Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:38:
Update van spoorboekje vandaag door gekregen en erop gezet.
Ik zet achtergrondtaken voor die app uit, wil ie niet meer opstarten.
Moet dus met achtergrondtaken aan draaien, anders werkt ie niet.
Had 'm er al eens af gehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar daar zat 't 'm dus niet in.
Vreemde gang van zaken...... Wil toch zelf weten of achtergrondtaken draaien of niet?
Mja, een andere app doet bij mij ook al raar na een update en een verandering van instellingen.
Ik loop nu geen stage meer dus heb Het Verkeer niet meer nodig voor file-info, maar vond hem wel handig voor als ik de auto van mn moeder weer es mee heb. Eerst had ik wat snelwegen ingegeven om die te controleren, maar dat was dus niet meer nodig. Nu wilde ik de live-tile dus uitzetten, maar de tile nog wel laten staan. Helaas gaat dat ook niet helemaal goed, want nu wil ie weer weten welke snelwegen ik wil bijhouden en probeert ie toch telkens weer die live-tile aan te zetten (terwijl dat in de applicatie zelf uit staat en ik de tile alweer opnieuw heb toegeovegd, maar bij opnieuw toevoegen veranderd ie dat daarna weer).

Uiteindelijk maar besloten om die app weg te halen van mn startscherm, want ik heb hem niet vaak nodig en als ie nutteloze informatie gaat geven (een melding "voer een snelweg in" oid is niet bepaald zinvolle informatie voor je startscherm) kan ie wat mij betreft wel weg.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:38:
Update van spoorboekje vandaag door gekregen en erop gezet.
Ik zet achtergrondtaken voor die app uit, wil ie niet meer opstarten.
Moet dus met achtergrondtaken aan draaien, anders werkt ie niet.
Had 'm er al eens af gehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar daar zat 't 'm dus niet in.
Vreemde gang van zaken...... Wil toch zelf weten of achtergrondtaken draaien of niet?
Had ik gisteren ook, meteen even gemeld bij de ontwikkelaar, dit wordt gefixed in de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Wederom maar weer naar rabobank getwitterd waar die app nu blijft...
Antwoord: "Deze is in ontwikkeling. Ik verwacht dat deze binnenkort verkrijgbaar is."

Maar ja, we wachten al maanden...

Een partij als de rabobank kan toch wel een planning maken met een deadline. Desnoods bouw je een hele ruime uitloop in, maar dit slaat nergens op. Sinds november roept men al dat hij eraan komt...

[ Voor 34% gewijzigd door BlakHawk op 19-04-2012 09:30 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dfrenner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:27:
Wederom maar weer naar rabobank getwitterd waar die app nu blijft...
Antwoord: "Deze is in ontwikkeling. Ik verwacht dat deze binnenkort verkrijgbaar is."

Maar ja, we wachten al maanden...

Een partij als de rabobank kan toch wel een planning maken met een deadline. Desnoods bouw je een hele ruime uitloop in, maar dit slaat nergens op. Sinds november roept men al dat hij eraan komt...
Houd er rekening meer dat die betaal apps van banken gewoon gratis zijn he, en dat ze er wel tijd en geld in steken. Het valt me nog mee dat die apps gratis zijn en dat ze er niet 2 euro voor vragen. Het blijven natuurlijk banken die gewoon keihard geld willen verdienen. Je betaalt voor je bankpas en creditcard namelijk ook een maand/jaarbijdrage. Bij de rabobank zeggen ze iig dat er een app aankomt. Bij ABN Amro volgen ze de markt. Ja ik volg de IOS markt ook, maar doe er verder niks mee..... 8)7

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:08
Ik heb vanmorgen aan de ING helpdesk een email gestuurd met de vraag of zij ook aan een ING app bezig zijn. Ik zit namelijk bij de ING. Heb erbij vermeld dat andere banken er ook al aan werken. Nu maar afwachten op een reactie. Zou binnen 2 dagen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
MRELynx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:12:
Houd er rekening meer dat die betaal apps van banken gewoon gratis zijn he, en dat ze er wel tijd en geld in steken. Het valt me nog mee dat die apps gratis zijn en dat ze er niet 2 euro voor vragen. Het blijven natuurlijk banken die gewoon keihard geld willen verdienen. Je betaalt voor je bankpas en creditcard namelijk ook een maand/jaarbijdrage. Bij de rabobank zeggen ze iig dat er een app aankomt. Bij ABN Amro volgen ze de markt. Ja ik volg de IOS markt ook, maar doe er verder niks mee..... 8)7
Ja ik betaal genoeg aan de bank hoor. Dat banken niet vooruit kunnen kijken is hun probleem.
Wat was het ook alweer? Regeren is vooruit zien?

De eerste bank die een app beschikbaar heeft voor WP7, heeft mij als klant erbij...

Maar ik wil iedereen adviseren rabobank via twitter te vragen hoe lang dit nog gaat duren :)
En andere banken ook natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door BlakHawk op 19-04-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:15
Ik heb toevallig recentelijk een mail gestuurd naar ABN met de vraag of er een mobiel bankieren app in ontwikkeling zou zijn voor Windows Phone. Dit kreeg ik als reply:

"Geachte heer ibidriv3r,

Hartelijk dank voor uw vraag over de beschikbaarheid van de ABN AMRO Mobiel Bankieren app op een ander platform.

Er zijn op dit moment geen plannen om de app op het Nokia of Windows Mobile platform uit te brengen. Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen en zullen ons beleid hierop aanpassen zodra daar aanleiding toe is.

Kijk voor meer informatie over de ABN AMRO Mobiel Bankieren app op:
www.abnamro.nl/mobiel

Hebt u nog vragen? Stel deze dan eenvoudig via www.abnamro.nl. Typ uw vraag rechtsboven in de zoekbalk in en bekijk de gegeven resultaten. Vindt u uw antwoord niet? Mail ons dan www.abnamro.nl/e-mailbericht of bel 0900 - 92 16 (EUR 0,10 per minuut). Vanuit het buitenland belt u: +31 10 241 17 20 (normaal tarief).

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Mevr. xxxxxxxxxxxx"

Best jammer... Windows Mobile :')
Desalniettemin er moet dus een aanleiding zijn, laten we die creëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ibidriv3r schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:36:
Ik heb toevallig recentelijk een mail gestuurd naar ABN met de vraag of er een mobiel bankieren app in ontwikkeling zou zijn voor Windows Phone. Dit kreeg ik als reply:

"Geachte heer ibidriv3r,

Hartelijk dank voor uw vraag over de beschikbaarheid van de ABN AMRO Mobiel Bankieren app op een ander platform.

Er zijn op dit moment geen plannen om de app op het Nokia of Windows Mobile platform uit te brengen. Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen en zullen ons beleid hierop aanpassen zodra daar aanleiding toe is.

Kijk voor meer informatie over de ABN AMRO Mobiel Bankieren app op:
www.abnamro.nl/mobiel

Hebt u nog vragen? Stel deze dan eenvoudig via www.abnamro.nl. Typ uw vraag rechtsboven in de zoekbalk in en bekijk de gegeven resultaten. Vindt u uw antwoord niet? Mail ons dan www.abnamro.nl/e-mailbericht of bel 0900 - 92 16 (EUR 0,10 per minuut). Vanuit het buitenland belt u: +31 10 241 17 20 (normaal tarief).

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Mevr. xxxxxxxxxxxx"

Best jammer... Windows Mobile :')
Desalniettemin er moet dus een aanleiding zijn, laten we die creëren :)
Die mail heb ik ook, gewoon standaard bericht.

En dan hun slogan op tv: Bankieren anno NU.

Nou ABN Amro bankieren anno nu is bankieren met een app, OOK voor Windows Mobile Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

App: Bing Translator
filmpje: YouTube: Translator App for Windows Phone | Powered By Bing

Staat ook al 1.5 jaar in de marketplace, maar heb deze nog nooit opgemerkt.
Lijkt goed te werken, ondersteunen tot nu toe alleen van Chinees, Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans.
Er is ook offline support :D
Het Franse woordenboek is bvb 35MB groot..

[ Voor 20% gewijzigd door defcon84 op 19-04-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

defcon84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:29:

Lijkt goed te werken, ondersteunen tot nu toe alleen van Chinees, Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans.
Bing Vision, maar dan met wat meer functionaliteit.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Is er al meer bekend over draw something?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Heb die gister ook geinstalleerd, werkt wel leuk. Hallo ik wil graag een ijsje met 2 bolletjes, 1 met chocola en 1 met vanille:

Ciao vorrei comprare un gelato con 2 palle. 1 al cioccolato e 1 vaniglia...

Plus een leuke live tile waardoor je ook nog woorden leert: Fish > Pesce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
defcon84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:29:

Deze is nog niet beschikbaar in de marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hard is relatief, met 12 miljoen actieve gebruikers doe je het nog aardig goed.

Maar ik zie geen WP versie komen, als hij dan ooit in de toekomst komt, zal het erg matig werken, of de complete hype is allang overgewaaid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
dfrenner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:32:
[...]

Ja ik betaal genoeg aan de bank hoor. Dat banken niet vooruit kunnen kijken is hun probleem.
Wat was het ook alweer? Regeren is vooruit zien?

De eerste bank die een app beschikbaar heeft voor WP7, heeft mij als klant erbij...

Maar ik wil iedereen adviseren rabobank via twitter te vragen hoe lang dit nog gaat duren :)
En andere banken ook natuurlijk
Tja, een bank is niet verplicht om een app uit te brengen. Ze kunnen makkelijk zeggen "gebruik de mobiele website maar". De Rabobank zegt tenminste dat ze eraan werken, een gegeven paard niet in de bek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
dfrenner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:48:
[...]

Jawel hoor, Tadaaaaa

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

ZOeken op translator. Wel jammer eigenlijk, ik had Polyglot ook al gekocht. Das ook een vertaal programma welke dezelfde functionaliteit heeft als Translator....Niet raar ook want er staat: Powered by Microsoft Translator....hahah

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 19-04-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
magnifor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:50:
Tja, een bank is niet verplicht om een app uit te brengen. Ze kunnen makkelijk zeggen "gebruik de mobiele website maar". De Rabobank zegt tenminste dat ze eraan werken, een gegeven paard niet in de bek kijken.
Dat zie ik toch anders. Ik wil een bank die ook aan de klanten denkt en met zijn tijd mee gaat. Daar horen apps nu eenmaal bij.
Dus de eerste bank die het heeft, stap ik naar over! We moesten toch al onze rekeningen nog eens bij de zelfde bank onder gaan brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
dfrenner schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:53:
[...]

Dat zie ik toch anders. Ik wil een bank die ook aan de klanten denkt en met zijn tijd mee gaat. Daar horen apps nu eenmaal bij.
Dus de eerste bank die het heeft, stap ik naar over! We moesten toch al onze rekeningen nog eens bij de zelfde bank onder gaan brengen...
Rabobank is meestal de eerste met nieuwe technieken en implementaties. Toch ben ik ben mening dat we soms teveel verwachten. Zoals ik al eerder zei, ze zijn niet verplicht en moeten we blij zijn als ze tijd en moeite steken als ze een app maken. Of een mobielbankieren app wel of niet beschikbaar is op een bepaalde platform zou voor mij nooit een reden zijn om over te stappen. Ik kijk liever naar zaken zoals betrouwbaarheid en flexibiliteit van het internetbankieren bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
magnifor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:57:
Rabobank is meestal de eerste met nieuwe technieken en implementaties. Toch ben ik ben mening dat we soms teveel verwachten. Zoals ik al eerder zei, ze zijn niet verplicht en moeten we blij zijn als ze tijd en moeite steken als ze een app maken. Of een mobielbankieren app wel of niet beschikbaar is op een bepaalde platform zou voor mij nooit een reden zijn om over te stappen. Ik kijk liever naar zaken zoals betrouwbaarheid en flexibiliteit van het internetbankieren bijvoorbeeld.
Vroeger was een betaalrekening nog gratis als daar salaris op gestort werd. We zijn overal voor gaan betalen bij de banken. Dus de verwachtingen stijgen bij mij zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze zo'n bank-app vanaf 0 weer moeten opbouwen dan duurt dat wel wat langer. Ze zullen ook (omdat ze het gratis leveren (hoewel je indirect wel betaald) en het platform toch niet zo groot is) ook niet zoveel haast hebben, al zullen ze het leuk vinden als ze de eerste zijn. Ik denk dat dit wel gaat helpen voor de overige banken, als ie eenmaal uit is. Die kijken bij elkaar natuurlijk allemaal af).

Maar bedenk wel dat zo'n bank-app toch wel wat beter beveiligd moet zijn dan een fart-app, dus duren dat soort dingen zoiezo lang.

Wat overigens wel kan meehelpen is dat de rabo-app (eer hij uit is) dan ook relatief snel beschikbaar kan zijn voor Windows 8!?

Dat Drawsomething trouwens minder active gebruikers heeft is helemaal niet desastreus. Dat zijn gewoon mensen die even hebben gekeken en het eigenlijk maar niets vinden. Net zoals ik even Wordfeud heb gespeeld, maar erachter kwam dat ik scrabble eigenlijk ook geen hout aan vind, ook al is het digitaal. Mijn zus en enkele vrienden van me spelen het nog wel, dus boeit me weinig. Al zie je dat dit toch veelal gespeeld wordt met stelletjes. Mijn zus met dr vriend, een vriend met zijn vriendin, etc. Maar het ziet er wel leuk uit.

Ik had overigens wel verwacht dat omgpop wel met spellen zou komen, heeft nog lang geduurt. Hoop dat ze meer apps gaan maken (of 1 grote) met de spellen die ze nu op de site hebben. Zijn leuke dingen. Het grote probleem zal wel zijn dat het in flash is gemaakt en dat is lastig porten.

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 19-04-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat de grote bulk aan directe apps dan pas richting Windows 8 gaat komen, zover ik begreep draaien apps van Windows 8 dan ook gewoon op WP8. En een markt als Windows links te laten liggen... :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

MRELynx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:43:
Heb die gister ook geinstalleerd, werkt wel leuk. Hallo ik wil graag een ijsje met 2 bolletjes, 1 met chocola en 1 met vanille:

Ciao vorrei comprare un gelato con 2 palle. 1 al cioccolato e 1 vaniglia...

Plus een leuke live tile waardoor je ook nog woorden leert: Fish > Pesce
vanuit het nederlands ja?
[...]

Klik eens op de naam van de app in mijn post ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04
MRELynx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:12:
[...]

Houd er rekening meer dat die betaal apps van banken gewoon gratis zijn he, en dat ze er wel tijd en geld in steken.
Ja, maar de api waar ze tegenaanpraten blijft hetzelfde. Die is al ontwikkeld dus, nota bene geeft MS goede documentatie om apps van iOS en Android te porten als ik me niet vergis. Dus hoeveel moelijker moet het nog worden dan om het 3de / 4de grootste (ieder zijn keur, ik zeg 3de OS, BB OS = dood!!! :P) tel OS te gaan ondersteunen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:47
Nou o.a. Cookie handling schijnt nog al te verschillen t.o.v ios en android. Kan me voorstellen dat ze daar wat problemen mee hebben met een betaal app. 1 op 1 porten is er niet bij.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

defcon84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:33:
[...]

vanuit het nederlands ja?

[...]

Klik eens op de naam van de app in mijn post ;-)
Dat was NL naar IT. Volgens mij heb je dan wel een online verbinding nodig voor de vertaling. Dat is een beetje een nadeel als je in het buitenland zit. Dit heb ik echter opgelost door in Italie gewoon een prepaid sim kaart te kopen met 1GB databundel voor 1 maand. Aangezien ik er maar 12 dagen ben, is dat meer dan voldoende. Voor de prijs van ongeveer 20 euro.

De live tile is alleen voor de ondersteunende talen dus niet NL.

Wat is trouwens een goede en nette RSS reader waarin ik zelf mn feeds kan zetten die ik wil en geen 20 voorgedefinieerde feeds die ik niet wil en waar ik geen google+ whatever account voor nodig heb. Liefst natuurlijk in Metro style. Betaald of gratis, maakt niet uit....

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 20-04-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik vind nergens nederlands als brontaal bij voice hoor :(
alleen voor keyboard..

edit:
kzie nu dat je het nooit over voice hebt gehad O-)

[ Voor 27% gewijzigd door defcon84 op 20-04-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Vanmorgen zag ik dat de Good for Enterprise (zie www.good.com) app uit is voor WP7. Nu wil ik m'n prive en werkmail gescheiden houden, in de zin dat ik niet wil dat IT in m'n privemail kan kijken. Voor zover ik weet kan men alleen in de sandbox die de app maakt, maar in een van hun persdingetjes staat dat ze "full visibility" hebben. Nu heb ik geen enkele moeite met corporate data beschermen, maar ik hou m'n priveleven graag prive voor de baas. Toch wil ik het gemak wel van m'n werkagenda en mail op de telefoon en een afgescheiden omgeving is geen probleem.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is er al een app voor mango die de ringtoon zeg maar om 23 uur automatisch uit zet en om 6:30 uur weer aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Albert020 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:52:
Is er al een app voor mango die de ringtoon zeg maar om 23 uur automatisch uit zet en om 6:30 uur weer aan ?
Nee, niet in de marketplace.

Op XDA is dit ongetwijfeld wel te vinden, als je je telefoon interop unlocked hebt (dus slag 'verder' unlocked dan Developer).

[ Voor 7% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 20-04-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:58:
[...]

Nee, niet in de marketplace.

Op XDA is dit ongetwijfeld wel te vinden, als je je telefoon interop unlocked hebt (dus slag 'verder' unlocked dan Developer).
Hmm jammer, wil hem nog niet unlocken, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hillie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:27:
Vanmorgen zag ik dat de Good for Enterprise (zie www.good.com) app uit is voor WP7. Nu wil ik m'n prive en werkmail gescheiden houden, in de zin dat ik niet wil dat IT in m'n privemail kan kijken. Voor zover ik weet kan men alleen in de sandbox die de app maakt, maar in een van hun persdingetjes staat dat ze "full visibility" hebben. Nu heb ik geen enkele moeite met corporate data beschermen, maar ik hou m'n priveleven graag prive voor de baas. Toch wil ik het gemak wel van m'n werkagenda en mail op de telefoon en een afgescheiden omgeving is geen probleem.
Haha grappig dit om te lezen. Ik ben zo'n IT-er. Heb al bij diverse opdrachtgevers gezeten waar ik gewoon Domain Admin of Enterprise Admin rechten had als mede Full Exchange admin en bij alle homedirectories van de gebruikers kon. Denk jij nou echt dat de it-ers bij jou op je werk niks beters te doen hebben dan in jouw prive mail te neuzen ? Veel gebruikers denken nog steeds dat systeembeheerders de godganse dag het netwerk afstruinen naar prive gegevens van gebruikers......

Ik zou me als ik jou was niet zo druk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

MRELynx schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:43:
Haha grappig dit om te lezen. Ik ben zo'n IT-er. Heb al bij diverse opdrachtgevers gezeten waar ik gewoon Domain Admin of Enterprise Admin rechten had als mede Full Exchange admin en bij alle homedirectories van de gebruikers kon. Denk jij nou echt dat de it-ers bij jou op je werk niks beters te doen hebben dan in jouw prive mail te neuzen ? Veel gebruikers denken nog steeds dat systeembeheerders de godganse dag het netwerk afstruinen naar prive gegevens van gebruikers......

Ik zou me als ik jou was niet zo druk maken.
Als IT erbij kan, dan kan er ook een hoop automagisch geregistreerd worden en ik heb geen zin in quotes uit persoonlijke mail die al dan niet privacywetgevingoverschrijdend zijn verkregen, al doe ik vrij weinig met m'n prive mail. Ik doe al aan BYOD, de corporate mail is afgescheiden, dus ik zou zeggen de prive ook voor corporate die, als het goed is, alleen maar in de Good-sandbox zouden moeten kunnen.

MS zal ongetwijfeld wat api's met ze gedeeld hebben en wellicht zijn er wat achterdeuren naar de rest van het systeem.

En ja, ik heb weinig vertrouwen in de ethische kant. Ik wil gewoon een afgesloten private telefoon met een corporate sandbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hillie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:00:
[...]

Als IT erbij kan, dan kan er ook een hoop automagisch geregistreerd worden en ik heb geen zin in quotes uit persoonlijke mail die al dan niet privacywetgevingoverschrijdend zijn verkregen, al doe ik vrij weinig met m'n prive mail. Ik doe al aan BYOD, de corporate mail is afgescheiden, dus ik zou zeggen de prive ook voor corporate die, als het goed is, alleen maar in de Good-sandbox zouden moeten kunnen.

MS zal ongetwijfeld wat api's met ze gedeeld hebben en wellicht zijn er wat achterdeuren naar de rest van het systeem.

En ja, ik heb weinig vertrouwen in de ethische kant. Ik wil gewoon een afgesloten private telefoon met een corporate sandbox.
Ik snap niet precies wat je nu wilt doen. Als je 2 mailadressen hebt (bv 1 live account en 1 exchange) dan kan je van de ene account (bv mailadres 2) niet inzien wat er bij account 2 gebeurd. Enige wat ie mogelijk synchroniseerd zijn contactgegevens (email en naam bijvoorbeeld), maar ook niet meer dan dat. Je kunt in je telefoon wel contacten koppelen, maar dit is niet definitief voor beide accounts vastgelegde informatie.

En zoals ik al zei, mail of dataverkeer kunnen ze echt niet inzien, maar als jij nog steeds paranoia bent, be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Met standaard apps niet, maar wellicht hebben MS en good samengewerkt en heeft men toegang tot meer in de telefoon. Het linkje wat ik aanhaalde lijkt dat te suggereren. Het gaat mij er niet om dat jij als it'er niet in m'n mail wilt kijken, het gaat mij erom dat ik niet wil dat je die mogelijkheid hebt. Mijn "paranoia" kun je misplaatst vinden, ik zou graag horen van good admins, zoals jij blijkbaar, of good volledige zichtbaarheid in non-good mail geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Ohw happy day, Ohw happy day!

Skype version 1.0
http://www.wpcentral.com/...es-goes-gold-and-hits-v10
(Helaas nog steeds geen background activity, WTF MS, Tange heeft dit al sinds hun eerste release.)

SkyDrive version 2.0
http://www.wpcentral.com/...e-gets-updated-version-20

[ Voor 8% gewijzigd door Regenbui op 22-04-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb sinds een paar weken problemen met Whatsapp.

Hij geeft totaal geen bericht dat er iets binnen komt. Niet op het standby-scherm, maar ook niet op de tile zelf.
Pas als ik het programma open dan stromen ineens alle berichten binnen en staat ie gelijk een tiental seconden te trillen. :S

Dit is gewoon bijzonder irritant aangezien ik het ook voor projecten op school gebruik.
Als ik dan een paar dagen whatsapp niet gebruik zoals bijvoorbeeld in het weekend, dan zie ik soms gewoon pas drie dagen later soms erg belangrijke berichten. :(

Afzender lijkt geen verschil te maken, noch het netwerk.

Iemand anders die al eerder dit probleem heeft gehad en er een oplossing voor heeft?

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
F_demon schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:51:
Ik heb sinds een paar weken problemen met Whatsapp.

Hij geeft totaal geen bericht dat er iets binnen komt. Niet op het standby-scherm, maar ook niet op de tile zelf.
Pas als ik het programma open dan stromen ineens alle berichten binnen en staat ie gelijk een tiental seconden te trillen. :S

Dit is gewoon bijzonder irritant aangezien ik het ook voor projecten op school gebruik.
Als ik dan een paar dagen whatsapp niet gebruik zoals bijvoorbeeld in het weekend, dan zie ik soms gewoon pas drie dagen later soms erg belangrijke berichten. :(

Afzender lijkt geen verschil te maken, noch het netwerk.

Iemand anders die al eerder dit probleem heeft gehad en er een oplossing voor heeft?
Hoort in het WA topic, maar heb je toevallig batterij besparing aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

WingsOfFury schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:04:
[...]

Hoort in het WA topic, maar heb je toevallig batterij besparing aangezet?
Twijfelgeval, zou het aan de app of het OS liggen?
Batterijbesparing heeft zondag even aangestaan, maar dit waren al berichten van vrijdag.
Er is dus iets anders aan de hand. Ik durf alleen niet meer te zeggen of het voor de softwareupdate voor de Lumia 800 ook al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

mss stom, maar heb je al eens gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

defcon84 schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:22:
mss stom, maar heb je al eens gereboot?
Even geprobeerd. Het blijkt dat het ook aan de registry kan liggen na een update.
Dat de programma's wel overgezet worden, maar dat er wel eens dingen fout gaan.

Whatsapp even verwijdert, gereboot en opnieuw geinstalleerd.
Alles lijkt het weer te doen, korte test komt in elk geval zonder al teveel vertraging binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 14:06
ABN-AMRO app voor windows phone app komt eraan. Via Facebook bekend gemaakt dat hij voor-in de zomer gelanceerd zou worden.

http://nl-nl.facebook.com/abnamro?sk=app_286793038049603

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
sinasappel schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:24:
ABN-AMRO app voor windows phone app komt eraan. Via Facebook bekend gemaakt dat hij voor-in de zomer gelanceerd zou worden.

Dan zou ING daar snel op volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Wel een FAIL post met eerst Windows Mobile 8)7 Maar goed dat ze luisteren naar de klanten.

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/580198_420701697940959_206592029351928_1526751_1273319536_n.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Emrulez op 23-04-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dat is erg goed nieuws. Kan ik eindelijk mn Android telefoon definitief uitfaseren.

Goed bezig ABN AMRO, dat is nou bankieren anno nu !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Emrulez schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:30:
[...]

Wel een FAIL post met eerst Windows Mobile 8)7 Maar goed dat ze luisteren naar de klanten.

[afbeelding]
Hahaha en ook nog eens een AT&T Branded Lumia 900 :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:57:
[...]

Hahaha en ook nog eens een AT&T Branded Lumia 900 :)
Ach, bij de laatste PU stond een review van een spel voor Windows Phone Mobile!! (The Blob: Revolution) om vervolgens nog eens even Windows Mobile te gebruiken in de tekst. Wel raar, want een tijd geleden hadden ze op de site nog een review van de Lumia 800. Overigens is het raar dat zowel de nieuwe iPhone, als de Lumia, als de nieuwe Sony Xperia S allen maar 4 uit 5 sterren krijgen. Alsof ze nu ook al met telefoons beginnen dat er geen perfecte score kan worden gegeven ofzo.

Maar goed, laatst weer 2 leuke games erbij: Clowning Around en Incredible Circuis. 1e heeft een gratis versie met advertenties en de laatste is helemaal gratis. Wel grappig voor in de trein/bus en op de latere levels best pittig. Vind zelf Clowning Around iets leuker omdat je daar wat minder geluk lijkt nodig te hebben, maar beiden houden je wel even bezig. Goede pick-up-and-play spelletjes

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Hoezee en hoera! Mn lieve ABN appje weer terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Nice! Hopelijk niet al te lang wachten. Ik mis deze app ook dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:08
ING Mobiel bankieren kan nog wel even duren.
Had vorige week een mail naar ze gestuurd met het volgende antwoord:
Geachte heer,

In uw e-mail vraagt u ons of wij een Mobiel Bankieren App voor de Windows Phone aan het ontwikkelen zijn. Graag gaan wij hierop in.

Met de Mobiel Bankieren App leggen wij de basis voor Mobiel Bankieren bij de ING. Wij hebben ervoor gekozen om te beginnen de App beschikbaar te maken op de meest gebruikte mobiele platforms (iPhone/iPad/Android/Blackberry).

De komende maanden gaan wij verder met de ontwikkeling van de App. Wij kunnen u niet aangeven of en zo ja wanneer de Mobiel Bankieren App beschikbaar wordt gemaakt voor Windows Phone. Ter verdere verbetering van de App hebben wij uw suggestie doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.

Voor het laatste nieuws over mobiel bankieren bij de ING adviseren wij u http://www.ING.nl/mobiel in de gaten te houden.

Bij de ING staat de klant centraal. Daarom vinden wij het belangrijk om te weten hoe u de afhandeling van uw reactie heeft ervaren. Wij willen u daarom vragen of u de vragenlijst van ons klanttevredenheidsonderzoek via internet wilt invullen. Dit zal u ongeveer 4 minuten kosten. Bij voorbaat onze hartelijke dank!

U komt via de volgende link in de vragenlijst:

http://webcollect.viewscast.com/INGEmail/?agent=158

Met vriendelijke groet,

H. Schennink
Medewerker Klantenservice
ING Bank N.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

Martinspire schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:49:
[...]

Ach, bij de laatste PU stond een review van een spel voor Windows Phone Mobile!! (The Blob: Revolution) om vervolgens nog eens even Windows Mobile te gebruiken in de tekst. Wel raar, want een tijd geleden hadden ze op de site nog een review van de Lumia 800. Overigens is het raar dat zowel de nieuwe iPhone, als de Lumia, als de nieuwe Sony Xperia S allen maar 4 uit 5 sterren krijgen. Alsof ze nu ook al met telefoons beginnen dat er geen perfecte score kan worden gegeven ofzo.

Maar goed, laatst weer 2 leuke games erbij: Clowning Around en Incredible Circuis. 1e heeft een gratis versie met advertenties en de laatste is helemaal gratis. Wel grappig voor in de trein/bus en op de latere levels best pittig. Vind zelf Clowning Around iets leuker omdat je daar wat minder geluk lijkt nodig te hebben, maar beiden houden je wel even bezig. Goede pick-up-and-play spelletjes
Een PU lezer? Hier?
Ik heb ze hier ook liggen, maar lees ze steeds minder vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

We zijn heel blij met de vele berichten die jullie ons gestuurd hebben over Mobiel Bankieren voor je Windows phone. We luisteren graag naar de suggesties van onze klanten! Daarom gaan we samen met Microsoft aan een app werken. We verwachten... deze zomer Mobiel Bankieren voor Windows Mobile te kunnen lanceren. Nog even geduld dus, maar we beloven dat het wachten zal worden beloond. Voor een overzicht van al onze apps kijk je op http://www.abnamro.nl/mobiel
Ben jij ook blij dat er een app voor Windows Mobile komt? Laat dan een berichtje achter!
Hehe, volgens mij heeft Matthijs zelf al zn rekeningen bij ABN AMRO lopen en is hij het gewoon spuugzat dat hij niet mobiel kan bankieren op zijn WP7 toestel. Denk dat hij persoonlijk het hoofdkantoor van ABN Amro is binnengestapt en de CEO aan zn stropdas over tafel heeft getrokken en heeft medegedeeld dat ABN eens moet opschieten met die app. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
ING laat nog even op zich weten:

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/109380/XQSkV5oy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hoop dat deze zo snel mogelijk gemaakt gaat worden, ben nl. van plan om binnenkort een Nokia Lumia 900 te gaan kopen en dan zou een app als deze natuurlijk niet mogen ontbreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Emrulez schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:30:

[afbeelding]
Hahaha, ik heb ze op twitter gespamd twee weken geleden.
Geconfronteerd met "anno nu" en uiteindelijk verteld dat de eerste bank die voor WP7 een app heeft, mijn nieuwe bank wordt.

Ik zag steeds meer mensen met dezelfde vraag :P

Blijkbaar had het toch zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Er komt een update voor de facebook app aan:
Hello everyone,

Firstly, thanks for all your feedback over the past few months. We read every comment you submit on Facebook, through email, and through the Marketplace, we use them to plan features for releases and we really appreciate all the work you put into feeding back. We’re listening :-)

The team has been working hard over the past few weeks on building the next version of Facebook for Windows Phone, and as we’re getting close to release we thought now would be a good time to share with you some of the upcoming features you’ll be finding in v2.5:

Threaded messaging – Full Facebook threaded messaging including group messaging, all in a beautiful Metro style design
Tagging – Now you can tag friends and locations in your posts in the ‘with’ and ‘at’ format.
Delete posts and comments – Use the tap and hold context menu to delete posts and comments from your wall.
Active links in posts – Tap on links in posts to go directly to the content.
Updates to the photo comments and likes page – The photo comments and likes page has been updated to match the posts comments and likes page. You can see a hint of the image at the top of the page, pull down and you can see the whole thing.
And finally, by popular demand – you can now ‘like’ comments!

We’re just going through our final rounds of testing and sign off, then we’ll be able to share it with the world. Keep your eyes peeled for the launch announcement on this page, and for the update notification on the Marketplace tile.

Thanks everyone!

The Facebook for Windows Phone team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
MRELynx schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:40:
[...]

Hehe, volgens mij heeft Matthijs zelf al zn rekeningen bij ABN AMRO lopen en is hij het gewoon spuugzat dat hij niet mobiel kan bankieren op zijn WP7 toestel. Denk dat hij persoonlijk het hoofdkantoor van ABN Amro is binnengestapt en de CEO aan zn stropdas over tafel heeft getrokken en heeft medegedeeld dat ABN eens moet opschieten met die app. ;)
Heel grappig als je een beelddenker bent :P Onze kale vriend. Ik dacht juist dat hij redelijk actief contact met de Rabobank had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een rare vraag, maar wat willen jullie dan allemaal mobiel gaan bankieren? Saldo opvragen lijkt me niet iets waar je nou elke dag mee bezig bent en overboeken lijkt me ook niet iets wat je vaak nodig hebt?
Heb meer het idee dat dit gaat om het principe. Dat je nu helaas niet de mogelijkheid hebt om het niet te doen, maar dat je wel de keuze wilt hebben om het niet te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:41

polthemol

Moderator General Chat
Martinspire schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:21:
Misschien een rare vraag, maar wat willen jullie dan allemaal mobiel gaan bankieren? Saldo opvragen lijkt me niet iets waar je nou elke dag mee bezig bent en overboeken lijkt me ook niet iets wat je vaak nodig hebt?
Heb meer het idee dat dit gaat om het principe. Dat je nu helaas niet de mogelijkheid hebt om het niet te doen, maar dat je wel de keuze wilt hebben om het niet te doen :+
ik gebruik het vrij vaak. Rekening controleren, als ik iets ga kopen wat wat duurder is geld op rekening zetten en om snel zaken over te schrijven. Vind het een stuk makkelijker werken dan met mijn pc tbh.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Yep, inderdaad. Als een vriend iets heeft voorgeschoten betaal je direct terug, saldo checken ivm een dure aankoop, enz. Het is niet iets wat je elke dag gebruikt, maar wel iets dat ontzettende meerwaarde biedt voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Martinspire schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:21:
Rekeningen betalen, gewoon foto maken van de acceptgiro en betalen die hap.
Geld overschrijven tussen spaarrekeningen.
Saldo info checken.

Eigenlijk logde in nooit meer in op de computer! Echt ideaal en ik gebruikte de app echt redelijk vaak!
Geen randomreader nodig om in te loggen.
Personen die je eerder geld had overgemaakt, hoefde je ook geen random reader meer te gebruiken! Echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik gebruik het als vervanger van internet bankieren op de pc. Ben te lui om de laptop op te starten, die edentifier en pas te pakken. Daarom gewoon binnen 30 seconden geld overmaken wanneer ik dat wil. Ik doe dat nog steeds handmatig ipv automatische afschrijvingen door Essent, KPN etc etc. Ik betaal die bedrijven wanneer ik dat wil en het liefst zonder veel moeite. Dus vanaf de bank. De telefoon zit toch in mn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Saldo info checken kan je in het geval van ING met ING Buddy doen in je live messenger lijst :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Regenbui schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:58:
[...]

Heel grappig als je een beelddenker bent :P Onze kale vriend. Ik dacht juist dat hij redelijk actief contact met de Rabobank had.
Ik heb actief contact met heel veel banken :) Schijnt mijn werk te zijn om de marketplace te vullen met zoveel mogelijk relevante apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:24:
[...]

Ik heb actief contact met heel veel banken :) Schijnt mijn werk te zijn om de marketplace te vullen met zoveel mogelijk relevante apps :)
Als klant van zowel Nokia (Lumia 800) als ABN AMRO ben ik je daar zeer erkentelijk voor :) Heb je ook een rol gehad in de 9292 app? Die applicatie zit namelijk erg mooi in elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door rclahsen op 24-04-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

spNk schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:34:
Saldo info checken kan je in het geval van ING met ING Buddy doen in je live messenger lijst :).
Mijn ING (de nieuwe) doet het ook gewoon met WP. Gister geld overschrijving gedaan en lukte. Niet ideaal, maar het werkt wel.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Dat klopt, maar dan moet je eerst helemaal inloggen enzo. Als je alleen even je saldo wil checken is ING buddy makkelijker. Nadeel met de tancode is trouwens dat je deze niet kunt kopieren in WP, dit kon mijn oude n97 wél. WP kopieert gelijk het hele smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:24:
Heb jij al meer info over de Rabobank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
spNk schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:19:
Dat klopt, maar dan moet je eerst helemaal inloggen enzo. Als je alleen even je saldo wil checken is ING buddy makkelijker. Nadeel met de tancode is trouwens dat je deze niet kunt kopieren in WP, dit kon mijn oude n97 wél. WP kopieert gelijk het hele smsje.
Als je 'forward' kiest na de long-press kan je het bericht aanpassen, en dus ook alleen de code kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor de game verslaafden, Wordament is een XBL titel geworden met achievements. Even updaten uit de market als je hem al hebt. Op het Wordament forum staat dat de ontwikkelaars bezig zijn met gelokaliseerde versies. Dus er zal tzt ook wel een NL versie uitkomen met NL woorden.

http://wordament.com/download-wordament/

Overigens is Flowerz ook een verslavend spelletje. Zelfs mn vriendin (die een hekel heeft aan mn xbox) was direct verslaafd aan dit XBL spelletjes. En nog gratis ook. Het is een soort van 3 op een rij spelletje.

http://www.windowsphone.c...cc-df11-9eae-00237de2db9e

[ Voor 77% gewijzigd door MRE-Inc op 25-04-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

MRELynx schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:17:
Voor de game verslaafden, Wordament is een XBL titel geworden met achievements. Even updaten uit de market als je hem al hebt. Op het Wordament forum staat dat de ontwikkelaars bezig zijn met gelokaliseerde versies. Dus er zal tzt ook wel een NL versie uitkomen met NL woorden.

http://wordament.com/download-wordament/
Ziet er leuk uit :)
De marketplace link: http://www.windowsphone.c...59-e011-854c-00237de2db9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Het downloaden van apps via de Zune software op de PC is niet meer mogelijk.
nieuws: Microsoft haalt Marketplace uit Zune-software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
Ik vind het maar een raar iets. Het betekend dat ik voor grote apps een wifi verbinding moet hebben? Juist met Zune kon ik grote applicaties zo laten installeren.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet zo dat je nu geen nieuwe applicaties kan installeren, maar dat updaten toch nog wel gewoon gaat omdat dat toch al buiten de marketplace om ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Martinspire schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:38:
Is het niet zo dat je nu geen nieuwe applicaties kan installeren, maar dat updaten toch nog wel gewoon gaat omdat dat toch al buiten de marketplace om ging?
Het enige dat verandert is, is dat je geen applicaties meer via de Zune Marketplace aan kan schaffen. Updates en file management (foto's, muziek, etc.) gaan nog gewoon via Zune.

Het maakt mij vrij weinig uit. Ik heb Zune eigenlijk nooit gebruikt voor applicaties, en grote apps haal ik altijd over wifi binnen. Als mijn telefoon gesyncd werdt, ging dat ook over WiFi. Alleen voor updates kwam het kabeltje tevoorschijn.
Als ze door een kanaal minder te ondersteunen betere performance en nieuwe features kunnen leveren, moedig ik de verandering alleen maar aan. Maar dat laat nog even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/109789/nIxgft3.jpg

***edit***

Was opzoek naar dit scherm en heb hem al gevonden !

[ Voor 78% gewijzigd door Albert020 op 26-04-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
NOS heeft een app gemaakt voor Iphone en WP. Goede zaak dat ze WP boven Android stellen ;)

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:57:
NOS heeft een app gemaakt voor Iphone en WP. Goede zaak dat ze WP boven Android stellen ;)
Goede app ook, vlotte uitzendingen. Indeling kan nog wel iets beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grote kans dat dat is omdat ze toch al MS technologie gebruiken (Silverlight)

Desalniettemin mooie app

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 26-04-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Symbian, BBOS en iPad. Grappig om de reacties van sommigen te lezen dat ze zich geschoffeerd voelen.

En het is ook een hele mooie app.
Zover ik weet de eerste waarbij je ook de lettertype grootte van de tekst kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:25:
[...]

Zover ik weet de eerste waarbij je ook de lettertype grootte van de tekst kan aanpassen.
grootte van het lettertype kan je bij de twitterapp ook aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
9292 voor Windows Phone is ook de eerste mobile app die gebruik maakt van de nieuwe huisstijl, de iphone en android app komen pas later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de nieuwe official Euro 2012 app niet downloaden met mijn US account.

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/04/image198.png?e83a2c

Is deze app wel beschikbaar in NL marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nope: This application is not abailable for your device. Er staat in de beschrijving wel " The official UEFA EURO 2012 app with Orange". Is het niet beperkt tot een provider?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:01:
Nope: This application is not abailable for your device. Er staat in de beschrijving wel " The official UEFA EURO 2012 app with Orange". Is het niet beperkt tot een provider?
De officiele app van de UEFA zal toch niet alleen bij Orange klanten gedownload kunnen worden?
We hebben hier in Nederland niet eens Orange als provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:09:
[...]

De officiele app van de UEFA zal toch niet alleen bij Orange klanten gedownload kunnen worden?
We hebben hier in Nederland niet eens Orange als provider
Misschien heeft Orange de app gemaakt en willen ze alleen Orange klanten bedienen? Daarom misschien dat hij alleen in de Engelse marketplace staat.

Vind het ook erg jammer, de app zag er op de screenshots goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ik heb hem op mijn computer. Jammer genoeg kan je hier geen bestanden uploaden, Geef me jullie mail adress, dan mail ik het naar jullie (Jullie phones moeten wel unlocked zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

jammer :(
ik gebruik nu Euro2012Guide, maar die is ook al niet meer in de marketplace te vinden..
raar dat ie verwijderd is :p
(dit was de link: http://www.windowsphone.c...43-45d7-8d2f-829188957e37)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:13:
[...]

Goede app ook, vlotte uitzendingen. Indeling kan nog wel iets beter
Idd, verder zou het ook fijn zijn dat een nieuwsitem laadt bij het klikken op de afbeelding, in plaats van alleen bij klikken op de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Waarom vind ik geen HDR foto-apps?
Is dat een manier van camera gebruik dat niet is toegestaan door ms? (twee foto's maken en samenvoegen tot één)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor HDR heb je wel twee foto's nodig met verschillende belichting. Niet native apps kunnen alleen de camera task openen en het resultaat terugkrijgen, dus die kunnen er niets mee. Dus totdat een fabrikant of Microsoft vind dat mensen het willen is dat niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik zat net wat door de marketplace te browsen, kom ik een of andere vage app tegen met de naam €500 bill voor een prijs van jawel ruim 480 euro. Staan ook nog bills in van 10, 20, 50, 100 en 200 euro. Voor prijzen die niet normaal zijn. Je kan dan virtueel geld hebben waar je vervolgens niks mee kan doen voor zover ik kan zien. Ja je hebt een plaatje op je telefoon van het geld. Verder niks. Vind het eigenlijk regelrechte oplichting om het zo maar te noemen.

Vraag me af wat Microsoft hier van vindt en of ze hier iets tegen doen. Dit zijn gewoon smerige truukjes om geld af te troggelen van WP7 gebruikers. De app mag niet eens de naam App hebben.

Ze hebben ook een website....

http://pastagapp.com/bills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
MRELynx schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:21:
Ik zat net wat door de marketplace te browsen, kom ik een of andere vage app tegen met de naam €500 bill voor een prijs van jawel ruim 480 euro. Staan ook nog bills in van 10, 20, 50, 100 en 200 euro. Voor prijzen die niet normaal zijn. Je kan dan virtueel geld hebben waar je vervolgens niks mee kan doen voor zover ik kan zien. Ja je hebt een plaatje op je telefoon van het geld. Verder niks. Vind het eigenlijk regelrechte oplichting om het zo maar te noemen.

Vraag me af wat Microsoft hier van vindt en of ze hier iets tegen doen. Dit zijn gewoon smerige truukjes om geld af te troggelen van WP7 gebruikers. De app mag niet eens de naam App hebben.

Vreemd.. Was zo'n soort "app" niet ooit op de iPhone verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:01
MRELynx schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:21:

Dit soort apps zijn er ook wel voor android.... zijn apps als "status symbool"....
Ach, zolang er mensen bereid zijn het te kopen, zijn er mensen bereid het te verkopen...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Ze doen wat ze beloven, dus wat is er mis mee? Als mensen hier geld aan uit willen geven, is dat hun keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Voor alle mensen die niet nog niet betaald hebben voor Belstatus of een provider hadden waarvan het dataverbruik niet in Belstatus kon worden gecheck (of kon dat bijvoorbeeld voor T-mobile tegenwoordig wel?): Call Credit is gratis en werkt ook met NL providers (in ieder geval voor T-mobile bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De parkmobile app voor Windows Phone is uitgebracht. Ziet er goed uit en heb me meteen aangemeld (is nu gratis volgens mij) Verder heb ik geen abo genomen maar je betaalt dan 0,25 euro cent extra per keer dat je parkeert. Verder is het een mobiel betaal/parkeer app en werkt al voor diverse steden.

http://www.parkmobile.nl/mgm/page.php?ClientId=1429967

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

0,25 euro of 25 cent?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
fruitbakje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:32:
Voor alle mensen die niet nog niet betaald hebben voor Belstatus of een provider hadden waarvan het dataverbruik niet in Belstatus kon worden gecheck (of kon dat bijvoorbeeld voor T-mobile tegenwoordig wel?): Call Credit is gratis en werkt ook met NL providers (in ieder geval voor T-mobile bij mij).
Laat die wel het dataverbruik zien dan?
Pagina: 1 ... 24 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.