Beakzz schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:27:
[...]
Zeker een missie met die gangstermamma ? Daar ben ik er ook mee opgehouden. Nu ben ik ook niet het beste voorbeeld , want van de 78 games die ik heb moet ik er nog 76 uitspelen en ong. 30 uit z,n seal halen
Ik ben nu al zover dat ik w8 met de meeste games kopen tot ze een euro of 20 zijn (op de paar must have games na, maar ik kan net o goed wachten tot ze 10 euro zijn , want eerder begin ik er toch niet aan.
Maar er is vooruitgang ,want ik heb al een maand niks gekocht en ben van plan meer in 1 of 2 games tegelijk te duiken.
Soms begin ik bv. met een game als Fable en ga ik 3 maanden later weer overnieuw beginnen , omdat ik geen idee meer heb wat het verhaal was

Volgens mij wel, ik herinner me iets van dat ik een pak moest kopen, om daarna een soort advocaten kantoor in te gaan? Daarna een irritant lange achtervolging die tot de metro gaat ofzo. Paar keer gedaan, toen de moed opgegeven.
GTA IV, kan ik heel eerlijk zeggen, is het enige spel in mijn hele collectie, die ik nog niet heb uitgespeeld. Ik speel echt alles van voor tot achter uit:
Fallout 3 heb ik 3 keer doorgespeeld, Darksiders heb ik zelfs 4 keer doorgespeeld, Dead Space geloof ik een keer of 4-5 zelfs. Als ik ergens aan begin, maak ik het ook echt af. Ik koop niet zo heel vaak games, dus als ik iets nieuws heb uitgespeeld, grijp ik nog wel eens terug naar iets ouds
Dus ik kan me niet echt vinden in jouw stijl
Misschien een leukere vraag, wat is de grootste verassings koop die je hebt gedaan in 2010? In tegenstelling tot blunder (hoeft niet perse een game te zijn uit 2010).
Voor mij moet dat toch wel Darksiders zijn geweest. De grafische stijl van het spel, de voice acting (die ik echt fantastisch vond), en de gameplay in zijn algemeen. Het heeft een sterk Zelda gehalte, maar dat ervaarde ik als een echt pluspunt, waardoor de bossfights ook erg de moeite waard werden. En Dead Space staat ook heel erg hoog. Ik heb normaal niet echt iets met horror games, maar wat ik heb ik genoten van deze game zeg.