Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

F_demon schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:00:
[...]

Ja, gewoon eenmalig met je random reader de telefoon koppelen. (is ook via telebankieren weer vanaf de pc weer los te koppelen)
Daarna naar de site gaan en dan zie je je saldo. (zelf kiezen welke rekeningen zichtbaar zijn)
Bankieren en overboeken gaat ook, maar daar moet je dan je rekeningnummer en een speciale code voor invoeren.

Ik vind het geweldig in elk geval. :D
Aha, moet ik toch maar zo'n dingetje halen...
Vandaag deed een vriend van me dat bij de hema om te kijken of ie nog wat had :)
Behoorlijk handig

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36
DeMoN schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:58:
[...]

Jep, mailen!! https://www.abnamro.nl/nl...tml?pos=vku_e-mailbericht

Hoe meer hoe beter!

Als je standaardbericht terugkrijgt gewoon voet bij stuk houden, want het is geen antwoord op je vraag tenslotte.

Als ik wat terug heb gekregen laat ik het hier weten.
Heb een tijdje terug ook al gemaild en kreeg ongeveer hetzelfde antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mag die Rabo app wel komen!

Hoe zit dat eigelijk met de mobiele site van ze. Moet je daar niet telkens de random reader voor gebruiken als je je saldo wil checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Geachte heer Oosterholt,

Hartelijk dank voor uw vraag over de app.

Er is op dit moment nog niets bekend over een eventuele windows phone 7 app. Wanneer hier meer informatie over beschikbaar is, zal dit op de website worden geplaatst.

Heeft u nog andere vragen?
Stel deze dan eenvoudig via www.abnamro.nl. Typ uw vraag rechtsboven in het zoekvenster in en bekijk de gegeven resultaten. Vindt u uw antwoord hier niet? Neem dan contact op via ons online contactformulier op abnamro.nl\contact. Of bel met een van onze adviseurs op 0900 - 00 24 (€ 0,10 per minuut). Vanuit het buitenland belt u: +31 10 241 17 20 (normaal tarief).

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Bank N.V.
Mw. R. Tesfai
Wat een feest ze hadden het over PHONE...
maar er is nog niets bekend
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:12:
Van mij mag die Rabo app wel komen!

Hoe zit dat eigelijk met de mobiele site van ze. Moet je daar niet telkens de random reader voor gebruiken als je je saldo wil checken?
lees boven je

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 25-01-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Als we nou met zijn allen in een periode van 2 weken de banken mailen over vragen voor een WP7 app dan zorgen wij zelf voor een kunstmatige trigger bij de banken. Wellicht dat ze WP7 hoger op de agenda zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Even een quote uit reviews: Shootout: de goedkoopste Windows Phones :
Apps starten onder Windows Phone vaak langzamer op dan bij andere platformen zoals iOS en Android. Dat ligt niet aan de prijs van deze toestellen, maar aan de snelheid van het systeem. Bij alle apps is eerst een paar seconden een splashscreen te zien en we hopen van ganser harte dat Microsoft deze ingebouwde vertraging met updates aanpakt.
Ik vind dit een zéér terechte opmerking van Arnoud.
Ik heb ook ervaring met Android en kan deze stelling bevestigen. Zelfs een simpele app als "Flashlight 7" heeft plusminus 1.5 seconde nodig om op te starten. Niet dat dit nu superstorend is; maar je merkt wel degelijk verschil met Android.

Iemand enig idee waardoor dit kan? Ik ben zelf geen app-developer, dus ik weet niet precies wat voor developers de verschillen zijn tussen de verschillende platformen.
Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet aan de developers ligt, een bedrijf als Facebook zal voldoende knowledge in huis hebben om een app fatsoenlijk te ontwikkelen. En hierbij merk je ook dat de Android-variant nogal wat vlugger is dan zijn WP7-tegenhanger.

Wat vinden jullie hiervan? Storen jullie je eraan, en denken jullie dat dit nog gaat verbeteren in toekomstige versies van WP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoi,

Sinds gisteren weer terug op het Windows platform. Sinds 2001 een Windows phone gehad met WinMo. Na een jaartje Android nu een Lumia 800 gekocht. Uiteraard half XDA doorgelezen en met succes mn Vodafone branded Lumia gedebrand gisteravond.

Toch nog een klein vraagje. Ik zag van de week dat het mogelijk was om de zgn desktop achtergrond (dus niet je lockscreen achtergrond) te veranderen en ook de achtergrond van de tiles te veranderen. Met de skinny app lukt het niet. Iemand die nog een goede app daar voor weet of een goede tutorial ? En zijn daar nog voorwaarden aan verbonden of zit ik vast aan het witte of zwarte achtergrondje voor mn tiles ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

HyperioN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:04:
Wat vinden jullie hiervan? Storen jullie je eraan, en denken jullie dat dit nog gaat verbeteren in toekomstige versies van WP?
Vind het ook storend maar het valt me op dat het alleen bij third party apps is. Calendar, Mail, Internet Explorer starten razendsnel op. Bij third party apps is het koffiedrinken ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperioN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:04:
[...]Iemand enig idee waardoor dit kan? Ik ben zelf geen app-developer, dus ik weet niet precies wat voor developers de verschillen zijn tussen de verschillende platformen.
Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet aan de developers ligt, een bedrijf als Facebook zal voldoende knowledge in huis hebben om een app fatsoenlijk te ontwikkelen. [...]
Vaak halen de apps tijdens het opstarten al wat informatie op van het internet of uit de local storage. Dat duurt behoorlijk lang, waardoor de app traag start. Maar het is een afweging die je maakt als developer. Of wat langer dat startscherm en dan al een werkende applicatie of een korter laadscherm en dat de gebruiker dan nog even moet wachten.
Wel even bij zeggen dat veel developers er volgens mij niet eens bij stilstaan wat de performance impact is van bepaalde zaken en hier alleen wat aan lijken te doen als het echt merkbaar te traag is.
Hoe dan ook, WP7 heeft wat zaken waar je als app developer echt op moet letten en wat de meeste appmakers niet doen. Overigens verwacht ik juist bij een bedrijf als Facebook dat de app niet platform specifieke zaken meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
Het antwoord wordt al iets beter bij ABN:

"Op dit moment heeft de Windows Phone 7.5 wel de aandacht van onze bank,
maar zijn er nog geen concrete plannen om een mobiel bankieren app op de
markt te brengen."

Dus iedereen blijven mailen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Nou vooruit, nog maar eentje dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
lucash schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:57:
Het antwoord wordt al iets beter bij ABN:

"Op dit moment heeft de Windows Phone 7.5 wel de aandacht van onze bank,
maar zijn er nog geen concrete plannen om een mobiel bankieren app op de
markt te brengen."

Dus iedereen blijven mailen!!
Ik wil naar de rabobank mailen, iemand een mail adres? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:12:
[...]
Ik wil naar de rabobank mailen, iemand een mail adres? :+
Hier misschien?
https://www.rabobank.nl/p...aan_de_helpdesk_formulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Kreeg vanmorgen het standaard verhaal terug. Hopelijk komen ze in actie na een x aantal mailtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

DeMoN schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:18:
Tenenkrommend dat standaardantwoord van ABN op mijn nette vraag of de app ook voor WP7 uitkomt!!

Geachte heer *naam*,

Hartelijk dank voor uw vraag over de beschikbaarheid van de ABN AMRO Saldo app op het Windows platform.

De ontwikkeling voor de iPhone is een eerste stap. Inmiddels is ABN AMRO Saldo app ook beschikbaar voor Android. Het ligt in de planning om de Saldo app ook uit te brengen voor de Blackberry. Dit zal in de komende maanden gerealiseerd gaan worden. Er zijn op dit moment geen plannen om de app op het Nokia of Windows Mobile platform uit te brengen. Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen en zullen ons beleid hierop aanpassen zodra daar aanleiding toe is.

Kijk voor meer informatie over de ABN AMRO Saldo app op www.abnamro.nl/saldo

Hebt u nog vragen? Stel deze dan eenvoudig via www.abnamro.nl. Typ uw vraag rechtsboven in de zoekbalk in en bekijk de gegeven resultaten. Vindt u uw antwoord niet? Mail ons dan www.abnamro.nl/e-mailbericht of bel 0900 - 92 16 (EUR 0,10 per minuut). Vanuit het buitenland belt u: +31 10 241 17 20 (normaal tarief).

What the....

- App bestaat al lang voor Android, niet pas net
- App bestaat al voor Blackberry, weten ze dit zelf niet of??
- Windows Mobile :?
- En dan keihard zeggen "Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen" -- LOL!!

:'( toch treurig?

Heb ze nog een keer hetzelfde bericht gestuurd met voorafgaand in hoofdletters dat ik geen standaardtekst wens te ontvangen, omdat deze niet klopt.

* DeMoN
Ik heb na mijn 2e bericht nog steeds geen bericht terug mogen ontvangen.. ben nog steeds erg benieuwd!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Beste helpdesk,

Mijn vraag gaat over de niet bestaande Rabobank rekeninginformatie app voor de Windows Phone platform voor smartphones. Ik zou graag willen weten wanneer deze app te downloaden zal zijn in de Marketplace. Momenteel is Windows Phone een nieuwe OS voor smartphones die bezig is aan een zeer snelle groei op de Nederlandse markt. Een populaire toestel die gebruik maakt van deze platform is de Nokia Lumia 800 die in 2 maanden meer dan 1 miljoen telefoons heeft verkocht in een paar landen. Net zoals u apps uitgeeft voor de Iphone en Andriod platform verwacht ik voor uw klanten ook een app voor de Windows Phone platform. Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Jongens wie volgt? We moeten de grote banken even roepen tot actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:32:
[...]
Mijn vraag gaat over de niet bestaande Rabobank rekeninginformatie app
Bedoelt u ofwel de app voor de rekeninginformatie van de niet bestaande Rabobank ofwel de app voor de niet bestaande rekeninginformatie van de Rabobank?
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:41:
[...]

Bedoelt u ofwel de app voor de rekeninginformatie van de niet bestaande Rabobank ofwel de app voor de niet bestaande rekeninginformatie van de Rabobank?
;-)
haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Deze wilde ik jullie niet onthouden:
Mirror

Change your phone to a mirror,
Use if to adjust you hair style or whatever you like to do.

It’s a simple App works in a basic concept of "any black shiny surface reflects"
Met als recensie:
Doesnt work
_o-

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

nope:
Het is bij de helpdesk niet bekend wanneer er apps voor bepaalde telefoons uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:43
Update van whatsapp vanochtend, iemand enig idee wat er veranderd is? Ik zie alleen een tellertje in de favourites lijst hoeveel ongelezen berichten er zijn, verder is me nog niets opgevallen

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
sig69 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:01:
Update van whatsapp vanochtend, iemand enig idee wat er veranderd is? Ik zie alleen een tellertje in de favourites lijst hoeveel ongelezen berichten er zijn, verder is me nog niets opgevallen
Er is een speciaal Whatsapp topic in dit forum. Daar staat het al beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Het staat in de beschrijving van de app in de marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

februari valt vroeg dit jaar, wordfeud is uit :+

http://m.wpcentral.com/wo...windows-phone-marketplace

Gelijk maar gekocht 8)

[ Voor 9% gewijzigd door hjs op 30-01-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mooi! Ik speel het niet maar het is goed voor het platform :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

hjs schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:38:
februari valt vroeg dit jaar, wordfeud is uit :+

http://m.wpcentral.com/wo...windows-phone-marketplace

Gelijk maar gekocht 8)
Ik zag hem vanochtend ook staan, heb de try/gratis variant gekozen. Werkt tot nu toe net zo lekker als op een android tablet :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk, zo hoort een WP7 app er uit te zien! Plex voor de iPhone/iPad ziet er hiernaast uit als een gedrocht.
Voor updates: http://forums.plexapp.com...dows-phone-7/page__st__20

Nog geen release datum helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bestaat er eigenlijk iets in de Marketplace waarmee ik mijn Synology NAS kan benaderen om bijvoorbeeld muziek te streamen? Las laatst over zo'n Logitech bluetooth 2 audio apparaatje waarmee je via BT je audio zou kunnen streamen naar je "vaste" radio. Als ik dan de bron van mijn NAS kan halen, dan hoef ik helemaal geen dure Squeezebox te kopen!

EDIT: Eerst zoeken, dan vragen! |:(

http://www.windowsphone.c...5f-e011-81d2-78e7d1fa76f8
Open Syno, ben benieuwd of het werkt...

[ Voor 18% gewijzigd door PaT op 31-01-2012 07:49 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
badluckboy schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:32:
[...]

Beste helpdesk,

Mijn vraag gaat over de niet bestaande Rabobank rekeninginformatie app voor de Windows Phone platform voor smartphones. Ik zou graag willen weten wanneer deze app te downloaden zal zijn in de Marketplace. Momenteel is Windows Phone een nieuwe OS voor smartphones die bezig is aan een zeer snelle groei op de Nederlandse markt. Een populaire toestel die gebruik maakt van deze platform is de Nokia Lumia 800 die in 2 maanden meer dan 1 miljoen telefoons heeft verkocht in een paar landen. Net zoals u apps uitgeeft voor de Iphone en Andriod platform verwacht ik voor uw klanten ook een app voor de Windows Phone platform. Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Jongens wie volgt? We moeten de grote banken even roepen tot actie.
Ok jongens ik krijg nu pas bericht. Ik heb rabobank gemailt via melden probleem bij helpdesk. Normaal reageren ze binnen een dag. Maar ze hebben vandaag naar mijn huis gebeld en mijn broertje nam op. Wat hij te horen kreeg is WP7 heeft nu onze aandacht en we werken er nu hard aan om een Rabobank app voor de WP7 in Q1 2012 uit te brengen!! Jongens goed nieuws dus!! Als er nog een paar mailtjes worden dan zitten we gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Dat is zeer goed nieuws!

Had zelf ook al (een eigen docht vergelijkbaar bericht) gemaild, maar heb nog reactie.
Bevestiging mag van mij ook wel schriftelijk, maar daar gaat het niet om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

PaT schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 07:46:
Bestaat er eigenlijk iets in de Marketplace waarmee ik mijn Synology NAS kan benaderen om bijvoorbeeld muziek te streamen? Las laatst over zo'n Logitech bluetooth 2 audio apparaatje waarmee je via BT je audio zou kunnen streamen naar je "vaste" radio. Als ik dan de bron van mijn NAS kan halen, dan hoef ik helemaal geen dure Squeezebox te kopen!

EDIT: Eerst zoeken, dan vragen! |:(

http://www.windowsphone.c...5f-e011-81d2-78e7d1fa76f8
Open Syno, ben benieuwd of het werkt...
Beetje gek misschien om jezelf te quoten, maar dit programma'tje werkt eigenlijk verrassend goed. De interface is nog heel erg basaal, maar de basisfunctionaliteit, streamen van audio vanaf je Synology NAS, werkt werkelijk subliem. Nu nog wat meer functionaliteit en ik ga dit programma'tje misschien nog wat vaker gebruiken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Goh wat een toeval, op wp7.nl staat net een verhaaltje over Open Syno :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik heb een nieuwe weerapplicatie ontdekt (op basis van tips op WPCentral) en moet zeggen dat de app erg snel, mooi en doordacht aanvoelt. Het mooiste is dat het gratis is zonder reclame!

Naam is Vädret.

http://www.windowsphone.c...2a-e011-854c-00237de2db9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Relief2009 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:43:
Ik heb een nieuwe weerapplicatie ontdekt (op basis van tips op WPCentral) en moet zeggen dat de app erg snel, mooi en doordacht aanvoelt. Het mooiste is dat het gratis is zonder reclame!

Naam is Vädret.

http://www.windowsphone.c...2a-e011-854c-00237de2db9e
nice, "weedret" wil ook alleen maar toegang tot je data services, ik vind dat altijd wel fijn voor het gevoel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
maratropa schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:57:
[...]

nice, "weedret" wil ook alleen maar toegang tot je data services, ik vind dat altijd wel fijn voor het gevoel.
ZIjn die data-services niet nodig om de weer-info van Internet op te halen? Zo ja, dan lijkt het me logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
EgMaf schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:18:
[...]

ZIjn die data-services niet nodig om de weer-info van Internet op te halen? Zo ja, dan lijkt het me logisch :)
Alleen data-services en geen locatie-services. Daarom "fijn voor het gevoel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 09:41
Yes! Ik heb ook gemaild ivm raboapp.

Heb het volgende teruggekregen:
"Beste heer naam,

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u aangeven dat Rabobank Nederland bezig is om een nieuwe app te ontwikkelen.

Helaas kan ik nog niet aangeven op welke termijn deze zal worden vrijgegeven.

Zodra de app beschikbaar is dan zullen wij u hierover informeren.

Met vriendelijke groet,

naam

Lokale Virtuele Bank"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Luit schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:29:
[...]

Alleen data-services en geen locatie-services. Daarom "fijn voor het gevoel".
Locatie-services zal dan toch zijn om te weten waar je bent (en wat het weer op die plek is)?
Zowel AccuWeather en de HTC hub vragen er ook om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

WeatherDuck vraag ook om 'owner identity' :/
al helemaal niet nodig.. die gaat er dus af als die Vädret me goed aanstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Vadret gebruik ik ook al een tijdje (ook gezien op wpcentral, tijd terug een review... of was het nou wp7.nl). App werkt goed, ziet er ook goed uit, en een mooie live tile in de metro style.

Heb een live tile van buienradar, met daarnaast de vadret live tile,

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf de Live-Tile van HTC, zo'n extra brede livetile vind ik veel mooier. Heb wel Vädret om verder weerberichten te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybysaia schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:43:
Yes! Ik heb ook gemaild ivm raboapp.

Heb het volgende teruggekregen:
"Beste heer naam,

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u aangeven dat Rabobank Nederland bezig is om een nieuwe app te ontwikkelen.

Helaas kan ik nog niet aangeven op welke termijn deze zal worden vrijgegeven.

Zodra de app beschikbaar is dan zullen wij u hierover informeren.

Met vriendelijke groet,

naam

Lokale Virtuele Bank"
Dat is mooi kunnen we nou door de volgende gaan spammen de ah of ing bvb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Portals 2D game gratis t/m 7 februari :

http://www.windowsphone.c...fc-425e-9c25-498661b38ef8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Jammer dat ze Vadret gerenamed hebben naar Weather View. Vond het wel een vette naam. Moet wel zeggen dat het moeilijker te vinden is dan met de naam Weather view. Dus ik kan het wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

En weer een kloeke emulator is beschikbaar. Let wel, deze komt niet onder je games zoals VNESlight dit wel doet. De naam: Sonic's Jewels.
Functilnaliteit: emulatie van SEGA mastersystem en SEGA gamegear.

Voordelen: het werkt goed, snel, heeft 3 savepunten per game
Nadelen: geen geluid

Kosten: 0.99
trial heeft de mogelijkheid om slechts 1 game te spelen (wel onbeperkt though).

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Thanks, heb Portal op de xbox gespeeld onlangs en was erg verslavend. Portal 2 staat in de planning voor binnenkort. Voorlopig deze nog maar even spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Relief2009 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:51:
Jammer dat ze Vadret gerenamed hebben naar Weather View. Vond het wel een vette naam. Moet wel zeggen dat het moeilijker te vinden is dan met de naam Weather view. Dus ik kan het wel begrijpen.
ja idd, ik vond het ook wel iets hebben..
ik vind al die generieke namen maar niets.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsr
  • Laatst online: 05-08-2024
Een reactie van ING:

Geachte heer xxx,

In uw e-mail vraagt u of wij voornemens zijn om ook een Mobiel Bankieren App voor Windows Phone te ontwikkelen. Graag reageren wij hierop.

Met de App voor iPhone/iPad/Android leggen wij de basis voor mobiel bankieren bij de ING. De komende maanden gaan wij uiteraard verder met de ontwikkeling van de App, ook wat betreft andere mobiele platformen. Wij kunnen u op dit moment niet aangeven of en zo ja wanneer er een App aangeboden wordt voor Windows Phone 7.

Wij gebruiken de reacties van onze klanten om de Mobiel Bankieren App verder te verbeteren. Uw signaal met betrekking tot het beschikbaar maken van de App voor Windows Phone nemen wij hierin mee. Voor het laatste nieuws over mobiel bankieren bij de ING adviseren wij u onze website, www.ING.nl/mobiel in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,

K. van Dokkum
Medewerker Klantenservice
ING Bank N.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:07

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

fritsr schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:05:
Een reactie van ING:

Geachte heer xxx,

In uw e-mail vraagt u of wij voornemens zijn om ook een Mobiel Bankieren App voor Windows Phone te ontwikkelen. Graag reageren wij hierop.

Met de App voor iPhone/iPad/Android leggen wij de basis voor mobiel bankieren bij de ING. De komende maanden gaan wij uiteraard verder met de ontwikkeling van de App, ook wat betreft andere mobiele platformen. Wij kunnen u op dit moment niet aangeven of en zo ja wanneer er een App aangeboden wordt voor Windows Phone 7.

Wij gebruiken de reacties van onze klanten om de Mobiel Bankieren App verder te verbeteren. Uw signaal met betrekking tot het beschikbaar maken van de App voor Windows Phone nemen wij hierin mee. Voor het laatste nieuws over mobiel bankieren bij de ING adviseren wij u onze website, www.ING.nl/mobiel in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,

K. van Dokkum
Medewerker Klantenservice
ING Bank N.V.
Kortom, allemaal mailen naar ING dat ze een mobiel bankieren app voor WP7 maken, dat versnelt de boel :). Stuur hem naar de ING Klantenservice. Kleine moeite, groot resultaat!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Haha, ik heb exact dezelfde reactie vorige maand gekregen van de ING :)
Men heeft hier dus een standaard reactie voor aangemaakt.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zojuist ineens dat in de marketplace een nieuwe sectie "Nokia Collection" is bijgekomen.. (In het geval van de lumia 800 dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:17:
Ik zie zojuist ineens dat in de marketplace een nieuwe sectie "Nokia Collection" is bijgekomen.. (In het geval van de lumia 800 dan).
Ja, in principe hebben alle WP7 telefoons een OEM specifieke sectie. Sommige OEMS zijn daar alleen wat laat mee :P
Zo heb ik een HTC Apps sectie met alle HTC apps (15 in totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik persoonlijk vind deze de beste track app: http://www.windowsphone.c...dd-df11-a844-00237de2db9e

Meet zeer precies en ook alle kronkels in je pad als je loopt te kloten tijdens het rennen :)

Vind m beter dan runtastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

kristan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:34:
Ik persoonlijk vind deze de beste track app: http://www.windowsphone.c...dd-df11-a844-00237de2db9e

Meet zeer precies en ook alle kronkels in je pad als je loopt te kloten tijdens het rennen :)

Vind m beter dan runtastic.
Nokia Sports Tracker vind ik nog beter. Alleen dan moet je wel een Nokia hebben.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

DeNachtwacht schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Nokia Sports Tracker vind ik nog beter. Alleen dan moet je wel een Nokia hebben.
Ja... Die heb ik dus niet :)

Nog een andere goede app vind ik: Accurate Tuner. Werkt prima, mooie interface etc. Niet zo perfect als mijn eigen tuner ;) maar doet het goed. Deze heb ik tenminste altijd bij me.

[ Voor 27% gewijzigd door StrongArmLance op 03-02-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
De officiële Vimeo app voor WP7 is uit! :) En hij is mooi, ja mensen met een iOS en Droit kunnen jaloers zijn... mag best! :>

Afbeeldingslocatie: http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/postimages/15741/vimeoapp.jpg

HIER te downloaded of op je telefoon in de Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

DeNachtwacht schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:51:
[...]

is dat deze?
http://www.windowsphone.c...1d-4d44-9643-687ccc3fa119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

SilverAqua schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:48:
De officiële Vimeo app voor WP7 is uit! :) En hij is mooi, ja mensen met een iOS en Droit kunnen jaloers zijn... mag best! :>

[afbeelding]

HIER te downloaded of op je telefoon in de Marketplace.
Dat soort apps zorgen ervoor dat je nóg iets verliefder op WP7 wordt O+

Edit: Hoewel, inloggen werkt niet 8)7 Nog een keer proberen ...
Nope, ik kan niet inloggen :z

[ Voor 7% gewijzigd door kenneth op 03-02-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
kenneth schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:35:
[...]

Dat soort apps zorgen ervoor dat je nóg iets verliefder op WP7 wordt O+

Edit: Hoewel, inloggen werkt niet 8)7 Nog een keer proberen ...
Nope, ik kan niet inloggen :z
Ik kan ook niet inloggen :S Ziet er voor de rest wel strak uit. Hoop snel op een update zodat ik in kan loggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ebuddyxms, moet een ander dit installeren voordat ik gesprekken met ze kan voeren via Facebook chat bijvoorbeeld?
Edit: ebuddy ontkent zelf op hun facebookpage dat wp al supported is.

[ Voor 23% gewijzigd door Crescendo op 03-02-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 17:44
EbuddyXMS is volgens mij een soort Whatsapp, maar niet de Ebuddy zoals ik die bijvoorbeeld van Symbian ken. Misschien is die nog niet WP supported.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Hij staat al wel in Markerplace, vandaar mijn vraag, maar het kan dat dit nog niet de volledige versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik vond zojuist het zeer handige Password Manager Free in de Marketplace, om website, mail, dropbox, game, bank etc wachtwoorden in op te slaan. Ziet er zeer bruikbaar uit, vooral door de mogelijkheid de zaak te syncen met Dropbox, maar hoe veilig is het nu om in een tooltje van een onbekende uitgever al je wachtwoorden te gaan zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 04-02-2012 15:46 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Absoluut niet. Je weet namelijk niet of hij de database encrypt (voor het geval dat je je toestel kwijt raakt), je weet niet of hij over een veilige verbinding upload én je weet niet of hij het niet stiekem naar eigen servers kopieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
kijk als alternatief eens naar lastpass. Imho de belankrijkste speler wat betreft dit soort functionaliteit. Mobile clients vereisen wel een premium account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucash schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:46:
[...]
Ik kan ook niet inloggen :S Ziet er voor de rest wel strak uit. Hoop snel op een update zodat ik in kan loggen :)
De Vimeo app update is.
Op bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Yay, ik kan inloggen met Vimeo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06

Eagle Creek

Breathing security

Twee vraagjes:

- Als ik mijn telefoon hard reset, kan ik dat middels mijn live account gewoon weer de apps opnieuw downloaden?

- Een bepaalde app is 2x in rekening gebracht, terwijl ik hem maar 1x heb 'besteld' (voor dezelfde telefoon en zelfde account). Ik heb een e-mail gestuurd naar het facturatieadres, maar krijg deze weer retour.
Moet ik hiervoor het beste contact opnemen met de CC-maatschappij, of is er een andere manier?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:48:
[...]- Als ik mijn telefoon hard reset, kan ik dat middels mijn live account gewoon weer de apps opnieuw downloaden?
[...]
Marketplace aankopen worden gekoppeld aan het live account, dus als je hetzelfde account insteld zul je de apps gewoon weer kunnen downloaden (mits deze nog beschikbaar zijn in de market natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Caelorum schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:08:
[...]

Marketplace aankopen worden gekoppeld aan het live account, dus als je hetzelfde account insteld zul je de apps gewoon weer kunnen downloaden (mits deze nog beschikbaar zijn in de market natuurlijk).
Bedankt.
Werkt inderdaad, maar ik ben wel mijn game progress kwijt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:02:
[...] Bedankt.
Jup, maar dat komt omdat de local storage van de apps niet worden gesynchrnoiseert met je live account. Zaken als 'achievements' van xbox live games wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, dat is die. Ik had 'm al met mijn Nokia, maar inmiddels is het niet alleen Nokia specifiek (ook iPhone en Android). Enige nadeel met de WP7 variant is dat je geen route op kan geven (van een eerdere track). Wel handig, want dat geeft een ETA.
De site ziet er op het eerste gezicht wel beter uit dan de Endomondo.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Zijn er nog mensen die merken dat de telefoon, na het installeren van WordFeud (met notifications & tile), maar 50% zo lang meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Eagle Creek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:02:
[...]

Bedankt.
Ja dat is jammer, had ik ook. Was best ver met Angry Birds. Maar weer helemaal overnieuw begonnen. MS zou ook dit moeten opslaan in de cloud net zoals dat bij de xbox kan.

Hoe zit het eigenlijk met refund policy ? Bij de android market heb ik wel eens wat gekocht wat achteraf niet aan mijn wensen voldeed. Binnen een dag kun je je aankoop dan nog cancellen en krijg je eventueel je geld terug. Hoe zit dat bij WP 7 Marketplace ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat je nog iets terug krijgt voor miskopen. Dat samen met geen pincode oid voor het aankopen is waarom de marketplace nog zo *** is :)

Angry Birds zou totdat MS dat appstorage spul in de cloud zet of backupbaar maakt eigenlijk gewoon zelf dat spul moeten opslaan op hun servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
MRELynx schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:55:
[...]

Ja dat is jammer, had ik ook. Was best ver met Angry Birds. Maar weer helemaal overnieuw begonnen. MS zou ook dit moeten opslaan in de cloud net zoals dat bij de xbox kan.

Hoe zit het eigenlijk met refund policy ? Bij de android market heb ik wel eens wat gekocht wat achteraf niet aan mijn wensen voldeed. Binnen een dag kun je je aankoop dan nog cancellen en krijg je eventueel je geld terug. Hoe zit dat bij WP 7 Marketplace ?
Het grootste deel van de applicaties heeft een probeerfunctie. Dit heeft de Android market volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Laatst online: 12-09 10:05
defcon84 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:53:
Zijn er nog mensen die merken dat de telefoon, na het installeren van WordFeud (met notifications & tile), maar 50% zo lang meegaat?
Ik merkte ook dat het verbruik omhoog gaat. Of het komt omdat het scherm meer aan staat. Ik heb ook een paar keer gehad dat het verbruik omhoog ging in het diagnostics scherm naar zo'n 180 tot 200, terwijl ik gemiddeld zo rond de 140 zat. Een reboot was nodig om dit weer omlaag te krijgen. Ik vermoed dat dit gebeurt op het moment dat je de chat gebruikt, al weet ik dat niet zeker.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ik zat rond de 160 meestal, nu zie ik vaak waardes rond de 500 tegen.. Maar ik heb ook ongeveer tegelijk Vädret geïnstalleerd, dus die kan het ook nog zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luit schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:38:
[...]
Het grootste deel van de applicaties heeft een probeerfunctie. Dit heeft de Android market volgens mij niet.
Die probeerfunctie scheelt wel in app aantallen.
Bijvoorbeeld Wordfeud heeft in de Windows Phone marketplace maar 1 versie en bij de android marketplace zijn het er twee, een gratis en betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Eagle Creek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:48:
- Een bepaalde app is 2x in rekening gebracht, terwijl ik hem maar 1x heb 'besteld' (voor dezelfde telefoon en zelfde account). Ik heb een e-mail gestuurd naar het facturatieadres, maar krijg deze weer retour.
Moet ik hiervoor het beste contact opnemen met de CC-maatschappij, of is er een andere manier?
Belangrijker dan de apps-progress (die vogeltjes knal ik wel weer af), is bovenstaande vraag :+. Het gaat maar om een knaak of zo, maar het klopt niet. En ik wil zeker niet dat dat vaker gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:08:
[...]

Die probeerfunctie scheelt wel in app aantallen.
Bijvoorbeeld Wordfeud heeft in de Windows Phone marketplace maar 1 versie en bij de android marketplace zijn het er twee, een gratis en betaalde versie.
ja idd, maar het is niet helemaal duidelijk dat je bvb Wordfeud kan blijven spelen zonder restricties met de probeer versie.. duidelijker omschrijven van de probeer-knop is mss een oplossing hiervoor..

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:05:
[...]
.. duidelijker omschrijven van de probeer klop is mss een oplossing hiervoor..
Wat jij zegt !! Wat zeg je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

defcon84 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:53:
Nope, juist niet, maar moet wel zeggen dat ik onlangs veel settings heb gewijzigd om de batterijduur te verlengen. Ik speel constant met 10 man tegelijk wordfeud en mijn telefoon (OMNIA7) houdt het prima een dag vol.

Kortom, ik ben een tevreden man, op het gebied van batterijduur.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:09:
[...]

Wat jij zegt !! Wat zeg je eigenlijk?
rare typo :p fixed nu

dus gewoon dat ze erbij zetten dat het een gratis niet gelimiteerde versie is met bvb ads, ipv gewoon 'probeer'.. beetje misleidend imho
koekiemonster schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:49:
[...]

Nope, juist niet, maar moet wel zeggen dat ik onlangs veel settings heb gewijzigd om de batterijduur te verlengen. Ik speel constant met 10 man tegelijk wordfeud en mijn telefoon (OMNIA7) houdt het prima een dag vol.

ik heb vandaag een beetje wordfeud gespeeld met 1 persoon (20 woordjes ofzo) op mijn lumia 800
en nu: 37%, al 6 uur en nog 3 uur :/
terwijl ik eerst wel gewoon 30 uur verder kon.. 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door defcon84 op 06-02-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

koekiemonster schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:49:
[...]

Welke settings!?
Location enzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defcon84 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:05:
[...] ja idd, maar het is niet helemaal duidelijk dat je bvb Wordfeud kan blijven spelen zonder restricties met de probeer versie.. duidelijker omschrijven van de probeer-knop is mss een oplossing hiervoor..
Hoe het een en ander werkt ligt helemaal aan de ontwikkelaar. Zo kan de ontwikkelaar een volledige versie met een timelock of ads uitbrengen als trial, maar ook bepaalde functionaliteiten uitschakelen.
De knop heeft dus eigenlijk al de beste benaming. Wel vind ik dat app ontwikkelaars in de beschrijving zouden moeten zetten wat ze hebben gedaan bij de trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:49:
[...]
ik heb vandaag een beetje wordfeud gespeeld met 1 persoon (20 woordjes ofzo) op mijn lumia 800
en nu: 37%, al 6 uur en nog 3 uur :/
terwijl ik eerst wel gewoon 30 uur verder kon.. 8)7
Dat Wordfeud zit ook de hele tijd op mijn 3G.
Waarom?
Zou toch alleen nodig zijn als ik een correct woord heb ingevoerd.

p.s.
Het woordenboek van Wordfeud is trouwens echt lachwekkend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:49
Mijn 3G gaat pas in maart in. Is Whatsapp niet goed te gebruiken met alleen WiFi? Volgens mij schakelt mijn Lumia 710 WiFi uit, nadat het beeldscherm een minuut op zwart is geweest. Geweldig voor de batterijduur, maar Whatsapp geeft nu dus geen meldingen als er een nieuw bericht is.

En heeft iedereen auto correct voor Whatsapp? Ik heb in het instellingenmenu van m'n Lumia gezocht, maar daar kan ik niks vinden. Ook niet in het Whatsapp-menu. Ik kan het niet uitzetten en Whatsapp wil bijna elk woord dat ik type veranderen. Ik word er helemaal gek van. Een whatsapp typen duurt 100x zo lang als een sms en het mag dan wel gratis zijn, tijd is geld, hè :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Of auto-correct wel of niet beschikbaar is, is afhankelijk van de instellingen die de ontwikkelaar aan het tekstvak meegeeft (zogenaamde input-scope). In het geval van WhatsApp hebben ze die aangezet.

Echter hoort de autocorrect zich in WhatsApp precies zo te gedragen als bij het tikken van een mail of sms. Ik heb zelf dan ook geen problemen met het woordenboek in WhatsApp: het werkt bij mij gewoon zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Siempie schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:15:
Mijn 3G gaat pas in maart in. Is Whatsapp niet goed te gebruiken met alleen WiFi? Volgens mij schakelt mijn Lumia 710 WiFi uit, nadat het beeldscherm een minuut op zwart is geweest. Geweldig voor de batterijduur, maar Whatsapp geeft nu dus geen meldingen als er een nieuw bericht is.

En heeft iedereen auto correct voor Whatsapp? Ik heb in het instellingenmenu van m'n Lumia gezocht, maar daar kan ik niks vinden. Ook niet in het Whatsapp-menu. Ik kan het niet uitzetten en Whatsapp wil bijna elk woord dat ik type veranderen. Ik word er helemaal gek van. Een whatsapp typen duurt 100x zo lang als een sms en het mag dan wel gratis zijn, tijd is geld, hè :+
dat is een Windows Phone 7 instelling. Dat auto correct kan je aan en uit zetten. Ik ben te lui om te kijken waar je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ik heb het laatst ergens gevonden, als, volgens mij bij toetsenbord-instellingen. But don't shoot the messenger.

EDIT: Je hebt: onder Typinstellingen: Typverbeteringen, 'Toetsaanslagen verzenden ter verbetering van het typen en meer'. Maar al zet ik die uit, heb ik nog steeds auto-correct. Dus ik vermoed dat het iets is wat je bij het opstarten, eerste keer opstarten kon instellen (als je voor 'aangepast' had gekozen dus.)

EDIT@ Koekiemonster, welke instellingen veranderd idd? (Desnoods in DM, zodat topic niet vervuild wordt.)

[ Voor 69% gewijzigd door Crescendo op 06-02-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Instelling, toetsenbord, typeinstelling, tik op de taal bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crescendo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:39:
[...] EDIT: Je hebt: onder Typinstellingen: Typverbeteringen, 'Toetsaanslagen verzenden ter verbetering van het typen en meer'. [...]
Deze aanzetten zorgt er , denk ik, voor dat informatie over toetsaanslagen etc. worden verstuurd naar Microsoft zodat zij reallife data hebben om oa. het toetsenbord kunnen verbeteren.
Welke je moet hebben is de instelling die hjs boven mij heeft verteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:49
Geweldig, dank jullie wel!
Had wel in dat menu gezocht, maar had niet op de talen getikt. Net even een testwhatsappje gemaakt en het ging zonder bemoeienis :D

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je trouwens twee of meer talen invult krijg je in je toetsenbord een optie om snel te wisselen tussen de speliingscontroles van die verschillende talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
Siempie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:40:
Geweldig, dank jullie wel!
Had wel in dat menu gezocht, maar had niet op de talen getikt. Net even een testwhatsappje gemaakt en het ging zonder bemoeienis :D
Als je even doorzet mét auto-correct kan je hem jouw woorden leren waardoor je uiteindelijk gewoon sneller kan typen omdat je geen zorgen meer hoeft te maken om typefouten, die worden dan automatisch gecorrect. Je bent misschien in eerste instantie wel wat meer kwijt om woorden of afkortingen die niet in het woordenboek staan toe te voegen (woord selecteren en op de + drukken) maar werkt uiteindelijk wel erg fijn vind ik zelf.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb nog altijd een haat-liefdeverhouding met autocorrect. Hij blijft hardnekkig dingen verbeteren die ik niet verbeterd wil hebben en verbetert woorden niet die ik altijd fout schrijf :N Maar voor die talloze lange woorden is het wel weer handig ... /firstworldproblem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kenneth schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:07:
Ik heb nog altijd een haat-liefdeverhouding met autocorrect. Hij blijft hardnekkig dingen verbeteren die ik niet verbeterd wil hebben en verbetert woorden niet die ik altijd fout schrijf :N Maar voor die talloze lange woorden is het wel weer handig ... /firstworldproblem
Ik heb autocorrect uitstaan, maar hij mag wel suggesties doen. Dan verandert ie het dus niet automatisch, maar heb je wel de mogelijkheid om lange woorden sneller te typen door de suggestie aan te tikken. Misschien dat dat beter bevalt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik wist niet eens dat dat kon :$ Gelijk aanzetten dan maar, dank!

Pagina: 1 ... 18 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.