Dat er op de site geadverteerd moet worden om de boel rendabel te houden begrijp ik als geen ander, maar de reclame die ik het afgelopen jaar op tweakers voorbij heb zien komen word alsmaar irritanter. Zojuist probeer ik in de pricewatch iets op te zoeken komt er in het midden van mijn beeld iets tevoorschijn, waar ik direct naarstig op zoek ga naar een kruisje die ik niet kan vinden. Waar de reclame uberhaupt over ging heb ik niet eens meegekregen. Het voelt een beetje als vogelpoep op mijn voorruit en de ruitenwisser doet het niet.
Een poosje geleden veranderde de achtergrond van de site in een grote blauwe explosie-achtig iets (Van EA geloof ik), de hele site werd hier moddertraag van!
Het word me nou echt eens te gek hoor! ALSJEBLIEFT, KAP EENS MET DIE ONZIN! Voorzie deze reclame dan in elk geval van een duidelijk zichtbaar kruisje waarmee deze direct te sluiten is mocht ik als gebruiker dat willen.
Een poosje geleden veranderde de achtergrond van de site in een grote blauwe explosie-achtig iets (Van EA geloof ik), de hele site werd hier moddertraag van!
Het word me nou echt eens te gek hoor! ALSJEBLIEFT, KAP EENS MET DIE ONZIN! Voorzie deze reclame dan in elk geval van een duidelijk zichtbaar kruisje waarmee deze direct te sluiten is mocht ik als gebruiker dat willen.