Ik weet precies waar ik het over heb. En zonder in details te treden, er is verschillende malen aangegeven (in reacties op topics, blogs en DM's) dat simpel gezegd blogs met één regel, één plaatje of één filmpje en eventueel een uitlokkende zinsnede vaak ongewenst zijn bij "de lezer". Nu weet ik wel dat sommige mensen voor zichzelf bloggen, maar dan zeg ik: open kladblok en ga daar in zitten tikken.
Resumerend, er is op een bepaald moment een browser-addon of weet ik wat uitgebracht door een medeblogger waar jouw en Sanders blog in een zwarte lijst stond voorgeprogrammeerd. Heel flauw, dat hoef ik hopelijk niet te zeggen, maar het geeft wel iets aan.
Dát bedoel ik met dat je hoe mensen over een blog denken niet kan veranderen door simpelweg de url te veranderen. Als je af wil van het imago van éénregelige blogposts met een filmpje zul je heel wat meer moeten doen dan dat, en nogmaals, dat lijk je de laatste tijd aan het doen zijn dus ga zo door zou ik zeggen.

Moet je eens kijken hoeveel kutreacties er geplaatst worden en moderaties nodig zijn bij de frontpage artikelen, terwijl daar veel tijd en moeite in wordt gestoken. Dat zegt dus niets. Anders zouden we die modjes ook niet nodig hebben.
Ik heb het over blogs. Het is verder alleen maar een constatering van mijn kant. Ik verkondig geen absolute waarheden en praat ook zeker wangedrag niet goed.
[
Voor 8% gewijzigd door
CodeCaster op 08-11-2010 19:08
]