Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:49:
Je hebt 3 jaar garantie op de rrod.
Garantie aanvragen en je hebt binnen 7 werkdagen een nieuwe refurbished Xbox 360.
Gaat helaas niet op want ik heb de 360 al langer dan 3 jaar. Maar alsnog is het niet normaal dat bij een update van Microsoft zelf me console de geest geeft nadat die al sinds 2006 zonder problemen functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
KingKoning schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:35:
[...]

Nee ik bedoel ook niet per definitie het downloadplatform Steam, maar wel de functionaliteit van Steamworks, die er bij de PS3 voor zorgt dat PS3 spelers portal2 kunnen spelen met PC spelers.
Natuurlijk belachelijk dat de console van MS niet met het besturingssysteem van MS kan samenwerken.
Belachelijk... of een bewuste keuze ;) Mijn gok gaat naar de laatste optie :p

Over die update: qua formaat vermoed ik dat in deze update veel, zo niet alle wijzigingen van het nieuwe dashboard al zitten. Gok dat de daadwerkelijk update verdacht klein zal zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 11-10-2011 20:11 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:18:
[...]

Ik had dat ook met de vorige update. Toen ik mijn Xbox later opstarte zonder Hard Disk kreeg in geen foutmelding meer. Hard Disc daarna er weer terug op gezet en alles werkte.

Ik heb een oud model met 120GB
Ik heb dit nogmaals geprobeerd en hij deed het weer. Helaas moest ik toen wederom de update downloaden en toen kreeg ik wederom weer 3 rode ringen. Echt supervreemd en het moet echt aan de update liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:33:
[...]

Ik heb dit nogmaals geprobeerd en hij deed het weer. Helaas moest ik toen wederom de update downloaden en toen kreeg ik wederom weer 3 rode ringen. Echt supervreemd en het moet echt aan de update liggen.
Wat als je je internet verbinding uitschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:43:
[...]

Wat als je je internet verbinding uitschakeld?
Ik heb toen ik hem weer werkend heb gekregen zonder internetverbinding even gebruikt en toen werkte hij perfect. Toen ik weer de internetkabel erin deed wilde hij wederom de update downloaden. Wederom gedownload en toen hij opnieuw ging opstarten kreeg ik weer 3 rode ringen.

Probeer hem nu weer op het zelfde punt als net te krijgen via je methode(zonder harde schijf opstarten) maar het lukt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 14:24
Op de majornelson site staat het volgende;

give this a try this is what helped me get my console too boot normally again
Clear Any Failed system updates that cause the console to error.

With the console off, press and hold the sync up button (the small white one)

While holding the sync button press the power button to turn on the console

Continue to hold the sync button until the Console has booted up completely.

During the boot process the console should clear any failed updates, allowing you to use it normally.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt helaas ook niet. Ik hoop dat ik hem door Ike's methode weer eens opgestart krijg en dan wacht ik wel tot een nieuwe patch of zo. Er zijn meer mensen die problemen melden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Step-by-step instructions for error code xxxx xxxx xxxx xxxx C000 016B

1.Eject the disc tray and remove any disc from the console.
Important Do not close the disc tray. Leave it open.
2.With the disc tray open, remove the power cord from the back of the console.
3.Gently push the disc tray about half-way back into the console.
4.Plug the power cord back into the console.
5.Push the power button on the console. The tray should close the rest of the way, then the console should restart and display the Xbox Dashboard.
Important Do not use the controller button or the disc tray eject button to turn on the console for this step.
6.Try updating your console software again.
The update should now continue. If the above steps do not work, the console might need to be repaired. Please contact Xbox Support.

probeer dit eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Bizar verhaal, een patch mag natuurlijk nooit een RROD veroorzaken, maar zoals jij het omschrijft moet het idd wel in die update zitten.
Omdat je zelf al aangeeft meerdere mensen met dit probleem gevonden te hebben mag je er idd vanuit gaan dat een nieuwe patch aanstaande is.

Misschien voor de zekerheid toch even ms bellen, wellicht is er een tijdelijk work around?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft net gebeld die vertellen me dat ik gewoon 110 euro moet dokken voor een reparatie. Ondanks dat het toch echt hun update is wat mijn console een RROD geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voorn foutcode geeft hij dan? je weet hoe je dat kunt uitlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaargh, Dark Souls kent geen vergiffenis :( (of mja... pas als je heel veel souls hebt....).

Had een mooi wapen gevonden en lekker geupgrade bij Andrei the blacksmith. En wat wil je doen als je een wapen hebt geupgrade... Je wilt het uitproberen... maar ik raakte helaas Andrei bij mijn poging om te kijken hoe 'quick' het wapen aanvoelde... Helaas moet ik nu 88.000 souls betalen om met hem in het reine te komen... 88.000!!! :/

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:11:
Aaaargh, Dark Souls kent geen vergiffenis :( (of mja... pas als je heel veel souls hebt....).

Had een mooi wapen gevonden en lekker geupgrade bij Andrei the blacksmith. En wat wil je doen als je een wapen hebt geupgrade... Je wilt het uitproberen... maar ik raakte helaas Andrei bij mijn poging om te kijken hoe 'quick' het wapen aanvoelde... Helaas moet ik nu 88.000 souls betalen om met hem in het reine te komen... 88.000!!! :/
}> Als je dan echt evil bent maak je een note vlakbij Andrei waarbij je zegt dat als je Andrei afmaakt je juist veel souls krijgt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:16:
[...]

}> Als je dan echt evil bent maak je een note vlakbij Andrei waarbij je zegt dat als je Andrei afmaakt je juist veel souls krijgt :P
Hoe raar ook, ik ben eigenlijk nooit evil in RPG's... :P Ben meestal het type chaotic good.

Ik voelde me ook gewoon schuldig :+ Maar ik heb hem al afgekocht... Het was eventjes 'grinden', maar het ging wel redelijk vlot als je de juiste vijanden weet te vinden. :)

De wereld zit echt geweldig in elkaar met alle verbindingen en shortcuts.. Wat ik tot op heden het meest irritante deel vind is Blighttown... De poison, de vuurvliegjes en de stenengooiende trolls zijn echt verschrikkelijk. Ik ga als ik een wat hoger level ben en mijn armor en wapen goed heb geupgrade nog één keer terug om het hele level binnenstebuiten te keren om zoveel mogelijk treasures te vinden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:11:

Dit is nog vergevingsgezint, want bij Demons Souls was je gewoon de lul als je iemand per ongeluk raakte. Dan viel deze je altijd aan. Sloeg je diegene dood, was diegene ook gewoon weg voor de rest van het spel.

Heb zo iemand vermoord die ik eigenlijk gewoon had willen houden. :P
Wees blij dat je dus af mag kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:01

Vrijdag

De Zwarte

Jeej, 400 msp gekregen omdat ik een tijdje terug mijn gold had verlengd *O* Kan ik vast wel gebruiken voor dlc van al die spellen die er zit aan te komen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhn zins wanneer krijg je gratis punten omdat je gold verlengt hebt?
Heb al 3 keer verlengt en nog nooit punten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ik krijg ook nooit gratis punten.

Misschien interessant voor de liefhebbers :

http://majornelson.com/20...e-public-preview-program/

Dan kun je het nieuwe dashboard beta testen.
Ik heb me al aangemeld en heb dit al 2 keer eerder gedaan bij de vorige dashboard beta testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:01

Vrijdag

De Zwarte

Maandje geleden kreeg ik een berichtje dat mijn abbo bijna was afgelopen en dat als je nu een prepaidcode zou invullen dat je dan na een aantal weken 400 msp zou krijgen als bedankje :) Had die actie ook nog nooit gezien, was volgens mij heel erg tijdelijk ivm de zomervakantie ofzo :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:27:
Klopt ik krijg ook nooit gratis punten.

Misschien interessant voor de liefhebbers :

http://majornelson.com/20...e-public-preview-program/

Dan kun je het nieuwe dashboard beta testen.
Ik heb me al aangemeld en heb dit al 2 keer eerder gedaan bij de vorige dashboard beta testen.
Ik heb me ook aangemeld, maar weet je zo ook vanaf wanneer we dan het nieuwe dashboard te zien krijgen?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Ik heb me ook aangemeld, maar weet je zo ook vanaf wanneer we dan het nieuwe dashboard te zien krijgen?
In a couple of weeks stond er.
Binnen een paar weken dus.

Ik heb ook al is 1200 ms punten gekregen door een vragenlijst in te vullen over de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owh heb me aangemeld maar geen vragen lijst gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:29:
owh heb me aangemeld maar geen vragen lijst gezien :(
Mijn fout , dat was een vragenlijst over de vorige preview , anderhalf jaar geleden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ben in de US, en won net op een feestje een Xbox 360 250GB + Kinect.

Kan ik op deze Xbox in de EU nu Netflix draaien, of gaat dat op IP? Anders verkoop ik hem morgen in de lobby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Arunia schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:41:
[...]

Dit is nog vergevingsgezint, want bij Demons Souls was je gewoon de lul als je iemand per ongeluk raakte. Dan viel deze je altijd aan. Sloeg je diegene dood, was diegene ook gewoon weg voor de rest van het spel.

Heb zo iemand vermoord die ik eigenlijk gewoon had willen houden. :P
Wees blij dat je dus af mag kopen. :D
Volgens mij viel een NPC je pas aan bij de 3e hit, toch? Dus was het onmogelijk om dit 'per ongeluk' te doen. Dit is een veel betere implementatie dan die van Dark Souls, wat gewoon een onnodige manier om het nog moeilijker te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PWM schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 05:42:
Ben in de US, en won net op een feestje een Xbox 360 250GB + Kinect.

Kan ik op deze Xbox in de EU nu Netflix draaien, of gaat dat op IP? Anders verkoop ik hem morgen in de lobby ;)
Netflix is IP based voor zover ik weet, Naast IP zou je volgens mij dan ook een US account moeten aanmaken met billing gegevens etc.

Gewoon verkopen dus in de lobby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Netflix is inderdaad IP-based, kan je wel gebruiken maar dan moet je een VPN abo afsluiten ergens. Dan werkt het overigens prima (niet op Xbox geprobeerd, wel op Boxee Box en iPad).

StrongVPN.com is een goede daarvoor.

Betalen van abo kan je met giftcards doen (via eBay bijvoorbeeld), of met een US adres en je eigen creditcard, ze controleren niet of je een US creditcard hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door McVirusS op 15-10-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:46
blegh koop ik net 3 maanden xbox gold via xboxlivekaarten.nl.
en wat krijg je code already been redeemed.

Maar emailtje gestuurd en weer wachten.

kan ik iig nog in alle rust een leuk spel uitzoeken om online te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

McVirusS schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:32:
StrongVPN.com is een goede daarvoor.
Even voor mijn beeldvorming. Hoe kan ik met een XBOX in NL via zo een dienst connectie maken via een een VPN verbinding. Moet ik dat in mijn router configureren of zo?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe aanbieding van Mediamarkt
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,235510,195163.html

250GB + Forza3 + Crysis2+ Extra controller
€227

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Shit, die heb ik net 3 dagen geleden voor 249 bij de MM gekocht!! :(

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Undeclinable schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:50:
Tjah je kan wel oneindig blijven uitstellen, maar dit soort aanbiedingen zullen altijd randomly wel langskomen ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Nice, hier had ik dus op gegokt. Ik wilde hem zaterdag halen, maar mediamarkt heeft altijd een "console cyclus" in de aanbieding :P altijd opeenvolgend een aanbieding van de Wii, de PS3 of de Xbox. De Xbox was al een tijd geleden, dus ik heb goed gegokt.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel een dagaanbieding hè! En webshop only.
In Groningen is het ook en weekaanbieding uit het foldertje

[ Voor 58% gewijzigd door GAIAjohan op 17-10-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:52
gisteren gaf mijn 5 jaar oude xbox 360 de geest (is wel 1x naar MS gegaan voor reparatie), dus maar meteen van bovenstaande aanbieding gebruik gemaakt. Zwart past ook beter bij de andere apparaten die hier staan, dus dan is de vrouw ook weer een klein beetje gelukkig ;)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Heeft iemand de ''Matte'' zwarte 250GB modellen al in het wild kunnen spotten? Volgens mij zouden ze rond deze tijd hun intrede toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
c70070540 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

Even voor mijn beeldvorming. Hoe kan ik met een XBOX in NL via zo een dienst connectie maken via een een VPN verbinding. Moet ik dat in mijn router configureren of zo?
Ik heb het nooit geprobeerd op de Xbox dus weet niet zeker hoe het daar werkt. Voor Boxee Box en iPad kon ik VPN connectie gewoon instellen op het apparaat zelf. Weet niet of Xbox dat ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Nee je moet het via je PC doen. Iig volgens deze tutorial. Hij doet het om japanse arcade games en games-on-demand te kunnen kopen, maar het lijkt me dat het voor de VS ook toepasbaar is. Het gaat immers om de VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 15:31
Captain Obvious schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:13:
Heeft iemand de ''Matte'' zwarte 250GB modellen al in het wild kunnen spotten? Volgens mij zouden ze rond deze tijd hun intrede toen.
die heb ik. Gekocht rond 1 oktober.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

GAIAjohan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:33:
Dat is wel een dagaanbieding hè! En webshop only.
In Groningen is het ook en weekaanbieding uit het foldertje
In Ede ook in het foldertje

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Forza 4, anyone ? any comment?

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Roely schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:45:
Forza 4, anyone ? any comment?
Forza Motorsport 4 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Zijn die Starter packs niet mat? Ik dacht dat die redelijk nieuw waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 03:02:
Nieuwe aanbieding van Mediamarkt
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,235510,195163.html

250GB + Forza3 + Crysis2+ Extra controller
€227
Gekocht! Ik dacht, geen idee of de Tweakers het door zouden hebben, maar je had het al in het topic gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Ik ben dit weekend in België (Xbox staat in Dublin) en krijg 2 emails van Microsoft dat er zondag en maandag 2000 en 6000 punten succesvol toegevoegd werden aan mijn account. Hmm.
Ik dacht eerst dat het een late email was van 2000 punten die ik vorige maand kocht maar toen er vandaag opnieuw 6000 punten bijkwamen was ik verontrust.
Ik log in op mijn account en zie dat er 'live' allerlei content gekocht wordt twv 120 punten..

Ik bel naar Xbox support en word geholpen door een vriendelijke Nederlander (die ook in Dublin zit blijkbaar) die mijn account blokkeert en de zaak doorstuurt naar de fraude afdeling in America. Hij zei dat de aankopen FIFA 12 content waren, een spel dat ik niet eens bezit. Hij zei ook dat de eerste transactie als verdacht gezien werd door hen maar nog niet teruggedraaid. Ik contacteer ook Paypal om de transactie te betwisten.

Nu zoek ik naar 'xbox live hacked' en het eerste resultaat is dit: http://www.gamed.nl/view/92537 en blijkbaar is het mogelijk om via FIFA 12 andere accounts te hacken... Ik ben wel iets geruster nu dat er niemand ingebroken heeft in mijn apartement daar en dat Microsoft op de hoogte is van dit lek dus ik vertrouw er op dat ik mijn geld terug krijg (al is mijn account wel 1 maand geblokkeerd - maar heb er nog een andere).

Iemand anders hier problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik las dat inderdaad afgelopen weekend. Interessant artikel: http://www.giantbomb.com/...-of-xbox-live-hacks/3746/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Undeclinable schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:50:
Ruilen als je echt een goedkope bent :)

Grappig dat die site de specs van de eggsboks erbij heeft staan :)

[ Voor 13% gewijzigd door NeoMe op 17-10-2011 21:17 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ik heb hem al 3 weken in huis staan, was de eerste matte 250GB die ze binnen hadden gekregen. Dus zodra de bedrijfsvoorraad op is, krijgen ze alleen nog maar matte binnen lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

SlasZ schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:37:
Ik ben dit weekend in België (Xbox staat in Dublin) en krijg 2 emails van Microsoft dat er zondag en maandag 2000 en 6000 punten succesvol toegevoegd werden aan mijn account. Hmm.
Ik dacht eerst dat het een late email was van 2000 punten die ik vorige maand kocht maar toen er vandaag opnieuw 6000 punten bijkwamen was ik verontrust.
Ik log in op mijn account en zie dat er 'live' allerlei content gekocht wordt twv 120 punten..

Ik bel naar Xbox support en word geholpen door een vriendelijke Nederlander (die ook in Dublin zit blijkbaar) die mijn account blokkeert en de zaak doorstuurt naar de fraude afdeling in America. Hij zei dat de aankopen FIFA 12 content waren, een spel dat ik niet eens bezit. Hij zei ook dat de eerste transactie als verdacht gezien werd door hen maar nog niet teruggedraaid. Ik contacteer ook Paypal om de transactie te betwisten.

Nu zoek ik naar 'xbox live hacked' en het eerste resultaat is dit: http://www.gamed.nl/view/92537 en blijkbaar is het mogelijk om via FIFA 12 andere accounts te hacken... Ik ben wel iets geruster nu dat er niemand ingebroken heeft in mijn apartement daar en dat Microsoft op de hoogte is van dit lek dus ik vertrouw er op dat ik mijn geld terug krijg (al is mijn account wel 1 maand geblokkeerd - maar heb er nog een andere).

Iemand anders hier problemen mee gehad?
Op Xboxworld.nl zijn ook meldingen gemaakt van gehackte accounts en aankopen voor Fifa Ultimate Team. Maar hoe het precies kan dat ze gehackt zijn is nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat mijn Xbox Starter Pack een matzwarte versie van de 250GB bevat... Vind die glanzende nogal goedkoop ogen. Ook zijn imperfecties van het spuitgieten gemakkelijk te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 20:36
Ik heb ook al 2 weken een matte XBOX 360 250gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 20:58
Starterpacks zijn in iedergeval mat. Dat zijn namelijk de nieuwste uitgaves. De glimmende versie wordt niet meer gemaakt. Heb zelf helaas ook vrijdag zo een pakket gekocht en baalde zelf ook een beetje van die aanbieding maar aan de andere kant heb ik wel al een paar dagen kunnen genieten van heerlijke stilte in vergelijking met de "stofzuiger" die ik eerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
MeltedForest schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:16:
[...]

Op Xboxworld.nl zijn ook meldingen gemaakt van gehackte accounts en aankopen voor Fifa Ultimate Team. Maar hoe het precies kan dat ze gehackt zijn is nog niet bekend...
Heb intussen door de claim bij PayPal al bericht gekregen dat ze de transactie ongedaan gemaakt hebben en dat ik binnen 5 dagen mijn geld terug zie. Dus zeer positief & snel gereageerd door PayPal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Netflix is IP based voor zover ik weet, Naast IP zou je volgens mij dan ook een US account moeten aanmaken met billing gegevens etc.

Gewoon verkopen dus in de lobby :P
Heb hem verkocht, aan de Valet Parking :P $300,- in mijn kontzak (MSRP is 399,-). Hij blij, ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Even een vraagje, zitten hier mensen die meedoen aan met het dashboard preview program?
Misschien wel handig om de berichtgeving hierover te posten bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

nexhil

BAM!

Captain Obvious schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:37:
Even een vraagje, zitten hier mensen die meedoen aan met het dashboard preview program?
Misschien wel handig om de berichtgeving hierover te posten bijvoorbeeld.
Ik heb me wel opgegeven, maar nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
het enige wat ik weet is dat ik zeker meedoe als je naar connect.microsoft.com/xboxliveupdate gaat dan zie je of je meedoet. Alleen na dat bericht, van 17 oktober, heb ik niets meer vernomen over verdere afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld maar nog niks verder gehoord.
Ik heb wel zin in het nieuwe dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48
Ik heb wat tegenstrijdige verhalen gehoord, en ik hoopte dat jullie me iets meer kunnen vertellen over de Xbox 360 koeling.
Zitten er fans in een 360? Staat er een fan direct op de heatsink van de GPU? Is de heatsink te vervangen voor een Mugen bijvoorbeeld (als je de case mod natuurlijk)?

Edit: Oké, ik denk dat ik het nu weet. Alleen 2 fans aan de zijkant van de behuizing.

Dus als ik zelf even een behuizing maak en 2 fans op de heatsinks zet en 2 intakes en 1 outtake neem, dan moet 't goed gaan. Gewoon niet langer dan een uur gamen en nooit in de zomer.

[ Voor 32% gewijzigd door Ample Energy op 20-10-2011 14:53 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

360 oude editie of een 360S ?

Heb zelf nog een Jasper elite met 120GB en heb totaal geen problemen met oververhitting. uiteraard wel zorgen dat hij niet naast de blazende verwarming staat of vol in de zon. Maar mijne staat gewoon vrij naast de TV.
Voor zover ik weet als je nu een 360S koopt zouden er geen problemen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Het is een oude. Amper gebruikt, nooit warm geweest en toch RRoD. Dus als ik 'm ga repareren, moet hij wel echt heel koel blijven. Zit zelfs te denken aan waterkoeling, maar denk dat ik dan goedkoper uit ben met een nieuwe :P

Heb Microsoft weer gemailt, nu weer met een ruilvoorstel. Mijn oude kapotte voor een nieuwe incl. garantie. Let's hope...

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ah ok een rrod
mja als ie een rrod heeft gehad en wordt gereparreed is elke dag dat dat ding het doet zeg maar een dag meer dan de levensverwachting :P dus je de vraag is niet of hij weer stuk gaat, maar alleen wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Daarom wilde ik geen 85 euro betalen en dan maar 1 jaar garantie krijgen. Bij Proconsoles doen ze 't voor 59 en als-ie binnen een jaar weer RRoD krijgt, repareren ze hem weer. 60 euro per jaar > nieuwe kopen :P

Maar stel ik koel hem met water, dan kan-ie toch niet nog een keer kapot door de RRoD? Want iirc is dat omdat-ie te heet werd en doorboog.
Want als-ie dan nog een keer snel kapot kan gaan, dan spaar ik wel voor een nieuwe die ik dan vanaf het begin waterkoel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ample Energy op 20-10-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als je een nieuwe koopt hoef je hem niet te waterkoelen.

Als je hem echt wil repareren kan je ook voor 25 euro een kit kopen en het zelf doen. Collega heeft daarmee nog anderhalf jaar kunnen doen, toen ging ie weer kapot en heeft ie een 360S gekocht.

Zelf doen is de goedkoopste methode. Echter zou ik zelf gewoon ff een paar maanden wat geld apart leggen en dan een nieuwe kopen. tegenwoordig redelijk wat leuke aanbiedingen voor rond de 200 euro volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Zijn de nieuwe versies 100% RRoD vrij dan? Dat bewijst al helemaal dat dat ding van mij ondeugdelijk is. Als ze wel kans hebben op RRoD, dan spaar ik liever meteen door voor waterkoeling. Ik zag al een Xbox 360 setje staan voor 75 euro!

Ik had gewoon nooit een console moeten kopen. Ik had 't gedaan omdat ik geen geld had voor een game pc en hiermee jaren door kon. Hij heeft z'n geld nog lang niet opgebracht en staat onderhand al maaaanden kapot in de kast. Microsoft heeft me serieus bang gemaakt voor consoles. Ik wil hem niet repareren, omdat ik het gevoel heb dat-ie toch meteen stuk gaat en ik wil geen nieuwe, omdat ik die niet kan betalen en hij toch snel stuk gaat. Nu heb ik nog steeds geen geld voor een game pc, maar dan zie ik m'n ongebruikte Fable 3 en Mass Effect 2 liggen en dan wil ik toch wel graag een keer een spelletje spelen..

Misschien moet ik m'n rijbewijs maar weer even een aantal jaar uitstellen. Dan koop ik van dat geld onder andere een game pc en download ik gewoon elk spel dat ik voor de 360 heb. Ik heb ze toch al gekocht. En pc's vertrouw ik tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je gaat me toch niet vetellen dat je je rijbewijs opzij zet voor een xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:42:
je gaat me toch niet vetellen dat je je rijbewijs opzij zet voor een xbox?
Nee, voor een game pc, een ultrabook (moet toch nog een laptop) die wss wel m'n hele studie mee gaat en voor elk jaar dat ik studeer een festival.
Ultrabook/laptop is sowieso al handiger dan een rijbewijs op mijn leeftijd. Game pc is ontzettend fijn om te hebben en houd 't ook wel een paar jaar uit. En in je studententijd elk jaar op vakantie kunnen zonder er de maanden van tevoren extra voor te moeten werken is ook heel lekker.

Edit: Ik doe een ICT studie, om even aan te geven hoeveel handiger een laptop is dan een rijbewijs. Kan overigens toch geen benzine betalen en ik hou van fietsen. Heb ook een mooie fiets, dus alles in een straal van 30 km ga ik toch niet met de auto doen. Daar voorbij hoeft nooit in m'n eentje en iedereen die ik ken heeft een rijbewijs. Aan het eind van de maand gaat m'n OV jaarkaart in, dus ik kan ook nog eens 3 jaar lang doordeweeks gratis met de bus en trein. Spullen koop ik via internet, dus een auto om een tv bijvoorbeeld te kopen (of een Xbox, lol) is ook niet nodig.

Of mis ik iets, waardoor het eeuwige 'wel handig' ineens 'superhandig' wordt? :P

[ Voor 34% gewijzigd door Ample Energy op 20-10-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm WAT???????
je bent erg dom bezig een rijbewijs is het op een na beste wat je in jezelf kunt investeren.
Diploma en rijbewijs zijn erg belangrijk.
Leg geld opzij daarvoor en dan pas een game pc/console kopen.
Zie je dit al voor je je gaat soliciteren en de man vraagt
Heeft u ook een rijbewijs waar opjij antwoordt nee heb ik niet maar ik heb wel een gamepc/console
Hoe groot acht jij de kans dat je wordt aangenomen?
en dan dit
En in je studententijd elk jaar op vakantie kunnen zonder er de maanden van tevoren extra voor te moeten werken is ook heel lekker.
sorry zal wel aan mij liggen maar GET A JOB werk ervoor en je geniet meer van dat gene wat je koopt.
Maar dat moet jezelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Over 2 á 3 jaar sluit ik een lening af. Kan vast nog wel 3k bij voor een rijbewijs. Over die lening mag ik 25 jaar doen om hem af te betalen, dus dat moet mogelijk zijn.

Enne, get a job? Are you serious? Denk je dat ik die niet heb of zo? Denk je dat ik lekker 40 uur in de week kan gaan werken of zo? Was 't maar zo. Heb een pesthekel aan school en investeer er alles in en dan krijg je weer het gezeik van 'get a job'... Nou, geloof me maar, ik wil niks liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ist goed ken ook andere studenten geloof me.Maar pas wel op met de lening laat het je niet over de kop groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Mooie instelling Siempie. Een rijbewijs betekent niet dat je direct een auto moet kopen, dat heb ik ook niet gedaan. Ik weet niet wat voor kosten je verder hebt maar ik werkte naast mijn studie zo'n 20u in de week en daarmee heb ik alles kunnen doen wat ik wil... Xbox360, Game PC, Laptop, Rijbewijs, Auto, heb het allemaal tijdens mijn studie gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://images.cheezburger.com/completestore/2011/8/1/d2b78312-2a0b-49e3-b6f6-89882d9f7785.jpg

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Rijbewijs=vrijheid=onafhankelijkheid

En met deze woorden post ik met 1e bericht in dit topic :P heb sinds vanavond zo'n xbox starterpack gekocht, mn 1e xbox. De verkoper bij de mediamarkt wilde me al BF3 aansmeren, daar waxht ik nog ff mee :P was alleen een beetje teleurgesteld toen ik er achter kwam dat het Forza 3 was ipv Forza 4, had dus verkeerd gelezen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:22:
Rijbewijs=vrijheid=onafhankelijkheid

En met deze woorden post ik met 1e bericht in dit topic :P heb sinds vanavond zo'n xbox starterpack gekocht, mn 1e xbox. De verkoper bij de mediamarkt wilde me al BF3 aansmeren, daar waxht ik nog ff mee :P was alleen een beetje teleurgesteld toen ik er achter kwam dat het Forza 3 was ipv Forza 4, had dus verkeerd gelezen :P
Ach, je savegame van Forza 3 geeft je wat bonussen voor Forza 4, dus helemaal nutteloos is het ook niet. Moet je die alleen nog wel gaan halen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft wil de opvolger van de Xbox 360 mogelijk eind 2013 op de markt brengen.
Dit heeft het doorgaans betrouwbare Develop geconcludeerd uit informatie van verschillende bronnen.

Develop zegt te hebben gesproken met verschillende bronnen in de industrie, van processorproducenten tot bedrijven die middleware ontwikkelen. Deze bedrijven zeggen bewijzen te hebben dat de spelcomputer op de E3 van 2013 wordt onthuld.

De spelcomputer wordt volgens diezelfde bronnen waarschijnlijk eind 2013, maar misschien begin 2014 op de markt gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Als dat echt waar is dan gaat het mij allemaal te lang duren en zullen toch veel mensen weer gaan investeren in een pc. Wat er nu uitkomt is nog goed te doen , maar dat deze Xbox nog 2 jaar mee zou moeten gaan ?

Als je Forza 4 of Batman ziet dan zie je gewoon dat ze nu zo ongeveer wel het maximale er uit hebben gehaald dus ik hoop echt kerst 2012 een nieuwe Xbox te mogen begroeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat de opvolger van de xbox 360 eerder komt.
Het leven is al zo kort.Eind 2012 zou voor mij perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
@siempie dus

Mijn bijdrage:
tip 1: Rijbewijs rules. Even heel kort en simpel. Heb je de rest van je leven plezier van.
tip 2: als je niet hoeft te lenen, doe het niet. Kijk en luister, de leen cultuur heeft al heel veel kapot gemaakt. Als je iets wilt, werk ervoor en koop het dan, dan kun je er volgens mij ook makkelijker van genieten. Zonder dat je moet nadenken over schuld, aflossen etc.

En vwb je xbox angst.....zelfs de grootste x360 fanboy kan niet ontkennen dat de hardware van de 360 in het begin brak was. Dit was dom van ms, en heeft ze ook bakken met geld gekost. Maar dat was wat......2006 of 7? Ancient history in deze tijden waarin vernieuwen elkaar in rap tempo opvolgen.

De xbox die je vandaag de dag koopt, is gewoon veel beter en stabieler. Natuurlijk blijven er de maandag ochtendmodellen, maar uit je verhaal distileer ik dat je gewoon een betrouwbaar apparaat wil. Cut your losses (dump je ouwe xbox op marktplaats, misschien vind je vanwege de afaik relatieve makkelijke modbaarheid nog iemand die er redelijk geld voor wil geven) en koop een nieuwe xbox en je games kijken je niet langer zielig meer aan ;)
En ja, misschien moet je dan dus eerst even een periode sparen, maar dat is natuurlijk iets van je zelf in de hand hebt.

edit:
haha lekker tegenstrijdig dat ik roep dat vernieuwingen elkaar rap opvolgen en dat dan de nieuwe xbox 'pas' in 2014 zou komen.....lijkt mij ook behoorlijk laat, maar ik zal zelf toch waarschijnlijk wachten tot de eerste forse prijsdaling.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 21-10-2011 10:21 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
MeltedForest schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:23:
Mooie instelling Siempie. Een rijbewijs betekent niet dat je direct een auto moet kopen, dat heb ik ook niet gedaan. Ik weet niet wat voor kosten je verder hebt maar ik werkte naast mijn studie zo'n 20u in de week en daarmee heb ik alles kunnen doen wat ik wil... Xbox360, Game PC, Laptop, Rijbewijs, Auto, heb het allemaal tijdens mijn studie gekocht..
Kan ik toch mooi voor m'n rijbewijs sparen tijdens m'n studie? Geen probleem als ik dat zo zie :P
Werk nu 8 of 16 uur per week, ligt aan school. Woon thuis, betaal kostgeld en betaal m'n eigen school.

Maar maak je niet te druk, hoor, ben heel impulsief, maar totaal niet als het om geld gaat. Wat ik uiteindelijk ook doe, het komt altijd goed ;)
Sagat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:17:
@siempie dus

Mijn bijdrage:
tip 1: Rijbewijs rules. Even heel kort en simpel. Heb je de rest van je leven plezier van.
tip 2: als je niet hoeft te lenen, doe het niet. Kijk en luister, de leen cultuur heeft al heel veel kapot gemaakt. Als je iets wilt, werk ervoor en koop het dan, dan kun je er volgens mij ook makkelijker van genieten. Zonder dat je moet nadenken over schuld, aflossen etc.

En vwb je xbox angst.....zelfs de grootste x360 fanboy kan niet ontkennen dat de hardware van de 360 in het begin brak was. Dit was dom van ms, en heeft ze ook bakken met geld gekost. Maar dat was wat......2006 of 7? Ancient history in deze tijden waarin vernieuwen elkaar in rap tempo opvolgen.

De xbox die je vandaag de dag koopt, is gewoon veel beter en stabieler. Natuurlijk blijven er de maandag ochtendmodellen, maar uit je verhaal distileer ik dat je gewoon een betrouwbaar apparaat wil. Cut your losses (dump je ouwe xbox op marktplaats, misschien vind je vanwege de afaik relatieve makkelijke modbaarheid nog iemand die er redelijk geld voor wil geven) en koop een nieuwe xbox en je games kijken je niet langer zielig meer aan ;)
En ja, misschien moet je dan dus eerst even een periode sparen, maar dat is natuurlijk iets van je zelf in de hand hebt.

edit:
haha lekker tegenstrijdig dat ik roep dat vernieuwingen elkaar rap opvolgen en dat dan de nieuwe xbox 'pas' in 2014 zou komen.....lijkt mij ook behoorlijk laat, maar ik zal zelf toch waarschijnlijk wachten tot de eerste forse prijsdaling.
1. I know, maar dat komt pas na m'n studie.
2. 't Moet sowieso. Heb al een jaar studiefinanciering verkloot en ik wil nog naar de universiteit. Zelfs als ik m'n collegegeld zonder lening kan betalen (nu spaar ik daarvoor door m'n studiefinanciering apart te zetten, maar dat kan over 2 jaar niet meer), moet ik nog met de trein. Master heb ik al opgegeven, maar ik wil wel minimaal bachelor universiteit.

Ik wil inderdaad een heel betrouwbaar apparaat, dat is het enige wat me echt boeit. Daarom wil ik liever een game pc. Zit je ook niet met garantiekwesties, hoef je niet tegen grote bedrijven op te boxen en zijn alle onderdelen per stuk heel makkelijk te vervangen.

Afgelopen nacht gedroomd over een bureau dat al een tijdje in m'n hoofd zit. Aan de rechterkant stond een mooie zwarte, dunne Xbox 360.. :'( :+
Ik denk wel dat ik voor een nieuwe Xbox 360 ga, het blijft gewoon veel goedkoper dan een pc. Maar zoals ik het lees, gaan ze in principe niet meer zomaar stuk, alleen als je echt veel pech hebt? Ik heb nog een paar ongebruikte 120 mm fans liggen. Weet jij toevallig of je garantie vervalt als je de zijkant er af haalt? Want anders maak ik er even een zijkant voor en plaats ik daar nog een paar fans op. Better safe than sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
@zijkant eraf slopen
Ik weet het niet, maar ik heb wel een ernstig vermoedden ;)
En ja, zoals aangegeven is het gewoon niet nodig (als jij het als tweaker leuk vind moet je het gewoon doen natuurlijk, ander verhaal)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Zijkant eraf = garantie eraf. Maar nogmaals,
Je hoeft bij de Slim echt geen extra fans te plaatsen. Microsoft is ook niet dom en maakt bij een complete redesign van een product niet nog eens dezelfde fout, het heeft ze genoeg geld gekost.

[ Voor 7% gewijzigd door MeltedForest op 21-10-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Buiten dat, mocht je oververhittingsproblemen krijgen en een RROD krijgen heb je daar alsnog garantie op. Als je er zo bang voor bent, sloop die zijkant er dan af en installeer die fans ná je garantieperiode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je hebt 3 jaar garantie op een RROD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb nog een paar ongebruikte 120 mm fans liggen. Weet jij toevallig of je garantie vervalt als je de zijkant er af haalt? Want anders maak ik er even een zijkant voor en plaats ik daar nog een paar fans op. Better safe than sorry :P
Op de manier zoals jij het hier doet voorkomen, heb je toch helemaal geen garantie meer nodig?
Want, hoe meer fans je hebt des te minder is de kans op een RROD toch?

Weet je wat je zou kunnen doen?
  • Er alsnog een waterkoelingskitje op gooien, met 6x 120 mm fans aan beide kanten.
  • Vervolgens de Xbox, onder een afdakje buitenzetten in de vrieskou die nog komen gaat.
Gegarandeerd een onverwoestbare Xbox. :+

Of je koopt gewoon een nieuwe Xbox en gaat lekker gamen...... zonder je druk te maken om issues die al lang niet meer aan de orde zijn ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Electra schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:55:
  • Er alsnog een waterkoelingskitje op gooien, met 6x 120 mm fans aan beide kanten.
  • Vervolgens de Xbox, onder een afdakje buitenzetten in de vrieskou die nog komen gaat.
Ik zet hem in een vriezer! :D
In combinatie met niet geleidend water, dan kan-ie lekker in een blok ijs gaan zitten :+

Maar dan doe ik het wel na 3 jaar. Dan ga ik lekker voor een Xbox 360. Moet binnen 2 weken op m'n bureau kunnen staan als ik het even netjes plan. Krijg zelfs nog een klein bedrag van een tijdelijke werkgever, dus als m'n bureau al af zou zijn, zou ik hem vanmiddag al kunnen halen :P

Ik ben dus overtuigd en ga de console stap maar weer wagen :P

Edit: Kan ik zelfs Red Dead Redemption een keer proberen! Kost ook nog maar 20 euro. En Metro 2033 heb ik altijd al een keer willen proberen. Die is zelfs 360/PC-exclusive, iirc. Maar voorlopig eerst maar de games die ik al heb :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ample Energy op 21-10-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 07:03
M'n Xbox hangt al jaren aan de TV, maar ik wil nu ook af en toe kunnen spelen op de computermonitor in een andere kamer. Volgens mij is het vrij simpel te wisselen. Ff voedingskabel lostrekken, Xbox pakken, aansluiten op videokabel naar monitor en de netwerkkabel inprikken. Welke videokabel kan ik het beste gebruiken?

Ik heb een oud type Xbox, die ik nu aansluit met composite (Rood/blauw/groen).

Mijn monitor is een Samsung F2380M met Video-ingangen HDMI, DVI-D, D-sub.

VGA kan dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ik denk dat dat alleen kan met een actieve converter en die zijn al gauw 100 euro.
Je moet namelijk een analoog signaal naar een digitaal signaal omzetten.

Maar je Xbox 360 kabel heeft wel de mogelijkheid te switchen tussen SD en HD, toch? Misschien dat het HD signaal evengoed digitaal is.

Ik heb zoiets als jij wilt gedaan, maar ik had een VGA aansluiting. Je kunt ook composite naar VGA omzetten en dan VGA naar DVI. Should work. Via het composite naar VGA kan je je audio naar aux in van je receiver of zo laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou HDMI doen. Of heeft jouw X360 geen HDMI?
ik heb mn X360 ook aan HDMi op pc-monitor.
Martinspire schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:27:
[...]

Ach, je savegame van Forza 3 geeft je wat bonussen voor Forza 4, dus helemaal nutteloos is het ook niet. Moet je die alleen nog wel gaan halen ;)
Moet hij eerst wel even lvl50 halen en wat specifieke wagens in FM3 kopen.

[ Voor 80% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de oudere Xbox 360 zat nog geen hdmi aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:31:
Ik zou HDMI doen. Of heeft jouw X360 geen HDMI?
ik heb mn X360 ook aan HDMi op pc-monitor.

[...]

Moet hij eerst wel even lvl50 halen en wat specifieke wagens in FM3 kopen.
Dat is alleen als je ook echt ALLE extra's wil hebben. Heb je dat niet dan krijg je nog een leuke toevoeging als bonus hoor

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

buddow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:58:
M'n Xbox hangt al jaren aan de TV, maar ik wil nu ook af en toe kunnen spelen op de computermonitor in een andere kamer. Volgens mij is het vrij simpel te wisselen. Ff voedingskabel lostrekken, Xbox pakken, aansluiten op videokabel naar monitor en de netwerkkabel inprikken. Welke videokabel kan ik het beste gebruiken?

VGA kan dus niet...
*laat maar, gaat niet werken*

[ Voor 8% gewijzigd door Semper Fight op 21-10-2011 14:52 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

buddow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:58:

VGA kan dus niet...
VGA kabel kopen en aansluiten op D-Sub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
MeltedForest schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:54:
[...]

VGA kabel kopen en aansluiten op D-Sub?
Dat past gewoon dus? Kan ik dan met HD signaal spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 13:25
Sommige monitorbakkers noemen VGA nog wel eens D-sub, of omgekeerd. Via mijn XBOX VGA-kabel gaat gewoon netjes een 1080i signaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

buddow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:43:
[...]

Dat past gewoon dus? Kan ik dan met HD signaal spelen?
Ja, alleen je geluid moet je dan omleiden via je pc o.i.d. want dat kan de VGA aansluiting van de monitor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
MeltedForest schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Ja, alleen je geluid moet je dan omleiden via je pc o.i.d. want dat kan de VGA aansluiting van de monitor niet.
Hoeft niet via pc, hoor. Kan direct naar pc speakers of een receiver. Het geluid is al geschikt gemaakt op de X360, heb je geen pc meer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:36
Ik heb zelf een blok gekocht die ik achterop de xbox klik waardoor ik gewoon een vga kabel kan aansluiten en allemaal andere aansluitingen krijg. Deze versies zijn er voor de oudere xbox zonder hdmi en de nieuwere. Deze koste 4 jaar geleden ongeveer 30/40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Siempie schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Hoeft niet via pc, hoor. Kan direct naar pc speakers of een receiver. Het geluid is al geschikt gemaakt op de X360, heb je geen pc meer voor nodig.
Vandaar mijn o.i.d. toevoeging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
En hoe sluit je het geluid dan aan? Ik heb een Creative 2.1 setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest