Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik heb hem ook binnen op de ps3. Speelt wel weer heerlijk weg iig :D
Spelen jullie trouwens met de classic controls(tricks met de schouder knoppen, springen x etc)? Ik loop tegen het probleem aan dat ik na het springen gelijk mijn wingsuit open..

voeg mij ook maar toe op psn, meer rivals is meer fun ;)
psn - doppie388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

dops schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:00:
Ik heb hem ook binnen op de ps3. Speelt wel weer heerlijk weg iig :D
Spelen jullie trouwens met de classic controls(tricks met de schouder knoppen, springen x etc)? Ik loop tegen het probleem aan dat ik na het springen gelijk mijn wingsuit open..

voeg mij ook maar toe op psn, meer rivals is meer fun ;) - doppie388
Heb classic geprobeerd in demo maar omdat je moet grinden met driehoekje zat ik elke keer tegen rondje wat rewind :X

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

4Real schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:34:
echter vind ik de banen erg kort en de deadly descents begrijp ik al helemaal niet. Mee doen is al genoeg om door te mogen gaan?

In eerdere SSX was echt het beuken om eerste te worden, vooral aan het einde van het spel en nu krijg je de mee-doe-prijs? Bij explore zie ik dat het nog wel iets strenger is, maar daar had ik van verwacht dat je gewoon een tijdje kunt boarden, i.p.v. je best moeten doen.
Je speelt World Tour, dat is eigenlijk een soort veredelde tutorial.

Ga Explore spelen, en kom dan nog eens terug op de moeilijkheidsgraad e.d. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Inderdaad, ga niet klagen dat het spel te gemakkelijk is na een 3-tal banen gespeeld te hebben ;).
De demo was heel indicatief voor de moeilijkheidsgraad. Voor goud ga je echt hard moeten knokken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zag gisteravond een Trick It Global Event op Serenity, waar de beste 140 miljoen punten had, ik kwam niet verder dan 9 miljoen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05-2022
heb wat meer rivals nodig :) dus voeg me toe psn: peukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb net ook even Diversity2010 toegevoegd (mijn nick op xboxlive is Korumera) ik zal eens een nick change aanvragen ik gebruik LordHades eigenlijk al jaren niet meer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
heel vette game, moest echt weer aan ssx3 denken tijdens het spelen en ik ben zelfs nog niet eens aan explorer mode begonnen

voeg me ook maar toe op xbox , moet wel wat ghosts kunnen downloaden straks!
(heb nu geen gold maar had begrepen dat dat ook werkt met silver)

gamertag=deviltinus
(ben zelf ook even het topic doorgelopen en wat mensen ge-add :) )

[ Voor 11% gewijzigd door Scorchor op 02-03-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik kan er nog geen drol van (en zal ik waarschijnlijk nooit kunnen ook), maar mijn PSN tag is erno1978. Voeg me maar toe (wie duuuuuuuuuuurft, hehe)... 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb al een aantal scores verbeterd van Tweakeraars, voelt goed :P

Explore is wel de leukste mode :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel ook, maar bak er inderdaad nog helemaal niks van. Nog veul aan het oefenen dus :P

PSN Nick: DrageMU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Misschien een ideetje om in de OP PSN en Xbox namen te verzamelen voor tweakers die meer rivals zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
questarey schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:54:
Misschien een ideetje om in de OP PSN en Xbox namen te verzamelen voor tweakers die meer rivals zoeken?
Ja dat lijkt me wel een slim idd inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
questarey schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 06:55:
Oh oh oh wat is dit verslavend zeg xD heb mn LE codes nog gekregen trouwens.
Wil alleen wel wat rivals in mijn lijst! Mijn psn is questarey
Thnx voor de add, maar ik heb SSX voor de Xbox :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:57
Kan ook wel wat rivaliteit gebruiken...

PSN: Geleihoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Wat een stom spel zeg , veel te verslavend :P.

Ohja zoek je nog een uitdaging , voeg diversity2010 toe aan je xdoos :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Diversity schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:43:
Wat een stom spel zeg , veel te verslavend :P.

Ohja zoek je nog een uitdaging , voeg diversity2010 toe aan je xdoos :P.
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ah jij bent Kamikaze hehe zag dat je me ook toegevoegd had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Ik snap echt niet hoe die persoon aan 74 miljoen is gekomen, ik kom met moeite op 21 miljoen en word al snel beter maar 74!!!!

Nee dit is niet met exploit gedaan want rewind is disabled dus hij kon niet tappen.

Mijn enige theorie is dat hij de map als een half pipe gebruikt ipv veel naar voren, dus hij benut meteen de kans als hij een kloof ziet en dan als een halfpipe op en neer gaat, engelen geduld dus en dat ontbrak aan mij hehehehe

edit: de 74 miljoen is op de PS3 trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Sm0k3r op 03-03-2012 20:40 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Xbox versie donderdag gekocht (incl. code voor Fuji mountain en Eddy). Vandaag kan ik het pas spelen.
Mijn nickname is: MazeWing

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Sm0k3r schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 20:39:
Ik snap echt niet hoe die persoon aan 74 miljoen is gekomen, ik kom met moeite op 21 miljoen en word al snel beter maar 74!!!!

Nee dit is niet met exploit gedaan want rewind is disabled dus hij kon niet tappen.

Mijn enige theorie is dat hij de map als een half pipe gebruikt ipv veel naar voren, dus hij benut meteen de kans als hij een kloof ziet en dan als een halfpipe op en neer gaat, engelen geduld dus en dat ontbrak aan mij hehehehe

edit: de 74 miljoen is op de PS3 trouwens
Ach ik zie zelfs scores van 149 miljoen waarbij nummer 2 met 36 miljoen aan komt zetten en ik met 20 miljoen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Kaasje123 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 21:45:
[...]

Ach ik zie zelfs scores van 149 miljoen waarbij nummer 2 met 36 miljoen aan komt zetten en ik met 20 miljoen :'(
Ja maar met die extreme scores moet je kijken of rewind disabled is, zo niet gebruikt hij of zij exploit, deze 74 miljoen waar iedereen het op alle fora het over heeft heeft het gedaan op een map zonder rewind, dus hij heeft het echt gehaald.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Door omstandigheden heb ik erg weinig tijd om te spelen, maar wat ik heb gezien bevalt erg goed. Net een drop van meer dan 10 minuten gedaan, leuke afstanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja sommige stukken zijn behoorlijk lang. Maar goed het is een tof spel om te doen :D Ik heb er behoorlijk wat toegevoegd van hier en een paar van jullie friends (die hij aanraad) zo heb je wel leuke lijst om tegen op te boksen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PWM schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:25:
Door omstandigheden heb ik erg weinig tijd om te spelen, maar wat ik heb gezien bevalt erg goed. Net een drop van meer dan 10 minuten gedaan, leuke afstanden :)
Weet je nog welke drop dat was ? Vind ze allemaal erg kort duren namelijk. :o Is ook gelijk mijn grootste bezwaar tegen het spel tot nu toe.

Was in eerste instantie wat minder positief over de Demo maar nu ik de retail langer speel ben ik toch wel enthousiast.

Wel jammer dat ik mega zuig in dit spel want 1miljoen haal ik in principe al niet eens..... :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Ik heb het nu twee dagen bij iemand anders (gelukkig) kunnen spelen en mijn angst werd in ieder geval bevestigd. Persoonlijk mis ik de splitscreen mode nog het meeste, maar daarnaast is het helaas geen game voor casual gamers meer. Waar ik Tricky nog rustig met mijn vriendin (non-gamer) kon spelen omdat het vrij snel te leren was kan ik dat hier wel vergeten.

Verder vind ik de banen nogal over-the-top qua layout, teveel van het goede. Tegelijkertijd is het visueel heel druk, maar ook weer grauw en doods. Het straalt geen plezier meer uit en wordt bijna depressief van de hele kille sfeer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Phusebox vs The World: deel 17

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49
Alleen kan ik me deze x helemaal vinden in zijn verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Help!!!! schreef op zondag 04 maart 2012 @ 09:37:
[...]

Wel jammer dat ik mega zuig in dit spel want 1miljoen haal ik in principe al niet eens..... :X
Mooi, dan wil ik jou wel als rival! :) Ik suck namelijk ook de pan uit (heb nu acht mensen online gezet als rivals, maar ik ben al helemaal blij als ik 'n keer geen achtste ben... ik ben ECHT slecht...) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb net nog even zitten spelen. Wat mij betreft is het ook echt goed hoor :) Die online integratie is top, spelen tegen (ghosts) van anderen is gewoon leuker dan tegen computer spelers. Ja, ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:29:
Alleen kan ik me deze x helemaal vinden in zijn verhaal :)
wat? zijn visueel heel druk maar grauw en doods verhaal? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb het spel nu een uurtje of 3 gespeeld en het is stukken beter dan de demo. De besturing is top en de afwisseling van de verschillende afdalingen is ook goed. Vooral Fitz Roy (Patagonië) icm wing suit is briljant. Het verbaasd me eigenlijk waarom ze niet een afdaling van die berg voor de demo hebben gebruikt. Want heel eerlijk gezegd is de berg van de demo (zowel rockies als nieuw zeeland) saai vergeleken met andere bergen.

Ben nu trouwens bezig met de 3e deadly descent. Verder nog niets anders gedaan.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

PWM schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:35:
Ik heb net nog even zitten spelen. Wat mij betreft is het ook echt goed hoor :) Die online integratie is top, spelen tegen (ghosts) van anderen is gewoon leuker dan tegen computer spelers. Ja, ik ben er blij mee.
Ja, precies. Ik vind het eigenlijk veel relaxter dan real-time tegen echte tegenstanders. Nu kun je tenminste rustig af en toe restarten. :P Enige nadeel dat ik heb, is dat ik (vooral met tricks) echt zwaaaaaaar ondermaats presteer. Maar, oefening baart kunst. Na 2 dagen spelen geef ik SSX toch zeker een 9.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
PWM schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:35:
Dat is tegelijk ook een probleem. Ik kom gewoon niet aan de deadly descents toe omdat ik voortdurend in multiplayer bezigben en steeds afgeleid wordt door records die door vrienden verbroken worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OLVG
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-06 14:53
Ik speel het nu een paar dagen en vind het over het algemeen een leuk spel. Moest wel erg wennen aan de nieuwe besturing die ik toch iedereen aanbeveel. Alleen de vele ravijnen hadden er van mij niet in gehoeven. Ook levels met zuurstofapparaten of zo dat je alleen in de zon mag boarden omdat je anders bevriest vind ik geen leuke toevoeging.
Verder snap ik ook niks van world tour, ik kan daar maar in 2 gebieden aan de gang. Overal staat drop completeted maar kom niet naar andere wereldelen. Ook zijn scores en doelen die je moet halen om verder te komen in world tour totaal niet duidelijk. Iemand die dat wel al helemaal heeft ondekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik heb zojuist 2 geotags geplaatst in een level op een nogal "onmogelijke" plek waar je alleen komt als je weet waar je moet kijken aangezien je ze vanaf de baan niet kan zien. Dat is ook wat het spel zegt. Plaats die dingen op een zo moeilijk mogelijke plek.

Maar wat heb ik er aan als niemand ze ooit vindt? Of krijg ik punten zolang ze niet gevonden worden? Ik pak ze van anderen met enige regelmaat waar ik vervolgens credits voor krijg, maar volgens mij krijg jij ook pas je credits als andere je geotags pakken en dan naar ratio voor hoe lang het geduurd heeft of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Kaasje123 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:50:
Ik heb zojuist 2 geotags geplaatst in een level op een nogal "onmogelijke" plek waar je alleen komt als je weet waar je moet kijken aangezien je ze vanaf de baan niet kan zien. Dat is ook wat het spel zegt. Plaats die dingen op een zo moeilijk mogelijke plek.

Maar wat heb ik er aan als niemand ze ooit vindt? Of krijg ik punten zolang ze niet gevonden worden? Ik pak ze van anderen met enige regelmaat waar ik vervolgens credits voor krijg, maar volgens mij krijg jij ook pas je credits als andere je geotags pakken en dan naar ratio voor hoe lang het geduurd heeft of mis ik iets?
Als ik xbox360achievements mag geloven, is er voor 1 achievement/1 badge de eis dat je geotags plaatst die niet gevonden worden. (Gold explore badge)
Hoarder - Place 15 Geotags that never get collected (They must max out - taking 24+ hours, you will get a message when one expires.)
Hoe het verder met de credits ervoor zit weet ik ook niet.

Spel hier nog niet in huis, maar gaat aankomende week zeker wel gehaald worden.

[ Voor 8% gewijzigd door philipnorth op 04-03-2012 22:49 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Kaasje, waarom ben je zo goed? Ik kan je scores echt niet verslaan >.< Frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49
Boeboe schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:39:
[...]

wat? zijn visueel heel druk maar grauw en doods verhaal? 8)7
K, bijna helemaal dan :) splitsceen , gameplay enz. Genoeg zuurstok aanwezig iig en depri werd ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Hmm er zit toch wel een flinke bug in volgens mij. Ik heb gisteren 1 global event gestart waar de drop kosten 1 miljoen waren. Ik heb vannochtend even snel gekeken hoe het met me medaile stand stond maar ik kom dat hele evenement niet meer op , tenzij ik weer 1 miljoen betaal :/.

De rest van de global event waar ik in zat zijn ook verdwenen en je ziet ze niet meer terug , terwijl ze nog wel lopen. Iemand anders dit probleem ook/gehad?

Dat evenement zou vandaag moeten eindigen , dus ben benieuwd of ik me prijs wel ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn verwachtingen voor de game zijn iig ruimschoots overtroffen, het duurde eventjes voor ik het weer onder de knie had maar inmiddels zit ik standaard in Gold Brackets bij Trick It Global Events, met zelfs uitschieters naar Platinum.

Zoveel toffe tracks ook, zelfs degenen met hazards (ravijnen bv.) zijn na wat oefening prima te doen.

En met Ridernet is het echt leuk geworden om tijden en scores neer te zetten voor vrienden, heerlijk om het spel op te starten, te zien dat een maatje op track A een nieuw record heeft, en die direct te kunnen gaan verbeteren.

SSX is weer helemaal terug als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

On_E schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:17:

Zoveel toffe tracks ook, zelfs degenen met hazards (ravijnen bv.) zijn na wat oefening prima te doen.
Vind die ravijnen op zich leuk maar te overheersend. Bovendien zie je vaak niet hoe ze lopen en dan kom ik regelmatig in een hoek aan al trickend dat ik met geen mogelijkheid het kan halen.

Verder vind ik ook dat hetzelfde level herladen relatief lang duurt op een PS3. (kan zijn dat ik gewoon snelle pc gewend ben.... )

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Men enige echte klacht tot nu toe zijn de "magnetische" rails. Soms beland je op de rails terwijl je helemaal niet wil grinden. Dan probeer je in de smalle geul ernaast te springen, zet het spel je automagisch terug op die rails omdat er zo weinig plaats naast is, AAARG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Help!!!! schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:37:
[...]

Vind die ravijnen op zich leuk maar te overheersend. Bovendien zie je vaak niet hoe ze lopen en dan kom ik regelmatig in een hoek aan al trickend dat ik met geen mogelijkheid het kan halen.
De eerste keren op zo'n baan kunnen erg frustrerend zijn ja, maar op een gegeven moment wist ik wel waar die hazards waren en kon ik de baan redelijk makkelijk uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Avioto schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:23:
Kaasje, waarom ben je zo goed? Ik kan je scores echt niet verslaan >.< Frustrerend :P
Haha. Dat valt wel mee toch? :P Met name op banen zonder debiele ravijnen gaat het wel maar die levels met grotten en dergelijke is het bijna niet te doen om tricky op te houden :P En racen vindt ik uitermate lastig. Misschien dat ik wat van die mods moet gebruiken ofzo.Ik verlies bijna alles met racen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Diversity schreef op maandag 05 maart 2012 @ 08:01:
Hmm er zit toch wel een flinke bug in volgens mij. Ik heb gisteren 1 global event gestart waar de drop kosten 1 miljoen waren. Ik heb vannochtend even snel gekeken hoe het met me medaile stand stond maar ik kom dat hele evenement niet meer op , tenzij ik weer 1 miljoen betaal :/.

De rest van de global event waar ik in zat zijn ook verdwenen en je ziet ze niet meer terug , terwijl ze nog wel lopen. Iemand anders dit probleem ook/gehad?

Dat evenement zou vandaag moeten eindigen , dus ben benieuwd of ik me prijs wel ontvang.
Snel even gekeken en heb inderdaad gewoon me prijzen gekregen , 12 miljoen erbij :D.
Men enige echte klacht tot nu toe zijn de "magnetische" rails. Soms beland je op de rails terwijl je helemaal niet wil grinden. Dan probeer je in de smalle geul ernaast te springen, zet het spel je automagisch terug op die rails omdat er zo weinig plaats naast is, AAARG
Haha ja inderdaad, heb ik ook last van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
Net even gekeken hoe een custom event nou in elkaar steekt. Als er ps3 mensen het leuk vinden om te joinen, hij zit op Himalayas, fast forward.
Misschien een leuk idee om wat custom events te organiseren in de toekomst? :)

Nogmaals ben ik toe te voegen op psn als: questarey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Het gaat nu wel iets beter, heb al wat scores verbroken >:)

Racen kan ik ook echt niet, die sla ik over voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Speciaal voor dit spel de Xbox overgekocht van een maat van me. Ik ben echt een n00b, maar dat maakt niet uit. Als er nog andere n00bs een keer willen battlen tegen me, add 'HypTon1Ze'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
weet iemand hoe je Travice Rice unlocked? ik dacht dat die er ook in zat en denk dat daar dan ook wel een paar extra bergen bij zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hebben jullie ook van die spellen die je in gedachten een 10 geeft als je begint, een 9 als je wat meer begint te spelen, een 8 als je het doorgrond en een "meh" als je er wat uren in hebt?

SSX is niet zo'n game :+ Hoe meer ik speel, hoe beter ik heb vindt. Mensen die denken dat SSX een buttonbash is, moeten opnieuw leren spelen. Het spel is imho verschrikkelijk goed, laat staan de online invulling ervan. Topper de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:09:
Hebben jullie ook van die spellen die je in gedachten een 10 geeft als je begint, een 9 als je wat meer begint te spelen, een 8 als je het doorgrond en een "meh" als je er wat uren in hebt?

SSX is niet zo'n game :+ Hoe meer ik speel, hoe beter ik heb vindt. Mensen die denken dat SSX een buttonbash is, moeten opnieuw leren spelen. Het spel is imho verschrikkelijk goed, laat staan de online invulling ervan. Topper de top.
Het is een enorm technisch spel. Als je de wingsuit erbij neemt moet je werkelijk alle knoppen op je controller gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik zit nu al 24 uur met een ps3 die niet naar ridernet kan connecten.. Mijn online pass is corrupt o_O!

Iemand dat probleem wel eens gehad met een andere game van EA? De support is weer ver te zoeken bij ze =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
SSX : Our game team is aware of an issue that may corrupt user save files and is working towards a fix that will go live in our next title update.

To avoid encountering this issue:
• Please DO NOT Hide Rivals in RiderNet and
• Please DO NOT Remove Friends from your console Friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
Ridernet gaat via psn en origin en moet toegankelijk zijn zonder online pass. Je connection probleem moet ergens anders liggen ben ik bang. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo. Heb m sinds vanochtend ook binnen. Zal even wat xbox mensen toevoegen.
Voeg mij gerust ook toe: dbongers.

Heb redelijk wat ssx ervaring, maar t is nog ff wennen.
Heb net wel een (voorlopige) bronze gescoord op een global challenge :)

Zo, nu weer ff verder met de 'career mode'

Zo, inmiddels alle xbox mensen hier wel toegevoegd volgens mij, behalve hyptonize, Gamertag wordt niet gevonden?

Mocht ik je sowieso gemist hebben, voeg mij maar toe, wat challenges etc lijken me wel gaaf om er bij te hebben :D

[ Voor 28% gewijzigd door philipnorth op 09-03-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik probeer vanavond ook weer even te zitten. Het leuke is dat ik merk dat events die ik opnieuw doe, ik alweer scores haal van x3 i.v.m. vorige week. Alle tricky's die ik nu begin, eindig ik hoger dan de mensen die ik hier heb :p Moet ik alle events wel weer opnieuw beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zo, weer tientallen mensen toegevoegd. RECORDS VERBREKEN, HEUJ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Phusebox schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:46:
Tijd voor een reboot van 1080 Snowboarding...
Die was ook gaaf, die had ik op de N64, kan dat?
Ik heb vroeger SSX 3 gespeeld op de PS2, maar deze overtreft dat deel makkelijk! Alleen jammer dat Griff nu zo'n ouwe boy is. Ik vond het altijd cool om met zo'n klein kiddie te spelen. (Dat klinkt heel fout, zeker? ;( )

Oeps, dubbelpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn eerste echte minpunt ontdekt, in de single player. Ik had wat problemen (speelde met die dikke donkere vent voor het eerst) met de score bij te houden in de eerste afdaling. Ik dacht eens achter de nummer 1 te gaan hangen in het begin. Doet die AI (Alex) haar eerste sprong.... 1,2 miljoen punten.

De groeten, als dit hun manier is van de moeilijkheid verhogen hoeft het van mij niet. De single player laat ik vanaf nu gewoon lekker met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
singleplayer IS frustrerend, wacht maar tot je Africa begint :p.
Maar AI in trick it mode heb ik de indruk dat zij gewoon hun totaal aantal punten in het begin krijgen, want ze beginnen met een enorme voorsprong, maar daar komt amper iets bij qua punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Die scores die je ziet zijn toch niet realtime? Volgens mij zijn de gewoon de eindscores..

Of ben ik gek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Avioto schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:31:
Die scores die je ziet zijn toch niet realtime? Volgens mij zijn de gewoon de eindscores..

Of ben ik gek? :P
In de Deadly Descents lopen de scores wel degelijk op ;) Bij Explore zijn het inderdaad eindscores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
Zijn er nog meer mensen die alle badges willen verzamelen? Ik ben al aardig op weg, hoef ook nog maar 4 trophies voor platinum :p maarja om ze allemaal te halen moet je ook 50 custom events doen, dus zo af en toe maak ik er één. Feel free to hop in or make one yourself :D

Ik hoop wel dat er iets veranderd word aan die badge waar je een event met 50000 mensen in moet, want als dat in de release week niet word gehaald geef ik het weinig kans :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:29
Scorchor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:07:
weet iemand hoe je Travice Rice unlocked? ik dacht dat die er ook in zat en denk dat daar dan ook wel een paar extra bergen bij zitten :)
Heeft hij niet alleen de reclame gedaan voor dit spel, door te zeggen dat het weer een fantastische snowboardgame is bladiebaldiebla etc... Ik ben namelijk verder nergens de "unlockables" tegengekomen waar hij in staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

LDVC

Let's get it over with

Ik heb gisteren Travis Rice unlocked. Deze is eigenlijk alleen voor Amerikanen. Op de SSX facebook pagina staat een 'Get Travis Rice' app die je moet sharen (via standaard FB opties kun je ook een bericht enkel met jezelf sharen) en dan kun je kiezen voor een Xbox of PS3 code waarmee je Travis Rice krijgt.
Dit werkt alleen als je de SSX pagina vanuit Amerika bezoekt, dus ff een VPN regelen...

Heel bijzonder is Travis overigens niet. Maar extra characters zijn natuurlijk altijd leuk :)

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Vind heel dat "exclusive content" gedoe nogal lomp. Sommige regios konden met preorder acties ook Mt. Fuji krijgen. Heel leuk, tijden kunnen zetten op een map waar 95% van de spelers geen toegang toe hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:56:
Vind heel dat "exclusive content" gedoe nogal lomp. Sommige regios konden met preorder acties ook Mt. Fuji krijgen. Heel leuk, tijden kunnen zetten op een map waar 95% van de spelers geen toegang toe hebben 8)7
Ja ik heb die Mt. Fuji inderdaad ook maar zijn maar weinig mensen die die hebben en heb toch zowat 80 mensen in me friends lijst waarvan meeste voor ssx zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb het spel ook gewonnen met een prijsvraag. Denk dat ik hem ook een dezer dagen in de bus kan verwachten. Spelen jullie trouwens met de rechter joystick om de tricks te doen of gebruiken jullie de buttons?

Voeg me maar vast toe op PSN: Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
WeAreLegion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:03:
[...]

Ja ik heb die Mt. Fuji inderdaad ook maar zijn maar weinig mensen die die hebben en heb toch zowat 80 mensen in me friends lijst waarvan meeste voor ssx zijn.
Hoe heb die gekregen dan?

Ik zou ook een berg + een extra character moeten hebben, maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Avioto schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Ik zou ook een berg + een extra character moeten hebben, maar kan het nergens vinden.
Dat moet je activeren met de 2 codes die je hebt gekregen, Eddie en Mount Fuji, ik heb ze ook moeten activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Nu online

LDVC

Let's get it over with

Avioto schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Als je online besteld hebt, dan heb je de code waarschijnlijk via e-mail gehad. In de winkel staat de code mogelijk op je kassabon. De content moet dus via een code unlocked worden, het is niet zo dat de limited edition een ander schijfje bevat dan de gewone edition, is puur DLC code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Heb geen mail gehad of codes, dus ik zal eens een boos mailtje sturen naar de winkel :P

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57
Ik heb ook wel zin om highscores te verbeteren als ik online kom: PSN = ChuckDevil (zonder y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Codes voor mij voor mt fuji enzo zaten op een kaartje in het doosje, net als de online pass.

Verder vermaak ik me nog steeds prima, alhoewel sommige events in world tour met vlagen frustrerend worden, maar de flow begint al wat meer te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrenth
  • Laatst online: 31-07 20:26
Heb SSX 2012 gister besteld (xbox 360), hopelijk snel binnen en kijken of het spel net zo goed is als ssx3 :P Destijds veel ssx3 op de gamecube gespeeld, heerlijke game was dat! Ik kijk er naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

philipnorth schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:49:
Verder vermaak ik me nog steeds prima, alhoewel sommige events in world tour met vlagen frustrerend worden, maar de flow begint al wat meer te komen :)
Heb World Tour eigenlijk helemaal niet meer aangeraakt na het eerste land.

Explore en Global Events !

Inmiddels al ruim 10 miljoen credits verdiend met GE''s, verbaas me er nog steeds over dat ik steeds in de Gold bracket of hoger kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:14
En ik iedere keer brons, toch nog een beetje oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Elke keer als ik SSX aanzette en iets van plan was, ging het altijd meteen weer mis doordat ik zag dat Speler X mijn score had verbeterd. Hup, druk op de knop, en daar gingen we weer achter die score aan.

Nu gaan we het anders doen :p Ik ben nu bezig op alle 153 descents een score neer te zetten. Gewoon starten, spelen, en de volgende. Als dat is gedaan, ga ik daarna wel fine-tunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja zo ben ik ook bezig inderdaad, hoef niet eerste te staan ik heb ook erg veel mensen in Friends list die het spelen (ook geinvited voor het spel hoor) maar nu iemand n halen das echt een uitdaging haha.

Wat ik zo fijn vind aan dit spel dat ik het kan spelen en weer weg leggen en al speel ik het een week niet dan is het daarna nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
Mijn huisgenoot heeft mass effect 3 gekocht dus ik neem ff wat afstand van ssx tijdelijk.
I'll be back though :>

Allen trouwens de 2 weken lange events joinen op Alps, Vorassay joinen! Als de 50000 riders badge wordt gehaald verhoogd EA de lvlcap naar 11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb die badge al die had ik eerste dag al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

questarey schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:38:
Allen trouwens de 2 weken lange events joinen op Alps, Vorassay joinen! Als de 50000 riders badge wordt gehaald verhoogd EA de lvlcap naar 11!
Heb mij vanmiddag even in het toernooi geplaatst. Zitten er pas 13.000 in, schiet nog niet heel erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik game graag mee online, add me! klapvoorjekop- (let op het streepje)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
LDVC schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:55:
Ik heb gisteren Travis Rice unlocked. Deze is eigenlijk alleen voor Amerikanen. Op de SSX facebook pagina staat een 'Get Travis Rice' app die je moet sharen (via standaard FB opties kun je ook een bericht enkel met jezelf sharen) en dan kun je kiezen voor een Xbox of PS3 code waarmee je Travis Rice krijgt.
Dit werkt alleen als je de SSX pagina vanuit Amerika bezoekt, dus ff een VPN regelen...

Heel bijzonder is Travis overigens niet. Maar extra characters zijn natuurlijk altijd leuk :)
heb net ook ingelogd op een amerikaanse pc en als ik de app aanklikte stond meteen de code :)
je hoeft dus (volgens mij ) niet meer te sharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Nu online

LDVC

Let's get it over with

Scorchor schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:10:
[...]

heb net ook ingelogd op een amerikaanse pc en als ik de app aanklikte stond meteen de code :)
je hoeft dus (volgens mij ) niet meer te sharen
Die code die je meteen te zien krijgt werkte bij mij (en anderen) niet: 'this code has already been used'. Vandaar de noodzaak om toch nog ff te sharen. Wellicht dat ze het weer gefixed hebben, scheelt meteen weer wat spam op je facebook wall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
LDVC schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:49:
[...]

Die code die je meteen te zien krijgt werkte bij mij (en anderen) niet: 'this code has already been used'. Vandaar de noodzaak om toch nog ff te sharen. Wellicht dat ze het weer gefixed hebben, scheelt meteen weer wat spam op je facebook wall :)
kwam er gisteravond ook achter ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Hebben jullie ook een code in de mail gekregen voor een extra board?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Avioto schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:07:
Hebben jullie ook een code in de mail gekregen voor een extra board?
Ja. Heb 'm ook al gecashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Nu online

LDVC

Let's get it over with

spaceboy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 07:45:
[...]

Ja. Heb 'm ook al gecashed.
Waar komt dat board vandaan??! Pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

LDVC schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Waar komt dat board vandaan??! Pre-order?
Zou kunnen. Geen idee, was echt zo'n promo-e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is beter met SSX om 1 grote dan veel kleine trucs te doen. Wat levert echter meer punten op in Super Tricky modus bij grote jumps? 1 hele lange truc of 2 kleine Super Tricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Sinds het weekend heb ik dan ook SSX. Vind het wel een vermakelijke game. Heb ondertussen 4 van de 9 deadly decents klaar. Merk toch wel dat het nu ook iets moeilijker gaat worden.

Maar sjeezus. Als je die online tijden van sommige gasten ziet schrik ik me toch echt wel een hoedje. Ik heb persoonlijk het idee dat ik al behoorlijk snel ga. Maar dan flikkert een gast van mijn friendlist een tijd neer die misschien wel 15 a 20 seconden sneller is.

Maar 1 jump verkeerd uitvoeren en terechtkomen op een helling dat je bergop verder moet kan dodelijk zijn voor je tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben tot mijn grote verrassing eigenlijk wel klaar met SSX. Ik wilde al die 153 deadly descents halen, maar ben nu overgebleven met degene in het donder (pikzwart) en die waarvoor je die enorm domme bril nodig hebt om door de mist te kijken.

De lol is er wel een beetje af. Zeker die levels in het donker... Ik probeer te spelen voor mijn plezier, niet als tijdsbesteding. Hoe deze levels door de kwaliteitscontrole zijn gekomen is mij een raadsel. Niet leuk, stomvervelend en nodig om het spel uit te spelen.

Bij mij gaat ie er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ik vind het wel een leuk spel maar ik mis toch wat teveel de funfactor in de donkere nacht levels, levels met kloven etc....

Wat dat betreft is dit voor mij niet de opvolger die ik van SSX op PS2 verwacht had.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

PWM schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:36:
Ik ben tot mijn grote verrassing eigenlijk wel klaar met SSX. Ik wilde al die 153 deadly descents halen, maar ben nu overgebleven met degene in het donder (pikzwart) en die waarvoor je die enorm domme bril nodig hebt om door de mist te kijken.

De lol is er wel een beetje af. Zeker die levels in het donker... Ik probeer te spelen voor mijn plezier, niet als tijdsbesteding. Hoe deze levels door de kwaliteitscontrole zijn gekomen is mij een raadsel. Niet leuk, stomvervelend en nodig om het spel uit te spelen.

Bij mij gaat ie er weer uit.
Same here. Ik zal 'm er af en toe nog wel ingooien voor 'n afdalinkje, maar het is mij ook gewoon te moeilijk. Ik ben niet zo skilled (zelfs als ik met zo'n world event meedoe en voor mijn gevoel fantastisch aan het boarden ben zit ik onder brons). :) En het moet leuk zijn. Niet frustrerend.

Ik gooi Dark Souls er nog maar in voor een 3e play-through... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Nu online

LDVC

Let's get it over with

Voor iedereen die geen Eddy via pre-order ontvangen heeft en geen Travis via Facebook: er is gratis DLC verschenen met beide characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de game op het vraag- en aanbod gezet hier op tweakers. Ik vind het niet echt mijn game. Vond vroeger de split-screen wel leuk die erin zat om tegen anderen te racen thuis. Vind het jammer dat dat nu niet meer erbij zit. Het tricken vind ik tevens een beetje over de top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
zijn er nog ssx'ers aanwezig? Ik heb het spel weer is opgepakt en is toch wel weer erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:00
questarey schreef op maandag 04 juni 2012 @ 05:00:
zijn er nog ssx'ers aanwezig? Ik heb het spel weer is opgepakt en is toch wel weer erg leuk :D
Ja een nieuweling hier ;)

Spel sinds een week ofzo, wilde hem al eerder maar nooit van gekomen. Kan me tot op heden nog goed bezig houden moet ik zeggen.
Ken all ins en outs nog niet maar dat komt gaande weg wel.
Jammer alleen dat ik maar 1 iemand in mijn friends list heb die het spel ook heb van de 50 ofzo
Pagina: 1 2 3 Laatste