Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Waarom komen updates in de marktplace niet gelijk door?
Las net dat er een update van whatsapp is, maar die kan ik pas ophalen als ik whatsapp opzoek, op delen klik en terug ga. Dan verschijnt er een update knop. Zelfde voor mehdoh, had vd week op twitter gelezen over nieuwe versie. Beetje vaag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:59
hjs schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:09:
Waarom komen updates in de marktplace niet gelijk door?
Las net dat er een update van whatsapp is, maar die kan ik pas ophalen als ik whatsapp opzoek, op delen klik en terug ga. Dan verschijnt er een update knop. Zelfde voor mehdoh, had vd week op twitter gelezen over nieuwe versie. Beetje vaag zo.
Updates worden voor alles verspreid aangeboden. 99% van de mensen merkt daar niets van.
1% van de mensen geilt op versienummers en wil zo snel mogelijk een hogere ;). Wij horen bij die 1% :+ .

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het is niet zozeer het geilen op versienummers, het is de hoop dat Whatsapp eindelijk minder brak wordt :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duudle het prijs winnende spel van nokia world
is nou beschikbaar het ziet er leuk uit iemand zin een potje te spelen ?

http://www.windowsphone.c...fc-4bd0-b96f-dbb5a6614a38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46
Waarom zijn apps in de Marketplace zo duur? De gemiddelde prijs is volgens mij 3x zo hoog als bij iOS of Android :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:17:
Waarom zijn apps in de Marketplace zo duur? De gemiddelde prijs is volgens mij 3x zo hoog als bij iOS of Android :{ .
Minder verkopen, zelfde prijs voor onderhouden (1 programmeur)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:17:
Wat is de gemiddelde prijs van iOS en Android apps ?

Voor Windows Phone is het 1,63 dollar (bron: http://wp7applist.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

update vandaag binnen gekregen van Whatsapp. Ik weet niet wat de veranderingen zijn. Tegelijkertijd was ik ook bezig om de HTC en Nokia market op mijn toestel te installeren. Het kan zijn dat ik daardoor een extra push vanuit de market kreeg.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Google agenda's grrrrr

Ik heb een gmail account, mijn vrouw heeft een gmail account, beide vooral voor de kalender.
Nu deelt mijn vrouw haar kalender met mijn account, dus online in google zie ik haar afspraken staan.
Maar in de agenda op de foon komen die afspraken niet terug, daar haalt hij ze alleen op die in mijn agenda staan en niet dus de gedeelde afspraken van mijn vrouw.

Heeft iemand een oplossing?
Zou het beter werken als we haar google agenda door linken naar de windows live agende? (als dat al kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Extra agenda's van je google account worden niet in WP7 getoond, dan moet je hem aan je live-account toevoegen, daar kun je meerdere agenda's van weergeven (via de subscribe optie bovenaan je kalender bij calendar.live.com )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:08
hjs schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:00:
Google agenda's grrrrr

Ik heb een gmail account, mijn vrouw heeft een gmail account, beide vooral voor de kalender.
Nu deelt mijn vrouw haar kalender met mijn account, dus online in google zie ik haar afspraken staan.
Maar in de agenda op de foon komen die afspraken niet terug, daar haalt hij ze alleen op die in mijn agenda staan en niet dus de gedeelde afspraken van mijn vrouw.

Zou het beter werken als we haar google agenda door linken naar de windows live agende? (als dat al kan)
Gewoon haar account ook als account op je phone instellen en dan alleen de agenda synchroniseren. Heb ik ook gedaan en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

ASF wordt standaard ondersteund door Windows Phone, maar helaas kan ik mijn ipcam stream niet openen via mijn Samsung Omnia 8350. De foutmelding die ik krijg is: Dit bestand kan niet worden afgespeeld op uw telefoon.
Is er eigenlijk wel een player beschikbaar die dit bestand of .AV bestanden kan afspelen?

Op mijn Bada telefoon had ik hier geen last van en Android speelt het wel gewoon goed af.
Wie kan me me aan een Xab file of market programma helpen?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

bassio schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:10:
[...]

Gewoon haar account ook als account op je phone instellen en dan alleen de agenda synchroniseren. Heb ik ook gedaan en werkt prima.
Dat werkte niet, omdat het geen gmail inlog is.
Althans op de eerste lumia, zal het nogeens proberen op deze ;)

Yup, foutmelding 8004010F

[ Voor 3% gewijzigd door hjs op 31-12-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
hjs schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:00:
Google agenda's grrrrr

Ik had hetzelfde probleem. Dit loste het op voor mij:

http://msmvps.com/blogs/b...ple-google-calendars.aspx

Een alternatief dat ik niet zelf heb geprobeerd is misschien:

http://wonderreader.tumbl...e-calendars-windows-phone

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

MrBB schreef op zondag 01 januari 2012 @ 10:32:
[...]

Succes!
gaan we proberen, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:08
hjs schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 20:55:
[...]

Dat werkte niet, omdat het geen gmail inlog is.
Althans op de eerste lumia, zal het nogeens proberen op deze ;)

Yup, foutmelding 8004010F
Huh, dat snap ik niet. Ze heeft toch een gmail account en dus ook een inlog? Dan kan je toch een nieuw email account toevoegen met haar gegevens. Ik heb op mijn telefoon (hd2) 3 accounts staan. Mijn gmail account, gmail account van mijn vriendin en zakelijk exchange. Google gebruik ik via exchange protocol met de server m.google.com.

Hoe stel jij het dan in op je phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Gmail account, maar met een niet gmail email adres als inlog geeft die foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

MrBB schreef op zondag 01 januari 2012 @ 10:32:
[...]

Succes!
in IE9, Safari of op mijn oude iphone krijg ik de melding: Google Sync wordt niet ondersteund op uw apparaat.

grrrrrrr

[edit]
Taal wijzingen naar engels misschien.

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 01-01-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
hjs schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:26:
[...]

in IE9, Safari of op mijn oude iphone krijg ik de melding: Google Sync wordt niet ondersteund op uw apparaat.

grrrrrrr

[edit]
Taal wijzingen naar engels misschien.
Stap 3 (Next browse to http://m.google.com/sync and log in to your google account. You should now see your windows phone device listed. Click on that and choose which of your google calendars to sync) moet je wel op je desktop/laptop in IE9 doen, niet op je mobiel. Heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de (extra) calendar van google (ical) gewoon toevoegt via subscribe bij calendar.live.com heb je al die problemen niet. Ik had het al eerder gemeld, maar blijkbaar is het handiger om toch voor de moeilijke manier te kiezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:07
Misschien een beetje gek vraagje, maar zal zo iets met Marketplace werken?

https://www.3vcard.nl/about-3v.html?tk=714f0069a248bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Martinspire schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:07:
Als je de (extra) calendar van google (ical) gewoon toevoegt via subscribe bij calendar.live.com heb je al die problemen niet. Ik had het al eerder gemeld, maar blijkbaar is het handiger om toch voor de moeilijke manier te kiezen :X
Gebruik alleen de calender van live helemaal niet.
Werkt nu, alleen het syncen van haar iphone naar haar google calender doet opeens wat raar :+

Zoeken we later wel een keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:13:

Goed mogelijk. Maar Neteller werkt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

exelletor schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:13:

Lijkt er wel op: Een heel item over deze kaart.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Is er al een CalDAV applicatie die met de interne agenda kan synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Martinspire schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:07:
Overigens schiet me nog wat te binnen wat me tegen hield, je moet je google calender openbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Oke, thanks. :P Moet even kijken of het zo'n voucher wordt(zoals in die review) of een "echte" voor 10EUR. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:50
Ik heb net zo'n voucher gekocht, maar krijg die met geen mogelijkheid toegevoegd.
We were unable to authorize your credit card. Please try again later.
Ik zag wel ineens PayPal erbij staan. Eens kijken of ik de 3V card kan koppelen met PayPal en zo aankopen kan doen. Nu nog een leuke aankoop zoeken.

[/edit]
Ook geen succes, via PayPal word wel het bedrag afgeschreven van de CC maar ik krijg op de telefoon de melding 'Marketplace not available' :(

[ Voor 19% gewijzigd door Domino op 02-01-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 20:33:
Is er al iets meer bekend over een ABN AMRO app?
Sylvana: Goedendag. U chat met Sylvana. Ik help u graag met uw vraag. Met wie heb ik het genoegen?

U: Goedendag

U: Kunt u mij vertellen of -en zo ja- voor wanneer er een 'app' voor het mobiele platform Windows Phone 7 beschikbaar komt, zoals nu ook het geval is voor iOS, Android en Blackberry?

Sylvana: Op dit moment is het nog niet bekend of dat er komt helaas.

U: Jammer

U: Krijgen jullie deze vragen wel vaker binnen? Ik hoop dat er genoeg animo voor is namelijk

Sylvana: Maar wij willen wel zoveel mogelijk handige apps aanbieden, op zoveel mogelijk platformen. Dus misschien dat het in de toekomst nog komt.

Sylvana: Wij krijgen deze vraag af en toe binnen. Maar niet heel vaak.

U: Windows Phone groeit snel, hoop dat jullie dan ook dit platform ondersteunen. Was altijd erg fijn werken toen ik nog een Android-toestel had

U: Dan weet ik genoeg, bedankt voor het antwoord!

Sylvana: Graag gedaan!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Is er eigenlijk al bekend of er bij de aankoop van Navigon Europa kaartupdates inbegrepen zijn?
Ik zie namelijk dat ie nu weer in de aanbieding voor €59,49 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perceptor schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:35:
Is er eigenlijk al bekend of er bij de aankoop van Navigon Europa kaartupdates inbegrepen zijn?
Ik zie namelijk dat ie nu weer in de aanbieding voor €59,49 is.
Tot op heden nog geen updates gehad, maar de ontwikkeling is nog wel bezig (wel programma update gehad, waardoor ik geen kaarten van Spanje en Italië meer op mn telefoon hoef te hebben). Ik gok dat het voor de prijs wel geupdate gaat worden, maar verwacht niet meer dan 1 of 2 maal per jaar.

Je zou het bij de andere versies van Navigon kunnen zoeken op internet.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 02-01-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

ik vind zelf Bing maps met directions nog redelijk goed werken. en zover ik weet werkt dat overal ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboreaper schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:11:
ik vind zelf Bing maps met directions nog redelijk goed werken. en zover ik weet werkt dat overal ter wereld.
Wel, in Japan was ik er niet zoveel mee omdat het stratenplan verre van gedetailleerd is. Enkel de expressways in Osaka bijvoorbeeld. Uiteindelijk heb ik gebruik gemaakt van gMaps-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Domino schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:04:
Ik heb net zo'n voucher gekocht, maar krijg die met geen mogelijkheid toegevoegd.
Welke Live ID heb je? Een Nederlandse of een andere? Maar inderdaad wel weird. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:34:
[...]

Als je met start niet uit de app komt is je toestel kapot. Er bestaat geen app die dat nl kan blokkeren.
Paar dagen niet op GoT geweest, maar zag dat mijn post over de slechte nu.nl app veel reacties heeft opgeleverd. Zoals een aantal anderen 'met problemen' heb ik ook een HTC Titan, dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

En Matthijs, het is niet zo dat de app mijn start toets blokkeert, maar de app loopt gewoon compleet vast waardoor de toets geen reactie geeft. Hardwarematig krijg ik wel de tril, maar softwarematig blijft het scherm in de nu.nl app of op een zwart scherm hangen.

Het lijkt alsof die app de berichten cached, maar (op Titans) na 10-20 berichten vol zit en dan op eens extreem traag wordt. 5 berichten later is hij dusdanig vol dat de app niks meer doet, vastloopt, en ook niet meer weg te krijgen is dmv de back of start toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
exelletor schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:14:
[...]

Welke Live ID heb je? Een Nederlandse of een andere? Maar inderdaad wel weird. :'(
Een US ID. Had zo'n voucher nu nodig omdat mijn NL credit card niet meer geaccepteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik twijffel erg of ik mijn Creditcard ga koppelen aan de Market. Zijn er hier mensen die er goede, danwel slechte ervaring mee hebben? Hoe veilig is het om deze gegevens te koppelen?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb het gedaan, een euro of 10 uitgegeven, er is een euro of 10 afgeschreven en er staan geen transacties uit Nigeria op mijn afschrift ...

Wat wil je horen over veiligheid? Hoe veilig het is weet alleen het auditteam dat het systeem getest heeft, de verbinding is versleuteld, veel meer informatie is er niet.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telfordia schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:50:
Ik twijffel erg of ik mijn Creditcard ga koppelen aan de Market. Zijn er hier mensen die er goede, danwel slechte ervaring mee hebben? Hoe veilig is het om deze gegevens te koppelen?
Ik heb al erg lang mijn Creditcard gekoppeld aan mn Live-ID. Voornamelijk voor aankopen op Xbox Live (xbox 360), maar werkt ook prima op de telefoon. Gegevens koppelen lijkt me prima.

Wat je misschien wel moet weten is dat er geen bevestiging (wachtwoord of iets dergelijks is) bij aankopen op de telefoon. Bij iOS heb je dat je je wachtwoord in moet voeren, maar hier is het gewoon Buy en daarna Confirm, waarna het van je creditcard wordt afgeschreven. Even opletten als je iemand met je telefoon laat spelen (kinderen bv). Al is het ook weer niet zo dat je die actie zo effe doet (per ongeluk zal dus niet snel gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Telfordia schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:50:
Zonder CC kun je niks kopen, dus de twijfel lijkt me zinloos.

Ik heb sinds begin oktober een Titan en heb de CC van pa aan mijn Live ID gekoppeld. Ondertussen al voor € 80,00 apps besteld, denk ik (waaronder Navigon a € 60,00), en heb nergens problemen ondervonden.

Ga er maar vanuit dat MS ook weet dat als er wel problemen ontstaan met de CC gegevens, ze heel veel klanten kwijt raken. En de klanten die wel blijven zullen een tijd lang geen CC meer koppelen waardoor MS heel veel inkomsten misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Is er al meer bekend over de rabo bankieren app die zou komen?
Ik mis hem echt op dit moment!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Inderdaad, m.rabobank.nl is geen feest en nu pas besef ik hoeveel van mijn bankzaken ik op mijn mobiel doe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
kenneth schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:25:
Inderdaad, m.rabobank.nl is geen feest en nu pas besef ik hoeveel van mijn bankzaken ik op mijn mobiel doe :X
Ja dat heb ik dus ook...
Hoe lang kan het duren om zoiets te maken? Is het niet gewoon een herhaling van zetten (ios en android)?

Hier zou m.i. wel een prio op moeten zitten ;)
Het is immers een gratis app...

Maar serieus, ik hoop echt dat hij er heel snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

dfrenner schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:02:
[...]

Ja dat heb ik dus ook...
Hoe lang kan het duren om zoiets te maken? Is het niet gewoon een herhaling van zetten (ios en android)?

Hier zou m.i. wel een prio op moeten zitten ;)
Het is immers een gratis app...

Maar serieus, ik hoop echt dat hij er heel snel is!
Ik ook.
Iemand een adres waar we kunnen zeuren, kan het bij de rabo zo niet vinden.

Mhhh, twitter eens zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
hjs schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:03:
Ik ook.
Iemand een adres waar we kunnen zeuren, kan het bij de rabo zo niet vinden.

Mhhh, twitter eens zoeken
Dat is wel een goed, met z'n allen zeuren! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
Idem wat mij betreft voor de ABN app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mijn collega's werken er hard aan om dit te ontwikkelen voor je. Helaas kunnen wij geen tijdsindicatie geven.
Zodra de vergelijkbare app er is wordt je hiervan op de hoogte gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

staat het in ieder geval ergens als puntje :P beter dan niets ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Ik heb vandaag "pas" me WP gekregen, en heb dus Metrotube en Lazyworm misgelopen.
Is vanaf nu de standaard manier de enige mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Super tube kan ook nog.
Of metro side loaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Kan toch alleen als je 99EUR/Jaar betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Nee, voorheen had je ChevronWP a $9.
Maar die zijn uitverkocht.

Nu is er nog windowbreak voor gen1 samsungs of custom roms voor htc.

[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 04-01-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
WordFeud komt op 1 februari op de WP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
badluckboy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:07:
WordFeud komt op 1 februari op de WP7.
Da's niet helemaal waar. Of weet jij iets meer als ik?

De ontwikkelaar is aan het beta testen, hierna volgt nog submissie en goedkeuring in de Market.
Ze hopen medio Februari beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Klopt het dat er nog geen rijtje is met de favoriete 3rd party apps voor de Windows Phone? Ben wel benieuwd wat er voornamelijk uit de Marketplace gedownload wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Yoster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:00:
Klopt het dat er nog geen rijtje is met de favoriete 3rd party apps voor de Windows Phone? Ben wel benieuwd wat er voornamelijk uit de Marketplace gedownload wordt.
Volgens mij is dit precies wat de app AppFlow doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Zit er ook een goede data/mb teller in de Marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
CokeZero schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:25:
Als je er een vind laat het me dan ook weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
CokeZero schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:25:
Wil je puur weten hoeveel MB's je verstookt? Of wil je weten hoeveel MB's je nog over hebt bij het abonnement wat je hebt?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Yoster schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:00:
Je kunt in de Marketplace een lijst zien van de populaire apps op dit moment.
http://www.windowsphone.com/nl-NL/apps?list=top

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:48:
[...]

Wil je puur weten hoeveel MB's je verstookt? Of wil je weten hoeveel MB's je nog over hebt bij het abonnement wat je hebt?
Het maakt voor beiden weinig uit want het is niet direct op de telefoon te zien. Alleen als de provider dat beschikbaar heeft gemaakt kan het worden getoond. Zo heeft de Belstatus app van Vodafone het wel staan, maar ontbreekt het bij T-Mobile.
Door het dichttimmeren van het systeem is het gewoonweg niet uit te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Martinspire schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:51:
[...]

Het maakt voor beiden weinig uit want het is niet direct op de telefoon te zien. Alleen als de provider dat beschikbaar heeft gemaakt kan het worden getoond. Zo heeft de Belstatus app van Vodafone het wel staan, maar ontbreekt het bij T-Mobile.
Door het dichttimmeren van het systeem is het gewoonweg niet uit te lezen.
Toevallig ben ik verantwoordelijk voor bovengenoemde apps :)

Ik kan je zeggen dat voor T-Mobile deze data beschikbaar komt in een volgende update!

Maar verder heb je gelijk. Als de provider de data niet beschikbaar stelt (zoals KPN), dan houdt het voor ons op...

[ Voor 9% gewijzigd door Piels op 05-01-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-03-2024
als ik inlog met de vodafone app krijg ik alleen een wit scherm, totaal geen melding van goed of fout wachtwoord. Ik heb ook expres met een fout wachtwoord ingelogd om iets van een melding uit te lokken maar er komt niks. via de browser kan ik wel gewoon inloggen bij vodafone... Ik heb de app al opnieuw geinstaleerd maar nog steeds niks, waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Welk Vodafone abonnement heb je?
Maar dat probleem is bekend en we hopen volgende week een update te doen waarin dit is opgelost.

Mocht het dan wel werken, graag je 1 ster review aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
Piels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:50:
[...]

Je kunt in de Marketplace een lijst zien van de populaire apps op dit moment.
http://www.windowsphone.com/nl-NL/apps?list=top
Ik bedoel eigenlijk meer een lijst van populaire apps onder Tweakers :)
Maar je link is zeker wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Dan zal ik meteen mijn top 5 geven :)

1) WhatsApp
2) NU.nl
3) RTL Z
4) tweakers.net
5) Belstatus

Favoriete game
Alchamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
Ha, inderdaad, WhatsApp hoort in zo'n rijtje thuis. Zelf heb ik een mooie 'Free Ringtones' App maar daar kan ik niks mee op m'n Lumia... (omdat deze app de ringtones niet juist kan wegschrijven voor de Lumia denk ik)

Verder een P2000 app, blijf ik mooi op de hoogte, en een AMBER alert app. Zomaar wat gratis Apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het Weer met live tile voor het actuele weer in je omgeving
moBudget voor budgetteren en uitgaven, spaardoelen enz bijhouden (is ook gratis versie)
NOS Teletekst. Natuurlijk.
SoundHound omdat Shazam niet in NL Marketplace staat (leve internet zonder grenzen ... oh, wacht)

Wat ik trouwens nog ECHT mis (naast de deze week al genoemde Rabo-app) is Anki, wat er wel al is voor Android en iOS. Het is een enorm complexe applicatie, anders had ik hem zelf wel al geport. Misschien toch een keer naar de source kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-03-2024
Piels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:27:
Welk Vodafone abonnement heb je?
Maar dat probleem is bekend en we hopen volgende week een update te doen waarin dit is opgelost.

Mocht het dan wel werken, graag je 1 ster review aanpassen ;)
het zou tog niks moeten uitmaken wat voor abbo ik heb als die het in de browser wel doet? maargoed, het is een Bel + SMS + Web-3 200 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje ! Ik heb de RemoteDesktop app ( voor 5 euro ) gedownload en nu wil ik die aansluiten, maar de tutorial begrijp ik geen hond van. Ik moet eerst naar mn PC, Deze Computer, eigenschappen en dan remote settings waarvan ik denk dat de nederlandse vertaling bij W7 externe verbindingen is. Dan moet ik mijn PC naam of IP adres invullen in de Host adress. Maar wat is dat en waar staat dat? En hebben we het dan nog over de PC of nu ook over de app? Dan moet ik een username en password invullen voor mn PC, maar ik zie dus niet waar ik dit moet invullen?

Andere mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:32:
Vraagje ! Ik heb de RemoteDesktop app ( voor 5 euro ) gedownload en nu wil ik die aansluiten, maar de tutorial begrijp ik geen hond van. Ik moet eerst naar mn PC, Deze Computer, eigenschappen en dan remote settings waarvan ik denk dat de nederlandse vertaling bij W7 externe verbindingen is. Dan moet ik mijn PC naam of IP adres invullen in de Host adress. Maar wat is dat en waar staat dat? En hebben we het dan nog over de PC of nu ook over de app? Dan moet ik een username en password invullen voor mn PC, maar ik zie dus niet waar ik dit moet invullen?

Je zult op de pc remote access moeten aanzetten, dat is het eerste stuk. Daarna in de app het ip adres of de naam van je pc invoeren en connectie maken volgens mij. Kun je ook testen vanaf een andere pc/laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Tweeledig.
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:32:
Vraagje ! Ik heb de RemoteDesktop app ( voor 5 euro ) gedownload en nu wil ik die aansluiten, maar de tutorial begrijp ik geen hond van. Ik moet eerst naar mn PC, Deze Computer, eigenschappen en dan remote settings waarvan ik denk dat de nederlandse vertaling bij W7 externe verbindingen is.
Dat doe je op je PC.
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:32: Dan moet ik mijn PC naam of IP adres invullen in de Host adress. Maar wat is dat en waar staat dat? En hebben we het dan nog over de PC of nu ook over de app? Dan moet ik een username en password invullen voor mn PC, maar ik zie dus niet waar ik dit moet invullen?

Dat in de app.

De app moet weten waarna deze moet verbinden, dat is het IP van je PC, of de naam.
Daarna moet je credentials invoeren, je naam/wachtwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 05-01-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:35:
[...]

Je zult op de pc remote access moeten aanzetten, dat is het eerste stuk. Daarna in de app het ip adres of de naam van je pc invoeren en connectie maken volgens mij. Kun je ook testen vanaf een andere pc/laptop
Waar staat dat precies? Bij Systeemeigenschappen? En dan Externe verbindingen? Daar kan je hulp op afstand aanzetten? Moet ik die aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ja, hulp op afstand zet RDP aan/open op je PC.
Daarna in de app het IP nummer van je PC opgeven en verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 10:30
Ik heb sinds gisteren een probleempje voor.

Marketplace gaf aan dat er 15 updates zijn voor mijn geinstalleerde apps, dus ik klik op "update all".
Enkele updates beginnen te downloaden en bij andere verschijnt "Attention required. Tap here" waarna te lezen valt dat de update mislukt omdat deze app niet langer te vinden is in mijn purchase history en dat dit eventueel kan zijn door het veranderen van gamertag.
Ik weet 100% zeker dat ik helemaal niets met mijn gamertag heb gedaan. Als ik nu via Zune of windowsphone.com naar mijn purchase history ga kijken, dan staan daar inderdaad veel minder apps in en degene die ik wil updaten staan er niet meer tussen.

Iemand een idee hoe dit komt en of ik dit terug kan oplossen?

Fluo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
foxbow schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:23:
[...]

het zou tog niks moeten uitmaken wat voor abbo ik heb als die het in de browser wel doet? maargoed, het is een Bel + SMS + Web-3 200 abbo
Programmeer technisch maakt dat zeker uit.
Maar we zijn bezig met deze abonnementsvorm. Ik hou je op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Hey, een nu.nl update!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mknoppert
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 13:48
eindelijk geen melding meer bij afsluiten van van nu.nl. Alleen de icoontjes onder de nieuwsoverzihten zijn niet te zien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hey, het lettertype is ook wat beter leesbaar geworden! Beter!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mknoppert schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:30:
[...]
eindelijk geen melding meer bij afsluiten van van nu.nl.
Leuk maar afsluiten van apps is zo ouderwets.

Veel belangrijker is of nu.nl nu eindelijk fast app switching ondersteunt.
---
En dat lijkt nu inderdaad ook te werken.

Wat nog steeds waardeloos is dat als je naar het "Tussenstanden" icoontje surft er een tussenpagina met categorieen lijkt te worden opgehaald wat nog erg traag werkt terwijl dit gewoon een vaste pagina is die de app gewoon lokaal zou moeten hebben staat en direct en snel zou moeten laden.
----
hmmm de volgende keren gaat het wel sneller dus de pagina is nu waarschijnlijk wel gecached maar ik weet niet of dat morgen ook nog zo is

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Laatst online: 21-08 23:04
Fijn om te zien dat er een update voor NU.nl is. Maar waarom konden ze onderaan het item geen icon plaatsen die je naar de comments (nujij) leidt. Zit nu op m'n werk en heb niet in de update kunnen duiken, maar volgens mij is het lettertype groter en breaking news notifications toegevoegd.

Any more updates ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het lukt me nog niet om RemoteDesktop goed te programmeren. Ik heb de hulp op afstand op mn PC aangevinkt. Daarna de naam van mn PC op de app ingevuld. Daarna moet je een paswoord en username verzinnen toch? Ook een display naam voor Saved Host verzinnen? Poort 3389 goed? Network level authentication op enable? Moet ik ook Remote desktop gateway invullen met username en password?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:46:
Nou het lukt me nog niet om RemoteDesktop goed te programmeren. Ik heb de hulp op afstand op mn PC aangevinkt. Daarna de naam van mn PC op de app ingevuld. Daarna moet je een paswoord en username verzinnen toch? Ook een display naam voor Saved Host verzinnen? Poort 3389 goed? Network level authentication op enable? Moet ik ook Remote desktop gateway invullen met username en password?
Volgens mij is hulp op afstand ook iets anders dan remote desktop.

Zie dit bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VBwNR.png

Je wilt dus van de optie "Extern bureaublad" de tweede optie aanzetten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ja, dat extern bureaublad gedeelte zie ik bij mij dus helemaal niet staan ! Staat dat bij mij ergens anders ofzo? Ik heb windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Welke editie van Win7 heb je? Remote desktop als host zit alleen in Professional, Enterprise en Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens even testen, kan ik misschien mijn comment in de marketplace wat veranderen. Is de eerste keer dat ik echt een waslijstje met kritiek op een app heb neergepend en wil de ontwikkelaars natuurlijk wel belonen :P

*edit* goh.. start het voor het eerst op na de update en probeer tijdens het laden te swipen naar rechts en de app crasht.. geniaal :P

kon je de categorieën eerst ook al 'pinnen' zodat ze als item in de pivot kwamen te staan?

[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 06-01-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:23:
Welke editie van Win7 heb je? Remote desktop als host zit alleen in Professional, Enterprise en Ultimate.
Ik heb Home Premium.

Maar kan ik die app dan helemaal niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:51:
[...]

Ik heb Home Premium.

Maar kan ik die app dan helemaal niet gebruiken?
Release notes van app: Home Editions do not allow Remote Desktop Connection).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou das mooi waardeloos, weet ik veel dat dat niet kan. Heb ik dus 5 euro voor zitten te betalen.

Is dr geen andere manier om die app werkende te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:04:
Nou das mooi waardeloos, weet ik veel dat dat niet kan. Heb ik dus 5 euro voor zitten te betalen.

Is dr geen andere manier om die app werkende te krijgen?
Officieel niet, offcieus misschien; elders dan Tweakers waarschijnlijk.

Vervelend dat je er geld voor hebt betaald maar er is een substantieel verschil (ook beschreven door Microsoft) tussen verschillende versies van Windows en de mogelijkheid om RDP host of client te zijn alsmede het verschil tussen Remote Assistance en Remote Desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Een versie van Win7 draaien die dat ondersteunt.

Die 5 euro is dan leergeld, voortaan de release notes helemaal lezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dr misschien een andere app die iets soortgelijks kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:31:
Is dr misschien een andere app die iets soortgelijks kan?
Serieus; even in de Marketplace zoeken en ik vond Cool Remote; werkt wel weer met extra software op je PC maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Serieus; even in de Marketplace zoeken en ik vond Cool Remote; werkt wel weer met extra software op je PC maar ja...
Muchos gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Caelorum schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:44:
[...]

Eens even testen, kan ik misschien mijn comment in de marketplace wat veranderen. Is de eerste keer dat ik echt een waslijstje met kritiek op een app heb neergepend en wil de ontwikkelaars natuurlijk wel belonen :P

*edit* goh.. start het voor het eerst op na de update en probeer tijdens het laden te swipen naar rechts en de app crasht.. geniaal :P

kon je de categorieën eerst ook al 'pinnen' zodat ze als item in de pivot kwamen te staan?
Bij mij kloppen de headlines niet met veel van de onderliggende artikelen
kom bij veel links op het verkeerde artikel uit.

Ook jammer dat er niets op home te pinnen valt, zoals bv. Live sportstanden.

[ Voor 5% gewijzigd door mcetweaker op 06-01-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 16-09 16:39

Halfkakkende

Vandring

Bij mij gaat ie ook continu naar de verkeerde nieuwsitems :(

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54

gws24

Thinking is hard!

Halfkakkende schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:59:
Bij mij gaat het wel gewoon goed na de update. Misschien de app een keer helemaal ervan af gooien en opnieuw installeren?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:59:
Bij mij ook. Maar tot nu toe alleen bij artikelen in de categorie 'overig' op de hoofdpagina.
Al met al toch een zwakke update van de Nu.nl app met zulke grote bugs erin.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 16-09 16:39

Halfkakkende

Vandring

gws24 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:07:
[...]

Bij mij gaat het wel gewoon goed na de update. Misschien de app een keer helemaal ervan af gooien en opnieuw installeren?
Dit lijkt inderdaad te werken. Suf, zo'n automatische update 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:08:
[...]

Bij mij ook. Maar tot nu toe alleen bij artikelen in de categorie 'overig' op de hoofdpagina.
Al met al toch een zwakke update van de Nu.nl app met zulke grote bugs erin.
Zie hierboven ;)

MUZIEK!

Pagina: 1 ... 16 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.