Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat zie je verkeerd. De battery saver gaat pas werken als je accu bijna leeg is. Je krijgt dan een hartje in je batterij plaatje te zien. Pas op dat moment wordt 3G en Wifi uitgeschakeld. Tot dat moment kan je met battery saver aan net zo werken als zonder die optie.

Eerst uitproberen voordat je wat roept kan soms geen kwaaad ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
PaT schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:06:
Nee, dat zie je verkeerd. De battery saver gaat pas werken als je accu bijna leeg is. Je krijgt dan een hartje in je batterij plaatje te zien. Pas op dat moment wordt 3G en Wifi uitgeschakeld. Tot dat moment kan je met battery saver aan net zo werken als zonder die optie.

Eerst uitproberen voordat je wat roept kan soms geen kwaaad ;)
Waarom zou de batterij saver die bedoeld is om te besparen, de 3G en Wifi niet uitzetten? Dan bespaar je niet echt volgens mij. Kromme optie in je telefoon dus?

Jij beweerd dus dat als de battery saver aanstaat, maar je nog meer dan 20% hebt, de 3G en Wifi gewoon aanblijven staan. Lijkt me zeer vreemd en totaal onlogisch als je kijkt naar het principe en de beschrijving van de battery saver.

[ Voor 29% gewijzigd door Muta op 04-10-2011 17:07 . Reden: reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En heel de dag lopen met batterij saver is een beetje krom want dan moet je elke x handmatig updates opvragen
Nee, dat zeg je dus niet, want de laatste quote klopt gewoon niet. Maar goed, het gaat hier over de Trophy en niet over de battery saving modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Maar los van de batterij saver, in hoeverre gaat de accu bij jullie trophy's mee?

Zijn trophys met een levensduur van max. 15 uur de standaard of de uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:48
PaT schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:13:
[...]
Nee, dat zeg je dus niet, want de laatste quote klopt gewoon niet. Maar goed, het gaat hier over de Trophy en niet over de battery saving modus.
Als ik het toch nog even compleet mag maken:
In WP7 (en dus ook de Trophy) heb je drie verschillende opties voor Battery Saving mode:
  1. Always turn on Battery Saver when battery is low
  2. Turn on Battery Saver now, until the next charge
  3. Saving mode uit.
Die eerste gaat pas in wanneer je battery op geloof onder de 20% komt.
De tweede zet het meteen aan totdat je een keer een usb stekker erin doet.
En met die derde zet je het dus helemaal uti en gaat het ook niet automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-09 19:49

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Het probleem is juist dat mijn vrouw maar heel weinig met haar toestel doet. Hooguit 1x daags even 5 min op facebook kijken en zo nu en dan een sms'je versturen. Ik bel vaker en mijn akku gaat makkelijk 2 dagen mee. Die van haar is de laatste tijd na een dag al bijna leeg, dat was eerst niet zo. We hebben 'm nu ruim een half jaar.

Ik heb maar eens een andere accu besteld, die zijn niet zo duur en als dat niks oplevert voor garantie retour naar Duitsland. :|

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:17:
Maar los van de batterij saver, in hoeverre gaat de accu bij jullie trophy's mee?

Zijn trophys met een levensduur van max. 15 uur de standaard of de uitzondering?
Mijn trophy is met battery saver al één keer 1 dag en een half meegegaan, ik was verbaasd want normaal gaat hij amper 12uur mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
When you turn on Battery Saver, your phone automatically turns off some of the features on your phone that use battery in the background. So when Battery Saver is on, your phone will no longer:

Automatically receive email or calendar updates – You can still sync your email manually whenever you want. To learn more, see Sync my email.

Update some Live Tiles – The technical explanation is that if a Tile uses something called push notification to get its updates, it'll stop receiving those updates in Battery Saver mode. But the upshot is that when Battery Saver is on, some of your Tiles won't be updated.

Allow apps to run in the background – You'll only be able to use an app if it's open.
http://www.microsoft.com/...ttery-making-it-last.aspx

Mijn punt lijkt gemaakt...? Push notifications werken niet meer met battery saver aan. Dus het hele principe van de telefoon is dan weg. Dat ding hoort gewoon langer mee te gaan dan 15 uur. Battery saver is geen oplossing want dat creëert meer complicaties in gebruik,

[ Voor 0% gewijzigd door Muta op 04-10-2011 16:51 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jack126
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:58
Als je dan quote, doe dan het geheel ipv selectief. Dit staat er nog boven:
There's a lot you can do to make the battery in your Windows Phone last longer between charges. The easiest way is to use Battery Saver. You can set it so that it'll turn on any time your battery gets too low, or if you know in advance that you're going to need to make every bit count, you can turn it on to make sure your battery lasts as long as possible.
dus geen punt gemaakt, sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
The Jack126 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:43:
Als je dan quote, doe dan het geheel ipv selectief. Dit staat er nog boven:
[...]
dus geen punt gemaakt, sorry..
Ik heb het toch over het feit als de battery saver aanstaat? Kunnen mensen zich even beter inlezen voordat er een verkeerde reactie komt... voor de zoveelste keer...
Muta schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:46:
[...] En het handmatig aanzetten van die functie is alleen handig als je per se wilt dat je telefoon het een uurtje langer volhoudt... uiteindelijk schiet het niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en nu is het leuk geweest met het welles-nietes over de battery saver modus. Volgende reacties daarop worden zonder pardon verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:06

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Is er nu volledige nederlandse taalondersteuning met de mango update? Als je niet 'knoeit' met de software?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Nee, alleen voor het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retlaw schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:29:
Is er nu volledige nederlandse taalondersteuning met de mango update? Als je niet 'knoeit' met de software?
Wel voor de nieuwe toestellen zoals de Radar, Titan en Omnia W.
Voor de eerste generatie WP7 toestellen heb je NL toetsenbord en spelling.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Volgens mijn telefoon:
Remaining Battery life: 20%
Estimated time remaining: 2 hours (nu zelfs 1 hour) (nog geen 10 min later)
Time since last charge: 5 hours

Ik heb hem wel degelijk veel gebruikt, veel wordfeud-achtige apps. Whatsapp en zo nu en dan twitter. Ook nog gebeld 10 minuten, maar volgens mij zat ie toen nog aan de stroom...

Maar ik heb m dus echt niet 4 uur vol gebruikt, dit slaat toch nergens op? Is mijn accu misschien "kapot"?

[ Voor 4% gewijzigd door Muta op 05-10-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:26
Muta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:21:
Volgens mijn telefoon:
Remaining Battery life: 20%
Estimated time remaining: 2 hours (nu zelfs 1 hour) (nog geen 10 min later)
Time since last charge: 5 hours

Ik heb hem wel degelijk veel gebruikt, veel wordfeud-achtige apps. Whatsapp en zo nu en dan twitter. Ook nog gebeld 10 minuten, maar volgens mij zat ie toen nog aan de stroom...

Maar ik heb m dus echt niet 4 uur vol gebruikt, dit slaat toch nergens op? Is mijn accu misschien "kapot"?
Lijkt me wel eigenlijk. Ik haal vaak wel anderhalve dag ofzo. Kijk eens of een andere accu werkt. Het hangt ook af van hoeveel je synced en hoe fel je scherm staat enzo, maar ~6 uur is écht te kort.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat ik met mijn trophy wat rare bijgeluiden heb als ik met bluetooth muziek luister en dan met name als ik wat doe. Met mijn iphone en ipad heb ik dat niet. lijkt wel of er nog wat gesleuteld moet worden aan de bluetooth stack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Muta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:21:
Gebruik je dan ook wifi of alleen mobiel internet? In het geval van het laatste, heb je wel goed bereik van je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46
Accu was 100% toen ik ging slapen, 6 uur later word ik wakker, 21%. Is dat normaal? Mijn iPhone stond na 2 dagen niet gebruikt te zijn nog steeds op 98% :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
MarcoC schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:18:
Accu was 100% toen ik ging slapen, 6 uur later word ik wakker, 21%. Is dat normaal? Mijn iPhone stond na 2 dagen niet gebruikt te zijn nog steeds op 98% :{ .
Nee, vertel eens wat over je instellingen? Heb je 30 accounts ingesteld? Of heb je het scherm op altijd-aan staan? Sync je elke minuut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ramon schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:48:
[...]

Nee, vertel eens wat over je instellingen? Heb je 30 accounts ingesteld? Of heb je het scherm op altijd-aan staan? Sync je elke minuut?
Twee push Exchange-accounts met HTC Hub als enige live tile. Verder Facebook/Twitter/LinkedIn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Internet op dat moment via wifi of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
troftnom schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:19:
Internet op dat moment via wifi of niet?
Ja, maar 80% battery drain terwijl je niets doet hoort gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
MarcoC schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:15:
[...]
Ja, maar 80% battery drain terwijl je niets doet hoort gewoon niet.
Probeer een ander batterij of doe een RMA van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ramon schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:25:
[...]

Probeer een ander batterij of doe een RMA van je telefoon.
Het is al mijn backup van mijn iPhone 4 die weg is :P. Tijdens gebruik is de batterijduur redelijk, maar het idle-verbruik is zo hoog. Ik zal hem wel even helemaal leeg laten lopen en dan tot 100% laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
YouTube: WP7 Mango unlock bug/glitch

Heeft iemand anders dit probleem ook? Het doet zich alleen voor als de helderheid van het scherm niet op automatisch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:57:
YouTube: WP7 Mango unlock bug/glitch

Heeft iemand anders dit probleem ook? Het doet zich alleen voor als de helderheid van het scherm niet op automatisch staat.
Net even geprobeerd te simuleren op hoog en met automatich uit.
Ik kan je "probleem" niet reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Maf. Kan je de versie doorgeven van de software op je telefoon (al die nummertjes)? Het is namelijk geen hardwareprobleem, en ik heb hem al 3x naar de fabrieksinstellingen hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:21

elmoxx

xx xx xx

Hoewel het hier waarschijnlijk vloeken in de kerk zal zijn, ben ik mijn Trophy met windows phone 7.5 wel zat eigenlijk. Ik zou het geweldig vinden als hier bijvoorbeeld ook een android (of zelfs een IOS) op kon worden gedraaid. Dan kunnen we weer heerlijk spelen. Wat denken jullie, zou dit ooit gaan komen?

(en nee, ik zit niet te wachten op opmerkingen als 'koop dan gewoon een android' ik vraag me gewoon af hoe actief dit platvorm in de toekomst zal worden gebruikt voor alternatieve roms etc etc.. We zijn immers tweakers. Maar als er mensen zijn die graag een goedwerkende trophy overnemen, dan houd ik me aanbevolen natuurlijk >:) )

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elmoxx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:00:
Hoewel het hier waarschijnlijk vloeken in de kerk zal zijn, ben ik mijn Trophy met windows phone 7.5 wel zat eigenlijk. Ik zou het geweldig vinden als hier bijvoorbeeld ook een android (of zelfs een IOS) op kon worden gedraaid. Dan kunnen we weer heerlijk spelen. Wat denken jullie, zou dit ooit gaan komen?

(en nee, ik zit niet te wachten op opmerkingen als 'koop dan gewoon een android' ik vraag me gewoon af hoe actief dit platvorm in de toekomst zal worden gebruikt voor alternatieve roms etc etc.. We zijn immers tweakers. Maar als er mensen zijn die graag een goedwerkende trophy overnemen, dan houd ik me aanbevolen natuurlijk >:) )
Kijk op XDA developers. Als daar niks staat, dan is het er niet.
En als het er niet is, dan rest je niets anders dan verkopen. :+

Enne "we zijn immers tweakers" is inmiddels een loze kreet geworden. Als je de laatste jaren Tweakers.net gevolgd hebt, zijn bezoekers op Tweakers.net voor het overgrote deel allang geen tweakers meer in de zin van het woord. En helemaal niet wat betreft telefoons. Die moeten het gewoon altijd doen en bij voorkeur vloeiend en snel werken. Tweaken of de mogelijkheid daar toe, is een recept voor instabiliteit en een haperende interface. Persoonlijk moet ik er dan ook niet aan denken om Android weer te moeten gaan gebruiken.

Nu graag weer on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:13:
Maf. Kan je de versie doorgeven van de software op je telefoon (al die nummertjes)? Het is namelijk geen hardwareprobleem, en ik heb hem al 3x naar de fabrieksinstellingen hersteld.
Ik zal morgen of van 't weekend de nummers hier posten.
Op de 2de Trophy, hier in huis, zal ik het dan ook proberen te simuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik vind Mango best goed, maar ik vind elke dag dat mijn iPhone weg is een dag teveel. iOS is op alle fronten superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin. En dat zeg ik als ex-iPhone gebruiker. Alleen al het kleinere scherm zou voor mij een showstopper zijn. Weet je wel zeker dat de hardware goed is. Je kon 'm niet voor niets voor zo weinig kopen.
Afijn, ik zal me de moeite verder besparen.
.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:17:
[...]

Onzin. En dat zeg ik als ex-iPhone gebruiker. Alleen al het kleinere scherm zou voor mij een showstopper zijn. Weet je wel zeker dat de hardware goed is. Je kon 'm niet voor niets voor zo weinig kopen.
Afijn, ik zal me de moeite verder besparen.
.
Ik weet het zeker, die unlock glitch heeft er niets mee te maken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:21

elmoxx

xx xx xx

@ sake, you've got a point there about tweakers..

en eigenlijk ben ik het er mee eens. Een apparaat moet gewoon werken, zeker een telefoon. Maar toch kan ik het niet laten om te rommelen met mobieltjes. Ik heb dat dus andersom want mijn pc en laptops rotzooi ik nooit mee. Nou ik heb de daad bij het woord gevoegd hoor: HTC Trophy te koop t.e.a.b.

Overigens: op XDA loopt al tijden een draadje over android op de trophy en op de HD 7. maar afgaand op alle treads op XDA zie ik t voorlopig niet gebeuren.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJoker1985 schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:49:
Gister mijn 2200mah batterij ontvangen voor mijn HTC 7 Trophy. Geweldig! Dat ding is nu niet leeg te krijgen.

Enige nadeel is dat de batterij dikker is en er een ander kapje(die krijg je er gewoon bijgeleverd) op zit.Opzich is dat geen punt, hij voelt nog net zo lekker in de hand. Ben verder zeer tevreden.
und nog steeds tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:09

H.Boss

Hugo Boss

Ja nog steeds tevreden! Inmiddels ook naar Mango overgegaan en het lijkt wel of dat de batterij duur is verlengd.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje,
Heeft de HTC Trophy GPS en zoja is deze te gebruiken want ik lees hierover tegenstrijdige berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:57:
Een vraagje,
Heeft de HTC Trophy GPS en zoja is deze te gebruiken want ik lees hierover tegenstrijdige berichten
Uiteraard heeft hij GPS en uiteraard is dat te gebruiken. Waar lees je het tegendeel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In enkele recensies van de PDAshop.be staat dat er geen GPS is zonder het gebruik van internet. Maar blijkbaar hebben deze het dan fout. Hoe werkt dan de navigatie? Is dat een app die je moet downloaden of via Bing Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:00:
In enkele recensies van de PDAshop.be staat dat er geen GPS is zonder het gebruik van internet. Maar blijkbaar hebben deze het dan fout. Hoe werkt dan de navigatie? Is dat een app die je moet downloaden of via Bing Maps?
Bing Maps is standaard geinstalleerd, maar die werkt via kaartn downloaden on the fly. Er zijn ook betaalde (en betere) alternatieven waarbij je eenmalig maps download bijvoorbeeld via wifi.

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Kijk aan! Naast al het Nokia Lumia geweld van vandaag komt HTC met een update voor mijn Trophy! Eigenlijk waren het 2 update's, een van Microsoft, en daarna gelijk een van HTC er achter aan. Wel fijn: nu eindelijk Internet Sharing!

code:
1
2
3
OS version: 7.10.7740.16
Firmware revision: 2250.21.51001.162
Radio software: 5.69.09.05a_22.50.21u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Daar zat ik al op te wachten.. Nu maar hopen dat die ook voor mij bschikbaar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Iemand de update al gekregen met een Vodafone branded Trophy? De unbranded Trophy hier in huis heeft hem al binnen, maar mijn Vodafone branded versie (uit Duitsland) dus niet, hoop dat de provider deze update wegens de hotspot functionaliteit niet te lang tegen gaat houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
mijn trophy is ook een branded Vodafone uit Duitsland en heeft de update gister gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb geen update, gewoon unbranded Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidnexus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Dit weekend, de trophy via marktplaats voor een leuk prijsje gekocht!! Ik was erg benieuwd naar Het OS, vooral omdat nokia ook naar wp7 is overgestapt.

Heb er de tot nu toe de hele tijd mee zitten spelen. Een geweldig snel, en simpel en rustig OS(vooral heb browsen gaat vele malen soepelder dan mijn nexus s). Alleen kan ik de autorotate niet uitschakelen. En ik heb niks kunnen vinden, ook geen third party apps of jailbreak-toolapps. Heeft iemand hier mischien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-09 19:49

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

update komt hier nu ook binnen. Duitse Vodaphone branded.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik heb het idee dat sinds de laaste update mijn Vodafone Trophy de voorkeur geeft aan het mobiele netwerk in plaats van wifi. Als ik de data connectie uitzet is hij namelijk veel sneller. Ik weet ook niet hoe ik dat kan controleren via welke verbinding hij het internet opgaat. Ik wil eigelijk dat hij voor wifi gaat als die beschikbaar is, zonder dat ik elke keer bij instellingen de data verbinding moet uitzetten.

Heeft iemand dit zelfde probleem of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb nog steeds geen update gehad op mijn Trophy :{ . Gewoon via Zune toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, en/of een melding op de telefoon. Ik heb zelf ook pas een uur geleden een melding gekregen. Kan dus even duren. Ik heb overigens ook een Duits vodaphone model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Heb hem ook net binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Mijne is gewoon unbranded. Toch vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omoe3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-05-2020
MarcoC schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:28:
Mijne is gewoon unbranded. Toch vreemd.
Mijne ook, maar krijg geen update. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Microsoft pakt dit anders aan dan Apple. Updates komen niet voor iedereen tegelijk beschikbaar, maar het wordt verdeelt over verscheidene dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Vind het raar dat ik nog steeds geen update heb :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolselder
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-05 12:42
Hang in there, ik ook niet.

Ik heb een van swisscom btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wpcentral.com/...ring-update-roll-out-soon
Internet sharing komt er dus ook aan. Ik heb de 7740 update hier ook nog niet gezien.
Hopelijk komt deze dan gelijk met "Internet Sharing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Jul in 7740 zit internet sharing. Zelf nog niet gebruikt, omdat overal waar ik ben al wifi is, maar ziet er wel handig uit. Hij zet dan zo'n wifi netwerkje op waar anderen mee kunnen verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Internet sharing zit in de HTC update, niet in de 7740 update. Deze komt apart, maar (meestal) wel direct na 7740.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb net beide updates binnen gekregen op een unbranded Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omoe3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-05-2020
Ru__ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:24:
Ik heb net beide updates binnen gekregen op een unbranded Trophy.
Ik krijg nu ook de updates binnen (unbranded). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:15:
[...]

Internet sharing zit in de HTC update, niet in de 7740 update. Deze komt apart, maar (meestal) wel direct na 7740.
Dacht ik ook, maar hij kwam vanavond als 1 gebundelde update:7740 + internet sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Gefeliciteerd, maar op dit soort reacties zitten we op GoT niet te wachten.

En even in het algemeen: Meldingen van "ik heb de update wel/niet" zijn nou niet de meest spannende leesvoer. Mocht er iets spannends gebeuren tijdens je update, dan horen we dat graag, alleen de melding dat hij er nog wel/niet is, kan wel achterwege blijven

[ Voor 152% gewijzigd door PaT op 01-12-2011 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
MarcoC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:58:
[mbr]Gefeliciteerd, maar op dit soort reacties zitten we op GoT niet te wachten.

En even in het algemeen: Meldingen van "ik heb de update wel/niet" zijn nou niet de meest spannende leesvoer. Mocht er iets spannends gebeuren tijdens je update, dan horen we dat graag, alleen de melding dat hij er nog wel/niet is, kan wel achterwege blijven

[/mbr]
Interessante gedachtegang, maar het topic is toch dood en er valt niks te bespreken behalve de updates. Ik vind het een onnodige ingreep om mijn post te verwijderen. Het is niet zo dat ik door mijn mededeling een actieve discussie verstoor of het overzicht in het topic verminder.

Volgende keer zal ik mijn gedrag dus niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Sinds 7740 kan ik op mijn Trophy geen Wifi meer gebruiken. Ik kan het wel aanzetten in de Settings, maar hij blijft dan hangen op "searching..." en geeft geen netwerken, ik kan ook niet meer terug naar 7720 omdat de HTC update direct na 7740 kwam en ik daar niet meer naar terug kan. :( Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:55:
Sinds 7740 kan ik op mijn Trophy geen Wifi meer gebruiken. Ik kan het wel aanzetten in de Settings, maar hij blijft dan hangen op "searching..." en geeft geen netwerken, ik kan ook niet meer terug naar 7720 omdat de HTC update direct na 7740 kwam en ik daar niet meer naar terug kan. :( Iemand een oplossing?
Probeer je netwerk toe te voegen op
Settings => Wifi => button 'Advanced'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Nee ik kan in dat scherm nergens op drukken. Het is gewoon stuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:18:
Nee ik kan in dat scherm nergens op drukken. Het is gewoon stuk....
Heb je het toestel al een keertje opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
PaT schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:25:
[...]

Heb je het toestel al een keertje opnieuw opgestart?
Of course, 3 keer geprobeerd de HTC update te installeren (die faalt telkens), toen een hersteloperatie geprobeerd, maar die zet 7740 terug van toen het ook al fout ging... en daarna nog een hard reset op de telefoon zelf, allemaal geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15
Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:35:
[...]

Of course, 3 keer geprobeerd de HTC update te installeren (die faalt telkens), toen een hersteloperatie geprobeerd, maar die zet 7740 terug van toen het ook al fout ging... en daarna nog een hard reset op de telefoon zelf, allemaal geen oplossing.
Wat je kunt proberen is het toestel aanmelden voor garantie, desnoods als je een beetje van tweaken houdt een NoDo ROM terugzetten en zo weer upgraden naar Mango. (Je kunt ook direct naar de Mango ROM toe maar dat heeft als nadeel dat je heel wat ringtones mist).

Of een wat minder drastische stap is een andere radio flashen.

[ Voor 5% gewijzigd door Manuel op 04-12-2011 17:02 . Reden: * aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Hoe werkt dat radio flashen dan? Ik kan op zich wel beetje tweaken ;) maar ik kan niet echt ergens een goede guide vinden om een ROM te flashen (of uit te vinden welke ROM voor mijn (vodafone branded) trophy geschikt is) . Ik ga morgen iig eerst even HTC bellen om te kijken wat daar de opties zijn. Op zich heb ik nu een Nokia Lumia als primaire telefoon maar de Trophy was bedoeld voor een vriendin die nu dus geen WiFi heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon op 04-12-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15
Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:09:
Hoe werkt dat radio flashen dan? Ik kan op zich wel beetje tweaken ;) maar ik kan niet echt ergens een goede guide vinden om een ROM te flashen (of uit te vinden welke ROM voor mijn (vodafone branded) trophy geschikt is) . Ik ga morgen iig eerst even HTC bellen om te kijken wat daar de opties zijn. Op zich heb ik nu een Nokia Lumia als primaire telefoon maar de Trophy was bedoeld voor een vriendin die nu dus geen WiFi heeft.
Radio flashen is erg simpel geworden dankzij de XDA community, zie deze linkjes:
[HOWTO] http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=883313
[ROM / RADIO] en deze moet je zelf maar even zoeken, iets met auteursrecht :+

Je kunt de RADIO zo uit de ROM halen, staat ergens wel een post van op XDA. :)

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 20-12-2011 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Trophy wil maar niet updaten wat ik ook probeer.
Zelfs telefoon reset.
Hij blijft melden er is een update.
Dan hang ik de telefoon aan Zune en na de eerste reboot gelijk fout melding dat het mislukt is.
Iemand een idee?
Het is unbranded van de pdashop zonder tweaks of hacks.

ps ow en de camera zuigt van deze cam!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tethering aan de praat in combinatie van een HTC Trophy met KPN
Alles gaat goed, de software van m'n Galaxy Tab zegt dat ik verbonden ben met m'n Trophy, op mijn Trophy staat het ook goed (1 gast verbonden) maar er komt geen data over.
Of moet ik voor KPN iets extra instellen? Of heeft KPN het überhaupt tegenwoordig uitstaan?

Edit: Het werkt inmiddels :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:09

H.Boss

Hugo Boss

Weet iemand hoe ik telefoonnummers kan exporteren vanuit mijn HTC 7 Trophy?

Ik kan daar niks over vinden op google.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MrJoker1985 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:22:
Weet iemand hoe ik telefoonnummers kan exporteren vanuit mijn HTC 7 Trophy?
Ik kan daar niks over vinden op google.
Synchroniseren met google, live of een exchange server en dan vanuit de webinterface (of een client) van een van deze de contacten exporteren. Een andere mogelijkheid is er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Ik heb een heel typisch probleem met mijn Trophy. Het ding heeft vannacht aan de lader gehangen om op te laden en heeft de hele dag een beetje op tafel gelegen (zakelijke telefoon gebruik ik zelden in het weekeind).

Op een gegeven moment hoor ik de telefoon trillen dus ik loop er naartoe en zie dat het scherm wit is met HTC logo. Hetzelfde scherm als je ziet bij het opstarten van de telefoon. Na een paar minuten is dit scherm echter nog steeds te zien. Normaalgesproken duurt dit enkele seconden dus conclusie was dat de telefoon vastgelopen is (bezig het toestel sinds introductie en loopt nooit vast dus hoogst ongebruikelijk...) en er is ook geen reactie op de aan/uit knop.

Als volgende stap de accu eruit gehaald en er weer in gedaan. Helpt niet. Sim kaartje is er nu uit maar de telefoon blijft nog steeds hangen. Aan Zune hangen is ook geen oplossing want het OS is nog niet gestart dus wordt niet herkend en reageert ook niet op lader in- en uitpluggen.

Heeft iemand dit probleem eerder gezien?

Kon met de search niets vinden en op XDA tot nu toe alleen deze post gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1492563 maar is nog onbeantwoord.

Nvm; heb de telefoon zakelijk en dagelijks nodig en factory reset was voldoende om hem weer aan de praat te krijgen, ben nu alleen wat foto's en apps kwijt, de rest komt weer van exchange.

[ Voor 14% gewijzigd door theJB op 13-02-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste HTC TROPHY 7,

Je was een goede hulp.
Al meer dan een jaar was je mijn verlengstuk
Helaas was de radio na minder dan een maand stuk
De ingebouwde GPS werkte af en toe

Een paar maand terug ging de headphone jack niet meer
En vorige maand besloot je om na de duizendste val op de grond uiteindelijk een barst te vertonen

Elke keer als ik je aansloot op de pc kwam de tijd verkeerd te staan
Door die reden ben ik meerdere malen te laat gekomen op mijn werk

En vorige week begon je echt op te geven, de lock knop werkte niet meer

Meer dan een jaar heb je gewerkt.

Sinds vandaag is mijn nieuwe vriend een Android phone.
Met meer eye candy
Met hopelijk meer batterijleven
Met meer instelmogelijkheden

Het ga je goed

RIP

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/fdx006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:45:
Beste HTC TROPHY 7,

Je was een goede hulp.
Al meer dan een jaar was je mijn verlengstuk
Helaas was de radio na minder dan een maand stuk
De ingebouwde GPS werkte af en toe

Een paar maand terug ging de headphone jack niet meer
En vorige maand besloot je om na de duizendste val op de grond uiteindelijk een barst te vertonen

Elke keer als ik je aansloot op de pc kwam de tijd verkeerd te staan
Door die reden ben ik meerdere malen te laat gekomen op mijn werk

En vorige week begon je echt op te geven, de lock knop werkte niet meer

Meer dan een jaar heb je gewerkt.

Sinds vandaag is mijn nieuwe vriend een Android phone.
Met meer eye candy
Met hopelijk meer batterijleven
Met meer instelmogelijkheden

Het ga je goed

RIP

[afbeelding]
Damn jij weet wel hoe je een telefoon op zijn knietjes kan krijgen :+ Welk toestel heb je nu gekocht? Hopelijk toch wel iets met gorrila glass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die gewoon gebruikt zoals iedereen doet hoor, zat altijd in mijn jeans. Misschien ben ik een hardcore user ^^

Heb trouwens een Sony Xperia U gekocht, en dat voor €199. Nieuwste android versie, 1ghz cpu , 4gb intern, alles zit erop gewoon, wifi, 3g, apps, enz... en eerlijk gezegd ben ik blij dat ik eens iets anders zie dan die Tiles.

Het werkt silky smooth :) Er zitten zelfs ambient ledjes op oOo

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-bCp-RAlEJ7Y/T8Jqel1btMI/AAAAAAAABIg/aRszZOJvmr8/s1600/Sony-Xperia-U.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:57:
Ik heb die gewoon gebruikt zoals iedereen doet hoor, zat altijd in mijn jeans. Misschien ben ik een hardcore user ^^

Heb trouwens een Sony Xperia U gekocht, en dat voor €199. Nieuwste android versie, 1ghz cpu , 4gb intern, alles zit erop gewoon, wifi, 3g, apps, enz... en eerlijk gezegd ben ik blij dat ik eens iets anders zie dan die Tiles.

Het werkt silky smooth :) Er zitten zelfs ambient ledjes op oOo
WP7 vond je dus tegenvallen, of..? Ben benieuwd naar je reden waarom je nu voor Android gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach tegenvallen nee, maar ik miste customizebaarheid.

Grootste reden is dat je op WP7 6 tiles hebt op je beginscherm, terwijl ik op mijn Android op een kleiner scherm 20 iconen heb, zonder te swipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:51

Tsuranim

There is only one

Ik heb mijn trophy een jaar en heb sinds enige weken een probleem:
Voor mij onverklaard is de accuduur fors verminderd naar max 4 uur indien ik hem op flight mode zet en het beeldscherm uit laat.
Ik heb hem gereset, en nadien geen apps geïnstalleerd of accounts ingesteld.
Van de htc support oreert ik een nieuwe accu opgestuurd, welke dezelfde accu tijd liet zien. Ik kreeg van htc het advies hem door hun te laten nakijken, maar ...
Het gaat om een in Duitsland (amazon.de) Vodafone branded telefoon. Htc stede dat ik hem. Naar rotterdam. Bij het Vodafone service punt moet brengen.

Ik ben bang dat vodafone rustig gaat zeggen: ga maar naar amazon.de...

Herkent iemand deze 'batterij' problemen? Of nog advies wat ik zelf kan uitzoeken?
Heeft iemand tips tav de reparatieproblemen of mogelijk een goedkoop adres in Leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me dat je eerst maar het advies op moet volgen. Als HTC zegt dat je hem daar in kan leveren, dan zal dat toch wel zo zijn? Je heb 2 jaar garantie op zo'n toestel, los van het feit of hij nu uit Duitsland komt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assumption is the mother of all fuck ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Is dat gericht aan tsuranim of PaT? Ik ben het namelijk met PaT eens. Als HTC zegt dat je het daar kan aanbieden voor reparatie/controle dan kan dat. Mocht Vodafone het niet aannemen kan je dat weer tegen HTC zeggen zodat ze wat anders kunnen regelen. Eventuele extra kosten voor het herstellen zijn toch voor HTC aangezien zij je daarheen sturen iig als het een fabrieksfout betreft, dus dat kan het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim

Tsuranim

There is only one

De berichten op internet wijzen erop dat mijn assumption niet helemaal uit de lucht komt vallen.
Een beetje nadenken voordat ik naar den Haag afreis, +/ 90 euro onderzoekskosten moet betalen lijkt me wel handig.
Misschien heb ik op internet alleen de enkele gevallen gelezen dat Vodafone stelt dat buitenlandse telefoons niet onder hun garantie valt.

edit:
Net gebeld met de vodafone winkel. Deze vertellen al wat ik gedacht had: Uw toestel is niet bij ons gekocht en we zijn dan ook niet verantwoordelijk voor de garantie afhandeling. Als het om een Duits toestel gaat, is het helemaal al niet mogelijk door de Duitse software.
Scheelt in ieder geval een treinkaartje, wat ik anders voor niets had betaald.
Ik heb maar eens contact opgenomen met de amazone verkoper. altijd leuk: in het duits. Ik verwacht echter hier weinig van.

Iemand nog tips / trucs om zelf tot de oorzaak / oplossing te komen?
Heeft iemand ervaring met reparatiebedrijven, anders dan dynafix. Ben bang dat de reparatiekosten veel hoger uitvallen dan dat het toestel waard is.

[ Voor 45% gewijzigd door Tsuranim op 12-06-2012 10:13 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Tja, als HTC je doorverwijst is het een andere zaak. Zoals jij het vertelde leek het net alsof HTC wilde dat je het in opdracht van hun bij Vodafone liet nakijken.
Hoe dan ook, ik vermoed dat je de telefoon ook bij Amazon.de ofzo hebt gekocht? (jaar geleden was die daar erg goedkoop namelijk :P) In dat geval zou je nog garantie kunnen claimen bij amazon.de, wellicht dat zij er nog wel in mee gaan.
HTC is er blijkbaar al over uit dat het geen fabrieksfout is, dus bij hun gaat het al niet meer lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim

Tsuranim

There is only one

Ik had gister de tekst op mijn tablet getypt en zie inderdaad wel wat spelfouten en uitspraken die op twee manieren op te vatten is.
Ik heb via e-mail contact opgenomen met de verkoper van Amazone.de. Ik heb hier echter niet veel vertrouwen in. Maar goed, ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Sinds twee weken heb ik een nieuwe HTC Trophy ingebruik, na drie wm6.x toestellen 3, android devices en een IOS tablet heb ik redelijk wat ervaring met de huidige mobiele besturingssystemen. Hier bij mijn ervaring.

Browser
Windows Phone 7.5 heeft voor een telefoon de fijnste browser (gebrek aan flash is wel een groot nadeel). Loopt soepel, adresblak onderaan, geen idee waarom dat nog niet mainstream is.

Soeplesse
Navigeren door het hoofdscherm en opties voelt erg natuurlijk aan en door korte animaties zijn de laadtijden(gevoelsmatig) korter. Waar bij wp7.5 voor mij wint.

Apps
Android is voor mij de grote winnaar, doet nauwelijks onder voor IOS maar de meeste apps zijn gratis (wel reclame balkjes) vooral het gratis gedeelte maakt het de grote winnaar, angry Birds en andere games vind ik wel lwuk om even te spelen maar geld heb ik er niet voor over. WP7.5 heeft vrij weinig apps, kosten net als bij IOS geld.

messaging
Android, Whatsapp is hier gratis en werkt soepel. iOS heeft snellere updates maar moet toch eerst aangeschaft worden. Bij WP7.5 komen de push berichten van IM binnen op je home titels, vaak met een minuten durende vertraging, hierna op je de app, welke de berichten eerst vd server af moet halen waardoor je zit te wachtwn en de berichten een voor een binnen komen.

Keuze
Android, alles zelf aan te passen van homescreens, toetsenborden en complete roms.

Helaas heeft WP mij niet kunnen bieden wat ik zocht, toch zie ik mijzelf deze telefoon gebruiken tot het einde an het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Taarmen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:48:
Sinds twee weken heb ik een nieuwe HTC Trophy ingebruik, na drie wm6.x toestellen 3, android devices en een IOS tablet heb ik redelijk wat ervaring met de huidige mobiele besturingssystemen. Hier bij mijn ervaring.

Browser
Windows Phone 7.5 heeft voor een telefoon de fijnste browser (gebrek aan flash is wel een groot nadeel). Loopt soepel, adresblak onderaan, geen idee waarom dat nog niet mainstream is.

Soeplesse
Navigeren door het hoofdscherm en opties voelt erg natuurlijk aan en door korte animaties zijn de laadtijden(gevoelsmatig) korter. Waar bij wp7.5 voor mij wint.

Apps
Android is voor mij de grote winnaar, doet nauwelijks onder voor IOS maar de meeste apps zijn gratis (wel reclame balkjes) vooral het gratis gedeelte maakt het de grote winnaar, angry Birds en andere games vind ik wel lwuk om even te spelen maar geld heb ik er niet voor over. WP7.5 heeft vrij weinig apps, kosten net als bij IOS geld.

messaging
Android, Whatsapp is hier gratis en werkt soepel. iOS heeft snellere updates maar moet toch eerst aangeschaft worden. Bij WP7.5 komen de push berichten van IM binnen op je home titels, vaak met een minuten durende vertraging, hierna op je de app, welke de berichten eerst vd server af moet halen waardoor je zit te wachtwn en de berichten een voor een binnen komen.

Keuze
Android, alles zelf aan te passen van homescreens, toetsenborden en complete roms.

Helaas heeft WP mij niet kunnen bieden wat ik zocht, toch zie ik mijzelf deze telefoon gebruiken tot het einde an het jaar.
Ik snap je menings deels wel. Af en toe is whatsapp inderdaad niet echt snel (tweede generatie phones werkt het iets sneller), maar dit heeft echt niks te maken met wp7. De app is in mijn ogen erg brak geschreven, al wordt het met iedere update steeds "iets" beter. Cross platform app zoals "kik messasing" werkt instant en vele malen sneller dan whatsapp.

Vind het erg jammer dat het in nederland niet zo veel gebruikt wordt, want werkt in mijn ogen veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Onlangs dat het al een tijd uitgestorven is, weet iemand een manier om zonder eigen restore point de spl van 5.** naar een 4.*** te brengen? Ik wil namelijk erg graag de 7.8 van Sianto97 (Nederlander) proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een eerdere ROM terugzetten op je Trophy.
Die zal je vast op XDA developers kunnen vinden. Inclusief tool waarmee je je Trophy in bootloader modus zet en je de ROM op je Trophy zet. Vanaf dat punt kun je naar die specifieke ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:36
Iemand enig idee wanneer de 7.8 update richting dit toestel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Update is sinds gisterenavond beschikbaar. Je moet de 7.8 update wel forceren als je hem direct wil, hij is op het moment niet voor iedereen tegelijk beschikbaar. Je kan dus ook wachten tot Zune desktop software of je toestel de melding geeft. Bevalt een stuk beter zo voor het inrichten van mijn beginscherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn telefoon te updaten(forced)... weet niet of het komt door dat hij vodafone branded is?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
De mijne was ook Vodafone branded (uit Duitsland zelfs), maar lukte prima. Heb wel tientallen keren moeten (proberen te) forceren. Hij installeerde eerst namelijk nog twee andere updates om de een of andere reden. Enfin, makkelijkste werkte uiteindelijk met een .bat bestandje (op windows uiteraard) voor het netwerk verbreek gebeuren. Die tip stond in het 7.8 draadje: Verwijderd in "[WP7] Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12070 update"

Blijven proberen dus, succes!

[ Voor 3% gewijzigd door troftnom op 31-01-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
troftnom schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:26:
De mijne was ook Vodafone branded (uit Duitsland zelfs), maar lukte prima. Heb wel tientallen keren moeten (proberen te) forceren. Hij installeerde eerst namelijk nog twee andere updates om de een of andere reden. Enfin, makkelijkste werkte uiteindelijk met een .bat bestandje (op windows uiteraard) voor het netwerk verbreek gebeuren. Die tip stond in het 7.8 draadje: Verwijderd in "[WP7] Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12070 update"

Blijven proberen dus, succes!
haha jaa dat heb ik ook zelfs geprobeerd. Ik heb het echt denk ik minstens 100x geprobeerd. Hij blijft maar niet willen :-(
Zal het vanavond nog wel proberen :P

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:33
Ik had ook al 30x geprobeerd, maar ook nog geen geluk op de telefoon van mijn ma:p
Maar die wacht maar een paar dagen extra :D
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste