Ik hoop toch echt dat met windows 8 straks meerdere mensen zullen denken van: Hey dat werkt best lekker die metro interface waardoor de stap naar WP7 of WP8 kleiner wordt en het marktaandeel groter. Android en Iphone gebruikers zijn al gewend aan het conecpt van apps kopen via een marketplace dus als MSFT er voor zorgt dat ontwikkelaars gestimuleerd worden om apps te maken voor WP7 / WP8 dan zal het marktaandeel vanzelf wel groeien.Martinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:29:
[...]
Ach zolang er alleen apps blijven komen die ik zelf toch al overbodig vind (ik heb zat beltegoed om geen whatsapp nodig te hebben) en Scrabble vind ik zoiezo al geen moer aan, zal het me aan mn kont roesten. Ik kan er nu alles mee doen wat ik van mn telefoon verwacht en meer. Dus of het marktaandeel nou 1% is of 90%, dat maakt mijn persoonlijke ervaring met het systeem niet minder van.
Ik stond vrijdag bij de mediamarkt met een Samsung Galaxy Tab nogiets in mn handen. Ongelooflijk mooi ding, maar sinds mn overstap van Android naar WP7 ben ik hooked aan de metro interface. Ik heb mn aankoop van een tablet daarom ook nog maar even uitgesteld totdat er tablets met W8 te koop zijn. Zodra die uitzijn, zal ik er direct eentje kopen...
[ Voor 0% gewijzigd door MRE-Inc op 04-03-2012 16:59 . Reden: Tablets draaien niet op Windows Phone 8 maar op Windows 8. ]
XBL: MRE Inc