Ik had geen idee dat ze het gingen updaten, waar is dat aangekondigd?PWM schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:05:
[...]
Kidding, right?
[...]
Tsja, om nou je serverpark aan te passen voor 4 uur topdrukte in het jaar is ook wat overdrevenVandaag heeft iedereen die update gewoon binnen, en als hij het niet doet, kan je wel gewoon spelen.
Daar heeft Microsoft vast wel rekening mee gehouden.Plakjekaas schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:50:
Verstandig om te updaten als je een Arcade met 512MB geheugen hebt? Heb ik dan genoeg ruimte over voor de save games?
"When you grow up your heart dies"
In het Welcome Channel op je Xbox. Op het Inside Xbox channel, op je Xbox. Op www.xbox.com. Meerdere berichten op Tweakers.net en alle gamefora, via het dashboard beta programma wat op alle sites en hier is gepost. Alle nieuwssites die iets met gaming doen. De filmpjes in dit topic..... It was everywhereGame Error schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:09:
[...]
Ik had geen idee dat ze het gingen updaten, waar is dat aangekondigd?
Vandaag ook maar Assassins Creed 3 in de pre-order gezet. Krijg hem voor de sinterklaasviering, dus kost mij niks
Komen wel een hoop spellen uit die ik graag wil hebben. TDU 2, GOW 3 moet ik nog keer pre-orderen. Fable 3, Halo reach, RDR Undead Nightmare en AC:3 heb ik al\zijn onderweg.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Bij mij loopt de updatebalk vol tot 80% en dan klapt ie eruit. Thuis is er toevallig gisteren wel het een en ander veranderd wat betreft de internet instellingen maar ik hoop dat het daar niet aan ligt. Morgen nog maar eens proberen, kan ik vanavond rustig leren voor mijn tentamen morgen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
probleem ligt bij microsoft. véél mensen hebben hier last van.NeoMe schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:43:
Bij mij loopt de updatebalk vol tot 80% en dan klapt ie eruit. Thuis is er toevallig gisteren wel het een en ander veranderd wat betreft de internet instellingen maar ik hoop dat het daar niet aan ligt. Morgen nog maar eens proberen, kan ik vanavond rustig leren voor mijn tentamen morgen.
Super Meat Boy blijft geniaal
. Er zitten niet alleen tientallen verwijzigen in naar andere (retro|indy) games maar ook aardig wat internet memes. Deze achievement heb ik zonet unlocked:

En dit is het laadscherm van de downloadbare levels

En dit is het laadscherm van de downloadbare levels

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wat een klote zooi updates kan ik alleen weigeren en niet installeren
Kan ook geen Mass effect 2 doen omdat ie geen verbinding maakt met de Mass effect 2 servers mooi klote dit.
Forza 3 wil wel als maar kan dus geen update installeren dus blijft ik offline handig dit
Forza 3 wil wel als maar kan dus geen update installeren dus blijft ik offline handig dit
Ik had inderdaad ook vrij veel problemen met het installeren van de update maar uit eindelijk is het gewoon gelukt. Merk wel dat sommige dingen nog niet helemaal goed werken en laden van dingen uit marketplace duurt erg lang maar goed dat is morgen wel weer over of overmorgen. Ik vind het er verder wel gelikt uit zien.
Ja, ik ben er nu ook door gekomen. Dacht even dat het aan de nieuwe internetinstellingen lag, maar hij is nu daadwerkelijk bezig met updaten. Kan ik volgende week met een gerust had aan Black Ops beginnen, damn wat kijk ik uit naar die game zeg!
Ziet er allemaal wat beter uit, vooral die welkomstfilm en die blonde gele chick in het gele jurkje
Ziet er allemaal wat beter uit, vooral die welkomstfilm en die blonde gele chick in het gele jurkje
[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 01-11-2010 22:38 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Argh!! hier 2 uur bezig geweest om de update te downloaden echt vervelend moest hem nog downloaden ook vorige 360 was kapot gegaan en heb de nieuwe nog niet gesynchroniseert met mijn account
Dus al mijn downloadable content werkt niet zolang ik niet ingelogt ben op live en laat ik net 3 dagen geleden weer is fallout 3 uit de kast gepakt hebben met alle 5 expansion packs.
erg vervelend dus.
Maar goed hij staat er uiteindelijk op vind tot nu toe de een stap achteruit gegaan kon eerste gewoon klikken op new content en dan makkelijk het rijtje afgaan demo's -) add-ons -) video's en meteen weer weg nu moet ik ze weer appart opvragen (of ik heb het gewoon nog niet gevonden)
Voor de rest weinig verandering waarvan ik zeg YES ik kan echt niet meer zonder grafisch iets verandert maar vond de vorige prima (vond ik met de vorige dashboard update ook al) kleuren zijn me alleen iets te fel geworden als je op de xbox home knop drukt is het net iets te wit morgen maar kijken wat ik er aan kan doen.
Dus al mijn downloadable content werkt niet zolang ik niet ingelogt ben op live en laat ik net 3 dagen geleden weer is fallout 3 uit de kast gepakt hebben met alle 5 expansion packs.
erg vervelend dus.
Maar goed hij staat er uiteindelijk op vind tot nu toe de een stap achteruit gegaan kon eerste gewoon klikken op new content en dan makkelijk het rijtje afgaan demo's -) add-ons -) video's en meteen weer weg nu moet ik ze weer appart opvragen (of ik heb het gewoon nog niet gevonden)
Voor de rest weinig verandering waarvan ik zeg YES ik kan echt niet meer zonder grafisch iets verandert maar vond de vorige prima (vond ik met de vorige dashboard update ook al) kleuren zijn me alleen iets te fel geworden als je op de xbox home knop drukt is het net iets te wit morgen maar kijken wat ik er aan kan doen.
Anoniem: 33436
Bij de vorige dash update werd m'n memory-card voor meer dan de helft gevuld. Maar bij mijn arcade zat destijds ook maar een 256mb kaartje, dus met 512 zou het makkelijk moeten kunnen, afhankelijk natuurlijk in hoeverre die nu gevuld is.sjaool schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:15:
[...]
Daar heeft Microsoft vast wel rekening mee gehouden.
En anders heb je een goede reden om een hard disk te kopen, ook fijn om demo's te kunnen spelen en meer ruimte te hebben. Al is het tegenwoordig niet zo'n issue meer nu je ook gewoon usb-sticks kunt gebruiken voor savegames.
Dashboard update ging hier erg snel. Vind het er wel oké uitzien, maar vond de vorige ook erg mooi. Inderdaad is het wit soms net wat te fel. En de ouderdom van m'n TV valt ineens meer op (kleurvlekken beter zichtbaar
Xbox deed het gisteravond gelukkig weer, dus ook dashboard maar geupdate. Kostte me een paar pogingen, maar toen ik het uiteindelijk opgegeven had, en maar wilde gaan gamen installeerde ie ineens toch. Heb nog niet in detail naar het dashboard gekeken, maar vond het niet zo'n spannende aanpassing. Menu is platgeslagen, en lijkt wat constanter qua snelheid. Verder her er der wat dingetjes verschoven, maar allemaal nog niks spannends. Enige wat opviel was toen ik Zune opende hij wilde gaan updaten, maar dat niet leek te kunnen. Wellicht vanwege drukte van de server, no big deal iig.
En dat het zo wit zou zijn, geen last van. Heb gewoon dezelfde achtergrond als voorheen (standaard: night), en dat ziet er prima uit
En dat het zo wit zou zijn, geen last van. Heb gewoon dezelfde achtergrond als voorheen (standaard: night), en dat ziet er prima uit
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
update ziet er leuk uit, echter heb ik sinds de update problemen met downloaden van demo's en game updates!
erg irritant, gisteravond naar 5x opgegeven om de nfs:hp demo te downloaden
erg irritant, gisteravond naar 5x opgegeven om de nfs:hp demo te downloaden
zal vast komen omdat het gisteren mega druk was op live met updaters....
Ik heb hem afgelopen weekend ook gekocht, in het laatste uur van de actie (buy 2400 , get 800 back). Daardoor nog mooi een extra game gratis kunnen uitkiezen. Demo heeft me overtuigd, heerlijk moeilijk.Boeboe schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:30:
Super Meat Boy blijft geniaal. Er zitten niet alleen tientallen verwijzigen in naar andere (retro|indy) games maar ook aardig wat internet memes. Deze achievement heb ik zonet unlocked:
Alleen mijn backlog is oneindig lang nu dus ben benieuwd wanneer ik hem kan spelen
hmm vannacht toch nog een keer gelukt, maar vindt het een beetje Fel dat groen/wit aan de ogen bij je menus
Had van mij wel wat minder uitbundig gemogen, of ook themable
Had van mij wel wat minder uitbundig gemogen, of ook themable
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Nou, gisteren die update gedraaid en ik ben het met BM eens dat het er uit ziet alsof er een man met een hele grote hamer is langsgekomen. Ik vond het "organische" eigenlijk wel prettig.
De friends lijst dat de middelste naar voren springt maakte me eigenlijk een beetje zeeziek, geen idee waarom maar ik kon er niet meteen op focussen.
Verder vind ik al het witte een beetje vreemd aangezien de nieuwe Xboxen zwart of matzwart zijn. Het ziet er een beetje koeltjes uit allemaal.
En nog steeds geen optie voor transparantie
De friends lijst dat de middelste naar voren springt maakte me eigenlijk een beetje zeeziek, geen idee waarom maar ik kon er niet meteen op focussen.
Verder vind ik al het witte een beetje vreemd aangezien de nieuwe Xboxen zwart of matzwart zijn. Het ziet er een beetje koeltjes uit allemaal.
En nog steeds geen optie voor transparantie
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nieuwe dashboard is mij te wit 
Hoop echt snel dat we in NL ook indie games krijgen, geen zin om 2 accounts te moeten gaan gebruiken.
Misschien wordt mijn volgende 360 wel een JPN import, maar even kijken of ik mijn huidige kwijt kan aan een collega.

Hoop echt snel dat we in NL ook indie games krijgen, geen zin om 2 accounts te moeten gaan gebruiken.
Misschien wordt mijn volgende 360 wel een JPN import, maar even kijken of ik mijn huidige kwijt kan aan een collega.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zijn er hier nog mensen die na de update last hebben van problemen met het geluid? Sinds de update valt mijn geluid regelmatig eventjes weg
Was het niet goedkoper geweest om er een vanuit de UK te laten verzenden? http://www.game.co.uk/Con...Edition-Console/~r350696/JanRispens schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:40:
Zaterdag een Reach Limited Edition console binnengekregen. Via Amazon.de besteld voor € 345, viel me best mee. Was één van de laatste, nu alleen via andere kanalen voor 400+ te krijgen. Wat een mooie console zeg, veel stiller ook dan de oude. Leuk design en nu ook een vlammetje boven mijn hoofd hangen in Reach
Vriendin heeft nu ook een gold account, zit eigenlijk te wachten op het familie aanbod zodat mijn gekochte games ook op haar profiel werken. Is nu een beetje raar allemaal, niet echt klantvriendelijk...
Als er nog iemand een (oude) 360 inclusief Reach wil heb ik nog één in de aanbieding
Wow, Super Meat Boy is nog gaver dan de demo deed vermoeden.
Level design is echt heel goed gedaan, en game design ook:
Je hebt een level die kan je halen en dan ga je naar de volgende level (business as usual). Echter, haal je hem binnen een bepaalde tijd dan krijg je een A+ rating en dan unlock je de Dark World variant. Dit is een heel ander level wat nog veel moeilijker is. Daarnaast heb je in veel levels een Bandage en Warpzone die op de meeste onmogelijke plekken zitten. Bandages kan je verzamelen om nieuwe characters te unlocken (met eigen abilities) en Warpzones unlocken nieuwe levels die weer compleet uniek zijn (andere 'game-rules').
Blijkbaar komt men op die manier op 350(!) levels...
Het spel zit vol met kleine details en vol met verwijzingen naar andere games. Aanrader om in elk geval even te proberen dus!
Level design is echt heel goed gedaan, en game design ook:
Je hebt een level die kan je halen en dan ga je naar de volgende level (business as usual). Echter, haal je hem binnen een bepaalde tijd dan krijg je een A+ rating en dan unlock je de Dark World variant. Dit is een heel ander level wat nog veel moeilijker is. Daarnaast heb je in veel levels een Bandage en Warpzone die op de meeste onmogelijke plekken zitten. Bandages kan je verzamelen om nieuwe characters te unlocken (met eigen abilities) en Warpzones unlocken nieuwe levels die weer compleet uniek zijn (andere 'game-rules').
Blijkbaar komt men op die manier op 350(!) levels...
Het spel zit vol met kleine details en vol met verwijzingen naar andere games. Aanrader om in elk geval even te proberen dus!
Game.co.uk zendt volgens mij geen pakketten van boven de 1kg naar het buitenland. En in Duitsland heb je ook nog dezelfde elektriciteit stekkers.Schweino schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:07:
[...]
Was het niet goedkoper geweest om er een vanuit de UK te laten verzenden? http://www.game.co.uk/Con...Edition-Console/~r350696/
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Delivery options:Schweino schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:07:
[...]
Was het niet goedkoper geweest om er een vanuit de UK te laten verzenden? http://www.game.co.uk/Con...Edition-Console/~r350696/
Unfortunately we are unable to ship orders weighing over 1kg (e.g. most hardware) overseas - please either select UK delivery, or delete hardware from your basket to enable an overseas delivery.
Helaas dus...
So many games so little time...
borderlinx??DigiGizmo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:19:
[...]
Delivery options:
Unfortunately we are unable to ship orders weighing over 1kg (e.g. most hardware) overseas - please either select UK delivery, or delete hardware from your basket to enable an overseas delivery.
Helaas dus...
zijn ze bij microsoft nou complete Plasma haters geworden met die witte vierkanten?
laat je je dash voor een half uur staan dan heb je een ingebrand scherm
of mis ik hier iets en kan je dat wit vervangen?
laat je je dash voor een half uur staan dan heb je een ingebrand scherm
Bears and Bulls
Zet je de screensaver toch aan?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waarom laat je je dash een half uur staan zo interessant is dat scherm nou ook weer nietmindcre8r schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:33:
zijn ze bij microsoft nou complete Plasma haters geworden met die witte vierkanten?
laat je je dash voor een half uur staan dan heb je een ingebrand schermof mis ik hier iets en kan je dat wit vervangen?
Maar zoals ik al eerder zei inderdaad, dat wit is verschrikkelijk

Zag het ja. Gamestation verstuurt 'em wel naar NL (2,95 UKP verzendkosten). Heb er net een besteld.DigiGizmo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:19:
[...]
Delivery options:
Helaas dus...
http://www.gamestation.co...Edition-Console/~r421720/
Die UK stekker is voor een paar euro te vervangen door een EU stekker.

[ Voor 9% gewijzigd door Schweino op 03-11-2010 16:22 ]
Mijn Xbox geeft sinds gisteravond de welbekende ROD, maar ik heb me rotgezocht naar de bon, maar ik kan hem nergens meer vinden, ik heb hem ongeveer anderhalf jaar geleden bij de MM gekocht.
Ik kan op mijn bankafschrift de transactie wel vinden, maar er staat geen omschrijving bij, alleen de prijs.
Kom ik nu nog in aanmerking voor garantie?
Ik kan op mijn bankafschrift de transactie wel vinden, maar er staat geen omschrijving bij, alleen de prijs.
Tuurlijk kan dat, wat is je console ID? Staat bij system information bij system settings of achterop je xboxDanielson schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:58:
Mijn Xbox geeft sinds gisteravond de welbekende ROD, maar ik heb me rotgezocht naar de bon, maar ik kan hem nergens meer vinden, ik heb hem ongeveer anderhalf jaar geleden bij de MM gekocht.
Daar zou ik thuis even naar kijken, wat kan ik daar aan afleiden?Rockvee2 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:00:
[...]
Tuurlijk kan dat, wat is je console ID? Staat bij system information bij system settings of achterop je xbox
erm, wist niet dat die er was
Bears and Bulls
Dat verzenden was dus ook mijn probleem, Amazon UK en Play.com deden er niet aan. Gamestation was ik nog niet tegengekomen. De UK is iets goedkoper geloof ik, op welk bedrag in Euro's kom je nu dan?Schweino schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:33:
[...]
Zag het ja. Gamestation verstuurt 'em wel naar NL (2,95 UKP verzendkosten). Heb er net een besteld.
http://www.gamestation.co...Edition-Console/~r421720/
Die UK stekker is zo te vervangen.
Enige nadeel is dat ik nu een Duitse Reach heb, de stemmen zijn Duits. Voor de rest is alles Engels, inclusief ondertitels. Ben bang dat ik het niet kan wijzigen, helaas... Maar kan er nog net mee leven.
Wat betreft de update: Met een plasma is het wit inderdaad veel te wit. Geef mij dan maar een grijs vlak. En het is eigenlijk best wel lelijk geworden...
Iemand hier die Costume Quest heeft? Zo ja, is die het downloaden waard?
Volgens de Koningen vanden Schpellen wel ja: http://www.gamekings.tv/videos/review-costume-quest/Roshnak schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:10:
Iemand hier die Costume Quest heeft? Zo ja, is die het downloaden waard?
Ik zat er ook hevig aan te denken om 'm aan te schaffen na het spelen van de demo. Vermakelijk en leuke stijl.
290 euro inclusief verzenden is het via gamestation met de huidige wisselkoers.JanRispens schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:06:
[...]
Dat verzenden was dus ook mijn probleem, Amazon UK en Play.com deden er niet aan. Gamestation was ik nog niet tegengekomen. De UK is iets goedkoper geloof ik, op welk bedrag in Euro's kom je nu dan?
Ik heb gister hetzelfde probleem gekregen en heb de reparatie al aangemeld (en blijkbaar nét de UPS koerier gemist) via de support site. Daar vul je je gegevens in en je serienummer, aan de hand daarvan bepalen ze of je garantie op je Xbox hebt, komt geen bon aan te pasDanielson schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:58:
-knip-
Damn, dat is gewoon goedkoper dan een normale versie hier! Leuke deal!Schweino schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:23:
[...]
290 euro inclusief verzenden is het via gamestation met de huidige wisselkoers.
Is dat zo? Een normale 250 GB versie is toch 249 euro? Halo Reach krijg je er gratis bij met de geld terug actie en een extra controller is een tientje of 4?
Ik schakelde zojuist mijn Xbox 360 aan en kreeg meteen dat er een update beschikbaar was.
Dacht dat update voor het nieuwe dashboard pas morgen beschikbaar gesteld werd.
Het nieuwe dashboard ziet er strakker uit.
Vond het wel vreemd dat ik na de update eerst een introductie moest doorlopen hoe je moet navigeren door het dashboard. Maar dat is eigenlijk nog steeds hetzelfde.
Dacht dat update voor het nieuwe dashboard pas morgen beschikbaar gesteld werd.
edit:
correctie
Blijkbaar 1 november en lancering van kinect is morgencorrectie
Vond het wel vreemd dat ik na de update eerst een introductie moest doorlopen hoe je moet navigeren door het dashboard. Maar dat is eigenlijk nog steeds hetzelfde.
[ Voor 16% gewijzigd door LegacyCode op 03-11-2010 19:33 ]
Anoniem: 150535
Heb ook een plasma....inbranden na een half uurtje is al lang geen issue meer hoormindcre8r schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:33:
laat je je dash voor een half uur staan dan heb je een ingebrand schermof mis ik hier iets en kan je dat wit vervangen?
Helemaal naar rechts bladeren en dan kun je hem uitzetten, anders krijg je dat elke keer als je opstart. Ik schakel dat kanaal altijd uit, bah.LegacyCode schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:31:
Ik schakelde zojuist mijn Xbox 360 aan en kreeg meteen dat er een update beschikbaar was.
Dacht dat update voor het nieuwe dashboard pas morgen beschikbaar gesteld werd.edit:Blijkbaar 1 november en lancering van kinect is morgen
correctie
Tip: bij Bart Smit krijg je nu 10% korting op alle spelcomputers, dus ook op de xbox 360. Heb er net ook één gekocht voor 225 euro
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
+ nog een headset van 20 euroSchweino schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:16:
Is dat zo? Een normale 250 GB versie is toch 249 euro? Halo Reach krijg je er gratis bij met de geld terug actie en een extra controller is een tientje of 4?
Maar hij is gewoon veel mooier, is 't zeker waard. Vooral de controllers zien er erg cool uit. En je krijgt natuurlijk een legendary actie-code, waardoor je het vlammetje krijgt in Reach. Daar doe je 't voor ;-)
Nog een weekje en dan is Kinect er.
Ik ben heel benieuwd wat bol.com met mijn bestelling gaat doen want hij staat bij mij nog steeds in preorder voor €79,99.
Al met al vrees ik dat het niet veel bijzonders wordt en het in eerste instantie een gimmick à la 3D is.
Komt bij dat ik ook al geen groot fan ben de games die ze gaan releasen, het is allemaal veel te kinderlijk, net als de Wii, qua graphics en gameplay.
Ik ben heel benieuwd wat bol.com met mijn bestelling gaat doen want hij staat bij mij nog steeds in preorder voor €79,99.
Al met al vrees ik dat het niet veel bijzonders wordt en het in eerste instantie een gimmick à la 3D is.
Komt bij dat ik ook al geen groot fan ben de games die ze gaan releasen, het is allemaal veel te kinderlijk, net als de Wii, qua graphics en gameplay.
Super! Thx voor de tip, mijn Xbox is net door UPS opgehaaldDriveSand schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:26:
[...]
Ik heb gister hetzelfde probleem gekregen en heb de reparatie al aangemeld (en blijkbaar nét de UPS koerier gemist) via de support site. Daar vul je je gegevens in en je serienummer, aan de hand daarvan bepalen ze of je garantie op je Xbox hebt, komt geen bon aan te pas.
Pff ik doe iets verkeerd..
ik heb de media center op x360 werkend met die in windowsen ik kan zo prima muziek luisteren.. Alleen ik dacht dat ik hierdoor ook via music library muziek kon streamen, maar dan kan hij geen verbinding leggen..
Of moet dat weer via WMP ipv Windows Media Center..
Dit zodat ik die Windows media center app niet hoef op te starten op de xbox, en ik kan gamen met mn eigen muziek op de achtergrond
//edit
heb 't werkend, moet idd via WMP

En het resultaat:

Tis allemaal een beetje fucked dat MS de pagina wat betreft dit niet meer heeft geüpdatet sinds Windows XP
ik heb de media center op x360 werkend met die in windowsen ik kan zo prima muziek luisteren.. Alleen ik dacht dat ik hierdoor ook via music library muziek kon streamen, maar dan kan hij geen verbinding leggen..
Of moet dat weer via WMP ipv Windows Media Center..
Dit zodat ik die Windows media center app niet hoef op te starten op de xbox, en ik kan gamen met mn eigen muziek op de achtergrond
//edit
heb 't werkend, moet idd via WMP

En het resultaat:

Tis allemaal een beetje fucked dat MS de pagina wat betreft dit niet meer heeft geüpdatet sinds Windows XP
[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 04-11-2010 16:14 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Anoniem: 382139
Ik heb een vraagje betreffende mijn xbox360 arcade uit het jaar 0
dus zonder HDMI.
Kan ik mijn HDTV component kabels aansluiten op mijn HUMAX decoder om zodoende HD te gamen op mijn Sony Bravia.. Er zijn geen (rood, groen, blaauwe) tulpjes meer vrij op de Bravia. Daarom speel ik met het idee om het beeld via mij decoder te laten lopen.
Kan ik mijn HDTV component kabels aansluiten op mijn HUMAX decoder om zodoende HD te gamen op mijn Sony Bravia.. Er zijn geen (rood, groen, blaauwe) tulpjes meer vrij op de Bravia. Daarom speel ik met het idee om het beeld via mij decoder te laten lopen.
Ik heb even een vraagje, kan ik bijv. een 8 / 16 / 32gb usb stick kopen en deze laten fungeren als Xbox 360 Harddisk, ik heb nu een XBox 360 Slim 4GB.??
alvast bedankt;)
alvast bedankt;)
Nee, want hij wordt gezien als een USB Memory Unit, hierdoor heb je in bepaalde games nog steeds niet functionaliteiten die een HDD behoeven zoals replays saven in forza.rbrouwers123 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:39:
Ik heb even een vraagje, kan ik bijv. een 8 / 16 / 32gb usb stick kopen en deze laten fungeren als Xbox 360 Harddisk, ik heb nu een XBox 360 Slim 4GB.??
alvast bedankt;)
Tis trouwens max 16GB USB Stick
Ik heb dat ook en zit ook met spanning te wachten.sjaool schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:18:
Nog een weekje en dan is Kinect er.
Wat let je om het gewoon te proberen? Dat lijkt me altijd het makkelijkste antwoord op een vraag of het gaat werken.Anoniem: 382139 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:26:
Ik heb een vraagje betreffende mijn xbox360 arcade uit het jaar 0dus zonder HDMI.
Zijn die bol.com aanbiedingen een beetje netjes? Zijn allemaal 4GB slim versies, maar dan met 250GB externe HD. Hoe moet ik dat zien? Is die externe HD dan gewoon een 'echte' xbox 360 HD of gewoon eentje die in de USB poort moet. In het geval van het laatste; wat voor consequenties heeft dit? Kan ik die HD dan wel als echte xbox HD gebruiken?
n.a.
Aan de vergrootte foto te zien, gaat het om de originele HD van MS.
Deze kan je er dus zo in klikken:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2NhALsgzR0M]
Deze kan je er dus zo in klikken:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2NhALsgzR0M]
Voilá, dat ie niet als HDD wordt herkend:GAIAjohan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:47:
[...]
Nee, want hij wordt gezien als een USB Memory Unit, hierdoor heb je in bepaalde games nog steeds niet functionaliteiten die een HDD behoeven zoals replays saven in forza.
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 04-11-2010 23:37 ]
Weet iemand een werkende "Uitzending gemist" plugin voor de RTL zenders? Ardani.nl is gestopt met het ontwikkelen van zijn TVGemist plugin en RTL heeft de site/DRM helaas weer geupdate...
Anoniem: 172410
Ik zag vandaag dat de huidige controllers anders zijn dan de oorspronkelijke, die nog in de vorm van een wireless PC/360 controller verkocht wordt. Is er reden te wachten met die aankoop tot ze die ook in de vorm van die nieuwe controllers leveren, of zijn het alleen de kleurtjes die anders zijn (grijze insert en grijze d-pad/thumbsticks)?
Let wel, het gaat over de zwarte controller.
Let wel, het gaat over de zwarte controller.
Dat modelletje is veredr helemaal hetzelfde.
Er komt binnenkort wel een veel betere pad uit met verstelbare d-pad
. Alleen die gaat wat meer geld kosten
Er komt binnenkort wel een veel betere pad uit met verstelbare d-pad
Ik was hartstikke tevreden over de oude controller eigenlijk, ik heb een tijdje terug een paar maanden een 360 geleend. Ik wil nu een PC/360 controller kopen om een beetje fatsoenlijk racespellen te kunnen spelen op m'n LCD-TV.GAIAjohan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:56:
Dat modelletje is veredr helemaal hetzelfde.
Er komt binnenkort wel een veel betere pad uit met verstelbare d-pad. Alleen die gaat wat meer geld kosten
Ik geloof dat ik die all-black controllers op zich wel mooi vind, maar sommige stukjes zijn net te shiny (insert, X-logo).
Dit is de nieuwste, prijs lag dacht ik rond 70 euro?
http://www.thebitbag.com/...er-with-adjustable-d-pad/
Die zal er zo te horen dus niet voor de PC komen zoals de normale wireless controller er wel is. Thuis speel ik alleen op de PC, maar een eigen controller meenemen naar vrienden wil ook nog wel eens handig kunnen zijn (aangezien dat ding dualplatform is).GAIAjohan schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:07:
Dit is de nieuwste, prijs lag dacht ik rond 70 euro?
Bedankt voor de info!
Denk wel dat die gewoon werkt met de wireless receiver van MS...
Die receiver moet je sowieso hebben hè
.
Denk dat dit de goedkoopste originele pack is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18437
Bart en Intertoys hebben ze soms nog voor 40 euro ofzo..
Ja, die bij Dealextreme is origineel
En hier bij Dixons ook te bestellen:
https://dixons.nl/artikel...ontroller_voor_Windows_XP
De ontvanger is volgens mij niet in het zwart geleverd (niet officieel)
Maar aan 1 zo'n receiver kun je 4 X360 controller hangen. Zowel stuurwiel als gewone controllers als bv arcade sticks.
Die receiver moet je sowieso hebben hè
Denk dat dit de goedkoopste originele pack is:
En hier bij Dixons ook te bestellen:
https://dixons.nl/artikel...ontroller_voor_Windows_XP
De ontvanger is volgens mij niet in het zwart geleverd (niet officieel)
Maar aan 1 zo'n receiver kun je 4 X360 controller hangen. Zowel stuurwiel als gewone controllers als bv arcade sticks.
[ Voor 107% gewijzigd door GAIAjohan op 05-11-2010 00:32 ]
Ja zijn gewoon officiele MS hd's voor de Sarjen9551 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:36:
Zijn die bol.com aanbiedingen een beetje netjes? Zijn allemaal 4GB slim versies, maar dan met 250GB externe HD. Hoe moet ik dat zien? Is die externe HD dan gewoon een 'echte' xbox 360 HD of gewoon eentje die in de USB poort moet. In het geval van het laatste; wat voor consequenties heeft dit? Kan ik die HD dan wel als echte xbox HD gebruiken?
Ok, dank voor alle antwoorden. Miss toch maar eentje aanschaffen icm Red Dead of Mafia II. Zit nu nog met een xbox360 met 20 gig HD, begint aardig karig te worden
n.a.
Deze week nog 10% korting bij bart smit dan heb je een xbox 360 S 250GB voor 225 euro, je kan RDR en Mafia 2 al inmiddels voor 35 euro per game kopen. En je hoeft je geen zorgen te maken over de externe harddiskarjen9551 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:59:
Ok, dank voor alle antwoorden. Miss toch maar eentje aanschaffen icm Red Dead of Mafia II. Zit nu nog met een xbox360 met 20 gig HD, begint aardig karig te worden
Anoniem: 234657
Ik heb gewoon de matte gehaald bij mm breda, omdat ze geen stock meer hadden van de 250gb versie glanzend.
Daardoor een matte met 250gb schijf gekregen voor dezelfde prijs.
Mis alleen een headset, maar die dingen zijn toch crap van ms.
Daardoor een matte met 250gb schijf gekregen voor dezelfde prijs.
Mis alleen een headset, maar die dingen zijn toch crap van ms.
Zojuist even in Drachten geweest. Zag zowel bij Bart Smit als Dixons zwarte controller met zwarte ontvanger voor 45euro..GAIAjohan schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:24:
Dus gewoon even bij je lokale BS of Dixons/Dynabyte kijken Camacha.
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 05-11-2010 12:09 ]
thanks voor de tip! Gelijk besteld en waarschijnlijk morgen nog binnen! Van het weekend ff kijken hoe ik het makkelijkste mn xbox live profile + savegames kan overzetten en dan dinsdag Black Ops scoren. Heb er zin in!buran schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:10:
[...]
Deze week nog 10% korting bij bart smit dan heb je een xbox 360 S 250GB voor 225 euro, je kan RDR en Mafia 2 al inmiddels voor 35 euro per game kopen. En je hoeft je geen zorgen te maken over de externe harddisk
n.a.
Ik vind die aanbiedingen van Bol.com interessanter dan die van Bart Smit.
Sowieso al vanwege de smerige glanslak van de officiële 250GB.
Sowieso al vanwege de smerige glanslak van de officiële 250GB.
Ja, hij werkt ongetwijfeld wel, maar dan moet je die receiver los kopen. Gebundeld is het setje veel goedkoper en ik was niet ontevreden over de normale controller. Ik vraag me nu af welke in mooier vind: de oude of de nieuwe zwarte controller. Ik vind die zwarte knoppen wel classy, maar de shiny insert weer helemaal niets. Ik denk dat ik dan ook voor de oude controller ga. Dat is vooralsnog ook de enige die als setje geleverd wordt.GAIAjohan schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:24:
Denk wel dat die gewoon werkt met de wireless receiver van MS...
Die receiver moet je sowieso hebben hè.
Heb nu de 'oude' zwarte controller voor de PC gespot bij Amazon.co.uk voor 30 pond, inclusief verzenden. Dat lijkt me een mooie deal.Denk dat dit de goedkoopste originele pack is:
Bij de zwarte bundel zit hij voor zover ik kan ontdekken gewoon in het zwart, los is zwart inderdaad niet verkrijgbaar.De ontvanger is volgens mij niet in het zwart geleverd (niet officieel)

Goed om te weten! Al weet ik niet of ik veel multiplayer zal spelen via de PC op één televisieMaar aan 1 zo'n receiver kun je 4 X360 controller hangen. Zowel stuurwiel als gewone controllers als bv arcade sticks.
Even een vraag m.b.t. games. Met de PS3 haal ik mijn games uit het buitenland. Kan dat ook zonder problemen met de 360? (en dan bedoel ik de 360 slim versie) Als alles mee zit kan ik mijn PS3 nl. verkopen. En daarvoor terugkopen: 360 slim 4gb versie + 250gb HDD + fable 2 + NFS: hot pursuit en AC: brotherhood. Waarom de 4gb en niet de 250gb? Omdat ik persé mat wil hebben, vind dat glanzende pianolak maar niks als kleur. Ga dan hem bij de wehkamp halen, want die bieden de 360 4gb met 250gb HDD aan voor 225 euro. En de games bij amazon.co.uk bestellen.
Ziet er uit als een geheugenfout. Niet fijn

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 06-11-2010 00:02 ]
Idd het videogeheugen... beeld zag er ook zo uit toen de videokaart van mn computer kapot was
Weet je dat zeker? Je kan er namelijk wel spellen op installeren en die vanaf USB stick spelen net zoals dat bij een HDD het geval is.GAIAjohan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:47:
[...]
Nee, want hij wordt gezien als een USB Memory Unit, hierdoor heb je in bepaalde games nog steeds niet functionaliteiten die een HDD behoeven zoals replays saven in forza.
Ja, kan zonder problemen. Vaak zijn spellen regiovrij en om zeker van je zaak te zijn kan je het beste via de "bekende" sites bestellen (amazon.co.uk, zavvi, thehut, etc).Joosie200 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:57:
Even een vraag m.b.t. games. Met de PS3 haal ik mijn games uit het buitenland. Kan dat ook zonder problemen met de 360? (en dan bedoel ik de 360 slim versie) Als alles mee zit kan ik mijn PS3 nl. verkopen. En daarvoor terugkopen: 360 slim 4gb versie + 250gb HDD + fable 2 + NFS: hot pursuit en AC: brotherhood. Waarom de 4gb en niet de 250gb? Omdat ik persé mat wil hebben, vind dat glanzende pianolak maar niks als kleur. Ga dan hem bij de wehkamp halen, want die bieden de 360 4gb met 250gb HDD aan voor 225 euro. En de games bij amazon.co.uk bestellen.
Mooie aanbieding van de Wehkamp trouwens, heb ze nog niet goedkoper gezien.
(directe link http://www.wehkamp.nl/Zoe...Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3)
[ Voor 54% gewijzigd door Schweino op 06-11-2010 09:27 ]
Mooi om te weten
Heb bij wehkamp de bestelling geplaatst. Week levertijd kan er wel bij want veel eerder dan dat heb ik nog geen games in huis. Dus.. maar eventjes een account aanmaken, gamecard e.d. aanmelden bij de lijst van GoT. En zoals het er naar uit ziet beginnen met Fable 2
Ik heb gisteren mijn Xbox mogen ontvangen. De 4GB slim versie. Nou heb ik er een 250GB HDD bij besteld alleen nou blijkt dat er een slim en een gewone versie van de HDD is. Ik heb natuurlijk de normale versie besteld
Nooit gezien dat er 2 verschillende zijn. Er staat op de verpakking van deze HDD dat deze niet voor de Xbox 360 Slim is. Betekent dit dan ook dat deze daarmee niet gaat werken? Ik heb de schijf bewust nog in de verpakking gelaten voor het geval dat het teruggestuurd moet worden.

Niemand?S0epkip schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:43:
Weet iemand een werkende "Uitzending gemist" plugin voor de RTL zenders? Ardani.nl is gestopt met het ontwikkelen van zijn TVGemist plugin en RTL heeft de site/DRM helaas weer geupdate...
Je kan hem gewoon uit de case halen, en in je slim stoppen. Ben je wel je garantie op de schijf kwijt.Wes46 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:27:
Ik heb gisteren mijn Xbox mogen ontvangen. De 4GB slim versie. Nou heb ik er een 250GB HDD bij besteld alleen nou blijkt dat er een slim en een gewone versie van de HDD is. Ik heb natuurlijk de normale versie besteldNooit gezien dat er 2 verschillende zijn. Er staat op de verpakking van deze HDD dat deze niet voor de Xbox 360 Slim is. Betekent dit dan ook dat deze daarmee niet gaat werken? Ik heb de schijf bewust nog in de verpakking gelaten voor het geval dat het teruggestuurd moet worden.
Het is wel mogelijk maar een aardig gepruts als je deze YouTube video bekijkt. Ik zou hem omruilen voor een "officiële" harde schijf die bij de slim hoort.Wes46 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:27:
Ik heb gisteren mijn Xbox mogen ontvangen. De 4GB slim versie. Nou heb ik er een 250GB HDD bij besteld alleen nou blijkt dat er een slim en een gewone versie van de HDD is. Ik heb natuurlijk de normale versie besteldNooit gezien dat er 2 verschillende zijn. Er staat op de verpakking van deze HDD dat deze niet voor de Xbox 360 Slim is. Betekent dit dan ook dat deze daarmee niet gaat werken? Ik heb de schijf bewust nog in de verpakking gelaten voor het geval dat het teruggestuurd moet worden.
Na die mooie foto's die ik eerder postte van m'n falende Slim, is hij nu daadwerkelijk écht gaar. Ik krijg nu een E82 error, oftewel de 'nieuwe' RROD. Ik had toch wel gedacht dat de nieuwe versie wat langer mee zou gaan...
[ Voor 20% gewijzigd door Forcepoint op 08-11-2010 20:56 ]
Dat gaat hij ookForcepoint schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:37:
Na die mooie foto's die ik eerder postte van m'n falende Slim, is hij nu daadwerkelijk écht gaar. Ik krijg nu een E82 error, oftewel de 'nieuwe' RROD. Ik had toch wel gedacht dat de nieuwe versie wat langer mee zou gaan...
Net een mailtje gehad van Bol.com over Kinect.
Als ik de bundelprijzen zo zie denk ik dat hij wel geleverd gaat worden voor €79,99 en zo niet dan gaat hij mooi retour.Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een ‘Xbox 360 Kinect + Kinect Adventures’ bundel besteld onder bestelnummer xxxxxxxxxxxxx.
Zoals u wellicht bij de beschrijving op onze website heeft gelezen, is Kinect in heel Nederland zeer beperkt leverbaar en kan bol.com niet gegarandeerd op de dag van release leveren. Inmiddels kunnen wij u wel meer informatie geven.
Heeft u de bundel vóór 3 november 2010 besteld, dan ontvangt u het artikel uiterlijk in de eerste week van de release;
Heeft u de bundel op of na 3 november 2010 besteld, dan ontvangt u het artikel in de loop van deze maand tot uiterlijk 30 november 2010.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u vast veel speelplezier met uw ‘Xbox 360 Kinect + Kinect Adventures’ bundel toe. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
edit:
Ik krijg net de verzendbevestiging van Bol.com en hij kost mij inderdaad €79,99 en ook nog eens gratis verzending.
Ik krijg net de verzendbevestiging van Bol.com en hij kost mij inderdaad €79,99 en ook nog eens gratis verzending.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-11-2010 19:06 ]
Ik heb de bevestiging via de mail dat hij voor 79,99 euro komt. Ik blij.sjaool schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:49:
Net een mailtje gehad van Bol.com over Kinect.
[...]
Als ik de bundelprijzen zo zie denk ik dat hij wel geleverd gaat worden voor €79,99 en zo niet dan gaat hij mooi retour.
edit:
Bij niet bevallen op Marktplaats voor €125,00?
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 09-11-2010 20:23 ]
Weet jij, weet ik, weet marktplaats niet.GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:55:
[...]
Nieuw is ie net zo duur:
http://www.axelmusic.com/...+With+Kinect+Adventures+!
En ws is dat ding zo uitverkocht, dus zou ik hem echt wel kwijtraken voor dat geld. Maar dat doe ik dus niet.
US version.. ? De game is dus voor de US of A. Werkt dat wel? En wat zijn de verzendkosten.GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:55:
[...]
Nieuw is ie net zo duur:
http://www.axelmusic.com/...+With+Kinect+Adventures+!
Gulfstream G650
verzendkosten zijn €3,96SalimRMAF schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:32:
[...]
US version.. ? De game is dus voor de US of A. Werkt dat wel? En wat zijn de verzendkosten.
US versie zo lijkt het ja. Alleen een verloopplugje nodig mss. Het spel moet je even kijken of die wel regiovrij is.
iemand al aan de Black Ops?
So many games so little time...
Nee, nog niet, haal hem over paar maanden wel 2e hands als de eerste mensen er alweer op uitgekeken zijn
Gisteren Quake 4 en Saints Row 1 & 2 als pack gehaald, hou me daar wel even mee bezig 
Die Saints Row pack is trouwens best een aanrader als je ze nog een keer beide wilt hebben. Voor € 15.- bij de Intertoys op dit moment.
Black Ops komt nog wel een keer. Moet sowieso MW2 nog een keer scoren, die zal binnenkort wel in prijs dalen (neem ik aan tenminste).
Die Saints Row pack is trouwens best een aanrader als je ze nog een keer beide wilt hebben. Voor € 15.- bij de Intertoys op dit moment.
Black Ops komt nog wel een keer. Moet sowieso MW2 nog een keer scoren, die zal binnenkort wel in prijs dalen (neem ik aan tenminste).
Mensen, wat een baggerspel is Bioshock zeg.
Constant zonder ammo/health/adam, na 2 keer geraakt te worden dood , nutteloze puzzels bij hacken in een schietspel...
Nu zijn shooters sowieso niet direct mijn ding, maar dit is wel echt dramatisch hoor...
Mensen, wat ben ik baggerslecht in Bioshock zeg
Constant zonder ammo/health/adam, na 2 keer geraakt te worden dood , nutteloze puzzels bij hacken in een schietspel...
Nu zijn shooters sowieso niet direct mijn ding, maar dit is wel echt dramatisch hoor...
Geen foute conclusies trekken heEcoR schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:08:
Mensen, wat een baggerspel is Bioshock zeg.
het lijdt alleen aan dezelfde ziekte als veel andere spellen.
op Easy werkelijk TE easy...op de 2e stand niet te spelen voor minder getalenteerde gamers.
Dus of je gaapt je door de game heen of je gooit de game gefrustreerd in de hoek.
op Easy werkelijk TE easy...op de 2e stand niet te spelen voor minder getalenteerde gamers.
Dus of je gaapt je door de game heen of je gooit de game gefrustreerd in de hoek.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nou Kinect binnen hoor voor die 79,99 euro.
Ik blij.
Soms heeft stil wachten toch zin.
Ik blij.
Soms heeft stil wachten toch zin.
Vandaag black ops gehaald, potje of 6 gespeeld.... krijg ik een rrod... Weet iemand een betere aanbieding voor een 250 GB slim dan de 249 euro? Want ik wil toch wel weer zo snel mogelijk black ops kunnen doen natuurlijk