Verwijderd

Zo mango op mijn trophy gezet en wat een verbetering!
Leuk ook dat twitter helemaal intergreerd met je contacten!
Maakt dan de ava een plaatje bij je contact persoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis toch wel 2 belangrijke dingen:
week view in de agenda.
Push berichten voor twitter e.d. dat hebben ze apple wel heel mooi gedaan!

ow en later zal ik nog wel meer ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:36:
Ik mis toch wel 2 belangrijke dingen:
week view in de agenda.
Door in de maandview naar rechts te swipen krijg je al je komende afspraken mooi op een rijtje. Voldoet dat niet?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:36:
Push berichten voor twitter e.d. dat hebben ze apple wel heel mooi gedaan!
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46
Ik heb nu mijn HTC Trophy, en wow, ik ben enorm onder de indruk. Ik wist dat WP7 goed was, ik wist dat het smooth was, ik wist dat het lekker werkte. Maar ik had het nooit ervaren. Er is geen enkel toestel (tot deze misschien) die ik fijner vond dan de iPhone (4), maar dit wordt toch wel lastig. Hij is zo enorm snel, alles gaat zo soepel. En dan straks met Mango heb je echt een killerphone. Het enige nadeel vind ik dat het scherm slecht is (roze, laag contrast, slechte zwartwaardes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timekeeper
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
whiplash1990 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:26:
Wat gaan die voor voordelen/extra's/nieuwe dingen bieden dan? Ik weet dat Mango eraan komt.. Voor de rest weet ik niet of er ook echt nieuwe telefoons uitkomen, ik wil per definitie een HTC toestel vanwege goede ervaringen.

Komt er op korte termijn iets nieuws, ik zit nu namelijk met een nokia N85 te kijken, en vanaf september ben ik wat meer onderweg en zou het fijn zijn als ik een goed toestel heb met wat meer mogelijkheden.
Check HTC Radar of Titan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:13:
Ik heb nu mijn HTC Trophy, en wow, ik ben enorm onder de indruk. Ik wist dat WP7 goed was, ik wist dat het smooth was, ik wist dat het lekker werkte. Maar ik had het nooit ervaren. Er is geen enkel toestel (tot deze misschien) die ik fijner vond dan de iPhone (4), maar dit wordt toch wel lastig. Hij is zo enorm snel, alles gaat zo soepel. En dan straks met Mango heb je echt een killerphone. Het enige nadeel vind ik dat het scherm slecht is (roze, laag contrast, slechte zwartwaardes).
Dan heb je een slecht scherm. Terugbrengen voor een andere want roze mag het scherm nooit zijn.
Ook een LCD Trophy heeft dat niet.
M'n Trophy en die van m'n vrouw hebben SLCD. Da's helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Het wit is gewoon een beetje roze in vergelijking met bijv. de iPhone. Hij kostte mij maar 100 euro, dus voor dat geld ga ik niet moeilijk doen, ik ben verder wel tevreden over het scherm. Alleen er zijn een hoop schermen die een stuk mooier zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door MarcoC op 20-09-2011 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:34:
Het wit is gewoon een beetje roze in vergelijking met bijv. de iPhone. Hij kostte mij maar 100 euro, dus voor dat geld ga ik niet moeilijk doen, ik ben verder wel tevreden over het scherm. Alleen er zijn een hoop schermen die een stuk mooier zijn.
Voor 100 euro zou ik wellicht ook niet moeilijk doen, maar het scherm van m'n Trophy is gewoon wit met een super mooi contrast. Vooral bij grijstinten erg mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Mijn scherm is ook SLCD, maar ik vind het toch niet zo mooi gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:03:
Mijn scherm is ook SLCD, maar ik vind het toch niet zo mooi gewoon.
Je hebt gewoon LCD als je zegt dat het contrast laag is. Met SLCD is het contrast juist top.
Stuur maar eens een printscreen van je scherm onder een hoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De mijne is teruggeweest naar HTC vanwege de magere inkijkhoek en bijbehorend laag contrast. De reactie van HTC was dat alle Trophies een SLCD scherm hebben, maar dat er twee varianten zijn, waarvan de ene een veel grotere inkijkhoek heeft en bij die grotere inkijkhoek ook een beter contrast. Beetje merkwaardig, maar volgens HTC allemaal binnen de specificaties.
Overigens vind ik het scherm, als ik er recht op kijk, wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Mijn scherm:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Volgens mij is het wel een SLCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dat lijkt me wel, ja. Ziet er beter uit dan de mijne. Onder die hoeken zien bij mijn toestel de kleuren er veel vager uit (het bruine thema ziet er dan uit als geel b.v.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:34:
Mijn scherm:

[Volgens mij is het wel een SLCD.
Uit foto3 zou ik zeggen LCD. De andere zien er wel beter uit maar toch is het groen anders.
Heb je de brightness zo hoog staan?

Afijn, als je tevreden bent is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb brightness altijd op maximaal :P .

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:13
Edit: crap, verkeerde topic |:(

[ Voor 95% gewijzigd door sig69 op 21-09-2011 12:31 ]

Roomba E5 te koop

Verwijderd

ppaddo schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:53:
[...]

Door in de maandview naar rechts te swipen krijg je al je komende afspraken mooi op een rijtje. Voldoet dat niet?
Nee ik wil graag per week alles grafisch zien.

@joblamie: op een apple krijg je een bericht als iemand of een dienst je wat stuurt soort van pop up zeg maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog de firmware nummers opgeschreven pre Mango update?
Ik ben het vergeten in alle enthousiasme 8)7
Ben benieuwd in hoeverre de firmware geupdate is.

Edit: Trophy- RUU_Spark_S_HTC_Europe_4.06.401.00_5.69.09_RELEASE .exe gevonden en de cijfers komen overeen met de waardes in info op m'n Mango Trophy.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik ben nu Mango aan het installeren volgens de welbekende force update :) .

[ Voor 35% gewijzigd door MarcoC op 27-09-2011 22:18 ]

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik heb gisteren via de normale weg de updates gekregen. Het update proces liep voorspoedig en bestond uit 3 delen:
- Mango
- verwijderen van de Developerversie
- htc update

Weet iemand wat er is gewijzigd met de htc update?

Verwijderd

Urbannature schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:58:
Ik heb gisteren via de normale weg de updates gekregen. Het update proces liep voorspoedig en bestond uit 3 delen:
- Mango
- verwijderen van de Developerversie
- htc update

Weet iemand wat er is gewijzigd met de htc update?
Firmware updates.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:05:
[...]

@joblamie: op een apple krijg je een bericht als iemand of een dienst je wat stuurt soort van pop up zeg maar!
die heb je in wp7 ook wel. Weet alleen niet of de geintegreerde twitter er ook gebruik van maakt. Iig is er een teller aanwezig op je me home tile.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:05:
[...]

Doet WP7 toch ook? Wellicht alleen nog niet voor een Twitter app?
Met SMS en WhatsApp krijg ik netjes een duidelijke popup/notificatie te zien en te horen. Daarnaast verandert de bijbehorende livetile naar het aantal gemiste berichten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:26:
[...]

Doet WP7 toch ook? Wellicht alleen nog niet voor een Twitter app?
Met SMS en WhatsApp krijg ik netjes een duidelijke popup/notificatie te zien en te horen. Daarnaast verandert de bijbehorende livetile naar het aantal gemiste berichten.
waar haal jij whatsapp vandaan voor wp7? ik kan het nergens vinden!
Ik gok dat hij een mango toestel heeft (via de Zune forced update trick waar ieder WP7 bericht sinds gisteren mee vol staat).
Alleen onder Mango kan je Whatsapp zien in de Marketplace op je toestel.
Overigens vind ik dat programma traaaaaaaaaag! Ik had het nog nooit gebruikt, maar is dat nu waar de hele wereld het al die tijd over heeft?

* PaT is not impressed

• MarcoC
ppaddo schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:48:
Ik gok dat hij een mango toestel heeft (via de Zune forced update trick waar ieder WP7 bericht sinds gisteren mee vol staat).
Alleen onder Mango kan je Whatsapp zien in de Marketplace op je toestel.
Overigens vind ik dat programma traaaaaaaaaag! Ik had het nog nooit gebruikt, maar is dat nu waar de hele wereld het al die tijd over heeft?

* MarcoC is not impressed
Je baseert nu je mening op een zeer vroege versie WP7-versie van Whatsapp terwijl Whatsapp groot is geworden op andere platformen.

• Caelorum
ppaddo schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:48:
[..]
Overigens vind ik dat programma traaaaaaaaaag! Ik had het nog nooit gebruikt, maar is dat nu waar de hele wereld het al die tijd over heeft? [..]
Het programma schokt wat af en toe, maar berichten kwamen met een delay van hooguit 200ms binnen op de telefoon van mijn vriendin.
Overall voor een gehaaste app best een goede prestatie. Even daar gelaten dat ze natuurlijk al maanden geleden hadden moeten beginnen met de app te maken!
Dat klopt, maar als WP7 gebruiker zal ik het -voorlopig- hier mee moeten doen. Godzijdank gebruik ik het niet zo vaak, maar vooralsnog valt het een beetje tegen.

Maar we gaan off-topic, het gaat hier over de Trophy, niet over WhatsApp..

• Merlin T
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 09:21
Gisteren heb ik mijn HTC 7 Trophy geüpdatet naar Mango. Dit heb ik geforceerd met de bekende internetkabel truuk. In het verleden heb ik altijd netjes het officiële pad gevolgd en geen vreemde tools gebruikt en mijn toestel is ook niet unlocked.

Na Mango nu een dag gebruikt te hebben, moet ik helaas melden dat ik nog nooit een telefoon heb gehad die zo vaak vastliep en die zo vaak gereboot moest worden om nog een beetje normaal te functioneren. Dat een app eens een keer crasht kan ik me nog voorstellen, maar als je op een gegevens moment tekst intypt in een SMS en de tekens verschijnen niet, terwijl je toetsenbord wel toont dat je ze intypt, dan is er volgens mij toch iets anders mis.

NoDo crashte voorheen ook wel eens, maar niet zo vaak als Mango. Ik ben dus benieuwd of ik misschien ergens een firmware update gemist heb. Een hard reset heb ik al gedaan, maar dat helpt tot nog toe ook niet echt. Dit zijn mijn versies:

OS Version: 7.10.7720.68
Firmware revision number: 2250.21.40600.401
Hardware revision number: 0003
Radio software version: 5.69.09.05a_22.50.50.21U
Radio hardware version: A.102.0.D4
Bootloader version: 4.6.2250.0(129185)
Chip SOC Version: 2.2.5.0

Kan iemand met Mango deze versienummers checken? Alvast bedankt.

• Caelorum
Merlin T schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:21:
OS Version: 7.10.7720.68 7.10.7720.68
Firmware revision number: 2250.21.40600.401 2250.21.50001.162
Hardware revision number: 0003 0003
Radio software version: 5.69.09.05a_22.50.50.21U 5.69.09.05a_22.50.50.21U
Radio hardware version: A.102.0.D4 A.102.0.D4
Bootloader version: 4.6.2250.0(129185) 5.0.2250.1(130781)
Chip SOC Version: 2.2.5.0 2.2.5.0

dikgedrukt zoals op mijn htc 7 trophy. Onderlijnd is wat niet klopt (op jouw telefoon).

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Caelorum schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:56:
[...]

dikgedrukt zoals op mijn htc 7 trophy. Onderlijnd is wat niet klopt (op jouw telefoon).
ik heb ook andere cijfers dan jou, maar geen last van crashes... dus het hoeft daar niet aan te liggen

• Caelorum
Muta schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:31:
[...]
ik heb ook andere cijfers dan jou, maar geen last van crashes... dus het hoeft daar niet aan te liggen
Het kan wel dingen veroorzaken op sommige devices en op andere niet, maar wat zijn die getallen bij jou dan? Hoger dan die van mij of lager? En verschillen ze ook met die van Merlin T?

@ppaddo: Mag dit eigenlijk wel hier of moeten we hiervoor ook naar het Trophy topic gaan?
Z0mg daar zitten we al?

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 29-09-2011 11:43 ]

• Merlin T
Bedankt. Ik ga eens kijken of ik ergens officieel support kan krijgen hiervoor. Ik kan natuurlijk zelf wel gaan rommelen via XDA Developers, maar aangezien ik alles officieel gedaan heb, zit ik daar eigenlijk niet direct op te wachten.

• Urbannature
Caelorum schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:56:
[...]

Ik heb een Vodafone Trophy met de volgende gegevens:
Firmware revision number: 2250.21.40600.172
Bootloader version: 5.0.2250.1(129185)

Wat mij opvalt is dat mijn firmware version number en Bootloader versie net iets afwijkt tenopzichte die van Caelorum. De verschillen heb ik "vet" weergegeven.

• Caelorum
Urbannature schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:24:
[...]
Wat mij opvalt is dat mijn firmware version number en Bootloader versie net iets afwijkt tenopzichte die van Caelorum. De verschillen heb ik "vet" weergegeven.
Verschil in firmware is wel iets groter...

Jouw trophy: 2250.21.40600.172
Mijn trophy: 2250.21.50001.162

Vraag me af waar dit verschil door komt. Wellicht omdat ik eerst de dev-beta heb gedraait?

Verwijderd

Op mijn eigen Trophy heb ik exact dezelfde nummers als die van jou.
Stabiel als een huis; nog nooit gecrashed.
Ook na de update naar Mango net zo stabiel als pre mango. Aan je firmware ligt het dus niet.

2 andere Trophy's die ik ken zijn vanaf dag 1 ook 100% stabiel; nog nooit gecrashed.
Ik heb het vermoeden dat de hardware van je toestel gewoon niet helemaal lekker is, want ook met NoDo heb ik nog nooit een crash gezien op 1 van de Trophy's.
Stabiliteit is juist een van de hele positieve zaken van WP7.
.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 12:53 ]

• Urbannature
Caelorum schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:46:
[...]

Vraag me af waar dit verschil door komt. Wellicht omdat ik eerst de dev-beta heb gedraait?
Inderdaad heb ik niet goed gekeken het verschil is inderdaad iets groter. Maar ik heb ook de dev-beta gedraaid en nu de officiele update automatisch gekregen.

Blijft dus de vraag waarom er een verschil zit in de firmware versies en wat dan dat verschil zou zijn.

Overigens zijn het vooral vragen die mijn neiuwsgierigheid zouden moeten bevredigen, mijn Trophy werk zonder problemen.

• DieSign
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 10:35
Caelorum schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:46:
[...]

Laatste 3 cijfers zijn operator specifiek:
172 is Vodafone NL
162 is Vodafone DE
401 is unbranded of HTC Europe

Er zit dus niet alleen een verschil in versies, 4.06.172.00 vs. 5.00.162.01, maar ook een verschil is operator. En waarschijnlijk daarom is er een verschil in versies.

Ik heb een Vodafone NL Trophy, met versie 4.06.172.00, echter een andere bootloader (ik heb 4.6.2250.0 tegen 5.0.2250.1 bij de eerder geposte Vodafone NL Trophy)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb Mango sinds gisteren *O*

Wat een geweldig OS. Kleine kans dat mijn andere toestel (HTC Desire, Android 2.3.3) opgevolgd gaat worden door Android. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik mijn HTC 7 Trophy geüpdatet naar Mango. Dit heb ik geforceerd met de bekende internetkabel truuk. In het verleden heb ik altijd netjes het officiële pad gevolgd en geen vreemde tools gebruikt en mijn toestel is ook niet unlocked.

Na Mango nu een dag gebruikt te hebben, moet ik helaas melden dat ik nog nooit een telefoon heb gehad die zo vaak vastliep en die zo vaak gereboot moest worden om nog een beetje normaal te functioneren. Dat een app eens een keer crasht kan ik me nog voorstellen, maar als je op een gegevens moment tekst intypt in een SMS en de tekens verschijnen niet, terwijl je toetsenbord wel toont dat je ze intypt, dan is er volgens mij toch iets anders mis.

NoDo crashte voorheen ook wel eens, maar niet zo vaak als Mango. Ik ben dus benieuwd of ik misschien ergens een firmware update gemist heb. Een hard reset heb ik al gedaan, maar dat helpt tot nog toe ook niet echt. Dit zijn mijn versies:

jouw telefoon moet haast stuk zijn.
mijn toestel is exact gelijk aan de jouwe (losse verkoop) en draaid als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-09 19:49

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Moet haast wel, ik heb nog nooit vastlopers gehad met dit toestel. Niet met NoDo, Mango of tussenliggende versies. Vandaag btw de officiële Vodafone DE update gekregen, over de gelekte RTM versie heen. De bewering dat die versie de update niet zou kunnen krijgen is dus ook onkracht.

De Trophy van mijn vrouw heeft last van een erg snel leegrakende accu. Alle belangrijke instellingen zijn gelijk aan de mijne. Het enige verschil is dat ik de super lcd heb en zij niet.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@smallblock ik heb dat ook vind dat mijn bat erg snel opraakt. met een beetje twitteren trek ik hem in 3 uur leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:47:
@smallblock ik heb dat ook vind dat mijn bat erg snel opraakt. met een beetje twitteren trek ik hem in 3 uur leeg!
Ja mijn Trophy gaat soms maar 13 uur mee op een dag.
Wifi staat hele dag aan. Lees onderweg veel nieuws/twitter/facebook of een spelletje (wat ongeveer 1 uur gaat duren)
Daarna op school beetje hetzelfde idee, tussen de college's door. En als ik thuiskom is hij weer bijna leeg, en na 15 uur sowieso, maar soms dus al na 13 uur of eerder. Ben echt ontevreden over de accu-duur van mijn trophy, ik vermoed dat dit vorig jaar veel beter was!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smallblock schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:06:
De Trophy van mijn vrouw heeft last van een erg snel leegrakende accu. Alle belangrijke instellingen zijn gelijk aan de mijne. Het enige verschil is dat ik de super lcd heb en zij niet.
Vrouwen lijken veel actievere gebruikers van met name de messaging functies van hun toestel.
Het verschillende gebruik kan dus ook een hele grote rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlin T
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:39:
[...]

jouw telefoon moet haast stuk zijn.
mijn toestel is exact gelijk aan de jouwe (losse verkoop) en draaid als een zonnetje!
Dank voor de feedback. Ik heb vandaag mijn toestel aangemeld voor reparatie en HTC komt hem morgen ophalen. Goede service trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:44:
[...]

Ja mijn Trophy gaat soms maar 13 uur mee op een dag.
Wifi staat hele dag aan. Lees onderweg veel nieuws/twitter/facebook of een spelletje (wat ongeveer 1 uur gaat duren)
Daarna op school beetje hetzelfde idee, tussen de college's door. En als ik thuiskom is hij weer bijna leeg, en na 15 uur sowieso, maar soms dus al na 13 uur of eerder. Ben echt ontevreden over de accu-duur van mijn trophy, ik vermoed dat dit vorig jaar veel beter was!.
Heb je de batterij besparingsmodus aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:17:
[...]

Heb je de batterij besparingsmodus aan staan?
tuurlijk niet, dan kan ik geen wifi/data verbinding gebruiken. en whatsapp werkt dat niet meer (goed)

telefoon gaat gewoon amper 10 uur mee bij normaal gebruik en dat vind ik schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32

Ik heb precies hetzelfde, echt de ene vastloper na de andere, minimaal 3x resetten per dag. Met exact dezelfde versienummers als jij..

Heb al keer factory reset gedaan, en dus schoon begonnen met Mango. Dat hielp ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

tuurlijk niet, dan kan ik geen wifi/data verbinding gebruiken. en whatsapp werkt dat niet meer (goed)
"Kleuter modus: natuurlijk wel"
Dat is alleen als je batterij bijna leeg is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:49:
[...]

"Kleuter modus: natuurlijk wel"
Dat is alleen als je batterij bijna leeg is :+
wat is dat voor stomme vraag dan? batterij besparing gaat automatisch aan, en voor zover ik weet is die niet uit te zetten. En het handmatig aanzetten van die functie is alleen handig als je per se wilt dat je telefoon het een uurtje langer volhoudt... uiteindelijk schiet het niet erg op. En heel de dag lopen met batterij saver is een beetje krom want dan moet je elke x handmatig updates opvragen (whatsapp,facebook, of te wel apps die push gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat zie je verkeerd. De battery saver gaat pas werken als je accu bijna leeg is. Je krijgt dan een hartje in je batterij plaatje te zien. Pas op dat moment wordt 3G en Wifi uitgeschakeld. Tot dat moment kan je met battery saver aan net zo werken als zonder die optie.

Eerst uitproberen voordat je wat roept kan soms geen kwaaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
PaT schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:06:
Nee, dat zie je verkeerd. De battery saver gaat pas werken als je accu bijna leeg is. Je krijgt dan een hartje in je batterij plaatje te zien. Pas op dat moment wordt 3G en Wifi uitgeschakeld. Tot dat moment kan je met battery saver aan net zo werken als zonder die optie.

Eerst uitproberen voordat je wat roept kan soms geen kwaaad ;)
Waarom zou de batterij saver die bedoeld is om te besparen, de 3G en Wifi niet uitzetten? Dan bespaar je niet echt volgens mij. Kromme optie in je telefoon dus?

Jij beweerd dus dat als de battery saver aanstaat, maar je nog meer dan 20% hebt, de 3G en Wifi gewoon aanblijven staan. Lijkt me zeer vreemd en totaal onlogisch als je kijkt naar het principe en de beschrijving van de battery saver.

[ Voor 29% gewijzigd door Muta op 04-10-2011 17:07 . Reden: reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En heel de dag lopen met batterij saver is een beetje krom want dan moet je elke x handmatig updates opvragen
Nee, dat zeg je dus niet, want de laatste quote klopt gewoon niet. Maar goed, het gaat hier over de Trophy en niet over de battery saving modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Maar los van de batterij saver, in hoeverre gaat de accu bij jullie trophy's mee?

Zijn trophys met een levensduur van max. 15 uur de standaard of de uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
PaT schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:13:
[...]
Nee, dat zeg je dus niet, want de laatste quote klopt gewoon niet. Maar goed, het gaat hier over de Trophy en niet over de battery saving modus.
Als ik het toch nog even compleet mag maken:
In WP7 (en dus ook de Trophy) heb je drie verschillende opties voor Battery Saving mode:
  1. Always turn on Battery Saver when battery is low
  2. Turn on Battery Saver now, until the next charge
  3. Saving mode uit.
Die eerste gaat pas in wanneer je battery op geloof onder de 20% komt.
De tweede zet het meteen aan totdat je een keer een usb stekker erin doet.
En met die derde zet je het dus helemaal uti en gaat het ook niet automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

Het probleem is juist dat mijn vrouw maar heel weinig met haar toestel doet. Hooguit 1x daags even 5 min op facebook kijken en zo nu en dan een sms'je versturen. Ik bel vaker en mijn akku gaat makkelijk 2 dagen mee. Die van haar is de laatste tijd na een dag al bijna leeg, dat was eerst niet zo. We hebben 'm nu ruim een half jaar.

Ik heb maar eens een andere accu besteld, die zijn niet zo duur en als dat niks oplevert voor garantie retour naar Duitsland. :|

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muta schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:17:
Maar los van de batterij saver, in hoeverre gaat de accu bij jullie trophy's mee?

Zijn trophys met een levensduur van max. 15 uur de standaard of de uitzondering?
Mijn trophy is met battery saver al één keer 1 dag en een half meegegaan, ik was verbaasd want normaal gaat hij amper 12uur mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
When you turn on Battery Saver, your phone automatically turns off some of the features on your phone that use battery in the background. So when Battery Saver is on, your phone will no longer:

Automatically receive email or calendar updates – You can still sync your email manually whenever you want. To learn more, see Sync my email.

Update some Live Tiles – The technical explanation is that if a Tile uses something called push notification to get its updates, it'll stop receiving those updates in Battery Saver mode. But the upshot is that when Battery Saver is on, some of your Tiles won't be updated.

Allow apps to run in the background – You'll only be able to use an app if it's open.
http://www.microsoft.com/...ttery-making-it-last.aspx

Mijn punt lijkt gemaakt...? Push notifications werken niet meer met battery saver aan. Dus het hele principe van de telefoon is dan weg. Dat ding hoort gewoon langer mee te gaan dan 15 uur. Battery saver is geen oplossing want dat creëert meer complicaties in gebruik,

[ Voor 0% gewijzigd door Muta op 04-10-2011 16:51 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jack126
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:31
Als je dan quote, doe dan het geheel ipv selectief. Dit staat er nog boven:
There's a lot you can do to make the battery in your Windows Phone last longer between charges. The easiest way is to use Battery Saver. You can set it so that it'll turn on any time your battery gets too low, or if you know in advance that you're going to need to make every bit count, you can turn it on to make sure your battery lasts as long as possible.
dus geen punt gemaakt, sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
The Jack126 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:43:
Als je dan quote, doe dan het geheel ipv selectief. Dit staat er nog boven:
[...]
dus geen punt gemaakt, sorry..
Ik heb het toch over het feit als de battery saver aanstaat? Kunnen mensen zich even beter inlezen voordat er een verkeerde reactie komt... voor de zoveelste keer...
Muta schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:46:
[...] En het handmatig aanzetten van die functie is alleen handig als je per se wilt dat je telefoon het een uurtje langer volhoudt... uiteindelijk schiet het niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en nu is het leuk geweest met het welles-nietes over de battery saver modus. Volgende reacties daarop worden zonder pardon verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:06

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Is er nu volledige nederlandse taalondersteuning met de mango update? Als je niet 'knoeit' met de software?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Nee, alleen voor het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retlaw schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:29:
Is er nu volledige nederlandse taalondersteuning met de mango update? Als je niet 'knoeit' met de software?
Wel voor de nieuwe toestellen zoals de Radar, Titan en Omnia W.
Voor de eerste generatie WP7 toestellen heb je NL toetsenbord en spelling.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Volgens mijn telefoon:
Remaining Battery life: 20%
Estimated time remaining: 2 hours (nu zelfs 1 hour) (nog geen 10 min later)
Time since last charge: 5 hours

Ik heb hem wel degelijk veel gebruikt, veel wordfeud-achtige apps. Whatsapp en zo nu en dan twitter. Ook nog gebeld 10 minuten, maar volgens mij zat ie toen nog aan de stroom...

Maar ik heb m dus echt niet 4 uur vol gebruikt, dit slaat toch nergens op? Is mijn accu misschien "kapot"?

[ Voor 4% gewijzigd door Muta op 05-10-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:26
Muta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:21:
Volgens mijn telefoon:
Remaining Battery life: 20%
Estimated time remaining: 2 hours (nu zelfs 1 hour) (nog geen 10 min later)
Time since last charge: 5 hours

Ik heb hem wel degelijk veel gebruikt, veel wordfeud-achtige apps. Whatsapp en zo nu en dan twitter. Ook nog gebeld 10 minuten, maar volgens mij zat ie toen nog aan de stroom...

Maar ik heb m dus echt niet 4 uur vol gebruikt, dit slaat toch nergens op? Is mijn accu misschien "kapot"?
Lijkt me wel eigenlijk. Ik haal vaak wel anderhalve dag ofzo. Kijk eens of een andere accu werkt. Het hangt ook af van hoeveel je synced en hoe fel je scherm staat enzo, maar ~6 uur is écht te kort.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat ik met mijn trophy wat rare bijgeluiden heb als ik met bluetooth muziek luister en dan met name als ik wat doe. Met mijn iphone en ipad heb ik dat niet. lijkt wel of er nog wat gesleuteld moet worden aan de bluetooth stack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Muta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:21:
Gebruik je dan ook wifi of alleen mobiel internet? In het geval van het laatste, heb je wel goed bereik van je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Accu was 100% toen ik ging slapen, 6 uur later word ik wakker, 21%. Is dat normaal? Mijn iPhone stond na 2 dagen niet gebruikt te zijn nog steeds op 98% :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
MarcoC schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:18:
Accu was 100% toen ik ging slapen, 6 uur later word ik wakker, 21%. Is dat normaal? Mijn iPhone stond na 2 dagen niet gebruikt te zijn nog steeds op 98% :{ .
Nee, vertel eens wat over je instellingen? Heb je 30 accounts ingesteld? Of heb je het scherm op altijd-aan staan? Sync je elke minuut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ramon schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:48:
[...]

Nee, vertel eens wat over je instellingen? Heb je 30 accounts ingesteld? Of heb je het scherm op altijd-aan staan? Sync je elke minuut?
Twee push Exchange-accounts met HTC Hub als enige live tile. Verder Facebook/Twitter/LinkedIn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Internet op dat moment via wifi of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
troftnom schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:19:
Internet op dat moment via wifi of niet?
Ja, maar 80% battery drain terwijl je niets doet hoort gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
MarcoC schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:15:
[...]
Ja, maar 80% battery drain terwijl je niets doet hoort gewoon niet.
Probeer een ander batterij of doe een RMA van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ramon schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:25:
[...]

Probeer een ander batterij of doe een RMA van je telefoon.
Het is al mijn backup van mijn iPhone 4 die weg is :P. Tijdens gebruik is de batterijduur redelijk, maar het idle-verbruik is zo hoog. Ik zal hem wel even helemaal leeg laten lopen en dan tot 100% laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
YouTube: WP7 Mango unlock bug/glitch

Heeft iemand anders dit probleem ook? Het doet zich alleen voor als de helderheid van het scherm niet op automatisch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:57:
YouTube: WP7 Mango unlock bug/glitch

Heeft iemand anders dit probleem ook? Het doet zich alleen voor als de helderheid van het scherm niet op automatisch staat.
Net even geprobeerd te simuleren op hoog en met automatich uit.
Ik kan je "probleem" niet reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Maf. Kan je de versie doorgeven van de software op je telefoon (al die nummertjes)? Het is namelijk geen hardwareprobleem, en ik heb hem al 3x naar de fabrieksinstellingen hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:21

elmoxx

xx xx xx

Hoewel het hier waarschijnlijk vloeken in de kerk zal zijn, ben ik mijn Trophy met windows phone 7.5 wel zat eigenlijk. Ik zou het geweldig vinden als hier bijvoorbeeld ook een android (of zelfs een IOS) op kon worden gedraaid. Dan kunnen we weer heerlijk spelen. Wat denken jullie, zou dit ooit gaan komen?

(en nee, ik zit niet te wachten op opmerkingen als 'koop dan gewoon een android' ik vraag me gewoon af hoe actief dit platvorm in de toekomst zal worden gebruikt voor alternatieve roms etc etc.. We zijn immers tweakers. Maar als er mensen zijn die graag een goedwerkende trophy overnemen, dan houd ik me aanbevolen natuurlijk >:) )

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elmoxx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:00:
Hoewel het hier waarschijnlijk vloeken in de kerk zal zijn, ben ik mijn Trophy met windows phone 7.5 wel zat eigenlijk. Ik zou het geweldig vinden als hier bijvoorbeeld ook een android (of zelfs een IOS) op kon worden gedraaid. Dan kunnen we weer heerlijk spelen. Wat denken jullie, zou dit ooit gaan komen?

(en nee, ik zit niet te wachten op opmerkingen als 'koop dan gewoon een android' ik vraag me gewoon af hoe actief dit platvorm in de toekomst zal worden gebruikt voor alternatieve roms etc etc.. We zijn immers tweakers. Maar als er mensen zijn die graag een goedwerkende trophy overnemen, dan houd ik me aanbevolen natuurlijk >:) )
Kijk op XDA developers. Als daar niks staat, dan is het er niet.
En als het er niet is, dan rest je niets anders dan verkopen. :+

Enne "we zijn immers tweakers" is inmiddels een loze kreet geworden. Als je de laatste jaren Tweakers.net gevolgd hebt, zijn bezoekers op Tweakers.net voor het overgrote deel allang geen tweakers meer in de zin van het woord. En helemaal niet wat betreft telefoons. Die moeten het gewoon altijd doen en bij voorkeur vloeiend en snel werken. Tweaken of de mogelijkheid daar toe, is een recept voor instabiliteit en een haperende interface. Persoonlijk moet ik er dan ook niet aan denken om Android weer te moeten gaan gebruiken.

Nu graag weer on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:13:
Maf. Kan je de versie doorgeven van de software op je telefoon (al die nummertjes)? Het is namelijk geen hardwareprobleem, en ik heb hem al 3x naar de fabrieksinstellingen hersteld.
Ik zal morgen of van 't weekend de nummers hier posten.
Op de 2de Trophy, hier in huis, zal ik het dan ook proberen te simuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik vind Mango best goed, maar ik vind elke dag dat mijn iPhone weg is een dag teveel. iOS is op alle fronten superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin. En dat zeg ik als ex-iPhone gebruiker. Alleen al het kleinere scherm zou voor mij een showstopper zijn. Weet je wel zeker dat de hardware goed is. Je kon 'm niet voor niets voor zo weinig kopen.
Afijn, ik zal me de moeite verder besparen.
.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:17:
[...]

Onzin. En dat zeg ik als ex-iPhone gebruiker. Alleen al het kleinere scherm zou voor mij een showstopper zijn. Weet je wel zeker dat de hardware goed is. Je kon 'm niet voor niets voor zo weinig kopen.
Afijn, ik zal me de moeite verder besparen.
.
Ik weet het zeker, die unlock glitch heeft er niets mee te maken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:21

elmoxx

xx xx xx

@ sake, you've got a point there about tweakers..

en eigenlijk ben ik het er mee eens. Een apparaat moet gewoon werken, zeker een telefoon. Maar toch kan ik het niet laten om te rommelen met mobieltjes. Ik heb dat dus andersom want mijn pc en laptops rotzooi ik nooit mee. Nou ik heb de daad bij het woord gevoegd hoor: HTC Trophy te koop t.e.a.b.

Overigens: op XDA loopt al tijden een draadje over android op de trophy en op de HD 7. maar afgaand op alle treads op XDA zie ik t voorlopig niet gebeuren.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJoker1985 schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:49:
Gister mijn 2200mah batterij ontvangen voor mijn HTC 7 Trophy. Geweldig! Dat ding is nu niet leeg te krijgen.

Enige nadeel is dat de batterij dikker is en er een ander kapje(die krijg je er gewoon bijgeleverd) op zit.Opzich is dat geen punt, hij voelt nog net zo lekker in de hand. Ben verder zeer tevreden.
und nog steeds tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:09

H.Boss

Hugo Boss

Ja nog steeds tevreden! Inmiddels ook naar Mango overgegaan en het lijkt wel of dat de batterij duur is verlengd.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje,
Heeft de HTC Trophy GPS en zoja is deze te gebruiken want ik lees hierover tegenstrijdige berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:57:
Een vraagje,
Heeft de HTC Trophy GPS en zoja is deze te gebruiken want ik lees hierover tegenstrijdige berichten
Uiteraard heeft hij GPS en uiteraard is dat te gebruiken. Waar lees je het tegendeel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In enkele recensies van de PDAshop.be staat dat er geen GPS is zonder het gebruik van internet. Maar blijkbaar hebben deze het dan fout. Hoe werkt dan de navigatie? Is dat een app die je moet downloaden of via Bing Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:00:
In enkele recensies van de PDAshop.be staat dat er geen GPS is zonder het gebruik van internet. Maar blijkbaar hebben deze het dan fout. Hoe werkt dan de navigatie? Is dat een app die je moet downloaden of via Bing Maps?
Bing Maps is standaard geinstalleerd, maar die werkt via kaartn downloaden on the fly. Er zijn ook betaalde (en betere) alternatieven waarbij je eenmalig maps download bijvoorbeeld via wifi.

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Kijk aan! Naast al het Nokia Lumia geweld van vandaag komt HTC met een update voor mijn Trophy! Eigenlijk waren het 2 update's, een van Microsoft, en daarna gelijk een van HTC er achter aan. Wel fijn: nu eindelijk Internet Sharing!

code:
1
2
3
OS version: 7.10.7740.16
Firmware revision: 2250.21.51001.162
Radio software: 5.69.09.05a_22.50.21u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Daar zat ik al op te wachten.. Nu maar hopen dat die ook voor mij bschikbaar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Iemand de update al gekregen met een Vodafone branded Trophy? De unbranded Trophy hier in huis heeft hem al binnen, maar mijn Vodafone branded versie (uit Duitsland) dus niet, hoop dat de provider deze update wegens de hotspot functionaliteit niet te lang tegen gaat houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
mijn trophy is ook een branded Vodafone uit Duitsland en heeft de update gister gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb geen update, gewoon unbranded Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidnexus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Dit weekend, de trophy via marktplaats voor een leuk prijsje gekocht!! Ik was erg benieuwd naar Het OS, vooral omdat nokia ook naar wp7 is overgestapt.

Heb er de tot nu toe de hele tijd mee zitten spelen. Een geweldig snel, en simpel en rustig OS(vooral heb browsen gaat vele malen soepelder dan mijn nexus s). Alleen kan ik de autorotate niet uitschakelen. En ik heb niks kunnen vinden, ook geen third party apps of jailbreak-toolapps. Heeft iemand hier mischien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

update komt hier nu ook binnen. Duitse Vodaphone branded.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbannature
Ik heb het idee dat sinds de laaste update mijn Vodafone Trophy de voorkeur geeft aan het mobiele netwerk in plaats van wifi. Als ik de data connectie uitzet is hij namelijk veel sneller. Ik weet ook niet hoe ik dat kan controleren via welke verbinding hij het internet opgaat. Ik wil eigelijk dat hij voor wifi gaat als die beschikbaar is, zonder dat ik elke keer bij instellingen de data verbinding moet uitzetten.

Heeft iemand dit zelfde probleem of tips?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste