Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Navigon voor WP7 vraagje: Ik zie fielemeldingen, maar ik heb geen idee hoe ik kan kiezen omde melding te negeren of om te rijden…

Ook hebben we hier een doorgaande weg die volgens Navigon al weken afgesloten is wegens werkzaamheden. Die werkzaamheden zijn vorig jaar geweest, en hebben maar een paar dagen geduurt… Kan ik dat ergens melden bij Navigon (of hun provider)? Let wel, het gaat hier dus niet om foute map-data, maar foute verkeersinfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:08
Ik heb uitwisseling met XBOX Live aangezet op mijn Lumia 800.
Nu heb ik daar een vrienduitnodiging staan en als ik er op klik krijg ik de volgende melding:
Actie niet ondersteund
Het verzenden van vriendschapsverzoeken naar of reageren op vriendschapsverzoeken van kinderen wordt momenteel niet ondersteund op de telefoon. Gebruik hiervoor de Xbox-console of -website.

Ik en die andere persoon zijn beide geen kind meer :p
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 18:09
EgMaf schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:56:
Navigon voor WP7 vraagje: Ik zie fielemeldingen, maar ik heb geen idee hoe ik kan kiezen omde melding te negeren of om te rijden…

Ook hebben we hier een doorgaande weg die volgens Navigon al weken afgesloten is wegens werkzaamheden. Die werkzaamheden zijn vorig jaar geweest, en hebben maar een paar dagen geduurt… Kan ik dat ergens melden bij Navigon (of hun provider)? Let wel, het gaat hier dus niet om foute map-data, maar foute verkeersinfo.
Als er een filemelding op mijn route is en ik klik op de indicatie daarvoor (linksboven) tijdens het navigeren, dan komt navigon met eventuele alternatieve routes of hij geeft aan dat er geen alternatief is.
Wat ik wel merk is dat er soms best wel alternatieven zijn in mijn ogen, maar dat hij die niet voor je kiest.

Over het melden van die werkzaamheden geen idee eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
GameFreak schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:42:
[...]

Als er een filemelding op mijn route is en ik klik op de indicatie daarvoor (linksboven) tijdens het navigeren, dan komt navigon met eventuele alternatieve routes of hij geeft aan dat er geen alternatief is.
Wat ik wel merk is dat er soms best wel alternatieven zijn in mijn ogen, maar dat hij die niet voor je kiest.
Vreemd, bij mij gaat dat anders:
Tijdens navigatie zie je links-boven een grijs autootje als er file info is. Daar dru kik dan op, en er komt een lijst met file info. Daar kan ik een file melding kiezen, en dan krijg ik de gedetailleerde info van deze melding, met een (half scherm) kaartje ervan. Maar geen opties of alternatieven....
Over het melden van die werkzaamheden geen idee eerlijk gezegd.
Ik heb het maar via het webform van Navigon gevraagd (en ook wanneer nieuwe maps komen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
EgMaf schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:34:
Vreemd, bij mij gaat dat anders:
Tijdens navigatie zie je links-boven een grijs autootje als er file info is. Daar dru kik dan op, en er komt een lijst met file info. Daar kan ik een file melding kiezen, en dan krijg ik de gedetailleerde info van deze melding, met een (half scherm) kaartje ervan. Maar geen opties of alternatieven....
Vreemd ik krijg die lijst met files als ik in de balk met opties aan de onderkant op het file icoontje klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
GameFreak schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:36:
[...]

Vreemd ik krijg die lijst met files als ik in de balk met opties aan de onderkant op het file icoontje klik
Al gevonden: Ik had ingesteld staan dat hij automatisch met file meldingen om moet gaan. Nu ik dat uitgezet heb krijg ik hetzelfde als jij. Alleen jammer dat je niet per filemelding kunt kiezen om te negeren (of niet).

Edit: Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
Er zijn wel meer 'onhandigheden'.
Je kunt instellen welke filemeldingen er getoond worden (alle of bij 5 min of meer vertraging).
Stel hij staat ingesteld op alle meldingen tonen en je hebt het volgende op je route:
- file van 2min vertraging over 5 km
- file van 30min vertraging over 10km

Voor zover ik gemerkt heb wordt de alternatieve route die berekend wordt alleen voor de aangeklikte melding berekend. Dus voor de 1e melding uit mijn voorbeeld zal hij niet met een alternatief komen en hierdoor kan het misschien best wel zijn dat je geen alternatief meer hebt voor de 2e file omdat je al een afslag gemist hebt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Het voelt een beetje als een tijdelijke port van een versie voor een ander platform, dat de tijd moet overbruggen totdat ze met een "native" WP7 versie komen. Ookal omdat het bevoorbeeld niet samenwerkt met FreshMaps enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
FreshMaps komt als het goed is binnenkort beschikbaar
http://www.pocketnavigati...or-smartphones/3.7.1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:35

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dit is off-topic en is dus verwijderd

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 04-04-2012 22:15 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:08
XNL073 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:30:
Nu heb ik daar een vrienduitnodiging staan en als ik er op klik krijg ik de volgende melding:
Actie niet ondersteund
Het verzenden van vriendschapsverzoeken naar of reageren op vriendschapsverzoeken van kinderen wordt momenteel niet ondersteund op de telefoon. Gebruik hiervoor de Xbox-console of -website.

Niemand een idee?
Ik heb het inmiddels via de PC opgelost maar zou het toch wel handig vinden als dit ook via te telefoon gewoon lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
EgMaf schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:34:
[...]

Ik heb het maar via het webform van Navigon gevraagd (en ook wanneer nieuwe maps komen :) )
Antwoord van Navigon over nieuwe maps:
There are most of the time during a normal update also small card updates.

We are working on a solution to update the card more frequently using Freshmaps.

This solution will be coming in the coming months, we dont know the release date yet.

Navigon updates op WP7? Nooit van gehoord :)
Dus idd maar wachten op FreshMaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Is er al een app om mijn 3G te theteren op mijn Nokia Lumia 710?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17
Hoe wil je verbinding maken met de phone? via wifi? Dat kan via instellingen -> gedeeld internet
Via USB / bluetooth heb ik ook geen idee.

[ Voor 4% gewijzigd door PSspike op 05-04-2012 10:57 ]

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EgMaf schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:22:
[...]

Antwoord van Navigon over nieuwe maps:
There are most of the time during a normal update also small card updates.

We are working on a solution to update the card more frequently using Freshmaps.

This solution will be coming in the coming months, we dont know the release date yet.

Navigon updates op WP7? Nooit van gehoord :)
Dus idd maar wachten op FreshMaps.
Mooi om te horen dat ze dat dus wel willen gaan doen. Overigens is er al wel 1 update geweest voor Navigon, maar iets wat meer frequentie was fijn geweest. Al heb ik zelf nog weinig problemen met de kaarten gehad.

Heb trouwens de laatste weken maar weinig boeiende apps gedownload. Zoiezo vrijwel niets, tenzij ik het op wpcentral voorbij heb zien komen. Zijn er nog juweeltjes die de laatste 3 maanden zijn uitgekomen die je echt moet hebben? (Naast Whatsapp en eventueel Wordfeud dus)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 15-09 13:55
PSspike schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:56:
Hoe wil je verbinding maken met de phone? via wifi? Dat kan via instellingen -> gedeeld internet
Via USB / bluetooth heb ik ook geen idee.
Inderdaad via Wi-Fi. Wil met mijn iPad op internet via mijn lumia's 710 3G connectie.

Ik zie onder instellingen echter nergens gedeeld internet staan.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
Tiwazz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:51:
Is er al een app om mijn 3G te theteren op mijn Nokia Lumia 710?
Nokia heeft bevestigd deze functionaliteit te activeren op de Nokia Lumia 710 en 800 via een update.
Zoals bevestigd op één van de Q&A op NokiaConnect.
Q: When will the tethering update for the Lumia devices be pushed out?
A: It will be in coming soon for 800 and 710 via Zune update, for 610 and 900 it will be available at launch.
Wanneer deze update komt is wel nog niet bevestigd. Nog even geduld hebben dus.

Deze vraag hoort eigenlijk meer in het Nokia 710 topic. Daarbij even Googlen en je had een (sneller) antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paaskortingen op diverse Windows Live games

Big Xbox Live Easter Sale now on

Hoewel de gewone apps vergelijkbaar geprijst zijn als op ander platforms zijn met name de Windows Live Games zijn vaak duurder dan vergelijkbaar games op ander platforms. Dit weekend kun je echter flink toeslaan op een aantal van de Windows Live games die prettige kortingen ondergaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 12:15
In afwachting tot de Rabobank zelf met een app komt heb ik er 1 ontwikkeld. Met 'Bank Mobiel' kun je je saldo bekijken en een overzicht van je transacties krijgen. Deze app maakt op de achtergrond gebruik van Rabo's mobiele site.
http://www.windowsphone.com/nl-nl/apps/716ecabd-c63c-45c9-9d7c-798a526a9e58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk gaat dit helpen en komen er snel meer populaire apps voor windows phone beschikbaar nu....

http://www.nu.nl/gadgets/...s-windows-phone-apps.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:20:
Hopelijk gaat dit helpen en komen er snel meer populaire apps voor windows phone beschikbaar nu....

http://www.nu.nl/gadgets/...s-windows-phone-apps.html
Ik vind dat een heel goed initiatief van Microsoft. Ik denk dat er meer mensen nu voor WP gaan ontwikkelen en dat is natuurlijk erg fijn aangezien iedereen wel een bepaalde app mist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36
Sinds gisteren gebruik ik http://www.windowsphone.c...37-4fcd-9b8c-0176f9f88bd8 ipv de officiele NU.nl app. Bevalt me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
scrappy.doo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:44:
In afwachting tot de Rabobank zelf met een app komt heb ik er 1 ontwikkeld. Met 'Bank Mobiel' kun je je saldo bekijken en een overzicht van je transacties krijgen. Deze app maakt op de achtergrond gebruik van Rabo's mobiele site.
http://www.windowsphone.com/nl-nl/apps/716ecabd-c63c-45c9-9d7c-798a526a9e58
Is die app van jou ook helemaal bveiligd? Ik meen dat de onofficele ING app op iOS namelijk alle data, zoals login, onversleuteld verstuurde. Of zelfs onversleutelde op de telefoon op sloeg.

Aangezien het hier om bankzaken gaat ben ik er dus wat voorzichtig mee, vandaar mij vraag of je zeker weet dat hij goed beveiligd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Jannibal23 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:23:
Sinds gisteren gebruik ik http://www.windowsphone.c...37-4fcd-9b8c-0176f9f88bd8 ipv de officiele NU.nl app. Bevalt me erg goed.
Thnx voor de tip! Werkt idd. mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 17:53
Jannibal23 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:23:
Erg mooie app ja! Werkt ook een stuk vlotter. Alleen jammer dat ze voor de TV gids en weer etc. gewoon de (lelijke) mobiele website hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
XNL073 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:30:
Actie niet ondersteund

Misschien een tijdelijk bug in de xbox live functie. Het is sowieso niet mogelijk om berichtjes te versturen onderling zonder xbox gold. Er is nu wel voor de mensen die hun telefoon unlocked hebben mogelijk om de xbox gold server te faken :-) (kleine google search en de .xap is te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
WingsOfFury schreef op zondag 08 april 2012 @ 03:01:
[...]

Is die app van jou ook helemaal bveiligd? Ik meen dat de onofficele ING app op iOS namelijk alle data, zoals login, onversleuteld verstuurde. Of zelfs onversleutelde op de telefoon op sloeg.

Aangezien het hier om bankzaken gaat ben ik er dus wat voorzichtig mee, vandaar mij vraag of je zeker weet dat hij goed beveiligd is?
De app maakt gebruik van een HTTPS verbinding met de mobiele rabobank site. In mijn laatste update werden ook de gegevens versleuteld opgeslagen op de telefoon. Helaas lijkt het erop dat de app alweer verwijdert is uit de marketplace. Ik zal één deze dagen mijn source code wel publiceren op XDA zodat in ieder geval andere ontwikkelaars hier gebruik van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Eindelijk is het dan zover. Nokia komt met een Usage Monitor App :) Met deze APP krijg je inzicht in:

- Bel Minuten
- SMS
- Data verbruik

http://wmpoweruser.com/ne...liminate-overage-charges/

Edit: Exclusief Nokia WP7 Gebruikers.

[ Voor 10% gewijzigd door Regenbui op 10-04-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Regenbui schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:05:
Eindelijk is het dan zover. Nokia komt met een Usage Monitor App :) Met deze APP krijg je inzicht in:

- Bel Minuten
- SMS
- Data verbruik

http://wmpoweruser.com/ne...liminate-overage-charges/

Eindelijk :) Hoef ik tenminste niet meer steeds naar Vodafone website te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
scrappy.doo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:51:
Helaas lijkt het erop dat de app alweer verwijdert is uit de marketplace.
Enig idee waarom? Ik heb hem nog niet binnen gehaald, en nu ben ik dus te laat. Ik hoop persoonlijk dat dit door de Rabobank is gedaan omdat ze binnen een paar dagen met een eigen app komen, maar ik weet niet of zij dat kunnen doen (apps laten verwijderen).

Geeft MS geen feedback wanneer ze een app verwijderen? Lijkt me een erg rare gang van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Regenbui schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:05:
Op deze manier word ik met m'n omnia w nog jaloers op m'n zus die straks d'r lumia 800 binnenkrijgt...
Ik vind het wel knap van Nokia. Al die exclusieve en ook nuttige content is straks (wat mij betreft) wel een reden om een Nokia te nemen. Mits een andere fabrikant niet gaat pareren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
lucash schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:36:
[...]

Eindelijk :) Hoef ik tenminste niet meer steeds naar Vodafone website te gaan :)
Waarom gebruik je niet de app belstatus. Deze gebruik ik met mijn vodafone abbo en deze laat met een live tittel je belminuten en datalimiet zien. Werkt echt perfect
fruitbakje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:26:
[...]

Op deze manier word ik met m'n omnia w nog jaloers op m'n zus die straks d'r lumia 800 binnenkrijgt...
Ik vind het wel knap van Nokia. Al die exclusieve en ook nuttige content is straks (wat mij betreft) wel een reden om een Nokia te nemen. Mits een andere fabrikant niet gaat pareren natuurlijk.
Helemaal mij eens. Mijn moeder heeft sinds kort een lumia 710 en de apps die daar geleverd worden zijn vele malen beter dan wat samsung aanbiedt. Gelukkig is mijn phone unlocked en kan ik ze alsnog installeren, maartoch mijn volgende toestel wordt sowieso een Nokia

[ Voor 48% gewijzigd door vali op 10-04-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
vali schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:30:
[...]

Waarom gebruik je niet de app belstatus. Deze gebruik ik met mijn vodafone abbo en deze laat met een live tittel je belminuten en datalimiet zien. Werkt echt perfect
Omdat ik geen cc heb en ik ook geen zin heb in een (virtuele) cc. Tis de enige app die ik zou willen kopen en daarvoor vind ik het nogal onzin om cc aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
lucash schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:10:
[...]

Omdat ik geen cc heb en ik ook geen zin heb in een (virtuele) cc. Tis de enige app die ik zou willen kopen en daarvoor vind ik het nogal onzin om cc aan te schaffen.
Je kan altijd nog gebruik maken van een prepaid cc. 20 euro koste mij maar 1 euro. Ik vond het in ieder geval wel waard voor de apps die ik heb aangeschraft. Het is goedkoper dan een cc aanvragen in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
WingsOfFury schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:02:
[...]

Enig idee waarom? Ik heb hem nog niet binnen gehaald, en nu ben ik dus te laat. Ik hoop persoonlijk dat dit door de Rabobank is gedaan omdat ze binnen een paar dagen met een eigen app komen, maar ik weet niet of zij dat kunnen doen (apps laten verwijderen).

Geeft MS geen feedback wanneer ze een app verwijderen? Lijkt me een erg rare gang van zaken...
Via de officiele kanalen heb ik niks gehoord, maar via het nederlandse Windows Phone forum kreeg ik bericht van een MS medewerker die het er niet mee eens was en er op heeft aangedrongen dat de app uit de marketplace gehaald moest worden. Deze persoon is zelf blijkbaar betrokken bij de ontwikkeling van de officiele Rabo app.
Ik heb zelf nog een support ticket ingeschoten voor een officiele uitleg:
"app has been removed by the Microsoft policy team due to an IP complaint that was not addressed within the given timeframe; you should have received an email from our policy team regarding this issue. "
Nou die email heb ik dus nooit mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
vali schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:54:
[...]

Je kan altijd nog gebruik maken van een prepaid cc. 20 euro koste mij maar 1 euro. Ik vond het in ieder geval wel waard voor de apps die ik heb aangeschraft. Het is goedkoper dan een cc aanvragen in ieder geval :+
Ja.. Dus moet ik weer 21 euro uitgeven voor een app van 99 cent.. Voor de rest hoef ik iig niks wat ik wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
fruitbakje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:26:
Ik vind het echt schandalig dat MS haar andere partners op deze manier buiten spel zet (of laat zetten). Dat Nokia meer diensten biedt is prima, dat kan de rest ook (tot op zekere hoogte, want Nokia kan meer), maar houd het gewoon bij apps die niet in het OS HOREN te zitten.
Nokia Drive is prima dat ik dat niet heb, maar dat ik een OS heb van 1,5 jaar oud waarin ik op geen enkele manier mijn data verbruik of bel-stats kan inzien vind ik echt te triest voor woorden.
scrappy.doo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:30:
MS medewerker die het er niet mee eens was en er op heeft aangedrongen dat de app uit de marketplace gehaald moest worden
Die het er niet mee eens was dat jij apps ontwikkelt? 8)7 Of heeft hij nog een reden gegeven? Op deze manier komen ze nooit in de buurt van iOS...
scrappy.doo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:30:
"app has been removed by the Microsoft policy team due to an IP complaint that was not addressed within the given timeframe; you should have received an email from our policy team regarding this issue. "
Nou die email heb ik dus nooit mogen ontvangen.
Dit is dus echt een slechte zaak. Bijzonder slordig van MS. Als het op zo'n manier gaat dan begin ik straks niet met WP zodra ik ga ontwikkelen, maar begin ik voor iOS.

Overigens heeft de rmb.rabobank.nl site een update gehad. Hij past nu goed in het scherm, je hoeft niet meer in te zoomen, en er staan cijfers voor de links. Het nut daarvan snap ik niet, maar dat hij nu in 1 keer al goed schaalt is wel fijn. Ik denk dus dat ze WP eindelijk serieus nemen en ook op korte termijn met de app gaan komen. Waarschijnlijk wilden ze dus gewoon geen concurrentie van jouw app hebben, wat wel erg triest is dat MS daar in mee is gegaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:21:
[...]Ik vind het echt schandalig dat MS haar andere partners op deze manier buiten spel zet (of laat zetten). Dat Nokia meer diensten biedt is prima, dat kan de rest ook (tot op zekere hoogte, want Nokia kan meer), maar houd het gewoon bij apps die niet in het OS HOREN te zitten.[...]
Niets houd die fabrikanten tegen eenzelfde app te maken, maar daar hebben ze geen zin in. Zij willen alleen maar Android op hun telefoons en WP7 boeit die andere fabrikanten geen ..... Geen wonder dat MS en Nokia daar niet in mee gaan. MS laat gewoon lekker de telefoonbouwers leuke apps verzinnen, zodat ze nog iets van meerwaarde kunnen creeren en zich kunnen onderscheiden van de anderen en Nokia maakt daar gretig gebruik van.

[ Voor 17% gewijzigd door Caelorum op 12-04-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:50
Ik lag mij wel dood om Nokia, had ergens een interview gelezen dat nokia WP mag aan passen, maar dat niet wilde want het was goed genoeg, door deze verbruiksapp uit te brengen geef je toch aan er ontbreekt wat in WP. dus had je WP op de nokia's kunnen aanpassen dat dit gewoon in het os zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Het ontbreekt niet aan WP, het ontbreekt aan verstandige providers. Datalimieten zijn NIET van deze tijd, period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
WingsOfFury schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:21:

Die het er niet mee eens was dat jij apps ontwikkelt? 8)7 Of heeft hij nog een reden gegeven? Op deze manier komen ze nooit in de buurt van iOS...

[...]

Dit is dus echt een slechte zaak. Bijzonder slordig van MS. Als het op zo'n manier gaat dan begin ik straks niet met WP zodra ik ga ontwikkelen, maar begin ik voor iOS.

Overigens heeft de rmb.rabobank.nl site een update gehad. Hij past nu goed in het scherm, je hoeft niet meer in te zoomen, en er staan cijfers voor de links. Het nut daarvan snap ik niet, maar dat hij nu in 1 keer al goed schaalt is wel fijn. Ik denk dus dat ze WP eindelijk serieus nemen en ook op korte termijn met de app gaan komen. Waarschijnlijk wilden ze dus gewoon geen concurrentie van jouw app hebben, wat wel erg triest is dat MS daar in mee is gegaan :X
Zijn beredering kwam er op neer dat een 3rd party bank app wat hem betreft nooit voldoende vertrouwd kan worden. Daarnaast werkt hij samen met de rabobank aan de officiele rabo-app. Gezien het mailtje van het support team over een IP complaint neem ik aan dat de Rabo inderdaad geen concurrentie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
OV9292 app is gesubmit op marketplace. Ik denk dat je hem morgen of in ieder geval binnen een paar dagen kunt downloaden:

http://www.wp7.nl/11577/9292-app-windows-phone-marketplace/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

scrappy.doo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:44:
[...]

Zijn beredering kwam er op neer dat een 3rd party bank app wat hem betreft nooit voldoende vertrouwd kan worden. Daarnaast werkt hij samen met de rabobank aan de officiele rabo-app. Gezien het mailtje van het support team over een IP complaint neem ik aan dat de Rabo inderdaad geen concurrentie wil.
En om heel eerlijk te zijn kan ik die redenatie best volgen. ALS ik al een bank app op mijn mobiel ga gebruiken, gaat dat echt alleen de bank app van mijn bank worden. Genoeg Nigeriaanse vrienden op het www die gekke dingen willen doen.

Niet dat ik jou nu van ook maar wat beschuldig, maar helemaal ongelijk kan ik Microsoft niet geven in dezen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
scrappy.doo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:44:
[...]

Je verteld het halve verhaal. Ik heb aangegeven dat de Rabo problemen heeft met jouw app (en terecht want het marketplace team heeft je app verwijderd) Dat heeft helemaal niets met mij te maken. Ik gaf aan dat de Rabo zelf met een app bezig, ik maak die app niet, heb ze geholpen als ze vragen hadden.
Ik heb je gevraagd de app te verwijderen. Rabo heeft daarna het officiele process gevolgt om de app te laten verwijderen (dat gaat via mij of het marketplace team) en dat is gebeurd. Niets vreemd aan maar een standaard proces wat daar voor bestaat.

Wat je maar niet wit begrijpen is dat het voor gebruikers niet wenselijk is dat er 3rd party banking apps in de marketplace verschijnen. Die apps moeten het hebben van vertrouwen. Dat gaat alleen als de banken zelf de apps publiseren en niet via een hobbyist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:33
Ik moet eerlijk zijn dat ik het volledig eens ben met de beslissing van MS. Iets belangrijks als een bank-app hoort gewoon niet third-party te zijn, je moet kunnen vertrouwen dat alles veilig werkt en dat niemand met je gegevens meekijkt, en dat heb je bij een third-party app gewoon niet (bij een officiële app van een bank ook niet, maar die hebben minder reden om je via een app te scammen aangezien ze toch je geld al hebben ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Caelorum schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:43:
Niets houd die fabrikanten tegen eenzelfde app te maken, maar daar hebben ze geen zin in. Zij willen alleen maar Android op hun telefoons en WP7 boeit die andere fabrikanten geen ..... Geen wonder dat MS en Nokia daar niet in mee gaan. MS laat gewoon lekker de telefoonbouwers leuke apps verzinnen, zodat ze nog iets van meerwaarde kunnen creeren en zich kunnen onderscheiden van de anderen en Nokia maakt daar gretig gebruik van.
Jaja, dat weet ik nou wel, "iedere fabrikant kan dit soort apps maken". Maar de andere fabrikanten richten zich ook op Android en Nokia niet, dus Nokia heeft nou eenmaal meer tijd (en MS-geld) om erin te investeren. En gezien de investering van MS in Nokia en de toewijding van Nokia aan WP, lijkt het mij in hun belang dat WP groeit. Maar door de manier waarop ze nu te werk gaan, neig ik er toch steeds meer naar om te stoppen met WP. Als MS wil dat we allemaal een Nokia kopen, dan moeten ze daar een exclusieve deal mee sluiten en met de rest stoppen. Als ze willen dat WP groeit, dan zullen ze dit soort standaard apps voor alle tels moeten uitbrengen. En alleen apps die alternatieven hebben (Navigon voor Nokia Drive) uniek voor Nokia laten. Een optie is dus ook om de bel-statistieken en data verbruik open te stellen voor 3rd party ontwikkelaars, maar dat doen ze niet.
spNk schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:20:
Het ontbreekt niet aan WP, het ontbreekt aan verstandige providers. Datalimieten zijn NIET van deze tijd, period.
Uhm, dat Nokia een app maakt die je data VERBRUIK bij kan houden heeft niks met data LIMIETEN te maken. Daar kun je het wel voor gebruiken, maar persoonlijk weet ik toch dat ik mijn limiet niet haal, maar ik zou wel graag mijn verbruik willen weten. Daarnaast zit er nog veel meer functionaliteit in de app, zoals bel-statistieken. Dit lijkt mij standaard in een OS te horen, maar MS heeft het zo gemaakt dat Nokia weer de enige is die het biedt :Z Volgende keer eerst even lezen voordat je reageert :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:33
Heeft Android wel standaard een verbruikapp dan? Ik ben hem nooit tegengekomen (2.2 en 2.3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:46:
[...]

Je verteld het halve verhaal. Ik heb aangegeven dat de Rabo problemen heeft met jouw app (en terecht want het marketplace team heeft je app verwijderd) Dat heeft helemaal niets met mij te maken. Ik gaf aan dat de Rabo zelf met een app bezig, ik maak die app niet, heb ze geholpen als ze vragen hadden.
Ik heb je gevraagd de app te verwijderen. Rabo heeft daarna het officiele process gevolgt om de app te laten verwijderen (dat gaat via mij of het marketplace team) en dat is gebeurd. Niets vreemd aan maar een standaard proces wat daar voor bestaat.

Wat je maar niet wit begrijpen is dat het voor gebruikers niet wenselijk is dat er 3rd party banking apps in de marketplace verschijnen. Die apps moeten het hebben van vertrouwen. Dat gaat alleen als de banken zelf de apps publiseren en niet via een hobbyist.
Laten we toch aub niet het hele verhaal hier weer gaan herhalen, maar dan wil ik hier toch nog een paar zaken rechtzetten:
- Mij is nooit gevraagd om de app te verwijderen. In eerste instantie heb ik alleen van jouw persoonlijk (dus niet uit naam van MS of Rabo) te horen gekregen dat het niet gewenst zou zijn dat een dergelijke app op de marketplace staat.
- Als het standaard proces bij windows phone is dat je app wordt verwijdert zonder dat je daar als ontwikkelaar van op de hoogte wordt gesteld vind ik dat een vreemde gang van zaken. Ik heb zelf een support ticket moeten inschieten om achter de officiele toedracht te komen.
- Ik snap het trust probleem maar al te goed, maar vind dat mensen daar zelf een oordeel over moeten vellen. Nergens claim ik 100% veiligheid of dat dit een officiele rabo app is. Ik zie ook verder weinig verschil met bijvoorbeeld te verschillende credit card apps die er zijn:
* My Bank
* Credit Cards
* CreditCard
of met een paypal app als HelpPayMe
Hier worden CC gegevens gevraagd van gebruikers, inclusief verloopdatum, CCV, etc. Genoeg om iemands rekening mee te plunderen. In het geval van mijn app was het enkel mogelijk saldo's in te zien, voor transacties is immers de random reader nodig.
- Waarom wordt de Zweedse app 'Bankhubben' bijvoorbeeld niet verwijdert? Deze app staat al sinds 23-12-2011 in de marketplace. De uitgever CosmoMedia is toch zeker zelf geen bank? Deze app kan zelfs met meerdere banken overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

badluckboy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:33:
OV9292 app is gesubmit op marketplace. Ik denk dat je hem morgen of in ieder geval binnen een paar dagen kunt downloaden:

http://www.wp7.nl/11577/9292-app-windows-phone-marketplace/
en hier issie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Flitsnav versie 1.3 staat in de market.....

Trajectcontroles staan er nu ook in heb ik vernomen van de ontwikkelaar.

Voor screens en meer info:

http://www.flitsservice.nl/phpBB/post2770373.html#p2770373

of op :

http://www.wp7.nl/11606/u...itsnav-windows-phone-app/

[ Voor 82% gewijzigd door MRE-Inc op 13-04-2012 12:29 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Beetje balen dat hij alleen in de NL marketplace staat. Ik heb mijn toestel al meer dan een jaar, en dus een US live ID.
Dit is eigenlijk de eerste app waarvoor ik over zou willen stappen naar een NL account, maar dan weet ik weer niet of al mijn andere apps beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 17:53
Dat kun je toch simpel controleren door met een NL live id in te loggen op de marketplace website? Of heb je zo ongelooflijk veel apps dat dat geen doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh ja, ik ben ondertussen ook maar overgestapt. Zat er al een maand of drie tegenaan te hinken, maar kwam er telkens niet van. Tot nu toe nog geen spijt gehad. Al mijn apps waren iig ook beschikbaar in de NL marketplace en had toch nog niets gekocht. Hoop voor je dat je ook niet teveel hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
cpt.skydiver schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:30:
Dat kun je toch simpel controleren door met een NL live id in te loggen op de marketplace website? Of heb je zo ongelooflijk veel apps dat dat geen doen is?
80 stuks die ik actief gebruik... Om ze allemaal via de webmarketplace na te lopen zoeken vind ik wat veel van het goede. Ik denk dat ik het er maar gewoon op ga wagen.
Caelorum schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:40:
[...]

heh ja, ik ben ondertussen ook maar overgestapt. Zat er al een maand of drie tegenaan te hinken, maar kwam er telkens niet van. Tot nu toe nog geen spijt gehad. Al mijn apps waren iig ook beschikbaar in de NL marketplace en had toch nog niets gekocht. Hoop voor je dat je ook niet teveel hebt gekocht.
Ik denk dat ik er ook maar eens aan moet geloven... Waarschijnlijk zal de Rabo app namelijk ook een NL-marketplace app worden, en zo nog een aantal. Heb niks gekocht, dus dat scheelt dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:27:
[...]

Beetje balen dat hij alleen in de NL marketplace staat. Ik heb mijn toestel al meer dan een jaar, en dus een US live ID.
Dit is eigenlijk de eerste app waarvoor ik over zou willen stappen naar een NL account, maar dan weet ik weer niet of al mijn andere apps beschikbaar zijn.
Ook in de belgische marketplace..
Mijn live ID stond eerst ook op NL-nl, maar heb ik kunnen veranderen op zune.net, mss moet je dat ook maar eens proberen :)
MRELynx schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:24:
Flitsnav versie 1.3 staat in de market.....

Trajectcontroles staan er nu ook in heb ik vernomen van de ontwikkelaar.

Voor screens en meer info:

http://www.flitsservice.nl/phpBB/post2770373.html#p2770373

of op :

http://www.wp7.nl/11606/u...itsnav-windows-phone-app/
Thanks! heb 'm wel moeten forceren..
mooi kaartje nu, al mis ik wel dat je op een 'flitser-pin' kan klikken zodat je de exacte gegevens krijgt

ps: ook een Tweakers.net 0.7 update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Moest hem ook forceren. Grappig, ik zat ook al in Flitsnav op die pins te klikken om info over de controle zelf te voorschijn te krijgen. Resulteerde alleen maar in het feit dat er nog verder werd ingezoomd op de kaart :D

Edit: ook wat games afgeprijsd naar 99 euro cent...

http://www.wp7.nl/11570/7-xbox-live-games-afgeprijst/

[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 13-04-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 13:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kwam er zojuist achter dat de Buienradar app op mijn lumia mijn locatie niet pakt. Hij denk dat ik in Wageningen ben, terwijl ik toch echt in Wijchen zit, dus zit er best een heel eind naast. Meer mensen hier last van, of heb ik iets verkeerd gedaan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
NoFearCreations schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:15:
Ik kwam er zojuist achter dat de Buienradar app op mijn lumia mijn locatie niet pakt. Hij denk dat ik in Wageningen ben, terwijl ik toch echt in Wijchen zit, dus zit er best een heel eind naast. Meer mensen hier last van, of heb ik iets verkeerd gedaan?
Doet een andere gps applicatie het wel? Ik neem aan dat de fout zit in de buienradar app.

edit: Hier pakt de buienradar app wel mijn juiste locatie

[ Voor 6% gewijzigd door epTa op 14-04-2012 11:23 . Reden: xtra info ]

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:27:
[...]
Beetje balen dat hij alleen in de NL marketplace staat.
Wat een amateuristich actie van de 9292 ontwikkelaars om hun app alleen in de NL marketplace te submitten.

Er zjn genoeg Windows Phone gebruikers, zoals ik, met een US of UK account en ook onze Belgische zuiderburen en Duitste oosterburen wllen nog wel eens door Nederland reizen.

En hoe matig heeft Microsoft dit ingericht dat appmakers niet standaard voor wereldwijde indienen van hun app gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:26:
[...]

Wat een amateuristich actie van de 9292 ontwikkelaars om hun app alleen in de NL marketplace te submitten.

Er zjn genoeg Windows Phone gebruikers, zoals ik, met een US of UK account en ook onze Belgische zuiderburen en Duitste oosterburen wllen nog wel eens door Nederland reizen.

En hoe matig heeft Microsoft dit ingericht dat appmakers niet standaard voor wereldwijde indienen van hun app gaan.
Het rare vind ik eigenlijk dat hij alleen in het engels is... Ik kan nergens een instelling vinden om dit te veranderen. Kan zijn dat hij wel op de US en UK marketplace is gesummit en dan duurt het nog fftjes paar dagen duurt voordat hij op de andere markets erop staat..

Ik heb wel wat bugs ontdekt in de 9292 app. Ik wilde gister avond van mijn huis naar mijn werk een route planner bekijken en kreeg het niet voor me kaar om 10 uur s' ochtends bij aankomt in te stellen. Hij bleef steeds met 22:00 nadat ik op "plan your journey" drukte |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb in ieder geval via de site wat ingestuurd met de vraag of ze het op iedere market kunnen zetten :P

doe het ook zou ik zeggen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door mrsar op 14-04-2012 14:13 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 13:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

epTa schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:17:
[...]

Doet een andere gps applicatie het wel? Ik neem aan dat de fout zit in de buienradar app.

edit: Hier pakt de buienradar app wel mijn juiste locatie
Anders apps doen het wel goed, lijkt wel op de locatie bepaling van buienradar niet goed werkt. Ga hem er maar is opnieuw op zetten nu.

Na re-install van de app, nog steeds Wageningen als woonplaats.

[ Voor 7% gewijzigd door NoFearCreations op 14-04-2012 17:23 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...] En hoe matig heeft Microsoft dit ingericht dat appmakers niet standaard voor wereldwijde indienen van hun app gaan.
Dat is dus wel standaard. Als ontwikkelaar moet je zelfs moeite doen om het in 1 market te krijgen. Dat wil zeggen de standaard vinkjes uitzetten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
[...]

Staat ook in andere markets hoor! http://www.windowsphone.c...22-47f7-a6e6-8571906a886d is de UK marketplace.

en MS heeft het niet matig ingericht. Als je de app hub zou kennen zie je dat de eerste knop bij het selecteren vna markets de select all knop is. In 1 land publiseren is juist extra moeite.

Ook krijgen ontwikkelaars via de maandelijkse communicatie regelmatig de vraag om apps naar andere markets te submitten als dat nog niet is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
defcon84 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:22:
Ook in de belgische marketplace..
Mijn live ID stond eerst ook op NL-nl, maar heb ik kunnen veranderen op zune.net, mss moet je dat ook maar eens proberen :)
Hoe heb je die kunnen veranderen? Dat veld staat bij mij gewoon 'vast', 'onveranderbaar' of hoe je het maar wil noemen.

Overigens telefoon gereset en m'n primaire live ID gepakt, bleek die ook op US te staan om de een of andere reden ... Dat is echt het ENIGE probleem wat ik met WP heb, dat je niet gewoon je region aan kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:46:
[...]
Overigens telefoon gereset en m'n primaire live ID gepakt, bleek die ook op US te staan om de een of andere reden ... Dat is echt het ENIGE probleem wat ik met WP heb, dat je niet gewoon je region aan kan passen.
Je live ID mag wel op US staan, zolang je billing status maar op Nederland staat, maar neem aan dat je dat ook bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich vind ik het niet raar dat applicaties als 9292ov zich niet in buitenlandse marketplaces laten zetten. De meeste apps zijn ook vaak niet in het Engels. Wat ik wel vind is dat als applicaties ook in het Engels zijn, ze dat wel gewoon mogen eisen om het voor toerisme e.d. makkelijk te maken om (zeker met OV) je weg te kunnen vinden op vakantie.

Waar ik me wel aan stoor zijn applicaties die helemaal niet in Engels zijn en toch op de NL market te vinden zijn of van die applicaties die eigenlijk alleen maar opvulling zijn (dan wel verwarrend). Ik bedoel, er staat nu een app in die de dichtstbijzijnde McDonalds kan vinden, in focking Maleisië!

Het beste zou zijn voor lokale apps om alleen zichtbaar te zijn als je bepaalde landen/talen aan/uit kunt vinken. Mij boeien applicaties voor oostbloklanden of azië totaal niet en daardoor vind je geen ene moer meer terug in de normale marketplace. Met alternatieve marketplace applicaties zoals App Flow en AppTastic kan je nog wel wat meer filteren, maar iets meer functionaliteit (ook al is het via een 3rd party app) zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Martinspire schreef op zondag 15 april 2012 @ 03:21:
Ik bedoel, er staat nu een app in die de dichtstbijzijnde McDonalds kan vinden, in focking Maleisië!
En waarom zouden Nederlanders geen toegang Mogen hebben tot zo'n app? Er gaan zat Nederlanders daar op vakantie, en die gaan niet even hun foon resetten en een Maleisisch live ID aanmaken voor zo'n vakantie.

Van mij mag het hele "per land" model verdwijnen: Gewoon alles overal beschikbaar, en ik zoek zelf wel op wat relevant voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EgMaf schreef op zondag 15 april 2012 @ 08:39:
[...]

En waarom zouden Nederlanders geen toegang Mogen hebben tot zo'n app? Er gaan zat Nederlanders daar op vakantie, en die gaan niet even hun foon resetten en een Maleisisch live ID aanmaken voor zo'n vakantie.

Van mij mag het hele "per land" model verdwijnen: Gewoon alles overal beschikbaar, en ik zoek zelf wel op wat relevant voor me is.
Het gaat me er niet om wat de functionaliteiten van die app zijn, maar dat het zich presenteert als app die overral op de wereld een McDonalds kan vinden, maar als je de beschrijving leest, dan blijft alleen Maleisië ondersteund te zijn. Dat soort apps zie je vaker, dan moet je de beschrijving lezen om erachter te komen dat het alleen in verweggistan werkt.

Maar ik zeg al: als je zou kunnen aanvinken voor welke landen je apps zou willen zien (als ze lokatiegebonden zijn), dan zou ik dat al een grote verbetering vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:47
Voor de mensen die hier geen Spotify Permium hebben: Fildo!

Hoewel de interface niet altijd vloeiend is, doet ie wat hij moet doen: nummers afspelen van je favoriete artiesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in ieder geval niet in alle markets zoals ik ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:53:
[...]

idd,niet in de us market :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:53:
[...]

Ik reageerde op de jouw opmerking dat ie alleen in de NL marketplace stond :)
Staat niet in de US marketplace inderdaad, geen idee waarom. Dat is echt een bewuste actie geweest om die markt uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Kan iemand mij uitleggen wat de regels omtrent het beoordelen van apps zijn? En wat er met een beoordeling gebeurt tussen het versturen en het publiceren in?

Als ik over een 3rd party app zeg dat het "a waste of money" is, dan zie ik dat 24 uur later al direct terug in de Marketplace. Maar zeg ik datzelfde over een Xbox live game, dan kan ik 2 weken wachten en wordt mijn beoordeling nog steeds niet weergegeven.
Dit heb ik nu al meerdere keren meegemaakt bij MS-apps! En positieve beoordelingen worden wel altijd binnen 24-48 uur gepubliceerd.

Worden de beoordelingen soms gescreend door MS mensen en als ze hem te negatief vinden over een app die hun naam draagt, dan publiceren ze je beoordeling gewoon niet? Of is er een andere uitleg voor?

En zijn er regels aan de lengte van de beoordeling verbonden?

Tot slot nog iedere keer de twijfel om een beoordeling via mijn tel of via mijn pc in te dienen. Ik heb nog niet gemerkt dat daar verschil in zit, maar misschien is dat er wel? Zo ja, weet iemand deze verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04
DeNachtwacht schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:51:
[...]

Het lijkt mij niet heel slim om met een standaard bericht te gaan spammen, dan weten ze meteen dat het een club mensen is die elkaar aan zit te steken. Je kan veel beter allemaal even je eigen tekst richting ING/ABN etc gooien waardoor het lijkt alsof de vraag uit veel meer hoeken komt.
Ja of anders een petitie openen op petitie online. Kan me niet voorstellen dat AMB Amro het aantal aanvragen telt dat binnenkomt. Bij een dergelijke ondertekening kunnen ze zien dat het menens is.

Een collega van mij is site-owner/contributor bij WP7.nl ik kan hem vragen om de petitie aandacht te geven via de site. Zodra er een paar duizend mensen getekend hebben kun je AMB Amro laten zien dat ze Windows Phone serieus moeten nemen. Want wel een blackberry app maar geen Windows app is gewoon krom, ook al was BB eerder, het marktaandeel tegenwoordig lijkt me vies tegen te vallen. Daarnaast tis niet dat een dergelijke app nu rocket science is. ABN Amro weet hoe ze tegen hun API aan moeten praten, MS levert goede documentatie en software om de app te bouwen. Ik zie het probleem niet. Wellicht kunnen we op blogs bij MS ook nog eens aangeven dat de bank apps prio hebben (ze wilden toch 10 milj. investeren) tegenwoordig zijn mensen 'o'zo afhankelijk geworden' van hun bankrekening dat dat een mogelijke overstap van mobiel OS in de weg staat en een mobiel os valt en staat nu eenmaal bij het aanbod apps.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

loewie1984 schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:15:
[...]

Wellicht kunnen we op blogs bij MS ook nog eens aangeven dat de bank apps prio hebben (ze wilden toch 10 milj. investeren) tegenwoordig zijn mensen 'o'zo afhankelijk geworden' van hun bankrekening dat dat een mogelijke overstap van mobiel OS in de weg staat en een mobiel os valt en staat nu eenmaal bij het aanbod apps.
Ik zie alleen maar een win-win situatie. Mensen zijn idd afhankelijk van hun bankrekening. Neem voor de gein maar eens je portemonne niet mee naar je werk of school. Het scheelt dan echt veel. Ik loop niet elke dag 2x naar de snoepautomaat, ik lunch niet in het bedrijfsrestaurant, koop dagelijks geen flesje cola meer. Wanneer je als smartphone gebruiker direct toegang hebt tot je saldo, dan zal je het ook sneller aanspreken.

Gister toevallig nog uit eten geweest en ik wist niet of er nog genoeg geld op de rekening stond om te kunnen betalen. Via de app op mn andere (android telefoon) wat geld overgemaakt. Het niet hebben van een ABN Amro app mis ik behoorlijk. Het voelt een beetje als met een suzuki alto aan komen rijden bij de benzine pomp en te horen krijgen dat je niet mag tanken omdat er te weinig suzuki alto's rijden en dat alleen volkswagens en opels mogen tanken bij dit station omdat daar het marktaandeel groter van is.

Voor mij is het momenteel zo dat ik hard aan het nadenken ben of ik wel bij ABN Amro wil blijven als ze geen app maken. Ik heb gelezen dat de Rabobank wel een WP app gaat uitbrengen. Als ABN Amro achterblijft, zal ik al mijn rekeningen onder gaan brengen bij de Rabobank. Ja, en dat alleen maar voor een simpele app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Laatst online: 13-09 21:52
MRELynx schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:00:
[...]

Ik zie alleen maar een win-win situatie. Mensen zijn idd afhankelijk van hun bankrekening. Neem voor de gein maar eens je portemonne niet mee naar je werk of school. Het scheelt dan echt veel. Ik loop niet elke dag 2x naar de snoepautomaat, ik lunch niet in het bedrijfsrestaurant, koop dagelijks geen flesje cola meer. Wanneer je als smartphone gebruiker direct toegang hebt tot je saldo, dan zal je het ook sneller aanspreken.

Gister toevallig nog uit eten geweest en ik wist niet of er nog genoeg geld op de rekening stond om te kunnen betalen. Via de app op mn andere (android telefoon) wat geld overgemaakt. Het niet hebben van een ABN Amro app mis ik behoorlijk. Het voelt een beetje als met een suzuki alto aan komen rijden bij de benzine pomp en te horen krijgen dat je niet mag tanken omdat er te weinig suzuki alto's rijden en dat alleen volkswagens en opels mogen tanken bij dit station omdat daar het marktaandeel groter van is.

Voor mij is het momenteel zo dat ik hard aan het nadenken ben of ik wel bij ABN Amro wil blijven als ze geen app maken. Ik heb gelezen dat de Rabobank wel een WP app gaat uitbrengen. Als ABN Amro achterblijft, zal ik al mijn rekeningen onder gaan brengen bij de Rabobank. Ja, en dat alleen maar voor een simpele app.
Ik kan jouw reactie helemaal verstaan.
Alhoewel de harde realiteit wel zal zijn dat het ABN Amro totaal niet kan schelen. Het feit dat een bank-app wel of niet beschikbaar is, lijkt mij nog maar voor een handvol mensen essentieel bij de keuze van een bank.
Daarbij geldt meestal wel een 20-80 regel bij banken. Maw, 20% van de klanten is verantwoordelijk voor 80% van de omzet. Zal misschien wel iets hoger of lager zijn, maar zolang je niet bij die top-klanten behoort, kan het hen echt niet schelen als je vertrekt.
Er is een reden waarom de banksector één van de slechtste is als het aankomt op klantentevredenheid.

In ieder geval wens ik je toch veel succes en hopelijk is er bij ABN Amro wel iemand overtuigd dat er nood is aan een WP7 app. En die het nog kan (laten) uitvoeren ook.

[ Voor 2% gewijzigd door c-mattic op 16-04-2012 11:48 . Reden: Paar taalfoutjes :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik krijg nu een WIndows Live ID services is niet beschikbaar als ik de marketplace open. Ik kan ook niet zoeken in de marketplace ofzo. Alles gaat behoorlijk traag. Ik krijg wel wat te zien, maar dat is het achtergrondje van de marketplace, maar zodra ik een app die wel zichtbaar is, aanklik, moet ik weer heel lang wachten tot er iets op het scherm verschijnt (als het uberhaupt al verschijnt). Meerdere mensen last van ?

@C-mattic: ik zeg het tegenwoordig overal en altijd. Kom op we leven momenteel in een situatie waarin internet, mail, etc etc niet meer weg te denken is. Betalen in de parkeergarage met je smartphone, dat soort dingen. Ik was een paar weken geleden nog in een restaurant waar ze geen wifi hadden voor gasten. Daar heb ik direct wat van gezegd in de trant van: Hoi, ja lekker gegeten, maar minpunt van jullie service is dat jullie geen wifi aanbieden voor gasten. Volgende keer ga ik maar weer bij restaurant X eten waar wel wifi ontvangst voor gasten is.

Wat doen mensen die moeten wachten ? Juist, internetten/whatsappen etc op hun telefoon. Ook in een restaurant...Heb laatst ook een maat van me voorgesteld om wifi bij hem te komen aanleggen voor zijn gasten. (heeft een drukke wasstraat en mensen staan regelmatig te wachten). Internet heeft nog steeds de toekomst al ben je tegenwoordig erg afhankelijk van de bijbehorende apps. Heb echt het idee dat je zonder app gewoon niet meer serieus genomen wordt. Mijn manager zei net nog, als je geen linkedin profiel hebt, dan wijs ik zo'n kandidaat al direct af. Zo is het bij mij ook met bedrijven die geen app hebben voor hun diensten zoals banken.

[ Voor 58% gewijzigd door MRE-Inc op 16-04-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even de marketplace geopend en hier gaat het gewoon snel. Weet je zeker dat je verbinding goed is?

Overigens zoek ik als ik moet wachten niet direct naar wifi, maar hoop ik gewoon op een fatsoenlijke 3g(+) verbinding. Tenzij ze het verbinden met (bevestigde) gratis wifinetwerken makkelijker maken, zal ik niet zo snel zoiets doen, maar gewoon kiezen voor mn eigen telco verbinding. Heb zelf nog een onbeperkt abonnement, dus dat is voor mij geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

nieuws: KPN kampt met storing mobiel internet

Storing mobiel internet dus bij KPN. Daarom werkt het dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
loewie1984 schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:15:
[...]
Kan me niet voorstellen dat AMB Amro het aantal aanvragen telt dat binnenkomt. Bij een dergelijke ondertekening kunnen ze zien dat het menens is.
Ik kan me niet voorstellen dat alle emailtjes niet (deels) automatisch bij binnenkomst al gecategoriseerd worden op onderwerp en verdere inhoud. Die statistiek is bijzonder handig om je klantenservice te verbeteren.
MRELynx schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:11:
[...]
Ik heb gelezen dat de Rabobank wel een WP app gaat uitbrengen. Als ABN Amro achterblijft, zal ik al mijn rekeningen onder gaan brengen bij de Rabobank. Ja, en dat alleen maar voor een simpele app.
Dan heb ik met mijn triodos rekeningen toch een andere motivatie :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
WingsOfFury schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:33:
Kan iemand mij uitleggen wat de regels omtrent het beoordelen van apps zijn? En wat er met een beoordeling gebeurt tussen het versturen en het publiceren in?

Als ik over een 3rd party app zeg dat het "a waste of money" is, dan zie ik dat 24 uur later al direct terug in de Marketplace. Maar zeg ik datzelfde over een Xbox live game, dan kan ik 2 weken wachten en wordt mijn beoordeling nog steeds niet weergegeven.
Dit heb ik nu al meerdere keren meegemaakt bij MS-apps! En positieve beoordelingen worden wel altijd binnen 24-48 uur gepubliceerd.

Worden de beoordelingen soms gescreend door MS mensen en als ze hem te negatief vinden over een app die hun naam draagt, dan publiceren ze je beoordeling gewoon niet? Of is er een andere uitleg voor?

En zijn er regels aan de lengte van de beoordeling verbonden?

Tot slot nog iedere keer de twijfel om een beoordeling via mijn tel of via mijn pc in te dienen. Ik heb nog niet gemerkt dat daar verschil in zit, maar misschien is dat er wel? Zo ja, weet iemand deze verschillen?
Iemand die hier iets over weet? Of anders: wat zijn jullie ervaringen met het beoordelen van apps? En merken jullie verschil tussen MS of 3rd party apps? En verschil tussen pc of tel beoordelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:56
Weet iemand al of er een app in de maak is voor internet bankieren met ING ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Albert020 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:58:
Weet iemand al of er een app in de maak is voor internet bankieren met ING ?
Ga er maar van uit dat Rabo de eerste gaat zijn. Deze app is immers al in ontwikkeling, meen ik, en zij hadden ook als enige een WM app.

Pas na de Rabo app zullen ABN en ING gaan volgen, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:56
WingsOfFury schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:08:
[...]

Ga er maar van uit dat Rabo de eerste gaat zijn. Deze app is immers al in ontwikkeling, meen ik, en zij hadden ook als enige een WM app.

Pas na de Rabo app zullen ABN en ING gaan volgen, helaas...
Das zekerssssss jammer... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Daarnaast kn je als je telebankieren hebt ook via de site op je mobiel je ding doen (rmb.rabobank.nl,wel je browser op mobiele site zetten) , daar log je in met de code die je ooit heb gekozen van het telefoon gedeelte :)
eigen rekening overboekingen kan je zonder randomizer doen,ergens anders heen met.

alsnog kan ik niet wachten op een app,werkt meestal toch net wat lekkerder

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 17-04-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Bij mij werkt mobiel bankieren trouwens niet over 3G :? Via WiFi kan ik op m.rabobank.nl komen, via 3G kan hij de site niet vinden. Rabobank al gebeld maar zij zeggen dat het aan KPN ligt ... daar maar eens aan de telefoon gaan hangen dan ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
kenneth schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:51:
Bij mij werkt mobiel bankieren trouwens niet over 3G :? Via WiFi kan ik op m.rabobank.nl komen, via 3G kan hij de site niet vinden. Rabobank al gebeld maar zij zeggen dat het aan KPN ligt ... daar maar eens aan de telefoon gaan hangen dan ...
Zou idd aan KPN kunnen liggen. Ik had ook dat ik op bepaalde sites niet kwam toen ik nog bij Hi zat. Vrij vervelend. Ik kwam op geen enkele site van m'n school (handig als je ff wilde kijken welk lokaal je moest zijn >.<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt!

Als je gebruik wilt maken van m.rabobank.nl buiten wifi om, moet het adres opnieuw intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:44:
[...]

Dat klopt!

Als je gebruik wilt maken van m.rabobank.nl buiten wifi om, moet het adres opnieuw intikken.
Werkt ook niet, alles al geprobeerd :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

Snippertje

Light up your life

Meer mensen last dat ze een fout krijgen bij het installeren van Apps uit de market? Ik moet mijn inloggegevens opeens ingegeven en krijg dan dit:

There is a problem completing your request,. Try again later.

Error code: 800488fe

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

nope, gaat gewoon goed hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

Snippertje

Light up your life

Mijn account bleek geblokkeerd, reden onbekend (kan zijn vanwege spam?) Anyway nieuw wachtwoord en hij is weer goed :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor wie nog een mooie Wake on LAN app nodig heeft: Deze ziet er tenminste netjes uit in redelijke metro interface en geen fancy vage icoontjes of wat dan ook. Gewoon netjes....

http://www.windowsphone.c...ab-e011-a53c-78e7d1fa76f8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

nice, meteen geïnstalleerd :)
nu nog eentje die ook meteen een VPN verbinding kan leggen eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
is er nu eigenlijk een manier om met een locale zune account de internationale ratings te zien?
nu heeft elke app er maar enkele terwijl US accounts 2000 ratings zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

switchen naar die marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Via wp7applist.com kan je ook reviews uit alle markets zien.

Voor je eigen apps kan je in de AppHub ook reviews uit alle markets zien.

[ Voor 11% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 18-04-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Bij mij (T-Mobile) werkt het wel. Ik gebruik nooit WiFi, tenzij een installatie of update het nodig heeft, en de mobiele site van de Rabobank heeft het bij mij altijd al gedaan.

Ik ga trouwens altijd direct naar rmb.rabobank.nl. Om eerst door m.rabobank.nl heen te tikken vind ik een beetje zinloos. Het nieuws ga ik er toch niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update van spoorboekje vandaag door gekregen en erop gezet.
Ik zet achtergrondtaken voor die app uit, wil ie niet meer opstarten.
Moet dus met achtergrondtaken aan draaien, anders werkt ie niet.
Had 'm er al eens af gehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar daar zat 't 'm dus niet in.
Vreemde gang van zaken...... Wil toch zelf weten of achtergrondtaken draaien of niet?
Pagina: 1 ... 23 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.