Een andere in het Engels, welliswaar vrij leeg 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yx5YcMZ9ElA]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yx5YcMZ9ElA]
[ Voor 5% gewijzigd door LuckyLukeNL op 03-10-2011 17:54 ]
[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2011 18:44 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Heeft niks met W8 te maken, maar alles met de Metro interface die Microsoft al sinds de introductie van de 1e Zune mediaplayers aan het introduceren is.uchiha tijntje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Ze drukken de interface van w8 wel overal doorBenieuwd hoe het aanvoelt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 60% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2011 18:52 ]
XboxSupport Xbox Supporthappy killer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:53:
Volgens mij ligt xbox live offline ?? iemand de zelfde problemen alleen maar ronddraaiende cirkels zonder enig effect
[ Voor 5% gewijzigd door Conscience NL op 03-10-2011 18:56 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik hoop het niet want dan kan het nog lang duren. Kunnen ze dit niet doen als ik aan het werk ben ipv. na mijn werkVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:19:
wereldwijd ligt live eruit....Anonymous?
Dat is wel heel vergezocht zeg. Een week of twee terug waren er vergelijkbare problemen. Destijds kwam de FIFA12 demo, en vandaag de Forza 4 demo. Het lijkt wel alsof de servers het massale aantal downloads niet aankunnen.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:19:
wereldwijd ligt live eruit....Anonymous?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss
Mijn xbox stond aan, maar werd er toch afgegooid.PWM schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:22:
Live ligt er niet perse uit, alleen het insignen doet het niet. Stond je Xbox aan, dan heb je nu geen problemen.
Niet dat het niet vervelend is (ik wilde net CoD gaan spelen), maar Live zelf ligt niet plat.
Ik was signed in en ben er uit geknikkerd. Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt?PWM schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:22:
Live ligt er niet perse uit, alleen het insignen doet het niet. Stond je Xbox aan, dan heb je nu geen problemen.
Niet dat het niet vervelend is (ik wilde net CoD gaan spelen), maar Live zelf ligt niet plat.
Verwijderd
Er is wel meer aan de hand, ik was gewoon online aan het spelen toen ik ineens werd gedisconnect van xbox live. Kan sindsdien niet meer inloggen. Dit was ongeveer een uur geleden.PWM schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:22:
Niet helemaal waar. Ik was ingesigned in een game en werd tijdens het spelen uit live gegooid.PWM schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:22:
Sterker nog, zowel Major Nelson als Xbox support geven op Twitter aan dat er problemen zijn met Live, en hebben het beiden helemaal niet over inlogproblemen.Danfoss schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:24:
[...]
Niet helemaal waar. Ik was ingesigned in een game en werd tijdens het spelen uit live gegooid.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
De NL service desk lijkt me wel de laatste plaats om daar een antwoord te krijgenCaneezy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:23:
Xbox Live ligt eruit. Ik heb gebeld en dit inverband met een storing en onderhoud.
[ Voor 5% gewijzigd door SmoothTweaker op 03-10-2011 19:37 ]
hmm.. ik kan nog steeds niet op xbox live inloggen..Danfoss schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:32:
Ik zit er weer in. Nu weer verder met forza4 demo
Verwijderd
Kan er hier inmiddels ook weer in!Danfoss schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:32:
Ik zit er weer in. Nu weer verder met forza4 demo
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 19:50 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Een zelfde soort iets hier, kan wel op live inloggen maar mijn Fifa12 Online Pass werkt niet meer.L1nt schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:48:
Ik kan wel in live maar kan de demo van FM4 nog niet downloaden...mooi verrot
Timen, timen en nog eens timen. Je moet geduld hebben en je tackle goed inzetten en je bedenken of je jezelf buitenspel zet als je tackelt.SmoothTweaker schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:36:
Vandaag xbox gekocht met RROD die over 3 dagen aankomt gewoon voor erbij. Kan hij mooi naast ze grote broer staan
Eens even leuk mee klooien en kijken of ik hem weer tot leven kan wekken, houd je lekker bezig
Verder fifa12 is best moeilijk. Ik weet niet of het aan mij ligt maar het afpakken van de bal valt mij even vies tegen en ook het balbezit daardoor is @professional <45%
Terwijl ik fifa11 gewoon op wereldklasse kon spelen
10 second ninja DONE
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:14:
Vreemde reactie van MS. Heb echt alleen maar prettige ervaringen met ze. Toen mijn controller na een paar dagen defect was, kreeg ik een envelop opgestuurd waarmee ik het gratis op mocht sturen. Twee dagen na verzending had ik een nieuwe controller op de deurmat. Was een jaar geleden oid ook via MS Support Nederland.
Bedank de mensen inderdaad maar die er flink misbruik van gemaakt hebben, waarvan een flink aantal ook hier zitCaptain Obvious schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:43:
Maarja zullen wel weer veel mensen misbruik van hebben gemaakt in het verleden.
Verwijderd
Gisteren totaal geen last van gehad, is jou NAT type op open??Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:16:
Ik had gisteren net als meer mensen problemen met LIVE, werd steeds midden in het spel afgemeld. Die ellende lijkt nu over, maar ik kan nog steeds geen partys joinen, of gejoind worden. Meer mensen hier last van?
Verwijderd
Hm, goed punt. Dat was het wel, maar een week of wat geleden is onze router gereset. Dat ga ik even nakijken.Gisteren totaal geen last van gehad, is jou NAT type op open??
Verwijderd
Verwijderd
http://digiex.net/downloa...0/xbox-360-content/demos/Sagat schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:58:
het is toch mogelijk om via de pc demo's te downloaden naar bvb een usb stick en ze dan te installeren op de 360? Of draait mijn fantasie weer is in overdrive?
forza 4 demo en geen inet thuis....kat in het nauw enzo
Volgens mij zijn ze echt het spoor bijster bij Microsoft, nogmaals gebeld naar de klantenservice in de hoop dat ik op een normale manier mijn controller omgeruild kan krijgen heb zeker 30 min. met een Nederlandse medewerker aan de telefoon gehangen. De hele tijd zeggen dat ik toch echt op eigen kosten mijn controller helemaal naar Tsjechië dien te versturen. Na mijn ongenoegen meer dan vaak te hebben duidelijk gemaakt en ik geen steek verder kom met deze man omdat hij ''alleen maar de richtlijnen volgt'' heb ik gevraagd voor een leidinggevende.PWM schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:17:
[...]
Bedank de mensen inderdaad maar die er flink misbruik van gemaakt hebben, waarvan een flink aantal ook hier zitEven een gratis controllertje scoren was het devies. De parasieten van de samenleving.
Hoe dan ook, de winkel behoort het gewoon op te lossen, punt. En ook zou ik MS gewoon nog een keer bellen en vragen of ze het wel goed begrepen hebben.
Als je de garantie via BP Games.nl hebt gekocht dan moet je via hun de garantie regelen. Microsoft geeft Zelf alleen garantie op de console + controler deze dien je wel eerst te registreren op xbox.com. dan krijg je van miscrosft netjes een mail met een code voot UPS en deze komt hem dan gewoon GRATIS afhalenCaptain Obvious schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:54:
[...]
Volgens mij zijn ze echt het spoor bijster bij Microsoft, nogmaals gebeld naar de klantenservice in de hoop dat ik op een normale manier mijn controller omgeruild kan krijgen heb zeker 30 min. met een Nederlandse medewerker aan de telefoon gehangen. De hele tijd zeggen dat ik toch echt op eigen kosten mijn controller helemaal naar Tsjechië dien te versturen. Na mijn ongenoegen meer dan vaak te hebben duidelijk gemaakt en ik geen steek verder kom met deze man omdat hij ''alleen maar de richtlijnen volgt'' heb ik gevraagd voor een leidinggevende.
Na mij eerst van de telefoon af te proberen te werken werd ik dan toch uiteindelijk doorverbonden met een ''Amerikaanse'' supervisor, er was schijnbaar Nederlandstalige leidinggevende aanwezig:s Hierna heb ik nog eens een half uur met deze man aan de telefoon gehangen maar het enige wat ik de hele tijd krijg te horen is dat ze het begrijpen maar er niets aan kunnen doen. Het werd al etenstijd en ik werd er moe van want ook met deze man kwam ik niets verder, heb in ieder geval nog duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet vind kunnen en de man gaf later ook toe dat hij al meer mensen aan de telefoon heeft gehad over deze zaak.
Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is bij Microsoft, ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een garantie optie bij Xbox en ze doen nu al zo lastig ik vind het echt niet kunnen. Ben nu even aan het bedenken wat ik nog meer kan ondernemen want de BPGames.nl heeft niet eens het fatsoen terug te mailen.
Cloud ☁️
UPNP aanzetten in je experiabox en de xbl poorten openzetten.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:50:
Universal Plug and Play was uitgeschakeld. Hoop dat inschakelen heeft geholpen. NAT settings kan ik niet vinden. Heb ook zo'n enorm fijne KPN router waar overal problemen topics over rondzwerven.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik heb ook een experiabox (witte arcadyan)), maar sommige poorten die ik voor xbox live open moet zetten worden al gerbuikt door de experia box zelf. Ik krijg het niet voor elkaar.CrankyGamerOG schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:28:
[...]
UPNP aanzetten in je experiabox en de xbl poorten openzetten.
Ik heb toch echt nergens last van hoor, mijn nat is gewoon open.
Nee hoor, ik heb dezelfde als jij en nergens last van, zit je op wifi met je xbox? of op lan?Greekmaster schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:16:
[...]
Ik heb ook een experiabox (witte arcadyan)), maar sommige poorten die ik voor xbox live open moet zetten worden al gerbuikt door de experia box zelf. Ik krijg het niet voor elkaar.
[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-10-2011 11:01 ]
Via lan. Uit mijn hoofd gezegd kon ik poort 80 en 53 niet openzetten omdat die al door de modem gebruikt werden. Ik zal vanavond nog eens een keer kijken.CrankyGamerOG schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:58:
[...]
Nee hoor, ik heb dezelfde als jij en nergens last van, zit je op wifi met je xbox? of op lan?
Hieronder mijn port forwarding settings.....
[afbeelding]
Waarom had je in hemelsnaam 8000 souls gespaarduchiha tijntje schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:13:
Meer mensen die Dark Souls hebben gekocht?
[..]
Ik had dus circa 8.000 exp. (wat in mijn ogen vrij veel is in het begin van het spel) Maar werd ineens zo hard gekilled (het is een open wereld, dus je kunt gewoon op plekken terecht komen waar er vijanden zijn die echt veel en veel te sterk voor je zijn...).. Dus heb daarna een half uur gedaan om zo voorzichtig mogelijk naar de plek waar ik doodging te komen... Uiteindelijk was het gelukt en kon ik mijn exp oppakken, en heeeeeeel hard wegrennen..
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nou, had het niet zozeer gespaard, als wel ik killde redelijk wat mensen en boekte vrij veel voortgang, echter kon ik niet zo 123 een nieuwe bonfire vinden. En om te backtracken, te levelen, en daarna weer alle vijandjes killen zonder een nieuwe bonfire vond ik jammer.. Uiteindelijk toch maar gedaanBokkie schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:20:
[...]
Waarom had je in hemelsnaam 8000 souls gespaardwel level ben je nu?
Zodra je genoeg souls hebt om een upgrade te kopen/levellen gewoon uitgeven die hap. Zodra je een bonfire gebruikt hebt spawnen toch alle gewone vijanden weer.
Geen enkele reden om je souls zo te sparen, tenzij er een item was waar je echt voor aan het sparen was uiteraard
UpnP is juist bedoeld om geen poorten open te hoeven zetten..dus de rest ongemoeid laten, alleen UpnP aan.CrankyGamerOG schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:28:
[...]
UPNP aanzetten in je experiabox en de xbl poorten openzetten.
Ik heb toch echt nergens last van hoor, mijn nat is gewoon open.
Heb precies hetzelfde gehad met mijn controller die net iets ouder als een jaar is.Captain Obvious schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:54:
[...]
Volgens mij zijn ze echt het spoor bijster bij Microsoft, nogmaals gebeld naar de klantenservice in de hoop dat ik op een normale manier mijn controller omgeruild kan krijgen heb zeker 30 min. met een Nederlandse medewerker aan de telefoon gehangen. De hele tijd zeggen dat ik toch echt op eigen kosten mijn controller helemaal naar Tsjechië dien te versturen. Na mijn ongenoegen meer dan vaak te hebben duidelijk gemaakt en ik geen steek verder kom met deze man omdat hij ''alleen maar de richtlijnen volgt'' heb ik gevraagd voor een leidinggevende.
Na mij eerst van de telefoon af te proberen te werken werd ik dan toch uiteindelijk doorverbonden met een ''Amerikaanse'' supervisor, er was schijnbaar Nederlandstalige leidinggevende aanwezig:s Hierna heb ik nog eens een half uur met deze man aan de telefoon gehangen maar het enige wat ik de hele tijd krijg te horen is dat ze het begrijpen maar er niets aan kunnen doen. Het werd al etenstijd en ik werd er moe van want ook met deze man kwam ik niets verder, heb in ieder geval nog duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet vind kunnen en de man gaf later ook toe dat hij al meer mensen aan de telefoon heeft gehad over deze zaak.
Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is bij Microsoft, ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een garantie optie bij Xbox en ze doen nu al zo lastig ik vind het echt niet kunnen. Ben nu even aan het bedenken wat ik nog meer kan ondernemen want de BPGames.nl heeft niet eens het fatsoen terug te mailen.
Dat beleid is te danken aan de mensen die misbruik maakten van de makkelijke regeling die Microsoft eerst had qua controllers. Daarom zijn ze een stuk moeilijker er mee gaan doen.MrN schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:38:
[...]
Heb precies hetzelfde gehad met mijn controller die net iets ouder als een jaar is.
Kutservice bij microsoft wat dit betreft en dat meen ik ook echt, voor mij echt een reden om de volgende generatie ook eens naar de playstation te gaan kijken.
Eerst de oude xbox al een aantal keer kapot door de RROD welke gelukkig wel onder de garantie viel.
En nu dit gezeik weer.
Verwijderd
En als dat niet werkt, wat in veel gevallen zo is op een enigzins brakke router.Exorcist schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:06:
[...]
UpnP is juist bedoeld om geen poorten open te hoeven zetten..dus de rest ongemoeid laten, alleen UpnP aan.
Ja dat zou je denken ja, maar helaas werkt dat niet(of igg bij mij niet) bij de arcadyan.(of hoe dat ding ook heet).Exorcist schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:06:
[...]
UpnP is juist bedoeld om geen poorten open te hoeven zetten..dus de rest ongemoeid laten, alleen UpnP aan.
PSN ID Binloading_nl
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2011 14:09 ]
Die kans hou je altijd. Er zijn generators die gewoon codes uitproberen en dan kan het gebeuren dat ze 1 goed raden en is een oprechte klant de zak.GuidoW schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:09:
Yeah, in de e-mail die ze sturen, waarbij ook de link is gegeven met de Live code, staat ook bij: " Wellicht kunt U uw xbox live coupon niet activeren, gelieve contact met ons opnemen. Zodat wij het voor U kunnen oplossen."
Dat komt op mij over als of dit vaker gebeurd.
[ Voor 81% gewijzigd door afca020 op 21-09-2012 09:40 ]
Als je het je al afvraagt, waarom dan überhaupt doen?afca020 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:23:
Zou het verboden zijn om je gamertag in 'Superjood' te veranderen?
Ik zou zeggen, probeer het, het kost maar 800 MSP en als er 1 vooroordeel over joden is, is dat ze dat geld wel kunnen missenExorcist schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:36:
[...]
Als je het je al afvraagt, waarom dan überhaupt doen?
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2011 22:28 ]
precies, zou onwijs graag netflix hier hebben maargoed, schijnt nogal gedoe met rechten te zijn enz. vandaar dat de Zune moviespul zo karig is... (wel topkwaliteit!)uchiha tijntje schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:17:
[...]
Ik zou zeggen, probeer het, het kost maar 800 MSP en als er 1 vooroordeel over joden is, is dat ze dat geld wel kunnen missen
Ben wel benieuwd naar het nieuwe Dasboard. Helaas blijft NL nog steeds heeeeel ver achter qua functionaliteit tov van de US.
So many games so little time...
Verwijderd
Mooi is dat he. Ze hebben hier talloze mensen die graag geld hun kant op gooien om betaald en legaal films te kijken via de Xbox. Wat gaat de filmindustrie doen? Zorgen, door moeilijk te doen over rechten, dat onbetaald, illegaal downloaden nog steeds de makkelijkste manier is om een film op de Xbox te kijken. Verdienen ze niets aan en zorgt er voor dat mensen wennen aan andere oplossingen.DigiGizmo schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:54:
[...]
precies, zou onwijs graag netflix hier hebben maargoed, schijnt nogal gedoe met rechten te zijn enz. vandaar dat de Zune moviespul zo karig is... (wel topkwaliteit!)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 09:45 ]
zo gaat het altijd. de industrie is meestal te laat voor de nieuwste ontwikkelingen. In de tijd van Napster en later Kazaa enzo, heeft het jaaaren geduurd voor er een waardig alternatief was voor mp3's downloaden. Dan raken mensen vanzelf gewend aan het downloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:45:
[...]
Mooi is dat he. Ze hebben hier talloze mensen die graag geld hun kant op gooien om betaald en legaal films te kijken via de Xbox. Wat gaat de filmindustrie doen? Zorgen, door moeilijk te doen over rechten, dat onbetaald, illegaal downloaden nog steeds de makkelijkste manier is om een film op de Xbox te kijken. Verdienen ze niets aan en zorgt er voor dat mensen wennen aan andere oplossingen.
[ Voor 24% gewijzigd door BM op 11-10-2011 09:58 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Welke? Heb je nu het nieuwe 'Metro-dashboard'?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:
Ik heb net de system update gehad op mijn beide xbox 360ś.
The ramblings of an idiot
Nee helaas, de update is wel best groot zo te merken, maar ik zie iig geen metro dashboard, als in het dashboard is onveranderd.McBoom schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:22:
[...]
Welke? Heb je nu het nieuwe 'Metro-dashboard'?
[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-10-2011 12:33 ]
Nee ik bedoel ook niet per definitie het downloadplatform Steam, maar wel de functionaliteit van Steamworks, die er bij de PS3 voor zorgt dat PS3 spelers portal2 kunnen spelen met PC spelers.BM schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:57:
Voordeel voor die partijen is, is dat ze in amerika met 1 overeenkomst, ettelijke 100'en miljoenen potentiele klanten bereiken, terwijl ze voor datzelfde aantal in europa in tig-landen de juridische molen door moeten.
Dus hoewel zeer jammer, wel begrijpelijk dat het hier lastiger gaat.
@Boven: Steam snap ik wel, dat zou een directe concurrent voor hun eigen verkoopplatform zijn. Sowieso zie ik daar verder de meerwaarde ook niet zo van in om dat op een console te hebben.
OK, jammer, dan wordt het toch wachten tot 15 november (volgens de geruchtenCrankyGamerOG schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:32:
[...]
Nee helaas, de update is wel best groot zo te merken, maar ik zie iig geen metro dashboard, als in het dashboard is onveranderd.
Geen nieuwe features vooralsnog iig...
http://majornelson.com/20...-tuesday-no-new-features/
The ramblings of an idiot
Gegarandeerd dat in de huidige update al de changes verwerkt zitten hoor voor de nieuwe interface....Rockvee2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:34:
Een update voor de grote update, maar ik zie wel heel veel berichten dat Call of duty World at War haast geen hackers meer heeft..
Verwijderd
Verwijderd
Damn dan voel je je wel gen***t.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:01:
Ik download net de nieuwe update. Mijn 360 herstart en dan wordt ik mooi begroet met 3 rode ringen.
Dat wordt dus geen Gears of War 3 meer voor mij.....
Bedankt Microsoft!
Ik had dat ook met de vorige update. Toen ik mijn Xbox later opstarte zonder Hard Disk kreeg in geen foutmelding meer. Hard Disc daarna er weer terug op gezet en alles werkte.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:01:
Ik download net de nieuwe update. Mijn 360 herstart en dan wordt ik mooi begroet met 3 rode ringen.
Dat wordt dus geen Gears of War 3 meer voor mij.....
Bedankt Microsoft!
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 11-10-2011 18:23 ]
Verwijderd
Ik was onwijs blij toen ik dit las. Maar helaas toen ik dit net probeerde hield ik alsnog 3 rode ringen. Ik vindt dit echt niet normaal. Hij heeft altijd normaal gefunctioneerd en ik heb nog nooit een RROD gehad en nu opeens een update omdat ik GOW3 wilde gaan spelen en klaar. Gelijk einde verhaal voor mijn 360 zo te zien.Ike. schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:18:
[...]
Ik had dat ook met de vorige update. Toen ik mijn Xbox later opstarte zonder Hard Disk kreeg in geen foutmelding meer. Hard Disc daarna er weer terug op gezet en alles werkte.
Ik heb een oud model met 120GB
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq