Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:36
Afgelopen week een tweetal wireless headsets gekocht.

Echter het gaat mis bij het opladen. Volgens de handleiding zouden er een aantal lampjes moeten gaan branden. Mogelijk niet direct maar wel naar een aantal uren.

Gisteravond en vanochtend een uur of 4 aan de xbox gehangen. Op een exemplaar gaat er 1 lampje heel licht groen branden, op het andere exemplaar niet.

Zojuist Microsoft support proberen te bellen, maar helaas die gooien na 10 minuten wachten de hoorn op de haak. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

BM

Moderator Spielerij
Henkje.doc schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:06:
Afgelopen week een tweetal wireless headsets gekocht.

Echter het gaat mis bij het opladen. Volgens de handleiding zouden er een aantal lampjes moeten gaan branden. Mogelijk niet direct maar wel naar een aantal uren.

Gisteravond en vanochtend een uur of 4 aan de xbox gehangen. Op een exemplaar gaat er 1 lampje heel licht groen branden, op het andere exemplaar niet.

Zojuist Microsoft support proberen te bellen, maar helaas die gooien na 10 minuten wachten de hoorn op de haak. Jammer.
Aan de xbox gehangen? Daar zit toch een losse adapter bij om ze via het lichtnet op te laden? Of is dat tegenwoordig ook al veranderd?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 22:46
Nee, er zit alleen een usb oplader bij (bij de mijne iig)

Afbeeldingslocatie: http://image.tradevv.com/2009/11/27/mikeleed_794466_600/new-usb-charge-cable-charger-xbox-360-wireless-headset-microsoft-zx-6000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lunashops.com/images/upload/Image/xbox-360-headset-cable2.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door Schweino op 31-12-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Laatst online: 17:36
Klopt.
Zo zien beide exemplaren er ook uit.
We hebben beide een avond en een ochtend aan de xbox gehangen, maar geen enkele indicatie dat deze werden opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Henkje.doc schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:46:
Klopt.
We hebben beide een avond en een ochtend aan de xbox gehangen, maar geen enkele indicatie dat deze werden opgeladen.
Vriend van me had dat ook, die was defect. Je zou direct ledjes moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Volgens mij heeft m'n controller zich net uitgetrild. Ik had een "rolling thunder" (bomberdement) in Call of Duty Black Ops, ik activeerde hem en toen was net de game afgelopen. Ik leg m'n controller op tafel, hij begint (vanwege de bommen) te trillen en BAM! Reconnect controller 8)7 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Henkje.doc schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:46:
Klopt.
heb ik ook, splinternieuw uit de verpakking en niets te zien aan lampjes, deze week maar ff terug naar dynabyte (en anders toch misschien voor een turtle beach gaan :))

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59

D4NG3R

kiwi

:)

Thomasthomas schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:47:
Volgens mij heeft m'n controller zich net uitgetrild. Ik had een "rolling thunder" (bomberdement) in Call of Duty Black Ops, ik activeerde hem en toen was net de game afgelopen. Ik leg m'n controller op tafel, hij begint (vanwege de bommen) te trillen en BAM! Reconnect controller 8)7 !
Lijkt mij vrij normaal, doen ze bij mij ook. Normaal vang je 90% van de trilling op met je handen, maar op die manier krijgt je controller "Klappen" :P .

Waar ik wel steeds vaker last van krijg is dat randomly mn controller disconnect. Het vreemde is dat als ik hem weer aan druk, hij ~2 seconden het doet, en dan direct weer uit gaat. Battery pack aandrukken lijkt het dan te fixen :? .

Soms gebeurt het een week lang niet, soms gebeurt het 200x op een dag.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb van mijn vriendin de Steelseries headset gekregen, zit lekker en klinkt goed maar soms vraag ik me af of mijn microfoon wel werkt. Dan zeg ik wat en dan zie ik (in bijv. Left4Dead 2) wel dat ik praat (dan komt er wat uit het speakericoontje) maar het is dan voor niemand te horen. Nu lijkt dat dus wel goed te werken maar ik hoor dan niks en mijn vriendin hoort mij ook niet. Op de headset zit wel een schakelaar maar die heb ik al geprobeerd.

Instellingen zijn zo dat voice voor iedereen is en met de standaard headset werkt het ook. Misschien komt het door mijn oude Telfort modem? Aangezien we ook regelmatig (zeg om de 20 minuten) disconnected zijn van Live.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:22
Vrijdag schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:18:
Ik heb van mijn vriendin de Steelseries headset gekregen, zit lekker en klinkt goed maar soms vraag ik me af of mijn microfoon wel werkt. Dan zeg ik wat en dan zie ik (in bijv. Left4Dead 2) wel dat ik praat (dan komt er wat uit het speakericoontje) maar het is dan voor niemand te horen. Nu lijkt dat dus wel goed te werken maar ik hoor dan niks en mijn vriendin hoort mij ook niet. Op de headset zit wel een schakelaar maar die heb ik al geprobeerd.

Instellingen zijn zo dat voice voor iedereen is en met de standaard headset werkt het ook. Misschien komt het door mijn oude Telfort modem? Aangezien we ook regelmatig (zeg om de 20 minuten) disconnected zijn van Live.
heb je je NAT-instellingen goed staan? Op je router? Bij mij werkte Live niet goed totdat ik NAT had ingesteld voor mijn xbox....

even googelen op NAT xbox 360 en je komt een heel end :)

Het zal wel oud nieuws zijn maar ik heb dit weekend Crash Course en Harms way ontdekt. Wat vet zeg! Ik vind vooral Crash course echt leuk... Die heeft dan ook de wedstrijd gewonnen tussen deze 2 gratis games (de bedenker van de meest gedownloade kreeg een baan als game bedenker) maar wat een vet concept zeg en vooral dat ze nog gratis zijn ook.... Harms way ook een leuk multiplay concept _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

KingKoning schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:25:
[...]

heb je je NAT-instellingen goed staan? Op je router? Bij mij werkte Live niet goed totdat ik NAT had ingesteld voor mijn xbox....

even googelen op NAT xbox 360 en je komt een heel end :)

Het zal wel oud nieuws zijn maar ik heb dit weekend Crash Course en Harms way ontdekt. Wat vet zeg! Ik vind vooral Crash course echt leuk... Die heeft dan ook de wedstrijd gewonnen tussen deze 2 gratis games (de bedenker van de meest gedownloade kreeg een baan als game bedenker) maar wat een vet concept zeg en vooral dat ze nog gratis zijn ook.... Harms way ook een leuk multiplay concept _/-\o_
Heb de twee Xboxen een vast ip adres gegeven en de poorten geforward (geen idee of dat ook kan met twee ip adressen?) maar krijg bij Black Ops nog steeds "moderate" te zien. BFBC2 geeft dan weer geen probleem. Het disconnected van Live is misschien meer een combinatie van het spel+oude modem/router en twee Xboxen die tegelijk aan staan?

Crash Course is echt frustrerend moeilijk in latere levels, ik zit nog maar ergens halverwege Amerika :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vrijdag schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Heb de twee Xboxen een vast ip adres gegeven en de poorten geforward (geen idee of dat ook kan met twee ip adressen?) maar krijg bij Black Ops nog steeds "moderate" te zien. BFBC2 geeft dan weer geen probleem. Het disconnected van Live is misschien meer een combinatie van het spel+oude modem/router en twee Xboxen die tegelijk aan staan?

Crash Course is echt frustrerend moeilijk in latere levels, ik zit nog maar ergens halverwege Amerika :P
2 xboxen in hetzelfde netwerk die tegelijk spelen geven ALTIJD nat problemen ;) ze gebruiken immers dezelfde poorten, en de router kan 1 poort maar naar 1 console assignen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Belachelijk eigenlijk dat je die poorten niet kan veranderen. Dus microsoft wil eigenlijk niet dat je met 2xboxen in 1 huishouden zit? Daar hebben ze totaal geen workaround voor?

Crash Course is idd frustrerend moeilijk maar dat maakt het juist zo leuk als het wel lukt :P maar ik vind het iig leuk uitgewerkt, ik ging de 1e x stuk toen ik mijn avatar de moonwalk zag doen :P

[ Voor 15% gewijzigd door KingKoning op 03-01-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

KingKoning schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:15:
Belachelijk eigenlijk dat je die poorten niet kan veranderen. Dus microsoft wil eigenlijk niet dat je met 2xboxen in 1 huishouden zit? Daar hebben ze totaal geen workaround voor?

[..]
Workarounds genoeg.
Zitten regelmatig met 3 a 4 xboxen op een netwerk en op xbox live zonder problemen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
D4NG3R schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:46:
[...]

2 xboxen in hetzelfde netwerk die tegelijk spelen geven ALTIJD nat problemen ;) ze gebruiken immers dezelfde poorten, en de router kan 1 poort maar naar 1 console assignen.
Uh?

Vorig jaar met (ik meen) 6 xboxen tegelijk via 1 internetverbinding zitten gamen, en dat ging prima? :? Gewoon via switch naar de router en dan naar internet, niks aparts voor hoeven doen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Er wordt hier dan ook van een mug een olifant gemaakt. Een "moderate NAT status" is niet hetzelfde als "onspeelbaar". Je kan gewoon niet met twee xboxen tegelijk voor server spelen indien je achter een NAT zit (wat doodnormaal is). Je zal in je router via portforwarding moeten beslissen welke dat kan doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik weet niet hoor maar hier thuis totaal geen problemen met NAT. 2 Xboxen, bijna altijd wel op hetzelfde moment online, geen lag en geen rare fouten. Gewoon in je router de juiste instellingen goed zetten en dan is het totaal geen probleem. De meeste nieuwe routers hebben ook nog uPnP, en als je die dus aanzet werkt het allemaal in 1x. Er wordt hier zoals Boeboe terecht zegt van een mug een olifant gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

BM schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Uh?

Vorig jaar met (ik meen) 6 xboxen tegelijk via 1 internetverbinding zitten gamen, en dat ging prima? :? Gewoon via switch naar de router en dan naar internet, niks aparts voor hoeven doen.
Er zijn workarounds (Bijv met sommige switches). Maar 9/10x geven 2 of meer xdozen in hetzelfde netwerk, op hetzelfde spel en/of in dezelfde server/party chat alleen maar geneuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

D4NG3R schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:55:
[...]

Er zijn workarounds (Bijv met sommige switches). Maar 9/10x geven 2 of meer xdozen in hetzelfde netwerk, op hetzelfde spel en/of in dezelfde server/party chat alleen maar geneuzel.
Nuanceren is een kunst ;)

Vandaag maar een keer xbox live aangeschaft, ben benieuwd wat het mij gaat brengen. Hopelijk veel lol en weinig disconnects :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Outerspace schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:58:
[...]

Vandaag maar een keer xbox live aangeschaft, ben benieuwd wat het mij gaat brengen. Hopelijk veel lol en weinig disconnects :P
Beide zullen afhangen van de games die je gaat spelen en met wie je dat zal doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
The Great HooD schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:19:
Ik weet niet hoor maar hier thuis totaal geen problemen met NAT. 2 Xboxen, bijna altijd wel op hetzelfde moment online, geen lag en geen rare fouten. Gewoon in je router de juiste instellingen goed zetten en dan is het totaal geen probleem. De meeste nieuwe routers hebben ook nog uPnP, en als je die dus aanzet werkt het allemaal in 1x. Er wordt hier zoals Boeboe terecht zegt van een mug een olifant gemaakt.
Dan ligt het in zijn specifieke geval dus toch aan zijn oude router, zoals hij zelf al veronderstelde, maar kan hij er alsnog iets aan doen.

Toen ik zei dat ik het belachelijk vond dat er geen workaround was ging ik uit van de situatie zoals D4NG3R die schetste, namelijk dat 2 xboxen altijd NAT problemen geven, zelf heb ik daar nooit ervaring mee gehad.

Overigens heb ik dit weekend ook Lara Croft en The guardian of Light demo zitten spelen. Dat is nou echt een leuke XBL titel, en een echt leuke co-op game (iig het level uit de demo), denk dak m maar ga kopen ik ben groot fan van co-op games :D en mijn vriendin vond het ook leuk O-) Is er iemand die dit nog af kan raden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

BM schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Uh?

Het gaat hier ook via een eenvoudige Sitecom gbit switch naar mijn Telfort Zyxel modem/router. Ik heb hier en daar wel gelezen dat het aan de Zyxel ligt/kan liggen. Nu krijg ik binnenkort een nieuw modem, wellicht is die beter.

Maar met bijvoorbeeld Halo Reach/ODST/3 heb ik geen enkel probleem met mp. BFBC ook niet maar CoD en Left 4 Dead geven regelmatig disconnects. Nu is dat vooral sinds de laatste dashboard update maar met MW2 had ik al NAT problemen, ondanks portforwarden.
Naja, ik ga me er thuis nogmaals in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Ik heb denk ik een probleem met mijn headset. Hij is nu een week oud en wil al niet meer opladen. Het is zo'n zwarte headset van Datel ofzo. Als ik hem aan de USB poort hang dan gaan de lichtjes eerst oplichten alsof hij oplaadt(dus van 1 tot 4 telkens gaan) maar na 1 keer dit te hebben overlopen branden de 4 lichtjes voor een paar minuten en dan gaan ze uit 8)7 Iemand een idee hoe dit komt?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
KingKoning schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:07:
[...]
Overigens heb ik dit weekend ook Lara Croft en The guardian of Light demo zitten spelen. Dat is nou echt een leuke XBL titel, en een echt leuke co-op game (iig het level uit de demo), denk dak m maar ga kopen ik ben groot fan van co-op games :D en mijn vriendin vond het ook leuk O-) Is er iemand die dit nog af kan raden? :P
Afraden nee, aanraden wel ;) Ik heb dit spel ook samen met mijn vriendin gespeeld (& uitgespeeld), en qua samenspel(coop) is er geen leuker spel te bedenken dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
jmeerman schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:33:
[...]

Afraden nee, aanraden wel ;) Ik heb dit spel ook samen met mijn vriendin gespeeld (& uitgespeeld), en qua samenspel(coop) is er geen leuker spel te bedenken dan deze.
Haha nou ik wou hem dus al gaan kopen en dat is nu wel vrij duidelijk. 1200 points vond ik eerst vrij veel maar voor 14 levels is dat meer dan prima :)

Het mooie is dat ik in de demo lara croft was en zij die barbaar (even zijn naam kwijt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Heeft iemand nog recente ervaring met het goedkoper, maar veilig kopen van een werkende Xbox live 12 maanden code, bij bijv. Gamehubs (of zijn er wellicht betere alternatieven?)

Jaar geleden daar een code gekocht, en toen ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik kocht mijne bij Livecodes.nl, daar haal ik ook vaak m'n punten. Bevalt goed.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat gaat nog steeds prima, het is alleen ietsje duurder geworden.
Bij Gamehubs €38,99 i.p.v. voorheen €36,99 als ik het goed heb.
Veel goedkoper dan dat zal je een 12 maanden abonnement ook niet vinden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

StarWolf schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:35:
Heeft iemand nog recente ervaring met het goedkoper, maar veilig kopen van een werkende Xbox live 12 maanden code, bij bijv. Gamehubs (of zijn er wellicht betere alternatieven?)

Kijk eens in het lijstje in de TS. Staan genoeg links onder het kopje "Xbox Live Gold 12 maanden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

koop zelf meestal hier: http://www.livekaarten.nl/ nu 40,99 zal vast ergens goedkoper te krijgen zijn maarja, ik heb dan ook niet veel geduld :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:17

Player1S

Probably out in the dark

D4NG3R schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:59:
[...]

Lijkt mij vrij normaal, doen ze bij mij ook. Normaal vang je 90% van de trilling op met je handen, maar op die manier krijgt je controller "Klappen" :P .

Waar ik wel steeds vaker last van krijg is dat randomly mn controller disconnect. Het vreemde is dat als ik hem weer aan druk, hij ~2 seconden het doet, en dan direct weer uit gaat. Battery pack aandrukken lijkt het dan te fixen :? .

Soms gebeurt het een week lang niet, soms gebeurt het 200x op een dag.
dat heb ik dus ook |:(
Geen idee hoe het komt. Net alsof de batterijen iets te kort zijn ofzo.
Staat mij ook iets van bij dat het sinds een update lijkt te zijn maar dat is natuurlijk idioot. Of de controllers/xbox moet nu gevoeliger zijn voor powerloss. Door bewegingen kan het natuurlijk zijn dat de controller en batterypack voor een fractie van een seconde geen (goed) contact maakt en dat ie hierdoor nu sneller uit valt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

L1nt schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:19:
[...]

dat heb ik dus ook |:(
Geen idee hoe het komt. Net alsof de batterijen iets te kort zijn ofzo.
Staat mij ook iets van bij dat het sinds een update lijkt te zijn maar dat is natuurlijk idioot. Of de controllers/xbox moet nu gevoeliger zijn voor powerloss. Door bewegingen kan het natuurlijk zijn dat de controller en batterypack voor een fractie van een seconde geen (goed) contact maakt en dat ie hierdoor nu sneller uit valt.
Ik gebruik voornamelijk oplaadbare batterijen, maar of ik er nou Duracel of Ikea batterijen in stop. Het blijft gebeuren.. Het is voor mij sinds de laatste dashboard update trouwens, maar het lijkt mij stug dat dat het veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb het ook wel is, maar dan doe ik die houder er even opnieuw in en dan kan ik wel weer vooruit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm, is er iets mis met mijn UTP-kabel? Of gaat de Xbox 360 niet harder dan 100 mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:40:
Erm, is er iets mis met mijn UTP-kabel? Of gaat de Xbox 360 niet harder dan 100 mbit?
Kan het je niet garanderen, maar volgens mij is dat idd 100mbit, als je sneller wil moet je 300n wireless, maar zoals ik al eerder zei, 100% zeker weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:40:
100Mb/s is bekabeld de limiet, en 150Mb/s via die WiFi-N dongle van MS. Maar die snelheid haal je nooit via WiFi.

Wat is het probleem dan? Bestanden die een bitrate van 100Mb/s hebben gaat de xbox toch niet trekken AFAIK :S .

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 04-01-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ebay, en dan iemand nemen met 5000/5000 en 100% positieve feedback. Daar zijn ze nog iets goedkoper, rond de 32 euro als je even goed zoekt. Maar sowieso duurder geworden de laatste tijd, mijn eerste keer had ik hem via samenkopen.nl en tweede jaar via ebay.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Bart Smit in Leek verkoopt nog steeds 250GB HDD's (oud model) voor 50 euro :).

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:31:
[...]

100Mb/s is bekabeld de limiet, en 150Mb/s via die WiFi-N dongle van MS. Maar die snelheid haal je nooit via WiFi.

Wat is het probleem dan? Bestanden die een bitrate van 100Mb/s hebben gaat de xbox toch niet trekken AFAIK :S .
Is ook geen probleem, maar had verwacht dat gigabit wel ingebouwd was :P
Nu heb ik allemaal groene en één oranje lampje op mijn router :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
ik dacht, zet het hier neer:

Vroeger had mijn broer een xbox ( 20GB versie ) en heb er heel wat plezier mee beleeft. Nu heb kocht ik 1,5 jaar geleden mijn PS3 en heb geen aandacht meer besteed aan de xbox. Nu staat die tegenwoordig beneden omdat mijn broer het huis uit is en er zelf niks meer mee doet, en stiekem zijn er toch wat 360 games die ik graag zou willen spelen. Nu zit ik er dus aan te denken om een nieuwe xbox te kopen:

- 4GB Slim
- 250GB HDD extra
- Alan Wake
- Play Charge kit
- 2e Controller

prijs: 299,95

Nu lijkt dit me op zich wel een leuke zet, alleen ben ik bang dat ik de xbox maar 2 of 3x gebruik...kan iemand mij overtuigen om het wel/niet te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat kun je alleen zelf beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 23:26
Waarom gebruik je die xbox die beneden staat dan niet? Als het dan toch maar voor een enkele keer is.
Anders misschien tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Stollie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:29:
Waarom gebruik je die xbox die beneden staat dan niet? Als het dan toch maar voor een enkele keer is.
Anders misschien tweedehands.
probleem is, als ik hem voor beneden gebruik kan het niet vaak gebruikt worden ivm mijn ouders. Ook heb ik slechte ervaring met tweedehands consoles, vandaar dat ik dat niet wil riskeren. Punt is dat ik toch al weet dat ik later bij multiplatform games zal kijken naar waar hij het beste op te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De Xbox meenemen naar boven is geen optie? Je broer is toch al het huis uit en hem vragen of je hem mag lenen lijkt mij dan altijd ook nog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
mee naar boven nemen is idd geen optie, punt is dat hij nu vooral door mijn pa en zusje gebruikt worden, en het dus bijna onmogelijk wordt om hem mee te nemen. Heb dat gedoe met mijn broer gehad, en als de ander erop wou, hadden we een probleem omdat degene die hem op dat moment had nog lag te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 06-10 22:46
sjaool schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:01:
Dat gaat nog steeds prima, het is alleen ietsje duurder geworden.
Bij Gamehubs €38,99 i.p.v. voorheen €36,99 als ik het goed heb.
Veel goedkoper dan dat zal je een 12 maanden abonnement ook niet vinden.
Bij amazon is het goedkoper (35 euro), zie http://www.amazon.co.uk/X...TF8&qid=1294209267&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33

McBoom

Broem

GAIAjohan schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:37:
De Bart Smit in Leek verkoopt nog steeds 250GB HDD's (oud model) voor 50 euro :).
Maandag was ik bij Bart Smit in Drachten. Daar hadden ze de 60GB in de aanbieding voor €60 :') Ben ik blij dat ik een poos geleden die 250GB voor €50 gekocht heb :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:01
Ik had een 360 controller voor Windows besteld zodat ik ook de module had voor op de pc. Was alleen niet goed zichtbaar bij het bestellen dat de zwarte een grijze onderrand heeft. (hele verhaal, een vriend van ons heeft onze oude over genomen voor de prijs van 1 nieuwe controller. Hij krijgt van ons de 2 oude witte er voor terug.)
Gisteren maar een controller gehaald met play and charge kit zodat we ook een zwarte accu hebben en 2 witte.

De pc controller ligt nu gewoon standaard boven bij de pc. Mocht het nodig zijn, dan gebruiken we die als derde extra controller.

Mijn vrouw is helemaal wezenloos van Fable 3. Ikzelf heb Fable 2 gekocht met de extra uitbreidingen. Kan alleen niet zien of ze er standaard in zitten gebakken. Want er zat geen code bij om ze te downloaden.
Daarnaast voor de Xbox 1 Fable 1 maar weer uit de kast getrokken en zelf daar mee verder gegaan. Was op de 360 al eens opnieuw begonnen, maar die liep constant vast.

Wij hebben ook voor 50 euro de 250GB oude versie gekocht. Deze getest en uit de behuizing gehaald. Nu alleen nog wachten op DX voor de behuizing van de schijf zodat die in de 360 kan.
Ik heb de 20GB schijf met alle oude data voorlopig gewoon rechtstreeks in de 360 gehangen. Zodra de nieuwe behuizing er is, zal ik alle data over gaan zetten. (laat al een maand op zich wachten. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar mailen ze je daar de code binnen een uur, of sturen ze 'm per snailmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Gewoon per post, maar die slakkenpost van amazon is normaal gesproken best snel: 3/4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Vraagje, want ik lees dat veel mensen los een 250GB HDD hebben aageschaft. Zelf zit ik met de 60GB versie, en ik merk dat ik constant games verwijder om plaats te maken voor anderen, word dat een beetje moe. (Ik heb iets van 25 titels ofzo), dus mijn vraag is de volgende:

Hoe gaat het met de gegevens overdracht? En dan bedoel ik voornamelijk savegames en DLC. De DLC kan ik wel weer downloaden, maar als ik ze gewoon kan overzetten, dan graag.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Nazanir schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:36:
Vraagje, want ik lees dat veel mensen los een 250GB HDD hebben aageschaft. Zelf zit ik met de 60GB versie, en ik merk dat ik constant games verwijder om plaats te maken voor anderen, word dat een beetje moe. (Ik heb iets van 25 titels ofzo), dus mijn vraag is de volgende:

Hoe gaat het met de gegevens overdracht? En dan bedoel ik voornamelijk savegames en DLC. De DLC kan ik wel weer downloaden, maar als ik ze gewoon kan overzetten, dan graag.
Er zit een datatransferding bij om je data over te zetten. Geïnstalleerde games zul je wel opnieuw moeten installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Hebben jullie die "oude" 250GB 2e hands gekocht voor 50 euro?? Ik kon hem nl nieuw niet goedkoper vinden dan voor 80 en oplopend tot 100 bij de saturn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

KingKoning schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:28:
Hebben jullie die "oude" 250GB 2e hands gekocht voor 50 euro?? Ik kon hem nl nieuw niet goedkoper vinden dan voor 80 en oplopend tot 100 bij de saturn...
Nope, nieuw bij Bart Smit. Als je wat zoekt is er nog wel een BS die er één heeft liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ja klopt. Gewoon een aantal Bart Smit winkels binnen lopen. Vaakt hangt er nog eentje.
Je moet dan wel dat ding uit de behuizing schroeven, maar afgezien van de torx is dat niet zo'n probleem. Garantie van de schijf is dan wel weg, maar hij werkt zonder problemen gewoon op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Waarom zou je 'm eruit moeten schroeven?

Hij vraagt om de ouwe, dan ga ik er van uit dat 'ie ook een ouwe XBox heeft ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bart Smit Leek heeft volgens mij nog 3..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Willybubba schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:10:
Waarom zou je 'm eruit moeten schroeven?

Hij vraagt om de ouwe, dan ga ik er van uit dat 'ie ook een ouwe XBox heeft ;)
haha, je hebt gelijk. Ik ging er even vanuit dat iedereen de nieuwe had. :P
Excuses. Als je de oude Xbox 360 hebt, dan hoef je hem er uiteraard niet uit te schroeven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:32
Waren nog schokkende berichten gisteren in de XBOX presentatie op de CES? Ik heb de twitter van Major Nelson een beetje in de gaten gehouden, maar kan niet echts iets boeiends lezen.

Wat houdt dat Avatar Kinect in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Nazanir schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:36:

Savegames kan je ook via een USB stick overzetten, mocht je een 250GB HDD vinden zonder tranfserkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:00
Zijn er nog bijzondere exclusives dit jaar om naar uit te kijken? Ik weet alleen Gears of War 3 en Forza 4. Laatste is niet echt mijn ding.

Nu zijn er natuurlijk genoeg goede multiplat games, maar vind het lijstje met exclusives dit jaar toch wel erg mager, hoop stiekem op nog wat verrassingen. De ps3 heeft wat dat betreft dit jaar zijn zaakjes beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik heb bij MS vaak het idee dat ze hun games wat minder lang van te voren aankondigen. Games die aan het begin van het jaar aangekondigd worden liggen dat jaar vaak al in de winkel, terwijl ik bij Sony meer het idee krijg dat ze al jaren vooruit games aankondigen.

Wellicht klopt er geen zak van, maar dat gevoel heb ik. Ga er ook van uit dat er dit jaar nog wel wat goeie exclusives uitkomen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

DarkShadow schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:27:
Zijn er nog bijzondere exclusives dit jaar om naar uit te kijken? Ik weet alleen Gears of War 3 en Forza 4. Laatste is niet echt mijn ding.

Nu zijn er natuurlijk genoeg goede multiplat games, maar vind het lijstje met exclusives dit jaar toch wel erg mager, hoop stiekem op nog wat verrassingen. De ps3 heeft wat dat betreft dit jaar zijn zaakjes beter voor elkaar.
Als je een jaaroverzicht wilt: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=151387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
DarkShadow schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:27:

Ik hoop stiekem op PGR5.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
BM schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:36:

Wellicht klopt er geen zak van, maar dat gevoel heb ik.
Ik weet wel zeker dat het zo is. Verder heeft Sony in het PS2 tijdperk een zeer groot deel van de beste studios opgekocht waardoor ze ook veel meer kunnen uitbrengen op dit moment.

MS kiest ervoor om juist de third party developers alle ruimte te geven en geeft die games ook alle aandacht.
Dit is niet beter of slechter, maar wel 'anders'. Niet voor niets zitten bijna alle 'arcade' top games op de 360.

Dus wat je ELK jaar ziet (vanaf 2005 dus al) is dat er geroepen wordt dat de 360 'niets' heeft, maar tot de dag van vandaag heeft de 360 meer 90+ (metacritic) games in zijn library dan de PS3. Waarmee ik niet wil zeggen dat de 360 betere games heeft, maar wel dat de jaarlijkse voorspelling dat er niets uit zou komen voor de 360 nooit is uitgekomen.

Moet ik wel bekennen dat ik zelf dit jaar minder van MS verwacht op hardcore gebied ivm de focus op Kinect. Maar vergeet niet dat verreweg het grootste deel van de markt draait op 3rd party releases...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je kijkt naar de releases dit jaar op de Xbox dan ben ik bang dat ik daar niet genoeg tijd voor ga krijgen.
Op de PS3 is het vaak net niet, maar Uncharted had ik toch wel graag gespeeld moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Thanks toch weer paar leuke games ontdekt voor in mijn wanted list van aankomend jaar :)

Maar eerst nog ff verder met Vanquish en daarna staan er nog wat oudere games klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik vind tegenwoordig ook veel Arcade games echt even goed als Retail games. Neem Ilomilo of Limbo/Shadow Complex. Zien er fantastisch uit en spelen erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 04-10 09:17
Zijn er mensen die het arcade spel shank hebben gekocht? T ziet er vet uit, maar lijkt me snel eentonig worden. Ben opzoek naar een leuke arcade game. Heb nu trials, braid en shadow complex. Tips zijn welkom

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
steefje schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:43:
Zijn er mensen die het arcade spel shank hebben gekocht? T ziet er vet uit, maar lijkt me snel eentonig worden. Ben opzoek naar een leuke arcade game. Heb nu trials, braid en shadow complex. Tips zijn welkom
Als je van de Worms serie houd : Worms 2 Armaggedon
Ik kan je aanbevelen

Hydrophobia
Ilomilo
Limbo
Hydrothunder Hurricane
Monday Night Combat

Ring in the New Year with Activision and Electronic Arts

From January 11 through January 17, enjoy a special one-time savings of up to 50 percent on more than 25 pieces of hot Activision content including Call of Duty Map Packs, Guitar Hero Add-ons, popular Arcade titles and more!
For details, please check your Xbox LIVE Dashboard on January 11.

Additionally, from January 18 through January 25, fans can enjoy a special one-time savings of up to 50 percent on more than 25 pieces of Electronic Arts content, including fun Arcade games and more!
For details, please check your Xbox LIVE Dashboard on January 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Thanks rockvee2! Limbo had ik al geprobeerd, maar schijnt nogal kort te zijn. Ilomano of zoiets heb ik net gedownload, lijkt me snel eentonig en vond de demo niet echt moeilijk. Die hydronogwat nu aan t downen, ziet er goed uit

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vond zelf Toy Soldiers en Defense Grid erg cool. Maar ja, de gameplay is hetzelfde; bouw genoeg torens met schiet-tuig om de aliens/tegenstander niet je kasteel te laten raiden...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik kan castle crashers aanraden naast idd Worms (als je er van houdt).

Zelf vind ik Death tank ook heel vet maar dat is voornamelijk voor met een groepje op de bank. Castle Crashers overigens ook leuker met een groepje dan alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik kan Limbo aanraden, maar niet voor de volle 800 punten. Het spel is gaaf, maar heeft echt 0,0 replay value.

En IDD, Castlecrashers = Top.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Wat mij betreft zijn de beste arcade games Shadow Complex, Defense Grid en Castle Crashers.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 98% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
steefje schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:43:
Ook als je de Serious Sam reeks op de pc heb gespeeld zijn ze het kopen waard op Xbox Live Arcade.

Als van Battlefield houd -> Battlefield 1943 (misschien in de aanbieding vanaf 18 Januari)

Download ook nog even de 2 gratis arcade games Harm's Way and Doritos Crash Course

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben erg benieuwd naar Magicka:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Mgn0WJFxWNI]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gLX25_biXWQ]

Prance around in the forest :P

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 10-01-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vrijdag schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:16:
Ik ben erg benieuwd naar Magicka:

[video]

[video]

[video]

Prance around in the forest :P
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Hoe schaf je die games trouwens aan (heb nog niet zo lang xboxlive namelijk)?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Aanschaffen van arcade games kan je doen via de game marketplace. Daar kan je de spellen downloaden voor een X aantal punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Of direct met je creditcard, maar punten zijn in verhouding goedkoper te krijgen via internet (ebay/gamehubs/livecodes/onestoppoints).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
SaphuA schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:52:
Ik snap niet waarom Defense Grid zo vaak genoemd wordt. Het is een enorm saaie TD. Dan vind ik die van South Park vele male beter, uitdagender en grappiger.
Heb je alle 2 de games ook uitgespeeld? Ik kan me niet voorstellen dat je SP dan uitdagender kan vinden.
Southpark was vooral leuk om in coop te spelen, maar Defense Grid is echt VEEL moeilijker om 'alles gold' te halen en de taktiek is hierbij veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
SeamusXanthus schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:43:
[...]

Heb je alle 2 de games ook uitgespeeld? Ik kan me niet voorstellen dat je SP dan uitdagender kan vinden.
Southpark was vooral leuk om in coop te spelen, maar Defense Grid is echt VEEL moeilijker om 'alles gold' te halen en de taktiek is hierbij veel belangrijker.
Dit.

South Park is echt Tower Defense light. De platinum en mirrh medailles halen heeft niet zo heel veel met tactiek te maken maar meer met hoe snel je je cursor kunt bewegen. Bovendien vind ik het ontzettend chaotisch spelen door de combinatie van karakters en torens en lijken de vijanden allemaal op elkaar (een andere weakness tel ik niet mee). Qua humor en fanservice daarentegen is het een uitstekende game, stukken beter dan het Final Fantasy tower defense misbaksel.

Defense Grid daarentegen...phew. Ik heb alles uitgespeeld op Gold, inclusief de DLC. Ik moet toegeven dat je met level 3 gun en temporal towers een heel eind komt, maar de tactische mogelijkheden zijn veel uitgebreider en dieper dan bij South Park. Verschillende soorten vijanden (snel, langzaam, groepen, vliegend, etc.) dragen daar ook nog eens aan bij. Je moet wel varieren in je torens anders wordt het lastig. Bovendien is het geldsysteem waarbij je rente krijgt voor de credits die je niet uitgeeft erg goed bedacht omdat je minder snel geneigd bent meteen alles vol te plempen met torens. Daar haal je namelijk geen hoge scores mee.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Genoeg voer om eerst eens te proberen. td gams zijn niet mijn ding. Ik zoek echt naar unieke spelervaringen. Dat gaf braid me en trials nog steeds met alle dlc. Ik wacht iig nog even af op de aanbiedingen van ea en activision.
Valt me de laatste tijd op dat het downloaden van content tergend traag gaat. Voor mijn gevoel ging dat altijd erg snel, maar laatste tijd duurt t een eeuwigheid voor mijn gevoel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Outerspace schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:21:
[...]

Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Hoe schaf je die games trouwens aan (heb nog niet zo lang xboxlive namelijk)?
Het meest gangbare, is om op de xbox-marketplace. Met Microsoft punten spellen aan te schaffen.

Zo zijn de meeste spellen 800 punten, wat uitkomt op zo'n 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is ook zeker de moeite waard om de vele Quick Looks op GiantBomb te bekijken van de XBLA games. Krijg je een goede indruk van alle spellen. Raskulls die onlangs is uitgekomen lijkt me ook erg leuk.

En Pacman DX ziet er ook erg tof uit: http://www.giantbomb.com/quick-look-pac-man-ce-dx/17-3508/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb Pacman DX, maar moet zeggen dat als je Pacman Championship Edition al hebt, het niet echt heel boeiend is.

Een hele goeie XBLA game vind ik Lara Croft and The Huppeldepup Light. Ziet er goed uit, de gameplay is leuk en echt perfect om je solo mee te vermaken. Ook niet super simpel ofzo.

En zoals ik al eerder heb gepost, vind ik ILOMILO echt perfect om met je meisje te spelen.... Het is echt super schattig en zelfs nog best uitdagend ook!

Daarnaast is Scott Pilgrim ook erg leuk als je van 8-bit beat-m-ups van vroeger houdt. Spel gaf mij een super nostalgisch gevoel. Echt het proberen waard!
Atrikel had ik ook gelezen. Ik zie het spel vaker voorbij komen op het internet, maar ik heb me er nooit echt goed in verdiept. Lijkt me ook een leuk spel, maar ik moet maar 's wat filmpjes op youtube gaan bekijken...

is er al een release date?

[ Voor 28% gewijzigd door SqueakyClean op 11-01-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Lara croft and the guardian of light idd. Vorig jaar een best Co-op award gewonnen bij IGN toen besloot ik hem toch maar te kopen na oa ook goede feedback hier. En niet ten onrechte. Die game is haar 1200 punten meer dan waard zeker als je van co-op houdt. Solo overigens ook goed te spelen maar ik heb hem praktisch alleen in co-op gedaan...

Iemand al gezien wat de aanbiedingen zijn die vandaag ingingen?

[ Voor 11% gewijzigd door KingKoning op 11-01-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:47:
[...]

Het meest gangbare, is om op de xbox-marketplace. Met Microsoft punten spellen aan te schaffen.

Zo zijn de meeste spellen 800 punten, wat uitkomt op zo'n 10 euro.
800 punten is eerder 7,5 dan 10 euro, als je weet waar je het moet kopen.

http://1stoppoints.com/product/xbox-live-4200-points-card/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik geef gewoon de algemene prijs aan, als je alles van te voren weet kan je alles wel goedkoper krijgen..

Edit: Je hebt daar een 4200 punten kaart, als je het zo gaat bekijken is 800 punten IDD maar zo'n 8 euro. Maar zo werkt het natuurlijk niet.. ik praat over een losse kaart, al helemaal voor je eerste aankoop haal je niet direct 4200 punten.

[ Voor 53% gewijzigd door D4NG3R op 11-01-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik ben al tijden op zoek naar een 360 250GB pck+ Kinect! Max 249 euro, maar WAAR ergens in Tilburg kun je die nog vinden? :^)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SalimRMAF schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:29:
Ik ben al tijden op zoek naar een 360 250GB pck+ Kinect! Max 249 euro, maar WAAR ergens in Tilburg kun je die nog vinden? :^)
Nergens?
Feli, trouwens!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:58
D4NG3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:12:
al helemaal voor je eerste aankoop haal je niet direct 4200 punten.
Aan de andere kant, punten bederven niet. En iig de meesten die ik spreek/hoor die spenderen uiteindelijk dit aantal punten toch wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Jobbie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:51:

Atrikel had ik ook gelezen. Ik zie het spel vaker voorbij komen op het internet, maar ik heb me er nooit echt goed in verdiept. Lijkt me ook een leuk spel, maar ik moet maar 's wat filmpjes op youtube gaan bekijken...

is er al een release date?
Torchlight is Diablo Light, ook van ex-werknemers van Blizzard (Diablo) als ik het me goed herinner. Gameplay lijkt me geschikt voor de controller, en voor een XBLA titel heeft het zeer veel content. Release eind februari/ begin maart normaal gesproken (afgeleid uit artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Zijn die er wel zo goedkoop geweest? :? De 4GB vind je niet eens voor die prijs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

D4NG3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:12:
Ik geef gewoon de algemene prijs aan, als je alles van te voren weet kan je alles wel goedkoper krijgen..

Edit: Je hebt daar een 4200 punten kaart, als je het zo gaat bekijken is 800 punten IDD maar zo'n 8 euro. Maar zo werkt het natuurlijk niet.. ik praat over een losse kaart, al helemaal voor je eerste aankoop haal je niet direct 4200 punten.
Niet? ik heb meteen een 4200 punten kaart gehaald bij livecodes toen ik mijn xbox gekregen had, om exact de reden dat het voordeliger is en de punten toch wel op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Kan je niet vinden, je kan wel voor 300 euro dit pakket vinden (volgens mij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

McBoom schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:15:
[...]

Zijn die er wel zo goedkoop geweest? :? De 4GB vind je niet eens voor die prijs.....
Inderdaad de 250GB is niet zo goedkoop te vinden.
De Mediamarkt heeft deze week de 4GB Xbox 360 S console + Kinect en 2 games voor €269,- wat natuurlijk ook een leuke aanbieding is. :)

Pagina: 1 ... 8 ... 64 Laatste