Zodra ik een spel in mijn XBOX 360 stop. Gaat hij hem laden en komt met een witscherm met een groot XBOX 360 logo erop. En blijft daar maar op staan.
Wat is dit? Help!!
Wat is dit? Help!!
Haal eens de hdd los, en probeer het dan nog een keer (zonder hdd).Rickky schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:04:
Zodra ik een spel in mijn XBOX 360 stop. Gaat hij hem laden en komt met een witscherm met een groot XBOX 360 logo erop. En blijft daar maar op staan.
Wat is dit? Help!!
Vanmiddag even gekeken, €154 voor de 4GB versie, en €222 voor de 250GB versie.MeltedForest schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:55:
[...]
Paar maanden terug had ik hem in Amsterdam Bijlmer gezien bij de E-Plaza , voor €185 (was wel raar, de 4GB versie stond er voor €188 euro) Ik kan maandag wel even spieken wat de huidige prijzen zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door n41r0j op 13-09-2011 14:55 ]
Beetje hetzelfde verhaal hier. Kan ook niks van de marketplace downloaden. Site ligt er ook uit.Jorian29 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:52:
Meer mensen met het probleem dat ze niet in kunnen loggen op Xbox live? Zit al 2 uur te klungelen, maar krijg het niet aan de praat.
Router gereset, Xdoos van de stroom gehaald, op een ander account inloggen, niks helpt.
EDIT: En nu ligt de site van Xbox er ook uit. "Server Error in '/' Application."
[ Voor 6% gewijzigd door freddyfritz op 13-09-2011 14:59 ]
Ja, dat willen er meer. Schijnt ook de oorzaak te zijn van het probleem.Jorian29 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:00:
Apart, ik kom zo af en toe wel op de site, navigeren gaat dan gewoon goed. Maar eenmaal terug op de homepage krijg ik 'fout, dit had niet mogen gebeuren'. Nog maar es kijken of ik me nu wel kan aanmelden, wilde net fifa 12 demo gaan downloaden.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
[ Voor 12% gewijzigd door Rockvee2 op 13-09-2011 15:41 ]
Heb ik ook, heel kut.Jorian29 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:52:
Meer mensen met het probleem dat ze niet in kunnen loggen op Xbox live? Zit al 2 uur te klungelen, maar krijg het niet aan de praat.
Router gereset, Xdoos van de stroom gehaald, op een ander account inloggen, niks helpt.
EDIT: En nu ligt de site van Xbox er ook uit. "Server Error in '/' Application."
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ja, ik vind de media functie van de PS3 aantrekkelijk. Tevens het feit dat online spelen gratis is. Qua controller heb ik geen voorkeur. Om exclusives geef ik ook niks. Vind clubs spelen altijd leuk, Fifa dus. Tevens F1.Sagat schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:41:
Voor keuze ps3 of x360 is het bijna niet mogelijk om advies te geven zonder een flame war te starten. Maar kijk naar (in random order)
- features (harde schijf kunnen vervangen, batterij ingebouwd in controller, menu, live vs psn etc etc)
- controller, mijn voorkeur is de 360 controller, maar er zijn zat mensen die ds3 fijner vinden
- en natuurlijk platform exclusives
Succes met beslissen.
Gaude et aude
[ Voor 14% gewijzigd door Exorcist op 13-09-2011 23:50 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
fifa is er ook voor 360 natuurlijk. Maar zoals iemand al zei, waar spelen de mensen waar je tegen wilt spelen (als je al online wilt spelen)? En gratis is fijn, maar 30-40 euro kunnen de meeste mensen wel missen, en afhankelijk van wat je speelt kan het absoluut een meerwaarde zijn.Mr Hackenbacker schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:07:
[...]
Ja, ik vind de media functie van de PS3 aantrekkelijk. Tevens het feit dat online spelen gratis is. Qua controller heb ik geen voorkeur. Om exclusives geef ik ook niks. Vind clubs spelen altijd leuk, Fifa dus. Tevens F1.
Wellicht dat ik Assassins Creed en Battlefield ga aanschaffen, maar die zijn op allebei de consoles verkrijgbaar.
Oftewel het is niet echt makkelijk wegstrepen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 14-09-2011 10:03 ]
10 second ninja DONE
Waarom gebruik je dat programma dan ook? Soms om illegale games erop te zetten?Notna schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:14:
Grmbl, een 60 Gb HDD gekregen, maar die heb ik denk ik om zeep geholpen met Xplorer360. Wordt niet eens meer herkent door de 360
, enkel als external USB device...
Uiteraard geen back ups
Nee compleet niet, (geloof het of nietRockvee2 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:27:
[...]
Waarom gebruik je dat programma dan ook? Soms om illegale games erop te zetten?
Microsoft logica:nioz schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:19:
Ik weet dat er een tijdje terug ook al wat posts waren over Gold renewal, maar ik moet toch mijn ei nog even kwijt
10 second ninja DONE
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik kan me 100% vinden in je Xbox360 \ PS3 mening! Ze hebben allebei hun plus en minpunten. Grootste minpunt van de PS3 blijf ik de controller vinden, die gewoon minder geschikt is voor racegames. De Xbox360 controller is gewoon gemaakt voor volwassen handen en met gas en rem op de triggers heb je gewoon perfecte controle. Zelfs met L2/R2 extenders voor de PS3 speelt het gewoon niet lekker weg, dus ga ik toch weer met de sticks lopen gas en remmen en in the heat of the moment is het toch wel lastig...Exorcist schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:48:
De PS3 heeft zo zijn charmes (Singstar, Buzz!, Heavy Rain, Uncharted, Metal Gear Solid, Gran Turismo, media functionaliteit, uitstraling/professionaliteit, gigabit) maar de 360 ook (Forza, Alan Wake, Crackdown, Dead Rising, Fable, Saints Row).
Verder prefereer ik om te gamen de 360 door de controller en het hele Xbox Live gebeuren. Niet dat ik vaak online game (alleen Forza en Fifa, en dan nog alleen met vrienden ook), maar het zit mijns inziens veel beter in elkaar. Net als dat het hele XMB van de PS3 beter en professioneler in elkaar zit dan het Xbox gebeuren, en de DLNA ondersteuning in mijn ogen beter werkt. In combinatie met een server + PMS en TVserity is de PS3 sneller, stabieler en beter dan de 360. Vind ik
Maar goed, neem Singstar en Buzz..op de 360 zijn soortgelijke games uitgekomen, maar die halen het no way bij de kwaliteit van deze 2. En alleen Singstar gebruiken we hier dermate vaak dat de PS3 gerechtvaardigd is. In de slaapkamer staat er nog eentje, maar dan om snel even een serie te kijken of Peggle of Joe Danger ofzo
Maar, het zijn prijzige maanden. Forza 4 LE besteld, Fifa 12 besteld, en dan nog Saints Row 3 en nog wat andere games die ik vergeten ben..geen BF3 of COD, ben niet zo'n shooter fanaat. Met een nieuwe baan is het nog lastig om tijd vrij te maken, bij elkaar heb ik zo'n 150 spellen voor de 360, PS3 en Wii tesamen en ik speel bijna niets (meer)
Juistem. Nu moet ik zeggen dat ik met die extenders die ik van jou kreeg stukken beter uit de voeten kan bij met name Gran Turismo, maar de controller in het geheel gewoon niet zo prettig is als die van de 360fredkroket schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:55:
[...]
Ik kan me 100% vinden in je Xbox360 \ PS3 mening! Ze hebben allebei hun plus en minpunten. Grootste minpunt van de PS3 blijf ik de controller vinden, die gewoon minder geschikt is voor racegames. De Xbox360 controller is gewoon gemaakt voor volwassen handen en met gas en rem op de triggers heb je gewoon perfecte controle. Zelfs met L2/R2 extenders voor de PS3 speelt het gewoon niet lekker weg, dus ga ik toch weer met de sticks lopen gas en remmen en in the heat of the moment is het toch wel lastig...
Overigens ook Forza 4 LE besteld, dus dan kan ik je weer eens inmaken!
[ Voor 12% gewijzigd door Mr Hackenbacker op 14-09-2011 15:00 ]
Gaude et aude
Kijk wel heel goed naar de MFR date en dat je niet een stofzuiger hebtMr Hackenbacker schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:57:
Is 200 euro voor het volgende pakket veel?
Console Xbox 360 Elite BUNDLE Value ( Forza 3 + Halo ODST)
Is het verschil tussen de Elite en de Slim in prijs het echt waard? De geluidsverschillen bijv.?
Is het mogelijk opslag toe te voegen aan de 4g slim?
[ Voor 18% gewijzigd door Rockvee2 op 14-09-2011 15:34 ]
Ik prefereer ook de 360 controller bij FPS, Sport games etc., maar bijvoorbeeld bij vechtspellen is toch de PS3 controller de betere. Ik heb zoveel blaren opgelopen door de 360 controller met de vierpunts toets, dat toch veel fijner is bij de PS3. Als MS de vierpunts toets net even wat dieper had verzonken dan was het volgens mij helemaal top geweest. Bij games zoals God of War, Uncharted, e.d. ben ik er eerlijk gezegd nog niet uit.Exorcist schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:48:
Verder prefereer ik om te gamen de 360 door de controller en het hele Xbox Live gebeuren. Niet dat ik vaak online game (alleen Forza en Fifa, en dan nog alleen met vrienden ook), maar het zit mijns inziens veel beter in elkaar. Net als dat het hele XMB van de PS3 beter en professioneler in elkaar zit dan het Xbox gebeuren, en de DLNA ondersteuning in mijn ogen beter werkt. In combinatie met een server + PMS en TVserity is de PS3 sneller, stabieler en beter dan de 360. Vind ik
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 14-09-2011 16:19 ]
10 second ninja DONE
The devil is in the details.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nee, ik ga geen spellen installeren, wel demo's downloaden!Hahn schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:37:
Die vraag moet je aan jezelf vragenWil je de spellen gaan installeren? Dan de 250GB, want er past waarschijnlijk niet eens één spel op die 4GB.
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Jammer dat ik erg ver uit buurt woon:( anders had ik die meteen gehaald....Shikaka schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:02:
Bij de Media Markt Rotterdam Centrum zag ik gister een prijs van 199,- voor de 250GB versie. Misschien ook interresant als je in de buurt woont.
Dat klopt zeker, die vierpuntsdruktoets is echt knudde. Ik gebruik hem gelukkig verder niet vaak (hooguit selectie van instellingen in Fifa ofzo), maar zelfs dat gaat vaak al niet goed.Nitai schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:49:
[...]
Ik prefereer ook de 360 controller bij FPS, Sport games etc., maar bijvoorbeeld bij vechtspellen is toch de PS3 controller de betere. Ik heb zoveel blaren opgelopen door de 360 controller met de vierpunts toets, dat toch veel fijner is bij de PS3. Als MS de vierpunts toets net even wat dieper had verzonken dan was het volgens mij helemaal top geweest. Bij games zoals God of War, Uncharted, e.d. ben ik er eerlijk gezegd nog niet uit.
Misschien dichter bij Almere? Daar koop je voor 225 euro bij Bart Smit een Xbox 360 met 250 gig HDD en kan je kiezen om GoW 3 of Fifa12 er gratis bij te krijgen. Weet niet of het een landelijke actie is.ThatsHollywood schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:23:
[...]
Jammer dat ik erg ver uit buurt woon:( anders had ik die meteen gehaald....
Ik had gisteren nog een paar demo's van rond de 2GB gedownload, dus tel uit je eh, winst..ThatsHollywood schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:56:
[...]
Nee, ik ga geen spellen installeren, wel demo's downloaden!
Als dat zo is, dan ga ik mijn elite is vervangen voor een mooie nieuwe met fifa 12 er bijJorisTheWise schreef op donderdag 15 september 2011 @ 01:21:
[...]
Misschien dichter bij Almere? Daar koop je voor 225 euro bij Bart Smit een Xbox 360 met 250 gig HDD en kan je kiezen om GoW 3 of Fifa12 er gratis bij te krijgen. Weet niet of het een landelijke actie is.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 62% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2011 13:10 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zolang je host bent wel jaElBarto schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:45:
Even ter nuancering: de MP van GoW2 was in mijn ogen allesbehalve dramatisch.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Dat gevoel heb ik over het algemeen ook wel. Met name in de CoD en Battlefield discussies kom ik dat tegen. En als toppunt heb je natuurlijk Fable, waar zelfs de maker ieder vorig deel afkraaktElBarto schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:06:
Ik vind dit wel een opvallende tendens bij multiplayergames: zo snel er een nieuw deel uitkomt lijkt iedereen het voorgaande deel compleet ruk te vinden.
Je zag het ook toen Black Ops uitkwam; Modern Warfare 2 was opeens de game met de meest waardeloze multiplayer van de afgelopen 10 jaar. Terwijl die multiplayer toch echt helemaal platgespeeld werd. Zelfde verhaal nu voor GoW3, en er zijn ongetwijfeld nog wel meer voorbeelden denkbaar.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik weet niet of je de beta van GoW3 hebt gespeeld, maar die is echt veel beter op het gebied van speelbaarheid. Bij GoW2 heb ik nu nog regelmatig een host waarbij het gewoon niet speelbaar is, veel lag. Dit heb ik bij GoW3 niet meegemaakt, mede door de dedicated servers.ElBarto schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:06:
Ik vind dit wel een opvallende tendens bij multiplayergames: zo snel er een nieuw deel uitkomt lijkt iedereen het voorgaande deel compleet ruk te vinden.
Je zag het ook toen Black Ops uitkwam; Modern Warfare 2 was opeens de game met de meest waardeloze multiplayer van de afgelopen 10 jaar. Terwijl die multiplayer toch echt helemaal platgespeeld werd. Zelfde verhaal nu voor GoW3, en er zijn ongetwijfeld nog wel meer voorbeelden denkbaar.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Nope, ik heb de beta niet gespeeld, en ik herken me ook wel deels in de problemen van GoW2 (d.w.z. de lag) zoals hierboven beschreven. Maar vergeet niet dat er dadelijk veel en veel meer spelers de retailversie van GoW3 gaan spelen dan er spelers de betaversie speelden. Ik ben benieuwd hoe de servers van Epic zich gaan houden.R0SSI schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:32:
[...]
Ik weet niet of je de beta van GoW3 hebt gespeeld, maar die is echt veel beter op het gebied van speelbaarheid.
[ Voor 13% gewijzigd door ElBarto op 15-09-2011 14:19 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar hier is het gewoon keihard van toepassing. Bij GoW1 heb ik met een groep vrienden wekelijks 4v4 sessies gespeeld gedurende een aantal maanden. Bleef vet en het werkte gewoon goed. Zodra deel 2 uit kwam waren we allemaal overgestapt om tot de conclusie te komen dat we eigenlijk alleen Horde mode speelden door het crappy lobbysysteem. Het groepje viel al gauw uiteen in mensen die CoD4 gingen spelen en een paar die toch voor GoW2 gingen. Ik behoorde tot de eerste categorieElBarto schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:06:
[..]
Gaude et aude
En wat vind je ervan? (geen idee of je het spel al eerder gespeeld had natuurlijk). Ik niet en hoewel ik de demo leuk vond, was ik zwaar onder de indruk van hoeveel knoppen je kan gebruiken, vraag me af wat de leer curve hiervoor is.Bokkie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:57:
Hell yeah \o/
Radiant Silvergun in de downloadrij geknald![]()
![]()
straks naar huis en dan los..
Kan ik mijzelf in ieder geval vermaken tot de 20e
10 second ninja DONE
WennenSagat schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:06:
[...]
En wat vind je ervan? (geen idee of je het spel al eerder gespeeld had natuurlijk). Ik niet en hoewel ik de demo leuk vond, was ik zwaar onder de indruk van hoeveel knoppen je kan gebruiken, vraag me af wat de leer curve hiervoor is.
* Sagat denkt opeens terug aan nanostay, dat ging na even doorzetten ook best goed eigenlijk en is licht vergelijkbaar qua wapens wisselen/aanpassen...........
Moeilijker dan Ikaruga. You have been warnedSagat schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:06:
[...]
En wat vind je ervan? (geen idee of je het spel al eerder gespeeld had natuurlijk). Ik niet en hoewel ik de demo leuk vond, was ik zwaar onder de indruk van hoeveel knoppen je kan gebruiken, vraag me af wat de leer curve hiervoor is.
* Sagat denkt opeens terug aan nanostay, dat ging na even doorzetten ook best goed eigenlijk en is licht vergelijkbaar qua wapens wisselen/aanpassen...........
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
10 second ninja DONE
Verwijderd
die kasten zijn harstike duur jammer genoegMr Hackenbacker schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:56:
Hebben mensen hier ervaring met de Lian Li case voor de Xbox 360? Zit te denken om een arcade te kopen en deze in te bouwen.
Of er een grote kans is op een ban?
Verwijderd
Gaude et aude
De Slim is ook zeer stil hoor (en goedkoper dan een "oude" Xbox360 met Lian Li case), zeker als je alles op de HDD installeert. Maar leuk dat het kan.tikimotel schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:13:
Mijn launch xbox okt. 2005 is al jaren stiller dan de nieuwe slim versie, zeker met 16GB usb stick of hdd install van spellen welke ik speel. Het enige wat luid is is mijn disc-drive.
"When you grow up your heart dies"
Hoe oud is je controller?rscheper schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:55:
Iemand enig idee wat ik kan doen als de xbox de connectie met de controller verliest? Soms kan ik uren spelen en opeens verliest hij meerdere keren binnen 5min de connectie.
Batterijen zijn niet leeg, als ik een nieuw setje pak gaat het weer eventjes goed
Met pincet de pinnetjes in de batterijhouder iets uitrekken. Werkt bij mijrscheper schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:55:
Iemand enig idee wat ik kan doen als de xbox de connectie met de controller verliest? Soms kan ik uren spelen en opeens verliest hij meerdere keren binnen 5min de connectie.
Batterijen zijn niet leeg, als ik een nieuw setje pak gaat het weer eventjes goed
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Even bellen met microsoft, dat is de enige manier geloof ik.cheekychimp schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:59:
Iemand enig idee hoe ik automatic renewal kan uitzetten? Ik heb dit namelijk per ongeluk geactiveerd en zit er niet echt op te wachten dat Microsoft iedere maand ongeveer 7 euro (oftewel zo'n €84 per jaar) van mijn rekening af haalt..
Net zo oud als de console, nog geen halfjaar..
Okay, bedankt. Van de week maar even Microsoft bellen dan. Wel raar dat je zoiets niet gewoon via de website of je xbox360 kan uitzettenKluutmaran schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:06:
[...]
Even bellen met microsoft, dat is de enige manier geloof ik.
Dat is een koopjevectrex schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:14:
Dit lijkt een goede aanbieding, ongeveer 80 euro incl. verzending.
Call of Duty Black OPS ProGaming AX720 Headset (PS3/Xbox 360)
http://www.amazon.co.uk/C...720-Headset/dp/B0041RQFES
[afbeelding]
Ze hebben een nieuwe (flink betere) serie, dus ze moeten er vanafBokkie schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:50:
[...]
Dat is een koopjewtf die 720 kost normaal 140 euro ofzo in de winkel >_<
Welke headset heb jij PWM?PWM schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:32:
[...]
Ze hebben een nieuwe (flink betere) serie, dus ze moeten er vanafHij kost in de US nu $90,-, dus dat valt wel mee.
Als je nog geen 5.1 headset hebt, wel een aanrader. Ik zou niet meer zonder 5.1 headset kunnen
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
d:)b
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Wat kost hij daar dan?Mars18 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:22:
Hoppa ik ben tevreden, Zag bij de FRS dat als je in oktober een xbox 360 koopt je er gratis Gears of War 3 of FIFA 12 er bij krijgt.
Aangezien ik op zoek was naar een FIFA 12 bundel ga ik hier maar voor denk ik. Kan ik mijn Elite vervangen voor een mooie stille versie
[ Voor 3% gewijzigd door leonvw op 20-09-2011 09:36 ]
Hmm oke, dacht dat de 250 gig versie 250 euro was bij FRS. Maar zie hem daar niet meer staan op de site.LeeJon schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:35:
[...]
Wat kost hij daar dan?
Bij Bol.com is de Slim 4GB namelijk in de aanbieding voor €165 inclusief FIFA12 of Gears of War 3..
http://www.bol.com/nl/l/g...5%2B4288518165/index.html
Gisteren de FIFA12 bundel besteld, vannacht een mailtje gehad dat de Xbox verzonden is en FIFA nagezonden wordt (logisch natuurlijk).
Die 250GB HDD kost nu €49 bij de Dixons, dus kom ik uiteindelijk uit op €214 inclusief FIFA 12
Volgens mij is het enige verschil die HDD die ontbreekt, dus dan zou je die gewoon los kunnen bestellenMars18 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:39:
[...]
Hmm oke, dacht dat de 250 gig versie 250 euro was bij FRS. Maar zie hem daar niet meer staan op de site.
Maar is er een verschil tussen de 4 gig en 250 gig van de slim versie? Behalve de Groote van de harde schijf. Prijs klinkt erg goed bij bol.com
Gulfstream G650
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Maar dat heeft de 4GB toch ook of mis ik iets?
[ Voor 44% gewijzigd door leonvw op 20-09-2011 10:36 ]
Ben ik ook benieuwd naar.LeeJon schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:20:
[...]
Maar dat heeft de 4GB toch ook of mis ik iets?
De 250GB is tegenwoordig ook niet meer glanzend. Die heeft nu dezelfde case als de 4GB. Her en der in de winkels zal nog wel eens een verdwaald glimmend exemplaar staan, maar dat wordt steeds minder.
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Heerlijk tot die irritante gast boven aan de trap en de Brumak zonder checkpoint. Volgens mijn horloge ongeveer een uur over dat stukje.:)Electra schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:41:
Zo, gisteren een heerlijke game sessie gehad met Exactor It.
Gears of War 2 co-op op Insane![]()
![]()
Vanmiddag gelijk deel 3 van Gears maar even aanschaffen
Kan je me dat uitleggen? Je hebt die Fifa bundel gekocht, maar omdat die niet leverbaar is heb je Fifa zelf geannuleerd en nu dus een xbox voor 100 euro?Exorcist schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:53:
Heb de Fifa 12 bundel ook besteld, Fifa 12 daarna bij Bol geannuleerd. Voor 100 een slim Xbox is mooi meegenomen, mijn Pro kan daarna de kast in..en dan nog een 250GB schijf bestellen.
Vaak bu'j te bang!
De bundel staat als bundel in je bestelgeschiedenis, dus hoe heb je Fifa12 dan los kunnen annuleren? Naar mijn idee annuleer je dan meteen je Xbox erbijExorcist schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:53:
Heb de Fifa 12 bundel ook besteld, Fifa 12 daarna bij Bol geannuleerd. Voor 100 een slim Xbox is mooi meegenomen, mijn Pro kan daarna de kast in..en dan nog een 250GB schijf bestellen.
Ik heb de heerlijke Sharkoon X-tatic 5.1:
Oh, ik had Fifa 12 al bij Bol gepreordered..dus dié heb ik geannuleerd, niet de slim met Fifa 12LeeJon schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:54:
[...]
De bundel staat als bundel in je bestelgeschiedenis, dus hoe heb je Fifa12 dan los kunnen annuleren? Naar mijn idee annuleer je dan meteen je Xbox erbij
Oh zo! Klinkt al een stuk logischerExorcist schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:43:
[...]
Oh, ik had Fifa 12 al bij Bol gepreordered..dus dié heb ik geannuleerd, niet de slim met Fifa 12
Nee, staat nog op "wordt verwerkt". Eerste keer dat Bol niet zijn levertijden nakomt..LeeJon schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:09:
[...]
Oh zo! Klinkt al een stuk logischer
Heb jij hem al binnen trouwens? Ik kreeg diezelfde avond laat nog een mail dat het aan de bezorger was meegegeven.. Maar de track&trace staat nog steeds op in behandeling
Ok, dan ben ik niet de enige dusExorcist schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:18:
[...]
Nee, staat nog op "wordt verwerkt". Eerste keer dat Bol niet zijn levertijden nakomt..
[ Voor 16% gewijzigd door leonvw op 21-09-2011 09:22 ]
Ik keek net ook even, een mooie fifa bundel ipv fifa op de pc. Hij is alleen nu al weer 199,-LeeJon schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:35:
[...]
Wat kost hij daar dan?
Bij Bol.com is de Slim 4GB namelijk in de aanbieding voor €165 inclusief FIFA12 of Gears of War 3..
http://www.bol.com/nl/l/g...5%2B4288518165/index.html
[ Voor 14% gewijzigd door Tito129 op 21-09-2011 09:27 ]
Shit zeg, nu al omhoog bij bol.com?Tito129 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:23:
[...]
Ik keek net ook even, een mooie fifa bundel ipv fifa op de pc. Hij is alleen nu al weer 199,-
Dus alweer een stuk minder voordelig..
Bij de wehkamp is nu de aanbieding,
http://www.wehkamp.nl/gam...ter/xbox-360/C25_5E1_E16/
Xbox 360 + 250gig + fifa 2012 of gw3 voor 222,-
[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 21-09-2011 09:41 ]
Ja zeker wel, Hou er alleen rekening mee, dat er nu staat dat je een promo versie van FIFA 12 krijgt. Dus zonder hoesje enzoExorcist schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:46:
Neem wel aan dat de mijne geleverd wordt voor 165.. HDD 250GB ook al besteld bij Dixons voor 50.
Dat stond niet bij mijn bestelling, zou er ook zeker niet vrolijk van worden (als verzamelaar). Maar goed, dan koop ik als deel 13 uit is 12 wel voor een prikkie..voor het hoesje.Mars18 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:50:
[...]
Ja zeker wel, Hou er alleen rekening mee, dat er nu staat dat je een promo versie van FIFA 12 krijgt. Dus zonder hoesje enzo
Net reactie van de klantenservice, die schuiven het op de PostNL af en dat het gewoon op 19 september is verzonden... Dus hopelijk vandaag binnen, anders ga ik wel weer mailenExorcist schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:46:
Neem wel aan dat de mijne geleverd wordt voor 165.. HDD 250GB ook al besteld bij Dixons voor 50.
[ Voor 10% gewijzigd door leonvw op 21-09-2011 12:42 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq