Gedraag je eens als een moderator man in plaats van zulke crap uit te kramen en aan te vallen. Zeuren?
Ik vind het eerder een faal dat je lezers naar een andere site lokt voor een klein stukje en waar je plotseling wél kunt reageren. En ja, de pic zelf is een faal.
There you go. Ik ga niet strooien met Van Dale-linkjes voor het woord mening, als je twijfelt mag je het zelf opzoeken.
Durven? Serieus gast, ik dacht even dat je het meende. Het schandpaalfenomeen is hier al eens eerder besproken in LA, blijkt niet zo gewenst. DM,
Direct Message, go figure. Heb je een probleem met me ofzo? Doe even normaal.
Tweakblogs zijn op verschillende manieren te gebruiken. Hits trekken gaat het uiteindelijk toch om? Dat je je bezoekers iets kan bieden; hetzij een lach of een goed verhaal. Daar zijn genoeg verhalen bij die niet bij iedereen in de smaak valt, net zoals de manier waarop het gebeurt - "ordinaire hits trekken" zoals jij het noemt.
Het risico is gewoon een stuk groter dat het de daadwerkelijke reden is omdat je het niet op redelijke wijze kunt controleren. Wees eens eerlijk, wie zou er zo naief zijn om dat toe te geven? 'Ha, ik ga voor cijfertjes'. Echt niet, dat gaat er bij mij gewoon niet in.