Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Trapster; een soort van icoyote clone, zoekt beta testers:
http://blog.trapster.com/...pp-and-you-could-win-500/

Ze vragen wel veel permissies dus dat heb ik alvast geescaleerd. Eens zien in hoeverre ze antwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Overal duiken nu advertenties op waar je de Lumia 800 Wordfeud ziet draaien, slim :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

WF gebruikers, het woordenboek klopt niet heel goed inderdaad. Je kunt alle woorden laten eindigen zonder de "n" waardoor "woorde" ook een goed woord is.
Het is trouwens vrij logisch dat je accu snel leeg is als je heel veel op WF rondhangt. Hij maakt steeds verbinding met de server en dit is o.a. te zien aan de reclame (bij de proefversie).
Als je net zo lang op de Nu.nl app zit dan gaat ie net zo snel leeg vermoed ik. Logisch eigenlijk in mijn ogen.
Om de accu te sparen kun je bij de Omnia W de batterysaver inschakelen daardoor kan ik 2x zo lang doen met mijn batterij puur door deze instelling. Nadeel is wel dat er geen internet verkeer meer wordt gepushed.

Als test heb ik overal mijn GPS verbeteringen en GPS gegevensverkeer uitschakeld, ben benieuwd of dit scheelt in de accutijd, momenteel laad ik mijn telefoon bijna elke avond op als deze op 40% zit.
kenneth schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:40:
Overal duiken nu advertenties op waar je de Lumia 800 Wordfeud ziet draaien, slim :P
yep en een tablet met Wordfeud in landschap stand, wat dus niet kan :)

[ Voor 61% gewijzigd door Kiswum op 08-02-2012 10:03 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

*kuch* off-topic over toetsenbord instellingen enz. Dat soort zaken hoort thuis in het algemene WP7 topic.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzovds
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09-2024
Even de reactie van de Rabobank over een WP7 app.
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze willen wij reageren op de e-mail die u naar de On line Helpdesk Rabo Internetbankieren heeft gestuurd op 3-2-2012 om 12:31:22.

Een app voor Windows Phone 7 is in ontwikkeling.
Wanneer deze echter beschikbaar is, is nog niet bekend.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Peter Kerkhoff

On line Helpdesk Rabo Internetbankieren
Even afwachten dus.. Zo moeilijk kan 't toch niet zijn?!
Antwoord overigens gisteren binnengekregen..

[ Voor 4% gewijzigd door lorenzovds op 08-02-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Deze had ik van de ING bank:

Opschieten dus, want met 10miljard overheidssteun (mijn belastinggeld) wil ik daar wel iets voor terug.
Geachte heer MRELynx,

In uw e-mail vraagt u of er ook een Mobiel Bankieren App voor Windows Phone 7 komt. Graag reageren wij hierop.

Met deze App leggen wij de basis voor mobiel bankieren bij de ING. De komende maanden gaan wij uiteraard verder met de ontwikkeling van de App. Wij kunnen u niet aangeven of en zo ja wanneer de Mobiel Bankieren App beschikbaar wordt gemaakt voor Windows Phone 7.

Wij gebruiken de reacties van onze klanten om de Mobiel Bankieren App verder te verbeteren. Uw signaal met betrekking tot het beschikbaar maken van de App voor Windows Phone 7 nemen wij hierin mee.

Voor het laatste nieuws over mobiel bankieren bij de ING adviseren wij u onze website, http://www.ING.nl/mobiel in de gaten te houden.
En deze van de ABN Amro:
Geachte heer MRELynx,

Hartelijk dank voor uw vraag over de beschikbaarheid van de ABN AMRO Mobiel bankieren app op een ander platform.

Er zijn op dit moment geen plannen om de app op het Nokia of Windows Mobile platform uit te brengen. Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen en zullen ons beleid hierop aanpassen zodra daar aanleiding toe is.

Kijk voor meer informatie over de ABN AMRO Saldo app op www.abnamro.nl/saldo

Hebt u nog vragen? Stel deze dan eenvoudig via www.abnamro.nl. Typ uw vraag rechtsboven in de zoekbalk in en bekijk de gegeven resultaten. Vindt u uw antwoord niet? Mail ons dan www.abnamro.nl/e-mailbericht of bel 0900 - 92 16

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 08-02-2012 15:19 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik heb ook naar de ING een mail gestuurd en hetzelfde antwoord teruggekregen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Niemand nog een app tegen gekomen waarmee je van de airserver video kan streamen? Ik gebruikte dat vaak op mijn vorige telefoon. Ik heb Qloud Media gevonden, maar die crasht zodra ik het IP adres en poort nummer heb ingegeven.

Ook een iCloud app zou welkom zijn, maar dat is teveel denk ik :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

MRELynx schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:12:
Deze had ik van de ING bank:

Opschieten dus, want met 10miljard overheidssteun (mijn belastinggeld) wil ik daar wel iets voor terug.

[...]

En deze van de ABN Amro:

[...]
Ja hoor daar is het standaard mailtje met windows mobile weer....

En van Rabobank is zeker goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand een standaard bericht wat wij naar een bank kunnen sturen?
Als we ze een beetje gaan spammen, gaan ze misschien wel aan de gang. Is de enigste app die ik nog echt mis, ABN Amro Saldo.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

NoFearCreations schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:31:
Iemand een standaard bericht wat wij naar een bank kunnen sturen?
Als we ze een beetje gaan spammen, gaan ze misschien wel aan de gang. Is de enigste app die ik nog echt mis, ABN Amro Saldo.
Het lijkt mij niet heel slim om met een standaard bericht te gaan spammen, dan weten ze meteen dat het een club mensen is die elkaar aan zit te steken. Je kan veel beter allemaal even je eigen tekst richting ING/ABN etc gooien waardoor het lijkt alsof de vraag uit veel meer hoeken komt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:51:
[...]

Het lijkt mij niet heel slim om met een standaard bericht te gaan spammen, dan weten ze meteen dat het een club mensen is die elkaar aan zit te steken. Je kan veel beter allemaal even je eigen tekst richting ING/ABN etc gooien waardoor het lijkt alsof de vraag uit veel meer hoeken komt.
Ik vraag me serieus af of beide opties werken. Ik denk dat ze eerder kijken naar een marktaandeel dan dat ze even 20 mailtjes binnenkrijgen. Zoiezo zijn banken wat dat betreft niet de snelste in het ontwikkelen van (vernieuwende) toepassingen voor hun "services"

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw met windows phone 7.5. Nu kom ik van android waar alles te tweaken is. Daar had je apps voor het instellen van helderheid, het wergeven van de batterij status in de statusbalk en het snel aan/uit zetten van wifi ed. Zijn er voor windows phone 7.5 soort gelijke apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Batterij status doe je door te swypen zoals je bij android de notifications opvraagt. Voor het snel schakelen van wifi enzo gebruik ik 'Toggle'.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:50:
Batterij status doe je door te swypen zoals je bij android de notifications opvraagt. Voor het snel schakelen van wifi enzo gebruik ik 'Toggle'.
Toggle is handig! Ik bedoelde eigenlijk in procenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

zonoskar schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:50:
Ik heb WP Shortcut Tiles; ik denk dat dat hetzelfde doet.

Toggle heeft overigens wel een "vreemde" functie: een dubbele tile. Ik dacht dat dat verboden was voor Apps die niet van Microsoft zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe site online om suggesties te geven aan ontwikkelaars welke apps er nodig zijn en hoeveel mensen deze graag willen zien:
http://wprequests.uservoice.com/forums/149122-general

Heb er zelf al 1 aangemaakt voor 9292ov, maar diverse bank-applicaties kunnen daar dus ook worden neergezet. Lijkt me handiger dan een mailtje sturen want zo kunnen ze makkelijk zien hoeveel mensen dat nog meer willen zien (gok dat ze die mailtjes niet bij elkaar optellen).

Misschien ook iets voor de TS

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 09-02-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Zoals daar al aangegeven werd, splitsen is misschien beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:58:
[...]

Toggle is handig! Ik bedoelde eigenlijk in procenten ;)
Die batterij status door te swypen bovenin het scherm levert vaak het verkeerde beeld op. Bij 40% lijkt hij via het notificatiescherm eigenlijk leeg te zijn.

Hiervoor gebruik ik ook Toggle en supreme shortcuts.
De laatste is volgens mij alleen te verkrijgen als je je telefoon hebt geroot, Samsung Omnia W gebruikers kunnen dit via een website makkelijk unlocken.
nieuws: Windows Phones Samsung zijn te jailbreaken via browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:46:
[...]

Dat Wordfeud zit ook de hele tijd op mijn 3G.
Waarom?
Zou toch alleen nodig zijn als ik een correct woord heb ingevoerd.

p.s.
Het woordenboek van Wordfeud is trouwens echt lachwekkend slecht.
Dat verklaart meteen waarom WordFeud zoveel batterij verbruikt :/
hopelijk word dat gefixt met een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 06:36
MrSleeves schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:49:
[...]

Zoals daar al aangegeven werd, splitsen is misschien beter.
Ja maar de lijst gaat op basis van votes neem ik aan? Dus dan kan je toch beter 100x 3 votes aan 1 idee geven dan 1x 3 votes aan 100 ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

DeMoN schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:16:
[...]

Ik heb na mijn 2e bericht nog steeds geen bericht terug mogen ontvangen.. ben nog steeds erg benieuwd!
Ik heb hierna nog een 3e bericht gestuurd. Weer geen reactie! Daarna gebeld. Doorgevraagd. Doorgevraagd. Kreeg er niet meer uit dan we zijn er mee bezig! Woehoooee.. beter dan niets.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:11:
[...]
Dat verklaart meteen waarom WordFeud zoveel batterij verbruikt :/
hopelijk word dat gefixt met een update!
Het lijkt er haast wel op dat Wordfeud de woordenboeken op de server heeft staan of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Hoewel er een grappige RSS readert tweakers appje is, is dit natuurlijk niks vergeleken met de officiele iphone en android apps van tweakers zelf.

Zou tweakers ooit ook nog met een WP app komen?

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Die app is wel hypernerveus trouwens, als je naar het scherm kijkt scrollt hij al naar het volgende artikel.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

koekiemonster schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:35:
Hoewel er een grappige RSS readert tweakers appje is, is dit natuurlijk niks vergeleken met de officiele iphone en android apps van tweakers zelf.

Zou tweakers ooit ook nog met een WP app komen?
Ik hoop het, met reacties dan

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 10-02-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:34:
[...]

Het lijkt er haast wel op dat Wordfeud de woordenboeken op de server heeft staan of zoiets.
dat is ook zo :) De nederlandse woorden worden gechecked via TaalTik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:34:
[...]

Klopt, wordfeud doet alles op de server, ook het controleren van woorden. Dus als ze iets veranderen is dat meteen voor iedereen zo (dus alle apps op alle platformen hebben daar profijt van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:43:
[...]
Klopt, wordfeud doet alles op de server, ook het controleren van woorden. Dus als ze iets veranderen is dat meteen voor iedereen zo (dus alle apps op alle platformen hebben daar profijt van)
Ronduit een waardeloze beslissing.
Ik kan in de trein bijvoorbeeld nauwelijk Wordfeud spelen omdat ik dan vaak nauwelijk of geen verbinding heb en Wordfeud me continu met verbindingsprobleem meldingen bombardeert.
Een concurrent als Alphajax laat me gewoon woorden proberen en geeft meteen aan als het fout is zonder een 3G uitvraag naar de server.

Het is ook waardeloos voor mensen die al batterij issues hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:43:
[...] Klopt, wordfeud doet alles op de server, ook het controleren van woorden. Dus als ze iets veranderen is dat meteen voor iedereen zo (dus alle apps op alle platformen hebben daar profijt van)
Heh en ik maar denken dat het door die ads komt :P Ben blij dat ik iig zeker 95% van mijn anderhalf uur in de trein verbinding heb. Al moet ik wel zeggen dat na een zo'n sessie Wordfeud ik de rest van de dag toch rustig aan moet doen vanwege de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:56:
[...]

Ronduit een waardeloze beslissing.
Ik kan in de trein bijvoorbeeld nauwelijk Wordfeud spelen omdat ik dan vaak nauwelijk of geen verbinding heb en Wordfeud me continu met verbindingsprobleem meldingen bombardeert.
Een concurrent als Alphajax laat me gewoon woorden proberen en geeft meteen aan als het fout is zonder een 3G uitvraag naar de server.

Het is ook waardeloos voor mensen die al batterij issues hebben.
wat heeft dit nou met batterij issues te maken? En sowieso, zelfs als je iets offline kan doen de zet zal toch online doorgegeven moeten worden.

Maar goed, ik denk dat die beste man het wel beter weet dan jij en ik :) (hij verdient niet voor niets zoveel geld)

btw, als je dit in de app op wilt lossen is echt extreem moeilijk. Hoe ga je iemand laten spelen tegen iemand met een oudere versie van de app? Lang niet iedereen update altijd. Dat is nu ondervangen door het op de server centraal te regelen. Erg slim juist.

[ Voor 14% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 10-02-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Sorry dat ik het zeg, maar waarom klagen mensen over een internetapplicatie die niet werkt als er geen internet is. Doordat er maar 1 database is met de woordenboeken is het tegenwoordig handiger om alles in de Cloud te plaatsen zodat er maar 1 update nodig is voor alle platformen.
Zo vind ik het zelf vreemd dat een applicatie als whatsapp perse een simkaart wilt gebruiken terwijl je dit alleen maar met Wifi goed kunt gebruiken. Hierdoor kunnen tablets deze app niet draaien.

Ok nu weer terug naar de navigatie apps.
Als jullie meer keuze willen hebben in een goede navigatie app, dan raad ik jullie aan om te stemmen bij Sygic zodat er een WP versie wordt gemaakt:
http://support.sygic.com/...dows_phone_version-1agbf5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver de potver, ze moeten whatsapp nou eindelijk es een keertje soepel laten werken. Ben nu weer 10 minuten aan het wachten voordat een bericht doorkomt. Vrij waardeloos langzaam werkende app is et.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 17:44
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:31:
Godver de potver, ze moeten whatsapp nou eindelijk es een keertje soepel laten werken. Ben nu weer 10 minuten aan het wachten voordat een bericht doorkomt. Vrij waardeloos langzaam werkende app is et.
En daarom gebruik ik Ebuddy XMS. Is alleen nog beperkt, geen afbeeldingen e.d. Maar dat komt vast, de iPhone versie heeft dat wel. Het mooie is dat je ook vanaf je PC berichten kan sturen. Ik denk dat Ebuddy dit jaar terrein gaat winnen. Nederlands fabrikaat trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Belstatus voor Hi! is nu beschikbaar in de Marketplace!

Belstatus voor Hi!

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ik kan echt niks met ebuddt, je vrienden moeten dit ook installeren voordat je ze kan vinden. Naja whatsapp is hier ingeburgerd dus dat is een no-deal. Het zou handig zijn mocht je kunnen chatten tegen mensen op facebook chat die geen ebuddy hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:31:
Vrij schandalig dat Whatsapp zo ruk is op Windows Phone 7.5. Een reden om nog lekker bij Android te blijven, waar de app super op werkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Laatst online: 12-09 10:05
Rtl4 maakt nu reclame voor de voice of holland kids app met een witte lumia 800 in beeld, die 17 februari in de Market komt. Ik hoop dat meer bedrijven dit op gaan pikken.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Ik mis de hockey.nl app van Android en iOS nog wel. Ten eerste omdat het op die manier makkelijk is om de competitie en je team's programma bij te houden, maar al helemaal vanwege het scheidsrechtersmenu dat in de app zit. De mobiele site biedt die functionaliteit niet.

Vandaag een mailtje gestuurd. Op de site van hockey.nl staat dat deze lui verantwoordelijk zijn voor de mobiele apps en site.

Als jullie ook een mailtje zouden kunnen tikken, zijn ik en alle andere hockeyende Windows Phone-gebruikers je dankbaar :D

[ Voor 3% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 12-02-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Is er eigenlijk een NL website voor WP7 net zoals androidplanet en iphoneplanet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ik volg zelf gewoon pocketnow, gizmodo, wmpoweruser, 1800pocketpc, enzovoorts.

Er is ook wp7.nl, maar die vind ik persoonlijk niet heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:30:
[...]

wat heeft dit nou met batterij issues te maken? En sowieso, zelfs als je iets offline kan doen de zet zal toch online doorgegeven moeten worden.

Maar goed, ik denk dat die beste man het wel beter weet dan jij en ik :) (hij verdient niet voor niets zoveel geld)

btw, als je dit in de app op wilt lossen is echt extreem moeilijk. Hoe ga je iemand laten spelen tegen iemand met een oudere versie van de app? Lang niet iedereen update altijd. Dat is nu ondervangen door het op de server centraal te regelen. Erg slim juist.
het online/offline hebben van het woordenboek is niet het issue..
dat moet natuurlijk online staan om alle logische redenen (altijd laatste versie, kan niet worden gecheat, plaatsbesparing op je telefoon, ...)

Maar ik heb wel een probleem met het volgende:
Af en toe als ik naar mijn bord aant staren ben om een woord te bedenken krijg ik een soort ping-timeout ("Connection error: could not connect to the Wordfeud server. Make sure you have an active internet connection.")
Dat wil dus zeggen dat Wordfeud continue verbinding heeft met hun servers, wat natuurlijk veel batterij verbruikt, en volgens mij totaal niet nodig is als ik weer eens 10 minuten geen woord vind :z
Als ik switch naar mijn diagnostics is het verbruik ook over de 550mAh, wat natuurlijk verschrikkelijk veel is.. gemiddeld gaat mijn Lumia 800 nu maar 13 uur mee (met de laatste update)...
Crescendo schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 23:20:
Ik kan echt niks met ebuddt, je vrienden moeten dit ook installeren voordat je ze kan vinden. Naja whatsapp is hier ingeburgerd dus dat is een no-deal. Het zou handig zijn mocht je kunnen chatten tegen mensen op facebook chat die geen ebuddy hebben.
Ga eens naar de standaard messaging app :p
zit gewoon ingebakken in WP hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dertien uur is wat ik gemiddeld haal :X Gebruik ik mijn telefoon nu heel veel meer dan de gemiddelde gebruiker of is mijn batterij stuque?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kenneth schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:30:
Dertien uur is wat ik gemiddeld haal :X Gebruik ik mijn telefoon nu heel veel meer dan de gemiddelde gebruiker of is mijn batterij stuque?
compleet afhankelijk hoeveel ik op "slurpende" apps zit zoals whatsapp en wordfeud.

Zonder deze 2 apps doe ik meestal zo'n 20-?? uur,met is tussen de 12-18 uur :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/duseU.jpg
En zie hier, verslagen door WebOS.

Hopelijk wordt het ooit meer dan 1% marketshare, anders kan MS misschien beter de handdoek in de ring gooien.

Weten we ook gelijk waarom bepaalde apps maar niet komen.... ;)

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

kenneth schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:30:
meest logische is de eerste optie :)
wat zegt je Diagnostics app? verbruik & maximum?

zonder Wordfeud doe ik 24-30 uur..
geen idee hoeveel ik haal zonder WhatsApp, meteen dag 1 geïnstalleerd natuurlijk want wat heb je aan een telefoon als je 'm niet gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
defcon84 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:27:
[...]

dat moet natuurlijk online staan om alle logische redenen (altijd laatste versie, kan niet worden gecheat, plaatsbesparing op je telefoon, ...)

Af en toe als ik naar mijn bord aant staren ben om een woord te bedenken krijg ik een soort ping-timeout ("Connection error: could not connect to the Wordfeud server. Make sure you have an active internet connection.")
Dat wil dus zeggen dat Wordfeud continue verbinding heeft met hun servers, wat natuurlijk veel batterij verbruikt, en volgens mij totaal niet nodig is als ik weer eens 10 minuten geen woord vind :z
Als ik switch naar mijn diagnostics is het verbruik ook over de 550mAh, wat natuurlijk verschrikkelijk veel is.. gemiddeld gaat mijn Lumia 800 nu maar 13 uur mee (met de laatste update)...

[...]

die melding heb ik ook gezien, dat betekend niet dat je continue een verbinding hebt met de server, dat is gewoon een melding dat een verbinding die op de achtergrond gemaakt wordt niet is gelukt (om bv de huidige games op te halen) wordfeud werkt geheel met JSON calls. er is geen continue verbinding met de servers van wordfeud.

btw, als jij switched naar de diagnostics is op dat moment de wordfeud app alweer gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

defcon84 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:46:
[...]

meest logische is de eerste optie :)
wat zegt je Diagnostics app? verbruik & maximum?
Full Charge 1304mAh, Current 160-200mA

Heb alle background taks die je kan uitzetten uitgezet.

Gebruik mijn telefoon wel een paar keer per uur een minuutje. Als ik het druk op mijn werk heb zit de batterij aan het eind van de dag nog wel op 70%, anders 40% oid. En onderweg Spotify is ook een energieslurper zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:09:
[...]btw, als jij switched naar de diagnostics is op dat moment de wordfeud app alweer gestopt.
Is die dan ook daadwerkelijk gestopt of is die bezig met stoppen op de achtergrond? En meet de diagnostics van Nokia alleen huidig verbruik of gemiddelde verbruik over een bepaalde periode (bijv. seconde)?
koekiemonster schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:41:
[afbeelding]
Hopelijk wordt het ooit meer dan 1% marketshare, anders kan MS misschien beter de handdoek in de ring gooien.
Het is altijd lastig om aan dit soort gegevens conclusies te hangen. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de doelgroep van USA Today en WP7 geen overlap hebben en dat daardoor er een extreem verschil in downloads is.
Maar ben het met je eens dat dit niet echt positief is voor het platform.

[ Voor 44% gewijzigd door Caelorum op 13-02-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:15:
[...]

Is die dan ook daadwerkelijk gestopt of is die bezig met stoppen op de achtergrond? En meet de diagnostics van Nokia alleen huidig verbruik of gemiddelde verbruik over een bepaalde periode (bijv. seconde)?

[...]

Het is altijd lastig om aan dit soort gegevens conclusies te hangen. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de doelgroep van USA Today en WP7 geen overlap hebben en dat daardoor er een extreem verschil in downloads is.
Maar ben het met je eens dat dit niet echt positief is voor het platform.
Kan verschillende redenen hebben. Misschien is het plaatje al wat ouder en was de WP7 app net uit (13-5-2011) of is er totaal geen promotie geweest van WP7, maar wel van de rest. Ik denk zoiezo dat dit een app is die maar een kleine groep mensen wil hebben. Als zo'n app niet bovenaan de lijsten komt te staan dan zal een groot gedeelte de app niet vinden. Maar goed, het is een app van een tv-zender. Dat lijken me ook weer niet echt belangrijke apps. Verder kan het nog voorgeinstalleerd zijn op andere devices of als reclame op de app zelf (bv in andere applicaties) worden getoond.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

[...]

die melding heb ik ook gezien, dat betekend niet dat je continue een verbinding hebt met de server, dat is gewoon een melding dat een verbinding die op de achtergrond gemaakt wordt niet is gelukt (om bv de huidige games op te halen) wordfeud werkt geheel met JSON calls. er is geen continue verbinding met de servers van wordfeud.

btw, als jij switched naar de diagnostics is op dat moment de wordfeud app alweer gestopt.
dat snap ik ook wel en het scherm aanhebben zal natuurlijk wel wat verbruiken, maar hoe verklaar je dan dat sinds WordFeud men gsm maar 50% meegaat? verbruikt ie veel cpu mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
koekiemonster schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:41:
[afbeelding]

80k tegenover 130k voor Android tablets... vind ik niet slcht hoor. Bovendien moet je je ook afvragen wanneer de WP7 app gelanceerd is, en wanneer de WebOS app gelanceerd is. Heb je hier de data voor?
[...]
Werkt het ook om een app te thumbstonen? Ik weet niet hoe goed je WF dan nog kunt lezen, maar als ik een game als Plants vs Zombies speel, en ik ga naar het "multi task" overzicht, en keer daarna terug naar de game (zonder een andere app geopend te hebben dus) dan moet hij alsnog opnieuw laden. Misschien is dat dus nog een truc om het verbruik van WF te verkleinen terwijl je een woord zoekt...

En die diagnostic app, is dat van Nokia of een dowload voor ieder merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
En die diagnostic app, is dat van Nokia of een dowload voor ieder merk?
Het is geen download, maar een unlock.
Op de Nokia's moet je "bellen" naar ##634#
Probeer het, zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat is wel een issue omdat je telefoon dus telkens als je even een woordje probeert vebinding gaat zoeken en dat duurt lang als je verbinding ruk is.
En cheaten is natuurlijk onzin omdat als een zet is goedgekeurd door het lokale woordenboek op je telefoon men nog steeds een servercheck kan doen op een on line woordenboek. Maar dan heb je maar eenmalig een on line check waar je met een trage verbinding op moet wachten ipv 10 of 20.

Verder kan je lokale woorden boek best updaten met app updates.
Dat hoeft heus niet elke week en als je dat wel zou willen kan de apps ook best wat aanvullings data binnen halen en in local storage opslaan voor de periode tussen app updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Official Facebook for Windows Phone getting huge update today http://bit.ly/xh7f4D #wp7 #windowsphone
Overigens ook vanaf twitter:
De rabo twitterde iets over de iphone app, waarop ik vroeg wanneer de windows phone app kwam.
@Rabobank
@*****_hjs Nog heel even geduld... :)

[ Voor 22% gewijzigd door hjs op 14-02-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

hjs schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Overigens ook vanaf twitter:
De rabo twitterde iets over de iphone app, waarop ik vroeg wanneer de windows phone app kwam.

[...]
Allebei heerlijk nieuws :) JEUHH
Vooral die performance improvement... wat is die app retelangzaam he!

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 14-02-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

De nieuwe Facebook-update staat nu in de marketplace. Het is echt een hele verbetering, en het is vooral fijn dat er nu eindelijk groepen worden ondersteund :). Loopt ook gewoon soepel. Ik ben tevreden, nu hoef ik eindelijk niet meer naar de mobiele website.

Je moet de update misschien wel even 'forceren' voordat je hem kan binnenhengelen.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Die Facebook app is na de update echt super gaaf. Snel, soepel en perfect in de Metro style. Wat mij betreft een van de betere apps in de app store op dit moment!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Toch maar weer eens proberen dan, was na de eerste versie overgegaan op m.facebook.com :)

edit:
WTF? Soepel, mooi, functioneel. Echt een vooruitgang zeg _o_

[ Voor 29% gewijzigd door kenneth op 14-02-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af wat een facebook app voor meerwaarde heeft nu het zo mooi geintegreerd zit in de Personen tile?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Nu heeft het vooral meerwaarde omdat er meer informatie doorkomt dan de personen info laat zien.

De Facebook app is echt mooi geworden! Super!

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

DeNachtwacht schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 00:02:
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af wat een facebook app voor meerwaarde heeft nu het zo mooi geintegreerd zit in de Personen tile?
Goed punt. Het liefst wat uitbreiden qua functionaliteit in de kernel van WP8. Ik start hem eigenlijk ook nooit op, alleen nu even om de update te checken :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

DeNachtwacht schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 00:02:
Deze versie heeft nu dus ondersteuning voor groepen, en dat geeft hem een meerwaarde aangezien ik veel van deze functie gebruik maak. De people-hub/me tile heeft dit niet. Het zou helemaal perfect zijn als mijn groepen in FB ook geïntegreerd zouden worden met de groepen die ik in mijn contactenlijst aanmaak :9~ .

En verder kan je alle facebook-functies binnen één app benaderen, terwijl je in WP7 zelf steeds moet wisselen tussen people hub, me-tile, pictures hub etc. om bij verschillende functies te komen.

Desalniettemin vind ik het om simpelweg even 'facebook te checken' ook fijner om dit via de People hub te doen. Sneller, en bovendien is twitter er dan ook bijgevoegd.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De People hub staat na het updaten helemaal bovenaan, als je dan Twitter (hoogvolume) toevoegt krijg je zeker alle updates in omgekeerde volgorde? Dat leest lekker ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier op mijn lumia een probleem met het updaten van apps: vannacht bijvoorbeeld gaf marketplace aan dat er een update voor de facebook-app is. Klik netjes op update, selecteer Facebook en kies update. Hierbij springt ie naar het downloadscherm maar geeft vervolgens aan dat er "no downloads in progress zijn". Zowel over 3G als over wifi geprobeerd. Als ik de app uninstall en weer install geeft marketplace nog/weer de oude versie weer. Zat al te Googlen maar kwam alleen oude posts icm trials tegen. Fb-app is dat natuurlijk niet. Overigens heb ik hetzzelfde probleem met (gekochte versie van) Tile Notes. Meer mensen die dit probleem herkennen? Ik ga t zo na via zune/laptop proberen ... edit; Via zune en/of de website ook geen soelaas....

Hier: http://forums.create.msdn.com/forums/p/67301/411102.aspx identiek probleem maar uit 2010 ...

Edit; het lijkt erop dat mijn marketplace oude versienummers blijft aanhouden (niet ververst?). De Facebook-app staat, na het kiezen van update, weer terug op versie 2.2.0.0 ipv 2.3. Kan ik een refresh forceren? De standaard openen, share, terug werkt niet evenals openen, terug en weer openen. Andere manieren om te forceren? Het lijkt erop dat ie niet kan updaten omdat ie denkt dat er achteraf toch geen update is.

[ Voor 34% gewijzigd door r0el op 15-02-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De feestboek ep heeft toch echt wel vooruitgang geboekt.
Compleet nieuw, geen wachttijd bij fast app switching en je moest je mail en wachtwoord opnieuw invoeren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Hier geen problemen met het updaten van de facebook app.. heb de update wel moeten forcen..
En ja idd, hele vooruitgang voor die app, vooral het scrollen was vroeger irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

De facebook update is inderdaad zeer netjes.
Raar ding is nog steeds dat de mensen die spelletjes spelen nog steeds doorkomen op mijn app, ook al heb ik ze geblokkeerd. Dat was met de vorige releases ook al. Dat is echt storend.
Of ik doe wat verkeerd, dat kan natuurlijk ook :)

Rest van de update is uitermate netjes!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

defcon84 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:16:
Hier geen problemen met het updaten van de facebook app.. heb de update wel moeten forcen..
Hoe doe je dat? Ik dacht gisteren deze update te kunnen dl-en, maar de Market app vond van niet, ik zag ook geen extra opties om te checken voor updates zoals in de Android market. Vanmorgen had ik wel updates in de Market, dus toch kunnen dl-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

zonoskar schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:06:
[...]

Hoe doe je dat? Ik dacht gisteren deze update te kunnen dl-en, maar de Market app vond van niet, ik zag ook geen extra opties om te checken voor updates zoals in de Android market. Vanmorgen had ik wel updates in de Market, dus toch kunnen dl-en.
klik op delen en ga terug, dan laat hij bij mij altijd wel de install knop zien waar eerst de delen knop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

koekiemonster schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:44:
Raar ding is nog steeds dat de mensen die spelletjes spelen nog steeds doorkomen op mijn app, ook al heb ik ze geblokkeerd. Dat was met de vorige releases ook al. Dat is echt storend.
+1 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
[...]

[...]

Ik bedoel via Facebookchat, (die ingebakken versie), offline berichten sturen. Kan wel met de Facebook-app ben ik vandaag achter gekomen, maar met de Facebook chat, niet.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Flitsservice Flitsnav is eindelijk final. Versie 1.0 staat in de marketplace. Ik deed al mee aan de beta test, maar nu is de app dus eindelijk final. Hier en daar wat kleine wijzigingen doorgevoerd van 0.7 beta naar 1.0 final. Werkt overigens perfect.

http://windowsphone.com/s...49-46fb-a6d7-e14ca6968e83

XBL: MRE Inc

• cPT.cAPSLOCK
Nice :) Ben benieuwd.

Valt me nu trouwens op dat apps die je via de webmarketplace installeert, nu direct OTA op je telefoon binnen komen. Geen gedoe meer met messaging / e-mail!

• WingsOfFury
MRELynx schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:55:
Flitsservice Flitsnav is eindelijk final. Versie 1.0 staat in de marketplace. Ik deed al mee aan de beta test, maar nu is de app dus eindelijk final. Hier en daar wat kleine wijzigingen doorgevoerd van 0.7 beta naar 1.0 final. Werkt overigens perfect.

http://windowsphone.com/s...49-46fb-a6d7-e14ca6968e83
Bedankt voor de tip, heb hem direct geinstalleerd!
cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:56:
Valt me nu trouwens op dat apps die je via de webmarketplace installeert, nu direct OTA op je telefoon binnen komen. Geen gedoe meer met messaging / e-mail!
Is altijd al zo geweest hoor, tenzij er specifieke voorwaarden niet werden nagekomen; WiFi verplicht (grote apps) of te zwakke 3G verbinding, etc. etc.

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Update NU.nl binnen. Enig idee wat er gewijzigd is? Buiten de laatste news items laden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
WingsOfFury schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:57:
Is altijd al zo geweest hoor, tenzij er specifieke voorwaarden niet werden nagekomen; WiFi verplicht (grote apps) of te zwakke 3G verbinding, etc. etc.
Bij mij nooit eerder. Moest altijd kiezen tussen messaging of email, ongeacht de app. En ik heb de web-marketplace zovaak gebruikt, dat ik me niet voor kan stellen dat alle apps die ik er mee gedownload heb binnen een bepaalde categorie vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 01:21:
[...]
Bij mij nooit eerder. Moest altijd kiezen tussen messaging of email, ongeacht de app. En ik heb de web-marketplace zovaak gebruikt, dat ik me niet voor kan stellen dat alle apps die ik er mee gedownload heb binnen een bepaalde categorie vielen.
Oh, dat heb ik nooit gehad juist... Bij mij probeert hij altijd standaard te zenden, en lukt dat niet, dan wordt het een mailtje. Al vanaf dag 1 (begin oktober) dat ik mijn Titan heb.
Regenbui schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:59:
Update NU.nl binnen. Enig idee wat er gewijzigd is? Buiten de laatste news items laden dan.
Wat bedoel je met die laatste zin? Volgens mij is er helemaal niks verandert. Denk dat ze alleen die bug hebben opgelost die sommigen hadden, dat het verkeerde nieuwsitem werd geopend.

Ik had gehoopt dat ze weer de optie terug hadden geplaatst om items te mailen, maar dat is helaas niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Regenbui schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:59:
heb vandaag een notification gehad met dat skiongeluk van Friso, das ook nieuw in deze versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:05:
[...]

heb vandaag een notification gehad met dat skiongeluk van Friso, das ook nieuw in deze versie toch?
Die notification zat er al in, bovendien kost deze geld dus wees gewaarschuwd!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WingsOfFury schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:40:
[...]

Oh, dat heb ik nooit gehad juist... Bij mij probeert hij altijd standaard te zenden, en lukt dat niet, dan wordt het een mailtje. Al vanaf dag 1 (begin oktober) dat ik mijn Titan heb.
Met mijn Optimus 7 zag ik het ook pas een tijdje geleden, vanaf juni nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:38:
[...]

Que?
Wat bedoel je met "deze kost geld dus wees gewaarschuwd!"?
De app is gewoon gratis.. Ook de push notificaties kosten niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:40:
[...]Wat bedoel je met die laatste zin? Volgens mij is er helemaal niks verandert. Denk dat ze alleen die bug hebben opgelost die sommigen hadden, dat het verkeerde nieuwsitem werd geopend. [...]
Die app is echt gigantisch ruk. Telkens als ik em opstart krijg ik weer zo'n melding van "Het registreren voor push notifications is gelukt.". Wat heb ik daar nou aan! Laat het me liever weten als het niet lukt. Dat jullie het telkens opnieuw registreren boeit me echt geen flikker, Sanoma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Caelorum schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Die app is echt gigantisch ruk. Telkens als ik em opstart krijg ik weer zo'n melding van "Het registreren voor push notifications is gelukt.". Wat heb ik daar nou aan! Laat het me liever weten als het niet lukt. Dat jullie het telkens opnieuw registreren boeit me echt geen flikker, Sanoma.
Hmm, die melding heb ik nog niet gehad.
Enige waar ik me aan stoor is dat hij er even over doet om nieuwsberichten te laden. Dan heb ik een nieuwsitem gemist en op het moment dat ik 'm wil aanklikken staan de actuele berichten er. En soms is dat oude bericht dan verdwenen.
DeNachtwacht schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:38:
[...]

Zolang Sanoma mijn rekeningnummer niet heeft, maak ik me er niet echt zorgen over. Volgens mij gewoon gratis.

[ Voor 18% gewijzigd door MrSleeves op 18-02-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Volgens mij is het een betaald smsje dat je via je telefoonrekening afrekent!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:10:
Nee, het is een push notification die via de daarvoor beschikbare GRATIS service van Microsoft wordt verstuurd.
Het verschilt wat dat betreft niet van wat bijv. de twitter-apps, facebook app of wordfeud doet.

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 18-02-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Hier geen mensen dus die hun apps niet kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
DeNachtwacht schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:10:
nee het is geen SMS, dus kost je geen geld, is push notifications en dat gaat over je data bundel!!

Dus NEE het kost GEEN geld (voordat we weer broodjes aap in de wereld krijgen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen met een Timeline probleem na de nieuwe Facebook voor WP7 app te hebben gebruikt?
Ik kreeg te horen dat mijn Timeline leeg is, buiten de header na. En inderdaad... toen ik eens op m'n eigen timeline ging kijken was er dus niks meer te zien :o

En geen manier op de content terug te krijgen... uitloggen, cache clearen etc. Ik heb die app nu nog niet van m'n telefoon verwijderd, maar dat zal niks veranderen aan het feit dat er op de site iets grondig is misgelopen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Caelorum schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Had ik ook. Na het opnieuw installeren van de app had ik hier geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Bestaat er een app ala inssider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

hjs schreef op maandag 20 februari 2012 @ 06:47:
Bestaat er een app ala inssider ?
over welk deel van insider heb je het dan?
Wallpapers, ringtones, apps/games?
Ringtones: easyring&music en free ringtones/free ringtones pro
Wallpapers: backgrounds, free wallpapers, bing wallpapers.
Apps/games: appflow discovery

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 20-02-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

http://www.metageek.net/products/inssider/

Het scannen van wifi netwerken in de buurt en vooral de sterkte van de netwerken.
En dan vooral om thuis je eigen netwerk te testen op overlap e.d. maar op vakantie ook wel makkelijk bij het vinden van een open wifi netwerk :)

[ Voor 3% gewijzigd door hjs op 20-02-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Regenbui schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:44:
[...] Had ik ook. Na het opnieuw installeren van de app had ik hier geen last meer van.
Ja, nadat ik het hier had neergezet dacht ik daar ook al aan. Reinstall heeft zeker geholpen, maar blijf het vreemd vinden dat er met *elke* update van nu.nl weer een reinstall nodig is. Die devvers moeten even wat meer gaan nadenken over update-scripts van de local storage enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

hjs schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:30:
http://www.metageek.net/products/inssider/

Het scannen van wifi netwerken in de buurt en vooral de sterkte van de netwerken.
En dan vooral om thuis je eigen netwerk te testen op overlap e.d. maar op vakantie ook wel makkelijk bij het vinden van een open wifi netwerk :)
:o :o :o :o :o Ik dacht een s'je teveel ;(
Werkelijk waar geen idee

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 20-02-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Caelorum schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:48:
[...]

Ja, nadat ik het hier had neergezet dacht ik daar ook al aan. Reinstall heeft zeker geholpen, maar blijf het vreemd vinden dat er met *elke* update van nu.nl weer een reinstall nodig is. Die devvers moeten even wat meer gaan nadenken over update-scripts van de local storage enz.
Bij mij niet nodig hoor. Zal dus aan je tel liggen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh nee hoor alle bugs die ie hier hoort over de nu.nl app komen echt(99% zeker) van die local storage vandaan. Daarnaast heb ik met geen enkel andere app problemen en is de enige wp7 bug die ik ben tegengekomen die van de niet gerdwijnende letters in de applist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
r0el schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:59:
Hier geen mensen dus die hun apps niet kunnen updaten?
Blijkbaar niemand die met hetzelfde probleem zit ... Na nog wat onderzoek concludeer ik dat mijn marketplace oude versies laat zien van apps. Hij geeft eens in de zoveel tijd wel aan dat er updates zijn (meestal 's ochtends) maar als ie probeert te updaten geeft de marketplace een oude versie weer.

Net geprobeerd accuweather.com app te installeren (schoon, niet eerder gedaan) en ik krijg een versie ouder dan op de online marketplace wordt gegeven. Iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen? Supportverzoeken naar nokia worden vooralsnog (nu een week later) niet beantwoord. Iemand suggesties? Locatie anders instellen? Ik heb dit probleem sinds ik m'n lumia gerestored en gereset heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wat als je via de web marketplace laat sturen? of doe je dat nu juist?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1 ... 19 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.