Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
Hallo,

Heb zojuist een Trophy mogen ontvangen. Ik kom er nog niet uit met de APN instellingen van T-Mobile, het is een Vodafone branded telefoon van PDAShop.

Helpdesk verwees me naar de verkeerde locatie. Connection Setup lijkt niets te doen. Kan iemand hier wat licht op werpen?

Groet, Jorijn

PSN: Jorijnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
apn bij tmobile is "internet" rest of je niet echt in te vullen, maar als je wat in wilt vullen neem je "tmobile" als gebruikersnaam en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
Dit werkt helaas niet. Zijn er dingen die ik nog moet controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
Jorijn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:52:
Dit werkt helaas niet. Zijn er dingen die ik nog moet controleren?
Even de applicatie 'Connection Setup' downloaden uit de Marketplace. Deze app doet hetzelfde wat de ConnectionWizard (zo heette hij geloof ik) vroeger op de Windows Mobile toestellen deedt : automatisch de verbinding configureren als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
TheVMaster schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Even de applicatie 'Connection Setup' downloaden uit de Marketplace. Deze app doet hetzelfde wat de ConnectionWizard (zo heette hij geloof ik) vroeger op de Windows Mobile toestellen deedt : automatisch de verbinding configureren als ik het goed heb.
Heb ik geprobeerd. Er staat dat hij klaar is het met configureren van het apparaat. Wanneer ik WiFi uit zet heb ik nog steeds geen internet. Kan het zijn dat Tmobile een blokkade op het internet zet zodra er van toestel word gewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Jorijn schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:17:
[...]

Heb ik geprobeerd. Er staat dat hij klaar is het met configureren van het apparaat. Wanneer ik WiFi uit zet heb ik nog steeds geen internet. Kan het zijn dat Tmobile een blokkade op het internet zet zodra er van toestel word gewisseld?
Hmm...voor zover ik weet niet...ik heb namelijk ook T-Mobile (al ben ik de WP7 we weer 'zakelijk' en via Vodafone gaan gebruiken). maar je hebt wel T-Mobile en 3G bovenin beeld staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 20:01

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Heb vanmiddag ook de 7 Trophy Vodafone binnengekregen en heb ook T-Mobile. Bij mij werkte het internet meteen, hoefde niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Ik wil ook heel graag een WP7 telefoon en nu voor 289 euro bij pdashop.nl wordt het extra aantrekkelijk. Zou dan met mijn ben abonnement van 18 euro per maand incl internet door kunnen, of vodafone 1e jaar 21 euro, 2e jaar 29,50. Heb alleen geen creditcard dus is de marketplace gelijk minder aantrekkelijk en wil ook graag Xbox Live gebruiken. Wordt dus denk ik toch wachten tot september..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
Toms_88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:00:
Ik wil ook heel graag een WP7 telefoon en nu voor 289 euro bij pdashop.nl wordt het extra aantrekkelijk. Zou dan met mijn ben abonnement van 18 euro per maand incl internet door kunnen, of vodafone 1e jaar 21 euro, 2e jaar 29,50. Heb alleen geen creditcard dus is de marketplace gelijk minder aantrekkelijk en wil ook graag Xbox Live gebruiken. Wordt dus denk ik toch wachten tot september..
Dan heb je nog steeds een creditcard nodig om apps te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:07:
[...]

Dan heb je nog steeds een creditcard nodig om apps te kopen.
In september als WP7 in NL wordt gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Toms_88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:33:
[...]

In september als WP7 in NL wordt gereleased?
Ja, in september accepteren we nog steeds geen voetbalplaatjes om te betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Ohja want tegen die tijd bestaan Microsoft Points, paypal en ideal niet meer en is ook het betalen via provider waar MS mee aan de gang was (toch?) van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Toms_88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:42:
Ohja want tegen die tijd bestaan Microsoft Points, paypal en ideal niet meer en is ook het betalen via provider waar MS mee aan de gang was (toch?) van de baan.
MS is er mee bezig ja en met de samenwerking met Nokia heeft MS al een goede partner 'gebonden'. (Nokia heeft al met heel veel providers afspraken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Toms_88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:42:
Das nou niet echt een specifiek Nederlands iets. Of we dat gaan ondersteunen is op dit moment nog niet bekend. Mobile Operator Billing wordt al toegepast en het doel is om zoveel mogelijk operators aan te sluiten. (dus betalen via je telefoonrekening) maar ook dit is niet iets NL specifieks. Dus het uitbrengen van de telefoon in NL is niet een reden om andere betaalmethodes te introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Ok, dan wacht ik toch nog een half jaar met bestellen van een nieuwe telefoon, wil echt graag (een voor mij goed werkend) WP7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Toms_88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:00:
Gvd, dat is wel heel zuur. Haal je em met abo 3 maanden geleden betaal je de volle prijs en nu 290 :(.

Btw Vodafone/Microsoft nemen wel de tijd voor het vrijgeven van NoDo, het is al bijna April. Ze komen hun belofte niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorijn
Ik heb internet uiteindelijk na veel proberen aan de gang gekregen. Enige waar ik nu tegenaan loop is dat ik geen applicaties kan downloaden. Het is me teveel moeite om een nieuw account aan te maken in de UK, ik wacht wel een paar maanden. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm crazy, heb vandaag eens de test gedaan, inplaats van Automatic Brightness, heb ik 't gezet op Medium brightness, en nu 10 uur later, is mijn battery nog steeds op 80%

Normaal gezien zat ik altijd al aan 30% ofzo, met auto brightness !

Wat zijn jullie ervaringen?

Zou die automatische brightnes grote invloed hebben op de batterij, want soms op mijn werkt "flikkert" het scherm van donker naar helder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:06:
Hmm crazy, heb vandaag eens de test gedaan, inplaats van Automatic Brightness, heb ik 't gezet op Medium brightness, en nu 10 uur later, is mijn battery nog steeds op 80%

Normaal gezien zat ik altijd al aan 30% ofzo, met auto brightness !

Wat zijn jullie ervaringen?

Zou die automatische brightnes grote invloed hebben op de batterij, want soms op mijn werkt "flikkert" het scherm van donker naar helder
Heb je je Trophy nou al omgewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Schermflikkeringen zijn niet normaal, nee. Heb nog niemand gehoord over dat probleem. Heb je al eens gereflashed? Als die eht dan ook nog doet namelijk zou ik, zoals Sake al zegt, lekker dat ding omruilen, want dat is er hardwarematig iets goed fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee :p heb die nog altijd niet omgewisseld, nuja GPS en radio werken onstabiel maar ik heb gps toch uitgezet om men batterijleven te sparen, zal die zowiezo binnen de garantietermijn eens opsturen.

En met schermflikkeringen bedoel ik gewoon dat hij soms van donker naar helder beeld gaat, vooral binnenshuis, je ziet het amper, maar het valt wel op. Ik bedoel het niet a ala stroboscoop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Heb juist een HTC 7 Trophy gekocht
weet iemand waar ik software voor deze kan kopen of ...
heb altijd gewerkt met wm 6.5 en gebruik CT Scheduler en keylock en facade
waar kan ik deze vinden voor wm 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
1475paul schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:51:
Heb juist een HTC 7 Trophy gekocht
weet iemand waar ik software voor deze kan kopen of ...
heb altijd gewerkt met wm 6.5 en gebruik CT Scheduler en keylock en facade
waar kan ik deze vinden voor wm 7
Alle software voor de WP7 is te vinden in de marketplace, waarvoor een applicatie is geinstalleerd op je WP7.
Als die daar niet in staat dan is het gewoonweg niet beschikbaar.

CT Scheduler lijkt me overigens onmogelijk om te implementeren op de WP7. Als developer heb je gewoonweg geen toegang tot dergelijke functionaliteiten.
De keylock lijkt me dat je bedoelt dat die automatisch lockt en je een wachtwoord in moet stellen. Dit zit standaard in WP7 onder 'settings' -> 'lock & wallpaper' -> 'Password' aan zetten
Facade lijkt me weer zo'n onmogelijkheid voor developers. Upcoming appointments laat WP7 overigens zien op het 'lock scherm' en op het homescreen in de Calendar tile.

[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 31-03-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Caelorum schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:00:
[...]

Alle software voor de WP7 is te vinden in de marketplace, waarvoor een applicatie is geinstalleerd op je WP7.
Als die daar niet in staat dan is het gewoonweg niet beschikbaar.

CT Scheduler lijkt me overigens onmogelijk om te implementeren op de WP7. Als developer heb je gewoonweg geen toegang tot dergelijke functionaliteiten.
De keylock lijkt me dat je bedoelt dat die automatisch lockt en je een wachtwoord in moet stellen. Dit zit standaard in WP7 onder 'settings' -> 'lock & wallpaper' -> 'Password' aan zetten
Facade lijkt me weer zo'n onmogelijkheid voor developers. Upcoming appointments laat WP7 overigens zien op het 'lock scherm' en op het homescreen in de Calendar tile.
wat ik bedoel is
kan je met deze je profile veranderen op het tijdstip dat ik wil en kan ik ook het toetsenblock vergrendelen wanneer hij in een speciaal profile gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Er is helaas nog geen profile manager voor WP7, de kans is op het moment ook klein dat die er komt. Ontwikkelaars kunnen nog niet bij de functionaliteit volgens mij, fabrikanten misschien wel maar die hebben daar bij mijn weten ook nog niet veel mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:42
Zojuist na Trophy aankoppelen aan pc, een melding: Op Trophy er is een update beschikbaar. In Zune stond er is een HTC windows phone update beschikbaar. Tropy had al Nodo update. Update uitgevoerd en het volgende is geupdate:

Firmware revision number: 2250.09.12000.401
Radio software version: 5.54.09.21_22.33b.50.10U
Bootloader version: 1.20.2250.0(117833)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevC schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:49:
Zojuist na Trophy aankoppelen aan pc, een melding: Op Trophy er is een update beschikbaar. In Zune stond er is een HTC windows phone update beschikbaar. Tropy had al Nodo update. Update uitgevoerd en het volgende is geupdate:

En merk je ook maar enig verschil met voor de update?
Dell had al voor de Venue Pro aangekondigd te komen met een update naast NoDo. Dat HTC dit nu blijkbaar ook doet was bij mij niet bekend.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DevC schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:49:

Hier idem.
Firmware revision number: van 2250.09.10908.401 naar 2250.09.12000.401
Radio software version: van 5.51.09.06_22.30.50.09U naar 5.54.09.21_22.33b.50.10U
Bootloader version: van 1.9.2250.8(111762) naar 1.20.2250.0(117833)
'k ben wel benieuwd naar de change log, al heb ik geen problemen die opgelost moesten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil even hier een balletje opgooien over de kwaliteit van de bluetooth verbindingen. Met mijn eigen Omnia 7 zijn er al diverse meldingen te vinden dat er 'iets' niet helemaal lekker gaat, met name met de verbinding met carkits.

Hoe zijn de ervaringen daarmee met de Trophy 7? Zouden jullie aan kunnen geven of alles goed gaat en zo ja, met welke carkit of merk auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:40:
Ik wil even hier een balletje opgooien over de kwaliteit van de bluetooth verbindingen. Met mijn eigen Omnia 7 zijn er al diverse meldingen te vinden dat er 'iets' niet helemaal lekker gaat, met name met de verbinding met carkits.

Hoe zijn de ervaringen daarmee met de Trophy 7? Zouden jullie aan kunnen geven of alles goed gaat en zo ja, met welke carkit of merk auto?
Van mij wist je het waarschijnlijk al maar hierbij nogmaals:
Met een Parrot CK3100 (ingebouwd in een Prius) perfect met zowel 2x Trophy als ook met een Omnia7 en Optimus7 die ik initieel gehad heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb de nieuwe post-NoDo Trophy update zojuist geïnstalleerd. Merk weinig verschil. Jammer dat ze niet nader toegelicht werden. Begreep van Matthijs (Microsoft) dat zelfs hij niets wist van deze laatste update.

Wat dit wel laat zien, is dat de maandelijkse Windows Phone updates nu echt beginnen te lopen. Microsoft en hun partners hebben iedere maand een slot, waarbinnen ze hun updates voor Windows Phone kunnen indienen, welke vervolgens uitgerold worden.

[ Voor 9% gewijzigd door lzandman op 06-04-2011 19:04 ]

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ik heb gisteren eindelijk de langverwachte melding gekregen dat ik de NoDo update kon installen, dat werd ook even tijd, heb de gemelde truukjes geprobeert maar dat deed niets hier. ( België /Proximus).

Update duurt echt wel lang seg :x

Ben benieuwd naar het resultaat.

Wat ik ook niet doorheb ( of ontbreekt) is uw cursor een paar woorden terug gaan. Stel je bent een woord vergeten in een bericht, hoe voeg je dit toe? of je wilt een dt fout aanpassen zonder het woord helemaal opnieuw te typen.

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
BitchCrew schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:28:
Ik heb gisteren eindelijk de langverwachte melding gekregen dat ik de NoDo update kon installen, dat werd ook even tijd, heb de gemelde truukjes geprobeert maar dat deed niets hier. ( België /Proximus).

Update duurt echt wel lang seg :x

Ben benieuwd naar het resultaat.

Wat ik ook niet doorheb ( of ontbreekt) is uw cursor een paar woorden terug gaan. Stel je bent een woord vergeten in een bericht, hoe voeg je dit toe? of je wilt een dt fout aanpassen zonder het woord helemaal opnieuw te typen.

:-)
Heel eenvoudig vinger op het scerm egdrukthouden na ongeveer 2 seconde komt er een een cursor in beeld. Deze cursor kun je naar de gewenste positie verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben van de bouwkwaliteit, heb mijn toestel nu toch al meer dan 10x perongeluk laten vallen op een harde vloer, en nog steeds werkt alles perfect.

Paar krasjes hier en daar, en op de plaatsen waar hij gevallen is, is er wel een beetje verf weg, maar het toestel werkt in het geheel nog perfect

<3

btw: sinds de Nodo update heb ik 't gevoel dat men WIFI en batterijduur beter is...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Vandaag weer een paar keer gehad dat mijn Trophy ruzie had met mijn Bluetooth carkit (standaard ingebouwd ding in Citroen C4). Tijdens het schakelen tussen een podcast op de Zune Player en een telefoongesprek werd de connectie met de carkit een paar keer verbroken en ging het geluid over de speaker van de phone. Het lijkt er dan ook op dat NoDo of de nieuwe HTC update de situatie erger heeft gemaakt (in ieder geval niet verbeterd)... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:38:
[...]
Hier idem.
Firmware revision number: van 2250.09.10908.401 naar 2250.09.12000.401
Radio software version: van 5.51.09.06_22.30.50.09U naar 5.54.09.21_22.33b.50.10U
Bootloader version: van 1.9.2250.8(111762) naar 1.20.2250.0(117833)
'k ben wel benieuwd naar de change log, al heb ik geen problemen die opgelost moesten worden.
Unbranded Trophy?
Wel raar, de Vodafone Trophy hier in huis heeft die versies er al op staan. Heeft na de NoDo update geen HTC update gehad, maar blijkbaar zat dit er bij de Vodafone NoDo al in? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 01:15:
[...]

Unbranded Trophy?
Wel raar, de Vodafone Trophy hier in huis heeft die versies er al op staan. Heeft na de NoDo update geen HTC update gehad, maar blijkbaar zat dit er bij de Vodafone NoDo al in? :?
Unbranded ja. Wellicht is m'n Trophy gewoon ouder en had daardoor dus nog oudere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kon ik tijdens het opbellen niet meer afleggen, dus "End Call" reageerde niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:31:
Gisteren kon ik tijdens het opbellen niet meer afleggen, dus "End Call" reageerde niet meer...
Tot je je Trophy omgewisseld hebt, gaat niemand opmerkingen van je nuttig vinden. Denk je ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Dat heb ik ook eens meegemaakt, dat was tijdens een gesprek... ik heb T-Mobile op dat toestel dus random disconnects zijn me niet vreemd, maar dit keer werd de verbinding niet verbroken: de teller bleef gewoon doorlopen. Uiteindelijk heb ik het toestel moeten rebooten...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:30

H.Boss

Hugo Boss

Gister mijn 2200mah batterij ontvangen voor mijn HTC 7 Trophy. Geweldig! Dat ding is nu niet leeg te krijgen.

Enige nadeel is dat de batterij dikker is en er een ander kapje(die krijg je er gewoon bijgeleverd) op zit.Opzich is dat geen punt, hij voelt nog net zo lekker in de hand. Ben verder zeer tevreden.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:43
Zou je eens een foto kunnen maken hoeveel dikker hij nu echt is?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

sig69 schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:56:
Zou je eens een foto kunnen maken hoeveel dikker hij nu echt is?
Helaas gaat dat niet lukken heb geen andere camera liggen dan die van de HTC zelf.

Kijk hier voor een filmpje : http://www.nextgossip.com/watch/123155 dan vervangen ze de originele batterij voor een grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:43
Holy crap! Die 3600mah is wel erg dik zeg! Maar als ik het goed begrijp past de 1800mah er gewoon normaal in? Dat is wel interessant...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
MrJoker1985 schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:48:
Kijk hier voor een filmpje : http://www.nextgossip.com/watch/123155 dan vervangen ze de originele batterij voor een grotere.
Haha, wat een belachelijk grote bobbel heb je dan aan je Trophy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ja, ik heb er geen last van. En het valt reuze mee. Ik gebruik dat ding intensief, dus vindt het wel een mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Zojuist even gecheckt met de WP Bench app en mijn Trophy heeft sinds NoDo inderdaad last van color banding :-(

Zie ook: http://www.wpcentral.com/...emp-fix-unbranded-devices

Update: Ik heb op XDA Developers genoemde registry aanpassing gedaan en nu heeft mijn Trophy geen last meer van color banding!

Als je je phone (developer) unlocked hebt, dan kun je via deze Registry Editor de aanpassing doen.

Update 2: Heb even wat metingen gedaan met WP Bench (GPU test; gemiddelde vijf metingen):
  • 32 bpp: 650 frames / 21 FPS
  • 16 bpp: 672 frames / 22 FPS
Zoals verwacht is 16 bpp wel sneller.

[ Voor 63% gewijzigd door lzandman op 12-04-2011 21:47 . Reden: Update 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 15:46:
[...]

Tot je je Trophy omgewisseld hebt, gaat niemand opmerkingen van je nuttig vinden. Denk je ook niet ;)
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_PJaMjXWsohI/S_XSnogYmoI/AAAAAAAAAOM/X2C6MsD74Yg/s1600/i_heart_love_my_cell_phone_sticker-p217114394595239230qjcl_400+%281%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar Sake heeft wel een punt. Ik heb mijn Omnia 7 vorige week ook terug gebracht omdat ik wat gekke problemen had. Die is dus sinds gisteren alweer gereed en had volgens de reparatiebon corrupte software er op staan. Of dat klopt zal ik morgen zien, maar dan heb ik in ieder geval een poging gedaan om het te verhelpen.

Klagen dat iets niet werkt en er dan vervolgens niets aan doen schiet natuurlijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:17:
[...]

Maar Sake heeft wel een punt. Ik heb mijn Omnia 7 vorige week ook terug gebracht omdat ik wat gekke problemen had. Die is dus sinds gisteren alweer gereed en had volgens de reparatiebon corrupte software er op staan. Of dat klopt zal ik morgen zien, maar dan heb ik in ieder geval een poging gedaan om het te verhelpen.

Klagen dat iets niet werkt en er dan vervolgens niets aan doen schiet natuurlijk niet op.
Corrupte software? Nee dat denk ik niet, heb het ding al verschillende keren hard-reset, updates opgedaan etc.. tot op heden werkt men toestel eigenlijk wel normaal, behalve dat de hardware, dus mijn gps en de fm-radio meer dan onstabiel werken.

Heb gewoon geen zin om mijn toestel 3 of meer weken kwijt te zijn pfffft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Als je toestel niet in orde zou ik hem gewoon zo snel mogelijk laten repareren...
Vervelend dat je hem een tijdje kwijt bent, maar beter gaat hij niet vanzelf worden, uiteindelijk wil je zelf toch ook dat je gewoon een goed functionerend toestel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:54:
[...]

Corrupte software? Nee dat denk ik niet, heb het ding al verschillende keren hard-reset, updates opgedaan etc.. tot op heden werkt men toestel eigenlijk wel normaal, behalve dat de hardware, dus mijn gps en de fm-radio meer dan onstabiel werken.
Daar valt eigenlijk niets zinnigs over te zeggen. De fabrikant is verantwoordelijk voor de firmware en MS voor het OS. Het kan zomaar zijn dat de firmware voor de gps en fm-radio nooit zijn geupdate en dat je dus nog steeds met 'corrupte'-software zit.

Overigens zou zelf ook niet zo snel de telefoon opsturen, tenzij ik nog een andere smartphone heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja natuurlijk wil ik dat alles normaal werkt, maarja. Als ik men toestel kwijt ben, loopt mijn 3G abonnenement gewoon door, ookal gebruik ik 't niet.. Pfft

Maarja, genoeg over mijn defecte toestel, i know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik vraag mij af...

Als ik een simlockvrij Trophy koop en daar een abbo van Ben bij doe, ontvang ik dan ook de updates?

& Is het nu al duidelijk of de Nederlandse taal met de Mango update meekomt OF blijft dit toestel engels?

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:53
1. Ja
2. Blijft nog een beetje wazig. Hangt voornamelijk van de fabrikant af. Ik meen dat Samsung ooit iets gezegd heeft dat als het kon ze het gingen doen. Van HTC zou ik dat niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt,

De updates gaan dan dus via de fabrikant. Ik meen dat er in het begin gezegd werd dat deze voortaan door Microsoft geregeld zouden worden?

@ de wPhone 7 gebruikers; welke functies blijven nog steeds ONtoegankelijk als je met een live account uit de US i.p.v. NL inlogt? Op internet circuleren hier allemaal verschillende verhalen over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 15:43:
Bedankt,

De updates gaan dan dus via de fabrikant. Ik meen dat er in het begin gezegd werd dat deze voortaan door Microsoft geregeld zouden worden?

@ de wPhone 7 gebruikers; welke functies blijven nog steeds ONtoegankelijk als je met een live account uit de US i.p.v. NL inlogt? Op internet circuleren hier allemaal verschillende verhalen over...
Updates gaan via Microsoft, fabrikanten en providers, afhankelijk wat de update inhoudt. Het meeste zal via Microsoft lopen.

Het enige wat ik niet kan in de Marketplace is dingen kopen. Heb je toevallig een creditcard die geaccepteerd wordt, dan zijn er volgens mij helemaal geen beperkingen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
ppaddo schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:11:
Updates gaan via Microsoft, fabrikanten en providers, afhankelijk wat de update inhoudt. Het meeste zal via Microsoft lopen.
Updates voor Windows Phone lopen ALTIJD via Microsoft. Of je nu via Zune of over-the-air (wordt in principe geen gebruik van gemaakt, maar het kan wel) een update aangeboden krijgt, het komt altijd van Microsoft's servers.

Elke maand is er een slot (periode), waarbinnen fabrikanten, providers en Microsoft zelf updates voor hun producten bij het Windows Phone Update Team (geen idee of ze een officiële naam hebben) kunnen indienen. Deze gaan dan mee in de volgende updateronde. Dus in theorie kunnen er elke maand updates beschikbaar zijn voor je phone. De achterliggende infrastructuur hiervoor is gelijk aan die van Windows Update.

En zoals inmiddels wel duidelijk zal zijn, kan Microsoft redelijk precies bepalen wanneer bepaalde updates daadwerkelijk gereleased worden en voor welke phones. Heb je een branded phone, dan zal de provider de update eerst moeten goedkeuren, voordat deze voor jouw phone vrijgegeven wordt. Daarnaast hebben we gezien dat Microsoft eenmaal vrijgegeven updates in batches (waves) uitrolt, waardoor het in de praktijk nog even kan duren, voordat de update ook daadwerkelijk aan jou aangeboden wordt. Overigens wordt ook bij Windows Update gewerkt met waves, alleen gaat het daar ondertussen allemaal wat sneller.

Volgens Joe Belfiore van het Windows Phone team is er inmiddels veel geleerd over de manier van releasen voor Windows Phone, zodat toekomstige updates sneller zouden moeten kunnen worden uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Vraagje over HTC toestellen eigenlijk, maar heeft wel betrekking op trophy

Je hebt nu de Trophy 7 in NL en ook de Branded Tophy 7 (bv vodafone)

Echter zouden deze toesten volgens leveranciers al oud zijn, en niet meer leverbaar
welke toestellen zouden dan wel in aanmerking komen en ook in NL leverbaar zijn
metname HTC

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Volgens welke leveranciers is deze oud dan? Is net een half jaar op de markt en HTC heeft bij mijn weten nog geen andere modellen op de markt hier. In het buitenland zijn er wel een paar recentere modellen verschenen, maar verwacht dat die Trophy nog wel een tijdje op de markt zal blijven en leverbaar is hij zo te zien welzeker nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Raar verhaal. Toestel is toch nog niet zo oud (21 oktober). Heb er net nog 1 besteld voor mijn vrouw voor 180 euro bij amazon in Duitsland: http://www.amazon.de/HTC-...TF8&qid=1303341260&sr=8-5

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 21 april 2011 @ 01:15:
Raar verhaal. Toestel is toch nog niet zo oud (21 oktober). Heb er net nog 1 besteld voor mijn vrouw voor 180 euro bij amazon in Duitsland: http://www.amazon.de/HTC-...TF8&qid=1303341260&sr=8-5
Kan natuurlijk best zijn dat HTC ondertussen al met de produktie van de nieuwe modellen bezig is en met de produktie van de Trophy gestopt is.

Raar overigens dat die Vodaphone modellen overal tegen zulke lage prijzen verkocht worden. Zouden ze zoveel voorraad over hebben?

Ik twijfel nog of ik een Amazon Trophy ga kopen. Het is een interessante prijs, maar als in de herfst de nieuwe modellen komen, wil ik eigenlijk mijn Trophy doorgeven aan mijn vrouw. Dat koop ik wel zo'n nieuw model met gyroscoop en misschien zelfs front-facing cam :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

je spreekt over nieuwe modellen van HTC, welke dan?

kregen dat te horen toen we een bulk vodafone wouden bestellen, en ze vertelden nee hoor oud model en hebben we ook niet meer op vorraad??
die vodafone zijn goedkoper omdat ze gesimlocked zijn?

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Het zal er misschien aan liggen hoe groot die bulk was. De NL vodafone branded Trophy heeft in ieder geval geen simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
_DPC_Scorpion schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:07:
je spreekt over nieuwe modellen van HTC, welke dan?

kregen dat te horen toen we een bulk vodafone wouden bestellen, en ze vertelden nee hoor oud model en hebben we ook niet meer op vorraad??
die vodafone zijn goedkoper omdat ze gesimlocked zijn?
nope, geen simlock en ondertussen alweer goedkoper, 175 euro

[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 23-04-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vodafone Trophy's die ik gezien heb, waren simlock vrij, maar hadden wel een LCD ipv SLCD scherm. Niet normaal trouwens de recente prijsdalingen in Duitsland van veel Phone7 toestellen. Komt niet echt positief bij me over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:26

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Niet allemaal, ik had mazzel met een SLCD, een maat en m'n vrouw hadden een gewone LCD. Vreemd btw want de serienummer zaten heel dicht bij elkaar.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Klopt het dat het toestel wel branded is, maar simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:05

Wallie

Herr

derdappie schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:01:
[...]

Klopt het dat het toestel wel branded is, maar simlock vrij?
Even verder kijken dan deine Nase lang ist...
http://www.amazon.de/gp/f...&cdThread=Tx1PNGSO3OPSKIC

Kein Simlock ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
Wallie schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:27:
[...]

Even verder kijken dan deine Nase lang ist...
http://www.amazon.de/gp/f...&cdThread=Tx1PNGSO3OPSKIC

Kein Simlock ;)
danke schön!. Mijn deutsch is niet zo goed, maar Kein Simlock snap ik dan nog wel! Had ik dus zelf ook wel kunnen vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerol
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:42
heeft iemand toevallig een idee waarom er niet naar nederland wordt verstuurd?
dat is bij mij iig het geval =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 29-04-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
kerol schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:49:
heeft iemand toevallig een idee waarom er niet naar nederland wordt verstuurd?
dat is bij mij iig het geval =(
De goedkoopste aanbieder (172,50, Buchhandlung Nordstadt) levert niet in NL. Bestellen bij de iets duurdere (175,-) Elektronik Versand is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus_1
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-03 09:30
Iemand ervaring met die AMAZON Trophy's uit Duitsland? Ik ga namelijk volgend weekend iemand bezoeken in Duistland, en dan kan ik er makkelijk ééntje bestellen. Is die vodafone branding lastig en is het inderdaad zo dat deze allemaal een LCD scherm hebben, i.p.v. S-LCD? Anders ga ik misschien toch voor de omnia 7.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 12:13
Vandaag de amazon trophy binnen gekregen.
Maandag verzonden en gisteren de postbode voor de deur.

Zit nu met 1 ding, krijg maar niks gedwonload van marketplace.
Nieuw account aangemaakt met als land de UK. Via zune op de deskstop kan ik apps "kopen", bijvoorbeeld twitter en adobe reader, maar zie niks op de telefoon verschijnen.

Als ik op de telefoon naar de marketplace ga en wil daar iets installeren, dan krijg ik
Can't get this information at the moment. Check again in a little while.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:53
Er schijnen problemen te zijn met de marketplace, heb er zelf geen last van (waarschijnlijk omdat mijn omnia nog op 7004 zit).

Zie ook: http://wmpoweruser.com/marketplace-down/

[ Voor 15% gewijzigd door cpt.skydiver op 05-05-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
gelukkig...toch de hele middag al aan het prutsen, reset, reset, reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Bertus_1 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:59:
Iemand ervaring met die AMAZON Trophy's uit Duitsland? Ik ga namelijk volgend weekend iemand bezoeken in Duistland, en dan kan ik er makkelijk ééntje bestellen. Is die vodafone branding lastig en is het inderdaad zo dat deze allemaal een LCD scherm hebben, i.p.v. S-LCD? Anders ga ik misschien toch voor de omnia 7.
Heb dus ook de amazone trophy vodafone.
Geen idee wat eigenlijk het verschil met een unbranded is. Zie alleen bij het booten een vodafone logo.

Op de doos staat 'Ein super-responsiver 9,7 cm Bildschirm' of dat dan betekent S-LCD, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik hoorde dat deze windows phones drastisch in prijs gaan zakken maar ik heb er nog niks van gemerkt.
ze zouden ongeveer 180 euro moeten gaan kosten.
weet iemand waar ik dit geweldige toestel voor dit habbe krabbetje prijs kan halen,
want kom op mensen wij nederlanders zijn dol op goedkope dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:23:
hallo ik hoorde dat deze windows phones drastisch in prijs gaan zakken maar ik heb er nog niks van gemerkt.
ze zouden ongeveer 180 euro moeten gaan kosten.
weet iemand waar ik dit geweldige toestel voor dit habbe krabbetje prijs kan halen,
want kom op mensen wij nederlanders zijn dol op goedkope dingen :D
:+ Eh..misschien even de moeite nemen en een paar posts boven je eigen post gaan lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MichelatNL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:01:
[...]

Heb dus ook de amazone trophy vodafone.
Geen idee wat eigenlijk het verschil met een unbranded is. Zie alleen bij het booten een vodafone logo.

Op de doos staat 'Ein super-responsiver 9,7 cm Bildschirm' of dat dan betekent S-LCD, geen idee.
Volgens mij is het zo dat als je schuin op het scherm kijkt en verkleuring ziet (ernstig, merk je wel ;)) dan is het een LCD en als je vrijwel geen verkleuring ziet (dus alleen donker-lichter) dan is het een S-LCD.

Zou het zelf ook wel willen weten. Want als het een S-LCD is dan koop ik er volgende maand 1, voordat ik deze moet inleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:09
Hallo, mijn vriendin heeft deze telefoon sinds vandaag, maar ze krijgt MsN niet aan de praat. Bij 1 app logt ze in, krijgt reactie, klikt erop, en dan zegt de app dat ze opnieuw moet inloggen. Bij een andere app zegt de app dat ze de verkeerde gegevens heeft ingevoerd, terwijl dat niet zo is.
Weten jullie wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Vinniiee schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:28:
Hallo, mijn vriendin heeft deze telefoon sinds vandaag, maar ze krijgt MsN niet aan de praat. Bij 1 app logt ze in, krijgt reactie, klikt erop, en dan zegt de app dat ze opnieuw moet inloggen. Bij een andere app zegt de app dat ze de verkeerde gegevens heeft ingevoerd, terwijl dat niet zo is.
Weten jullie wat het probleem is?
Geen idee. Neem even contact op met de twee ontwikkelaars van de apps en laat ze weten dat je een probleem hebt. Ga alleen niet je nickname en password geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-08 08:24
Hoi,ik heb net een trophy gekocht maar kan je internet ook uitzetten met een soort knop? I.p.v helemaal via settings,kom van een hd2 en daar hield je de ophangknop lang ingedrukt en ging het internet uit.
Ik moet ook eerst internet explorer handmatig aanzetten gaat niet automatisch als je internet explorer aantikt?
Verder toptoestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
red1100 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:58:
Hoi,ik heb net een trophy gekocht maar kan je internet ook uitzetten met een soort knop? I.p.v helemaal via settings,kom van een hd2 en daar hield je de ophangknop lang ingedrukt en ging het internet uit.
Nope, niet mogelijk en het lijkt em sterk als dat kan worden gemaakt door developers (zelfs met de nieuwe api's die eraankomen)
Ik moet ook eerst internet explorer handmatig aanzetten gaat niet automatisch als je internet explorer aantikt?
? IE start toch als je IE aanklikt? Of bedoel je een startpagina? Dat kan namelijk niet echt, maar je kan het wel simuleren door anar een pagina te navigeren en dan "pint to start" te doen.
Of bedoel je dat internet niet standaard aangaat als je IE opent? Als jij de Phone hebt ingesteld dat die automatisch verbinding mag maken zal die dat ook doen. Hier schakelt die bijv. gelijk de 3g of wifi verbinding in.
Als jij hebt ingesteld dat alleen jij verbinding mag maken kan die ook niet iets automatisch gan doen :P

Overigens snap ik niet waarom je de verbinding uit wilt zetten. De wifi connectie wordt bijvoorbeeld al automatisch verbroken bij het locken van het scherm, om energie te besparen. Je kan em ook instellen wel automatisch te verbinden maar niet de dataconnection te gebruiken (3g etc) om zo het datalimiet van de telefoonprovider te ontzien. En daarnaast kan je ook nog eens aangeven niet te roamen (dus dataconnection gebruiken in het buitenland)

De telefoon gaat hier ruim 24 uur mee en dat is inclusief de hele dag 3 mailboxen syncen en 6 uur aan muziek op kantoor afspelen. Dus voor het besparen van de accu hoef je het ook niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
? IE start toch als je IE aanklikt? Of bedoel je een startpagina? Dat kan namelijk niet echt, maar je kan het wel simuleren door anar een pagina te navigeren en dan "pint to start" te doen.
Of bedoel je dat internet niet standaard aangaat als je IE opent? Als jij de Phone hebt ingesteld dat die automatisch verbinding mag maken zal die dat ook doen. Hier schakelt die bijv. gelijk de 3g of wifi verbinding in.
Als jij hebt ingesteld dat alleen jij verbinding mag maken kan die ook niet iets automatisch gan doen :P

[/quote]

Allereerst bedankt voor je snelle reactie,als ik IE aanklik gaat het internet niet auto mee ik kan ff niet vinden waar je dat aan en uit kan zetten?

wifi doe ik niks mee,heb wel onbeperkt internet maar dacht om de accu te sparen zet ik hem uit als het niet gebruikt wordt maar als het zo weinig stroom verbruikt maakt dat dus niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Als het goed is doet gaat het autmatisch mits je ofwel dataconnection onder settings -> Mobile network ofwel Wifi aan hebt staan.

De Wifi zal zeker wel iets van de accuduur afhalen, maar dit zal niet veel zijn. Je kan bijvoorbeeld als je met de wifi verbonden bent en dan het scherm locked en unlocked zien dat WP7 de wifi tijdelijk heeft uitgeschakeld. Dit is trouwens niet altijd het geval omdat die wel eens tijdelijk wil verbinden om alle mail enzo te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
[quote]Caelorum schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:15:
Als het goed is doet gaat het autmatisch mits je ofwel dataconnection onder settings -> Mobile network ofwel Wifi aan hebt staan.

Dat klopt maar ik d8 dat als ik IE aanklik dat hij dan automatisch het internet aanzet maar als ik het goed begrijp is dit niet zo?

ik kan alleen nergens vinden waar je in kan stellen dat hij dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. IE doet dit namelijk wel mits je één van de eerder genoemde dingen aan hebt staan.
Wellicht dat die nog de moeite neemt een keuzescherm te tonen wanneer je het op handmatig/uit hebt staan, maar ik geloof van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MichelatNL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:01:
[...]
Iemand die al iets meer kan zeggen over het scherm van de 'Amazon.de Trophy'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Matthijs even 2 vraagjes, als ik die branded trophy ga bestellen voor mn mam, kan ze deze worden gebruikt met een andere provider? zoals telfort ipv vodafone?
en weetje of deze mischien later ook de update krijgt naar de nederlandse taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:23:
[...]
Nope, zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36100953/.

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 29-05-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
[...]

Matthijs even 2 vraagjes, als ik die branded trophy ga bestellen voor mn mam, kan ze deze worden gebruikt met een andere provider? zoals telfort ipv vodafone?
Ja, die phone is carrier-unlocked, dus met elke provider. Je krijgt in principe geen taal-update. Wel een NL-woordenboek, zodat je makkelijker kunt typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven8v
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-03-2023
Iemand het speakertje van zijn trophy al kapot of ben ik enige. Ik gebruik nooit de speaker om muziek af te spelen en hij staat nooit buitensporig hard. Er komt nog geluid uit maar dat is erg krakend.

Gr sven

[ Voor 12% gewijzigd door sven8v op 06-06-2011 17:10 ]

Greetz sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
[...]

mijn vrouw gebruikt um met telfort, apparaat is simunlocked. Er komt geen NL UI update voor de telefoon uit met Mango, wel toetsenbord en woordenboek ondersteuning in het NL en uiteraarde de NL marketplace en xbox live.

PS nieuwe telefoons krijgen uiteraard wel de NL UI

[ Voor 4% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 07-06-2011 16:58 . Reden: PS stukje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sven8v schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:07:
Iemand het speakertje van zijn trophy al kapot of ben ik enige. Ik gebruik nooit de speaker om muziek af te spelen en hij staat nooit buitensporig hard. Er komt nog geluid uit maar dat is erg krakend.

Gr sven
Bij mij is onlangs een klipje van het batterijdeksel afgekraakt.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Mijn vrouw liet hem van halverwege de trap op een stenen vloer vallen gisteren... Niets kapot, maar toen ik hem weer aanzette was alles weg. Moest hem helemaal opnieuw instellen, heel raar. Gelukkig mis je tegenwoordig niets meer, want ik had gelukkig ingesteld dat foto's direkt naar Skydrive gesynced worden.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ja, en nee. Je verliest geen foto's wel pixels. De kopieen op Skydrive zijn helaas van lagere resolutie. Voor volledige versies moet je toch gesynched hebben met Zune op je desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

troftnom schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:56:
Ja, en nee. Je verliest geen foto's wel pixels. De kopieen op Skydrive zijn helaas van lagere resolutie. Voor volledige versies moet je toch gesynched hebben met Zune op je desktop...
Gelukkig heb ik een Nikon D90 voor kwaliteitsfoto's en zijn de telefoontoestellen meer voor sfeerimpressies en snelle kiekjes.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Dat zal bij de meesten wel het geval zijn, de camera van de Trophy is toch al geen topper. Maar het is wel jammer dat Microsoft er niet voor gekozen heeft om gewoon de volledige versies te uploaden. Via wifi is dat prima te doen tenslotte.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste