€ 0,25 volgens de website.kenneth schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:20:
0,25 euro of 25 cent?
dan vind ik dit een betere dealMRELynx schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:21:
Ik zat net wat door de marketplace te browsen, kom ik een of andere vage app tegen met de naam €500 bill voor een prijs van jawel ruim 480 euro. Staan ook nog bills in van 10, 20, 50, 100 en 200 euro. Voor prijzen die niet normaal zijn. Je kan dan virtueel geld hebben waar je vervolgens niks mee kan doen voor zover ik kan zien. Ja je hebt een plaatje op je telefoon van het geld. Verder niks. Vind het eigenlijk regelrechte oplichting om het zo maar te noemen.
Vraag me af wat Microsoft hier van vindt en of ze hier iets tegen doen. Dit zijn gewoon smerige truukjes om geld af te troggelen van WP7 gebruikers. De app mag niet eens de naam App hebben.
Ze hebben ook een website....
http://pastagapp.com/bills
100 000 Dollar Bill - €0.99
Wil iemand met een en-US account eens kijken wat ie kost?
want als dat ook $0.99 is, doen ze eigenlijk hetzelfde als steam toen, waar heel wat ophef over geweest is.
Van t-mobile wel, sinds een paar dagen ofzo. Van de anderen weet ik niet. Geloof dat ze een twitteraccount hebben waar het misschien staat. Paar weken geleden toen ik hun website checkte stond het daar niet.
Wordament inmiddels in het nederlands.
Wel moeilijk even om om te switchen. is me wel gelukt om nu een paar keer eerste te worden. wil ook wel met 30-40 spelers
Wel moeilijk even om om te switchen. is me wel gelukt om nu een paar keer eerste te worden. wil ook wel met 30-40 spelers
Ja, geweldig dat ze, na Engels en Spaans, het Nederlands als derde taal hebben toegevoegdBloodclot schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:12:
Check out my photography on Instagram
Leuk spel iddBloodclot schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:12:
De Telegraaf heeft nu ook een app (zeggen ze): http://www.telegraaf.nl/d...egraaf_Windows-app__.html
Ik kan 'm alleen niet vinden, alleen "telegraaf.nl", maar dat kan 'm niet zijn.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Klopt, ook hier hebben ze hem nog niet kunnen vinden. Wat ik er van begrepen heb komt hij "zeer snel" in de Marketplace.
Overigens wel tenenkrommend dat ze het in dat nieuwsartikel over "Windows 7" hebben in plaats van over "Windows Phone 7".
Overigens wel tenenkrommend dat ze het in dat nieuwsartikel over "Windows 7" hebben in plaats van over "Windows Phone 7".
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dat misschien niet, maar geeft wel aan dat ze het platform al serieus genoeg vinden om ervoor te ontwikkelen. En ze zullen er op de site of in de krant ook wel reclame voor maken, dus dat is zoiezo wel goed nieuws.hjs schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:58:
Alsof ik zit te wachten op een app van het grootste roddelblad van Nederland
Zo merk je toch langzaamaan dat er steeds meer applicaties voor komen. De kans is groot dat het vooral komt omdat iemand een nieuwe telefoon heeft gekocht en vervolgens laat zien aan iemand die bij zo'n bedrijf werkt om vervolgens te zeggen "dat er nog geen applicatie voor WP7 is", waarna ze aan zoiets beginnen, maar het is een begin.
Vraag me af of de lancering van Windows 8 nog wat invloed gaat hebben op het aantal applicaties voor WP7 (dan wel WP8)
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 03-05-2012 13:46 ]
Inderdaad. Ik veeg m'n kont er nog niet mee af maar het is wel het grootste dagblad van Nederland
Goed nieuws, dus.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Gelijk maar ff geinstalleerd, super appfruitbakje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:25:
[...]
Van t-mobile wel, sinds een paar dagen ofzo. Van de anderen weet ik niet. Geloof dat ze een twitteraccount hebben waar het misschien staat. Paar weken geleden toen ik hun website checkte stond het daar niet.
Geloof dat de telegraaf app nu live staat.
Zal hem wel ff downloaden voor de teller
(denken andere straks, zo die telegraaf app voor windows phone is toch wel x keer gedowbload, wij moeten ook een app maken voor windows mobile)
(denken andere straks, zo die telegraaf app voor windows phone is toch wel x keer gedowbload, wij moeten ook een app maken voor windows mobile)
Verwijderd
welke teller?hjs schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:15:
Toch niet voor Windows Mobile mag ik hopen..hjs schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:15:
Zijn er nog meer mensen die ook niet kunnen inloggen op de wordament server.
http://www.wp7.nl/12430/wordament-nu-ook-in-het-nederlands/
Hij blijft maar zoeken naar het netwerk van wordament maar hij krijgt geen netwerk.... Betreft een lumnia 800 telefoon maar dat zal vermoedelijk niet relevant zijn
Hij blijft maar zoeken naar het netwerk van wordament maar hij krijgt geen netwerk.... Betreft een lumnia 800 telefoon maar dat zal vermoedelijk niet relevant zijn
Ik had hetzelfde probleem en ik heb het opgelost door bij de Games instellingen de verbinding met Xbox Live in te schakelen.sinasappel schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:45:
Zijn er nog meer mensen die ook niet kunnen inloggen op de wordament server.
Werkt in NL helaas alleen voor T-mobile (dus geen Vodafone helaas)fruitbakje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:32:
Voor alle mensen die niet nog niet betaald hebben voor Belstatus of een provider hadden waarvan het dataverbruik niet in Belstatus kon worden gecheck (of kon dat bijvoorbeeld voor T-mobile tegenwoordig wel?): Call Credit is gratis en werkt ook met NL providers (in ieder geval voor T-mobile bij mij).
Heb m inmiddels ook draaien en ziet er wat mij betreft zeer mooi uitMrSleeves schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:31:
De Telegraaf heeft nu ook een app (zeggen ze): http://www.telegraaf.nl/d...egraaf_Windows-app__.html
[ Voor 30% gewijzigd door Tomba op 04-05-2012 13:37 ]
Ik was er bang voor dat ze het niet zouden doen, maar Rock Werchter denkt ook aan WP7 
http://www.appmiral.com/applications/rockwerchter
Niet zo verwonderlijk hoor.lucash schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:46:
Ik was er bang voor dat ze het niet zouden doen, maar Rock Werchter denkt ook aan WP7
Appstrakt heeft vorig jaar ook al de Rock Werchter 2011 app ontwikkeld voor Windows Phone
Wauw.. Dan zijn ze al helemaal geweldig. Top!c-mattic schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:04:
[...]
Niet zo verwonderlijk hoor.
Appstrakt heeft vorig jaar ook al de Rock Werchter 2011 app ontwikkeld voor Windows Phone
Mijn app Ovay gaat helaas maandag van de Marketplace af wegen copyright infringement
Nou doet de officiele app van 9292 hetzelfde als mijn app dus zo erg zal het voor de meesten niet zijn, maar ik las dat er ook mensen waren die hun account hebben ingesteld op Americaans en die 9292 dus niet konden downloaden.Helaas voor die mensen...
Er is laatst een update van 9292 geweest en hij is nu internationaal ge-submit (staat in alle marketplaces).thefal schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:57:
maar ik las dat er ook mensen waren die hun account hebben ingesteld op Americaans en die 9292 dus niet konden downloaden.Helaas voor die mensen...
Bedankt voor het melden! Daar was ik nog niet van op de hoogte.Ru__ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:09:
[...]
Er is laatst een update van 9292 geweest en hij is nu internationaal ge-submit (staat in alle marketplaces).
inderdaad gisteren geupdate. interface is nu in het nederlands.cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:19:
[...]
Bedankt voor het melden! Daar was ik nog niet van op de hoogte.
Dit spel ook maar even gedownload en het was zo een uur later. Er zijn niet veel mobiele games die me boeien, maar wordament is zeker een uitzondering.Bloodclot schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:12:
Mij kon het gamen op een telefoon ook nooit zo boeien, maar juist de integratie met Xbox Live maakt het leuk. Gamen is leuk, maar als er achievements te halen zijn, heb ik net dat kleine stukje uitdaging meer erbij.
Kijk ook eens naar implosion en flowers. Beide leuke games waarvan flowers volgens mij gratis is. Implosion is betaald, maar zeker de mooite waard, vooral de wat hogere levels.
Kijk ook eens naar implosion en flowers. Beide leuke games waarvan flowers volgens mij gratis is. Implosion is betaald, maar zeker de mooite waard, vooral de wat hogere levels.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Kun je niet volstaan met de verwijzingen naar ov9292 verwijderen?thefal schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:57:
Mijn app Ovay gaat helaas maandag van de Marketplace af wegen copyright infringement
Wordament is echt bril-jant, heerlijk spel.
Eindelijk
Is deze nou exclusive (voor nu nog?)
Eindelijk
thanks die wist ik ook niet,heb ook nooit iets van een mailtje terug van ze gehadRu__ schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:09:
[...]
Er is laatst een update van 9292 geweest en hij is nu internationaal ge-submit (staat in alle marketplaces).
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Deze is nu nog exclusief jakristan schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:28:
Wordament is echt bril-jant, heerlijk spel.
EindelijkIs deze nou exclusive (voor nu nog?)
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Verwijderd
Is er al. Alleen nog niet met NL ondersteuning.Renegade! schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:10:
[...]
Ik weet dat ze bezig zijn met een Windows 8 versie
Stom dat ik hem nog niet in Marketplace vind, alleen via de directe link die Prikbordbox geeft
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
yay downloading....
zijn ze toch weer de eerste
(toch?)
yesmrsar schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:48:
yay downloading....zijn ze toch weer de eerste
(toch?)
-edit-
mooi, works like a charm. Nu voelt mijn windows phone helemaal compleet aan.
[ Voor 13% gewijzigd door polthemol op 07-05-2012 17:55 ]
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Verwijderd
De Rabo app verwijst ook naar een MyOrder app maar die is niet beschikbaar (US market).
Hmmm, bugje bij het eerste gebruik.
Het overboeken naar eigen rekening blijft bij mij hangen.
Ik moet de app afbreken
Hmmm, bugje bij het eerste gebruik.
Het overboeken naar eigen rekening blijft bij mij hangen.
Ik moet de app afbreken
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2012 19:00 . Reden: bug ]
Mooie app van de Rabo!
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Eerste overboeking gelukt (eigen rekening).
Alleen wil ik een rekening verbergen uit het overzicht maar dat lukt (nog) niet.
Instelling werkt niet volgens mij.
Verder goede app. Als je uit de app gaat en weer terug moet je opnieuw inloggen. Super veiligheid !!
Alleen wil ik een rekening verbergen uit het overzicht maar dat lukt (nog) niet.
Verder goede app. Als je uit de app gaat en weer terug moet je opnieuw inloggen. Super veiligheid !!
Verwijderd
Sinds ik 't laatst in de marketplace gevonden heb ben ook ik behoorlijk verslaafd aan Wordament geraakt. Op momenten dat ik even niets te doen heb komt de laatste tijd elke keer de telefoon weer tevoorschijn - lang geleden dat ik dat zo met een mobiel spelletje heb gehad. Stiekem ook wel leuk om eindelijk eens zoiets exclusief op WP te hebben
Verwijderd
Werkt alleen op het overzicht zonder inlog.Muta schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:43:
Na inloggen zie je al je rekeningen ongeacht die instelling.
Oke. Nou en toch zou ik willen dat het verbergbaar is. Dus als de Rabobank meeleest.. ;-)Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:15:
[...]
Werkt alleen op het overzicht zonder inlog.
Na inloggen zie je al je rekeningen ongeacht die instelling.
tbh heb ik die dingen liever nietMuta schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:21:
[...]
Oke. Nou en toch zou ik willen dat het verbergbaar is. Dus als de Rabobank meeleest.. ;-)
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Mooie app, loopt niet altijd heel soepel (schermovergangen bijvoorbeeld) maar functioneel in orde. Ik kan trouwens nu opeens wel weer over 3G mijn bankzaken doen. Zelfs via m.rabobank.nl ... vaag gedoe van KPN/Rabobank ...
Ik kan de Rabo app niet vinden in marketplace via de foon?
Was bij mij helaas ook niet zichtbaar via de marketplace op m'n telefoon, maar gewoon via de hierboven genoemde link naar je telefoon sturen werkt gelukkig welbadluckboy schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:56:
Ik kan de Rabo app niet vinden in marketplace via de foon?
Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1
Heerlijke app! Ziet er goed uit, en op het eerste gezicht werkt het hier ook lekker!
https://wren.co/join/Devian
als je naar het versie nummer kijkt zie je dat er 'privé' bijstaat, als Rabobank er klaar mee is komt ie wel publiek hoorkenneth schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:29:
Stom dat ik hem nog niet in Marketplace vind, alleen via de directe link die Prikbordbox geeft
Oh grappig, wist niet dat dat kon
Viber inmiddels ook beschikbaar (in beta) voor Windows Phone in de marketplace, helaas nog geen voice.
Ben wel benieuwd wanneer voice in de final zit of dit dan goed werkt en of het ook in de achtergrond werkt wat bij Skype blijkbaar niet kan. Gister toevallig een voicecall gedaan met Skype op de telefoon en dat ging prima (via Wifi)
Ben wel benieuwd wanneer voice in de final zit of dit dan goed werkt en of het ook in de achtergrond werkt wat bij Skype blijkbaar niet kan. Gister toevallig een voicecall gedaan met Skype op de telefoon en dat ging prima (via Wifi)
Viber kende ik niet.. soort whatsapp nu dus?
en nee Viber gaat ook niet in de achtergrond werken strax, OS limitatie.
Verwijderd
Hoeft ook niet op de achtergrond te draaien... Zolang je maar een push bericht krijgt als je gebeld worddefcon84 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:35:
Viber kende ik niet.. soort whatsapp nu dus?
Dat is alleen zo onbetrouwbaar. Het kan wel tot 5 min duren voordat je een push bericht binnen krijgt afhankelijk van het netwerk. Dan heeft de persoon aan de andere kant al lang opgehangen
Verwijderd
Hmmm, met Tango Video Calls krijg ik gewoon instant notificaties als ik gebeld wordCaelorum schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:06:
Dat is alleen zo onbetrouwbaar. Het kan wel tot 5 min duren voordat je een push bericht binnen krijgt afhankelijk van het netwerk. Dan heeft de persoon aan de andere kant al lang opgehangen
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat het ook aan het netwerk ligt. Iig t-mobile (dacht ik) had bij de introductie van WP7 in Nederland veel problemen met WP7. Op de een of andere manier kwamen push berichten de eerste 2-3 maanden zowat standaard 15 min later.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:14:
[...] Hmmm, met Tango Video Calls krijg ik gewoon instant notificaties als ik gebeld word. Dus het kan wel
Het is dus wel mogelijk, maar Microsoft garandeert het niet en met een goede reden, omdat de problemen niet allemaal binnen hun domein vallen.
Overigens had Hi er ook last van en bij zowel t-mobile als Hi is het tegenwoordig meer dan ok.
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 08-05-2012 16:56 ]
Sinds gister is de Rabobank App te verkrijgen (zie ook: http://www.windowsphone.c...d6-4c31-87cc-2a6993219140). Helaas kunnen wij hem niet vinden...
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Misschien lees je het topic eerst even... op nog geen pagina terug.Ankh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:56:
Sinds gister is de Rabobank App te verkrijgen (zie ook: http://www.windowsphone.c...d6-4c31-87cc-2a6993219140). Helaas kunnen wij hem niet vinden...
https://wren.co/join/Devian
Gaat snel allemaal, Viber, Rabobank, de twitter website voor WP7 is eindelijk geupdate, ziet er al een stuk beter uit.
Hier word ik moe van:
Hier word ik moe van:

[ Voor 48% gewijzigd door StrongArmLance op 08-05-2012 19:18 ]
Is er eigenlijk ook een andere manier om apps te kopen dan met credit card? Deze heb ik namelijk niet. En om nou voor elke aankoop mijn ouders credit card te gebruiken lijkt me ook geen strak plan, zullen ze ook niet fijn vinden.
Net als die mensen die een app een mindere waardering geven omdat ze geen credit card hebben en hem dus niet kunnen kopen

https://www.3vcard.nl/spNk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:17:
Is er eigenlijk ook een andere manier om apps te kopen dan met credit card? Deze heb ik namelijk niet. En om nou voor elke aankoop mijn ouders credit card te gebruiken lijkt me ook geen strak plan, zullen ze ook niet fijn vinden.
[ Voor 31% gewijzigd door Avalaxy op 08-05-2012 20:21 ]
Hoe werkt die Rabo abb, jongens?
In de marketplace staat hij niet, maar als ik op de website kies voor verzenden gebeurt er ook weinig.
In de marketplace staat hij niet, maar als ik op de website kies voor verzenden gebeurt er ook weinig.
Ik ben aangesloten via WiFi en 3G, maar ik zie niets verschijnen.Gefeliciteerd!
Het downloaden van de app begint over enkele seconden.
Opmerking: sommige apps zijn te groot om te downloaden via een mobiele verbinding en vereisen mogelijk een Wi-Fi-verbinding.
Meer persoonlijke financiën-apps
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Er ging bij mij via wifi de eerste keer ook iets mis, maar bij de tweede poging deed ie het. Heb het idee dat je gewoon even geduld moet hebben nadat je op de install-knop op de site hebt geklikt.Eagle Creek schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:24:
Hoe werkt die Rabo abb, jongens?
[...]
Ik ben aangesloten via WiFi en 3G, maar ik zie niets verschijnen.
prima app trouwens!
Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1
Maar krijg je dan een sms'je, of een melding bovenin? Wat kan ik verwachten?
Ik scrolde zelf even naar rechts en zag daar in mijn lijst met apps de rabobank app geinstalleerd worden. Verder heb ik nergens een melding o.i.d. gezienEagle Creek schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:29:
Maar krijg je dan een sms'je, of een melding bovenin? Wat kan ik verwachten?
Voor apps te kopen gebruik ik zelf mywirecard, is een onlince creditcard die je gratis kunt gebruiken. Kan je gewoon geld opzetten en dan zo betalen. Er zijn ook nog andere alternatieven denk ik.spNk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:17:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Verhip, ik heb hem al. Heb verder geen melding gehad of iets toegestaan.
Verwijderd
Klopt! Als je via de Web markeplace iets aanschaft dan wordt het meteen op je telefoon geïnstalleerd.
Als ik de link stuur naar mijn telefoon voro de rabobank app, dan krijg ik uiteindelijk de mededeling: "De app kan niet worden gekocht". Blijkbaar is de rabobank app alleen gesubmit voor de Nederlandse markt.
Dit gebeurt echt constant, erg jammer.
[webhero.nl]
nope,ik zit op de US market,en staat bij mij gewoon geinstalleerdkoekiemonster schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:17:
Als ik de link stuur naar mijn telefoon voro de rabobank app, dan krijg ik uiteindelijk de mededeling: "De app kan niet worden gekocht". Blijkbaar is de rabobank app alleen gesubmit voor de Nederlandse markt.
wat ik deed is gewoon : klik op link,linkerkant kiezen voor eigen marketplace,installeren en gaan
"verhip" hahaEagle Creek schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:42:
Verhip, ik heb hem al. Heb verder geen melding gehad of iets toegestaan.
Verwijderd
Dan ben je op de marketplace website niet ingelogd met je US Live account.koekiemonster schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:17:
Als je daarmee ingelogd bent dan kun je namelijk vanaf de NL apps pagina doorklikken naar de app versie op je eigen US marketplace als die er is (en die is er bij de Rabo app).
App download via Rabobank siteVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Dan ben je op de marketplace website niet ingelogd met je US Live account.
Als je daarmee ingelogd bent dan kun je namelijk vanaf de NL apps pagina doorklikken naar de app versie op je eigen US marketplace als die er is (en die is er bij de Rabo app).
[ Voor 19% gewijzigd door reller op 09-05-2012 14:55 ]
Ik heb de Rabo app via een nieuwsbericht gedownload op mijn tel, maar weet niet meer of het via Tweakers of NU.nl was. Stond een linkje in naar de app -> IE opende -> direct doorlink naar de Marketplace en downloaden maar.
Ben er overigens niet echt tevreden over. Hij lopot nog lang niet soepel en denk dat ik voorlopig dus even de website blijf gebruiken. Daarnaast doet hij het op dit moment niet, en ligt ook de mobiele website eruit
Ben er overigens niet echt tevreden over. Hij lopot nog lang niet soepel en denk dat ik voorlopig dus even de website blijf gebruiken. Daarnaast doet hij het op dit moment niet, en ligt ook de mobiele website eruit

Bij mij wil de Rabobank app niet starten, hij blijft hangen op het "wordt geladen" scherm. Meer mensen last van?
Samsung Omnia W in mijn geval (eigenlijk de AT&T Focus Flash, maar zelfde telefoon)
Blijkt dat ik bovenstaande tekst voor niets heb getypt
Samsung Omnia W in mijn geval (eigenlijk de AT&T Focus Flash, maar zelfde telefoon)
Blijkt dat ik bovenstaande tekst voor niets heb getypt
Vandaag 'Feed Me Oil' gekocht. Is nog maar sinds gisteren beschikbaar, Xbox Live spelletje voor $0.99. Zit goed in mekaar en je bent er wel even mee bezig voor die 99 cent
Ja, Fruit Ninja was ook al weer 0,99 cent. Beter dan 2,99, hopen dat vele games volgen, zou ik wel fijn vinden, nou wie nietRenegade! schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:57:
Vandaag 'Feed Me Oil' gekocht. Is nog maar sinds gisteren beschikbaar, Xbox Live spelletje voor $0.99. Zit goed in mekaar en je bent er wel even mee bezig voor die 99 cent
Wie weet er een app waarmee ik een foto kan maken, bewerken, uploaden en met een link plaatsen op bv got of een ander forum?
Flickr doet het niet en photobucket dacht ik ook niet
Ondanks de 99 eurocent kon de demo mij niet echt boeien, dus ik laat hem links liggen. Fruit Ninja is overigens wel leuk om te doen.....Renegade! schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:57:
Ik was benieuwd of ik dat red op mijn Nokia Lumia 710.hjs schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:01:
Wie weet er een app waarmee ik een foto kan maken, bewerken, uploaden en met een link plaatsen op bv got of een ander forum?
* Kamera app openen. Foto nemen. Naar links swipen. Opties: foto bewerken, met de app (is dat Nokia only? geen idee) Creative Studio. Opslaan. Weer naar bewerken-> opsturen (ik heb geen NL versie hier, missch. is de benaming anders) --> naar skydrive.
* Skydrive openen, foto zit it een van de mappen, bij mij 'Mobile Upload', map openen, foto openen, opties: hier kun je kiezen voor 'vrijgeven' (of een ander NL woord), en je krijgt weer drie opties, link in email zenden, link kopieren, en rechten.
---> en daarna hier in een img tag zetten?
Klopt het dat de Marketplace al weken niet geupdate is qua "eerste apps"? Weet even niet hoe ik het anders moet noemen 
Voorheen als er een grote app uit kwam dan werd die meteen gepromote in de Marketplace, en bij 'apps' en 'games' stonden ook altijd de 3 nieuwste.
Nu heb ik al ruim een maand de Tripadvisor app als 'promoted app' (ben even de officiele naam kwijt) en bij 'apps' staan al net zo lang heytell, ffffound en mystocks portfolio. Bij 'games' heb ik gerbil physics, duudle en wordfeud nog steeds
Ik weet dat die 'promoted app' (of was het feutured app?) door MS NL gekozen kan worden, want ieder land kan die app zelf kiezen. En blijkbaar vind MS NL de Tripadvisor app echt helemaal ge-wel-dig, maar die 3 apps bij 'apps' en 'games' zouden toch de laatste 3 apps gewoon moeten zijn?
Meer mensen bij wie de Marketplace "vast" zit? Of ligt dit aan mijn tel? Heb hem in die 1,5 maand al een aantal keer opnieuw opgestart, zelfs vandaag nog, dus dat helpt niks.
Voorheen als er een grote app uit kwam dan werd die meteen gepromote in de Marketplace, en bij 'apps' en 'games' stonden ook altijd de 3 nieuwste.
Nu heb ik al ruim een maand de Tripadvisor app als 'promoted app' (ben even de officiele naam kwijt) en bij 'apps' staan al net zo lang heytell, ffffound en mystocks portfolio. Bij 'games' heb ik gerbil physics, duudle en wordfeud nog steeds

Ik weet dat die 'promoted app' (of was het feutured app?) door MS NL gekozen kan worden, want ieder land kan die app zelf kiezen. En blijkbaar vind MS NL de Tripadvisor app echt helemaal ge-wel-dig, maar die 3 apps bij 'apps' en 'games' zouden toch de laatste 3 apps gewoon moeten zijn?
Meer mensen bij wie de Marketplace "vast" zit? Of ligt dit aan mijn tel? Heb hem in die 1,5 maand al een aantal keer opnieuw opgestart, zelfs vandaag nog, dus dat helpt niks.
Ik zie geocaching, im wp7 en een hotel app staan als in marketplace open bij apps.
Vindt het wel altijd lang duren qua updates
Hoelang terug stond er nu een verhaaltje op wp7.nl over hun app die een update zou krijgen of over de verbeteringen in nieuwe facebook versie.
Vindt het wel altijd lang duren qua updates
Hoelang terug stond er nu een verhaaltje op wp7.nl over hun app die een update zou krijgen of over de verbeteringen in nieuwe facebook versie.
[ Voor 58% gewijzigd door hjs op 09-05-2012 22:54 ]
voor de Nokia mensen
even scannen met je lumia, is nog niet te vinden in de market

9292 werkt wel nog gewoon, wss hebben ze iets aangepast waardoor derden niet meer aan de data kunnen
Nokia City Lens for Windows Phone

hmm nee wist ik nog niet..magnifor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:50:
Is het bekend dat Spoorboekje en Trein Informatie geen data inladen?
9292 werkt wel nog gewoon, wss hebben ze iets aangepast waardoor derden niet meer aan de data kunnen
Spoorboekje werkt hier gewoon hoor.magnifor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:50:
Is het bekend dat Spoorboekje en Trein Informatie geen data inladen?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Many thnx!defcon84 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:59:
voor de Nokia mensenNokia City Lens for Windows Phone
[afbeelding]
[afbeelding]
Straks even proberen in het centrum.
het opent ja, maar probeer eens een reis te plannen..
npInZane schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:21:
[...]
Many thnx!
Straks even proberen in het centrum.
werkt best leuk btw, ik vind het ook mooi als je je gsm plat houdt, dan krijg je een kaartje
Is ook geen Probleem?defcon84 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:39:
[...]
het opent ja, maar probeer eens een reis te plannen..
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Nokia City Lens werkt wel goed. Tiktje net bv aldi in en krijg gewoon alle aldi's in de buurt te zien, behalve de dichtstbijzijnde....Zelfde gold trouwens voor AH die naast de Aldi zit hier. Verder is het een erg leuke app.
Dit doet me afvragen waar Layar voor WP blijft. Die is ruim een jaar geleden al gedemonstreerd door MS.
idd, werkt hier nu ook weer.
Ze zullen hun servers aangepast hebben, juist ergens in dat kwartier
Ik heb hier ook vaker last van gehad. Net alsof de app over max requests heen gaat ofzo.defcon84 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:18:
[...]
idd, werkt hier nu ook weer.
Ze zullen hun servers aangepast hebben, juist ergens in dat kwartier
Vanochtend bij het NOS Nieuws "reclame" voor de officiële NOS app. Weer een schaap (over de dam..
):
http://www.windowsphone.c...00-4e2d-a474-35f5a9abc261
http://www.windowsphone.c...00-4e2d-a474-35f5a9abc261
Ik heb inmiddels verschillende trein apps geprobeerd:
- Treintijden
- Spoorboekje
- Trein informatie
- Treinplanner
Maar geen van deze apps doen wat ik wil, namelijk dat wanneer ik bij vertrektijden een trein selecteer dat ik dan alle tussengelegen stations kan zien. Weet iemand een app waarmee dat wel kan?
- Treintijden
- Spoorboekje
- Trein informatie
- Treinplanner
Maar geen van deze apps doen wat ik wil, namelijk dat wanneer ik bij vertrektijden een trein selecteer dat ik dan alle tussengelegen stations kan zien. Weet iemand een app waarmee dat wel kan?
[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 11-05-2012 12:25 ]
Nee. Spoorboekje kan wel tussengelegen stations laten ziet van een geplande reis, maar dat kunnen wel meer apps.
Nu moet ik wel zeggen dat je eis vrij specifiek is. Ik heb zelf nooit vraag gehad naar die functionaliteit (niet om jou verzoek af te wuiven, maar meer als verklaring dat veel developers de nood misschien ook niet zien).
Nu moet ik wel zeggen dat je eis vrij specifiek is. Ik heb zelf nooit vraag gehad naar die functionaliteit (niet om jou verzoek af te wuiven, maar meer als verklaring dat veel developers de nood misschien ook niet zien).
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.