• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jezus, doe eens wat moeite voordat je iemand corrigeert.

De 360 is wel backwards compatible, maar niet voor alle games.

Lijst met alle compatible Xbox (1) games op de Xbox 360

edit: Spuit 11 }:|

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-12-2010 17:11 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Aah kijk heb sinds de release (toen er duidelijk werd dat er geen BC was) er eigenlijk niet meer naar gekeken maar ze hebben de lijst nog aardig uitgebreid. Mijn excuses dat ik antwoord gaf zonder het zelf na te kijken.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
The Great HooD schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:00:
[...]

WTF, PS3 fanboy ofzo?

X360 is gewoon backwards compatible, dit in tegenstelling tot de meeste PS3's.
Dus eerst die poep uit je mond spoelen voordat je mensen onzin aanpraat.
haha wat een reactie op iemand die een eerlijke fout maakt.

WTF XBOX fanboy ofzo? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:26
Ik ben niet geheel onpartijdig omdat ik wel een 360 heb en (nog) geen ps3, maar ik vind het flame gehalte 'daar' (in dat andere ervaringen topic) toch wel een tikkeltje erger dan hier. Then again, juist omdat ik geen ps3 heb het een tijdje niet bijghouden, en misschien is het inmiddels al een stuk beter.

Deze foute opmerking vond ik trouwens idd gewoon een honest mistake. En verder is 'over het algemeen' dacht ik wel de mening dat de ps3 iets beter is als mediacenter dan de 360. Maar zoals gezegd, tenzij je specifieke games wilt spelen is een stand alone speler/mediacenter waarschijnlijk de beste keuze als het voornamelijk voor films enzo is.

Oh en waarvoor ik eigenlijk postte, zelf uitgevonden dat 'recente spelers' wel degelijk op de site terug te vinden is. Tijdje terug dit hier gevraagd en niemand wist het toen.
Gewoon helemaal onderaan je friendslist. Aangezien ik toch wel 50+ mensen in die lijst heb (hyver h**r maar dan anders? ;) ) zag ik dat niet gelijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Zal ik nog maar eens een vraag stellen:

Als ik via het internet op mijn pc op de website van xbox live games toevoeg aan mijn downloadlijst schakelt de xbox bij mij niet automatisch in om die te downloaden. Is dit normaal gedrag en moet ik hem echt elke keer aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Eventjes een vraag hier: Ik heb een "oude" xbox 360 Core. Lange tijd geleden gekocht i.c.m 1 controller & 256MB geheugenkaart. Eerder veel op gespeeld, maar na een tijd links laten liggen i.v.m. de update waarvoor je een HD nodig had.

Momenteel ben ik wel erg gecharmeerd van Kinect, MAAR, ik vraag me af wat nu een betere keuze is:
- HD + Kinect kopen voor mijn oude XBOX
- Nieuwe XBOX kopen met Kinect daar al standaard bij.

Iemand die hier advies over zou kunnen/willen geven?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zover ik weet heb je helemaal geen HD nodig voor de laatste update?
Maar heeft jouw X360 een HDMI poort?

@ lasharor, ja dat is normaal.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik heb het over een dashboard update van ongeveer anderhalf jaar geleden, waarvoor je een HD nodig hebt. Nee, hij heeft geen HDMI poort.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 10:26
@lasharor
Je hebt wel bg downloading:
1.) Go to My Xbox
2.) Next, Choose system settings and then select console settings.
3.) Next you need to select shutdown.
4.) Once done with upto step 3, select Background Downloads and set that to Enable.

In die stand gaat ie op laag verbruik downen, als je er iets bij zet zal dat ook worden meegenomen. Maar voor zover ik weet is er geen 'slaapstand' van waaruit ie automatisch gaat downen als je iets klaar zet.

@criminal
Die update is idd 512 mb ofzo? Maar kan dat niet op een usb stickie?

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 17-12-2010 18:33 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRiMiNaL schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:29:
Ik heb het over een dashboard update van ongeveer anderhalf jaar geleden, waarvoor je een HD nodig hebt. Nee, hij heeft geen HDMI poort.
Je hebt geen HDD nodig hoor. Anders zou de oude arcade niet verkocht worden met maar 512MB op het mobo tot afgelopen zomer.
En anders als je toch te weinig ruimte op je 256MB unit hebt, plant je er toch een USB-stick in van 1-16 GB?
Maar in het geval dat jij noemt zou ik gewoon voor een nieuwe gaan heb je meteen een HDMI-poort, daarnaast een stillere console en weer volop garantie.

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 17-12-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:46
lasharor schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:44:
Zal ik nog maar eens een vraag stellen:

Als ik via het internet op mijn pc op de website van xbox live games toevoeg aan mijn downloadlijst schakelt de xbox bij mij niet automatisch in om die te downloaden. Is dit normaal gedrag en moet ik hem echt elke keer aanzetten?
Yups, dat is normaal, zodra je hem aanzet en hij is ingelogd op Xbox Live zal hij beginnen met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
CRiMiNaL schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:29:
Je hebt inderdaad 128MB nodig op een memorycard of harddisk. Microsoft gaf indertijd gratis 512MB memorycards of een 20GB harddisk met korting.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Schweino schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:07:
[...]

Er zijn twee typen van "ombouwen":
  1. Jtag xbox: Ban binnen paar uur (ongeveer 5 uur) nadat je online gaat (geen onzin, check de COD lobbies maar eens)
  2. Xbox waarvan de DVD drive is geflashed: Je wordt eerst geflagged en in een banwave gebanned. Of je nu alleen maar originelen speelt of niet, alleen maar offline speelt en nooit online, het maakt niets uit. MicroSoft kan detecteren of de drive is geflashed en je console zal worden geflagged. Met de nieuwe Kinect dash wordt je overigens na een flag per direct gebanned, ook als je offline spellen speelt en nooit online gaat.Tenzij je de nieuwste LT+ firmware gebruikt, dan wordt deze methode van offline flaggen tegen gegaan (voor nu....)
Bedankt allemaal voor de reacties. Zal de Xbox proberen te unmodden, hopelijk niet te laat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Gumball schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:55:
[...]

Bedankt allemaal voor de reacties. Zal de Xbox proberen te unmodden, hopelijk niet te laat :z
Geen poging toe doen, gewoon een andere (non-modded) xbox kopen. Zo loop je nogsteeds het risico dat je xbox al flagged is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Schweino schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:07:
Met de nieuwe Kinect dash wordt je overigens na een flag per direct gebanned.
Ik heb hier een toch echt een xbox360 (een van de drie) die al +- 2 jaar gemod is, deze is niet LT+ atm.
Voor ik over LT+ en AP2.5* gelezen had, was ik al bezig met FableIII te branden(met dus de nieuwe AP2.5*).
Deze heb ik gedraaid, en kon niet gelezen worden.(omdat deze firmware geen AP2.5* snapt).
Dit houd een automatisch flag-to-ban in.
De xbox is echter nog steeds (1 maand later) nog niet gebanned.
Dus dat direct bannen is een fabeltje, het gebeurt imho nog steeds met "waves".

*AP2.5 = Anti Piracy 2.5 , de naam voor alle anti-piracy checks samen.

voor de moraalridders : Ik heb dus 3 xboxen : 1 = onder, 2 = boven , 3 = kinderkamer(omgebouwde).
Ik gebruik de omgebouwde om eerst games uit te proberen , en als ze leuk zijn koop ik ze.
D4NG3R schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:20:
[...]

Geen poging toe doen, gewoon een andere (non-modded) xbox kopen. Zo loop je nogsteeds het risico dat je xbox al flagged is.
Idd , een (omgebouwde)xbox360 2e hands kopen is eigenlijk gewoon heel erg dom!
Hij kan ten alle tijden al geflagged zijn, en alsnog gebanned worden als jij hem in bezit hebt.

[ Voor 55% gewijzigd door CrankyGamerOG op 18-12-2010 16:46 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
CRiMiNaL schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:14:
Eventjes een vraag hier: Ik heb een "oude" xbox 360 Core. Lange tijd geleden gekocht i.c.m 1 controller & 256MB geheugenkaart. Eerder veel op gespeeld, maar na een tijd links laten liggen i.v.m. de update waarvoor je een HD nodig had.

Momenteel ben ik wel erg gecharmeerd van Kinect, MAAR, ik vraag me af wat nu een betere keuze is:
- HD + Kinect kopen voor mijn oude XBOX
- Nieuwe XBOX kopen met Kinect daar al standaard bij.

Iemand die hier advies over zou kunnen/willen geven?
Oude xbox niet updaten. Waarschijnlijk kan deze ge-Jtagged worden en is dus behoorlijk wat geld waard. Van dat geld kan je weer met gemak een nieuwe kopen inclusief Kinect.
GAIAjohan schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:37:
[...]

Je hebt geen HDD nodig hoor. Anders zou de oude arcade niet verkocht worden met maar 512MB op het mobo tot afgelopen zomer.
En anders als je toch te weinig ruimte op je 256MB unit hebt, plant je er toch een USB-stick in van 1-16 GB?
Maar in het geval dat jij noemt zou ik gewoon voor een nieuwe gaan heb je meteen een HDMI-poort, daarnaast een stillere console en weer volop garantie.
Beetje kip-ei verhaal: Een USB stick werkt pas als memory unit als je de upgrade hebt gedaan. De xbox zal dus eerst een update moeten krijgen voordat je de usb stick kan gebruiken
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:34:
[...]

Ik heb hier een toch echt een xbox360 (een van de drie) die al +- 2 jaar gemod is, deze is niet LT+ atm.
Voor ik over LT+ en AP2.5* gelezen had, was ik al bezig met FableIII te branden(met dus de nieuwe AP2.5*).
Deze heb ik gedraaid, en kon niet gelezen worden.(omdat deze firmware geen AP2.5* snapt).
Dit houd een automatisch flag-to-ban in.
De xbox is echter nog steeds (1 maand later) nog niet gebanned.
Dus dat direct bannen is een fabeltje, het gebeurt imho nog steeds met "waves".
Draai je het Kinect dashboard en heb je Fable 3 daar op proberen te booten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

Kan ik elke willekeurige externe HD op de XBOX 360 slim aansluiten? Moet deze eerst een bepaalde manier geformateerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Heel vaag dit...
Heb letterlijk al maanden mijn XBox 360 niet meer aangehad. Laatste keer was met de release van Halo Reach welke ik ongeveer één week gespeeld heb. Wil ik net mijn console aanzetten, want wil nog eens een potje Forza 3 spelen, komt de melding dat er een update is en of ik die wil downloaden. Natuurlijk wil ik dat, want anders kan ik ook niet op XBox Live komen.

Maar nu het gekke:
De download van de update gaat gewoon goed, maar daarna stopt alles. Krijg als advies dat ik mijn netwerk moet testen onder de tab "System". Dat gedaan en alles loopt gewoon goed door tot de laatste stap "XBox Live", dan promt de update weer.

Edit:
En nu werkt alles opeens wel...
Altijd leuk dat het probleem zichzelf oplost als je net op GoT gepost hebt...

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 19-12-2010 22:27 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vorige week maandag mijn X360 opgestuurd naar Microsoft voor reparatie. Kijk ik nu even hoe ver ze zijn, zie ik dat hij net aan is gekomen in Utrecht (mijn woonplaats). Waarschijnlijk komt hij dus vandaag nog binnen :)! 1 week vind ik echt top service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Sta op het punt om een 250GB slim +Kinect pack te halen, wss 344 euro bij de Saturn, alleen....

Heb nu een 360 PRO met 60GB HDD... Ik wil mijn data kopieren naar de nieuwe Slim.
Mijn vraag is dus:

Kun je met een 8gb USB stick bijvoorbeeld, nadat je m in de xbox hebt geformatteerd, de oude savegames en demo's kopieren naar de USB stick, en via de stick weer op de nieuwe Xbox?

Of moet je PERSE een datamigration Kit halen? :'(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Je kan toch ook je oude profiel van live downloaden met je nieuwe box? Of werkt dat alleen voor je profiel en niet voor savegames?

Maar om je vraag te beantwoorden: Ik neem aan dat je geen 60 Gig aan savegames heb dus dat gaat prima met een usb stick. Als dat wel zo is zal je het in stappen moeten doen. Ik gebruik die methode nog wel is als ik een co-op game bij een vriend ga spelen. Snel ff profiel en betreffende save game op een stickie en gaan.

Demo's weet ik niet maar die zijn sowieso gratis dus die kan je evengoed opnieuw downloaden.
Ik weet niet hoe het precies zit met arcade games, het lijkt me dat je die opnieuw gratis mag downloaden, je heb ze immers al betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Schweino schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:42:

Draai je het Kinect dashboard en heb je Fable 3 daar op proberen te booten?
Ja en Ja, en zelfs NFSHPII :o

en nog steeds niet gebanned :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Volgens mij kun je je savegames e.d. met zo'n usb kabeltje overzetten van de oude schijf naar de nieuwe.
Ikzelf heb 2x 20GB en 1x250GB waarbij de inhoud van de eerst 20GB uiteindelijk in de nieuwe 360 naar de 250GB moet. Wel is er een website waarbij je de spullen moet unlinken en bij je nieuwe hdd moet linken.
Alhoewel ik nu net lees dat dit voor DRM software geldt.
http://www.xbox.com/nl-NL/Support/LicenseMigration/Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
SalimRMAF schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:18:
Sta op het punt om een 250GB slim +Kinect pack te halen, wss 344 euro bij de Saturn, alleen....

Heb nu een 360 PRO met 60GB HDD... Ik wil mijn data kopieren naar de nieuwe Slim.
Mijn vraag is dus:

Kun je met een 8gb USB stick bijvoorbeeld, nadat je m in de xbox hebt geformatteerd, de oude savegames en demo's kopieren naar de USB stick, en via de stick weer op de nieuwe Xbox?

Of moet je PERSE een datamigration Kit halen? :'(
Grappig hier in Breda is de kinect bundel van 250 gb overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mijn 4 jaar oude 360 premium met heeft de geest gegeven, nu zie ik op de site van dixons een goede aanbieding voor een slim van 239 euro.

Is er ergens nog een betere aanbieding te vinden? Het liefst bij een winkel waar ik een Iris bon kan inleveren.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Slasher schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:28:
Mijn 4 jaar oude 360 premium met heeft de geest gegeven, nu zie ik op de site van dixons een goede aanbieding voor een slim van 239 euro.

Is er ergens nog een betere aanbieding te vinden? Het liefst bij een winkel waar ik een Iris bon kan inleveren.
€299 voor:
-Xbox360 Slim 4GB (de matte :))
-250GB HDD
-Extra Controller (dus 2 totaal)
-Play & Charge kit
-Halo ODST
-Forza 3
-Crackdown 2

@ http://www.neck.nl/produk...iew%3Dsearch&welt=default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:34:
[...]
voor de moraalridders : Ik heb dus 3 xboxen : 1 = onder, 2 = boven , 3 = kinderkamer(omgebouwde).
Ik gebruik de omgebouwde om eerst games uit te proberen , en als ze leuk zijn koop ik ze.

[...]
Gelijk heb je, zou het zelf ook op die manier doen maar ik vind momenteel 2 xboxen voor mezelf wat teveel :) ik leen of kijk bij andere hoe de game is en dan koop ik die :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb vorige week maandag mijn X360 opgestuurd, nu dacht ik dat ik hem gisteren kreeg, hij was namelijk al in Utrecht (volgens package tracking van UPS), waar ik woon. Helaas kreeg ik hem niet, ik kreeg echter wel een mailtje dat door het weer er vertraging was opgelopen. Nu is ie net een uur geleden langs gebracht :). Erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Sagat schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:27:
Ik ben niet geheel onpartijdig omdat ik wel een 360 heb en (nog) geen ps3, maar ik vind het flame gehalte 'daar' (in dat andere ervaringen topic) toch wel een tikkeltje erger dan hier. Then again, juist omdat ik geen ps3 heb het een tijdje niet bijghouden, en misschien is het inmiddels al een stuk beter.

Deze foute opmerking vond ik trouwens idd gewoon een honest mistake. En verder is 'over het algemeen' dacht ik wel de mening dat de ps3 iets beter is als mediacenter dan de 360. Maar zoals gezegd, tenzij je specifieke games wilt spelen is een stand alone speler/mediacenter waarschijnlijk de beste keuze als het voornamelijk voor films enzo is.

Oh en waarvoor ik eigenlijk postte, zelf uitgevonden dat 'recente spelers' wel degelijk op de site terug te vinden is. Tijdje terug dit hier gevraagd en niemand wist het toen.
Gewoon helemaal onderaan je friendslist. Aangezien ik toch wel 50+ mensen in die lijst heb (hyver h**r maar dan anders? ;) ) zag ik dat niet gelijk.
Dat lijkt mij ook om de vrij simpele reden dat er een blue ray speler inzit. Daarnaast vind ik het hele media center gebeuren niet al te goed uitgewerkt, dat is iets wat bijvoorbeeld xbmc op de xbox1 al veel en veel beter had geimplementeerd.

maar goed voor mij is dat geen reden om de xbox af te zeiken. In tegendeel ik heb een xbox1 gehad en ben nu toe aan mijn 2e 360 en heb nog nooit een Playstation gehad :P
Ik behoor tot een groep PC-gamers die nooit aan de console wou totdat de xbox1 er kwam....

Maar nu iets veel belangrijkers: Volgens mij was het hier nog niet gepost, maar er is een hele rits arcade games in de aanbieding tot en met 31 december.

Van 21 tot en met 31 december zijn de onderstaande games afgeprijsd:

Afterburner Climax: 400 Microsoft Points (€4,80)
Banjo Tooie: 600 Microsoft Points (€7,20)
Borderland's Claptrap New Revolution: 400 Microsoft Points (€4,80)
Carcassonne: 400 Microsoft Points (€4,80)
Castle Crashers, 600 Microsoft Points (€7,20)
Comic Jumper: 800 Microsoft Points (€9,60)
Risk Factions: 400 Microsoft Points (€4,80)
Super Meat Boy: 800 Microsoft Points (€9,60)
The UnderGarden: 400 Microsoft Points (€4,80)
Toy Soldiers: 800 Microsoft Points (€9,60)

edit: + dagelijkse deals!

Voor de sneeuwige saaie winterdagen! <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
KingKoning schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:05:
[...]

Dat lijkt mij ook om de vrij simpele reden dat er een blue ray speler inzit. Daarnaast vind ik het hele media center gebeuren niet al te goed uitgewerkt, dat is iets wat bijvoorbeeld xbmc op de xbox1 al veel en veel beter had geimplementeerd.

maar goed voor mij is dat geen reden om de xbox af te zeiken. In tegendeel ik heb een xbox1 gehad en ben nu toe aan mijn 2e 360 en heb nog nooit een Playstation gehad :P
Ik behoor tot een groep PC-gamers die nooit aan de console wou totdat de xbox1 er kwam....

Maar nu iets veel belangrijkers: Volgens mij was het hier nog niet gepost, maar er is een hele rits arcade games in de aanbieding tot en met 31 december.

Van 21 tot en met 31 december zijn de onderstaande games afgeprijsd:

Afterburner Climax: 400 Microsoft Points (€4,80)
Banjo Tooie: 600 Microsoft Points (€7,20)
Borderland's Claptrap New Revolution: 400 Microsoft Points (€4,80)
Carcassonne: 400 Microsoft Points (€4,80)
Castle Crashers, 600 Microsoft Points (€7,20)
Comic Jumper: 800 Microsoft Points (€9,60)
Risk Factions: 400 Microsoft Points (€4,80)
Super Meat Boy: 800 Microsoft Points (€9,60)
The UnderGarden: 400 Microsoft Points (€4,80)
Toy Soldiers: 800 Microsoft Points (€9,60)

Voor de sneeuwige saaie winterdagen! <+:)
+ nog meer dagelijkse deals

Vandaag alleen RDR deals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
En ikke maar denken dat de Saturn in Tilburg Xbox 360 250GB met Kinect in 1 pack hadden voor 344. :o Alles is foetsie... :|

Hoef geen mat-zwarte 360 met 4GB.. Vind de glossy veel mooier.. daarnaast krijg je nog extra accesoires bij de 250GB.. Iemand een oplossing? B)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Net Dead Space 2 demo even geprobeerd. Wat vet weer. De sfeer zit er dik in (ik schrok me de t*fus in het begin ergens :D) en er lijkt ook wel wat meer actie in te zitten, zonder het echte horror-gebeuren uit het oog te verliezen. Wellicht eerste aankoop voor 2011?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oehh echt een moeilijke keuze zeg..

De actie bij de BartSMit:
-Kinect (in Adventures) EN Kinect Sports Game,
-250GB HDD
-4GB Xbox 360 SLIM < Alles kost 349 euro

Of wachten, tot er een XBox 360 250GB kinect pack is.. de verschillen zijn:

-De LITE heeft GEEN extra Headset, is Matte van kleur, opslaan bij de Matte: Telkens moet je steeds bevestigen of je iets op de 250GB HDD wilt opslaan, omdat er 2 HDD's zijn! Daarnaast hebben de accesoires (250GB HDD) maar 3 maanden garantie, terwijl de HDD in de 250GB Pack 1 jaar garantie heeft, omdat het onderdeel is van de console zelf.. Tot slot heeft de 4GB 1 spel meer... O-) Klopt dit?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

SalimRMAF schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:52:
Daarnaast hebben de accesoires (250GB HDD) maar 3 maanden garantie, terwijl de HDD in de 250GB Pack 1 jaar garantie heeft, omdat het onderdeel is van de console zelf.
De 250GB HDD heeft gewoon een volledige garantie volgens de Nederlandse wetgeving dus die 3 maanden die jij noemt zegt niks.
Ik kan trouwens nergens op de verpakking van mijn 250GB HDD (los geleverd bij mijn Xbox 360 4GB) een garantietermijn vinden dus hoe jij aan die 3 maanden komt is mij ook een raadsel.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Castel Crashers voor 600 \o/ nice

Gisteravond maar weer eens 4200mspoints gekocht, nu alweer zwoat de helft uitgegeven :P

Castle Crashers
Guwange
NFS SuperSports pack

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik ga denk ik lara croft en the guardian of light kopen.

Ik zoek al een tijdje naar een goede co-op en die lara croft arcade game heeft 'Best Co-Op' award van IGN gewonnen. Dus dat lijkt me wel wat. Iemand ervaringen daarmee?

een grote aandrader is death tank. Heerlijk om op de bank met zijn 4en te spelen :P

[ Voor 25% gewijzigd door KingKoning op 22-12-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
SalimRMAF schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:52:
Oehh echt een moeilijke keuze zeg..

[...]opslaan bij de Matte: Telkens moet je steeds bevestigen of je iets op de 250GB HDD wilt opslaan, omdat er 2 HDD's zijn!
[...]
Ik moet toch ook bij 1 HDD regelmatig aangeven waar een spel de gegevens moet opslaan. Dat doe je 1 keer bij het opstarten/eerste opslaan van het spel. Vervolgens slaan de meeste spellen via auto-save steeds op dezelfde plek op, dus lijkt me een non-issue. Zelfs al zou je wel moeten kiezen, dan is dat ook zo gebeurd.

Maar je geeft zelf eigenlijk al het antwoord:
SalimRMAF schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:08:
[...]
Hoef geen mat-zwarte 360 met 4GB.. Vind de glossy veel mooier.. daarnaast krijg je nog extra accesoires bij de 250GB.. Iemand een oplossing? B)
Dan zou ik zeggen wacht op de glossy, als je dat echt veel mooier vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Ik snap het niet zo goed, er staat bij die 11 day sales dat er elke dag nieuwe aanbiedingen zijn, maar ik kan die helemaal niet zien :S.

Wanneer worden die geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 10:32
sjaool schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:39:
[...]

De 250GB HDD heeft gewoon een volledige garantie volgens de Nederlandse wetgeving dus die 3 maanden die jij noemt zegt niks.
Ik kan trouwens nergens op de verpakking van mijn 250GB HDD (los geleverd bij mijn Xbox 360 4GB) een garantietermijn vinden dus hoe jij aan die 3 maanden komt is mij ook een raadsel.
Mjah.... de Bart smit lijkt me niet de meest ideale partij in dat soort situaties, zie dit topic van deze week nog toevallig :

Recht op garantie [Playstation]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

lasharor schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:22:
Ik snap het niet zo goed, er staat bij die 11 day sales dat er elke dag nieuwe aanbiedingen zijn, maar ik kan die helemaal niet zien :S.

Rond 7u vanavond, wanneer het in Amerika 12u is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dominator schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:47:
[...]

Mjah.... de Bart smit lijkt me niet de meest ideale partij in dat soort situaties, zie dit topic van deze week nog toevallig :

Recht op garantie [Playstation]
Dat is één geval, het is al vaker gebleken dat verkopers in winkels weinig kijk hebben op garantie en garantiebepalingen.
Je mag aannemen dat een harde schijf of een PS3 langer meegaan dan 1 jaar.
De de Nederlandse wet heeft geen vaste vastgestelde termijn maar gaat uit van de economische levensduur van een apparaat en die is van een harde schijf en PS3 toch behoorlijk langer dan 1 jaar.
Buiten garantie mag je sowieso rekenen op een coulanceregeling.

Probleem is vaak wel dat recht hebben of recht krijgen op garantie twee verschillende dingen zijn. ;)

• Rockvee2
  • Niet online
lasharor schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:22:

Nederland houd de marketplace niet bij van de daily deals. Kijk op majornelson.com of in deze thread voor de dagelijke deals. Vandaag is het Castlevania, die arcade game en morgen is het waarschijnlijk de DLC van Alan wake. :)

• -unknown
  • Laatst online: 14-09 17:39
Na een lange tijd gegamed te hebben op mijn pc scherm boven, een samsung synchmaster 22inch scherm, kwam ik tot de conclusie dat mijn beeld via de vga kabel toch wel stukken minder was vergeleken de tv beneden waar ik heb op had aangesloten. Nu beschikt mijn monitor maar over één dvi port en daar zit helaas mijn pc aan.

Nu had ik het idee om eens te kijken of ik de xbox via dvi aan mijn monitor kon hangen om het beeld wat mooier te krijgen en dit blijkt mogelijk te zijn. Echter voor ik eventueel een investering maak in kabels en dvi splitters ben ik wel even benieuwd of er eventueel mensen zijn die ook via dvi op hun computerscherm gamen. Aan jullie de vraag, hoe is het beeld? Echt een grote vooruitgang vergeleken het "standaard" vga beeld?

Daarnaast beschikt mijn scherm maar over een resolutie van 1680*1024 (uit mijn hoofd). Full hd zit er dus niet in, maar HD ready kwaliteit moet te halen zijn?

• Kluutmaran
all killer schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:02:
Na een lange tijd gegamed te hebben op mijn pc scherm boven, een samsung synchmaster 22inch scherm, kwam ik tot de conclusie dat mijn beeld via de vga kabel toch wel stukken minder was vergeleken de tv beneden waar ik heb op had aangesloten. Nu beschikt mijn monitor maar over één dvi port en daar zit helaas mijn pc aan.

Nu had ik het idee om eens te kijken of ik de xbox via dvi aan mijn monitor kon hangen om het beeld wat mooier te krijgen en dit blijkt mogelijk te zijn. Echter voor ik eventueel een investering maak in kabels en dvi splitters ben ik wel even benieuwd of er eventueel mensen zijn die ook via dvi op hun computerscherm gamen. Aan jullie de vraag, hoe is het beeld? Echt een grote vooruitgang vergeleken het "standaard" vga beeld?

Daarnaast beschikt mijn scherm maar over een resolutie van 1680*1024 (uit mijn hoofd). Full hd zit er dus niet in, maar HD ready kwaliteit moet te halen zijn?
Ik heb dit niet maar ik kan me voorstellen dat dvi of vga toch dag en nacht scheelt. De meeste Xbox zijn 720p dus zie je ze gewoon op de volledige resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Beeld is van meer afhankelijk dan alleen het type aansluiting. De aansluiting in het geval van een analoge aansluiting, moet ook in orde zijn. VGA/component en DVI/HDMI hoeven het voor elkaar niet onder te doen, als de aansluiting van de analoge connectie goed is. Bij de betere monitoren merk je het verschil kwa beeldkwaliteit ook niet tussen VGA en analoog.

Wanneer je je console aansluit middels DVI, dan is dit in feite gewoon hetzelfde signaal als wanneer je het met HDMI aansluit. Dit zou dus geen verschil moeten uitmaken en goed moeten werken. Je kunt het beste gewoon een HDMI naar DVI kabel kopen. Hoeft niet meer dan 8 Euro te kosten, voor eentje van 1,5 m.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Even tussendoor: Jullie weten dat VGA, welke resolutie je ook selecteert. Altijd een uitgerekte/in elkaar gekromen resolutie van 1360x768 is? Terwijl je via HDMI (DVI) echt een geupscalede afbeelding krijgt. En bij een spel wat 1080p als native resolutie gebruikt, je dus geen last krijgt van een wazig beeld. (Omdat hij dan 1920x1080 downscaled naar 1360x768, en dit daarna weer terug stretched naar 1920x1080, beetje omslachtig. Maar wel waar :/ )

DVI is in principe beter, maar of je het verschil gaat merken betwijfel ik, omdat er zeer weinig spellen zijn die native een resolutie hoger als 720p hebben.

(bron )

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 24-12-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Qua scherpte ga je het verschil tussen VGA en DVI/HDMI zeker merken.
DVI/HDMI heeft scherpere teksten en details in beeld t.o.v. VGA.

De scherpte kan wel teniet worden gedaan als de monitor het beeld teveel moet scalen.
Een monitor is in principe het scherpst op zijn native resolutie.

Qua beeldscherpte zou ik DVI/HDMI zeer zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

D4NG3R schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:42:
Even tussendoor: Jullie weten dat VGA, welke resolutie je ook selecteert. Altijd een uitgerekte/in elkaar gekromen resolutie van 1360x768 is? Terwijl je via HDMI (DVI) echt een geupscalede afbeelding krijgt. En bij een spel wat 1080p als native resolutie gebruikt, je dus geen last krijgt van een wazig beeld. (Omdat hij dan 1920x1080 downscaled naar 1360x768, en dit daarna weer terug stretched naar 1920x1080, beetje omslachtig. Maar wel waar :/ )
(bron )
Onzin. Het artikel klopt niet.
Curiously, the VGA cable does not unlock the 1920x1080 (1080p) resolution or any resolution near the WUXGA standard, leading us to believe that when the Xbox 360 outputs 1080i using the HD component cable, it only does the old 540p-upconvert-to-1080i trick
Mijn xbox staat wel degelijk ingesteld op 1080p met mijn VGA-kabel en mijn scherm rapporteert dit ook zo. Ziet er ook gewoon scherp uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zijn er op de x360 eigenlijk games die native 1080p doen? Voor zover ik heb kunnen vinden is het allemaal intern gerenderd op 720p en dan upscaled naar 1080p.
Op de ps3 is het overigens niet heel veel beter al zijn daar wel een paar games te vinden die echt 1080p doen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

rajackar schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:13:
Zijn er op de x360 eigenlijk games die native 1080p doen? Voor zover ik heb kunnen vinden is het allemaal intern gerenderd op 720p en dan upscaled naar 1080p.
Op de ps3 is het overigens niet heel veel beter al zijn daar wel een paar games te vinden die echt 1080p doen.
Juist op de xbox zijn er NATIVE 1080p spellen, ik weet alleen niet welke.
Op de PS3 is het maximale 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Beide consoles hebben games die native 1080p draaien. De lijst met games die het kunnen is echter vrij klein en bestaat vooral uit psn/xbla games.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Banjo Kazooie Boutjes en Moertjes en nog een paar andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:47:
[...]

deze: http://webcache.googleuse...nk&gl=nl&client=firefox-a

ja een googlecachelink omdat de website een dbase probleem heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Virtuan Tennis, Fifa Street 3.. zijn de enige die ik ken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gister maar The Saboteur besteld. Kost nu 15 euro bij Play, dan kan ik 'm nou net weer niet laten liggen. Leek me destijds al vet, kwam alleen net na Assassin's Creed 2 uit en kreeg wat minder enthousiaste reviews. Maar op het net lees ik dan weel enthousiaste verhalen...

Ze hadden Kane & Lynch 2 ook voor 7 euro staan, die is helaas al weg. Voor die prijs durfde ik dat nog wel aan :P

Die eindejaarsaanbiedingen kosten me stiekem nog veel geld :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Passen de oude hdd's van de xbox360 ook op de nieuwe slim trouwens?

Zit al tijdje te overwegen om de slim te kopen maar vind 239 net teveel, denk niet dat ik die 250gb hdd nodig zal hebben speel maar een paar specifieke racespellen. 4gb is ook net te weinig om een game op te zetten. Mn oude heeft iets van 15gb geloof ik, zou die er wel op willen gebruiken. Het is wel een hdd van een gebande 360.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
LosGieros schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:49:

Zit al tijdje te overwegen om de slim te kopen maar vind 239 net teveel, denk niet dat ik die 250gb hdd nodig zal hebben speel maar een paar specifieke racespellen. 4gb is ook net te weinig om een game op te zetten. Mn oude heeft iets van 15gb geloof ik, zou die er wel op willen gebruiken. Het is wel een hdd van een gebande 360.
Nee dit werkt niet maar je kunt volgens mij wel een case kopen om het in de nieuwe slim te zetten. Slimmer is om er gewoon een USB Stick van 16 GB in te gooien of desnoods 2 zodat je toch genoeg ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

LosGieros schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:49:

Als je die op een andere console zet wordt die volgens mij ook gebanned, weet het niet zeker hoor maar dacht het wel. Zou ik dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MeltedForest schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:45:
[...]

Als je die op een andere console zet wordt die volgens mij ook gebanned, weet het niet zeker hoor maar dacht het wel. Zou ik dus niet doen.
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kluutmaran schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:41:
[...]

Ik heb dit niet maar ik kan me voorstellen dat dvi of vga toch dag en nacht scheelt. De meeste Xbox zijn 720p dus zie je ze gewoon op de volledige resolutie.
Het scheelt ook enorm per scherm. Ik heb voor de 360 zowel een VGA, Component als HDMI liggen, en op mijn LG scherm geven alle 3 een totaal ander beeld, ondanks dat ze alle 3 op dezelfde resolutie draaien, en de instellingen van het scherm gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Laatst online: 14-09 17:39
Oke, bedankt voor de reactie's. Ik had ook al wat lopen googlen en kwam erg tegenstrijdige berichten tegen, eigenlijk wat hier ook gebeurd. Ik zal wel een keer een HDMI -> DVI kabel kopen om te kijken of het echt veel scheelt. Kan altijd daarna nog wel een splitter kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:21:
[...]

Nee dit werkt niet maar je kunt volgens mij wel een case kopen om het in de nieuwe slim te zetten. Slimmer is om er gewoon een USB Stick van 16 GB in te gooien of desnoods 2 zodat je toch genoeg ruimte hebt.
Het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Maar dit is op eigen risico, het kan zijn dat je HD het niet meer doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Lol ja goede oplossing! Let vooral op het gekloot met de tang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:14:
Kan ik elke willekeurige externe HD op de XBOX 360 slim aansluiten? Moet deze eerst een bepaalde manier geformateerd worden?
al gevonden op http://digiex.net/guides-...ox-360-xbox-360-slim.html
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Heeft iemand een idee waar ik een hoesje voor de games kan halen, die vrijwel identiek is kwa kleur en transparantie? Ik kreeg namelijk gister avond NFS:HP, maar hij is gevallen nadat m'n ma hem onder de kerstboom pakte, waardoor er een grote barst in het hoesje zit. Op ebay/marktplaats kan ik er zo geen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:47:
[...]

Nee, je hebt gelijk dat de PS3 geen 1080i/p native spellen heeft (Soms word gezegt 1080i, maar het is altijd 720p) maar de xbox-360 kan native ook 1080p uitzenden, alhoewel het spelaanbod op die resolutie zeer beperkt (Lees, minder als 20 spellen) is.

Edit: Daarnaast zijn xbox-360 games altijd minimaal 1080i (Eigenlijk gewoon 720p maarja) en PS3 games altijd minimaal 720p.
Boeboe schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:44:
[...]

Onzin. Het artikel klopt niet.

[...]

Mijn xbox staat wel degelijk ingesteld op 1080p met mijn VGA-kabel en mijn scherm rapporteert dit ook zo. Ziet er ook gewoon scherp uit.
Mijn oude TV gaf ook gewoon "1080P-60 Mode" aan, maar achter de schermen om is het gewoon een 720p signaal wat uitgestrekt word. Bij HDMI/DVI krijg je wel een echt 1080p signaal, en niet iets wat uitvergroot word. Op een 32" TV van ~3m afstand merk je het verschil zekers wel, of je het op een monitor van 30-50cm afstand ook gaat merken weet ik niet. Hier heb ik geen ervaring mee.

[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 25-12-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Iemand problemen met XBL?
Ik kom er niet op, terwijl ik met mijn PS3 wel gewoon op het PS Network kom...
Me broertje zijn Xbox doet het ook niet btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
xPhantom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 08:29:
Heeft iemand een idee waar ik een hoesje voor de games kan halen, die vrijwel identiek is kwa kleur en transparantie? Ik kreeg namelijk gister avond NFS:HP, maar hij is gevallen nadat m'n ma hem onder de kerstboom pakte, waardoor er een grote barst in het hoesje zit. Op ebay/marktplaats kan ik er zo geen vinden.
http://www.blankdvdmedia....mm_DVD_Case_(holds_1).php
Ga googlen zou ik zeggen genoeg die het verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
xPhantom schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 08:29:
Dan moet hij wel heel hard gevallen zijn dat hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Rockvee2 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:38:
[...]

Hoezo ? Elk product heeft een zwakke plek en als die daarop valt is het zo gebeurd.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
Kluutmaran schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:21:
[...]

Ik sta ook op het punt om een nieuwe xbox erbij te kopen.
Maar vind het wel handig om een paar games op de box te kunnen zetten om de laadtijden te verkorten.
Begrijp ik nu goed dat dit bij de slim ook kan met een 16 gb stick?
Dan is het goedkoper om de 4gb slim te kopen met een stick erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Thanks, meteen maar een paar besteld. Kon verder alleen groene, niet transparante hoesjes vinden, waarschijnlijk verkeerd gezocht.
Rockvee2 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:38:
[...]

Hij viel op de hoek rechtsboven, hierdoor is hij een centimeter of 2/3 naar links gebroken, waardoor hij af en toe niet dicht wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

The Great HooD schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:42:
Iemand problemen met XBL?
Ik kom er niet op, terwijl ik met mijn PS3 wel gewoon op het PS Network kom...
Me broertje zijn Xbox doet het ook niet btw.
Klein beetje, ik kreeg net een melding dat niet alles zou werken ofzo. Maar ik zat wel gewoon op Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DarkChylde schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:27:
[...]

Ik sta ook op het punt om een nieuwe xbox erbij te kopen.
Maar vind het wel handig om een paar games op de box te kunnen zetten om de laadtijden te verkorten.
Begrijp ik nu goed dat dit bij de slim ook kan met een 16 gb stick?
Dan is het goedkoper om de 4gb slim te kopen met een stick erbij..
Ligt een beetje aan de snelheid van je stick. Voor een goede stick met een beetje snelheid kan je net zo goed gewoon de 250gb schijf nemen imo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Krijgen meer mensen foutmeldingen op Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Bij mij doet XBL het prima!

Ik zag net op XBL dat ik me live account met 1 maand kan verlengen voor 1 euro. Ik heb hier nog een 3 maanden liggen, maar voor ik die 'verzilver' wil ik eerst die 1 euro betalen om 1 maand te verlengen. Echter, ik heb geen credit card. Dus dacht ik het gewoon op xbox.com te kunnen doen maar daar staat dat 1 maand XBL 6,99 kost...

Zijn er nog andere opties of moet ik iemands credit card lenen voor die ene euro?

edit: Het is 'automatic renewal' heeft iemand ervaring met het opzeggen hiervan? Ik wil nl wel die 1 euro betalen voor 1 maand maar niet verlengen... Ik heb hier nl nog een kaart liggen (van de kerst :)) van 3 maanden...

[ Voor 20% gewijzigd door KingKoning op 26-12-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Xbox Live heeft bij mij nogal wat problemen, hier doet hij het dus weer niet?
Iemand anders nog problemen, XBL site geeft aan dat hij actief en werkend is.

Hij doet het

[ Voor 6% gewijzigd door The Great HooD op 26-12-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

KingKoning schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:38:
edit: Het is 'automatic renewal' heeft iemand ervaring met het opzeggen hiervan? Ik wil nl wel die 1 euro betalen voor 1 maand maar niet verlengen... Ik heb hier nl nog een kaart liggen (van de kerst :)) van 3 maanden...
Je zal moeten bellen met Mircosoft zelf. Opzich zo geregeld. Er zijn geen andere mogelijkheden om auto vernieuwing stop te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heeft iemand al Ilomilo gespeeld met een code van de "super secret" site die hier een tijdje terug gepost was? Heb door omstandigheden een gratis code gekregen voor de volledige versie en wat een pracht is dit spel. ENORM sfeervolle graphics, leuke verhaalfragmentjes die verteld worden op een leuke wijze, vele kameo's (gisteravond een 'world of goo' level gedaan) en de muziek is ook af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,

Stel ik koop nu nog een Xbox 360 slim (arcade). Hoe lang denken jullie dat deze console nog meegaat, in termen van opvolging door een Xbox 720 (of wat dan ook)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:16:
Beste allen,

Stel ik koop nu nog een Xbox 360 slim (arcade). Hoe lang denken jullie dat deze console nog meegaat, in termen van opvolging door een Xbox 720 (of wat dan ook)?
2 tot 3 jaar waarschijnlijk, maar zoiets weet niemand op topmannen bij Microsoft na. Maar de support kan goed nog een jaar of 5 meegaan, als je op de opvolger gaat wachten moet je nog lang geduld hebben iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:20:
[...]

2 tot 3 jaar waarschijnlijk, maar zoiets weet niemand op topmannen bij Microsoft na. Maar de support kan goed nog een jaar of 5 meegaan, als je op de opvolger gaat wachten moet je nog lang geduld hebben iig.
Dank. Dat is mij lang genoeg. Als er maar niet volgend jaar een nieuwe gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Als er volgend jaar een nieuwe xbox zou komen (echt nieuw dus geen variant van de 360) dan was dat allang bekent geweest.

Volgens de meest hardnekkigste geruchten komt de opvolger pas rond 2015. Zowel van de 360 als van de PS3.

Je hebt meer kans dat de Maya's gelijk hebben dan dat er voor 2012 een nieuwe xbox of playstation komt. (handhelds niet meegerekend)

[ Voor 22% gewijzigd door Player1S op 28-12-2010 13:56 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik gok op eind 2013/medio 2014. Sowieso hebben de huidige consoles hun mannetje wel gestaan, maar beginnen steeds meer achter te lopen in vergelijking met de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Boeboe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:21:
Heeft iemand al Ilomilo gespeeld met een code van de "super secret" site die hier een tijdje terug gepost was? Heb door omstandigheden een gratis code gekregen voor de volledige versie en wat een pracht is dit spel. ENORM sfeervolle graphics, leuke verhaalfragmentjes die verteld worden op een leuke wijze, vele kameo's (gisteravond een 'world of goo' level gedaan) en de muziek is ook af :)
[video]
Ik heb hem gisteren aangeschaft en een level of 4 gespeeld.. het is echt heel mooi gemaakt. qua stijl (uiterlijk) laat het me een beetje aan Mario Galaxy op de Wii denken .. ik ga er vanavond mee aan de gang.. mijn vriendin had wel wat problemen met het ruimtelijke.. maar dat is volgens mij iets waar meer vrouwen last van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb net maar even zo'n code geregeld via die "secret" site. Wat ik hierboven zie ziet er mega vet uit. Kun je de volledige versie ook al unlocken met die demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Willybubba schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:12:
Ik heb net maar even zo'n code geregeld via die "secret" site. Wat ik hierboven zie ziet er mega vet uit. Kun je de volledige versie ook al unlocken met die demo?
Vanuit het hoofdmenu in het spel. kost je 800 microsoft punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Willybubba schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:12:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Ik kreeg gisteren al een tekst voor me die zei dat de codes op waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ken. schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:42:
[...]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Ik kreeg gisteren al een tekst voor me die zei dat de codes op waren.
Ze zijn inderdaad op ..gisteravond heb ik er nog eentje gekregen rond 10 uur :)

deze werkt wel nog :)

http://wp7supersecretaccess.ilomilo.com/page_2.php

[ Voor 11% gewijzigd door m3gA op 29-12-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

m3gA schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:53:
[...]

Ze zijn inderdaad op ..gisteravond heb ik er nog eentje gekregen rond 10 uur :)

deze werkt wel nog :)

http://wp7supersecretaccess.ilomilo.com/page_2.php
Je hebt een code ingewisseld voor:

ilomilo

Deze is toegevoegd aan je downloadwachtrij. Geef een bijkomende code hierboven op, als je deze wilt inwisselen.
Sweet! Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ken. schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:42:
[...]

Volgens mij een bug :p

Ik zag die site, met daarop inderdaad een sorry-melding, maar daar overheen stond een Captcha. En hoppa, code.

Ik weet dus eigenlijk niet hoe, maar ik heb d'r dus wel 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Willybubba schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:55:
[...]

Ik zag die site, met daarop inderdaad een sorry-melding, maar daar overheen stond een Captcha. En hoppa, code.

Bij mij werkte het dus niet, ik kreeg steeds de melding dat de code al gebruikt was, maar na een paar keer proberen kreeg ik een code die wel werkte :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Thanks, heb op dezelfde manier als hierboven een werkende code gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Jeuj, leuke bug.. Stond zeg maar dat chapta dingetje in beeld, met op de achtergrond "Sorry you cannot blahblahblah"

Rechapta ingevult en ik kreeg alsnog een code :') . *Kruist vingers dat het nog werkt*
Willybubba schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:55:
[...]

Dit dus :P.

[ Voor 45% gewijzigd door D4NG3R op 29-12-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Net ook ff gespeeld. En meteen maar de full unlocked. Wat een leuk spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

in begin nog makkelijk zit nu bij stage 5 en het word toch freaking moeilijk..

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

iemand nog NFS Hot Pursuit friends nodig? add me: DigiGizmo :)

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:01
DigiGizmo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:10:
iemand nog NFS Hot Pursuit friends nodig? add me: DigiGizmo :)
Als ik hem ooit nog zal ontvangen van thehut. duurt nogal lang en heb juist wel zin om weer is een race spel te spelen.

vanmiddag ilomilo en zombies vs plants gespeeld. Beide wel leuk, misschien één van de twee nog kopen.
Pagina: 1 ... 7 ... 64 Laatste