| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het beviel zelfs zo goed dat we vinden dat het spel echt geremaked moet worden met multiplayer over Xbox Live, achievements en misschien wat opgepoetste graphics. Daarom zijn we een site gestart die we groots aan willen gaan pakken: Nightfire007.com! We hebben een petitie gestart, dus mocht je het spel geremaked willen zien, vul dan a.u.b. even je naam in
GoldenEye Reloaded bedoel jeVorteXLP schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:11:
Het beviel zelfs zo goed dat we vinden dat het spel echt geremaked moet worden met multiplayer over Xbox Live, achievements en misschien wat opgepoetste graphics. Daarom zijn we een site gestart die we groots aan willen gaan pakken: Nightfire007.com! We hebben een petitie gestart, dus mocht je het spel geremaked willen zien, vul dan a.u.b. even je naam in
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee, dat is de remake van GoldenEye. Wij willen er een van Nightfire
- Ik wil het goedkoop houden, onder de €100.
- Ik heb geen behoefte aan spellen erbij, zal daar niet op ingaan vanwege mogelijk overtreden van de regels.
- Ik heb ook geen plannen om MP te spelen, maar gewoon SP.
- Kan ik nog een externe schijf toevoegen op de Arcade?
- Draait de Pro ook zonder harde schijf?
- De meeste verkochte games uit 2011/12 zullen op beide consoles gewoon goed draaien?
1: Jachronoz schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:15:
knip
Ik vraag me alleen af.Ik zal de XBOX-360 natuurlijk even 10 minuten werkend willen zien en zal hem dezelfde dag direct meerdere uren uittesten.
- Kan ik nog een externe schijf toevoegen op de Arcade?
- Draait de Pro ook zonder harde schijf?
- De meeste verkochte games uit 2011/12 zullen op beide consoles gewoon goed draaien?
2: Ja, je kan dan niks opslaan.
3: Ja, de hardware van de consoles zijn hetzelfde.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Moet ik per sé een officiële externe/interne Xbox-schijf nemen of kan ik een willekeurige USB externe schijf en/of usb-stick gebruiken?
Ik denk dan dat ik de Pro beter kan nemen vanwege de optie van een interne schijf in de toekomst en omdat hij is ge-mod met LT+3.0. Ben alleen een beetje bang voor de aanschaf, omdat het enigszins een impulsaankoop is (laatste dagen) zonder dat ik veel van Xbox-360's afweet.

Ik denk eerder dat de Pro gebanned is van live ivm de mods
Verschillen tussen Pro en Arcade zijn eigenlijk alleen de zilverkleurige accenten op de Pro.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Je kunt niet even een schijf inbouwen.chronoz schreef op zondag 08 januari 2012 @ 08:14:
Bedankt voor je antwoorden!![]()
Moet ik per sé een officiële externe/interne Xbox-schijf nemen of kan ik een willekeurige USB externe schijf en/of usb-stick gebruiken?
Ik denk dan dat ik de Pro beter kan nemen vanwege de optie van een interne schijf in de toekomst en omdat hij is ge-mod met LT+3.0. Ben alleen een beetje bang voor de aanschaf, omdat het enigszins een impulsaankoop is (laatste dagen) zonder dat ik veel van Xbox-360's afweet.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik zou persoonlijk echt voor een nieuwe versie gaan. Die is zo extreem veel beter gebouwd.
Voor slechts 66 euro extra heb je al een nieuwe en niet mislukte console. Voor 110 euro extra heb je een 250GB model. Goedkoop is duurkoop.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
http://www.youtube.com/wa...Y&feature=player_embedded
Voor meer filmpjes van leuke kinect implementaties zie: http://www.gamer.nl/achte...-hacks-wat-is-er-mogelijk
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-01-2012 10:59 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
[ Voor 104% gewijzigd door NeoMe op 13-01-2012 20:51 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ja, er moet een officiële Microsoft HDD in ivm serienummers en andere rotzooi. Anders wordt je X360 gebanned.powah2k4 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:35:
Ik heb een vraagje,ik heb een xbox 360 slim gehaald. Nu wil ik graag een extra grote HDD erin zitten en heb ik een internal hard drive casing gehaald voor de xbox. (slim) Nu is mijn vraag, moet daar een specifieke hdd in? (2'5 snap ik ook maar specifieke specificaties)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik was bij de consoleland.nl en die zei dat er een bepaalde western digital in moest?
Geen zin dat hij weer gebanned word, zou de 2de zijn in 1 week haha.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
http://www.xboxhacker.org...c271ec4d576&topic=11813.0
En mocht je een ban krijgen nee ze halen hem er niet vor je af als je de hdd verwijderd
Sorry hoor maar je kunt je toch wel een beetje inlezen over de xbox? Staat nota bene nog in de topicstart.powah2k4 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:30:
Nee, joh meen je niet:P
Ik was bij de consoleland.nl en die zei dat er een bepaalde western digital in moest?
Geen zin dat hij weer gebanned word, zou de 2de zijn in 1 week haha.
Paar posts hierboven wordt het zelfs nog besproken dat je niet zomaar elke HDD erop/erin kunt stoppen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
in mn download history kan ik zien dat er een 'goud-pakket' en 'gouden spelers pakket' gedownload is. Doch als ik deze aanklik krijg ik binnen de xbox site te zien dat de link niet goed is...
iemand ideeen hoe ik dit verder kan uitspitten en/of aanvliegen naar EA/MS?
edit: ben allang blij geen credit card aan mn account te hebben
[ Voor 5% gewijzigd door DigiGizmo op 16-01-2012 11:33 ]
So many games so little time...
Verwijderd
Ik vind het raar dat dat zomaar kan gebeuren! Wat voor wachtwoord had je? Alleen kleine letters of een goed wachtwoord met speciale tekens en cijfers?DigiGizmo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:22:
nog meer mensen dit weekend 'gehackt' ? ben mn microsoft punten kwijt en ik heb ineens 2 achievements voor Fifa12 terwijl ik de game niet eens heb.... mn pa idem, zelfde dag (gisteren) zag vanmorgen dat ik aangemeld was op de fifa site van EA.... vervolgens mn MS points weg....
in mn download history kan ik zien dat er een 'goud-pakket' en 'gouden spelers pakket' gedownload is. Doch als ik deze aanklik krijg ik binnen de xbox site te zien dat de link niet goed is...
13 karakters... is idd raar... had er wel van gehoord een paar maanden terug maar dacht dat het alleen maar kon als je zelf fifa12 speelde oid...Siempie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:54:
[...]
Ik vind het raar dat dat zomaar kan gebeuren! Wat voor wachtwoord had je? Alleen kleine letters of een goed wachtwoord met speciale tekens en cijfers?
10 second ninja DONE
Kan het zijn dat jullie ook lid zijn (geweest) van die sites waar je je achievements op kunt zien? Was er laatst ook 1 van offline gegaan. Misschien is die gehackt en gebruiken ze die info.
ook aan zitten denken, beide wel op Trueachievements.... nu overal maar het ww gewijzigd in verschillende items.... (xbox/TA was zelfde ww.... van mn pa en mij natuurlijk verschillendL1nt schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:23:
Gelijk ff gechecked maar gelukkig niet gehackt.
Kan het zijn dat jullie ook lid zijn (geweest) van die sites waar je je achievements op kunt zien? Was er laatst ook 1 van offline gegaan. Misschien is die gehackt en gebruiken ze die info.
net gebeld, moet mn consoleid/serial ophoesten maar ben niet thuis hiervoor. aardige lui aan de lijn.. helaas voor 25 dagen straks offline gamen vanwege onderzoek naar fraude in onze accounts...
Je moet MS bellen, zij starten een onderzoek voor je. Kan je wel een paar weken niet op LIVE inloggen maar je krijgt wel alle gebruike MS punten terug (en een extra vergoeding omdat je een paar weken niet van je account gebruik heb kunnen maken in de vorm van 1 maand XBL Gold).DigiGizmo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:22:
nog meer mensen dit weekend 'gehackt' ? ben mn microsoft punten kwijt en ik heb ineens 2 achievements voor Fifa12 terwijl ik de game niet eens heb.... mn pa idem, zelfde dag (gisteren) zag vanmorgen dat ik aangemeld was op de fifa site van EA.... vervolgens mn MS points weg....
zojuist gedaan, heb ze wel gevraagd om het onderzoek te koppelen aan het onderzoek van mn pa. Het is te toevallig dat we beide uit 30 miljoen xbox live users in hetzelfde weekend de punten kwijt raken...MeltedForest schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:00:
[...]
Je moet MS bellen, zij starten een onderzoek voor je. Kan je wel een paar weken niet op LIVE inloggen maar je krijgt wel alle gebruike MS punten terug (en een extra vergoeding omdat je een paar weken niet van je account gebruik heb kunnen maken in de vorm van 1 maand XBL Gold).
and now we wait...
Als je wilt kunt je volgens mij wel gewoon effe een tijdelijke nieuwe account aanmaken om zo even 1 gratis maand xbox live te krijgen. Hoef je niet duur te doen zo...DigiGizmo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:15:
[...]
ook aan zitten denken, beide wel op Trueachievements.... nu overal maar het ww gewijzigd in verschillende items.... (xbox/TA was zelfde ww.... van mn pa en mij natuurlijk verschillend)
net gebeld, moet mn consoleid/serial ophoesten maar ben niet thuis hiervoor. aardige lui aan de lijn.. helaas voor 25 dagen straks offline gamen vanwege onderzoek naar fraude in onze accounts...
Kan ik ook weer op zoek naar andere mooie games!
Battle.net || Strava
Ik kan je zeker ook Halo Reach en de Gears of War serie aanradenretlaw schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:08:
Ga dan eindelijk na duizend jaar ook een 360 halen!!! Ik heb dagen gespeeld op mijn 'oude' xbox. Eerst HALO 3 en Ninja Gaiden 2 halen. De voorgangers waren mijn favorieten op de oude doos...
Kan ik ook weer op zoek naar andere mooie games!
Welcome to the club
Battle.net || Strava
[ Voor 35% gewijzigd door MeltedForest op 18-01-2012 13:14 ]
je bedoeld Assassin's creed 1, 2, Brotherhood en RevelationsMeltedForest schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:13:
En Assassins Creed moet je ook niet vergeten
3 en 4 moeten officieel nog komen
Heb er helaas de tijd niet voor, wilde het vandaag doen.
Deel 68 dus.
Gulfstream G650
Maar ik ben weer een klein kind met de nieuwe doos! Halo3, prince of persia, Ninja gaiden liggen al klaar... Het apparaat trilt of resoneert alleen als ik het rechtop zet, beetje jammer, het is een Elite. Bekend issue?
Battle.net || Strava
Verwijderd
Ik heb al mijn Xbox 360's verticaal laten staan de afgelopen 4 jaren.ChrisLNFF schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:30:
Rechtop zetten vind ik zowiezo geen aanrader. De kans dat het apparaat krassen maakt op je dvd's is aanzienlijk groter dan wanneer het horizontaal ligt.
En er is bij mij nog nooit een disc bekrast.
Mwoah, het is de laatste jaren geen probleem meer. Alleen de eerste batch had daar problemen mee.ChrisLNFF schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:30:
Rechtop zetten vind ik zowiezo geen aanrader. De kans dat het apparaat krassen maakt op je dvd's is aanzienlijk groter dan wanneer het horizontaal ligt.
Geloof alleen wel dat er een verschil zat in koeling/geluid als je hem rechtop/liggend neerzet. Ivm met de horizontale/verticale ligging van de koeling oid. Heb geen idee meer hoe dat precies zat, maar vind het zelf fijner om hem horizontaal te zetten omdat de schijfjes er dan makkelijker in te leggen zijn.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Alan Wakeuchiha tijntje schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:35:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een nieuw spel heb gekocht. In maart/april wil ik weer wat actiever gaan gamen met hopelijk een nieuwe tv rond die tijd. Naast Mass Effect 3 komt er volgens mij niet heel veel uit rond die tijd? Daarom zit ik nog te zoeken naar een aantal leuke en goeduitziende gamesdie ik gemist heb in 2011. De echte blockbusters heb ik veelal wel gespeeld, behalve Batman Arkham City, dus die staat nog op mijn lijstje. Maar zijn er verder in 2011 nog wat retailgames uitgekomen die ondergewaardeerd zijn
en zijn er op XBLA nog toppertjes uitgekomen met een relatief lange speelduur? Heb in 2011 namelijk amper xbla games aangeschaft.
I am Alive
Mass Effect 3
From Dust
Bastion
Beyond Good en Evil
Gears of War 3
Assassins Creed Revelations
Deus Ex Human Revolution
Om even er een paar te noemen
[ Voor 4% gewijzigd door epic_gram op 22-01-2012 16:56 ]
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Nee.epic_gram schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:55:
Is het mogelijk om xbmc te installeren op je 360, maar nog wel gewoon de games te kunnen spelen?
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Was dat maar waar geweest.epic_gram schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:55:
Is het mogelijk om xbmc te installeren op je 360, maar nog wel gewoon de games te kunnen spelen?
Dan had ik er 2. 1 normale om te gamen en 1 gemodde voor XBMC.
ik ben zojuist gehackt, heb 7000microsoft points erbij, maar zoals het nu lijkt heb ik de punten wel en heeft de hacker er nog niets mee kunnen doen. morgen microsoft maar eens bellenDigiGizmo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:22:
Beter koop je een mediaspelertje met XBMC mogelijkheid, kan je in ieder geval HD materiaal spelenepic_gram schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:08:
Oke, bedanktIn dat geval ga ik op zoek naar een oude xbox oid.
Toch is zo'n oude xdoos ook wel makkeijk.MeltedForest schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:20:
[...]
Beter koop je een mediaspelertje met XBMC mogelijkheid, kan je in ieder geval HD materiaal spelen
XBMC erop. En als we dan een week naar een vakantie huisje gingen, nam ik dat ding mee, zooi games en films erop en wij als papa en mama konden in de ochtend uitslapen terwijl de kids met dat ding overweg konden.
Ik heb zelf een mede8er naast mijn Xbox staan en dat werkt ook al prima. Ze hebben al modelletjes vanaf 90 euro en die spelen alles af.MeltedForest schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:20:
[...]
Beter koop je een mediaspelertje met XBMC mogelijkheid, kan je in ieder geval HD materiaal spelen
Tijden niet zo genoten van een game! Echt moeilijk is het niet maar speelt lekker weg en briljante setting en characters.
Voor mij echt een diamond in the dirt
Greetings from Earth
Infra in huis niks aan veranderd; als het aanmelden wel lukt, is het ook binnen enkele seconden dus wat dat betreft lijkt het wel goed te staan.
Hotmail zelf is wel goed te bereiken; geen timeouts via webbrowser, GSM en MSN; iemand een idee of/wat er met XBL is?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb al een aanpassing gedaan, maar of dat geholpen heeft is nog maar de vraag. De eerste keer iig niet.
Nadeel is dat ik de functies van dd-wrt gebruik
Binnenkort nog maar weer eens de 360 opstarten.
http://www.insidemobileap...-system-microsoft-points/
Zal wel een dollar = euro omrekening worden misschien.
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 24-01-2012 09:44 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bij mij ook zoiets. Ik druk altijd de receiver, xbox en beamer tegelijk aan en tegen de tijd dat de beamer beeld geeft (en is opgewarmd) is hij ingelogd.KingKoning schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:12:
Ik heb nooit problemen met connecten op XBLA. Duurt max 1 minuut en dat is zelfs zeldzaam...
En dan? IPV dat jantje van 13 met z'n zakgeld naar de winkel gaat om (let's say) 2100MS points te kopen, koopt ie een kaartje van (let's say) 20 euro MS-store tegoed?Vrijdag schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:43:
Gaan ze stoppen met de points?
http://www.insidemobileap...-system-microsoft-points/
Zal wel een dollar = euro omrekening worden misschien.
Ik ben juist wel blij met dat je die points online goedkoper kan halen. Beetje slim shoppen en je bent redelijk wat goedkoper uit online dan in een winkel. Dat zal dan niet meer het geval zijn want ik denk niet dat je €15,- tegoed voor €12,- zou kunnen kopen bijvoorbeeld. En psychologisch is het makkelijker om ergens 800 punten voor uit te geven dan een tientje bijvoorbeeld.L1nt schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:17:
[...]
En dan? IPV dat jantje van 13 met z'n zakgeld naar de winkel gaat om (let's say) 2100MS points te kopen, koopt ie een kaartje van (let's say) 20 euro MS-store tegoed?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Erbij??Sperion schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:13:
[...]
ik ben zojuist gehackt, heb 7000microsoft points erbij, maar zoals het nu lijkt heb ik de punten wel en heeft de hacker er nog niets mee kunnen doen. morgen microsoft maar eens bellen
Ik ben inmiddels na 3 hele dagen zonder xbox live te hebben gezeten inmiddels alweer online. Erg snel gehandeld door MS. Mn pa idem dito, ook alweer online. Toch nog wel een vraag uit staan bij MS met de vraag om meer info (als ik dat krijg)...
Alles is hersteld en heb mn MSpoints terug.... alleen heb ik die nare 2 achievo's van Fifa12 nu in mn account staan...
Verwijderd
bij het neerzetten klonk er een geluid wat bij voorbaat al slechte gevolgen voorzag
en bij het openen van de cd drive was het spel wat er in zat voorzien van een mooie ronde kras
er is dus niet gegooid met de xbox of iets dergelijke.. hij lag ook in horizontale positie..
is hier nog iets mee te doen met betrekking tot vergoeding of iets dergelijks?
alvast bedankt
Natuurlijk niet. Het spreekt voor zich dat je dat ding niet verplaatst als hij aanstaat.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:27:
Ik had ook een vraag, een vriend van me tilde mijn xbox 360 slim op terwijl deze aanstond.
bij het neerzetten klonk er een geluid wat bij voorbaat al slechte gevolgen voorzag
en bij het openen van de cd drive was het spel wat er in zat voorzien van een mooie ronde kras
er is dus niet gegooid met de xbox of iets dergelijke.. hij lag ook in horizontale positie..
alvast bedankt
-
Ja daar is zeker wat mee te doen, je vraagt die vriend van je geld zodat jij je spel kan vervangen.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:27:
Ik had ook een vraag, een vriend van me tilde mijn xbox 360 slim op terwijl deze aanstond.
alvast bedankt
Vergoeding omdat iemand niet nadenkt voordat hij iets op tilt? Zou een mooie worden.. Lijkt me logisch dat je een apparaat niet optilt als hij aanstaat en er een cd inzitVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:27:
alvast bedankt
Geld vragen van die maat van je, desnoods doe je het 50/50.
Als het alleen om de disk gaat: bij o.a. de GameMania kun je tegenwoordig tegen een vergoeding (dacht 5 euro) je disk krasvrij laten maken. Werkt prima, heb het zelf ook gedaan met een spel waar zo'n kring op zat (kon het spel voor 1 euro krijgen, omdat het volgens de verkoper niet meer werkte). Ze polijsten de disk waardoor je uiteindelijk niets meer terugziet van de kras en de disk weer werktVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:27:
alvast bedankt
Wie is hier naar de slim overgestapt? En is dat het waard? (Ik kan een ruil doen, dus kost me geen geld, alleen een mobiel...)
Battle.net || Strava
Dus als het er inderdaad 1 is met 250gb => doen, is het een arcade met alleen 4Gb flash zou ik het lekker laten zitten
[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 27-01-2012 12:07 ]
Het zou inderdaad gaan om een 250 gb versie, maar die gb maakt niet het meest uit. Ook het geluid, aansluitingen en formaat. De Elite die ik heb rateld als ie vertikaal staat. Maar horizontaal staat ie niet handig beneden... Is natuurlijk een luxe probleem, maar toch. Ik was benieuwd of mensen hier echt blijer (zijn ge)worden van de Slim tov de Elite..Bokkie schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:07:
Enige reden om up te graden naar de slim imho zou zijn omdat er een 250Gb disk in zit ipv de 120 van de Elite.
Dus als het er inderdaad 1 is met 250gb => doen, is het een arcade met alleen 4Gb flash zou ik het lekker laten zitten
Battle.net || Strava
* 250Gb tov van mijn nu 120gb
* geen extra voeding nodig bij een kinect
Ratelen doet mijn elite ook (ook op zijn kant) maar dat is na 20 seconden voorbij bij mij dan.
Als ik hem kon ruilen zou ik dat zo doen al was het dus maar voor die 250gb, ik installeer alle games op de HD die ik actief speel, niet alleen voor het geluid, maar meer voor de snellere laadtijden.
Onze overstap is echt heel goed bevallen. Simpelweg omdat we nu ipv D-sub een HDMI aansluiting kunnen gebruiken. Op FullHD bij het uitzetten van de Xbox viel de tv in één of andere modus waardoor je een paar keer op een knop moest drukken voordat deze weer reageerde en waarna je direct op een andere kanaal moest zetten.
Daarbij kostte het voor de 4GB versie 80 euro bovenop de Kinect die we toch al wilden hebben.
Battle.net || Strava
volgens mij staat het zelfs in je garantiebepaling dat je de xbox niet mag verplaatsen als deze aan is.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:27:
op MP gaan die telefoons er voor rond de 200 uit... een nieuwe Slim ook (pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim (250GB) Zwart)retlaw schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:06:
Thanks voor de replies en de meningen. Ik ga er eens hard over denken. Ruil is tegen een Xperia Arc overigens...
[ Voor 11% gewijzigd door DigiGizmo op 27-01-2012 14:05 . Reden: linkje ]
Voor op de xbox 360 slim zit een stikker met "Do not move console with disc in tray".DigiGizmo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:04:
[...]volgens mij staat het zelfs in je garantiebepaling dat je de xbox niet mag verplaatsen als deze aan is.[...]
Dat is zelfs als hij uit staatCaelorum schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:09:
[...]
Voor op de xbox 360 slim zit een stikker met "Do not move console with disc in tray".
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Een 250GB met Kinect en 3 games is dit weekend 189 euro bij Bart Smit.retlaw schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:06:
Thanks voor de replies en de meningen. Ik ga er eens hard over denken. Ruil is tegen een Xperia Arc overigens...
Je bedoeld 289 euro denk ik? Voor 189 is het wel erg goedkoop (lees: ga ik direct heen).MeltedForest schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:46:
[...]
Een 250GB met Kinect en 3 games is dit weekend 189 euro bij Bart Smit.
Hij zit 100 euro foutCubic X schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:03:
[...]
Je bedoeld 289 euro denk ik? Voor 189 is het wel erg goedkoop (lees: ga ik direct heen).
http://www.bartsmit.com/x...dventures-kung-fu-panda-2
[ Voor 70% gewijzigd door MeltedForest op 28-01-2012 19:41 ]
Van de week maar 1 buiten de aanbieding halen dan maar, met een paar games die ik wil voor een lagere prijs dan die Kinect-aanbieding.
Ik wilde ergens in september wachten tot na de kerst en de kerst is onderhand alweer ruim een maand geleden. Ik denk dus niet dat er nog een aanbieding gaat komen voordat de opvolger van de Xbox 360 bijna uit is.
[ Voor 17% gewijzigd door Ample Energy op 29-01-2012 17:36 ]
Ik was gisteren in de Mediamarkt Den Haag en daar zag ik de Xbox Slim met 250gb, Crysis, FM4, drie maanden gold en een extra controller voor € 224,95Siempie schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:24:
Waarom krijg je altijd van die klotegames bij zo'n Kinect pakket? Ik wacht al maanden op een aanbieding voor alleen een Xbox, alleen een Xbox met HDD, een aanbieding met games die ik wil of zelf mag uitkiezen of een aanbieding voor een 250GB Xbox met Kinect. Maar het is altijd Kinect + games die ik nooit zal aanraken...
Van de week maar 1 buiten de aanbieding halen dan maar, met een paar games die ik wil voor een lagere prijs dan die Kinect-aanbieding.
Heb ook Skyrim voor mijn vriendin gekocht, en Ace Combat Assault Horizons voor mezelf. Dat is nog best een leuk spel eigenlijk. Mijn eerste vliegspel maar het is wel geinig. Vooral de stukjes met de AC-130 en in de Apache
Ik neig dan ook om zo'n pakket te kopen + een Kinect bundel met Kinect Adventures + The Gunstringer + Fruit Ninja, die af en toe in de aanbieding is voor 99 euro. Ben ik wel 40 euro meer kwijt maar heb ik ook betere games erbij
Via Amazon.de krijg ik binnenkort een Xbox 360 Slim 250GB voor 149,- inclusief verzenden. Leuke prijs toch?
Was bij deze link. Eerst is hij omhooggegaan naar 199, nu zelfs weer naar 219.
[ Voor 30% gewijzigd door BobB op 30-01-2012 21:52 ]
Spellen via www.budgetgaming.nl en het komt helemaal goed met jou.Bobbus schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:49:
Vanmorgen een aanbieding op een Duits blog gezien en toch maar een keer toegehapt, wilde altijd al een keer een 360 hebben
Via Amazon.de krijg ik binnenkort een Xbox 360 Slim 250GB voor 149,- inclusief verzenden. Leuke prijs toch?
Weet je zeker dat je geen gebruikte hebt gekocht

[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 30-01-2012 21:53 ]
Zag dat Trials Evolutions (met multiplayer !!
en Wrecked (van de makers van Mashed ) YouTube: Wrecked Gameplay Trailer [HD] ook binnenkort uit gaan komen dus goede tijden voor mij op de Xbox Arcade
Ga zo maar even neuzen op internet, volgens mij kan dat voor de helft.
Die multiplayer ziet er wel geinig uit, maar vraag me af of er zoveel verschil zit tussen die 2 spellen (Joe danger en trials) qua gameplay voor multiplayer. Misschien dat Joe danger wat makkelijker is, maar daar zit dan weer een sandbox in (al weet ik niet of die ook voor MP werkt).Beakzz schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:36:
Wel gekocht ,maar nog geen tijd gehad. Baalde al toen hij alleen nog maar op de ps3 te krijgen was
Zag dat Trials Evolutions (met multiplayer !!): YouTube: Multiplayer Trials Evolution
en Wrecked (van de makers van Mashed ) YouTube: Wrecked Gameplay Trailer [HD] ook binnenkort uit gaan komen dus goede tijden voor mij op de Xbox Arcade
Mashed 2.0 (ofwel wrecked) heb ik wel zin in, maar die staat al sinds winter 2010 op de releaselijsten en wordt telkens verplaatst. Ik hoop dat ze er weer zo'n simpel ijslevel in stoppen. Gigantisch veel plezier beleeft aan een baan met 2 rechte stukken en 2 hairpins. Door de ijs-ondergrond was dat altijd zo ongelofelijk lachen en kwam het echt aan op je eigen rijgedrag (dus los van de omgeving). Zat hier met een huisgenoot echt uren achter elkaar diezelfde baan te doen. Als dat er weer bij zit is dat meteen mijn game van het jaar, dat kan niet anders
Als het niet zo is dan denk ik dat ik er ook wel plezier aan ga beleven. Zat altijd veel actie in en het was altijd spannend wie er uiteindelijk ging winnen. Als er nu fatsoenlijke online multiplayer in zit, ga ik die zeker vaak doen (al weet ik niet hoeveel uit mn friendslist het gaan halen).
Ik heb zelf een 120 gb versie uit 2009 ofzo. Op zich ben ik er happy mee, maar voor het gemak zou een extra 360 leuk zijn (scheelt heen en weer pendelen tussen zolder en huiskamer) en ik (lees voornamelijk voor de kids) wil ook wel kinect. Dat kost los 150, maar voor 100 eur meer heb ik er al een 360 bij.........MeltedForest schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:47:
Haha ja ik zit met precies hetzelfde. Nu een Pro60GB maar wil wel een kinect bundel - maar dan wel met normale games en niet Disneyland of Kung Fu Panda...
Helaas moet ik een beetje rustig aan doen met den financien, anders was ie er al geweest denk ik
10 second ninja DONE
Zal ik dat anders weer doen? Heb er momenteel weer even de tijd voor en kan dan meteen even de hele boel updaten.SalimRMAF schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:25:
-Kan iemand een nieuw topic openen?-
Heb er helaas de tijd niet voor, wilde het vandaag doen.
Deel 68 dus.
Tijd voor een nieuw dan maar, of heeft iemand tips?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lol die consumenten van tegenwoordig, ik denk dat ik ook een matig product op de markt ga brengen want iedereen denkt dan toch ik koop maar een nieuwe als hij het niet meer doet.lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:43:
in 2009 een 360 gekregen van mijn vriendin. Laatste tijd, "Unable to read disc" errors, ook met gloednieuwe spellen. En geen krassen etc. Heeft altijd horizontaal gestaan.
Tijd voor een nieuw dan maar, of heeft iemand tips?
Contact opnemen met Microsoft misschien?!