Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 19:37
ik heb een xbox360 slim 4gb gekocht en wil er wel een keer een grotere hd inzetten, weet iemand zo of elke had erin kan of moeten het weer officiele hd's van microsoft zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Moet weer een officiele van MS zijn. Waarom heb je niet meteen de 250GB variant gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 19:37
Deze kon ik voor een prikkie overnemen van een collega. Ik heb de hd nu overigens nog niet nodig hoor maar mocht ik hem eens nodig hebben dan koop ik er wel een.

Overigens is het toch nog mogelijk om een usb stick te gebruiken? ook voor demo's etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

USB sticks zijn gewoon te gebruiken maar voor het spelen van spellen heeft een hd wat voordelen vanwege de lees snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:20
Gisteren m'n mafia 2 geruild tegen CoD Black Ops (€ 15,-- bij betaald, en ze kwamen het aan de deur brengen).

Dat is weer eens ouderwets pompen en pleren :)

Kben wel blij met de aanschaf van m'n Samsung HW-770S.
Goed geluid is naar mijn idee net zo belangrijk als goed beeld!

Afbeeldingslocatie: http://www.simplyelectricals.co.uk/media/catalog/product/h/w/hw-c560s-1_front.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Grolsch op 07-12-2010 08:18 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 00:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Komt daar echt goed geluid uit? Ben wezen luisteren, maar ik vind dat er teveel hoge tonen uitkomen. Dat maakt het geluid "mooier", maar of dat het ook echt is, is een tweede.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
SalimRMAF schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:58:
Komt daar echt goed geluid uit? Ben wezen luisteren, maar ik vind dat er teveel hoge tonen uitkomen. Dat maakt het geluid "mooier", maar of dat het ook echt is, is een tweede.
Dat zal dan liggen aan de speakers, die zijn in bovenstaand setje het grootste probleem.
Maar hoge tonen kun je ook regelen. Ik had hiervoor zo'n no.name 5.1 setje die dmv SCART (dus stereo) was aangesloten op m'n XBOX, en dan is dit ECHT een verbetering.

De buren hadden al het idee dat de Duitsers waren begonnen met een invasie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 10:08
GranCanaria schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:47:
ik heb een xbox360 slim 4gb gekocht en wil er wel een keer een grotere hd inzetten, weet iemand zo of elke had erin kan of moeten het weer officiele hd's van microsoft zijn?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46748 werkt ook prima en scheelt een hoop centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
De nieuwe gratis Xbox Live games zijn echt grappig.

Dorito's Crash Course is een versie van WipeOut met je avatar, en Harms way is racen terwijl er met turrets op je geschoten wordt. Zeker multiplayer (de een racen en de ander schieten) zorgt voor veel hilariteit. Daarnaast zijn het zo ongeveer de makkelijkste 200 achievementpoints ooit. In Harms Way had ik na 2 races 120 punten (kostte me in totaal ongeveer 5 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Lees ik nu "Gratis" games :?

Nu is de Nederlander geprikkeld, ik zal vanavond eens zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Grolsch schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:49:

Yep, gratis, net als Dash of Destruction ooit. _/-\o_ In ieder geval tot aan de kerst voor nop te downloaden, daarna verdwijnen ze waarschijnlijk weer...

[ Voor 15% gewijzigd door EcoR op 09-12-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Grolsch schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:49:

Blog post van Major Nelson

Direct toevoegen aan je download lijst:
Harm's Way

Doritos Crash Course

Harm's way vind ik overigens de leukste van de twee, maar Crash course is weer erg verslavend om overal goud te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:54

Vrijdag

De Zwarte

Gratis? :D Vanavond meteen spelen :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:07
For FREEEEEE!
Ik weet alleen de mail van mijn Xbox live account niet. Erg handig. :P
Krijg namelijk dat je je naam e.d. in moet vullen bij het inloggen.

Straks maar even de oude Xbox 360 aansluiten met de hdd. Dan kan ik daar in kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zo, de kat kan ook online:

Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/IMG_1131.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/8/87209/1405440-kinectimals_box_large.png

De kat is er helemaal klaar voor :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Nu log ik in op die xbox pagina, en moet ik ineens allerlei info in gaan vullen (geboorte datum/naam etc.).

Vul ik als geboorte datum in 1-1-2010 moet ik spontaan toestemming van m'n ouders hebben.
Nu krijg ik die datum dus niet meer gewijzigd.
Iemand nog tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Grolsch schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:07:
Nu log ik in op die xbox pagina, en moet ik ineens allerlei info in gaan vullen (geboorte datum/naam etc.).

Vul ik als geboorte datum in 1-1-2010 moet ik spontaan toestemming van m'n ouders hebben.
Nu krijg ik die datum dus niet meer gewijzigd.
Iemand nog tips :?
Je kan toch ook gewoon toestemming aan je ouders gaan vragen? :? :+

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
NLkat : Miauwwww
USkat : Miauwwww *boom headshot*
NLkat : mauwauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
McBoom schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:11:
[...]

Je kan toch ook gewoon toestemming aan je ouders gaan vragen? :? :+
Maar dan moeten m'n ouders een live account aanmaken en een xbox profiel, wat een gezeur zeg :r

Ik download die dingen wel via de xbox, gaat handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Je had ook gewoon je echte geboortedatum in kunnen vullen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08

BM

Moderator Spielerij
xPhantom schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:58:
[...]

Blog post van Major Nelson

Direct toevoegen aan je download lijst:
Harm's Way

Doritos Crash Course

Harm's way vind ik overigens de leukste van de twee, maar Crash course is weer erg verslavend om overal goud te halen.
Voor gratis games zijn ze allebei meer dan prima. Denk dat ik Crash Course langer leuk vind, maar allebei prima games so far :)

D'r zijn vele malen slechtere games uitgebracht waar je gewoon voor moest betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 10-12-2010 06:53 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
sjaool schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:37:
Je had ook gewoon je echte geboortedatum in kunnen vullen. ;)
Ik ben er nooit zo happig op dat iedereen alles weet van mij, waar is dat voor nodig :?

Ja, voor reclame doeleinden, en daar zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Nou ja je echte geboortedatum had niet persé gehoeven, maar had dan in ieder geval een ingevuld waar je ouder dan 18 bent om alle gezeik te voorkomen dat je niet oud genoeg bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grolsch schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:07:
Welke baby van bijna een jaar speelt er dan ook op de xbox? :+ :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Maar ik heb die 2 spelletjes gisteren via de xbox zelf gedownload, en vooral dat spelletje waar je via touwen en hindernissen een route moet afleggen is wel gaaf en verslavend :) (voor een kind van amper 1 ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Grolsch op 10-12-2010 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

1. Nintendo DS: 1.5 Million (-11.8%)
2. Xbox 360: 1.37 Million (+68%)
3. Wii: 1.27 Million (+0.8%)
4. PS3: 530k (-25%)

verkoopcijfers USA (November)
Kinect zal hier grote rol in spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Grolsch schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:29:
Maar ik heb die 2 spelletjes gisteren via de xbox zelf gedownload, en vooral dat spelletje waar je via touwen en hindernissen een route moet afleggen is wel gaaf en verslavend :) (voor een kind van amper 1 ;) )
Een kinderhand is gauw gevuld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gunner schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:28:
[...]

Welke baby van bijna een jaar speelt er dan ook op de xbox? :+ :P
Dezelfde baby die loopt te miepen wanneer hij de verkeerde leeftijd in heeft gevult :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Grolsch schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 07:34:
[...]

Ik ben er nooit zo happig op dat iedereen alles weet van mij, waar is dat voor nodig :?

jaartal 1910 had idd beter gewerkt :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Grolsch schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 07:34:
[...]

Tja, Microsoft heeft dat nodig om kleine kinderen tegen zichzelf te beschermen. ;)

Bovendien heeft Microsoft zich aan de regels omtrent bescherming persoonsgegevens te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Forza 4 komt er in de herfst al weer aan :)
Dag/nacht en rally lijken nieuwe opties te worden aan de trailer te zien.

http://www.gametrailers.c...0-forza-motorsport/708346

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:39:
Forza 4 komt er in de herfst al weer aan :)
Dag/nacht en rally lijken nieuwe opties te worden aan de trailer te zien.

http://www.gametrailers.c...0-forza-motorsport/708346
In die trailer zitten aardig wat beelden uit Top Gear en Top Gear US. Die offroad stukken komen allemaal uit Top Gear US (wel vet stukje overigens. Iets later gaan ze met die Lancer op de sneeuwpiste rijden). Verder zie je aan het eind ook het Top Gear logo.
Ik vraag me af wat ze daarmee gaan doen. Het lijkt me wel vet om op die test track (of nu Top Gear US ook begonnen is trackS) te rijden.
Ik hoop echter dat ze nog iets verder gaan. Beetje challenges doen met hele brakke auto's ofzo. Maar ik gok dat het bij die baan (/banen) blijft.

Desalniettemin heb ik er wel weer zin in.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 21:08

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:18:
[...]

In die trailer zitten aardig wat beelden uit Top Gear en Top Gear US. Die offroad stukken komen allemaal uit Top Gear US (wel vet stukje overigens. Iets later gaan ze met die Lancer op de sneeuwpiste rijden). Verder zie je aan het eind ook het Top Gear logo.
Ik vraag me af wat ze daarmee gaan doen. Het lijkt me wel vet om op die test track (of nu Top Gear US ook begonnen is trackS) te rijden.
Ik hoop echter dat ze nog iets verder gaan. Beetje challenges doen met hele brakke auto's ofzo. Maar ik gok dat het bij die baan (/banen) blijft.

Desalniettemin heb ik er wel weer zin in.
Zitten er niet al wat top gear elementen in de 'nieuwe' forza3 ultimate edition?

Ben benieuwd, rally zou cool zijn :)

Alleen.... waar is die aankondiging die Epic zou doen? :/

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 12-12-2010 17:26 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
BM schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:25:
[...]

Zitten er niet al wat top gear elementen in de 'nieuwe' forza3 ultimate edition?

Ben benieuwd, rally zou cool zijn :)

Alleen.... waar is die aankondiging die Epic zou doen? :/
Er komt geen Gears of war aankondiging van Epic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:23

Willybubba

Nut up or shut up.

Welles.
I have just learned of a decision to postpone our planned Gears of War news from Epic Games for the Spike Video Game Awards this weekend. I wanted to share this with you and let you know that while these are never easy decisions, we can tell you that what we have to share for the franchise in 2011 will definitely be worth the wait and we look forward to working with our partner at Spike on sharing this world premier news when it is ready.
Bron: MajorNelson.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelnatas
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 15:49
Hallo, ik heb een vraag. Mijn dvd speler is kapot gegaan. Nu dacht ik als vervanging aan een spelcomputer nl. de xbox 360 slim arcade omdat je dan volgens mij voor hetzelfde (of iets meer) geld meer krijgt. Ik heb verder geen ervaring met spelcomputers dus kunnen jullie dit beamen of heeft een aparte dvd speler toch meer voordelen?

Ik heb ook al verder gezocht hoe ik de zaken op elkaar zou moeten aansluiten. Ik heb nl een (oude) tv en de boxen van de (dolby digital pro logic II) 5.1 set.

Ik heb inmiddels gelezen dat de xbox 360 slim arcade een 5.1 geluid uitzend (als je de optie in het menu inschakeld) op de hdmi-poort. Ik heb al een kabel gevonden die de hdmi-uitgang verdeeld in 5 tulpstekkers.

kabel:
http://www.avkabelshop.nl...+digitale+av+kabel/3282/0

Die tulpstekkers rechtstreeks aansluiten op de boxen zal niet werken. Er zal ergens een versterker tussen moeten om voldoende geluid te krijgen. Weet iemand hier een goede maar niet al te kostbare oplossing voor. Mogelijk kan zelfs de kabel dan vervallen. En krijg ik dan het surround geluid?

Alvast bedankt voor het meedenken!

gr. Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:24
Als je dvd's wil kijken en spelletjes wil spelen dan is een xbox360 wel een goede keus maar als je alleen dvd's wilt kijken dan zou ik het niet doen omdat ten eerste een xbox360 meer ruimte in beslag neemt dan een dvd speler en ten tweede omdat een xbox360 relatief veel lawaai maakt als de dvd drive wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
En misschien is het vloeken in de kerk hier, maar de PS3 heeft standaard een Bluray speler, en de XBOX alleen maar een DVD speler.

Een XBOX (maar ook een PS3) ken wel 5.1 geluid, maar dan zul je er wel een apparaat achter moeten zetten (versterker) welke daar wat mee kan.

Je kunt geen boxen aansluiten op een xbox/ps3

het 5.1 geluid kan via HDMI of via een optische kabel naar je versterker toe.

[ Voor 53% gewijzigd door Grolsch op 13-12-2010 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:56

D4NG3R

kiwi

:)

Grolsch schreef op maandag 13 december 2010 @ 07:57:
En misschien is het vloeken in de kerk hier, maar de PS3 heeft standaard een Bluray speler, en de XBOX alleen maar een DVD speler.
Waarom begin je er dan over ;) Er word alleen over DVD's gesproken.

De Xbox-360 stuurt native een 1920x1080p signaal uit, de PS3 slechts een 1280x720p signaal. Ook het upscalen van DVD's naar HD formaat gaat een stuk beter op de Xbox-360. Omdat hij hardwareversnelling ervoor heeft, de PS3 doet dit met software. Maar dit vermeld je dan weer niet :> .
Een XBOX (maar ook een PS3) ken wel 5.1 geluid, maar dan zul je er wel een apparaat achter moeten zetten (versterker) welke daar wat mee kan.
Klopt.
Je kunt geen boxen aansluiten op een xbox/ps3
Hier ben je dus wel fout.. Zowel de Xbox-360 als de PS3 hebben een Optical S/PDIF aansluiting?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:07:
[...]

Waarom begin je er dan over ;) Er word alleen over DVD's gesproken.

De Xbox-360 stuurt native een 1920x1080p signaal uit, de PS3 slechts een 1280x720p signaal. Ook het upscalen van DVD's naar HD formaat gaat een stuk beter op de Xbox-360. Omdat hij hardwareversnelling ervoor heeft, de PS3 doet dit met software. Maar dit vermeld je dan weer niet :> .
Dat wist ik niet :P Ik heb zelf ook een xbox, maar als ik een spelcomputer grotendeels ging gebruiken voor het kijken van DVD's of Bluray's dan kocht ik een PS3.
[...]

Klopt.

[...]

Hier ben je dus wel fout.. Zowel de Xbox-360 als de PS3 hebben een Optical S/PDIF aansluiting?
Kun je dan een 5.1 boxenset (zoals roelnatas aangeeft) aansluiten met een optische kabel :? Hier zal toch eerst een versterker tussen moeten zitten naar mijn idee, anders krijg je geen 5.1 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Grolsch schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:13:
Kun je dan een 5.1 boxenset (zoals roelnatas aangeeft) aansluiten met een optische kabel :? Hier zal toch eerst een versterker tussen moeten zitten naar mijn idee, anders krijg je geen 5.1 geluid.
Waarom niet, er zijn zat boxensets die optical in hebben en het zelf versterken. Maar dat ligt dan aan en is afhankelijk van de boxenset van Roel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Lijkt me trouwens dat een Stand-alone dvd speler ook behoorlijk wat minder verstookt dan een xbox? Nu zal het niet zeer zwaar in de papieren lopen maar ikzelf zou het zonde vinden om een xbox te nemen puur voor dvd's kijken. Koop dan een standalone dvd/blueray speler voor een paar tientjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:09
EcoR schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:41:
Lijkt me trouwens dat een Stand-alone dvd speler ook behoorlijk wat minder verstookt dan een xbox? Nu zal het niet zeer zwaar in de papieren lopen maar ikzelf zou het zonde vinden om een xbox te nemen puur voor dvd's kijken. Koop dan een standalone dvd/blueray speler voor een paar tientjes...
Anders kun je mijn Xbox 1 nog kopen. Kun je ook dvd's mee afspelen en mee gamen en nog veel meer. Kun je ook nog dansen met de dansmat.

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43
Heb een Xbox Elite (zo'n zwarte met een 120GB HD) sinds maart 2008. Niet heel veel gebruikt maar nooit geen problemen mee gehad. Sinds 5 december hebben we een Kinect (heel erg leuk) maar na circa 6 uur spelen doet ie het niet meer. Mijn zoon dacht dat ie wat hoorde knetteren: beeld blijft zwart, het lampje op de voeding is oranje en in de ring knipperen drie lampjes waarvan het eerste kwartier (12:00 - 15:00) niet brand.

Ik heb ergens gelezen dat dit "slechts" een voedingprobleem zou zijn. Laten we het hopen. Is MS nog steeds coulant met reparatie of is dit alleen met RROD problemen? De mijne is 2 jaar een negen maanden oud.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelnatas
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 15:49
Bedankt voor alle reacties. Ik merk al dat ik enkele zaken moet verduidelijken.

xbox of ps3 maakt me niet uit, als het maar een prijs/financieel goed systeem is. Het lijkt mij dat de xbox dan wint.

Mijn boxenset is van jvc. met een eigen jvc stekkeraansluiting. Kan er afgesloopt worden en vervangen voor tulp of zo, maar Optical S/PDIF zit er niet op. Ik neem trouwens aan dat boxensets die zelf het geluid versterken ook een eigen stroomverziening nodig hebben, toch?

d.i.n.g vermeld dat de xbox relatief veel lawaai maakt, maar ik heb gelezen dat dit probleem bij de nieuwste xbox, dus ook de xbox 360 slim arcade, verholpen zou zijn, of in ieder geval sterk verbeterd evenals het stroomverbruik. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verder wil ik de xbox in een netwerk hangen. Heb pas een nieuwe netgear router aangeschaft en zou graag van het netwerk (via wifi) bestanden op tv willen afspelen. En ik heb al gezien dat een netwerk-dvd speler geen paar tientjes kost, helaas.

De goedkoopste nieuwe xbox360 kost circa 180,-
http://www.4gamesshop.nl/...nsole/xbox-360-arcade-4gb

Dat maakt het volgens mij tot een interessant alternatief voor een netwerk dvdspeler, waarbij de xbox nog extra dingen kan dan alleen schijfjes afspelen. Maar begrijp me niet verkeerd, als wij :) besluiten dat de xbox360 geen fatsoenlijk alternatief is dan komt ie er niet.

Weet iemand een kleine energiezuinige prijs/kwaliteit gunstige versterker die ervoor kan zorgen dat het surround 5.1 geluid uit de xbox doorgestuurd wordt naar de boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

roelnatas schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:12:
Bedankt voor alle reacties. Ik merk al dat ik enkele zaken moet verduidelijken.

xbox of ps3 maakt me niet uit, als het maar een prijs/financieel goed systeem is. Het lijkt mij dat de xbox dan wint.

Mijn boxenset is van jvc. met een eigen jvc stekkeraansluiting. Kan er afgesloopt worden en vervangen voor tulp of zo, maar Optical S/PDIF zit er niet op. Ik neem trouwens aan dat boxensets die zelf het geluid versterken ook een eigen stroomverziening nodig hebben, toch?

d.i.n.g vermeld dat de xbox relatief veel lawaai maakt, maar ik heb gelezen dat dit probleem bij de nieuwste xbox, dus ook de xbox 360 slim arcade, verholpen zou zijn, of in ieder geval sterk verbeterd evenals het stroomverbruik. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verder wil ik de xbox in een netwerk hangen. Heb pas een nieuwe netgear router aangeschaft en zou graag van het netwerk (via wifi) bestanden op tv willen afspelen. En ik heb al gezien dat een netwerk-dvd speler geen paar tientjes kost, helaas.

De goedkoopste nieuwe xbox360 kost circa 180,-
http://www.4gamesshop.nl/...nsole/xbox-360-arcade-4gb

Dat maakt het volgens mij tot een interessant alternatief voor een netwerk dvdspeler, waarbij de xbox nog extra dingen kan dan alleen schijfjes afspelen. Maar begrijp me niet verkeerd, als wij :) besluiten dat de xbox360 geen fatsoenlijk alternatief is dan komt ie er niet.

Weet iemand een kleine energiezuinige prijs/kwaliteit gunstige versterker die ervoor kan zorgen dat het surround 5.1 geluid uit de xbox doorgestuurd wordt naar de boxen.
Bij gebruik van de dvd-speler maakt zelfs de Xbox 360 S nog een pokke herrie. Dit gaat zelfs zo ver dat op de begane grond het gezoem van de Xbox duidelijk te horen is wanneer deze een verdieping hoger staat. Wanneer de dvd-speler niet gebruikt wordt is het enigszins acceptabel.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Aziona schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:51:
Ik heb ergens gelezen dat dit "slechts" een voedingprobleem zou zijn. Laten we het hopen. Is MS nog steeds coulant met reparatie of is dit alleen met RROD problemen? De mijne is 2 jaar een negen maanden oud.
Ja, ze geven een garantie van 3 jaar op RROD.
Dus even de Xbox360 aanmelden voor reparatie op de website van Microsoft en hij wordt bij je thuis opgehaald en gerepareerd weer bij jou thuis afgeleverd. ;)
Wes46 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:08:
[...]
Bij gebruik van de dvd-speler maakt zelfs de Xbox 360 S nog een pokke herrie. Dit gaat zelfs zo ver dat op de begane grond het gezoem van de Xbox duidelijk te horen is wanneer deze een verdieping hoger staat. Wanneer de dvd-speler niet gebruikt wordt is het enigszins acceptabel.
De dvd-speler blijft een herrieschopper al is de Slim een stuk stiller dan de "oude" Xbox360.
Als je de dvd-speler niet gebruikt is de Slim zo goed als niet hoorbaar zeker in vergelijking met de "oude" Xbox360.

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 14-12-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik denk dat jij beter voor een Mediaplayer (met DVD/BluRay) kan gaan. Want zowel de PS3 als de Xbox-360 zijn niet de stilste producten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
Bij de aanmelding voor dat probleem krijg je te zien of je binnen de extended garantie valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Heb een Xbox Elite (zo'n zwarte met een 120GB HD) sinds maart 2008. Niet heel veel gebruikt maar nooit geen problemen mee gehad. Sinds 5 december hebben we een Kinect (heel erg leuk) maar na circa 6 uur spelen doet ie het niet meer. Mijn zoon dacht dat ie wat hoorde knetteren: beeld blijft zwart, het lampje op de voeding is oranje en in de ring knipperen drie lampjes waarvan het eerste kwartier (12:00 - 15:00) niet brand.

Bel microsoft eens op, als het een RROD betreft heb je 3 jaar garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23
Rockvee2 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:12:
[...]

Bel microsoft eens op, als het een RROD betreft heb je 3 jaar garantie :)
En soms zijn ze in een goede bui, en wordt je xbox ook na deze periode nog gerepareerd! 8)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Maikel64 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:59:
[...]

En soms zijn ze in een goede bui, en wordt je xbox ook na deze periode nog gerepareerd! 8)
Als je genoeg klaagt ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Mijn vriendin wordt intussen een beetje gek van al het ge-game. En dan voornamelijk het geluid wat het produceert :)
Ben nu dus op zoek naar een goede headset voor de 360.
Het liefst een draadloze maar wel 1tje waar ik de mensen dan ook achter me hoor lopen..

Nu zat ik een beetje rond te kijken maar prijzen van boven de 100 euro schijnen vrij normaal te zijn
Nu zitten er wel een paar onder maar weet niet of het wat is. Zoals de Turtle Beach, Ear Force X11 Headset of de Turtle Beach, Ear Force P21 Gaming Headset .
Kent iemand deze en weten jullie of het wat is?

TY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik zou op zoek gaan naar een nieuwe vriendin ;) Er gaat niets boven een goed (en hard) 5.1 geluid via een fatsoenlijke versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Goed punt maar ze heeft ook wel weer voordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mijn vriendin heeft haar eigen Xbox Elite O+ 8-)

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 14-12-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 14:10

grappig, mijn launch box heeft ook kort na het toevoegen van de kinect een RROD gekregen.
Heb hem nu uitelkaar gehaald en ga proberen het te fixen, maar hoop niet dat het door de kinect wordt veroorzaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannytjuhh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-04 10:33
Heey,
ik heb een vraagje
ik zit erover te denken om een xbox te gaan kopen maar ik vroeg me af wat het voordeel van een 250gb harddisk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dannytjuhh schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:04:
Heey,
ik heb een vraagje
ik zit erover te denken om een xbox te gaan kopen maar ik vroeg me af wat het voordeel van een 250gb harddisk is?
+ Games installeren
+ Van alles downloaden van marketplace
+ Stillere Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Rockvee2 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:05:
[...]

+ Games installeren
+ Van alles downloaden van marketplace
+ Stillere Xbox 360
Een kleine aanvulling:

+ Games installeren = Kan ook op kleinere HDD (20, 60, 120GB), alleen neemt een game al snel 6.5GB in beslag.
+ Van alles downloaden van marketplace = Kan ook op de 4GB variant, alleen heb je snel ruimte tekort.
+ Stillere Xbox 360 = Alleen waneer je games installeert zodat de DVD-drive niet draait wanneer je aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Maikel64 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:42:
[...]

Een kleine aanvulling:

+ Games installeren = Kan ook op kleinere HDD (20, 60, 120GB), alleen neemt een game al snel 6.5GB in beslag.
+ Van alles downloaden van marketplace = Kan ook op de 4GB variant, alleen heb je snel ruimte tekort.
+ Stillere Xbox 360 = Alleen waneer je games installeert zodat de DVD-drive niet draait wanneer je aan het spelen bent.
Dat klopt maar ik zou wel een slim kopen, die is stiller dan een "oude" Xbox 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Een oude is nauwelijks te koop, dus je heb nu te kiezen uit 4GB of 250GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Vanquish is nu in de aanbieding bij gameoffer.nl voor € 24.95 incl BTW en verzenden. Best wel een mooi prijsje, heb 'm net zelf ook besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MeltedForest schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:46:
Een oude is nauwelijks te koop, dus je heb nu te kiezen uit 4GB of 250GB.
Ik krijg zelfs het vermoeden dat de 4GB een heel stuk beter verkocht wordt.
Het is ook vaak de enige die ik hier in de winkel zie staan.
Schijnbaar valt mat meer in de smaak.
Het was voor mij tenminste wel de reden om de 4GB versie met een losse 250GB schijf aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb ook liever de matte inderdaad, maar ik heb nu nog een Pro (60GB) waar ik nog wel even mee uit de voeten kan. Mocht er ooit een mooie actie komen (Slim + Kinect) dan zal ik waarschijlijk wel weer overstag gaan, dan is het tijd voor Xbox360 #4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het is dat we de oude 250GB schijf hebben gekocht met een losse behuizing voor 50 euro, anders scheelde het nog 10 euro als je de 4GB koopt met los de 250GB schijf voor de slim.
Echt apart. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Voor mensen die Assassins Creed en/of GTA leuk vinden is The Saboteur echt een aanrader. Het is een leuke combi van die twee games (wel wat minder mooi/uitgebreid) in een WOII sausje. Ik vermaak me er momenteel bijzonder goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

sjaool schreef op woensdag 15 december 2010 @ 02:51:
[...]

Ik krijg zelfs het vermoeden dat de 4GB een heel stuk beter verkocht wordt.
Het is ook vaak de enige die ik hier in de winkel zie staan.
Schijnbaar valt mat meer in de smaak.
Het was voor mij tenminste wel de reden om de 4GB versie met een losse 250GB schijf aan te schaffen.
Zou het niet zo kunnen zijn dat de 250GB meer verkocht wordt en dat zo de 4GB variant in de winkel blijft staan? :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb juist een glimmende 250 Gb versie, staat veel mooier naast m'n glimmende TV :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kan mij watgebeuren als ik met een soft modded Xbox360 online ga met een origineel spel?
Ik wil graag een Xbox overnemen van iemand maar deze is wel gemod en ik wil liever geen risico lopen om de gebanned te worden.
Ik las in de regels dat ik niet over modchips mag praten maar omdat het hier om een softmod plaats ik dit bericht toch. Mocht dat verboden zijn dan mag deze uiteraard verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gumball schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:54:
Kan mij watgebeuren als ik met een soft modded Xbox360 online ga met een origineel spel?
Ik wil graag een Xbox overnemen van iemand maar deze is wel gemod en ik wil liever geen risico lopen om de gebanned te worden.
Ik las in de regels dat ik niet over modchips mag praten maar omdat het hier om een softmod plaats ik dit bericht toch. Mocht dat verboden zijn dan mag deze uiteraard verwijderd worden.
Binnen een paar uur lig je eruit.

Elke modificatie aan je console gaat in tegen de regels van Xbox-live, en je word er dus knetterhard uit geknikkerd.

De discussie over mod(chips) is trouwens niet verboden mits je het over bijv homebrew software ect hebt.
Het algemeen beleid #consoles

Jouw vraag mag dus wel.
Willybubba schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:17:
Ik heb juist een glimmende 250 Gb versie, staat veel mooier naast m'n glimmende TV :)
Glimmende TV's :r
Glimmende Consoles, nog meer :r

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 15-12-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeViE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-02 14:17
Of niet online gaan, of de softmod ongedaan maken, door een originele nand-image terug te zetten. Maar dan verlies je na de eerste dashboard update direct de mogelijkheid dit ooit nog weer terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31

lasharor

7 december 2004

Laatst een xbox voor een zacht prijsje overgenomen. Nu ben ik vandaag even de stad in gegaan om te kijken naar een paar leuke titels (vooral classics, mede omdat ik die nog niet gespeeld heb). Dus maar, GOW, saintsrow I & II, burnout paradise en UFC:unidsputed gekocht en ben er even voor gaan zitten.

Daar zal ik nu de komende tijd wel zoet mee zijn, om een of andere rede blijkt dat halen van alle achievements toch best wel verslavend. Echter vroeg ik me toch af welke games van xbox arcade nu echt de moeite waard zijn? Ik heb wat rond gekeken maar vindt voornamelijk echte indie games of games die je niet zo in de winkel zou vinden.

Dead rising 2 staat bijvoorbeeld voor 400 punten in de marketplace, wat weer heel vreemd is omdat ik die zelfde titel vandaag in de winkel zag liggen voor 64 euro.

Dus, mijn vraag is dus of er ergens een top 10 ofzo is van games die ik echt moet halen en die niet al te indie achtig zijn. Ik ben niet echt geïnteresseerd in games als UNO (die speel ik wel op me iPod), maar meer in echte A titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:28
lasharor schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:12:
Dead rising 2 staat bijvoorbeeld voor 400 punten in de marketplace, wat weer heel vreemd is omdat ik die zelfde titel vandaag in de winkel zag liggen voor 64 euro.
Je hebt waarschijnlijk Dead Rising 2: Code Zero gezien in de marketplace, de proloog van Dead Rising 2. Misschien is de top 25 van IGN iets zoals jij zoekt? Ik vind echter weinig aan zo'n algemene lijstjes, je moet je eigen genre opzoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door zezke op 15-12-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Braid en Trials HD vind ik top games. Ik heb ze zelf niet gekocht maar wel uitgebreid gespeeld op een xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Elke mod geeft kans op een consoleban
Wil je zeker zijn dat je dat neit krijgt, moet je een ongemodde kopen.
Minimaliseren van het risico doe je inderdaad door alleen maar originele games te spelen zowel offline als online, zeker met de nieuwe dashboard van 2 maanden terug. Ander risico is dat de console reeds geflagged is, in dat geval doet hij het nu nog, maar is hij bij de volgende banwave de sjaak.
D4NG3R schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:57:
[...]

Binnen een paar uur lig je eruit.
Onzin hij kan er binnen een paar uur uit liggen, maar voor hetzelfde geld blijft hij een jaar lang onder de radar.

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 15-12-2010 21:14 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Echter vroeg ik me toch af welke games van xbox arcade nu echt de moeite waard zijn? Ik heb wat rond gekeken maar vindt voornamelijk echte indie games of games die je niet zo in de winkel zou vinden.
Shadow Complex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 10:08
Bokkie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:13:
[...]

Elke mod geeft kans op een consoleban
Wil je zeker zijn dat je dat neit krijgt, moet je een ongemodde kopen.
Minimaliseren van het risico doe je inderdaad door alleen maar originele games te spelen zowel offline als online, zeker met de nieuwe dashboard van 2 maanden terug. Ander risico is dat de console reeds geflagged is, in dat geval doet hij het nu nog, maar is hij bij de volgende banwave de sjaak.

[...]

Onzin hij kan er binnen een paar uur uit liggen, maar voor hetzelfde geld blijft hij een jaar lang onder de radar.
Er zijn twee typen van "ombouwen":
  1. Jtag xbox: Ban binnen paar uur (ongeveer 5 uur) nadat je online gaat (geen onzin, check de COD lobbies maar eens)
  2. Xbox waarvan de DVD drive is geflashed: Je wordt eerst geflagged en in een banwave gebanned. Of je nu alleen maar originelen speelt of niet, alleen maar offline speelt en nooit online, het maakt niets uit. MicroSoft kan detecteren of de drive is geflashed en je console zal worden geflagged. Met de nieuwe Kinect dash wordt je overigens na een flag per direct gebanned, ook als je offline spellen speelt en nooit online gaat.Tenzij je de nieuwste LT+ firmware gebruikt, dan wordt deze methode van offline flaggen tegen gegaan (voor nu....)

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 15-12-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ombouwen moet je alleen doen als je er niks om geeft als je xbox niet meer online kan ( in mijn ogen mooiste wat er is maargoed ) en in waarde verminderd omdat ie gebanned is. Speel jij dus alleen single player en zit je krap bij kas dan is het een prima optie. Maar vroeg of laat ben je de sjaak en dan vinden ze je, naar updates enzo kun je dan geloof ik ook fluiten.

Tip: koop gewoon een 2e hands omgebouwde, hoef je je daar geen zorgen over te maken en doe daarnaast een aparte xbox voor je online activiteiten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 10:57
Eens! En Braid, Lara Croft And The Guardian Of Light en Super Meat Boy natuurlijk ;).

Kijk ook eens hier:
http://www.gamespot.com/x.../index.html?filter=rating

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

NeoMe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:19:
Tip: koop gewoon een 2e hands omgebouwde, hoef je je daar geen zorgen over te maken en doe daarnaast een aparte xbox voor je online activiteiten.
Waarom die omgebouwde dan? Met 1 officiele heb je voldoende |:(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Boeboe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:44:
[...]

Waarom die omgebouwde dan? Met 1 officiele heb je voldoende |:(
Niet als je zowel DVDR games wil gebruiken als goede games origineel met zekerheid online wil kunnen blijven spelen.

Iemand X-Men uit de xbla al gespeeld? heb geen mspoints meer, maar was van plan hem met de kerst wel mee te pakken, tenzij de revies echt heel slecht zijn.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Laatst een xbox voor een zacht prijsje overgenomen. Nu ben ik vandaag even de stad in gegaan om te kijken naar een paar leuke titels (vooral classics, mede omdat ik die nog niet gespeeld heb). Dus maar, GOW, saintsrow I & II, burnout paradise en UFC:unidsputed gekocht en ben er even voor gaan zitten.

Daar zal ik nu de komende tijd wel zoet mee zijn, om een of andere rede blijkt dat halen van alle achievements toch best wel verslavend. Echter vroeg ik me toch af welke games van xbox arcade nu echt de moeite waard zijn? Ik heb wat rond gekeken maar vindt voornamelijk echte indie games of games die je niet zo in de winkel zou vinden.

Dus, mijn vraag is dus of er ergens een top 10 ofzo is van games die ik echt moet halen en die niet al te indie achtig zijn. Ik ben niet echt geïnteresseerd in games als UNO (die speel ik wel op me iPod), maar meer in echte A titels.
Dead Rising 2 is een Arcade game van, en een retail game. Daar zit dus wel verschil tussen.
Er zijn wel retail games te downloaden via de 360, maar die zijn belachelijk duur (staan bij Games on Demand).

Arcade games die je sowieso ooit gespeeld moet hebben:
-Braid
-Castle Crashers
-Castlevania: SOTN
-Geometry Wars: Retro Evolved 2
-Limbo
-'Splosion Man
-Shadow Complex
-Trials HD

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Echter vroeg ik me toch af welke games van xbox arcade nu echt de moeite waard zijn? Ik heb wat rond gekeken maar vindt voornamelijk echte indie games of games die je niet zo in de winkel zou vinden.
Dat is nu net het idee achter Xbox Live Arcade :) . Spellen die te klein zijn voor een winkel release, maar op deze manier kunnen worden uitgegeven. Naar mijn mening zijn vele van deze games trouwens meer 'A' titel dan die in de winkel liggen.

• Flabergasted
  • Laatst online: 16:35

Flabergasted

Prepare to die !

MeltedForest schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:29:
[...]

-Braid
-Castle Crashers
-Limbo
-'Splosion Man
-Shadow Complex
-Trials HD
Vergeet zeker Pinball FX2 niet !

Echt een super flipper spel, een volwaardig product wat ook zo in de winkel had kunnen liggen.
Onlangs weer uitgebreid met een viertal Marvel kasten (Spider-Man, Iron Man, Wolverine and Blade )

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:39

Grozno

acts without consequence!

En Super Meat Boy :D

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31

lasharor

7 december 2004

MeltedForest schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:29:
[...]

Dead Rising 2 is een Arcade game van, en een retail game. Daar zit dus wel verschil tussen.
Er zijn wel retail games te downloaden via de 360, maar die zijn belachelijk duur (staan bij Games on Demand).

-Braid
-Castle Crashers
-Limbo
-'Splosion Man
-Shadow Complex
-Trials HD
Thanks, Alhoewel ik Braid en Geometry wars al eens gespeeld heb (braid kan je nu sowieso goedkoop kopen via die actie op de pc.) zal ik die andere games ook eens even bekijken. Trails HD ziet er wel leuk uit, doet me denken aan die flash games die exact hetzelfde concept hebben maar er dan niet zo gelikt uitzien.

Ik had al gezien dat die Dead rising: cold case een soort demo/preview is van Dead rising 2 (die ik dus gisteren zag liggen in de winkel). Beetje verwarrend dat ze dat zo in de winkel hebben gezet.

Voor de rest, tja ik vermaak me eigenlijk wel, xbox live is toch wel erg leuk. Alhoewel, die lege friend list een beetje de pret drukt (dus voeg aub toe ;) gamertag: Lasharor)

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

lasharor schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:12:
Trails HD ziet er wel leuk uit, doet me denken aan die flash games die exact hetzelfde concept hebben maar er dan niet zo gelikt uitzien.
Daar komt het ook vandaan ;) .
lasharor schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:12:
Voor de rest, tja ik vermaak me eigenlijk wel, xbox live is toch wel erg leuk. Alhoewel, die lege friend list een beetje de pret drukt (dus voeg aub toe ;) gamertag: Lasharor)
Voeg me gerust toe: InTeL iD4ng3r (Moet mn tag weer veranderen naar iD4NG3R :9 )
Ben voornamelijk te vinden op CoD:BO, maar speel voldoende andere spellen.

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 16-12-2010 10:16 ]

Anoniem: 338511

Vraagje: maakt bij (oude) Xbox (1) games de regio uit wanneer je ze op de 360 wil afspelen? Ik wil voor iemand een bepaald Xbox-spel kopen namelijk en zou daarom willen weten hoe het met regiobeperkingen zit.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb een perfect spel gevonden om met m'n vriending te spelen: ILOMILO.

Komt pas in januari uit, maar je kan via een super geheime website (niet doorvertellen, hè... ;)) de trial downloaden en dan gewoon kopen voor 800 pts.

Game ziet er echt super cute uit... en zal zelfs de niet gamende vrouw aanstaan.... spel is zelfs nog best uitdagend ook.....

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ilomilo zat ik op te wachten, goede tip. Vanavond de demo eens proberen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• SeamusXanthus
Nieuwschierig als ik ben even wat info opgezocht over die game. Wat blijkt, hij zit bij een trio Winterspecial releases, met een opvallende feature:

"The featured Games for the Holidays are ilomilo, A World of Keflings and Raskulls. All three games will feature their own unique cross title functionality, meaning if you’ve earned an achievement in more than one of these other games, you get a little extra something in each of the games! In ilomilo, you will be able to unlock awesome Raskulls and Keflings costumes for ilo and milo.

Together, these three games inspire creativity, competition, and collaboration and feature vibrant art styles, dynamic storylines, and unique gameplay for gamers of any level. This is the perfect collection of social and cooperative games to share on the couch with friends and family over the holidays. There’s no better way to spend the Microsoft Points you’ll receive this holiday than to purchase these three games!"

Is volgens mij voor het eerst dat je extra's in een andere game unlockt door het halen van Achievements, toch?

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wellicht een hele onnozele vraag, maar toch, ik neem die gok.
Als je bepaalde achievements in een game haalt krijg je op een gegeven moment een aantal "credits".
Zijn dit de zogenaamde gamerpointsdie in de OP staan beschreven?
Heb nu iets van 1400 nogwat punten. Vroeg me af of je hier nog iets extra's mee kunt doen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Rockvee2
  • Niet online
Jobbie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:08:
Ik heb een perfect spel gevonden om met m'n vriending te spelen: ILOMILO.

Komt pas in januari uit, maar je kan via een super geheime website (niet doorvertellen, hè... ;)) de trial downloaden en dan gewoon kopen voor 800 pts.

Game ziet er echt super cute uit... en zal zelfs de niet gamende vrouw aanstaan.... spel is zelfs nog best uitdagend ook.....
Zeker een leuke game, maandje geleden al gekocht via die niet-doorvertellen website :)

• Maikel64
RaDKiLL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:42:
Als je bepaalde achievements in een game haalt krijg je op een gegeven moment een aantal "credits".
Heb nu iets van 1400 nogwat punten. Vroeg me af of je hier nog iets extra's mee kunt doen.
Nope, hier kun je niets mee. Veel punten staat alleen leuk.

• SeamusXanthus
RaDKiLL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:42:
Oorspronkelijk waren ze dit wel van plan, maar ze hebben die nooit uitgewerkt. De achievement points zijn er voor de persoonlijke uitdaging, voor de eer, en voor je vrienden (zodat ze kunnen zien hoever je in een spel bent bijvoorbeeld)

Dus ze hebben wel degelijk nut!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Anoniem: 338511 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:50:
Vraagje: maakt bij (oude) Xbox (1) games de regio uit wanneer je ze op de 360 wil afspelen? Ik wil voor iemand een bepaald Xbox-spel kopen namelijk en zou daarom willen weten hoe het met regiobeperkingen zit.
Helaas is de 360 niet backwards compatible, dus kun je hem helemaal niet draaien.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Kluutmaran schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:56:
[...]

Helaas is de 360 niet backwards compatible, dus kun je hem helemaal niet draaien.
WTF, PS3 fanboy ofzo?

X360 is gewoon backwards compatible, dit in tegenstelling tot de meeste PS3's.
Dus eerst die poep uit je mond spoelen voordat je mensen onzin aanpraat.

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
The Great HooD schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:00:
[...]

WTF, PS3 fanboy ofzo?

X360 is gewoon backwards compatible, dit in tegenstelling tot de meeste PS3's.
Dus eerst die poep uit je mond spoelen voordat je mensen onzin aanpraat.
De 360 is niet backwards compatible.
Via ingebouwde emulatie zijn echter wel zeer veel xbox-spellen te spelen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Pagina: 1 ... 6 ... 64 Laatste