Ik heb nog steeds geen update gehad op mijn Trophy
. Gewoon via Zune toch?

Mijne ook, maar krijg geen update. Heel vreemd.MarcoC schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:28:
Mijne is gewoon unbranded. Toch vreemd.
Verwijderd
Internet sharing zit in de HTC update, niet in de 7740 update. Deze komt apart, maar (meestal) wel direct na 7740.Caelorum schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:11:
Jul in 7740 zit internet sharing.
Ik krijg nu ook de updates binnen (unbranded).Ru__ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:24:
Ik heb net beide updates binnen gekregen op een unbranded Trophy.
Verwijderd
Dacht ik ook, maar hij kwam vanavond als 1 gebundelde update:7740 + internet sharing.troftnom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:15:
[...]
Internet sharing zit in de HTC update, niet in de 7740 update. Deze komt apart, maar (meestal) wel direct na 7740.
[ Voor 152% gewijzigd door PaT op 01-12-2011 07:47 ]
Interessante gedachtegang, maar het topic is toch dood en er valt niks te bespreken behalve de updates. Ik vind het een onnodige ingreep om mijn post te verwijderen. Het is niet zo dat ik door mijn mededeling een actieve discussie verstoor of het overzicht in het topic verminder.MarcoC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:58:
[mbr]Gefeliciteerd, maar op dit soort reacties zitten we op GoT niet te wachten.
En even in het algemeen: Meldingen van "ik heb de update wel/niet" zijn nou niet de meest spannende leesvoer. Mocht er iets spannends gebeuren tijdens je update, dan horen we dat graag, alleen de melding dat hij er nog wel/niet is, kan wel achterwege blijven
[/mbr]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Probeer je netwerk toe te voegen opRamon schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:55:
Sinds 7740 kan ik op mijn Trophy geen Wifi meer gebruiken. Ik kan het wel aanzetten in de Settings, maar hij blijft dan hangen op "searching..." en geeft geen netwerken, ik kan ook niet meer terug naar 7720 omdat de HTC update direct na 7740 kwam en ik daar niet meer naar terug kan.Iemand een oplossing?
Heb je het toestel al een keertje opnieuw opgestart?Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:18:
Nee ik kan in dat scherm nergens op drukken. Het is gewoon stuk....
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Of course, 3 keer geprobeerd de HTC update te installeren (die faalt telkens), toen een hersteloperatie geprobeerd, maar die zet 7740 terug van toen het ook al fout ging... en daarna nog een hard reset op de telefoon zelf, allemaal geen oplossing.PaT schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:25:
[...]
Heb je het toestel al een keertje opnieuw opgestart?
Wat je kunt proberen is het toestel aanmelden voor garantie, desnoods als je een beetje van tweaken houdt een NoDo ROM terugzetten en zo weer upgraden naar Mango. (Je kunt ook direct naar de Mango ROM toe maar dat heeft als nadeel dat je heel wat ringtones mist).Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:35:
[...]
Of course, 3 keer geprobeerd de HTC update te installeren (die faalt telkens), toen een hersteloperatie geprobeerd, maar die zet 7740 terug van toen het ook al fout ging... en daarna nog een hard reset op de telefoon zelf, allemaal geen oplossing.
[ Voor 5% gewijzigd door Manuel op 04-12-2011 17:02 . Reden: * aanvulling ]
[ Voor 10% gewijzigd door Ramon op 04-12-2011 21:11 ]
Radio flashen is erg simpel geworden dankzij de XDA community, zie deze linkjes:Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:09:
Hoe werkt dat radio flashen dan? Ik kan op zich wel beetje tweakenmaar ik kan niet echt ergens een goede guide vinden om een ROM te flashen (of uit te vinden welke ROM voor mijn (vodafone branded) trophy geschikt is) . Ik ga morgen iig eerst even HTC bellen om te kijken wat daar de opties zijn. Op zich heb ik nu een Nokia Lumia als primaire telefoon maar de Trophy was bedoeld voor een vriendin die nu dus geen WiFi heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 20-12-2011 07:49 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 19:55 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 22:31 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Synchroniseren met google, live of een exchange server en dan vanuit de webinterface (of een client) van een van deze de contacten exporteren. Een andere mogelijkheid is er volgens mij niet.MrJoker1985 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:22:
Weet iemand hoe ik telefoonnummers kan exporteren vanuit mijn HTC 7 Trophy?
Ik kan daar niks over vinden op google.
[ Voor 14% gewijzigd door theJB op 13-02-2012 13:38 ]
Verwijderd
Damn jij weet wel hoe je een telefoon op zijn knietjes kan krijgenVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:45:
Beste HTC TROPHY 7,
Je was een goede hulp.
Al meer dan een jaar was je mijn verlengstuk
Helaas was de radio na minder dan een maand stuk
De ingebouwde GPS werkte af en toe
Een paar maand terug ging de headphone jack niet meer
En vorige maand besloot je om na de duizendste val op de grond uiteindelijk een barst te vertonen
Elke keer als ik je aansloot op de pc kwam de tijd verkeerd te staan
Door die reden ben ik meerdere malen te laat gekomen op mijn werk
En vorige week begon je echt op te geven, de lock knop werkte niet meer
Meer dan een jaar heb je gewerkt.
Sinds vandaag is mijn nieuwe vriend een Android phone.
Met meer eye candy
Met hopelijk meer batterijleven
Met meer instelmogelijkheden
Het ga je goed
RIP
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 16:03 ]
WP7 vond je dus tegenvallen, of..? Ben benieuwd naar je reden waarom je nu voor Android gekozen hebt.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:57:
Ik heb die gewoon gebruikt zoals iedereen doet hoor, zat altijd in mijn jeans. Misschien ben ik een hardcore user ^^
Heb trouwens een Sony Xperia U gekocht, en dat voor €199. Nieuwste android versie, 1ghz cpu , 4gb intern, alles zit erop gewoon, wifi, 3g, apps, enz... en eerlijk gezegd ben ik blij dat ik eens iets anders zie dan die Tiles.
Het werkt silky smoothEr zitten zelfs ambient ledjes op
Verwijderd
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
[ Voor 45% gewijzigd door Tsuranim op 12-06-2012 10:13 . Reden: update ]
Ik snap je menings deels wel. Af en toe is whatsapp inderdaad niet echt snel (tweede generatie phones werkt het iets sneller), maar dit heeft echt niks te maken met wp7. De app is in mijn ogen erg brak geschreven, al wordt het met iedere update steeds "iets" beter. Cross platform app zoals "kik messasing" werkt instant en vele malen sneller dan whatsapp.Taarmen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:48:
Sinds twee weken heb ik een nieuwe HTC Trophy ingebruik, na drie wm6.x toestellen 3, android devices en een IOS tablet heb ik redelijk wat ervaring met de huidige mobiele besturingssystemen. Hier bij mijn ervaring.
Browser
Windows Phone 7.5 heeft voor een telefoon de fijnste browser (gebrek aan flash is wel een groot nadeel). Loopt soepel, adresblak onderaan, geen idee waarom dat nog niet mainstream is.
Soeplesse
Navigeren door het hoofdscherm en opties voelt erg natuurlijk aan en door korte animaties zijn de laadtijden(gevoelsmatig) korter. Waar bij wp7.5 voor mij wint.
Apps
Android is voor mij de grote winnaar, doet nauwelijks onder voor IOS maar de meeste apps zijn gratis (wel reclame balkjes) vooral het gratis gedeelte maakt het de grote winnaar, angry Birds en andere games vind ik wel lwuk om even te spelen maar geld heb ik er niet voor over. WP7.5 heeft vrij weinig apps, kosten net als bij IOS geld.
messaging
Android, Whatsapp is hier gratis en werkt soepel. iOS heeft snellere updates maar moet toch eerst aangeschaft worden. Bij WP7.5 komen de push berichten van IM binnen op je home titels, vaak met een minuten durende vertraging, hierna op je de app, welke de berichten eerst vd server af moet halen waardoor je zit te wachtwn en de berichten een voor een binnen komen.
Keuze
Android, alles zelf aan te passen van homescreens, toetsenborden en complete roms.
Helaas heeft WP mij niet kunnen bieden wat ik zocht, toch zie ik mijzelf deze telefoon gebruiken tot het einde an het jaar.
Verwijderd
Frietjes
[ Voor 3% gewijzigd door troftnom op 31-01-2013 16:27 ]
haha jaa dat heb ik ook zelfs geprobeerd. Ik heb het echt denk ik minstens 100x geprobeerd. Hij blijft maar niet willentroftnom schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:26:
De mijne was ook Vodafone branded (uit Duitsland zelfs), maar lukte prima. Heb wel tientallen keren moeten (proberen te) forceren. Hij installeerde eerst namelijk nog twee andere updates om de een of andere reden. Enfin, makkelijkste werkte uiteindelijk met een .bat bestandje (op windows uiteraard) voor het netwerk verbreek gebeuren. Die tip stond in het 7.8 draadje: Verwijderd in "[WP7] Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12070 update"
Blijven proberen dus, succes!
Frietjes
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq