Maar wel logisch: grotere foto's is hoger data verbruiktroftnom schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:57:
Dat zal bij de meesten wel het geval zijn, de camera van de Trophy is toch al geen topper. Maar het is wel jammer dat Microsoft er niet voor gekozen heeft om gewoon de volledige versies te uploaden. Via wifi is dat prima te doen tenslotte.
Verwijderd
Ik heb dit toestel nu sinds vrijdag avond, ik hem vrijdag avond update naar 7008 kunnen downloaden en installeren. Maar krijg nu nog altijd geen melding om een update te doen naar de NODO-update. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen forceren?
Mis echt wel copy paste functionaliteit...
Heb vlug wat gezocht maar niet veel gevonden hierover...
Mis echt wel copy paste functionaliteit...
Heb vlug wat gezocht maar niet veel gevonden hierover...
Via wifi lijkt me dat nog steeds geen probleem. Zorg dan voor een nette "vervang door hoge resolutie" optie direct via wifi of desnoods via de Zune desktopclient. Vindt het gewoon niet zo handig om twee versies van foto's te hebben, een met hoge en een lagere resolutie.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:39:
[...]
Maar wel logisch: grotere foto's is hoger data verbruik
Verwijderd
Bij de Zune desktop client kun je kiezen voor origineel formaat.troftnom schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:56:
[...]
Via wifi lijkt me dat nog steeds geen probleem. Zorg dan voor een nette "vervang door hoge resolutie" optie direct via wifi of desnoods via de Zune desktopclient. Vindt het gewoon niet zo handig om twee versies van foto's te hebben, een met hoge en een lagere resolutie.
Die optie zouden ze ook op de telefoon moeten gevenVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:59:
[...]
Bij de Zune desktop client kun je kiezen voor origineel formaat.
Uiteraard, ook de enige manier om je video's van je telefoon te krijgen.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:59:
[...]
Bij de Zune desktop client kun je kiezen voor origineel formaat.

Maar de Zune client synced de full resolution pictures weer niet naar Skydrive om daar de lage resolutie foto's te vervangen. Je blijft dus automatisch met twee sets foto's zitten, niet echt ideaal toch? Het is gewoon een matige backup functie zo, en erg jammer dat hij de video's ook niet meeneemt. In Mango komt de optie voor video er wel, hopelijk dan ook volle resolutie backups van je foto's.
Paar berichten terug spraken we nog van prijzen rond de 180 euro in Duitsland. Nu heb ik nog een paar weken gewacht en was nu van plan ook een trophy in Duitsland te bestellen. Blijken ze opeens 70 euro(!) in prijs te zijn gestegen.
Vanwaar deze enorme prijsstijging
http://www.amazon.de/gp/o...ler=&colid=&condition=new

De LG Optimus 7 was de telefoon die je voor 180 euro in Duitsland kon krijgen, ik dacht niet dat ook de HTC zo ver in prijs was gedaald.
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Lees nog maar even een paar pagina's terug in dit topic. 't Was toch echt de Vodafone Trophy die voor €180,00 over de duitse toonbank ging.Yakolev schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:08:
De LG Optimus 7 was de telefoon die je voor 180 euro in Duitsland kon krijgen, ik dacht niet dat ook de HTC zo ver in prijs was gedaald.
Nu is 'ie inderdaad €70,00 duurder.
Dat kan dan heel goed kloppen, misschien ook wel een goede teken dat de telefoon weer een beetje duurder is geworden.
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Dat laatste denk ik ook, de echte vraag is niet de prijssteiging nu, maar de daling eerder. Voor de Trophy ging het trouwens altijd om de Vodafone versie, pdashop verkoopt die nu ook niet meer zag ik. Misschien dat de (te ruime) Europese voorraad er inmiddels doorheen gejaagd is?
Heb zelf een week geleden nog de HTC 7 Trophy gekocht voor 180E. De LG Optimus 7 heb ik zelf niet voor lager dan 230E zien staan bij amazon.de. Kan best dat die wel goedkoper was hoorYakolev schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:08:
Ze worden nog wel voor die prijs aangeboden als je goed zoekt maar volgens mij verzenden geen van die winkels naar het buitenland.jeroeng21 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:32:
Paar berichten terug spraken we nog van prijzen rond de 180 euro in Duitsland. Nu heb ik nog een paar weken gewacht en was nu van plan ook een trophy in Duitsland te bestellen. Blijken ze opeens 70 euro(!) in prijs te zijn gestegen.Vanwaar deze enorme prijsstijging
![]()
Bijvoorbeeld:
http://www.getmobile.de/handy/HT64309,HTC-7-Trophy.html
jawel hoor, zijn er een aantal die voor 18 euro internationaal versturen.Kelvern schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:49:
[...]
Ze worden nog wel voor die prijs aangeboden als je goed zoekt maar volgens mij verzenden geen van die winkels naar het buitenland.
Bijvoorbeeld:
http://www.getmobile.de/handy/HT64309,HTC-7-Trophy.html
http://www.amazon.de/LG-S...TF8&qid=1308586897&sr=8-1Caelorum schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:05:
[...]
Heb zelf een week geleden nog de HTC 7 Trophy gekocht voor 180E. De LG Optimus 7 heb ik zelf niet voor lager dan 230E zien staan bij amazon.de. Kan best dat die wel goedkoper was hoor
199 euro voor de LG
209 (2e in de lijst) bezorgt naar NL http://www.amazon.de/gp/o...6897&sr=8-1&condition=new
[ Voor 14% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 20-06-2011 18:23 ]
Ik heb nu een LG Optimus 7 in Duitsland besteld. Hij komt een van dezer dagen aan
.
De HTC mag dan mooier zijn, en een beter scherm hebben. Daar ga ik toch echt geen 70 euro aan besteden.
http://www.amazon.de/Opti...TF8&qid=1308600245&sr=8-2
De HTC mag dan mooier zijn, en een beter scherm hebben. Daar ga ik toch echt geen 70 euro aan besteden.
http://www.amazon.de/Opti...TF8&qid=1308600245&sr=8-2
Zojuist ook een Trophy gekocht in V&A, Kan niet wachten om met WP7 te mogen gaan spelen
Verwijderd
Vind de bouwkwaliteit van mijn toestel eigenlijk niet goed, heb hem gekocht 6 maand geleden....
krasjes overal

verf eraf:

stukjes van de behuizing eruit

klepje is afgekrakt

en als slot is het scherm gebroken

Mijn volgende telefoon wordt een iPhone wss
krasjes overal

verf eraf:

klepje is afgekrakt

En dat ligt aan de telefoon of aan hoe jij er mee om gaat?
Heb hem nu 3 maanden ruim en nergens last van krasjes of wat jij hierboven ook beschrijft. Dit ziet er gewoon uit als een goed staaltje mishandeling. 
Het enige waar ik me aan irriteer is de powerbutton die uitsteekt waardoor de telefoon wel eens uit wil staan als je hem na een tijdje uit je broekzak haalt, verder een perfect apparaat.

Het enige waar ik me aan irriteer is de powerbutton die uitsteekt waardoor de telefoon wel eens uit wil staan als je hem na een tijdje uit je broekzak haalt, verder een perfect apparaat.
Leuke wallpaper op het einde 
Overigens het resultaat bij mij na 4 maanden is een lichte, kleine, bijna onmerkbare kras op het scherm, omdat ik niet op zat te letten en de telefoon bij mijn sleutels in de broekzak deed
Die fout zal ik dus ook niet meer maken
Morgen ga ik op zoek naar een mooi hoesje en screenprotector.
Overigens het resultaat bij mij na 4 maanden is een lichte, kleine, bijna onmerkbare kras op het scherm, omdat ik niet op zat te letten en de telefoon bij mijn sleutels in de broekzak deed

Die fout zal ik dus ook niet meer maken
Verwijderd
@_EclipX Gebruik je je telefoon als onderzetter of ijskrabber of zo?
Ik heb m'n Trophy ook meer dan 6 maanden en er is slechts een enkele kras op de ijzeren rand rond het scherm te zien. Ook is hij een paar keer op de grond gevallen (op weliswaar een vloerbedekking)
Op het scherm heb ik een Skinomi screenprotector. Die van mij is "zo goed als nieuw"
Ik heb m'n Trophy ook meer dan 6 maanden en er is slechts een enkele kras op de ijzeren rand rond het scherm te zien. Ook is hij een paar keer op de grond gevallen (op weliswaar een vloerbedekking)
Op het scherm heb ik een Skinomi screenprotector. Die van mij is "zo goed als nieuw"
Verwijderd
Met Mango komt een extra bevestiging bij het willen uitzetten van je Trophy. Hiermee zal je "broekzak" probleem wel opgelost zijn.JanW schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:25:
En je denkt dat jouw toekomstige iPhone er beter uit zien na 6 maanden gebruikt te zijn door jou?Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:58:
Vind de bouwkwaliteit van mijn toestel eigenlijk niet goed, heb hem gekocht 6 maand geleden....
krasjes overal
[afbeelding]
verf eraf:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klepje is afgekrakt
[afbeelding]
[afbeelding]

Als ik jou was zou ik een Palm Pre proberen. Dan zie je pas hoe degelijk de Trophy echt is.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 23-06-2011 19:08 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ik moet inderdaad wel eerlijk zeggen dat ik nogal redelijk nonchalant omga met mijn telefoon, heb hem meerdere malen laten vallen op de grond, maar voor de rest zit hij zoals alle andere telefoons gewoon in mijn broekzak, tussen sleutels en kleingeld en daarvan komen al die krasjes
Mijn Nokia 5530 XpressMusic zag er na 2 jaar gebruik veel beter uit dan mijn nu 6 maand oud toestel
Al bij al ben ik nog steeds tevreden met WP7, het vervangt echt op bijna alle vlakken mijn laptop.
Enige nadelen zijn;
Toestel die zichzelf uitzet -_-
En eerlijk gezegd vind ik de UI op WP7 wel vet, maar die tiles... ik weet het niet, op je homescreen heb je slechts een overzicht van 8 apps terwijl je op Android of iOS een overzicht hebt van 16+ apps zonder dat je moet swipen, want swipen, dat is een synoniem voor wp7
Voor de rest vind ik alle sub menu's meer dan goed qua interface
En voor ik het vergeet batterij leven is the worst ever
Mijn Nokia 5530 XpressMusic zag er na 2 jaar gebruik veel beter uit dan mijn nu 6 maand oud toestel
Al bij al ben ik nog steeds tevreden met WP7, het vervangt echt op bijna alle vlakken mijn laptop.
Enige nadelen zijn;
En eerlijk gezegd vind ik de UI op WP7 wel vet, maar die tiles... ik weet het niet, op je homescreen heb je slechts een overzicht van 8 apps terwijl je op Android of iOS een overzicht hebt van 16+ apps zonder dat je moet swipen, want swipen, dat is een synoniem voor wp7
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 10:31 ]
Het toestel was al zo duur, waarom geen € 10 extra uitgeven voor een degelijke screenprotector en/of hoesje. Het enige wat ik van jou teruglees zijn jouw slechte ervaringen met WP7, als ik de telefoon zo zie wil ik je haast een telefoon uit het jaar kruik geven.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:28:
Ik moet inderdaad wel eerlijk zeggen dat ik nogal redelijk nonchalant omga met mijn telefoon, heb hem meerdere malen laten vallen op de grond, maar voor de rest zit hij zoals alle andere telefoons gewoon in mijn broekzak, tussen sleutels en kleingeld en daarvan komen al die krasjes
Stap over op een iPhone of een Android toestel als jij je er zo mateloos aan irriteert. Nogmaals, de enige reacties die ik van jou zie zijn dat een iPhone toch meer jouw toestel is, haal dan een iApparaat op en praat verder in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 33 . Als je een iApparaat hebt ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat je die ook kapot hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:28:
Enige nadelen zijn;
PS: Zeker weten dat nieuws: Nokia introduceert 'bouwvakkerstelefoon' geen geschikte kandidaat is?
[ Voor 0% gewijzigd door Manuel op 24-06-2011 10:50 . Reden: Typo's... ]
Sowieso niet handig om je telefoon samen met sleutels en kleingeld in een zak te doen natuurlijk.
Verwijderd
Maar dat is toch de bedoeling? Een telefoon op zak hebben..
Ik koop geen telefoon om dan hoesjes, protectors etc.. erbij te kopen die gewoon puur commercieel bedoeld zijn
Een telefoon moet op zich sterk genoeg zijn om 24/24 bij te hebben
Ik koop geen telefoon om dan hoesjes, protectors etc.. erbij te kopen die gewoon puur commercieel bedoeld zijn
gelukkig heb ik meestal meerdere broekzakken. telefoon links, andere zut rechts..Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:44:
die van mij ziet er nog bijna als nieuw uit na 6 maanden gebruik op 1 klein krasje in het scherm na waarvan ik niet weet waardoor die gekomen is.
Ik vrees voor je auto en te slechte wegen. Het is toch de bedoeling dat je over een weg rijd? Wat maakt al dat glas en al die putten uit?Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:44:

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 24-06-2011 14:13 ]
Verwijderd
Ik wil graag een HTC trophy aanschaffen, maar wat zijn de nadelen van een vodafone branded uitvoering die zo'n 100 euro goedkoper is ? Bij gebruik van een t-mobile abonnement.
Of kan ik beter 100 euro meer uitgeven ?
Bij voobaat dank.
Bij voobaat dank.
Ik zou zeggen: lees dit volledige topic even door. Deze vraag is al heel vaak beantwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:58:
Ik wil graag een HTC trophy aanschaffen, maar wat zijn de nadelen van een vodafone branded uitvoering die zo'n 100 euro goedkoper is ? Bij gebruik van een t-mobile abonnement.
What's the speed of Dark?
Heb er zelf 1. Vodafone branded betekent eigenlijk 3 dingen:Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:58:
Bij voobaat dank.
- Bij het aanzetten van het toestel krijg je kort (2-3s) een vodafone logo te zien
- Bij de kleurthema's heb je de extra bekende rode kleur van vodafone om uit te kiezen
- Als je gewoon een term intikt in internet explorer dan wil die nnavigeren naar http://myweb.360.com/ *nogiets*. Als je niet op een vodafone netwerk zit zal die pagina niet kunnen worden gevonden.
[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 24-06-2011 15:19 ]
Die eerste 2 kan ik beamen, die laatste helaas niet. Als ik een willekeurig woord intype in Internet Explorer, dan gebruikt hij bij mij (Vodafone branded Trophy) gewoon de 'default' zoekzaken en krijg ik en web en news tabje met gevonden resultaten.Caelorum schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:18:
[...]
Heb er zelf 1. Vodafone branded betekent eigenlijk 3 dingen:Verder is er geen verschil (zover ik weet) tussen vodafone branded en unbranded. Wellicht dat de updates nog langs vodafone moeten (als in goedgekeurd in overleg met Microsoft), maar bij de vorige update ging alles behoorlijk snel, dus ik zie daar geen problemen.
- Bij het aanzetten van het toestel krijg je kort (2-3s) een vodafone logo te zien
- Bij de kleurthema's heb je de extra bekende rode kleur van vodafone om uit te kiezen
- Als je gewoon een term intikt in internet explorer dan wil die nnavigeren naar http://myweb.360.com/ *nogiets*. Als je niet op een vodafone netwerk zit zal die pagina niet kunnen worden gevonden.
Dat is dus het vreemde! Ik heb twee branded trophy's 'gehad'. Een testtelefoon die deed wat jij zei en een telefoon, mijn huidige, die dat dus niet doet. De testtelefoon heeft het overigens een tijdje wel gedaan, maar na de eerste update niet meer.TheVMaster schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:50:
[...]
Die eerste 2 kan ik beamen, die laatste helaas niet. Als ik een willekeurig woord intype in Internet Explorer, dan gebruikt hij bij mij (Vodafone branded Trophy) gewoon de 'default' zoekzaken en krijg ik en web en news tabje met gevonden resultaten.
Ik zit er zelf niet zo heel erg mee. Als ik wil zoeken tik ik wel de zoekknop aan
*edit*: Overigens de testelefoon weet ik niet waar die vandaan komt, maar mijn huidige is een duitse van Amazon.de (voordat die weer duurder werd
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 24-06-2011 16:05 ]
Verwijderd
Dank jullie wel voor de snelle reactie,
als het dus alleen maar wat kleurstelling zijn dan is die 100 euro snel verdiend.
Ook al was hij 2 weken geleden nog eens 70 euro goedkoper.
als het dus alleen maar wat kleurstelling zijn dan is die 100 euro snel verdiend.
Ook al was hij 2 weken geleden nog eens 70 euro goedkoper.
Heb je een NL branded Vodafone Trophy?TheVMaster schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:50:
[...]
Die eerste 2 kan ik beamen, die laatste helaas niet. Als ik een willekeurig woord intype in Internet Explorer, dan gebruikt hij bij mij (Vodafone branded Trophy) gewoon de 'default' zoekzaken en krijg ik en web en news tabje met gevonden resultaten.
Interresant, mijn Duitse Vodafone branded Trophy laat hetzelfde verschijnsel zien, de NL branded Vodafone van mijn vriendin niet. Beide telefoons zitten op het netwerk van HollandsNieuwe, dus dat lijkt niet uit te maken.Caelorum schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:03:
[...]
Dat is dus het vreemde! Ik heb twee branded trophy's 'gehad'. Een testtelefoon die deed wat jij zei en een telefoon, mijn huidige, die dat dus niet doet. De testtelefoon heeft het overigens een tijdje wel gedaan, maar na de eerste update niet meer.
Ik zit er zelf niet zo heel erg mee. Als ik wil zoeken tik ik wel de zoekknop aan
*edit*: Overigens de testelefoon weet ik niet waar die vandaan komt, maar mijn huidige is een duitse van Amazon.de (voordat die weer duurder werd)
Dit kun je eventueel aanpassen met een registry setting op de phone. Heb je wel een unlocked phone en een registry edit app nodig. Zie http://forum.xda-develope...p?p=10491327#post10491327Caelorum schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:18:
Als je gewoon een term intikt in internet explorer dan wil die nnavigeren naar http://myweb.360.com/ *nogiets*. Als je niet op een vodafone netwerk zit zal die pagina niet kunnen worden gevonden.
Verwijderd
Ik ben van een iphone over gestapt naar de phone 7.Echt geen spijt van, was echt uitgekeken op de iphone.
Abbo verlengt met een omnia 7 , en gisteren een trophy 2de hands gescoord.2 prachtige toestellen.
Nu nog Mango en dan gaan we los.
Abbo verlengt met een omnia 7 , en gisteren een trophy 2de hands gescoord.2 prachtige toestellen.
Nu nog Mango en dan gaan we los.
*nvm*
Cool dat ging best makkelijk. Mooie regedit dinges gevonden voor Htc Trophy 7 ^^
Cool dat ging best makkelijk. Mooie regedit dinges gevonden voor Htc Trophy 7 ^^
[ Voor 188% gewijzigd door Caelorum op 27-06-2011 15:21 ]
ik heb sinds gister mijn branded vodafone trophy geunbrand (HTC europe rom erop) en kan dit iedereen aanbevelen die problemen heeft met de bing MAPS en trage 3G verbinding (zie XDA-DEV voor uitleg).
Mijn maps werkt supersnel nu (met de vodafone rom ging het extreem traag en vaak werd er niets geladen). Ook websites worden sneller geladen met de browser.
Je zou bijna denken dat vodafone een datacap heeft ingebouwd om je dataverbruik omlaag te halen....
Mijn maps werkt supersnel nu (met de vodafone rom ging het extreem traag en vaak werd er niets geladen). Ook websites worden sneller geladen met de browser.
Je zou bijna denken dat vodafone een datacap heeft ingebouwd om je dataverbruik omlaag te halen....
Inmiddels loop ook ik al weer ruim anderhalve maand met een simlockvrije trophy. Dit omdat mijn iphone gestolen was en ik hiermee ksns zag eens een ander os te proberen. Ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat ik enorm spijt heb deze test. De punten waar ik me enorm aan stoor:
- Ik mis een algemene mail-tile. (Werk met 3 accounts en daardoor ook 3 tiles op mijn homescreen
- Ik kan niet tetheren
- Ik kan de telefoon niet als usb-stick instellen
- Ik krijg de telefoon maar niet goed aangesloten op autoradio
- Microsoft zune
- Geen mogelijkheid om een andere zoekmachine in te stellen bij IE
- Krijg bij IE regelmatig meldingen dat de site niet goed wordt weergegeven
- Ik mis push-berichten
- Regelmatig loopt de telefoon vast als je een flink stuk tekst aan het svhrijven bent.. ( Hij is terwijl ik dit schrijf al behoorlijk traag)
- Ik kan nooit de juiste plek vinden van een bepaalde instelling.. Vaak blijkt dan later dat die hele optie gewwon niet bestaat.
Een beste klaagzang eigenlijk. Nayuurlijk zijn er ook positieve punten te noemen maar daar is in dit topic meer dan genoeg over te vinden.. Zou het mogelijk worden om android op deze telefoon te flashen? Ben hier eigenlijk zat van. Mogelijk doet de mango-update veel goeds maar ik ben bang dat microsoft mij weer kwijt gaat raken..
- Ik mis een algemene mail-tile. (Werk met 3 accounts en daardoor ook 3 tiles op mijn homescreen
- Ik kan niet tetheren
- Ik kan de telefoon niet als usb-stick instellen
- Ik krijg de telefoon maar niet goed aangesloten op autoradio
- Microsoft zune
- Geen mogelijkheid om een andere zoekmachine in te stellen bij IE
- Krijg bij IE regelmatig meldingen dat de site niet goed wordt weergegeven
- Ik mis push-berichten
- Regelmatig loopt de telefoon vast als je een flink stuk tekst aan het svhrijven bent.. ( Hij is terwijl ik dit schrijf al behoorlijk traag)
- Ik kan nooit de juiste plek vinden van een bepaalde instelling.. Vaak blijkt dan later dat die hele optie gewwon niet bestaat.
Een beste klaagzang eigenlijk. Nayuurlijk zijn er ook positieve punten te noemen maar daar is in dit topic meer dan genoeg over te vinden.. Zou het mogelijk worden om android op deze telefoon te flashen? Ben hier eigenlijk zat van. Mogelijk doet de mango-update veel goeds maar ik ben bang dat microsoft mij weer kwijt gaat raken..
Festina lente
De Mango-update lost inderdaad de meeste problemen op. Welke precies, dat kun je in overvloed in het Windows Phone OS topic vinden. Er kan geen Android op je Trophy geflasht worden.elmoxx schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 01:34:
Mogelijk doet de mango-update veel goeds maar ik ben bang dat microsoft mij weer kwijt gaat raken..
Ik zou zelf de Mango-update afwachten (of de huidig beschikbare Mango beta testen, maar dan moet je het illegale circuit in). En anders koop je gewoon een mooi Android toestel.
Het klinkt eerlijk gezegd alsof je niet geheel in de doelgroep van Microsoft valt. Jammer, maar dat kan gebeuren. Een android telefoon zou waarschijnlijk de betere optie zijn, want het klinkt alsof je ook niet helemaal tevreden was met je iPhone.
O, en gewoon even een paar vraagjes uit nieuwsgierigheid:
- Was je overigens wel (enigszins) tevreden met je iPhone?
- Waarom vind je Microsoft Zune een negatief punt?
- Wat bedoel je precies met "Ik mis push-berichten"?
@ izandman: kopen van een iphone is enorm boven budget als je er geen abbonoment bij hoeft.. Android-phones heb uk naar gekeken maar een android-fone met nagenoeg dezelfde specs als deze is zoveel duurder dat ik bewust voor het nieuwe - onbekende wm7 ben gegaan.
@caelorum
Dank voor je reactie. Ik ben het met je eens, ik voel me niet thuis bij dit os. Dat heb ik geleerd nu.
mbt je vragen:
1 ik was behoorlijk tevreden met mijn iphone. Niet geheel uiteraard maar na een jb kon ik daar vrijwel alles wat ik wilde mee. Mogelijkheden staan voor mij boven het knappe uiterlijk van wm7. Android heb ik nog nooit echt mee gewerkt.
2 Zune vind ik lastig. Natuurlijk is itunes niet het juiste voorbeeld hier maar daar kon ik uiteindelijk alles mee. Zune vind ik tot nu onoverzichtelijk. Grootste minpunt: zonder dual-boot of paralells draait t niet op een mac en: podcasts willen gewoon niet lekker.
3 Ik denk dat deze goed gaat komen mbv mango maar ik bedoel dat ik de opspringende notificaties mis van allerlei apps. Ik zou bijvoorbeeld graag een melding krijgen als ik via twitter een dm krijg. Nu kom ik daar pas achter als ik de twitter-app start
@caelorum
Dank voor je reactie. Ik ben het met je eens, ik voel me niet thuis bij dit os. Dat heb ik geleerd nu.
mbt je vragen:
1 ik was behoorlijk tevreden met mijn iphone. Niet geheel uiteraard maar na een jb kon ik daar vrijwel alles wat ik wilde mee. Mogelijkheden staan voor mij boven het knappe uiterlijk van wm7. Android heb ik nog nooit echt mee gewerkt.
2 Zune vind ik lastig. Natuurlijk is itunes niet het juiste voorbeeld hier maar daar kon ik uiteindelijk alles mee. Zune vind ik tot nu onoverzichtelijk. Grootste minpunt: zonder dual-boot of paralells draait t niet op een mac en: podcasts willen gewoon niet lekker.
3 Ik denk dat deze goed gaat komen mbv mango maar ik bedoel dat ik de opspringende notificaties mis van allerlei apps. Ik zou bijvoorbeeld graag een melding krijgen als ik via twitter een dm krijg. Nu kom ik daar pas achter als ik de twitter-app start
Festina lente
Op de mac kun je met de connector gewoon itunes gebruiken om met wP7 te syncen.elmoxx schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:54:
Zover ik weet is er geen wezenlijk verschil in wat de gebruiker ziet met Mango wat betreft de notificaties. Deze worden nog steeds gewoon bovenaan je scherm geplaatst.elmoxx schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:54:
Eigenlijk is dit gewoon een fout van de twitter apps. Deze gebruiken waarschijnlijk niet de livetile counter om het aantal gemiste berichten weer te geven en waarschijnlijk ook niet een webservice om notificaties te versturen. Kan ik me ook wel wat bij voorstellen want dat soort dingen kosten wel wat moeite om op te zetten. Ze moeten dan een webserver hebben die voor je checkt of je een dm hebt gekregen of niet en deze dan in de vorm van een notificatie naar je telefoon sturen. Niet heel erg handig dus, maar wel overkoombaar
Verwijderd
dag allemaal
ik weet niet of ik hier juist zit maar ik heb een vraag over mijn htc 7 trophy.
het klinkt wss belachelijk;
ik heb dus deze gsm gekocht omdat hij er goed uitziet en omdat ik hem wel graag gebruik maar nu heb ik een probleem.
ik gebruik hem eigenlijk niet om op internet ze zitten of als dit wel het geval is, dan gwn via wifi.
maar nu het probleem is dat op 1 of andere manier altijd internet aanstaat waardoor mij bel krediet ( met kaartjes)
altijd op gaat om een internet reden, maar vraag me niet hoe...
kan iemand mij zegen hoe ik dit kan vermijden,veranderen, en moet gebruiken..:)
srry voor de domme vraag maar ik weet niet waar ik het anders zou moeten vragen.
alvast bedankt!!
ik weet niet of ik hier juist zit maar ik heb een vraag over mijn htc 7 trophy.
het klinkt wss belachelijk;
ik heb dus deze gsm gekocht omdat hij er goed uitziet en omdat ik hem wel graag gebruik maar nu heb ik een probleem.
ik gebruik hem eigenlijk niet om op internet ze zitten of als dit wel het geval is, dan gwn via wifi.
maar nu het probleem is dat op 1 of andere manier altijd internet aanstaat waardoor mij bel krediet ( met kaartjes)
altijd op gaat om een internet reden, maar vraag me niet hoe...
kan iemand mij zegen hoe ik dit kan vermijden,veranderen, en moet gebruiken..:)
srry voor de domme vraag maar ik weet niet waar ik het anders zou moeten vragen.
alvast bedankt!!
Settings -> mobile network -> Data connection naar uit zetten. Dan zal je telefoon alleen nog maar wifi gebruiken voor internet etc.
Pag. 42 -> http://dl4.htc.com/web_ma...1122_Spark_HTC_WWE_UM.pdf
Pag. 42 -> http://dl4.htc.com/web_ma...1122_Spark_HTC_WWE_UM.pdf
[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 15-07-2011 22:23 ]
Dank voor deze super-tip! Hier ben ik enorm mee geholpen.Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 08:54:
[...]
Op de mac kun je met de connector gewoon itunes gebruiken om met wP7 te syncen.
Festina lente
Verwijderd
Hallo,
Wie weet hoe je de HTC moet instellen om mms'jes te kunnen verzenden en ontvangen ??
op een t-mobile netwerk.
Mijn HTC staat via connection setup ingesteld op Nederland en t-mobile. Heb de telefoon helemaal uitgezet en weer aan. Vervolgens geprobeerd om een mms te versturen maar helaas.
Bij voorbaat dank.
Wie weet hoe je de HTC moet instellen om mms'jes te kunnen verzenden en ontvangen ??
op een t-mobile netwerk.
Mijn HTC staat via connection setup ingesteld op Nederland en t-mobile. Heb de telefoon helemaal uitgezet en weer aan. Vervolgens geprobeerd om een mms te versturen maar helaas.
Bij voorbaat dank.
Hmm, ik heb in de games hub alleen nog de Collection pagina; geen Spotlight en geen pagina met m'n avatar. Zie ik iets simpels over het hoofd, of is dit niet normaal?
je kunt in je games hub de settings openen door rechtsonder op de ... te drukken. dan kun je "Connect with xbox live" kiezen en krijg je je achievements en avatar etcRu__ schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:22:
Hmm, ik heb in de games hub alleen nog de Collection pagina; geen Spotlight en geen pagina met m'n avatar. Zie ik iets simpels over het hoofd, of is dit niet normaal?
Aha, dank u. Toch iets simpels, dus. Overigens is het via de settings naar de games i.p.v. via de games naar de settings. En dan te bedenken dat ik toch echt zelf een keer die setting uitgezet moet hebben...Crysania schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:37:
[...]
je kunt in je games hub de settings openen door rechtsonder op de ... te drukken. dan kun je "Connect with xbox live" kiezen en krijg je je achievements en avatar etc

Verwijderd
Ik heb net een nieuwe trophy aangeschaft. Marketplace doet het niet? kan iemand mij helpen? Krijg alleen foutmelding te zien: Marketplace is not yet available in your country/region
je kunt ook via games rechts onderin naar settings gaan hoor door op de 3 puntjes "..." te klikken rechts onderin in het lijstje met games. (niet echt duidelijk te zien inderdaad )Ru__ schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:00:
[...]
Aha, dank u. Toch iets simpels, dus. Overigens is het via de settings naar de games i.p.v. via de games naar de settings. En dan te bedenken dat ik toch echt zelf een keer die setting uitgezet moet hebben...
maar je kunt inderdaad ook naar settings -> applications -> games gaan, dan kom je in het zelfde menu
Je moet momenteel voor de Marketplace nog even een US of UK live account gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:57:
Ik heb net een nieuwe trophy aangeschaft. Marketplace doet het niet? kan iemand mij helpen? Krijg alleen foutmelding te zien: Marketplace is not yet available in your country/region
In dit topic en het lg topic heb ik (en de anderen) de meeste vragen die je nog gaat hebben wel beantwoord niels
Heeft iemand enig idee wanneer we de update naar Mango kunnen verwachten?
Hoe lang duurt het normaal na een update van Microsoft voordat HTC ook een update krijgt?
Hoe lang duurt het normaal na een update van Microsoft voordat HTC ook een update krijgt?
Gister gaf mijn HTC Trophy ineens een melding: Update beschikbaar. Huidige versie van mijn OS op mn telefoon is 7.0.7392.0 Zijn er meer mensen die de melding hebben gekregen, en weten wat de update inhoudt?.
edit: zo te zien is dit de update die anderen al eerder in April hebben ontvangen. Waarom mijn telefoon hier nu pas mee komt?
edit: zo te zien is dit de update die anderen al eerder in April hebben ontvangen. Waarom mijn telefoon hier nu pas mee komt?
[ Voor 23% gewijzigd door derdappie op 29-07-2011 09:50 ]
Bij mij is het zo dat die meldingen pas heel laat kwamen, maar ik al in zune zelf de update kon installeren (via opties -> telefoon -> update, oid).derdappie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:37:
Daarnaast kan het zijn dat je een bepaalde serie had waarin HTC problemen verwachte met de update end at ze daardoor de update pas later vrijgeven voor die serie Trophy's.
Misschien toch mn telefoon wat vaker aan Zune hangen
. Het updaten is trouwens mislukt: het update-proces heeft ruim een uur lopen stampen, maar geen veranderingen. Nu weer terug aan het rollen naar vorige versie..
edit: Er lijkt toch meer geupdate te zijn. Nu onderstaande gegevens:
edit: Er lijkt toch meer geupdate te zijn. Nu onderstaande gegevens:
Firmware revision number: 250.21.12200.162
Radio software version: 5.65.09.25_22.45.50.21u
Bootloader version: 1.22.2250.0(119397)
[ Voor 33% gewijzigd door derdappie op 29-07-2011 17:03 ]
Net de Trophy van mijn vrouw geupdate met de HTC update, geen idee wat er in zit maar dit zijn de versie nummers:
Firmware: 2250.21.12200.162
Hardwarerevisie: 0003
Radio: 5.65.09.25_22_45.50.21U
Radio Hardware: A.102.0.D4
Bootloader: 1.22.2250.0(119397)
Chip: 2.2.5.0
Is er iemand hier die bereid is om een paar dagen te ruilen van toestel? Ik heb een (spiksplinternieuwe) Omnia 7 met Mango Beta 2 en wat problemen met mijn BT verbinding in mijn carkit. Om uit te sluiten dat het WP7 of mijn carkit is, zou ik graag willen proberen om een Trophy verbinding te laten maken. Mijn problemen treden echter vaak op na een paar dagen, dus ik zou graag een duurtest willen doen. Ik kom zelf het toestel halen en brengen. Mocht je dit willen, neem dan even contact met me op via DM. Mijn dank zou verpletterend zijn
Laat maar, zit al een oplossing aan te komen...
Laat maar, zit al een oplossing aan te komen...
[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 05-08-2011 15:26 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Volgens mij zit het probleem niet in je omnia 7 maar in de mango beta.ppaddo schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:17:
Is er iemand hier die bereid is om een paar dagen te ruilen van toestel? Ik heb een (spiksplinternieuwe) Omnia 7 met Mango Beta 2 en wat problemen met mijn BT verbinding in mijn carkit. Om uit te sluiten dat het WP7 of mijn carkit is, zou ik graag willen proberen om een Trophy verbinding te laten maken. Mijn problemen treden echter vaak op na een paar dagen, dus ik zou graag een duurtest willen doen. Ik kom zelf het toestel halen en brengen. Mocht je dit willen, neem dan even contact met me op via DM. Mijn dank zou verpletterend zijn
Ik heb zelf een Trophy en sinds ik de mango beta's draai (zowel 1 als 2) heb ik ook problemen met mijn BT verbinding met mijn carkit. (Alfa Romeo Guilietta) De telefoon connect bijna altijd maar een paar keer per week valt het me op dat ik geen BT connectie heb. dan moet ik BT uit/aanzetten (soms 2 a 3 x) op m'n telefoon en dan connect hij weer.
Een collega heeft het ook in zijn Alfa Romeo Mito sinds Mango. ik dacht dat het misschien aan Alfa lag. wat voor auto heb je en heb je de zelfde problemen?
Ik heb een Skoda met "Premium Bluetooth module". Bij mij valt de verbinding weg, waarna ik weer opnieuw kan verbinden. Zoals het er nu naar uit ziet, blijft die verbinding dan een minuut en dan begint het feest opnieuw. Dus net even anders dan bij jou. Daarnaast heb ik die problemen al vanaf 7004 t/m 7392. Ik probeer de BT module in mijn auto uit te sluiten, want die maakt tot op heden echt met alles verbinding. Ik heb echter nog geen ander WP7 toestel er op aan kunnen sluiten (want zoveel mensen met WP7 zijn er nou eenmaal niet). Mocht in die situatie dezelfde problemen ontstaan, dan kan ik het toestel uitsluiten en kan ik aan de slag met of WP7 (weinig kans) of met de BT module (iets meer kans).
De laatste update van Windows Phone bevat volgens mij niets anders dan een nieuwe certificate blacklist. Een tijdje terug zijn er ten onrechte door Comodo digitale certificaten uitgegeven voor o.a. login.live.com, met deze update worden die certificaten geblokkeerd.Matthijs Hoekstra schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 00:50:
Net de Trophy van mijn vrouw geupdate met de HTC update, geen idee wat er in zit maar dit zijn de versie nummers:
We are shaping the future
Dat was de update van 7390 naar 7392 van het OS en was een MS update. Deze update was een specifieke HTC update.Alex) schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:12:
[...]
De laatste update van Windows Phone bevat volgens mij niets anders dan een nieuwe certificate blacklist. Een tijdje terug zijn er ten onrechte door Comodo digitale certificaten uitgegeven voor o.a. login.live.com, met deze update worden die certificaten geblokkeerd.
Mijn HTC Mozart (kleine broertje van de Trophy) geeft aan als ik mijn Telfort simkaart in mijn telefoon stop dat ik moet roamen om mijn internet te krijgen. Kan dat kloppen voordat ik dalijk een gigantische telefoon rekening krijg?
Dat kan wel kloppen aangezien Telfort op het netwerk van Kpn zit. Daardoor zou die melding wel kunnen kloppen.
Ik heb hetzelfde met Hollandsnieuwe (Vodafone netwerk).
Hier ook met telfort en een Vodafone Trophy. Ik dacht in eerste instantie dat het kwam omdat ik een branded Trophy heb? Zou wel eens van dat roaming af willen
Dank jullie wel voor jullie antwoorden, nu gooi ik maar mijn telfort simkaart in de Mozart.
Hebben jullie de connection setup gebruikt van HTC? Die verandert ook wat instellingen die je als eindgebruiker niet kan veranderen. Wellicht dat eht dan wel goed werkt..
Ik heb het net geprobeerd, maar het lost helemaal niks op. Mocht ik een torenhoge rekening krijgen dan bel ik wel Telfort op.
Het is gewoon een structureel probleem van die providers, ook al zijn het volle dochters van de netwerk eigenaar kiezen ze er toch voor om ze te laten roamen op hun eigen netwerk. Lijkt me niet zo handig als je in een grensstreek woont en zo een buitenlands netwerk op kunt gaan.
Mocht iemand nog een desktop cradle zoeken voor de Trophy: ik kan de Kidigi cradle aanbevelen. Staat mooi, heeft ruimte voor een extra accu en qua kosten valt het ook nog mee. Via http://www.mugen-power-ba...ith-2nd-battery-slot.html te bestellen voor $23,- (€16,-). Géén verzendkosten en "Like" de website en je krijgt nog eens 7% korting. Verzending vanuit Hong Kong duurde bij mij slechts 5 dagen.
Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe smartphone, de HTC 7 trophy is voor mij een goede kandidaat, hij is goed betaalbaar, en draait soepel. Twijfelpunt windows phone 7 OS,
Ik heb eigenlijk maar weinig eisen, ik vindt android niet echt een goed geheel vormen daarom kijk ik nu naar deze telefoon, anders ga ik voor een sensation denk ik, echter is die wel een stuk duurder.
Mijn eisen,
-Bellen + smsen (uiteraard)
-Mail (Gmail + eventueel meerdere accounts) Kan ik meer email accounts koppelen? Volgens mij is dit mogelijk. Maar wil graag dat het bevestigd word.
-Een goede browser, het liefst met flash support. (Nu heb ik kunnen vinden dat wp7 momenteel nog geen flash support heeft? Klopt dit, en weet iemand wanneer er een dan update komt die dit wel mogelijk maakt?
edit:
-Een msn messenger zou ook fijn zijn.
Ik heb eigenlijk maar weinig eisen, ik vindt android niet echt een goed geheel vormen daarom kijk ik nu naar deze telefoon, anders ga ik voor een sensation denk ik, echter is die wel een stuk duurder.
Mijn eisen,
-Mail (Gmail + eventueel meerdere accounts) Kan ik meer email accounts koppelen? Volgens mij is dit mogelijk. Maar wil graag dat het bevestigd word.
-Een goede browser, het liefst met flash support. (Nu heb ik kunnen vinden dat wp7 momenteel nog geen flash support heeft? Klopt dit, en weet iemand wanneer er een dan update komt die dit wel mogelijk maakt?
edit:
Misschien dat je nog eventjes kan wachten voor de WP toestellen van de 2de generatie.
Wat gaan die voor voordelen/extra's/nieuwe dingen bieden dan? Ik weet dat Mango eraan komt.. Voor de rest weet ik niet of er ook echt nieuwe telefoons uitkomen, ik wil per definitie een HTC toestel vanwege goede ervaringen.
Komt er op korte termijn iets nieuws, ik zit nu namelijk met een nokia N85 te kijken, en vanaf september ben ik wat meer onderweg en zou het fijn zijn als ik een goed toestel heb met wat meer mogelijkheden.
Komt er op korte termijn iets nieuws, ik zit nu namelijk met een nokia N85 te kijken, en vanaf september ben ik wat meer onderweg en zou het fijn zijn als ik een goed toestel heb met wat meer mogelijkheden.
Verwijderd
WP7 Mango (dat binnenkort uitkomt, nu al te installeren is via niet-officiële wijze) heeft allemaal die functies. Behalve flash support.whiplash1990 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:41:
Mijn eisen,
edit:
Als je weinig wil betalen voor je nieuwe gsm is de HTC 7 Trophie een goede keuze. De WP7-toestellen kosten dezer dagen vrij weinig en zijn de laatste weken drastisch gezakt met de verwachting van nieuwe toestellen. Maar die zogenaamde Mango-toestellen (alle huidige modellen ondersteunen Mango) zullen wel terug fors duurder zijn dan de huidige. En zo slecht zijn de huidige toestellen ook weer niet, en ze kunnen makkelijk Mango draaien. In tegenstelling tot iOS wordt WP7 steeds sneller met een update.
MSN messenger zal geïntegreerd worden bij de Mango update.
Nog een laatste vraagje:
Kan iemand bevestigen dat het onmogelijk is hier via drag en drop, muziek en bijvoorbeeld filmpjes op te zetten via pc? En dit alleen maar via "Zune" kan hiervoor moet ik betalen?
Kom hier nog wel support voor of blijft dit onmogelijk?
Kan iemand bevestigen dat het onmogelijk is hier via drag en drop, muziek en bijvoorbeeld filmpjes op te zetten via pc? En dit alleen maar via "Zune" kan hiervoor moet ik betalen?
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat je allemaal bedoelt, je installeerd gewoon Zune, dat is gratis (werkt goed en ziet er ook nog mooi uit). Hij gebruikt de standaard windows 7 library van muziek. Staat hier niets in dan moet je even folders toevoegen in zune bij settings. Als je muziek geimporteerd is sleep je je muziek naar linksonder (plaatje van je telefoon) en hij gaat syncen als hij is geconnectwhiplash1990 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:05:
Nog een laatste vraagje:
Excuus, ik dacht dat via zune bijvoorbeeld muziek moest downloaden en hier voor moest betalen. Maar je kan dus gewoon met Zune muziek overzetten van pc naar telefoon.
Yep. En plaatjes. En filmpjes. En podcasts.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Je kan ook muziek kopen, net als bij itunes, volgens mij ook met een nederlandse account (heb het alleen nooit geprobeerd).
Maar als je de muziek gewoon op je computer hebt staan kan je dat als je dat toevoegd aan de library gewoon syncen net als video's. Ze moetewel een ondersteund formaat zijn, maar dit wordt automatisch omgezet als het nodig is. ik heb nog nooit gehad dat het niet gelukt is. Als je rare formaten gaat proberen kunnen er wel problemen zijn denk ik.
Maar als je de muziek gewoon op je computer hebt staan kan je dat als je dat toevoegd aan de library gewoon syncen net als video's. Ze moetewel een ondersteund formaat zijn, maar dit wordt automatisch omgezet als het nodig is. ik heb nog nooit gehad dat het niet gelukt is. Als je rare formaten gaat proberen kunnen er wel problemen zijn denk ik.
Nope, met een NL account kan je wel films huren maar geen muziek kopen. Daarvoor zal je iets als een UK/US account moeten gebruiken.LeVortex schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:16:
Je kan ook muziek kopen, net als bij itunes, volgens mij ook met een nederlandse account (heb het alleen nooit geprobeerd).
Verwijderd
Zo ik heb er ook 1 besteld! kan niet wachten tot ik hem heb. Ik had al eens kort gespeeld met wp7 en vond het zwaar oke!
Ik ga zeker het geheugen uitbreiden naar 32gb ivm muziek en reizen.
Verder mis ik nog wat opties die in de e72 zitten waarvan ik hoop dat ze "ooit"er in komen.
Zoals sync schema. Met de e72 kan je instellen per account wanneer te syncen(welke dagen en tijden)
Dat spaart batterijen plus dat zat en zondag ik mijn werkmail niet hoef te zien en ook in de nacht is het echt boeien wat voor mail er binnenkomt
Ik ga zeker het geheugen uitbreiden naar 32gb ivm muziek en reizen.
Verder mis ik nog wat opties die in de e72 zitten waarvan ik hoop dat ze "ooit"er in komen.
Zoals sync schema. Met de e72 kan je instellen per account wanneer te syncen(welke dagen en tijden)
Dat spaart batterijen plus dat zat en zondag ik mijn werkmail niet hoef te zien en ook in de nacht is het echt boeien wat voor mail er binnenkomt
Verwijderd
Microsoft info over de memory uitbreiding:
Windows Phone 7 Secure Digital Card Limitations
Twee kaarten van 32gb die ik heb gevonden die compatibel zijn met wp7:
Kingston 32GB Micro SDHC Flash Card Model SDC4/32GBSP
SanDisk 32GB microSDHC, class 2 SDSDQM-032G-B35
Handleiding hoe het moet:
http://goo.gl/xSBvt
Als je het ook hebt gedaan post even je ervaring!
Windows Phone 7 Secure Digital Card Limitations
Twee kaarten van 32gb die ik heb gevonden die compatibel zijn met wp7:
Kingston 32GB Micro SDHC Flash Card Model SDC4/32GBSP
SanDisk 32GB microSDHC, class 2 SDSDQM-032G-B35
Handleiding hoe het moet:
http://goo.gl/xSBvt
Als je het ook hebt gedaan post even je ervaring!
Verwijderd
Heb de uitgelekte officiele mango (build 7720) erop geknald, in het Nederlands, en moet zeggen, wat heerlijk werkt het nu, nederlands account is in marketplace gewoon bruikbaar nu, en zooo heerlijk dat alles in het nederlands is 
Even wat proofjes van m'n avondje flashen:

Verwijderd
w00t in NL tof!
Dus we kunnen ook een officiële update verwachten van mango?
Dus we kunnen ook een officiële update verwachten van mango?
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 19:07 ]
Gelukg. niet van die lompe afkrt.ng. zoals bij Windows Mobile, zo te zien
We are shaping the future
Ik zal iets gemist hebben, maar het was toch niet mogelijk om de UI taal in het Nederlands te krijgen wanneer er een engelstalige aangeschaft is? Is dit nou veranderd? Of moet ik iets in het register veranderen voordat ik ga updaten?Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:59:
Heb de uitgelekte officiele mango (build 7720) erop geknald, in het Nederlands, en moet zeggen, wat heerlijk werkt het nu, nederlands account is in marketplace gewoon bruikbaar nu, en zooo heerlijk dat alles in het nederlands is
[afbeelding]
[afbeelding]
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Verwijderd
Op XDA staan handleidingen hoe je dit kan bereiken.Benedykt schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:22:
[...]
Ik zal iets gemist hebben, maar het was toch niet mogelijk om de UI taal in het Nederlands te krijgen wanneer er een engelstalige aangeschaft is? Is dit nou veranderd? Of moet ik iets in het register veranderen voordat ik ga updaten?
In het kort is het:
Unlocked (dev of Chevron) toestel
Reg aanpassing pre 7712.
Per 7712 zie je dat je Nederlands als interface taal kan kiezen.
Ik merkte gelijk hoezeer ik aan de Engelse interface gewend geraakt was. Wel leuk om te zien en dat het kan.
Mijn vraag is nu of het met de final Mango ook gaat. Ik heb wel hele goede hoop dat het gewoon gaat.
Wanneer komt de officiële Mango-update ongeveer? Het valt me een beetje tegen dat het wachten op updates toch wel Android-achtige proporties aan neemt
.
Verwijderd
MS heeft herfst gezegd en hoogstwaarschijnlijk komt Mango vandaag uit ie voordat de herfst begonnen is.MarcoC schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:44:
Wanneer komt de officiële Mango-update ongeveer? Het valt me een beetje tegen dat het wachten op updates toch wel Android-achtige proporties aan neemt.
Als je dus van de herfst uitgegaan was, dan had je dus niet hoeven te wachten. En dan neemt het wachten op Mango Android-achtige proporties aan zeg je

De onduidelijkheid en het lange wachten vind ik wel vervelend ja. Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat bij WP7 updates op dezelfde manier als iOS geleverd zouden worden.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:38:
[...]
MS heeft herfst gezegd en hoogstwaarschijnlijk komt Mango vandaag uit ie voordat de herfst begonnen is.
Als je dus van de herfst uitgegaan was, dan had je dus niet hoeven te wachten. En dan neemt het wachten op Mango Android-achtige proporties aan zeg je![]()