Nou, uit mijn hoofd? Als je probeert die al tot een pagina of 14 aangezwollen SDE troep die ik heb gepubliceerd (exclusief de vele tientallen detail artikelen) in je hoofd te proppen, explodeert die!SunshineCompany schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:39:
@Zonnigtype; ik werk nooit met bedrijven met SDE.. die zijn zo schaars! En zoeken in de SDE krochten.. dan ben ik liever snel klaar en vraag ik het hier, waar wel 10 mensen die zijn die het uit hun hoofd weten. Bedankt voor je antwoord dus.
Ergo: ik moet alles nazoeken in mijn eigen dossiers. Vandaar ook dat er vrijwel niemand is die de cruciale details uit zijn hoofd kent. En zelfs die details zijn regelmatig per jaar gewijzigd. Hele ambtenaren kuddes zijn daar mee bezig geweest (en nog steeds: 15 jaar lang moet er uitbetaald, verrekend, opnieuw berekend, gemonitord, gerapporteerd, gecorrigeerd, gejaarverslagd, etc. worden). Een groot investeerders-gekkenhuis, dus. En "10 mensen"? Ben benieuwd wie nog meer dan, maar dat maakt verder niet uit. Het antwoord heb je in dat pdf'je kunnen vinden.
Ja, maar wel rustig aan met dat gaspendaal s.v.p. Anders gaat er rechtsom weer wat fout wat je linksom dacht te besparen...En ik rij een auto met een laag verbruik, met roetfilter!
Je mag straks van die rechtse rakkers in duh haag op de Afsluitdijk vol gas gaan, als je daar ooit komt. Mocht er iets teveel ongerechtigheid uit den uitlaat worden geproduceerd tijdens dat sprintje, waait het wel het wereld erfgoed genaamd Waddenzee op. Waar verder mogelijk nauwelijks een 'ollander wakker van zal liggen.
Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)