• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mTcGLjJ3lHyZE9rDSGQKGz0V/full.png
intro
SSX is de nieuwste snowboard game uit de SSX reeks, met SSX Tricky en SSX 3 als meest noemenswaardige voorgangers. De gameplay is een arcade-achtige combinatie van racen en het uitvoeren van stunts, waarvoor je boosts kan krijgen. Het spel wordt gereleased voor Playstation 3 en Xbox 360.

gameplay
Net zoals in vorige delen gebruik je je snowboard om van verschillende bergtoppen over de hele wereld naar beneden te racen, waarbij je ook op rails kan grinden die her en der geinstalleerd staan. Om het spannender te maken kan je uit een helicopter gedropt worden, met lawines te maken krijgen en heb je een wingsuit ter beschikking om over grote kloven heen te zweven tegen duizelingwekkende snelheden. Tijdens het racen kan je allerlei tricks uithalen om zo je adrenalinemeter te vullen die dan weer kan gebruiken om jezelf te boosten.
De nieuwe maps zijn qua grootte enorm vooruit gegaan. EA gebruikte geotagging data om gebergtes wereldwijd na te maken en daarna de perspectieven te overdrijven en objecten toe te voegen om zo de races extra spectaculair te maken. Dit resulteerde ook in veel grotere maps dan voordien. Waar je in vorige delen nog overal onzichtbare muren tegenkwam en een zeer beperkt aantal alternatieve routes had beloven de makers nu een veel meer open wereld met meer vrijheid waarbij het een grotere uitdaging is om zelf de meest optimale route te vinden.

multiplayer
Als je zin hebt in multiplayer races kan je meedoen aan zogenaamde "global events" die meerdere dagen kunnen duren. Hierbij kom je dan samen met anderen op een leaderboard terecht waar je dan moet strijden om een zo hoog mogelijke plaats. Het is mogelijk om aan meerdere global events tegelijk mee te doen zodat je in een andere event kan springen nadat je een race hebt afgerond in een eerder event.
Je kan ook willekeurige "drops" te doen waarbij je zo snel mogelijk naar beneden racet of zoveel mogelijk punten haalt waarna je je punten weer wereldwijd kan vergelijken op de leaderboards. Hierbij is het mogelijk om tegen de ghosts van andere mensen op de leaderboard te racen.

soundtrack
Een van de typerende kenmerken van de SSX reeks is de soundtrack, dit is nu niet anders: SSX komt met meer dan 30 nummers, verspreid over verschillende genres. Het spel gebruikt "Harmony": een techniek die tijdens de gameplay dynamisch nummers (inclusief custom tracks) kan remixen, reagerend op de gameplay.
media

release
SSX komt in Europa uit voor Xbox 360 en Playstation 3 op 2 maart 2012. Volgens geruchten komt er voor beide consoles een demo op 21 februari.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nog mensen die hiernaar uitkijken? Ik vond SSX tricky een fantastische game en kijk al langere tijd uit naar deze game. Vooral de nieuwe online features zien er erg leuk uit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Ik kijk hier toch ook wel naar uit!
Heb het nooit gehad, maar bij vrienden eens gespeeld op de PS.
Ging normaal dit weekend pre-orderen, maar ga eerst de demo uitproberen :).

Graphics, tricks en online features zien er alvast geweldig uit :p.

[ Voor 4% gewijzigd door Agent 47 op 17-02-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-08 09:21

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Hoorde dat er geen voicechat was bij de PS3 :S

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 22:21
Is er eigenlijk al bekend hoe lang een afdaling doorgaands is? Vind het wel tof om een lange tijd bezig te zijn om beneden te komen, maar heb zo'n vermoeden dat we na een minuut of 2 a 3 al beneden staan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Demo van volgende week is nu officieel bevestigd, gaan we meteen ook een goed idee krijgen van de lengte van de tracks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:21
Had echt zin in dit spel , maar het ontbreken van split-screen vind ik een zo ongelooflijke slechte keuze dat ik maar ga wachten tot het spel in de budgetbak ligt of dat het alsnog tegen een redelijke prijs wordt toegevoegd.

Snap dat de ontwikkeling van splits-screen kosten met zich mee brengt , maar dit is gewoon een spel om met vrienden op de bank te spelen. Echt zonde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ik zou een TDU-achtige approach voor deze game echt wel smaken :) niet enkel het snowboarden, maar ook het hele gedoe errond. Met de skilift naar boven gaan(skippable natuurlijk), in het dorp snowboarden naar een snowboardwinkel, etc... Met natuurlijk bijhorende TDU-achtige multiplayer :p

Ik droom te veel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Beakzz schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:15:
Had echt zin in dit spel , maar het ontbreken van split-screen vind ik een zo ongelooflijke slechte keuze dat ik maar ga wachten tot het spel in de budgetbak ligt of dat het alsnog tegen een redelijke prijs wordt toegevoegd.

Snap dat de ontwikkeling van splits-screen kosten met zich mee brengt , maar dit is gewoon een spel om met vrienden op de bank te spelen. Echt zonde !
Het is niet alleen dat het kosten met zich meebrengt, maar ook dat je prioriteiten moet gaan stellen wat betreft hardware-mogelijkheden. Als het de graphics enorm omlaag haalt (omdat het 2x moet tonen) dan is dat natuurlijk wel een groot nadeel. Daarom zie je bij een hoop games met splitscreen ook altijd veel verschillen met de singleplayer. Bovendien is de laatste SSX alweer een tijd geleden dus denk dat er een hoop mensen alweer vergeten zijn hoe die games ook alweer waren. Heb er zelf ook geen gespeeld dus ik weet dan ook niet anders.

Ik kan begrijpen dat het jammer is, maar mijn grote issue bij dit soort games in splitscreen is dat het scherm dan zoveel kleiner word en het lastig word om dingen te onderscheiden. Zowel je snowboarder is 2x zo klein als de piste zelf. Ook bij race-games vind ik dat soms maar lastig. Vooral games die erg snel gaan of veel precisie vereisen.

Ik denk dat het verstandiger is om te wachten wat de reviewers ervan gaan zeggen dan het gebrek aan splitscreen een reden te noemen om hem pas in de budgetbakken te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Blijkbaar is het gelinkt aan de grootte van de maps, waarbij niet de hele map tegelijk kan ingeladen worden, wat bij splitscreen wel een must is. Tegenstrijdig genoeg zijn er wel geruchten dat ze dit in de toekomst toch nog willen toevoegen.
Troost is wel dat de multiplayer mogelijkheden dan weer top-notch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Net even de review gekeken op Gamekings en ook daar wordt de multiplayer als gemis naar voren geschoven. Voor de rest zijn ze ook niet lyrisch vind ik. Veel dingen positief , maar bij een echt goede game gaan ze helemaal los in de reviews.

Ik vind het trouwens helemaal niet erg als de splitscreen iets minder detail in de graphics heeft ( helft van het scherm heeft ook minder details nodig ) en dat je dan aan kleinere parcours vast komt te zitten.

Annyway, ik ga de demo af wachten en dan mijn oordeel pas vellen alleen de kans dat ik hem nog koop is ondertussen erg klein geworden. Volgens mij heeft het meer met vliegen te maken dan met snowboarden en dat over the top kan ik erg leuk vinden , maar dan wel met vrienden op de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-07 00:08

LDVC

Let's get it over with

Zojuist gedownload. Bijna direct weer uitgezet toen ik zag dat je een origin account moet aanmaken om iets online te doen. Waarom zou dit in hemelsnaam nodig zijn op consoles EA?

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vroeger op de PS 2 was ik wel een fan van Coolboarders, daarna eigenlijk weinig in aanraking geweest met snowboard gerelateerde games. Na het zien van onderstaand filmpje, kreeg ik er wel weer zin in. Het is wel een ongelooflijke poppenkast geworden als ik het zo zie.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
LDVC schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:10:
[...]

Zojuist gedownload. Bijna direct weer uitgezet toen ik zag dat je een origin account moet aanmaken om iets online te doen. Waarom zou dit in hemelsnaam nodig zijn op consoles EA?
MEEN je dat nu? Dan hoeft het voor mij inderdaad ook niet meer :X
overreageren enzo, blijkt dat ik al zo'n account had :z

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 21-02-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Boeboe schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:36:
[...]

MEEN je dat nu? Dan hoeft het voor mij inderdaad ook niet meer :X
Origin = EA account. Ze hebben het nu echter onder dezelfde noemer gegooid, waardoor je dus nu een origin account nodig hebt. Heb je echter nog (dezelfde) login voor EA, dan werkt die ook gewoon.

Heb hier helaas net mn console ingepakt om naar mn ouders te gaan (geen verbinding daar) dus kan de demo niet spelen. Zijn er mensen die even een korte review / impressie kunnen geven?

Ik krijg van de filmpjes sterk het gevoel dat het button bashen word om de hoogste scores te halen en dat de gameplay op zich niet slecht is, maar het niet echt uitdaagt om tot het randje te gaan. Ook de banen lijken me wat kort, maar misschien zie ik dat verkeerd. Graag wat indrukken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ken jij IEMAND met een EA account dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja ik :)

Als je meerdere EA spelen speelt is dat vrij normaal hoor dat je zo'n account heb. Maar goed de demo is echt ubervet en al die online dingen lijken me ook echt super gaaf. Ik heb hem zelf op de 360 gespeeld de demo en pre order staat ook al even klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Het is idd erg leuk , alleen ik kom al niet voorbij het eerste gedeelte. Moet je persee goud halen om verder te kunnen , of is de demo toch al gelimiteerd tot 1 level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je hebt de tutorial, daarna race je naar beneden. Dan unlock je als goed is explorer, daar heb je 2 slopes tot je beschikking 1 voor een race (op de rockies) en 1 tricky in nieuw zeeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
aaah :), tnx. Dat was me even ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is die DEMO nog niet in de US store :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Blijkbaar had ik toch al een origin account, want hij wist meteen wie ik was...vreemd, maar praktisch :)
Ben erg tevreden over de demo:
Moeilijkheidsgraad: Erg pittig. Bij speed run kan ik na wat oefenen amper silver medal bijbenen (en goud staat nog een heel eind voor) en by tricks haal ik slechts met veel geluk bronze. Er zijn enorm veel mogelijkheden qua routes en het vernieuwd tricksysteem is wennen, maar zeer geslaagd. Ik ga het in ieder geval kopen :)

En de beste feature ooit in een spel? Een typische pijn in games waar je voor topscores gaat (en zo speel ik er veel):
- "oei, ik ben rampzalig bezig, best de race herstarten"
- druk op start
- ga een menu-optie naar beneden en druk op groen
- "Ben je zeker dat je wil herstarten"
- "nee" staat standaard geselecteerd, waardoor je eerst 1 keer naar boven moet drukken om "yes" te bevestigen
....OF: je drukt 1 keer naar beneden en selecteert "yes, and don't ask me again", voortaan moet je 2 knoppen minder indrukken om een map te herstarten :*). Dit is de eerste keer dat een spel me de mogelijkheid geeft om overbodige bevestigingsmenus uit te schakelen _/-\o_

En een kleine oproep: Zijn er mensen op xbox die SSX gaan spelen, competitief ingesteld zijn en kicken op scores van vrienden verbreken? Voeg me eens toe aub (gamertag: boe2) :)

*edit* LordHades: Bedankt, nu heb ik wat scores om naartoe te werken :)

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 22-02-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja ik vind het wel leuk om scores te verbreken :) ik zal je wel even toevoegen :) (Korumera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zal jullie ook toevoegen, game is reeds besteld ( Jetpaction) .

Is wel m'n eerste SSX game dus zal er niet al te veel van bakken in het begin vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:12
"arcade-achtig"? Alles wat ik tot nu toe heb gezien ziet er hardcore arcade uit imo. Of is er ook een modus waarbij de nadruk niet ligt op stunts maar op balanceren en snelheid en zo?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oeh, ik zie dat de demo uit is. Dik!
Heb de hele reeks voor de Xbox volgens mij al; SSX Tricky, SSX 3 en SSX On Tour dus deze hoort daar natuurlijk tussen.
Waar ik het meest naar uitkijk? De soundtrack. Serieus, deze game heeft me qua soundtrack nog nooit teleurgesteld, en ik las dat Camo & Krooked en het hollandse Noisia er bij zitten dus dat zal wel weer goed komen :D
De lekkere soundtrack in combi met zo'n mooi wit landschap is geweldig. Dat wordt smullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In al mijn enthousiasme vergeten dat dit een EA game is.
Ik heb reeds een EA account dus dat is het probleem niet, maar wel de lijn die EA volgt met hun producten en de features van hun games.

Zal wel de demo downloaden en bekijken, maar het feit dat het een EA titel is met hun bijbehorende meuk ga ik nu toch wel heel hard twijfelen of ik hem ga halen. :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
w00t net gold gehaald met de time trail , maar dan ook maar echt NET gehaald :P. Het verschil was nog kleiner dan een seconden haha.

Dat tricky gebeuren is wel lastig gold te halen , daar zit ik nu op silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ook maar eens de demo geprobeerd, speelde vroeger altijd SSX 3 ofzoiets op de PS2, was altijd wel lachen. Ik was er toen wel op uitgekeken, het was me net teveel arcade en dat is nu eigenlijk niet anders. Lijkt me een leuk spel om af en toe wat te spelen maar niet de volle prijs waard. Het arcade gehalte ligt alleen nog maar hoger, ik had het liever ietsje lager gezien (ook niet te realistisch, maar 15 rondjes draaien in een sprongetje op vlakke grond is ook niet echt leuk...).

Wel vervelend dat je alleen maar uit classic en nieuwe controls kunt kiezen, ik zit heel erg vast aan de classic controls, maar daar moet je die d-pad gebruiken en dat vind ik nou weer net niks, kun je dat niet mixen, dus classic controls (triggers voor tricks) en dan wel gewoon de joystick voor te draaien enzo?

Mijn iRacing profiel

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Destijds was ik groot fan van SSX op de PS2. Derhalve heb ik de Limited Edition op de PS3 gepreorderd en gisteren de PS3 demo even geprobeerd.
Verder heb ik ook Shaun White Snowboarding (SWS) voor de PS3.

Alhoewel ik eerst het volledige spel moet spelen om tot een definitief oordeel te komen ben ik er eerlijk gezegd tot nu toe nog niet erg door gegrepen/niet op dezelfde manier als bij SSX for PS2.
* Graphics vallen me behoorlijk tegen gezien het inmiddels 2012 is en het imo minder is dan bij een veel ouder spel als SWS. De demo is bovendien 720p, hopelijk is het spel zelf 1080p en helpt dat nog wat.
* Het is wel extreem arcade geworden en erg simpel om "twintig front flips" in 1 sprong te doen.
* Rood oplichtende ramps en gele slierten van competitors hoeven wat mij betreft ook niet.
* Ik voel amper verschil (voel ik uberhaupt verschil :? ) tussen de verschillende soorten sneeuw. Dit was bij SWS erg mooi uitgewerkt. IJs voelde echt ijzig aan en diepe sneeuw als diepe sneeuw.

Ben bang dat dit weer een game is die op zich leuk is om af en toe te spelen maar niet de topper is waar we allemaal op hoopten.

Alhoewel ik SWS zeker geen perfect spel vond en hoopte dat SSX snel alsnog naar PS3 zou komen om wel dat gevoel te leveren, vind ik SWS nu ik de SSX demo heb gespeeld nog niet eens zo slecht. Het snowboard gevoel komt daar beter tot zijn recht.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• boe2
  • Niet online
Ik zou toch echt de nieuwe controls een kans geven. Toegegeven, het is enorm sukkelen in het begin, maar het is puur een kwestie van muscle memory kweken. Eens je het in de vingers krijgt is het echt wel een verbetering tegenover de classic controls :)
Ik voel amper verschil (voel ik uberhaupt verschil ) tussen de verschillende soorten sneeuw. Dit was bij SWS erg mooi uitgewerkt. IJs voelde echt ijzig aan en diepe sneeuw als diepe sneeuw.
Hier wil ik wel opmerken dat er in de demo geen echte ijstracks zitten. In de Q&A livestream hebben ze onder andere een ijstrack laten zien en hebben ze als demonstratie die eens proberen doen zonder aangepaste board: Het was gruwelijk moeilijk om te doen blijkbaar.

[ Voor 48% gewijzigd door boe2 op 23-02-2012 10:38 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Hoeft van mij niet gruwelijk moeilijk te zijn. Vind het wel veel aan de game toevoegen als je de verschillen goed merkt. In SWS was het imo heel goed uitgewerkt (al vond ik de snelheid iha wat te laag liggen daar).

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Diversity
Ik zit ook nog enorm te twijfelen om het spel direct bij de release te kopen, de demo was wel leuk om te spelen en je hebt natuurlijk het online gedeelte nog niet gezien. Maar ik ben bang dat het toch wel snel zal gaan vervelen.

• HamSolo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 07:34

HamSolo

Ham

Boeboe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:35:Hier wil ik wel opmerken dat er in de demo geen echte ijstracks zitten. In de Q&A livestream hebben ze onder andere een ijstrack laten zien en hebben ze als demonstratie die eens proberen doen zonder aangepaste board: Het was gruwelijk moeilijk om te doen blijkbaar.
De Nieuw-Zeeland map bevat zeker wel ijstracks (die geulen), zorgt ervoor dat je mooie jumps kan maken :)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

HamSolo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:29:
[...]

De Nieuw-Zeeland map bevat zeker wel ijstracks (die geulen), zorgt ervoor dat je mooie jumps kan maken :)
Ja, daar ben ik ook geweest en je voelt wel verschil maar de verschillende soorten sneeuw voellen allemaal niet zo mooi aan als bij SWS imho.

PC Specs

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:11
zijn er ook nog plannen dat deze game naar de PC komt?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Niet dat ik weet. SSX was iig altijd console only.

PC Specs

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
Sn3gG3l schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:55:
zijn er ook nog plannen dat deze game naar de PC komt?
waarmee wil je dat gaan besturen dan?

controller aansluiten op de pc zeker, koop dan gelijk een console:P

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
roeltjow schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:17:
[...]

waarmee wil je dat gaan besturen dan?

controller aansluiten op de pc zeker, koop dan gelijk een console:P
Pc heb je even een wat hogere resolutie

• boe2
  • Niet online
/care als het er al haarscherp uitziet :p

• Diversity
Zo toch maar gepreorderd, salaris was weer binnen dus waarom niet :P. Heb me prima vermaakt met de demo. Het zal wel een spel zijn om af en toe een half uurtje te spelen, ideaal dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
de besturing is wel heel erg wennen zeg als je SSX: tricky gewend bent... duurt nog wel even voordat ik alles onder de knie heb, classic controls vind ik al helemaal niet werken in deze SSX

klopt het trouwens dat dat vliegpakkie niet bruikbaar is op die race track? of faal ik gewoon met de knoppen (ik dacht dat het R1 was in de tutorial iig maar niet met het racen blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
denk niet dat het in de demo werkt, hier op de xdoos werkt het ook niet met rb. :(

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Geen wingsuit in de demo inderdaad :).

Kan nu eindelijk consistent goud halen in race it, maar trick it blijft enorm lastig. Soms verlies ik om de meest vage redenen men combo.
En nog een nadeel van de demo: Men vriendin wordt helemaal gek van de 2 enige muziektracks in de demo, die bij iedere retry weer opnieuw beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:04
Ik had zelfs al vrij genomen om deze game te kopen, totdat ik erachter kwam dat er geen splitscreen in zat...

No splitscreen = no buy. Jammer EA dat jullie weer een franchise verneuken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Boeboe schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:49:
Geen wingsuit in de demo inderdaad :).

Kan nu eindelijk consistent goud halen in race it, maar trick it blijft enorm lastig. Soms verlies ik om de meest vage redenen men combo.
En nog een nadeel van de demo: Men vriendin wordt helemaal gek van de 2 enige muziektracks in de demo, die bij iedere retry weer opnieuw beginnen :p
Haha zelfde hier, dat goud halen gaat prima met race it, maar dat tricky pfff. Noway dat ik daar goud kan halen.

En er zijn volgens mij 3 muziek tracks :P. Maar heb ze inderdaad ook al allemaal 10x voorbij horen komen. Ik zag in de settings iets met muziek staan, ben benieuwd of je zou je eigen tracklist kan samenstellen of eigen muziek er aan kan toevoegen. Zou wel cool zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
3 tracks met Run DMC erbij, klopt :)
Het wordt inderdaad mogelijk om je eigen tracks te gebruiken ingame. Gezien de kwaliteit van de soundtrack (die volledig op spotify te beluisteren is, vooral de tracks van The Qemists zijn vet) zal dit nog niet meteen nodig zijn, maar ik denk dat dit na een paar weken wel een zeer welkome optie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Wat ik op verschillende fora lees, is dat de muziek als volgt werkt:
OF de SSX playlist met auto-remix
OF eigen muziek. Combinatie is dus niet mogelijk.

Voor eigen muziek geldt dat je de standaard manier van custom soundtracks kan gebruiken, waarbij je dus ook kan streamen of muziek van een flash drive haalt. In dat geval heb je geen auto-remix.
Als je echter een eigen playlist inlaad (en playlisten kun je niet gebruiken voor muziek van flashdrives), dan kun je wel gebruik maken van de auto-remix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind het jammer dat het bij dit spel zo zwaar op de tricks leunt. Op zich ziet het er wel vet uit (al is het wel errug onrealistisch), maar ik ga dan toch vanzelf (ala Tony Hawk 2) gewoon knoppen rammen om maar wat verschillende tricks eruit te proppen. Maar dan let je minder goed op de omgeving en maak je nogal snel fouten met het sturen/springen in ravijnen, missen van je wingsuit, etc.

Ik heb hem ondertussen ook even geprobeerd nu dus ik kan wel een beetje inzien hoe de rest van het spel eruit ziet, maar ik weet niet of ik dit dan lang ga spelen. Banen zijn niet erg lang (had liever gehad dat je lekker lang bezig bent, dan dat je al na 3 minuten naar een laadscherm zit te staren), veel buttonbashen, beetje vage opzet van de career, door het buttonbashen zie je eigenlijk weinig van de tricks, etc.

Je hebt nu niet dat je effe lekker kunt aankloten omdat je telkens die boost wel nodig hebt.

Iets wat in Skateboardgames toch wel wat makkelijker gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Phusebox schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:52:
Ik had zelfs al vrij genomen om deze game te kopen, totdat ik erachter kwam dat er geen splitscreen in zat...

Wait...what? :? Da's idd een flink min punt ja, zeker het lekker met z'n 2en kunnen spelen was super relaxed van de vorige versies...

Nu ben ik sowieso vrij op de dag van release (yay ouderschapsverlof), en ik denk dat er genoeg uit valt te halen, maar geen split-screen is absoluut een gemiste kans...

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 19:49
Martinspire schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:48:
veel buttonbashen, ... , door het buttonbashen zie je eigenlijk weinig van de tricks, etc.
Hoezo zijn dit minpunten van SSX? Dat buttonbashen doe je toch echt zelf. Dit is, net als de eerste Tony Hawk games, een voorbeeld van een game waarbij buttonbashen juist niet beloond wordt. Wat mij betreft een groot pluspunt.

[ Voor 4% gewijzigd door Yeroen76 op 27-02-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Het is een heel technische game. Met blind te bashen en combos te doen ga je geen gouden medailles halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-07 16:13
Je moet weten wanneer je GEEN combo's moet doen , anders vlieg je over een shortcut.
button bashen is het niet er zit wel logica in.
plus dat ik de combos blind (lees niet naar de controler kijken)kon doen ik bleef naar het scherm staren tot mn ogen uitdroogden.

Het spel Tekken 1/2/3/4/5/6/ is buttonbashen ik kon veel trucjes maar tegen een noob die basht verlies je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:44

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:52:

Wat een onzin die laatste zin zeg...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
On_E schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:20:
[...]

Wat een onzin die laatste zin zeg...
Sorry, pak er maar eens een paar sites bij, overal wordt geklaagd dat geen splitscreen een groot gemis is, en dit altijd een van de sterkste punten van SSX was.

Voor mij is dit dus dé reden om de game niet te kopen. Heb een hekel aan al die online multiplayer zooi, het is never nooit zo leuk als gewoon met een paar man op de bank gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:26:
[...]

Sorry, pak er maar eens een paar sites bij, overal wordt geklaagd dat geen splitscreen een groot gemis is, en dit altijd een van de sterkste punten van SSX was.

Voor mij is dit dus dé reden om de game niet te kopen. Heb een hekel aan al die online multiplayer zooi, het is never nooit zo leuk als gewoon met een paar man op de bank gamen.
Dat het er niet in zit is jammer voor de mensen die erop hoopten, maar het verneukt natuurlijk niet de hele franchise…

Ik ga het zelf niet missen, ook in de oudere SSX games ging het mij en vrienden vooral om tijden en scores te vergelijken, met het nieuwe Ridernet zal dit in deze versie nog veel makkelijker gaan.
Verder zijn de meeste afdalingen in deze game heel erg groot en zijn er enorm veel verschillende manieren om ze te rijden, bij splitscreen zou je elkaar al na 5-10 seconden kwijt zijn of je moet exact dezelfde route rijden.

Nah, dat er mensen zijn die splitscreen zullen missen is een feit, maar om nou de hele game hierom ‘’een verneuking van de franchise’’ te noemen, zwaar overdreven als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Gametrailers.com video review is er. Zij zijn alvast enthousiast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 31-07 13:32

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wist niet dat deze game al zo snel zou uitkomen. Na een aantal reviews gelezen te hebben ziet het er idd alweer heel tof uit. Die split screen boeit me vrij weinig. Ik speel toch offline en anders online. Ridernet hoor ik verschillende positieve geluiden over.

Iemand klaagde hier over banen van 3 minuten etc. Als ik me goed kan herrineren wat dat in voorgaande versies ook het geval. Maar kon je ook aanvinken of je het hele parcours wou afleggen. Van helemaal boven naar helemaal beneden. Dan kreeg je een track van 20 minuten ofzo? Denk dat dat er nu toch ook wel weer inzit.

Als ik filmpjes op youtube bekijk zie ik echt veel gasten die echt de hele tijd zitten te tricken. Zelfs op een recht stuk op de sneeuw. Dan denk ik toch echt wtf. Als het zo moet heb ik er geen zin meer in :S.

Ben zwaar aan het twijfelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Speel de Demo.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Doe ik zodra ik thuis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Oxigeon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:18:
Ik wist niet dat deze game al zo snel zou uitkomen. Na een aantal reviews gelezen te hebben ziet het er idd alweer heel tof uit. Die split screen boeit me vrij weinig. Ik speel toch offline en anders online. Ridernet hoor ik verschillende positieve geluiden over.

Iemand klaagde hier over banen van 3 minuten etc. Als ik me goed kan herrineren wat dat in voorgaande versies ook het geval. Maar kon je ook aanvinken of je het hele parcours wou afleggen. Van helemaal boven naar helemaal beneden. Dan kreeg je een track van 20 minuten ofzo? Denk dat dat er nu toch ook wel weer inzit.

Als ik filmpjes op youtube bekijk zie ik echt veel gasten die echt de hele tijd zitten te tricken. Zelfs op een recht stuk op de sneeuw. Dan denk ik toch echt wtf. Als het zo moet heb ik er geen zin meer in :S.

Ben zwaar aan het twijfelen.
Langste van wat ik op internet gezien heb (qua baanlengte) is rond de 3 a 4 minuten. En anders rond de 2.

Maar dat constant moeten tricken vind ik ook wel wat jammer. Nu zit je constant te stressen om punten te scoren en ben je alleen maar bezig met het zoeken naar combo's en niet zozeer snowboarden. Vind het daarom heel hectisch en onoverzichtelijk worden, waardoor ik er bij de demo al dikwijls naast vlieg.

Splitscreen ja of nee boeit me trouwens ook niet veel. Speel dit soort games toch meestal via internet en maar weinig met vrienden die langskomen. Jammer dat het er niet in zit, maar als je daarom de game al niet koopt, zit je er zoiezo al niet op te wachten.
Al ben ik van Phusebox wel gewend dat ie weer de zuurpruim uit gaat hangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:02:
[...]

Langste van wat ik op internet gezien heb (qua baanlengte) is rond de 3 a 4 minuten. En anders rond de 2.

Maar dat constant moeten tricken vind ik ook wel wat jammer. Nu zit je constant te stressen om punten te scoren en ben je alleen maar bezig met het zoeken naar combo's en niet zozeer snowboarden. Vind het daarom heel hectisch en onoverzichtelijk worden, waardoor ik er bij de demo al dikwijls naast vlieg.

Splitscreen ja of nee boeit me trouwens ook niet veel. Speel dit soort games toch meestal via internet en maar weinig met vrienden die langskomen. Jammer dat het er niet in zit, maar als je daarom de game al niet koopt, zit je er zoiezo al niet op te wachten.
Al ben ik van Phusebox wel gewend dat ie weer de zuurpruim uit gaat hangen.
Heb hem gisteren dus gespeeld. Denk dat het hem voor mij NIET gaat worden. Heb een aantal keren een race gereden. Het is voor mij onmogelijk om de gouden plak te pakken zonder ook maar eventjes niet te tricken. Dan heb ik geen tijd om even lekker van de omgeving te genieten en gewoon ff lekker te snowboarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Oxigeon schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:49:
[...]

Heb hem gisteren dus gespeeld. Denk dat het hem voor mij NIET gaat worden. Heb een aantal keren een race gereden. Het is voor mij onmogelijk om de gouden plak te pakken zonder ook maar eventjes niet te tricken. Dan heb ik geen tijd om even lekker van de omgeving te genieten en gewoon ff lekker te snowboarden
dat is toch ook de bedoeling met een race dat je geen tijd hebt om van de omgeving te genieten, je moet zo snel mogenlijk naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

roeltjow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:07:
[...]

dat is toch ook de bedoeling met een race dat je geen tijd hebt om van de omgeving te genieten, je moet zo snel mogenlijk naar beneden
dat klopt. Maar bij GT5 lukt het me ook om van de omgeving te genieten. Ik denk dat ze bij SSX alles hebben ingezet op de tricks. Als ik door de lucht vlieg ben ik alleen maar op mijn poppetje aan het letten en dat vind ik jammer. Dat je eens een trick doet OK. Maar ze verplichten je gewoon om steeds tricks te doen ivm de Tricky Boost die je kan unlocken. Anders kun je nooit winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb hem nu ook gespeeld inmiddels; en het wordt hem voor mij nu zeker niet. Vind de banen maar erg benauwend ook al zijn ze dan groter dan SSX Tricky. Bij SSX Tricky was alles veel luchtiger en opener, ik vind deze game maar grauw en deprimerend eerlijk gezegd, kan er geen lol aan beleven. Ook het gevoel bij de tricks is weg, omdat je veel te makkelijk kunt bailen waardeer je het niet meer als je een Über trick doet.

En toch ja, de lol van met zijn tweeën tegelijk bezig zijn is weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 29-02-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Oxigeon schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:20:
[...]

dat klopt. Maar bij GT5 lukt het me ook om van de omgeving te genieten. Ik denk dat ze bij SSX alles hebben ingezet op de tricks. Als ik door de lucht vlieg ben ik alleen maar op mijn poppetje aan het letten en dat vind ik jammer. Dat je eens een trick doet OK. Maar ze verplichten je gewoon om steeds tricks te doen ivm de Tricky Boost die je kan unlocken. Anders kun je nooit winnen
Ssx heeft dan ook helemaal niks met snowboarden te maken. Behalve dan dat je iets ziet wat op een futuristisch snowboard lijkt en dat het toevallig op een besneeuwde berg wordt geprojecteerd :+

Persoonlijk begrijp ik echt niet waar die hoge cijfers vandaan komen dus waarschijnlijk snap ik heel de soort gameplay niet. Ik hou van "realistische" snowboard games , maar arcade vind ik ook niet erg als het maar niet zo ver doorslaat als dit. over the top trick na over the top trick met zuurstok kleuren om je heen en een blije gast die tricky tricky roept. Ik zal er wel te oud voor zijn :)

Kan niet wachten op een normale snowboard game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tijd voor een reboot van 1080 Snowboarding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
W00t , gister ook gold gehaald met de demo op de tricky race met een aardig hoog verschil yay. Ik ben klaar voor de release :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:20:
[...]

Maar dat is het opzet in IEDERE SSX game, de juiste balance vinden tussen tricks en racen.
Met als verschil dat de competitie nu veel harder geworden is door het hele online gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27
De demo op de PS3 gespeeld, waarom heet deze game geen Space Snowboarder Xtreme? Dit gaat nergens over, het is leuk om te doen, maar het heeft weinig met snowboarden te maken (Het lijkt meer een mixup van Unirally (SNES) en Wipeout met snowboards). Ik verlang naar een 1080 Snowboarding op de PS3 of XBOX360 (zal nooit gebeuren)!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ga hem vanmiddag even halen (aangezien het geen Tripple A release is, ligt hij meestal wel eerder in de winkel).

De demo vond ik erg leuk, en sowieso is het weer eens een vlucht van de shooters die ik de laatste tijd weer veel speel. SSX is ook een game die mijn vrouw nog wel leuk vind om te spelen.

Ik zie de 360 gamers binnenkort wel op een berg in de buurt ;)
Jumpman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:35:
De demo op de PS3 gespeeld, waarom heet deze game geen Space Snowboarder Xtreme? Dit gaat nergens over, het is leuk om te doen, maar het heeft weinig met snowboarden te maken
Het is SSX. Heb je wel eens een eerder deel gespeeld?

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 29-02-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PWM schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:40:
Echt he, SSX is nooit een realistische snowboardgame geweest, godzijdank deze ook niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jumpman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:35:
De demo op de PS3 gespeeld, waarom heet deze game geen Space Snowboarder Xtreme? Dit gaat nergens over, het is leuk om te doen, maar het heeft weinig met snowboarden te maken (Het lijkt meer een mixup van Unirally (SNES) en Wipeout met snowboards). Ik verlang naar een 1080 Snowboarding op de PS3 of XBOX360 (zal nooit gebeuren)!
Obv de PS3 demo vind ik het ook teveel over de top. Goed SSX hoort een beetje over de top te zijn maar dit is too much. Als het goed is ligt mij preorder vandaag of morgen in de bus en kan ik de echte game beoordelen.

Maar veel van de kritiek in dit topic herken ik. Ben dan ook erg bang dat het mooie gevoel van SSX for PS2 niet gehaald gaat worden.... Denk dat de makers te ver doorgeslagen zijn qua tricken.

Je springt van een klif en je kunt gelijk 355 frontloops draaien.... 8)7 Too much.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Is het niet een keer leuk om een onrealistische game te hebben? Zit je op een medium dat in theorie onbeperkte mogelijkheden met zich meebrengt, geremd door niets anders dan mens verbeelding, alleen om het te limiteren adhv wat er mogelijk is in de werkelijkheid. Dat is iets dat ik echt nooit echt begrepen heb.

Maar goed dat was terzijde. Het blijft SSX, zeuren dat het niet realistisch is, is als zeuren dat je bij de Mac geen frikandel speciaal kunt kopen ( 8)7 ).. Dat is nou eenmaal zo, en altijd zo geweest. Excuses voor de slechte analogie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
best een goede analogie hoor, ik hoor nu plots vooral geklaag over alle aspecten die eigen zijn aan de serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
bwaha, krijgen we morgen dat spel binnen (ik tenminste) kan er savonds al niet online mee gespeeld worden omdat PSN offline gaat... lekkere timing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

roeltjow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:43:
bwaha, krijgen we morgen dat spel binnen (ik tenminste) kan er savonds al niet online mee gespeeld worden omdat PSN offline gaat... lekkere timing
Je hebt al geluk dat je hem op 1 maart hebt :P. Officiele releasedate is 2 maart dacht ik toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Boeboe schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:10:
best een goede analogie hoor, ik hoor nu plots vooral geklaag over alle aspecten die eigen zijn aan de serie :)
Alleen lijkt in deze versie het onrealisme nog veeeel extremer doorgevoerd dan bij oudere versies. Ik vind die kritiek dus niet zo raar.

Verder vind ik die rode pijlen op die schansen irritant. Hopelijk kan dat uitgeschakeld worden maar ben bang van niet.

Gelukkig kreeg ik vandaag bericht dat mijn versie verzonden is dus waarschijnlijk kan ik morgen de retail proberen. Ben erg benieuwd. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27
PWM schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:40:

Zeker, maar dit gaat echt te ver naar mijn smaak om er nog snowboarding aan te hangen. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 19:49
Help!!!! schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Alleen lijkt in deze versie het onrealisme nog veeeel extremer doorgevoerd dan bij oudere versies. Ik vind die kritiek dus niet zo raar.
Onzin, bekijk wat dingen op YouTube zou ik zeggen. Vooral van SSX3, daar heeft nog het meest van weg. Belangrijkste verschil is volgens mij (op basis van de demo) dat het allemaal iets meer 'forgiving' is dan eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:49
Demo gespeeld en de eerste SSX delen vond ik fantastisch. Die waren natuurlijk ook onrealistisch en zwaar arcade, maar nu zijn ze wel finaal over de top gegaan. Je kan gewoon spins maken van meer dan 2000 graden. Het wordt naar mijn gevoel nu meer een poppenkast die zo snel gaat dat je het nauwelijks nog kan volgen. In eerdere delen was je blij als je er nog een 180-er erbij kon persen in 1 jump. Nu maakt het geen drol uit.

Erg, erg, erg jammer!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Yeroen76 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:20:
[...]

Onzin, bekijk wat dingen op YouTube zou ik zeggen. Vooral van SSX3, daar heeft nog het meest van weg. Belangrijkste verschil is volgens mij (op basis van de demo) dat het allemaal iets meer 'forgiving' is dan eerder.
Waarom zou ik op youtube kijken als ik de PS3 Demo reeds gespeeld heb en SSX op PS2 destijds veel gespeeld heb :? :F
Sluuz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:32:
Demo gespeeld en de eerste SSX delen vond ik fantastisch. Die waren natuurlijk ook onrealistisch en zwaar arcade, maar nu zijn ze wel finaal over de top gegaan. Je kan gewoon spins maken van meer dan 2000 graden. Het wordt naar mijn gevoel nu meer een poppenkast die zo snel gaat dat je het nauwelijks nog kan volgen. In eerdere delen was je blij als je er nog een 180-er erbij kon persen in 1 jump. Nu maakt het geen drol uit.

Erg, erg, erg jammer!
Exactly. Dat bedoel ik dus.

Maar ff retail afwachten, misschien valt het wel mee.

[ Voor 41% gewijzigd door Help!!!! op 29-02-2012 15:54 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo net opgehaald bij de Nedgame voor 360 als nog meer mensen hem daar opspelen voeg me maar toe onder Korumera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 16:11

spaceboy

Op grote hoogte

Sluuz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:32:

Erg, erg, erg jammer!
Ben ik wel 'n beetje met je eens. Ik heb alleen de demo gespeeld (en ik hoop dat ze vandaag mijn bestelling hebben opgestuurd, want ik wil de full version wel), maar als ik zag wat je kon tricken terwijl je uit die heli sprong... tja... zonder het bord aan te raken je bord 80x spinnen enzo... kweenie...

Maar ik koop het niet als realistische snowboard-sim, maar als vette snelle arcaderacer. WipeOut is bijvoorbeeld ook niet realistisch. Dan moet je GranTurismo spelen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ga er vanavond eens goed voor zitten. Wat ik heb begrepen is dat er erg veel online gebeurd. Ik heb al een stuk of 80 Gotters in mijn friendslist, dus dat komt wel goed. Mocht je nog niemand hebben om je aan te meten, ik ben Peewee79.

Ik begreep van een vriend bij de Intertoys (manager van paar vestigingen), dat de vraag erg hoog is. Dat valt weer mee :)

Leuke review

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 01-03-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 16:11

spaceboy

Op grote hoogte

PWM schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:46:
Ik ga er vanavond eens goed voor zitten. Wat ik heb begrepen is dat er erg veel online gebeurd. Ik heb al een stuk of 80 Gotters in mijn friendslist, dus dat komt wel goed. Mocht je nog niemand hebben om je aan te meten, ik ben Peewee79.

Ik begreep van een vriend bij de Intertoys (manager van paar vestigingen), dat de vraag erg hoog is. Dat valt weer mee :)

[video]

Leuke review
Toffe review! En dat enige minpuntje (multiplayer niet standaard) kan me ook wel min of meer gejat worden. Ik kan niet wachten (wordt helaas pas vandaag verstuurd)...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je samen met een vriend spelen? en is er ook voicechat ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb de game ook binnen :D Voeg Avioto maar toe op Xbox Live :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Na erg goede herinneringen aan SSX heb ik vandaag het spel maar gekocht. Echter kan ik nog niet echt enthousiast worden. Het ziet er allemaal heel mooi uit en je kunt lekker tricks maken, echter vind ik de banen erg kort en de deadly descents begrijp ik al helemaal niet. Mee doen is al genoeg om door te mogen gaan?

In eerdere SSX was echt het beuken om eerste te worden, vooral aan het einde van het spel en nu krijg je de mee-doe-prijs? Bij explore zie ik dat het nog wel iets strenger is, maar daar had ik van verwacht dat je gewoon een tijdje kunt boarden, i.p.v. je best moeten doen.

In SSX on tour kon je nog gewoon een half uur boarden dat was pas vet _O_

edit:
laatste punt, dubstep muziek wtf? sommige nummers zijn wel chill, maar ik wil geen opgefokte bende!

[ Voor 8% gewijzigd door 4Real op 01-03-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
4Real schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:34:
Na erg goede herinneringen aan SSX heb ik vandaag het spel maar gekocht. Echter kan ik nog niet echt enthousiast worden. Het ziet er allemaal heel mooi uit en je kunt lekker tricks maken, echter vind ik de banen erg kort en de deadly descents begrijp ik al helemaal niet. Mee doen is al genoeg om door te mogen gaan?

In eerdere SSX was echt het beuken om eerste te worden, vooral aan het einde van het spel en nu krijg je de mee-doe-prijs? Bij explore zie ik dat het nog wel iets strenger is, maar daar had ik van verwacht dat je gewoon een tijdje kunt boarden, i.p.v. je best moeten doen.

In SSX on tour kon je nog gewoon een half uur boarden dat was pas vet _O_

edit:
laatste punt, dubstep muziek wtf? sommige nummers zijn wel chill, maar ik wil geen opgefokte bende!
Het is inderdaad wel wat makkelijker ja, maar je wil toch de best mogelijke score hebben dus dan speel de track alsnog opnieuw :P

En je kan je eigen muziek uploaden he ;)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Deadly Descents gaat niet heel erg om de uitdaging heb ik het idee, als je echt goed wil zijn ga dan explorer mode spele of online.

Ik heb mijn Limited Edition besteld bij Castle Games, gister mailde ze dat ze mijn extra content vandaag zouden mailen maar ik heb nog niks binnen. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

questarey schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:10:
Deadly Descents gaat niet heel erg om de uitdaging heb ik het idee, als je echt goed wil zijn ga dan explorer mode spele of online.

Ik heb mijn Limited Edition besteld bij Castle Games, gister mailde ze dat ze mijn extra content vandaag zouden mailen maar ik heb nog niks binnen. Ben ik de enige?
Enige weet ik niet. Maar ik heb de LE codes een kleine twee uur geleden van hen ontvangen via email.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Ook zojuist aan ssx begonnen!
Voeg me toe op xbox live: xldvc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-07 22:29

Sm0k3r

cough...cough...

Help!!!! schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:31:
[...]

Enige weet ik niet. Maar ik heb de LE codes een kleine twee uur geleden van hen ontvangen via email.
Ik heb ook niks ontvangen, jij hebt gewoon mazzel ;)

Geef ze morgen maar even een belletje om te kijken waar mijn codes blijven.

SSX On Tour vond ik leuker dan deze, controle over je karakter is weer erg realistisch want hij gaat zowat alle kanten op, hou het dan als On Tour ook gewoon arcade controle oftewel niet realistisch.

Jammer dat er geen echte online mode is zodat je mensen kan dwarsbomen of omver duwen en slaan als in On Tour.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sm0k3r schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:38:
[...]

Ik heb ook niks ontvangen, jij hebt gewoon mazzel ;)

Geef ze morgen maar even een belletje om te kijken waar mijn codes blijven.

SSX On Tour vond ik leuker dan deze, controle over je karakter is weer erg realistisch want hij gaat zowat alle kanten op, hou het dan als On Tour ook gewoon arcade controle oftewel niet realistisch.

Jammer dat er geen echte online mode is zodat je mensen kan dwarsbomen of omver duwen en slaan als in On Tour.
Ik heb ze gebeld rond zes / half zeven en ze gaven aan dat ze net de Lim. Edition codes van EA binnen hadden en bezig waren naar iedereen te emailen. Neem aan dat je die codes uiterlijk morgenochtend krijgt!

Moet zeggen dat ik wel stuk positiever ben over de retail. Op de PS3 zijn demo's altijd zo harkerig/beperkt.
Beeldkwaliteit lijkt ook iets beter. Wat ik wel jammer vind is dat de runs tot nu toe vrij kort zijn. 5 min ofzo. Liefst zou ik gewoon minimaal een kwartier over een run doen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb net even Avario en Peewee toegevoegd (Korumera is nick op Xbox Live ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Oh oh oh wat is dit verslavend zeg xD heb mn LE codes nog gekregen trouwens.
Wil alleen wel wat rivals in mijn lijst! Mijn psn is questarey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
ik krijg hem ook binnen vandaag als het goed is :D. xboxlive : Diversity2010 (jaja vraag je maar is af wanneer ik mijn xdoos gekocht heb :P ).

Vannochtend nog even thuiswerken en dan hopelijk in de loop van de middag lekker gamuuh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Hoop hem vandaag anders morgen binnen te hebben.
Was nog niet echt weg geblazen door de demo maar algehele controle en mogelijkheden zijn weer top.

SSX gaat mij voorlopig wel weer bezig houden op de ps3.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Pagina: 1 2 3 Laatste