Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ooehhh haha was een typefout! Ik bedoelde 349!

Maar heb hem nieuw gehaald net, bijd e FRS, 349. Vette ding. :p

Thanks for the feli! :o

ALleen..

Nu nog de oude gegevens transferren. Heb net met Recovery opde neiuwe xbox mijn oude username overgedragen; de savegames en de rest ben ik nu mee bezig. (Ext HDD FAT32).
Moest ik straks nog iets verifieren op de site van Microsoft? Ik had dat een x ergens gelezen!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Klopt, je moet je licensies overzetten naar je nieuwe Xbox.
http://www.xbox.com/en-US/Support/LicenseMigration/Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Zo nu eerst zombi apocalypse gekocht voor 400 punten. Is wel een vermakelijk spel. Volgende wordt of tomb raider of dat survival spel in t water, hydro nog wat. Ben er nog niet uit
speel niet coop dus ff goed spelen. Vond dat spel in t water wel leuk alleen de besturing niet zo fijn

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:32
Als je een (arcade)game wil downloaden in de Marketplace moet je dan Live Gold hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
gm1999 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:00:
Als je een (arcade)game wil downloaden in de Marketplace moet je dan Live Gold hebben?
Gratis demo's zijn vaak tijdelijk (1 of 2 weken) Gold-only. Kopen kan met een gratis (Silver) account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59

D4NG3R

kiwi

:)

gm1999 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:00:
Met een Silver account kan je gewoon alles kopen. Enige nadelen die er aan zitten:
- Nieuwe arcade spellen, zijn eerst 2 weken gold "Exclusive"
- Korting op arcade spellen/DLC krijg je niet met een silver account

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik heb een spel gekocht voor de Xbox 360, heb nog niet de console binnen, maar als alles goed gaat krijg ik m a.s. dinsdag van een medetweaker. Alleen hoe de hoesjes hoe de hoesjes verpakt worden aangezien dit mijn eerste xbox spel is. De hoes aan de rechterkant kapot gegaan, kan misschien door tnt komen, maar het gaat me meer om de seal. Aan de zijkant van de hoes, waar je de hoes kan openmaken, is de soort streepjescode doorgescheurd. Is dit normaal? Overigens heb ik m nog niet opgemaakt en is dus gesealed, maar doet Xbox een eigen seal eroverheen met hun logo erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De streepjescode is de seal... Zeg maar, de sticker die over de "inham" heen zit om het doosje open te maken. Aangezien deze stickers moeilijk na te maken zijn, kan je vanuit gaan dat het een origineel spel is. Bij openmaken trek ik alle stickers (ook aan de bovenkant meestal) eraf. :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:58
Helaas kun je die seal ook onbeschadigd verwijderen en terug plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:19
MAX3400 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:24:
De streepjescode is de seal... Zeg maar, de sticker die over de "inham" heen zit om het doosje open te maken. Aangezien deze stickers moeilijk na te maken zijn, kan je vanuit gaan dat het een origineel spel is. Bij openmaken trek ik alle stickers (ook aan de bovenkant meestal) eraf. :)
Ok, dus als dat witte stukje met code erop doormidden is gescheurd dan betekend dit dat het wel geopend is? Dat zou vreemd zijn want ik heb het spel bij een shop gekocht, dus hebben ze het spel weer met folie dichtgedaan? Dit vind ik dan onacceptabel aangezien ik een "nieuw" spel verwacht. Naja ik heb ze inmiddels een bericht verstuurd.

foto 1

foto 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hoeveel kan ik, denken jullie vragen voor mijn:

-Xbox 360 Premium (Chromen lade) Inc 60GB HDD
-Z.G.A.N., niet gebanned van XBL dus.
-1 Controller, met nieuwe duracell batt.
-2 Headsets (Origineel, nooit gebruikt)
-Viva Pinata, Forza 2, en een DVD-Film.
-Een HDMI kabel (En de normale HD AV kabel)

Gebruik deze niet vaak meer; heb pas een Kinect bundel gehaald vandaar.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@salim: geen idee... Ligt aan hoeveel garantie er nog op zit maar ikzelf zou er niet meer dan 125 100 voor over hebben...

@M0otje: dat heb ik nog niet eerder gezien... Lijkt inderdaad opnieuw geseald... Die sticker is meestal sterk genoeg om een stootje tegen het seal te overleven...

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 15-01-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
M0otje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:45:
[...]

Ok, dus als dat witte stukje met code erop doormidden is gescheurd dan betekend dit dat het wel geopend is? Dat zou vreemd zijn want ik heb het spel bij gamedumper.nl gekocht, dus hebben ze het spel weer met folie dichtgedaan?
Die sticker kun je door de folie heen kapot drukken, dus afhankelijk van de verpakking kan dat best tijdens het transport gebeurd zijn.
Als je voorzichtig bent kun je de sticker ook inderdaad verwijderen zonder hem te scheuren dus als zegel stelt het niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

MartijnS72 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:57:
[...]

Die sticker kun je door de folie heen kapot drukken, dus afhankelijk van de verpakking kan dat best tijdens het transport gebeurd zijn.
Als je voorzichtig bent kun je de sticker ook inderdaad verwijderen zonder hem te scheuren dus als zegel stelt het niet veel voor.
Je moet behoorlijk hard, met een behoorlijk lange nagel drukken eer je de stikker door het folie heen (Zonder de folie te beschadigen) kapot wilt maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
D4NG3R schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:00:
[...]

Je moet behoorlijk hard, met een behoorlijk lange nagel drukken eer je de stikker door het folie heen (Zonder de folie te beschadigen) kapot wilt maken...
Dat ligt meer aan de stevigheid van de folie en het soort doosje dat is gebruikt. Sommige doosjes hebben in het midden niet die uitstekende stukjes maar een groot gat en dan is de sticker door simpelweg te drukken te scheuren.

Ik heb toch al diverse keren door Amazon verstuurde spellen - goed verpakt in dozen en niet in een bubbelenvelop - met (grotendeels) ingescheurde stickers gehad (toegegeven nooit volledig doorgescheurd).

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 15-01-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Huh, ik kon gewoon een game openen, en na gebruik de sticker rustig er terugop zetten. :) Als je voorzichtig bent scheurt ie niet! >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:37
Wie speelt er nog Worms1? Wsl geen hond, maar anders gezegd, wie wil het eenmalig een keer spelen? Ik zoek 3 vrijwilligers om de 'speel een 4 player match' achievement te halen.....kan ik daarna misschien dit spelletje ook 100%-en :D

[ Voor 1% gewijzigd door Sagat op 17-01-2011 11:56 . Reden: Typo's ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oehh, Ik speel wel Worms 1 tm 2 en Armageddon, maar ik heb geen XBL G :p

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

deze worms? Kan je toch gewoon random match via xbox live doen? Heb er zelf probleemloos alle achievements gehaald.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
M0otje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:45:
[...]

Ok, dus als dat witte stukje met code erop doormidden is gescheurd dan betekend dit dat het wel geopend is? Dat zou vreemd zijn want ik heb het spel bij gamedumper.nl gekocht, dus hebben ze het spel weer met folie dichtgedaan? Dit vind ik dan onacceptabel aangezien ik een "nieuw" spel verwacht. Naja ik heb ze inmiddels een bericht verstuurd.

foto 1

foto 2
Is opnieuw geseald. Doen ze vaak bij Intertoys / Bart Smit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Boeboe schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:57:
deze worms? Kan je toch gewoon random match via xbox live doen? Heb er zelf probleemloos alle achievements gehaald.
Yups. Ik heb al is gezocht maar vond toen geen tegenstanders (niet gek ook, spel is ouder, er zijn vervolgen uit).
Vandaar dat ik het maar is hier probeer. (misschien is een site als trueachievements beter, maar dan moet je misschien weer rekening houden met internationale tijden en hier 'ken' ik de meesten wel)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Iemand die Assault Heroes (deel 1) nog heeft liggen en een avondje tijd heeft voor een achievement te doen in coop?

Lair Slayer: Complete all underground zones (10G)

Ik ben over het algemeen niet online 's avonds maar stuur me vooral een berichtje op XBL of anders een DM hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Moest vandaag weer updaten, wat is er veranderd. Gaat om de Dashboard, tijd is gelijk aan deze post.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:32
Je kan de xbox weer booten naar de game in je xbox ipv naar dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wel een 360 hebben maar niet op http://majornelson.com/ar...om-updates-this-week.aspx kijken? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:10
Gebackup'te games werken na de update van vandaag ook niet meer.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

robbinonline schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:04:
Gebackup'te games werken na de update van vandaag ook niet meer.
dat is toch niet zo erg?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik verwacht op diverse fora een nieuwe golf van klachten dat men niet meer online kan :+

Crap, ik ben vergeten Zombie Apocalyps te kopen toen die in de aanbieding was laatst |:(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:22
Tja de 'ban-wave' na de update van afgelopen herfst is nog niet geweest... Misschien komt die na deze update. Iedreen die geflagged is voor een ban wordt dan gebanned. Maar, met het spelen van back ups zal het wel weer meevallen. Meestal vind de "scene" binnen een vrij korte tijd weer een oplossing...

Ik zal er iig niet wakker van liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week alpha protocol uit de budgetbak gevist. Leuk spel! Ik zag dat de reviews nogal laag waren, maar voor 12euro is het geen slecht spel. Soort van mass effect Meets Tom Clancy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:10:
Ik heb van de week alpha protocol uit de budgetbak gevist. Leuk spel! Ik zag dat de reviews nogal laag waren, maar voor 12euro is het geen slecht spel. Soort van mass effect Meets Tom Clancy.
Precies, games haal ik al lang niet meer in de normale winkels. Meestal via ebay, marktplaats, budgetgaming, andere online acties. Dan heb je ze voor een paar euro's, en kunt ze daarna weer voor hetzelfde bedrag doorverkopen als je er klaar mee bent.

Boot to Disc is trouwens super, doe verder toch nooit iets behalve met de game die erin zit en zo kun je sneller aan het gamen gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 19-01-2011 17:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perfecte update. Eindelijk gaat t opstarten dan weer net zo makkelijk als vroeger met consoles. Spel erin en opstarten. klaar

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Vrijdag schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:14:
[...]

Ik verwacht op diverse fora een nieuwe golf van klachten dat men niet meer online kan :+

Crap, ik ben vergeten Zombie Apocalyps te kopen toen die in de aanbieding was laatst |:(
Dat is zonde. Echt een geweldige game. Vermaak me er prima mee.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nu de X360 knop op de controller lang indrukt krijg je de keuze of je de controller uit wil zetten of de console.
Mooi afgekeken van Sony d:)b d:)b En dat bedoel ik niet slecht. Eerst moest je altijd door dat media menu worstelen op de X360 uit te krijgen en bij de controller de batterijen loshalen.. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostermeijer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 18:19
@GAIAjohan,ik weet niet beter dan dat al lang zo is! Zet mijn xboxen altijd zo aan en uit.

..of mis ik hier het sarcasme weer eens...

[ Voor 21% gewijzigd door boostermeijer op 20-01-2011 07:25 ]

When Von_Fraghausen smiles...RUN LIKE HELL!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 03:19:
Als je nu de X360 knop op de controller lang indrukt krijg je de keuze of je de controller uit wil zetten of de console.
Mooi afgekeken van Sony d:)b d:)b En dat bedoel ik niet slecht. Eerst moest je altijd door dat media menu worstelen op de X360 uit te krijgen en bij de controller de batterijen loshalen.. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
? Wut ?
Dat kon altijd al hoor. Als je de guide-knop even ingedrukt hield kreeg je de optie om naar het hoofdmenu te gaan, te chatten en dat soort dingen. Als je de guide-knop 3 seconde oid ingedrukt houdt kreeg je al vanaf het begin de optie om de console uit te zetten of je controller uit te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boostermeijer schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 07:19:
@GAIAjohan,ik weet niet beter dan dat al lang zo is! Zet mijn xboxen altijd zo aan en uit.

..of mis ik hier het sarcasme weer eens...
Hmm, dan heb ik die optie nooit gevonden :/ Ik vond t altijd zo lastig dat als ik bv 3 controllers aan had gehad, dat ik 1 moest uitschakelen door de batterijen eruit te halen als ik met 2 spelers verder ging. :P Maar dan heb ik blijkbaaar nooit die knop lang genoeg ingedrukt gehad :|

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 20-01-2011 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Hoe zette jij altijd je xbox uit dan? Door er naartoe te lopen? Ik doe dat ecth al sinds jaar en dag door de guide-knop ingedrukt te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Dat zat er idd al sinds dag 1 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Is het ook goed als ik mijn 360 aan & uitzet met mijn Logitech Harmony? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

steefje schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:45:
[...]

Dat is zonde. Echt een geweldige game. Vermaak me er prima mee.
Crap, ik had al zo'n vermoeden :{ Nuja, dan maar voor de volle mep volgende week als mijn salaris weer is gestort.

Nuja, in de tussentijd moet ik ook maar eens beginnen aan Case West, die heb ik al wel maar nog niet gespeeld.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

GAIAjohan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:33:
Perfecte update. Eindelijk gaat t opstarten dan weer net zo makkelijk als vroeger met consoles. Spel erin en opstarten. klaar
Snap eigenlijk ook niet waarom ze het er eerst uit hadden gehaald. Gebruik het zelf nooit, maar het is goed dat het er nu weer in zit :).

[ Voor 4% gewijzigd door MeltedForest op 20-01-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:56
GAIAjohan schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:33:
Ging altijd al.
Maar nu is het ; spel erin laten zitten, console aanzetten en het spel wordt opgestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:40
MeltedForest schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:33:
[...]

Snap eigenlijk ook niet waarom ze het er eerst uit hadden gehaald. Gebruik het zelf nooit, maar het is goed dat het er nu weer in zit :).
Ik las ergens dat ze het eruit hadden gehaald om bepaalde piraterij tegen te gaan. Kan zo niet meer vinden waar ik dat gelezen heb. Volgens mij had dit te maken de eerder geJTAGde xboxen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:51:
[...]

Ging altijd al.
Maar nu is het ; spel erin laten zitten, console aanzetten en het spel wordt opgestart
Dat bedoel ik ook :') ALleen had ik t woord 'laten' vergeten.
KingKoning schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:46:
Hoe zette jij altijd je xbox uit dan? Door er naartoe te lopen? Ik doe dat ecth al sinds jaar en dag door de guide-knop ingedrukt te houden...
Nee, door de guideknop kort in te drukken. Een paar keer naar rechts, en dan helemaal naar beneden. Zo deed ik t.. Aan/uit van de X360 zelf raak ik nooit aan..

[ Voor 49% gewijzigd door GAIAjohan op 20-01-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

maartend schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:51:
[...]

Ging altijd al.
hey, da's idd wel een relaxte optie... dan kom je niet eerst op het dashboard uit, maar kan je meteen gamen... net als de PS2 vroeger... (xbox nooit gehad)

Wat spelen jullie op dit moment?

ik speel:

AC Bortherhood (0%SP & paar uutjes MP)
Fallout New Vegas (uurtje of 15 denk ik)
Pinball FX 2
Black Ops (af en toe MP)

wat ik nog moet spelen:

Alan Wake (uitbreiding 2 heb ik wel maar nog niet gespeeld)
Red Dead Redemption (zombie uitbreiding. Heb ik ook al, maar nog niet gespeeld)
Forza 3 (60% gespeeld)
Mass Effect (ik ga nu weg van de eerste planeet?)
Fable II (geen idee hoever ik ben)
The Orange Box (Half Life 2 eindelijk uitspelen en is kijken naar die episodes)
en waarschijnlijk nog een aantal arcade games...

Wat wil ik hebben komende maanden:

TDU2 (al wacht ik wel ff de reviews af)
Mafia 2 (vond ik bij release niet interessant genoeg... voor een prikkie natuurlijk wel... :))
Dragon Age 2
Deus Ex 2

man, man... waar ga ik de tijd vandaan halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

GAIAjohan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:32:
[...]

Dat bedoel ik ook :') ALleen had ik t woord 'laten' vergeten.

[...]

Nee, door de guideknop kort in te drukken. Een paar keer naar rechts, en dan helemaal naar beneden. Zo deed ik t.. Aan/uit van de X360 zelf raak ik nooit aan..
Als je wilt kun je ook de guideknop lang inhouden, en dan switch off console kiezen.
Scheelt je weer een seconde :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

A. Boot from Disc
B. Black Ops > Options > ''Start with Multiplayer instead of Menu''

Scheelt je toch al snel heel wat seconde's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rav schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:11:
[...]

Als je wilt kun je ook de guideknop lang inhouden, en dan switch off console kiezen.
Scheelt je weer een seconde :)
Misschien eens naar boven scrollen, dan zul je juist zien dat ik die functie gister ineens vond :P en dacht dat t bij de nieuwste updat ehoorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Jobbie schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:07:
Wat spelen jullie op dit moment?

ik speel:
Super street fighter 4 (stomme c to shining c achievement)
wat ik nog moet wil spelen:
Protoype, volgens mij ergens in 2009 gespeeld bij iemand en ik vond het tof. Gewacht op een budget aanbieding (en gevonden voor 5 euro 8) ) maar hij ligt inmiddels al weer een paar maanden op de 'stapel'.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

GAIAjohan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:22:
[...]

Misschien eens naar boven scrollen, dan zul je juist zien dat ik die functie gister ineens vond :P en dacht dat t bij de nieuwste updat ehoorde
Oeps :) Stond bij mij op de vorige pagina.

Zijn er hier nog veel mensen die Halo Reach spelen trouwens?
Het enige spel dat ik heb wat ik meer speel naarmate ik het langer heb, vooral de daily challenges zijn verslavend.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat is eigenlijk jullie grootste aankoopblunder? De mijne was FC2. Heb het spel nu sinds begin 2009. Maar heb het nog nooit uitgespeeld :') . Ondanks dat ik het spel helemaal niet zo slecht vind, het word nogal snel eentonig :/

Nouwja, voor het geld kon ik hem niet laten liggen. 20 euro voor de special edition met wat geinige extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
D4NG3R schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:37:
Wat is eigenlijk jullie grootste aankoopblunder? De mijne was FC2. Heb het spel nu sinds begin 2009. Maar heb het nog nooit uitgespeeld :') . Ondanks dat ik het spel helemaal niet zo slecht vind, het word nogal snel eentonig :/

Nouwja, voor het geld kon ik hem niet laten liggen. 20 euro voor de special edition met wat geinige extra's.
Alone in the dark voor 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel maar zelden spellen uit, hoewel ik moet zeggen dat ik het tegenwoordig wel vaker doe vanwege achievements. Wel koop ik vaak een spel, speel het even en dan gaat het weer de kast in. Vaak pak ik het dan later alsnog op en speel ik het uit maar meestal is het eerst een rush en daarna komt er weer een nieuw spel. Het enige wat ik nu redelijk intensief speel is Bad Company 2.

Mijn grootste misser... financieel gezien is dat denk ik de hardened editie van Black Ops. Het is een leuk spel maar voor de extra's had ik het achteraf niet hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik heb (gelukig) een niet al te grote backlog waar ik nog doorheen moet:

Final Fantasy XIII
Mass Effect
Mass Effect 2
Resident Evil 5 (en dan voornamelijk de DLC)

Mijn grootste "miskoop" is GTA IV geweest. Het is echt een heerlijk spel, qua sfeer, speelt goed, maar ik kwam bij een missie die me een paar keer niet lukte, dat kan intussen best wel een jaar geleden zijn. Spel ligt nu stof te happen. Ik had hem destijds nieuw voor 40 euro aangeschaft :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online

Dat moet bij mij toch echt Dance Dance Revolution 2 zijn, inclusief dansmat voor 60 euro. Was bedoeld voor mijn vriendin, die wilde ook wel eens wat op de Xbox doen, maar na 2 tellen was de lol er vanaf. Op easy te makkelijk en een graag moeilijker niet bij te houden.

Uiteindelijk voor de helft van het geld verkocht en Scene It gekocht, nog steeds veel plezier van als er vrienden langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:11:
[...]

Alone in the dark voor 5 euro
Same.. Wat een boutspel :/ Sowieso dat er geen ondertiteling is zwaar kut, en dan de besturing :X :X :X

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 20-01-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Wat is eigenlijk jullie grootste aankoopblunder?
Het was maar ergens uit de budgetbak voor €10,- maar blijft het een blunder: Damnation.
Grafisch teleurstellend, soms rare glitches en bugs, gameplay niet boeiend en de besturing is niet echt geweldig. Toen ik hem impulsief uit de budgetbak viste, wist ik dat het geen topspel was maar dat het voor een tientje wel vermakelijk zou zijn. Niet dus! Verdoemd tot stofhapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maranello schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:01:
[...]

Het was maar ergens uit de budgetbak voor €10,- maar blijft het een blunder: Damnation.
Grafisch teleurstellend, soms rare glitches en bugs, gameplay niet boeiend en de besturing is niet echt geweldig. Toen ik hem impulsief uit de budgetbak viste, wist ik dat het geen topspel was maar dat het voor een tientje wel vermakelijk zou zijn. Niet dus! Verdoemd tot stofhapper.
Mijn grootste aankoopblunder is F1 2010. Heb het echt maar zeer kort gespeeld, ik denk niet meer dan 3 uur ofzo. Vond het an sich geen slecht spel, maar heb niets meer met racegames eigenlijk, en na het lezen van alle bugs (pitstopbugs, etc) heb ik het spel helemaal nooit meer aangeraakt.

Als ik deze vraag een jaar geleden had beantwoord dan was mijn antwoord Metro 2033. Had dat spel een uur gespeeld ofzo en vond het eigenlijk wat houterig, de eerste vijanden vond ik ook helemaal niets, wist ook niet wat ik moest verwachten. Dus na een half jaar of jaar het spel maar een uur te hebben gespeeld zat ik tijdens de vakantie te kijken welke spellen ik had en wellicht moest verkopen of nog zelf spelen. Dus had Metro 2033 nog een kans gegeven, en daar ben ik erg blij mee :) Wat een gave game _/-\o_ Het is in het begin even doorbijten, maar is een van de betere games die ik laatste jaar heb gespeeld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Leisure Suit Larry : Box Office Bust. Dát is pas een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Ik heb eigenlijk in al die jaren dat ik game nooit een echte aankoopblunder gehad. Van de meeste games die wat tegenvielen kon ik toch goed genieten. Tot een half jaar geleden, de eerste echte game die ik met grote tegenzin heb uitgespeeld: Dante's Inferno.

En ik vind het zo zonde, niet van m'n geld, maar van de potentie die in die game verloren is gegaan. Tot halverwege was het een supergame. Ja, het is een GoW ripoff, maar dat maakt me niet uit want ik heb geen PS3. Alleen halverwege werd de game ontzettend eentonig en vertoonde niet meer de originele bossfights die je in de eerste helft hebt. En op 2/3e wordt het helemaal verschrikkelijk, als je ruim 4 uur dezelfde kamer moet doen met elke keer een andere objective (kill zoveel monsters, kill binnen zoveel minuten, kill met X combo's).

Zo, zo ontzettend zonde ;(

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Dante's Inferno zakte inderdaad wel in naar het einde. Ik weet niet of ik die dlc nog zal proberen, daar ga je ook zo doorheen schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yW3OF.jpg

Ideaal, of één stick en dan met de kleurtjes verder afhandelen welke letter je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024

Project Gotham Racing, wat een slecht spel. Gelukkig maar 10 euro voor betaald. En crackdown, maar kan goed zijn dat ik daar gewoon ff aan moet wennen. Heb het iig nog niet erg lang gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Jullie hebben het bijna allemasl over miskopen van spellen uit de budgetbak...liggen er meestal niet voor niets. En een spel voor 10€ kan je geen miskoop noemen. Heb zelf ooit het complete rockbans set aangeschaft en uiteindelijk speelde ik alleen met gitaar. Miskoop zal ik t niet noemen, maar het was geen €170 waard

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Niet mee eens. Je koopt iets met het vermoeden dat je het leuk gaat vinden. Prijs speelt een rol maar zoals dus te lezen is bepaalt het niet alles.

@2 hoger: welke pgr? 3 is een van mijn fave 360 games.

Mijn miskoop is Viva pinata. Gekocht om samen met mijn vrouw te spelen maar we vonden het niet direct leuk, wil het nog een kans geven maar lage prio.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
Nazanir schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:30:
Ik heb (gelukig) een niet al te grote backlog waar ik nog doorheen moet:

Final Fantasy XIII
Mass Effect
Mass Effect 2
Resident Evil 5 (en dan voornamelijk de DLC)

Mijn grootste "miskoop" is GTA IV geweest. Het is echt een heerlijk spel, qua sfeer, speelt goed, maar ik kwam bij een missie die me een paar keer niet lukte, dat kan intussen best wel een jaar geleden zijn. Spel ligt nu stof te happen. Ik had hem destijds nieuw voor 40 euro aangeschaft :(
Zeker een missie met die gangstermamma ? Daar ben ik er ook mee opgehouden. Nu ben ik ook niet het beste voorbeeld , want van de 78 games die ik heb moet ik er nog 76 uitspelen en ong. 30 uit z,n seal halen :p

Ik ben nu al zover dat ik w8 met de meeste games kopen tot ze een euro of 20 zijn (op de paar must have games na, maar ik kan net o goed wachten tot ze 10 euro zijn , want eerder begin ik er toch niet aan.
Maar er is vooruitgang ,want ik heb al een maand niks gekocht en ben van plan meer in 1 of 2 games tegelijk te duiken.

Soms begin ik bv. met een game als Fable en ga ik 3 maanden later weer overnieuw beginnen , omdat ik geen idee meer heb wat het verhaal was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:18:
Mijn miskoop is Viva pinata. Gekocht om samen met mijn vrouw te spelen maar we vonden het niet direct leuk, wil het nog een kans geven maar lage prio.
Viva Pinata was voor mij echt een van de betere verrassingen. Ik heb het spel vorig jaar eens gekocht en er toch heel wat uurtjes mee bezig geweest. Een van de weinige spellen waarbij ik het de moeite waard vond om (bijna) alle achievements te halen om zo alle beestjes in je tuin te krijgen.

Het ziet er wellicht erg kiddy uit, maar er zijn best veel mogelijkheden in het spel waardoor het toch een uitdaging blijft. (Probeer maar eens vossen, konijnen, krokodillen en nijlpaarden in 1 tuin tegelijk te hebben :) )

Momenteel ben ik trouwens bezig met Afro Samurai. Ik ken de serie waar het op gebaseerd is niet, maar de lompe opmerkingen van Samuel L Jackson en het grappige cartoony stijltje houden de boel best leuk. Gewoon een grappige button-basher voor tussendoor, hierna toch maar eens gaan beginnen aan AC: Brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:47:
[...]

Mijn grootste aankoopblunder is F1 2010. Heb het echt maar zeer kort gespeeld, ik denk niet meer dan 3 uur ofzo. Vond het an sich geen slecht spel, maar heb niets meer met racegames eigenlijk, en na het lezen van alle bugs (pitstopbugs, etc) heb ik het spel helemaal nooit meer aangeraakt.
Uh.. omdat je over bugs leest raak je een spel niet meer aan? :P
Ik moet toegeven dat ik een soortgelijk gevoel had toen ik F1 had gekocht. Als F1 fan was ik al jaren aan het wachten tot er een F1 spel naar de 360 zou komen en baalde al een jaar of wat flink van de Sony license. Toen ik 'm dan eindelijk in mijn bezit had en kon spelen viel 'ie me in eerste instantie een beetje tegen. Na enkele speelsessies had ik 'm eigenlijk al afgeschreven. Tijdje later toch nog een keer opgepikt, en toen viel het kwartje pas! Twee keer WK geworden (1e keer Force India, toen naar Red Bull en nu bij Ferrari) en bij het derde seizoen vond ik het wel weer leuk geweest. Speel 'm nog geregeld online met een vriend van me. Veel irritante bashers, maar als je die weet te ontwijken (soms schieronmogelijk :-() is het nog dikke fun :)

Misschien nog eens een kans geven dus. Als je de auto eenmaal een beetje onder de knie hebt en de banen leert kennen is het toch nog best een vet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Operation Flashpoint: Dragon Rising, Perfect Dark: Zero en Dragon Age zijn mijn miskopen.

Dragon Age natuurlijk geen slechte game maar de besturing en graphics knapte ik gewoon op af, dat spel was toch meer voor de PC ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Beakzz schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:27:
[...]

Zeker een missie met die gangstermamma ? Daar ben ik er ook mee opgehouden. Nu ben ik ook niet het beste voorbeeld , want van de 78 games die ik heb moet ik er nog 76 uitspelen en ong. 30 uit z,n seal halen :p

Ik ben nu al zover dat ik w8 met de meeste games kopen tot ze een euro of 20 zijn (op de paar must have games na, maar ik kan net o goed wachten tot ze 10 euro zijn , want eerder begin ik er toch niet aan.
Maar er is vooruitgang ,want ik heb al een maand niks gekocht en ben van plan meer in 1 of 2 games tegelijk te duiken.

Soms begin ik bv. met een game als Fable en ga ik 3 maanden later weer overnieuw beginnen , omdat ik geen idee meer heb wat het verhaal was :+
Volgens mij wel, ik herinner me iets van dat ik een pak moest kopen, om daarna een soort advocaten kantoor in te gaan? Daarna een irritant lange achtervolging die tot de metro gaat ofzo. Paar keer gedaan, toen de moed opgegeven.

GTA IV, kan ik heel eerlijk zeggen, is het enige spel in mijn hele collectie, die ik nog niet heb uitgespeeld. Ik speel echt alles van voor tot achter uit:

Fallout 3 heb ik 3 keer doorgespeeld, Darksiders heb ik zelfs 4 keer doorgespeeld, Dead Space geloof ik een keer of 4-5 zelfs. Als ik ergens aan begin, maak ik het ook echt af. Ik koop niet zo heel vaak games, dus als ik iets nieuws heb uitgespeeld, grijp ik nog wel eens terug naar iets ouds :)

Dus ik kan me niet echt vinden in jouw stijl ;)

Misschien een leukere vraag, wat is de grootste verassings koop die je hebt gedaan in 2010? In tegenstelling tot blunder (hoeft niet perse een game te zijn uit 2010).

Voor mij moet dat toch wel Darksiders zijn geweest. De grafische stijl van het spel, de voice acting (die ik echt fantastisch vond), en de gameplay in zijn algemeen. Het heeft een sterk Zelda gehalte, maar dat ervaarde ik als een echt pluspunt, waardoor de bossfights ook erg de moeite waard werden. En Dead Space staat ook heel erg hoog. Ik heb normaal niet echt iets met horror games, maar wat ik heb ik genoten van deze game zeg.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
kazuka schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:28:
Operation Flashpoint: Dragon Rising, Perfect Dark: Zero en Dragon Age zijn mijn miskopen.

Dragon Age natuurlijk geen slechte game maar de besturing en graphics knapte ik gewoon op af, dat spel was toch meer voor de PC ontwikkeld.
Ik vond Dragon Age op de xbox prima werken. Ik ben iemand die sowieso meer naar gameplay kijkt dan naar graphics, maar op de besturing heb ik niets aan te merken. Maar ik ben wel een beetje een RPG mannetje dat speelt misschien wel mee :P

Operation Flashpoint heb ik gelukkig nooit gekocht. Een vriend van me had hem en ik wou het eerst even uitproberen, dat was dus zijn grootste miskoop, mijn grootste bijna miskoop :+

Mijn grootste verrassing van 2010 was geen aankoop, maar was een gratis XBL download: Crash Course.... Ik heb extreme lol in het continue verbeteren van de tijden van mijn vrienden. Bijna elke dag check ik wel ff of t ze weer gelukt is en als iemand mn tijd verbeterd dan gebeurt er niets anders op mijn box totdat die tijd is verbeterd :P Overigens heb ik nog steeds niet in elke level van japan gold. Maar we komen er wel 8)

[ Voor 21% gewijzigd door KingKoning op 21-01-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik bedacht me dat ik ook niet echt tevreden ben over mijn recente aankoop van Dead Rising. Dat verbaasde me wel want hij is best lovend ontvangen in de tijd dat die uit kwam. Ik kon maar niet wennen an de besturing en het logge lopen van m'n character maakte het irritant om dat complete winkelcentrum steeds geheel van noord naar zuid door te moeten lopen. Ik vond het missiesysteem ook niet echt duidelijk. En dan nog het savepointsysteem en de 2006-graphics die het echt afdeden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Verrassing van afgelopen jaar...Hmm, lastig. Ik denk dat ik me aansluit bij Nazanir en voor Darksiders ga. Erg leuk verhaal, heerlijke gameplay en ziet er ook nog best aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Microsoft heeft gisteren een update voor de Xbox 360 uitgebracht die volgens de officiële berichtgeving slechts de optie terug brengt om als je je console opstart direct de game te spelen die op dat moment in je console zit. Maar blijkbaar heeft Microsoft een sneakysneaky gedaan en zit er meer in de update dan je zou vermoeden!

Mensen met een gemodde Xbox 360 die voorheen met gemak gebrande kopieën van Call of Duty: Black Ops en Modern Warfare 2 konden spelen merken dat ze dat nu ineens niet meer kunnen. Vaak krijgen de piraten een Disk Read Error voor de neus of simpelweg een zwart scherm. De consoles worden nog niet automatisch geband van Xbox Live, legale games kunnen namelijk wel gespeeld blijven.

Opvallend is dat alleen Modern Warfare 2 en Black Ops nu geband zijn, een oudere Call of Duty zoals World at War blijkt het wel te blijven doen. Wat ook opvallend is is de keuze aan games. Halo: Reach zou bij veel mensen ook problemen geven, maar andere nieuwe games als Assassin's Creed: Brotherhood en Need for Speed: Hot Pursuit zouden nog werken als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 111% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
NeoMe schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:37:
Microsoft heeft gisteren een update voor de Xbox 360 uitgebracht die volgens de officiële berichtgeving slechts de optie terug brengt om als je je console opstart direct de game te spelen die op dat moment in je console zit. Maar blijkbaar heeft Microsoft een sneakysneaky gedaan en zit er meer in de update dan je zou vermoeden!

Mensen met een gemodde Xbox 360 die voorheen met gemak gebrande kopieën van Call of Duty: Black Ops en Modern Warfare 2 konden spelen merken dat ze dat nu ineens niet meer kunnen. Vaak krijgen de piraten een Disk Read Error voor de neus of simpelweg een zwart scherm. De consoles worden nog niet automatisch geband van Xbox Live, legale games kunnen namelijk wel gespeeld blijven.

Opvallend is dat alleen Modern Warfare 2 en Black Ops nu geband zijn, een oudere Call of Duty zoals World at War blijkt het wel te blijven doen. Wat ook opvallend is is de keuze aan games. Halo: Reach zou bij veel mensen ook problemen geven, maar andere nieuwe games als Assassin's Creed: Brotherhood en Need for Speed: Hot Pursuit zouden nog werken als een zonnetje.
Ik zie het probleem niet echt. Van mij mag iedereen die met illegale spelen loopt te klieren keihard geband worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Tjoekie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:46:
[...]
Ik zie het probleem niet echt. Van mij mag iedereen die met illegale spelen loopt te klieren keihard geband worden.
Precies mijn gedachten, maar dit kwam c/p van Fok! af. Komt omdat hier iemand vroeg waarom die update zo groot was terwijl ze maar één functie terug hadden gezet. Vandaar deze post, kon de post niet terugvinden anders had ik hem wel gequote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Tjoekie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:46:
[...]

Ben ik het mee eens . Waarom niet zo functie erin bouwen dat de Xbox360 gelijk op "slot" gaat zodat je hem nog wel kan aanzetten maar er staat. U heeft dit apparaat gemodificeerd met een ongeauthorizeerd middel. Deze Xbox word nu afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Omdat ze dat niet kunnen. Je mag in principe met je xbox hardware doen wat je wil en dus ook ombouwen. Ze kunnen je wel bannen van live maar krijgen denk ik juridische problemen als ze ervoor zorgen dat de xbox het helemaal niet meer doet.

overigens zou het wat mij betreft ook mogen hoor....het gaat alleen om het juridische aspect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Coolsnarf schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:03:
Omdat ze dat niet kunnen. Je mag in principe met je xbox hardware doen wat je wil en dus ook ombouwen. Ze kunnen je wel bannen van live maar krijgen denk ik juridische problemen als ze ervoor zorgen dat de xbox het helemaal niet meer doet.

overigens zou het wat mij betreft ook mogen hoor....het gaat alleen om het juridische aspect!
Ze zouden wel gewoon een update kunnen uitbrengen die checkt of je Xbox 360 is omgebouwd en als dat zo is hij vervolgens iets installeert dat je Xbox bijvoorbeeld niet meer opstart. Als mensen dan gaan klagen dat hun Xbox niet meer werkt na de update dan kan Microsoft gewoon zeggen dat dat komt doordat ze er zelf in hebben rommelen, want in princiepe houden ze geen rekening met veranderingen die jij in je Xbox aanbrengt bij updates.

De enige reden waarom ze dit niet doen is denk ik omdat als uitkomt dat Microsoft dit expres heeft gedaan ze wel een probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Coolsnarf schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:03:

Ombouwen mag wel maar alleen met een officiële chip . Het is een product van Microsoft die je hebt gekocht maar je mag er niks aan modificeren aan de binnenkant(de officiële producten zoals een fan of een HD zijn wel toegestaan).

Ik vind gewoon dat ze die wet moeten veranderen dat dit wel mogelijk maakt(het op slot zetten). Mensen moeten gewoon hun games en spullen kopen niet ombouwen. Als je een prijs van een spel te duur vind moet je eens verder kijken dan bartsmit/nederlandse webshops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
NeoMe schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:37:

Het gaat niet alleen om black ops en MW2 maar ook om Halo:Reach. Opvallend dat ze dus precies de 3 meest gespeelde spellen op live hebben gepakt.
De reden dat deze 3 games nu wel problemen geven en Brotherhood en NFS niet, is omdat daar al de AP 2.5 beveiliging inzat, en die was al gepatched door de hackers. In Black Ops, Reach en MW2 zat geen AP 2.5 check en die hebben ze nu toegevoegd middels de update van afgelopen dinsdag.

Het is alleen alweer gefixt door de hackers (bron: xbox scene), microsoft heeft dus welgeteld 2 dagen xbl schoon van hackers kunnen houden. Het is zelfs zo dat er niet eens een fw update nodig is. Ze moeten alleen hun kopieen opnieuw branden met een soort patch.

Erg jammer dus :( maar nu zou ik wel eens willen zien hoeveel mensen er de afgelopen dagen online waren tov een 'normale' woensdag en donderdag. Dat geeft een klein beetje een beeld van het aantal mensen dat online op live speelt met kopietjes denk ik....

EDIT: Ik zie overigens nu dat circboard plaatje... Dat is een goeie oplossing! Ziet er wel werkbaar uit. Is er ook een kans dat dat daadwerkelijk geimplementeerd gaat worden? :9

[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 21-01-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
KingKoning schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:24:
[...]
Het is alleen alweer gefixt door de hackers (bron: xbox scene), microsoft heeft dus welgeteld 2 dagen xbl schoon van hackers kunnen houden. Het is zelfs zo dat er niet eens een fw update nodig is. Ze moeten alleen hun kopieen opnieuw branden met een soort patch.
Dat is waarschijnlijk het mooie eraan, mensen die de game erin stoppen en erachter komen dat deze niet werkt. Vervolgens gaan hackers hard aan de slag voor een patch maar ondertussen heeft de Xbox dus al geregistreerd dat er een kopie gedraaid is en de Xbox is geflagd. Vervolgens banwave en heel marktplaats staat weer vol met Xboxen.

Ik hoop in ieder geval dat het zo gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Even een paar (van anderen) miskopen rechtpraten... ;)

Operation Flashpoint: ondanks de buggy gameplay op sommige momenten, is het wel een zeer goed shooter In ieder geval op Hardcore-mode ben je wel een flinke tijd zoet maar het is te doen. Heb de hele campaign samen gespeeld met "Da Warmachine"; je moet echt goed op elkaar ingespeeld zijn wil je sommige missies kunnen halen.

F1 2010: beste "real life" race game van 2010. Zowel voor als na de patch zitten er een paar kleine bugs in maar de belevenis om een F1 auto zonder ABS/TCS een circuit rond te krijgen is echt machtig. Bijna klaar met alle achievements van de career maar het is nog steeds boeiend en elke race is anders.

Denk dat mijn grootste miskoop van vorig jaar toch echt wel Pinball FX2 is geweest. Deel 1 was goed maar deel 2 heeft een aantal mechanics anders waardoor het scoren van punten echt bagger is geworden. Gelukkig wel de achievements gehaald door te linken op een andere site en genoeg vriendjes te scoren :)

Dit jaar op het programma:
TDU2
Bulletstorm
Homefront
CoD:MW2
Forza3 Forza4 dus...
LA Noire
en mogelijk nog wat anders games die nog moeten worden aangekondigd :9 :9

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 21-01-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
MAX3400 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:15:
Dit jaar op het programma:
Forza3
Neem aan dat je 4 bedoeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

D.S.X schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:28:
[...]

Neem aan dat je 4 bedoeld ?
8)7 8)7 8)7

Ja, Forza4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo. Dead Space 1 net nogmaals uitgespeeld, in anticipatie van deel 2. Geniale sfeer hangt er toch in die games.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

MAX3400 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:15:
Even een paar (van anderen) miskopen rechtpraten... ;)

Operation Flashpoint: ondanks de buggy gameplay op sommige momenten, is het wel een zeer goed shooter In ieder geval op Hardcore-mode ben je wel een flinke tijd zoet maar het is te doen. Heb de hele campaign samen gespeeld met "Da Warmachine"; je moet echt goed op elkaar ingespeeld zijn wil je sommige missies kunnen halen.
Helemaal mee eens, een geweldig spel!
In single player heb ik me voornamelijk gefrusteerd door de zwakbegaafde friendly AI, maar in co-op wordt het opeens een geweldig spel.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazy Taxi gezien op Arcade Live. En dan hebben ze de originele muziek vam Offspring en Bad Religion err niet op zitten. Stelletje lutsers.

Anyway, dit lijkt me dan wel weer een grappig spel voor Kinect.
Afbeeldingslocatie: http://dirtymagic.com/gallery/xbox/american_history_x_kinect.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 09:33:
Crazy Taxi gezien op Arcade Live. En dan hebben ze de originele muziek vam Offspring en Bad Religion err niet op zitten. Stelletje lutsers.

Anyway, dit lijkt me dan wel weer een grappig spel voor Kinect.
[afbeelding]
De rechten voor de muziek in het spel waren verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]JorisTheWise schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:32[/message]:
[...]

De rechten voor de muziek in het spel waren verlopen.
En Bill Gates had niet voldoende geld om die gasten $0,10 per verkocht spel te geven? Crazy Taxi zonder de originele soundtrack is de moeite niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:46:
[...]

En Bill Gates had niet voldoende geld om die gasten $0,10 per verkocht spel te geven? Crazy Taxi zonder de originele soundtrack is de moeite niet waard.
Dat ligt niet aan Microsoft maar aan Sega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Het scheelt dat Bill Gates al 11 jaar geen hoofd van Microsoft meer is en dat Crazy Taxi door Sega uitgegeven wordt :p

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 22-01-2011 12:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Mwah. Ik heb 'm redelijk recent nog gespeeld (op Dreamcast). Er zit Zo. Ontzettend. Veel. Repetitie in de 3 nummers ofzo die langskomen dat je je echt enorm gaat ergeren.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Willybubba schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:18[/message]:
[...]

Mwah. Ik heb 'm redelijk recent nog gespeeld (op Dreamcast). Er zit Zo. Ontzettend. Veel. Repetitie in de 3 nummers ofzo die langskomen dat je je echt enorm gaat ergeren.
Het spel moet je ook niet langer dan 10 minuten spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb begrepen dat de Slim editie alle oude accessoires ondersteunt, maar voor de zekerheid wilde ik toch even checken of de advanced scart cable van Microsoft ook nog steeds zijn ding doet :).

En is het mogelijk om WIFI volledig uit te schakelen?

En ik las een topic deel terug dat de eerste batch slims werd geleverd met oude dvd drives, ik neem aan dat deze inmiddels er doorheen zijn?

[ Voor 34% gewijzigd door Ronwiel op 23-01-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Rockvee2 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:49[/message]:
[...]

Ben ik het mee eens . Waarom niet zo functie erin bouwen dat de Xbox360 gelijk op "slot" gaat zodat je hem nog wel kan aanzetten maar er staat. U heeft dit apparaat gemodificeerd met een ongeauthorizeerd middel. Deze Xbox word nu afgesloten
Of een functie waarbij je spontaan drie RROD's krijgt. oh nee, die zat er al in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Begonnen met Barman : Arkham Asylum dit weekend, en die bevalt érg goed. Perfecte gameplay, mooie graphics en genoeg te doen. Echt een topper, maar dat is mosterd na de maaltijd ;)

Eveneens maar 's aan PES begonnen omdat ik mezelf wat begon t ergeren aan FIFA..en ondanks wat minpuntjes (geluid van de bal, bewegingsvrijheid spelers) vind ik PES op veel punten beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Exorcist schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:43:
Begonnen met Barman : Arkham Asylum dit weekend, en die bevalt érg goed. Perfecte gameplay, mooie graphics en genoeg te doen. Echt een topper, maar dat is mosterd na de maaltijd ;)
Hey barman, schenk mij nog eens een biertje :+ .

Heb Arkham Asylum zelf ook gespeeld, vrij goed te noemen. Alhoewel het niet echt mijn spel is.

Pagina: 1 ... 9 ... 64 Laatste