Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:30:
[...]
wat heeft dit nou met batterij issues te maken? En sowieso, zelfs als je iets offline kan doen de zet zal toch online doorgegeven moeten worden.
Maar goed, ik denk dat die beste man het wel beter weet dan jij en ik

(hij verdient niet voor niets zoveel geld)
btw, als je dit in de app op wilt lossen is echt extreem moeilijk. Hoe ga je iemand laten spelen tegen iemand met een oudere versie van de app? Lang niet iedereen update altijd. Dat is nu ondervangen door het op de server centraal te regelen. Erg slim juist.
het online/offline hebben van het woordenboek is niet het issue..
dat moet natuurlijk online staan om alle logische redenen (altijd laatste versie, kan niet worden gecheat, plaatsbesparing op je telefoon, ...)
Maar ik heb wel een probleem met het volgende:
Af en toe als ik naar mijn bord aant staren ben om een woord te bedenken krijg ik een soort ping-timeout ("Connection error: could not connect to the Wordfeud server. Make sure you have an active internet connection.")
Dat wil dus zeggen dat Wordfeud continue verbinding heeft met hun servers, wat natuurlijk veel batterij verbruikt, en volgens mij totaal niet nodig is als ik weer eens 10 minuten geen woord vind
Als ik switch naar mijn diagnostics is het verbruik ook over de 550mAh, wat natuurlijk verschrikkelijk veel is.. gemiddeld gaat mijn Lumia 800 nu maar 13 uur mee (met de laatste update)...
Crescendo schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 23:20:
Ik kan echt niks met ebuddt, je vrienden moeten dit ook installeren voordat je ze kan vinden. Naja whatsapp is hier ingeburgerd dus dat is een no-deal. Het zou handig zijn mocht je kunnen chatten tegen mensen op facebook chat die geen ebuddy hebben.
Ga eens naar de standaard messaging app

zit gewoon ingebakken in WP hoor