Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor wie Super Meat Boy nog niet geprobeerd heeft: Deze review zal je vast wel warmmaken voor dit spel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Dat heb ik weer! haal ik vanmiddag Fallout 3 New Vegas op en ik sta nog te twijfelen of ik Fable 3 of ACIII ga pre orderen. Kom ik thuis en doe nog wat dingetjes in huis, zet m'n potje bier net klaar, ff zware sjaf draaien en Fallout 3 erin.
Krijg ik een RROD!
Het ergste is nog dat het een nieuw spel gebeurt :'(
Ik heb nu zwaar de neiging om in de auto te stappen naar de mediamarkt te gaan en direct een nieuwe 250GB te halen.
Section 4 is flashing red
- Hardware Failure
E73: I/O Hardware Error - Couldn't calibrate HSIO Bus from edram: this error is likely caused by a problem with the Ethernet port or supporting control devices
xboxscene.com
60€ reparatie zie ik net, Ik vraag me af wat me meer oplevert, of zo verkopen met RROD sectie 4 (originele elite) aan een of andere console/ reparateurboer.

Zouden de bij MM Transfer kitjes verkopen? :P Ik heb eigenlijk geen zin om dan nog 3 dagen te wachten op een transferkit via Xbox.com. Ik goa so m'r es ff googelen, om nou 100gb opnieuw te downloaden via xbox live voel ik ook niet zoveel voor.
In ieder geval een goede reden om het laatste product in mijn tv/audio meubel te vervangen voor een pianolak afgewerkt product. ;)

Ik baal ervan dat ik Fallout nog niet kan spelen, in de auto stappen?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe oud is het ding? Mijn ervaring leert dat men bij MS redelijk ruim is met zijn garantie. Dat levert je vandaag geen nieuwe xbox op helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vorige week donderdag mijn 360 verstuurd (ging woensdagavond laat stuk) en kreeg vandaag al een mail dat er een op de weg terug was (een andere, niet de mijne). Dus heel lang wachten is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
PWM schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:22:
Hoe oud is het ding? Mijn ervaring leert dat men bij MS redelijk ruim is met zijn garantie. Dat levert je vandaag geen nieuwe xbox op helaas ;)
Ik dacht zelf dat ik hem in 2007 had gekocht maar ik zit nou het net na te kijken en ik heb hem gekocht in rond Maart 2008 dus ik zou nog voor de garantie in aanmerking komen.
Zoals ik al zei dit is een goede gelegenheid om over te stappen naar het nieuwe model.
een originele 360 Elite met 2 controllers. (niet gekraakt dus) en gerepareerd moet toch wel te verkopen zijn voor 100-125€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

BAS80 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:20:
Dat heb ik weer! haal ik vanmiddag Fallout 3 New Vegas op en ik sta nog te twijfelen of ik Fable 3 of ACIII ga pre orderen. Kom ik thuis en doe nog wat dingetjes in huis, zet m'n potje bier net klaar, ff zware sjaf draaien en Fallout 3 erin.
Krijg ik een RROD!
Het ergste is nog dat het een nieuw spel gebeurt :'(
Ik heb nu zwaar de neiging om in de auto te stappen naar de mediamarkt te gaan en direct een nieuwe 250GB te halen.

[...]

xboxscene.com
60€ reparatie zie ik net, Ik vraag me af wat me meer oplevert, of zo verkopen met RROD sectie 4 (originele elite) aan een of andere console/ reparateurboer.

Zouden de bij MM Transfer kitjes verkopen? :P Ik heb eigenlijk geen zin om dan nog 3 dagen te wachten op een transferkit via Xbox.com. Ik goa so m'r es ff googelen, om nou 100gb opnieuw te downloaden via xbox live voel ik ook niet zoveel voor.
In ieder geval een goede reden om het laatste product in mijn tv/audio meubel te vervangen voor een pianolak afgewerkt product. ;)

Ik baal ervan dat ik Fallout nog niet kan spelen, in de auto stappen?
Als je nog garantie hebt garantiekwestie anders zou ik 'm laten repareren, krijg je, afhankelijk van de versie nog wel €100 voor. Bij niet repareren denk ik €30.

Vandaag ook een nieuwe slim 250GB gehaald want die is momenteel bij Dynabyte (Den Haag althans) €230.
Opvallend was dat ik niet gelijk op xbox live kon. Heb ff het modem en router uitgezet, na een kopje koffie en een koek weer aan, waarna xbox live wel toegankelijk was. Raar.
Ook deed ik m'n ouwe bedrade controller het niet meteen. En ook m'n toetsenbord, die ik gebruik voor berichtjes.
Verwacht bij de slim geen wereld van verschil. Het is denk ik gewoon een mooi uitgebalanceerde 360.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had niet verwacht dat ik wat ik nu ga vragen via GoT zou vragen, maar ik doe het toch.

Wie wil er met mij trouwen en kinderen met mij krijgen?!?!?!?

Want deze week komt Fable natuurlijk uit.... En daar zitten de volgende achievements in :P

Long Distance Relationship: Get married to another Xbox LIVE player.
Cross-Dimensional Conception: Have a child with another Xbox LIVE player.
Online Merger: Enter into a business partnership with another Xbox LIVE player.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15
uchiha tijntje schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:14:
Ik had niet verwacht dat ik wat ik nu ga vragen via GoT zou vragen, maar ik doe het toch.

Wie wil er met mij trouwen en kinderen met mij krijgen?!?!?!?

Want deze week komt Fable natuurlijk uit.... En daar zitten de volgende achievements in :P

Long Distance Relationship: Get married to another Xbox LIVE player.
Cross-Dimensional Conception: Have a child with another Xbox LIVE player.
Online Merger: Enter into a business partnership with another Xbox LIVE player.
Ga je dan ook een partnerjacht houden waarbij iedereen zijn eigenschappen moet presenteren en jij de beste kiest? ;) Ik krijg hem volgende week, dus ik stel me kandidaat :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25

D4NG3R

kiwi

:)

BAS80 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:33:
[...]

Ik dacht zelf dat ik hem in 2007 had gekocht maar ik zit nou het net na te kijken en ik heb hem gekocht in rond Maart 2008 dus ik zou nog voor de garantie in aanmerking komen.
Zoals ik al zei dit is een goede gelegenheid om over te stappen naar het nieuwe model.
een originele 360 Elite met 2 controllers. (niet gekraakt dus) en gerepareerd moet toch wel te verkopen zijn voor 100-125€?
MS geeft standaard 2 jaar garantie, met nog een jaar extra voor overhittings en RRoD gevalen :) dus gewoon ff contact opnemen met MS. Ben je je xbox wel 2 - 4 weken kwijt :/ maar beter als opnieuw 200 euro neerleggen lijkt mij :9 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ophidian schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:18:
[...]

Ga je dan ook een partnerjacht houden waarbij iedereen zijn eigenschappen moet presenteren en jij de beste kiest? ;) Ik krijg hem volgende week, dus ik stel me kandidaat :P
Nou, ik ben niet zo kieskeurig, dus wie het eerste komt, het eerste maalt! Dus jij bent de gelukkige! :P

Nu ik de review van tweakers heb gelezen wordt ik ongeduldig.... Vond Fable 2 erg tof. Heb alleen niet alle DLC gespeeld. Ik wil hem voordat COD uitkomt helemaal uitgespeeld hebben, dus dat zal dit weekend worden 8)

Edit:

Heeft iemand het spel al wellicht in een winkel gevonden?...

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Ik heb Fable III ook besteld. De voorganger heb ik helemaal uitgespeeld (inclusief alle DLC's en achievements). Wellicht jammer dat het spel nog makkelijker is dan 2, maar dat maakt me niet veel uit: een makkelijke game op zijn tijd is ook niet erg, zeker als heel de sfeer / presentatie / verhaal van het spel goed is (ik vind de Charles Dickens / Anthon Pieck stijl dus echt fantastisch). Jammer dat er weer van die trading achievements bij zitten maar dat mag de pret niet drukken. Kan niet wachten tot ik kan beginnen met spelen.

In de tussentijd maar eens begonnen aan The Saboteur. Ook zeer vermakelijk. Pff er komt gewoon teveel leuks uit (en ik heb al zo weinig tijd om te spelen): Pinball FX2, Undead Nightmare voor RDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

D4NG3R schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:20:
[...]

MS geeft standaard 2 jaar garantie, met nog een jaar extra voor overhittings en RRoD gevalen :) dus gewoon ff contact opnemen met MS. Ben je je xbox wel 2 - 4 weken kwijt :/ maar beter als opnieuw 200 euro neerleggen lijkt mij :9 .
Meestal heb je hem binnen 10 dagen wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
mowa schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:40:
[...]

Als je nog garantie hebt garantiekwestie anders zou ik 'm laten repareren, krijg je, afhankelijk van de versie nog wel €100 voor. Bij niet repareren denk ik €30.

Vandaag ook een nieuwe slim 250GB gehaald want die is momenteel bij Dynabyte (Den Haag althans) €230.
Opvallend was dat ik niet gelijk op xbox live kon. Heb ff het modem en router uitgezet, na een kopje koffie en een koek weer aan, waarna xbox live wel toegankelijk was. Raar.
Ook deed ik m'n ouwe bedrade controller het niet meteen. En ook m'n toetsenbord, die ik gebruik voor berichtjes.
Verwacht bij de slim geen wereld van verschil. Het is denk ik gewoon een mooi uitgebalanceerde 360.
Vandaag ook gehaalt bij Dynabyte, voor 230€, de gameshop had een aanbieding incl. gratis HDMI kabel à 14,95. Die kreeg ik van Dynabyte erbij, want voor die 6 euro verschil incl. HDMI was ik anders naar de gameshop gelopen.

Oh ja Xbox gebeld, de console is uit 2007 maar gekocht in 2008 zonder bon (bon kwijt, cash betaald) heb ik dus geen garantie :(
Ik ken een beunhaas die kan de Elite wel repareren voor een paar tientjes. ik game voor mijn plezier die gast repareert electronica/printplaten voor de hobby/plezier, die kon je geen half uur alleen laten toen hij 10 was. Een hele grote kans dat je tv/stereo helemaal uit elkaar werd gedraait. :P

Bij MS moest ik op 80€ ex verzendkosten rekenen bij de consoleshop 60€ ex verzend. en bij dat adresje van vanmiddag een paar tientjes 2 of 3 , ik heb al een koper voor als mijn Elite klaar is voor 100€ dus dan heb ik de nieuwe Xbox slim voor pak hem beet 170-180€ :D
Als mijn Elite nog binnen de garantie viel had ik hem gewoon laten repareren en zelf gehouden, nu wegwezen met dat ding voordat hij over een half jaar weer RROD's gaat geven.

Die nieuwe website van Xbox live = trouwens ook zwaar r*k. Ik heb net een half uur aan de telefoon gezeten om mijn DRM licenties via de site over te zetten. Het is ons alle twee niet gelukt. De xbox site is een grote error site geworden...
Ik moest maar een paar dagen wachten en opnieuw proberen, ze hadden het beter bij het oude kunnen laten. Wat een r*k website.... :F
de helpdeskmedewerker snapte ook al niet waarom MS zo'n (betà) site online pleurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pinball FX2 is vanaf nu te downloaden. Elke kast met eigen achievements :) Zijn geld meer dan waard. Je betaald ongeveer 2,- per kast.

Review: http://www.frictionlessin...0/10/pinball-fx-2-re.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 09:02
is www.xbox.com bij jullie ook offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Nee en daar heb je http://downforeveryoneorjustme.com/ deze site voor om te checken of het overal offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb ik genoeg aan een 360 4GB slim versie als ik enkel Fable I/II/III, Forza 3 wil spelen? Is voor mij puur erbij naast een PS3 omwille van het feit dat ik de Fable reeks gewoon een keer wil spelen, dito voor Forza. Of kan ik dan beter, om het zo goedkoop mogelijk te houden gaan voor een 2dehands 360 via marktplaats? Zijn nl. de enige exclusives die ik van de 360 interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-06 10:23
Voor vragen over illegale zaken zoals warez en modchips kun je op tweakers niet terecht, zie ook Het algemeen beleid #consoles.

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 28-10-2010 20:11 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

@Joosie200, dat hangt van jezelf af. Je kunt al die spellen gewoon spelen, maar ik zou liever een grotere HD hebben. Kun je alle games gewoon vanaf je HD spelen waardoor je van het DVD drive gezoem af bent en je kunt eventueel demo's etc. downen. Je zou natuurlijk ook een usb stick kunnen gebruiken. De keuze is natuurlijk aan jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 23:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Joosie200 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:01:
Heb ik genoeg aan een 360 4GB slim versie als ik enkel Fable I/II/III, Forza 3 wil spelen? Is voor mij puur erbij naast een PS3 omwille van het feit dat ik de Fable reeks gewoon een keer wil spelen, dito voor Forza. Of kan ik dan beter, om het zo goedkoop mogelijk te houden gaan voor een 2dehands 360 via marktplaats? Zijn nl. de enige exclusives die ik van de 360 interessant vind.
forza 3 vergt een 10gb installatie, als je dit niet doet dan mis je sowieso veel autos en aantal banen.
sowieso zou ik wachten met forza 3 want komt een forza ultimate collection aan en dan krijg je alle dlc + tijdelijke exclusieve autos in totaal 10. dus en die vergt nog meer hdd ruimte ;)
ik zou marktplaats proberen, en dan bij mensen zelf testen dat alles werkt, en ook dat ze niet omgebouwd en gebanned zijn. je kan ook rrod xbox halen en zelf proberen te fixen, maar is me tot op heden van de 6 die ik er heb gekocht maar 1 werkende en das een oude van mn broertje:P

[ Voor 81% gewijzigd door v8power67 op 28-10-2010 21:49 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jammere vind ik dat alleen die 4GB arcade een matte behuizing heeft. Of heeft de elite dat ook? Vind piano lak zwart niks, liever zie ik mat zwart. Een HD hebben heeft wel zijn voordelen, nuja moet maar eens op zoek naar leuke aanbiedingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 23:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Joosie200 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:48:
Jammere vind ik dat alleen die 4GB arcade een matte behuizing heeft. Of heeft de elite dat ook? Vind piano lak zwart niks, liever zie ik mat zwart. Een HD hebben heeft wel zijn voordelen, nuja moet maar eens op zoek naar leuke aanbiedingen. :)
dit niets voor je :
http://link.marktplaats.nl/390640343
als je afhaalt kun je hem werkend zien, en slim is nog niet omtebouwen en dus lijkt me niet geband.
moet je denk wel zelf een game meenemen want hij heeft volgens mij niets :D
alleen zelf vertrouw ik marktplaats niet zo snel meer, keertje slechte ervaring meegehad.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 22:09
[CSC]Outlaw schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:00:
Ondertussen heb ik mijn nieuwe 360 ontvangen :) Nu heb ik dus de Halo 3 Editie en de Reach editie :D

[afbeelding]
:9~
Waar heb je die Halo Reach editie 360 gekocht? Ik kan 'em zo nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

Ik heb net een xbox elite gekocht en vroege me nou af welke Advanced Scart kabel in de OP bedoeld werd?

Ik heb nog een oud bakbeest staan en heb inderdaad last van kleine lettertjes die moeilijk leesbaar zijn.

Is het deze kabel die ik moet kopen?:

Verder net begonnen met Assassin's creed en wat is die ongeloofelijk vet!! Maar is snap wel dat dat voor de meesten hier al bijna nostalgie is :P

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Welke aansluitingen heb je op je TV? Een foto zou het beste zijn :) .

Anders kun je ook op je computermonitor gaan spelen (Liever dat als op een oude CRT tv :/ )
http://www.consoleshop.nl...-360-vga-hd-av-kabel.html

Stuk hogere res ook! (Tot 1366x768, of geupscaled naar 1920x1080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:12

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik ben een beetje aan het kijken voor een goede headset want de meegeleverde zit niet zo lekker (thuis heb ik mijn bril op en dat doet een beetje zeer met dat oorkussen.

Ik zat te denken aan een adapter zodat ik er ook een standaard (niet Xbox) headset op kan aansluiten zoals een Creative Fatality (die is nu 33,- bij Computerland) of een Logitech. Dan kan ik dat eventueel ook nog gebruiken op mijn pc als straks Guild Wars 2 uitkomt. Zoiets lijkt me ook wel handig
Heb bij de Gamestore wel de Turtlebeach XLC gezien maar die heeft van die "on ear" kussentjes en ik heb liever grote zachte schelpen.

Op Amazon staan een aantal sets en de Turtlebeach X11 ziet er wel interessant uit.
Dan hoef ik die alleen maar in de controller te pluggen en heb ik verder niks meer nodig toch? Erg duur is die namelijk niet. Ze hebben ook andere, goedkopere sets maar meestal is goedkoop duurkoop. Ook wil ik liever niet dat er nog een kabel van de controller naar bijvoorbeeld de tv moet, dus echt alleen een draad naar de controller.

Iemand tips en ervaringen?

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 29-10-2010 12:06 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:36
BAS80 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:33:
[...]

Ik las wel al dat je geen garantie maar had, maar ik heb vandaag mijn oude 360 verkocht aan een collega voor €100,-. Was de 120GB variant met 2 controllers, component kabel en video naar scart adaptera.

HDMI kabel en optical kit heb ik zelf gehouden, HDMI natuurlijk om te kunnen blijven gamen. Die audio kit bewaard ivm stereo naar headset functionaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

D4NG3R schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:51:
Welke aansluitingen heb je op je TV? Een foto zou het beste zijn :) .

Anders kun je ook op je computermonitor gaan spelen (Liever dat als op een oude CRT tv :/ )
http://www.consoleshop.nl...-360-vga-hd-av-kabel.html

Stuk hogere res ook! (Tot 1366x768, of geupscaled naar 1920x1080)
Ik heb alle aansluitingen erop zitten behalve HDMI.

monitor is geen optie aangezien ik alleen 15 inch heb.

[ Voor 5% gewijzigd door dread op 29-10-2010 12:47 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

dread schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

Ik heb alle aansluitingen erop zitten behalve HDMI.

monitor is geen optie aangezien ik alleen 15 inch heb.
Dan component of VGA pakken lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

dread schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:47:
Ik heb net een xbox elite gekocht en vroege me nou af welke Advanced Scart kabel in de OP bedoeld werd?

Ik heb nog een oud bakbeest staan en heb inderdaad last van kleine lettertjes die moeilijk leesbaar zijn.

Is het deze kabel die ik moet kopen?:
In de OP staat dat je het beste een Advanced scart kabel moet kopen en ik vroeg me af of dat de volgende kabel was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nee, want Advanced scart is gewoon een betere versie van de standaard kabel..

Gewoon die kabel die jij hebt gevonden kopen. Die zorgt ervoor dat je op HD (Tot 1080i) kan spelen. De Advanced Scart kabel gaat maar tot 556i. Wat bijna 4x zo klein is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
1080p via component kan ook prima hoor op de 360. Je TV moet het alleen wel ondersteunen.

Daarnaast maakt Scart-RGB wel degelijk uit qua beeldkwaliteit als je het vergelijkt met de standaard component composiet kabel. Niet met betrekking tot resolutie maar wel met betrekking tot scherpte en kleurechtheid.

[ Voor 2% gewijzigd door Schweino op 30-10-2010 10:19 . Reden: typfout, component in composiet veranderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

ok thx guys ga ik die halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Schweino schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:00:
1080p via component kan ook prima hoor op de 360. Je TV moet het alleen wel ondersteunen.

Daarnaast maakt Scart-RGB wel degelijk uit qua beeldkwaliteit als je het vergelijkt met de standaard component kabel. Niet met betrekking tot resolutie maar wel met betrekking tot scherpte en kleurechtheid.
1920x1080 -normaal-
vs
720x556 -Scherp-

Wat denk je dat beter is :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Gisteren was ik bij de mediamarkt in Breda.
Hebben bakken met 4gb xbox 360 "slim" pakketen liggen.

Ik wilde in eerste instantie een 250gb versie hebben maar de verkoper gaf aan dat deze allemaal uitverkocht waren en dat microsoft de komende 3 weken geen nieuwe meer levert, dit vanwege de komst van bundels incl kinect.

Op dit moment bieden ze de volgende oplossing : xbox slim 4gb , en een losse 250 gb hdd, voor de prijs van het normale 250gb pakket , 244 ofzo bij de mm.

Dus wil je een matte xbox en toch de de voordelen van de glossy versie ( op de headset na dan :S )
Ga naar mm breda en vraag om deze bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Laatst was ik met een kamergenoot begonnen om op één xbox 360 Borderlands te spelen. Dit deden we op 1 xbox 360 en 1 tv. Omdat we een keer met z'n drie-en wilde lannen met 2 tv's, 2 xbox 360's en 2 game discs, besloten we een usb stick te gebruiken om de profiles en safe games te kopieren.
Daarom plugden we een usb stick in de 360 en verplaatste we een profiel en kopieerden zijn safe games. Vervolgens de usb stick in de andere xbox 360 gestopt.... maar hij geeft aan dat we de usb stick eerst moeten configureren voordat het werkt met een 360 :S Nu zijn we bang dat zijn profiel foetsie is, omdat deze verplaatst is naar de usb stick. Als ik de usb-stick in mijn pc stop zie ik wel dat een deel wordt gebruikt door andere data, dus het lijkt me dat de data er nog op staat, alleen de xbox 360 lijkt het niet te zien.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt, hoe we het kunnen voorkomen en hoe we dit nu alsnog op kunnen lossen?

[ Voor 37% gewijzigd door kippengaas op 29-10-2010 18:51 . Reden: Beter geformuleerd (imho) :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
D4NG3R schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:30:
[...]

1920x1080 -normaal-
vs
720x556 -Scherp-

Wat denk je dat beter is :P?
Typfout.... Component moet composiet zijn, stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Tweedehands elite xbox 120 gig halo 3/odst bundle op de kop kunnen tikken met extra draadloze controller. Slechts 3 maanden oud. Dus nog veel garantie. 80 euro. Een jaspertje.

Vraagje bij het afzetten van de console. Best dat je helemaal uit de game bent en in dashboard? Of gewoon in game-menu de on/off knop drukken. Misschien domme vraag, maar wil het allemaal goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 00:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Zolang je hem uitzet, of het nou via de knop is of de controller; hij sluit zich sowieso GOED af.

Dit heb ik namelijk geleerd nadat ik gewoon de stroom erafhaalde. :( Resultaat; mijn Active downloads waren geannuleerd/geschrapt. Dus zo kun je erachter komen. :p
;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hurtebise schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:12:
Tweedehands elite xbox 120 gig halo 3/odst bundle op de kop kunnen tikken met extra draadloze controller. Slechts 3 maanden oud. Dus nog veel garantie. 80 euro. Een jaspertje.

Vraagje bij het afzetten van de console. Best dat je helemaal uit de game bent en in dashboard? Of gewoon in game-menu de on/off knop drukken. Misschien domme vraag, maar wil het allemaal goed doen.
Gewoon uitdrukken, of de Guide knop (Die knop op je controller) 5 secs ingedrukt houden en dan Shut Down selecteren.

Het maakt niks uit of je eerst naar het startmenu gaat ofzo nee. Waarom maakt het niks uit? Omdat je xbox uitfade, en in die tijd stopt je DVD/HDD ook met draaien.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 30-10-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vrijdag schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:04:
Hmm, ik ben een beetje aan het kijken voor een goede headset want de meegeleverde zit niet zo lekker (thuis heb ik mijn bril op en dat doet een beetje zeer met dat oorkussen.

Ik zat te denken aan een adapter zodat ik er ook een standaard (niet Xbox) headset op kan aansluiten zoals een Creative Fatality (die is nu 33,- bij Computerland) of een Logitech. Dan kan ik dat eventueel ook nog gebruiken op mijn pc als straks Guild Wars 2 uitkomt. Zoiets lijkt me ook wel handig
Heb bij de Gamestore wel de Turtlebeach XLC gezien maar die heeft van die "on ear" kussentjes en ik heb liever grote zachte schelpen.

Op Amazon staan een aantal sets en de Turtlebeach X11 ziet er wel interessant uit.
Dan hoef ik die alleen maar in de controller te pluggen en heb ik verder niks meer nodig toch? Erg duur is die namelijk niet. Ze hebben ook andere, goedkopere sets maar meestal is goedkoop duurkoop. Ook wil ik liever niet dat er nog een kabel van de controller naar bijvoorbeeld de tv moet, dus echt alleen een draad naar de controller.

Iemand tips en ervaringen?
Koop toch niet zo'n rotte Turtlebeach of fatality. Die x11 heb ik even gehad en gelijk teruggestuurd. Hij werkt op je xdoos maar daar is alles mee gezegd. Het geluid is te zacht, de mic doet het vaak niet, je moet schreeuwen om je verstaanbaar te maken in de chat, anderen zijn onverstaanbaar, veel te weinig bas, schelle hoge tonen.

Wil je een goede headset, moet je helaas ook diep in de buidel tasten.
Hier een review van wat verschillende sets.
De allerbesten zijn wat mij betreft de Astro A40 en de Tritton. Zelf heb ik een Tritton AX Pro 5.1 headset.
Die heeft zijn voor en nadelen zoals kabels die in de weg zitten. Maar het geluid is eeerrrrug goed, met zeer uitgebreide instelmogelijkheden. Rete-duur. Je hebt er 'n xdoos voor maar je hebt wel wat. Je kunt dag en nacht gamen zonder dat je huisgenoten er last van hebben. Ach...je investeerd ook in 'n goede tv/monitor, geluid is minstens zo belangrijk.
Voor wat minder heb je bijvoorbeeld een Sennheiser PC350 of PC360.

Lees je in ieder geval goed in, beluister 1 en ander als je de kans hebt en koop niet iets blindelings omdat de prijs je bevalt. Goedkoop is wat headsets betreft zeker duurkoop.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Even een kleine vraag. Ik wil vandaag een nieuwe game kopen voor de box maar zit enorm te twijfelen over het aanbod. Wil in ieder geval een "lange" game en een beetje nadenken is ook nooit weg. Weet ik het leukste vind zijn de games waarin je begint en geen idee hebt hoe de story zich ontwikkeld en elke chapter je weer weet te verassen.

Dit zijn de keuzes :

- Fable 3, nog nooit een Fable eerder gespeeld maar dit lijkt me wel leuk alhowel de gameduur erg kort schijnt te zijn ? Recensies zijn ....divers.

- Spiderman, shattered dimensions. Lijkt me wel aardig omday ik als kid een enorme Spidy fan was plus cel shaded games zijn leuk.Recensies waren ook goed. Geen idee over de game duur.

- Castelvenia LOS. Schijnt veel speel uren te hebben, ziet erg prachtig uit.
Lijkt mij ook een cross over van GoW en Darksiders ?
Recenties waren ook redelijk positief.

- Enslaved . Vond de demo super maar game schijnt super makkelijk te zijn en de speelduur was lang dacht ik.

- Alan Wake. Zag deze in de aanbieding en dit spreekt me ook erg aan :(
Recenties zijn super maar de game duur weet ik niet .

Ik weet dat dit uiteindelijk mijn eigen beslissing is maar misschien heeft iemand tips waarom wel of vooral waarom een game niet .
BVD

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:20:
Even een kleine vraag. Ik wil vandaag een nieuwe game kopen voor de box maar zit enorm te twijfelen over het aanbod. Wil in ieder geval een "lange" game en een beetje nadenken is ook nooit weg. Weet ik het leukste vind zijn de games waarin je begint en geen idee hebt hoe de story zich ontwikkeld en elke chapter je weer weet te verassen.

Dit zijn de keuzes :

- Fable 3, nog nooit een Fable eerder gespeeld maar dit lijkt me wel leuk alhowel de gameduur erg kort schijnt te zijn ? Recensies zijn ....divers.

- Spiderman, shattered dimensions. Lijkt me wel aardig omday ik als kid een enorme Spidy fan was plus cel shaded games zijn leuk.Recensies waren ook goed. Geen idee over de game duur.

- Castelvenia LOS. Schijnt veel speel uren te hebben, ziet erg prachtig uit.
Lijkt mij ook een cross over van GoW en Darksiders ?
Recenties waren ook redelijk positief.

- Enslaved . Vond de demo super maar game schijnt super makkelijk te zijn en de speelduur was lang dacht ik.

- Alan Wake. Zag deze in de aanbieding en dit spreekt me ook erg aan :(
Recenties zijn super maar de game duur weet ik niet .

Ik weet dat dit uiteindelijk mijn eigen beslissing is maar misschien heeft iemand tips waarom wel of vooral waarom een game niet .
BVD
Om je even te helpen: Spiderman is ongeveer 6 uur, Enslaved ongeveer 12 en Alan wake ongeveer 8 (zonder de DLC). Echt lang zijn deze games dus niet. Fable kun je wel even verder mee, al ben ik daar niet zo bekend mee.
Als je echt lang met je game wilt doen kun je beter voor een game met MP gaan zoals F1 2010, Fifa 11, MoH (al zou ik daarvoor wachten op CoD) of iets dergelijks.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 22-06 15:51
Fallout New Vegas is perfect als je voor een lang verhaal gaat :) Je kan het op veel manieren spelen (goed of slecht, schieten of praten, handelen of stelen... wat je maar wil) en de verhaallijn - die ook beïnvloed wordt door je acties - is erg gaaf. Ben je langer mee zoet dan met Fable 3 denk ik, zelf zit ik op zo'n 26 uur nu, maar er zit wel 40 of 50u gameplay in denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Xtuv op 30-10-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu bezig met Fable 3. Ben erg tevreden. De humor zit er weer erg goed in, met als voorlopig hoogtepunt, sidequest The Game. Echt erg grappig. Vind het ook niet zo erg dat het niet moeilijk is. Lekker gewoon door de wereld lopen, fasttravelen als je dat zelf wilt, lekker naar sleutels zoeken. Just my kind of adventuregame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Iusedto schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:20:
Zo'n vraag en dan kies je voor Fable? Nee toch? :p

Ofwel Fallout New Vegas, ofwel Dragon Age, +100 uren verzekerd in een steengoede setting :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik weet niet wat iedereen hier aan het doen is, maar jullie moeten eens aan de slag :(

Downloaden en rap wat

* PWM heeft scores nodig in zijn friendslist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 00:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Haha, dus gister zag ik dat Pinball FX2 (Full game) 0 gamerpoints was! _/-\o_ Maar tóch bleek het een trial te zijn... :'( Vind pinball 1 toch wel leuker hoor, veel minder spam en banners van "Koop mij Koop mij!"

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dat komt omdat FX1 geen trail games had ;) Daar moest je kopen om te proberen, nu kan je eerst een trail doen.

Ik heb overigens alle 13 kasten. 9 "gratis" meegenomen omdat ik die al in FX1 had, en de 4 nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

kippengaas schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:42:
Laatst was ik met een kamergenoot begonnen om op één xbox 360 Borderlands te spelen. Dit deden we op 1 xbox 360 en 1 tv. Omdat we een keer met z'n drie-en wilde lannen met 2 tv's, 2 xbox 360's en 2 game discs, besloten we een usb stick te gebruiken om de profiles en safe games te kopieren.
Daarom plugden we een usb stick in de 360 en verplaatste we een profiel en kopieerden zijn safe games. Vervolgens de usb stick in de andere xbox 360 gestopt.... maar hij geeft aan dat we de usb stick eerst moeten configureren voordat het werkt met een 360 :S Nu zijn we bang dat zijn profiel foetsie is, omdat deze verplaatst is naar de usb stick. Als ik de usb-stick in mijn pc stop zie ik wel dat een deel wordt gebruikt door andere data, dus het lijkt me dat de data er nog op staat, alleen de xbox 360 lijkt het niet te zien.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt, hoe we het kunnen voorkomen en hoe we dit nu alsnog op kunnen lossen?
Je kunt volgens mij sowieso een account recovery doen op welke console dan ook, die wordt via het Internet binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Is fable 3 geworden en man wat is dat een geweldige game zeg :)
Erg goede keuze , zeg ik nu na 4 uur in de game .

Veel humor , erg veel verborgen humor zelfs.
leuke gameplay

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Iusedto schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:44:
Is fable 3 geworden en man wat is dat een geweldige game zeg :)
Erg goede keuze , zeg ik nu na 4 uur in de game .

Veel humor , erg veel verborgen humor zelfs.
leuke gameplay
Maar....wie de hell wil nu fable 3? Fallout New Vegas biedt oneindig veel meer diepgang! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:20:
[...]

Maar....wie de hell wil nu fable 3? Fallout New Vegas biedt oneindig veel meer diepgang! O+
Ik verkies fable 3 nu boven Fallout :), enerzijds vanwege de luchtigheid/humor, anderzijds vanwege het feit dat ik niet zo snel meer kies voor een SP waarin met gemak 100 uur in kan komen te zitten... En ook een beetje vanwege het feit dat de dlc van Fallout me tegenviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
[...]

ik heb beide maar gehaald :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:33
Vind Fallout echt totaal niks, totaal niet mijn game haha ! ;)..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15
Mijn Fable 3 is ook verstuurd, krijg hem denk ik dus volgende week binnen. En dan kan ik trouwen met mijn Tweakers-verloofde ;)

Vandaag de Undead Nightmare pack voor RDR aangeschaft. Die is gaaf zeg _O_ Multiplayer speel ik niet echt, dus daarom de combipack niet gekocht. Moet ook nog Halo Reach en Forza 3 alle achievements halen :P Dan komt ook nog fable 3 binnen; waar moet ik de tijd vandaan halen :/

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Fallout vind ik ook niet echt mijn ding. Te groot, de afstanden zijn te groot en tja, ik weet het niet. Het voelt zo "langzaam".

Ik ben wel benieuwd naar de dashboard update die morgen komt http://kotaku.com/5677577...update-arrives-november-1

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[...]

Ik vind Fable 3 beter omdat ik niet echt hou van de sfeer/style van Fallout. Ik wil gewoon een leuk avontuur beleven en in Fallout is iedereen haast dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik blijf hem lekker vinden.. Het nieuwe dashboard

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FLUOwYX9Ne0]

Ik doe zelf al mee aan de beta, maar vanaf morgen is hij er voor iedereen.

Heerlijk rustgevend, lekker kalm en een stuk sneller om te navigeren :Y d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Xbox stuk :/

Gisteravond tijdens dvd kijken viel ineens beeld weg, en dat bleef na een reboot ook weg.... Geluid werkt prima, en op de achtergrond hoor ik dus ook dat ie wel prima opstart, maar ja... zonder beeld is gamen ook weer een hele andere beleving... :X
Vanavond even kijken of ie het met andere kabels wel doet, en anders nog ff goed bedenken wat ik er mee ga doen :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-06 11:21

Animal_X

Rodin

D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:22:
Ik blijf hem lekker vinden.. Het nieuwe dashboard

[video]

Ik doe zelf al mee aan de beta, maar vanaf morgen is hij er voor iedereen.

Heerlijk rustgevend, lekker kalm en een stuk sneller om te navigeren :Y d:)b
Maar geen mooi 3D menu meer dus?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Dat 3d menu is gewoon een achtergrondje, en ik neem aan dat je die nog steeds gewoon kunt instellen. Het standaard menu wat we nu hebben is ook niet heel erg 3d ofzo.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Animal_X schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:29:
[...]

Maar geen mooi 3D menu meer dus?
Welk 3D menu? En wat is er mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:45:
Vind Fallout echt totaal niks, totaal niet mijn game haha ! ;)..
Dat heb ik met Fable. Deel 1 vond ik echt heel leuk, dus deel 2 blind gekocht. Maar er zit echt geen uitdaging aan, je kan niet dood, als je een beetje handig bent komt het geld binnenrollen alsof het niks is, binnen een kwartier heb je de beste kleding in het spel zo'n beetje al, je wordt overal aan het handje mee naartoe genomen... :Z

En dan schijnt Fable 3 nog makkelijker te zijn -O-

Echt zonde, want ze zetten wel een super sfeertje neer.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

mowa schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:03:
[...]

Koop toch niet zo'n rotte Turtlebeach of fatality. Die x11 heb ik even gehad en gelijk teruggestuurd. Hij werkt op je xdoos maar daar is alles mee gezegd. Het geluid is te zacht, de mic doet het vaak niet, je moet schreeuwen om je verstaanbaar te maken in de chat, anderen zijn onverstaanbaar, veel te weinig bas, schelle hoge tonen.

Wil je een goede headset, moet je helaas ook diep in de buidel tasten.
Hier een review van wat verschillende sets.
De allerbesten zijn wat mij betreft de Astro A40 en de Tritton. Zelf heb ik een Tritton AX Pro 5.1 headset.
Die heeft zijn voor en nadelen zoals kabels die in de weg zitten. Maar het geluid is eeerrrrug goed, met zeer uitgebreide instelmogelijkheden. Rete-duur. Je hebt er 'n xdoos voor maar je hebt wel wat. Je kunt dag en nacht gamen zonder dat je huisgenoten er last van hebben. Ach...je investeerd ook in 'n goede tv/monitor, geluid is minstens zo belangrijk.
Voor wat minder heb je bijvoorbeeld een Sennheiser PC350 of PC360.

Lees je in ieder geval goed in, beluister 1 en ander als je de kans hebt en koop niet iets blindelings omdat de prijs je bevalt. Goedkoop is wat headsets betreft zeker duurkoop.
Dankjewel voor de info, ik zal eens kijken maar die twee zijn wel heel erg prijzig :P Ik denk dat ik die Sennheisers eens ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:33:
[...]

Welk 3D menu? En wat is er mooi?
Ik gok dat 'ie gewoon het huidige menu bedoelt:

Afbeeldingslocatie: http://news.cnet.com/i/bto/20081117/dash1_610x411.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 01-11-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-04 13:16
Zaterdag een Reach Limited Edition console binnengekregen. Via Amazon.de besteld voor € 345, viel me best mee. Was één van de laatste, nu alleen via andere kanalen voor 400+ te krijgen. Wat een mooie console zeg, veel stiller ook dan de oude. Leuk design en nu ook een vlammetje boven mijn hoofd hangen in Reach :)

Vriendin heeft nu ook een gold account, zit eigenlijk te wachten op het familie aanbod zodat mijn gekochte games ook op haar profiel werken. Is nu een beetje raar allemaal, niet echt klantvriendelijk...

Als er nog iemand een (oude) 360 inclusief Reach wil heb ik nog één in de aanbieding :)

[ Voor 21% gewijzigd door JanRispens op 01-11-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Willybubba schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:43:
[...]

Dat heb ik met Fable. Deel 1 vond ik echt heel leuk, dus deel 2 blind gekocht. Maar er zit echt geen uitdaging aan, je kan niet dood, als je een beetje handig bent komt het geld binnenrollen alsof het niks is, binnen een kwartier heb je de beste kleding in het spel zo'n beetje al, je wordt overal aan het handje mee naartoe genomen... :Z

En dan schijnt Fable 3 nog makkelijker te zijn -O-

Echt zonde, want ze zetten wel een super sfeertje neer.
Ik heb ook nooit gesnapt waarom de moeite niet genomen is een hardcore difficulty te implementeren bij Fable. Want Fable is echt idd zo gemakkelijk dat het voor ervaren gamers een minpunt is. Jammer dat Molyneux, die ik zeer hoog heb zitten, enerzijds zo goed bezig is met de beleving in een game, maar tegelijkertijd vergeet dat element 'spanning' en het gevoel van accomplishment daarbij een belangrijke rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
The latest Xbox 360 dashboard update is now being rolled out. Read more details on my blog http://mjr.mn/btbkTT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-06 10:25
Ik heb er nog niemand over gehoord. Maar ben ik een van de weinige die wacht op James Bond: Bloodstone? Ik vond Quantum of Solace vermakelijk, en aanstaande vrijdag komt het vervolg.<Daniel Craig als personage>.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb 'm er inmiddels op staan. Ziet er leuk uit :9

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 14:19
de mijne wil de update niet downloaden.....

Ik ben verbonden aan live, krijg een pop up dat de update te downloaden is... ik zeg :update.

Krijg ik de volgende pop up : cant download the update, test you connection blablabla

Xbox is niet gemod etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

T7D_Sneezy schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:31:

Ik ben verbonden aan live, krijg een pop up dat de update te downloaden is... ik zeg :update.

Krijg ik de volgende pop up : cant download the update, test you connection blablabla

Xbox is niet gemod etc
Miljoenen mensen downloaden hem op hetzelfde moment ;) .
Probeer het vanmiddag ff opnieuw.
Ken. schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:15:
[...]

Ik gok dat 'ie gewoon het huidige menu bedoelt:

[afbeelding]
Opnieuw: Wat is er 3D, en al helemaal: Wat is er mooi...?

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 01-11-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mooi is relatief, ik vind het oude dashboard er namelijk ook mooier uit zien dan het nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:31:

Xbox is niet gemod etc
Misschien rare vraag maar heb je je connection getest? En zo ja, krijg je daar een foutmelding?
Kijk anders even wat voor codes je krijgt als ie gelukt is (moet je geloof ik y of x indrukken ofzo) en zoek daar even op.

Vind het dashboard trouwens wel aardig, maar waarom hebben ze de newest releases weggehaald waarbij alles in 1 pagina zat? Naar links en rechts om te bladeren en omhoog en omlaag voor de soort downloads

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2010 11:49 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb 'm zelf nog niet geïnstalleerd, maar als ik naar dat filmpje van het nieuwe dashboard kijk, dan wordt ik er niet heel erg enthousiast over. Alles is plat geworden, wat het geheel er niet overzichtelijker op lijkt te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Walkman schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:55:
Heb 'm zelf nog niet geïnstalleerd, maar als ik naar dat filmpje van het nieuwe dashboard kijk, dan wordt ik er niet heel erg enthousiast over. Alles is plat geworden, wat het geheel er niet overzichtelijker op lijkt te maken...
Het is veel overzichtelijker, veel soepeler, en veel meer.. Nouwja, automatisch? Navigeren gaat bijna als vanzelf na een uurtje :) .

Ik speel al 2 weken met de beta, dus ik ken het meeste al wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 14:19
Martinspire schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:48:
[...]

Misschien rare vraag maar heb je je connection getest? En zo ja, krijg je daar een foutmelding?
Kijk anders even wat voor codes je krijgt als ie gelukt is (moet je geloof ik y of x indrukken ofzo) en zoek daar even op.
ja connection was goed, als ik die testte dan kreeg ik meteen die popup over die update, dat zou die xbox ook niet weten als hij geen verbinding met live had.

Heb een netwerkbrug met mn laptop gemaakt en nou doet ie het wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wow, het dashboard ziet er echt een stuk mooier uit nu! Had ik niet verwacht toen ik nietsvermoedend mijn Xbox 360 aanzette.

Zijn er verder nog dingen veranderd behalve nieuwe GUI en Kinect support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

hij blijft bij mij maar zeuren over de netwerkconnectie, maakt niet uit wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
monnick schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:13:
Wow, het dashboard ziet er echt een stuk mooier uit nu! Had ik niet verwacht toen ik nietsvermoedend mijn Xbox 360 aanzette.

Improved voice chat _/-\o_

Je kan elkaar veel beter horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Belangrijke info van MJ:
If you keep signing out and then back in again, this will NOT force the update…it will only anger people on your friends list who will keep getting a notification. every. time. you sign. in.
monnick schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:13:
Improved voice chat quality – The audio codec is updated to improve Xbox LIVE Party audio quality. So grab your friends and jump into a multiplayer game or catch a big game with friends via ESPN3.

Improved Gamertag creation – Choosing a new Gamertag? If the Gamertag you’re looking for is already taken, your Avatar will spin a wheel and we will provide five other Gamertag suggestions at a time for you to choose from.

Streamlined in-dashboard virtual keyboard – We’ve taken the existing QWERTY keyboard in-dash and made it easier to use for scenarios that involve repeated text entry, when signing up for LIVE within the dashboard for example.

Improved Xbox LIVE Marketplace UI and browse experience – The Game Marketplace has been re-organized to provide streamlined access to the gaming and video content you want, reducing the number of steps to get to a download.

Easier to get on a wireless network – Trying to connect to a wireless network? Now you can see a list of all the wireless networks within range when you go into network settings. From there, you can select a new network or further configure the network you’re connected to.

Ability to sign-out other controllers in the sign-in UI – We’re adding the ability to sign-out profiles on other controllers in the sign-in UI within the Guide. This is especially useful when playing games like Rock Band.

New browse experience for 100% completed games – You spent a lot of time and effort earning those Achievements, so we’re giving you a new and better way to browse all of them.

Updated Family Settings – Xbox 360 continues to lead the industry in efforts to create tools that help parents and caregivers choose the right play and viewing settings for their families. We are enhancing the core Family Settings tools for all Xbox LIVE members:

Family Programming – When turned on, Family Programming disables display of all mature content on the dashboard and can be turned on or off with a protected password for individual members (per account). It also highlights all family-friendly entertainment.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 01-11-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Klinkt goed, dat nieuwe dashboard.
Vanavond maar even mijn xdoosje aan zetten om de update binnen te slurpen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik kan de update niet installeren? Blijft zeiken dat de update niet gedownload moet worden en ik mn netwerkconnectie moet checken. Maar als ik de live connectie check op de xbox komt de melding dat ik de nieuwe update moeten downloaden al voordat ik daadwerkelijk zie of mijn NAT open is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
shoombak schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:05:
Ik kan de update niet installeren? Blijft zeiken dat de update niet gedownload moet worden en ik mn netwerkconnectie moet checken. Maar als ik de live connectie check op de xbox komt de melding dat ik de nieuwe update moeten downloaden al voordat ik daadwerkelijk zie of mijn NAT open is :')
Heb precies hetzelfde, dan nog maar even met de oude versie en morgen nog een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 23:27
yep same here :S hopelijk hebben ze het morgen gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik had ook twee keer een foutmelding met het binnenhalen van de update, daarna de xbox opnieuw opgestart en het lukte meteen.
Wat ook nieuw is, is de Multiple Points of Presence van de Live Messenger. Je kan nu dus op meerdere locaties aanmelden.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-06 11:37
Ik vind het echt beter zo. Wel een beetje wennen aan het grijze en witte, maar het werkt een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 16-06 23:27
buran schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:21:
Ik had ook twee keer een foutmelding met het binnenhalen van de update, daarna de xbox opnieuw opgestart en het lukte meteen.
Wat ook nieuw is, is de Multiple Points of Presence van de Live Messenger. Je kan nu dus op meerdere locaties aanmelden.
dit ook geprobeerd maar nog steeds geen succes, kreeg deze keer wel een wit update scherm ipv de oude grijze en een error code, ga nog ff proberen of ik wat daarover kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het allerfijnste is nog wel de nieuwe startup sound + logo. Dat geluid wat we hiervoor hadden was zo enorm kut. Ineens een keihard geluid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Volgens mij zijn de Xbox Live update server gewoon overbelast. Ik probeer nu al een half uur de update binnen te trekken, heb één keer het witte update scherm gezien, maar de update blijft continu falen. Later vanavond nog maar eens proberen dan.

[edit]
En dan zul je net zien dat ie 't nu ineens wél doet. :|

[ Voor 12% gewijzigd door Devil N op 01-11-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 12:45

LoneWolf

Just a Byte

Wat betreft die update: Nou hier doet ie het niet, ik kan dus niet updaten, en als ik niet kan updaten, kan ik niet meer online gamen :(
Errugggg handig, Slim gedaan microsoft! stelletje stomme %$@% |:(

[ Voor 13% gewijzigd door LoneWolf op 01-11-2010 18:48 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Laatst online: 10-07-2024
Verstandig om te updaten als je een Arcade met 512MB geheugen hebt? Heb ik dan genoeg ruimte over voor de save games?

[ Voor 27% gewijzigd door Plakjekaas op 01-11-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 17:30
Ik heb de update ook sinds vanmorgen binnen, en mijn XBOX arcade (2005) lijkt veel stiller, kan dat?

edit: Daar moet ik bij zeggen dat ik voor en na de update het spel van de HDD speel.

[ Voor 30% gewijzigd door xV0rtexx op 01-11-2010 19:11 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
Wtf is er met mn homescreen gebeurd? Ik wil nogsteeds de homescreen van de eerste xbox 360's terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:35
Die is veranderd. Moest je dat nou echt vragen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Game Error schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:24:
Wtf is er met mn homescreen gebeurd? Ik wil nogsteeds de homescreen van de eerste xbox 360's terug...
Welkom in 2010 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-06 11:21

Animal_X

Rodin

Walkman schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:55:
Dat bedoelde ik dus inderdaad... Al met al moet ik nu toegeven dat het er niet slechter op is geworden , alleen lijkt hij bij alles veel langer te moeten laden... Dit is erg vervelend, maar mogelijk dat de servers momenteel idd wat overbelast zijn...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
carpebios schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:29:
Die is veranderd. Moest je dat nou echt vragen?
Als ze dat nou even zouden aankondigen ofzo. En de server op een fatsoenlijke snelheid laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Game Error schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:58:
[...]

Als ze dat nou even zouden aankondigen ofzo.
Kidding, right?
En de server op een fatsoenlijke snelheid laten draaien.
Tsja, om nou je serverpark aan te passen voor 4 uur topdrukte in het jaar is ook wat overdreven :) Vandaag heeft iedereen die update gewoon binnen, en als hij het niet doet, kan je wel gewoon spelen.
Pagina: 1 2 ... 64 Laatste