Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nutral schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:17:
een van jullie hier ook last van ?
Nee, geen last van. Heb je je toestel al eens uit/aangezet? Of een Factory Reset geprobeerd?

Of heb je misschien WiFi aanstaan en doet die problematisch? Als je namelijk je toestel uit standby haalt, wordt de WiFi geactiveerd. Misschien dat hier iets mis gaat? De enige keer dat ik performanceproblemen op mijn toestel had, had dat te maken met de Marketplace app die op hol geslagen was.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb hier al last van sinds 3 maanden geleden dat ik het toestel heb gekocht. Ik dacht dat het een bijproduct was van het energiebesparingsysteem van htc, maar blijkbaar toch niet dan ? Ik zal kijken naar een factory reset, als ik een paar dagen mijn telefoon dan ook niet per se nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:58:
Ik heb hier al last van sinds 3 maanden geleden dat ik het toestel heb gekocht. Ik dacht dat het een bijproduct was van het energiebesparingsysteem van htc, maar blijkbaar toch niet dan ?
Zeker niet. Ik heb ook ervaring van een aantal dagen met een 2de Trophy en ook daar heb ik het niet gemerkt. Hoe snel treedt de storing op. Al snel of pas na een paar uur/dagen?
En het is blijkbaar al vanaf dag 1 dat je je Trophy hebt....een factory reset en anders wellicht tijd voor een RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:50
Nutral schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:17:
Ik heb een trophy 7 en ik begin me nu toch wel heel erg te irriteren aan het uit lock halen.
Elke keer als ik dat doe en hij langer dan 1 min in lock heeft gezeten doet de windowstoets het niet. Dus kan ik niet terug naar de home screen. Soms gaat dit wel 20 seconden dat ik niet terug kan, en dan ineens gaat hij 20 x naar de home screen.
een van jullie hier ook last van ?
Hier had ik ook last van op de Trophy 7 Vodafone die ik eerst had (Lauch Event). Sinds ik hem heb omgeruild voor een gewone Trophy 7 heb ik hier geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:01
Sinds vorige week ook een HTC trophy bezitter.

Nu heb ik een vraag over de music/headset. Is bij iedereen het geluid mono of iig erg slecht van kwaliteit?? Heb er 192 kbs mp3 opgezet via Zune maar zodra ik muziek luister via de bijgeleverde headset lijkt het wel 2 kbs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:52:
Sinds vorige week ook een HTC trophy bezitter.

Nu heb ik een vraag over de music/headset. Is bij iedereen het geluid mono of iig erg slecht van kwaliteit?? Heb er 192 kbs mp3 opgezet via Zune maar zodra ik muziek luister via de bijgeleverde headset lijkt het wel 2 kbs :(
Op HTC Mozart geen last van, heb je Sound Enhancer app (van HTC) geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 14:01
Ja, deze staat geinstalleerd met beide opties op none.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:12:
Ja, deze staat geinstalleerd met beide opties op none.
En maakt het dan verschil als je met de settings speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
En een andere hoofdtelefoon? Hier doet hij het namelijk prima.
De MP3s waren al in die bitrate aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om volgende week een Trophy 7 te kopen, maar ik zit met een vraagje:

Op een iPhone kan je 3G en dataverkeer uitzetten.
Kan jij dit ook op Phone 7? En gewoon laten verbinden als het nodig is?

Want ik heb namelijk gewoon een herlaadkaart, en daar zit elke keer als ik herlaad 10MB gratis internet (niet via 3G)

Zit er aan te denken om toch gewoon zo'n MTV Generation pack (Belgie) te kopen, met x aantal MB's

Ik heb trouwens alleen maar een Mac, kan ik zonder problemen itunes, iphoto, ical synchroniseren?

En kan je vooral iCal en je adresboek via iSync syncen met een Trophy 7 / Phone 7 toestel?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:39:
Ik ben van plan om volgende week een Trophy 7 te kopen, maar ik zit met een vraagje:

Op een iPhone kan je 3G en dataverkeer uitzetten.
Kan jij dit ook op Phone 7? En gewoon laten verbinden als het nodig is?

Want ik heb namelijk gewoon een herlaadkaart, en daar zit elke keer als ik herlaad 10MB gratis internet (niet via 3G)

Zit er aan te denken om toch gewoon zo'n MTV Generation pack (Belgie) te kopen, met x aantal MB's

Ik heb trouwens alleen maar een Mac, kan ik zonder problemen itunes, iphoto, ical synchroniseren?

En kan je vooral iCal en je adresboek via iSync syncen met een Trophy 7 / Phone 7 toestel?
Ja, je kan gewoon in het settings menu de data verbindingen uitzetten en toch bellen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft, als het echt zo ingewikkeld blijkt te zijn om gewoon iSync te gebruiken, en je adresboek en iCal data te syncen met een Phone 7 toestel, dan moet microsoft niet verbaast zijn dat er weinig verkopen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:39:
Pfft, als het echt zo ingewikkeld blijkt te zijn om gewoon iSync te gebruiken, en je adresboek en iCal data te syncen met een Phone 7 toestel, dan moet microsoft niet verbaast zijn dat er weinig verkopen zijn
Ik geloof niet dat er nog veel mensen zijn die het woord syncen kennen. In 2011 gaat alles toch gewoon via de cloud?

En wie zegt dat er weinig verkopen zijn? |:( 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:39:
Ik denk dat je blij mag zijn dat er nu al Zune sync software voor de Mac is. Voor de verkopen zal het echt niet veel uitmaken. Maak je geen illusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen de Phone 7 Connector gevonden van Microsoft voor Mac, maar dat is alleen maar om je iTunes, en iPhoto data etc te _syncen_

Trouwens ik heb liever dat mijn data op mijn schijven staat, en niet ergens online, met alle gevolgen (ooit) van dien...

Elke keer als ik dus iets toevoeg op mijn agenda op men Phone 7, moet ik dan eerst een connectie maken met een wifi (als ik ergens een onbeveiligde vind) of 3G netwerk (wat betalend is), dan syncen met "the cloud", en dan als ik thuiskom syncen met "the cloud"?

Lijkt me toch enorm omslachtig, en je ben echt wel afhankelijk van internet.

Ik wil gewoon zoals op men Symbian toestel gewoon op iSyc klikken en voila.. kost me niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik heb nu 2 jaar een iPhone 3G en wil weer is iets anders. Laatst in de winkel FF met de Trophy gespeeld en beviel me zeker. Wat ik heel belangrijk vond is dat het toetsenbord net zo lekker als een iPhone werkt.

Aan de ene kant vind ik het een mooi toestel, maar is er ook iets bekend over nieuwe HTC telefoons met WM7. Ik wil niet vandaag een toestel kopen en dat over 1 maand een nieuw model wordt geintroduceerd. Heb er zelf niks over kunnen vinden op Google....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:30:
Elke keer als ik dus iets toevoeg op mijn agenda op men Phone 7, moet ik dan eerst een connectie maken met een wifi (als ik ergens een onbeveiligde vind) of 3G netwerk (wat betalend is), dan syncen met "the cloud", en dan als ik thuiskom syncen met "the cloud"?
Als je het allemaal goed ingesteld hebt gaat dat syncen automatisch. En dat is het grote voordeel van syncen met de cloud: alle aangesloten apparaten zijn vrijwel direct geüpdate. Dus als je een afspraak in de Windows Phone zet, dan staat 'ie meteen in je centrale agenda. Dan kan iemand anders (je vrouw, secretaresse, o.i.d.) ook meteen zien dat je bezet bent. Andersom kan ook. Iemand (met voldoende rechten) maakt een afspraak in jouw agenda en je bent er meteen van op de hoogte.

Op jouw manier kan ook nog steeds, alleen niet via een kabeltje. Je kunt prima overdag een afspraak in je telefoon aanmaken. Vervolgens als je thuiskomt laat je je phone syncen via je wireless verbinding naar je mailserver (die ook in jouw eigen huis kan staan). Je PC thuis laat je ook met dat ding syncen. Heb je geen 3G nodig.

Je gaat in mijn ogen anno 2011 echt niet meer handmatig met zo'n kabeltje naar je eigen PC synchen. Dat is pas omslachtig. En wat betreft veiligheid: als je de cloud niet zo vertrouwd, dan host je toch gewoon thuis je eigen server? Kun je beveiligde verbinding instellen enz.
en je ben echt wel afhankelijk van internet.
Welcome to the real world, Neo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Ha, onze Trophy's zijn nu ook te pimpen:

http://www.gelaskins.com/store/skins/phones/HTC_Trophy_7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
Heb net 2 skins besteld, 1 voor mijn LG en 1 voor mijn Samsung. Net gezien bij Tom Verhoeff op zijn telefoon, (motherboard) ziet er echt supertof uit, Helemaal omdat het lockscreen plaatje aansluit op de skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren een trophy 7, ik ben er wel tevreden over, maar heb soms de indruk dat het iets té simpel is, en bij sommige instellingen kinderziektes zijn, zoals bij Settings - Region en languages, elke keer ik het op Belgie zet, veranderd het weer naar UK

Met enorm veel werk al mijn contacten geimporteerd.
Dus:
Adresboek naar vCard, dan uploaden op gmail.com en dan importeren via live.be

Agenda was nog meer werk:
iCal exporteren naar een of andere extentie, importeren op een windows machine met Outlook 2010, exporteren in .ics en vervolgens importeren op live.be

Wat ik wel ambetant vind is dat die powerknop bovenaan, naar voren is gekanteld, dus het is niet zo simpel om er vlug op te drukken met je duim of wijsvinger, ik heb namelijk ook geen reuze handen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:32:
Wat ik wel ambetant vind is dat die powerknop bovenaan, naar voren is gekanteld, dus het is niet zo simpel om er vlug op te drukken met je duim of wijsvinger, ik heb namelijk ook geen reuze handen
Kijk het aan. Na weken in de praktijk vind ik het juist wel fijn aangezien je daardoor de knop niet zo snel per ongeluk indrukt. In de praktijk kan ik de knop op gevoel snel vinden. Het wordt een automatisme. Net als dat de knop links zit waar deze bij m'n vorige telefoon rechts aan de bovenkant zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:56:
[...]

Kijk het aan. Na weken in de praktijk vind ik het juist wel fijn aangezien je daardoor de knop niet zo snel per ongeluk indrukt.
In principe vind ik dat die knop prima gepositioneerd is, al komt het nog wel eens voor dat 'ie per ongeluk ingedrukt wordt als ik de telefoon in mijn broekzak heb, waardoor de telefoon zichzelf uitschakelt. Ik dacht eerst dat het een bug in OS was, maar het is reproduceerbaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, vandaag mijn eerste vastloper gehad! Ik was aan het bellen naar men voicemail, en plots zat alles vast, de verbinding werkte nog steeds. Gelukkig werkte de power knop nog.

Windows......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Zojuist ff twee custom GelaSkins gemaakt en besteld:

Monkey Island
Afbeeldingslocatie: http://www.wirwar.com/MonkeyIsland_Trophy_GelaSkins.jpg

Lisbeth Sallander van Stieg Larsson's Millennium-trilogie
Afbeeldingslocatie: http://www.wirwar.com/LisbethSallanderMillennium_Trophy_GelaSkins.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door lzandman op 09-02-2011 01:18 . Reden: Fautje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:02:
Jaja, vandaag mijn eerste vastloper gehad! Ik was aan het bellen naar men voicemail, en plots zat alles vast, de verbinding werkte nog steeds. Gelukkig werkte de power knop nog.

Windows......
Bashen naar Windows....erg goedkoop. W7 PC en laptops van de zaak lopen sowieso niet vast tenzij je een hardware probleem hebt. Ik heb in > maand m'n Trophy eenmaal moeten herstarten omdat de Marketplace niet meer wilde openen, maar vastlopen, nee dat niet.
Ik weet van 1 iemand die z'n Trophy na instabiliteit omgewisseld heeft.
De vervangende Trophy draait stabiel vanaf dag 1.
Als ik jou was zou ik terug naar de winkel gaan om je toestel om te wisselen. Je hebt je toestel net en dan al vastlopen mag niet. Moet wel hardware zijn.
.
.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:10:
[...]

Bashen naar Windows....erg goedkoop. W7 PC en laptops van de zaak lopen sowieso niet vast tenzij je een hardware probleem hebt. Ik heb in > maand m'n Trophy eenmaal moeten herstarten omdat de Marketplace niet meer wilde openen, maar vastlopen, nee dat niet.

Moet wel hardware zijn.
Nou, nou. Hoewel ik het met je eens ben dat WP7 erg stabiel is, ben jij wel erg stellig. Ik heb ook al een keer een vastloper gehad en een keer dat mijn touchscreen een paar minuten niet reageerde (had al van dit probleem gehoord en daarom niet meteen de foon uitgezet; na een paar minuten werkte het weer!). Maar hierdoor concludeer ik niet meteen dat ik dan maar brakke hardware heb. Meestal is het een combinatie van hardware en software die dit soort vastlopers veroorzaken. En dan nog alleen in speciale gevallen, waardoor het ook lastig te reproduceren is.

Maar goed, om meteen na de eerste vastloper te gaan klagen en zo'n Windows-opmerking te maken, is natuurlijk goedkoop. WinMo 6 was een stuk slechter en liep vaker vast. Ook heb ik collega's met Android/iPhone toestellen, die regelmatig vastlopen. En mijn iPad is ook al een paar keer gecrashed (zowel device zelf als de apps die ik erop draai).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thoh, ik denk echt niet dat het hardware is hoor, maar gewoon het OS, heb er nu toch al intensief mee gewerkt, en het werkt, maar er zitten echt wel nog duidelijk kinderziektes in. Welke versie is het eigenlijk van WP7? 0.001?

Al bij al moet ik wel zeggen, dat ik enorm tevreden ben van het toestel, ookal is hij tot nu toe 1 keer vastgelopen, en werkt die Phone Connector voor Mac _totaal niet_..... ik moet eerst al mijn itunes muziek exporteren naar een fat32 usbstick, en dan kopieren op een windows laptop naar m'n gsm.. omslachtig, maar nogmaals... ik ben er zeker van dat met de opkomende updates, deze problemen zullen verholpen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, men gsm ligt nu zo op mijn bureau naast een luidspreker, en met 3G aan, zonder dat ik er iets aan doe hoor ik toch soms dat typische geluid van een gsm connectie door de speakers :o , ik heb maar 50MB per maand, en zou het echt superkut vinden als WP7 zonder mijn weten heeltijd data zit te up/downloaden :(

Gelukkig heb ik geen Yahoo mail :p hopelijk is het ook niet zo met google en live :(

Updates plzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Zo'n GSM communiceert wel meer op de achtergrond. Of misschien zit de politie je wel af te luisteren (providers kunnen immers op afstand de microfoon van je GSM aanzetten).

Verwijderd

Als ik 3G uitzet, dan hoor ik die geluiden niet meer via men speakers.. dus er wordt echt wel data heen en weer gestuurd, zonder dat ik 't weet :(

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Bellen enzo kan ook via je 3G gaan, dus dan houd hij een 3g verbinding zonder data verbruik.

• troftnom
En andersom gaat dataverbruik niet alleen via 3G/UMTS, via GPRS werkt dat ook nog steeds. ;).

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Probleem:

Mijn vriendin heeft sinds kerssemis een HTC Trophy. Heeft ze tot kort gebruikt met een sim only van BEN. Deze maand heeft ze voor t eerst een internetbundel erbij genomen, hij was in de actie. En dan;

Het instellen. Hier begint het probleem. De optie 'Connection Setup' is onvindbaar. Gelijk wat rondt gezocht op internet. Kon er niets over vinden. Dan maar een Factory reset. Helaas, geen resultaat. Dan de telefoon terug naar E'hoven (PDAshop), maar hun wisten ook geen raad. Willen ze hem opsturen, ben je hem 4 weken kwijt.... Tja.

Dus, iemand?! :D

Creating my own hero.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:28
@Fasterinside: Ga op WiFi en ga dan naar de Marketplace, klik op HTC Apps en helemaal onderaan zie je iets staan van 'Connection Setup'. Die downloaden en installeren, als het goed is pakt die dan de instellingen automatisch op (werkte hier ook met T-Mobile).

• troftnom
En anders kan je APN etc met de hand invullen.

Had van PDAshop/Coolblue toch wat betere support verwacht...

• Fasterinside
Manuel schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:31:
@Fasterinside: Ga op WiFi en ga dan naar de Marketplace, klik op HTC Apps en helemaal onderaan zie je iets staan van 'Connection Setup'. Die downloaden en installeren, als het goed is pakt die dan de instellingen automatisch op (werkte hier ook met T-Mobile).
Die optie staat er bij de Market ook niet tussen helaas.
troftnom schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:23:
En anders kan je APN etc met de hand invullen.

Had van PDAshop/Coolblue toch wat betere support verwacht...
Stom; ik kom daar niet echt uit. Kan ook weinig APN instellingen vinden voor Ben/Tmobilee :/

Creating my own hero.

• Ramon
Fasterinside schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:21:
Probleem:

Mijn vriendin heeft sinds kerssemis een HTC Trophy. Heeft ze tot kort gebruikt met een sim only van BEN. Deze maand heeft ze voor t eerst een internetbundel erbij genomen, hij was in de actie. En dan;

Het instellen. Hier begint het probleem. De optie 'Connection Setup' is onvindbaar. Gelijk wat rondt gezocht op internet. Kon er niets over vinden. Dan maar een Factory reset. Helaas, geen resultaat. Dan de telefoon terug naar E'hoven (PDAshop), maar hun wisten ook geen raad. Willen ze hem opsturen, ben je hem 4 weken kwijt.... Tja.

Dus, iemand?! :D
Eh? Hoe moeilijk kan het zijn? Settings -> Mobile Network. Daar kan je alles instellen van 3G aan/uit, roaming, data aan/uit en APN settings (onderaan).

APN settings moet je gewoon bij je provider halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramon op 10-02-2011 15:45 ]

• Manuel
Fasterinside schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:35:
Die optie staat er bij de Market ook niet tussen helaas.
Elke HTC telefoon (WP7) moet HTC Apps er tussen hebben staan en de applicaties zijn allemaal gelijk voor de HTC reeks. Kun je anders even een foto posten (klinkt misschien stom) maar ik kan het gewoon niet geloven dat dit er niet tussen staat.

Wat je ook nog wel kunt proberen is de telefoon een reset geven (About -> Reset your phone) en dat je zo een nieuw Live Id aanmaakt want het kan daar ook nog aan liggen.

• Fasterinside
Manuel schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:47:
[...]

Elke HTC telefoon (WP7) moet HTC Apps er tussen hebben staan en de applicaties zijn allemaal gelijk voor de HTC reeks. Kun je anders even een foto posten (klinkt misschien stom) maar ik kan het gewoon niet geloven dat dit er niet tussen staat.

Wat je ook nog wel kunt proberen is de telefoon een reset geven (About -> Reset your phone) en dat je zo een nieuw Live Id aanmaakt want het kan daar ook nog aan liggen.
Nope, staat er echt niet tussen. Hang nu aan de lijn met HTC.... Factory reset al gedaan zonder resultaat

Creating my own hero.

• Ramon
Die connection setup heb je op zich niet eens nodig.

• Manuel
Fasterinside schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:51:
[...]

Nope, staat er echt niet tussen. Hang nu aan de lijn met HTC.... Factory reset al gedaan zonder resultaat
Ook al een nieuw Live ID aangemaakt ergens in de USA of UK?
Ramon schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:52:
Die connection setup heb je op zich niet eens nodig.
Maar als deze basis app al mist dan zullen er wel meerdere HTC apps missen.

[ Voor 28% gewijzigd door Manuel op 10-02-2011 15:53 ]

• Fasterinside
Manuel schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Ook al een nieuw Live ID aangemaakt ergens in de USA of UK?
[...]

Maar als deze basis app al mist dan zullen er wel meerdere HTC apps missen.
Klopt, de basic HTC apps missen. Ga het ff proberen met ANP ben.internet zoals internet aangeeft. Ben zelf niet thuis in Windows 7 Mobile, ben meer een Androidfreek 8)

EDIT: HTC man komt er niet uit. Opsturen zeggen ze.... Ik ga zelf wel klooien als 4 helpdesks er niet uit komen...

EDIT2: Apn instellingen van Ben (ben.internet) en Tmobile (internet en tmobile als inloggegevens) ook weer zonder resultaat....

[ Voor 21% gewijzigd door Fasterinside op 10-02-2011 17:31 . Reden: status ]

Creating my own hero.

• lzandman
  • Niet online
Fasterinside schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:21:
Willen ze hem opsturen, ben je hem 4 weken kwijt.... Tja.
Het lijkt erop dat er iets goed fout is met jouw ROM image. Na een Factory reset moeten die HTC apps terugkomen. Gewoon terug met dat ding. Je kunt toch wel ff vier weken je oude telefoon gebruiken, ofzo?

Verwijderd

Wat zijn jouw ervaringen qua batterijleven? Staat wifi en 3g aan bij jou?

• Fasterinside
lzandman schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:55:
[...]

Het lijkt erop dat er iets goed fout is met jouw ROM image. Na een Factory reset moeten die HTC apps terugkomen. Gewoon terug met dat ding. Je kunt toch wel ff vier weken je oude telefoon gebruiken, ofzo?
Is niet mijn telefoon, vriend! :+
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:43:
[...]

Wat zijn jouw ervaringen qua batterijleven? Staat wifi en 3g aan bij jou?
Wederom, is niet mijn telefoon vriend! :+

Met alle gekheid, t is opgelost. Die hele install is verrot. Alle standaard HTC apps staan er niet op. Dus bij de Hub, applicaties en dan 43x scrollen kwam ik hem tegen........ :X

Blij dat ik Android gebruik :|

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag als je wilt eens aan je vriend wat hij vind van de batterijduur van de trophy.

Vandaag de trophy middelmatig gebruikt, met alleen 3g aan, van 7.30u deze ochtend tot nu 22.42, en de batterij werkt nog steeds, zit wel op z'n laatste bar nu

Met wifi was hij gisteren ofzo al in de late namidag al plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:45:
Vraag als je wilt eens aan je vriend wat hij vind van de batterijduur van de trophy.

Vandaag de trophy middelmatig gebruikt, met alleen 3g aan, van 7.30u deze ochtend tot nu 22.42, en de batterij werkt nog steeds, zit wel op z'n laatste bar nu

Met wifi was hij gisteren ofzo al in de late namidag al plat :(
Ik zal het eens vragen aan haar :+

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Ach, je snapt me toch wel? :/
t is opgelost. Die hele install is verrot. Alle standaard HTC apps staan er niet op. Dus bij de Hub, applicaties en dan 43x scrollen kwam ik hem tegen........ :X
Welke Hub?
Blij dat ik Android gebruik :|
*zucht* :|

Alsof er bij een Android toestel nooit iets fout gaat. Dit is overigens de eerste keer dat ik van zo'n probleem hoor. Om daar dan meteen je hele mening op te baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
lzandman schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 23:49:
[...]

Ach, je snapt me toch wel? :/

[...]

Welke Hub?

[...]

*zucht* :|

Alsof er bij een Android toestel nooit iets fout gaat. Dit is overigens de eerste keer dat ik van zo'n probleem hoor. Om daar dan meteen je hele mening op te baseren.
Het spijt me.... ? d:)b

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk totaal niet tevreden van de batterijduur, met 3G aan, en matig sms, bel en internet, kan ik amper van 's ochtends tot 's avonds met het toestel werken!!!!!!!!!!!!!

Op pdashop.be waar ik de gsm kocht, zag ik dat ze ook aparte batterijen verkopen.

Is dit 't geld waard?

http://www.pdashop.be/pro...tc-trophy-7-1100-mah.html

edit: maar dat zijn 1100 mAh types

Op deze site vind ik 1800 mAh en 3600 mAh versies, voor 100 $ :o

http://www.mugen-power-ba...ophy-t8686-htc-spark.html

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1800mAh is 45 euro zie ik.
Je kan ook een standaard accu als 2de accu nemen. Voor het geval de accu leeg is en je bent nog niet thuis, dan steek je een 2de. En waar staat je mail sync op? Op "as items arrive" ? Of per uur?

Volgens mij gebruik je je Trophy toch wel behoorlijk intensief
of je moet slecht bereik hebben waardoor 3G er extra aan moet trekken.

Met alles aan inclusief WiFi en eigenlijk de hele dag gebruik van telefoon, mailsync, smsen en browsen haal ik makkelijk 24 uur. Ik denk er in ieder geval nooit aan of m'n accu leeg zou kunnen raken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:56:
[...]

Je kan ook een standaard accu als 2de accu nemen. Voor het geval de accu leeg is en je bent nog niet thuis, dan steek je een 2de. En waar staat je mail sync op? Op "as items arrive" ? Of per uur?

Volgens mij gebruik je je Trophy toch wel behoorlijk intensief
of je moet slecht bereik hebben waardoor 3G er extra aan moet trekken.

Met alles aan inclusief WiFi en eigenlijk de hele dag gebruik van telefoon, mailsync, smsen en browsen haal ik makkelijk 24 uur. Ik denk er in ieder geval nooit aan of m'n accu leeg zou kunnen raken.
Vind het eigenlijk wel wat dom dat ik een nieuwe batterij moet kopen, om zodoende mijn nieuw toestel langer te kunnen gebruiken... 8)7

Nochtans staat alles op "manueel" van email.
Ik check vooral 's ochtends mijn email, en check via IE een paar mobiele sites. Ondertussen luister ik ook muziek. Tijdens de dag verstuur ik meestal +- 10 smsjes, dat kan meer zijn of minder. 't is te zien. Nu is het 16:27, en men batterij is al voor 3/4de leeg.... Deze ochtend pas uit de lader gehaald om 7:30.

Als ik WIFI daarop nog aanzet, dan is hij nog sneller op

Zou dit een defect zijn? Misschien moet ik hem opsturen, wat ik totaal niet zie zitten btw

Of misschien staat die GPS continue aan? Hoe kan ik dat uitzetten?
Your phone ships with a partially charged battery so it's suggested you charge your battery fully before first use. The battery is fully charged when the notification LED turns green. It is recommended to charge the battery for 8 hours the first time to ensure that the battery has had time to recharge.Note: It is recommended that you only use the charger and cable provided in the box your phone was shipped in.
Daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet, heb hem gewoon effe op usb aangesloten, en beetje later gewoon gebruikt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:29:
[...]
Of misschien staat die GPS continue aan? Hoe kan ik dat uitzetten?
Volgens mij kan dat bij syteem > location > location services off/on.

Ik heb de Trophy nu een dikke maand en helemaal geen problemen met de accu.
Alels staat aan m.u.v. wifi die zet ik alleen aan als ik sneller wil internetten. De mail, agenda en dergelijk wordt elk half uur gesynchroniseerd. Verder kijk ik een keer of 10 per dag op twitter en dan nog wat internet gebruik, enkele telefoongesprekken en een 10- tal smsjes. Ik kan mijn telefoon met het hiervoor beschreven gebruik een uurtje of 36-40 gebruiken.

Al met al ben ik best tevreden overd accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:56:
[...]
Je kan ook een standaard accu als 2de acc
€ 34.23 de euro is gelukkig niet overal gelijk aan de dollar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:52:
Ik ben eigenlijk totaal niet tevreden van de batterijduur, met 3G aan, en matig sms, bel en internet, kan ik amper van 's ochtends tot 's avonds met het toestel werken!!!!!!!!!!!!!
Heb je wel een goed bereik overal, batterij gaat er het snelst doorheen als toestel moeite heeft om verbinding te houden. Heb je het al eens geprobeerd met 3G uit (maar 2G wel aan)?

• lzandman
  • Niet online
Urbannature schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:12:
Alels staat aan m.u.v. wifi die zet ik alleen aan als ik sneller wil internetten.
Ik heb WiFi altijd aan staan. Ik heb het idee dat mijn accu dan juist langer meegaat. Een 3G internetverbinding slurpt volgens mij meer.

Ik laad mijn Trophy dagelijks op. Hij is dan niet altijd helemaal leeg, maar ik wil gewoon niet het risico lopen overdag ineens zonder te zitten. Overigens heb ik wel eens gehad dat de accu substantieel sneller leeg was dan normaal, terwijl ik voor mijn gevoel geen andere zaken had gedaan. Dat zou natuurlijk aan het bereik of zo kunnen liggen.

Verwijderd

troftnom schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:35:
[...]

Heb je wel een goed bereik overal, batterij gaat er het snelst doorheen als toestel moeite heeft om verbinding te houden. Heb je het al eens geprobeerd met 3G uit (maar 2G wel aan)?
Inderdaad, nu je het zegt, ik ben elke dag 8 uur op mijn werk, en het is precies zo'n kooi van faraday, had er nog nooit bij stilgestaan, maar als ik naar men signaalsterkte kijk, zie ik het het verspringen van 1 naar 2 bars, en omgekeerd.

Dus om die reden is de batterij sneller op? :o

Maar als ik 3G dan uitzet, en wifi aanlaat, dan verbruikt het toestel toch evenveel energie?

• troftnom
Als het 3G bereik juist slecht is en hij probeert toch elke keer een verbinding op te stellen als die verbroken wordt dan wil dat nog wel eens een aardig effect op je accu hebben. Ik zou hem gewoon eens een paar dagen op 2G only zetten op je werk en kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik 3G deze ochtend heb uitgeschakeld toen ik op mijn werk kwam, en wifi aan heb gezet, en tot nu toe: bijna 16u, is de batterij slechts 1 bar gezakt!!! Ongeveer 10 smsjes verstuurd, en deze ochtend op weg naar men werk op 3G wat mails enzo gecheckt

Wel grote verbetering, ben benieuwd hoe lang ik zonder oplader kan, heb sinds aankoop elke avond de lader erin gestoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het uitgaan is mijn Trophy 7 is volledig gecrashed!!!! Had het toestel in de loop van de avond nog normaal gebruikt, en plots ging hij uit (waarschijnlijk omdat mijn sleutels of iets tegen de aan/uit knop in me zak aanduwde ... )

Het enige wat ik nu nog krijg is een wit scherm, met daarop het logo van HTC, en that's it!!! Om de x aantal minuten gaat het scherm uit, trilt 't toestel,en daarna krijg ik opnieuw het logo van HTC.. Heb wss al 5x geprobeerd om de batterij + simkaart eruit te halen, met niks als resultaat!!!! Het is de eerste keer dat ik dit heb!!! Wat kan ik doen?? Op mijn Nokia 5530 Xpressmusic, kon ik het toestel resetten, maar op mijn HTC vind en zie ik nergens een optie om het toestel te resetten!!

Als ik de de trophy aansluit op usb op mijn mac gebeurd er niks, behalve dat Phone Connector (wééral) foutmeldingen geeft!!!!

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/29wri1k.jpg

Wat moet ik doen? Please!!!! Help me!!!

IK heb het toestel online gekocht via pdashop.be en, als ik het opstuur onder garantie ben ik het hoogstwaarschijnlijk 1 maand kwijt :'( :@

edit: dus dit is wat ik constant te zien krijg:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/xnyyw6.jpg

Via google een manier gevonden om het toestel te resetten:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2uyiqo0.jpg

Uiteindelijk is het me gelukt om het toestel te resetten, maar ik krijg meteen een SIM ERROR, de rest van de setup wizard gaat wel, maar in WP7 zelf krijg ik nog steeds een SIM error (wat me enorm verbaasd, gezien ik mijn simkaart al 2 jaar heb, en alsinds zonder problemen heb gebruiktt!!!!

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/k20ndw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/vg7ers.jpg

Bedankt MS & HTC, ik ben nu AL MIJN berichten en data kwijt!!!!! :( :( :( :( :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Omdat jij je telefoon een reset geeft is het MS / HTC hun schuld? Het moet niet gekker worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 01:12:
Omdat jij je telefoon een reset geeft is het MS / HTC hun schuld? Het moet niet gekker worden..
Ja natuurlijk, de reden dat ik het toestel reset is omdat heel de boel vastliep... en dat is echt niet mijn schuld! Misschien heb je het verkeerd gelezen, maar ik zat dus constant vast in het bootscreen

Deze ochtend simkaart toch nog werkend gekregen, maar helaas. Het toestel werkt ATM stabiel, maar ik heb constant signaalverlies, en enorme storing op de fm radio

Probleem is nu dat het toestel momenteel werkt, maar ik deze zeker onder garantie wil opsturen, maar als men daar terplaatse kijkt naar het toestel, en alles lijkt daar te werken.... dan zullen ze 't toestel wss niet zo snel omruilen???? :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Ik heb het aandachtig gelezen maar ik denk dat je het beste ermee naar de winkel kunt gaan om naar je garantie te vragen (en dat je een vervangend toestel krijgt ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"spijtig genoeg" heb ik het online gekocht... zal het wss lang kwijt zijn. Heb al gemaild naar pdashop.be en daar zeggen dat ze niet omruilen, wel opsturen naar de htc hersteldienst.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg! Vanavond terug een crash meegemaakt, eerst het bekende witte scherm met het logo van HTC, die om de x aantal minuten reboot. Maar plots kreeg ik dan dit scherm te zien... wtf!!!

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2012dn8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
In deze staat zullen ze er in ieder geval wel iets aan moeten doen, wordt wel reparatiedienst zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:10:
Omg! Vanavond terug een crash meegemaakt, eerst het bekende witte scherm met het logo van HTC, die om de x aantal minuten reboot. Maar plots kreeg ik dan dit scherm te zien... wtf!!!

[afbeelding]
Dat krijg je alleen als je volume up of down inhoud tijdens het opstarten. Wellicht is het toch het beste dat je de telefoon even opstuurt als RMA. Ik neem aan dat je wel een soort back-up telefoon hebt waarmee je kunt bellen / smsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort nadat ik bovenstaande foutmeldingen kreeg heb ik een hard reset uitgevoerd (voor de 2x), en tot op heden werkt alles weer normaal. Nu zit ik met een probleem. Nu opsturen als rma, of wachten totdat 't toestel opnieuw vastloopt. Heb al gemailed naar de online shop betreffende de vastlopers, en nu moet ik volgens hun binnen de 7 dagen het toestel opzenden (op mijn kosten).. maar als het toestel nu werkt, en ik zend het op, dan zullen ze een werkende toestel krijgen... ..; -_-

dilemma

edit:
nu ben ik het wel beu, vandaag ging mijn start knop niet meer, en de gps ging ook niet ... vanavond stuur ik hem op ffs!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een goede screenprotector voor zijn/haar Trophy zoekt:
http://www.skinomi.com/htchd7trophy.html

Ik heb > 5 verschillende screenprotectors gehad en er was altijd wel wat.
Of het past niet goed of te zacht (streepjes van de nagels van de kids) of te vlekkegevoelig en blijf je poetsen of niet helemaal helder of niet fatsoenlijk zonder bubbels/stof aan te brengen of de aanraakgevoeligheid verandert te veel etc etc.

Niet met de Skinomi. Deze screenprotector is top!
Het enig waar je bij de Skinomi op moet letten, is dat je 'm nat moet opbrengen.
Doe dat met weinig, lees net genoeg, water, anders kan er water in de Trophy komen.
Het voordeel van nat-op-te-brengen-screenprotectors is dat je ze altijd weer kan verwijderen, eventueel schoonmaken en weer een keer kan gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Heb een aantal problemen met mijn Trophy, iemand anders ook deze bug's:

Ik krijg bij het maken van oproep een enorm luide kiestoon als ik daarna het geluid zelfs op 0 zet dan hoor ik nog de vervolg kiestoon nog steeds heeel luid.

En klopt het dat muziek NIET stop met afspelen als je gebeld wordt?? Heb het een aantal keer meegemaakt dat ik met door HTC geleverde headset naar muziek luisterde en er werd gebeld maar dat muziek niet stopte en ik kreeg ook geen geluids signiaal of zo.. :S

[ Voor 5% gewijzigd door RomaniusDranius op 03-03-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:57:
Kort nadat ik bovenstaande foutmeldingen kreeg heb ik een hard reset uitgevoerd (voor de 2x), en tot op heden werkt alles weer normaal. Nu zit ik met een probleem. Nu opsturen als rma, of wachten totdat 't toestel opnieuw vastloopt. Heb al gemailed naar de online shop betreffende de vastlopers, en nu moet ik volgens hun binnen de 7 dagen het toestel opzenden (op mijn kosten).. maar als het toestel nu werkt, en ik zend het op, dan zullen ze een werkende toestel krijgen... ..; -_-

dilemma

edit:
nu ben ik het wel beu, vandaag ging mijn start knop niet meer, en de gps ging ook niet ... vanavond stuur ik hem op ffs!
Ik vind dat ik me er even in moet mengen: mijn HTC Hero had recent een kapot scherm. In plaats van contact op nemen met verkopende partij (die mij eerder gewoon doorverwezen naar HTC), nam ik direct contact op met HTC. Dag later een koerier aan de deur en 7 dagen later toestel weer terug. Ergo: neem gewoon contact op met HTC, support is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mj2sL schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:44:
[...]

Ik vind dat ik me er even in moet mengen: mijn HTC Hero had recent een kapot scherm. In plaats van contact op nemen met verkopende partij (die mij eerder gewoon doorverwezen naar HTC), nam ik direct contact op met HTC. Dag later een koerier aan de deur en 7 dagen later toestel weer terug. Ergo: neem gewoon contact op met HTC, support is erg goed.
Hmm, lijkt me wel beter idee. Zal ik zeker doen.. Maakt het wat uit dat ik in Belgie woon? Want ik vind geen htc.be dienst

edit: ja toch wel
Bedankt voor uw mail,

Vind het jammer om te horen dat u deze ervaring heeft met dit toestel.
Echter heb ik niet de mogenlijkheid om uw toestel om te ruilen het kan zijn dat het hier om een defect gaat en zouden we het toestel ter reparatie kunnen inboeken voor u.
Echter weet ik niet hoe lang u dit toestel heeft bent u al terug geweest bij de winkelier?
Hoop snel iets van u te horen.
Wilt u het toestel ter reparatie aanbieden neem dan telefonishe contact op met onze klanten service.
Heeft u nog vragen mail gerust.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 11BE***********55.

Met vriendelijke groet,

John

HTC
Toestel werkt nu weer stabiel, gps werkt meestal, fm radio nog steeds niet... wil hem wel opzenden, maar aan de andere kant niet, want hoelang ben ik hem dan kwijt ... :( en mijn 3G abonnement gaat verder, ookal gebruik ik dan tijdelijk (een paar weken) een ander toestel
En van WP7 naar Symbian overschakelen vind ik maar :F

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:56:
[...]

Hmm, lijkt me wel beter idee. Zal ik zeker doen.. Maakt het wat uit dat ik in Belgie woon? Want ik vind geen htc.be dienst

edit: ja toch wel

[...]

Toestel werkt nu weer stabiel, gps werkt meestal, fm radio nog steeds niet... wil hem wel opzenden, maar aan de andere kant niet, want hoelang ben ik hem dan kwijt ... :( en mijn 3G abonnement gaat verder, ookal gebruik ik dan tijdelijk (een paar weken) een ander toestel
En van WP7 naar Symbian overschakelen vind ik maar :F
Ga er maar van uit dat je em voor minstens 2 weken en max 4 weken kwijt bent. ik moest mijne ook opsturen i.v.m scherm problemen en was em maandje kwijt, maar het kwam deels door het winkel die het had opgestuurd. Achteraf kon ik het beter via HTC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNBaaij
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23
Bij onze vrienden op xda staat nu een link naar een update afkomstig van HTC. Volgens de beschrijving bevat deze de NoDo update.

Ben 'm nu aan het installeren...

Best spannend! :)

Update: Installatie is klaar. Draai nu op build 7389 *O*

Het is even een gedoe om al je accounts weer opnieuw in te stellen maar de apps worden nu door WP7 zelf allemaal geherinstalleerd _/-\o_ (weet niet of Zune of WP7 zelf het doet maar mooi is het wel)

[ Voor 41% gewijzigd door VNBaaij op 08-03-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VNBaaij schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:53:
Bij onze vrienden op xda staat nu een link naar een update afkomstig van HTC. Volgens de beschrijving bevat deze de NoDo update.

Het is even een gedoe om al je accounts weer opnieuw in te stellen maar de apps worden nu door WP7 zelf allemaal geherinstalleerd _/-\o_ (weet niet of Zune of WP7 zelf het doet maar mooi is het wel)
Het mooiste is eigenlijk de bevestiging dat je gewoon ROMs kan flashen.
Kort door de bocht kan je dus tzt, als je wil, de NL ROM flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
VNBaaij schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:53:

Het is even een gedoe om al je accounts weer opnieuw in te stellen maar de apps worden nu door WP7 zelf :(allemaal geherinstalleerd _/-\o_ (weet niet of Zune of WP7 zelf het doet maar mooi is het wel)
uhh.. hold on, moet je nou weer al je accounts en alle telefoonboek gegevens opnieuw instellen en zo???! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomaniusDranius schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:07:
[...]

uhh.. hold on, moet je nou weer al je accounts en alle telefoonboek gegevens opnieuw instellen en zo???! :(
VNBaaij heeft een nieuwe ROM geflashed inclusief de NoDo update.
Dus niet alleen de update (maar een compleet nieuwe ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:47:
[...]

VNBaaij heeft een nieuwe ROM geflashed inclusief de NoDo update.
Dus niet alleen de update (maar een compleet nieuwe ROM)
Yes, i got it. Had het iets te snel gelezen.

Enig idee wanneer de normale update uitrolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomaniusDranius schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:36:
[...]

Yes, i got it. Had het iets te snel gelezen.

Enig idee wanneer de normale update uitrolt?
Het meest logische gerucht is 20 maart. Launch Phone 7 bij Sprint met CDMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik mag mij abbo weer verlengen en ben ook erg geinteresserd in WP7. Er loopt een mooie actie voor een Tophy Vodafone. Deze is wel simlockvrij, maar afhankelijk van Vodafone mbt updates.
Zijn er mensen met ervaring met deze Trophy Vodafone?

Ik las al dat er net als bij WinMo zelf roms geinstalleerd kunnen worden. Kun je hiermee het stukje vodafone software omgooien naar de generieke?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 17:53
Bedoel je die op CoolBlue? Bij Windows Phone gaan alle updates als het goed is vanuit microsoft. Ook het branded zou mee moeten vallen (hooguit een tile en dat rode thema die je zou moeten kunnen verwijderen). Ik ben er zelf ook wel geïnteresseerd in.

Het vodafone gedeelte zou vziw geen problemen moeten veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Laatst online: 28-07-2024
Zou het niet kunnen dat je eventueel langer zou moeten wachten op een update? Provides hebben de mogelijkheid één update uit te stellen had ik begrepen. Misschien kan dat een verschil zijn tussen de branded en unbranded versies van de HTC 7 Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 17:53
Ik heb een en ander even opgezocht en het is dus inderdaad zo dat het updaten langer kan duren. Dit omdat vodafone de update eerst wil testen ed. Ik weet niet of ze de update ook volledig kunnen tegen houden.

edit: Misschien dat die Matthijs van Microsoft hier meer van weet?

[ Voor 14% gewijzigd door cpt.skydiver op 21-03-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Laatst online: 28-07-2024
Ik weet niet of ze de update ook volledig kunnen tegen houden.
Uitstel zou slechts kunnen tot de volgende update teneinde ze te combineren.
bron: Microsoft Delays First Windows Phone Update 7, Says Next One On Track

[ Voor 3% gewijzigd door QuadrifoglioVerde op 21-03-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:05
cpt.skydiver schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:11:
Ik heb een en ander even opgezocht en het is dus inderdaad zo dat het updaten langer kan duren. Dit omdat vodafone de update eerst wil testen ed. Ik weet niet of ze de update ook volledig kunnen tegen houden.
In theorie zou dat kunnen, ik heb op al mijn phones die carrier:vodafone hadden al de update (7008) gehad. Maak me daar niet zo druk om. Als ik nu een telefoon moest kopen kocht ik die trophy van 299 euro. De apps die ik niet wil uninstall ik en dat rode zet ik weer terug naar blauw, klaar :)
edit: Misschien dat die Matthijs van Microsoft hier meer van weet?
Je mag mij gewoon meneer noemen hoor ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 22-03-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:57

TheVMaster

Moderator WOS
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 00:05:
[...]

In theorie zou dat kunnen, ik heb op al mijn phones die carrier:vodafone hadden al de update (7008) gehad. Maak me daar niet zo druk om. Als ik nu een telefoon moest kopen kocht ik die trophy van 299 euro. De apps die ik niet wil uninstall ik en dat rode zet ik weer terug naar blauw, klaar :)

[...]

Je mag mij gewoon meneer noemen hoor ;)
Misschien moet ik ook maar eens naar de Trophy gaan kijken dan, mag m'n abo verlengen en wilde eigenlijk ook aan de WP7.... :+

Zohww...ik ben ook om...heb ook de Trophy maar besteld :) Ben benieuwd...hij wordt vrijdag geleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 23-03-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Volgens Neowin zou de eerste grote update (NoDo) vanaf vandaag worden verspreid: http://www.neowin.net/new...ne-7-nodo-update-released

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNBaaij
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23
Nou de update is er inderdaad hoor (iig voor mijn unbranded toestel op KPN).

Vanochtend na het aansluiten op de laptop werd de melding vrij snel op de telefoon getoond. Update liep goed en was vrij snel voor elkaar.

Van build 7389 (zie eerdere posts over via XDA gelekte rom) naar 7390. Joepie! Merk niet heel veel verschil. Hoefde dit keer in ieder geval niets opnieuw te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Van 7008 naar 7390. Unbranded Trophy, KPN sim.

Het grootste verschil is toch wel de snelheid in laden grote spellen zoals NFS Undercover.
Inclusief introfilmpje ongeveer2x zo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Het schijnt dat HTC met de komst van NoDo de kleurdiepte van de displays van hun Windows Phone toestellen van 32- naar 16-bit heeft teruggezet. Hierdoor zou het display iets sneller worden, maar tevens de beeldkwaliteit iets teruggaan. Specifiek krijgen de HTC-toestellen nu ook last van het bekende color-banding-probleem (http://cisforcoder.wordpr...ungs-super-amoled-phones/).

Voor developers zou het nu iets eenvoudiger moeten worden, want als straks alle devices 16-bit gebruiken, is het makkelijker die banding-problemen te testen en te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:04:
Het schijnt dat HTC met de komst van NoDo de kleurdiepte van de displays van hun Windows Phone toestellen van 32- naar 16-bit heeft teruggezet. Hierdoor zou het display iets sneller worden, maar tevens de beeldkwaliteit iets teruggaan. Specifiek krijgen de HTC-toestellen nu ook last van het bekende color-banding-probleem (http://cisforcoder.wordpr...ungs-super-amoled-phones/).

Voor developers zou het nu iets eenvoudiger moeten worden, want als straks alle devices 16-bit gebruiken, is het makkelijker die banding-problemen te testen en te voorkomen.
Nope. Absoluut geen banding in Unite. En ik weet wat banding is want ik heb een Omnia7 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Trophy 7:

Worst Battery Life

EVER

Afbeeldingslocatie: http://www.stickershoppe.com/mm5/graphics/00000001/D24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:50:
HTC Trophy 7:

Worst Battery Life

EVER

[afbeelding]
hoe lang kan jij er mee doen dan?

mijne gaat bijna 2 dagen mee met fulltime bluetooth en 3g aan. 2 mail accounts de hele dag syncen etc. alleen als ik heel veel bel is het wat korter maar nooit minder dan een volle dag (24 uur)

het valt dus allemaal wel mee wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 a 13 uur, met 3G aan, 1 mail account die om het uur synced, +- 45min muziek +-30min internet, op medium brightness... +- 13 smsjes

enja bluetooth staat uit

SIGH!!!!

edit:

kan ik op een of andere manier de batterij kalibreren?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:49:
Nope. Absoluut geen banding in Unite. En ik weet wat banding is want ik heb een Omnia7 gehad.
OK, en jij hebt NoDo al draaien?

Een collega WP7 developer (@aldarit op twitter) had last van banding op zijn HTC HD7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:25
Ik hang dagen m'n telefoon elke dag aan de pc om de update binnen te halen, nog niks tot nu toe.. :(

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:57:
[...]

OK, en jij hebt NoDo al draaien?

Een collega WP7 developer (@aldarit op twitter) had last van banding op zijn HTC HD7...
Yep. Sinds gistermiddag:

Afbeeldingslocatie: http://www.hoekstras.nl/Images/NoDo@Trophy.JPG

Unite@Trophy met NoDo update. Zoals je kan zien: absoluut geen banding.

Afbeeldingslocatie: http://www.hoekstras.nl/Images/Unite@Trophy.JPG

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:40:
12 a 13 uur, met 3G aan, 1 mail account die om het uur synced, +- 45min muziek +-30min internet, op medium brightness... +- 13 smsjes

enja bluetooth staat uit

SIGH!!!!

edit:

kan ik op een of andere manier de batterij kalibreren?
Ruil je Trophy nou eens om.

FWIW M'n vrouw heeft sinds kort ook een Trophy. Ze heeft inmiddels een keer 5 dagen(werkweek) met een volle accu gedaan en toen was de accu nog niet leeg. Alles aan behalve 3G. Haar oude Nokia 6310i, dus met gelijke mate van gebruiken, was sneller leeg vertelde ze me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:38

H.Boss

Hugo Boss

Ik ervaar het zelf ook dat de batterijduur redelijk kort is.

Ik heb net een 2200mah batterij voor de HTC 7 Trophy besteld. Dat is wel een groot verschil hoop ik met de 1300mah. ik zal mijn ervaringen delen hier.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste