gevonden
Deze app is niet te vinden op deze Marketplace.
Werkt enkel op de US market?
Edit, apart, via de QR code op je mobiel werkt het opeens wel.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2012 11:59 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
zoek naar: "goal nokia" dan vind je hem wel
Bedankt, ik moest 1233 bellen (het voicemailnummer) en kon het vanuit het menu daar instellen.MRELynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:49:
Moet je idd instellen bij je provider.
Als het zo zou eindigen in de eerste ronde zoals op de afbeeldingen hoor je mij niet klagen
Niet dat het mogelijk is, maar dat maakt niks uit
[ Voor 9% gewijzigd door lucash op 07-06-2012 15:30 ]
Je moet de pagina echt vanaf je Lumia bezoeken ivm de exclusiviteit. Voor de mensen zonder Lumia misschien hier nog wat tips om het EK te volgen:SinergyX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:57:
[...]
App niet gevonden
Deze app is niet te vinden op deze Marketplace.
Werkt enkel op de US market?
Edit, apart, via de QR code op je mobiel werkt het opeens wel.
http://www.windowsphoner.nl/reviews/de-beste-ek-apps-voor-windows-phone/
Verwijderd
Ik heb net Bingle Maps geprobeerd en het bevalt me wel.
Spijtig dat die default Maps applicatie vrij waardeloos is voor navigatie, ook als voetganger op vakantie bijvoorbeeld.
Wat biedt Nokia Maps en Nokia Drive eigenlijk meer dan de rest?
Spijtig dat die default Maps applicatie vrij waardeloos is voor navigatie, ook als voetganger op vakantie bijvoorbeeld.
Offline maps en steeds meer een volwassener platform. Het gaat steeds meer lijken op de Navigon app die ik op mijn omnia 7 heb staan, terwijl deze voor 85 tekoop is (en dat geld alleen voor europa, exc alle andere landen).Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:07:
Ik heb net Bingle Maps geprobeerd en het bevalt me wel.
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 08-06-2012 14:10 ]
hij is nog steeds betaald.hjs schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:57:
Oh ja, die gratis app van vandaag, gMaps pro.
Mhhh ff geduld, kost nog 1,99
Verwijderd
Het is momenteel gratis te downloaden (gmaps pro)
@vali: Ik ben sinds de Fujitsu Loox 720 Navigon gebruiker. Top-notch navigatie software... En in de wagen doet mijn oude PDA nog steeds zijn werk, weliswaar iets recentere kaarten.
Maar doordat ik nu regelmatig op verplaatsing ben buiten Europa heb er wat minder aan om het aan te schaffen voor m'n Omnia 7 en zijn er voor bepaalde landen zelfs geen kaarten beschikbaar, zoals bijvoorbeeld Japan. Ik ben dan aangewezen op een dataplan en online navigatie oplossingen, zoals de bovenvermelde gMaps, die me uiteindelijk meer kosten dan de aanschafprijs van software incl. kaarten
Een Vodafone World Pass met 1GB data voor € 100,00- excl. BTW

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 21:36 ]
Heb hem net gratis gedownload! Tip voor de mensen die hem nog gratis willen hebben moeten snel zijn.hjs schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:57:
Oh ja, die gratis app van vandaag, gMaps pro.
Mhhh ff geduld, kost nog 1,99
Zijn er totaal geen offline navigatie te vinden in de market? Ik zie bv. wel dat je bij nokia maps veel landen uit Azie kan downloaden, misschien is dat een optie voor offline mapsaar doordat ik nu regelmatig op verplaatsing ben buiten Europa heb er wat minder aan om het aan te schaffen voor m'n Omnia 7 en zijn er voor bepaalde landen zelfs geen kaarten beschikbaar, zoals bijvoorbeeld Japan. Ik ben dan aangewezen op een dataplan en online navigatie oplossingen, zoals de bovenvermelde gMaps, die me uiteindelijk meer kosten dan de aanschafprijs van software incl. kaarten
[ Voor 44% gewijzigd door vali op 08-06-2012 23:33 ]
Ik vind de update methode niet fijn, ik zie het veel liever zoals bij apple.
Dus dat als je de marketplace opent het programma zoekt of er updates zijn.
(heb het geduld niet denk ik
)
Las nu bv op twittee dat mehdoh een update had, die je pas ziet als je het delen truukje doet.
(heb het geduld niet denk ik
Las nu bv op twittee dat mehdoh een update had, die je pas ziet als je het delen truukje doet.
Navigon is er nog voor Europa en de VS.vali schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:25:
Zijn er totaal geen offline navigatie te vinden in de market? Ik zie bv. wel dat je bij nokia maps veel landen uit Azie kan downloaden, misschien is dat een optie voor offline maps
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik snap niet wat je bedoelt?? Bij wp7 wordt er ook gewoon gecontrolleerd of er updates zijn en die worden daarna gewoon weergegeven.. (op de live tittle of in de home screen van de marketplace)hjs schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 08:25:
Ik vind de update methode niet fijn, ik zie het veel liever zoals bij apple.
(heb het geduld niet denk ik)
Maar niet instant. Vaak is de update al uren zo niet dagen beschikbaar voordat de live tile aangeeft dat die beschikbaar is. Dan is het alleen mogelijk om de update binnen te halen door naar de app marketplace pagina te gaan, op delen te drukken en weer terug. Dan wordt er namelijk geforceert naar een update gezocht.vali schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:42:
[...] Ik snap niet wat je bedoelt?? Bij wp7 wordt er ook gewoon gecontrolleerd of er updates zijn en die worden daarna gewoon weergegeven.. (op de live tittle of in de home screen van de marketplace)
Is er al meer bekend over rumble?
Iedereen op ios en android speelt het, maar hier is het weer niet beschikbaar...
Iedereen op ios en android speelt het, maar hier is het weer niet beschikbaar...
Daar heb ik gelukkig geen last van. Heeft het misschien niet te maken met de optie telefoon updates via 3g ? Bij mij staat dat aan en krijg namelijk best snel de updates te zien van mijn geinstalleerde apps.Caelorum schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:09:
[...]
Maar niet instant. Vaak is de update al uren zo niet dagen beschikbaar voordat de live tile aangeeft dat die beschikbaar is. Dan is het alleen mogelijk om de update binnen te halen door naar de app marketplace pagina te gaan, op delen te drukken en weer terug. Dan wordt er namelijk geforceert naar een update gezocht.
Nope, daar heeft het niets mee te maken. Je zal het ook niet zo snel doorhebben in normaal gebruik, maar als je echt ergens op zit te wachten (bugfix ofzo) en je ziet overal al dat mensen het kunnen downloaden, maar jij niet, dan wordt het snel vervelend.vali schreef op zondag 10 juni 2012 @ 00:14:
[...] Daar heb ik gelukkig geen last van. Heeft het misschien niet te maken met de optie telefoon updates via 3g ? Bij mij staat dat aan en krijg namelijk best snel de updates te zien van mijn geinstalleerde apps.
Hoe zo "meer" bekend? Heb er hier nog niks over gelezen. "Iedereen" is ook een beetje subjectief hedfrenner schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:59:
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
De enige mensen die ik ken die het spelen, spelen het alleen maar omdat ze iets wilden hebben wat in de buurt kwam van Wordamentdfrenner schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:59:
Check out my photography on Instagram
idd, zat op te zoeken wat rumble was en het is best een rip off van wordamentWoembah schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:01:
[...]
De enige mensen die ik ken die het spelen, spelen het alleen maar omdat ze iets wilden hebben wat in de buurt kwam van Wordament. Nog steeds vinden ze Wordament op mijn telefoon leuker haha.
Ik begin ook langzaam Wordament verslaafd te raken, leuk spel!
Iets anders, kan ik ergens instellen dat mijn telefoon niet elke keer mijn woorden checkt en er iets anders van maakt? Ik word er knettergek van en zou deze functie graag uit willen zetten!
Iets anders, kan ik ergens instellen dat mijn telefoon niet elke keer mijn woorden checkt en er iets anders van maakt? Ik word er knettergek van en zou deze functie graag uit willen zetten!
settings=>keyboard=>typing settings=> drukkepn op de typing taal=>juiste vinkje uitzettenYanze schreef op maandag 11 juni 2012 @ 06:39:
Ik begin ook langzaam Wordament verslaafd te raken, leuk spel!
Is er eigenlijk een app waarmee je de zoek knop kunt overrulen of uitzetten? Ik druk die knop zo vaak per ongeluk in en gebruik hem eigenlijk nooit.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
hier is ie nog steeds betalend.. (€ 1,99 in de nl-BE markt)
Nog steeds, of weer betaalddefcon84 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:14:
[...]
hier is ie nog steeds betalend.. (€ 1,99 in de nl-BE markt)
(app zou alleen vrijdag gratis zijn)
ooohwww haha ok 
mjah nokia maps is goed genoeg voor me
Is wel leuke app, ik was in Corpus van het weekend en vroeg me af of het nu een vliegveld was dat je verderop zag. mbv die app werd al snel duidelijk dat het vliegveld Valkenburg wasdefcon84 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:44:
ooohwww haha ok
(had vast ook via Nokia kaarten gekund overigens)
Is al meerdere keren naar voren gekomen in de unlock topic. Enige manier is het gebruik maken van een custom rom.zonoskar schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:21:
Is er eigenlijk een app waarmee je de zoek knop kunt overrulen of uitzetten? Ik druk die knop zo vaak per ongeluk in en gebruik hem eigenlijk nooit.
Bedankt voor de posted, heb zelf gelijk gestemdVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:26:
ff stemmen op de ING facebook pagia a.u.b
https://www.facebook.com/questions/401234473256453/
Hier ook, wordt de hoogste tijd dat er een ING App voor Windows Phone uit komt
Ja die ING stem is hard nodig! Graag even stemmen ook al zit je bij een andere bank. Uit solidariteit met het WP platform
youtube.com/@hisrep
Bij de abn mogen ze ook wel opschieten, tis bijna zomer
Tsja...ze gaven toch aan "ergens in de zomer"? Gaat vast nog wel even duren...maar ook voor mij een app die ik het liefst over 5 minuten al in de markeplace zie staansjaakwortel schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:38:
Bij de abn mogen ze ook wel opschieten, tis bijna zomer
Same here, kan niet wachten tot de ABN app er is. Hoop dat de app het wachten waard is! Als ik naar de features van de iPhone app kijk, gaan deze veel verder dan wat Rabobank en de SNS bank op de WP bieden.
Waiting .....
Waiting .....
is het logisch dat sinds de laatste update htc locations niet meer deftig werkt? van zodra ik kaarten installeer sluit de app gewoon af als ik deze herstart en als er geen windows is. als ik geen een kaarten download, blijft de app wel open?
Verwijderd
Ik vraag me af of BNP Paribas Foris nog iets aan zijn WP7 app doet. Het werkt enkel voor Franse bankrekeningen
Ik wel!Telfordia schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:22:
Hoe zo "meer" bekend? Heb er hier nog niks over gelezen. "Iedereen" is ook een beetje subjectief he. Ik ken niemand die het speelt en mis het ook zeker niet.
Bijna al mijn vrienden spelen het samen...
Met het verschil dat je bij rumble mensen die je kent kunt uitnodigen.vali schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:07:
idd, zat op te zoeken wat rumble was en het is best een rip off van wordament
Wordament speel je iedere keer opnieuw...
Dat was toch ook het leuke met wordfeut, met bekenden spelen??
Plus dat Rumble platform overstijgend is (ios en android)
Geweldig!Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:26:
ff stemmen op de ING facebook pagia a.u.b
https://www.facebook.com/questions/401234473256453/
Done!DeNachtwacht schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:24:
Ja die ING stem is hard nodig! Graag even stemmen ook al zit je bij een andere bank. Uit solidariteit met het WP platform
Huh? Nee hoor, exact gelijk.Regenbui schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:25:
Same here, kan niet wachten tot de ABN app er is. Hoop dat de app het wachten waard is! Als ik naar de features van de iPhone app kijk, gaan deze veel verder dan wat Rabobank en de SNS bank op de WP bieden.
Waiting .....
Alleen andere indeling...
just wondering...veel verder?Regenbui schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:25:
Waiting .....
mijn rabo app doet wat ie moet doen
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.