Dit weekend even een paar demo's gespeeld:
Bastion:
Eigenlijk te kort gespeeld, maar beetje een diablo vibe, wat een goed ding is. Leuk eigen stijltje ook met de wegen die terplekke worden 'aangelegd' waar je loopt.
From dust:
Iemand anders noemde al populous, ik ben het daar volkomen mee eens. Leuk concept, maar ik ging in het tsunami level gelijk al dood

, tsja daarna als de volwassen gamer die ik ben geragequit.

Maar ook dat is een leuk concept, zag alleen ook dat ie ook op steam komt. Denk toch dat dit type spel fijner met een muis speelt. Vond ook de gfx erg leuk (niet moeilijk ook als je terug denk aan populous... )
trouble witches:
Ben iemand die veel interesse in shmups heeft, alleen hou ik niet zo van de new style bullet hell varianten.....en dit lijkt er wel op. En het is compleet japanes/anime stijl, daar houdt ik ook wel van, maar mijn vrouw vroeg of het niet een meisjes spel was.........errrr
boulder dash:
Leek me altijd een klassieker die je gespeeld moest hebben, maar nee, deze overtuigde me niet. Wsl wel leuk als je nog jeugd sentiment hebt.....
En dan vergeet ik bijna bla bla insane planet:
Veruit de leukste van het stel voor mij, het spel is qua stijl gfx style limbo-ish en qua gameplay metroidvania, maar wel op een manier dat het zeer lekker weg speelt. Deze zou absoluut degene zijn die ik zou kopen, misschien Bastion ook als ik meer vrije tijd had. From dust misschien op de pc.
Maar ik baal nog steeds van de 1200 punten......als ik het goed omreken is het met de standaard 25 euro voor 2100 puntjes iets meer dan 14 euro. En dat weiger ik te betalen, bij een deal of the week/steam sale gaan ze vast nog wel een keertje mee.........en ik spaar mijn punten ook voor sf3 en radiant silvergun..........
Ik hoop trouwens nog steeds op limbo in dotw, maar 10 euro op pc vind ik een stuk fijner dan 14....dus als ik me echt niet meer kan beheersen