Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:09
Jochem Boom schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:38:
Grappig 'nieuwtje': De lezers van GamesTM hebben de X360 uitgeroepen tot beste console allertijden. Op nummer 2 en 3 de SNES en de PS2.

Wat vinden jullie daarvan? Ik heb persoonlijk van de huidige generatie alleen een PS3. Simpelweg omdat er voor mijn gevoel niet genoeg exclusives zijn. Maar begin langzamerhand steeds meer de vele Xbox Arcade titels en de paar exclusives te missen.

Het is overigens niet mijn bedoeling om een flamewar te starten. Wil gewoon graag overtuigd worden waarom de Xbox 360 inderdaad de beste console ooit is. (of in ieder geval de beste console van deze generatie)
edit : laat maar , las huidige generatie :) Nee dan niet :)

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 17-02-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:38:
Hier ook al een paar x gehad dat de Xbox aan staat als ik uit mijn werk kom (in de ochtend zal het me niet opvallen , want ik loop dromend de deur uit ;) ) Het is me nu iig 3 x opgevallen en het is iets van de laatste maand.

Wat voor mega update krijg ik nu weer om mijn oren trouwens ? Zit al 10minuten naar een update te kijken terwijl we toch net een nieuw systeem hebben....Freakin irritant als je maar even de tijd heb.
Ligt het dus niet aan mij! Hij flipt helemaal ping ping ping en elke keer de cd lade die open dicht gaat.
418O2 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:16:
Ik zou hem sowieso op een stekkerdoos doen die je uit kan doen :P

Misschien iets van een signaal van een andere controller ofzo, die hem aan laat gaan?
Ja heb ik ook al naar gekeken, maar me harmony en me controllers liggen er naast of in de lade. Stekkerdoos kan uit maar als ik tv kijk is dat beetje lastig ;) Hij ging net namelijk ook trippen toen ik tv keek.
maartend schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:13:
[...]

Ik zou die dwark van een Ogilvie of hoe hij dan ook precies heet maar eens uitnodigen.
Zou het bijna gaan denken inderdaad!
Exorcist schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:33:
[...]

Nee, maar ik heb mijn nick mee.
Dan moet ik hem ook maar eens gaan veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Grappig 'nieuwtje': De lezers van GamesTM hebben de X360 uitgeroepen tot beste console allertijden. Op nummer 2 en 3 de SNES en de PS2.

Wat vinden jullie daarvan? Ik heb persoonlijk van de huidige generatie alleen een PS3. Simpelweg omdat er voor mijn gevoel niet genoeg exclusives zijn. Maar begin langzamerhand steeds meer de vele Xbox Arcade titels en de paar exclusives te missen.

Het is overigens niet mijn bedoeling om een flamewar te starten. Wil gewoon graag overtuigd worden waarom de Xbox 360 inderdaad de beste console ooit is. (of in ieder geval de beste console van deze generatie)
Wat maken exclusives nou uit? Als de game goed is maakt het voor mij niet uit op hoeveel meer platformen de game uit is gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Rockvee2 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:43:
[...]

Wat maken exclusives nou uit? Als de game goed is maakt het voor mij niet uit op hoeveel meer platformen de game uit is gekomen :)
Ik denk dat Jochem bedoelt dat er voor hem te weinig exclusives op de Xbox 360 waren om de aanschaf van een Xbox 360 - naast een PS3 - voor zichzelf te kunnen verantwoorden:
Ik heb persoonlijk van de huidige generatie alleen een PS3. Simpelweg omdat er voor mijn gevoel niet genoeg exclusives zijn. Maar begin langzamerhand steeds meer de vele Xbox Arcade titels en de paar exclusives te missen.
Zelf heb ik ook wel eens het idee dat het een beetje zot is om voor die paar exclusives alle systemen aan te schaffen. Maar als je dan de prijs van een console afzet tegen de uren speelplezier van de exclusives, valt het wel weer mee. (Ik koop consoles overigens nooit direct bij introductie, maar wacht meestal de eerste prijsverlaging/bundel met 2 controllers af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 19:08
Moeilijke vraag. Helemaal als je geen flame war wilt starten. Maar ik deel ongeveer de mening van games. De snes was de console in mijn gaming prime, en had veel top games, de ps2 ook maar zelfs als er nu niets meer uit zou komen voor x360 zou ik hem denk ik al net zo fijn zo niet beter dan snes en ps2 vinden.

Maar het waarom......de xbox 360 heeft het allemaal, goede games zowel full als arcade, fijne controller, makkelijke interface, live. Dit zelfde kan je ook van de ps3 zeggen, maar toch vind ik dat allemaal net minder. Misschien bij mij bepaald omdat ik aan de x360 gewend was voordat ik naar ps3 ging.

Verder moet je gewoon goed kijken welke games je dan mist. Ik heb zelf altijd als stel regel genomen dat ik 5 games echt graag wilde hebben voordat ik een console ging kopen,

Overigens vind ik qua hardware de ps3 fijner omdat deze stiller is (ik heb nog geen slim 360 maar ook deze maakt meer herrie dan een ps3) en blue ray is ook super. Maar desondanks speel ik er veel minder mee. Heeft ook te maken met weinig tijd, uncharted vind ik een super game (vermoeddelijk zelfs ook reeks) maar ik erger me als ik dat maar relatief kort kan spelen, en dan doe ik toch maar weer een snel potje sf4 op de 360.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde plek mss. Maar wat heeft de ps3 als tegengewicht voor
Eternal sonata
Enchanted arms
Last remnants
Lost oddysey
Blue dragon
Tales of Vesperia
Star ocean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:10:
Eternal sonata
Enchanted arms
Last remnants
Lost oddysey
Blue dragon
Tales of Vesperia
Star ocean
Al die games trekken mij persoonlijk niet, is dan ook een enkel genre (RPG) wat niet echt veel afwisseling brengt, al zijn het geen verkeerde games.

Deze pagina is overigens ook heel verhelderend: Wikipedia: List of video games exclusives (seventh generation)

Toch vind ik het jammer dat een aantal PS3 Exclusives niet naar de 360 komen, want daar zouden ze het ook wel erg goed doen. En dan bedoel ik hier voornamelijk de Unchartered serie. Waar de ontwikkelaar voor de PS2 nog Jak & Daxter games maakte, zijn de Unchartered games echt heel goed. Heel volwassen, vol actie, goede graphics, leuk verhaal. Iets wat op de 360 maar weinig games in dat genre doen. Eigenlijk kan ik alleen Tomb Raider opnoemen en die nieuwe game duurt ook weer lang.

En zo zijn er nog wel andere games, maar met dagelijks gebruik vind ik de 360 gewoon beter. Dashboard werkt veel fijner, Xbox parties werkt echt subliem (niet gelimiteerd aan een game), patches zijn niet zo irritant (veel kleiner en snel binnen, bij de ps3 heb je soms verplichte patches van honderd of meer mb's die traag downloaden wat je zeker een half uur kan kosten op de meest debiele momenten), controller ligt veel fijner in de hand en is logischer ingedeeld voor veel games (bij GT op de PS3 heb je bv dat de bumpers gas/rem zijn terwijl er dus gewoon (half gare) triggers op zitten 8)7 )

Maar goed, ik ben nogal pro-xbox de laatste tijd, kan begrijpen dat veel mensen het fijn vinden, maar persoonlijk vind ik mensen die nu nog snes e.d. als beste console bestempelen een beetje teveel hangen op voorgaande herinneringen (die men beter herinnerd dan dat ze eigelijk waren). Er zijn zoveel negatieve dingen op te noemen en het "vroeger was alles beter"-effect overheerst daarbij iets teveel. Dat je dus herinneringen gaat verbloemen (ook beetje zelfbescherming) en dingen op een zo hoog mogelijk voetstuk gaat plaatsen wat ervoor zorgt dat er nooit meer iets in de buurt kan komen. Beetje zoals met de top 2000. Daar zie je dat ook heel erg.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2012 01:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:10:
Eternal sonata
Enchanted arms
Last remnants
Lost oddysey
Blue dragon
Tales of Vesperia
Star ocean
Sorry maar op Lost Odyssey en Blue Dragon na noem je allemaal titels die ook op de PS3 verschenen zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat een blast from the past hier O.o

Kunnen we die xbox360/ps3 discussie in 2006 laten? :)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 18-02-2012 10:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, laten we gewoon de discussie over de ps4, de Wiiuuu en de xbox720 beginnen :P

Iemand de mass effect demo al gespeeld? Heb hem nog niet gedownload. Weet niet of ik de demo al wil spelen voor het spel uitkomt eigenlijk :S

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Goed om de serieuze reacties te lezen. Het gaat inderdaad om de vraag Xbox naast PS3. opzich kan ik wel 5 games noemen. (De Halo serie, de gears of war serie) Dus die regel van Sagat gaat voor mij wel op. Misschien blijf ik wel gewoon lekker de kat uit de boom kijken en haal ik er één voor een prikkie als de volgende generatie in de winkel ligt.

Gametechnisch krijg ik altijd het gevoel dat de Xbox vooral de wat conventionelere games heeft en weinig buiten de traditionele paden gaat. Ik kan de creatieve ideeën van veel PS3 ontwikkelaars altijd wel waarderen. Dan heb ik het over games als Little Big Planet, Heavy Rain, Flower, Journey, enzovoort. Dat is toch wel één van de hoofdredenen dat de PS3 mij altijd meer heeft aangesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:08
Jochem Boom schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:03:
Gametechnisch krijg ik altijd het gevoel dat de Xbox vooral de wat conventionelere games heeft en weinig buiten de traditionele paden gaat. Ik kan de creatieve ideeën van veel PS3 ontwikkelaars altijd wel waarderen. Dan heb ik het over games als Little Big Planet, Heavy Rain, Flower, Journey, enzovoort. Dat is toch wel één van de hoofdredenen dat de PS3 mij altijd meer heeft aangesproken.
Alan Wake? ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45

Nouja aangezien het gamepubliek steeds vernieuwd is een enquête houden over de beste console allertijden een beetje biased omdat niet iedereen met elke console heeft gespeeld. Ik moet wel zeggen dat op de RROD problemen na de 360 een topconsole is en imo beter werkt dan de PS3. De controller is de beste die ooit standaard bij een console heeft gezeten, Xbox Live is een goede service en het besturingssysteem is ook geweldig. En aangezien ik niet nostalgisch aangelegd ben zou ik ook voor een huidige generation gaan aangezien consoles steeds verbeteren. In hun tijd waren de NES, SNES, PS1 en dergelijke de beste aller tijden maar nu niet meer.
Jochem Boom schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:03:
Dan heb ik het over games als Little Big Planet, Heavy Rain, Flower, Journey, enzovoort. Dat is toch wel één van de hoofdredenen dat de PS3 mij altijd meer heeft aangesproken.
LBP2 heb ik liggen maar ik vind het echt 3x niks omdat het veel te trage gameplay is. Heavy Rain heb ik nooit gespeeld. Flower vind ik al helemaal een matige game, een beetje met een blaadje rondvliegen en thats it. Als tegenhanger heb je op de Xbox dan Viva Pinata maar dat ik ook nooit gespeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Kluutmaran op 18-02-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
@ ^

Dat laatste is natuurlijk voor een groot deel smaak. Ik wil helemaal niet zeggen dat een conventionele game een slechte game is. Of dat een nieuwe invalshoek altijd een goeie game oplevert. Ik weet wel dat ik zelf wel vaak een nieuw soort game verkies boven de zoveelste Call of Duty.

@ Exar

Alan Wake is inderdaad wel een uitzondering daarop. Ook zeker een game die ik nog eens wil spelen. Die kan ik nu gelukkig op de PC gaan spelen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:02:
Ja, laten we gewoon de discussie over de ps4, de Wiiuuu en de xbox720 beginnen :P

Iemand de mass effect demo al gespeeld? Heb hem nog niet gedownload. Weet niet of ik de demo al wil spelen voor het spel uitkomt eigenlijk :S
Ik heb hem wel gedownload en opgestart voor de gratis items (of is t er maar 1?), maar na een klein stukje toch maar uitgezet. Ik wil het liever bewaren voor de real deal, die ga ik toch wel spelen, heb ik geen demo voor nodig :)
Ik ben wel direct weer verder gegaan met een save game van deel 2 die ik nog had liggen. Vandaag weer uitgespeeld, denk dat ik die savegame maar mee ga nemen naar deel 3. Ik zou eigenlijk nog wel een save willen hebben met andere keuzes uit deel 1, maarja, om 1 én 2 nog een keer uit te spelen... En ik heb ook geen zin om de genesis comic voor 4euro ofzo te kopen. Snap niet dat ie niet gewoon gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersland.com/data/xbox-360-controller(1).jpg

Oh great xbox 360 controller. I may have crushed a couple of your brothers and sister when i was losing, but you are the most beautiful controller ever build. Your design is perfect, your layout is great, your triggers are phenomenal, and don't pay much attention to the criticism about your d-pad.... I love you!

De reden van deze liefdeverklaring is als volgt.... Ik heb gisteren Uncharted 3 op de ps3 gespeeld.... 7(8)7
Ik snap dat het even gewenning is, maar de lay out van die controller (compact in combinatie met plaatsing van de analoge sticks en de triggers) is gewoon niet prettig. Daarnaast snap ik niet hoe ze het voor elkaar krijgen om het schieten onder de bumpertrigger te programmeren en het reloaden onder de trigger...

Ik ben alleen bang dat de volgende generatie consoles allen de tablet kant opgaan en de kans dat deze zo lekker in de hand gaan liggen als de huidige controller acht ik gering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Ik ben het helemaal met je eens. De Xbox360 Controller is perfect.

@hieronder: ik gebruik de d-pad nooit eigenlijk, en die enkele keren dat ik hem gebruik voldoet ie prima.

[ Voor 45% gewijzigd door MeltedForest op 19-02-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:09:
Ik ben het helemaal met je eens. De Xbox360 Controller is perfect.
criticism about d-pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is echt alleen voor fighting games en sommige platformers een puntje van kritiek, maar als je die serieus wilt spelen ga je die toch al niet op een 360 controller doen. Er zijn al wel wat verbeterde versies uitgebracht (wel wat duurder), maar voor de meeste games die uitkomen is deze echt zoveel beter.

Zoals ik dus al zei is dus niet alleen Gran Turismo maar blijkbaar ook Unchartered voor een hele vage knoppencombinatie gegaan. Ik snap ook niet wat ze bezielt om die dingen om te switchen, want als je een leek die controller geeft dan is toch het eerste wat je indrukt bij een racegame de triggers om te gassen, of bij een shooter de triggers om te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
uchiha tijntje schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:04:

[...]
De reden van deze liefdeverklaring is als volgt.... Ik heb gisteren Uncharted 3 op de ps3 gespeeld.... 7(8)7
Ik snap dat het even gewenning is, maar de lay out van die controller (compact in combinatie met plaatsing van de analoge sticks en de triggers) is gewoon niet prettig. Daarnaast snap ik niet hoe ze het voor elkaar krijgen om het schieten onder de bumpertrigger te programmeren en het reloaden onder de trigger...

Ik ben alleen bang dat de volgende generatie consoles allen de tablet kant opgaan en de kans dat deze zo lekker in de hand gaan liggen als de huidige controller acht ik gering..
ik vind de plaatsing van de analoge sticks nou juist (samen met de d-pad) een pluspunt van de ps3 controller. Ik vind het niet zo lekker dat de sticks van de 360 niet op dezelfde hoogte zitten. De sticks zelf van de 360 zijn overigens wel vele malen beter, en de gamepad zelf ligt gewoon wat lekkerder in de hand en tenminste echte triggers :)
Trouwens... kan je ook niet reloaden met vierkantje of driehoekje in uncharted? Heb hem zelf vorige week nog uitgespeeld, maar kan me niet herinneren dat reloaden met de triggers moest?
(@martinspire: schieten gaat ook gewoon met de trigger (L1) in uncharted, dus het valt wel mee :) )

Ben benieuwd wat ze er volgende generatie van gaan maken. Ik neem aan dat ze aardig wat verdienen aan de verkoop van controllers, dus als de huidige controllers nog te gebruiken zijn, dan missen ze wel wat inkomsten.

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 19-02-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nioz schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:22:
[...]
Trouwens... kan je ook niet reloaden met vierkantje of driehoekje in uncharted? Heb hem zelf vorige week nog uitgespeeld, maar kan me niet herinneren dat reloaden met de triggers moest?
(@martinspire: schieten gaat ook gewoon met de trigger (L1) in uncharted, dus het valt wel mee :) )
Hm, dan heb ik dat gewoon gemist... maar welk spel heeft in godsnaam de linkertrigger als schieten... :P Ik schiet nu gewoon met rechterbumper en reload met rechtertrigger... Dat gaven ze volgens mij namelijk in de game aan toen het schieten werd geintroduceerd. Daarnaast is het gooien van een grenade ook een circusact zoals ze het hebben uitgelegd... Linkerbumper voor aimen van grenade en dan daarna tegelijkertijd de linker trigger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

nioz schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:22:
[...]

Dan heb je niet met de standaardcontrolls gespeeld. L2 granaat gooien, R2 is reloaden, L1 is aimen, R1 is schieten.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ah, ik zit me gewoon een partij goed te vergissen :) excuses :D Afgelopen week veel mass effect zitten spelen, dus tja... :) (zit nog steeds te twijfelen over nog een nieuwe playthrough).

(granaten gooien was trouwens toch niet zo moeilijk? Gewoon als je met het geweer aimt even L2 erbij indrukken? (dacht ik?) ik vond het zelf wel makkelijk in ieder geval, beter dan alleen L2 gebruiken en dat je eerst met zo'n boog moet gaan mikken.. Maargoed, dit is het uncharted topic niet :) en ik speel weinig cod et cetera, dus ik zit niet zo vast aan een bepaalde besturing, dus dat scheelt voor mij wat als niet logisch is ingedeeld )

[ Voor 5% gewijzigd door nioz op 19-02-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:25:
[...]

Dan heb je niet met de standaardcontrolls gespeeld. L2 granaat gooien, R2 is reloaden, L1 is aimen, R1 is schieten.
Dan nog is dat toch echt een retard oplossing? Heb je triggers, ga je daar granaten aan koppelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:12
Current gen heb ik al een 2 a 3 jaar een Ps3 en ben geconditioneerd met deze controller dus nu sinds een anderhalve maand een Xbox360 (slim) Razer Onza controller. een Standaard Controller. Ps3 vind ik fijner en gevoeliger. De finesse moet ik op de Xbox heel erg aanleren maar zovaak staat hij tot nu toe niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Waar je aan gewend bent is vaak wat je fijner vind.
Having said that, last gen was ik helemaal gewend aan de ps2 pad, maar de overstap naar de 360 was vrijwel pijnloos (idd de dpad zuigt apeballen, maar daar heb je andere controllers voor, op de ps2 had ik ook extra pad's voor fighting games e.d.) maar toen ik daarna weer op de ps3 ging spelen (deze pas laat gekocht).......het werkt, het is absoluut geen dealbreaker.......maar de 360pad vind ook ik veel fijner nu.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Voornaamste voordeel vind ik de 'holle' sticks. Ik heb al meerdere malen overwogen om de bolle bovenkant van mijn ps3 sticks bij te werken, maarja, met mijn vaardigheden.... Dat wordt waarschijnlijk vloeken en dan huilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
nioz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:53:
Voornaamste voordeel vind ik de 'holle' sticks. Ik heb al meerdere malen overwogen om de bolle bovenkant van mijn ps3 sticks bij te werken, maarja, met mijn vaardigheden.... Dat wordt waarschijnlijk vloeken en dan huilen ;)
Je kunt losse opzetstukjes kopen voor de analoge sticks, zowel voor de xbox 360 als ps3 controller. Maar als je voor de ps3-controller ook triggers wilt, kun je de GXP Game Grip Comfort Play Pack misschien overwegen.
Dit setje bevat triggers, holle opzetstukjes voor de analoge sticks en handgrepen om de controller breder te maken. Die handgrepen gebruik ik niet omdat het rubber laagje mijn handpalmen niet bevalt, maar de triggers en opzetstukjes voldoen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:22

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb het al vaker gezegd maar je kunt aan de controller zien uit welk land de producent van de console komt.

PS3 = Sony = Japans. De doorsnee Japanner is kleiner dan de doorsnee Amerikaan/Europeaan. Dus is de controller ook kleiner aangezien Japanse handen kleiner zijn.

Xbox360 = Microsoft = Amerikaans. De doorsnee Amerikaan is fors gebouwd en dus grotere handen. Dus past de controller ook beter in grote handen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Nu ongeveer halverwege het verhaal met AC: Brotherhood. Moet zeggen dat ik er toch meer van had verwacht. Heb een behoorlijk 'Been there, done that'-gevoel. Speelt op zich nog steeds heerlijk, maar wordt nu toch (veel) meer van hetzelfde. Vermaak me er wel aardig mee, heb intussen bijna alle sidemissions al wel gedaan, alle winkels opgeknapt etc. Nu het verhaal even afmaken en me dan maar eens op Batman Arkham City of Skyrim storten :).

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Geniaal dat AC! Ben nu met het eerste deel bezig... Maar vermaak me al prima, deel twee ligt al klaar en binnenkort op zoek naar brotherhood en revalations...

Battle.net || Strava

• EcoR
  • Niet online
retlaw schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:44:
Geniaal dat AC! Ben nu met het eerste deel bezig... Maar vermaak me al prima, deel twee ligt al klaar en binnenkort op zoek naar brotherhood en revalations...
Over een weekje heb ik Revelations in de verkoop denk ik :p

• JorisTheWise
  • Nu online
Weet iemand misschien waar de software update van vandaag goed voor is?

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

JorisTheWise schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:40:
Weet iemand misschien waar de software update van vandaag goed voor is?
Misschien wel om Borculo toe te voegen aan geaccepteerde plaatsnamen ;)

Zonder gekheid, wou mijn plaatsnaam aanpassen en Borculo werd geblokt. Iets met taalgebruik wat niet geaccepteerd kon worden. Ik dus voor de gein posten op het supportforum en ze hebben hem beschikbaar gemaakt. _/-\o_

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Er is ook een update gekomen voor de Xbox Companion voor Windows Phone. Mogelijk heeft het met elkaar te maken, maar is dat niet gewoon de patch van vorige week die je nu pas krijgt?

Edit:
Via twitter: RE Xbox LIVE update. Just behind the scenes stuff to keep Xbox LIVE the best experience possible.

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 23-02-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
L1nt schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:45:
[...]

Misschien wel om Borculo toe te voegen aan geaccepteerde plaatsnamen ;)

Zonder gekheid, wou mijn plaatsnaam aanpassen en Borculo werd geblokt. Iets met taalgebruik wat niet geaccepteerd kon worden. Ik dus voor de gein posten op het supportforum en ze hebben hem beschikbaar gemaakt. _/-\o_
[beetje ot]
Lol, in het nederlands is er volgens mij niks spanneds met Borculo, maar in het italiaans is Culo dacht ik wel iets in de trant van kont ofzo?
* Sagat start google translate op
Ezel? :?
* Sagat gaat naar google.it en vind een wikilink:
CuloFrom Wikipedia, the free encyclopediaJump to: navigation, search
Look up culo in Wiktionary, the free dictionary.
Culo, in Italian and Spanish, means the buttocks or bum; it may also refer to ,<snip>

Zelf ooit bij een servicedesk een incident meegemaakt dat een routeplanner over zijn nek ging bij het navigeren naar Blaricum terwijl andere plaatsnamen allemaal perfect werkten....kon er niet achterkomen was dit nou triggerde toen ik begon te vermoedden dat het iets filterigs was, na een test met de plaats Sexbierum wist ik het zeker 8)
[/beetje ot]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

offtopic:
Hebben op het werk eens een melding gehad dat iemand uit USA het niet vond kunnen dat hij/zij een mail kreeg van Fuk Yu (of iets in die trant) en er moest maar actie ondernomen worden. Al snel bleek dat het een echte naam was van iemand uit Turkije :+

Heeft iemand verder nog problemen met de xbox sinds gisteren eventueel? Het kan toeval zijn, maar een vriend van mij had er gisteren last ervan dat zijn xbox niet goed reageerde en vandaag startte die van mij wel op, maar zonder beeld&geluid.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed toeval. Mijn Xbox start op met beeld en geluid. Die van mijn vrienden ook. Daarnaast had je waarschijnlijk iets gezien op het internet als alle Xboxen ter wereld plotseling niet meer werkten.

Al was een aanval van ddosende robots met EMP granaten wel cool geweest hoor. :P

Heeft iemand de nieuwe XBL Arcade Alan Wake al gespeeld? Is het te vergelijken met de echte game qua sfeer en verhaal? Ik zie de details op XBL en denk meh maar de echte game was zo tof dat ik ze bijna geld wil geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:42:
Ik vermoed toeval. Mijn Xbox start op met beeld en geluid. Die van mijn vrienden ook. Daarnaast had je waarschijnlijk iets gezien op het internet als alle Xboxen ter wereld plotseling niet meer werkten.
...
Sporadisch dus het nieuws ontstaat dan ook langzaam ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben bezig, is wel leuk, maar is zeker geen Alan Wake 2! Ook niet vergelijkbaar qua verhaal, sfeer enigszins.... Spel is vooral gericht op combat en schieten. het verhaaltje gaat overigens wel verder op het einde van de DLC's van deel 1. Ik vind 't persoonlijk de 1200 punten wel waard.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:15:
[...]

Sporadisch dus het nieuws ontstaat dan ook langzaam ;)
Hehe dat is waar. Ik zal zeker berichten als de mijne mankementen begint te vertonen. Was een wat onnodig cynische reactie van me. Mooi dat je hem sportief oppakte. :)

@Willybuba; aha de combat van Alan Wake vond ik te pruimen en het verhaal al helemaal. Ik ga hem halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Pfff, 2e keer RROD nu. Op een xbox die ik van Microsoft terug heb gekregen als vervanging van mijn vorige RROD box. Dan heb ik nu garantie technisch pech toch ? Kan ik op zoek naar een losse xbox..

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
dapluiz schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:05:
Pfff, 2e keer RROD nu. Op een xbox die ik van Microsoft terug heb gekregen als vervanging van mijn vorige RROD box. Dan heb ik nu garantie technisch pech toch ? Kan ik op zoek naar een losse xbox..
Waarschijnlijk wel pech ja. Enige voordeel: 2e-hands heb je ze tegenwoordig voor 50-75 euro. Heb zelf een elite inc. 2 controllers, 3 spellen en hardeschijf voor 100 gekocht...

Verder zit ik nu heel erg te twijfelen wat ik nu ga spelen: Skyrim, Batman Arkham City of Mass Effect 3. Ik neig naar Batman, omdat er in Skyrim en Mass Effect denk ik meer tijd gaat zitten en ik het komende weken erg druk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

dapluiz schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:05:
Altijd proberen. Even flink boos worden aan de telefoon dat het al de 2e keer is en wie weet geven ze je nog een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
Hi, waarschijnlijk een domme vraag maar op amazon worden Gold abbo's verkocht met de duidelijke vermelding dat werking buite US niet gegarandeerd wordt. Ik dacht dat de Abbo's onafhankelijk waren van de regio/land?

Gezien de mooie prijs zou het wel van pas komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Klopt, XBL Gold abonnementen werken wereldwijd. MS Points zijn wel regiogebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

Mss een stomme vraag/opmerking, maar sinds kort heb ik soms last van m'n linker middelvinger. Het middelste vingerkootje wordt dan gevoelig, de zenuwen o.i.d. tintelen dan. Komt denk ik omdat die altijd tegen de xbox controller rust. Als ik dan b.v. heel lichtjes met m'n middelvinger over de controller schuif, krijg ik echt zo'n tinteling. Ubervaag! Zijn er meer mensen die dat hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door -tom-562 op 28-02-2012 16:50 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
-tom-562 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:50:
Mss een stomme vraag/opmerking, maar sinds kort heb ik soms last van m'n linker middelvinger. Het middelste vingerkootje wordt dan gevoelig, de zenuwen o.i.d. tintelen dan. Komt denk ik omdat die altijd tegen de xbox controller rust. Als ik dan b.v. heel lichtjes met m'n middelvinger over de controller schuif, krijg ik echt zo'n tinteling. Ubervaag! Zijn er meer mensen die dat hebben?
Ik heb nog steeds af en toe last van mijn rechterduim na een jaartje regelmatig Street Fighter IV te hebben gespeeld... Gelukkig doet het niet veel pijn, maar hij "knakt" meer dan mijn linkerduim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nu weet ik weer waarom ik altijd voice en messaging op friends only heb staat :') Eergisteren met vrienden van vrienden in een party gespeeld waardoor ik dat dus even uit had staan. Gisteren vergeten weer aan te zetten.

Na een potje MW3 meteen weer een paar rage messages van hoe hard ik wel niet zuig in het spel en nog meer crybaby excuses van zogenaamde MLG pro's etc. :') ja ik suck, daarom ga je ook 5x dood terwijl ik gewoon in de tunnel op de grond lig met een L118A en je al 4x op de killcam had kunnen zien waar ik lig.

MS mag best een party override maken voor de chat en messaging functie van friends only, of de messaging en de chat scheiden zodat ik wel iedereen kan horen maar dat ik alleen messages van friends kan krijgen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Ik heb mijn Xbox op een Asus VS228H aangesloten (met HDMI) maar soms ervaar ik met BF:3 groene flitsen.
Dit is voornamelijk wanneer ik snel roteer, wie weet wat dit probleem kan zijn en hoe ik het evt. kan oplossen?

Ik heb al een andere HDMI kabel geprobeerd maar dat mocht niet baten, ik heb hem nog niet op een TV gehangen aangezien ik overdag nooit thuis ben en mijn ouders 's avonds TV willen kijken -.-'.

Maybe dat jullie het weten :)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

Die groene flitsen is volgens mij BF3 eigen, ik heb er ook last van, op mijn Sony 40" LCD TV

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bokkie Goed idee. In de tussentijd zou je ook binnenkomende berichten ongelezen kunnen deleten. Die rage berichten zijn overigens een teken dat je iets goeds deed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

-tom-562 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:51:
Die groene flitsen is volgens mij BF3 eigen, ik heb er ook last van, op mijn Sony 40" LCD TV
Het is wel irritant, wordt hopelijk snel opgelost :)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:12:
@bokkie Goed idee. In de tussentijd zou je ook binnenkomende berichten ongelezen kunnen deleten. Die rage berichten zijn overigens een teken dat je iets goeds deed. :)
Mwoah, ik vind dat nog niet echt veel toevoegen.

Waarom niet (ala facebook) een optie voor "friends and friends of friends". Want nu zul je altijd die setting moeten uitzetten als je in een party komt met mensen die je niet in je friendslist staan, die hoor je dan niet. Wat natuurlijk wel raar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Sinds gisteren bezig met Batman Arkham City. Wel even wennen, die open spelwereld. Was ik bij Arkham Asylum in het begin heel erg bezig met het verhaal, nu heb ik alleen Catwoman gered en ben nu heel erg bezig met de AR-missies en random badguys een pak rammel geven. Misschien slimmer om eerst even goed het verhaal in te duiken, anders blijf ik een beetje doelloos rondzwe(r)ven (wat overigens bijna net zo leuk is als in Assassins Creed doelloos over daken hollen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Martinspire schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:18:
[...]

Mwoah, ik vind dat nog niet echt veel toevoegen.

Waarom niet (ala facebook) een optie voor "friends and friends of friends". Want nu zul je altijd die setting moeten uitzetten als je in een party komt met mensen die je niet in je friendslist staan, die hoor je dan niet. Wat natuurlijk wel raar is.
Dat is dus precies wat ik bedoel, in een party zitten met mensen zou die optie moeten overrulen (voicechat ding)

Maar gescheiden voice en messaging vind ik ook best, want ik vind het geen probleem om iedereen te horen, als ik er last van heb mute ik ze wel individueel, maar rage breichten enzo zijn dingen waar ik gewoon zonder kan.

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 01-03-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hoi mede tweakers.

Kom ik een ding tegen op eb-y, een Matrix Glitcher 360, en daar word ik toch nieuwsgierig van.
Wat doet het ding, wat heb je er aan ?
Wie kan mijn kennis ff bij spijkeren, in begrijpelijke bewoordingen svp.

http://www.ebay.nl/itm/Ne...ain_0&hash=item46016eba9c

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Supertip schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:35:
Hoi mede tweakers.

Kom ik een ding tegen op eb-y, een Matrix Glitcher 360, en daar word ik toch nieuwsgierig van.
Wat doet het ding, wat heb je er aan ?
Wie kan mijn kennis ff bij spijkeren, in begrijpelijke bewoordingen svp.

http://www.ebay.nl/itm/Ne...ain_0&hash=item46016eba9c
Mod je xbox zodat je on officiele software kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:53:
[...]

Mod je xbox zodat je on officiele software kan draaien.
Andere spel software? Of besturings programma.
O-)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Supertip schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:46:
[...]

O-)
Vragen over warez zijn voor zover ik weet niet toegestaan op GoT.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Supertip schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:46:
[...]

O-)
Anders gebruik je even google/bing/yahoo whatever

"unsigned code"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen zoek op Reset Glitch Hack of RGH op google. Dan zal al heel veel duidelijk worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

En dan kan je hier achteraf een topic komen openen over hoe je ten onrechte gebanned ben en hoe ze allemaal zakkenvullers zijn bij Microsoft :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
vergeet niet de zin "Ik heb toch goddomme dat apparaat gekocht DUS hij is van mij DUS ik mag er mee doen wat ik wil!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:16:
vergeet niet de zin "Ik heb toch goddomme dat apparaat gekocht DUS hij is van mij DUS ik mag er mee doen wat ik wil!!"
Je kan wel van Xbox LIVE gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

-tom-562 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:51:
geen last van (of niet opgevallen ik zal eens kijken) heb zelf een Samsung 40" LED uit november...
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:33:

[...]

Je kan wel van Xbox LIVE gebanned worden.
en terecht :P

[ Voor 23% gewijzigd door DigiGizmo op 02-03-2012 10:48 ]

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigiGizmo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:47:
[...]

geen last van (of niet opgevallen ik zal eens kijken) heb zelf een Samsung 40" LED uit november...

[...]

en terecht :P
Zeker terecht , ik wil spellen spelen zonder cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor de liefhebber, bij bol.com is DJ Hero met draaitafel 14,99 vandaag: http://www.bol.com/nl/p/g...roduct_1_1004004007588107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Ook dat doen we hier niet

[ Voor 151% gewijzigd door PWM op 03-03-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:49:
Voor de liefhebber, bij bol.com is DJ Hero met draaitafel 14,99 vandaag: http://www.bol.com/nl/p/g...roduct_1_1004004007588107
bedankt voor de tip, dan toch maar eens aan DJ Hero beginnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Pas op! Bij Intertoys/mediamarkt krijg je DJ Hero 2 + Draaitafel + DJ Hero 1 voor 19,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

BM

Moderator Spielerij
MeltedForest schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:59:
Pas op! Bij Intertoys/mediamarkt krijg je DJ Hero 2 + Draaitafel + DJ Hero 1 voor 19,99
Hmmz, mss ook maar eens keer proberen, voor dat geld kun je een gokje wagen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
En commentaar geef je maar via DM

[ Voor 79% gewijzigd door PWM op 03-03-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:15:
[...]

Hmmz, mss ook maar eens keer proberen, voor dat geld kun je een gokje wagen.
Heb hem een tijdje geleden ook gehaald. Is best geinig met vrienden op de bank. Een tweede tafel verhoogt de pret aanzienlijk. Je hebt aardig wat nummers met die twee games bij elkaar. Heb me er toch wel een uur of 10 mee vermaakt.

De draaitafels zijn overigens van verassend goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Ok, tot ziens

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 03-03-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:11
-verwijderd-

[ Voor 96% gewijzigd door Mosin op 04-03-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mosin schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:50:
Beste tweakers,

Ik heb hier nog een xbox 360 staan die ik paars heb gespoten.
Nu wil ik er een rode fan erin plaatsen.
Wat zou ik hier nog ongeveer voor kunnen vragen denk je ?.

Groetjes.
5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:01

Vrijdag

De Zwarte

Heeft er iemand al Nexuiz gespeeld? Ik heb onlangs een trial ervan gedownload en het speelt best leuk. Lijkt een beetje op Unreal Tournament qua snelheid en looks. Denk dat ik maar 800 puntjes koop om het te unlocken

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O- Ik heb ook nog wat schoenen geel met paars geschilderd. Wat zou ik hiervoor kunnen vragen beste iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Vrijdag schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:45:
Heeft er iemand al Nexuiz gespeeld? Ik heb onlangs een trial ervan gedownload en het speelt best leuk. Lijkt een beetje op Unreal Tournament qua snelheid en looks. Denk dat ik maar 800 puntjes koop om het te unlocken

[video]
Soo dat is wel een beetje heel erg 'geïnspireerd' op UT. Ben benieuwd of het een beetje speelt met een controller want UT leek me een beetje te snelle gameplay voor een controller. Ga het ook eens downloaden binnenkort want UT heb ik me jaren prima mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:01

Vrijdag

De Zwarte

Kluutmaran schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Soo dat is wel een beetje heel erg 'geïnspireerd' op UT. Ben benieuwd of het een beetje speelt met een controller want UT leek me een beetje te snelle gameplay voor een controller. Ga het ook eens downloaden binnenkort want UT heb ik me jaren prima mee vermaakt!
Demo is leuk en het gaat inderdaad vreselijk snel. Het is best wennen als je het vergelijkt met andere populaire shooters zoals bijvoorbeeld MW3 of BF3 of de Halo series.

Van origine is het trouwens een free to play pc spel, gebaseerd op een hele oude Quake enginge. Deze versie heeft echter de Cry engine en het ziet er ook erg mooi uit voor een indie-shooter :)
http://www.nexuiz.com/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:16:
[...]

Demo is leuk en het gaat inderdaad vreselijk snel. Het is best wennen als je het vergelijkt met andere populaire shooters zoals bijvoorbeeld MW3 of BF3 of de Halo series.

Van origine is het trouwens een free to play pc spel, gebaseerd op een hele oude Quake enginge. Deze versie heeft echter de Cry engine en het ziet er ook erg mooi uit voor een indie-shooter :)
http://www.nexuiz.com/
Het is geen indie shooter omdat het een Arcade game is dus een arcade shooter, maar inderdaad een mooi spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:53
Dit lijkt me toch wel een bijzonder goede deal, wat jullie?
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=26170

250 gig Xbox 360 met 4 games voor 227 euro. Shit, nu kan ik me echt niet meer inhouden. Ik moet die Xbox exclusives spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:18

McBoom

Broem

NeuroticaPills schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:13:
Dit lijkt me toch wel een bijzonder goede deal, wat jullie?
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=26170

250 gig Xbox 360 met 4 games voor 227 euro. Shit, nu kan ik me echt niet meer inhouden. Ik moet die Xbox exclusives spelen :P
Bij de MM is nu een aanbieding van een 250GB, 2 controllers, FM3 en Crysis 2 voor €199 :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,203041,195163.html

die dus. is wel voordeliger. Die games zijn toch oud en de MM-aanbieding heeft 2 controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 18:08

painkill

Pain(k)(ill)

Is het mogelijk om een console zonder schade terug te flashen naar een originele firmware?
Of ligt dat helemaal aan de gebruikte flash methode?

Ps. Praten over het flashen van een xbox360 zal wel niet mogen, maar ik wil juist het tegenovergestelde ;)

[ Voor 47% gewijzigd door painkill op 06-03-2012 21:44 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Gewoon de nieuwste dashboard installeren, dan krijg je ook weer een orginele dvd firmware terug :)
Tenminste, dat had ik toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Wel via usb/dvd doen toch?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik deed dat toen gewoon via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een xbox elite, ik wil deze graag gaan voorzien van een ssd schijf, gezien de bestaande schijf te gevoelig is voor schokken.

Ik ben van plan een Western Digital Scorpio Blue 2.5 250 gb te kopen, is dit een goede keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Volgensmij moet de HD van microsoft afkomen?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

painkill schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 02:28:
Volgensmij moet de HD van microsoft afkomen?
De orginele is ook een western.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Zit dacht ik speciale firmware op, bij oudere versies van de xbox360 weet ik in ieder geval 100% zeker dat dat niet kon.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 02:30:
[...]
De orginele is ook een western.
Gaat helaas niet werken aangezien er een bepaald bestandsformaat op moet staan en een bepaalde LBA.
Mijn originele 20gb schijf werkte ook niet meer in een x3650 nadat ik hem een keer aan mn pc heb gehangen, dit is wel te fixxen maar niet al te simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 02:24:
Ik heb een xbox elite, ik wil deze graag gaan voorzien van een ssd schijf, gezien de bestaande schijf te gevoelig is voor schokken.

Ik ben van plan een Western Digital Scorpio Blue 2.5 250 gb te kopen, is dit een goede keus?
Te gevoelig voor schokken? Je weet wel dat het niet de bedoeling is van Microsoft dat je je HDD steeds meeneemt ergens anders naar toe? Niet voor niets kan je nu ook gewoon USB sticks gebruiken om je profiel en je save games overal naar toe mee te nemen en is er nu Cloud Storage. Een SSD voor je Xbox is niet alleen niet toegestaan door Microsoft maar ook nog eens zonde van de moeite en je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ligt in de auto, zonder internet.

En ik heb nog nooit een usb stick gezien van 250gb, die werkt met de xbox.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 02:24:
Misschien vergis ik me, maar dat is toch geen SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 03:21:
[...]

Misschien vergis ik me, maar dat is toch geen SSD?
:F Je hebt gelijk, even kieskeurig opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 03:26:
[...]

:F Je hebt gelijk, even kieskeurig opnieuw instellen.
Je kunt wel stoppen, want het gaat gewoon niet. De xbox zal de schijf niet herkennen en de kans is dan ook zeer groot dat het niet als schijf wordt herkent (en je dus geen schijf in de xbox zult zien) en dat de console geflagged wordt vanwege hardware-tampering en dus gebanned wordt van xbox live.

Bovendien is die schijf prima om gewoon in de auto mee te nemen. Pas als je hem op een schokbank zult leggen of meeneemt op de trilplaat is dat niet goed voor de hd.

Als ie uit staat (en alle stroom er dus uit is) moet het geen probleem zijn. Wel moet je effe de disk-drive leeg halen, want anders krijg je mogelijk krassen op je games.

Hou het bij officiële MS hardware en er zal niets gebeuren, ga eraan tweaken en je kunt rekenen op óf een console-ban, óf een account-ban.

Mijn oude xbox heb ik al vaak mee de trein in genomen en ook in de auto mee naar mn ouders genomen en die werkt nog prima. Geen probleem dus, want die dingen moeten ook al van MS tegen een stootje kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2012 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Volgens mij bedoelt hij dat hij de Xbox360 in de auto gebruikt (als mediacenter ofzo?) dus misschien heeft hij hem sowieso al gemod? Of zie ik dat nu verkeerd :P
Pagina: 1 ... 40 ... 64 Laatste