Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ga weer spelen als het onder de 5 graden buiten is. Ik kan me er niet toe zetten om bij zomerweer (nou ja...) te gaan snowboarden.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:00
Ik zal dit niet zo lange topic eens doornemen en kijken of ik nog wat tips kan opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
Ik ben dan ook eindelijk begonnen. Wie zin heeft om te spelen mag mij toevoegen: funkeey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

funkeey schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:27:
Ik ben dan ook eindelijk begonnen. Wie zin heeft om te spelen mag mij toevoegen: funkeey
PS3? Ik wacht nog even tot het buiten sneeuwt, dan trek ik 'm wel weer uit de kast... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Vorige week ook maar eens ssx gehaald voor de xbox. Heb vroeger wat eerdere versies gespeeld op de gamecube.
Deze versie vind ik toch ook weer een erg goede game. De online multiplayer mogelijkheden voegt zeker wel wat toe tov de oude ngc versies.

Ik ben trouwens "Mr RiotRick" op xbox live.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vervelend dat ik een oud topic uit het stof trek maar dit is de enige draad die ik over SSX kan vinden. Het leek mij ook niet nodig om een nieuw topic te openen...

Maar goed, het leek mij leuk om op een vaste datum af te spreken met meerdere liefhebbers van deze game. Ik heb als datum 05-05-2015 gekozen. Om het een beetje leuk te maken heb ik het Project-SSX genoemd. Zie twitter en Facebook.

http://www.twitter.com/ProjectSSX
http://www.facebook.com/ProjectSSX

Misschien dat het niks uithaalt maar ik wil kijken of er een groep liefhebbers te vinden is die het leuk vindt om tegelijk online te komen. Om nog een keer te proeven van de prettige Global Events maar dan weer als vanouds, lekker druk.

Wie weet wordt EA wakker en gaan ze aan de slag met een nieuw deel. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Nog een shameless bump! Allereerst wil ik zeggen dat ik dit spel weer is uit het stof heb getrokken en het weer hartstikke leuk is!

Ten tweede: In de PSN-store kost SSX nu maar 4,99 (t/m 16 april)

En als laatste: Ik zoek weer wat rivals erbij :D Add me op psn: questarey

edit: Over de post hierboven, ik heb 5 mei in mijn agenda gezet, zal wel een paar eventjes spelen O-)

[ Voor 16% gewijzigd door questarey op 13-04-2015 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39
Lang geleden dat ik met SSX bezig ben geweest, maar 't blijft een leuke serie. Meen me zelfs te herinneren dat ik meer dan eens achter questarey z'n scores aan ben gegaan, je naam komt me in ieder geval zeer bekend voor.
Wie weet diep ik de PS ook weer eens op en ben ik de 5e ook wel aanwezig. So many choices, so little time...

PSN: Geleihoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- dubbelpost -

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is helemaal top! Ik heb nog geen idee hoeveel mensen mee gaan doen maar heb wel al een leuke club verzameld. Als jullie op z'n minst een stuk of drie Global events willen doen, is het al een bijdrage aan het hele idee! :)

Ik ga jullie ook toevoegen als vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39
Heb de PS3 weer eens onder 't stof vandaan gehaald maar hij heeft wat kuren opgelopen door de jaren heen. Denk niet dat ik de 5e veel bij te dragen heb helaas.
Pagina: 1 2 3 Laatste