Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 230 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:55:
[...]

Blijkbaar heb je toch een rechtstreeks lijntje naar GC. Vorige week al waren er meldingen op MMO Champion dat prot paladins worden aangepast.

Een korte samenvatting:
- Holy shield slam is niet meer 120% maar nog maar 60% AP en krijgt geen buff meer van vengeance. Dat alleen al moet genoeg zijn om PvP voor prot te killen aangezien ze geen damage meer doen.
- Holy Shield geeft geen 15% block meer, maar geeft 10% fysieke damage reduction. Het wordt dus veel moeilijker om 102.4% avoidance te halen. Dat houdt in dat je zelfs als melee de prot pallies moet kunnen raken.
- Mastery geeft nog maar 2.25% block ipv 3%. Dit moet het aantrekkelijker maken om mastery te nemen volgens Blizzard. Maar als ik dit vergelijk met de masteries van de andere tank klassen dan komen de paladins er maar slecht van af.
Mastery van dk's = :3 Ik bedoel maar, die heal komt heel geod van pas, en ik las ergens dat je binnenkort runestrike kan spammen zonder dodge/parry.

Gisteren uiteindelijk na heel lang moeten wachten heb ik de kingslayer titel gehaald. Ik blij. Verder niet veel meer gedaan behalve zorgen dat ik ook nog de chef titel krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
HStyles schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:55:
Vandaag wat pvp geprobeert als mutilate rogue

kan je 4 woorden geven

" Mutilate pvp is dood "

het is weer terug zoals op lvl 70 waar je eindeloos gekite word zonder cooldowns te hebben

ze moeten prep echt naar tier 1 of tier 2 verplaatsen want dit is gewoon triest :'(
Respeccen naar Sub: Ambush, Kidney Shot, Shadow Dance, Ambush = WIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Menace_1981 schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:07:
[...]

Respeccen naar Sub: Ambush, Kidney Shot, Shadow Dance, Ambush = WIN
Zojuist heb ik vernomen dat ook zulke rogues het onderspit delven tegen prot paladins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
patrickos85 schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:12:
[...]

Zojuist heb ik vernomen dat ook zulke rogues het onderspit delven tegen prot paladins :+
Rule number 1: Choose your fight wisely ;)

Gewoon lekker sappen (liefst 2x achter elkaar) die gasten en de cloth verderop aanpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
*soort van dagboekje*

Een aantal weken geleden heb ik mijn oude Orc warrior weer opgepakt en geleveld naar 80. Het healen met mijn shaman begon een beetje te vevelen, omdat het wij eenvoudig is en ik meestal stond te dpsen ermee.
Echter was de wachtrij voor een random HC DPS elke keer gemiddeld 13 minuten omdat Blackout een gebrek heeft aan tanks.

Nadat mijn warrior de 80 had aangetikt heb ik hem wat geld geleend van mijn Shaman. Een beetje basis gear gekocht en alsnog als DPS de benodigde hcs gaan doen voor gear.
Na een korte tijd kon en vooral veel lezen over tanken ben ik als tank een HC ingegaan met de mededeling dat het mijn eerste keer tanken was. Gelukkig had ik een zeer behulpzame healer, alleen de DPS was niet zo vriendelijk. Maarja, daar zijn meerdere meningen over geschreven.

Ik had van internet een prot build gejat, echter was deze niet optimaal.
Toen had ik hier een aantal paginas terug een post gelezen van een tauren warrior. (ben helaas zijn naam vergeten) 1/0/35 spec. Ik moet hierbij ook even mijn dank uitbrengen, ideaal!

-Edit- Het was Darkunreal Met zijn post op 26 oktober.

Inmiddels nu bijna een maand aan het tanken, en mn eerste vragen voor ICC gekregen. Echter had ik hiervoor op dat moment geen tijd.

Gisteravond was fenomenaal. Ik ging een Random HC in, kwam in The pit terecht. Echter waren 2 van de 3 bosses al neer en bleek dat de vorige tank echt een ramp was. De DPS en healers hadden dus al een k*t gevoel over tanks, en toen kwam ik als newbie binnen. Dan voel je je toch niet zo prettig.. Ze waren op het punt dat je door die tunnel moet en het ijs op je valt. Hierin waren ze al 3x gewiped. Het lukte mij om het in 1x goed te doorlopen en iedereen was enthousiast. De jongens die meededen deden echt ziekelijk veel DPS en de healer gebruikte bijna geen mana en hield iedereen vol. Perfect. Ik kan me voorstellen dat het voor de vorige tank lastig was threat te houden met die gasten.. ongelofelijk wat ging dat trash snel neer.
Toen hebben we de boss neergehaald en heb ik gevraagd of iedereen zin had om nog wat meer te gaan farmen. Zowel de healer als 2 dps hadden hier wel zin in.

We kwamen terecht in the Nexus.. De spirit zat er goed in en het was echt een gezellige groep.
Nadat we in the nexus alle bosses ruim voor de record kill neer hadden was iedereen echt aan het lachen en iedereen wou meer! Zo hebben we nog 4 hcs gedaan. Helaas was alleen de mage van mijn server, en zal ik die andere gasten helaas niet meer tegen komen. Maar dat was echt voor het eerst een leuke random groep. Het kan dus wel! :*)

In ieder geval zal ik mijn tank niet meer verlaten. Want nondeju wat is dit leuk. Het is zo veel werk om voldoende aggro te houden. Zoveel beter dan alleen maar klikken op de healbot. (dit is op zondag ochtend natuurlijk wel lekker... 8)7 )

En uiteraard, niet langer dan 13 seconden wachten voor een random group!! >:)

Hierbij een link naar mijn Character.
http://eu.wowarmory.com/c...cn=Bochel&gn=Team+Brewery

Graag ontvang ik tips en/of opmerkingen van mede tanks over mijn gear of andere dingen.

Let aub niet op de naam, deze is 5 jaar geleden gebruikt voor een Orc.. ;)

Ik moet nu alleen nog de shoulder en Head enchanten. Maar hiervoor heb ik meer REP nodig..
Iemand tips voor de tussentijd?

-edit- Ik ga vanavond Ymirjar Gloves halen. Ik had hier gisteravond net niet genoeg JP voor..

[ Voor 2% gewijzigd door kleefei op 01-11-2010 09:31 . Reden: Update van gear/naam van mijn held ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:16:
[...]

Rule number 1: Choose your fight wisely ;)

Gewoon lekker sappen (liefst 2x achter elkaar) die gasten en de cloth verderop aanpakken :P
haha dat doet mischien geen Dmg maar is enorm annoying als je CC breakers op de CD staan :) en door iemand tijdelijk buiten gevecht te stellen zorg je er ook voor dat ie elders niet inzetbaar is en draag je ook je steentje bij aan de War Effort :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 06:23:
heb op dit moment geen toegang tot de armory maar hoeveel resilience/PvP gear heb je? en zo ja wat is je Hit rating? en je class? ( /wave prot pally here and we aint invinceble coz thats invinceble is the horse of arthas :P )

p.s. nog 5k kills te gaan voor de 100k achievement :D
0 resi en 0 pvp gear. De prot pala ook overigens :P Beiden level 72 op dat moment ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:47:
[...]

0 resi en 0 pvp gear. De prot pala ook overigens :P Beiden level 72 op dat moment ^^
Dan zou in principe het één het ander weg moeten cijferen meestal als ik zulk soort rare encounters heb check ik altijd even mijn combat log om te kijken waarmee de vijand de cutting edge had en waarom ik verloor op zo'n manier..

"je hebt pve gear dus dan neem ik aan dat je ook over de vereiste 5% hit rating zit voor PvP "

maar nog iets gezien?(veel Dodge,Blocked,Missed?) want wel raar hoor dat je gewoon geen dmg deed tegen een andere niet maximaal gegearde/gelevelde tegenstander in pve gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er toch maar voor gekozen een preoder van battle.net te nemen voor Cataclysm. Dat je met iDeal kon betalen wist ik niet, super handig. Zeker weten dat ik er klaar voor ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
patrickos85 schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:20:
[...]

Ticket gemaakt voor dit probleem? misschien dat ze wel iets voor je kunnen doen want je bent toch wel saved en algalon staat als killed?
Algalon staat als gekilled ja, en ik ben inderdaad saved.
Heb een ticket aangemaakt gistere om 2100 ofz en staat nu nog op pending >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
kleefei schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:25:
Gisteravond was fenomenaal. Ik ging een Random HC in, kwam in The pit terecht. Echter waren 2 van de 3 bosses al neer en bleek dat de vorige tank echt een ramp was. De DPS en healers hadden dus al een k*t gevoel over tanks, en toen kwam ik als newbie binnen. Dan voel je je toch niet zo prettig.. Ze waren op het punt dat je door die tunnel moet en het ijs op je valt. Hierin waren ze al 3x gewiped. Het lukte mij om het in 1x goed te doorlopen en iedereen was enthousiast. De jongens die meededen deden echt ziekelijk veel DPS en de healer gebruikte bijna geen mana en hield iedereen vol. Perfect. Ik kan me voorstellen dat het voor de vorige tank lastig was threat te houden met die gasten.. ongelofelijk wat ging dat trash snel neer.
Toen hebben we de boss neergehaald en heb ik gevraagd of iedereen zin had om nog wat meer te gaan farmen. Zowel de healer als 2 dps hadden hier wel zin in.
Dat stukje in de tunnel is niet zo heel moeilijk. Zorg er voor dat je af en toe heel even stil staat om geheald te worden en verder snel doorlopen. :P Op de twee verzamelplekken een challenging shout om de restjes bij elkaar te halen. Even wat aoe en je hebt de aggro weer volledig. Dat stuk ervoor met 4 van die losse groepen met een aantal casters er tussen is vele malen moeilijker om te tanken. Pfew, daar heb ik al een aantal keer om mogen wipen als warrior tank.
Ik moet nu alleen nog de shoulder en Head enchanten. Maar hiervoor heb ik meer REP nodig..
Iemand tips voor de tussentijd?
Die rep heb je zo als je de de tabard van de argent crusade gebruikt. Ik zou nog ff wachten voor de head enchant. Wmb zit je prima in de gear.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:55:
Blijkbaar heb je toch een rechtstreeks lijntje naar GC. Vorige week al waren er meldingen op MMO Champion dat prot paladins worden aangepast.
Maar ook warrior verliest zijn 100% block, wat nu 25% afaik gaat worden met 'over de cap' dat wordt omgezet naar critical blocks.

Waarom hadden ze niet gewoon Holy Shield in orginele waarde kunnen houden? Maar iets langere cooldown zoals Consecration of dergelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
@kleefei als je straks gaat raiden zal ik toch voor een andere prot spec gaan op je warrior. zie ook mijn profiel: http://eu.wowarmory.com/c...lvermoon&cn=Flats&group=2

ben normaal fury overigens, maar ik tank regelmatig ook ICC25HC.

Wat betreft de rep, dailys doen van sons of hodir (als het kan, anders zit de startquest richting die dailies in K3) en voor argent crusade tabart kopen, of als dat nog niet kan wat quests voor hun doen. als je een paar heroics heb gelopen heb je genoeg rep om de enchants te kunnen kopen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

HStyles schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:55:
Vandaag wat pvp geprobeert als mutilate rogue

kan je 4 woorden geven

" Mutilate pvp is dood "

het is weer terug zoals op lvl 70 waar je eindeloos gekite word zonder cooldowns te hebben

ze moeten prep echt naar tier 1 of tier 2 verplaatsen want dit is gewoon triest :'(
Valt best mee hoor... het vergt alleen wat meer aanpassings vermogen, zo als jij het omschrijft is het nou ook weer niet..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:23:
[...]

Maar ook warrior verliest zijn 100% block, wat nu 25% afaik gaat worden met 'over de cap' dat wordt omgezet naar critical blocks.

Waarom hadden ze niet gewoon Holy Shield in orginele waarde kunnen houden? Maar iets langere cooldown zoals Consecration of dergelijk.
ja klopt daar hoor ik al meer pallies over,onze BG/Arena healer mist voornamelijk zijn sacred shield ability(als ik de naam goed heb,die semi bubble van 1 minuut en verdwijnt na een x aantal schade te hebben opgevangen) die ikzelf ook erg mis,had er vroeger als retridin (voor patch 4.0.1.) nog talentpoints voor in de prot tree om hem te versterken..

nu heb ik dat gemis deels opgevangen die die emblem of frost trinket met 200+ stam erop en een 2min cd ability die +/- 6K dmg migiteert..
en tja holy shield mis ik ook in zn oorspronkelijke vorm..al moet ik zeggen dat ie in BG's best vaak procced!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou waar het erop leek dat met Brewfest de mounts alleen op mijn 'classic' toons kreeg, heb ik nu alleen maar de HH mount op mijn later gecreerde toons gekregen zelfs tot 3 keer toe.

Hopelijk krijg ik een GM zover dat deze de mount wil overzetten naar mijn 'Main'.

Ook waar ik tot vervelens toe de squashling kreeg heb ik deze nooit gehad op mijn main, en dit was het enige voor de Hallowed achievement.

Voorderest weinig gedaan, rustig aan wachten op Cata...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mektheb schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:16:
[...]

Algalon staat als gekilled ja, en ik ben inderdaad saved.
Heb een ticket aangemaakt gistere om 2100 ofz en staat nu nog op pending >.<
keep your fingers crossed! :)

Gisteravond op mijn paladin nog in ICC geweest. Ik kon mee met mijn oude guild die 10/12 op hc hebben. Meegedaan op Rotface en Sindra op heroic en het was even wennen aan het niveau. Rotface was een eitje. Tenminste, ik en nog 10 anderen waren levend toen hij neerging, de rest lag de grond te knuffelen :+
Daarna Sindra. 1e keer had ik in P3 iceblock op mij, was ik ff vergeten weg te lopen O-)
Een hoop tries gehad en beste was op 4% met 23 man. Als we 1 of 2 dps meer hadden gehad was ze neer geweest!

Msschien dat ik toch maar weer serieuzer ga raiden. Dat mis ik toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:42:
Nou waar het erop leek dat met Brewfest de mounts alleen op mijn 'classic' toons kreeg, heb ik nu alleen maar de HH mount op mijn later gecreerde toons gekregen zelfs tot 3 keer toe.

Hopelijk krijg ik een GM zover dat deze de mount wil overzetten naar mijn 'Main'.

Ook waar ik tot vervelens toe de squashling kreeg heb ik deze nooit gehad op mijn main, en dit was het enige voor de Hallowed achievement.

Voorderest weinig gedaan, rustig aan wachten op Cata...
ik heb helaas net zoals met het brewfest geen mount gescoord,wel iedere dag gedaan maar heb genoeg van die Squashlings om een fruitcorso te starten haha maarja volgend jaar beter :)

waar ik wel van baal is dat ik die ZG-tiger nog steeds niet heb en doe hem de laatste 2 jaar iedere keer als de lockout weer voorbij is..en de tijd begint te dringen voor mij en vele andere farmers.

blizz heeft wel gezegt dat als zij daar de mogelijk voor zien dat ze de mount weer op een later tijdstip mogelijk in het spel zouden kunnen brengen maar dat wil ik eerst wel eens zien gebeuren dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:30:
ja klopt daar hoor ik al meer pallies over,onze BG/Arena healer mist voornamelijk zijn sacred shield ability(als ik de naam goed heb,die semi bubble van 1 minuut en verdwijnt na een x aantal schade te hebben opgevangen) die ikzelf ook erg mis,had er vroeger als retridin (voor patch 4.0.1.) nog talentpoints voor in de prot tree om hem te versterken..

nu heb ik dat gemis deels opgevangen die die emblem of frost trinket met 200+ stam erop en een 2min cd ability die +/- 6K dmg migiteert..
en tja holy shield mis ik ook in zn oorspronkelijke vorm..al moet ik zeggen dat ie in BG's best vaak procced!
Ook in PvE is hij bijna altijd up, maar 'off the table' kom ik niet gemakkelijk meer. Maar 2,25% ipv 3% om mastery aantrekkelijker te maken? :? Dat is toch een nerf van je mastery?

Nee, dan blijft DK mastery veruit de beste, nu ook de Feral flinke klappen gaat krijgen.

Ik was juist weer begonnen met mn pala tank, mede omdat Warrior gewoon totaal niet meer interessant is, ze maken de classes wel bizar saai op het moment. Het is een wedstrijd van bijna enkel crits, heb je een crit heb je damage en heb je agro. Geen crits, gemiddeld DPS class haalt je dan in no time in.

Rogue van het weekend 4 lvls omhoog gekregen, overgestapt naar Sub, meer dan stealth -> ambush doe ik niet, 90% van de tijd is het gewoon een 1-shot kill (1900 dmg op lvl47). Ga deze maar naar 80 brengen, mischien dan nog wat tijd over voor mn mage en heb ik nog voor Cata alle classes op 80 :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2010 10:50 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Nu online
HawVer schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:16:
[...]

Dat stukje in de tunnel is niet zo heel moeilijk. Zorg er voor dat je af en toe heel even stil staat om geheald te worden en verder snel doorlopen. :P Op de twee verzamelplekken een challenging shout om de restjes bij elkaar te halen. Even wat aoe en je hebt de aggro weer volledig. Dat stuk ervoor met 4 van die losse groepen met een aantal casters er tussen is vele malen moeilijker om te tanken. Pfew, daar heb ik al een aantal keer om mogen wipen als warrior tank.

[...]

Die rep heb je zo als je de de tabard van de argent crusade gebruikt. Ik zou nog ff wachten voor de head enchant. Wmb zit je prima in de gear.
Haha inderdaad! Dat stukje ervoor is inderdaad echt een ziek stukje.. De damage die je krijgt kreeg ik op mijn shaman ook moeilijk bij gehealed. Het is een mooie uitdaging ;)
En inderdaad, als je halverwege bent even een Shout en alles staat op je. Piece of cake.

Bedankt voor de tip van die tabard, ik zal hem vanavond even halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
patrickos85 schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:43:
[...]

keep your fingers crossed! :)

Gisteravond op mijn paladin nog in ICC geweest. Ik kon mee met mijn oude guild die 10/12 op hc hebben. Meegedaan op Rotface en Sindra op heroic en het was even wennen aan het niveau. Rotface was een eitje. Tenminste, ik en nog 10 anderen waren levend toen hij neerging, de rest lag de grond te knuffelen :+
Daarna Sindra. 1e keer had ik in P3 iceblock op mij, was ik ff vergeten weg te lopen O-)
Een hoop tries gehad en beste was op 4% met 23 man. Als we 1 of 2 dps meer hadden gehad was ze neer geweest!

Msschien dat ik toch maar weer serieuzer ga raiden. Dat mis ik toch wel :)
indeed maar betwijfel het hoor.

Maar volgende week zondag ga ik toch weer want dan moet ik nog wat keepers killen voor me ironbound, en ik denk we dan vast wel weer ff algalon mee pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Nu online
DrFlash schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:26:
@kleefei als je straks gaat raiden zal ik toch voor een andere prot spec gaan op je warrior. zie ook mijn profiel: http://eu.wowarmory.com/c...lvermoon&cn=Flats&group=2

ben normaal fury overigens, maar ik tank regelmatig ook ICC25HC.

Wat betreft de rep, dailys doen van sons of hodir (als het kan, anders zit de startquest richting die dailies in K3) en voor argent crusade tabart kopen, of als dat nog niet kan wat quests voor hun doen. als je een paar heroics heb gelopen heb je genoeg rep om de enchants te kunnen kopen.
Thx voor de tip van de tabard, ik ga hem vanavond even oppikken :*)

Wat betreft die prot spec, waarom heb je increased healing gekozen? Hebben de healers zon moeite in ICC?

Ik ben met Hodir bijna revered. (ik wil zeker exalted aantikken, al is het voor de mounts! haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:48:
[...]

Ook in PvE is hij bijna altijd up, maar 'off the table' kom ik niet gemakkelijk meer. Maar 2,25% ipv 3% om mastery aantrekkelijker te maken? :? Dat is toch een nerf van je mastery?
Ja helemaal mee eens..geld voor mij ook en ik vond het gewoon zonde om mastery te gaan reforgen voor de pvp,laat gewoon de stats op mn uitrusting staan zoals ie is,dan heb ik liever wat meer crit en om de rest een beetje te compenseren heb ik gewoon wat extra stamina gesocket aangezien de base value vd andere stats voldoende zijn voor in pvp imo(pve uiteraart ander verhaal),hou mezelf zo rond de 50k hp.
Rogue van het weekend 4 lvls omhoog gekregen, overgestapt naar Sub, meer dan stealth -> ambush doe ik niet, 90% van de tijd is het gewoon een 1-shot kill (1900 dmg op lvl47). Ga deze maar naar 80 brengen, mischien dan nog wat tijd over voor mn mage en heb ik nog voor Cata alle classes op 80 :P
haha ja dat heb ik idd al ontdekt op mn mage alt van lvl 42 :P je favoriete doelwit clothies? zie je ineens zo'n rogue in highspeed modus voorbij sjeezen en random clothies oneshotten met zn ambush..ziek haha!
maar hoop niet dat ze protection al teveel gaan veranderen,speelstijl van nu bevalt me wel..meestal genoeg leven over om een vlag te verdedigen voor de reinforcements arriveren :) ook een aanval inleiden gaat prima,alleen nog wel jammer dat retri zo veranderd is..die speelstijl vond ik al fijn vanaf vanilla (ja in de retlol tijd) en het werd alleen maar beter (en soms iets te goed uiteraart) maar nu bevalt de manier van spelen mijn niet meer,de veranderde protection tree echter wel met name de mana issues die waren opgelost en de utility tegen healers/casters maken het voor mij in pvp DE spec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Clothies neermeppen ftw! :D Echt ziek, stealth, sprint, shadowstep, WHOOMP dooie clothie :D

Imho horen tanks ook amper dood te gaan, dat hun damage nu wat te hoog is, is dat wat jammer. Maar ik doe soms wat duels tegen clothies, warlocks knallen mij toch echt in enkele seconde neer. In andere MMO is er wat meer mass-PvP, waar ik met mijn tank rustig 4-5 man op me kan hebben. Goed, gooien met zakdoekjes zou meer damage doen, maar ik voel me daar wel volwaardig tank.

Grootste fout van Prot Pala, het onmogelijk maken van SoCommand :(

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:03:
Clothies neermeppen ftw! :D Echt ziek, stealth, sprint, shadowstep, WHOOMP dooie clothie :D

Imho horen tanks ook amper dood te gaan, dat hun damage nu wat te hoog is, is dat wat jammer. Maar ik doe soms wat duels tegen clothies, warlocks knallen mij toch echt in enkele seconde neer. In andere MMO is er wat meer mass-PvP, waar ik met mijn tank rustig 4-5 man op me kan hebben. Goed, gooien met zakdoekjes zou meer damage doen, maar ik voel me daar wel volwaardig tank.

Grootste fout van Prot Pala, het onmogelijk maken van SoCommand :(
Frost mages ook ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
kleefei schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:55:
[...]
Wat betreft die prot spec, waarom heb je increased healing gekozen? Hebben de healers zon moeite in ICC?
Een paar redenen,

- bazen in icc slaan hard, zeker op heroic, je maat het de healers makkelijker
- minder hoeven te healen betekend op de langere gevechten geen healers die OOM zijn (zeker op LK is dat nog wel eens een probleem)
- Het zijn punten die bij mij 'over' zijn. als je er over na denkt voegt het stunnen van een extra target in een raid weinig toe, misschien op trash maar dat geeft over het algemeen toch al geen problemen, daarbuiten is de stun van charge dusdanig kort dat het zowiezo weinig toevoegd. En die 5 rage kan me gestolen worden :P

Wat betreft de andere keuzes:

- (wel) impeding victory, zorgt ervoor dat ik treat hou als half de DPS groep staat te 'executen' als tank nu ook een execute skill erbij is wel handig om ze voor te blijven.
- (geen) incite. Als tank gebruik je nouwelijks heroic strike, is een van je minst belangrijke abilities heeft dus geen zin om daar een damage increase op te gooien welke ook nog eens 2 punten kost
- (geen) Safeguard. Als ik sta te tanken heb ik echt geen tijd om iemand te intercepten. is wederom leuk voor trash, maar in de huidige content dus volledig zinloos.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klote shield dat ze hebben :P Ik ga nooit 1 op 1, ik laat altijd wat mensen vechten, en ik schiet random links en rechts om wat neer te maaien. Bij voorkeur de healers of warlocks, de rest is niet vaak een 1shot wonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:23:
[...]
Dat klopt. Maar de auto over cap convert zorgt er voor dat mastery altijd goed blijft voor een warrior. En warriors krijgen nu meer block+critical block voor hun mastery punten. Volgens de blue quote op MMO champion gaan de meeste warriors er zelfs op vooruit.
Om nog even te vergelijken, warriors kregen 100% dat gaat nu naar 25%. Paladin kregen 15% dat gaat nu naar 0%.
Omdat het dan hetzelfde systeem is als dat van de warriors, behalve dat het een stuk slechter is omdat het de critical blocks niet heeft.

Druids krijgen een automatisch schild bij iedere crit die ze doen dat alle damage verminderd. DK's krijgen bij iedere heal die ze doen een schild dat damage verminderd. Warriors krijgen block en critical block, dit werkt alleen tegen fysieke damage, maar critical wordt steeds beter. Paladins krijgen alleen block en dit werkt net zoals bij warriors alleen op fysieke damage.
De enige tank klasse die geen voordeel heeft bij het stacken van mastery is de paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Nu online
DrFlash schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:09:
[...]

Een paar redenen,

- minder hoeven te healen betekend op de langere gevechten geen healers die OOM zijn (zeker op LK is dat nog wel eens een probleem)
- Het zijn punten die bij mij 'over' zijn. als je er over na denkt voegt het stunnen van een extra target in een raid weinig toe, misschien op trash maar dat geeft over het algemeen toch al geen problemen, daarbuiten is de stun van charge dusdanig kort dat het zowiezo weinig toevoegd. En die 5 rage kan me gestolen worden :P

- (wel) impeding victory, zorgt ervoor dat ik treat hou als half de DPS groep staat te 'executen' als tank nu ook een execute skill erbij is wel handig om ze voor te blijven.
- (geen) incite. Als tank gebruik je nouwelijks heroic strike, is een van je minst belangrijke abilities heeft dus geen zin om daar een damage increase op te gooien welke ook nog eens 2 punten kost
- (geen) Safeguard. Als ik sta te tanken heb ik echt geen tijd om iemand te intercepten. is wederom leuk voor trash, maar in de huidige content dus volledig zinloos.
wow.. Goed verhaal. Ontzettend bedankt voor je reactie, heb m even naar mezelf gemaild ;)
Ik ga er vanavond even mee aan de slag. Inderdaad, ik gebruik heroic strike alleen als ik echt teveel rage over heb, en de rest op cooldown staat. Echter vind ik die charge op dit moment wel erg nuttig, zeker aangezien ik vooral veel HC's doe. het geeft toch behoorlijk wat threat waardoor ik op dat moment mn focus op een andere kan leggen. En die rage kom ik, zeker in het begin bij trash, vaak te kort. Zeker omdat sommige dpsers meteen voluit gaan nuken waardoor ik vaak abilities moet gebruiken als cleave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
DrFlash schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:09:
[...]

Een paar redenen,

Bedankt voor je toelichting. :)

- Incite, eens, heroic strike is overrated.
- Safeguard, ook eens, als een clothie aggro heeft moet ie naar de tank toe lopen. Dan pik je hem zo weer op. Dat is verreweg het beste. Als je je trash verlaat om één target op te pikken dan kan je het vergeten.
- Voor raiden zou ik zeker Field Dressing gebruiken. Maar voor hc's zeker niet.
1. Je bent snel overgeard. Healing is toch al een neuspeuter klus in hcs. Waarschijnlijk heb je daarom ook voor victory rush gekozen.
2. Extra punten in damage stoppen levert meer aggro op waar healing minder belangrijk is.

Ik heb de extra punten in Blizt gestopt om extra snel van trash naar trash te kunnen met extra rage. Rage is mijn eeuwige probleem. Misschien komt het ook wel doordat ik altijd bovenaan sta in activity. Verder heb ik mijn punten in Cruelty gestopt omdat ik al tabbend shield slam zo lekker vind. :D

armory:
http://eu.wowarmory.com/c...=Warsnor&gn=DutchTwilight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[...]
Sub rogues zijn echt serieus overpowered in de lvl 30 tot 59 brackets.
Mijn rogue is nu ook lvl 47 en clothies worden echt met 1 ambush de grond in gestampt. Ambush crit soms voor 2200 echt niet normaal meer.
Plate blijft lastiger, daar moet je toch wel Premeditation en Shadowstap - Ambush - 5 combo Eviscerate, en dan is ie nog niet altijd neer.
Nadeel is wel dat zodra je uit stealth bent je ook zo neer bent.
Leukste blijft toch wel het sappen van mensen. Leuk om te zien dat sommigen echt in paniek raken en anderen er erg rustig onde blijven. Het mooiste is toch wel het sappen en killen van andere rogues.

Wou gisteren voor de wrecking ball achievement gaan (20 killing blows zonder dood te gaan), ben bij de 20 maar geen achievement. Blijk ik hem al te hebben. duh

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 06:23:
[...]
Ooow dan doe je toch iets niet helemaal goed denk ik :)

Holy en Ret pallies gaan ook een stuk sneller neer dan voor 4.0.1.
Ik ben ook best een nublet in PvP, nu helemaal omdat ik voorheen Assassination was en nu Subtelty. Dus weer een andere manier van aanvallen leren voor mij, merk nog dat ik vaak voor de makkelijke manier kies ipv de juiste. Langzaam wordt het beter. ;)

Maar nog even over die paladin, al rennende kon hij dispellen, healen, bubbelen. Die gast ging meerdere malen van 20% naar weer 80% HP, hoe hij dat deed geen idee. Maar ik ben niet zo 'imba' dat ik 30k hp in één haal omlaag breng op een plate. Ik denk dat het een Holy paladin was, want d'r zat ook een Retri paladin in en die kon ik wel neerhalen zonder al te veel problemen. Maargoed, ik mis ook nog behoorlijk wat skills om goed te zijn met een rogue. Maar Subtelty is echt wel fun, en als je het goed kunt spelen erg dodelijk.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
v
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:17:
[...]

Klote shield dat ze hebben :P Ik ga nooit 1 op 1, ik laat altijd wat mensen vechten, en ik schiet random links en rechts om wat neer te maaien. Bij voorkeur de healers of warlocks, de rest is niet vaak een 1shot wonder :P
Gisteren samen met een priest achter een mage aangegaan in de deeprun tram. Waren mooi beide dood. Skijtmages. :X Is er ook een addin die mages markt voor mij als warrior? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
@kleefei en @hawfer, Er is nogal een verschil in gear en ook waar we het voor gebruiken, ik raid icc25 heroic als fury of tank en ook beide specs zijn daarvoor gegeared en specced.
Heroics doe ik als fury (signen als tank) en zelfs healers die net om de hoek komen kijken hebben geen problemen om mij levend te houden, 10-12k DPS in heroics is niet raar voor mij dus dat kan best :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Zertaxka schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:40:
[...]

Mijn rogue is nu ook lvl 47 en clothies worden echt met 1 ambush de grond in gestampt. Ambush crit soms voor 2200 echt niet normaal meer.
Plate blijft lastiger, daar moet je toch wel Premeditation en Shadowstap - Ambush - 5 combo Eviscerate, en dan is ie nog niet altijd neer.
Leukste blijft toch wel het sappen van mensen. Leuk om te zien dat sommigen echt in paniek raken en anderen er erg rustig onde blijven. Het mooiste is toch wel het sappen en killen van andere rogues.

Wou gisteren voor de wrecking ball achievement gaan (20 killing blows zonder dood te gaan), ben bij de 20 maar geen achievement. Blijk ik hem al te hebben. duh
Heb nu een lvl 69 rogue en het is inderdaad echt fun.

Met name het sappen van 1 speler zorgt er vaak voor dat er vervolgens 2 of 3 anderen van hun mount stappen en flink gaan aoe'en. Dan sta ik van een afstandje te kijken en kom dan later dichterbij om er weer eentje te sappen c.q. te killen als de anderen weer weg zijn. Sappen zorgt er wel voor dat er lekker wat mensen bezig zijn met het zoeken naar mij wat weer ten goede komt voor ons verdedigende of aanvallende team (WSG).

Van het weekend echt een leuke actie: was in WSG, EFC is samen met een ander bovenin hun base. Ik kom, SAP de ander, Ambush de EFC, Shadow Dance, Ambush, pak de flag, Vanish, Sprint en ben weg voor de anderen me kunnen killen. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zertaxka schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:40:

Ik zit vaak gewoon in een hoekje, target uitkiezen en ambush goed plannen. Leukste is vaak nog een plate die er dan 2 weet neer te krijgen en daarna happy op de vlag afstapt, om nog geen 2 meter ervoor een ambush te krijgen :+

Wel jammer dat vanish 3 minuten cooldown heeft, ik gebruik alleen vaker rupture ipv kidney, zolang je een berg dots heb lopen (glyphed hamorrhage) kan je het daarna op een rennen zetten en hopen dat ze alsnog neer gaan door de dots, denk dat daarom ik mn warlock ook zo leuk vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Gelukkig vreet ik rogues op voor ontbijt op m'n warrior, alleen (frost) mages and (affli) locks zijn nog vervelend, mages kiten me de hele BG door en affli locks sloop ik over het algemeen wel om vervolgens zelf 10 minuten later dood neer te vallen door de dots die doortikken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:43:
[...]

Ik ben ook best een nublet in PvP, nu helemaal omdat ik voorheen Assassination was en nu Subtelty. Dus weer een andere manier van aanvallen leren voor mij, merk nog dat ik vaak voor de makkelijke manier kies ipv de juiste. Langzaam wordt het beter. ;)

Maar nog even over die paladin, al rennende kon hij dispellen, healen, bubbelen. Die gast ging meerdere malen van 20% naar weer 80% HP, hoe hij dat deed geen idee. Maar ik ben niet zo 'imba' dat ik 30k hp in één haal omlaag breng op een plate. Ik denk dat het een Holy paladin was, want d'r zat ook een Retri paladin in en die kon ik wel neerhalen zonder al te veel problemen. Maargoed, ik mis ook nog behoorlijk wat skills om goed te zijn met een rogue. Maar Subtelty is echt wel fun, en als je het goed kunt spelen erg dodelijk.
Nublet,Noob,Goon zijn allemaal van die nare woorden die bij mij iets negatiefs oproepen haha :)
Je bent een beginnende PvPer laten we het daar maar op houden en daar is niks ergs aan hoor :)
ik PvP al een poosje en leer ook nog steeds nieuwe dingen,lukt je iets niet of heb je met bepaalde classes/zaken moeite dan moet je wel gaan uitzoeken hoe dat komt natuurlijk zodat je jezelf kan verbeteren.
mensen die dat nooit doen of denken dat ze onoverwinnelijk zijn,zijn makkelijke prooien voor jou of als ze aan jouw zijde meevechten een blok aan je been!

aan je omschrijving te lezen heb je een holy paladin tegenover je gehad en die zijn uitstekend uitgerust omzichzelf in leven te houden..de reden dat ik denk dat het een Holy paladin is omdat de enige 2 heals die een protection paladin lopend kan casten "lay on hands" en "Word of Glory" zijn :

Lay on hands healed je Hp balk in één keer vol maar heeft een lange cooldown en Word of glory is gebaseert op holy power (wat net als je combo points stacked to max 3 holy power) maar dat kan een prot pally nooit een keer of 3 achter elkaar van 20%-->80% healen aangezien hij over het algemeen over veel hp beschikt en word of glory zo gemiddeld rond de 12k healed met 3 combo points.
dus dan kom je al gauw op een holy paladin terecht :)

In je eentje is een holy paladin echt een bitch om te vermoorden maar als je bijv. samen met een andere class speeld wordt ie al een stuk makkelijker :D dan is het jouw taak voornamelijk om hem op de juiste momenten te interupten zodat je hem samen met je maatje snel en efficient af kan maken :D het gaat in zo'n geval dus niet om wie hem killed of hoe maar wel dat het zo snel mogelijk gebeurd!

Ik gebruik voor healers en casters voornamelijk de :

Avengers Shield(3 sec silence)-->DPS-->Stun-->DPS-->Dood.. tactiek

Die heb ik erg effectief bevonden en ook dat doe ik in combinatie met meestal een arms of fury warrior omdat ik als prot pally het ook van mijn crits moet hebben haha maar als ie onder de 20% HP komt is het meestal gedaan met het aangezien mijn hammer of wrath als een gek Crit tegenwordig...

Maar mijn tip aan jou is toch wel dat je gewoon lekker de Bg's in moet duiken met wat vrienden en al gaande je ervaring op doet :) gewoon gaan met die banaan en als je tegen dingen aanloopt die regelmatig misgaan of je niet aanstaan zoek dan met de hulp van je combat log op wat er nou precies gebeurde :) nieuwe specs uitproberen kan ook geen kwaad alhoewel de ene meer geschikt is voor pvp dan de andere maakt het niet uit wat voor spec je kiest zolang die specc in jouw ogen de fijnste specc is om mee te spelen :D

Fight ---> Analyze ---> Improve ---> Conquer

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Het is inderdaad een nerf. Maar je bent verplicht veel meer in mastery steken om effectief te zijn. Blizzard vertaald dit er naar dat het nu aantrekkelijker is.
Nee, dan blijft DK mastery veruit de beste, nu ook de Feral flinke klappen gaat krijgen.
Masteries die altijd actief zijn en dan ook nog een goed effect hebben blijven het beste. De feral mastery blijft goed zelfs na nerfs.
Ik was juist weer begonnen met mn pala tank, mede omdat Warrior gewoon totaal niet meer interessant is, ze maken de classes wel bizar saai op het moment. Het is een wedstrijd van bijna enkel crits, heb je een crit heb je damage en heb je agro. Geen crits, gemiddeld DPS class haalt je dan in no time in.
Ik vind paladin tanken op het moment leuker dan het was. Nu heb ik de keuze tussen twee finishers als ik drie holy power heb. Voor deze patch had ik gewoon geen keuze. Jammer genoeg hebben ze Shor flink generfd, dus volgende patch blijft er geen keuze meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Ik heb mijn holy offspec vanmorgen ingeruild voor een protection offspec, en ik vind het echt alles behalve saai. Langzaam ben ik ook steeds meer DPS gear gaan dragen, ik gebruik 2x Prot T10 voor de HotR bonus, en de Ret T10 bonus voor 5% increased damage. Voor de rest allemaal DPS gear met uitzondering van 1 tank trinket:

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&cn=Trezorier

Ik vind het echt super, de DPS op trash is dankzij Vengeance hoger dan als ik in retribution spec zou rondlopen :') Meer dan 14-15k op een simpele trashpack is geen uitzondering. Daarbij is protection eindelijk van die oersaaie 969 rotatie af. Voor de rest speelt prot/ret eigenlijk voor 80% hetzelfde.

Divine Storm / Hammer of the Righteous
Templar's Verdict / Shield of the Righteous
Art of War proc / Grand Crusader proc
etc.

Aggroproblemen is trouwens onmogelijk in een random HC. Ik denk dat zonder righteous fury zelfs makkelijk aggro te houden is, met vengeance zit je echt ruim boven de andere DPS. Heb net een paar randoms gedaan en dan zit ik als tank vaak tegen of over de 50% damage done van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RichardvdD schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:28:
Aggroproblemen is trouwens onmogelijk in een random HC. Ik denk dat zonder righteous fury zelfs makkelijk aggro te houden is, met vengeance zit je echt ruim boven de andere DPS. Heb net een paar randoms gedaan en dan zit ik als tank vaak tegen of over de 50% damage done van de groep.
Lekker vergelijking met gear bijna 2x beter dan mijn spul :P Zit er een lock of mage met ICC HC gear tussen, ga ik niet eens meer moeite doen om agro op te bouwen, gewoon taunt op cooldown gooien :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Nu online
@ richard

Ik ben niet zo thuis in Paladins, maar raak jij niet OOM als je snel door een instance gaat?
Ik zie dat je POS heel snel bent doorlopen, maar toch vraag ik me af of je dan wel eens moet stoppen..?

Raad jij Paladins aan boven Warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:31:
[...]

Lekker vergelijking met gear bijna 2x beter dan mijn spul :P Zit er een lock of mage met ICC HC gear tussen, ga ik niet eens meer moeite doen om agro op te bouwen, gewoon taunt op cooldown gooien :P
Alsof aggro houden nodig is op een random heroic in dit soort gevallen: pew pew -> next! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

kleefei schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:43:
@ richard

Ik ben niet zo thuis in Paladins, maar raak jij niet OOM als je snel door een instance gaat?
Ik zie dat je POS heel snel bent doorlopen, maar toch vraag ik me af of je dan wel eens moet stoppen..?

Sinds 4.0.1 is mana al helemaal geen issue niet meer. pre 4.0.1 moest je Divine plea blijven laten lopen, wat inhield een melee hit elke 15 seconden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

garagaholic schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:44:
Alsof aggro houden nodig is op een random heroic in dit soort gevallen: pew pew -> next! :P
Het gros wel, toch zijn er irritante momenten wat zelfs een leuke wipe kan veroorzaken (HoS kruising, HoL grote room na lightning boss, FoS caster trashpack), ik blijf ook veel liever bij parties die allemaal rond mijn gear zitten, die 30seconde sneller in een heroic lig ik niet echt wakker van. (zeker niet als je bij binnenkomst al 'GOGOGOGOGOGO' beginnen te schreeuwen).

Nee, de mentaliteit van DPS zie ik met Cataclysm (waar je dus schijnbaar ook op je agro moet gaan letter) echt niet veranderen, hunters en rogues worden grote vriendjes van Tanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ richard

nee door de changes van patch 4.0.1. ben je niet meer afhankelijk van Divine Plea en hoef je deze niet meer up te houden om je mana een beetje te behouden(was ook het grote probleem in pvp dat je steeds OOM was)

nu krijg je simpel door het gebruik van bepaalde spells mana terug en heb je daarnaast ook nog eens divine plea (heb hem in pvp nog niet nodig gehad) masterlijk gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Als ik de vrijheid mag nemen om daar op te reageren. Ik lees daar heel uiteenlopende verhalen bij. Sommige zweren bij de warrior en sommige zweren bij de palladin. De meest gehoorde reactie is, de paladin is beter voor trash tanken en de warrior beter voor single target bossen. Op internet heb je ook filmpjes waarin de dk, warrior en paladin met elkaar worden vergeleken. De eindconclussie was in dat filmpje, de warrior leuker vanwege de uitdaging en de paladins krijgen het wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:49:
[...]

Het gros wel, toch zijn er irritante momenten wat zelfs een leuke wipe kan veroorzaken (HoS kruising, HoL grote room na lightning boss, FoS caster trashpack), ik blijf ook veel liever bij parties die allemaal rond mijn gear zitten, die 30seconde sneller in een heroic lig ik niet echt wakker van. (zeker niet als je bij binnenkomst al 'GOGOGOGOGOGO' beginnen te schreeuwen).

Nee, de mentaliteit van DPS zie ik met Cataclysm (waar je dus schijnbaar ook op je agro moet gaan letter) echt niet veranderen, hunters en rogues worden grote vriendjes van Tanks :P
zellfs zonder rogues/hunters kan ik met mijn DK tank meer dan genoeg aggro houden. ook op beter dan ik gegearde mensen. het is een kwestie van je class goed kennen en goed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:52:
[...]
Als ik de vrijheid mag nemen om daar op te reageren. Ik lees daar heel uiteenlopende verhalen bij. Sommige zweren bij de warrior en sommige zweren bij de palladin. De meest gehoorde reactie is, de paladin is beter voor trash tanken en de warrior beter voor single target bossen. Op internet heb je ook filmpjes waarin de dk, warrior en paladin met elkaar worden vergeleken. De eindconclussie was in dat filmpje, de warrior leuker vanwege de uitdaging en de paladins krijgen het wel erg makkelijk.
Wat dit een oud filmpje toevallig? Paladin tanken is namelijk complexer geworden sinds de laatste patch en gaat in cataclysm nog complexer worden. Je moet nu keuzes maken wat te doen met je holy power en je hebt procs waar je op kunt reageren. Het is niet meer de oude 9696 rotatie waar je gewoon door heen kunt rammen.

Het verschil tussen trash tanken en boss tanken tussen paladins en warriors is al zo oud. Dat was in TBC inderdaad zo, maar dat is sinds WOTLK al lang niet meer het geval.

als ik naar mijn gilde kijk, dan tanken de dps warriors in dps gear in dps spec de heriocs. Dan vraag ik mij af waar precies de uitdaging zit. Het wordt tijd voor de volgende expansie.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

patrickos85 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:02:
zellfs zonder rogues/hunters kan ik met mijn DK tank meer dan genoeg aggro houden. ook op beter dan ik gegearde mensen. het is een kwestie van je class goed kennen en goed gebruiken :)
Ik vraag me dan echt af wat er nu nog te leren valt dit principe. Voor mij is het heel simpel, heb ik een crit heb ik agro, geen crit, agro kwijt. En dan zit ik toch tegen de bijna 10k TPS (volgens omen).
Ik vraag me dan echt af wat er nu nog te leren valt dit principe. Voor mij is het heel simpel, heb ik een crit heb ik agro, geen crit, agro kwijt. En dan zit ik toch tegen de bijna 10k TPS (volgens omen).
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:03:
Wat dit een oud filmpje toevallig? Paladin tanken is namelijk complexer geworden sinds de laatste patch en gaat in cataclysm nog complexer worden. Je moet nu keuzes maken wat te doen met je holy power en je hebt procs waar je op kunt reageren. Het is niet meer de oude 9696 rotatie waar je gewoon door heen kunt rammen.
Prot heeft maar 2 keuzes voor Holy Power, self-heal met shield (daar is een healer voor), of Shield of the Righteous (elke 3 sec een extra threath, of stacken om 1x veel op te bouwen). Je moet soms vooruit denken mocht je stacks hebben, om ze toch maar op de volgende mob te gebruiken, maar meer 'complexiteit' zie ik echt niet bij Prot Pala's.

Daarnaast is huidige content vs gear zo bizar uit balans dat er weinig nuttig meer over te zeggen is.

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
In 4.0.1 krijg je mana terug via je Judgement, en 3% als je blocked of dodged. De mana van de judgement alleen al is meer dan voldoende om constant genoeg mana te hebben. Ook voor de patch was mana geen probleem, en zeker niet alleen afhankelijk van divine plea.

Vóór de patch kreeg je ook mana terug als je een aanval wist te blokken/dodgen, en je kreeg mana terug van divine plea, en ten slotte kreeg je mana terug als er heals op je gecast werden (5% van de heal kreeg je als mana terug oid). Dat betekende dat als je er voor zorgt dat je veel pullt of veel damage krijgt (door met je rug naar de mobs toe te gaan staan, of door veel dps items te dragen), je ook meer healing nodig had en dus ook meer mana terugkreeg. Maar dat is allemaal niet meer aan de orde en hoef je totaal niet meer op je mana te letten in de nieuwe patch, waarschijnlijk omdat blizzard denkt dat het al moeilijk genoeg is om 3 holy power in de gaten te houden :+

En de vraag wat nou leuker is kan ik niet echt beantwoorden. Een warrior heb ik niet op lvl80, maar ik vind dat het echte grote verschil tussen de manier van tanken voor de meeste classes wel gelijk getrokken is. Je hebt nu geen echte 'AoE' tank meer. Vroeger was dat echt de paladin, maar een warrior doet het tegenwoordig net zo goed.

Zelf heb ik voor de paladin gekozen voor de hybride class. Tanken, healen, dpsen, met één druk op de knop wissel je van rol en ik vind het alledrie super leuk om te doen. Heb vanaf lvl1 tot en met de release ICC getanked, daarna een raiding guild gejoined als DPS, en tussendoor vaak gehealed als offspec, het heeft allemaal erg veel variatie in de rol die je hebt waardoor het eigenlijk nooit KAN vervelen. O+

[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 01-11-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:49:
[...]

Het is inderdaad stukken fijner tanken met een groep die dezelfde gear heeft. Belangrijker is vaak overigens dat je dezelfde 'mindset' hebt, hetzelfde idee over dungeon runnen zeg maar. Waar de ene overgearde DPS als een dolle begint te schreeuwen, te pullen en te pushen om zsm door een dungeon te gaan, heeft een andere meer geduld en geeft waar nodig soms ook nog eens aanwijzingen aan anderen.

Zou wel verschil zijn in mentale volwassenheid oid :P. Je ziet overigens ook wel vaak dat de tweede categorie uit de wat grotere, meer gerenommeerde guilds komen. Vaak de guilds die 18+ en over 't algemeen wel volwassenheid etc eisen van hun mensen. Ook dat is overigens geen garantie, want er zijn natuurlijk voldoende uitzonderingen. Maar ik weet van mijn guild dat één van de belangrijkere regels is dat we als spelers zijnde ons óók naar de rest van de wereld (buiten de guild) normaal, vriendelijk en behulpzaam moeten gedragen, anders vliegen we d'r gewoon uit :o. Stukje Guild PR zou je 't kunnen noemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:06:
[...]

Zit je op 1 target aan de 10k tps of is het aoe? Vaak zat heb je natuurlijk de dps die een willekeurige mob rushed, nuked en boos wordt wanneer hij aggro krijgt.

Hoe jij tanked weet ik niet dus kan er geen commentaar opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:56:
[...]

Ik zit vaak gewoon in een hoekje, target uitkiezen en ambush goed plannen. Leukste is vaak nog een plate die er dan 2 weet neer te krijgen en daarna happy op de vlag afstapt, om nog geen 2 meter ervoor een ambush te krijgen :+

Wel jammer dat vanish 3 minuten cooldown heeft, ik gebruik alleen vaker rupture ipv kidney, zolang je een berg dots heb lopen (glyphed hamorrhage) kan je het daarna op een rennen zetten en hopen dat ze alsnog neer gaan door de dots, denk dat daarom ik mn warlock ook zo leuk vind :P
Waarom Kidney Shot/Rupture ? Als je als sub rogue eerst Premeditation (2 gratis combo points op je target), Shadowstep en dan Ambush (weer 2 combo points). Heb je zo 4 (en als je je target al langer getarged hebt,heb je kans op meer combo points zonder iets te doen. Iets met talents) of 5 combo points op je target. Een 5 combo point Eviscerate hit ook voor 1000 of meer. Dat is 3200 damage in een 1 seconde. Target dood? Zo ja ga weg van de combat en ga terug in stealth voor de vo.gende. Zo niet sprint als een dolle weg en stealth of in het uiterste geval Vanish. En als je Vanish gebruikt hebt, is Premeditation/Shadowstep al weer van cooldown dus kan je achtervolgers/of diegene die je niet neer kreeg weer te pakken nemen.
Als rogue kan je anderen vrij makkelijk te pakken nemen, maar zelf ben je (zolang je niet in stealth bent) net zo kwetsbaar. Daarom wil je tijd uit stealth zoveel mogelijk beperken.

En ik moet zeggen dat Ret Paladins vrij makkelijk te killen zijn in PvP op dit moment. 12k Ice Lance in een Deep Freeze en je krijgt er zo 3 als je in een Deep Freeze zit. Zelfde met all andere casters.
Als holy ben je echter bijna niet te killen. De enige die het je moeilijk kunnen maken zijn Shadow Priests (OP dots!), Prot paladins (insane damage met interrupts) en Balance Druids (alleen als die gespecced zijn in de AoE silence).
Laatst net Wintergrasp gedaan, neem de portal in Dalaran naar Ironforge. Normaal trek ik dan mijn PvE gear weer aan. Deze keer niet en maar goed ook. Halverwege richting de AH komt er een Horde Sahdow Priest voorbij. Dus ik laat hem gaan,maar hij dismount en doet Vamperic Plague en gelijk die horror stun. Wordt vrolijk verder gedot en weer gesilenced terwijl ik me wil healen. En gewoon 3/4 van mijn health kwijt zijn in 3a4 seconden. En dat op 1300 resilience. Toen maar gebubbeld en rocket boots naar de AH. Hoezo Dots zijn een beetje overpowered.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikkah
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-07-2024
Eindelijk wordt het toch eens duidelijk...

Ik ben "Insane in the Membrane"

Afbeeldingslocatie: http://img829.imageshack.us/img829/4259/insanemd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Als het een kwestie van je class kennen is, vertel dan maar hoe ik als warrior agro moet houden op het moment dat dps los gaat als je net bij de trash bent.
Thunderclap geeft geen agro meer, cleaven zonder agro is niet mogelijk en moet eerst een rend doen en daarna thunderclap om een dot op iedere mob te krijgen. Voordat ik een rend + thunderclap gaan doen, ben ik de helft van de mobs dus al kwijt.

En nog een vraag over de mastery, wat moet je op-offeren als warrior-tank om je mastery te verhogen.
Strenght is nodig als DPS-increase, hit nodig voor het raken van bosses, dus het enigste waar ik op kan besnibbelen volgens mij is crit.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kikkah schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:41:
Eindelijk wordt het toch eens duidelijk...

Ik ben "Insane in the Membrane"

[afbeelding]
Feli, net op tijd ;).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
sabriel schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:44:
[...]

Als het een kwestie van je class kennen is, vertel dan maar hoe ik als warrior agro moet houden op het moment dat dps los gaat als je net bij de trash bent.
Thunderclap geeft geen agro meer, cleaven zonder agro is niet mogelijk en moet eerst een rend doen en daarna thunderclap om een dot op iedere mob te krijgen. Voordat ik een rend + thunderclap gaan doen, ben ik de helft van de mobs dus al kwijt.

En nog een vraag over de mastery, wat moet je op-offeren als warrior-tank om je mastery te verhogen.
Strenght is nodig als DPS-increase, hit nodig voor het raken van bosses, dus het enigste waar ik op kan besnibbelen volgens mij is crit.
als de dps van seconde 1 tekeer gaat hebben er weinig een kans van slagen. warriors hebben toch shockwave wat aggro geeft? Ik weet niet hoe met een warrior te tanken, maar die taunt dat mobs 10% minder dmg doet geeft toch aggro?

ik hoor wel van meer warriors dat ze problemen hebben met tanken, het zou dus best kunnen zijn dat je gelijk hebt en dat er iets niet goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
[...]
Ik draai nu een tijdje met een lock mee in de dungeons en merk dat het vrij eenvoudig is om de aggro van de tank af te pakken. Gewoon single target mijn dots plaatsen en drain life spammen. Voila ik heb de mob op mij. Moraal, het moet van twee kanten komen. Als je als dps netjes de tank assist dan moet je van goede huize komen om de aggro af te pakken. Als ik met de guild meega heb ik nooit aggro problemen (op wat kleine details na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
HawVer schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:09:
[...]

Ik draai nu een tijdje met een lock mee in de dungeons en merk dat het vrij eenvoudig is om de aggro van de tank af te pakken. Gewoon single target mijn dots plaatsen en drain life spammen. Voila ik heb de mob op mij. Moraal, het moet van twee kanten komen. Als je als dps netjes de tank assist dan moet je van goede huize komen om de aggro af te pakken. Als ik met de guild meega heb ik nooit aggro problemen (op wat kleine details na)
Nja, probleem is wel een beetje dat je als tank tegenwoordig wel moet tabben wil je een klein beetje aoe-threat opbouwen. Gewoon nuken op 't eerste target van de tank zal dan ook niet altijd het gewenste resultaat hebben :). Iedereen aan de omen en target switchen/terughouden als je over-aggroed lijkt me de beste optie in cata ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:21
Tank op een lvl 80 paladin en op een nu lvl 57 warrior alt, heb eerder beperkt op een lvl 80 druid getankt, kan endgame nog niet vergelijken dus. Maar mijn 2 cent:

Paladin heeft nog steeds veel burst threat en geeft me met low lvl raidgear (laten we zeggen gemiddeld iLvl 245 oid) geen enkel probleem in dungeons of raids met threat, mana of wat dan ook. Je toolbox is duidelijk en zeer effectief. De warrior heeft voor het gevoel een nog grotere toolbox, meer mogelijkheden, meer opties, meer utiliteit. Charge alleen al is een verschrikkelijk fijne ability als je jaren op een paladin speelt. Je moet in dungeons iets harder werken om alles op te pakken, maar dat maakt het alleen maar leuker. Victory rush is zwaar overpowered op dit level :P Rage, tja. Daar moet ik aan wennen. Zit nu een beetje rond de BRD range, een dungeon met het manko dat er een groot level verschil is tussen het begin en het eind. Op de "groene" mobs kom ik nu al in de rage problemen als ik het niet zuinig aandoe. Kan me voorstellen dat dat endgame met raidgear ook snel zo is.

Als ik tanken op de paladin, druid en warrior vergelijk, dan vind ik de druid het minst. Mist een stukje veelzeidigheid. Paladin en warrior komen er goed vanaf. Endgame durf ik niets over te zeggen, zou me niet verbazen als de warrior dan net voor de paladin gaat kruipen. (en voor degenen die van mijn paladin in de war raken: Ja, ik heb twee level 80 paladins)

Dagboekje van de warrior voor wie er in geïnteresseerd is: was rustig de alliance kant nog eens aan het bekijken voordat de wereld in brand vliegt. Heel veel oude instances gedaan, en nooit echt problemen met het tanken gehad. Nu ik in de buurt van de level 60 kom toch maar eens met een scheef oog naar de old school raids gaan kijken. Nog even doorbijten voor de laatste 3 levels, dan hopen op een boost ofzo. Heb attunement voor MC al geregeld (als tank kan je goed bepalen waar wie naar toe gaat :)) en BWL moet ook geen probleem zijn. Tevens een thorium brotherhood projectje gestart, smel dark iron quest gedaan (beiden duur zonder main op die realm :P), met in het achterhoofd een niet nader te noemen wapen met upgrade mogelijkheid. Heb nog een week of wat :) Als je een toon op Darkspear hebt en wat kingsblood kan missen of MC nog een wil doen, laat het me weten!

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
[...]
Op tank gear zit over het algemeen Hit, expertise, Dodge en parry als groene stats, Hit wil je genoeg van hebben, expertise ook. dodge of parry kan je vervangen voor mastery over het algemeen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:06:
[...]
[...]
Niet om het een of ander maar 10k threat is echt niet veel meer tegenwoordig. Onze prot warrior zit boven de 20k.
Prot heeft maar 2 keuzes voor Holy Power, self-heal met shield (daar is een healer voor), of Shield of the Righteous (elke 3 sec een extra threath, of stacken om 1x veel op te bouwen). Je moet soms vooruit denken mocht je stacks hebben, om ze toch maar op de volgende mob te gebruiken, maar meer 'complexiteit' zie ik echt niet bij Prot Pala's.
Op dit moment zijn er maar twee keuzes, maar dat zijn twee keuzes meer dan er voor deze patch waren. En na Cataclysm komt daar nog een keuze bij. Je moet wel weten wanneer en hoe deze te gebruiken voor het beste effect. Combineer dit met een proc waarbij je ook moet weten hoe deze te gebruiken. Volgens Elitist Jerks is het nu makkelijker om juist minder threat te doen ipv meer threat door verkeerd gebruik van de threat moves.
Ik voorspel dat we in Cataclysm een duidelijker verschil gaan zien tussen slechte en goede tanks. Aangezien threat een belangrijkere rol gaat spelen. En we niet langer de 9696 rotatie hebben die iedere idioot perfect kan doen.

Jouw voorbeeld van een Shor iedere drie seconden is een heel mooi voorbeeld van slecht gebruik van holy power. Een Shor van 1 holy power doet gewoon geen threat en is slechter dan bijna iedere andere skill die je kunt gebruiken. De enige reden om een 1 holy power Shor te doen is om Holy Shield te activeren.

Of je het nu niet wilt of niet kunt zien, de huidige versie van de prot paladin is complexer dan de oude van voor deze patch. En daarmee is deze voor mij ook leuker geworden om te spelen.
Daarnaast is huidige content vs gear zo bizar uit balans dat er weinig nuttig meer over te zeggen is.
Dit klopt. Ik kijk ook uit naar Cataclysm. Nieuwe gear nieuwe balans, alles nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik zou graag dit spel willen spelen, maar is het echt nodig om alle uitbreidingen te kopen om een beetje up to date te zijn of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Montsubai schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:59:
Ik zou graag dit spel willen spelen, maar is het echt nodig om alle uitbreidingen te kopen om een beetje up to date te zijn of?
Het is niet nodig om meteen alle uitbreidingen te kopen. Dit kan in stappen gedaan worden, echter zijn er ook dingen waar rekening mee gehouden moeten worden.

World of Warcraft - Standaard nodig
The Burning Crusade - Deze is pas nodig wanneer je level 58/60 bent. Echter wanneer je wil beginnen met Blood Elf of Draenei, moet je hem meteen kopen.
// Tegenwoordig is er ook een Battlechest daar zit WoW + TBC in. In de meeste gevallen is dit goedkoper, dus raad ik je daarom aan om de Battlechest te halen.
Wrath of the Lich King - Deze is pas nodig wanneer je level 68/70 bent. Echter wanneer je wil spelen met Death Knight, is WoTLK ook verplicht, daarnaast is het ook verplicht om één level 55 character te hebben om Death Knight te unlocken.
Cataclysm - Deze is pas nodig vanaf level 78/80. Echter wil je beginnen met Goblins / Worgens, moet je hem kopen.

Dus het ligt aan jou wat je wil. Wanneer je Goblins / Worgens wil spelen, zou je ze allemaal moeten kopen, wil je gewoon beginnen met een oude race, kan je Battlechest alleen aanschaffen.

[ Voor 88% gewijzigd door Metian op 01-11-2010 16:14 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:31:
[...]
Op tank gear zit over het algemeen Hit, expertise, Dodge en parry als groene stats, Hit wil je genoeg van hebben, expertise ook. dodge of parry kan je vervangen voor mastery over het algemeen.
Het volgende komt van de paladin website dus het kan voor warriors iets anders zijn.

Bij 21.6%/21.4% dodge/parry (deze nummers kunnen er iets naast zitten) treedt de DR in werking en wordt ieder punt meer dus minder effectief. Het beste is om eerst de hit en expertise boven de cap om te zetten naar mastery. En daarna dodge en parry terwijl je dodge en parry op de minimum percentages houdt voor dat DR optreedt.

Mocht je zover komen dat je avoidance capped bent, dan kun je er aan denken om wat minder mastery en wat meer dodge en parry te doen. Dit laatste geldt waarschijnlijk niet voor warriors omdat critital block altijd goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Metian schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:05:
[...]
.....
Wat heb je, wanneer nodig
WoW - Standaard nodig om te kunnen beginnen
TBC - Wanneer je level 58 bent of wanneer je meteen wil beginnen met Blood Elfs / Draenei's
WoTLK - Wanneer je level 68 bent of wanneer je wil beginnen met Death Knight ( je moet echter eerst wel een character van level 55 hebben ).
Cataclysm - Wanneer je level 78 bent of wanneer je wil beginnen met Goblins / Worgens.
Waar je wel op moet rekenen is dat je een paar gigabytes/uren aan patches moet downloaden. Of direct van de battle.net de gepatchete clients downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Montsubai schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:59:
Naast het lijstje van Metian, als je 'up to date' bedoelt als mee kunnen gaan in huidig content.. Dan ja, moet je alle uitbreidingen kopen.
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:59:
Niet om het een of ander maar 10k threat is echt niet veel meer tegenwoordig. Onze prot warrior zit boven de 20k.
Een warrior heeft ook een enorm stuk sterkere single target TPS, en over welk soort praten we dan? ICC HC tank, of een 232 geared?

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Hmm krijg net een vage inlog error dat mijn pre-paid op zou zijn. Niet dat ik het gebruik.
En het opnieuw instellen van de auto incasso werkt ook niet meer. Zijn er meer die er nu last van hebben?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

barfieldmv schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:12:
[...]

Waar je wel op moet rekenen is dat je een paar gigabytes/uren aan patches moet downloaden. Of direct van de battle.net de gepatchete clients downloaden.
Inderdaad. Was dit vergeten te melden. Daarom is het volgens mij ook verstand om gewoon online de client binnen te halen, wanneer je je account op Battle.net heb + de game gekoppeld is aan je account.

Als het goed is, pak je dan meteen de 4.0.0 client, echter wanneer je de CDs gebruikt. Moet je eerst nog veel patches downloaden/installeren.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:59:
[...]

[...]

Op dit moment zijn er maar twee keuzes, maar dat zijn twee keuzes meer dan er voor deze patch waren. En na Cataclysm komt daar nog een keuze bij. Je moet wel weten wanneer en hoe deze te gebruiken voor het beste effect. Combineer dit met een proc waarbij je ook moet weten hoe deze te gebruiken. Volgens Elitist Jerks is het nu makkelijker om juist minder threat te doen ipv meer threat door verkeerd gebruik van de threat moves.
Ik voorspel dat we in Cataclysm een duidelijker verschil gaan zien tussen slechte en goede tanks. Aangezien threat een belangrijkere rol gaat spelen. En we niet langer de 9696 rotatie hebben die iedere idioot perfect kan doen.

Jouw voorbeeld van een Shor iedere drie seconden is een heel mooi voorbeeld van slecht gebruik van holy power. Een Shor van 1 holy power doet gewoon geen threat en is slechter dan bijna iedere andere skill die je kunt gebruiken. De enige reden om een 1 holy power Shor te doen is om Holy Shield te activeren.

Of je het nu niet wilt of niet kunt zien, de huidige versie van de prot paladin is complexer dan de oude van voor deze patch. En daarmee is deze voor mij ook leuker geworden om te spelen.

[...]

Dit klopt. Ik kijk ook uit naar Cataclysm. Nieuwe gear nieuwe balans, alles nieuw.
Uiteindelijk voelt het voor mij nog steeds als een rotation, dit komt denk ik vanwege het feit dat je nog steeds op basis van cooldowns je skills gebruikt ondanks de 3 'finishers' in totaal straks. M.i. is warrior tanking op dat vlak wat interessanter. Ik zou bij de paladin eigenlijk ook wel wat willen zien waarbij je moet reageren op dodge/parries e.d. van je target of wanneer jij zelf dodged/parried/blockt, dat maakt het geheel wat interactiever. Of de encounters moeten gewoon interessanter worden. Desondanks ben ik het er wel mee eens dat het er wel leuker op is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:06:
[...]

Het volgende komt van de paladin website dus het kan voor warriors iets anders zijn.

Bij 21.6%/21.4% dodge/parry (deze nummers kunnen er iets naast zitten) treedt de DR in werking en wordt ieder punt meer dus minder effectief. Het beste is om eerst de hit en expertise boven de cap om te zetten naar mastery. En daarna dodge en parry terwijl je dodge en parry op de minimum percentages houdt voor dat DR optreedt.

Mocht je zover komen dat je avoidance capped bent, dan kun je er aan denken om wat minder mastery en wat meer dodge en parry te doen. Dit laatste geldt waarschijnlijk niet voor warriors omdat critital block altijd goed blijft.
Denk dat het niet zozeer van de class afhangt meer van de gear die je hebt, ik was met mn tank gear expertise capped (30 exp, 26 nodig) hit capped voor yellow (10%, 7 nodig voor yellow cap) maar niet voor white (27%). had ong 30% dodge en 30% parry)

na de reforging waar ik op 1 item exp weggehaald heb om op 26 te komen, vervolgens heb ik dodge en parry weggehaald deze hangen nu op 18 en 17% resp. daartegenover is alles mastery geworden aangezien ik al aan alle benodigde caps zat.

Voor elke class zit er wel wat verschil in, maar uiteindelijk komt het rekensommetje wel op hetzelfde neer.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:13:
Een warrior heeft ook een enorm stuk sterkere single target TPS, en over welk soort praten we dan? ICC HC tank, of een 232 geared?
ICC HC single target boss fight. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat bedoel ik ;) Mijn 10k TPS komt uit gewoon dungeon geared gear, rest van mijn points gaan naar Holy/Retri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:32:
[...]
Uiteindelijk voelt het voor mij nog steeds als een rotation, dit komt denk ik vanwege het feit dat je nog steeds op basis van cooldowns je skills gebruikt ondanks de 3 'finishers' in totaal straks.
Het verschil met de oude situatie is dat je nu keuzes kunt maken. Je kunt de holy power inderdaad alleen als finisher gebruiken en dan strikt in de rotatie. Maar ik heb het idee dat als je dat doet je niet het maximale uit je paladin haalt. En dat gaat ook het verschil tussen de goede en de minder goede tanks zijn.
M.i. is warrior tanking op dat vlak wat interessanter. Ik zou bij de paladin eigenlijk ook wel wat willen zien waarbij je moet reageren op dodge/parries e.d. van je target of wanneer jij zelf dodged/parried/blockt, dat maakt het geheel wat interactiever. Of de encounters moeten gewoon interessanter worden. Desondanks ben ik het er wel mee eens dat het er wel leuker op is geworden.
Ik heb het ook alleen over paladin tanking en vergelijk het niet met warriors. Je krijgt dan heel snel welles nietes spelletjes en mensen die vinden dat hun klasse beter is dan de andere en moeilijker te spelen en complexer en dus is de andere niet complex en dus zijn ze beter enz enz enz.

Als je alleen naar de prot paladin kijkt en kijkt naar wat er is veranderd in de laatste patch dan is het een stuk beter geworden. Ik hoop dat ze nog verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net maar even cataclysm besteld via de blizzard site, moet nu 720mb aan data downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat mij niet om beter, want ik heb niet echt moeite met tanken over het algemeen en paladins hebben het wat dat betreft sowieso niet echt zwaar. Ik heb het over de fun. En dat is nu beter dan er voor, maar naar mijn idee kan het nog wat minder 'rigide' dan het nu is.

Overigens, ik ben het met je eens dat je word of glory ook tussendoor kunt gebruiken voor een holy shield proc, maar dat is dan ook wel het enige alternatief voor een 3x holy power finisher op dit moment. En ik denk dat een 1x holy power inquisition het ook niet gaat trekken tegenover een snelle HotR, dus je blijft denk ik toch in de situatie zitten dat je 'over het algemeen' 3x holy power zult willen hebben.

Hopelijke verzinnen ze nog wat meer dingen zoals divine plea die wat holy power moet gaan genereren bij casten. (op PTR nu?) Of nog mooier, kans op het krijgen van 2x holy power of bepaalde andere procs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:49:
Als je alleen naar de prot paladin kijkt en kijkt naar wat er is veranderd in de laatste patch dan is het een stuk beter geworden. Ik hoop dat ze nog verder gaan.
Beter in term van vrijheid/keuzes, absoluut. Echter mijn 'funfactor' van de Paladin is ook enigzins weg, waar je eerst dmv je build andere keuzes kon maken (SoCommand/corruption, party shield), is dat nu enkel nog van de beschikbare skills geworden.

Crusader tegen Hammer, enkel als Crusader een betere threath-modifier zou hebben, zou ik Crusader nog single target gebruiken, maar op dit moment (met 232 tank wapen) doet HotR gewoon meer damage, ook single target (43% weapon plus goeie 1300 dmg, terwijl Crusader enkel 1200ish dmg doet).

Word of Glory is eigelijk de vroegere absorb shield (proc, 600dmg absorb ofzo?), welke compleet optioneel was en eigelijk hoofdzakelijk gebruikt werd door Holy. In 90% van de gevechten ga ik geen 9sec opbouw weggooien aan een aborb shield, die in mijn geval een krappe 8k dmg kan aborben, terwijl ik ook een enorme vracht threat en damage kan uitdelen (crit gaat tegen de 12k op het moment).

Per saldo sta ik nog steeds met HotR te spammen, judgement, wrath en shield op cooldown, consecration als extra.

Nu de damage van SotR naar beneden gaat (60% AP?), hoop ik wel dat ze dus de snelheid waarmee je Holy Power kan opbouwen via andere procs laten lopen. (nu heb je dacht ik nog T10 4P voor Devine, 10sec 15% block ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:54:
ik heb net maar even cataclysm besteld via de blizzard site, moet nu 720mb aan data downloaden.
Ging lekker snel bij mij. ^O^ En fijn dat ik nu niet afhankelijk ben van winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

[...]

zorgen dat je er al staat voordat de dps er staat :D (ga dus als je met een trashgroup bezig bent, en er is nog 1 mob up met 80 - 60% hp.. loop alvast naar de volgende groep. De dps'ers zullen de laatste mob neernuken, en daarna pas naar de volgende group gaan... maar dan sta jij d'r allang te rend'en en te thunderclappen :D)

en krijg je daar geen mogelijkheid voor.. geen paniek.. laat de dps gewoon lekker nuken.. na 3x kapot gaan.. zullen ze zich wel bedenken :) (je moet ook niet altijd je party willen redden als tank.. af en toe kan dat gewoon niet met die idiot dps'ers)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Nibbz schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:22:
[...]

zorgen dat je er al staat voordat de dps er staat :D (ga dus als je met een trashgroup bezig bent, en er is nog 1 mob up met 80 - 60% hp.. loop alvast naar de volgende groep. De dps'ers zullen de laatste mob neernuken, en daarna pas naar de volgende group gaan... maar dan sta jij d'r allang te rend'en en te thunderclappen :D)

en krijg je daar geen mogelijkheid voor.. geen paniek.. laat de dps gewoon lekker nuken.. na 3x kapot gaan.. zullen ze zich wel bedenken :) (je moet ook niet altijd je party willen redden als tank.. af en toe kan dat gewoon niet met die idiot dps'ers)
Als ze echt zo hard nuken hoef je niet eens te tanken. Met een fatsoenlijke healer kom je een heel eind. Afgelopen tijd gewoon in DPS gear + tank spec lopen tanken op m'n DK, eitje om agro te houden en eigenlijk nooit in gevaar van doodgaan. :)

Gewoon lekker van gear switchen dus en agro is geen enkel probleem. Healer mana is al helemaal geen issue meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
luitjes, wtf is dit voor gezeur dan.

Zit lekker in een dungeon, leuke groep, gaat de healer ineens op alles NEED klikken, om vervolgens de items te disenchanten, vind ik dus niet echt eerlijk dus zeg ik er wat van loopt tie te kutten van "im dis so i need mats"
dus ik fuuuuuuuu..dan need ik ook cause "i need cause i need money"

en vervolgens gaat tie weg samen met tank omdat ik need klik

wat een sukkels zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heerlijk zo'n event, mooiste is natuurlijk als Tauren met je mammoth in de NPC te gaan staan, het liefst met 20 man tegelijk :') /2 is opeens erg leuk om te lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Haha, de tweede fase van het Cataclysm event is dus bezig. Het nieuws spreidde als een lopend vuurtje en iedereen was het dus aan het ontdekken/questen in Stormwind City. Maar de horde besloot rond deze tijd een 'For The Horde' achievement te doen op Stormwind.. wat een sukkels, want dan krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/27yqtki.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Droppen die Elementals trouwens nog iets vet, zoals de Haunted Memento met de Scourge Invasion? (Ben momenteel aan het raiden)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:44:
Heerlijk zo'n event, mooiste is natuurlijk als Tauren met je mammoth in de NPC te gaan staan, het liefst met 20 man tegelijk :') /2 is opeens erg leuk om te lezen :D
Ja dat ken ik nog, deed een horde guild bij ons op de server een keer, allemaal paar uur ban :P Was dus snel afgelopen. Vervolgens emo ragen waardoor het voornamelijk vermaak voor de alliance werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

Conscience NL schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:38:
Droppen die Elementals trouwens nog iets vet, zoals de Haunted Memento met de Scourge Invasion? (Ben momenteel aan het raiden)
Zover ik heb gezien niks....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Alleen een FoS als je 4 verschillende rifts dichtmaakt in northrend / outland / azeroth

fire
earth
air
water

:) ( zie mmo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Season 9 armors zien er wel mooi uit, zeker hunter is erg grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:26

-ko-

Leidend Voorwerp

Net Deadmines gedaan in een PuG met mn inmiddels level 18 warrior. Leuke Mace gedropped. Eerste blauwe gear is al binnen.

Wel een vraag, hoe houden jullie aggro? Ik gebruikte alleen maar defensive stance (ben normaal fury specced voor levelen) en taunt / Thunderclap met tussendoor een heroic strike en een gewone strike maar vaak verloor ik aggro (vaak ook niet)

Heeft iemand tips?

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mektheb schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:30:
Alleen een FoS als je 4 verschillende rifts dichtmaakt in northrend / outland / azeroth

fire
earth
air
water

:) ( zie mmo )
Woop, heb ze allemaal gehad :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i kwam laatst de fire elementals tegen in booty bay,wind in sw. waar is de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:08:
i kwam laatst de fire elementals tegen in booty bay,wind in sw. waar is de rest?
Hier:
Fire
1. Westfall (Sentinel Hill)
2. The Barrens (Between Razorfen Downs and Razorfen Kraul; Ratchet; Camp Taurajo; North of Bael Modan; Stagnant Oasis)
3. Dustwallow Marsh (Inside Theramore near Armory; North of Witch Hill; Shady Rest Inn)
4. The Hinterlands
5. Searing Gorge
6. Blasted Lands (Kargath)
7. Winterspring (Everlook, east and west)
8. Hellfire Peninsula (Dark Portal; Honor Hold; Falcon Watch; Sha'naari Wastes)
9. Zul'Drak (South of Zeramas; East of the Reliquary of Pain; In the middle of Heb'Drakkar; Thrym's End)
** Updated 10:56 PST

Water
1. Silverpine Forest (East of Shadowfang Keep; South of the fork in the road east of Sepulcher; West of Dead Field towards the shore)
2. Ghostlands
3. Wetlands (On the shore near the Bluegill Murlocs and the two ruined ships; Between the Greenwarden and Dark Iron Dwarf Camps; Menethil Harbor inside near front entrance)
4. Thousand Needles (Darkcloud Pinnacle)
5. Stranglethorn Vale (Kurzen's Compound; Wild Shore; West of Nesingwary camp; Grom'gol Base Camp; Between the entrance of Booty Bay and the Wild Shore)
6. Swamp of Sorrows (Stonard)
7. Tanaris (Lost Rigger Cove; Dunemaul Compound)
8. Un'goro Crater (Entrance from Tanaris)
9. Zangarmarsh (On road leading to Terrokkar; Orebor Harborage; Ango'rosh Grounds; Swamp Rat)
10. Shadowmoon Valley (Legion Hold; Shadowmoon Village; Zabra'jin)
11. Dragonblight (Agmar's Hammer; Wintergarde Keep; Frostmourne Cavern; SE Ruby Dragonshrine; New Hearthglen)
12. Icecrown (Sindragosa's Fall; Deathspeaker's Watch west of Argent Tournament)
13. Hrothgar's Landing (North part)

Wind
1. Darkshore (Aubderine; South of Auberdine on the shore; Grove of the Ancients)
2. Hillsbrad Foothills (Southshore; Tarren Mill)
3. Duskwood (SE of Raven Hill Cemetery; Darkshire)
4. Arathi Highlands (South of Circle of West Binding; Hammerfall)
5. Feralas (Ruins of Solarsal; Front of Dire Maul; West of Feathermoon Stronghold; Forgotten Coast near the dock)
6. Felwood (Shatter Scar Vale, southern craters)
6. Eastern Plaguelands (Northpass Tower; South of Corin's Crossing; Undercroft)
7. Terokkar Forest (Cenarion Thicket; Veil Shienor; Bone Wastes; Tuurem; Firewing Point; Allerian Stronghold; Stonebreaker Hold)
8. Netherstorm (Area 52; Arklon Ruins; South of Manaforge Ultris near bridge)
9. Borean Tundra (Magmoth; Near Taunka'le Village)
10. Sholazar Basin (Mosswalker Village; Kartak's Hold; Death's Hand Encampment)

Earth
1. Loch Modan (Mo'grosh Stronghold)
2. Redridge Mountains (In Lakeshire)
3. Desolace (Nigel's Point)
4. Alterac Mountains (The Uplands; Just southeast of the Growless Cave, Flame of Uzel for Horde players)
5. Western Plaguelands (Felstone Field; The Weeping Cave, north of the new flightmaster)
6. Burning Steppes (West of Dreadmaul Rock)
7. Silithus (Cenarion Hold towards Swarming Pillar)
8. Nagrand (Laughing Skull Ruins; Windyreed Village; Telaar; Northwest of Oshu'gun; Garadar; Burning Blade Ruins)
9. Blade's Edge Mountains (Grishnath; Sylvanaar; Veil Vesk)
10. Howling Fjord (Wyrmskull Village near the hut Alliance players witness the visions of the past)
11. Grizzly Hills (Drak'atal Passage; Rage Fang Shrine; Zeb'Halak)
12. Storm Peaks (First Gnoll camp west of K3; Inventory's Library; Valkyrion)
En lees dit ook ff door:
Tripping the Rifts achievement

* Rifts appears everywhere, including Northrend and Outland. You can get your achievement by destroying rifts anywhere but you won't be able to loot lower levels Mysterious Objects.
* Rifts seems to spawn at the beginning of each hour (01:00AM, 02:00AM, etc) pretty much everywhere in the zone, however there are confusing reports about this and some people reported them spawning in the middle of the hour. If you arrive in a zone and can't find rifts, you probably just have to wait for a respawn.
* You have to kill rifts of your own levels to get the achievements, if you're level 80 look for them in Northrend.
* Rifts are destroyed by killing elementals, each elemental death lowers the health of the rift.
* The Mysterious Object looted from rifts gives a daily quest with gold/XP reward.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 02-11-2010 08:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danke,kwam undertussen zelf een andere lijst tegen
Blade's Edge Mountains

Fire

Hellfire Peninsula
Westfall
Winterspring

Water

Tanaris
Zangarmarsh

Wind

Arathi Highlands
Darkshore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:50:
Season 9 armors zien er wel mooi uit, zeker hunter is erg grappig :P
Ugh ,ik vind het nogal een stap terug. De kwaliteit van de T10 en T11 is vele malen gedetailleerder. Met name warrior ziet er debiel uit. Ik vind het een beetje vanilla wow stijl maar dan lelijk. :D
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:44:
Ow, ben jij er zo één? ;( :F

[ Voor 37% gewijzigd door HawVer op 02-11-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33

vhal

ಠ_ಠ

Persoonlijk vind ik die reclamebord die je voor je borst moet dragen stukken leuker. Zit er over na te denken om die quests maar niet in te leveren want het is toch wel een grappige vanity item.

Zie je het voor je, een naakte female dwarf @ dalaran fountain met alleen dat bord 'ge-equipped' en "1 Gold for the homeless please" spammen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

Allemachtig... gisteren (na 9 mnd) me lock opgepakt... wat is het allemaal veranderd. Snel via ensidia maar een demo build gepakt en Ramparts ingedoken om even te kijken hoe het allemaal werkt... ik moet naar naschoolse opvang :+

Daarnaast heb ik ook nog me Priest op 80 staan, ben bang wat ik daar mee aan moet. Wilde deze namelijk als eerste neer 85 lvl-en. Misschien toch verder op me mage aangezien ik die nu iets beter snap vanwege het lvl-en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Natuurlijk niet :+ (ik heb dan wel een tauren, maar geen mammoth :P)

Waar moet je eigelijk nu gaan zitten als je 50 bent? Un'goro is een ... eind lopen, Western Plague is net nog iets te hoog. (52-54 mobs tegen een rogue is niet fijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

SinergyX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:24:
[...]

Natuurlijk niet :+ (ik heb dan wel een tauren, maar geen mammoth :P)

Waar moet je eigelijk nu gaan zitten als je 50 bent? Un'goro is een ... eind lopen, Western Plague is net nog iets te hoog. (52-54 mobs tegen een rogue is niet fijn).
Blasted lands?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.