Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Ach zolang er alleen apps blijven komen die ik zelf toch al overbodig vind (ik heb zat beltegoed om geen whatsapp nodig te hebben) en Scrabble vind ik zoiezo al geen moer aan, zal het me aan mn kont roesten. Ik kan er nu alles mee doen wat ik van mn telefoon verwacht en meer. Dus of het marktaandeel nou 1% is of 90%, dat maakt mijn persoonlijke ervaring met het systeem niet minder van.
Ik hoop toch echt dat met windows 8 straks meerdere mensen zullen denken van: Hey dat werkt best lekker die metro interface waardoor de stap naar WP7 of WP8 kleiner wordt en het marktaandeel groter. Android en Iphone gebruikers zijn al gewend aan het conecpt van apps kopen via een marketplace dus als MSFT er voor zorgt dat ontwikkelaars gestimuleerd worden om apps te maken voor WP7 / WP8 dan zal het marktaandeel vanzelf wel groeien.

Ik stond vrijdag bij de mediamarkt met een Samsung Galaxy Tab nogiets in mn handen. Ongelooflijk mooi ding, maar sinds mn overstap van Android naar WP7 ben ik hooked aan de metro interface. Ik heb mn aankoop van een tablet daarom ook nog maar even uitgesteld totdat er tablets met W8 te koop zijn. Zodra die uitzijn, zal ik er direct eentje kopen...

[ Voor 0% gewijzigd door MRE-Inc op 04-03-2012 16:59 . Reden: Tablets draaien niet op Windows Phone 8 maar op Windows 8. ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tablets zullen Windows 8 draaien geen wp8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
kristan schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:34:
[...]

Hee maar jij bent Matthijs Hoekstra!
Zou je niet voor de twix gaan?
Neeeuh, ik ga lekker voor de Bueno...
Oh... Jammer
Ja

Het vervelende is dat WP te laat is voor de hype, bij wordfeud was ook iedereen al weg voordat wij hem hadden ;(
yep, jij snapt het helemaal, iedereen is al weg bij wordfeud |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:08
Van mij mogen ze wel meer betalingsopties toevoegen.
Bijv. betaling via iDeal of via je telefoonrekening.
Ik heb namelijk geen creditcard.
Ik kan dan wel een 3V prepaid creditcard kopen maar die zijn maar enkele maanden geldig.
Valt me ook op dat de apps in de marketplace gemiddeld duurder zijn als op ios of android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou leuk zijn als Draw Something ook voor windows phone 7 beschikbaar word nog mooier zou zijn voor dat niet het meer speeld dus spammen de mensen van omgpop.
bedankt

http://forums.omgpop.com/...thing-app.html#post447664
https://twitter.com/#!/omgpop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:29

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Martinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Ach zolang er alleen apps blijven komen die ik zelf toch al overbodig vind (ik heb zat beltegoed om geen whatsapp nodig te hebben) en Scrabble vind ik zoiezo al geen moer aan, zal het me aan mn kont roesten. Ik kan er nu alles mee doen wat ik van mn telefoon verwacht en meer. Dus of het marktaandeel nou 1% is of 90%, dat maakt mijn persoonlijke ervaring met het systeem niet minder van.
Idem. Hoewel ik het gebrek aan bepaalde apps soms wel jammer vind.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En die apps komen er sneller als het platform groter wordt. Het platform wordt groter als zaken als Draw Something, Wordfeud, Whatsapp e.d. sneller naar WP komen.

Als gebruiker ben je gebaat bij een significant marktaandeel, of je die suffe spelletjes nu speelt of niet :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:45:
[...]

yep, jij snapt het helemaal, iedereen is al weg bij wordfeud |:(
Ik kan je smiley niet goed interpreteren ;( is dit sarcasme of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:55
DeNachtwacht schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:02:
[...]

Idem. Hoewel ik het gebrek aan bepaalde apps soms wel jammer vind.
Wat zijn de apps die je nu nog echt mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Crysania schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:22:
[...]

Wat zijn de apps die je nu nog echt mist?
Zelf mis ik wel een mobiel bankier-app. Die is er nog niet van Rabo, ABN of ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
meer nieuwsapps... gewoon allerlei nieuws, maar bijv. ook voetbalnieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:33
sbierman schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:50:
meer nieuwsapps... gewoon allerlei nieuws, maar bijv. ook voetbalnieuws
Binnenkort staat de NRC nieuws app van mij online :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Avalaxy schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:53:
[...]

Binnenkort staat de NRC nieuws app van mij online :*)
Nais!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik heb even deze thread doorgezocht maar ik kan het antwoord niet vinden.

Ik sta op het punt een WP7 toestel te kopen, waarschijnlijk de HTC Trophy. Die had WP7 en dus geen Nederlandse ondersteuning, maar die is inmiddels wel geupdate naar WP7.5. Dit zou moeten betekenen dat de interface nog steeds Engels is(vind ik toch beter!), maar dat er wel toetsenbordondersteuning is voor Nederlands. (Tot nu toe klopt het allemaal nog toch :P)

Maar nu mijn vraag: Kan ik wel een Nederlandse Live ID aanmaken voor dat toestel en kan ik dan ook bij de (Nederlandse) Marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
thefal schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:08:
Ik heb even deze thread doorgezocht maar ik kan het antwoord niet vinden.

Ik sta op het punt een WP7 toestel te kopen, waarschijnlijk de HTC Trophy. Die had WP7 en dus geen Nederlandse ondersteuning, maar die is inmiddels wel geupdate naar WP7.5. Dit zou moeten betekenen dat de interface nog steeds Engels is(vind ik toch beter!), maar dat er wel toetsenbordondersteuning is voor Nederlands. (Tot nu toe klopt het allemaal nog toch :P)

Maar nu mijn vraag: Kan ik wel een Nederlandse Live ID aanmaken voor dat toestel en kan ik dan ook bij de (Nederlandse) Marketplace?
Ja, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Mijn toestel heb ik in het engels met een NL Live ID, zoals gezegd, geen probleem.

Ik kan trouwens opeens de marketplace niet meer op. Als ik erop klik in de applist rolt die applist weg zoals het hoort maar rolt dan meteen weer tevoorschijn. Daar is zeker een hele logische verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
fruitbakje schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:49:
Mijn toestel heb ik in het engels met een NL Live ID, zoals gezegd, geen probleem.

Ik kan trouwens opeens de marketplace niet meer op. Als ik erop klik in de applist rolt die applist weg zoals het hoort maar rolt dan meteen weer tevoorschijn. Daar is zeker een hele logische verklaring voor?
Hetzelfde kwam me gisteren voor (Lumia 710). Het toestel uit- en aanzetten hielp bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Morgen komt dodonpachi maximum uit voor Windows phone naar mijn idee een goede game en wil deze dan ook gaan kopen. Alleen kom ik er net achter dat je een credit Card moet hebben, die heb ik niet. Wel heb ik Paypal maar dit wordt volgens mij niet ondersteund? Is er dan verder geen manier om deze game te kopen of te spelen zodra deze uit komt?

[ Voor 10% gewijzigd door ndonkersloot op 06-03-2012 10:50 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:47
Tiwazz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:44:
Morgen komt dodonpachi maximum uit voor Windows phone naar mijn idee een goede game en wil deze dan ook gaan kopen. Alleen kom ik er net achter dat je een credit Card moet hebben, die heb ik niet. Is er dan verder geen manier om deze game te kopen of te spelen zodra deze uit komt?
Het is alleen mogelijk te betalen met creditcard Misschien is een prepaid creditcard iets? Ik heb zelf een 3v creditcard gekocht. Je kunt 'm gewoon online met ideal/paypal betalen, en krijgt het creditcard nummer met de mail opgestuurd. Verder meende ik dat je bij primera ook een prepaid creditcard kunt kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@trestry

Ik zal dat eens opzoeken dan. Kan je dat dan direct gebruiken of moet je eerst 2 weken wachten tot dat het geactiveerd is of iets derglijks? Zitten er verder nog kosten aan het gebruik van zo'n prepaid creditcard betaal je alleen het bedrag wat je erop wilt of betaal je (maandelijks?) voor het Mogen gebruiken van de prepaid kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:47
Tiwazz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:54:
@trestry

Ik zal dat eens opzoeken dan. Kan je dat dan direct gebruiken of moet je eerst 2 weken wachten tot dat het geactiveerd is of iets derglijks? Zitten er verder nog kosten aan het gebruik van zo'n prepaid creditcard betaal je alleen het bedrag wat je erop wilt of betaal je (maandelijks?) voor het Mogen gebruiken van de prepaid kaart?
Bij 3v betaal je 21 euro, terwijl je 20 euro tegoed krijgt. Verder is het zo dat je creditcard slechts 4 maanden geldig is. Er zitten dus wel wat nadelen aan. Je creditcard is wel direct geactiveerd. Ik kon binnen 5 minuten apps kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Wow Nice, dat zal ik eens aanmaken dan! Maar na die 4 maanden als je credit Card vervalt kan je toch gewoon een nieuwe aanmaken en dit op je Windows live ID doorvoeren en weer gaan? Je moet dan alleen wel zorgen dat het crediet op is want dat gaat dan verloren denk ik? Naja ik heb ook een iPad kan ik daar nog wat moois kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

op account.microsoft.com heb ik nu mijn paypal kunnen toevoegen, heb het alleen nog niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Oeh dat zou helemaal mooi zijn gewoon via Paypal. Als je het getest hebt hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
Als je een paypal account wilt toevoegen dien je achteraf alsnog je paypal account aan een creditcard te koppelen.
U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

En wat als je nu tegoed op je PayPal-rekening hebt staan? Dan is er toch sprake van een directe betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
fruitbakje schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:49:
Heb ik zo'n 1 keer per week gehad een tijdje, nu is het eens per 2 weken. Er is dus "iets" wat het triggert, maar ik weet nog niet wat het is.

Je Zune hub en Xbox live hub werken dan ook niet meer.
XNL073 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:34:
Als je een paypal account wilt toevoegen dien je achteraf alsnog je paypal account aan een creditcard te koppelen.
DaMarcus schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:35:
En wat als je nu tegoed op je PayPal-rekening hebt staan? Dan is er toch sprake van een directe betaling?
Ik weet niet of MS het accepteert, maar het is voor Nederlanders al járen mogelijk om hun bankrekening aan PayPal te hangen. Daarmee wordt PayPal 'in theorie' een credit card bedrijf. Als je iets koopt betaalt PayPal voor jou, en die schrijven daarna (meestal 1-3 dagen later) het bedrag van jouw bankrekening af.
Heb zo in 2004 voor een game met maandelijkse subscriptie kunnen betalen zonder problemen. Maar ik heb ook wel eens iets willen aankopen die verplichtte dat ik saldo op mijn PayPal rekening had staan. Dus ik denk dat de verkoper er zelf voor mag kiezen om dit wel of niet te accepteren.

Edit: ik bedenk me nu dat het iets anders werkt. In het begin moest je je PP rekening verifieren met je CC, maar dát kan al jaren ook met je bank rekening nummer. Daarmee krijg je dan dus een geverifieerd account, maar je wordt nog steeds niet gezien als CC houder.
Waarom het de ene keer wel wordt geaccepteerd door een verkoper en de andere keer weer niet, weet ik ook niet zeker.

[ Voor 10% gewijzigd door WingsOfFury op 06-03-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
DaMarcus schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:35:
Dat zou ik niet weten. Heb mijn paypal account gekoppeld aan mijn ING rekening dus geld wordt automatisch afgeschreven. Misschien dat iemand dit kan testen? Want dan zou je gewoon iedere keer zelf geld op je paypal kunnen storten en als het op is vul je hem gewoon weer bij.

[ Voor 13% gewijzigd door XNL073 op 06-03-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

'Er is geen creditcardinformatie opgegeven voor uw account. U kunt een creditcard toevoegen door zune.net op uw computer te bezoeken.'
Een creditcard gebruiken is dus verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Aargh, balen. Naja dan maar toch zo'n 3V credit card. Jammer dat ik voor 1 game van 5€ zo'n ding moet afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:48
Ik heb die 3v card nooit aan de praat gekregen, Microsoft Billing weigert em domweg.
Paypal werkt overigens ook niet, misschien voor andere Microsoft services, maar niet voor WP7.

Moet nog eens een testje doen met een netteller prepaid card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ben nu op de 3V card site, ik neem aan dat de 3V voucher bedoeld is? Hiermee kan je alleen aankopen doen op internet en verloopt deze na 4 maanden. Deze moet ik aanmaken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neteller werkt en is gratis. Het hele accorderingstraject zal een paar dagen duren, maar dat is het dan ook.
Je kunt je neteller card met ideal opladen met een minimumbedrag van €22,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:48
Vraagje over neteller dan:

Als ik deze aan wil vragen kan ik niet kiezen voor USA, daar is neteller niet beschikbaar.
Als ik nu NL invul, kan ik deze dan nog steeds koppel aan een US LiveID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
Bij Neteller lees ik dit:
Net+ Virtual Card (Net+ Virtual Prepaid MasterCard)
The Net+ Virtual Card allows you to use the funds in your NETELLER account to make online purchases wherever MasterCard is accepted. When you're ready to make a purchase online, the Net+ Virtual Card will generate a card number that can only be used at a single merchant for a maximum of 4 times or 47 days. This provides optimal security when shopping online.
Dus je kan maar maximaal 4x een betaling doen met de virtuele kaart.
En hij is maximaal 47 dagen geldig?

Dan kun je volgens mij beter gewoon 3V pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alleen jammer dat je de Zune credits niet kan gebruiken in de Store, heb nog iets van 250 zune punten maar die zijn niet te gebruiken in de Store, enkel voor films (SD kwaliteit zonder ondertiteling, nee dank je..).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
ze moeten gewoon paypal ondersteuning bieden dan hoeven we al deze onzin niet te doen. Ik weet het bij apple en google zijn de betaal manieren ook niet super of vanaf het begin super. maar toch wel zonde als ik voor een app/game wil betalen maar dit simpel weg niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tiwazz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:28:
ze moeten gewoon paypal ondersteuning bieden dan hoeven we al deze onzin niet te doen. Ik weet het bij apple en google zijn de betaal manieren ook niet super of vanaf het begin super. maar toch wel zonde als ik voor een app/game wil betalen maar dit simpel weg niet kan
Zitten ze weer met een tussenpartij die a) geld vraagt voor transacties, b) kopers geld kunnen terugeisen van apps, hebben ze 2x zoveel werk aan het hele systeem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:49
Is het echt niet mogelijk de search engine naar Google te veranderen zonder te rooten? Ik had een site gevonden die een app aanraadde, maar ik kon de app niet vinden en nu de site ook niet meer. Fixes die via het register gaan heb ik wel genoeg gevonden. Ik heb Bing nu ruim een maand geprobeerd, maar ben het nu helemaal zat.

En het is nog niet mogelijk live tiles op je lockscreen te zetten? Ook niet d.m.v. een app die root vereist? De standaard lockscreen editors vind ik een beetje lullig.

Gebruikt iemand de BBC nieuws app (onofficieel)? Ik vind hem heerlijk werken, alleen vergeet hij altijd mijn instellingen en vraagt hij elke keer bij start up of ik live tiles wil inschakelen en hij mag weten wat mijn locatie is en zo.

Is er een manier om Whatsapp te integreren met de berichten hub? En is het bij iedereen zo dat de tijden niet kloppen? Als ik een bericht stuur, staat erbij dat hij enkele seconden geleden is verstuurd, maar de reply die daarop volgt is zogenaamd 4 minuten geleden verstuurd. Eigenlijk zegt hij altijd 4 minuten, als hij die fout maakt.

En klopt het dat je geen reviews kunt lezen met de Tweakers app? Alleen de eerste pagina en zonder foto's/video's?

[ Voor 42% gewijzigd door Ample Energy op 06-03-2012 17:24 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb nog 1 vraag voor ik de V3 Card aansluit. Op dit moment heb ik twee Windows live ID'S. Eentje die ik in gebruik had en waar het gamertag Tiwazz aan gekoppeld zit. Toen heb ik op mijn Windows phone een nieuw Live ID aangemaakt omdat ik schoon wilde beginnen. Toen heeft deze direct een gamertag aangemaakt playerxxxxxxxxx. Nou wil ik de gamertag tiwazz naar het nieuwe Windows live ID verplaatsen echter kan dit niet en is dit pas mogelijk over 30 dagen.

Stel ik koop morgen DoDonpachi Maximum wordt deze dan gekoppeld aan mijn live ID of aan mijn gamertag. Want over 30 dagen gaat deze gamertag dus weg en het zou lullig zijn als ik dan nog een keer het spel moet kopen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:28
Siempie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:32:
Is het echt niet mogelijk de search engine naar Google te veranderen zonder te rooten? Ik had een site gevonden die een app aanraadde, maar ik kon de app niet vinden en nu de site ook niet meer. Fixes die via het register gaan heb ik wel genoeg gevonden. Ik heb Bing nu ruim een maand geprobeerd, maar ben het nu helemaal zat.
Nee.
En het is nog niet mogelijk live tiles op je lockscreen te zetten? Ook niet d.m.v. een app die root vereist? De standaard lockscreen editors vind ik een beetje lullig.
Nee.
Gebruikt iemand de BBC nieuws app (onofficieel)? Ik vind hem heerlijk werken, alleen vergeet hij altijd mijn instellingen en vraagt hij elke keer bij start up of ik live tiles wil inschakelen en hij mag weten wat mijn locatie is en zo.
Dit ligt toch echt aan de app en niet aan het OS. Hiervoor moet je bij de ontwikkelaar zijn.
Is er een manier om Whatsapp te integreren met de berichten hub? En is het bij iedereen zo dat de tijden niet kloppen? Als ik een bericht stuur, staat erbij dat hij enkele seconden geleden is verstuurd, maar de reply die daarop volgt is zogenaamd 4 minuten geleden verstuurd. Eigenlijk zegt hij altijd 4 minuten, als hij die fout maakt.
Nee. Zeker weten dat de tijd op je toestel correct is ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Whatapp was alijd al een beetje raar,op Android kreeg ik altijd berichten van enkele minuten in de toekomst :P

Anyway ik zit erover na te denken een developer unlock te doen, aangezien dit toch gratis is voor studenten. Weet iemand of mijn garantie dan vervalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik zag net dat er CNN app is voor Nokia phones :)
meteen geïnstalleerd en ziet er wel goed uit op het eerst zicht..

Blijkbaar komt ie over 90 dagen beschikbaar voor de rest van de WP gebruikers

http://windowsphone.com/s...a2-4034-aad2-7aa71e4d95a0 (openen op je lumia, werkt niet in de gewone browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb zojuist DoDonpachi Maximum gekocht dmv een 3V card. Wat een game eindelijk ook bullet hell op mijn telefoon alhoewel het prettiger is op mijn iPad. Game is nice als je van shmups houd.

http://www.cave.co.jp/gameonline/maximum/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niks leukers om op te stemmen dan een pictionary spelletje
Je kunt trouwens in de tussentijd op je Windows Phone al een pictionary spelletje spelen met Duudle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Van de site Draw-something-info.nl:
Draw Something Info schreef op 05-03-2012:
Waarschijnlijk zal Draw Something ook verschijnen voor de Windows Phone. Wanneer is
nog niet bekend.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lg102
  • Laatst online: 09-02 09:25
Ik heb dit topic een tijdje niet gevolgd, en mijn zoekpogingen leverden niets op, dus ik hoop dat ik niet iets dubbel vraag:

Ik heb, een aantal jaar geleden, een Zune HD aangeschaft. Destijds heb ik een Amerikaanse Live Id aangemaakt. Nu heb ik ook een toestel met Windows 7 in gebruik, wederom met dezelfde, Amerikaanse, Live Id. Ik weet dat de regioinformatie van een Live Id niet veranderd kan worden, en dit heeft zover ook nooit problemen opgeleverd, omdat ik toch geen credit-card heb. Nu is het echter zo dat ik graag gebruik zou willen maken van een Xbox 360, en voordat ik een Gamertag en abonnementen (etc.) aan deze Id hang, zou ik graag weten of dit problemen oplevert. Zeker met het aankomende Windows 8 zou ik graag een account hebben die goed in elkaar zit. Wil er iemand zijn ervaringen met deze wirwar van dependencies delen? Kan ik beter een nieuwe live id aanmaken? (nu het nog kan, zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Lg102 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:47:
Ik heb dit topic een tijdje niet gevolgd, en mijn zoekpogingen leverden niets op, dus ik hoop dat ik niet iets dubbel vraag:

Ik heb, een aantal jaar geleden, een Zune HD aangeschaft. Destijds heb ik een Amerikaanse Live Id aangemaakt. Nu heb ik ook een toestel met Windows 7 in gebruik, wederom met dezelfde, Amerikaanse, Live Id. Ik weet dat de regioinformatie van een Live Id niet veranderd kan worden, en dit heeft zover ook nooit problemen opgeleverd, omdat ik toch geen credit-card heb. Nu is het echter zo dat ik graag gebruik zou willen maken van een Xbox 360, en voordat ik een Gamertag en abonnementen (etc.) aan deze Id hang, zou ik graag weten of dit problemen oplevert. Zeker met het aankomende Windows 8 zou ik graag een account hebben die goed in elkaar zit. Wil er iemand zijn ervaringen met deze wirwar van dependencies delen? Kan ik beter een nieuwe live id aanmaken? (nu het nog kan, zeg maar)
Er was iets met de Xbox waarmee je wel accounts kon wisselen en apps van het ene live id kon overzetten naar een ander. Staat gewoon ergens in dit topic (of het OS topic) uitgelegd door Matthijs Hoekstra. Hoe het precies zat weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Het luktmij maar niet om beoordelingen achter te laten voor apps.Ik long-press op de app, kies "rate and review", kies (bijvoorbeeld) 4 sterren, schrijf een tekstje en klik op "Submit". Vervolgens gebeurt er niks! Ook op de Marketplace wordt mijn reactie niet weergegeven en er staat nog steeds "0 beoordelingen" Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thefal schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:42:
Het luktmij maar niet om beoordelingen achter te laten voor apps.Ik long-press op de app, kies "rate and review", kies (bijvoorbeeld) 4 sterren, schrijf een tekstje en klik op "Submit". Vervolgens gebeurt er niks! Ook op de Marketplace wordt mijn reactie niet weergegeven en er staat nog steeds "0 beoordelingen" Iemand een idee?
Het duurt even voordat de reactive zichtbaar wordt. Bij mij duurt het soms wel een hele dag! Zolang je maar op submit drukt en die weer naar het volgende scherm gaat komt het wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

thefal schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:12:
Whatapp was alijd al een beetje raar,op Android kreeg ik altijd berichten van enkele minuten in de toekomst :P

Anyway ik zit erover na te denken een developer unlock te doen, aangezien dit toch gratis is voor studenten. Weet iemand of mijn garantie dan vervalt?
Ik weet niet of je je garantie verliest, denk haast van niet, doordat MS deze accounts zelf uitgeeft. Maar als je een Samsung Omnia W hebt, dan kun je een veiligere unlock gebruiken door een bepaalde website te bezoeken, deze is rond december op de Frontpage geplaatst. Je kunt dan zelf programma's op je gsm zetten en je kunt hem weer origineel maken door je toestel verbinding te laten maken met Zune en te kiezen voor upgrade

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Manuel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:05:
Dit ligt toch echt aan de app en niet aan het OS. Hiervoor moet je bij de ontwikkelaar zijn.

[...]

Nee. Zeker weten dat de tijd op je toestel correct is ingesteld?
Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat het aan de app ligt, daarom heb ik dit in het Marketplace en applicaties-topic geplaatst. Er zijn helaas niet genoeg reviews om te kunnen zien of anderen ook dit probleem ervaren,
En ja, de tijd is goed ingesteld, het ligt puur aan Whatsapp, denk ik.

Verder heb ik een probleem met Google. Ik kan geen afbeeldingen meer zoeken. Nou ja, ik kan ze wel zoeken, maar de resultaten springen meteen naar een andere pagina en alle pagina's zijn hetzelfde. Ik kan dus op een foto klikken om hem te vergroten, maar het is nooit de foto die ik selecteerde. Hoe kan ik dit oplossen? Alle mogelijke IE-resets zijn meermalen geprobeerd.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer we de Nokia Drive update kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:43:
Weet iemand wanneer we de Nokia Drive update kunnen verwachten?
ik gok ergens rond de release van de lumia 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Weet iemand nog enkele goede games/apps voor Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Is er niks leukers om op te stemmen dan een pictionary spelletje
Je kunt trouwens in de tussentijd op je Windows Phone al een pictionary spelletje spelen met Duudle
Duudle zuigt. je meot met mininaam 2 of meer spelen en werkt lang niet zo relax as draw something

op het moment dat DS op WP komt is de rage al voorbij en niemand van onze vrienden speelt het nog

@tiwazz welke heb je op dit moment al?

Wordament is vet of anders geodefence of orbital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Atm heb ik er DoDonpachi Maximum, vNES light, Wordfeud er op staan. Echter speel ik alleen maar DoDonpachi. Ik wacht nog op een GBA emulator. Ik ga ze eens bekijken die je op genoemt hebt bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Die nieuwe rage "draw free" op android en iPhone is dat al ergens te vinden in marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Misschien moet Windows Phone eens leidend worden, in plaats van te wachten op apps die op Android en iPhone een rage zijn. Op deze manier wordt het nooit wat.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supershoe schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:45:
Misschien moet Windows Phone eens leidend worden, in plaats van te wachten op apps die op Android en iPhone een rage zijn. Op deze manier wordt het nooit wat.
het zijn natuurlijk de ontwikkelaars die eerder voor iPhone en Android kiezen, het marktaandeel van Windows phone is immers maar een paar procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Crescendo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:09:
Die nieuwe rage "draw free" op android en iPhone is dat al ergens te vinden in marketplace.
De Draw Free in de WP market is een gratis teken-app en niet het spel, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNL073 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:22:
Bij Neteller lees ik dit:

[...]

Dus je kan maar maximaal 4x een betaling doen met de virtuele kaart.
En hij is maximaal 47 dagen geldig?

Dan kun je volgens mij beter gewoon 3V pakken.
De virtuele kaart is op het moment niet beschikbaar, geloof ik, maar je krijgt ook gewoon een fysieke kaart die verder als een gewone creditcard werkt (nummer in de marketplace invullen en daarna hoef je alleen maar op kopen te klikken.)

Ik gebruik de Neteller kaart enkele maanden zonder echte problemen. (1 keer werd de transactie niet goed verwerkt en dat was snel opgelost door Neteller.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:50:
[...]

het zijn natuurlijk de ontwikkelaars die eerder voor iPhone en Android kiezen, het marktaandeel van Windows phone is immers maar een paar procent
MS heeft toch tools gemaakt om Android en iOS apps te kunnen "herschrijven" met een druk op de knop?

Of zijn die tools nooit afgemaakt ofzo? Of werken ze misschien voor geen meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Nee, slechts documentatie om veelgrebruikte functies voor die platformen te vertalen naar Windows Phone code (Silverlight / XNA, ofwel XAML en C#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 17-09 09:05
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 11 maart 2012 @ 03:41:
Nee, slechts documentatie om veelgrebruikte functies voor die platformen te vertalen naar Windows Phone code (Silverlight / XNA, ofwel XAML en C#)
Nou er is best zeer uitgebreide documentatie beschikbaar gemaakt om Android, iPhone en Qt developers snel te kunnen leren hoe de hun bekenede API's mappen naar de Windows Phone APi's

Android
iOS
Qt

Dit is sowieso een interessante site om te starten als je mobile development ervaring hebt en met Windows Phone zou willen beginnen: http://windowsphone.interoperabilitybridges.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
weet iemand een app waarmee ik mijn dataverbruik kan bijhouden? Want ik wil graag weten hoeveel data het kost om online radio's te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ik heb geen ervaring met het bijhouden van de aantal verstookte MB's.
Maar met Belstatus kun je wel kijken of je nog binnen je bundel zit. :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

badluckboy schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:33:
weet iemand een app waarmee ik mijn dataverbruik kan bijhouden? Want ik wil graag weten hoeveel data het kost om online radio's te luisteren.
op het KPN netwerk (althans bij mtv en Hi) kun je MBverbruik smsen naar 1245

Spotify gaat best hard de mb's :+
Data update: deze maand heb je 1010.77MB aan data verbruikt.
Check voor meer info MTVmobile.nl/internet.
Groeten MTV Mobile

[ Voor 21% gewijzigd door hjs op 12-03-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Piels schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:35:
Ik heb geen ervaring met het bijhouden van de aantal verstookte MB's.
Maar met Belstatus kun je wel kijken of je nog binnen je bundel zit. :)
die heb ik al, maar die update maar een par keer per dag. Wat ik graag zou willen weten wat een uurtje radio in de kost aan data ongeveer. gewoon een simpele app die de in/out data bijhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Anyone else hier een update van NU.nl ontvangen. Ze hebben NUJIJ geintegreerd, zeer mooie stap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Regenbui schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:10:
Anyone else hier een update van NU.nl ontvangen. Ze hebben NUJIJ geintegreerd, zeer mooie stap :)
ah was dat het :) kreeg de melding van de update gisteren of eergisteren. Was me eigenlijk nog niet opgevallen. Waarom ze dit neit al eerder hadden gedaan. Bedoel, zo moeilijk is het toch niet? Een knopje die er voor zorgt dat een webbrowser UI element een al bestaande mobiele pagina opent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Regenbui schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:10:
Heb hem nog niet.. Is idd wel mooie stap.. Even geforceerd binnenhalen dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Caelorum schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:21:
[...]

ah was dat het :) kreeg de melding van de update gisteren of eergisteren. Was me eigenlijk nog niet opgevallen. Waarom ze dit neit al eerder hadden gedaan. Bedoel, zo moeilijk is het toch niet? Een knopje die er voor zorgt dat een webbrowser UI element een al bestaande mobiele pagina opent...
Moeilijker dan je denkt... blijkbaar. Sinds de update is mijn NU app weer een stuk instabieler geworden, dus het werkt nog niet 100%.

Heb maar 2 keer op NUjij getikt, en na Algemeen en Economisch crashde de app al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Hij geeft alleen nog steeds die belabberde melding bij startup, "Het registreren van push-notificaties is gelukt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Next week (wk 12) Nokia Drive 2.0 will be available in the Windows Phone Marketplace, including offline navigation and lane-assistance

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

WingsOfFury schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:12:
[...]

Moeilijker dan je denkt... blijkbaar. Sinds de update is mijn NU app weer een stuk instabieler geworden, dus het werkt nog niet 100%.

Heb maar 2 keer op NUjij getikt, en na Algemeen en Economisch crashde de app al...
Waarschijnlijk vreet ie meer dan de toegestane 90MB op dat moment. Geheugen lekje? De browser is best zwaar namelijk.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:28:
Next week (wk 12) Nokia Drive 2.0 will be available in the Windows Phone Marketplace, including offline navigation and lane-assistance

:)
Bron ? En dat zou wel mooi zijn. Ik gebruik het nu best vaak. Op mn android toestel had ik Navigon en Sygic. Beiden werkten goed, maar ben zeer onder de indruk van Nokia Drive helemaal omdat het gratis is en ik vind dat het zich best kan meten met de overige navigatie programma's. Ok, geen flitspalen en mobiele flitsers, maar daar heb je Flitsnav voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:39:
[...]

Bron ? En dat zou wel mooi zijn. Ik gebruik het nu best vaak. Op mn android toestel had ik Navigon en Sygic. Beiden werkten goed, maar ben zeer onder de indruk van Nokia Drive helemaal omdat het gratis is en ik vind dat het zich best kan meten met de overige navigatie programma's. Ok, geen flitspalen en mobiele flitsers, maar daar heb je Flitsnav voor.
Bron is Nokia nederland op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dan heb je vast ook een link voor ons? Op @NokiaNL staat weinig interessants.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
Hier is de originele tweet
https://twitter.com/#!/teunii/status/179552823283953665

Kwam van een Nokia Sales Manager, daarmee dat je het op @NokiaNL niet terug kon vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
FoggyFreek schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Waarschijnlijk vreet ie meer dan de toegestane 90MB op dat moment. Geheugen lekje? De browser is best zwaar namelijk.
Nee, het oude probleem is weer terug. Voor update 2.0 (dacht ik) liep de app sowieso vast na 15 berichten, en dat probleem is nu weer terug. Het is niet op ieder toestel, meen ik, maar op de Titan had toen vrijwel iedereen er last van. Het probleem is exact hetzelfde; na 10-12 berichten wordt hij extreem traag en een paar berichten later loopt hij of vast (tel helemaal vast) of de app crasht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 04-09 08:04
Even een vraagje over skype (als er al iemand is die het daadwerkelijk gebruikt op WP7), hoe zie je eigenlijk of iemand uberhaupt online is?
En weet iemand of Skype geupdate wordt? Ik kan hem nog steeds niet vinden in de marketplace, of het nou via met telefoon, zune of web gaat. Via de directe link hier en daar op het web kom ik bij versie 0.2.0.0 ofzo, terwijl op mijn telefoon 0.2.0.1 staat. Kan me niet herinneren skype ooit geupdate te hebben, maar daar kan ik naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FoggyFreek schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:38:
[...]
Dat limiet is alleen voor devices met 256MB RAM of minder. Voor devices met meer dan 256MB RAM wordt de max gezet door de OEMs, de op een specifiek moment geldende max memory usage van een app kan je vinden in de property DeviceStatus.ApplicationMemoryUsageLimit (zie MSDN: DeviceStatus.ApplicationMemoryUsageLimit Property (Microsoft.Phone.Info))
fruitbakje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:48:
[...] Via de directe link hier en daar op het web kom ik bij versie 0.2.0.0 ofzo, terwijl op mijn telefoon 0.2.0.1 staat. Kan me niet herinneren skype ooit geupdate te hebben, maar daar kan ik naast zitten.
Versie nummering in een app en in de marketplace hoeven niet overeen te komen. Ze worden namelijk beiden apart ingevoerd en niet uit eenzelfde variabele gehaald oid.

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 16-03-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

fruitbakje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:48:
Even een vraagje over skype (als er al iemand is die het daadwerkelijk gebruikt op WP7), hoe zie je eigenlijk of iemand uberhaupt online is?
Bij de contactlijst even op 'all' klikken en dat veranderen door 'Online'. Dan zie je alleen nog de contacten die online zijn :).

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tentacles Xbox Live game updated en in prijs verlaagd naar van 4.99 naar 2.99

http://www.windowsphone.c...a1-e011-986b-78e7d1fa76f8

Navigon Europa navigatie app (met flitspalen) in prijs verlaagd naar 42,49

http://www.windowsphone.c...6a-4227-81ea-8fc937752d98

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die kan ik met mijn lumia 800 nog steeds niet vinden. Wordt dat per land uitgerold, of doet de link het bij jou wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Sebastian schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:28:
[...]

Die kan ik met mijn lumia 800 nog steeds niet vinden. Wordt dat per land uitgerold, of doet de link het bij jou wel gewoon?
Ja, is de link als je op delen klikt, vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Sebastian schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:28:
[...]

De link werkt bij mij ook niet en in de Marketplace vond ik hem door te zoeken. Hij staat niet tussen de Nokia apps :S Maar ik hem hem nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
lucash schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:22:
[...]

De link werkt bij mij ook niet en in de Marketplace vond ik hem door te zoeken. Hij staat niet tussen de Nokia apps :S Maar ik hem hem nu wel :)
Ah, zoeken werkt nu inderdaad. Heb m nu dus ook :)
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
Voor wie de Lumia app Creative Studio maar niet kan vinden. Scan onderstaande QR-tag met Bing Vision ;)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/imagecache/small/postimages/15741/qrcreativestudio.png

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/imagecache/large/postimages/15741/creativestudio.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navigon Europa 50% ! korting.
Volledige navigatie, off line, verkeersinformatie enzovoorts:

Van twitter:
Your last chance to save 50 percent on the NAVIGON app for Windows Phone (offer ends tomorrow):

Edit: Eh al eerder gepost. Never mind.
.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:41:
Navigon Europa 50% ! korting.
Volledige navigatie, off line, verkeersinformatie enzovoorts:

Van twitter:
Your last chance to save 50 percent on the NAVIGON app for Windows Phone (offer ends tomorrow):

Edit: Eh al eerder gepost. Never mind.
.
Hmm het klinkt erg aantrekkelijk, maar weet niet of ik het moet doen of niet. Navigeer nu nog prima me Nokia Drive, maar ben toch bang dat als ik straks naar Italie ga op vakantie dat Nokia Drive hier en daar wat steekjes laat vallen (kan het ook mis hebben). Heb navigon altijd op Android gebruikt en beviel prima.

En 40 euro korting is best veel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Als ik over een maandje ofzo van mobiel wissel, kan ik Navigon dan gratis meenemen naar mijn nieuwe mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
EgMaf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:35:
Als ik over een maandje ofzo van mobiel wissel, kan ik Navigon dan gratis meenemen naar mijn nieuwe mobiel?
Wel als je hetzelfde live id gebruikt op je nieuwe telefoon.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
supershoe schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Wel als je hetzelfde live id gebruikt op je nieuwe telefoon.
Dan is het wel erg verleidelijk. Helemaal omdat mijn Navigon PND het afgelopen week begeven heeft (herkent geen data meer aan de USB poort, alleen nog laadstroom).

Hoeveel geheugen / opslag kost dit eigenlijk? Voor PND waren de kaarten altijd meerdere GB...
Of heb je bij de app alleen kleinere deelkaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
EgMaf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:21:
[...]

Dan is het wel erg verleidelijk. Helemaal omdat mijn Navigon PND het afgelopen week begeven heeft (herkent geen data meer aan de USB poort, alleen nog laadstroom).

Hoeveel geheugen / opslag kost dit eigenlijk? Voor PND waren de kaarten altijd meerdere GB...
Of heb je bij de app alleen kleinere deelkaartjes?
Ik heb Navigon draaien op mijn omnia 7. Werkt echt perfect en super snel. Voordeel van Navigon (nokia heeft dat ook), is dat je zelf kunt kiezen welke map je erop wilt zetten. Met behulp van wifi kan je alle mappen binnen halen van Europa of alleen Nederland kiezen. In totaal was heel Europa rond de 2gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik zit nog te twijfelen om het te kopen. Heb net Nokia Drive de route naar Italie laten berekenen. Die gaat bij Arnhem de grens over, dan een stukje Duitse A3 en dan via de A61 via Frankrijk (Straatsburg) naar Basel.

Mijn eigen route is gewoon de Duitse A3 tot aan Frankfurt, dan een klein stukje A67 en dan via de A5 naar Basel. Veel makkelijker en het scheelt een stuk tolweg in Frankrijk (A35). Ik vraag me dus sterk af of de volgende versie van Nokia Drive alternatieve routes laat kiezen.

Hier een review van de nieuwe Nokia Drive 2.0

YouTube: MWC: Nokia Drive 2.0 Previewed by its Product Manager Andre Kuhn

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 19-03-2012 19:46 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.