*soort van dagboekje*
Een aantal weken geleden heb ik mijn oude Orc warrior weer opgepakt en geleveld naar 80. Het healen met mijn shaman begon een beetje te vevelen, omdat het wij eenvoudig is en ik meestal stond te dpsen ermee.
Echter was de wachtrij voor een random HC DPS elke keer gemiddeld 13 minuten omdat Blackout een gebrek heeft aan tanks.
Nadat mijn warrior de 80 had aangetikt heb ik hem wat geld geleend van mijn Shaman. Een beetje basis gear gekocht en alsnog als DPS de benodigde hcs gaan doen voor gear.
Na een korte tijd kon en vooral veel lezen over tanken ben ik als tank een HC ingegaan met de mededeling dat het mijn eerste keer tanken was. Gelukkig had ik een zeer behulpzame healer, alleen de DPS was niet zo vriendelijk. Maarja, daar zijn meerdere meningen over geschreven.
Ik had van internet een prot build gejat, echter was deze niet optimaal.
Toen had ik hier een aantal paginas terug een post gelezen van een tauren warrior. (ben helaas zijn naam vergeten) 1/0/35 spec. Ik moet hierbij ook even mijn dank uitbrengen, ideaal!
-Edit- Het was Darkunreal Met zijn post op 26 oktober.
Inmiddels nu bijna een maand aan het tanken, en mn eerste vragen voor ICC gekregen. Echter had ik hiervoor op dat moment geen tijd.
Gisteravond was fenomenaal. Ik ging een Random HC in, kwam in The pit terecht. Echter waren 2 van de 3 bosses al neer en bleek dat de vorige tank echt een ramp was. De DPS en healers hadden dus al een k*t gevoel over tanks, en toen kwam ik als newbie binnen. Dan voel je je toch niet zo prettig.. Ze waren op het punt dat je door die tunnel moet en het ijs op je valt. Hierin waren ze al 3x gewiped. Het lukte mij om het in 1x goed te doorlopen en iedereen was enthousiast. De jongens die meededen deden echt ziekelijk veel DPS en de healer gebruikte bijna geen mana en hield iedereen vol. Perfect. Ik kan me voorstellen dat het voor de vorige tank lastig was threat te houden met die gasten.. ongelofelijk wat ging dat trash snel neer.
Toen hebben we de boss neergehaald en heb ik gevraagd of iedereen zin had om nog wat meer te gaan farmen. Zowel de healer als 2 dps hadden hier wel zin in.
We kwamen terecht in the Nexus.. De spirit zat er goed in en het was echt een gezellige groep.
Nadat we in the nexus alle bosses ruim voor de record kill neer hadden was iedereen echt aan het lachen en iedereen wou meer! Zo hebben we nog 4 hcs gedaan. Helaas was alleen de mage van mijn server, en zal ik die andere gasten helaas niet meer tegen komen. Maar dat was echt voor het eerst een leuke random groep. Het kan dus wel!
In ieder geval zal ik mijn tank niet meer verlaten. Want nondeju wat is dit leuk. Het is zo veel werk om voldoende aggro te houden. Zoveel beter dan alleen maar klikken op de healbot. (dit is op zondag ochtend natuurlijk wel lekker...

)
En uiteraard, niet langer dan 13 seconden wachten voor een random group!!
Hierbij een link naar mijn Character.
http://eu.wowarmory.com/c...cn=Bochel&gn=Team+Brewery
Graag ontvang ik tips en/of opmerkingen van mede tanks over mijn gear of andere dingen.
Let aub niet op de naam, deze is 5 jaar geleden gebruikt voor een Orc..
Ik moet nu alleen nog de shoulder en Head enchanten. Maar hiervoor heb ik meer REP nodig..
Iemand tips voor de tussentijd?
-edit- Ik ga vanavond Ymirjar Gloves halen. Ik had hier gisteravond net niet genoeg JP voor..
[
Voor 2% gewijzigd door
kleefei op 01-11-2010 09:31
. Reden: Update van gear/naam van mijn held ]