Heb je al contact opgenomen met Microsoft?lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:43:
in 2009 een 360 gekregen van mijn vriendin. Laatste tijd, "Unable to read disc" errors, ook met gloednieuwe spellen. En geen krassen etc. Heeft altijd horizontaal gestaan.
Tijd voor een nieuw dan maar, of heeft iemand tips?
snipKluutmaran schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:25:
[...]
Lol die consumenten van tegenwoordig, ik denk dat ik ook een matig product op de markt ga brengen want iedereen denkt dan toch ik koop maar een nieuwe als hij het niet meer doet.
Contact opnemen met Microsoft misschien?!
Opgenomen met Microsoft en die zegt gewoon "Daar is niks over bekend bij ons, koop maar een nieuwe"
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 02-02-2012 11:04 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zag 'm staan, maar had echt geen tijd om de site door te lezen of om hem te kopen. Dacht, dat doe ik vanavond wel. Echt stom van me. Kan nu moeilijk zeuren om een goede aanbieding xDBobbus schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:49:
Vanmorgen een aanbieding op een Duits blog gezien en toch maar een keer toegehapt, wilde altijd al een keer een 360 hebben
Via Amazon.de krijg ik binnenkort een Xbox 360 Slim 250GB voor 149,- inclusief verzenden. Leuke prijs toch?
Was bij deze link. Eerst is hij omhooggegaan naar 199, nu zelfs weer naar 219.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Multiplayer is natuurlijk maar een leuke extra , maar Trials is natuurlijk alleen al voor de uitdaging en de tijden verbreken in de SPMartinspire schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:56:
[...]
Die multiplayer ziet er wel geinig uit, maar vraag me af of er zoveel verschil zit tussen die 2 spellen (Joe danger en trials)
Snip
Trials hebben we met een paar vrienden zelfs met de demo een hele avond mee vermaakt alleen maar om te kijken wie het verste van zijn motor kon springen bij de schans! Later het hele spel gekocht maar kon me er niet zo in vastbijten dat ik alle levels haalde helaas
Misschien toch maar weer eens oppakken voordat ik weer een nieuw deel koop.
Trials hebben we met een paar vrienden zelfs met de demo een hele avond mee vermaakt alleen maar om te kijken wie het verste van zijn motor kon springen bij de schans! Later het hele spel gekocht maar kon me er niet zo in vastbijten dat ik alle levels haalde helaas
[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 02-02-2012 11:05 ]
Nou durf ik mijn handen en voeten in het vuur te steken dat dat hun antwoord niet was. Wat heb je hun precies gevraagd, en wat was hun letterlijke antwoord?lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:35:
Opgenomen met Microsoft en die zegt gewoon "Daar is niks over bekend bij ons, koop maar een nieuwe"
Hadden we het laatst op een verjaardag nog over. Vroeger verwachte je dat je koelkast, diepvries, wasmachine, tv het tientallen jaren uithield. Echter betekend dat wel dat je vrijwel nooit een nieuwe koopt. Dus bouwen ze de apparaten tegenwoordig dusdanig dat ze na xx jaren op zijn.Kluutmaran schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:25:
[...]
Lol die consumenten van tegenwoordig, ik denk dat ik ook een matig product op de markt ga brengen want iedereen denkt dan toch ik koop maar een nieuwe als hij het niet meer doet.
En wij als consument trappen er ook gewoon in.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Damn... net nu ik toe ben aan een nieuwe lees ik dit natuurlijk veel te laat. Ik ga echt niet weer 200+ uitgeven aan mijn derde Xbox 360.Bobbus schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:49:
Vanmorgen een aanbieding op een Duits blog gezien en toch maar een keer toegehapt, wilde altijd al een keer een 360 hebben
Via Amazon.de krijg ik binnenkort een Xbox 360 Slim 250GB voor 149,- inclusief verzenden. Leuke prijs toch?
Was bij deze link. Eerst is hij omhooggegaan naar 199, nu zelfs weer naar 219.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb je al een Slim of niet? De goedkoopste Slim 4GB haal je bij de MM voor 180 en kan je je oude disk overzetten; de goedkoopste 250GB Slim bij MygameshopPhusebox schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:10:
[...]
Damn... net nu ik toe ben aan een nieuwe lees ik dit natuurlijk veel te laat. Ik ga echt niet weer 200+ uitgeven aan mijn derde Xbox 360.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ga je gang dan maar. Volgende gesprek:PWM schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:06:
[...]
Nou durf ik mijn handen en voeten in het vuur te steken dat dat hun antwoord niet was. Wat heb je hun precies gevraagd, en wat was hun letterlijke antwoord?
"Vraagje, ik heb een 360 die nu naar een jaar of 2,5 a 3 disc read errors geeft, is daar iets over bij jullie bekend, of kunnen jullie dit op een manier oplossen?"
"Ja meneer, dat is buiten de garantie, dat weet u toch wel?"|
"Ja dat weet ik, daarom vraag ik het ook. Aangezien ik toch een reparatie wil hebben, als ik daarvoor moet betalen is dat geen probleem"
"Dat zal dan vrij lastig worden, aangezien we niks weten over eventuele disc read errors, en we hier dus ook niks aan kunnen doen. het beste wat u kunt doen is een nieuwe kopen, want een reparatie wordt ongeveer 200 euro als we er al iets aan kunnen doen"
Dus ja..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heel vreemd; geen idee of het voor jou lonend is om de "oude" grote 360 te laten repareren maar indien je dat op prijs stelt, nogmaals Microsoft bellen. Kost, dacht ik, tussen de 80 en 100 Euro incl.lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:15:
[...]
Ga je gang dan maar. Volgende gesprek:
Moet wel zeggen, was wel 1 leuke opmerking aan het einde "Meneer, het was wel netjes om aan te geven dat u wilt betalen voor de reparatie, aangezien de meeste mensen het gratis willen hebben. Hardstikke bedankt hiervoor.MAX3400 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:16:
[...]
Heel vreemd; geen idee of het voor jou lonend is om de "oude" grote 360 te laten repareren maar indien je dat op prijs stelt, nogmaals Microsoft bellen. Kost, dacht ik, tussen de 80 en 100 Euro incl.
Nope heb nog steeds een oud model. Maar harde schijf overzetten, je bedoelt uit de case "breken" en los rammelend (omdat er geen case meer omheen zit) in je nieuwe slim steken? lijkt me niet echt handig. Ook niet als ik ooit mijn harde schijf, als de nieuwe slim weer kapot is, tijdelijk weer terug wil steken op mijn fat.MAX3400 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:14:
[...]
Heb je al een Slim of niet? De goedkoopste Slim 4GB haal je bij de MM voor 180 en kan je je oude disk overzetten; de goedkoopste 250GB Slim bij Mygameshop
Ach ja, zodra die uiteindelijk de geest geeft moet ik het maar uitzingen tot de opvolger.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ah, nee dan is het een ander verhaal. Misschien is het lonender voor je om op Marktplaats ofzo een oude fat op de kop te tikken en uit te zingen tot Q3 2013...Phusebox schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:30:
[...]
Nope heb nog steeds een oud model. Maar harde schijf overzetten, je bedoelt uit de case "breken" en los rammelend (omdat er geen case meer omheen zit) in je nieuwe slim steken? lijkt me niet echt handig. Ook niet als ik ooit mijn harde schijf, als de nieuwe slim weer kapot is, tijdelijk weer terug wil steken op mijn fat.
Ach ja, zodra die uiteindelijk de geest geeft moet ik het maar uitzingen tot de opvolger.
Domme vraag. Als ik voor zo'n elite gig ding ga. Is er een kabel oid om data over te zetten van mn fat naar de elite? De ene site zegt van wel, de andere dat het alleen tussen fat en fat is (hoewel je daar gewoon die "schijven" op klikt.
http://www.xbox.com/en-US/Live/Transferlanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:43:
Domme vraag. Als ik voor zo'n elite gig ding ga. Is er een kabel oid om data over te zetten van mn fat naar de elite? De ene site zegt van wel, de andere dat het alleen tussen fat en fat is (hoewel je daar gewoon die "schijven" op klikt.
Derp! daar niet gekeken, dank
ga ik maar even naar kijken. Wireless+zwart+stiller = beter dan reparatie van dat vliegtuig ding van mij
lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:02:
Derp! daar niet gekeken, dankga ik maar even naar kijken. Wireless+zwart+stiller = beter dan reparatie van dat vliegtuig ding van mij

Ik zag nog niemand de tip geven om even in de xbox te blazen als de tray open staat. Ik heb namelijk ook nog een oud model Elite staan en die heeft dat ook heel soms. Even erin blazen en kijken of hij het doet (kan zijn dat je dit meerdere keren moet proberen). Heeft volgens mij iets te maken met wat vuil op de lens.lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:43:
in 2009 een 360 gekregen van mijn vriendin. Laatste tijd, "Unable to read disc" errors, ook met gloednieuwe spellen. En geen krassen etc. Heeft altijd horizontaal gestaan.
Stille genieter
Ok, ga ik ook proberen
Geweldig ding, maar als je in Fable 3 net ergens bent en hij crashed.. (ja geinstalleerd, helpt iets
)
Verwijderd
hey
ik had gewoon ff een vraagje ivm xbox 360 4g ,, ik ben gewoon van ps3 dus ik heb deze middag een xbox overgekocht, nu is dat normaal dat de cdrom redelik wat lawaai kan maken, zoals ook de zoeker / lezer die je wel goed hoord heen en weer switchen ,,, en rrn tokkelend geluid weer geeft? ik ben die console niet gewoon, en is ook niet voor mij,,, maar gewoon eens ter besvestiging vraag ik het hier even als het kan
ikke
ik had gewoon ff een vraagje ivm xbox 360 4g ,, ik ben gewoon van ps3 dus ik heb deze middag een xbox overgekocht, nu is dat normaal dat de cdrom redelik wat lawaai kan maken, zoals ook de zoeker / lezer die je wel goed hoord heen en weer switchen ,,, en rrn tokkelend geluid weer geeft? ik ben die console niet gewoon, en is ook niet voor mij,,, maar gewoon eens ter besvestiging vraag ik het hier even als het kan
ikke
Klinkt haast alsof je een dreamcast gekocht hebt 
De zoeker zou je niet mogen horen nee, hooguit wat geblaas van een opspinnende disk.
De zoeker zou je niet mogen horen nee, hooguit wat geblaas van een opspinnende disk.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik geloof dat ik de officiële aankondiging gemist heb......MAX3400 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:38:
[...]
Ah, nee dan is het een ander verhaal. Misschien is het lonender voor je om op Marktplaats ofzo een oude fat op de kop te tikken en uit te zingen tot Q3 2013...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
heb er totaal geen verstand van, dreamcast enz...Boeboe schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:50:
Klinkt haast alsof je een dreamcast gekocht hebt
Verwijderd
Ik heb een Xbox 360 slim en een PS3 slim en ze maken alle twee bijgeluiden door de discs.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:00:
[...]
heb er totaal geen verstand van, dreamcast enz...tis nu ook iet dat ie constant dat geluid maakt door de zoeker,,, maar je kan het wel goed horen eens ie een spel oplaad en ook bij bepaalde stukken in het spel ,, kan ook aan de dvd liggen, dat heb je vaker als je dan wat krasjes hebt bv,, zoals ik al zei ben ps3 gewoon, met hdd en het laden van een br maakt daar al wat minder geluidshinder,,, bizar
Verwijderd
Ik heb een Xbox 360 slim en een PS3 slim en ze maken alle twee bijgeluiden door de discs.
[/quote]
dus het zou een normale reactie moeten zijn, ivm de zoeker ook,, heb deze natuurlijk zitten testen als ie een halve meter van mij stond ook
eerst plat dan recht, maar tis echt zo'n typisch geluid gelijk als je een dvdrom in een pc stopt, da je die zo hoord reutelen entokkelen,,, mss ben ik iets te kritisch op dat vlak, alhoewel ps3 naar mijn gedacht iets beter is op dat vlak,, nu ik wil hier geen vergelijkingen maken, tis gewoon om wat ervaring uit te wisselen, zelf ben ik niet zo'n gamer , kan daar ook mss aan gelegen zijn,,, ben ook niet meer van de jongsten
)))
[/quote]
dus het zou een normale reactie moeten zijn, ivm de zoeker ook,, heb deze natuurlijk zitten testen als ie een halve meter van mij stond ook
Verwijderd
even een filmpje , het geluid dat ik dus hoor,, begin bij 1:07 hoor je het tot het einde bijna op 1:15 hoor je het ook al deftig
, en dat is dus vermoed ik zoder dat ie erop zit te spelen, enkel laden,,, dus bij het gamen heb ik dat geluid ook
YouTube: Xbox 360 Slim 4GB noise test!
YouTube: Xbox 360 Slim 4GB noise test!
Ja dat geluid hoort gewoon. Je kan altijd games op de HDD installeren als je een 250GB hebt, dan spint de dvd alleen bij het aanzetten/erin stoppen. Gefeliciteerd trouwens!
Verwijderd
ahzoMeltedForest schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:33:
Ja dat geluid hoort gewoon. Je kan altijd games op de HDD installeren als je een 250GB hebt, dan spint de dvd alleen bij het aanzetten/erin stoppen. Gefeliciteerd trouwens!
En wat zegt Microsoft klantenservice? Volgens mij kan je gewoon een 250GB schijf kopen bij de Mediamarkt en erin frottenVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:08:
[...]
maar ik lees hier en daar dat het zou mogelijk zijn om dit nog aan te passen om deze console te voorzien van een hdd?? of zijn dat fabeltjes??
Geen gewone HDD in een case, maar wel de officiële Xbox 360 Slim HDD.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
dus je kan niet via bv via externe (usb)?? maareuh ja, da zou mss de snelheid niet ten goede komen om games te spelen,,, dus het is dus wel mogelijkSiempie schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 20:59:
Geen gewone HDD in een case, maar wel de officiële Xbox 360 Slim HDD.
Als je niet een ban aan je broek wil hebben zou ik mooi een officiële XBox HDD kopen
The ramblings of an idiot
Heb ik 2 maanden geleden ook gehad. Daar heb je maar een jaar garantie op. Heb uiteindelijk na wikken en wegen maar een nieuwe gekocht. Anders krijg je dat probleem na een half jaar misschien wel weer.lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:43:

Doe maar gewoon niet, althans, als je verstandig bent.Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:25:
net ook een filmpje gezien, je kan dus ook gewoon de hdd erin stoppen zonder case,,, alhoewelie dan losjes zit,, zo'n case kan ik wel ergens kopen denk ik als het moet, een hdd heb ik nog liggen .... ga juist eens nagaan of deze xbox grotere schijven aankan, vb 500 gig
Dat kan door de officiële harde schijf te kopen, en dat is niet heel erg duur: http://www.redcoon.nl/B26...wMTE5NDk3MDk4NjE2MTE1Mg..Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:08:
[...]
ahzo) maar twas nie voor mij da ik het heb gekocht, maar tis een 4g versie, da ik voor een zeer gunstige prijs heb gekocht, met 7 games bij, en recente games ,,, dus ik kan nie echt iets op die 4gb zetten eigenlijk,, ok , anders had ik ook een 250gig gekocht als het voor mezelf was, klant is koning
)) maar ik lees hier en daar dat het zou mogelijk zijn om dit nog aan te passen om deze console te voorzien van een hdd?? of zijn dat fabeltjes??
Verwijderd
Wat ik trouwens raar vind is dat wanneer ik vids op een usb stick gooi en ze in de xbox stop ze het soms niet doen. En na een paar keer viel me op dat wanneer je de xbox opnieuw opstart hij de bestanden soms wel afspeelt.
Verwijderd
Iemand ervaring met de overheat protectie van de xbox 360 slim? Doet die z'n werk goed, of laat die wel eens een steekje vallen?
Ik heb hier nog geen problemen met warmte gehad. Volgens mij is de koeling zoiezo beter, waardoor je er geen last van zult hebben. Misschien als je hem in een niet-geventileerde ruimte zet of geen mogelijkheid tot aanzuigen geeft van koele lucht, het dan wel lastig wordt, maar qua hardware is het in ieder geval wel een verbetering.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:01:
Iemand ervaring met de overheat protectie van de xbox 360 slim? Doet die z'n werk goed, of laat die wel eens een steekje vallen?
Ik wil graag een Xbox halen nu zie ik zo 4 gig versie staan. Is dat gewoon 4 gig flashgeugen of een usb stick?
En spellen installeren kan dat ook op extern schijf door middel van usb? Of moet je dan officiële Xbox harddisk halen ?
En spellen installeren kan dat ook op extern schijf door middel van usb? Of moet je dan officiële Xbox harddisk halen ?
Verwijderd
De twintig posts boven jouw post gaan over dit onderwerp. Daarnaast had je je vraag ook in google kunnen intoetsen en je antwoord kunnen vinden.Amdwarrior schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:06:
Ik wil graag een Xbox halen nu zie ik zo 4 gig versie staan. Is dat gewoon 4 gig flashgeugen of een usb stick?
Re warmte en Elite. Ik heb wel last van oververhitting van mijn Elite. Hij staat los van andere apparatuur op zijn zij op een bureau en toch wordt hij heel heet. Ik heb het opgelost door een externe fan aan de onderkant te plaatsen. Die blaast naar onder. Heb een ruimte van 3 cm aan de onderkant gemaakt met een kleine stand. Geen enkele vastloper gehad sindsdien. Of het nodig is zul je het beste zelf zien. Ik vermoed dat ik of een maandagochtend exemplaar heb of dat hij toch te dicht bij mijn TV/muur staat (heb zelf niet meer ruimte).
Hier wordt ie ook wel warm/heet, maar hij is hier nog nooit gecrashed daardoor. BF3 is toch een aardig zware applicatie en die kan ik makkelijk uren achter elkaar spelen.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:19:
[...]
De twintig posts boven jouw post gaan over dit onderwerp. Daarnaast had je je vraag ook in google kunnen intoetsen en je antwoord kunnen vinden.
Re warmte en Elite. Ik heb wel last van oververhitting van mijn Elite. Hij staat los van andere apparatuur op zijn zij op een bureau en toch wordt hij heel heet. Ik heb het opgelost door een externe fan aan de onderkant te plaatsen. Die blaast naar onder. Heb een ruimte van 3 cm aan de onderkant gemaakt met een kleine stand. Geen enkele vastloper gehad sindsdien. Of het nodig is zul je het beste zelf zien. Ik vermoed dat ik of een maandagochtend exemplaar heb of dat hij toch te dicht bij mijn TV/muur staat (heb zelf niet meer ruimte).
Het is flash geheugen. En van een externe USB schijf kan je max 16GB gebruiken, dus je kan beter een officiele halen.Amdwarrior schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:06:
Ik krijg morgen weer een Xbox 360 binnen, ik heb tijdens de launch een Xbox 360 gekocht en daarna nog twee omdat ze continu kapot gingen. Sinds 2009 geen console meer gehad en niet echt meer gegamed. Ben benieuwd hoeveel vooruitgang er gemaakt is sinds 2009
.
Ik heb het zelfde in 2010 Xbox verkocht had toen Wii en PS3. Nu veel gamen op Pc maar console vind ik altijd veel prettigere om op te spelen gewoon op de bank hangen en gamen maar 
Kwa graphics is er niet veel veranderd maar dat boeit me eerlijk gezegd niet zoveel als ik naar Alan Wake kijk
Kwa graphics is er niet veel veranderd maar dat boeit me eerlijk gezegd niet zoveel als ik naar Alan Wake kijk
Dat ligt er aan hoe je hem gebruikt. Ik heb 2x een 16 GB stick, 1 voor wat arcade games en 1 voor de installatie van retail games. Als ik aan een spel begin dan maak ik dat ook af, dus ik wissel niet zo vaak van spel en dan werkt dat prima. Ik kan me voorsellen dat als je een redelijke lijst retailgames hebt die je regelmatig speelt, dat je dan wat meer ruimte nodig hebt.MeltedForest schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:56:
[...]
Het is flash geheugen. En van een externe USB schijf kan je max 16GB gebruiken, dus je kan beter een officiele halen.
Verwijderd
Bij mij liep hij juist tijdens BF3 regelmatig vast. Bij andere spellen veel minder last van. BF3 kon ik max 2 uur spelen (zelfs in SP). Bij andere spellen viel hij pas uit als de Xbox 6 uur aan had gestaan.Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:43:
[...]
Hier wordt ie ook wel warm/heet, maar hij is hier nog nooit gecrashed daardoor. BF3 is toch een aardig zware applicatie en die kan ik makkelijk uren achter elkaar spelen.
Hmm had dit topic niet gezien, anders had ik onderstaande vraag hier wel gepost. Maar komt mijn klacht in onderstaand topic bekend voor bij andere xbox gebruikers?
Discs hebben amper krasjes en komt alleen voor bij LA Noire disc 2 en 3 (zover ik to nu to heb kunnen ontdekken).
\[ Xbox 360 ] LA Noire "disc unreadable" (disc 3).
Discs hebben amper krasjes en komt alleen voor bij LA Noire disc 2 en 3 (zover ik to nu to heb kunnen ontdekken).
\[ Xbox 360 ] LA Noire "disc unreadable" (disc 3).
Ik gok dat je alles wel geinstalleerd hebt op hd en die disc dus niet de boel nog warmer maakt.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:55:
[...]
Bij mij liep hij juist tijdens BF3 regelmatig vast. Bij andere spellen veel minder last van. BF3 kon ik max 2 uur spelen (zelfs in SP). Bij andere spellen viel hij pas uit als de Xbox 6 uur aan had gestaan.
Hoe staat ie precies? Rechtop of plat? Staat ie vrij of zit er nog wat omheen?
Van mij staat rechtop en vrij op mn bureau. Hij wordt wel erg warm, maar niet dat ie uitvalt.
Mijn controller raakt steeds vaker disconnected tijdens gamen. De accu is dan nog vol geladen. Ik heb dit probleem niet eerder gehad, is mijn controller aan vervanging toe? Gaat al wel lang mee. Benieuwd of jullie dit probleem kennen.
Wees blij; mijn accu gaat 2 uur mee en bij opladen blijft het rode lampje oneindig branden. Gezien de reviews ga ik dus binnenkort over op een Razer Onza TE en gaan die standaard Microsoft-dingen ongezien de vuilnisbak in.buddow schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:39:
Mijn controller raakt steeds vaker disconnected tijdens gamen. De accu is dan nog vol geladen. Ik heb dit probleem niet eerder gehad, is mijn controller aan vervanging toe? Gaat al wel lang mee. Benieuwd of jullie dit probleem kennen.
Vaak raakt de accu of de batterhijhouder wat lam, en die geraakt dan (te) los bij het bewegen waardoor de controller disconnect van het systeem.buddow schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:39:
Al die accu's die ik had (3) begaven het na een jaar, sindsdien gebruik ik gewoon oplaadbare batterijen. Eerst die van de Hema, maar heb nu GP2700 batterijen gekocht en dat gaat als een trein! Kan weer 40u spelen op twee batterijen.MAX3400 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Wees blij; mijn accu gaat 2 uur mee en bij opladen blijft het rode lampje oneindig branden. Gezien de reviews ga ik dus binnenkort over op een Razer Onza TE en gaan die standaard Microsoft-dingen ongezien de vuilnisbak in.
Verwijderd
Ik zou de regular edition halen van de Onza. Bij de TE slijten de pookjes snel door de verstel dingetjes. Iig is dat bij mijn twee TEs gebeurd. Dat kunnen verstellen voegt mijns inziens overigens niets toe. Heb nu enkele maanden de regular Onza in gebruik en die is nog steeds prima!MAX3400 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Wees blij; mijn accu gaat 2 uur mee en bij opladen blijft het rode lampje oneindig branden. Gezien de reviews ga ik dus binnenkort over op een Razer Onza TE en gaan die standaard Microsoft-dingen ongezien de vuilnisbak in.
@Martin; zoals ik al schreef; hij ligt. En ja ik heb BF3 geinstalleerd. Alleen wel op een stickje. Het enige wat op schijf staat is de HD texture pack.
Ja dat dacht ik al ja, maar hoe staat je xbox zelf dan?Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:44:
[...]
Ik zou de regular edition halen van de Onza. Bij de TE slijten de pookjes snel door de verstel dingetjes. Iig is dat bij mijn twee TEs gebeurd. Dat kunnen verstellen voegt mijns inziens overigens niets toe. Heb nu enkele maanden de regular Onza in gebruik en die is nog steeds prima!
@Martin; zoals ik al schreef; hij ligt. En ja ik heb BF3 geinstalleerd. Alleen wel op een stickje. Het enige wat op schijf staat is de HD texture pack.
Heb zelf ook al een tijdje een slim maar nergens problemen mee...
Verwijderd
Misschien begrijp je het als ik het visueel maak. Ik heb al twee keer gezegd dat hij ligt.Martinspire schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:15:
[...]
Ja dat dacht ik al ja, maar hoe staat je xbox zelf dan?
Heb zelf ook al een tijdje een slim maar nergens problemen mee...

Interessante graphic over de Xbox 360 sales:

Nintendo staat dus nog wel bovenaan, maar de 360 is de ps3 nu wel voorbij en qua sales doen ze het echt goed nu!Xbox 360 tops Wii and PS3 for 1st time in yearly global sales
Microsoft’s Xbox 360 has been dominating its home turf for the past couple of years, sitting atop the monthly sales charts for the U.S. video-game console market, but the Redmond company has just taken the title of top-selling home console worldwide, as well.
Sony’s earnings report, issued yesterday, puts the PlayStation 3 at 6.5 million units sold worldwide for the holiday quarter, topping the 5.6 million units registered by Nintendo’s Wii for the same period — but falling short of the 8.2 million Xbox 360 sales reported by Microsoft.
According to data compiled by GeekWire, it’s the first time that the Xbox 360 has led worldwide holiday sales since 2006, when the PlayStation 3 and Wii were just being launched, posting a partial quarter and not yet ramping up their manufacturing to meet demand.
Here’s the bigger news: The Xbox 360′s strong holiday quarter also put the Microsoft console ahead in worldwide sales globally for the full year of 2011, with 14.9 million units sold, compared with 14.1 million for the PS3 and 10.33 million for the Wii.
According to our data, compiled from historical earnings reports, it’s first time the Xbox 360 has topped the worldwide console market for a full year of head-to-head competition with the PS3 and Wii.
Microsoft’s surge reflects the strong reception for the Kinect motion sensor and the expansion of the console as a home entertainment device, enabled by regular software updates.
Don Mattrick, the Microsoft video-game chief, had predicted last year at the E3 conference that Xbox 360 would become the No. 1 console globally.
On a cumulative basis, Nintendo is still the king of the current console generation, with 95 million Wiis sold worldwide, compared with 66 million Xbox 360 for Microsoft and 62 million Ps3s for Sony.
Heb me afgelopen week prima vermaakt met 007 Blood Stone. Vrij kort spel, maar speelt prima en zeker op de hoogste moeilijkheidsgraad een echte uitdaging. Veel gebruik maken van dekking en Bond-skills. Verhaal slaat nergens op, misschien moet je daar een Bond-fan voor zijn, maar best vermakelijk.
Verwijderd
Ik heb een tijdje een Xbox met Kinect en Disneyland. Gedachtes:
- Het werkt allemaal wel redelijk, mits je de juiste afstand gebruikt.
- Stemherkenning werkt 90% van de tijd goed, alleen 'park map' wordt niet herkend als ik normaal Engels praat. Als ik het echter met een zwaar Frans accent zeg herkent hij het wel.
- De bewegingen worden over het algemeen goed herkent.
- Het voelt heel uniek en vooral met een 5.1 set is het echt een beleving.
- Het is wel vervelend om de hele tijd je hand naar voren te houden om te sturen.
Wanneer wordt die op geupdate ?
Ik heb nu net een Xbox met kinect gehaald. Ik had paar jaar geleden een Xbox maar kreeg er spijt van dat ik PS3 hield die heb ik nu verkocht
Maar Kinect vind ik stiekem heel erg leuk
Wie weet nog paar leuke kinect games? Ik heb nu adventures en sports heb ik besteld.
Ik heb nu net een Xbox met kinect gehaald. Ik had paar jaar geleden een Xbox maar kreeg er spijt van dat ik PS3 hield die heb ik nu verkocht
Maar Kinect vind ik stiekem heel erg leuk
Ik heb me aangeboden maar geen reactie. Kan donderdag een nieuw topic neerzetten als de behoefte er is, maar ik ga dat niet voor Jan L doenAmdwarrior schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:40:
Wanneer wordt die op geupdate ?
Pff, RROD op een al gerepareerde xbox 
Kan dus op zoek naar een kale xbox phat. Iemand nog 1 over ? Liefst met HDMI

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Gewoon Microsoft Support bellen met je probleem dat je een RROD heb gekregen toen je je gerepareerde xbox terugkreegdapluiz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:15:
Pff, RROD op een al gerepareerde xbox
Heeft iemand Rocksmith al gespeeld op een Europese Xbox360 door het te importeren? Of is dat simpelweg niet mogelijk? Ik begrijp namelijk dat het op de PS3 wel kan.
Indien hij minder dan een jaar geleden is gerepareerd dan.Rockvee2 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:29:
[...]
Gewoon Microsoft Support bellen met je probleem dat je een RROD heb gekregen toen je je gerepareerde xbox terugkreeg
Zonde, zit eigenlijk ook beetje op die release te wachten. Zal wel eind 2012 worden voor die in europa op de markt komt...MeltedForest schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:04:
Nee is niet mogelijk.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jammer. Bedankt voor de info in elk geval. Dan maar wachten op de officiele EU release.MeltedForest schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:04:
Nee is niet mogelijk.
Gisteren heb ik Darkness 2 binnengekregen. Love it. Leuke cell shaded stijl, enorm brute actie, lekker verhaal. 1 grote adrenalinetrip.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Volgens mij gaat je garantie bij reparatie opnieuw in, maar cmiiwSiempie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:10:
[...]
Indien hij minder dan een jaar geleden is gerepareerd dan.
Net maar eens SSX besteld. Ben erg benieuwd. Op de eerste Xbox heb ik Tricky tot blaren toe gespeeld, fantastische game. De nieuwe zal wat anders ingestoken zijn, maar als ik maar half zo veel plezier heb als aan tricky komt het al goed
Ik wacht even met SSX, tricky was inderdaad geweldig om te spelen. maar ik ben bang dat ze dit te.. makkelijk hebben gemaakt om te spelen en er dus gewoon een deel van lol aan weg is
Tricky was easy to play, hard to master. laatste tijd gaan games gewoon de te makkelijke weg in.
Nope, anders zou reparatie nog wel te doen zijn. Heb er ook vaak genoeg over onderhandeld met MS, de afgelopen 2 jaar toch wel zo'n 10 keer, maar het mocht niet baten418O2 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:09:
[...]
Volgens mij gaat je garantie bij reparatie opnieuw in, maar cmiiw
Verwijderd
Een paar rare vragen:
Hoe is Viva Pinata en kan de Nederlandse versie in het Engels gespeeld worden op een NL X360?
Hoe goed is Perfect Dark Zero tov het origineel? Voelt het nog een beetje hetzelfde aan?
Hoe is Viva Pinata en kan de Nederlandse versie in het Engels gespeeld worden op een NL X360?
Hoe goed is Perfect Dark Zero tov het origineel? Voelt het nog een beetje hetzelfde aan?
Viva Pinata is best vermakelijk, een van de weinige spellen waar ik gewoon voor ben gaan zitten om (bijna) de volle 1000 achievements te halen (ik weiger de 'speel 50 uur in 1 tuin'-achievement te halen). Als je er een beetje inzit ga je steeds meer gekke dingen doen om alle pinata's te vangen (gotta catch em all!).Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:27:
Een paar rare vragen:
Om hem in het Engels te spelen moet je geloof ik even in je instellingen op je xbox de taal op Engels zetten, het is wel mogelijk.
Perfect Dark Zero vond ik persoonlijk dan weer een beetje tegenvallen. Besturing was niet echt geweldig en de graphics waren ook niet echt beter. Maar ik heb het origineel dan ook nooit gespeeld, wellicht dat dat meespeelde.
[ Voor 7% gewijzigd door EcoR op 10-02-2012 08:59 ]
Klopt. Trouwens voor die 50u was een bepaald scherm wat je kon openen waar de tijd door liep dus zo heb ik die laatste gehaaldEcoR schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:59:
[...]
Viva Pinata is best vermakelijk, een van de weinige spellen waar ik gewoon voor ben gaan zitten om (bijna) de volle 1000 achievements te halen (ik weiger de 'speel 50 uur in 1 tuin'-achievement te halen). Als je er een beetje inzit ga je steeds meer gekke dingen doen om alle pinata's te vangen (gotta catch em all!).
Om hem in het Engels te spelen moet je geloof ik even in je instellingen op je xbox de taal op Engels zetten, het is wel mogelijk.
Bij het uitkomen van de eerste gameplay beelden heb ik ook op verschillende plaatsen gelezen dat het zo goed als onmogelijk of zeer moeilijk was om te vallen. Enig idee of ze dat nog veranderd hebben? Ik heb namelijk wel zin om weer eens lekker te boarden, maar niet kunnen vallen vind ik toch wel een minpuntje.PWM schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:55:
Net maar eens SSX besteld. Ben erg benieuwd. Op de eerste Xbox heb ik Tricky tot blaren toe gespeeld, fantastische game. De nieuwe zal wat anders ingestoken zijn, maar als ik maar half zo veel plezier heb als aan tricky komt het al goed
Geen splitscreen in het spel dus dat is voor mij genoeg reden om hem niet meer te kopen tot hij in de budgetbak ligt. Snap die beslissing echt niet , want deze is veel leuker op de bank met wat vrienden dan online.lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:18:
Ik wacht even met SSX, tricky was inderdaad geweldig om te spelen. maar ik ben bang dat ze dit te.. makkelijk hebben gemaakt om te spelen en er dus gewoon een deel van lol aan weg isTricky was easy to play, hard to master. laatste tijd gaan games gewoon de te makkelijke weg in.
Nu zeggen ze wel dat ze het misschien gaan toevoegen als Dlc tegen betaling , maar dat is echt te gek voor woorden imho.
Ik had ook het idee dat het knap lastig was om te vallen. Zelfs met je board haaks landen ging nog prima. Heb volgens mij wel een keer gezien dat iemand viel maar dat was nogal logisch want hij landde toen niet op sneeuw maar op steen geloof ik. Anyways, SSX gaat nu meer de Arcade kant op en dat zal dus wel wennen zijn. Maar misschien is het heel leuk.nioz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:33:
[...]
Bij het uitkomen van de eerste gameplay beelden heb ik ook op verschillende plaatsen gelezen dat het zo goed als onmogelijk of zeer moeilijk was om te vallen. Enig idee of ze dat nog veranderd hebben? Ik heb namelijk wel zin om weer eens lekker te boarden, maar niet kunnen vallen vind ik toch wel een minpuntje.
Wat ik me meer afvraag: hoeveel kilometer piste zit er eigenlijk op? Ik heb vernomen dat er aardig wat pistes zijn toegevoegd, maar als het maar 2 minuten per piste is dan is dat ook niet echt joepie de poepie. Als je nou per afdaling een kwartier bezig zou zijn (en dus met alle pistes bij elkaar een uurtje of 4 bezig bent om in ieder geval alles 1x te doen dan lijkt het me nog wel aardig (al mag het van mij nog wel een factor 10 meer zijn haha). Heb ze daar nog niet over gehoord. Tuurlijk, je zult meerdere paden per piste kunnen nemen, maar dat is meestal niet veel verschillend (als ik kijk naar voorgaande ssx games was dat ook nooit breder dan 200 meter ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 10-02-2012 21:02 ]
Heeft iemand Rage gespeeld en is dit spel aan te bevelen?
Van wat ik heb gezien ben ik wel enthousiast, maar heb het spel om een of andere reden nog steeds niet gekocht.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb hier wel eens gelezen over 14 maanden Xbox live Gold voor ongeveer € 35,-.
Dit werd dan gekocht via Ebay.
Dit lijkt me erg aantrekkelijk, alleen is dit betrouwbaar?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Gewoon naar de rating van de seller kijken.
Ik koop het meestal op www.livecodes.nl , 40 euro per jaar.
Ik koop het meestal op www.livecodes.nl , 40 euro per jaar.
Kom net van de Media Markt in Alkmaar. 275 euro voor een 250GB model en geen bundel, behalve een MW3 bundel en de Crysis 2 & Forza 3 bundel. Niks gehaald dus.
Alle accu's van de camera's waren leeg en de stroom lag eruit bij de receivers, dus ik heb m'n tijd weer mooi verkloot
Alle accu's van de camera's waren leeg en de stroom lag eruit bij de receivers, dus ik heb m'n tijd weer mooi verkloot
Verwijderd
Als de verkoper vertrouwd is dan kan je die codes prima kopen. Het kan wel zo zijn dat de code niet werkt als je het via de xbox invoerd. Via de xbox website werkt het wel altijd (ik doe het nu standaard via de website aangezien het toch sneller gaat).
http://www.ebay.nl/itm/Xb...3%B6r&hash=item4aab5b0940Outher schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:58:
Ik heb hier wel eens gelezen over 14 maanden Xbox live Gold voor ongeveer € 35,-.
Alvast bedankt.
Ik (en mijn vrienden) kopen bij deze altijd. Je krijgt een scan/foto van het kaartje in je mail. Nooit problemen gehad
Waarom eBay, kijk hier eens in de pricewatch...
Battle.net || Strava
Ik heb thuis een xbox360 slim staan echter deze heeft iets heeel vreemds.
Hij gaat soms spontaan uit en weer aan (Dit terwijl de console uitstaat), ook gaat vaak het cd klepje dan open en weer dicht en dit een stuk of 10x achter elkaar.
Meestal gebeurt dit 's nachts, terwijl ik er dus niet op speel of wat dan ook.
Meerdere mensen die wel eens ervaren?
Hij gaat soms spontaan uit en weer aan (Dit terwijl de console uitstaat), ook gaat vaak het cd klepje dan open en weer dicht en dit een stuk of 10x achter elkaar.
SSX is altijd al een arcade-stijl racer geweest natuurlijk, getuige het hele gedoe met rails/ramps, adrenaline boosts en geheime routes. Ze maken er geen geheim van dat ze helemaal niet voor realisme gaan, en het is een formule die verdomd goed werkt.Martinspire schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:02:
[...]
Anyways, SSX gaat nu meer de Arcade kant op en dat zal dus wel wennen zijn. Maar misschien is het heel leuk.
Wat ik me meer afvraag: hoeveel kilometer piste zit er eigenlijk op? Ik heb vernomen dat er aardig wat pistes zijn toegevoegd, maar als het maar 2 minuten per piste is dan is dat ook niet echt joepie de poepie. Als je nou per afdaling een kwartier bezig zou zijn (en dus met alle pistes bij elkaar een uurtje of 4 bezig bent om in ieder geval alles 1x te doen dan lijkt het me nog wel aardig (al mag het van mij nog wel een factor 10 meer zijn haha). Heb ze daar nog niet over gehoord. Tuurlijk, je zult meerdere paden per piste kunnen nemen, maar dat is meestal niet veel verschillend (als ik kijk naar voorgaande ssx games was dat ook nooit breder dan 200 meter ofzo.
Zoals eerder gezegd: SSX is gebouwd rond het "easy to learn, hard to master" principe en dat zal nu nog steeds het geval zijn, zelfs als omvallen veel moeilijker is: In de filmpjes zie je wel dat je aanzienlijk vertraagt als je tegen een bergwand aanhotst en je zal ongetwijfeld heel scherpe tijden moeten halen om gouden medailles te halen.
En als singleplayer toch te gemakkelijk is kan je toch nog altijd voor multiplayer en ghosts gaan?
Naar verluidt komt er een demo op 21 februari (volgende week dus). Ik heb alvast een SSX topic gemaakt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zou die dwark van een Ogilvie of hoe hij dan ook precies heet maar eens uitnodigen.SaURoN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:05:
Ik zou hem sowieso op een stekkerdoos doen die je uit kan doen 
Misschien iets van een signaal van een andere controller ofzo, die hem aan laat gaan?
Misschien iets van een signaal van een andere controller ofzo, die hem aan laat gaan?
Nee, maar ik heb mijn nick mee.SaURoN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:05:
Bedank voor je reactie.MeltedForest schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:15:
[...]
http://www.ebay.nl/itm/Xb...3%B6r&hash=item4aab5b0940
Ik (en mijn vrienden) kopen bij deze altijd. Je krijgt een scan/foto van het kaartje in je mail. Nooit problemen gehad
Ik denk dat ik deze maar ga aanschaffen dan.
Ik had hetzelfde. Kom ik thuis staat mijn 360 opeens aan, of ik kijk op mijn werk op mijn gamertag en ik ben opeens online. Is trouwens met een 20GB launch model gebeurd, al weer een paar jaar geleden. Maar heb het al tijden niet meer gehad.SaURoN schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:05:
[ Voor 5% gewijzigd door MeltedForest op 17-02-2012 20:16 ]
Grappig 'nieuwtje': De lezers van GamesTM hebben de X360 uitgeroepen tot beste console allertijden. Op nummer 2 en 3 de SNES en de PS2.
Wat vinden jullie daarvan? Ik heb persoonlijk van de huidige generatie alleen een PS3. Simpelweg omdat er voor mijn gevoel niet genoeg exclusives zijn. Maar begin langzamerhand steeds meer de vele Xbox Arcade titels en de paar exclusives te missen.
Het is overigens niet mijn bedoeling om een flamewar te starten. Wil gewoon graag overtuigd worden waarom de Xbox 360 inderdaad de beste console ooit is. (of in ieder geval de beste console van deze generatie)
Wat vinden jullie daarvan? Ik heb persoonlijk van de huidige generatie alleen een PS3. Simpelweg omdat er voor mijn gevoel niet genoeg exclusives zijn. Maar begin langzamerhand steeds meer de vele Xbox Arcade titels en de paar exclusives te missen.
Het is overigens niet mijn bedoeling om een flamewar te starten. Wil gewoon graag overtuigd worden waarom de Xbox 360 inderdaad de beste console ooit is. (of in ieder geval de beste console van deze generatie)
Hier ook al een paar x gehad dat de Xbox aan staat als ik uit mijn werk kom (in de ochtend zal het me niet opvallen , want ik loop dromend de deur uit
) Het is me nu iig 3 x opgevallen en het is iets van de laatste maand.
Wat voor mega update krijg ik nu weer om mijn oren trouwens ? Zit al 10minuten naar een update te kijken terwijl we toch net een nieuw systeem hebben....Freakin irritant als je maar even de tijd heb.
Wat voor mega update krijg ik nu weer om mijn oren trouwens ? Zit al 10minuten naar een update te kijken terwijl we toch net een nieuw systeem hebben....Freakin irritant als je maar even de tijd heb.
Ik heb bijna iedere console ooit gemaakt, en oordeel meer over hoe ik het ervaar of destijds ervaren heb. Als kind is het toch magischer, waardoor mijn lijstje 1) NES 2) SNES 3) PS1 is.Jochem Boom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:38:
Grappig 'nieuwtje': De lezers van GamesTM hebben de X360 uitgeroepen tot beste console allertijden. Op nummer 2 en 3 de SNES en de PS2.