Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gezien zijn 2560x1600 scherm denk ik niet dat hij 'in the race' is voor een budget vostro ;). Het goedkoopste scherm met die resolutie kost meer dan mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTB93 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:51:
@Chicane

Welke zakelijke variant in combinatie met een FH-scherm bedoel je dan? De Vostro bijvoorbeeld is alleen maar te leveren met een 1366 x 768 scherm, helaas ..
Je zult moeten kijken bij de E-serie en de M-serie. De meer midrange en high-end zakelijke modellen van Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ja, ik wil een FirePro M8900. Alleen Dell bied deze volgens mij aan.

Trouwens, bij HP staan de specs van de 8560W en 8760W al ruim een week online. Op zondag 8 mei zag ik ze voor het eerst.
Van de 8560W al zelfs één pre-config met prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NxCPU schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 03:03:
Ja, ik wil een FirePro M8900. Alleen Dell bied deze volgens mij aan.

Trouwens, bij HP staan de specs van de 8560W en 8760W al ruim een week online. Op zondag 8 mei zag ik ze voor het eerst.
Van de 8560W al zelfs één pre-config met prijs.
Als je kiest voor de goedkope versie van de M6600, de BASE dan krijg je standaard een AMD FirePro M8900 Mobility Pro Graphics met 2GB GDDR5 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Dat was mij al duidelijk. ;)
Op het beeldscherm na, had ik al een configuratie vastgesteld.
Er is al door Dell bevestigd dat géén van de huidige 3 beeldscherm opties van het type IPS is, bij de M6600.
Maar als het touchscreen+pen 1920x1080 beeldscherm echt RGB-leds heeft (t.o.v. het standard 1920x1080 beeldscherm) heb ik liever die versie. Het vervelende is dat het niet expliciet op de website staat aangegeven.
Ik wacht op response van Dell. Zodra ze het per email (en niet anders) bevestigen of ontkennen kan ik een beslissing nemen en bestellen.

@Darkstone:
Nog bedankt voor die link naar de specs van het beeldscherm.
Ik wist niet dat daar verborgen was.
Jammer dat die gegevens niet bij de XPS 15 aangegeven zijn.

offtopic:
Het pennetje dat bij het touchscreen komt is trouwens ook nog niet beantwoordt of dat een Wacom is of niet. Maar dat vind ik zelf niet zo belangerijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NxCPU schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:35:
@Darkstone:
Nog bedankt voor die link naar de specs van het beeldscherm.
Ik wist niet dat daar verborgen was.
Jammer dat die gegevens niet bij de XPS 15 aangegeven zijn.
Dat staat wel aangegeven, maar op een andere plek.
Selecteer je model naar keuze en scrol richting de selectie van het scherm in de pictogramweergave (linksboven), er staat dan "meer informatie".

Maar ik weet de specs uit mijn hoofd: 300cd/m, 600:1 en 90/95% gamut. De specs zijn gewoon overgenomen van de fabrikant.

De contrastwaarde kun je ook beter met een korreltje zout nemen, dat geven de fabrikanten altijd heeel anders aan dan anandtech & co.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een falers bij Dell. Hoe kan het nou dat ze op hun topmodel geen IPS scherm kunnen leveren :?. Terwijl ze het scherm ooit wel hebben gehad blijkens http://content.dell.com/u...cd.aspx?c=us&l=en&ref=CFG .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Over het feit dat het geen IPS panels zijn :
Ik hoorde per PM op het core77.com forum, dat er quality control problemen zijn bij LG. Hierdoor is bijvoorbeeld ook (het IPS panel van) de iPad2 schijnbaar slecht leverbaar :
i.tuaw.com/2011/05/06/qua...ls-to-blame-for-ipad-2-s/
www.google.com/m?q=ips+panel+shortage+2011

Verder is het ook zo dat Apple schijnbaar zichzelf 60% van de IPS panel productie heeft/had toegeëigend :
macdailynews.com/2011/02/...ausing-serious-shortages/
In order to achieve its internal goal of shipping 40 million iPad products in 2011, Apple has occupied close to 60% of the global touch panel capacity causing tight supply among Apple’s competitors, according to sources from upstream component makers, ..... ”
Dus het lijkt mij dat HP en anderen, net als Dell, ook weinig of geen aanvoer zullen hebben.
Hadden ze maar massaal moeten kiezen voor IPS panels i.p.v. merendeels goedkope troep.

@Darkstone:
Het lijkt wel paaseieren zoeken bij Dell. :) Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
15z specs "leaked"
Dell XPS 15z
6GB Shared Dual Channel DDR3 1333MHz Memory (8GB is an option)
2nd generation Intel Core i5-2410M processor 2.30 GHz with Turbo Boost 2.0 up to 2.90 GHz (i7-2620M is an option)
Elemental Silver Aluminum
15.6" 300-nit FHD (1080P) WLED Display with Webcam (720P WLED is an option)
500GB 7200 RPM SATA Hard Drive
8X Tray Load CD/DVD Burner (Dual Layer DVD+/-R Drive)
NVIDIA GeForce GT 525M 1GB/2GB graphics with Optimus
Waves Maxx Audio 3
Integrated 10/100/1000 Network Card
De tray zal wel een typo zijn.

Het verbaast mij dat er een GT525m in kan, ik dacht dat ze het bij de GT520m zouden houden. Niemand koopt dit ding om te gamen.

Nog een week wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:50:
15z specs "leaked"
[...]
Het verbaast mij dat er een GT525m in kan, ik dacht dat ze het bij de GT520m zouden houden. Niemand koopt dit ding om te gamen.
[...]
Ach, dan kun je er tenminste flink mee SketchUppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Jammer dat de afmetingen nog niet bekend zijn.
Was het niet zo dat de 15z platter zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NxCPU schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 07:46:
Jammer dat de afmetingen nog niet bekend zijn.
Was het niet zo dat de 15z platter zou zijn ?
Ik vermoed dat hij zo'n 19mm dik zal zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mxDXl.png

Dus een stuk dunner dan de macbook (27,4 mm) en de macbook pro's (24,1 mm)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Ik vermoed dat hij zo'n 19mm dik zal zijn:

[afbeelding]

Dus een stuk dunner dan de macbook (27,4 mm) en de macbook pro's (24,1 mm)
Ik hoop dat deze gok ongeveer klopt, maar ik betwijfel het. Op zo'n afbeelding kan je niet heel goed zien of dit wel de echte dikte is, aangezien het aan de onderkant wat bol loopt. Bovendien moeten er rekening gehouden worden met dat dit wellicht het deel is van de notebook (bijvoorbeeld de voorkant) welke wat dunner is dan de rest van de notebook. Waarbij de achterkant wellicht 3 cm is en je gemiddeld op 2,5 cm uitkomt.

Zelf ben ik meer geïnteresseerd in het gewicht. Ik hoop op < 2,4 kg voor de 15" of < 2,0 kg voor de 14" variant. Uiteraard heb ik ook graag een compact design, maar dat moet niet al te veel ten koste gaan van de bouwkwaliteit en resulteren in een hoge warmte ontwikkeling. Uiteraard hebben deze eigenschappen met elkaar te maken, maar zelf hoop ik op een zo'n laag gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regeneration schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:01:
[...]

Ik hoop dat deze gok ongeveer klopt, maar ik betwijfel het. Op zo'n afbeelding kan je niet heel goed zien of dit wel de echte dikte is, aangezien het aan de onderkant wat bol loopt. Bovendien moeten er rekening gehouden worden met dat dit wellicht het deel is van de notebook (bijvoorbeeld de voorkant) welke wat dunner is dan de rest van de notebook. Waarbij de achterkant wellicht 3 cm is en je gemiddeld op 2,5 cm uitkomt.

Zelf ben ik meer geïnteresseerd in het gewicht. Ik hoop op < 2,4 kg voor de 15" of < 2,0 kg voor de 14" variant. Uiteraard heb ik ook graag een compact design, maar dat moet niet al te veel ten koste gaan van de bouwkwaliteit en resulteren in een hoge warmte ontwikkeling. Uiteraard hebben deze eigenschappen met elkaar te maken, maar zelf hoop ik op een zo'n laag gewicht.
Hier een foto die toont dat de dikte over de hele lengte gelijk is:
Afbeeldingslocatie: http://upload.contextoptional.com/panerai_catalog_58941/assets/20110510201433.jpg

Dit zou ook een goede foto zijn om de dikte te meten maar hier is het scherm niet toe geklapt dus we hebben dan niet de totale dikte.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/vRrz5.png

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:10:
[...]

Hier een foto die toont dat de dikte over de hele lengte gelijk is:
[afbeelding]

Dit zou ook een goede foto zijn om de dikte te meten maar hier is het scherm niet toe geklapt dus we hebben dan niet de totale dikte.

[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad wel gelijk uit. En inderdaad het scherm is niet dichtgeklapt, maar die 2 cm dan wellicht toch aardig kunnen kloppen. Mogelijk weten we dat morgen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als de specs kloppen dat Darkstone heeft gepost dan is het toch wel een zeer mooie laptop voor die prijs.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De prijs is nog niet bekend, al hoor ik geruchten van €999 voor het basismodel...

Zelf denk ik dat dit ding niet van de grond komt tenzij hij <€1000 kost min of meer fully loaded, en dan bedoel ik 6GB, i7, 1080p scherm en een 640GB hdd. Vergeet niet dat je voor een xps 15 met die specs €850 betaalt.

Meer dan pak-m-beet €150-€200 zou ik niet overhebben voor een gewichtsbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 18:12
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:37:
... 6GB, i7, 1080p scherm en een 640GB hdd. Vergeet niet dat je voor een xps 15 met die specs €850 betaalt.
Ik kom met die specs uit op 1099,- voor een xps? (2630QM, 640GB, 1080p)

[ Voor 4% gewijzigd door verytallman op 23-05-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verytallman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:58:
[...]

Ik kom met die specs uit op 1099,- voor een xps? (2630QM, 640GB, 1080p)
Ik ook, + was de basisprijs niet 999$ dus 715 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://dl.dropbox.com/u/18772348/Dell/prijzen.xlsx

200 erbij tellen en de goedkoopste is €859, maar dat is met 500GB hdd zie ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:06:
http://dl.dropbox.com/u/18772348/Dell/prijzen.xlsx

200 erbij tellen en de goedkoopste is €859, maar dat is met 500GB hdd zie ik net.
Heb je een bijbehorende Dell link? Ik kom er namelijk ook niet uit :P.

Ik kom uit op 999 euro - 40 euro Dell kortingsbon = 959 euro :).
http://configure.euro.del...nldhs1&model_id=xps-l502x

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLEUR KEUZE Metalloid Aluminum Cover bewerken
PROCESSOR 2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2, GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT – Nederlands bewerken
SYSTEM RECOVERY Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen bewerken
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook. bewerken
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc bewerken
ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING Geen Accidental Damage-support bewerken
DATASAFE ONLINE BACK-UP DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar bewerken
BEVEILIGINGSSOFTWARE Geen beveiliging/antivirusbeveiliging bewerken
LCD-SCHERM 15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera bewerken
GEHEUGEN 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048] bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) 8x optisch dvd+/-rw-station bewerken
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
GRAFISCHE KAART 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Grafische kaart bewerken
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh) bewerken
TV-TUNER TvTuner niet inbegrepen bewerken

Voor deze configuratie kom ik op 880 euro met 10% bon en min 60 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:33:
KLEUR KEUZE Metalloid Aluminum Cover bewerken
PROCESSOR 2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2, GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT – Nederlands bewerken
SYSTEM RECOVERY Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen bewerken
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook. bewerken
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc bewerken
ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING Geen Accidental Damage-support bewerken
DATASAFE ONLINE BACK-UP DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar bewerken
BEVEILIGINGSSOFTWARE Geen beveiliging/antivirusbeveiliging bewerken
LCD-SCHERM 15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera bewerken
GEHEUGEN 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 \[2 x 2.048] bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) 8x optisch dvd+/-rw-station bewerken
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
GRAFISCHE KAART 1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Grafische kaart bewerken
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh) bewerken
TV-TUNER TvTuner niet inbegrepen bewerken

Voor deze configuratie kom ik op 880 euro met 10% bon en min 60 euro
LOL ook nog met een 9 cell accu. Ik snap er niks van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:19:
[...]

Heb je een bijbehorende Dell link? Ik kom er namelijk ook niet uit :P.

Ik kom uit op 999 euro - 40 euro Dell kortingsbon = 959 euro :).
http://configure.euro.del...nldhs1&model_id=xps-l502x
Klik op het blauw onderstreepte woord in de eerste kolom? :>

De kortingsbon berekening deugt overigens niet op dit moment, dat moet ik even een klein beetje aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:42:
[...]

Klik op het blauw onderstreepte woord in de eerste kolom? :>

De kortingsbon berekening deugt overigens niet op dit moment, dat moet ik even een klein beetje aanpassen...
Ik heb geen Excel geïnstalleerd staan dus kan dat bestandje niet bekijken :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was inderdaad te verwachten, over een half uur crawler script is traag... 1% cpu load :X staat hij ook op google docs.

Hij doet het ook niet in openoffice, dus doe geen moeite die te downloaden.

Edit: https://spreadsheets.goog...FLXZVMkN1T3pNbnc&hl=en_US
Ik moet het alleen nog even voor elkaar krijgen om dat automatisch te doen...

Edit: is er geen enkel simpel programma aanwezig wat dat voor mij kan doen? :X :X

Edit: nieuwe link: https://spreadsheets.goog...sQWJYVS0xV2djV1E&hl=en_US
Zou het moeten doen, zelfs als ik het bestand update...

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe video van de xps 15z beschikbaar:
http://content.dell.com/u...jovDAjdXGaU1iw998uRaIYbC1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat specs: http://www.dell.com/us/p/xps-15z/pd.aspx?~ck=mn

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uv1zEtVdp75XQedCKeuDKueA/full.png
8-Cell Lithium Polymer (64WHr, 2.2AHr)
Up to 8 hours, 22 minutes1 of battery life
Gewicht...
Dimensions
Height: 0.97" (24.68mm)
Width: 15.15" (384.85mm)
Depth 10.25" (260.37mm)

Starting at Weights
Starting at 5.54lbs (2.51 kg)3
;w

Ik vind het wel belachelijk eigenlijk, hij is nauwelijks 0.1Kg lichter dan mn studio 15... Dat zou een selling point moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Dimensions
Height: 0.97" (24.68mm)
Width: 15.15" (384.85mm)
Depth 10.25" (260.37mm)

Starting at Weights
Starting at 5.54lbs (2.51 kg)3
Dat is wel jammer als we het even vergelijken:
Dell XPS 15
Dimensions & Weight
Height: 1.3" (32.2mm) front /1.5" (38.2mm) back)
Width: 15" (381mm)
Depth: 10.4" (265.4mm)
Weight: Starting weight of 5.96lbs (2.70kg) with 6-cell battery; 6.33lbs (2.87kg) with 9-cell battery
Is hij wel een stuk dunner, iets minder breed maar wel iets dieper. Verder zou die ongeveer 0.2 kg lichter zijn. Een stapje in de goede richting, maar inderdaad beetje teleurgesteld eigenlijk. Ik had stiekem op iets beters gehoopt.
Ik vind het wel belachelijk eigenlijk, hij is nauwelijks 0.1Kg lichter dan mn studio 15... Dat zou een selling point moeten zijn.
Vooral de dunheid zou de selling pount moeten zijn. Hij is inderdaad dun, maar nog niet zo dun als de:
Apple Macbook Pro
Afmetingen en gewicht
Hoogte: 2,41 cm
Breedte: 36,4 cm
Diepte: 24,9 cm
Gewicht: 2,54 kg
De Dell ietsje lichter, maar wel groter in alle dimensies. In de hoogte scheelt het niet veel, maar in de breedte en diepte wel flink.

Ik heb nu alle hoop gevestigd op een betere 14" variant. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Regeneration op 23-05-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een topic start over de 15z?

En vind het ook jammer dat ie even dik is als de Macbook Pro. Had gehoopt op max 20mm zodat hij ook wat kon concurreren met de macbook air's. Ook vind ik dat die luidsprekers op een slechte plaats zitten, geen luidsprekers ging ik zelfs niet erg vinden. Beter was geweest als ze een volwaardig toetsenbord hadden dus ook met een numeriek gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
nieuws: Dell introduceert dunne XPS 15z-laptop

Review LaptopMag
Review PcMag

Dell XPS 15z (Dell NL)
Dell XPS 15z (Dell BE)

Ze hebben gelukkig niet helemaal de Home, End, Page up, Page Down, Delete en Insert wegehaald, zie:
Afbeeldingslocatie: http://www.laptopmag.com/images/uploads/2784/g/Dell_XPS_M15z_g25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.laptopmag.com/images/uploads/2784/g/Dell_XPS_M15z_g23.jpg
Insert en Delete zitten rechts bovenin, waar de andere knoppen onder de pijltjes toetsen (met de FN toets?) zitten. Gelukkig maar, de Delete gebruik ik geregeld, en de andere soms, maar zou ze het liefst niet helemaal kwijt willen zijn. Aan de andere kant ben ik wel weer voorstander van een gecentraliseerd toetsenbord, en dan zal je dus altijd op een of andere manier toch concessies moeten maken.

Nu wachten op de 14.x" model...

[ Voor 7% gewijzigd door Regeneration op 24-05-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de 15z niet geleverd met een 2630QM processor of is dat alleen voor nu even? Het topmodel op de Dell site heeft namelijk een 2620M. De prijzen zijn wel hoog, maar vergeleken met Apple MB Pro totaal niet :P voor wat je krijgt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit model word alleen geleverd met een dualcore. De hitteproductie van de quad is vermoedelijk iets te hoog.
Regeneration schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:14:
Ze hebben gelukkig niet helemaal de Home, End, Page up, Page Down, Delete en Insert wegehaald, zie:
Dat is bij bijna elk model het geval, meestal is de opdruk echter (terecht) afwezig.

Ik vind het design overigens vrij slecht, er is extreem veel nutteloze ruimte rond het touchpad (aap je apple na? stop er dan tenminste een enorm touchpad op), en de roosters vallen teveel in het oog

Afbeeldingslocatie: http://www.laptopmag.com/images/uploads/2784/g/Dell_XPS_M15z_g2.jpg
Met zulke randen rond het scherm + die bult aan de achterkant scoor je ook geen punten qua formaat...

Wat ik ook niet snap, waarom zitten er luchtroosters aan de onderkant? De speakergaten lijken mij daarvoor erg goed geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:23:
[...]
Ik vind het design overigens vrij slecht, er is extreem veel nutteloze ruimte rond het touchpad (aap je apple na? stop er dan tenminste een enorm touchpad op)
Het design kan ook naar mijn mening inderdaad beter. Het lijkt / is wel alsof ze gemiste ruimte in de hoogte hebben gecompenseerd door de notebook breder en langer te maken / laten.
, en de roosters vallen teveel in het oog

Met zulke randen rond het scherm + die bult aan de achterkant scoor je ook geen punten qua formaat...
Er zitten inderdaad veel gelijkenissen met de Apple Macbook Pro, maar sommige dingen moesten wellicht geforceerd wat anders worden vormgegeven. :P
[afbeelding]

Wat ik ook niet snap, waarom zitten er luchtroosters aan de onderkant? De speakergaten lijken mij daarvoor erg goed geschikt.
Wellicht gebeurt dat al, maar is het niet voldoende?

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 24-05-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Apple koelt de MBP volledig met lucht die naar binnen komt via het toetsenbord, ik kan me dan ook niet voorstellen dat de speakergaten niet groot genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:23:
Dit model word alleen geleverd met een dualcore. De hitteproductie van de quad is vermoedelijk iets te hoog.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:36:
Apple koelt de MBP volledig met lucht die naar binnen komt via het toetsenbord, ik kan me dan ook niet voorstellen dat de speakergaten niet groot genoeg zijn.
De Apple MBP 15" is kleiner in alle afmetingen, maar die kan wel geleverd worden met enkel Quad cores + maximaal AMD Radeon HD 6750M? Dat is dan wel weer jammer. Niet dat ik het nodig heb, maar het klinkt een beetje krom.

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 24-05-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De engineering van apple is ongetwijfeld van een stuk hoger niveau.

En vergeet ook niet de de MBP €700-800 duurder is voor min of meer hetzelfde.

Bovendien blijft de MBP, zelfs zonder GPU load, niet echt koel.. hij throttlet zelfs naar de 800mhz met furmark.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:43:
De engineering van apple is ongetwijfeld van een stuk hoger niveau.

En vergeet ook niet de de MBP €700-800 duurder is voor min of meer hetzelfde.
Dell probeert nu de XPS 15z als tegenhanger van de MB Pro te positioneren en dan zie je dusdanig grote verschillen in de specs opduiken. Consumenten kunnen nu nog niet kiezen neem ik een MBP of een XPS 15z. Heb je hoge eisen dan kom je automatisch weer uit bij de MBP, beetje een gemiste kans voor Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Excuus voor de onderbreking.
Dit is pas hoge resolutie. :p Voor €1019,01 :
14" notebook met 2048x1536 resolutie nu verkrijgbaar bij Bol :
www.bol.com/nl/p/computer/toshiba-laptop-tecra-r840-103-i5-2520m-2-5g/9000000011376849/index.html

[ Voor 4% gewijzigd door NxCPU op 24-05-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:46:
[...]\
Heb je hoge eisen dan kom je automatisch weer uit bij de MBP, beetje een gemiste kans voor Dell.
Of toch maar gewoon een XPS laptop. Of gewoon 2 XPS laptops voor hetzelfde geld.

Hoewel ik die vergelijking een beetje krom vind: je kiest in dat geval of voor Windows, of voor Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:55:
[...]

Of toch maar gewoon een XPS laptop. Of gewoon 2 XPS laptops voor hetzelfde geld.

Hoewel ik die vergelijking een beetje krom vind: je kiest in dat geval of voor Windows, of voor Mac.
Op een MBP kun je gewoon Windows draaien ;). Andersom gaat het wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tell me, waarom zou je een macbook kopen om daar vervolgens windows op te draaien? De accuduur stort onder windows als een kaartenhuis in elkaar, en het touchpad werkt gewoon minder lekker op windows.
Wat blijft er dan nog over? Bar weinig goede redenen om nog een mac te kiezen.

Als je een mac wilt moet je dat vooral doen, maar als je het OS onbelangrijk vind is de kans dat je bij een apple uitkomt bijzonder klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Nu online
NxCPU schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:43:
Excuus voor de onderbreking.
Dit is pas hoge resolutie. :p Voor €1019,01 :
14" notebook met 2048x1536 resolutie nu verkrijgbaar bij Bol :
www.bol.com/nl/p/computer/toshiba-laptop-tecra-r840-103-i5-2520m-2-5g/9000000011376849/index.html
Die sukkels bij bol.com hebben het zaakje niet goed overgenomen. Dat is de maximale resolutie voor een externe display.
http://nl.computers.toshi...7274/toshibaShop/false/#0

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 18:12
Best rustig hier :) Is iedereen overgestapt naar [NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook december 2010 12"-14"?

Zelf neig ik eerder om de ultrabooks af te wachten. Ik hoop dat daar een paar goed modellen komen die klein zijn en een hoge resolutie(900p) hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Helaas is het de laatste tijd erg rustig wat betreft hoge resolutie schermen in notebooks. De krachtige 13,3" thin and light Sony Vaio SA met een 1600 x 900resolutie, is er overigens sinds vandaag wel bij gekomen. Zou wellicht bij de TS kunnen worden vermeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 08-06-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal hem even toevoegen. Hopelijk komen er meer notebooks met die scherm nu er *eindelijk* een 900p 13.3" scherm op de markt is.

Verder valt er inderdaad weinig te discussiëren over de eindeloze stroom aan 768p notebooks onder de 14 inch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkstone, heb jij enige informatie hoe de schermen van de Asus K53 serie en/of Asus N53 serie zich verhouden tegenover de schermen van de HP Pavilion dv7 4xxx serie?

Excuses indien dit off-topic is.

Modbreak:Deze discussie is afgesplitst van de discussie volgend op Verwijderd in "[Ervaringen] HP Pavilion dv7-4 serie - D...".

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee. Maar ga er maar vanuit dat de laptop die je wilt kopen een brak scherm bevat, tenzij de laptop die je wilt kopen in deze lijst voorkomt:

Envy 17 (3D)
xps 17 (3D, zelfde scherm)
xps 15 (1080p scherm)
xps 15z (idem. scherm is wel behoorlijk minder dan bovenstaande)
envy 14 radiance display, niet meer te krijgen volgens mij
Vaio Z
En te slotte, de MBP, diverse zakelijke modellen over de €2000, en een paar alienware modellen.
In mindere mate de N53. De specs zelf zijn niets bijzonders. Maar het is wel 1080p

Ik raad niet voor niets links en rechts de xps 15 aan ;) Dat is simpelweg de enige keus voor een goed scherm onder de €1000.
HP heeft in de US wel een pavilon met 1080p scherm, maar de kwaliteit daarvan is nog onbekend en bovendien niet in Nederland te verkrijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg het topic van zowel de XPS 15 als de XPS 17, sinds kort ook die van de Asus N53.

Heb zelf geen al te goede ervaringen met Dell, en ben dan ook enigszins terughoudend om in de toekomst nog iets van Dell te kopen, maar dat even ter zijde.

Onlangs deze 4050EB 3 weken kwijt geweest omdat er een probleem was met het scherm, maar de eerste keer konden ze het probleem niet vinden en stuurden ze de laptop gewoon terug, met natuurlijk het probleem dat zich nog steeds voordeed. Tweede keer konden ze het probleem plotseling wél repareren, ongelooflijk!

Ben m'n vertrouwen in beide computerfabrikanten een beetje kwijt.

Vandaar dat ik vooral het Asus N53 topic volg, omdat ik heel wat goeds hoor over Asus.
Ik kan echter aannemen dat het scherm van de N53 (FullHD) al een hele verbetering is tov de schermen in deze HP serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Resolutietechnisch gezien wel. De rest van het scherm valt tegen: http://www.anandtech.com/...nge-156-1080p-take-four/6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb is dat nog van de vorige generatie Asus N53. De JF om precies te zijn.

Of wordt er echter hetzelfde scherm gebruikt in de nieuwe Asus N53(SV)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Correct. Een B156HW01 v5.

Precies daarvoor hebben we ook [Oproep] Screenies MonitorAssetManager voor panelDB laptops gemaakt :P

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, bedankt voor de links bovendien, geeft me wat leesvoer ;).

De laptop die ik nu heb is nog geen jaar oud, en ik hoop dat die het nog vele jaren volhoudt natuurlijk.
Uit fouten leer je namelijk wel, en dat is dat ik volgende keer wel degelijk voor een kwaliteitsscherm ga met een hoge resolutie! Jammer dat het aanbod zo gering is.
Wie weet is 1080P wel standaard over 4-5 jaar? Keep on dreaming zeker? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat wel hard hoor. Toen ik mijn studio kocht waren er 2 kandidaten: de studio 15, en een of andere fujitsu voor €2000. Tegenwoordig heb je ook de N53, xps 15, sony E, workstations van diverse fabrikanten... enz. Ik sluit niet uit dat 1080p over een jaar of 5 standaard is op laptops van ongeveer 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een laatste vraag: is er een verschil in beeldkwaliteit tussen de 768 en de 1080P versie van de Asus N53?
(Off-topic, excuses!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klein. Maar ik raad wel ten zeerste het 1080p scherm aan omdat met 768p imo niet te werken valt.

En laat ik dit maar even verplaatsen naar een juist topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

Kloppen deze specs van de Asus G73SW-TZ140V: 2048x1536 (QXGA) @ 17.3 inch?

Dat begint er tenminste een beetje op te lijken. De rest van die laptop is dan wel weer een beetje overkill voor mij, maar de prijs valt eigenlijk best wel weer mee...

pricewatch: Asus G73SW-TZ140V

Nog een klassieke 16x12 verhouding ook, I think I am in love... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een fout. Dat is de maximale resolutie die de VGA poort kan aansturen.

Ik zal het wel even fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zeker weten? Een aantal webshops hebben het ook zo staan.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten. De specs worden gewoon opgehaald bij de leverancier, als die het fout heeft nemen alle shops, inclusief de pricewatch, het over.

De resolutie is trouwens 1080p volgens een snelle google ronde.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zonde, het had zo mooi kunnen zijn... -O-

1080p :Z

[ Voor 13% gewijzigd door Fiber op 17-06-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Fiber schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:29:
Zeker weten? Een aantal webshops hebben het ook zo staan.
Van de Asus site:
Display 17.3" 16:9 HD+ (1600x900)/Full HD (1920x1080)/Full HD 3D(1920x1080 120Hz) LED backlight
Dus er is zelfs een mogelijkheid dat het 1600 x 900 is...

En inderdaad ik vind ook dat er in ieder geval ≥1080p mogelijkheid op een 17.x notebook scherm zou moeten zitten, echter is vaak 1080p sinds kort het maximale, de 1920 x 1200 zijn zo goed als weg en hogere resolutie schermen zijn er nooit geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door Regeneration op 17-06-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-01 11:30
Volgens mij worden in het lijstje 2 notebooks vergeten.

De Dell Latitude e5520 kun je ook bestellen met 1080p scherm.

De IBM L520 kun je ook bestellen met 1600*900 scherm (of iets dergelijks).

Iemand enig idee hoe goed deze schermen zijn?

Groeten Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
tristan5555 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:13:
Volgens mij worden in het lijstje 2 notebooks vergeten.

De Dell Latitude e5520 kun je ook bestellen met 1080p scherm.

De IBM L520 kun je ook bestellen met 1600*900 scherm (of iets dergelijks).
In de start post bedoel je? Daar staan ze namelijk wel:
Dell Latitude E65xx en E55xx series
specs: sandy bridge, quadro of igp of ATI, mat scherm
Dell.nl
Lenovo Thinkpad T500 en W500 L500 series
zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Oeps, bedankt! Ik had gezocht op L520 en e5520, niet op L500 en 55xx...

Iemand goede/slechte ervaringen met deze schermen? Kun je er redelijk buiten mee werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee welk scherm erin zit. Misschien is via notebookcheck ed. nog het een en ander te achterhalen, maar dan moet je wel geluk hebben dat ze net dit scherm hebben getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet waar ik dit anders moest posten:

Eizo industrial monitor does 4K resolution at 36-inches, start saving now

*drool*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Tja, we moesten maar eens een werkgever zoeken die daar in wil investeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is waar, hij kost ongeveer ¼ van het gemiddelde jaarloon :P

Natuurlijk gaat zo'n monitor 15 jaar mee, maar ehhh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Leuk ding, alleen een beetje jammer dat mijn laptop geen 4096 bij 2160 kan aansturen... ;)

Wikipedia: 4K resolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
Heeft iemand ervaring met de HD+ (1600x900) schermen die HP levert in de Elite en ProBooks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:54
In de TS staat er een fout. De dell Latitude 54xx en 64xx zijn beschikbaar met een 1600x900 scherm en geen 1440x900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De latitude 5400 is wel met een 16:10 verhouding beschikbaar. De nieuwe, op **20 series niet. Aangezien de oude lijn niet meer te bestellen is zal ik hem even uit de TS verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiebeJan
  • Laatst online: 19-04-2021
Heren,

Ik wil graag de Medion ERAZER X6812 of de nieuwe 6813 gaan kopen (beide die met de SSD). Nu wordt ik heel erg aan het twijfelen gebracht door het wat mindere scherm in deze laptop.
Het gaat om type AUO15ED (volgens http://www.notebookcheck....813-Notebook.51973.0.html)

Zijn er ook vervangende schermen beschikbaar, liefst Non-Glare, LED en een mooi donker zwart? (In ieder geval iets wat beter is!)? En wat zou dat ongeveer kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
€120-150. ongeveer. Ga er maar niet vanuit dat je onder de €100 klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Ik heb nu bijna 4 jaar een Dell D830 (15,4 inch) met 1920x1200. Het jammere is dat Windows XP niet echt grotere fonts ondersteund want dit is eigenlijk toch iets teveel van het goede merk je na een flinke tijd gebruik. Volgende laptop wordt 1 resolutieklasse daar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
@XEIDiablo690

Windows 7 schaalt wel goed op volgens mij, dus dan kun je toch gewoon weer de fijnste resolutie nemen? Bovendien is het tegenwoordig allemaal led waardoor het beeld ook mooier is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een misverstand. LED is niet beter dan CCFL, je kan er zelfs min of meer vanuitgaan dat dat niet het geval is als je het niet over budget schermen hebt.

Niet dat een 1200p scherm budget is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karakedi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:47:
Hoewel het geen fullHd scherm is, wil ik even melden dat de nieuwe macbool air de scherm met de hoogste resolutie heeft bij de 13 inch laptops. Goede zet van Apple om neit met kut resoluties te komen.

In mei is de laptop van mijn broer gejat met een 1440x900 scherm. Deze scherm vond hij ideaal.Hij had liever geen scherm met een lagere reso (HDready troep) en 1600x900p waren bijna niet vergelijkbaar voor een goede prijs. Dus heeft hij de vostro 1520 genomen. Hoewel de hardware was verouderd (c2d), had hij liever deze ipv van i3 laptop met een hdready scherm.

Vind dat laptop fabrikanten beter in deze gat moeten inspringen. Laptops van 15,6 inch met 900p scherm zou ideaal wezen. Voor sommige mensen is een 1080p scherm te hoge resolutie. Dell heeft dit heel kort aangeboden bij de inspiron 15.
deze is ook goed dan?

http://www.krefel.be/nl/m.../PKEY_A5_B131_C887_887734

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een 17". 900p is daar de standaardresolutie. Ongeveer 106DPI.

Dat is het probleem ook niet, probleem zit hem in laptops kleiner dan 17". Op het 15.6" formaat heb je praktisch alleen 1080p, Dat is 144DPI, ga je een maat kleiner moet je of een alienware van 2.9KG kopen, of een elitebook of latitude met 900p, of een macbook air. Je keuzevrijheid slaat werkelijk nergens op.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over het verdwijnen van 2048x1536 en 1920x1200 schermen... Al dan niet IPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Ik ben sinds een weekje van 1280x800 naar 1920*1080 overgestapt (beide 15.6")
Wat een verschil _/-\o_

(latitude E5520)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarrean schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:22:
Ik ben sinds een weekje van 1280x800 naar 1920*1080 overgestapt (beide 15.6")
Wat een verschil _/-\o_

(latitude E5520)
Kan je met uw laptop ook de meest recente games spelen? Welke videokaart heb je dan?
Ik ben ook opzoek naar een bekwame laptop waar je toch wat games kunt mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 10:14
De latitude serie van Dell is puur zakelijk. Enkel met een quadro kun je misschien nog iets spelen....maar zeker niet met alle toeters en bellen aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakict schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:10:
De latitude serie van Dell is puur zakelijk. Enkel met een quadro kun je misschien nog iets spelen....maar zeker niet met alle toeters en bellen aan...
Oh oke bedankt.
Maja wat is nu beter een 15inch of een 17inch..
Hier twijfel ik nog steeds aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Voor gamen is het inderdaad niets, enige gpu is de igp van de i5.
Ik gebruik hem voor mijn werk (ontwikkelaar), na 2 jaar stage/vakantiewerk op 1280x800 is dit echt een verademing.

Als je met je laptop buiten huis komt en hem vaak zal verplaatsen zou ik een 15 inch nemen, 17 vind ik niet echt draagbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Jarrean op 07-07-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:12:
[...]

Oh oke bedankt.
Maja wat is nu beter een 15inch of een 17inch..
Hier twijfel ik nog steeds aan.
Dat hangt ervanaf. Als je hem meeneemt neem je 15 inch of kleiner. Als je hem het grootste gedeelte van de maand op het bureau laat staan neem je 17 inch.

Als je een leuk model zoekt hou je de lijst in de eerste post in de gaten. Ik hou die niet voor niets bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:19:
[...]

Dat hangt ervanaf. Als je hem meeneemt neem je 15 inch of kleiner. Als je hem het grootste gedeelte van de maand op het bureau laat staan neem je 17 inch.

Als je een leuk model zoekt hou je de lijst in de eerste post in de gaten. Ik hou die niet voor niets bij...
Ja ik neem hem veel mee dus is een 15 inch beter.
En ja ik zal deze post wel in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

@ ts,

Bij de Vaico C series 14 inch kan je toen ik het net via sony probeerde geen hogere resolutie meer selecteren.
Weet niet of dit al aan gegeven was maar meld het toch even.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het 900p scherm is inderdaad *poef, weg* bij de 14" versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Toch wel jammer want ik dacht laat ik die wellicht eens aanschaffen.
Was ook nog relatief betaalbaar geweest.
Gevalletje van te laat.. :F

[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 11-07-2011 10:53 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Wie weet komt die mogelijkheid nog terug. Ik heb ze deze laatste weken namelijk nog iets vreemds zien doen. Ze hadden de prijs van de SA en SB verhoogd met iets van 350 euro, maar dat hebben ze na een tijdje weer teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Hmm aan 1 kant zou ik het kunnen overwegen maar ik ben niet zo van via ebay spullen aanschaffen en dan ook nog van uit Amerika.
Maar bedankt voor het mee denken dat stel ik op prijs!
Regeneration schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:37:
Wie weet komt die mogelijkheid nog terug. Ik heb ze deze laatste weken namelijk nog iets vreemds zien doen. Ze hadden de prijs van de SA en SB verhoogd met iets van 350 euro, maar dat hebben ze na een tijdje weer teruggedraaid.
Dat is wel een zeer vreemde actie, 350 euro?? lekker voor de mensen die er toen net 1 kochten :/
Hopelijk dat ze het terug draaien want anders word het wel direct een stuk duurder om een 13 tot 14 inch notebook met een hogere resolutie aan te schaffen.

[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 11-07-2011 12:41 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sony doet wel vaker raar met de prijzen. Zo hadden ze vorige maand de SB welke je met i7 en HD6630m kon kopen. Plots was daar de duurdere SA. Weg i7 en HD6630m, die zit nu alleen in de duurdere SA... Om gek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dat is ook een vreemde actie , maar ze zullen wel willen dat mensen als je die kaart wilt het duurdere model aanschaffen, blijft toch een actie die zeer jammer is maar ook wel weer te begrijpen van uit hun oogpunt.
Ik vond/vind de SB nog steeds een mooie notebook, de SA tja op 1 of andere manier trekt deze mij niet zo.

Ach we zullen dan maar wachten op aankomende 13 tot 14 inch producten met een hogere resolutie en die ook nog betaalbaar zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 11-07-2011 13:34 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar wachten we dus al, ehh, 2 jaar op :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Nou dan laat ons maar positief zijn na 2 jaar zal het toch geen 2 jaar meer duren haha :P
Hoop ik 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 11-07-2011 13:59 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
En de Sony C serie met 1600 x 900 is weer terug, maar nu als "aparte variant" zoals de Sony S serie.

€ 769,00 - 1366 x 768 variant
€ 829,00 - 1600 x 900 variant
Voor die 60 euro meerprijs krijg je:
+ 1600 x 900
+ HD 6630M 1GB

Geen onaardige deal, maar waarom dit nu weer een "apart model" moet zijn is mij weer een groot raadsel, net als bij de Sony vaio S, die overigens extreme vormen aanneemt. En dan nog steeds die extreme kleuren, hoe moeilijk is het om ook "normale" kleuren aan te bieden?

[ Voor 9% gewijzigd door Regeneration op 17-07-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
nieuws: Canadezen geven laptop twee fullhd 17"-schermen

Een "notebook" met 2x 17" 1920 x 1080, maar wel 4,5 kg. :P
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Let op:
Je bijdrage leveren aan de notebook panel database? dat kan hier:

[Oproep] Screenies MonitorAssetManager voor panelDB laptops