Mja, een andere app doet bij mij ook al raar na een update en een verandering van instellingen.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:38:
Update van spoorboekje vandaag door gekregen en erop gezet.
Ik zet achtergrondtaken voor die app uit, wil ie niet meer opstarten.
Moet dus met achtergrondtaken aan draaien, anders werkt ie niet.
Had 'm er al eens af gehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar daar zat 't 'm dus niet in.
Vreemde gang van zaken...... Wil toch zelf weten of achtergrondtaken draaien of niet?
Ik loop nu geen stage meer dus heb Het Verkeer niet meer nodig voor file-info, maar vond hem wel handig voor als ik de auto van mn moeder weer es mee heb. Eerst had ik wat snelwegen ingegeven om die te controleren, maar dat was dus niet meer nodig. Nu wilde ik de live-tile dus uitzetten, maar de tile nog wel laten staan. Helaas gaat dat ook niet helemaal goed, want nu wil ie weer weten welke snelwegen ik wil bijhouden en probeert ie toch telkens weer die live-tile aan te zetten (terwijl dat in de applicatie zelf uit staat en ik de tile alweer opnieuw heb toegeovegd, maar bij opnieuw toevoegen veranderd ie dat daarna weer).
Uiteindelijk maar besloten om die app weg te halen van mn startscherm, want ik heb hem niet vaak nodig en als ie nutteloze informatie gaat geven (een melding "voer een snelweg in" oid is niet bepaald zinvolle informatie voor je startscherm) kan ie wat mij betreft wel weg.