Tweakblogs onder de maat

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 11.054 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 15:51

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:17:
[...]

Dat komt alleen maar omdat een pre-moderatiesysteem op reacties ontbreekt in het huidige tweakblogs. Zodra dat mogelijk is kun je gewoon weer reageren en discussiëren, zolang het on-topic is.
Je verwijdert zelf gewoon alle 'bobwarley je bent kut'' reply's. Jij bent de moderator op je blog.

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloeber schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:40:
[...]

Je verwijdert zelf gewoon alle 'bobwarley je bent kut'' reply's. Jij bent de moderator op je blog.
Nee dat is niet waar, je overdrijft. Ik pas nauwelijks censuur toe, behalve als het zwaar off-topic is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jejking schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:54:
Dat deed iemand laatst ook al en dat was al de láátste waar je zoiets van zou verwachten. Ik zal hier geen namen gaan noemen hoor, maar imo is het een nobrainer, ik vind het ordinair hits trekken.
Nah, je hebt wel het lef om in een DM te gaan zeuren dat mijn doorverwijsartikel faal is, maar hier durf je mij niet bij naam te noemen? Tweakblogs zijn op verschillende manieren te gebruiken. Hits trekken gaat het uiteindelijk toch om? Dat je je bezoekers iets kan bieden; hetzij een lach of een goed verhaal. Daar zijn genoeg verhalen bij die niet bij iedereen in de smaak valt, net zoals de manier waarop het gebeurt - "ordinaire hits trekken" zoals jij het noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 15:51

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Robin schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:02:
[...]

Nah, je hebt wel het lef om in een DM te gaan zeuren dat mijn doorverwijsartikel faal is, maar hier durf je mij niet bij naam te noemen? Tweakblogs zijn op verschillende manieren te gebruiken. Hits trekken gaat het uiteindelijk toch om? Dat je je bezoekers iets kan bieden; hetzij een lach of een goed verhaal. Daar zijn genoeg verhalen bij die niet bij iedereen in de smaak valt, net zoals de manier waarop het gebeurt - "ordinaire hits trekken" zoals jij het noemt.
Beetje raar dat je het lef hebben noemt. Ik denk eerder dat hij ervoor kiest jouw naam niet zo te schaden..

Things are cheaper for a reason

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sloeber schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:17:
Blogs die bijvoorbeeld gewoon gaan over iemands mening over een iPhone of iets dergelijks zit ik ook gewoon niet op te wachten, of die mening nou negatief of positief is.
En wie ben jij om vervolgens voor een ander te bepalen dat zij er ook niet op zitten wachten? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Robin schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:02:
[...]

Nah, je hebt wel het lef om in een DM te gaan zeuren dat mijn doorverwijsartikel faal is, maar hier durf je mij niet bij naam te noemen?
Gedraag je eens als een moderator man in plaats van zulke crap uit te kramen en aan te vallen. Zeuren?
Ik vind het eerder een faal dat je lezers naar een andere site lokt voor een klein stukje en waar je plotseling wél kunt reageren. En ja, de pic zelf is een faal.
There you go. Ik ga niet strooien met Van Dale-linkjes voor het woord mening, als je twijfelt mag je het zelf opzoeken.

Durven? Serieus gast, ik dacht even dat je het meende. Het schandpaalfenomeen is hier al eens eerder besproken in LA, blijkt niet zo gewenst. DM, Direct Message, go figure. Heb je een probleem met me ofzo? Doe even normaal.
Tweakblogs zijn op verschillende manieren te gebruiken. Hits trekken gaat het uiteindelijk toch om? Dat je je bezoekers iets kan bieden; hetzij een lach of een goed verhaal. Daar zijn genoeg verhalen bij die niet bij iedereen in de smaak valt, net zoals de manier waarop het gebeurt - "ordinaire hits trekken" zoals jij het noemt.
Het risico is gewoon een stuk groter dat het de daadwerkelijke reden is omdat je het niet op redelijke wijze kunt controleren. Wees eens eerlijk, wie zou er zo naief zijn om dat toe te geven? 'Ha, ik ga voor cijfertjes'. Echt niet, dat gaat er bij mij gewoon niet in.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Genoeg gespeeld.

Alles is wel zo'n beetje gezegd. Het is bekend dat niet iedereen even blij is met de Tweakblogs. Het is ook bekend dat Tweakblogs momenteel even niet hoog op het prioriteitenlijstje staan wat betreft devtijd. Daarnaast is al keer op keer gezegd dat als iets je niet bevalt je het for the time being maar gewoon niet moet lezen. Meer wordt er op korte termijn niet gedaan, meer kán er op korte termijn niet gedaan worden.

Aangezien dit topic langzaamaan verwordt tot een flamefestijn doe ik het nu maar dicht. We runnen hier verdorie geen kleuterschool.

@Jejking: c'est le ton qui fait la musique. Je DM naar Robin was al één grote sneer en je laatste posts hier in dit topic zijn zonder uitzondering allemaal op aanvallende toon geschreven. Er is niemand die je op deze manier serieus gaat nemen. En dat is mijn mening. Aangezien je de betekenis van het woord zo goed kent heb je daar vast geen moeite mee.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.