Sagat schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:27:
Ik ben niet geheel onpartijdig omdat ik wel een 360 heb en (nog) geen ps3, maar ik vind het flame gehalte 'daar' (in dat andere ervaringen topic) toch wel een tikkeltje erger dan hier. Then again, juist omdat ik geen ps3 heb het een tijdje niet bijghouden, en misschien is het inmiddels al een stuk beter.
Deze foute opmerking vond ik trouwens idd gewoon een honest mistake. En verder is 'over het algemeen' dacht ik wel de mening dat de ps3 iets beter is als mediacenter dan de 360. Maar zoals gezegd, tenzij je specifieke games wilt spelen is een stand alone speler/mediacenter waarschijnlijk de beste keuze als het voornamelijk voor films enzo is.
Oh en waarvoor ik eigenlijk postte, zelf uitgevonden dat 'recente spelers' wel degelijk op de site terug te vinden is. Tijdje terug dit hier gevraagd en niemand wist het toen.
Gewoon helemaal onderaan je friendslist. Aangezien ik toch wel 50+ mensen in die lijst heb (hyver h**r maar dan anders?

) zag ik dat niet gelijk.
Dat lijkt mij ook om de vrij simpele reden dat er een blue ray speler inzit. Daarnaast vind ik het hele media center gebeuren niet al te goed uitgewerkt, dat is iets wat bijvoorbeeld xbmc op de xbox1 al veel en veel beter had geimplementeerd.
maar goed voor mij is dat geen reden om de xbox af te zeiken. In tegendeel ik heb een xbox1 gehad en ben nu toe aan mijn 2e 360 en heb nog nooit een Playstation gehad
Ik behoor tot een groep PC-gamers die nooit aan de console wou totdat de xbox1 er kwam....
Maar nu iets veel belangrijkers: Volgens mij was het hier nog niet gepost, maar er is een hele rits arcade games in de aanbieding tot en met 31 december.
Van 21 tot en met 31 december zijn de onderstaande games afgeprijsd:
Afterburner Climax: 400 Microsoft Points (€4,80)
Banjo Tooie: 600 Microsoft Points (€7,20)
Borderland's Claptrap New Revolution: 400 Microsoft Points (€4,80)
Carcassonne: 400 Microsoft Points (€4,80)
Castle Crashers, 600 Microsoft Points (€7,20)
Comic Jumper: 800 Microsoft Points (€9,60)
Risk Factions: 400 Microsoft Points (€4,80)
Super Meat Boy: 800 Microsoft Points (€9,60)
The UnderGarden: 400 Microsoft Points (€4,80)
Toy Soldiers: 800 Microsoft Points (€9,60)
edit: + dagelijkse deals!
Voor de sneeuwige saaie winterdagen!