• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dit is laag, erg laag. Ter info, ding kost nu 40 Euro meer dan gisteren en had hem gisteren besteld voor 160 Euro.

Geachte heer/mevrouw ,

U heeft onlangs een bestelling met het artikel ‘Xbox 360 4GB & Fifa 12’ bij ons geplaatst met bestelnummer ***. De leverancier heeft ons laten weten dat de releasedatum van dit artikel is uitgesteld en dat het daarom niet geleverd kan worden. Om deze reden zijn wij helaas genoodzaakt om het betreffende artikel uit uw bestelling te annuleren. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Indien u al heeft betaald, dan ontvangt u het bedrag binnen een week terug op uw rekening. Als u nog niet heeft betaald, dan vervalt uw betalingsverplichting. U kunt ervoor kiezen om het artikel opnieuw te bestellen op onze site. De nieuwe verwachte releasedatum is 29 september 2011.

Hartelijk dank voor uw medewerking en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ben benieuwd wanneer ik mijn mailtje zal ontvangen dan :')

Dan maar snel bij de Wehkamp bestellen inclusief die 250GB HDD *O*

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

Ik heb ook zojuist het bovenstaande mailtje ontvangen van Bol. Bah :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:57
Wellicht moet ik wat beter zoeken, maar als jullie gamen met een headset, wat voor headset en hoe wordt deze aangesloten?

Ik game al een poosje met een soundbar, maar zou het graag weer eens met een headset proberen, vooral om het geluid wat dichterbij te laten komen, meer details en in de juiste spellen dus ook spanning.

• leonvw
Nitai schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:57:
Nou, even contact gehad met de klantenservice.. En ik ben blijkbaar 1 van de gelukkige die hem wel zal ontvangen omdat hij al verstuurd is.

Alleen zowel Bol.com als PostNL weet niet waar het pakket is 8)7 _O-

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
LeeJon schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:56:
Heb een 250GB HDD gereserveerd bij de Dynabyte hier, dus die ga ik vanmiddag ophalen voor die €49 :)
Ok.....eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren, want mijn 125gb schijf is eigenlijk meer dan zat voor mijn sporadische gaming, maarreuh.......dat zijn wel de betere prijzen!

Is dit alleen voor de nieuwe slims, of ook voor de 'ouwe' 360's? (ik dacht dat die hd's niet 1 op 1 compatibel waren?)

10 second ninja DONE

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nitai schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:57:
Heb klantenservice gemaild dat ik het er niet zo mee eens ben, in nette bewoording. Mijn order annuleren omdat de levertijd zogenaamd niet meer klopt, maar ik kan het wel direct opnieuw bestellen via de website..voor 35 Euro meer.

Heb nu al een 250GB schijf besteld bij DIxons.

Bij Wehkamp ook Fifa/GoW bij een 4GB gratis, maar die moet je meebestellen bij de order van je 360..en vervolgens zie ik de prijs er niet af gaan?

• leonvw
Exorcist schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:18:
[...]

Heb klantenservice gemaild dat ik het er niet zo mee eens ben, in nette bewoording. Mijn order annuleren omdat de levertijd zogenaamd niet meer klopt, maar ik kan het wel direct opnieuw bestellen via de website..voor 35 Euro meer.

Bij Wehkamp ook Fifa/GoW bij een 4GB gratis, maar die moet je meebestellen bij de order van je 360..en vervolgens zie ik de prijs er niet af gaan?
Heb zojuist alsnog die 250GB versie bij de Wehkamp besteld inclusief FIFA 12.. Mocht die 4GB alsnog binnen komen, verkoop ik die wel weer voor die €165 :)

• leonvw
Sagat schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:09:
[...]

Ok.....eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren, want mijn 125gb schijf is eigenlijk meer dan zat voor mijn sporadische gaming, maarreuh.......dat zijn wel de betere prijzen!

Is dit alleen voor de nieuwe slims, of ook voor de 'ouwe' 360's? (ik dacht dat die hd's niet 1 op 1 compatibel waren?)
Nee is alleen geschikt voor de Slim :)

Gelukkig niet opgehaald, want zo te zien heb ik dalijk een 250GB en een 4GB versie in huis :')

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Xbox Live heeft momenteel wat problemen... :S

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
LeeJon schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:26:
[...]

Heb zojuist alsnog die 250GB versie bij de Wehkamp besteld inclusief FIFA 12.. Mocht die 4GB alsnog binnen komen, verkoop ik die wel weer voor die €165 :)
En wat zijn de totale kosten bij Wehkamp, inclusief verzenden?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• leonvw
Mars18 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:49:
[...]

En wat zijn de totale kosten bij Wehkamp, inclusief verzenden?
€230 inclusief 's avonds laten thuisbezorgen (+€2)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Exorcist schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:18:
[...]

Bij de MM krijg je GoW/Fifa ook gratis bij een 4GB slim

Vaak bu'j te bang!

• Mars18
-tom-562 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:22:
[...]

Bij de MM krijg je GoW/Fifa ook gratis bij een 4GB slim
Hmm, wat kost een 4gb bij Media Markt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• leonvw
God zeg.. Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om een Xbox te kopen.. Ook bij de Wehkamp zal hij voorlopig niet binnen komen |:(

Maar weer geannuleerd.. Want bij de Gamemania hebben ze dezelfde actie voor uiteindelijk minder geld.. €227 voor een Xbox 360 Slim 250GB + GOW3 of FIFA12 en ruim op voorraad :)
Kanttekening: Als je FIFA erbij wil, kan je het pas kopen vanaf de 29e.. Dus heb GOW3 maar genomen, in de hoop dat die 4GB alsnog binnen komt :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
LeeJon schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:27:
[...]
Nee is alleen geschikt voor de Slim :)
Bleh.......
Ik las wel dat je een 'oude' harde schijf kan openslopen en dan de inhoud in de slim kan doen. Dan zou het andersom ook misschien kunnen, maar geen idee hoe makkelijk een oude hd weer te assembleren is.

Ik ga het iig niet proberen, denk mijn x360 het nog wel uithoudt tot de 720 :P en zoals gezegd met 120gb kan ik nog wel even voorruit.

10 second ninja DONE

• Mars18
LeeJon schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:10:
God zeg.. Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om een Xbox te kopen.. Ook bij de Wehkamp zal hij voorlopig niet binnen komen |:(

Maar weer geannuleerd.. Want bij de Gamemania hebben ze dezelfde actie voor uiteindelijk minder geld.. €227 voor een Xbox 360 Slim 250GB + GOW3 of FIFA12 en ruim op voorraad :)
Kanttekening: Als je FIFA erbij wil, kan je het pas kopen vanaf de 29e.. Dus heb GOW3 maar genomen, in de hoop dat die 4GB alsnog binnen komt :+
Ga ik in de gaten houden :)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Vaak bu'j te bang!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:44:
[...]

Bleh.......
Ik las wel dat je een 'oude' harde schijf kan openslopen en dan de inhoud in de slim kan doen. Dan zou het andersom ook misschien kunnen, maar geen idee hoe makkelijk een oude hd weer te assembleren is.

Ik ga het iig niet proberen, denk mijn x360 het nog wel uithoudt tot de 720 :P en zoals gezegd met 120gb kan ik nog wel even voorruit.
Ikzelf heb ten tijde van de Kinect release een nieuwere 360 gekocht.
In eerste instantie onze schijf uit de behuizing gehaald en zo in de nieuwe 360 gestoken. Je moet wel torx schroevendraaiers hebben.
Bij DealExtreme heb ik toen een behuizing gekocht welke in elkaar klikt waar je de schijf in kunt doen.
Mijn vrouw kocht een 250GB oude 360 schijf (nieuw uiteraard, maar scheelde de heflt) en deze hebben we er toen in gezet. Daar zat ook de transfer kabel bij.

Was niet heel moeilijk om te doen overigens. Garantie is uiteraard wel weg, maar goed, dat boeit ons niet zo.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat ik me afvraag: zit er bij die bundels met Fifa 12, als het inderdaad een promo is, wel een voucher bij met de online pass? Anders kost je dat ook nog 's 10 Euro extra.

En ik las dat Burnout Crash gisteren uit is gekomen? Lijkt me vrij vermakelijk :)

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Ik zit er sterk over te denken om een Xbox 360 aan te schaffen..

Wat betreft Xbox live, heb je dan een goede internet verbinding nodig?

ik zit op een kazerne waar het internet niet super is.. werkt het dan nog wel redelijk

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
LeeJon schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:10:

ik heb op gamemania gezocht... waar staat die actie?

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
manii schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:52:
[...]

Dat wil ik ook wel weten :) Vooral door GOW3 en is dit niet de bundle die Microsoft had aangekondigd? Een X360 in GOW thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Exorcist schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:14:
Wat ik me afvraag: zit er bij die bundels met Fifa 12, als het inderdaad een promo is, wel een voucher bij met de online pass? Anders kost je dat ook nog 's 10 Euro extra.

En ik las dat Burnout Crash gisteren uit is gekomen? Lijkt me vrij vermakelijk :)
Het is geen promo uitvoering die je erbij krijgt.. Hij wordt niet als officiële bundel aangeboden, dus gewoon een reguliere versie :)
Kreeg ik bij Bol.com als reactie op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
manii schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:52:
[...]

In de nieuwste folder op pagina 8 :)

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=121
EN-IS schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:07:
[...]

Dat wil ik ook wel weten :) Vooral door GOW3 en is dit niet de bundle die Microsoft had aangekondigd? Een X360 in GOW thema?
Nope, is een onofficiële bundel die ze gewoon zelf aanmaken :)

Je krijgt er bij Gamemania trouwens ook een 3 maanden Gold account bij!

[ Voor 42% gewijzigd door leonvw op 23-09-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Het is trouwens al de nieuwe matte versie van de 250GB Xbox, dus vers van de pers :)

*edit*
Oeps, had mijn laatste berichtje even moeten editten hiervoor. Sorry

[ Voor 32% gewijzigd door leonvw op 23-09-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb een 120Gb Elite 360. Deze wil ik via HDMI aansluiten op mijn beamer. Het geluid moet echter op de receiver welke geen hdmi heeft. Dus is het mogelijk om naast de HDMI het geluid ook nog anders uit de xbox te krijgen?

Ik heb bijv. wel een VGA kabel met 2 tulps voor het geluid liggen, als ik deze er tegelijk met de HDMI stekker in heb zitten, komt het geluid dan uit de tulpjes en gaat het beeld via de hdmi kabel?

Afbeeldingslocatie: http://www.llamma.com/xbox360/news/images/xbox-360-elite/360elite%20062.jpg
Deze moet ik dus ook in bezit hebben als het goed is, zal het even nakijken.

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 23-09-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40

McBoom

Broem

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Maar die unit van het plaatje zou ik ook moeten hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Volgens mij was die alleen los te koop en zat ie niet bij je 360 gebundeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
http://www.google.nl/sear...&q=xbox+360+elite+package

daar staat hij wel op elk plaatje. Hij komt me ook wel bekend voor; zal vanavond eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Hmmm, hangt er ook vanaf welke versie je van de Elite hebt. Ik heb een latere Elite (in de witte doos) en daar zit ie niet bij. Ook geen HDMI-kabel, alleen die met die tulpstekkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Raar eigenlijk.. Je koopt een HD spelcomputer, in een wereld waar haast enkel nog maar HD televisies bestaan.. En wat krijg je erbij? Een tulip/scart aansluiting :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Eens hoor. In een tijd dat tv's met een HDMI-aansluiting gemeengoed begonnen te worden trekken ze de HDMI-kabel uit de doos 8)7 Ze hadden beter die tulpkabel weg kunnen laten. Scheelt ook gewicht (en dus transportkosten) en ruimte in de doos. Ze hoopten vast dat we dan vast een overpriced HDMI-kabel gingen kopen..... FU! Action FTW!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik had wel een HDMI kabel er bij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Jij had zeker een zwarte doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scene it kost op dit moment 15 euro incl controllers bij Toys XL.

heb zelf zojuist 14 maanden gold gehaald voor 40euro op t internet.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
GAIAjohan schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:13:
Scene it kost op dit moment 15 euro incl controllers bij Toys XL.

heb zelf zojuist 14 maanden gold gehaald voor 40euro op t internet.
Deze ? http://www.insidegamer.nl...ficesmash/recensies/23084

Krijg een matige review :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Scene It is net als dat Lips een enorm aftreksel (en een slechte ook) is van Singstar, een aftreksel van Buzz!. Waar Buzz! nog Nederlands is, vermaak kent en niveau, is Scene It over-Amerikaans en erg belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Haha dat weet ik echt niet meer. Zal vanavond eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

418O2 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:01:
[...]
Haha dat weet ik echt niet meer. Zal vanavond eens kijken
Als dat niet zo is kan je ook de meegeleverde componentkabel open slopen. Dan kan je de HDMI-kabel naast de component gebruiken. In de component-kabel zit namelijk ook een S/PDIF Out.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FeaR schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:22:
[...]

Als dat niet zo is kan je ook de meegeleverde componentkabel open slopen. Dan kan je de HDMI-kabel naast de component gebruiken. In de component-kabel zit namelijk ook een S/PDIF Out.
En reboot je Xbox bij het wisselen van kanaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Exorcist schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:23:
[...]

Niet als je een verbinding maakt tussen twee contactjes.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

[...]
Dat doet mijn Elite sowieso terwijl die alleen met HDMI aangesloten is naar een receiver. Alleen in het hoofdmenu trouwens, ingame gebeurt dat niet...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FeaR schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:29:
[...]

Dat doet mijn Elite sowieso terwijl die alleen met HDMI aangesloten is naar een receiver. Alleen in het hoofdmenu trouwens, ingame gebeurt dat niet...
Lijkt me niet gezond? Mijn Pro is HDMI op mijn versterker aangesloten en doet dat echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
hoezo wisselen van kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 08-10 15:31
LeeJon schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:20:
[...]

[...]

Dan heb ik mazzel, ik kreeg de 250 gig versie voor 185 euro mee!

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
[...]
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:28:
[...]
Niet als je een verbinding maakt tussen twee contactjes.
Klopt ik heb hetzelfde gehad. Wisselen van kanaal in de zin van je tv van HDMI naar tv schakelen of andere HDMI poort.Niet alle break-out boxen/adapters schijnen dat te doen??
Lees mijn oude post maar eens door daar staat ook de oplossing met die contactjes waarmee ik het heb verholpen. Maranello in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67" Was iig goedkoper dan een Microsoft HDMI pakket, maar je moet er wel iets voor doen.

De 360 geeft in ieder geval zowel over HDMI als over die adapters tegelijk geluid af.

[ Voor 8% gewijzigd door Maranello op 23-09-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
dan mol ik de componentkabel wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Voor degene die de Xbox360 4GB + FIFA 12 besteld hebben bij Bol.com voor €165 en doodleuk te horen kregen dat hij niet leverbaar was en je hem opnieuw moet bestellen voor €199....

Ik heb in wat mailcontact met de klantenservice mijn onvrede uitgesproken over dit euvel en gezegd dat ze mij daar niet meer terug zien als dit hun manier van zaken doen is..

Resultaat: ter compensatie van het ongemak en het prijsverschil een cadeaubon van €35 :)

Heb meteen maar een spel besteld van die coupon.. Een Xbox had ik ondertussen al elders gekocht :+

[ Voor 8% gewijzigd door leonvw op 23-09-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LeeJon schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:59:
Voor degene die de Xbox360 4GB + FIFA 12 besteld hebben bij Bol.com voor €165 en doodleuk te horen kregen dat hij niet leverbaar was en je hem opnieuw moet bestellen voor €199....

Ik heb in wat mailcontact met de klantenservice mijn onvrede uitgesproken over dit euvel en gezegd dat ze mij daar niet meer terug zien als dit hun manier van zaken doen is..

Resultaat: ter compensatie van het ongemak en het prijsverschil een cadeaubon van €35 :)

Heb meteen maar een spel besteld van die coupon.. Een Xbox had ik ondertussen al elders gekocht :+
Ik heb nog niets gehoord van de klantenservice, wel (op een nette manier) mijn ongenoegen geuit..

Xbox wel weer daar besteld..wil hem toch hebben. Cadeaubon zou mooi zijn.

/edit

nogmaals gemaild, cadeaubon van 35 is binnen. Netjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 23-09-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is officieel, mijn Xbox360 is overleden :X
De DVD drive blijft elke keer hangen waardoor ik een open tray error krijg. Ding is ondertussen al 3 jaar oud, als het niet meer is, dus garantie zit er ook niet meer in.

Heb 'm al open gehad, maar zie niks bijzonders helaas. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 21:32
tsja als je dan toch een nieuw gaat halen zou ik even wachten op deze set.http://www.eplaza.com/xbox-360-250-gb-starter-pack

[ Voor 20% gewijzigd door defiantxtc op 25-09-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iemand die ook de 250GB drive heeft besteld bij Dixons? Ik heb hem maandag besteld en betaald (iDeal), maar status nog steeds "in behandeling". Wil hem wel graag voor vrijdag hebben, als mijn 4GB Xbox arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:10
Ik ben op zoek naar Xbox controller voor de pc (dus de officiële) maar klopt het dat de gewone van de xbox niet werken op de pc?

http://www.zavvi.com/game...red-gamepad/10021727.html
Deze werkt dus gewoon wel onder Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 14:42
Amdwarrior schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:19:
Ik ben op zoek naar Xbox controller voor de pc (dus de officiële) maar klopt het dat de gewone van de xbox niet werken op de pc?

http://www.zavvi.com/game...red-gamepad/10021727.html
Deze werkt dus gewoon wel onder Windows 7?
Alle originele 360 controllers werken ook op de pc. Alleen voor draadloze controllers moet je een dongle gebruiken.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:10
treative schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:25:
[...]

Alle originele 360 controllers werken ook op de pc. Alleen voor draadloze controllers moet je een dongle gebruiken.
mmm ook plug and play
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Die dongles kosten geen klap op ebay/dealextreme trouwens, en dan kan je gewoon de controllers die je al hebt gebruiken. Ideaal! Zoek op Xbox Wireless Gaming Receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kon het op google zo snel niet vinden, maar hoe problematisch is het als ik de xbox onder m'n ps3 zet, er zit wel een en ander aan ventilatieroosters op de bovenkant, maar de zijkanten zijn verder vrij, ook worden ze niet tegelijk gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Als je een oud model xbox hebt (dus niet de redesign), dan moet dat prima kunnen. Mijn oude model Xbox past precies in een ikea kastje dus heeft boven ook weinig ventilatieruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 10-10 14:34

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb een Microsoft Wireless 360 wheel, alleen ik heb er geen adapter bij (benodigd voor force feedback). Ik heb even wat gezocht op het internet, maar kan niet zo snel een winkel vinden die ze verkoopt. Ook de plaatselijke doe-het-zelf winkel heeft geen universele adapters die 24v 1a hebben. Zijn er hier mensen die weten hoe ik aan zo'n adapter zou kunnen komen ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MeltedForest schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:30:
Als je een oud model xbox hebt (dus niet de redesign), dan moet dat prima kunnen. Mijn oude model Xbox past precies in een ikea kastje dus heeft boven ook weinig ventilatieruimte.
Top, heb een Elite van een goed jaar oud ondertussen, ach, zoveel word ie ook niet gebruikt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:51:
dan mol ik de componentkabel wel :)
Hierop terugkomen; ik vind een "goedkope" receiver met 4x HDMI hier in de buurt (2e hands via MP), dus heb die maar opgehaald dus het probleem is verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
LeeJon schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:20:
[...]

[...]

Goede actie van Gamemania, mn huidige xbox is onlangs overleden, dus ik moet een nieuwe hebben.

Ik twijfel nu tussen de 4GB versie + een externe harde schijf (die ik ook voor niet gamedoeleinden kan gebruiken) of de 250GB versie.

Kan de Xbox s een USB powered 1TB HD aan ?

Het verschil is €46,- als ik daar wat bij doe kan ik dus een leuke 1 TB HD van kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:42

BM

Moderator Spielerij
Agadir schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 02:15:
[...]

Goede actie van Gamemania, mn huidige xbox is onlangs overleden, dus ik moet een nieuwe hebben.

Ik twijfel nu tussen de 4GB versie + een externe harde schijf (die ik ook voor niet gamedoeleinden kan gebruiken) of de 250GB versie.

Kan de Xbox s een USB powered 1TB HD aan ?

Het verschil is €46,- als ik daar wat bij doe kan ik dus een leuke 1 TB HD van kopen.
Dat kan ie wel aan, maar niet als opslagmedia voor games of saves. Dan max 16GB. Als bron om mediabestanden af te spelen moet dat wel gewoon kunnen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
BM schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:18:
[...]

Dat kan ie wel aan, maar niet als opslagmedia voor games of saves. Dan max 16GB. Als bron om mediabestanden af te spelen moet dat wel gewoon kunnen.
Pffff wat een teleurstelling, een spel opslaan op de hardeschijf kopieren is al snel 6+GB.

Met 15GB of 20GB had ik genoeg gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
250Gb kost 50 eu. zijn de kosten ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
418O2 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:59:
250Gb kost 50 eu. zijn de kosten ook niet.
Neej het is niet veel geld, het is dat hij niet voor meerdere doelen (lees school/werk) inzetbaar is.....nu zal ik nogmaals een 70 euro moeten investeren voor een externe hdd die ik niet kan gebruiken icm de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Sja. Is het 250Gb pack niet goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Iemand nog ervaring met xbox live headsetjes? Ik zoek iets met een bredere stekker die in de controller gaat.

De nieuwere versies van microsoft hebben kleinere stekkertjes die ik er om de haverklap uittrek en ik ben geen eens een "uitbundige" gamer

Werken die throat commucators nou goed?

[ Voor 10% gewijzigd door R3NSE op 27-09-2011 18:25 ]

Greetings from Earth

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 09:47
Jongens ik ben aan het twijfelen om Xbox 360 of een PS3 te kopen.

Misschien deze http://www.eplaza.com/xbox-360-250-gb-starter-pack

Alleen ben ik bang dat over minder dan een jaar dadelijk de opvolger uitkomt. Ik lees verschillende verhalen van 2012 tot 2015. Jullie enig idee?

En weten jullie misschien ;) andere deals die wellicht voordeliger zijn?

• donald_dick
  • Laatst online: 08-10 15:31
dakong schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:00:

Alleen ben ik bang dat over minder dan een jaar dadelijk de opvolger uitkomt. Ik lees verschillende verhalen van 2012 tot 2015. Jullie enig idee?

E-Plaza is een beetje de weg kwijt. het normale pakket is 250 euro, het pakket met 2 games een en extra controller is ook 250 euro!

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

het meest geloofwaardige gerucht vind ik nog steeds de eventuele aankondiging van een nieuwe Xdoos op de E3 van 2012, en dan duurt het ws nog een jaar voor het in de winkels ligt.
andere deals? ik zou eens op marktplaats kijken, genoeg xboxen die een paar maanden oud zijn en nog garantie hebben ook (eigen xbox250gb slim versie voor 150 euro kunnen kopen, was 4 maanden oud)

So many games so little time...

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 09:47
Waarom heb jij hem na 4 maanden verkocht dan ;)

Sorry mijn fout!

Ik ben alleen niet zo happig op tweedehands spullen.

[ Voor 46% gewijzigd door dakong op 29-09-2011 11:43 ]

• 418O2
  • Nu online
hij heeft hem gekocht als je goed leest.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Er is nog niks aangekondigd dus kun je haast veilig stellen dat het ruim 2 jaar duurt voor het hier te koop is.

Verder is het belangrijkste wat je vrienden hebben. Hebben die allemaal een PS3, ga daar voor. Hebben ze een xbox, ga daar voor. Want dan kun je tegen elkaar spelen en spellen lenen van elkaar.

Mochten je vrienden geen console hebben, ga naar een Mediamarkt en kijk hoe de controllers in je handen liggen.
Mensen die al jaren een playstation hebben zijn er aan gewend maar nieuwe mensen vinden vaak de PS3 controller te klein.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• McBoom

McBoom

Broem

DigiGizmo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:16:
[...]

het meest geloofwaardige gerucht vind ik nog steeds de eventuele aankondiging van een nieuwe Xdoos op de E3 van 2012, en dan duurt het ws nog een jaar voor het in de winkels ligt.
Ik denk ook dat de volgende op de volgende E3 aangekondigd wordt en het lijkt mij nog wel minstens anderhalf jaar vanaf nu duurt voordat hij in de winkels ligt. Daarbij zal ie bij de launch nog wel een prijs hebben die ik te hoog vind en ook nog wel wat kinderziektes hebben, dus ik zal wel wachten op de 2e lichting. En daarbij is mijn anderhalf jaar Elite uitgerust met WiFi en een 250GB schijf, dus ik kan voor mezelf de aanschaf van een Slim niet verantwoorden :P Maar als ie kapot gaat buiten de garantie of anders wat zou ik nu zonder te knipperen gewoon weer een 360 kopen :)

De 360 is voor mij wel de console geweest die mij bij het PC-gamen weg heeft getrokken. Granted, ik heb hiervoor alleen een Gamecube gehad, maar die was ik vaker aan het afstoffen dan dat ik er op aan het spelen was. Mijn vriendin speelt ook vaak op de 360 (Fable, Alan Wake, Forza). Dan is het ook al makkelijker om de opvolger aan te schaffen, alhoewel de prijs nog wel een twistpunt kan worden O-)

XBox, I love you! O+

Sorry, moest er even uit :P

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb een draadcontroller met stroeve analoge stick. Iemand die hier een kuur voor heeft?

En nee, inruilen is geen optie. Alleen zelf maken. En nee, ik wil hem echt maken, niet een nieuwe kopen.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
The Great HooD schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:56:
Ik heb een draadcontroller met stroeve analoge stick. Iemand die hier een kuur voor heeft?

En nee, inruilen is geen optie. Alleen zelf maken. En nee, ik wil hem echt maken, niet een nieuwe kopen.
Gewoon een keer schoonmaken? Ding is makkelijk in en uit elkaar te halen zonder risico dat hij het niet meer doet dus dat is het probleem niet. Electronica is ook los van de rest dus kan je gewoon met sopje doen.

YouTube: How To Disassemble an Xbox 360 Controller - By MyCustomXbox - YouTube hier een how to om hem uit elkaar te schroeven al heb je die eigenlijk niet nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Kluutmaran op 29-09-2011 19:09 ]

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik heb opeens 1600 punten erbij gekregen op mijn account? :S

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• The Great HooD
Kluutmaran schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:07:
[...]

Gewoon een keer schoonmaken? Ding is makkelijk in en uit elkaar te halen zonder risico dat hij het niet meer doet dus dat is het probleem niet. Electronica is ook los van de rest dus kan je gewoon met sopje doen.

YouTube: How To Disassemble an Xbox 360 Controller - By MyCustomXbox - YouTube hier een how to om hem uit elkaar te schroeven al heb je die eigenlijk niet nodig.
:)

I know..

Maar het is het pookje zelf. Deze zit wat 'ingewikkelder' in elkaar dan de rest van de controller, daarom is het ook een wat moeilijker klusje. Op internet is ook weinig te vinden m.b.t het uit elkaar halen van dit specifieke deel, alleen maar antwoorden als: "Koop een nieuwe", "Call Microsoft", etc etc.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Met een wattenschijfje eronder schoon proberen te maken met wat alcohol ofzo? Stroef duidt meestal gewoon op wat vuil ertussen, al weet ik niet of ze er een kogeltje bij gebruiken anders zou je kunnen kijken of je die kunt vervangen.

• The Great HooD
Kluutmaran schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:21:
Met een wattenschijfje eronder schoon proberen te maken met wat alcohol ofzo? Stroef duidt meestal gewoon op wat vuil ertussen, al weet ik niet of ze er een kogeltje bij gebruiken anders zou je kunnen kijken of je die kunt vervangen.
Ik heb inmiddels een YT filmpje gevonden. Ik ga contact cleaner halen om het er dan tussen te spuiten. Dan kan je met wat beweging de vuil eruit halen.
Ik laat weten wat het is geworden.

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:05

Graveheart

Say what?

CrankyGamerOG schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:21:
Toevallig de afgelopen week/weken een Live ban aan je broek gehad?
Heb je ook 3 maanden Live gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 13:47
Misschien niet helemaal terecht om het hier te vragen, maar heeft er iemand nog een microsoft data transfer kit liggen die tegen een zacht prijsje van eigenaar kan wisselen? :*)

Mijn eerste Xbox 360 (eerste generatie) is sinds enkele dagen namelijk overleden en heb vanaf vandaag een nieuwe 250G Slim staan..

Het begon allemaal met vastlopers in Gears of War 3 een dag of wat terug.. Eerst nog het idee dat het aan het nieuwe type dvd lag waar GoW3 op gedrukt staat, maar na een poosje liep het ding ook vast tijdens andere games of in het dashboard.. Tot eergisteren de, verwachtte, RRoD verscheen en het echt game over was..

Maar goed, nu heb ik dus nog een boel data staan op die oude 20G harde schijf die ik over wil zetten.. Verder ben ik stiekem wel blij met m'n nieuwe Slim, want wat is die stil, echt heer-lijk!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Laatst online: 16-07-2024
Neoz schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:51:
Ik heb een Microsoft Wireless 360 wheel, alleen ik heb er geen adapter bij (benodigd voor force feedback). Ik heb even wat gezocht op het internet, maar kan niet zo snel een winkel vinden die ze verkoopt. Ook de plaatselijke doe-het-zelf winkel heeft geen universele adapters die 24v 1a hebben. Zijn er hier mensen die weten hoe ik aan zo'n adapter zou kunnen komen ?
Hoeft niet persé 1A te zijn. Een adapter van 24v die meer dan 1A levert kan ook. Wel goed letten op + en - van de stekker en moet 24v zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

CrankyGamerOG schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:21:
Meteen uitgeven voordat het te laat is:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Graveheart schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:23:
[...]

Toevallig de afgelopen week/weken een Live ban aan je broek gehad?
Heb je ook 3 maanden Live gekregen?
Ja ik had wel een ban ja, maar die van mij was wel omgebouwd lol, dus ik vond hem terecht gebanned en had al een nieuwe xbox gekocht.

lol nice dit :D

ik heb idd 1600 punten + 3 maanden live gekregen, wel netjes van ms :)

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-09-2011 08:33 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Na een weekje de Slim in huis te hebben, kan ik met recht zeggen dat het een verademing is mbt de oude Pro zeg.. Wat is dat ding stil :)
Controller is ook erg fijn, al is de D-pad nog wat stroef. Maar dat zal ongetwijfeld wel soepeler worden na wat uurtjes spelen :P
blakez schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:14:
Misschien niet helemaal terecht om het hier te vragen, maar heeft er iemand nog een microsoft data transfer kit liggen die tegen een zacht prijsje van eigenaar kan wisselen? :*)

Mijn eerste Xbox 360 (eerste generatie) is sinds enkele dagen namelijk overleden en heb vanaf vandaag een nieuwe 250G Slim staan..

Maar goed, nu heb ik dus nog een boel data staan op die oude 20G harde schijf die ik over wil zetten.. Verder ben ik stiekem wel blij met m'n nieuwe Slim, want wat is die stil, echt heer-lijk!! _/-\o_
Heb je niemand in je omgeving met een "oude" Xbox? Dan kan je hem gewoon daarin klikken en het overzetten naar een USB-stick of externe HDD :)

[ Voor 59% gewijzigd door leonvw op 30-09-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:36
Ik heb nu een paar dagen de Slim in huis. De Xbox zelf is haast niet te horen maar de adapter wel, volgens mij zit daar een fan in ofzo. Er komt een erg irritant geluid uit, heeft iemand dit nog meer?

Bij mijn oude Xbox360 maakte de adapter helemaal geen geluid alleen de Xbox...

Ik heb ook op youtube gekeken en daar ben ik een aantal filmpjes tegengekomen met exact dezelfde problemen. Zal Microsoft maar even bellen en kijken of hier wat aan te doen valt

[ Voor 24% gewijzigd door Greekmaster op 30-09-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Greekmaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:12:
Ik heb nu een paar dagen de Slim in huis. De Xbox zelf is haast niet te horen maar de adapter wel, volgens mij zit daar een fan in ofzo. Er komt een erg irritant geluid uit, heeft iemand dit nog meer?

Daar heb ik geen last van volgens mij? Zal vanavond eens kijken/luisteren. Want hij ligt achter m'n tv-kast waar ik hem sowieso niet zal horen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

blakez schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:14:
Ik heb nog wel zo'n kitje liggen, pm me maar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Greekmaster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:12:

Ik heb ook op youtube gekeken en daar ben ik een aantal filmpjes tegengekomen met exact dezelfde problemen. Zal Microsoft maar even bellen en kijken of hier wat aan te doen valt
Er zit inderdaad een fan in de adapter (don't ask me why, zoiets kunnen ze prima passief maken, genoeg koeloppervlak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Net voor het eerst eindelijk een prepaid code gekocht om maar eens een jaar xboxlive te gaan proberen, onderhand al een half uur bezig met het proberen die te redeemen.
Maar ik krijg constant de melding: Er is een fout opgetreden tijdens de transactie. Probeer het later opnieuw.
Ik ben er al achter dat een onjuiste betaalinformatie hier eventueel een oorzaak van kan zijn maar ik heb helemaal geen creditcard gegevens ofzo ingegeven?
Hoe kunnen die dan fout zijn?
Is er iets anders wat ik over het hoofd zie of moet ik dit de komende paar uur maar gewoon volhouden in de hoop dat hij het ooit gaat doen?
Alle hulpmiddelen van microsoft zelf zeggen niets meer dan 'probeer het later opnieuw' :/

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:02

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Doe je het op je console of via de Xbox site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Eerst op console, toen dat niet lukte via browser gedaan en ook daar hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gebeurt weleens hoor. Gewoon terug naar het verkoopadres en dan krijg je doorgaans gelijk een nieuwe code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Nja punt is juist dat ik hem online gekocht heb om mezelf een trip naar de winkel te besparen :p
Code lijkt me ook niets mee aan de hand eigenlijk, als ik de Help mij op de site moet geloven zou een foutieve of niet geactiveerde code een andere melding moeten generen dus dan is deze gewoon 'goed'?

Ik vermoed dat het probleem komt door een lockdown die in gaat als je je adres gegevens gechanged hebt, eerste keer aanmaken ziet hij als change, en als een gevolg trigger je door het nieuw aanmaken een lockdown van een onbepaalde tijd waarin je geen prepaid cards kan adden.
Dus ik hoop dat het vanzelf weg gaat, doe er gewoon nog een half uurtje helemaal niets mee en probeer het dan nog maar eens. Gebrek aan informatie behalve 'probeer later nog maar eens' is minstens net zo frustrerend als het niet gewoon werken tho.

Edit:
En die redenatie lijkt te kloppen, 3uurtjes na mn eerste poging om mn code te claimen werkt dezelfde code nu wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Demoterror op 30-09-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Er is een video geleaked van het nieuwe dashboard, volgens de geruchten komt hij rond 15 november 2011. Het is een franse versie, maar het geeft wel een aardig beeld.

[YouTube: http://youtu.be/6SW4hU3z-QU]

Van mij hoeft het niet zo eerlijk gezegd...... Ik vind het idee van menu's aan de bovenkant en sub-menu's eronder wel goed, maar de uitwerking van vooral die sub-menu's niet echt je van het.

[ Voor 21% gewijzigd door KingKoning op 03-10-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KingKoning schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:42:
Er is een video geleaked van het nieuwe dashboard, volgens de geruchten komt hij rond 15 november 2011. Het is een franse versie, maar het geeft wel een aardig beeld.

[video]

Van mij hoeft het niet zo eerlijk gezegd...... Ik vind het idee van menu's aan de bovenkant en sub-menu's eronder wel goed, maar de uitwerking van vooral die sub-menu's niet echt je van het.
Ze drukken de interface van w8 wel overal door :) Benieuwd hoe het aanvoelt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 28 ... 64 Laatste