Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ook dan krijg ik een oude versie binnen. Zowel via telefoon (3G/Wifi) als via de online marketplace via laptop krijg ik oude versies binnen. Binnen zune zegt ie dat ik de app al 'gekocht heb' en geeft geen optie voor herinstalle. App verwijderen en opnieuw opzoeken (met de refresh-truc) op marketplace doet ook oude versie installeren.

Edit: Zou een reset/herinstall van firmware soelaas bieden? Ik ben t nu aan t overwegen namelijk ....

[ Voor 13% gewijzigd door r0el op 21-02-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmm vreemd,ik zou het live account langslopen op vreemde waardes,en een telefoon reset.zou het verder ook niet weten..sorry

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik heb de app voor de belstatus van Hi gedownload, maar zie dat die nu niet meer in de market staat. Hij werkt bij mij ook niet meer. Is bekend dat deze er uit gehaald is? Wel jammer, had nl. net betaald.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Ik was op zoek naar een simpel zaklamp appje. De eerste 2 die ik tegenkom zagen er goed uit qua App, maar:

App gebruikt:
  • camera
  • identiteit eigenaar
  • muziek- en videobibliotheek
  • identiteit telefoon
  • gegevensservices
  • microfoon
  • camera
wth? spyware?
Waarom zou zo een simpele app dat anders allemaal moeten gebruiken?

Het gaat over Zaklamp7 en Flashlight-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja dat snap ik ook nooit. (nouja, ik vertrouw het ook niet)
Ik heb white light, die gebruikt alleen je camera/

[ Voor 18% gewijzigd door maratropa op 22-02-2012 12:15 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een htc hebt zou ik gewoon 'flashlight' gebruiken. Simpel, doeltreffend en geen toegang tot identiteit spul nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

maratropa schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:14:
Ja dat snap ik ook nooit. (nouja, ik vertrouw het ook niet)
Ik heb white light, die gebruikt alleen je camera/
Ik vertrouw het ook nooit..
Die heb ik ook nu, maar werkt maar half.. LED gaat gewoon meestal niet aan.. (tot nu toe heeft ie 2x geflikkerd)
zal maar zelf eens moeten gaan schrijven..

Hetzelfde geldt btw ook voor timer/countdown apps..
na 10 van deze apps te checke kwam ik uiteindelijk uit bij 'Timer', maar die werkt dan weer niet fatsoenlijk :-/
Caelorum schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:43:
Als je een htc hebt zou ik gewoon 'flashlight' gebruiken. Simpel, doeltreffend en geen toegang tot identiteit spul nodig :)
ik heb een nokia, zit die flashlight in de htc hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

defcon84 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:11:
Ik was op zoek naar een simpel zaklamp appje. De eerste 2 die ik tegenkom zagen er goed uit qua App, maar:

App gebruikt:
  • camera
  • identiteit eigenaar
  • identiteit telefoon
  • gegevensservices
  • microfoon
  • camera
wth? spyware?
Waarom zou zo een simpele app dat anders allemaal moeten gebruiken?

Het gaat over Zaklamp7 en Flashlight-X
Enige wat ik zo kan verzinnen (maar dan nog een beetje vreemd zoals microfoon) is de reclame onderin het scherm.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
MrSleeves schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:43:
[...]

Enige wat ik zo kan verzinnen (maar dan nog een beetje vreemd zoals microfoon) is de reclame onderin het scherm.
Ik heb destijds vele flashlight-apps uitgetest en heb uiteindelijk een simpele app gevonden die je flitser aan- en uitzet. Meer niet. Gratis en zonder reclame en niet spyware achtig.

De app heet Lumos (http://www.windowsphone.c...24-4a17-9fea-c24439d2118e)

App gebruikt:
camera
music and video library
microphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Nice, maar waarom Lumos nu je muziek wil uitzetten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
defcon84 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:11:
App gebruikt:
  • camera
  • identiteit eigenaar
  • identiteit telefoon
  • gegevensservices
  • microfoon
  • camera
Als ik het mij goed herinner (en anders moet Matthijs Hoekstra even corrigeren) zijn de dikgerukte dingen nodig voor je statistieken. Zo kunnen de devs zien in welke landen hun apps worden gedownload en door welke telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:03:
[...]
Als ik het mij goed herinner (en anders moet Matthijs Hoekstra even corrigeren) zijn de dikgerukte dingen nodig voor je statistieken. Zo kunnen de devs zien in welke landen hun apps worden gedownload en door welke telefoons.
Nee, owner identity heb je niet nodig voor anonieme statistieken, maar wel nodig voor 'reclame': http://blogs.msdn.com/b/j.../2010/11/08/10087887.aspx .

Owner identity: Applications that use the anonymous LiveID to uniquely identify the user in an anonymous fashion.
Device identity: Applications that use device-specific information such as a unique device ID, manufacturer name, or model name.

Device identity is handig om te weten zodat je toestellen niet dubbel registreert. Zoals ik ook al eens eerder op dit forum heb gemeld moet je ook hiermee opletten. Als een developer twee apps heeft kan die met deze capability de ingevulde data van beide apps bijeenvoegen. Dat kan tot een paar interessante situaties leiden.
(Aan de andere kant is die privacy online zowiezo al verdwenen :P)

Een overzicht van alle app capabilities: MSDN: Application Manifest File for Windows Phone
Hoe ze in de marketplace worden genoemd is iets anders, maar je kan er wel uitkomen :)

Overigens dat een applicatie toestemming nodig heeft om te kunnen installeren betekent niet meteen dat er in de code ook echt wat mee wordt gedaan. Alleen het includen van bepaalde namespaces in code zorgt er al voor dat de marketplace om capabilities gaat vragen.
defcon84 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:57:
[...] ik heb een nokia, zit die flashlight in de htc hub?
In het HTC gedeelte van de marketplace ja.

[ Voor 61% gewijzigd door Caelorum op 22-02-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
hjs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:20:
Nice, maar waarom Lumos nu je muziek wil uitzetten ???
_O- Dat had ik nog niet gemerkt. Zal zeker wel een (on)logische reden hebben? :?
Zo te zien hebben de meeste flashlight-apps toegang nodig tot je muziek- en videobibliotheek. Dus zal bij deze apps waarschijnlijk van hetzelfde zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
WingsOfFury schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:03:
[...]

klopt inderdaad, het is niet persee nodig maar mtiks en flurry gebruiken die beide wel. Kan ook zijn dat het door ads komt.

• defcon84

defcon84

Multipass?

c-mattic schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:49:
[...]

Ik heb destijds vele flashlight-apps uitgetest en heb uiteindelijk een simpele app gevonden die je flitser aan- en uitzet. Meer niet. Gratis en zonder reclame en niet spyware achtig.

De app heet Lumos (http://www.windowsphone.c...24-4a17-9fea-c24439d2118e)

App gebruikt:
camera
music and video library
microphone
thanks voor de tip!
deze zocht ik idd, doet wat het moet, en op een goede/spam-vrije manier _/-\o_

Verwijderd

Ik heb de nieuwe Facebook app en daarbij heb ik Push ingeschakeld. Echter gaat de rode teller in de Tile niet meer weg. Iemand een oplossing?

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Weer aanzetten, FB opstarten en ervoor zorgen dat je geen notifications meer hebt en het daarna weer uitzetten.

Ik weet niet of het bij FB werkt maar bij twee andere apps had ik soortgelijke symptomen en heb ik het zo opgelost.

[ Voor 34% gewijzigd door kenneth op 23-02-2012 12:47 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

kenneth schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:46:
Weer aanzetten, FB opstarten en ervoor zorgen dat je geen notifications meer hebt en het daarna weer uitzetten.

Ik weet niet of het bij FB werkt maar bij twee andere apps had ik soortgelijke symptomen en heb ik het zo opgelost.
Dat had ik dus allemaal al gedaan, maar de teller blijft op 19+ staan :(

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 18:09
Vanochtend was er bij mij een nieuwe update en sindsdien is de teller weer weg. Nu maar hopen dat het foutje in de tilecount hiermee echt gefixed is.

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 15:50
Probleem had ik inderdaad ook met de facebook app, maar sinds de update van vanochtend is dat ook weer opgelost hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
Caelorum schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:23:
Owner identity: Applications that use the anonymous LiveID to uniquely identify the user in an anonymous fashion.
Device identity: Applications that use device-specific information such as a unique device ID, manufacturer name, or model name.
Beiden anoniem. Ik vertrouw het ook niet altijd 100% hoor, maar het zou dus niks moeten uitmaken allemaal.
Caelorum schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:23:
[...]
Nee, owner identity heb je niet nodig voor anonieme statistieken

Device identity is handig om te weten zodat je toestellen niet dubbel registreert. Zoals ik ook al eens eerder op dit forum heb gemeld moet je ook hiermee opletten.
Als je dat argument bij device identity gebruikt, dan kun je het toch ook bij owner identity gebruiken? Matthijs heeft al een keer gezegd dat je op 5 toestellen hetzelfde Live ID kunt gebruiken.
Of kun je in je statistieken niet de gebruikers terug vinden, maar alleen de telefoons?

Overigens bedankt voor de linkjes; ik wil op korte termijn ook gaan developpen, dus ik verzamel iedere link die ik tegen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

defcon84 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:12:
[...]

thanks voor de tip!
deze zocht ik idd, doet wat het moet, en op een goede/spam-vrije manier _/-\o_
Ik heb deze nu ook ter vervanging van die Flashlight-X en ik vind 'm eigenlijk nog beter (aangezien je ook de camera-knop kan gebruiken voor de verlichting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:14:
[...]
Beiden anoniem. Ik vertrouw het ook niet altijd 100% hoor, maar het zou dus niks moeten uitmaken allemaal.
[...]
mja, ik moet bekennen dat ik het allemaal niet meer zo goed weet, maar dacht dat die anonieme liveid je email adres is. Bij mij staat daar mijn achternaam in plus mijn voorletters. In mijn geval meer dan voldoende om mij te vinden op deze planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

MrSleeves schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:13:
[...]

Ik heb deze nu ook ter vervanging van die Flashlight-X en ik vind 'm eigenlijk nog beter (aangezien je ook de camera-knop kan gebruiken voor de verlichting).
dat wil ie hier niet doen :(

edit: nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Caelorum schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:55:
[...]

mja, ik moet bekennen dat ik het allemaal niet meer zo goed weet, maar dacht dat die anonieme liveid je email adres is. Bij mij staat daar mijn achternaam in plus mijn voorletters. In mijn geval meer dan voldoende om mij te vinden op deze planeet.
user identity en device identity zijn niet te traceren naar een gebruiker (het is dus niet je liveid) wordt puur gebruikt om te herkennen dat het 'dezelfde' gebruiker is. Dus op elke telefoon die je gebruikt met hetzelfde liveid zal de user identity wel hetzelfde zijn (een of andere GUID) thats all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Onderstaande mijn vraag over een evt. UPC App (Opnemen op afstand) voor Windows Phone 7:

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van UPC. Mijn naam is XXX en ik neem uw vraag persoonlijk in behandeling. Ik begrijp dat deze gaat over de app van UPC.

Fijn om te lezen dat u graag gebruik wilt maken van de app van UPC. Helaas kan ik u niet aangeven of/wanneer UPC een app aan gaat bieden voor een Windows Phone. Mocht UPC deze app aan gaan bieden, dan zal dit uiteraard bekend worden gemaakt. Ik adviseer u om die reden de media in de gaten te houden.

Ik heb geprobeerd om uw vraag zo goed en volledig mogelijk te beantwoorden. Heeft u behoefte aan meer (of andere) informatie, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

XXX
Klantenservice UPC

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:53:
[...]
user identity en device identity zijn niet te traceren naar een gebruiker (het is dus niet je liveid) wordt puur gebruikt om te herkennen dat het 'dezelfde' gebruiker is. Dus op elke telefoon die je gebruikt met hetzelfde liveid zal de user identity wel hetzelfde zijn (een of andere GUID) thats all.
Ah, dank je :) Dat neemt meteen een groot deel van mijn bezwaren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Telfordia schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:25:
Ik heb de app voor de belstatus van Hi gedownload, maar zie dat die nu niet meer in de market staat. Hij werkt bij mij ook niet meer. Is bekend dat deze er uit gehaald is? Wel jammer, had nl. net betaald.
Het klopt dat de app niet meer werkt. Maar er wordt gewerkt aan een oplossing. Houdt hoop ;)

Mocht je nog andere vragen hebben, kun je me altijd mailen door middel van de feedback knop in de app zelf.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
De beta van Skype staat in de Marketplace:
http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Nice, hier heb ik op gewacht! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben ook benieuwd of Ziggo nog gaat komen met een app voor Windows Phone, nu deze inmiddels ook voor IOS en Android beschikbaar is.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, snel gedownload maar ik krijg mezelf momenteel niet ingelogd. Zal wel weer aan wifi hier liggen wat gewoon niet door een trap kan komen :/

Anyways, wat zijn de ervaringen? Beter dan Whatsapp?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:32:
Ik ben ook benieuwd of Ziggo nog gaat komen met een app voor Windows Phone, nu deze inmiddels ook voor IOS en Android beschikbaar is.
Ik vermoed dat ze wp7 gewoon laten liggen en voor Windows 8 een metro app gaan maken. Een telefoon is op zich niet zo interessant voor zo'n applicatie, maar tablets daarentegen wel. Maar wie weet verassen ze me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Martinspire schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:21:
[...]

Nice, snel gedownload maar ik krijg mezelf momenteel niet ingelogd. Zal wel weer aan wifi hier liggen wat gewoon niet door een trap kan komen :/

Anyways, wat zijn de ervaringen? Beter dan Whatsapp?
De app zelf ziet er mooi uit en loopt soepel, maar ik heb verder niet zoveel ervaringen (gebruik Skype zelf niet zoveel en heb ook niet zoveel mensen op Skype zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 11:11

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik gebruik Skype dagelijks (meer dan Whatsapp, mede omdat ik behoorlijk wat familieleden heb die het niet gebruiken) en ik moet zeggen: EINDELIJK!

Het moge duidelijk zijn, ik zat hier met smart op te wachten. Ik heb het direct gedownload en tot nu toe is mij het volgende opgevallen:

- Skype lijkt niet te draaien op de achtergrond en volgens mij ondersteunt het geen push messages (iig, ik kan het nergens instellen en zodra ik weer online kwam zag ik een paar gemiste berichten, maar geen melding)
- Geen mogelijkheid om historie op te vragen (soms wel handig)
- Videocalling werkt en op 3G werkt het meer dan redelijk (geluid lijkt wel ondergeschikt te zijn tov de beeldkwaliteit)
- Regulier bellen naar Skype contact werkt zonder problemen en het geluid is behoorlijk goed
- Voor een beta is hij gewoon stabiel, werkt vlot en qua eerste indrukken is het niet een extreme batterijdrainer

Ik hoop dat ze mijn eerste opmerking gaan toevoegen, want ik switch behoorlijk veel tussen diverse applicaties.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
nwagenaar schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:46:
Ik gebruik Skype dagelijks (meer dan Whatsapp, mede omdat ik behoorlijk wat familieleden heb die het niet gebruiken) en ik moet zeggen: EINDELIJK!

Het moge duidelijk zijn, ik zat hier met smart op te wachten. Ik heb het direct gedownload en tot nu toe is mij het volgende opgevallen:

- Skype lijkt niet te draaien op de achtergrond en volgens mij ondersteunt het geen push messages (iig, ik kan het nergens instellen en zodra ik weer online kwam zag ik een paar gemiste berichten, maar geen melding)
- Geen mogelijkheid om historie op te vragen (soms wel handig)
- Videocalling werkt en op 3G werkt het meer dan redelijk (geluid lijkt wel ondergeschikt te zijn tov de beeldkwaliteit)
- Regulier bellen naar Skype contact werkt zonder problemen en het geluid is behoorlijk goed
- Voor een beta is hij gewoon stabiel, werkt vlot en qua eerste indrukken is het niet een extreme batterijdrainer

Ik hoop dat ze mijn eerste opmerking gaan toevoegen, want ik switch behoorlijk veel tussen diverse applicaties.
Het schijnt te kloppen dat Skype nog niet op de achtergrond werkt:
http://wmpoweruser.com/hands-on-skype-beta-app/
And here’s what is NOT in the Skype beta app yet (but I’m sure will be implemented in the final version)

Reliable messaging/calling (I have missed calls or friend requests while in the app)
A live tile
Push notifications
Searching for and requesting new friends
Maar wat niet is kan nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rclahsen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Het schijnt te kloppen dat Skype nog niet op de achtergrond werkt:
http://wmpoweruser.com/hands-on-skype-beta-app/

[...]

Maar wat niet is kan nog komen...
Mja hier werkt ie nu ook, maar heeft weinig zin om hem te testen als ik op de pc zit en daar toch al skype heb draaien. Maar ik had ook al het idee dat die niet op de achtergrond doorgaat. Wel jammer, maar mogelijk komt dat nog. Ik denk dat het protocol van Skype dat momenteel nog niet ondersteund (al zou het op iOS/Android zomaar kunnen maar die heb ik niet). In ieder geval ben ik wel blij dat ie uit is, maar hoop ik dat deze beta snel geupdate gaat worden, want dit is toch wel een applicatie die MS kan gebruiken om de mogelijheden van WP7 te demonstreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
begintmeta schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:06:
Is er al een CalDAV applicatie die met de interne agenda kan synchroniseren?
Is hier al wat op gevonden eigenlijk? Voor zover ik heb kunnen vinden is er nog niets beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Nu Skype uit is, is het voor mij alleen nog maar wachten op teamviewer. Als die uit is is mijn telefoon compleet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Skype staat niet in mijn omnia W marketplace, is niet te vinden via Zune op m'n computer en via de directe link in het nieuwsbericht op de frontpage kan ik de app alleen laten installeren via SMS berichten of via email. En via email duurt me nu te lang (wacht al 5 minuten! ;) terwijl een wachtwoord reset van je live ID direct binnen is). Iemand een idee hoe dat komt?

edit; via SMS staat ie nou als pending in de lijst maar vertikt ie het om de app te downloaden. Probleem met m'n Live ID. Moet die misschien al gelinkt zijn met een Skype account? Lijkt me stug toch?

[ Voor 21% gewijzigd door fruitbakje op 27-02-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Hij is 7MB, dus weet niet of je op Wifi zit, maar ik had hem binnen notime binnen thuis via de wifi en via de URL to email.

edit: Bij de download op me tel stond er 7MB, via de webpagina van de marketplace staat er 6MB..

[ Voor 28% gewijzigd door Yippie op 27-02-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hier ook een Omnia W en via het SMS bericht gedaan. Niet gekeken hoe lang hij erover deed.
Wel vreemd dat'ie niet gewoon in de marketplace staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Misschien omdat het een beta is, of verkeerd gesubmit.
Aangezien die o.a. in de VS en NL store staat is dit redelijk onwaarschijnlijk.
Bij de gegevens via de URL staat er uitgegeven op 25-2-2012..

http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51 =NL
http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51 =VS

[ Voor 29% gewijzigd door Yippie op 27-02-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 13:06

Soggney

Zeekomkommer

Op m'n samsung omnia W had ik na wat zoeken gevonden de app gevonden op een blog van skype, als ik me niet vergis is het deze http://blogs.skype.com/en/ (kijk naar de post van 26/02)
als je die link aanklikt op je phone dan down je de app direct.
Ziet er leuk uit, maar de blauwe tile valt toch teveel op, liever gehad dat ze de accent colour ondersteunde.

[ Voor 38% gewijzigd door Soggney op 27-02-2012 21:57 . Reden: :tide nav nedeR ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preview van de verwachte Nokia Drive Update http://www.noknok.tv/2012...res-come-out-of-the-boot/

en ook 2 hele nieuwe Nokia apps: http://www.techzine.nl/ni...s-voor-windows-phone.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik heb gisteren al lekker geskyped op mijn Lumia!
ging best goed op een paar haperingen na,
maar met videobellen krijg ik mijn eigen beeld int groot en de andere beller ondersteboven (!!) en in een klein beeldje.. wat raar is :p
nougoed, ik heb toch geen front facing camera dus niet echt van toepassing voor mij
en je kan nog geen nieuwe contacten toevoegen..
het is dus nog echt een bèta versie, en daarom lijkt het me logisch dat ie nog verborgen is in de marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:08:
nougoed, ik heb toch geen front facing camera dus niet echt van toepassing voor mij
Gebruik je een spiegeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

haha ja idd :)
blijkbaar was je niet de enige met dat idee
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletopsoft.com/images/news/frontfacingcameramod.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 06:36
Zojuist kreeg ik een Whatsapp update notificatie. Geen idee welke versie ik hiervoor had. Maar misschien geldt dit voor meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 13:15
Jannibal23 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:21:
Zojuist kreeg ik een Whatsapp update notificatie. Geen idee welke versie ik hiervoor had. Maar misschien geldt dit voor meer mensen?
Er loopt al een topic voor WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:48:
[...]

haha ja idd :)
blijkbaar was je niet de enige met dat idee
[afbeelding]
En zij ook niet. Spiegeltjes om je telefoon camera omgekeerd te laten werken zijn er in allerlei soorten:
http://vainworks.com/
YouTube: The Vainworks Stand

http://www.isnapme.com/

http://www.aliexpress.com...r-iPhone-wholesalers.html

Voor mensen die niet zo veel skypen best een aardige oplossing.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
even terugkerend op mijn probleem, je Live-ID wachtwoord in je telefoon veranderen als je die net via je computer hebt veranderd doet wonderen...

Klopt het trouwens dat Skype niet is geïntergreerd met de Peoples-hub? Het is echt een apart programmatje, geen onderdeel van het OS. Nou heb je dus alsnog 2 contactenlijsten als het ware (waar Whatsapp daarentegen wél gebruik maakt van de Peoples-hub, maar weer op een andere manier).
Maar goed, nog beta enzo natuurlijk. Kan me voorstellen dat ze deze versie, omdat ie eerder klaar was dan de volgende WP versie, toch gewoon maar de marketplace hebben opgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

klopt inderdaad, maar die integratie komt mss nog wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Transport beta beschikbaar.
Artikel op WMPoweruser.com.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Opvallend, Skype is ook niet vindbaar op een OMNIA7.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekiemonster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:09:
Je kunt toch gewoon googlen op de link naar de applicatie?
http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://lazywormapps.com/letterToCustomers.pdf

Dit vind ik toch jammer nieuws, Metrotube was erg fijne app als youtube alternatief die wél kon afspelen met het lockscherm aan. Is er nog soortgelijk alternatief, of ben je nog steeds verplicht via m.youtube.com te werken?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

SinergyX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:11:
http://lazywormapps.com/letterToCustomers.pdf

Dit vind ik toch jammer nieuws, Metrotube was erg fijne app als youtube alternatief die wél kon afspelen met het lockscherm aan. Is er nog soortgelijk alternatief, of ben je nog steeds verplicht via m.youtube.com te werken?
Dat is al heel lang zo, zoals er ook staat 1 jan., super tube pro is een prima alternatief ;) zowel in de pro pro als in de pro free versie :)

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 29-02-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had hem al een tijdje op mn HD2, dus nooit gezien dat hij was stopgezet :P Maar nu overgestapt op de Lumia, opeens mis je wat :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekiemonster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:09:
Heb je het al via WPCentral geprobeerd? Skype doet het prima op mijn Omnia7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:38:
Nokia Transport beta beschikbaar.
Artikel op WMPoweruser.com.......
Ik heb hem geïnstalleerd, maar kreeg gelijk een melding dat het gebied waarin ik mij bevond niet ondersteund wordt...
Ondanks dat geeft hij redelijke aanwijzingen. Erg grappig is de balk met de tijd die het zou kosten om de afstand te lopen!

Volgens mij zitten de gegevens van de NS er nog niet in. Van Schiedam Centrum naar Amsterdam CS kent hij niet en vanaf dat punt naar Rotterdam CS doet hij stug met de metro

[ Voor 27% gewijzigd door PaT op 01-03-2012 07:41 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

True, maar dit is niet de normale manier. Een normale gebruiker opent marketplace en zoekt naar een app.
Als deze er dan niet tussen staat is dat op zijn minst opvallend.

Elke keer weer ontdek ik onlogische zaken op dit platform.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:34
koekiemonster schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 07:53:
[...]

True, maar dit is niet de normale manier. Een normale gebruiker opent marketplace en zoekt naar een app.
Als deze er dan niet tussen staat is dat op zijn minst opvallend.

Elke keer weer ontdek ik onlogische zaken op dit platform.
Aangezien skype nog een Beta is staat hij nog niet beschikbaar in de marketplace voor iedereen.
Daarom kan je hem alleen vinden/installeren als je de link hebt.
Lijkt me volstrekt logisch.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
PaT schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 07:36:
[...]

Ik heb hem geïnstalleerd, maar kreeg gelijk een melding dat het gebied waarin ik mij bevond niet ondersteund wordt...
Ondanks dat geeft hij redelijke aanwijzingen. Erg grappig is de balk met de tijd die het zou kosten om de afstand te lopen!

Volgens mij zitten de gegevens van de NS er nog niet in. Van Schiedam Centrum naar Amsterdam CS kent hij niet en vanaf dat punt naar Rotterdam CS doet hij stug met de metro
Heb hem gisteren ook geïnstalleerd. Hier in België werkt hij wel al goed. De tram- en busvervoersmaatschappij De Lijn (Vlaanderen) is al ondersteund. Wel heel onverwachts dat Vlaanderen al ondersteuning heeft in de Beta. Goed nieuws in ieder geval :D

Voor de nieuwsgierigen, alleen deze steden/regio's worden momenteel volledig ondersteund (dus incl. uurregeling)
Atlanta, GA, USA
MARTA

Auckland, NZL
MAXX Auckland Transport

Austin, TX, USA
Capital Metro

Baltimore, MD, USA
MTA

Barcelona, ESP
FGC, Trambaix, Trambesos

Berkshire, MA, USA
Berkshire RTA

Berlin/Brandenburg, DEU
Verkehrsverbund Berlin Brandenburg, BVG, S-Bahn Berlin

Boston, MA, USA
Cape Ann RTA, Franklin RTA, Greater Attleboro, Taunton Regional Transit (GARTA), Lexpress, Lowell RTA, Merrimack Valley RTA, Metrowest RTA, Montachusset RTA, Pioneer Valley RTA, Vineyard Transit Authority, MBTA, Massachusetts Cape Island and Commuter Ferry Service

Budapest, HUN
BKV

Chicago, IL, USA
Chicago Transit Authority, METRA

Dallas, TX, USA
DART, DCTA Rail

Denmark, DNK
Rejseplanen

Denver, CO, USA
RTD

Edmonton, AB, CAN
Edmonton Transit System

Flanders, BEL
De Lijn

Greater Toronto, CAN
TTC, Toronto Go Transit, York Region Transit, Hamilton Street Railway

Halifax, CAN
Metro Transit - HRM

Helsinki, FI
HSL

Honolulu, HI, USA
TheBus

Houston, TX, USA
Metropolitan Transit Authority of Harris County

Las Vegas, NV, USA
RTC Southern Nevada, Las Vegas Monorail

London, GBR
Transport for London

Miami-Dade County, FL, USA
Miami-Dade Transit, Tri-Rail

Minneapolis and Saint Paul, MN, USA
Metro Transit, Airport (MAC), University of Minnesota, Prior Lake, Scott County, SouthWest Transit, Plymouth, Maple Grove

New York City, NY/NK/CT, USA
Metro-North Railroad, MTA Subway, MTA Buses, Long Island Railroad & Bus, Port Authority Trans-Hudson & Airtrains, Staten Island Ferry, New Jersey Transit, CTT Hartford/New Haven

Philadelphia, PA, USA
SEPTA, PATCO

Sacramento, CA, USA
Sacramento Regional Transit, Yolobus, Unitrans, Roseville Transit

San Francisco Bay Area, CA, USA
SFMTA, BART, CalTrain, AC Transit, Bay Area Ferry

Seattle, WA, USA
Sound Transit, Metro Transit, King County Marine Division, City of Seattle, Seattle Monorail Services

Southern California, USA
Los Angeles Metro Bus & Rail, Metrolink, MTS San Diego, OCTA, NCTD

Turin, ITA
GTT

Wellington, NZL
Newlands Coach Services, Tranzit Coachlines Waira, GO Wellington, Mana Coach Services Ltd., Valley Flyer, nakedbus.com, Runcimans Motors Ltd., Kapiti Coach Tours Limit, Madge Coachlines, Intercity and Newmans Co, Wellington Cable Car Ltd, East by West Ferry, Tranz Metro, Tranz Scenic

Winnipeg, MB, CAN
Winnipeg Transit
Alle andere steden/regio's hebben ofwel geen ondersteuning of een beperkte ondersteuning (zonder uurregeling) waarbij een heuristische routeplanning wordt berekend op basis van map data (zie hier voor een lijst)

[ Voor 0% gewijzigd door c-mattic op 01-03-2012 10:38 . Reden: Lijst in quote-blok geplaatst, is volgens mij duidelijker qua structuur/leesbaarheid ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik ben van plan binnenkort over te stappen op WP7, maar ik ben nog aan het kijken naar de nadelen ervan. 1 van de grootste nadelen schijnt te zijn dat er maar 1 optie is voor volume, waardoor veel mensen bij het laag zetten van muziekvolume vervolgens een telefoontje missen omdat het volume dan nog steeds laag staat. Ook in de de algemene WP7 thread hiet op GoT zie ik hier mensen over klagen.

Nou staat er een app op de market met de naam Media Volume Settings die dit probleem enigszins zou verhelpen. Kan iemand dit uitproberen en zeggen of het echt helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Is het trouwens zo dat als je Skype hebt geïnstalleerd, wel via de marketplace updates ontvangt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolselder
  • Laatst online: 10-05 12:42
thefal schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:12:
Nou staat er een app op de market met de naam Media Volume Settings die dit probleem enigszins zou verhelpen. Kan iemand dit uitproberen en zeggen of het echt helpt?
Ik heb hem net geïnstalleerd maar wat blijkt: de app werkt niet meer sinds de No-Do update, daarna kan hij niet meer gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Maar het probleem dat er maar 1 optie is voor volume is er nog steeds? Of is dat inmiddels gefixt door Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolselder
  • Laatst online: 10-05 12:42
Helaas is er inderdaad nog maar 1 volume dat alles beheert. Daar was Windows Mobile wel beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Onbegrijpelijk dat MSFT zoiets triviaals niet in de eerste implementatie goed krijgt. Dan heeft echt de halve afdeling usability liggen slapen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ItWasntMe schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:15:
Is het trouwens zo dat als je Skype hebt geïnstalleerd, wel via de marketplace updates ontvangt? :)
Ja, ook Skype staat in de marketplace alleen beta apps komen niet naar voren in lijsten. Alles gaat nog steeds via de marketplace dus alleen moet je een directe link hebben wil je em kunnen vinden. De redenen zijn natuurlijk duidelijk. (mogelijk instabiele apps horen niet in de marketplace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Caelorum schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:34:
[...]

Ja, ook Skype staat in de marketplace alleen beta apps komen niet naar voren in lijsten. Alles gaat nog steeds via de marketplace dus alleen moet je een directe link hebben wil je em kunnen vinden. De redenen zijn natuurlijk duidelijk. (mogelijk instabiele apps horen niet in de marketplace)
Oke mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

voor iedereen die Nokia Transit Bèta wil installeren:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TOAjM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ´m al. Kan er hier in ´t noorden alleen nog niks mee. Maar er wordt aan gewerkt.... Lijkt me dat ze bij 9292ov al hun info kunnen scoren toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:19:
Heb ´m al. Kan er hier in ´t noorden alleen nog niks mee. Maar er wordt aan gewerkt.... Lijkt me dat ze bij 9292ov al hun info kunnen scoren toch???
Voor zover ik weet is de API van 9292ov of de info die deze site gebruikt, niet voor iedereen toegankelijk. Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen, maar dat is al een groot probleem. Daarom kun je ook alleen met een officiële 9292ov app (die er voor WP7 dus niet is) dat soort informatie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
thefal schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:12:
Ik ben van plan binnenkort over te stappen op WP7, maar ik ben nog aan het kijken naar de nadelen ervan. 1 van de grootste nadelen schijnt te zijn dat er maar 1 optie is voor volume, waardoor veel mensen bij het laag zetten van muziekvolume vervolgens een telefoontje missen omdat het volume dan nog steeds laag staat. Ook in de de algemene WP7 thread hiet op GoT zie ik hier mensen over klagen.
Dit is niet helemaal waar, ik heb bijvoorbeeld de app "free music cloud" en hierin kan ik gewoon onafhankelijk het volume regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Als een app dat zelf heeft geimplementeerd ja. Het is alleen niet systeemwijd (zoals in Android en IIRC iOS wel) en dát is het achterlijke. Nu moet iedere developer de designfouten van Microsoft gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

DeMoN schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:16:
[...]

Ik heb hierna nog een 3e bericht gestuurd. Weer geen reactie! Daarna gebeld. Doorgevraagd. Doorgevraagd. Kreeg er niet meer uit dan we zijn er mee bezig! Woehoooee.. beter dan niets.
Om op deze inmiddels oudere post terug te komen, hierna heb ik ABN gebeld en gezegd dat ik tot 3x geen antwoord heb gehad. Uiteraard wist de man ook geen antwoord op mijn vraag over wanneer een WP-versie uit zou komen. Na vervelend doorvragen leek het erop dat hij er gewoon niks over mocht zeggen, maar toch zei hij "ze zijn er mee bezig meneer". Joepie! Weet ik tenminste iets. Dit was zo'n 2 a 3 weken geleden overigens.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Synology of er ook een WP7 variant van DS Audio gaat komen.
Heel erg snel kwam het antwoord, helaas niet al te positief
Thank you for contacting Synology. Unfortunately a version of our popular DS audio app is not yet available for Windows phone yet, however I have passed your request to our product development team for evaluation.

We value your feedback or suggestions, they are very important to us during the product developments process. We will continually make better products to fit our customer's need for tomorrow.I strongly advice to sign up for MyDS Center to receive E-news about new feature/product announcements.
Helaas vooralsnog niet mijn NAS te bedienen met mijn Lumia... -O-

Aan de andere kant, als jullie nu ook die vraag gaan sturen, dan wordt het misschien nog wat!

http://www.synology.com/s...y_form.php?lang=us&type=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

DeMoN schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:57:
[...]
...maar toch zei hij "ze zijn er mee bezig meneer". Joepie! Weet ik tenminste iets. Dit was zo'n 2 a 3 weken geleden overigens.
Ooit bedacht dat ze je hiermee mogelijk hebben weten af te schepen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 06:36
DeMoN schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:57:
[...]
Om op deze inmiddels oudere post terug te komen, hierna heb ik ABN gebeld en gezegd dat ik tot 3x geen antwoord heb gehad. Uiteraard wist de man ook geen antwoord op mijn vraag over wanneer een WP-versie uit zou komen. Na vervelend doorvragen leek het erop dat hij er gewoon niks over mocht zeggen, maar toch zei hij "ze zijn er mee bezig meneer". Joepie! Weet ik tenminste iets. Dit was zo'n 2 a 3 weken geleden overigens.
Nice! Bedankt voor het doorvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
kenneth schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:26:
Nu moet iedere developer de designfouten van Microsoft gaan oplossen.
Designkeuzes. Waarschijnlijk blijkt ook onderzoek dat maar een klein deel van de gebruikers al die customization gebruikt. Het gros zal wel 1 enkele volume gebruiken. Maar ik vind het ook bijzonder jammer dat ze je dan niet eens de keuze geven.
Voordeel van dat soort restricties is misschien veiligheid? Apps in WP7 kunnen hopelijk écht geen gebruikersfoto's uploaden naar externe servers (waar op de frontpage over iPhone en Android wordt bericht). Andere voordelen van het gebrek aan aanpassingsmogelijkheden kan ik niet verzinnen, behalve dan dat het sneller coderen zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justhim
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07 08:25
fruitbakje schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Apps in WP7 kunnen hopelijk écht geen gebruikersfoto's uploaden naar externe servers (waar op de frontpage over iPhone en Android wordt bericht).
Is wel mogelijk. zie: Justhim in 'nieuws: Ook Android-apps kunnen gemakkelijk gebruikersfoto's uploaden'
Heb afgelopen week een WP7-applicatie gemaakt die de foto's uit mijn favorieten album als een slide show afspeelt op mijn AppleTV. Dit gebeurd in de achtergrond en zie je niets van op het scherm.
Als ik ze naar mn AppleTV kan sturen, kan dat uiteraard ook naar een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Laatst online: 17-09 18:15

fatshark

fat to da bone

Er is mij iets niet geheel duidelijk.
Als ik een applicatie wil ontwikkelen voor WP7 dan heb ik toch een Marketplace licentie nodig (of ook iets van een develop license oid)?
Hoe kom ik aan een Marketplace licentie (ik gebruik vast de verkeerde google zoekopdrachten) ?

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fatshark schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:22:
Er is mij iets niet geheel duidelijk.
Als ik een applicatie wil ontwikkelen voor WP7 dan heb ik toch een Marketplace licentie nodig (of ook iets van een develop license oid)?
Hoe kom ik aan een Marketplace licentie (ik gebruik vast de verkeerde google zoekopdrachten) ?
Nee, ontwikkelen heb je niets voor nodig. Voor deployen naar een echte telefoon (developer unlock voor nodig) of in de marketplace zetten heb je een developer lcientie nodig. Die kan je kopen op create.msdn.com.
Als student kanje overigens ook een gratis jaar krijgen via dreamspark.com

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 02-03-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Laatst online: 17-09 18:15

fatshark

fat to da bone

Caelorum schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Nee, ontwikkelen heb je niets voor nodig. Voor deployen naar een echte telefoon (developer unlock voor nodig) of in de marketplace zetten heb je een developer lcientie nodig. Die kan je kopen op create.msdn.com.
OK helemaal duidelijk!
Ter info voor iemand die misschien ook geinteresseerd is, zie links hieronder.

http://create.msdn.com/en-US/home/membership
http://create.msdn.com/en-US/home/faq

Thanks Caelorum

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justhim
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07 08:25
En tot voor kort kon je je telefoon ook unlocken voor een paar dollar via http://www.chevronwp7.com/, en dan kun je wél deployen naar je eigen toestel, maar niet naar de Marketplace. Ze zijn helaas alleen al door deze keys heen (was zelf nog op tijd).
Er zou misschien toch een gratis versie voor die develop-unlock komen? Niets meer over gehoord namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 15-09 13:55
Ik wacht met smacht op de Dodoonpachi Maximum van Cave. Meer mensen die hier op wachten?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Dreamspark moet je volgens mij eerst via Surfnet aanvragen (je weet wel, die studentenshop voor goedkope software)
Is gratis, gewoon toevoeg aan winkelwagentje en net doen alsof je echt besteld :+

Maar goed, daar heb je dus wel een studenten-account van 1 van de hogescholen/universiteiten voor nodig geloof ik. Als je toevallig iemand kent die student is, kan je ook gewoon op zijn account dat ding aanvragen (als hij dat goed vind tenminste). Al weet ik niet hoe het zit als je 2 live-accounts probeert te gebruiken, want het is al lang geleden dat ik dat gedaan heb.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 03-03-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik heb de eerste versie van mijn app voor NRC nieuws van de week gesubmit *O*

Certificatie duurt alleen wel echt donders lang -O- Ik wacht al zo'n 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ze hebben wat probleempjes bij Microsoft met het wegwerken van het aantal verzoeken.

http://wmpoweruser.com/ma...h-a-large-influx-of-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ben benieuwd of er nog een WP versie gaat komen van de nieuwe app hit DrawSomething..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Maak hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Gebruikte Doodle al een tijdje voor drawsomething om de hoek kwam kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Tja je ziet nu DrawSomething populair worden, en dan denk je: Dat wil ik ook..!
maar helaas niet voor WP7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:30:
[...]

Gebruikte Doodle al een tijdje voor drawsomething om de hoek kwam kijken.
Heujj, jij bent dé Matthijs Hoekstra :D Grappig om je op GoT tegen te komen! :)

Ik doe mee aan de bouw-3-apps-wedstrijd :)

[ Voor 1% gewijzigd door Avalaxy op 04-03-2012 02:12 . Reden: typo O-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:54:
Tja je ziet nu DrawSomething populair worden, en dan denk je: Dat wil ik ook..!
maar helaas niet voor WP7 :(
Ik heb het idee dat je nu langzaamaan al die ouderwetse spellen wel terug zult zien komen. Dit is gewoon pictionary. Whats next? Galgje, ganzebord, levensweg en stratego? Ach, op zich ook niet erg, maar die Wordfeud vind ik in ieder geval geen ene moer aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2012 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

Avalaxy schreef op zondag 04 maart 2012 @ 02:12:
[...]

Heujj, jij bent dé Matthijs Hoekstra :D Grappig om je op GoT tegen te komen! :)

Ik doe mee aan de bouw-3-apps-wedstrijd :)
Hee maar jij bent Matthijs Hoekstra!
Zou je niet voor de twix gaan?
Neeeuh, ik ga lekker voor de Bueno...
Oh... Jammer
Ja

Het vervelende is dat WP te laat is voor de hype, bij wordfeud was ook iedereen al weg voordat wij hem hadden ;(

[ Voor 13% gewijzigd door StrongArmLance op 04-03-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:14

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

kristan schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:34:
Het vervelende is dat WP te laat is voor de hype, bij wordfeud was ook iedereen al weg voordat wij hem hadden ;(
Laten we eerlijk zijn hip & hyped zal Windows Phone nog niet snel worden. Zelfs al komt er een briljante app voor uit die iedereen speelt dan nog is het marktaandeel van windows phone nu nog te klein.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:40:
[...]

Laten we eerlijk zijn hip & hyped zal Windows Phone nog niet snel worden. Zelfs al komt er een briljante app voor uit die iedereen speelt dan nog is het marktaandeel van windows phone nu nog te klein.
Ach zolang er alleen apps blijven komen die ik zelf toch al overbodig vind (ik heb zat beltegoed om geen whatsapp nodig te hebben) en Scrabble vind ik zoiezo al geen moer aan, zal het me aan mn kont roesten. Ik kan er nu alles mee doen wat ik van mn telefoon verwacht en meer. Dus of het marktaandeel nou 1% is of 90%, dat maakt mijn persoonlijke ervaring met het systeem niet minder van.

Pagina: 1 ... 20 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.