Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:08:
[...]

Bij mij ook. Maar tot nu toe alleen bij artikelen in de categorie 'overig' op de hoofdpagina.
Al met al toch een zwakke update van de Nu.nl app met zulke grote bugs erin.
Hmm.... iets te vroeg gezegd dat bij mij alles wel goed werkte. Net weer even gecontroleerd en alles gaat goed totdat ik net zoals hAl een artikel in de overige sectie aanklik (waarschijnlijk de enige sectie die ik eerst niet had gecontroleerd - had gewoon willekeurig artikelen geopend); dan laad inderdaad het verkeerde artikel :/
Halfkakkende schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:35:
[...]
Dit lijkt inderdaad te werken. Suf, zo'n automatische update 8)7
[...]
Dit dus. Mijn eigen suggestie opgevolgd en een heinstallatie heeft het probleem verholpen.

[ Voor 28% gewijzigd door gws24 op 06-01-2012 20:01 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halfkakkende schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:35:
[...]Dit lijkt inderdaad te werken. Suf, zo'n automatische update 8)7 [...]
Dit is gewoon nog een aanwijzing dat de app niet echt goed is geprogrammeert. Het programma kan dan wel lekker worden geupdate maar de Isolated Storage (waar oa de cache wordt neergezet) blijft gewoon hetzelfde. Gewoon een gevalletje niet goed nadenken of oude bestanden of bestandsformaten problemen kunnen veroorzaken en deze niet bij de eerste keer opstarten na het updaten converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ook na een nieuwe install laat de nu app vaak nog de verkeerde artikelen zien :( hebben ze voor die app ergens een feedback kanaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Wat vinden jullie de must-have games voor Windows Phone? Gratis :). Ik heb nu Physi Bricks geïnstalleerd, ziet er wel vetjes uit.

Verder wat hebben jullie als apps er allemaal opstaan behalve, Buienradar, Foursquare, NU.nl en Tweakers app.

[ Voor 32% gewijzigd door Crescendo op 07-01-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Crescendo, er is een heel topic over wat goede games zijn op WP7:
Windows phone mango gratis games.

Mijn personal fav's zijn BubbleTwist, Celtic Knotwork en Griddlercraft Free. BadTrip, BloxFree en Fastball 2 zijn ook tof.
Qua gewone apps natuurlijk BBC, Nextgen Reader (Google Reader client), Flashlight XT (zet je cameraflash permanent aan), See Through Messaging, Spoorboekje (treintijden / routeplanner), SoundHound (Shazamvervanger), Pathé Bioscoopagenda en MijnTVgids. PrimeTV is ook een goede app, maar een beetje langzaam soms. TV Programma Gemist is ook een goede app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nu.nl heb ik eraf gegooid. Tot 2x toe voor een soft-reset gezorgd dus toedeledokie ;w Aan de andere kant; de gewone site is over het algemeen net zo goed te lezen op mijn Titan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Breeze is gratis en wel leuk. Oud concept, maar goed uitgevoerd.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
MAX3400 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:50:
nu.nl heb ik eraf gegooid. Tot 2x toe voor een soft-reset gezorgd dus toedeledokie ;w Aan de andere kant; de gewone site is over het algemeen net zo goed te lezen op mijn Titan.
Die Nu.nl app is inderdaad te buggy voor woorden. Gelukkig hebben ze een redelijke mobiele versie van hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40
Naj_Geetsrev schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:44:
[...]

Die Nu.nl app is inderdaad te buggy voor woorden. Gelukkig hebben ze een redelijke mobiele versie van hun website.
Hier totaal geen last van en ik gebruik de app dagelijk op mijn HTC Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Naj_Geetsrev schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:44:
Ook ik heb nooit problemen gehad met die app. Misschien eens opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
MAX3400 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:50:
hoe bedoel je? als een app een softreset doet op je phone is er wat anders aan de hand en is het 'toeval' dat het met deze app gebeurd. Bedoel je met softreset een reboot van je toestel? Klinkt als een hardware probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcetweaker schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:52:
Ook na een nieuwe install laat de nu app vaak nog de verkeerde artikelen zien :( hebben ze voor die app ergens een feedback kanaal ?
In de marketplace een review plaatsen, als ze slim zijn bekijken ze die niet en als ze niet slim zijn verdienen ze de lagere score IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

console schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:48:
[...]

Hier totaal geen last van en ik gebruik de app dagelijk op mijn HTC Titan.
Ik had nooit last van de nu.nl app op mijn titan. Na die updates opent hij telkens een ander nieuwsbericht als ik ergens op de headlines klik.

Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ja sinds gisteravond heb ik dat op de Voorpagina ook regelmatig, al swype ik verder naar rechts klik ik wel de 'juiste' aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:09:
[...]

Ik had nooit last van de nu.nl app op mijn titan. Na die updates opent hij telkens een ander nieuwsbericht als ik ergens op de headlines klik.

yep, ook op mijn samsung omnia 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:09:
[...]

Ja had dit ook. las op twitter dat ze al bezig zijn dit te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Zowel hier als in de appreview had ik erg veel commentaar op de vorige versie van de NU.nl app. Maar met versie 2 is echt alles opgelost bij mij. Ongeacht het aantal artikelen loopt hij nooit meer vast en wordt ook niet meer trager. Ook werkt het thombstoning nu wel, zoals iemand al aangaf.

En het probleem met de verkeerde artikelen openen heb ik ook niet hoor. Laten jullie de app wel de nieuwsberichten volledig inladen? Of gaan jullie tijdens het laden al op de koppen rammen?

Ik heb namelijk nog geen 1 keer meegemaakt dat het verkeerde artikel tevoorschijn kwam, ongeacht in welke categorie ik zat of ben geweest.

Heb in de Marketplace mijn 1 ster naar 4 sterren aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik zie veel klachen van Nu.nl voorbij komen. Ik kan deze fouten niet ontdekken en het lijkt alleen met de Titan voor te komen.

Nogmaals, mensen met de Nu.nl app:
Welk toestel gebruik je: Samsung Omnia W 8350
Versie Nu.nl: 2.0
Versie van je OS: 7.10.7740.16
evt. firmware: 2424.11.11.4
Klachten: Nooit klachten gehad.

Verzamel de "echte" info van deze pagina (Ik denk niet dat zij iets hebben aan opmerkingen als: "de app werkt niet!")

Ga vervolgns met je echte klachten naar Sanoma uitgevers of Tizen mobile http://m.tizen.nl
en laat daar een bericht achter met een goede klachtomschrijving.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn goede klachtomschrijving staat in de marketplace en die zal ik in 1 dezer dagen ook wel even updaten voor de nieuwe versie.

Echte info:
Toestel: HTC 7 Trophy
Nu.nl versie: 2.0
OS versie: 7.10.7740.16
firmware: 2250.21.51001.162
klachten: App crasht zo nu en dan: waarschijnlijk omdat die nog aan het laden is en een async return method iets doet wat niet meer kan. Zelf tijdens ontwikkelen ook mogen mee maken, makkelijk gemaakte fout, maar nog niet minder vervelend.
Verder zijn eigenlijk alle echt ergelijke klachten wel weggenomen en is het nu meer het gebrek aan de laatste polishing waar ik mij aan kan ergeren. Zoals verplicht witte achtergrond (heb niet voor niets zwart + groen gekozen), gebrek aan nujij comments, soms toch hele categorie leeggooien en alles opnieuw laden (waarom heb je dan dingen gecached?), achtergrondkleur van buttons in de balk bij nieuwartikelen die net iets van kleur afwijken van de kleur van de bar zelf. En de ergelijkste gebrek aan een manier van feedback rechtstreeks naar de ontwikkelaars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:41:
Ik zie veel klachen van Nu.nl voorbij komen. Ik kan deze fouten niet ontdekken en het lijkt alleen met de Titan voor te komen.
De bug met de verkeerde artikelen is bekend bij de ontwikkelaar, zoals te zien op het twitteraccount van de ontwikkelaar. Er komt binnenkort weer een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Laatst online: 21-07 13:18
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:35:
[...]

Ook ik heb nooit problemen gehad met die app. Misschien eens opnieuw installeren?
Dat is het niet. :). Hij laad soms de verkeerde artikelen in enzo. Viel mij direct op, en na een minuutje vogelen zag ik al waardoor het kwam. Gelukkig is er bijna een update die dit probleem fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Plex voor WP7 - ziet er wel leuk uit :)

http://wp7lab.com/news/pl...g-windows-phone-live-ces/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
Shazam is nu ook verkrijgbaar voor slechts €5,49, reden genoeg om lekker niet te kopen. Wat 'n absurde prijzen!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

5,49 :D

Wat biedt Shazam dat SoundHound niet biedt?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wietsee. schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:35:
Shazam is nu ook verkrijgbaar voor slechts €5,49, reden genoeg om lekker niet te kopen. Wat 'n absurde prijzen!
Shazam is gewoon gratis.
Je bedoelt Shazam Encore B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Weet iemand een goede nieuwssite zoals ipadclub.nl om op de hoogte te blijven van wp7 acties? Afgeprifzde soos bijvoorbeeld, zo'n korting x- daagse. Etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
http://www.wp7.nl is naar mijn mening de nieuwssite voor Windows Phone in Nederland.
Als je het breder gaat trekken is http://www.wpcentral.com een erg goede site.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wietsee. schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:35:
Shazam is al iets minder dan een jaar verkrijgbaar, en is gratis.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik gewoon de audioherkenning in Bing.
geen shazam of soundhound nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woordenboek10
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:57:
Ik gebruik gewoon de audioherkenning in Bing.
geen shazam of soundhound nodig.
Dat is (nog) niet beschikbaar in Nederland toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Piels schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:26:
http://www.wp7.nl is naar mijn mening de nieuwssite voor Windows Phone in Nederland.
Als je het breder gaat trekken is http://www.wpcentral.com een erg goede site.
Ok bedankt, heb ze op de startpagina gezet! De eerste had ik al gevonden, maar toch bedankt, zeker voor de tweede!

[ Voor 9% gewijzigd door Crescendo op 12-01-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
woordenboek10 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:17:
[...]

Dat is (nog) niet beschikbaar in Nederland toch?
Beide zijn inmiddels beschikbaar in NL Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Laatst online: 16-09 18:09
Piels schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat hier het beschikbaar zijn van Bing Audio wordt bedoeld.
Deze is naar mijn weten nog niet beschikbaar met een Nederlands live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woordenboek10
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05-2022
Piels schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:29:
[...]

Ik heb het over bing music, want die kan ik niet vinden. Ook niet in bing zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
wat hAI denk ik bedoelt is:

Bing zoek knop => druk op de muzieknoot => bij je muziek houden => world domination! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Piels op 12-01-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Volgens mij (voorlopig?) alleen beschikbaar als je een US live account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Audio via je windows phone?
Gewoon je regio en taal / "Display Language" instelling op Engels zetten. Een Nederlands woordenboek wordt niet ondersteund en daardoor ook niet te kiezen.

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/645/voicecommand1.jpgAfbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/9564/voicecommand2.jpgAfbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/5220/voicecommand3.jpgAfbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/8872/voicecommand4.jpg

Op deze manier kan ik toch gebruik maken van voicedialing via mijn parrot of autoradio.

Call "kiswum"
"dialing kiswum"

[ Voor 50% gewijzigd door Kiswum op 12-01-2012 17:23 . Reden: screenshots toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

defcon84 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:33:
Volgens mij (voorlopig?) alleen beschikbaar als je een US live account hebt.
Ik heb een UK live account en daar werkt het ook op. Je search locale moet wel op UK of US staan (en wellicht andere regio's, maar niet Dutch)
Kiswum schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:11:
Gewoon je regio en taal / "Display Language" instelling op Engels zetten.
Alleen search locale dus, al die andere dingen hebben er imho weinig mee te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 12-01-2012 17:21 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

De overige plaatjes is het bewijs dat je via je stem je telefoon dingen uit kunt laten voeren. dus alleen de 1e 2 plaatjes zijn van belang om je toestel op een andere taal in te kunnen laten stellen. Naar mijn weten ben ik volgens mijn live account inmiddels een jaar of 11 en ik kom uit NL. (Volgens mij is dat de reden dat ik niet veel spam binnenkrijg :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Vind het nogal irritant dat ik via Facebook via mijn lumia mensen niet kan terug smsen omdat ze offline worden weergegeven. Iemand een oplossing? Ook het feit dat je je berichten niet kan bewerken is behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Heb het ook via mijn Samsung, alternatief is mailen of smsen. Je kunt de zin gewoon kopieren, handig is anders natuurlijk..

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar je kunt het misschien wel via de Facebook app proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Facebook- app werkt ook niet, wel bedankt voor de suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Blauw kleurtje in plaats van wit/oranje?

Ik ben een tijdje geleden overgestapt op SoundHound. Werkt veel prettiger, en kan ook searches opslaan als je bijvoorbeeld zonder internet zit. Vind die history lijst ook mooi.

edit: gaat nog over de shazam/soundhound discussie

[ Voor 13% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 14-01-2012 12:25 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Heb je dat eerste tegen mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

lijkt mij niet, maar weet ook niet tegen wie dan wel :p

[ Voor 55% gewijzigd door defcon84 op 13-01-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik weet het ook niet, maar Shazam is niet in de NL market te downloaden, maar wel uit de Amerikaanse:
http://www.windowsphone.c...81-e011-986b-78e7d1fa76f8

Ik heb zelf ook SoundHound geinstalleerd, heb het alleen nog niet getest :)

edit: Hmm vreemd, ik zie dat ik alsnog op de NL market was, maar de zoekopdracht op de NL market geeft aan Shazam niet te kennen:
http://www.windowsphone.com/nl-NL/search?q=shazam

Als je de zoekopdracht vanaf de Amerikaanse market pakt, dan wordt je geredirect naar de NL waarbij je de app wel kunt downloaden...
Bug?

[ Voor 38% gewijzigd door Kiswum op 13-01-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

Crescendo schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:23:
[...]

Ok bedankt, heb ze op de startpagina gezet! De eerste had ik al gevonden, maar toch bedankt, zeker voor de tweede!
Je hebt een app voor wpcentral... die check ik elke avond, is een mooie app, het nieuws is best ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Kiswum schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:46:
Ik weet het ook niet, maar Shazam is niet in de NL market te downloaden, maar wel uit de Amerikaanse:
http://www.windowsphone.c...81-e011-986b-78e7d1fa76f8

Ik heb zelf ook SoundHound geinstalleerd, heb het alleen nog niet getest :)

edit: Hmm vreemd, ik zie dat ik alsnog op de NL market was, maar de zoekopdracht op de NL market geeft aan Shazam niet te kennen:
http://www.windowsphone.com/nl-NL/search?q=shazam

Als je de zoekopdracht vanaf de Amerikaanse market pakt, dan wordt je geredirect naar de NL waarbij je de app wel kunt downloaden...
Bug?
App staat gewoon in de NL marketplace, maar komt vreemd genoeg niet als eerste naar boven bij een zoekactie. Hij staat wat verder naar beneden

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Via mijn tablet kan hij wel worden gevonden via dezelfde link. Wellicht heeft het iets te maken met de locatie waar ik gisteren zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Bij mij staat ie als 2de resultaat, op 1 staat Airhorn Ultimate Free.. wat die daar doet weet ik ook niet.. heeft totaal niets met Shazam te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag een duitse app voor de verkeersinformatie daar downloaden. Hoe kan ik dat doen/ De duitse marketplace staan er voldoende maar moet ik echt eerst een duits fake account winlive account maken??
Dat is toch echt onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
@novec, bijv. iVerkehr staat dat het voor DE en NL is.

Mijne is nog geactiveerd met US account en mag hem gewoon installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:33:
@novec, bijv. iVerkehr staat dat het voor DE en NL is.

Mijne is nog geactiveerd met US account en mag hem gewoon installeren..
IVerkehr werkt inderdaad. En dus ben ik daarmee geholpen.
Toch blijft het mi belachelijk dat het zo lastig is om buitenlandse apps te downloaden.
Op de Duitse marketplace staan andere apps die nuttig kunnen zijn voor verkeersdeelnemers. ik denk dat dit voor Engeland, Frankrijk, België enz. allemaal net zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Vind je punt wel valide, noem nog is wat voorbeelden dan, mijn DE is ook niet meer wat geweest is.
Maar was het niet zo, dat het aan de ontwikkelaars is om hem lokaal of wereldwijd te publiseren ?
Ik meen mij dit te herrineren in een post van Matthijs. Even kijken of ik dat nog kan vinden.

edit gevonden, zie vetgedrukt deel:
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:01:
De makkelijkste manier om te checken welke apps beschikbaar zijn is via de webmarket.
NL: http://www.windowsphone.com/nl-NL/marketplace
US: http://www.windowsphone.com/en-US/marketplace

Twitter komt eraan, we wachten op de Mango update van die app. Stuur de apps maar door die je mist, de meeste zijn er ondertussen of zijn onderweg. Maar vragen staat altijd vrij. Soms hebben de bedrijven/developers er gewoon niet aan gedacht even de extra markets aan te vinken.
Je moet dus klagen bij de ontwikkelaars als ze een breder publiek willen aanspreken en in sommige gevallen meer geld willen verdienen. Die buren zijn soms erg op hun thuismarkt gericht.

[ Voor 58% gewijzigd door Yippie op 16-01-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QQ2
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 14:14

QQ2

Klopt, bij publiceren moet je aangeven in welke market hij beschikbaar komt. Omdat de Nederlandse markt later is toegevoegd en het bij bestaande apps een handmatige actie van de ontwikkelaar vereiste zijn er nog steeds een aantal apps die hier niet beschikbaar zijn. Inmiddels is de 3de of 4de wave van landen toegevoegd waardoor deze apps in een steeds kleiner percentage van de aangesloten landen gebruikt kan worden. Hopelijk gaan de devs de app's nu snel voor iedereen beschikbaar maken.

De reden voor deze landtechnische problematiek is trouwens politiek & commercieel.
Sommig software is in bepaalde landen niet toegestaan (wet of licentie) en door de dev's handmatig te laten aangeven waar je app gedownload kan worden ligt de verantwoordelijkheid niet bij MS. onhandig maar ook logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Sinds Mango staat het vinkje voor de landen standaard op alle landen.

Alleen apps die vóór Mango gepubliceerd zijn kunnen dus "per ongeluk" nog niet voor NL te downloaden zijn. Alle apps die na Mango zijn gepubliceerd zijn dus expres niet in NL uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:19:
Sinds Mango staat het vinkje voor de landen standaard op alle landen.
Alleen apps die vóór Mango gepubliceerd zijn kunnen dus "per ongeluk" nog niet voor NL te downloaden zijn. Alle apps die na Mango zijn gepubliceerd zijn dus expres niet in NL uitgebracht.
Is dat niet alleen voor nieuwe apps? Dacht dat updates nog steeds de landen stonden ingesteld zoals de developer ze had ingesteld voordat de markets erbij keamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier eerder gelezen dat er een app aan zit te komen voor Rabobank Mobiel Bankieren. Ik heb de Rabobank gemaild en ik kreeg dit als antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze willen wij reageren op de e-mail die u naar de On line Helpdesk Rabo Internetbankieren heeft gestuurd op 16-1-2012 om 23:52:49.

Er is bij de helpdesk niet bekend of/wanneer er een app gaat komen voor Windows Phone 7.5. U kunt wel mobielbankieren zonder app via m.rabobank.nl.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

On line Helpdesk Rabo Internetbankieren
Kortom: ze zijn er niet mee bezig op dit moment.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

leuk dat ze steeds wat anders zeggen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Inderdaad, de Rabobank webcare op fok.nl (jaja die is er sinds kort) meldt het volgende:

Een WP7 app is in ontwikkeling, maar in de tussentijd kun je ook je saldo via saldo sms of de mobiele site (m.rabobank.nl) bekijken.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:26:
Ik heb hier eerder gelezen dat er een app aan zit te komen voor Rabobank Mobiel Bankieren. Ik heb de Rabobank gemaild en ik kreeg dit als antwoord:
[...]
Kortom: ze zijn er niet mee bezig op dit moment.
tja... Helpdesken ;)
Ik geloof eerlijk gezegd Matthijs eerder dan die Rabobank helpdesk. Een helpdesk krijgt nieuwe en/of toekomstige ontwikkelingen toch vaak wel als laatste te horen binnen een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IBM neemt windows Phone heel serieus d:)b
http://www.computable.nl/...blets-en-smartphones.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Ik heb Youtube Pro nog niet voorbij zien komen hier, ik vind het de eerste echt goede youtube app. De app heeft soms een klein beetje lag in de menu's, maar dat maakt mij niet zoveel uit het is niet storend.

Deze app heeft eindelijk een fatsoenlijke scrollbar. Je pakt het bolletje en trekt het naar een een punt op de timeline die jij wilt. Niet van die onhandige doorspoel knopjes, zoals tot nog toe gebruikelijk was in WP7.

http://www.windowsphone.c...78-49d6-b09a-c5883c210eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt inderdaad meer functionaliteit te bieden dan MetroTube, maar ik vind het gewoon een beetje lelijker dan MetroTube en dat is voor mij vrij belangrijk. De lag vind ik wel een beetje storend.

Wel een hele goede Youtube player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 17:44
Ik ga weer meer fietsen en daarbij wil ik af en toe navigatie gebruiken. Vanwege het af en toe is het logisch om dan mijn Lumia te gebruiken en niet een dedicated apparaat te gebruiken. Nu kon ik op mijn N8 nog 'snelwegen vermijden'', maar in 'Nokia rijden' kan ik die optie niet vinden. Iemand bekend met een andere navigatieoplossing waar bij dit wel kan, of - liever nog - een navigatieoplossing voor Windows Phone waarbij ik fietskaarten heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Kan Navigon dat niet?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:35:
Ik ga weer meer fietsen en daarbij wil ik af en toe navigatie gebruiken. Vanwege het af en toe is het logisch om dan mijn Lumia te gebruiken en niet een dedicated apparaat te gebruiken. Nu kon ik op mijn N8 nog 'snelwegen vermijden'', maar in 'Nokia rijden' kan ik die optie niet vinden. Iemand bekend met een andere navigatieoplossing waar bij dit wel kan, of - liever nog - een navigatieoplossing voor Windows Phone waarbij ik fietskaarten heb?
Navigon kan dat. In te stellen onder routeprofiel.
http://www.windowsphone.c...6a-4227-81ea-8fc937752d98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Staat me iets van bij dat de iPhone versie dat kan, WP versie weet ik niet. Moeite waard om eens naar te kijken inderdaad. Ik vind 85 euro wel aardig aan de prijs als ik het alleen af en toe op de fiets gebruik. Voor de auto heb ik al de gratis Nokia oplossing. Eén van de redenen om juist voor de Nokia te gaan.

<edit>
Net even op de site van Navigon gekeken. iPhone versie doet auto, fiets en voetganger. De WP versie doet zo te zien alleen auto en voetgangernavigatie.
</edit>

[ Voor 16% gewijzigd door coenox op 18-01-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07
Zijn er hier ook mensen die de soap rond de Carbon Twitter app aan het volgen zijn?
Is nu al voor de 4e x niet in de market terecht gekomen... dit keer omdat de app aanstootgevend is in landen als bvb Indonesia & Malaysia.... een twitter app...

De 2e weigering was om de volgende reden:
Your application must be fully functional when
acquired from Windows Phone Marketplace
(except for additional data as permitted below).
Unless you have a pre-existing billing relationship
with the user, your application may not require
the user to provide payment information, within
the application experience, to activate, unlock, or
extend usage of the application.
Lijkt erop dat men die app gewoon niet wil? Heel erg zonde, de previews zien er super uit, de reviews op beta versies zijn ook erg goed.

Meer nieuws:
https://twitter.com/#!/carbonwp

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Laatst online: 18-08 14:01
Zo te zien is Carbon meer dan alleen een Twitter app.
Maar ze hebben alweer een nieuwe submissie gedaan, ze komen er vanzelf wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie eerdere reactie en hieronder:
Navigon heeft onder routeprofiel:
Auto, vrachtwagen, motor, fiets en voetganger
.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:08:
[...]

Zie eerdere reactie en hieronder:
Navigon heeft onder routeprofiel:
Auto, vrachtwagen, motor, fiets en voetganger
.
Dank, had over je eerdere reactie heen gekeken. Erg duidelijk vind ik dit niet in de info van Navigon. Maar goed, het kan. Nu wachten op een aanbieding. 85 euro is te veel voor wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, Navigon kan het (zit het effe te checken) dus gewoon lekker fietsen daarmee. Maar wat voor dingen wil je fietsen dan want het is niet mogelijk om rondjes uit te stippelen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Navigon 85 euro? Dan koop ik denk ik liever Navigation voor 44 euro en anders evt. alleen de benelux versie voor 35 euro. Deze offline navigatie kan evt. ook voetgangers en auto ritten laten weergeven.
Al lijkt het erop dat het een saai design is qua kaartweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

^aardig prijzig geworden dan, ik heb hem vorig jaar voor 59 gekocht. Maar werkt subliem, file info etc. werkt perfect, ook het weer kan die laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:29:
^aardig prijzig geworden dan, ik heb hem vorig jaar voor 59 gekocht. Maar werkt subliem, file info etc. werkt perfect, ook het weer kan die laten zien.
De file info is inderdaad zeer goed. Er was laatst een klein ongelukje gebeurd op mijn route op een vrij nietszeggende buitenweg waardoor er een paar honderd meter langzaam rijdend verkeer was. Navigon gaf dit netjes weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Er is een nieuwe versie beschikbaar voor Belstatus voor Vodafone.
Naast een aantal kleine bug fixes worden nu ook meerdere abonnementsvormen ondersteund, helaas nog geen Vodafone zakelijk...

Belstatus Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Martinspire schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:10:
Jup, Navigon kan het (zit het effe te checken) dus gewoon lekker fietsen daarmee. Maar wat voor dingen wil je fietsen dan want het is niet mogelijk om rondjes uit te stippelen ;)
Het gaat me vooral om af en toe een route van A naar B, maar dan natuurlijk wel via binnenwegen. Ik zou het liefst iets hebben als Garmin XT met de mogelijkheid om routes in te laden. Garmin levert ook fietsroutekaarten. Maar ik acht de kans klein dat dat er komt voor Windows Phone. Ik overweeg zelfs om de Nokia 5800 die ik nog heb liggen te gebruiken voor alleen navigatie. Nadeel is dan wel weer dat ik twee apparaten bij me heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
coenox schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:10:
[...]

Het gaat me vooral om af en toe een route van A naar B, maar dan natuurlijk wel via binnenwegen. Ik zou het liefst iets hebben als Garmin XT met de mogelijkheid om routes in te laden. Garmin levert ook fietsroutekaarten. Maar ik acht de kans klein dat dat er komt voor Windows Phone. Ik overweeg zelfs om de Nokia 5800 die ik nog heb liggen te gebruiken voor alleen navigatie. Nadeel is dan wel weer dat ik twee apparaten bij me heb.
koop gewoon een kaart kost maar een euro of twee, je hoeft toch niet constant op je kaart te kijken tenzij je constant 70 km/h haalt op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
coenox schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:10:
[...]

De mogelijkheid is er gewoon met Navigon. Hij is duur, maar je hebt een mogelijkheid. Dat je dat dan niet doet is jouw probleem...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

eBuddy XMS inmiddels uit Beta, te downloaden in de Marketplace!

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:15:
Het lijkt inderdaad meer functionaliteit te bieden dan MetroTube, maar ik vind het gewoon een beetje lelijker dan MetroTube en dat is voor mij vrij belangrijk. De lag vind ik wel een beetje storend.

Wel een hele goede Youtube player.
ik vind MetroTube niet in de marketplace }:O

edit:
blijkbaar ben ik geen }:O
We are extremely saddened to announce that as of the 1st of January 2012, our applications ‘Metrotube’ and ‘YouTube’ will no longer be available for download from the Windows Phone Marketplace.

Iemand al 3D Paperball gespeeld? _/-\o_
Zit nu in level 116121 8)

[ Voor 38% gewijzigd door defcon84 op 20-01-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Ik heb nu mijn "theme" op lime groen staan, maar nu kleurt het logo van de twitterapp niet mee, deze blijft vrolijk op blauw staan, ik neem aan dat dit in de app zit, is dit ook aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperTube is ook een erg goede Youtube App, je kan ook filmpjes downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:34
Piels schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:16:
Er is een nieuwe versie beschikbaar voor Belstatus voor Vodafone.
Naast een aantal kleine bug fixes worden nu ook meerdere abonnementsvormen ondersteund, helaas nog geen Vodafone zakelijk...

Belstatus Vodafone
Hoi Piels, ik blijf een foutmelding krijgen bij het ophalen van de belstatus.
Ik wil er best een euro aan uit geven maar dan moet het wel werken.
Wat kan er misgaan?

(ben net overgezet van BEN naar vodafone, op myvodafone kan ik wel de status zien)

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
The_Scarabial schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:49:
Ik heb nu mijn "theme" op lime groen staan, maar nu kleurt het logo van de twitterapp niet mee, deze blijft vrolijk op blauw staan, ik neem aan dat dit in de app zit, is dit ook aan te passen?
Als het niet verandert, kan je dat niet handmatig doen.

De ontwikkelaar levert namelijk een vierkant plaatje aan die op de tile weergegeven wordt. De stukken van dat plaatje die transparant zijn, laten je accentkleur zien. In het geval van Twitter hebben ze dus kennelijk gekozen de kleuren altijd die van Twitter zelf te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Driek schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:56:
[...]

Hoi Piels, ik blijf een foutmelding krijgen bij het ophalen van de belstatus.
Ik wil er best een euro aan uit geven maar dan moet het wel werken.
Wat kan er misgaan?

(ben net overgezet van BEN naar vodafone, op myvodafone kan ik wel de status zien)
Ik heb je een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

^^duidelijk, wel jammer, had eerst altijd de blue theme, dus toen viel het me niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Niet zeker of dit het juiste forum is, maar zijn er hier nog meer mensen die Spotify icm een Premium account gebruiken?

Ik blijf problemen houden met offline mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Yup. Geen problemen met offline mode, wel gaat het offline beschikbaar maken ongelofelijk traag.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
kenneth schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:40:
Yup. Geen problemen met offline mode, wel gaat het offline beschikbaar maken ongelofelijk traag.
Het probleem dat ik heb, is dat ik een playlist als offline markeer, waarna hij uit zichzelf het vinkje later weghaalt. Kan dit komen door de sync met de desktopversie? Daarnaast, als ik met wifi verbonden ben en nummer wil starten blijft hij laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Tenenkrommend dat standaardantwoord van ABN op mijn nette vraag of de app ook voor WP7 uitkomt!!

Geachte heer *naam*,

Hartelijk dank voor uw vraag over de beschikbaarheid van de ABN AMRO Saldo app op het Windows platform.

De ontwikkeling voor de iPhone is een eerste stap. Inmiddels is ABN AMRO Saldo app ook beschikbaar voor Android. Het ligt in de planning om de Saldo app ook uit te brengen voor de Blackberry. Dit zal in de komende maanden gerealiseerd gaan worden. Er zijn op dit moment geen plannen om de app op het Nokia of Windows Mobile platform uit te brengen. Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen en zullen ons beleid hierop aanpassen zodra daar aanleiding toe is.

Kijk voor meer informatie over de ABN AMRO Saldo app op www.abnamro.nl/saldo

Hebt u nog vragen? Stel deze dan eenvoudig via www.abnamro.nl. Typ uw vraag rechtsboven in de zoekbalk in en bekijk de gegeven resultaten. Vindt u uw antwoord niet? Mail ons dan www.abnamro.nl/e-mailbericht of bel 0900 - 92 16 (EUR 0,10 per minuut). Vanuit het buitenland belt u: +31 10 241 17 20 (normaal tarief).

What the....

- App bestaat al lang voor Android, niet pas net
- App bestaat al voor Blackberry, weten ze dit zelf niet of??
- Windows Mobile :?
- En dan keihard zeggen "Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen" -- LOL!!

:'( toch treurig?

Heb ze nog een keer hetzelfde bericht gestuurd met voorafgaand in hoofdletters dat ik geen standaardtekst wens te ontvangen, omdat deze niet klopt.

* DeMoN

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:17
DeMoN schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:18:
Tenenkrommend dat standaardantwoord van ABN op mijn nette vraag of de app ook voor WP7 uitkomt!!
...

What the....

- App bestaat al lang voor Android, niet pas net
- App bestaat al voor Blackberry, weten ze dit zelf niet of??
- Windows Mobile :?
- En dan keihard zeggen "Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen" -- LOL!!

:'( toch treurig?

Heb ze nog een keer hetzelfde bericht gestuurd met voorafgaand in hoofdletters dat ik geen standaardtekst wens te ontvangen, omdat deze niet klopt.

* lucash
Ik ben benieuwd wat je nu terug krijgt. Ik ben ook wel benieuwd wanneer de app komt.. Misschien moet ik ook een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

De mobiele Rabo site (rmb. ) is aangepast, past nu allemaal in het scherm :P is al een stap vooruit :) blijven lastigvallen helpt! :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Oh leuk. Jammer dat ik al een paar dagen niet meer op de site kan over het mobiele netwerk 8)7

Zodra ik WiFi heb, werkt alles, zit ik op het netwerk van KPN, werkt http://m.rabobank.nl/ gewoon, klik ik door naar bankieren krijg ik de melding "We're having trouble displaying this page" :{

Oh, bedankt MSFT voor het obscuur maken van die melding. Ik zou eens wat gedetailleerde informatie krijgen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

lucash schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:34:
[...]

Ik ben benieuwd wat je nu terug krijgt. Ik ben ook wel benieuwd wanneer de app komt.. Misschien moet ik ook een mailtje sturen.
Jep, mailen!! https://www.abnamro.nl/nl...tml?pos=vku_e-mailbericht

Hoe meer hoe beter!

Als je standaardbericht terugkrijgt gewoon voet bij stuk houden, want het is geen antwoord op je vraag tenslotte.

Als ik wat terug heb gekregen laat ik het hier weten.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

mrsar schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:40:
De mobiele Rabo site (rmb. ) is aangepast, past nu allemaal in het scherm :P is al een stap vooruit :) blijven lastigvallen helpt! :P
Kan jij je saldo checken etc? Met rabobank

//

Heb voor de abn'ers hier ook maar even een mailtje gestuurd, doodmailen helpt toch?

[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 24-01-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Ing werkt overigens ook niet aan een windows phone app.

Dus wat is de volgende gewenste app die we pas een half jaar of jaar na de ios of android versie krijgen??

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

koekiemonster schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:52:
Ing werkt overigens ook niet aan een windows phone app.

Dus wat is de volgende gewenste app die we pas een half jaar of jaar na de ios of android versie krijgen??
Geloof niet veel dat je aan zo'n ING app hebt, toch constant offline :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

kristan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:36:
[...]

Kan jij je saldo checken etc? Met rabobank

//

Heb voor de abn'ers hier ook maar even een mailtje gestuurd, doodmailen helpt toch?
Ja, gewoon eenmalig met je random reader de telefoon koppelen. (is ook via telebankieren weer vanaf de pc weer los te koppelen)
Daarna naar de site gaan en dan zie je je saldo. (zelf kiezen welke rekeningen zichtbaar zijn)
Bankieren en overboeken gaat ook, maar daar moet je dan je rekeningnummer en een speciale code voor invoeren.

Ik vind het geweldig in elk geval. :D

Z-machine OriginID: JaccoW

Pagina: 1 ... 17 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.