Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299202

Ik ben bezig met de verkoop van mijn oude 40 gb ps3 systeem, ik denk erover na om een xbox 360 4 gb slim te kopen met cod black ops en 250 gb hd.

Mijn vraag is of ik dus gekopieerde / gedownloade content avi etc op een dvdrw kan zetten en deze dan zoals de ps3 kan kopiëren naar de 250 gb hd? of zijn daar snellere manieren voor? evt op me mac aansluiten en via me mac op de hd schrijven?

Is de garantie termijn van 3 jaar volledig bij een xbox 360? of zitten er haken en oogjes aan?

het is aan te raden live te nemen, maar hoe log je in? met je msn account?

Bij voorbaat dank voor de eventuele antwoorden.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 299202 op 10-11-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
databit schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:54:
Vandaag black ops gehaald, potje of 6 gespeeld.... krijg ik een rrod... Weet iemand een betere aanbieding voor een 250 GB slim dan de 249 euro? Want ik wil toch wel weer zo snel mogelijk black ops kunnen doen natuurlijk :P
Intertoys, 10% korting op consoles, en 15% op games.
Kan je hem gelijk in de winkel ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Live nemen is wel handig als je online wil gamen ja ^^
1stoppoints.com heeft het atm wel goedkoop, voor reviews zie budgetgaming.nl.

3 jaar garantie heb je wel ja, als je een rrod krijgt iig, voor andere dingen geloof ik 2 jaar...

Voor je live account: Je maakt een account aan met een zelfgekozen email, waarbij het ook je MSN kan zijn ja, maar dat is niet aan te raden, dan logt ie je MSN ook in, en krijg je dus je msn-contacten ook op je Xbox (dus je kan chatten via de Xbox, maar werkt niet echt handig als je geen toetsenbordje hebt)
Je hoeft trouwens niet in te loggen :P
(maar dat kan je wel instellen...)

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299202

en kan ik allerlei spullen op de hd zetten van 250 gb via mac? of dvdrw? anderszins?

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:32
Anoniem: 299202 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:36:
en kan ik allerlei spullen op de hd zetten van 250 gb via mac? of dvdrw? anderszins?
Nee, dit kan niet. De HDD is bedoeld voor savegames, DLC, en ik dacht ook muziek en foto's.

Hele films e.d. kun je niet op de HDD zetten (voor zover ik weet ;) ).

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:21
Vanochtend kort even Alan Wake geprobeerd, wat is die briljant _O_ Soms lopen de rillingen je echt over je rug :D

Helaas is het mijn surprisecadeau voor de sint viering :P Dus moet ik nog even wachten voordat ik verder kan spelen ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vraagje over die data trasnfer cable, als je die gebruikt, moet je dan alsnog al je games via de drm pagina over laten zetten?

Zit een beetje te twijfelen namelijk of het die 15 euro eventueel waard is als ik een 360S haal om ook die kabel mee te nemen of gewoon alles opnieuw te downloaden. En dat zou eigenlijk de enige reden zijn om dat ding te halen, aangezien ik anders net zo goed alles met een usb stick kan overgooien.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:41

BM

Moderator Spielerij
Bokkie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:16:
Vraagje over die data trasnfer cable, als je die gebruikt, moet je dan alsnog al je games via de drm pagina over laten zetten?

Zit een beetje te twijfelen namelijk of het die 15 euro eventueel waard is als ik een 360S haal om ook die kabel mee te nemen of gewoon alles opnieuw te downloaden. En dat zou eigenlijk de enige reden zijn om dat ding te halen, aangezien ik anders net zo goed alles met een usb stick kan overgooien.
Kun je niet zo'n ding aanvragen via MS? Heb ik wel gedaan toen ik nieuwe xbox kocht (en dus nieuwe HD). Was wel nog met de oude 360, maar toch.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

BM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:20:
[...]

Kun je niet zo'n ding aanvragen via MS? Heb ik wel gedaan toen ik nieuwe xbox kocht (en dus nieuwe HD). Was wel nog met de oude 360, maar toch.
In den beginne kon het gratis, nu moet je via MS ook betalen voor de transfer kabel.

@Bokkie's orginele vraag: nee dat hoeft niet.

[ Voor 6% gewijzigd door MeltedForest op 11-11-2010 13:03 ]

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
http://kopen.marktplaats....de=&distance=&search=Zoek

Gewoon iemand aanschrijven en 5 euro bieden ofzo. Het kan via briefpost verzonden worden dus de verzendkosten zijn ook niet hoog.

Anoniem: 367196

Na jaren lang een PS3 gehad te hebben ga ik nu over naar een XBOX 360 slim. Nu vroeg ik me af of ik de Arcade (4GB) of de 250 GB versie moet nemen. Ik speel er dus alleen maar games op (FIFA, Black OPS enz.) en wil er later ooit ook nog wel Kinect bij kopen. Ik snap die GB's niet echt. Heb ik aan 4GB genoeg, of is 250 toch echt een must?

Arcade of 250GB?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 367196 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:52:
Na jaren lang een PS3 gehad te hebben ga ik nu over naar een XBOX 360 slim. Nu vroeg ik me af of ik de Arcade (4GB) of de 250 GB versie moet nemen. Ik speel er dus alleen maar games op (FIFA, Black OPS enz.) en wil er later ooit ook nog wel Kinect bij kopen. Ik snap die GB's niet echt. Heb ik aan 4GB genoeg, of is 250 toch echt een must?

Arcade of 250GB?
4GB is opzich voldoende om te gamen, maar zou toch aanraden er 1 te nemen met een HD. Installeren van games is erg fijn. Tevens is een beetje demo rond de 1GB, nemen je saves stiekem ook wel wat ruimte in, en verbruik je al met al toch meer dan je denkt. Nu is het altijd mogelijk om er alsnog een HD in te stoppen, maar ik zou er iig geen zonder nemen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De huidige XBOX 360 maakt behoorlijk wat lawaai wanneer je de game direct vanaf de DVD afspeelt. Door deze op HDD te installeren reduceer je behoorlijk het geluid.. Wat ik enorm fijn vind =]

Overigens is zo een demo ook al gauw tegen de 1 GB..

Ik weet overigens niet hoe het met de slim zit, heb al gehoord dat ie stiller is.. Dus of het installeren games op HDD nog een meerwaarde heeft.. Zou ik niet kunnen zeggen

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07

Willybubba

Nut up or shut up.

De Slim is veel stiller, maar dat is (althans naar mijn ervaring) alleen als je de games installeert. De DVD Drive klinkt nog steeds als een overspannen centrifuge.

Na installeren echter... Fluisterstil.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

w00t Kijk net op de xbla shop zie ik daar Guwange staan o_O
sucks alleen dat ik nog moet wachten tot ik weer punten heb :P

need more Cave op de xbla :D

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:45
Nu Xboxlive gold duurder is geworden is het me voor het eerst gaan tegenstaan om het aan te schaffen. Die 30 / 33 euro vond ik een mooi bedrag en nu is het toch weer dichter bij de 40,-

Het verschil is klein , maar nu ik het niet heb mis ik het eigenlijk ook niet. Zijn er meer die minder snel gold aanschaffen nu of ben ik te oud en gierig aan het worden ?

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 00:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Heb voor het eerst de Kinect-sensor gezien. :X Wat een lelijk grote ding! Vele malen groter dan de PSEye van de PS3... Erg jammer want nu kan ik hem niet echt goed wegwerken.

Gulfstream G650

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:18
Beakzz schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:33:
Nu Xboxlive gold duurder is geworden is het me voor het eerst gaan tegenstaan om het aan te schaffen. Die 30 / 33 euro vond ik een mooi bedrag en nu is het toch weer dichter bij de 40,-

Het verschil is klein , maar nu ik het niet heb mis ik het eigenlijk ook niet. Zijn er meer die minder snel gold aanschaffen nu of ben ik te oud en gierig aan het worden ?
Ik twijfel nu ook al. Gebruik hem toch niet zoveel en dan gaat het me toch teveel worden.

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb hetzelfde idee met Xbox Live Gold. Ik speel af en toe een spelletje online, dus het is niet echt de moeite waard om daar dan €35 voor te betalen. Eerst speelde ik nog wel regelmatig GoW2 of Street Fighter IV online, maar dat heb ik ook al 3 maanden niet meer gedaan. Mijn abonnement loopt in april af en ik denk niet dat ik nog geld ga betalen voor Gold.
Het is me best wel tegen gaan staan dat Microsoft overal de hoofdprijs voor vraagt (alhoewel HDD nu wel redelijk betaalbaar zijn). Bij de PS3 betaalde je wat meer bij de aanschaf van de console, maar kreeg je ook meer: wifi, blu-ray, gratis online en je kon ook nog een normale HDD erin zetten. Nu is het wel zo dat zij ook geld vragen voor PSN Plus, maar je kan nog steeds online gamen.
Begrijp met niet verkeerd, voor mensen die veel FPS/Fifa spelen online is XBox live echt een meerwaarde, maar in mijn geval niet.

• BM

BM

Moderator Spielerij
SalimRMAF schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:03:
Heb voor het eerst de Kinect-sensor gezien. :X Wat een lelijk grote ding! Vele malen groter dan de PSEye van de PS3... Erg jammer want nu kan ik hem niet echt goed wegwerken.
Tis dan ook geen PS Eye ;) Echt mooi is ie niet, maar geloof dat het iets te maken had met de plaatsing van de microfoons in het apparaat. Als het puut om beeld ging kon ie fors kleiner. Tijdje terug in een interview gelezen, die ik nu natuurlijk niet kan vinden :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

ik heb nog 1 flight suit code over, anyone?

(voorbeeldje: http://www.trueachievements.com/DigiGizmo.htm)

edit: voor male avatar ;)
edit 2: verstuurd naar maartend

[ Voor 24% gewijzigd door DigiGizmo op 12-11-2010 11:18 ]

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DigiGizmo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:29:
ik heb nog 1 flight suit code over, anyone?

(voorbeeldje: http://www.trueachievements.com/DigiGizmo.htm)

edit: voor male avatar ;)
Mag ik hem???
Ben male.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foutje :$

[ Voor 94% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2010 15:43 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

GAIAjohan schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:21:
Blauwe PS3 controller binnen van Axelmusic. Ziet er legit uit :) Dinsdagavond besteld
[afbeelding]
8)7 Die werkt niet op de xbox ? :9

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kut, verkeerde topic :x

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Als je een vrouwelijke avatar hebt (dus het geslacht is vrouwelijk, niet de kledingstijl :P ), kan je deze codes invoeren:

Activision have released two free codes for female avatars.
SR 71 Flight Suit - GYVF8-PF7RY-28D7V-VGWV8-CFGRM
Woods Outfit - R76BQ-CR3MF-G2TTF-9G36R-BQWJD

Ze zijn onbeperkt te gebruiken maar als je een mannetje hebt zal het niet werken ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 16:21
Sinds dit weekend heb ik een hdmi probleem met mijn xbox360 en Tatung V32MAAK HD-Ready Black.(hd ready)

In eens geen hdmi output meer op mijn tv, nadat ik mijn tv verplaatst had en de hdmi stekker een beetje verboog (denk dat oorzaak hier in zit). De scart kabel werkt wel, dus xbox360 werkt gewoon.

Ik heb de hdmi ingangen van mijn tv gecheckt met mijn asrock 330 en krijg dan gewoon beeld/geluid op alle hdmi ingangen en hdmi kabels die ik bezit. Ik heb als laatste check de xbox meegenomen naar een vriend van me met een Samsung full hd tv. Daar doet de xbox360 het wel op hdmi, dus ik heb toen in mijn xbox settings meteen de hdmi instellingen op 720p gezet, wat mijn tv maximaal ondersteund.

Thuis terug gekomen werkte de xbox weer niet op mijn hdmi! Ik ben bang dat bij een power off de instellingen verloren zijn gegaan. Ik las dat de default hdmi output van de xbox360 1080p is, hetgeen mijn tv niet kan weergeven. Nu ben ik bang dat de hdcp handshake niet meer lukt waardoor ik geen output meer krijg.

Ik heb geprobeerd:
xbox booten met controller en daarna Y+ Right trigger = helpt niet

De blinde manier van resetten hdmi instellingen, geen disc in tray, starten en proberen naar hdmi instellingen te scrollen. maar dat lukt helaas niet. Weet ook niet of ik daar echt in de hdmi instellingen raak.

Help! Ik zie als enige oplossing een xbox360 component kabel te kopen maar zou zo graag mijn hdmi terug willen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:10

D4NG3R

kiwi

:)

How to reset Xbox 360 console display settings to the defaults

Default wat hij doet als jij een HDMI kabel gebruikt is 720p, wat elke TV/Monitor met een HDMI input minimaal moet ondersteunen ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:00:
How to reset Xbox 360 console display settings to the defaults

Default wat hij doet als jij een HDMI kabel gebruikt is 720p, wat elke TV/Monitor met een HDMI input minimaal moet ondersteunen ;) .
dat heb ik dus gedaan, maar krijg dan geen beeld

Wat eigenlijk nog erger is, dat je de hdmi instellingen pas kan aanpassen als de hdmi kabel er in zit. zou stukken handiger zijn als ik die ook bij aansluiting van scart kabel kon aanpassen.

edit: onbedoelde kwade smileys weg gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door mannowlahn op 15-11-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
muffstuff schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:08:
[...]

dat heb ik dus gedaan, maar krijg dan geen beeld

Wat eigenlijk nog erger is, dat je de hdmi instellingen pas kan aanpassen als de hdmi kabel er in zit. zou stukken handiger zijn als ik die ook bij aansluiting van scart kabel kon aanpassen.

edit: onbedoelde kwade smileys weg gehaald.
Start je Xbox wel helemaal op? Als namelijk mijn AV-ontvanger uit staat, zie je dat de Xbox 'wacht'. Hij start namelijk gewoon niet op. Het lampje brandt wel, maar verder doet ie niets.

Pas als ik de AV-ontvanger aanzet, zie en hoor je hem pas echt opstarten.

Heb je je HDMI aansluiting in je Xbox of in je TV verbogen? Helpt het als je de kabel wat erin wiebelt?? Andere HDMI kabels werken niet?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Ophidian schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:34:
[...]

Start je Xbox wel helemaal op? Als namelijk mijn AV-ontvanger uit staat, zie je dat de Xbox 'wacht'. Hij start namelijk gewoon niet op. Het lampje brandt wel, maar verder doet ie niets.

Pas als ik de AV-ontvanger aanzet, zie en hoor je hem pas echt opstarten.

Heb je je HDMI aansluiting in je Xbox of in je TV verbogen? Helpt het als je de kabel wat erin wiebelt?? Andere HDMI kabels werken niet?
ja ik zie dat mijn wireless controller gewoon connectie maakt. Ook krijg het blind voor elkaar de disk tray te ejecten. Via de controller de xbox uitzetten (xbox logo ingedrukt houden, twee keer up en dan op A) lukt ook. Dus ik ga er vanuit dat de xbox daadwerkelijk opstart. De kabels werken allemaal icm mijn mediacenter, ook alle hdmi ingangen werken met mijn mediacenter.

Ik hoor overigens niets via de hdmi. Ik krijg totaal geen signaal. Kabel wiebelen heb ik ook geprobeerd, geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
muffstuff schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:02:
[...]

ja ik zie dat mijn wireless controller gewoon connectie maakt. Ook krijg het blind voor elkaar de disk tray te ejecten. Via de controller de xbox uitzetten (xbox logo ingedrukt houden, twee keer up en dan op A) lukt ook. Dus ik ga er vanuit dat de xbox daadwerkelijk opstart. De kabels werken allemaal icm mijn mediacenter, ook alle hdmi ingangen werken met mijn mediacenter.

Ik hoor overigens niets via de hdmi. Ik krijg totaal geen signaal. Kabel wiebelen heb ik ook geprobeerd, geen succes.
Dan is ie prima opgestart inderdaad. Bij mij kan de controller dan namelijk nog niet verbinden.

Heb je ook een andere kabel geprobeerd? Ik heb een HDMI kabel die het wel met de Xbox doet maar niet met de WDTV Live bijvoorbeeld. Ik zou ook gewoon de Microsoft support line bellen, misschien dat zij nog een oplossing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als je hem nou eens direct aansluit op de TV, IPV via je receiver (Teminste dat maak ik op uit het verhaal). En heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Ophidian schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:07:
[...]

Dan is ie prima opgestart inderdaad. Bij mij kan de controller dan namelijk nog niet verbinden.

Heb je ook een andere kabel geprobeerd? Ik heb een HDMI kabel die het wel met de Xbox doet maar niet met de WDTV Live bijvoorbeeld. Ik zou ook gewoon de Microsoft support line bellen, misschien dat zij nog een oplossing hebben.
betreffen wel allemaal dezelfde hdmi kabels (goedkoopste van www.allekabels.nl) maar hoe kan zoiets uitmaken dan?

xbox is al 2 jaar oud en heb hem een keer uit elkaar gehaald om de disk tray te modden(niet gedaan lukte me niet) dus denk niet dat microsoft nog wat wil doen al ze de sporen van openmaken zien ;) Ben bang dat een nieuwe component kabel mijn enige oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
D4NG3R schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:10:
Als je hem nou eens direct aansluit op de TV, IPV via je receiver (Teminste dat maak ik op uit het verhaal). En heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?
hij wordt direct aangesloten, heb geen receiver.

ja heb al mijn kabels thuis geprobeerd. De kabels werken perfect met mijn asrock ion330 op hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Zou iemand, met ook de laatste versie van springboard (vrij recente kinect springboard) mij een ontzettende gunst willen bewijzen?

Haal netwerk van je xbox360 af en haal de dvd uit je disk drive.

Vertel mij hoe ik mijn settings naar 480p en 720 onder hdmi krijg. Ik weet niet hoe ik daar geraak aangezien ik het blind moet doen ;)

dus in de trant van
na booten
1 left joystick 7 keer naar links
2 A
3 A
4 A
5 A
6 hierna weet ik dus niet wat ik moet doen om mijn hdtv resolution aan te passen.

Alvast bedankt!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Allright ik ben er over uit dta het gewoon mijn tv is. Ik kwam tot de geniale ingeving mijn pc monitor er bij te pakken. Dmv een dvi kabel en hdmi to dvi dongle kreeg ik eens wel beeld op mijn pc monitor. Ik meteen de resolutie wijzigen naar 1280 x720 om vervolgens de hdmi kabel om te wisselen met degen in mijn tv. Tv gaf even aan dat hij signaal kreeg en viel daarna weer weg. Alle resoluties gaven hetzelfde effect, even denk je dat hij goed gaat om daarna weer uit te vallen.. Ik denk dat het met de hdcp chip te maken heeft dat het niet lukt ofzo? Anyway, ik wacht maar rustig op mijn component kabel. Ik denk dat een nieuwe tv het sowieso verhelpt, dus ik heb nu weer een goede reden mijn tv te vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
@Muttstuff we hebben ook een edit knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:50

Player1S

Probably out in the dark

Iemand hier ervaring mee??

Ik heb 2 controllers hier liggen. Beide gebruik ik met gewone, niet oplaadbare batterijen. Heb duracel's erin zitten.
Alleen lijkt het alsof ze de laatste tijd geen goed contact maken. Gister even met kameraad FIFA gedaan en in zijn controller nieuwe batterijen gestopt. Toch viel ie om de haverklap uit.
Bij die ik gebruikte gebeurd dit ook heel af en toe.

Heb ook het idee dat het gebeurd als je de controller een beetje twist. Je bent op allerlei knoppen aan het rammen en pookjes alle kanten op te drukken en dan valt ie weg.....

iemand tips? Behalve niet de controller twisten ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
@Never Alone,

De contactjes goed schoonmaken, met spiritus ofzo ?

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
L1nt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:15:
Iemand hier ervaring mee??

Ik heb 2 controllers hier liggen. Beide gebruik ik met gewone, niet oplaadbare batterijen. Heb duracel's erin zitten.
Alleen lijkt het alsof ze de laatste tijd geen goed contact maken. Gister even met kameraad FIFA gedaan en in zijn controller nieuwe batterijen gestopt. Toch viel ie om de haverklap uit.
Bij die ik gebruikte gebeurd dit ook heel af en toe.

Heb ook het idee dat het gebeurd als je de controller een beetje twist. Je bent op allerlei knoppen aan het rammen en pookjes alle kanten op te drukken en dan valt ie weg.....

iemand tips? Behalve niet de controller twisten ;)
Waar ik soms wel eens last van heb is dat de controller soms uitvalt als je de batterijen niet diep genoeg in het losse klepje hebt geduwd. Blijkbaar maken ze dan maar nauwelijks contact en valt hij uit zodra je wat druk uitoefent op de controller. Gewoon batterijen naar beneden duwen tot ze echt niet verder kunnen (soms klemt het een beetje).

Verder OT: Ben van het weekend begonnen met PoP: The Forgotten Sands. Wat een heerlijk leuke game zeg! Retesimpel, maar juist daardoor uitermate geschikt om 'even tussendoor' te spelen. Mooie levels, soms wel wat herhalend, maar de opbouw is leuk genoeg en de afwisseling tussen vechten, rennen en klimmen is best aardig. Mooie opwarmer voor Assassins Creed Brotherhood 8)

[ Voor 14% gewijzigd door EcoR op 16-11-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heeft er iemand nog een Xbox live 1month free voor mij :P ? Want om er nu 8euro voor te gaan betalen... Mijn abbo is verlopen en over een tijdje gaat mijn Xbox weg. Dus wil ik geen nieuw jaar abbo kopen. :P

DM mij als je wilt helpen! (ik heb een 48uur xbox live te ruil als iemand die wilt :P ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Stalllone schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:22:
Heeft er iemand nog een Xbox live 1month free voor mij :P ? Want om er nu 8euro voor te gaan betalen... Mijn abbo is verlopen en over een tijdje gaat mijn Xbox weg. Dus wil ik geen nieuw jaar abbo kopen. :P

DM mij als je wilt helpen! (ik heb een 48uur xbox live te ruil als iemand die wilt :P ).
Maak je toch even een nieuw account aan voor die maand waarbij je gratis 1 maand Gold krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rrr, word al de hele avond van Live afgeknikkerd met random disconnects. Ook een maatje in België met hetzelfde probleem. Lekker als je op die manier wedstrijden verliest met Fifa :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

ja hier precies hetzelfde. alle Microsoft gerelateerde diensten vallen random weg en zijn dan niet meer te bereiken. denk aan MSN, hotmail.com, xbox.com en xboxlive :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Exorcist schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:48:
Rrr, word al de hele avond van Live afgeknikkerd met random disconnects. Ook een maatje in België met hetzelfde probleem. Lekker als je op die manier wedstrijden verliest met Fifa :(
Ik heb het sinds een paar dagen. Mijn vriendin heeft haar Xbox meegenomen en zit ook te gamen (silver) en we worden continu van Live gegooid, gemiddeld elke 20 minuten. Ik dacht dat het kwam vanwege twee Xboxen achter 1 ip maar dat moet toch geen probleem zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 13:24

Melkaz

Melkazar

Can't connect to Xbox LIVE afgelopen uren hier. ben zo te zien niet de enige.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:19
Melkaz schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:30:
Can't connect to Xbox LIVE afgelopen uren hier. ben zo te zien niet de enige.
Same here :'( . Krijg constant de melding dat mijn MTU te laag is, terwijl deze toch op 1500 is ingesteld (Xbox Live heeft minimaal 1394 nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Kan dat niet komen door de KPN storing ?

Op Xbox.com geen meldingen:
http://support.xbox.com/e...ive/xbox-live-status.aspx

Ook op twitteraccount van Majoor Nelson niks..

Inmiddels in het Xbox forum wel diverse meldingen:
http://forums.xbox.com/35024270/ShowPost.aspx
http://forums.xbox.com/35027294/ShowPost.aspx

Aan de andere kant zou je verwachten dat het storm zou lopen op die forums als het bij veel spelers voorkomt ( o.a. buiten NL).

[ Voor 37% gewijzigd door Yippie op 16-11-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zou kunnen, ik heb Telfort en dat is geloof ik ook onderdeel van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

kan niet. heb XMS en die heeft (zover ik weet) niks te maken met kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

gisteren was er een glasvezel kapoet... niet alleen KPN/Telfort hebben/hadden hier last van... status wordt op deze site bijgehouden: http://storingsoverzicht.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bij mij kan dat ook het probleem niet (geweest?) zijn, Ziggo. Gast in België met Dommel, dus lijkt me allemaal provider onafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien de snelheid van de posts in het BO topic, ook even in dit 360 topic.

Phusebox. Je hebt teveel vrienden :+ We hebben gisteren samen een paar potjes gespeeld in BO, Samen met Burning Metal. Ik was VAS taijyn. We hadden volgens mij alles gewonnen? :)

Wilde je dus adden, maar je friendslist zat vol.

Jij speelde ook vooral met de silencer zag ik, maar zag niet precies welk wapen je gebruikte. Silencer vind ik op dit moment ook ideaal. Samen met Ghost. De mini-map wordt daarmee lekker onbetrouwbaar voor de tegenstanders :) (helaas gebruiken zij ook Ghost en Silencers, dus ook voor ons.... :z )

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

ik zat 1 rondje met je mee Taijyn (welliswaar in de tegenpartij...) schoot je 2x neer in een sneeuwveld waar ik je idd al niet op radar zag verschijnen... misschien ook die perk en attachement maar even aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 13:54

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

ik heb op eens probleem

mijn xbox zegt dat mijn MTU to low is dit had nooit voor ging werken was alles goed en nu niet meer

had hem even aan gang weer en bij potje COD BO was het weer over en krijg hem niet meer aan gang met Xbox live

ik heb linksys WRT 160n V3

mijn MTU is 1500 en staat op auto

zag net op insidegamer forum dat nog 2 ander zelfde probleem hebben nu sinds ginster rond zelfde tijd als ik

[ Voor 5% gewijzigd door Motaro op 17-11-2010 12:53 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

Bij mij heeft zich hetzelfde probleem sinds gister ook voorgedaan. Kan nu nog steeds niet connecten met xbox live. Ik maak gebruik van ziggo, dus het zal niet aan kpn liggen. Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben.

Wegens gebrek aan xbox live maar aan de single player begonnen van black ops. Na een kwartier maar mee gestopt. Niet echt veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Combat training doen en dan lekker alles proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdag schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:10:
Combat training doen en dan lekker alles proberen :)
Voor combat training moet je verbinding hebben met xbox live dus dat is ook geen optie :P

Ik kan trouwens ook niet op de site van xbox komen. Dus ik ga er van uit dat er problemen zijn met de xbox servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Ik durf het bijna niet te vragen maar kan ik de zwarte 250GB HDD op mijn witte xbox pro (dacht ik, in ieder geval een falcon) installeren :$

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 326505 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:19:
[...]

Voor combat training moet je verbinding hebben met xbox live dus dat is ook geen optie :P

Ik kan trouwens ook niet op de site van xbox komen. Dus ik ga er van uit dat er problemen zijn met de xbox servers.
Ohw :P

Stomme ikke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graavaa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:25
Ik heb er ook last van. Heb Xbox support gebeld en die zeiden dat het probleem bij Ziggo lag. Dus Ziggo gebeld en die zeggen dat hun er niets aan kunnen doen omdat het probleem bij Xbox ligt. Maar Ziggo gaat Xbox bellen omdat ze al meerdere meldingen hebben gehad. Hopelijk is het snel opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

Anoniem: 326505 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:19:
[...]

xboxlive is gewoon bereikbaar, ws ligt het aan je provider. Gisteren door de kabel(glasvezel)breuk langs de A2 hebben veel providers verkeer moeten omleiden over andere paden, wellicht dat de MTU size daarbij is aangepast. Dit moet (nu het opgelost is) natuurlijk wel hersteld worden. Kan zijn dat meerdere providers dit hebben gedaan. Hier (UPC) geen last en alles bereikbaar, Ziggo had gister door 'KPN' issue ook problemen, wellicht is het nu voor Ziggo nog een issue, KPN zegt modem reset en het zou ok moeten zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graavaa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:25
Ik ben weer online op Xbox Live, misschien dat het nu verholpen is?
CoD Black Ops time! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DigiGizmo schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:43:
[...]

xboxlive is gewoon bereikbaar, ws ligt het aan je provider. Gisteren door de kabel(glasvezel)breuk langs de A2 hebben veel providers verkeer moeten omleiden over andere paden, wellicht dat de MTU size daarbij is aangepast. Dit moet (nu het opgelost is) natuurlijk wel hersteld worden. Kan zijn dat meerdere providers dit hebben gedaan. Hier (UPC) geen last en alles bereikbaar, Ziggo had gister door 'KPN' issue ook problemen, wellicht is het nu voor Ziggo nog een issue, KPN zegt modem reset en het zou ok moeten zijn.......
Modem reset heb ik al gedaan en heeft tot nu toe niet gewerkt. Maar ik vind het vooral vreemd dat alles van internet het doet behalve xbox live en de site van xbox.

Als ik nu xbox.com bezoek krijg ik dit in beeld:

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Dit zegt mij allemaal vrij weinig (zeg maar gerust niets). Dus mocht iemand enig idee hebben dan hoor ik het graag.

Edit: Xbox live is weer up en running. Echter krijg ik bij xbox.com nog steeds de runtime error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Anoniem: 326505 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:48:
[...]

Modem reset heb ik al gedaan en heeft tot nu toe niet gewerkt. Maar ik vind het vooral vreemd dat alles van internet het doet behalve xbox live en de site van xbox.

Als ik nu xbox.com bezoek krijg ik dit in beeld:

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Dit zegt mij allemaal vrij weinig (zeg maar gerust niets). Dus mocht iemand enig idee hebben dan hoor ik het graag.

Edit: Xbox live is weer up en running. Echter krijg ik bij xbox.com nog steeds de runtime error.
Ik ook met de .com, met deze niet: http://www.xbox.com/nl-NL

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-06 22:14
Die error op xbox.com krijg je doordat er geen www voor staat....typ maar eens www.xbox.com in, dan wordt je netjes doorgestuurd naar de Nederlandse xbox-site. Dat was ook al zo voor het geneuzel met MTU en de connectieproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
dat is onzin, ook xbox.com moet gewoon werken, wordt omgezet naar http://www.xbox.com/nl-NL/

Zie ook de nslookup resultaten van zowel xbox.com als www.xbox.com

Name: xbox.com
Address: 65.55.42.140

Name: www.xbox.com.nsatc.net
Aliases: www.xbox.com

[ Voor 54% gewijzigd door Yippie op 17-11-2010 23:52 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Als http://xbox.com ingeef in mijn browser krijg ik dezelfde foutmelding.
Gebruik ik http://www.xbox.com dan word ik netjes doorverwezen naar http://www.xbox.com/nl-NL.

Ik heb Ziggo en gebruik de OpenDNS servers en ik denk dat het hier wel eens aan kan liggen.

Bovenstaande is dus onzin van mij. ;)
Internet Explorer stuurt mij met het ingeven van http://xbox.com netjes door naar http://www.xbox.com/nl-NL.
Het ligt bij mij dus aan Firefox.

[ Voor 30% gewijzigd door sjaool op 18-11-2010 01:38 ]

"When you grow up your heart dies"

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-06 22:14
Yippie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:45:
dat is onzin, ook xbox.com moet gewoon werken, wordt omgezet naar http://www.xbox.com/nl-NL/

Zie ook de nslookup resultaten van zowel xbox.com als www.xbox.com

Name: xbox.com

Name: www.xbox.com.nsatc.net
Aliases: www.xbox.com
Kan wel onzin zijn, maar het gebeurt wel gewoon...sommige browsers (zoals ook bv. Chrome) plaatsen blijkbaar zelf www voor het adres, waardoor het wel goed gaat. Als je plain naar http://xbox.com gaat het niet goed in bv. Firefox (en een oude IE, de nieuwe IE heb ik hier niet staan). Zelfde error krijg je overigen ook op www.xbox.com.nsatc.net (Chrome geeft dan een error van 'veel omleidingen').
Het alias kan dan wel kloppen volgens de whois, maar dat wil niet zeggen dat het intern op de server niet verkeerd doorgezet wordt...
Anyways, ik ga hier niet de serverinrichting van MS lopen verdedigen, ik wilde alleen maar opmerken dat de genoemde foutmelding losstaat van de connectieproblemen met Xbox live.

• SaphuA
  • Laatst online: 06-05 16:40
.

[ Voor 103% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:30 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
SaphuA schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:42:
Ik heb al een tijdje een xbox 360 met mijn vriendin en nu gaat mijn broertje er waarschijnlijk ook een nemen. Nou heb ik verschillende games gedownload met mijn live account en ik vroeg mij af of er een (legale) mogelijkheid om deze games over te plaatsen naar de xbox 360 van mijn broertje? Desnoods door ze van de oude xbox 360 af te gooien.
Via de DRM pagina op xbox.com de rechten overzetten naar de xbox van je broertje. Ze daar opnieuw downloaden met jouw account, en dan zou je broertje ze onder zijn account moeten kunnen spelen. Jij bent ze dan echter op jouw xbox kwijt geloof ik. Al zou je ze wellicht nog kunnen spelen als je verbinding hebt met xbox live, omdat ie dan kan valideren dat jij ze gekocht hebt.

Note: heb dit nooit zelf geprobeerd, maar volgens mij zou bovenstaande moeten kunnen werken.

Xbox

• Razor90
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb een Xbox360 Elite. Maar de laaste tijd doet hij een beetje raar. Als ik een neiuw spel wil spelen, bv COD Black Ops, dan laad hij het spel niet meer. Ik krijg dan de fout om de disk schoon te maken. Zelfs het installeren van de game op de HD werkt niet :'( Dit doet hij ook met Fable 3, Halo Reach en MOH. Deze kon ik nog wel installeren, maar pas na vele keren proberen. De oude spellen werken nog wel. Heeft iemand ook dit probeleem???

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Klinkt als voortekenen van een RRoD...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

crap :/ moet ik misschien toch aan de kinect :(
http://kotaku.com/5693953...at-kinects-panzer-dragoon

Eindelijk vervolg op Panzer Dragoon, is het een kinect titel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Volgens vroegere berichten zou hij ook met de gewone controller speelbaar zijn (ongeveer dezelfde controls als Child of Eden voor zowel klassiek als kinect) dus nog geen reden voor paniek :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

(jarig!)
Zijn er nog meer mensen die als ze Black Ops starten problemen hebben met connecten? Wordt vaak uit xbox live gegooid, daarna insignen en het lukt weer.....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ja, ik. Heb het de laatste week en weet niet precies of het ligt aan BO of aan de Xbox zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Slasher schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:48:
Zijn er nog meer mensen die als ze Black Ops starten problemen hebben met connecten? Wordt vaak uit xbox live gegooid, daarna insignen en het lukt weer.....
Volgens mij is het deze hele week al schering en inslag, maar niet alleen met CoD. FIFA is ook problematisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

(jarig!)
CoD: BO is zeker een te grote belasting voor de servers.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Slasher schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:59:
CoD: BO is zeker een te grote belasting voor de servers.
Niet alleen de Live servers hadden problemen, ook die van Messenger, Hotmail en andere MS zaken. Naar mijn weten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb gisteren blackops gespeeld en ik had nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-06 21:22
Hoi, kort vraagje omdat het zo ver ik kan zien niet op internet staat: zit er een HDMI-kabel in de doos als je nu een nieuwe Xbox koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
nee, alleen een composiet kabel. Geen kabel dus waarmee je HD op je tv kan krijgen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Microsoft heeft de HDMI kabel weggelaten omdat deze heel weinig kost.
De composietkabel is wat dat betreft een heel ander verhaal.

Microsoft had van mij de composietkabel weg mogen laten dan had de prijs van de Xbox 360 nog lager kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

sjaool schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:25:
Microsoft heeft de HDMI kabel weggelaten omdat deze heel weinig kost.
De composietkabel is wat dat betreft een heel ander verhaal.

Microsoft had van mij de composietkabel weg mogen laten dan had de prijs van de Xbox 360 nog lager kunnen zijn.
euh.... 8)7

De consolefabrikanten leveren een composietkabel is omdat dat de kabel is die op zowat iedere televisie werkt, zelfs jouw 20 jaar oude beeldbuis. Ze kunnen moeilijk voor iedereen zowel composiet als vga als component als hdmi meegeven, DAT zou een dure grap zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hmmm...ik ben blijkbaar op een bugje gestoten in Pacman DX, die vorige week gereleased werd. Sinds recent krijg ik out of the blue verschillende messages van vreemden die me beschuldigen van cheaten. Nu gebeurt dit wel meer wanneer ik online speel, maar heb al weken niet meer online gespeeld aangezien ik volop met xbla singpleplayer games bezig ben.
Toch maar eens gekeken welke spellen we gemeen hadden en dat bleek Pacman DX te zijn. Even de leaderboards geraadpleegd en wie blijkt er wereldwijd op nummer 1 te staan bij time trial (short)?:
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/pacman_ranking.jpg

Juist ja, en ik heb geen idee hoe dit gebeurd is 8)7. De scores onder me zijn ook totaal niet realistisch trouwens, dus ik was niet de enige. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik bedoel dus dat ik geen enkele kabel meegeleverd hoef te hebben, maar ja ik ben niet iedereen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 15:31
Weet iemand of het nog mogelijk is om connect360 te gebruiken om je mac met de xbox te verbinden met de nieuwe dashboard? Ik probeer het nu met de laatste vetsie, 3.43, maar hij ziet geen xbox and visa versa... doe ik iets fout of werkt het gewoonweg niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SKILZZZZ 8)

en zelfs ook gewoon 0 sec ipv 1 of 9 ofzo :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

geef nou maar toe dat je cheat, 0 seconden kan toch niemand 8) :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Heb de OP redelijk aandachtig gelezen en ben tevens op Xboxic Wiki wezen speuren maar kon, althans imho, zo 1 2 3 niets terugvinden vandaar mijn vraag.
Ik heeb voor de kids een XBox 360 besteld via de pricewatch (bij Pixmania issie slechts EUR 151,=).
Nu las ik in de OP dat er een en ander opgezet/geconfigged moet worden als je een Samsung HD ready TV hebt. Bij de set van Pixmania zit standaard volgens de site een AV kabel. Genereert deze het beste beeld op bovengenoemde TV of moet ik een andere kabel aanschaffen? En wat behelst precies de optimale instelling op de XBox?
Zit helaas op mn werk dus Google brengt me wel een eind maar de proxy staat niet toe dat ik op Games sites browse. :(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Boeboe schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:19:
Hmmm...ik ben blijkbaar op een bugje gestoten in Pacman DX, die vorige week gereleased werd. Sinds recent krijg ik out of the blue verschillende messages van vreemden die me beschuldigen van cheaten. Nu gebeurt dit wel meer wanneer ik online speel, maar heb al weken niet meer online gespeeld aangezien ik volop met xbla singpleplayer games bezig ben.
Toch maar eens gekeken welke spellen we gemeen hadden en dat bleek Pacman DX te zijn. Even de leaderboards geraadpleegd en wie blijkt er wereldwijd op nummer 1 te staan bij time trial (short)?:
[afbeelding]

Juist ja, en ik heb geen idee hoe dit gebeurd is 8)7. De scores onder me zijn ook totaal niet realistisch trouwens, dus ik was niet de enige. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt :|
Ik vind 1 seconde anders ook best rap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

RaDKiLL schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:52:
Heb de OP redelijk aandachtig gelezen en ben tevens op Xboxic Wiki wezen speuren maar kon, althans imho, zo 1 2 3 niets terugvinden vandaar mijn vraag.
Ik heeb voor de kids een XBox 360 besteld via de pricewatch (bij Pixmania issie slechts EUR 151,=).
Nu las ik in de OP dat er een en ander opgezet/geconfigged moet worden als je een Samsung HD ready TV hebt. Bij de set van Pixmania zit standaard volgens de site een AV kabel. Genereert deze het beste beeld op bovengenoemde TV of moet ik een andere kabel aanschaffen? En wat behelst precies de optimale instelling op de XBox?
Zit helaas op mn werk dus Google brengt me wel een eind maar de proxy staat niet toe dat ik op Games sites browse. :(
je krijgt er een component kabel bij, het verschil met HDMI is minimaal, enjoy zou ik zeggen en als je die dikke kabel kwijt wil koop je gewoon bij de Action een HDMI kabeltje voor 3,99 en dat werkt ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
DigiGizmo schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:13:
[...]

je krijgt er een component kabel bij, het verschil met HDMI is minimaal, enjoy zou ik zeggen en als je die dikke kabel kwijt wil koop je gewoon bij de Action een HDMI kabeltje voor 3,99 en dat werkt ook prima ;)
De standaard AV-kabel is een composiet (rood-wit-geel) kabel en geen component-kabel!
Composiet is de "slechtste" kabel die je kunt gebruiken: geschikt voor een oude beeldbuis, maar niet echt voor een HD(ready)-tv.

[ Voor 13% gewijzigd door MartijnS72 op 22-11-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

MartijnS72 schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:16:
[...]

De standaard AV-kabel is een composiet (rood-wit-geel) kabel en geen component-kabel!
Composiet is de "slechtste" kabel die je kunt gebruiken: geschikt voor een oude beeldbuis, maar niet echt voor een HD(ready)-tv.
ik onthou niet echt meer welke kabel nou ook alweer wat is, eerst maar koffie. iig de standaard bijgeleverde kabel moet goed genoeg zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Als je hier wat meer had gekeken op tweakers had je hem niet bij pixmania besteld.
Verder kun je idd gewoon een goedkope HDMI-kabel aanschaffen bij Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 10:57
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Xbox 360 250GB met Kinect. Tof ding, best leuk die Kinect spelletjes ook :D.

Nu vroeg ik me af wat echte aanraders zijn qua Xbox 360 exclusive games, hou erg van action adventures en racing. Heb natuurlijk Forza3 al op mijn lijstje staan. Heb al een PS3 dus vandaar de vraag naar exclusives :). Arcade games ben ik ook benieuwd naar (heb al Pacman en Super Meat Boy op het lijstje ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DigiGizmo schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:41:
[...]

ik onthou niet echt meer welke kabel nou ook alweer wat is, eerst maar koffie. iig de standaard bijgeleverde kabel moet goed genoeg zijn ;)
Issie absoluut niet geloof me :P .

Als je een HD TV hebt kan je het beste gewoon een HDMI of Component kabel halen. Eventueel de VGA kabel als je geen van de anderen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
maartend schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:45:
[...]

Als je hier wat meer had gekeken op tweakers had je hem niet bij pixmania besteld.
Verder kun je idd gewoon een goedkope HDMI-kabel aanschaffen bij Action.
En de HDMI kabel van Action gaat snel kapot, veel mensen waaronder ik vinden hem snel kapot gaan, na een half jaar was mijn HDMI kabel kapot, ik heb nu al 2jaar lang een kabeltje van 10 euro en werkt nog perfect :)
Pagina: 1 ... 4 ... 64 Laatste