Toon posts:

Waarom EA Showcase? Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.554 views

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 23:15
Ik weet niet waar ik dit kwijt kan, dus hier :)

Vandaag viel mijn oog op de EA Showcase button. Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar ik had daar geen aankondiging van gezien. Nu is dát ook niet mijn punt, maar wel dit: Waarom?
Ik vind het raar dat EA op deze manier in de schijnwerpers staat. Ze maken best leuke games, maar het komt op mij over als extra publiciteit voor EA zonder dat daar volgens mij een reden voor is. 10 -jarig bestaan van de EA ofzo?

Komen er binnenkort ook UBISoft, etc... showcases?

De WKTV-special kan ik nog wel snappen en heeft ook wel een meer algemeen technologie-uitgangspunt.
Edit: Die is ook keurig aangekondigd.
Als dat een SamsungTV-only thema was geweest zonder ook de andere merken aan beurt te laten komen had ik dat ook vreemd gevonden.

Ik vind dat onafhankelijkheid van T.net in het nauw komt.

Kortom: Wat mij betreft kan de EA Showcase vertrekken
Wat vinden jullie?

[Voor 6% gewijzigd door GeeBee op 15-05-2010 02:40. Reden: Aankondiging WKTV toegevoegd]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik vermoed dat EA de VNU geld ervoor geeft. Zo zijn er wel vaker deals gesloten met marktpartijen (zoals Sony voor het PS3 forum).
Wmb mag dat soort reclame voor mij als abo ook weg hoor.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mee eens inderdaad, het lijkt inderdaad wel erg op een betaalde actie though, met die lelijke logos in dat knopje.

erg storend

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-02 10:47
Deze viel mij gister ook al op. Lelijk knopje, en de forum dingen die daar staan, ik mis er een stel, bijvoorbeeld alle topics waarin een willekeurig spel van EA vastloopt.
De TV-special heeft voor mij niet echt toegevoegde waarde, maar die kan ik nog begrijpen. Het WK komt eraan en iedereen wil een graantje meepikken.

Maar die EA Showcase mag van mij vertrekken.

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ben ik nou zo blind? Ik zie die EA showcase nergens.....

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

GeeBee schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:20:
Ik vind het raar dat EA op deze manier in de schijnwerpers staat.
Ik gok erop dat het iets is wat ergens op de frontpage staat maar na 5 minuten zoeken heb ik hem nog niet gevonden. Dus in de schijnwerpers staan vind ik dan ook lichtelijk overdreven ;)

Dit topic gaat iig naar LA want dat is de plek voor dit soort zaken.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

SmartDoDo schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:30:
[...]
Ik gok erop dat het iets is wat ergens op de frontpage staat maar na 5 minuten zoeken heb ik hem nog niet gevonden. Dus in de schijnwerpers staan vind ik dan ook lichtelijk overdreven ;)

http://tweakers.net/games/ En dan onder het logo van Tweakers :+
Maar ik kan niet zeggen dat het heel erg overduidelijk is ofzo. Valt in eerste instantie niet zo erg op.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ah, gevonden: onder de WKTV-special. B)
Maar ik kan niet zeggen dat het heel erg overduidelijk is ofzo. Valt in eerste instantie niet zo erg op.
Idd, ook ik kan me er niet druk om maken.

Maar goed: zo gaat het hier met al dit soort dingen, er is altijd wel iemand die er een topic voor opent in LA en dat is zijn/haar goed recht. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:01

Ed_L

Crew Council
Nou vind ik persoonlijk opmerkingen als 'lelijk knopje' en 'de onafhankelijkheid komt in het nauw' behoorlijk overdreven, maar toch wil ik even hierop reageren.
Het punt is namelijk dat deze uiting dusdanig geintegreerd is op de frontpage, dat hij onderdeel lijkt te zijn van de reguliere content. Is dit wel een reclame-uiting of is het een nieuwe manier om de frontpage- en forumtags te gebruiken om periodiek bepaalde content te highlighten?

@ lolcode: verder kijken dan je neus lang is: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic staat gewoon onder de forumtopics vermeld.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:43
Spike_wolf schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:34:
[...]

Bij mij staat hij daar ook niet hoor :)

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-03 16:33
Ik gok dat het naar aanleiding is van het EA showcase event in Londen een aantal dagen geleden, waar EA zijn line-up voor 2010 bekend maakte.

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ah ok, je ziet het dus alleen als je het blokje onder het logo uitgeklapt hebt. Dat heb ik niet dus mij was het niet opgevallen.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Spike_wolf schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:34:
[...]

Ah, na het aanzetten van eea aan voorkeuren zie ik hem nu ook. Tjah, als het zelfs te verwijderen is met een aanpassing aan je voorkeursinstellingen dan vraag ik me helemaal af waar we het nu eigenlijk over hebben.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Welke voorkeuren heb je dan aangepast? Ik kan dat zo direct niet vinden in de layout-instellingen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gunner schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:51:
Welke voorkeuren heb je dan aangepast? Ik kan dat zo direct niet vinden in de layout-instellingen.
Je kan die channels inklappen door op het pijltje van het logo te klikken, ik heb die troep ook standaard ingeklapt staan :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Gunner schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:51:
Nevermind, van al die instellingen snap ik toch geen bal. Wat moto zegt dus, heel simpel weg te klikken :)

[Voor 27% gewijzigd door SmartDoDo op 15-05-2010 10:55]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

SmartDoDo schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:54:
[...]
Nevermind, van al die instellingen snap ik toch geen bal. Wat moto zegt dus, heel simpel weg te klikken :)
Nee, daarmee haal je de knop onder het t.net logo niet weg :) Dat knopje (en ik weet niet 100% zeker of dat wel een karma feature is, kan ook een abo-feature zijn) haalt alleen http://ic.tweakimg.net/ext/i/1273484917.jpeg weg :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Freaky_Revolt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05-2019

Freaky_Revolt

I Block ø

Dat hele uitklap ding is al net zo lelijk als die ad en heb deze dus ook nooit uit.
Dus die ad daarin stoort me niet :P

[Voor 7% gewijzigd door Freaky_Revolt op 15-05-2010 11:01]

Anoniem: 155599

Ik mag hopen dat dit een soort van reclame actie is. Want als gamecompany zelf vind ik ea niet frontpage waardig. Vooral niet met wat ze met de Command and Conquer franchise hebben gedaan. Zoveel games/expansions produceren waarvan geen enkele balanced, polished of fatsoenlijk supported.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ach, onder die knop zie je ook alle EA gerelateerde berichten, zowel de positieve als de negatieve, fair enough :+. Zolang het geen volledig site takeovers zijn of OMFGHUGE banners zijn kan ik ermee leven.
Anders custom css:
Cascading Stylesheet:
1
.eaShowcase { display: none }

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand een linkje of screenshot ofzo, want ik kan het dus echt niet vinden :X
Dat WK-ding zie ik wel, maar kan echt nergens een EA-iets vinden? :?

Overigens heb ik er zelf weinig bezwaar tegen, de helft van de FP bestaat volgens mij uit advertorials, dus een EA-artikel meer of minder lijkt mij niet echt uitmaken.

[Voor 36% gewijzigd door anandus op 15-05-2010 11:11]

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

SmartDoDo schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:30:
En bij nader inzien even doorschuiven naar Geachte Redactie :)

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:49
anandus schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:10:
Heeft iemand een linkje of screenshot ofzo, want ik kan het dus echt niet vinden :X
Dat WK-ding zie ik wel, maar kan echt nergens een EA-iets vinden? :?

Overigens heb ik er zelf weinig bezwaar tegen, de helft van de FP bestaat volgens mij uit advertorials, dus een EA-artikel meer of minder lijkt mij niet echt uitmaken.
http://tweakers.net/ext/f/wM5iYzpy7ucNPX7kK2nBqVEL/thumb.jpg

Klik voor groot, zal mij worst wezen.
Geld stinkt niet hé. ;)

[Voor 5% gewijzigd door nFo op 15-05-2010 12:46]

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-03 00:54

Brons

Fail!

Zo vreemd is dit toch niet? We weten toch al langer dat de hele FP aangepast kan worden voor het juiste bedrag?

Verder vind ik het hele knopje ook niet zo raar, ik zie 'm pas na aanleiding van dit topic.

[Voor 3% gewijzigd door Brons op 15-05-2010 12:50]

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik snap het probleem niet, EA wil daar geld voor betalen, fijn toch? Hoeft tweakers ook geen geld te vragen aan z'n leden en kan tweakers betere redacteurs betalen waardoor er betere content is.

Ook heel erg overdreven dit topic. Snap niet dat je je tijd hebt gestoken in het schrijven van dit topic net zoals ik in het schrijven van deze post. Ga toch iets zinnigs doen man.

• GeeBee
Tja... we doen allemaal wel iets waarvan we achteraf denken: Waarom toch? :)

Carpe noctem zullen we maar zeggen.

Ik miste een .Plan voor deze misschien wel (sluik)reclame actie.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-03 22:37

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Om aan alle onzinspeculatie maar een einde te maken: dat knopje staat daar omdat een van de gameredacteuren de komende dagen op trip is en de nodige EA-games zal kunnen spelen. Op verzoek van die redacteur is er dus een directe link naar alle content die daar mee te maken heeft of daar vanaf afkomstig is. Daar is dus niets commercieels aan, levert ons geen cent op en rechtvaardigt dus geen .plan.

• jmxd
  • Niet online
Zouden dan die logo's er uit mogen? O+

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:42

Notna

Where are you?®

Twylight schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:43:
Gut gut gut, je kan ook zeuren om het zeuren he :/

Xbox Live ID:Notna8310

• Brons

Brons

Fail!

Waarom zouden het onzinspeculaties zijn? Het komt toch regelmatig voor dat partijen de FP aanpassen voor geld? Dat heeft toch niets met onzin te maken?

• jmxd
  • Niet online
Notna schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:45:
[...]

Gut gut gut, je kan ook zeuren om het zeuren he :/
Nee hoor, dat is vooral het storende gedeelte. De showcase zelf maakt me weinig uit, als ze dat willen doen moeten ze dat lekker doen.

Het gaat er om dat die logo's zo opvallen en storen.

En nee, ik wil niet op het pijltje drukken om dat hele menu weg te halen want de rest gebruik ik wel.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:18
Als het zo nodig moet, schrijf dan maar een custom css voor jezelf hè ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

Floppus

Customer Experience matters

... Maar met de introductie van een nieuw knopje zou een introtekstje wat aangeeft wat het is toch een mooie uitbreiding zijn :)

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Brons schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:47:
Waarom zouden het onzinspeculaties zijn? Het komt toch regelmatig voor dat partijen de FP aanpassen voor geld? Dat heeft toch niets met onzin te maken?
En wanneer heb jij ooit gezien dat een adverteerder invloed had op de layout zonder dat het duidelijk werd gemaakt dat het om een advertentie ging? De background takeovers zijn overduidelijk een advertentie en daar waar er twijfel kan bestaan wordt er altijd boven de uiting 'advertentie' geplaatst of in een andere style gepresenteerd (zoals de tekstlinksadvertenties bijvooorbeeld).
Hou eens op zeg... Over een paar dagen is het knopje weer weg. Als het je zo stoort zul je met css aan de slag moeten of over een paar dagen nog eens terugkomen. Het menu inklappen werkt echter efficiënter.
Floppus schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:49:
... Maar met de introductie van een nieuw knopje zou een introtekstje wat aangeeft wat het is toch een mooie uitbreiding zijn :)
Dat hebben we nog nooit gedaan, niet voor de CES of welke beurs dan ook.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wilbert de Vries schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:57:
[...]

En wanneer heb jij ooit gezien dat een adverteerder invloed had op de layout zonder dat het duidelijk werd gemaakt dat het om een advertentie ging? De background takeovers zijn overduidelijk een advertentie en daar waar er twijfel kan bestaan wordt er altijd boven de uiting 'advertentie' geplaatst of in een andere style gepresenteerd (zoals de tekstlinksadvertenties bijvooorbeeld).
Waarom krijg ik als abo dan die ads voor mijn neus? Ik dacht dat ik betaal voor bannervrij, dat is dan ook nog de enige meerwaarde van aboschap.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Welke beurs is er nu dan? :)

Er zou bij jou toch ook wel een lampje moeten gaan branden dat 't compleet niet duidelijk is, als er door vele users aangegeven wordt dat ze zich afvragen of het wel eens reclame zou zijn?

• Brons

Brons

Fail!

[...]

Een takeover is overduidelijk reclame en een knopje met logo's en naam van een bedrijf is dat niet? Ik vind het wel wat overdreven om speculaties naar een commerciele reden 'onzinspeculaties' te noemen terwijl het bij Tweakers.net redelijk te verwachten valt dat een bedrijf de layout mag aanpassen. Dit is immers regelmatig het geval.

• Floppus
  • Laatst online: 22:11

Floppus

Customer Experience matters

Helaas zijn de oude thema's niet meer als voorpagina te openen, maar ik kan me toch herinneren dat er op de intropagina altijd het een en ander te vinden was over wat de CES is. Hier kom je zonder enige info op een overzicht van reviews. Niet waarom, niet dat er een event is, niet dat iemand een trip maakt om een hoop dingen te reviewen.

En afgezien daarvan... Vind je zelf niet dat hoe het nu is ingericht, met een pagina met reviews zonder wat voor info dan ook, gewoon een slechte uiteenzetting is van wat je wil presenteren? En tenslotte natuurlijk: de wereld is plat, dat is die altijd geweest, en we gaan omdat het altijd zo geweest is niet nadenken of naar aanwijzingen kijken dat het anders zou kunnen?

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Brons schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:28:
[...]

Een takeover is overduidelijk reclame en een knopje met logo's en naam van een bedrijf is dat niet? Ik vind het wel wat overdreven om speculaties naar een commerciele reden 'onzinspeculaties' te noemen terwijl het bij Tweakers.net redelijk te verwachten valt dat een bedrijf de layout mag aanpassen. Dit is immers regelmatig het geval.
Een menuknop lijkt mij geen reclame nee. Juist omdat het geheel in stijl met de rest van het menu is en er geen 'advertentie' bij staat. Adverteerders mogen zelden de layout aanpassen en áls het al gebeurt dan is het overduidelijk dat het om een advertentie gaat. Regelmatig zou ik het dus niet noemen.
Floppus schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:44:
[...]
En tenslotte natuurlijk: de wereld is plat, dat is die altijd geweest, en we gaan omdat het altijd zo geweest is niet nadenken of naar aanwijzingen kijken dat het anders zou kunnen?
Daar heb je een punt. Eens kijken of we dit, nu of een volgende keer, kunnen verhelpen met een info-blokje op de bewuste pagina.

[Voor 46% gewijzigd door Wilbert de Vries op 15-05-2010 22:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeeBee
Wilbert de Vries schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 22:07:
Daar heb je een punt. Eens kijken of we dit, nu of een volgende keer, kunnen verhelpen met een info-blokje op de bewuste pagina.
Kijk dat is (eindelijk) een antwoord waar ik wat aan heb. Een kort stukje met een introductie over de nieuwe (en tijdelijke) uitbreiding van de frontpage was inderdaad wel netjes geweest.
Wilbert de Vries schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:41:
Om aan alle onzinspeculatie maar een einde te maken: dat knopje staat daar omdat een van de gameredacteuren de komende dagen op trip is en de nodige EA-games zal kunnen spelen. Op verzoek van die redacteur is er dus een directe link naar alle content die daar mee te maken heeft of daar vanaf afkomstig is.
Deze uitleg had daar dus prima in gepast. Een enkele aankondiging en een uitgebreid verslag achteraf was dan misschien nog beter geweest. Nu komt het op mijn elk geval over als een reclamecampagne van EA.
Maar dat is wellicht de prijs die we moeten betalen voor de verkoop van T.net aan VNU.
Het levert dan misschien geen geld op de rekening van Tweakers/ VNU op, maar ik neem aan dat de redacteur in kwestie niet zijn/haar eigen reis- en verblijfkosten hoeft te betalen.
Wilbert de Vries schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:41:
Daar is dus niets commercieels aan, levert ons geen cent op en rechtvaardigt dus geen .plan.
Slecht argument. De WKTV-special wordt keurig geïntroduceerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Twylight schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:47:
[...]

Het gaat er om dat die logo's zo opvallen en storen.
Opvallen en storen? Die dingen zijn op mijn 24 inch scherm ongeveer 2cm breed en 1cm hoog. Weet je zeker dat je niet gewoon hypersensitief bent?

* Ed_L begrijpt de opwinding over een niet betaalde special niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Of het nou opvalt of niet, ik betaa ervoor om een schone tweakers te zien. Hier heb ik niet omgevraagd, en ik zie het eigenijk als reclame.

offtopic:
Ik chargeer even, het boeit me verder niet zo, maar snap het punt wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:28
Boudewijn schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:32:
Of het nou opvalt of niet, ik betaa ervoor om een schone tweakers te zien. Hier heb ik niet omgevraagd, en ik zie het eigenijk als reclame.

offtopic:
Ik chargeer even, het boeit me verder niet zo, maar snap het punt wel.
Wrong, je betaald voor de optie om reclame niet te tonen. Dit is geen reclame maar een tag-link met een mooi zelfgemaakt grafisch schilletje.

offtopic:
Gelukkig maar ;-)

[Voor 4% gewijzigd door zeef op 16-05-2010 01:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
@ Boudewijn:
Maar het is geen reclame en dat is nou net het punt. Het is gewoon een special. Ja, het zou fijn geweest zijn als dergelijke specials in een .plan zouden komen. Maar als dit de aanpak is die in de toekomst ook gekozen wordt voor bijvoorbeeld Blizzcon, IDF of een ander single corp. event, dan juich ik dat toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ed_L schreef op zondag 16 mei 2010 @ 01:45:
@ Boudewijn:
Maar het is geen reclame en dat is nou net het punt. Het is gewoon een special. Ja, het zou fijn geweest zijn als dergelijke specials in een .plan zouden komen. Maar als dit de aanpak is die in de toekomst ook gekozen wordt voor bijvoorbeeld Blizzcon, IDF of een ander single corp. event, dan juich ik dat toe.
Maar hoe kom je aan een special als bedrijf zijnde? Ik neem aan dat jullie het niet voor niets doen (gevaarijke aanname), omdat het alleen voor EA is. Daarmee vind ik dat je in de buurt van reclame komt ;).

Maar ik maak uit jouw woorden op dat het niet zo is. Dan vind ik het gewoon een niet zo boeiend ding en negeer ik het lekker.

[Voor 10% gewijzigd door Boudewijn op 16-05-2010 09:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
GeeBee schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:21:
[...]
Kijk dat is (eindelijk) een antwoord waar ik wat aan heb. Een kort stukje met een introductie over de nieuwe (en tijdelijke) uitbreiding van de frontpage was inderdaad wel netjes geweest.
[...]
Deze uitleg had daar dus prima in gepast. Een enkele aankondiging en een uitgebreid verslag achteraf was dan misschien nog beter geweest. Nu komt het op mijn elk geval over als een reclamecampagne van EA.
Maar dat is wellicht de prijs die we moeten betalen voor de verkoop van T.net aan VNU.
Het levert dan misschien geen geld op de rekening van Tweakers/ VNU op, maar ik neem aan dat de redacteur in kwestie niet zijn/haar eigen reis- en verblijfkosten hoeft te betalen.
[...]
Slecht argument. De WKTV-special wordt keurig geïntroduceerd.
Het is me echt een raadsel waarom de overname door VNU hier bij moet worden gehaald. Ik denk dat als Tnet iets heeft bewezen de afgelopen jaren, dat het is dat we prima in staat zijn onze identiteit te bewaken en eigen koers te varen - ongeacht of we onderdeel uitmaken van een grote uitgeverij.

De redacteur hoeft in dit geval inderdaad zijn reis- en verblijfskosten niet zelf te betalen. De reden daarvoor is simpel: er wordt geen tegenprestatie gevraagd. De redactie werkt onafhankelijk en trekt die regel erg ver door. Ter verduidelijking: we gaan met twee man naar Computex en dat doen we heel bewust wel op eigen kosten.

Het verschil met het WKTV-thema en deze special is dat het WKTV-thema - in navolging van het cartech-thema - voor de redactie iets geheels nieuw is. Gedurende een bepaalde periode besteden we aandacht aan een thema, wat we invullen met artikelen etc. Voor eenspecial als deze EA Showcase of vorig jaar de CES, wordt geen apart thema-layout gemaakt en wordt ook geen content 'ingepland'. Ik zie nu dat dit voor de bezoeker wellicht geen duidelijk verschil is, maar voor ons als redactie intern bestaat dat verschil dus wel heel erg :)
Boudewijn schreef op zondag 16 mei 2010 @ 09:54:
[...]
Maar hoe kom je aan een special als bedrijf zijnde? Ik neem aan dat jullie het niet voor niets doen (gevaarijke aanname), omdat het alleen voor EA is. Daarmee vind ik dat je in de buurt van reclame komt ;).

Maar ik maak uit jouw woorden op dat het niet zo is. Dan vind ik het gewoon een niet zo boeiend ding en negeer ik het lekker.
Inderdaad een gevaarlijke aanname, zeker als er al meer dan duidelijk is uitgelegd dat dit niets te maken heeft met commercie. De reden dat we het doen is simpel: die gameredacteur gaat vol aan de slag met EA-games. Omdat dit geen kleine speler is en veel bezoekers de informatie zullen willen lezen, hebben we besloten een speciale pagina te maken waar de artikelen automatisch op verschijnen. Als het al reclame is, dan is het voor onze eigen artikelen.

[Voor 18% gewijzigd door Wilbert de Vries op 16-05-2010 10:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freaky_Revolt

Freaky_Revolt

I Block ø

Ik ben wel van mening dat tweakers hiermee wederom de plank volledig misslaat.
Het gaat maar om 1 partij dus riekt het naar reclame, of het alleen jullie eigen topics zijn of niet maakt voor mij geen verschil. Al het EA nieuws is terug te vinden dus zie ik het nut van deze extra button niet in, al helemaal niet met de logo's er bij.

Gelukkig dat jullie dit keer het op en plaats hebben gedaan die je toch niet ziet. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:36:
[...]
Inderdaad een gevaarlijke aanname, zeker als er al meer dan duidelijk is uitgelegd dat dit niets te maken heeft met commercie. De reden dat we het doen is simpel: die gameredacteur gaat vol aan de slag met EA-games. Omdat dit geen kleine speler is en veel bezoekers de informatie zullen willen lezen, hebben we besloten een speciale pagina te maken waar de artikelen automatisch op verschijnen. Als het al reclame is, dan is het voor onze eigen artikelen.
Maar het zou dan een stuk objectiever overkomen als je er bijv een 'Computex'-knop van maakt in plaats van een EA-knop :)

Zo vreemd is het toch niet dat iedereen denkt dat het een betaalde advertorial is?
Ook al zijn de (voor jullie) duidelijke punten afwezig dat het niet om betaalde content gaat (staat geen 'advertentie' boven, etc.).

Op deze manier heb je juist kans dat mensen de artikelen niet gaan lezen omdat ze denken dat het een advertorial betreft. Dat zou zonde zijn voor de moeite die de auteurs erin steken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
anandus schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:08:
[...]
Maar het zou dan een stuk objectiever overkomen als je er bijv een 'Computex'-knop van maakt in plaats van een EA-knop :)
De EA showcase en Computex zijn twee verschillende events. ;)

edit: Daar komt misschien ook de verwarring vandaan. EA showcase is een door EA gehouden event. De naam is niet door Tnet verzonnen als titel van dit hoekje van de fp.

[Voor 22% gewijzigd door Ed_L op 16-05-2010 14:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeeBee
OK, nog een reden voor een .plan de volgende keer. Scheelt een hoop onduidelijkheid ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 155599

Mensen die dit topic niet volgen en niet geheel vreemd, denken dat dit een advertorial is. Zullen ook denken dat de wktv-special onder de invloed van sponsors is. En het daarom ook mijden.

p.s. op 1024 ziet er het ook wat minder goed uit.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 16-05-2010 16:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

GeeBee schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:07:
OK, nog een reden voor een .plan de volgende keer. Scheelt een hoop onduidelijkheid ;)
Indeed, het is dat ik het nu lees want al die tijd dacht ik dat het reclame was, en heb er daarom ook maar 1 keer op geklikt.

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fluxtras
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-07-2020
Hmmm... waar blijft de R* showcase... de Microsoft showcase... de Ubisoft showcase...

Kom kom tweakers.net, in het verleden was al die extra reclame niet nodig. Het zal wel komen door de groeiende massa die tweakers.net bezoekt. De massa wil reclame (zo lijkt het soms). De massa vervuilt het internet... Pricewatch laat steeds meer non-tweaker items zien in de top 10 zoekresultaten. Ik verlang terug naar de tijd dat je nog een typenummer en probleem omschrijving kon zoeken in altavista en nuttige resultaten kreeg...Nu zie je enkel forumposts van onwetenden en links naar pagina's waar je spullen kunt kopen. Het internet is niet meer wat het geweest is.... terug naar 56K/s en een kundige tweakers.net-bevolking.

Alvast bedankt.

[Voor 6% gewijzigd door fluxtras op 17-05-2010 22:06. Reden: addendum]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

crisp

Devver

Pixelated

fluxtras schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:03:
Hmmm... waar blijft de R* showcase...
wie?
de Microsoft showcase...
hier
de Ubisoft showcase...
en hier (er is blijkbaar nog geen algemene 'ubisoft' tag)

:P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:26

rob_erwt

What does this button do?

Rockstar gok ik? Daar is overigens geen tag voor op dit moment. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
fluxtras schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:03:
Hmmm... waar blijft de R* showcase... de Microsoft showcase... de Ubisoft showcase...

Kom kom tweakers.net, in het verleden was al die extra reclame niet nodig. Het zal wel komen door de groeiende massa die tweakers.net bezoekt. De massa wil reclame (zo lijkt het soms). De massa vervuilt het internet... Pricewatch laat steeds meer non-tweaker items zien in de top 10 zoekresultaten. Ik verlang terug naar de tijd dat je nog een typenummer en probleem omschrijving kon zoeken in altavista en nuttige resultaten kreeg...Nu zie je enkel forumposts van onwetenden en links naar pagina's waar je spullen kunt kopen. Het internet is niet meer wat het geweest is.... terug naar 56K/s en een kundige tweakers.net-bevolking.

Alvast bedankt.
We doen ons best :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:27
anandus schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:08:
[...]
Op deze manier heb je juist kans dat mensen de artikelen niet gaan lezen omdat ze denken dat het een advertorial betreft. Dat zou zonde zijn voor de moeite die de auteurs erin steken.
Dat beschrijft precies mijn situatie. Ik dacht vanwege de EA-icoontjes 'hmmm, irritante reclame', en heb de knop verder genegeerd. Toevallig stond dit topic nu bij 'recente topics', anders zou ik nooit hebben opgemerkt dat het hier om iets heel anders gaat.

Interessant om te zien hoe Wilbert eerst vrij bot reageert vanuit een tunnelvisie als 'insider', met logica die voor anderen niet zo vanzelfsprekend is, maar vervolgens toch voorzichtig open blijkt te staan voor opbouwende kritiek. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeeBee
Zelfs Wilbert blijkt Tweak-baar te zijn :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-03 09:01
Anakha schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:39:
[...]

Dat beschrijft precies mijn situatie. Ik dacht vanwege de EA-icoontjes 'hmmm, irritante reclame', en heb de knop verder genegeerd. Toevallig stond dit topic nu bij 'recente topics', anders zou ik nooit hebben opgemerkt dat het hier om iets heel anders gaat.
[...]
Same here. Ik klikte er niet op omdat mijn interne spamfilter afging.

En wat het argument "reclame is véél duidelijker onderscheidbaar van content (in de vorm van takeover of zo)" is er natuurlijk één tegenargument: het "Sony Playstation 3" forum van een tijdje terug. Ook daar was de enige manier om te weten dat dit betaald was, een .plan (ontbrak nu) en de forumdiscussie. Daar waren zelfs géén logo's toegevoegd.

Fijn om te horen dat het gewoon redactionele content is, nu stoor ik (for one) me er helemaal niet meer aan! Hopelijk komt er meer van dit soort gedoe. Goeie specials verdienen wat positieve aandacht. Spijtig alleen dat het dit keer door een combinatie van te weinig informatieverstrekking en onze cynische internetgeest (we're all scarred and cynical individuals, thanks for nothing /b) een beetje een negatieve bijklank kreeg.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-03 10:48

JapyDooge

NoxiousPluK

DexterBelgium schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:02:
[...]

Same here. Ik klikte er niet op omdat mijn interne spamfilter afging.
[..]
Same.
Ik las hierboven ergens de opmerking dat het duidelijk hetzelfde gestyled was als de rest, volgens mij van Wilbert. Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik stoor me niet aan de EA logo's ofzo, maar doordat die logo's daar staan 'ruikt' het veel meer naar reclame dan waneer het een kale button zoals de rest zou zijn.
Of er zouden inderdaad, meer van dit soort showcases moeten staan onder elkaar.

Daarnaast vind ik gamenieuws leuk, maar ik kom hier hoofdzakelijk voor Core/Pro. Er is al een aparte games-catagorie, is het niet een idee om de button alleen daar zichtbaar te maken, eventueel ook met buttons van Ubisoft, Rockstar, CCP, enz..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-02 10:47
Die EA logo's zijn nu gelukkig weg, ik kan nu gewoon lezen wat er staat :)
Die extra button is niet eens zo heel storend (mits t er in de toekomst niet nog meer gaan worden), maar die logo's door de tekst heen zag er gewoon niet uit.

Edit: EA logo's zijn er nu alleen nog maar als de kolom minimaal x pixels breed is, waarbij x dusdanig groot is dat de logo's niet door de tekst staan

[Voor 24% gewijzigd door lolcode op 18-05-2010 09:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 14:33

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Maar de CES is wel 'n stuk bekender dan dit, daarnaast werden alle artikelen ook gemarkeerd met CES ervoor. EA Showcase heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord, dus ik wist niet dat het om een event ging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach ja, het is easy cash voor T.net, linkje op de frontpage met een tag pagina en een banner erboven.

Heb er echt 0,0 last van, het is geen extra info, maar gewoon een tag pagina van verzameling van reeds gemaakte berichten/reviews/video's.

* SinergyX verzoekt tag-afhankelijke filtering, kan ik eindelijk apple-cra... nieuws van de frontpage wegfilteren :)

[Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 10:08]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 13-01 10:59

Bosmonster

*zucht*

:X Omg waar kunnen gebruikers over zeuren.

Er is een speciaal EA event, daar gaat speciaal een reporter naar toe om te schrijven over nieuwe EA games. En T.NET maakt voor die reporter een linkje op de homepage met daarin het EA logo.

Dat noemen we nou verslaggeving.. Op iedere nieuws-site zou dit de normaalste zaak van de wereld zijn...

Sterker nog, ik vind dat T.NET het behoorlijk verstopt heeft. Dit soort specifieke verslaggeving mag van mij juist wel eens wat meer aandacht krijgen (en ze mogen vaker naar grote events).

[Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 18-05-2010 10:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:22

Boss

+1 Overgewaardeerd

Fantastisch toch hoe je hier met de redactie van je favoriete site in discussie kan gaan en op iedere vraag geduldig antwoord krijgt? Zie dat maar eens te doen bij een krant of tijdschrift! T.net redactie bedankt!

Reclame of niet, het knopje viel mij ook op. Ik dacht dat het om reclame ging (prima, extra inkomsten zijn altijd goed denk ik). Nu het geen reclame blijkt te zijn: gemiste kans :-) Het ziet er (Gezien de reacties) blijkbaar wel uit als reclame.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 13-01 10:59

Bosmonster

*zucht*

Boss schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:19:
Reclame of niet, het knopje viel mij ook op. Ik dacht dat het om reclame ging (prima, extra inkomsten zijn altijd goed denk ik). Nu het geen reclame blijkt te zijn: gemiste kans :-) Het ziet er (Gezien de reacties) blijkbaar wel uit als reclame.
Nou.. die paar reacties zijn geen representatief deel van de bezoekers natuurlijk.

Wel vind ik dat ze meer aandacht aan dergelijke verslaggeving mogen besteden dus. Schrijf een post of .plan over dat reporter X naar event Y gaat en dat je daar alles over kunt lezen op zijn speciale overzichtspagina.

Ik heb die channel-balk uitstaan, zoals waarschijnlijk heel veel mensen, dus is het nu een beetje zonde dat zoveel mensen dit missen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-03 09:01
SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:07:
Ach ja, het is easy cash voor T.net [...]
Lees anders even de draad? Hij is interessant! :>

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DexterBelgium schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:38:
Lees anders even de draad? Hij is interessant! :>
Vind je?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:19
Misschien zou er net zoals met de WK TV Special een linkje onder de reviews & features geplaatst kunnen worden? De eerste keer dat ik het zag klikte ik er namelijk op, maar wel in de veronderstelling dat het om een advertentie achtige subsite zou gaan. Aangekomen op de site verliet dat advertentie idee gauw mijn hoofd omdat er amper iets op die pagina stond. Toendertijd slechts 1 item... Dan vraag ik mij ook wel af waarom er uberhaupt een geheel andere sectie voor aangemaakt is.

Is het niet beter om zulk soort evenementen die niet zo 'groots' zijn als een WK TV Special een kleinere variant van aandacht te geven? Bijvoorbeeld het regelmatig updaten van een Feature post.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:07:
Ach ja, het is easy cash voor T.net, linkje op de frontpage met een tag pagina en een banner erboven.

Heb er echt 0,0 last van, het is geen extra info, maar gewoon een tag pagina van verzameling van reeds gemaakte berichten/reviews/video's.

* SinergyX verzoekt tag-afhankelijke filtering, kan ik eindelijk apple-cra... nieuws van de frontpage wegfilteren :)
Wat moet ik nu nog doen om jullie er van te overtuigen dat het geen reclame is? De hoofdredacteur geeft tekst en uitleg, ik doe dat nog eens een keertje over. Maar blijkbaar is dat niet genoeg... Of zal ik maar gewoon zeggen dat het wel reclame is, al weet ik dat het niet zo is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zeg dat het easy cash is, indirect reclame. Gooi 'EA Showcase' maar eens op google, wie staat daar bovenaan? Extra bezoekers incomming ;) Had ik het dan beter easy 'catch' moeten noemen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:12:
Ik zeg dat het easy cash is, indirect reclame. Gooi 'EA Showcase' maar eens op google, wie staat daar bovenaan? Extra bezoekers incomming ;) Had ik het dan beter easy 'catch' moeten noemen?
Easy catch klinkt al veel beter ;) Maar in Google zie je dus meteen dat het een tag is.

[Voor 7% gewijzigd door zeef op 18-05-2010 13:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 16536
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:12:
Eh... EA Showcase in google:

http://www.google.com/#hl...rfai=&fp=c78e48b898b2787e

Ik zie geen tweakers.net hits in de top10?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Eerste hit:
ea showcase | Tag | Tweakers.net Archieven
Maar om op de 'easy cash' in te gaan: het is pas reclame als Tnet geld vangt voor de vermelding. In dit geval is het gewoon een slim gekozen tag die bezoekers op onze content wijst. En je mag op die manier toch wel reclame voor jezelf maken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:13
Ik reageerde aanvankelijk in de hk omdat ik het daar toevallig zag, maar aangezien dit het 'officiele' topic ervan is mijn reactie dan ook ff hier:
Silent Thunder schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:45:
Ik snap het wel, het is nou eenmaal een commercieel bedrijf wat winst wil maken; tegenwoordig draaien ook veel dingen om ads; dus het zij zo...

Maar dan zie ik nog liever traditionele reclameboodschappen boven/midden/zijkant dan dat er een geniepig knopje bijkomt in dezelfde paginalayout/herkenning. Als ik op de pagina zelf zit verwacht ik gewoon inhoud en onafhankelijkheid.

Het gaat niet om dat stomme knopje van 10 pixels wat mogelijk ook uit te schakelen valt (bij mij staat het standaard aan zonder dat ik ooit wat verander aan instellingen maar goed....); het gaat erom dat de pagina-inhoud bekent staat om zijn kwalitatief hoge betekenis. Als dat nu word gemanipuleerd voor banale dingen, dan vraag ik mij af waar het heen gaat....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:53

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
En als je dit topic dan even doorgelezen had, had je direct gezien dat dit geen reclame is, maar extra exposure voor de eigen verslaggeving van het EA-evenement.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Ed_L schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:31:
Eerste hit:

[...]

Maar om op de 'easy cash' in te gaan: het is pas reclame als Tnet geld vangt voor de vermelding. In dit geval is het gewoon een slim gekozen tag die bezoekers op onze content wijst. En je mag op die manier toch wel reclame voor jezelf maken?
Eh

Nee...

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16536 op 18-05-2010 15:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Ik was ingelogd, dus mogelijk zijn de locatiegegevens meegenomen in mijn search, itt de jouwe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:53

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Fallen Angels zoekopdracht is expliciet in het Engels, via google.nl komt t.net wel bovenaan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die link van Fallen Angels is afaik puur engels, al zie ik de pagina maar een fractie van een seconde en wordt ik redirected naar google.nl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:48:
Die link van Fallen Angels is afaik puur engels, al zie ik de pagina maar een fractie van een seconde en wordt ik redirected naar google.nl.
Oh check.

Ik gebruik altijd google.com/ncr, dus niet engels maar maar gewoon alle talen en dan gesorteerd op populariteit. Ik vind het niet prettig als welk land dan ook bovenaan wordt geplaatst omdat ik daar toevallig woon :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar laat dat nu net de 'gemiddelde doelgroep' zijn voor t.net ;) (het zal een Rus niet bepaald boeien dat T.net een showcase in het Nederlands heeft van EA :P).

Terug naar 'easy cash', wat ik later al meer bedoelde als 'easy catch', je trekt er wat extra publiek mee aan, wat meer ads bekeken, wat meer centjes binnen, maar met bestaande middelen van het systeem. In kort, simpel maar doeltreffend :)

[Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 15:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freaky_Revolt

Freaky_Revolt

I Block ø

zeef schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:07:
[...]

Wat moet ik nu nog doen om jullie er van te overtuigen dat het geen reclame is? De hoofdredacteur geeft tekst en uitleg, ik doe dat nog eens een keertje over. Maar blijkbaar is dat niet genoeg... Of zal ik maar gewoon zeggen dat het wel reclame is, al weet ik dat het niet zo is?
The devil is in the details.

Ik denk dat het komt door de logo's.
Daarom dacht ik ook dat het reclame was.
En nog steeds zou het niet mijn keuze zijn om deze erbij te zetten.

Maar verder geloof ik je op je blauwe ogen dat het zo is hoor :D

Anders laat ik het omdraaien dan:
Waarom is voor gekozen om er een logo bij te zetten?

[Voor 6% gewijzigd door Freaky_Revolt op 18-05-2010 16:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik heb het gevoel dat we een beetje in herhaling vallen. Nee, we hebben er geen geld voor gekregen. Ja, we hebben er van geleerd, we gaan kijken hoe we dit soort dingen kunnen verbeteren/verduidelijken en hoe we dit kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fluxtras
crisp schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:18:
[...]

wie?

[...]

hier

[...]

en hier (er is blijkbaar nog geen algemene 'ubisoft' tag)

:P
Hihi... Dit zijn genestelde categorieën, niet direct zichtbare zoals die van EA. Wat de aanwezigheid van andere betreft heb je natuurlijk gelijk, maar ja... Ik zie het gewoon als SPAM, niet om te eten. Zie jij een logica in het rijtje Core;Pro;Games;Electronics;Mobile en dan die andere 2? Dat WKTV nu bestaat snap ik nog wel, maar EA? Nee.. liever niet. In het rijtje moet EA onder Games vallen, nergens anders - tenzij het om EA zelf gaat en niet haar games, dan mag deze gewoon terug te vinden zijn in de normale nieuws sectie..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-03 12:31
Wat erg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fluxtras
OFFTOPIC:
@zeef "we doen ons best"

Te grappige posts. Het stikt ook van de taalfouten en dergelijken, heerlijk. Ik was even in een spui-bui over mijn algemene internet-emotie. Maar ja, er heeft een zekere professionalisering plaatsgevonden van de website en haar makers. Een goede zaak. De bevolking daarentegen: gebruikers, commenters en forumbevolking lijkt het echter niet ten goede gekomen zijn dat iedereen maar breedband heeft. blablabla... je wordt ouder, bent hollander en gaat zeuren... zucht ;-)

Internet is niet meer exclusief... Wil je me pen-pal worden, lekker schrijven? Huh... schrijvah, was da?

STILL OFFTOPIC.

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
* Wilbert de Vries wordt het een beetje zat en hangt hier een slotje aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee