Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 06:09
Een andere in het Engels, welliswaar vrij leeg ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yx5YcMZ9ElA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 13:19
Ik ben helemaal fan van de Metro-style. Super dus dat mijn Xbox 360 binnenkort ook zo'n vet menu heeft. Al vind ik de huidige ook mooi hoor :)
Dat Microsoft bijna elk jaar de UI update vind ik trouwens fijn, het houdt de Xbox fris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
net ff de Turtle Beach Ear Force DX11 HP besteld. mijn headset trok ik gisteren opeens kapot en zit nu met plakband vast dus ga nu gewoon voor goed materiaal :D gisterenochtend ook nog ff rrod gehad. ff de stroom eraf gehaald en hij deed het weer. vond ik opzich wel raar :P

[ Voor 5% gewijzigd door LuckyLukeNL op 03-10-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:02

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ligt xbox live eruit?
Ik was even fm4 demo aan het proberen en ineens krijg ik disconnected melding en kan nu niet meer inloggen.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hetzelfde probleem :(

Download van demo klapte er ook een paar keer uit. Kan nu ook niet meer inloggen.

Wtf... kan zelfs niet meer mediacontent afspelen via men NAS. Ik moet een media update hebben... Wist niet dat je online moest zijn om content af te kunnen spelen...

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2011 18:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soesje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 21:36

Soesje

is ook zo

Ja xbox live ligt er uit. Ik kan hier in het Midden-Oosten niet inloggen en vrienden in NL ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:22

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Ze drukken de interface van w8 wel overal door :) Benieuwd hoe het aanvoelt.
Heeft niks met W8 te maken, maar alles met de Metro interface die Microsoft al sinds de introductie van de 1e Zune mediaplayers aan het introduceren is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zien in november wel hoe dat gaat :)... als ze maar snel live weer live krijgen... :/

Ik kom niet eens meer in het hoofdscherm... ik blijf het laadcirkeltje maar zien... Ah na 3 reboots en 3 minuten laden kom ik in het hoofdscherm... Als ik nu de demo van forza binnen had was het niet zon probleem :P

[ Voor 60% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 16:00
Volgens mij ligt xbox live offline ?? iemand de zelfde problemen alleen maar ronddraaiende cirkels zonder enig effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
happy killer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:53:
Volgens mij ligt xbox live offline ?? iemand de zelfde problemen alleen maar ronddraaiende cirkels zonder enig effect
XboxSupport Xbox Support
We are aware of the issues some users are having with Xbox LIVE and are actively investigating. Thanks for your patience ^JG

Ik kan ook niet connecten met Xbox Live.

[ Voor 5% gewijzigd door Conscience NL op 03-10-2011 18:56 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Ik kan ook niet connecten met xbox live.. Dacht eerst dat het aan mijn eigen netwerk lag maar nee.. :(

Jammer, had net zo'n zin in de BF3 Beta!

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Hier ook xbox live down. Had nog zo'n zin in fifa 12 :( bummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:47

Player1S

Probably out in the dark

Mmm mooi [censuur] xbox live eruit op de releasedag van de FM4 demo. :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wereldwijd ligt live eruit....Anonymous?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:19:
Ik hoop het niet want dan kan het nog lang duren. Kunnen ze dit niet doen als ik aan het werk ben ipv. na mijn werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:19:
Dat is wel heel vergezocht zeg. Een week of twee terug waren er vergelijkbare problemen. Destijds kwam de FIFA12 demo, en vandaag de Forza 4 demo. Het lijkt wel alsof de servers het massale aantal downloads niet aankunnen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
Waarschijnlijk niet, dan was het al wel wereldwijd bekent :)

Hopelijk wel snel weer online, ik mis BF3 beta nu al!

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Live ligt er niet perse uit, alleen het insignen doet het niet. Stond je Xbox aan, dan heb je nu geen problemen.

Niet dat het niet vervelend is (ik wilde net CoD gaan spelen), maar Live zelf ligt niet plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:33
Xbox Live ligt eruit. Ik heb gebeld en dit inverband met een storing en onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:22:
Live ligt er niet perse uit, alleen het insignen doet het niet. Stond je Xbox aan, dan heb je nu geen problemen.

Niet dat het niet vervelend is (ik wilde net CoD gaan spelen), maar Live zelf ligt niet plat.
Mijn xbox stond aan, maar werd er toch afgegooid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:33

Ik was signed in en ben er uit geknikkerd. Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel meer aan de hand, ik was gewoon online aan het spelen toen ik ineens werd gedisconnect van xbox live. Kan sindsdien niet meer inloggen. Dit was ongeveer een uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Niet helemaal waar. Ik was ingesigned in een game en werd tijdens het spelen uit live gegooid.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Danfoss schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:24:
[...]

Niet helemaal waar. Ik was ingesigned in een game en werd tijdens het spelen uit live gegooid.
Sterker nog, zowel Major Nelson als Xbox support geven op Twitter aan dat er problemen zijn met Live, en hebben het beiden helemaal niet over inlogproblemen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15

RMX

Caneezy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:23:
Xbox Live ligt eruit. Ik heb gebeld en dit inverband met een storing en onderhoud.
De NL service desk lijkt me wel de laatste plaats om daar een antwoord te krijgen ;)

Was ook benieuwd naar Forza 4, nog even geduld dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mijn Xbox boven zit er nog op, vandaar :) Ook op de service pagina staat hij er nog wel op: http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik zit er weer in. Nu weer verder met forza4 demo :)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:46
Vandaag xbox gekocht met RROD die over 3 dagen aankomt gewoon voor erbij. Kan hij mooi naast ze grote broer staan :D
Eens even leuk mee klooien en kijken of ik hem weer tot leven kan wekken, houd je lekker bezig :)

Verder fifa12 is best moeilijk. Ik weet niet of het aan mij ligt maar het afpakken van de bal valt mij even vies tegen en ook het balbezit daardoor is @professional <45%
Terwijl ik fifa11 gewoon op wereldklasse kon spelen

[ Voor 5% gewijzigd door SmoothTweaker op 03-10-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
Danfoss schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:32:
hmm.. ik kan nog steeds niet op xbox live inloggen..
En de xbox live server status is trouwens ook nog niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danfoss schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:32:
Kan er hier inmiddels ook weer in!

Verder voor de liefhebbers van Forza nog gaaf nieuw promotie filmpje van Top Gear
http://www.topgear.com/uk...exclusive-forza-4-trailer

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik zit er ook weer gewoon in. Servers zullen wel weer 1 voor 1 opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:47

Player1S

Probably out in the dark

Ik kan wel in live maar kan de demo van FM4 nog niet downloaden...mooi verrot

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:48:
Ik kan wel in live maar kan de demo van FM4 nog niet downloaden...mooi verrot
Een zelfde soort iets hier, kan wel op live inloggen maar mijn Fifa12 Online Pass werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Had ik waarschijnlijk mazzel. Kwam iets voor achten online en kon gelijk FM4 downloaden. Maat van me in mijn party was de eerste tien minuten wel online terwijl hij bij mij offline werd weergegeven, maar na een rebootje was dat ook weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
SmoothTweaker schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:36:
Vandaag xbox gekocht met RROD die over 3 dagen aankomt gewoon voor erbij. Kan hij mooi naast ze grote broer staan :D
Eens even leuk mee klooien en kijken of ik hem weer tot leven kan wekken, houd je lekker bezig :)

Verder fifa12 is best moeilijk. Ik weet niet of het aan mij ligt maar het afpakken van de bal valt mij even vies tegen en ook het balbezit daardoor is @professional <45%
Terwijl ik fifa11 gewoon op wereldklasse kon spelen
Timen, timen en nog eens timen. Je moet geduld hebben en je tackle goed inzetten en je bedenken of je jezelf buitenspel zet als je tackelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
het is toch mogelijk om via de pc demo's te downloaden naar bvb een usb stick en ze dan te installeren op de 360? Of draait mijn fantasie weer is in overdrive? :+

forza 4 demo en geen inet thuis....kat in het nauw enzo :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Ik weet niet of ik hier bij de juiste thread zit maar ik doe toch even een vraag.
Ik heb nog geen 3 maanden geleden bij bpgames.nl een 360 controller + play & charge kit gekocht.

Nu blijft de linker analoge stick plakken waardoor mijn personage op scherm naar links blijft lopen ook al raak ik de controller niet aan. Eerst dus naar bpgames gemailed zij verwezen mij door naar microsoft wat ik al vreemd vond maarja ik maar gewoon naar microsoft gebeld. Vertellen ze me daar dat ik hem moet opsturen naar Tsjechië?:s Ik dacht eerst dat het een grapje was maar ze vertelde me doodleuk dat ik hem op eigen kosten naar Tsjechië mag sturen wat natuurlijk een aardig duur grapje is. Hier moet ik toch niet akkoord mee gaan ofwel, heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Jij hebt hem bij BPGames gekocht en zij hebben de garantie af te handelen.

Ik was echter in de veronderstelling dat MS niet zo moeilijk deed over garantiegevallen. Waar heb je heen gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Ik heb gewoon naar hun klantenservice nummer gebeld, 0800 023 3894
maar ik dacht ook dat Microsoft wel goed was met het afhandelen van zoiets daarom had ik ook geen moeite met bellen want dat zou waarschijnlijk toch sneller zijn dan hem weer terug naar BPGames te sturen. Ik denk ook gewoon dat ik weer terug ga naar BPGames want ik heb toch gewoon een overeenkomst met hun en zij zouden gewoon 1 jaar garantie moeten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Dan zal ik het bij bpgames nog maar eens proberen, wel vermoeiend is dat je hun steeds moet mailen terwijl dit over telefoon veel makkelijker zou zijn maarja niets aan te doen. Maar ook de verhalen van zonder problemen een nieuwe controller opsturen door Microsoft spraken me wel aan en was echt verbaas dat ik zo werd afgewimpeld terwijl ik nog nooit iets van garantie bij hun heb geclaimed. Maarja zullen wel weer veel mensen misbruik van hebben gemaakt in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Goedkoop is duurkoop vaak he. Juist om zulke dingen zou ik liever 5 euro extra betalen zodat je hem gewoon in een fysieke winkel kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Fysieke winkels zijn ook niet alles, geloof me:P en nu was het toevallig echt een heel stuk goedkoper
dan een fysieke winkel maar goed we zien wel wat ze te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemde reactie van MS. Heb echt alleen maar prettige ervaringen met ze. Toen mijn controller na een paar dagen defect was, kreeg ik een envelop opgestuurd waarmee ik het gratis op mocht sturen. Twee dagen na verzending had ik een nieuwe controller op de deurmat. Was een jaar geleden oid ook via MS Support Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Is ook een vreemde situatie, zit nu op stage dus kan niet veel meer doen dan naar het bedrijf mailen.
Hopelijk zien ze ook in dat het voorstel van Microsoft belachelijk is en helpen ze me.
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:14:
Vreemde reactie van MS. Heb echt alleen maar prettige ervaringen met ze. Toen mijn controller na een paar dagen defect was, kreeg ik een envelop opgestuurd waarmee ik het gratis op mocht sturen. Twee dagen na verzending had ik een nieuwe controller op de deurmat. Was een jaar geleden oid ook via MS Support Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Captain Obvious schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:43:
Maarja zullen wel weer veel mensen misbruik van hebben gemaakt in het verleden.
Bedank de mensen inderdaad maar die er flink misbruik van gemaakt hebben, waarvan een flink aantal ook hier zit :( Even een gratis controllertje scoren was het devies. De parasieten van de samenleving.

Hoe dan ook, de winkel behoort het gewoon op te lossen, punt. En ook zou ik MS gewoon nog een keer bellen en vragen of ze het wel goed begrepen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren net als meer mensen problemen met LIVE, werd steeds midden in het spel afgemeld. Die ellende lijkt nu over, maar ik kan nog steeds geen partys joinen, of gejoind worden. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:16:
Ik had gisteren net als meer mensen problemen met LIVE, werd steeds midden in het spel afgemeld. Die ellende lijkt nu over, maar ik kan nog steeds geen partys joinen, of gejoind worden. Meer mensen hier last van?
Gisteren totaal geen last van gehad, is jou NAT type op open??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren totaal geen last van gehad, is jou NAT type op open??
Hm, goed punt. Dat was het wel, maar een week of wat geleden is onze router gereset. Dat ga ik even nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb het ook soms opeens dat mijn NAT type van Open naar Strict is gegaan zonder reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Universal Plug and Play was uitgeschakeld. Hoop dat inschakelen heeft geholpen. NAT settings kan ik niet vinden. Heb ook zo'n enorm fijne KPN router waar overal problemen topics over rondzwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:58:
het is toch mogelijk om via de pc demo's te downloaden naar bvb een usb stick en ze dan te installeren op de 360? Of draait mijn fantasie weer is in overdrive? :+

forza 4 demo en geen inet thuis....kat in het nauw enzo :P
http://digiex.net/downloa...0/xbox-360-content/demos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
PWM schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

Bedank de mensen inderdaad maar die er flink misbruik van gemaakt hebben, waarvan een flink aantal ook hier zit :( Even een gratis controllertje scoren was het devies. De parasieten van de samenleving.

Hoe dan ook, de winkel behoort het gewoon op te lossen, punt. En ook zou ik MS gewoon nog een keer bellen en vragen of ze het wel goed begrepen hebben.
Volgens mij zijn ze echt het spoor bijster bij Microsoft, nogmaals gebeld naar de klantenservice in de hoop dat ik op een normale manier mijn controller omgeruild kan krijgen heb zeker 30 min. met een Nederlandse medewerker aan de telefoon gehangen. De hele tijd zeggen dat ik toch echt op eigen kosten mijn controller helemaal naar Tsjechië dien te versturen. Na mijn ongenoegen meer dan vaak te hebben duidelijk gemaakt en ik geen steek verder kom met deze man omdat hij ''alleen maar de richtlijnen volgt'' heb ik gevraagd voor een leidinggevende.

Na mij eerst van de telefoon af te proberen te werken werd ik dan toch uiteindelijk doorverbonden met een ''Amerikaanse'' supervisor, er was schijnbaar Nederlandstalige leidinggevende aanwezig:s Hierna heb ik nog eens een half uur met deze man aan de telefoon gehangen maar het enige wat ik de hele tijd krijg te horen is dat ze het begrijpen maar er niets aan kunnen doen. Het werd al etenstijd en ik werd er moe van want ook met deze man kwam ik niets verder, heb in ieder geval nog duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet vind kunnen en de man gaf later ook toe dat hij al meer mensen aan de telefoon heeft gehad over deze zaak.

Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is bij Microsoft, ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een garantie optie bij Xbox en ze doen nu al zo lastig ik vind het echt niet kunnen. Ben nu even aan het bedenken wat ik nog meer kan ondernemen want de BPGames.nl heeft niet eens het fatsoen terug te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Ik moet zeggen dat alle controllers die ik in handen heb gehad (stuk of 6), allemaal een afwijking naar links hebben. Soms als je niks doet met je controller heeft ie licht de neiging om toch iets naar links te bewegen: niet het pookje zelf maar je ziet dat er wel iets gebeurd als je naar het scherm kijkt. Ik zeg niet dat dat ook bij jou het geval is hoor, maar alle controllers hebben dus soms zo'n afwijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Nou ik het nog even getest met een hele oude witte die ik bij mijn console kreeg en die heeft dat juist niet.
Vandaar dat ik juist met hun belde. In ieder geval zouden die controllers dat niet moeten doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Garantie heb je officieel ook gewoon bij het verkooppunt en niet bij Microsoft he, ondanks dat dit bijna altijd wel de snelste manier is om je garantieclaim af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:33
Captain Obvious schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Volgens mij zijn ze echt het spoor bijster bij Microsoft, nogmaals gebeld naar de klantenservice in de hoop dat ik op een normale manier mijn controller omgeruild kan krijgen heb zeker 30 min. met een Nederlandse medewerker aan de telefoon gehangen. De hele tijd zeggen dat ik toch echt op eigen kosten mijn controller helemaal naar Tsjechië dien te versturen. Na mijn ongenoegen meer dan vaak te hebben duidelijk gemaakt en ik geen steek verder kom met deze man omdat hij ''alleen maar de richtlijnen volgt'' heb ik gevraagd voor een leidinggevende.

Na mij eerst van de telefoon af te proberen te werken werd ik dan toch uiteindelijk doorverbonden met een ''Amerikaanse'' supervisor, er was schijnbaar Nederlandstalige leidinggevende aanwezig:s Hierna heb ik nog eens een half uur met deze man aan de telefoon gehangen maar het enige wat ik de hele tijd krijg te horen is dat ze het begrijpen maar er niets aan kunnen doen. Het werd al etenstijd en ik werd er moe van want ook met deze man kwam ik niets verder, heb in ieder geval nog duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet vind kunnen en de man gaf later ook toe dat hij al meer mensen aan de telefoon heeft gehad over deze zaak.

Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is bij Microsoft, ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een garantie optie bij Xbox en ze doen nu al zo lastig ik vind het echt niet kunnen. Ben nu even aan het bedenken wat ik nog meer kan ondernemen want de BPGames.nl heeft niet eens het fatsoen terug te mailen.
Als je de garantie via BP Games.nl hebt gekocht dan moet je via hun de garantie regelen. Microsoft geeft Zelf alleen garantie op de console + controler deze dien je wel eerst te registreren op xbox.com. dan krijg je van miscrosft netjes een mail met een code voot UPS en deze komt hem dan gewoon GRATIS afhalen

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen kiezen welke game ze de komende periode gaan spelen?

Ben momenteel druk bezig met Gears of War 3. Maar als ik kijk welke games er nu binnen 1 maand uitkomen _/-\o_
  • Batman Arkham City
  • Skyrim
  • Demon Souls
  • Uncharted 3 (PS3)
  • Rage
  • BF3 (als ik lees dat de final game niet de bugs en de lag etc heeft van de demo onee, sorry beta :+ )
  • Modern Warfare 3 (als mogelijke vervanger dan van BF3)
Gelukkig zijn het grotendeels SP spellen dus die kan ik over een tijdje nog steeds spelen (en dan hopelijk voor een wat lagere prijs :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:50:
Universal Plug and Play was uitgeschakeld. Hoop dat inschakelen heeft geholpen. NAT settings kan ik niet vinden. Heb ook zo'n enorm fijne KPN router waar overal problemen topics over rondzwerven.
UPNP aanzetten in je experiabox en de xbl poorten openzetten.
Ik heb toch echt nergens last van hoor, mijn nat is gewoon open.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 20:36
CrankyGamerOG schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

Ik heb ook een experiabox (witte arcadyan)), maar sommige poorten die ik voor xbox live open moet zetten worden al gerbuikt door de experia box zelf. Ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Greekmaster schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Ik heb ook een experiabox (witte arcadyan)), maar sommige poorten die ik voor xbox live open moet zetten worden al gerbuikt door de experia box zelf. Ik krijg het niet voor elkaar.
Nee hoor, ik heb dezelfde als jij en nergens last van, zit je op wifi met je xbox? of op lan?

Hieronder mijn port forwarding settings.....

Afbeeldingslocatie: http://www.medialan.nl/portmapping.PNG

[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-10-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 20:36
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

Nee hoor, ik heb dezelfde als jij en nergens last van, zit je op wifi met je xbox? of op lan?

Hieronder mijn port forwarding settings.....

[afbeelding]
Via lan. Uit mijn hoofd gezegd kon ik poort 80 en 53 niet openzetten omdat die al door de modem gebruikt werden. Ik zal vanavond nog eens een keer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Alleen upnp aan en DHCP met leasetijd op oneindig moet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen die Dark Souls hebben gekocht? Heb het gisteravond gekocht en ben nu een uurtje of 6 bezig denk ik. Geen idee hoe ver ik ben, of waar ik nu naar toe moet. :P Eindelijk een game die je niet aan het handje meeneemt, zoals dat nu standaard in games is... GoW3, een topper, heeft het helaas in hele erge mate... Shoot the eyes, shoot the tail, go through that door, etc. :)

Ben alleen nog niet zo vaak dood gegaan als ik had verwacht. Mijn verwachting was ook dat ik erg, erg, erg vaak dood zou gaan :+

Ik wil proberen om de 1e playthrough zoveel mogelijk zonder guides uit te spelen. Heb tot nu toe geen enkele guide gebruikt.. behalve een intro into dark souls voor wat betreft de definities en dergelijke... Dat wordt namelijk ook niet zo goed uitgelegd :P

Wel net een erg spannend half uur gehad...

(Even voor de duidelijkheid. Dark Souls is een open wereld en in die open wereld heb je op bepaalde plekken een savemogelijkheid. Als je vijanden killed krijg je een soort exp die je enkel bij de savepunten kunt inzetten om te levelen of bij bepaalde npcs om spullen te kopen. Echter als je wordt gekilled dan ben je in 1e instantie al je exp kwijt die je bij je had toen je werd gekilled. Je spawned daarna bij je laatste savepunt. De exp. die je kwijt bent geraakt ligt op de plek waar je werd gekilled, dus als je die plek weet te bereiken heb je je volledige exp. weer terug, maar als je tussentijds wordt gekilled, dan ben je het voorgoed kwijt. )

Ik had dus circa 8.000 exp. (wat in mijn ogen vrij veel is in het begin van het spel :P) Maar werd ineens zo hard gekilled (het is een open wereld, dus je kunt gewoon op plekken terecht komen waar er vijanden zijn die echt veel en veel te sterk voor je zijn...).. Dus heb daarna een half uur gedaan om zo voorzichtig mogelijk naar de plek waar ik doodging te komen... Uiteindelijk was het gelukt en kon ik mijn exp oppakken, en heeeeeeel hard wegrennen.. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:13:
Meer mensen die Dark Souls hebben gekocht?

[..]

Ik had dus circa 8.000 exp. (wat in mijn ogen vrij veel is in het begin van het spel :P) Maar werd ineens zo hard gekilled (het is een open wereld, dus je kunt gewoon op plekken terecht komen waar er vijanden zijn die echt veel en veel te sterk voor je zijn...).. Dus heb daarna een half uur gedaan om zo voorzichtig mogelijk naar de plek waar ik doodging te komen... Uiteindelijk was het gelukt en kon ik mijn exp oppakken, en heeeeeeel hard wegrennen.. :$
Waarom had je in hemelsnaam 8000 souls gespaard :X wel level ben je nu?
Zodra je genoeg souls hebt om een upgrade te kopen/levellen gewoon uitgeven die hap. Zodra je een bonfire gebruikt hebt spawnen toch alle gewone vijanden weer.

Geen enkele reden om je souls zo te sparen, tenzij er een item was waar je echt voor aan het sparen was uiteraard :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:20:
[...]

Waarom had je in hemelsnaam 8000 souls gespaard :X wel level ben je nu?
Zodra je genoeg souls hebt om een upgrade te kopen/levellen gewoon uitgeven die hap. Zodra je een bonfire gebruikt hebt spawnen toch alle gewone vijanden weer.

Geen enkele reden om je souls zo te sparen, tenzij er een item was waar je echt voor aan het sparen was uiteraard :)
Nou, had het niet zozeer gespaard, als wel ik killde redelijk wat mensen en boekte vrij veel voortgang, echter kon ik niet zo 123 een nieuwe bonfire vinden. En om te backtracken, te levelen, en daarna weer alle vijandjes killen zonder een nieuwe bonfire vond ik jammer.. Uiteindelijk toch maar gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

CrankyGamerOG schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

UpnP is juist bedoeld om geen poorten open te hoeven zetten..dus de rest ongemoeid laten, alleen UpnP aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Captain Obvious schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Heb precies hetzelfde gehad met mijn controller die net iets ouder als een jaar is.
Kutservice bij microsoft wat dit betreft en dat meen ik ook echt, voor mij echt een reden om de volgende generatie ook eens naar de playstation te gaan kijken.
Eerst de oude xbox al een aantal keer kapot door de RROD welke gelukkig wel onder de garantie viel.
En nu dit gezeik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 20:58
MrN schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:38:
[...]

Heb precies hetzelfde gehad met mijn controller die net iets ouder als een jaar is.
Kutservice bij microsoft wat dit betreft en dat meen ik ook echt, voor mij echt een reden om de volgende generatie ook eens naar de playstation te gaan kijken.
Eerst de oude xbox al een aantal keer kapot door de RROD welke gelukkig wel onder de garantie viel.
En nu dit gezeik weer.
Dat beleid is te danken aan de mensen die misbruik maakten van de makkelijke regeling die Microsoft eerst had qua controllers. Daarom zijn ze een stuk moeilijker er mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Ja en daar zijn de goeden de dupe van , ik ben behoorlijk tekeer gegaan en de klacht is ook geëscaleerd maar geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:06:
[...]

UpnP is juist bedoeld om geen poorten open te hoeven zetten..dus de rest ongemoeid laten, alleen UpnP aan.
En als dat niet werkt, wat in veel gevallen zo is op een enigzins brakke router. :P UpnP weer uit en de poorten forwarden naar het [b]statische[b] IP adres van je Xbox (via network settings op de Xbox in te stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Zelfs op een KPN ExperiaBox (Thomson v789n) werkt het prima. En als dat geen brakke routers zijn dan weet ik het ook niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Exorcist schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:06:
[...]

Ja dat zou je denken ja, maar helaas werkt dat niet(of igg bij mij niet) bij de arcadyan.(of hoe dat ding ook heet).
Ik moest toch echt de poorten zelf ook handmatig (forwarden) openen, om een NAT open te krijgen, anders bleef die op strict staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23
Van het weekend DJ Hero 1&2 inclusief draaitafel gekocht voor €20 bij Intertoys. Nog best lachen. Ik had eerst Fifa 2012 gehaald, maar ik zo gefrustreerd raakte van de nieuwe manier van verdedigen ging ik hem maar omruilen. € 20,- voor een dergelijk setje is echt niets. Best vermakelijk

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan iedereen Dark Souls aanraden. Dit weekend was ik helemaal in de ban van draakjes, skeletten, zombies en natuurlijk niet te vergeten... bonfires!

Echt een erg goed spel. Het is tot op heden wel makkelijker dan ik had verwacht, in die zin dat ik een stuk minder vaak dood ga dan ik had gedacht na het lezen van alle reviews :). Ben nu in Blighttown.. echt sfeervol, op een enge manier... Een soort Ravenholm gevoel uit Halflife 2. Ben continue bang dat ik van de smalle loopbrugjes val of dat ik van achter aangevallen word :).

Maar wat ik helemaal tof vind is dat het een grote open wereld is, maar ze hebben die zo slim opgebouwd, dat je na verloop van tijd overal shortcuts hebt, door middel van liften en tunnels en dergelijke zodat je eigenlijk nooit meer heel ver hoeft te backtracken :).

Iedereen die niet bang is voor een beetje uitdaging en zichzelf wil verliezen in een sfeervolle wereld kan ik aanraden om Dark Souls te kopen. Wellicht even wachten, want hij zal vanzelf wel wat goedkoper worden.. Tis volgens mij niet zo´n denderend verkoopsucces, maarjah, dat krijg je tegenwoordig als je niet al te mainstream bent he..

Edit: enige probleem dat ik tot op heden heb is dat sommige stukjes de FPS wat zakt. Hebben andere mensen hier ook last van? Voornamelijk als er veel lichteffecten aanwezig zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoW
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 22:31
Net bij de website Xboxlive Gold een 3 maanden Gold Redeem code gekocht. Na een kwartier kreeg ik een e-mailtje met de code. Helaas bij het invoeren kreeg ik de foutmelding dat deze al 'redeemed' was cq geactiveerd. Nu zijn we dus een uur verder en kan ik nog steeds niet online. Voor een website die meld dat je direct na betaling via iDeal online kan, vind ik het een beetje slordig. Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik bestel altijd bij livecodes.nl en daar gaat het goed. Al contact opgenomen met de betreffende site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoW
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 22:31
Yeah, in de e-mail die ze sturen, waarbij ook de link is gegeven met de Live code, staat ook bij: " Wellicht kunt U uw xbox live coupon niet activeren, gelieve contact met ons opnemen. Zodat wij het voor U kunnen oplossen."

Dat komt op mij over als of dit vaker gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
de control sticks van de 360 beginnen na een maandje flink gamen HEEEEEL VEEL speling te vertonen!
zoals bovenaan al werd gezegd een "afwijking" maar echt wel iets van 4 mm speling vanuit iedere hoek/kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
GuidoW schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:09:
Yeah, in de e-mail die ze sturen, waarbij ook de link is gegeven met de Live code, staat ook bij: " Wellicht kunt U uw xbox live coupon niet activeren, gelieve contact met ons opnemen. Zodat wij het voor U kunnen oplossen."

Dat komt op mij over als of dit vaker gebeurd.
Die kans hou je altijd. Er zijn generators die gewoon codes uitproberen en dan kan het gebeuren dat ze 1 goed raden en is een oprechte klant de zak.

maar neem dus even contact met ze op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

EDIT: kan verwijderd worden.

[ Voor 81% gewijzigd door afca020 op 21-09-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

afca020 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:23:
Zou het verboden zijn om je gamertag in 'Superjood' te veranderen?
Als je het je al afvraagt, waarom dan überhaupt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:36:
[...]

Als je het je al afvraagt, waarom dan überhaupt doen?
Ik zou zeggen, probeer het, het kost maar 800 MSP en als er 1 vooroordeel over joden is, is dat ze dat geld wel kunnen missen :+

Ben wel benieuwd naar het nieuwe Dasboard. Helaas blijft NL nog steeds heeeeel ver achter qua functionaliteit tov van de US.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

uchiha tijntje schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:17:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het, het kost maar 800 MSP en als er 1 vooroordeel over joden is, is dat ze dat geld wel kunnen missen :+

Ben wel benieuwd naar het nieuwe Dasboard. Helaas blijft NL nog steeds heeeeel ver achter qua functionaliteit tov van de US.
precies, zou onwijs graag netflix hier hebben maargoed, schijnt nogal gedoe met rechten te zijn enz. vandaar dat de Zune moviespul zo karig is... (wel topkwaliteit!)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigiGizmo schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:54:
[...]

precies, zou onwijs graag netflix hier hebben maargoed, schijnt nogal gedoe met rechten te zijn enz. vandaar dat de Zune moviespul zo karig is... (wel topkwaliteit!)
Mooi is dat he. Ze hebben hier talloze mensen die graag geld hun kant op gooien om betaald en legaal films te kijken via de Xbox. Wat gaat de filmindustrie doen? Zorgen, door moeilijk te doen over rechten, dat onbetaald, illegaal downloaden nog steeds de makkelijkste manier is om een film op de Xbox te kijken. Verdienen ze niets aan en zorgt er voor dat mensen wennen aan andere oplossingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:45:
[...]

Mooi is dat he. Ze hebben hier talloze mensen die graag geld hun kant op gooien om betaald en legaal films te kijken via de Xbox. Wat gaat de filmindustrie doen? Zorgen, door moeilijk te doen over rechten, dat onbetaald, illegaal downloaden nog steeds de makkelijkste manier is om een film op de Xbox te kijken. Verdienen ze niets aan en zorgt er voor dat mensen wennen aan andere oplossingen.
zo gaat het altijd. de industrie is meestal te laat voor de nieuwste ontwikkelingen. In de tijd van Napster en later Kazaa enzo, heeft het jaaaren geduurd voor er een waardig alternatief was voor mp3's downloaden. Dan raken mensen vanzelf gewend aan het downloaden.

Maar goed, even ontopic: inderdaad heel jammer van netflix. Net als dat ik het nog steeds heel jammer vindt dat ze steamworks niet toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:22

BM

Moderator Spielerij
Voordeel voor die partijen is, is dat ze in amerika met 1 overeenkomst, ettelijke 100'en miljoenen potentiele klanten bereiken, terwijl ze voor datzelfde aantal in europa in tig-landen de juridische molen door moeten.

Dus hoewel zeer jammer, wel begrijpelijk dat het hier lastiger gaat.

@Boven: Steam snap ik wel, dat zou een directe concurrent voor hun eigen verkoopplatform zijn. Sowieso zie ik daar verder de meerwaarde ook niet zo van in om dat op een console te hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 11-10-2011 09:58 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de system update gehad op mijn beide xbox 360ś.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 06:02

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:
Ik heb net de system update gehad op mijn beide xbox 360ś.
Welke? Heb je nu het nieuwe 'Metro-dashboard'?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

McBoom schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:22:
[...]

Welke? Heb je nu het nieuwe 'Metro-dashboard'?
Nee helaas, de update is wel best groot zo te merken, maar ik zie iig geen metro dashboard, als in het dashboard is onveranderd.

Geen nieuwe features vooralsnog iig...

http://majornelson.com/20...-tuesday-no-new-features/

[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-10-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
BM schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:57:
Voordeel voor die partijen is, is dat ze in amerika met 1 overeenkomst, ettelijke 100'en miljoenen potentiele klanten bereiken, terwijl ze voor datzelfde aantal in europa in tig-landen de juridische molen door moeten.

Dus hoewel zeer jammer, wel begrijpelijk dat het hier lastiger gaat.

@Boven: Steam snap ik wel, dat zou een directe concurrent voor hun eigen verkoopplatform zijn. Sowieso zie ik daar verder de meerwaarde ook niet zo van in om dat op een console te hebben.
Nee ik bedoel ook niet per definitie het downloadplatform Steam, maar wel de functionaliteit van Steamworks, die er bij de PS3 voor zorgt dat PS3 spelers portal2 kunnen spelen met PC spelers.
Natuurlijk belachelijk dat de console van MS niet met het besturingssysteem van MS kan samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 06:02

McBoom

Broem

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:32:
[...]

Nee helaas, de update is wel best groot zo te merken, maar ik zie iig geen metro dashboard, als in het dashboard is onveranderd.

Geen nieuwe features vooralsnog iig...

http://majornelson.com/20...-tuesday-no-new-features/
OK, jammer, dan wordt het toch wachten tot 15 november (volgens de geruchten :P)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het is een update met alleen maar verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Een update voor de grote update, maar ik zie wel heel veel berichten dat Call of duty World at War haast geen hackers meer heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Rockvee2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:34:
Een update voor de grote update, maar ik zie wel heel veel berichten dat Call of duty World at War haast geen hackers meer heeft..
Gegarandeerd dat in de huidige update al de changes verwerkt zitten hoor voor de nieuwe interface....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download net de nieuwe update. Mijn 360 herstart en dan wordt ik mooi begroet met 3 rode ringen.
Dat wordt dus geen Gears of War 3 meer voor mij.....

Bedankt Microsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:01:
Ik download net de nieuwe update. Mijn 360 herstart en dan wordt ik mooi begroet met 3 rode ringen.

Bedankt Microsoft!
Damn dan voel je je wel gen***t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:01:

Bedankt Microsoft!
Ik had dat ook met de vorige update. Toen ik mijn Xbox later opstarte zonder Hard Disk kreeg in geen foutmelding meer. Hard Disc daarna er weer terug op gezet en alles werkte.

Ik heb een oud model met 120GB

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 11-10-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:18:
[...]

Ik had dat ook met de vorige update. Toen ik mijn Xbox later opstarte zonder Hard Disk kreeg in geen foutmelding meer. Hard Disc daarna er weer terug op gezet en alles werkte.

Ik heb een oud model met 120GB
Ik was onwijs blij toen ik dit las. Maar helaas toen ik dit net probeerde hield ik alsnog 3 rode ringen. Ik vindt dit echt niet normaal. Hij heeft altijd normaal gefunctioneerd en ik heb nog nooit een RROD gehad en nu opeens een update omdat ik GOW3 wilde gaan spelen en klaar. Gelijk einde verhaal voor mijn 360 zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt 3 jaar garantie op de rrod.
Garantie aanvragen en je hebt binnen 7 werkdagen een nieuwe refurbished Xbox 360.
Pagina: 1 ... 29 ... 64 Laatste