Tijdens het uitgaan is mijn Trophy 7 is
volledig gecrashed!!!! Had het toestel in de loop van de avond nog normaal gebruikt, en plots ging hij uit (waarschijnlijk omdat mijn sleutels of iets tegen de aan/uit knop in me zak aanduwde ... )
Het enige wat ik nu nog krijg is een
wit scherm, met daarop het logo van HTC, en that's it!!!
Om de x aantal minuten gaat het scherm uit, trilt 't toestel,en daarna krijg ik opnieuw het logo van HTC.. Heb wss al 5x geprobeerd om de batterij + simkaart eruit te halen, met niks als resultaat!!!! Het is de eerste keer dat ik dit heb!!! Wat kan ik doen?? Op mijn Nokia 5530 Xpressmusic, kon ik het toestel resetten, maar op mijn HTC vind en zie ik nergens een optie om het toestel te resetten!!
Als ik de de trophy aansluit op usb op mijn mac gebeurd er niks, behalve dat Phone Connector (wééral) foutmeldingen geeft!!!!
Wat moet ik doen? Please!!!! Help me!!!
IK heb het toestel online gekocht via pdashop.be en, als ik het opstuur onder garantie ben ik het hoogstwaarschijnlijk 1 maand kwijt
edit: dus dit is wat ik constant te zien krijg:
Via google een manier gevonden om het toestel te resetten:
Uiteindelijk is het me gelukt om het toestel te resetten, maar ik krijg meteen een SIM ERROR, de rest van de setup wizard gaat wel, maar in WP7 zelf krijg ik nog steeds een SIM error (wat me enorm verbaasd, gezien ik mijn simkaart al 2 jaar heb, en alsinds zonder problemen heb gebruiktt!!!!
Bedankt MS & HTC, ik ben nu AL MIJN berichten en data kwijt!!!!!
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 21-02-2011 15:49
]