Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ouch! Pixmania staat dus niet al te best aangeschreven begrijp ik?
Heb nog wel op de reviews gelet en dacht met vier groene sterren wel goed af te zijn. Niet dus?
Suxx0rz! Aanstaand weekend gaan we namelijk Sinterklaas vieren. Zou minder zijn als ze de levertijd van 3 dagen niet zouden halen.
Wat zijn dan over het algemeen de negatieve ervaringen? Ga zelf ook wel ff speuren.
En thnx voor de antwoorden. Ga wel ff een HDMI kabeltje scoren bij MM. Moet toch nog een extra controllertje hebben. Meer dingen waar ik op moet letten? Las namelijk dat bij Microsoft alles optioneel is en het standaard pakket vrij karig is. Denk bijvoorbeeld aan het opladen van de batterypacks van de controllers. Zit er een standaard oplader bij de 4GB Slim set?
Gisteren trouwens alvast 12 spellen voor 100 EUR gescored. Veel kiddo spellen (Pinata... |:( ) maargoed, verwacht niet van een 5 jarige dat hij CoD BO mag spelen, dies voor papa. :P

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:54
Bij Pixmania heeft mijn vader eens een aantal HDMI en optische kabels besteld. De leveringstermijn op de website hadden ze enorm overschreden. Het heeft uiteindelijk 4 weken geduurd voordat de kabels binnen waren, terwijl hij 4 keer gebeld heeft ervoor en iedere keer werd beloofd dat ze morgen echt kwamen. Geen succes bij ons dus :/

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57
RaDKiLL schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:06:
Las namelijk dat bij Microsoft alles optioneel is en het standaard pakket vrij karig is. Denk bijvoorbeeld aan het opladen van de batterypacks van de controllers. Zit er een standaard oplader bij de 4GB Slim set?
Ik heb zaterdag de 250GB versie gehaald en daar zit standaard geen oplader bij, alleen 2 losse batterijen die achterin de controller moeten. Er zit wel een headset bij ;).
Gisteren trouwens alvast 12 spellen voor 100 EUR gescored. Veel kiddo spellen (Pinata... |:( ) maargoed, verwacht niet van een 5 jarige dat hij CoD BO mag spelen, dies voor papa. :P
Was dat speciale aanbieding of heb je gewoon voor 100 euro aan spellen gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:54
Voor de liefhebbers trouwens: Ik heb vrijdag avond Castlevania besteld bij Zavvi voor 17 pond. Vond het zelf wel een snelle afprijzing, zie hem hier in de buurt nog overal voor 60 euro staan.

17 pond is dan een leuker prijsje voor een spel. Ik dacht dat ze hem nog steeds hadden staan voor die prijs ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:25
Rockvee2 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:39:
[...]

En de HDMI kabel van Action gaat snel kapot, veel mensen waaronder ik vinden hem snel kapot gaan, na een half jaar was mijn HDMI kabel kapot, ik heb nu al 2jaar lang een kabeltje van 10 euro en werkt nog perfect :)
Oke. Ik heb er totaal geen problemen mee. Maar ze zijn aangesloten en verder wordt er nix meer mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:09

D4NG3R

kiwi

:)

Rockvee2 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:39:
[...]

En de HDMI kabel van Action gaat snel kapot, veel mensen waaronder ik vinden hem snel kapot gaan, na een half jaar was mijn HDMI kabel kapot, ik heb nu al 2jaar lang een kabeltje van 10 euro en werkt nog perfect :)
Een HDMI kabel plaats je 1x en laat je dan met rust, als jij er constant tegenaan trapt... :z

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RaDKiLL schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:06:
Ouch! Pixmania staat dus niet al te best aangeschreven begrijp ik?
Heb nog wel op de reviews gelet en dacht met vier groene sterren wel goed af te zijn. Niet dus?
Ze staan gemiddeld 2,5 sterren over de laatste 3 maanden, behalve aftersales, daar scoren ze nog slechter.
En dan moet je ook nog opletten bij het afrekenen, dat ze je geen extra's aansmeren

Ze zitten trouwens in Frankrijk. Is leuk als je je xbox moet terugsturen.

En ik zie net dat ik 2 posts achter elkaar zet. Sorry.

[ Voor 22% gewijzigd door maartend op 22-11-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

McVirusS schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:16:
[...]

Ik heb zaterdag de 250GB versie gehaald en daar zit standaard geen oplader bij, alleen 2 losse batterijen die achterin de controller moeten. Er zit wel een headset bij ;).

[...]

Was dat speciale aanbieding of heb je gewoon voor 100 euro aan spellen gekocht?
Mijn vrouw was ff Marktplaats opgedoken. :)

En ach we zien wel. Inderdaad heb ik geen rekening gehouden met eventuele retourzending, maargoed, daar gaan we maar ff niet vanuit.
Zie overigens dat de levering over het algemeen wel goed scored in de reviews.
En dat ze tegenwoordig al HDMI kabels hebben bij de Action! :o

Nu is het dus nog zaak een opladerthe te scoren voor die batterypacks dus, of gaan er in de pack weer AAtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

De oplader die je kan kopen is bedoeld voor de accu's van MS, dat zijn gewoon solide blokjes. Waar binnenin 2 AA's zijn vast gemaakt (Uit het zicht) .

Hier te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img1.tinydeal.com/datu/video_games/gboxbt02a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Weet niet of mensen al weten, maar bij sommige E-Plaza zijn de Elite en Arcade in opruiming aanbieding.
De Arcade gaat dan voor 99 euro weg en de Elite voor 149 euro. Kon de verleiding niet aan en maar nog een Elite aangeschaft, zit ook vier spellen bij (ODST, Forza 3, Lego Batman en Pure). Wel mis ik een hdmi kabel maar gelezen reacties op GoT ga ik toch maar eentje halen bij Action.
Dus als iemand nog een Xbox wilt, ga eens kijken bij je plaatselijke E-Plaza.

En de productie datum van me nieuwe Elite stamt uit 2009, ik neem aan dat het Falcon ofzo betreft? Waar een zuiniger CPU in zit en RROD al praktisch weg is?

Ohjah bij E-Plaza hebben ze vaak aanbieding van collector edition, gistern nog AC2 White Edition bij gekocht een tijdje geleden Splinter Cell Conviction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Als het goed is starten vandaag of morgen de Black Friday Deals aanbiedingen, ik heb echter niet kunnen achterhalen of die ook in NL gaan gelden

Elke dag een andere aanbieding met een aantal mega-aanbiedingen
http://www.joystiq.com/20...-live-black-friday-deals/

Splosion Man voor 160 punten, dat is bijna diefstal. Behoort tot de beste platformers deze generatie. Uniek is dat naast de 48 SP levels ook 48 unieke coop levels zijn ontworpen. De single player is al heel goed, maar in coop is het spel echt hilarisch. (Pas op: het is een spel voor doorzetters)

Dan nog de klassiekers Trials HD (ook moeilijk) en Monkey Island voor slechts 400 punten (normaal 1200 volgens mij)

Helaas heb ik alle games al, maar ik ze wel van harte aanbevelen. Goed opletten dus de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:51

sjaool

Every life should have 9 cats

RaDKiLL schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:48:
[...]
En dat ze tegenwoordig al HDMI kabels hebben bij de Action! :o
Ze hebben nog veel meer bij de Action zoals CAT 5E UTP-kabel, usb-kabels etc. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:50

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:35:
[...]

Een HDMI kabel plaats je 1x en laat je dan met rust, als jij er constant tegenaan trapt... :z
ja pcies, ik gebruik dus ook die van de action, en die ik er nu aan heb is al een jaar oud ofzo, degene ervoor was 3 weken oud en die is stuk gegaan door mijn eigen, omdat ik de hdmi in de xbox liet zitten en toen de xbox ging verplaatsen.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 06-05 16:40
.

[ Voor 98% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 00:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
SaphuA schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:51:
Ik mis overigens de feestdagen-acties met die nieuwe xbox slim. Iemand enige idee of ze er nog aankomen?
Saturn (tilburg)

Heeft devolgende actie: Voor iedere 100 euro, krijg je 15 euro (dus 15%) terug.

Ik zou daar de Xbox Slim 25GB plus Kinect kopen, 349 , plus nog even de 400 euro aantikken (spel)
Ben je dus 4x15=60 euro goedkoper uit.

De xbox360 Slim met kinect, normaal 344 euro, min 45 euro is ... 299! _/-\o_

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
De Saturn actie is niet geldig op o.a. games hardware staat er bij de voorwaarden, zal zo een link plaatsen naar de PDF die ontzettend traag binnen wordt gehaald. De tekst op de website of de preview is bijna niet te lezen.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/wko66e.png

Mocht het iemand toch lukken, laat het weten.

[ Voor 18% gewijzigd door Yippie op 23-11-2010 21:32 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Mijn vrouw gaat zometeen de 360 s 4GB halen. We hebben nog een oude Premium staan. Deze heeft een 20GB hdd.
Op internet staat dat je deze SATA schijf gewoon aan kan sluiting op de nieuwe 360 (afgezien van de behuizing). Nu lees ik over signaturen e.d., maar het lijkt me dat de oude dit ook heeft?
Is het mogelijk om die gewoon zonder problemen te gebruiken in de nieuwe 360?
Dan hoef ik namelijk ook geen nieuwe hardeschijf te kopen en, hoef ik niet alles te transferen.

Volgens meerdere bronnen op internet werkt het zonder problemen. Dat scheelt a 100 euro en b, transferen.

dixons.nl heeft de 360 4GB voor 279 en andere winkels ook rond die prijs. Dus niet erg goedkoop als je hem voor 300 haalt.
nvm, ging om de 25GB? (zal 250GB zijn).

[ Voor 32% gewijzigd door Arunia op 25-11-2010 12:21 ]

• maartend
[
dixons.nl heeft de 360 4GB voor 279 en andere winkels ook rond die prijs. Dus niet erg goedkoop als je hem voor 300 haalt.
nvm, ging om de 25GB? (zal 250GB zijn).
Wil je een tip ; Ga voor de 250GB slim, is al te vinden voor 240 euro. Je gaat jezelf echt tekort doen met dei Basis versie.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:35:
[...]

Ik kan er niet tegen aan trappen en ik verplaatst mijn Xbox 360 haast nooit maar toch is die HDMI kabel kapot gegaan, opeens gaf hij geen beeld meer, toen een andere HDMI kabel geprobeerd en toen deed hij het weer, ligt dus aan de HDMI-kabel van de Action :)

Of ik moet een maandagochtend model hebben gehad

[ Voor 5% gewijzigd door Rockvee2 op 25-11-2010 12:30 ]

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Omdat mijn 360 elite ook alweer 2 jaar oud is, was ik verleid door de actie van E Plaza om een nieuwe elite voor €149 te kopen en mijn oude door te kopen. Niet dat er iets mis mee is, maar ik vind het wel fijn met garantie en ik had nog geen Jasper.
Iemand enig idee of ik probleem de 2 120 GB HDD's kan verwisselen? (de oude 360 is dus een Falcon en de nieuwe een Jasper)

• Rockvee2
  • Niet online
kippengaas schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:28:
Omdat mijn 360 elite ook alweer 2 jaar oud is, was ik verleid door de actie van E Plaza om een nieuwe elite voor €149 te kopen en mijn oude door te kopen. Niet dat er iets mis mee is, maar ik vind het wel fijn met garantie en ik had nog geen Jasper.
Iemand enig idee of ik probleem de 2 120 GB HDD's kan verwisselen? (de oude 360 is dus een Falcon en de nieuwe een Jasper)
Je hebt 3 jaar garantie op een RROD :)

• Arunia
  • Nu online
maartend schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:24:
[...]

Wil je een tip ; Ga voor de 250GB slim, is al te vinden voor 240 euro. Je gaat jezelf echt tekort doen met dei Basis versie.
Oeh, vergeet een key element.
We hebben er ook Kinect bij.
Het moet wel leuk blijven en we hebben nog een harde schijf.
Die 250GB is gewoon te duur voor vervanging van de oude.
De oude van ons heeft nog geen HDMI, dat is één van de redenen. En nu kost het maar 90 euro meer dan dat ik hem los zou halen.

Zo, we zijn straks in het bezit van een 4GB 360 met Kinect en blijkbaar nog 2 extra spellen (naat Kinect adventures). Apart :)

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 25-11-2010 13:05 ]

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

kippengaas schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:28:
Nee, geen probleem.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:28:
[...]

Ik kan er niet tegen aan trappen en ik verplaatst mijn Xbox 360 haast nooit maar toch is die HDMI kabel kapot gegaan, opeens gaf hij geen beeld meer, toen een andere HDMI kabel geprobeerd en toen deed hij het weer, ligt dus aan de HDMI-kabel van de Action :)

Of ik moet een maandagochtend model hebben gehad
Denk het wel :). Hier draaien al ruim 2 jaar een Xbox360, DVD speler en een laptop die steeds wordt losgekoppeld via 3 action HDMI-kabels, en zelfs die ik steeds bij m'n laptop loshaal doet het nog prima terwijl hij gemiddeld toch 2 keer in de week aan de tv wordt gehangen...

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:20
Mijn twee centen: Bij de Hema heb je voor 12 Euro een zeer stevig ogende HDMI kabel met goede afscherming en vergulde connectoren, werkt bij mij heel goed en voelt zeer solide!

Weet iemand trouwens een uitzending gemist applicatie voor in het bijzonder rtl gemist (RTL XL)? Er was een versie van Ardani maar die wordt niet meer ge-update...

PVO

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Na de fall update een poos me xbox niet aangehad zetten ik hem net aan zegt mijn tv ( sony 32ex500) dat er een unsupported format is voor audio. Hij is aangelosten via hdmi naar mijn denom 1611 en die lust het door naar me tv.

Ben in de settings gaan kijken en daar staat de video op dvi hoe kan ik dit omzetten naar hdmi zo wel andere porten op me reciever als andere hdmi kabels gebruikt maar hij blijft maar dvi zeggen.

iemand er ook last van ?

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 01:04
S0epkip schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:11:
Weet iemand trouwens een uitzending gemist applicatie voor in het bijzonder rtl gemist (RTL XL)? Er was een versie van Ardani maar die wordt niet meer ge-update...
Dat zou ik ook wel eens willen weten.... ik had er eentje die tvgemist heet, maar die zegt bij openen van een stream dat ie geen licence kan vinden en hangt dan vrolijk. :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Ik heb een vraagje
ik heb bij DealExtreme een 250GB Harddrive voor Xbox 360 Slim gekocht, gaat dit zonder problemen gewoon werken in mijn Xbox 360 4GB Slim?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46748

[ Voor 3% gewijzigd door rbrouwers123 op 25-11-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Je mag aannemen dat dit gewoon gaat werken.
Je hebt hem al besteld dus je kunt het binnenkort ook zelf uitproberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
sjaool schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 01:00:
Je mag aannemen dat dit gewoon gaat werken.
Je hebt hem al besteld dus je kunt het binnenkort ook zelf uitproberen. ;)
Ik denk dat hij wil weten of z'n 360 niet gebanned wordt van Live.
Dat was waar ik me ook druk over maakte met mijn oude schijf in de nieuwe 360.

Ik heb de behuizing van de oude schijf open gemaakt en de schijf eruit gehaald.
Ga vandaag bij Deal-extreme zo'n behuizing aanschaffen.

Gisteren de 360 aangesloten en nog even Kinect gespeeld.
We kregen (actie van GM) gisteren ook nog 2 spellen erbij (Lego Batman en Pure).
Kinect is wel grappig en verwacht dat het allemaal nog soepeler gaat draaien dan dat het nu doet met nieuwere spellen.
Hij kan aardig wat zien. En we schrokken toen die camera ineens voorover kantelde. Dat hoort blijkbaar. :+
Hij beweegt een deel naar je toe.
Ik probeerde (dom) de camera bij het neerzetten iets anders in te stellen. Denk dat ie dat wel kon hebben, want hij doet het gewoon goed.

Dus, dat ding beweegt zelf. :P

Even nog wel een opmerking over de 360 zelf. Nahja, de kabel voor audio/video welke erbij zit.
Ik gebruik HDMI voor video, maar wil audio via de versterker (geen HDMI). Ik dacht dus mooi die video kabel erbij te stekken, maar er zit zo'n mooi plastic dingetje wat over de HDMI poort gaat. Lekker is dat weer. Toen heb ik wel even ongegeneerd zitten vloeken.
Ben nu op DE aan het kijken voor die audio adapter, maar blijkbaar moet je wat aan elkaar lussen voordat je die adapter kan gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 26-11-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Arunia schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:25:
[...]
...
Ik denk dat hij wil weten of z'n 360 niet gebanned wordt van Live.
Dat was waar ik me ook druk over maakte met mijn oude schijf in de nieuwe 360.
...
Dat wil ik dus weten indd, heeft iemand het antwoord? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Nou de XBox 360 van Pixmania is binnen.
Zeer net afgeleverd in een grotere doos (dus niet een sticker op de XBox doos zelf) en goed ingepakt met luchtplastic. Een meevaller dus nav wat ik op het forum las over Pixmania.
Nu maar hopen dat hij het ook meteen doet, maar dat kan ik zondag pas testen als Klaas langs is geweest voor de kids. :)
Wellicht dat hij voor papa nog een exemplaar van CoD BO kan laten vallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

rbrouwers123 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:54:
[...]

Volgens mij is het geen genuine product dus bestaat de kans dat je gebanned wordt, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ik denk dat je nog even op dat antwoord moet blijven wachten want er zullen nog niet veel mensen zijn die zo'n schijf bezitten.

Zoals gezegd, je hebt hem al aangeschaft dus je kunt proefkonijn zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Mijn vrouw heeft net voor 50euro die 250gb schijf voor de oude 360 gekocht. Die gaat mooi in die behuizing. Scheelt de helft.
We hebben nu de audio kabel ook. Weet nog niet of er verschil zit tussen die voor de oude en de nieuwe.
Lijkt er op dat ze beide hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:08
[...]

Neen, je wordt niet gebanned. Ik gebruik al 2 jaar een 3rd party 250GB hdd op mijn 360 en nooit problemen gehad met Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MeltedForest schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:42:
[...]

Volgens mij is het geen genuine product dus bestaat de kans dat je gebanned wordt, denk ik.
Volgens mij zijn die hdd's op dealextreme wel orgineel trouwens. Als het de gene zijn die ik denk dat hij gekocht heeft. Dus daar hoeft hij zich verder niet druk over te maken. Gewoon er in klikken en gaan met die handel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
WeAreLegion schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:07:
[...]

Volgens mij zijn die hdd's op dealextreme wel orgineel trouwens. Als het de gene zijn die ik denk dat hij gekocht heeft. Dus daar hoeft hij zich verder niet druk over te maken. Gewoon er in klikken en gaan met die handel! :D
HDD's op Dealextreme zijn namaak producten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Is er een mogelijkheid om de hdd te testen? Want met de 1e 360 hadden we een doa namelijk. Voordat ik de behuizing van de hdd ga openen vanwege garantie. Dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

YEAH, er komt weer een nieuwe 360 stuur van fanatec aan. Was al van plan om de Porsche S te kopen, maar die was toen uitverkocht.

http://www.911wheel.de/?q=node/4621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:31
Een van de leukere dingen van Xbox live vond ik altijd 'recent players' (oid het gaat om de lijst van spelers waartegen je recent hebt gespeeld).
Ik dacht dat deze ook via de Xbox live site bekeken kon worden. Maar ik kan het niet meer vinden? Ben ik blind of staat die lijst er niet (meer) ?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:39
Heeft een van jullie ervaring met het kopen van 6000 MS Points? De verkoper verkoopt US Gamertag accounts met daarop 6000 MS Points die je binnen 24 uur moet gebruiken. De gedownloade arcade games kun je ook met je eigen account spelen aldus de verkoper.

http://cgi.ebay.nl/XBOX-L...m43a37dfbd6#ht_3490wt_932

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sagat schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:18:
Een van de leukere dingen van Xbox live vond ik altijd 'recent players' (oid het gaat om de lijst van spelers waartegen je recent hebt gespeeld).
Ik dacht dat deze ook via de Xbox live site bekeken kon worden. Maar ik kan het niet meer vinden? Ben ik blind of staat die lijst er niet (meer) ?
Dit zit in de Xbox Guide onder het kopje Friends, Party of Messages en dan helemaal naar rechts gaan (Players (** Online).

[ Voor 63% gewijzigd door sjaool op 28-11-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383333

Heb vandaag een Xbox 360 Slim bij de ToysXL voor 222 euro gekocht (aanbieding.), heb gelijk Alan Wake gekocht omdat dit spel mij aansprak. Zijn er nog meer spellen die aan te raden zijn om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
De Gears of War en Mass Effect serie zijn aanraders en tegenwoordig voor minder dan 20 euro te koop.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383333

Ben alleen vergeten te melden dat ik voor 1,5 jaar terug ook een Xbox 360 heb gehad, heb de Gears of Wars series en Mass Efect al uit gespeeld.

Zit meer aan spellen te denken die dit jaar zijn uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Anoniem: 383333 schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:32:
Heb vandaag een Xbox 360 Slim bij de ToysXL voor 222 euro gekocht (aanbieding.), heb gelijk Alan Wake gekocht omdat dit spel mij aansprak. Zijn er nog meer spellen die aan te raden zijn om te kopen?
Red Dead Redemption en Undead Nightmare DLC als je van westerns en zombies houdt. :)

Verder Bayonetta, Dante's Inferno en van de Xbox Live Arcade Pac-man CE DX en Pinball FX2.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 29-11-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Anoniem: 383333 schreef op maandag 29 november 2010 @ 00:01:
Ben alleen vergeten te melden dat ik voor 1,5 jaar terug ook een Xbox 360 heb gehad, heb de Gears of Wars series en Mass Efect al uit gespeeld.

Zit meer aan spellen te denken die dit jaar zijn uitgekomen
Maar nog niet Mass Effect 2 die je al voor 22 euro kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 01:04
pelt schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:09:
Heeft een van jullie ervaring met het kopen van 6000 MS Points? De verkoper verkoopt US Gamertag accounts met daarop 6000 MS Points die je binnen 24 uur moet gebruiken. De gedownloade arcade games kun je ook met je eigen account spelen aldus de verkoper.

http://cgi.ebay.nl/XBOX-L...m43a37dfbd6#ht_3490wt_932
Dit lijkt me illegaal..... maar als het dat niet is, is 't wel een lekkere aanbieding. :)

Edit: hij heeft wel bijna alleen maar positieve feedbacks, dus 't lijkt wel te werken.... blijft de vraag of dit legale punten zijn (en ik vraag me af of je ze kan overzetten naar je eigen account)

[ Voor 14% gewijzigd door Exar op 29-11-2010 18:55 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Laatst online: 17-06 11:01
Je krijgt dan een "gephiste" (dus gestolen) account met punten tot je beschikking waar je dan arcade spellen mee kunt downloaden en dan ook onder je eigen account kan spelen... dus als je zeker weten geen ban wilt, dan niet mee in zee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
Exar schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:52:
[...]

Dit lijkt me illegaal..... maar als het dat niet is, is 't wel een lekkere aanbieding. :)

Edit: hij heeft wel bijna alleen maar positieve feedbacks, dus 't lijkt wel te werken.... blijft de vraag of dit legale punten zijn (en ik vraag me af of je ze kan overzetten naar je eigen account)
Ik heb maar gewoon een poging gedaan en ben nu de games aan het downloaden. Straks even kijken of ze op mijn normale account ook speelbaar zijn. Ik heb niks kunnen vinden op de microsoft site wat dit als illegaal aanwijst , maar ik geef er iig geen garantie op ;) Wel even goed bedenken of je het wel nodig hebt , want ik kom er net achter dat ik ongeveer alle leuk arcadespellen al heb :p
beowulfx schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:04:
Je krijgt dan een "gephiste" (dus gestolen) account met punten tot je beschikking waar je dan arcade spellen mee kunt downloaden en dan ook onder je eigen account kan spelen... dus als je zeker weten geen ban wilt, dan niet mee in zee gaan.
Hmm als dat waar is is het wel minder. Hoe hebben ze dat kunnnen stelen dan en vooral hoe met ronde getallen aan punten ? Ben hier puur uit nieuwsgierigheid bezig dus als het gestolen is enz dan gooi ik heel het account gewoon weer weg.

[ Voor 27% gewijzigd door Beakzz op 29-11-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:31
sjaool schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:16:
[...]

Dit zit in de Xbox Guide onder het kopje Friends, Party of Messages en dan helemaal naar rechts gaan (Players (** Online).
Thanks, maar ik bedoel dus via de Xbox live site. Niet via de Xbox zelf.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Op de Xbox Live site kan ik het ook niet vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Vandaag mijn 800 punten binnen gekregen van die spend 1600 deal van vorige maand. Precies op tijd voor de Reach DLC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[CSC]Outlaw schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:50:
Vandaag mijn 800 punten binnen gekregen van die spend 1600 deal van vorige maand. Precies op tijd voor de Reach DLC :D
Volgens mij moest je 2400 punten opmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Even een c/p uit de OP.
Help! Ik heb een nieuw spel en hij doet het niet!
Rustig, rustig. Het is waarschijnlijk de 60Hz bug. Bij sommige spellen moet je Xbox 360 op 60Hz output staan ingesteld, ook bij HD TV's, waar dit helemaal niet in te stellen is. Om je TV in te stellen op 60Hz moet je kijken in het video menu. Daar kan je kiezen tussen 50 en 60Hz, waarvan de 60Hz de betere is. Om op een HD TV ook 60Hz in te kunnen stellen moet je op de kabel even de switch naar normale output zetten (niet de HD stand dus), waardoor je ook deze optie krijgt in het video menu. Hierna kan je de switch gewoon weer terugzetten, en zal je nieuwe spel het doen
Heb dit gisteren dus ook ervaren. De gehele set-up doorlopen en gekozen voor 60hz. Beeld ziet er niet uit (dashboard) dus terug naar 50 gezet, echter startte toen Sonic niet op.
Nu staat er dat ik "op de kabel de switch naar normal" moet zetten. Heb ik hier echter ook last van als ik mijn HDMI kabeltje binnen heb? Heb hem nu aangesloten met de bijgeleverde Scart maar dan is het menu op 60hz echt niet om aan te zien. (Samsung LE32R8).
HDMI kabel is al besteld op EBay en verwacht hem elk moment in huis te hebben.

Verder nog een vraag met betrekking tot het streamen van audio en video van mijn laptop naar mijn XBox.
Moet ik eerst een netwerk aanleggen en mijn XBox daarin hangen of kan dit ook op een andere manier?
Heb al geGoogled maar 9 vd 10 sites worden geblocked hier door een ultra strak ingestelde proxy. :(
Heb de guide van Verderf al bekeken maar daar wordt niet gerept over een eventueel netwerk.

Thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Wellicht hele stomme vraag, maar waarom bestel je een hdmi kabel bij ebay?
Timco heeft ze liggen voor 3 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Beakzz schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:58:
[...]

Volgens mij moest je 2400 punten opmaken :p
Zou ook kunnen, heb er iig weer 800 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:54:
Wellicht hele stomme vraag, maar waarom bestel je een hdmi kabel bij ebay?
Timco heeft ze liggen voor 3 euro ;)
Tjah ben een senior PC gamer (WoW en vroeger CS en BF) dus van het hele console gebeuren hek nog geen kaas gegeten, laat staan waar ik de bekabeling het beste vandaan kan halen.
Had inmiddels ook al begrepen in dit topic dat zelfs de Action HDMI kabels heb liggen. :o
(heb de mijne besteld in de UK! |:( ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

RaDKiLL schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:42:
Even een c/p uit de OP.

[...]

Heb dit gisteren dus ook ervaren. De gehele set-up doorlopen en gekozen voor 60hz. Beeld ziet er niet uit (dashboard) dus terug naar 50 gezet, echter startte toen Sonic niet op.
Nu staat er dat ik "op de kabel de switch naar normal" moet zetten. Heb ik hier echter ook last van als ik mijn HDMI kabeltje binnen heb? Heb hem nu aangesloten met de bijgeleverde Scart maar dan is het menu op 60hz echt niet om aan te zien. (Samsung LE32R8).
HDMI kabel is al besteld op EBay en verwacht hem elk moment in huis te hebben.

Verder nog een vraag met betrekking tot het streamen van audio en video van mijn laptop naar mijn XBox.
Moet ik eerst een netwerk aanleggen en mijn XBox daarin hangen of kan dit ook op een andere manier?
Heb al geGoogled maar 9 vd 10 sites worden geblocked hier door een ultra strak ingestelde proxy. :(
Heb de guide van Verderf al bekeken maar daar wordt niet gerept over een eventueel netwerk.

Thnx alvast!
Je doet dus met de normale scart kabel hem op 60Hz zetten. Daarna zet je je console uit, trek je die scart kabel eruit en druk je er een HDMI kabel in. Dan weer opstarten, ga naar de opties en zet je console op de gewenste resolutie (als dat niet vanzelf goed staat).

En trouwens, haal alsnog een HDMI kabel voor een paar euro om de hoek, die dingen kom je uiteindelijk toch altijd te kort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
RedDragon schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:18:
Na de fall update een poos me xbox niet aangehad zetten ik hem net aan zegt mijn tv ( sony 32ex500) dat er een unsupported format is voor audio. Hij is aangelosten via hdmi naar mijn denom 1611 en die lust het door naar me tv.

Ben in de settings gaan kijken en daar staat de video op dvi hoe kan ik dit omzetten naar hdmi zo wel andere porten op me reciever als andere hdmi kabels gebruikt maar hij blijft maar dvi zeggen.

iemand er ook last van ?
iemand enig idee?

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

RaDKiLL schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:40:
[...]

Tjah ben een senior PC gamer (WoW en vroeger CS en BF) dus van het hele console gebeuren hek nog geen kaas gegeten, laat staan waar ik de bekabeling het beste vandaan kan halen.
Had inmiddels ook al begrepen in dit topic dat zelfs de Action HDMI kabels heb liggen. :o
(heb de mijne besteld in de UK! |:( ) :)
Ghehe ik bedoelde zelf ook de action :/ , kut discounters lijken ook allemaal op elkaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ben zojuist maar ff naar de Hema gehobbeld in mijn pauze en een kabeltje gehaald voor Eur 12,50
Kan ik iig gaan pielen vanaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb na 1,5 jaar trouwe dienst de "open tray error", en heb geen doos om hem naar Microsoft te sturen. De doos is door mijn ouders weggegooid, dus die kunnen nu wel raden wat voor duurs ze voor me moeten kopen voor Sinterklaas (:')).

Jammer dat ik geen Black Ops kan spelen..

E: heb deze error trouwens al eerder gehad, maar nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat.

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 30-11-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
En je hebt een doos nodig om naar Microsoft te sturen?
Nope, de doos bewaar je het aantal dagen dat je hem bij de winkel mag ruilen.
Neem contact op met MS als je nog garantie hebt en dan wordt er een doos naar je toe gestuurd en wordt dat ding nog voor je opgehaald ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Thomasthomas schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:59:
Heb na 1,5 jaar trouwe dienst de "open tray error", en heb geen doos om hem naar Microsoft te sturen. De doos is door mijn ouders weggegooid, dus die kunnen nu wel raden wat voor duurs ze voor me moeten kopen voor Sinterklaas (:')).

Jammer dat ik geen Black Ops kan spelen..

E: heb deze error trouwens al eerder gehad, maar nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Je mag hem niet eens in de orginele doos naar MS sturen, je moet hem in een neutrale doos sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik dank jullie voor deze waardevolle informatie :).

E: Hoewel dit eigenlijk geen helpdesk is; krijg ik een doos als ik via internet aangeef dat ik UPS langs wil laten komen om een zo'n label/sticker te brengen?

[ Voor 61% gewijzigd door Thomas op 30-11-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07

Willybubba

Nut up or shut up.

Desnoods haal je d'r een bij het postkantoor... Pakket 3 past precies als ik 't me goed herinner.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Thomasthomas schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:47:
Ik dank jullie voor deze waardevolle informatie :).

E: Hoewel dit eigenlijk geen helpdesk is; krijg ik een doos als ik via internet aangeef dat ik UPS langs wil laten komen om een zo'n label/sticker te brengen?
Nee, je krijgt alleen een email met wat labels die je moet uitprinten en op de doos moet plakken.
En over die kartonnen doos gewoon die kan je (meestal) gratis bij de supermarkt vinden.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Iemand hier die toevallig streaming icm Tele2 aan de praat heeft gekregen?
Ben gisteren ruim 3 uur bezig geweest. Diverse sites/oplossingen geprobeerd echter geen resultaat.
Kan gewoon op XBox live en in WMP11 zie ik gewoon mijn XBox 360 staan, welke ik heb toegevoegd/allowed.
Ben echter niet zo'n held in poorten forwarden en knutselen in mijn modem met NAT etc dus hoop eigenlijk dat er fellow Tele2 gebruikers zijn die een soortgelijk probleem hadden en het wél voor elkaar hebben gekregen.
Heb net een half jaartje Tele2 en volgens mij de Davolink DV-2020 modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

RaDKiLL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:59:
Iemand hier die toevallig streaming icm Tele2 aan de praat heeft gekregen?
Ben gisteren ruim 3 uur bezig geweest. Diverse sites/oplossingen geprobeerd echter geen resultaat.
Kan gewoon op XBox live en in WMP11 zie ik gewoon mijn XBox 360 staan, welke ik heb toegevoegd/allowed.
Ben echter niet zo'n held in poorten forwarden en knutselen in mijn modem met NAT etc dus hoop eigenlijk dat er fellow Tele2 gebruikers zijn die een soortgelijk probleem hadden en het wél voor elkaar hebben gekregen.
Heb net een half jaartje Tele2 en volgens mij de Davolink DV-2020 modem.
Dit heeft niks met het spul van Tele2 te maken. Probeer eens Tversity te gebruiken IPV WMP:
http://tversity.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Zou dat het zijn?
Het lijkt allemaal zo simpel (vooral dat filmpje op het dashboard). Blijf het overigens vreemd vinden. Beiden (laptop en XBox) hebben wireless internet en ik heb een netwerkje gemaakt op mn laptop. Vrolijk een aantal mapjes geshared maar de XBox kan mijn laptop gewoon niet vinden.
Maar ik zal het vanaaf proberen. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

D4NG3R schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:06:
[...]

Dit heeft niks met het spul van Tele2 te maken. Probeer eens Tversity te gebruiken IPV WMP:
http://tversity.com/
ahh thats cute..... but its wrong!!!!......

YouTube: 2 Stupid Dogs - BUT ITS WROOOOOONG

Tele2 modem is echt kut op dit gebied, je kunt er echt helemaal niks fatsoenlijk instellen, vandaar dat die bij mij ook echt alleen als modem fungeert en de rest achter het modem word afgehandeld door een linux server(als router).

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-12-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 11:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Beakzz schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:05:
[...]

Ik heb maar gewoon een poging gedaan en ben nu de games aan het downloaden. Straks even kijken of ze op mijn normale account ook speelbaar zijn. Ik heb niks kunnen vinden op de microsoft site wat dit als illegaal aanwijst , maar ik geef er iig geen garantie op ;) Wel even goed bedenken of je het wel nodig hebt , want ik kom er net achter dat ik ongeveer alle leuk arcadespellen al heb :p
En? Is het je gelukt om de spellen naar je Gold account over te zetten? Is natuurlijk wel een probleem dat het om een US account gaat en je hier een EU account hebt...

Ik zit erover na te denken om het ook te doen, maar ik zou niet weten wat ik allemaal met 6.000 ms points zou moeten kopen. Die nieuwe Pacman lijkt me wel tof en Pinball FX2 ziet er ook wel tof uit... nog de laatste Alan Wake DLC erbij en dan zit ik misschien op de 2500... Waar moet ik het aan uitgeven?

En over het algemeen is het zo dat als het te goed is om waar te zijn, dat ook meestal zo is.....
Gestolen zal het wel niet, maar misschien wel gehackt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

CrankyGamerOG schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:12:
[...]

Tele2 modem is echt kut op dit gebied, je kunt er echt helemaal niks fatsoenlijk instellen, vandaar dat die bij mij ook echt alleen als modem fungeert en de rest achter het modem word afgehandeld door een linux server(als router).
Hmpf ik was er al bang voor.
Heb inmiddels eea op Portforwardinges.com gevonden. Stap voor stap specifiek op mijn modem gericht. Als dat niet werkt kap ik ermee. Heb overigens nog niet online gaming geprobeerd. Gisteren voor het eerst CoD BO SP. Mijn hemel wat is dat wennen met een controller FPSs spelen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

CrankyGamerOG schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:12:
[...]

KPN hetzelfde resultaat, WMP11 doet niks. Tversity werkt perfect.
Heb het ook al bij 2 mensen met Tele2 gedaan, Tversity werkt gewoon dus ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 01-12-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Mijn XBox zou dus met dit programma wél mijn laptop vinden? Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Jobbie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:25:
[...]

En? Is het je gelukt om de spellen naar je Gold account over te zetten? Is natuurlijk wel een probleem dat het om een US account gaat en je hier een EU account hebt...

Ik zit erover na te denken om het ook te doen, maar ik zou niet weten wat ik allemaal met 6.000 ms points zou moeten kopen. Die nieuwe Pacman lijkt me wel tof en Pinball FX2 ziet er ook wel tof uit... nog de laatste Alan Wake DLC erbij en dan zit ik misschien op de 2500... Waar moet ik het aan uitgeven?

En over het algemeen is het zo dat als het te goed is om waar te zijn, dat ook meestal zo is.....
Gestolen zal het wel niet, maar misschien wel gehackt....
Spellen die je normaal net niet koopt omdat ze te duur zijn :+ Heb zelf Plant vs Zombies , Pacman , Dlc Gta 4 ,Portal en nog iets gekocht. gewoon ff op marcketplace kijken wat het best verkocht dan wel gewaardeerd wordt en je punten zijn zo op >:) Je hebt een Pb btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

D4NG3R schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:01:
[...]

KPN hetzelfde resultaat, WMP11 doet niks. Tversity werkt perfect.
Heb het ook al bij 2 mensen met Tele2 gedaan, Tversity werkt gewoon dus ;) .
You sir, are my hero of the day!!!!! HET WERKT!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 11:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Beakzz schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:30:
[...]

Spellen die je normaal net niet koopt omdat ze te duur zijn :+ Heb zelf Plant vs Zombies , Pacman , Dlc Gta 4 ,Portal en nog iets gekocht. gewoon ff op marcketplace kijken wat het best verkocht dan wel gewaardeerd wordt en je punten zijn zo op >:) Je hebt een Pb btw
kga het van t weekend ook maar s proberen... games on demand is natuurlijk ook mogelijk...

man, ik kom zodadelijk om in de games! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

RaDKiLL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:27:
[...]

You sir, are my hero of the day!!!!! HET WERKT!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Told ya so :D . Goed programma, en bijna alles word automatisch goed ingesteld. Vandaar dat ik dat programma ook aanraad mocht WMP11 niet werken!

De beste functies vind ik nog dat het on-the-fly kan encoden en decoden. Wil je een bestand openen welke je xbox-360 normaal niet kan openen? Dan decodeert het programma het voor jouw naar bijv .avi. Open je een bestand met een gigantisch hoge bitrate (5MB/s ofzo) en kan je xbox-360 het niet afspelen? Dan comprimeert hij het bestand zo dat het wel kan. En dit alles in ruil voor een beetje CPU kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Tversity is gewoon tha bomb....Het verdient eigenlijk een eigen topic omdat het werkt met de PS3 en de X360 en het erom over the top geniaal is.

Zelf maak ik er al dik 2 jaar gebruik van. Zet de filmpjes + subs file in 1 map, zorg dat aflevering1.avi en subs_voor_afl1.srt dezelfde naam krijgen op extentie na en tveristy streamt de film + subs naar mijn xbox.

[ Voor 43% gewijzigd door Player1S op 02-12-2010 10:25 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
Willybubba schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:10:
Desnoods haal je d'r een bij het postkantoor... Pakket 3 past precies als ik 't me goed herinner.
een UPS express box werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

L1nt schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:24:
Tversity is gewoon tha bomb....Het verdient eigenlijk een eigen topic omdat het werkt met de PS3 en de X360 en het erom over the top geniaal is.

Zelf maak ik er al dik 2 jaar gebruik van. Zet de filmpjes + subs file in 1 map, zorg dat aflevering1.avi en subs_voor_afl1.srt dezelfde naam krijgen op extentie na en tveristy streamt de film + subs naar mijn xbox.
Ow? Dus subs werken ook? Das helemaal mooi!
*.srt neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Kben weer eens op zoek naar een nieuw spel, maar kweet nog niet welke :(

Kheb net mafia 2 en Red Dead redemption uitgespeelt.

Iemand nog tips :? Black Ops is me nog net ff te duure 2e hands, kzoek iets van max. 30 EURO

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Nou ik heb Black Ops eergisteren gekocht en vandaag gaat hij retour. Niet mijn ding. FPS an sich wel allen dan met een muis. Ben van plan om Assassin's Creed ervoor in de plaats te nemen. Wellicht dat dat beter bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
RaDKiLL schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:10:
Nou ik heb Black Ops eergisteren gekocht en vandaag gaat hij retour. Niet mijn ding. FPS an sich wel allen dan met een muis. Ben van plan om Assassin's Creed ervoor in de plaats te nemen. Wellicht dat dat beter bevalt.
Nou, bij mij andersom, kheb bijna alle COD's gespeelt naar volle tevredenheid, maar Assassin's creed was ik na 4 uur doorbijten spuugzat.

Ik ben niet zo van de "middeleeuwen", kheb liever een realistische shooter (CoD / BF reeks) of mafia / GTA4 / RDR. Af en toe een simulatiespel (WK SBK / MOTOGP / PGR4) bevallen me ook goed.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
RaDKiLL schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:10:
En waar heb je hem gekocht want bij de meeste winkels moet je het binnen 24 uur ruilen en je hebt hem eergisteren gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 19-06 11:24

Blaasvis

Cidora \o/

Misschien dat vanquish je wel ligt ? Waarschijnlijk kun je deze a.s maandag wel weer via zavvi voor minder als 30 euro bestellen ;)
En anders dead rising 2 ? of de gears of war serie ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:08

Vrijdag

De Zwarte

Ik weet niet of het aan mijn internet, router/modem of Black Ops ligt maar als ik Black Ops online wil spelen krijg ik negen van de tien keer te zien dat ik "disconnected van live" ben. Dacht eerst omdat mijn vriendin ook met haar Xbox online was op dezelfde router maar ze is nu niet hier, dat kan het dus niet zijn.

Nu had ik met MW2 ook al het probleem dat ik er echt _nooit_ in slaagde om een open NAT te krijgen, wat ik ook probeerde dus misschien moet ik een andere router/modem kopen. Iemand suggesties? Bij voorkeur zowel bekabeld als draadloos en geschikt voor Telfort.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Rockvee2 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:13:
[...]

En waar heb je hem gekocht want bij de meeste winkels moet je het binnen 24 uur ruilen en je hebt hem eergisteren gekocht ;)
Capi op Schiphol. Ze deden ook wel moeilijk maar mijn Amsterdamse overredingskracht heeft me een handje geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Vrijdag schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:32:
Ik weet niet of het aan mijn internet, router/modem of Black Ops ligt maar als ik Black Ops online wil spelen krijg ik negen van de tien keer te zien dat ik "disconnected van live" ben. Dacht eerst omdat mijn vriendin ook met haar Xbox online was op dezelfde router maar ze is nu niet hier, dat kan het dus niet zijn.

Nu had ik met MW2 ook al het probleem dat ik er echt _nooit_ in slaagde om een open NAT te krijgen, wat ik ook probeerde dus misschien moet ik een andere router/modem kopen. Iemand suggesties? Bij voorkeur zowel bekabeld als draadloos en geschikt voor Telfort.
UPnP aanzetten, en mijn nat is altijd open. Settings van de 360 staan op Automatic. Zit nu op een ExperiaBox zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

RaDKiLL schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:23:
[...]

Ow? Dus subs werken ook? Das helemaal mooi!
*.srt neem ik aan?
jup. Je moet wel instellen dat ie altijd transcoded of zoiets. En de subs moeten dezelfde naam hebben als de film.

Dus

- film_bestand_deel235.avi
- film_bestand_deel235.srt

Alleen bij .mkv's krijg ik het niet aan de praat :S

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Thank you Zavvi Mega Monday.

Net Enslaved en Vanquish besteld voor totaal 40 euro. Een van beiden ga ik aan mijzelf schenken voor Kerst, de ander gaat gewoon meteen in de XBox :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:08

Vrijdag

De Zwarte

MeltedForest schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:27:
[...]

UPnP aanzetten, en mijn nat is altijd open. Settings van de 360 staan op Automatic. Zit nu op een ExperiaBox zonder problemen.
Dankje, ga ik vanavond eens proberen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Paar dagen geleden mij laten verleiden tot het aanschaffen van 2 arcade games door actie van Microsoft (400 MS points gratis bij aanschaf van 2 gekwalificeerde games).

Heb gekozen voor Super Meat Boy en Shadow Complex. Eerste is echt briljant maar dat was al bekend, maar die 2e is ook echt onwijs leuk. Echt een cool spel, dikke aanrader wat mij betreft ;). (Ben verse Xbox bezitter dus wellicht dat dit al bekend was :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Willybubba schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:00:
Thank you Zavvi Mega Monday.

Net Enslaved en Vanquish besteld voor totaal 40 euro. Een van beiden ga ik aan mijzelf schenken voor Kerst, de ander gaat gewoon meteen in de XBox :P
Ja die Zavvi Mega Mondays zijn echt briljant. Moet echt uitkijken dat ik niet meer games koop dan ik kan spelen *kijkt naar stapel ongeopende games :o*.

Die 2 games van jou staan ook nog wel op mijn verlanglijstje. Al twijfel ik beetje over Enslaved, demo was op zich wel cool maar het leek zo voorgekauwd allemaal.

Vanquish schijnt heel kort te zijn, maar voor 20 euro is dat niet heel erg. Krijgt wel erg lovende reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Shadow Complex is cool ja, zowat een hedendaagse versie van Metroid. Alle achievements zijn ook best haalbaar daar (mits de nodige trukjes), dus probeer zeker voor de 200/200 te gaan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

McVirusS schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:24:
[...]

Ja die Zavvi Mega Mondays zijn echt briljant. Moet echt uitkijken dat ik niet meer games koop dan ik kan spelen *kijkt naar stapel ongeopende games :o*.

Die 2 games van jou staan ook nog wel op mijn verlanglijstje. Al twijfel ik beetje over Enslaved, demo was op zich wel cool maar het leek zo voorgekauwd allemaal.

Vanquish schijnt heel kort te zijn, maar voor 20 euro is dat niet heel erg. Krijgt wel erg lovende reviews.
Klopt, geldt voor beiden, dat ze voor €20,- wel aanlokkelijk zijn. Ik was over Enslaved ook nog wel sceptisch, om dezelfde redenen als jij, maar reviews zijn overwegend positief; ook Vanquish krijgt heel lovende verhalen ondanks dat 'ie inderdaad niet lang schijnt te zijn. Aan €20,- val je je nu eenmaal niet zo snel een buil :P

Pagina: 1 ... 5 ... 64 Laatste