Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

S2S

kippengaas schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:36:
Via een data transfer kit van microsoft geprobeerd om data van mijn oude 120 gb HDD op mijn nieuwe 250 gb HDD, maar hier heb ik problemen mee. Als ik de oude HDD heb aangesloten aan de transfer kit en vervolgens die kabel aan mijn nieuwe xbox 360 plug, dan krijg ik geen notificatie. Ook als ik bij memory ga kijken wordt niet de oude xbox 360 hdd herkent, hij wordt als een normale usb apparaat herkent die eerst nog geconfigureerd zou moeten worden om door een xbox 360 gebruikt te kunnen worden. Ik ben meer mensen tegen gekomen met dit probleem, maar helaas nog niet het antwoord gevonden waar het aan ligt. Heeft iemand een idee?
Via de USB poort aan de achterkant?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
S2S schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
Via de USB poort aan de achterkant?
Tja ik heb het allebei geprobeerd, dus helaas is dat geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb even wat berichten verplaatst naar het RROD topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Dit weekend even een paar demo's gespeeld:
Bastion:
Eigenlijk te kort gespeeld, maar beetje een diablo vibe, wat een goed ding is. Leuk eigen stijltje ook met de wegen die terplekke worden 'aangelegd' waar je loopt.
From dust:
Iemand anders noemde al populous, ik ben het daar volkomen mee eens. Leuk concept, maar ik ging in het tsunami level gelijk al dood :/, tsja daarna als de volwassen gamer die ik ben geragequit. :P
Maar ook dat is een leuk concept, zag alleen ook dat ie ook op steam komt. Denk toch dat dit type spel fijner met een muis speelt. Vond ook de gfx erg leuk (niet moeilijk ook als je terug denk aan populous... )
trouble witches:
Ben iemand die veel interesse in shmups heeft, alleen hou ik niet zo van de new style bullet hell varianten.....en dit lijkt er wel op. En het is compleet japanes/anime stijl, daar houdt ik ook wel van, maar mijn vrouw vroeg of het niet een meisjes spel was.........errrr
boulder dash:
Leek me altijd een klassieker die je gespeeld moest hebben, maar nee, deze overtuigde me niet. Wsl wel leuk als je nog jeugd sentiment hebt.....

En dan vergeet ik bijna bla bla insane planet:
Veruit de leukste van het stel voor mij, het spel is qua stijl gfx style limbo-ish en qua gameplay metroidvania, maar wel op een manier dat het zeer lekker weg speelt. Deze zou absoluut degene zijn die ik zou kopen, misschien Bastion ook als ik meer vrije tijd had. From dust misschien op de pc.
Maar ik baal nog steeds van de 1200 punten......als ik het goed omreken is het met de standaard 25 euro voor 2100 puntjes iets meer dan 14 euro. En dat weiger ik te betalen, bij een deal of the week/steam sale gaan ze vast nog wel een keertje mee.........en ik spaar mijn punten ook voor sf3 en radiant silvergun..........

Ik hoop trouwens nog steeds op limbo in dotw, maar 10 euro op pc vind ik een stuk fijner dan 14....dus als ik me echt niet meer kan beheersen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

bwa, ik kan bullet hell shooters prima smaken, maar trouble witches was ook niet echt men ding. Het lijkt wel gemaakt voor mensen met speciale fetishes ofzo :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bastion lijkt alleen op Diablo door het isometrische perspectief. Ik vind het echt een ander type spel en ook zeker niet zo lang als Diablo. In 5 uurtjes ben je er doorheen maar wel hele fijne gameplay, mooie verhaal en goede soundtrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik geef gelijk toe dat ik Bastion (eigenlijk alle demo's die ik noemde tbh) maar kort gespeeld had, maar dat was idd mijn eerste indruk. Misschien toch maar is iig de demo uit spelen. Maar ik heb Magica nog liggen en nog een andere action/h&s rpg die ik al zo lang heb dat ik de titel zelfs niet meer weet :X
edit: google is mijn vriendje, Titan quest dus.

Eigenlijk vind ik het wel leuk dat xbla games wat korter zijn, want dan speel ik ook nog is een keer een gamepie uit ;)
Maar goed *insert 1200 punten rant here* maak die games dan gewoon 800 punten, of 400 in het geval van een remake zoals boulderdash.......

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 15-08-2011 11:36 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Een kleine verzachting van de pijn krijg je door de punten online te kopen... Betaal je voor 1200 punten 12 euro... Doe ik ook altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sagat schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:42:

trouble witches:
Ben iemand die veel interesse in shmups heeft, alleen hou ik niet zo van de new style bullet hell varianten.....en dit lijkt er wel op. En het is compleet japanes/anime stijl, daar houdt ik ook wel van, maar mijn vrouw vroeg of het niet een meisjes spel was.........errrr
Volgens geruchten die ik her en der opvang schijnt de release date van Radiant Silvergun op xbla in september te liggen. Wel weer 1200 punten,maar dat gaat mij er niet van weerhouden om hem direct aan te schaffen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Samen met Ikaruga bekend als de beste shmup van de laatste jaren, dus ja instant must buy (ookal is dit wsl veels te bullet hellerig voor me ;)

Toch idd maar is kijken naar online punten dealtjes.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Jobbie schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:47:
Een kleine verzachting van de pijn krijg je door de punten online te kopen... Betaal je voor 1200 punten 12 euro... Doe ik ook altijd!
Of 2100 punten voor 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik zat nog even te kijken en zag dat ik eind juli 1200 punten voor € 10,39 heb gekocht... Dus zelfs nog goedkoper!
En om 1 of andere reden waren 2100 punten duurder! Of ik zal wel met m'n neus hebben gekeken! :+

Nu is het iig. wel goedkoper, zoals je bij deze kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
of 4200 punten voor 33 euro ;) (amazon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:55
Hoi, ik ben van plan om een tweede Xbox te halen voor op me kamer. Nou zie ik op Amazon uk een Xbox 360 slim met 250GB voor £148.00 wat omgerekend 170 euro is. Is het slim om hem vandaar te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
joepiesaus schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:18:
Hoi, ik ben van plan om een tweede Xbox te halen voor op me kamer. Nou zie ik op Amazon uk een Xbox 360 slim met 250GB voor £148.00 wat omgerekend 170 euro is. Is het slim om hem vandaar te kopen?
Kun je prima doen aangezien de UK versie ook gewoon pall is maar aangezien je zo'n prijs nu vaker tegenkomt (160 euro bij FRS Homefront 250GB al was die maar heel beperkt voorradig) zou ik nog even wachten op een Nederlandse aanbieding. Ik hoop op een Fifa 12 250GB bundel voor onder de 200 euro maar dat is meer hopen dan verwachten.

Let overigens wel op de Engelse producten een andere stekker hebben en je dus een schakelblokje nodig hebt (als het niet meegeleverd is)

[ Voor 9% gewijzigd door Kluutmaran op 17-08-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Toy Soldiers: Cold War is uit vandaag :) De eerste Toy Soldiers vond ik 1 van de betere XBLA games, ben benieuwd wat deze gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Leuke quick look van Toy Soldiers: http://www.giantbomb.com/...oldiers-cold-war/17-4695/

Ziet er best vermakelijk uit, zeker in co-op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb nu 3 levels gespeeld. Overall conclusie: Wow :) Heel vet gedaan, origineel was goed, deze is 3x beter. Top :)

• PWM
  • Niet online
Voor de liefhebber, een korte videoreview van Toy Soldiers: http://www.gametrailers.c...w-pod-toy-soldiers/719317?

Dat had een EDIT moeten zijn :$ Foei

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 18-08-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-10 12:42
Kluutmaran schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:23:
[...]

Kun je prima doen aangezien de UK versie ook gewoon pall is maar aangezien je zo'n prijs nu vaker tegenkomt (160 euro bij FRS Homefront 250GB al was die maar heel beperkt voorradig) zou ik nog even wachten op een Nederlandse aanbieding. Ik hoop op een Fifa 12 250GB bundel voor onder de 200 euro maar dat is meer hopen dan verwachten.

Let overigens wel op de Engelse producten een andere stekker hebben en je dus een schakelblokje nodig hebt (als het niet meegeleverd is)
Schakelblok is niet nodig aangezien een standaard PC-voedingsstekker ook past op een XboX 360 power supply.

Heb er zelf ook een van Amazon (ook voor 149 UKP gekocht destijds) en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Weet iemand waar ik een extra orginele voeding zou kunnen kopen naast via ms zelf (liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk)?
Ik wil er eentje bij mijn pc scherm neerleggen zodat ik de 360 makkelijk kan verplaatsen en eventueel straks de kabel mooi kan weg werken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:24:
Weet iemand waar ik een extra orginele voeding zou kunnen kopen naast via ms zelf (liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk)?
Ik wil er eentje bij mijn pc scherm neerleggen zodat ik de 360 makkelijk kan verplaatsen en eventueel straks de kabel mooi kan weg werken.
V&A ad plaatsen, zijn genoeg bezitters van RROD Xboxen die alles apart verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast moet je wel weten welke voeding je meot hebben ivm stekker die voor elk type 360 anders is, omdat het wattage van de voeding steeds lager werd.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:23
PWM schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:16:
Voor de liefhebber, een korte videoreview van Toy Soldiers: http://www.gametrailers.c...w-pod-toy-soldiers/719317?

Dat had een EDIT moeten zijn :$ [mbr]Foei[/]
Oeh, die ziet er wel heeeeeeel vet uit. Darn, weer een spel welke ik aan moet schaffen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
GAIAjohan schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:36:
Daarnaast moet je wel weten welke voeding je meot hebben ivm stekker die voor elk type 360 anders is, omdat het wattage van de voeding steeds lager werd.
Goed advies idd.
En 2e hands is ook wel een goeie tip.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 06:09
Leak van de nieuwe dashboard? Vind het er persoonlijk wel mooi minimalistisch uitzien :)

[YouTube: http://youtu.be/GDZfiQ_Upy0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 08:03
Jaguar645 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:07:
Leak van de nieuwe dashboard? Vind het er persoonlijk wel mooi minimalistisch uitzien :)
De Metro weergave is inderdaad erg mooi, sluit perfect aan bij mijn Windows Phone 7. :)

Het mooiste van de nieuwe dashboard vind ik toch echt dat als je Kinect hebt dat je via spraak commando's kunt doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Als ik het zo zie lijkt mij dat kinect nu helemaal geïntergreerd is, dat hoop ik tenminste wel, want daar wacht ik al lang op! Evenals voice support hier, dat had al lang moeten werken als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Ik vind eerlijk gezegd het dashboard zoals het nu is prima. Bovenstaande ziet er leuk uit, maar ik zou liever zien dat ze de weergave van de marketplace helderder maken.

Soms zoek ik een game. Bijvoorbeeld een leuke co-op maar daar kan je niet op filteren. Ook niet op prijs bijvoorbeeld. Als je bewust iets zoekt is het prima te vinden, maar als je gewoon een beetje bladerd door de market op zoek naar iets 'leuks' is het soms lastig om het er tussen uit te pikken. Vaak moet je dan toch alles aanklikken, openen, scrollen door screenshots etc.

Ook bijvoorbeeld thema's en icoontjes. Ik ga echt niet betalen voor niet meer dan een plaatje, waar ik nog reclame voor de game mee maak ook, maar filteren op prijs kan niet, waardoor het lastig is de gratis spullen uit te filteren.

Wat me ook kan irriteren is dat je een trailer die bij een game hoort, eerst moet downloaden en dan via zune opstarten. Als ik dan besluit die game te kopen, moet ik weer terug naar de marketplace, bladeren naar die game en m downloaden. Die trailer moet ik dan weer apart wissen, want hoe vaak kijk je een trailer meerdere keren.
Ik wil gewoon die trailer vanuit marketplace kijken, zonder dat ie in me video library komt, en al dan niet meteen die game kopen of de trial downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KingKoning schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:29:
Ik vind eerlijk gezegd het dashboard zoals het nu is prima. Bovenstaande ziet er leuk uit, maar ik zou liever zien dat ze de weergave van de marketplace helderder maken.

Soms zoek ik een game. Bijvoorbeeld een leuke co-op maar daar kan je niet op filteren. Ook niet op prijs bijvoorbeeld. Als je bewust iets zoekt is het prima te vinden, maar als je gewoon een beetje bladerd door de market op zoek naar iets 'leuks' is het soms lastig om het er tussen uit te pikken. Vaak moet je dan toch alles aanklikken, openen, scrollen door screenshots etc.

Ook bijvoorbeeld thema's en icoontjes. Ik ga echt niet betalen voor niet meer dan een plaatje, waar ik nog reclame voor de game mee maak ook, maar filteren op prijs kan niet, waardoor het lastig is de gratis spullen uit te filteren.

Wat me ook kan irriteren is dat je een trailer die bij een game hoort, eerst moet downloaden en dan via zune opstarten. Als ik dan besluit die game te kopen, moet ik weer terug naar de marketplace, bladeren naar die game en m downloaden. Die trailer moet ik dan weer apart wissen, want hoe vaak kijk je een trailer meerdere keren.
Ik wil gewoon die trailer vanuit marketplace kijken, zonder dat ie in me video library komt, en al dan niet meteen die game kopen of de trial downloaden
Marketplace werkt op zich prima, maar mag inderdaad wel wat meer filters krijgen.
Ook zou een preview van thema's of icoontjes ook wel fijn zijn, want nu weet je niet altijd wat je nou krijgt (al kan je dat wel op internet vinden, ik vind het omslachtig).

Ik denk dat de zoekmachine (die Bing meuk) wel een hoop zal helpen om wat beter te filteren, maar geen idee of die ook met de gamepad te gebruiken is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 19:16
Iemand hier al gebanned voor dat non jtag gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hey ik ben op zoek naar een goeie 5.1 headset voor mijn xbox. aangezien de keus die je nu hebt zou ik echt niet weten welke een goeie koop is. prijs ongv. rond de 100euro. iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb laatst met de actie meegdaan dat je voor een paar euro per maand 3 maanden kon afsluiten, via Xbox live dus met CC. Ik heb toen een online prepaid creditcard gekocht en gevuld, deze is nu leeg. Toch is de automatic renewal aangezet, dit moet je telefonisch cancellen, nu ga ik op vakantie en kan dat dus niet doen. Wat gebeurt er als er geen geld op de CC staat, stoppen ze dan automatisch het abbonement of gaan ze me rekeningen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
The Great HooD schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:49:
Ik heb laatst met de actie meegdaan dat je voor een paar euro per maand 3 maanden kon afsluiten, via Xbox live dus met CC. Ik heb toen een online prepaid creditcard gekocht en gevuld, deze is nu leeg. Toch is de automatic renewal aangezet, dit moet je telefonisch cancellen, nu ga ik op vakantie en kan dat dus niet doen. Wat gebeurt er als er geen geld op de CC staat, stoppen ze dan automatisch het abbonement of gaan ze me rekeningen sturen?
Ze stoppen je abonnement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Jaguar645 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:07:

[video]
Is dat precies dezelfde als ze lieten zien op de e3? De video is namelijk alweer offline gehaald :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boe Harde schijf kapot (120GB versie, 3 jaar oud dus uit garantie). Xbox kwam niet tot de dashboard behalve als je opstartte met guide knop en Y inhouden. Eenmaal daar aan gekomen zag hij de harde schijf als ongeformateerd. Een uur in de vriezer veranderde niets aan de zaak. Totaal onbenaderbaar via de Xbox zelf dus.

Omdat deze HD al een tijd wat gebreken toonde heb ik hem maar direct vervangen door een 250GB versie. Enige waar ik van baal zijn de savegames van de +-10 spellen waar ik richting 100% gamerscore aan het werken was. Uiteraad ben ik een domoor dat ik niet eerder een nieuwe heb gehaald c.q. back-ups heb gemaakt. Iemand een idee hoe ik zelf die gegevens kan recoveren? Of een betrouwbaar adresje waar iemand voor een tientje of 2 er naar zou willen kijken? Windows herkent de oude schijf iig niet via USB (heb een transfer cable).

(Heb al gegoogled maar kom enkel op sites van kleine hackertjes die save games modden. Hoop op ervaringen van anderen mbt recovery eerder dan youtube filmpjes van hoe ik in 1 minuut alle achievements kan halen. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:11:
Boe Harde schijf kapot (120GB versie, 3 jaar oud dus uit garantie). Xbox kwam niet tot de dashboard behalve als je opstartte met guide knop en Y inhouden. Eenmaal daar aan gekomen zag hij de harde schijf als ongeformateerd. Een uur in de vriezer veranderde niets aan de zaak. Totaal onbenaderbaar via de Xbox zelf dus.

Omdat deze HD al een tijd wat gebreken toonde heb ik hem maar direct vervangen door een 250GB versie. Enige waar ik van baal zijn de savegames van de +-10 spellen waar ik richting 100% gamerscore aan het werken was. Uiteraad ben ik een domoor dat ik niet eerder een nieuwe heb gehaald c.q. back-ups heb gemaakt. Iemand een idee hoe ik zelf die gegevens kan recoveren? Of een betrouwbaar adresje waar iemand voor een tientje of 2 er naar zou willen kijken? Windows herkent de oude schijf iig niet via USB (heb een transfer cable).

(Heb al gegoogled maar kom enkel op sites van kleine hackertjes die save games modden. Hoop op ervaringen van anderen mbt recovery eerder dan youtube filmpjes van hoe ik in 1 minuut alle achievements kan halen. :P)
Volgens mij kun je die schijf helemaal uit zijn behuizing halen en dan gewoon op de pc aansluiten. Aangezien je er toch al niets meer aan hebt is dat net zo handig om te kijken of je er iets uit kunt halen. En mocht het lukken kun je via een usbstick of special xbox hd kabel voor die savegames (niet de transfercable, die werkt niet zo) het wel weer op je xbox zetten. Geloof dat het ook mogelijk was om zo je schijf wat groter te maken als je specifiek merk/grootte kocht.

Wel dom dat je die backups niet hebt gemaakt of ding hebt vervangen. Maar goed, met Tomb Raider was je nog niet zo ver geloof ik ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit bakcups van me xbox HD maak. Kan ik met de transfercable gewoon een backup op me pc zetten?

HD crash heb ik ook wel is gehad, met me 20 Gig HD van me X360 van t eerste uur, uit de behuizing halen en met een SATA-kabel op me PC aansluiten werkte prima. Misschien kan je daarna je backup weer op je nieuwe HD zetten met een kabel van Xecuter.

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 23-08-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik maak regelmatig backups van mijn usb stick waar mijn profiel + saves op staan. Pas 1x hoeven gebruiken eigenlijk en dat kwam door de welbekende GoW2 profiel reset error bij het spelen van splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 15:36
Ik word helemaal gek van m'n Xbox 360.
Ik ben al de hele middag aan het proberen dat ding met ICS met de computer op internet te krijgen. Hij deed het vanmorgen, toen de hele tijd niet meer, geeft hij op de computer aan dat er geen lan kabel aangesloten is. Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Deed hij het net ineens weer voor geen reden, en toen ik de Xbox opnieuw opstartte werkte het niet meer...?
Iemand die me hiermee kan helpen?

Gr, Remy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:46
Op zoek naar een Xbox Pro, maar die kan je nergens meer vinden, alleen tweedehands. Jammer, scheelt nogal in prijs met een slim/elite. Iemand tips<evt dm>.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:55
Ik weet niet waar je woont maar ik had gisteren bij gameshop twente in Enschede een xbox pro gezien. Was wel tweede hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:41

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga van het weekend met mijn vriendin een weekendje oppassen bij haar broertje en zusje en die hebben een tijdje geleden een tweedehands Xbox gekregen. Nu dacht ik "prima, profielen op een stick, lange netwerkabel mee en als de kids liggen te slapen kunnen wij wat gamen".

Maar ik heb eigenlijk geen idee of het een gebande Xbox zou kunnen zijn. Erg duur was ie niet (werkt wel, geen rrod ofzo) maar stel nou dat het toch geband is en ik met mijn profiel daarmee inlog. Krijg ik dan te zien dat de console geband is en kan ik dan ook met mijn profiel niet online of is dan mijn hele profiel de klos?

Voor de zekerheid neem ik wel wat offline spelletjes mee maar het is namelijk ook Gears of War 2 5x XP weekend namelijk :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-10 01:19

Nitai

Live the life you love.

Heel de console komt niet online en geeft een error bij het connecten.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Waardoor jou profiel dus nooit schade op kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb nu een Ebay bid openstaan voor een 250 Gb versie tvv mijn 20 Gb (eerste uur) versie voor 22 dollar :D. Is dan wel een 2de hands, maar ik nu toch in de US dus dan kan ik er net zo goed van profiteren :)

Overigens moet ik eerlijk zeggen dat mijn eerste uur Xbox één keer terug gegaan is voor reparatie (moederbord vervangen) maa rik heb er _nooit_ (knock on wood) problemen mee. Hij wordt de laatste tijd wel wat warm dus wellicht even goed uitzuigen :)

Ik zat te kijken naar zo een Nyko intercooler, maar ik weet nu niet of ik de verhalen van smeltende contacten wel of niet moet geloven...

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nitai schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:38:
Heel de console komt niet online en geeft een error bij het connecten.
Kluutmaran schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:48:
Waardoor jou profiel dus nooit schade op kan lopen.
Bedankt voor de info :) Dan maakt het dus niet uit of het mijn profiel is of niet. Da's wel een veilige gedachte :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Is er ook een soort 'Time Crisis' voor de xbox 360..? Wil dus graag een Gun + Game om te raggen zoals je ook in de arcadehallen kunt. Heb dit eerst wel gehad op mijn Playstation One vandaar de vraag. Als iemand het weet dan hoor ik het graag..!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 23:31
Een vriendin van mij heeft een gebruikte XBOX360 gekocht, helaas wel gebanned, dus geen internet.
Enig idee of dit dan de functionaliteit van backwards compatibility games verdwijnt?
Ze had een XBOX spel The Urbz gekocht en die staat op de lijst maar wanneer die erin gaat moet de console geupdate worden alleen qua dashboard versie is het gewoon de nieuwste.

En zelf heb ik een XBOX360 Arcade, nja paar gigjes kunnen er wel bij... hoeft niet persee 250gb.
Wat is jullie indruk hiervan? Klik Ik krijg de indruk dat iemand het zelf in een goedkope case duwt en verkoopt met het risico op een eventuele ban later... maar prijs is aantrekkelijk aangezien 50 euro voor 250 gb me net iets teveel is.

[ Voor 40% gewijzigd door Nevels op 29-08-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Nevels schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:58:
Een vriendin van mij heeft een gebruikte XBOX360 gekocht, helaas wel gebanned, dus geen internet.
Enig idee of dit dan de functionaliteit van backwards compatibility games verdwijnt?
Ze had een XBOX spel The Urbz gekocht en die staat op de lijst maar wanneer die erin gaat moet de console geupdate worden alleen qua dashboard versie is het gewoon de nieuwste.

En zelf heb ik een XBOX360 Arcade, nja paar gigjes kunnen er wel bij... hoeft niet persee 250gb.
Wat is jullie indruk hiervan? Klik Ik krijg de indruk dat iemand het zelf in een goedkope case duwt en verkoopt met het risico op een eventuele ban later... maar prijs is aantrekkelijk aangezien 50 euro voor 250 gb me net iets teveel is.
Deze kan alleen maar in de Slim modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 23:31
TheAshcat schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:03:
[...]

Deze kan alleen maar in de Slim modellen
Had ik niet erbij gezet, maar die heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

NeoMe schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:32:
Is er ook een soort 'Time Crisis' voor de xbox 360..? Wil dus graag een Gun + Game om te raggen zoals je ook in de arcadehallen kunt. Heb dit eerst wel gehad op mijn Playstation One vandaar de vraag. Als iemand het weet dan hoor ik het graag..!
Het enige wat in me opkomt is Cabela's Hunt spellen, die hebben wel een lightgun. Als House of the Dead op de Xbox zou komen wil ik die ook wel :9

Verwijderd

Mensen,

Ik heb een vraagje. Kan ik gewoon een wireless keyboard + muis aansluiten op de xbox 360?
Moet ik daar een specifieke voor kiezen of maakt het niet uit welke ik koop?

Dacht namelijk aan deze:

pricewatch: Microsoft Wireless Desktop 800

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Muis kan niet volgens mij (alleen met speciale adapter) maar een usb keyboard zou gewoon moeten werken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:46:
Mensen,

Ik heb een vraagje. Kan ik gewoon een wireless keyboard + muis aansluiten op de xbox 360?
Moet ik daar een specifieke voor kiezen of maakt het niet uit welke ik koop?

Dacht namelijk aan deze:

pricewatch: Microsoft Wireless Desktop 800
Je hebt inderdaad een adapter nodig. De Xbox snapt niet hoe een muis werkt uit zichzelf.

Deze is recent uitgekomen: http://www.engadget.com/2...dapter-goes-on-sale-imme/

Lijkt me eigenlijk tijd dat muizen kunnen worden aangesloten op de Xbox. Totdat ze officieel worden ondersteund (en dus verkocht) door MS ga ik ze echter niet gebruiken voor shooters. Lijkt me allemaal iets te makkelijk worden. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 10:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:26:
[...]

Je hebt inderdaad een adapter nodig. De Xbox snapt niet hoe een muis werkt uit zichzelf.

Deze is recent uitgekomen: http://www.engadget.com/2...dapter-goes-on-sale-imme/

Lijkt me eigenlijk tijd dat muizen kunnen worden aangesloten op de Xbox. Totdat ze officieel worden ondersteund (en dus verkocht) door MS ga ik ze echter niet gebruiken voor shooters. Lijkt me allemaal iets te makkelijk worden. :)
Thx, best prijzig apparaatje :). Is er geen draadloze oplossing?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:13:
[...]

Thx, best prijzig apparaatje :). Is er geen draadloze oplossing?
Prijzig maar als je echt met muis en tobo wil spelen op een xbox is dit je beste optie
Maat van mij heeft er een. Het is geen wondermiddel, maar heeft wel de beste muis response.
Heb hem getest en iemand die slecht is met console shooters zal ook met de xim3 slecht blijven, echter zal de persoon wel sneller wennen omdat het normaal aanvoelt.

Een edge geven? niet echt. het is gewoon een goed alternatief op de controller voor de 360

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:23:
[...]
Een edge geven? niet echt. het is gewoon een goed alternatief op de controller voor de 360
Ik heb er mee gespeeld. Het geeft idd geen edge. Het maakt je onoverwinnelijk. Het is een enorm voordeel tegen mensen met de controller. Sensitivity gaat naar 10 terwijl je maximale controle houdt. Ook heb je via tobo alle knopjes direct onder je vingers ipv dat je je hand moet verplaatsen. Kun je veel sneller reageren in knife/dropshot/bukken situaties. Misschien dat het idd een slechte shooter speler niet verbetert maar voor iemand die weet hoe het spel werkt levert het godmode op. :) (ik ben met de controller in de hand wel oke maar zeker niet briljant ter info.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 15:02 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:02:
[...]

Ik heb er mee gespeeld. Het geeft idd geen edge. Het maakt je onoverwinnelijk. Het is een enorm voordeel tegen mensen met de controller. Sensitivity gaat naar 10 terwijl je maximale controle houdt. Ook heb je via tobo alle knopjes direct onder je vingers ipv dat je je hand moet verplaatsen. Kun je veel sneller reageren in knife/dropshot/bukken situaties. Misschien dat het idd een slechte shooter speler niet verbetert maar voor iemand die weet hoe het spel werkt levert het godmode op. :) (ik ben met de controller in de hand wel oke maar zeker niet briljant ter info.)
Dat valt wel mee, ik ben niet super met de controller, maar maak win het nog wel van hem als hij de xim gebruikt hoor :)

Als je het gebruikt merk je nog steeds dat het een console game is en dat de hele handling and feel niet gemaakt is voor muis en tobo control. Enorm voordeel vind ik zelf wel meevallen hoor. De knoppen direct onder je vingers is niet altijd een voordeel doordat het stick configured is. het voordeel van de muisprecisie geeft je juist nadeel met movement/button acces op een tobo. 4 buttons voor movement tov 1thumbstick

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:02:
[...]

Ik zie bij diverse "promo" video's van Black Ops gigaveel dropshotten en andere glitches uithalen, waarbij ik me af vraag hoe leuk zo'n game dan kan zijn. Ik denk dat je snel genoeg door de mand valt als je het gebruikt. Verder lijkt het me niet dat je onoverwinnelijk bent. Je kunt nog steeds dood :>

Ik ben zelf redelijk behendig geworden met controllers. Komt ook omdat ik een heleboel uiteenlopende games speel of gespeeld heb. Zowel shooters, maar ook platformers, 3rd person (die vaak gebruik maken van 1 of ander cover-systeem), strategy, sport en racing. Muziekgames ook, maar daar zit vaak een hele andere controller bij. Al moet ik zeggen dat je oog-hand coordinatie daar wel stukken beter van wordt. Door de grote afwissling ga je ook al stukken makkelijker om met nieuwe control-layouts voor games. Verder zul je met tobo-muis misschien wel meer opties binnen handbereik hebben, maar dingen die doorslaggevend zijn (reactievermogen, oog-hand coordinatie, sterkte/uithoudingsvermogen van je handen) zullen niet echt beter worden.

Mensen die persé een tobo-muis nodig hebben, raad ik dan ook nooit aan om een console te kopen. Dan ga je het eerste (half-)jaar gewoon veel ergenis hebben aan het feit dat je niet goed mee kunt komen of moet gebruik maken van (oneerlijke) hulpmiddelen, wat het plezier niet echt ten goede komt imo.

Je moet met een controller ook heel anders schieten. Met de PC doe je het meeste mikwerk met je muis en lopen is niet echt prioriteit. Bij de consoles gebruik je een combinatie. Grote bewegingen en veranderingen in hoogte met je ene pookje en kleine beetjes bijsturen met je loopwerk. Dus als je ernaast zit is het 9/10 keer sneller/makkelijker om een stap opzij te doen, dan bij te gaan mikken. Al heeft een spel als Black Ops altijd al een grote auto-aim gehad, dat het niet echt nodig is om daar uberhaupt een muis voor nodig te hebben.

Laatst weer een potje Battlefield Bad Company 2 gedaan en moest weer even wennen hoe weinig auto-aim daarin zit (al ben ik er nog steeds best accuraat in)

[ Voor 48% gewijzigd door Martinspire op 01-09-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Niemand die warm loopt voor nieuws: Hackers kraken Xbox 360 middels 'reset glitch'?

Had verwacht dat er al wat reacties op gepost zouden worden in dit draadje. Ik vind het wel een mooie ontwikkeling en hoop dat nu eindelijk eens XBMC naar de 360 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik moet eerlijk zijn, ik geef er echt niet om. XBMC ziet er verder wel leuk uit, maar ik gebruik het verder niet. Om daarom nou met mijn Xbox te gaan lopen hannesen, neuh.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 07-10 21:32
Ik sta er wel voor in de rij ;-) Mijn xbox is toch al 'geholpen' (en al 3 jaar niet online geweest) dus dit kan er ook wel bij.. :) Het enige nadeel is dat deze xbox van een redelijke oude generatie is en een beste takke herrie maakt als het stil is... Maar XBMC erop zetten zie ik zeker wel zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-10 01:19

Nitai

Live the life you love.

Schweino schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:32:
Niemand die warm loopt voor nieuws: Hackers kraken Xbox 360 middels 'reset glitch'?

Had verwacht dat er al wat reacties op gepost zouden worden in dit draadje. Ik vind het wel een mooie ontwikkeling en hoop dat nu eindelijk eens XBMC naar de 360 komt.
Het was interessant, maar nu eigenlijk niet meer. De mediaspelers vliegen om je oren en inmiddels ben ik al voorzien van een goede mediaspeler oplossing (Mini + Plex). Ik denk nog wel vaak terug aan de goede oude XBMC Xbox tijd :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik zweer nog steeds bij XBMC (gebruik het dagelijks op de oude xbox om TV series mee te kijken). Voor HD content heb ik 2x een popcorn hour maar die vallen wat mij betreft in het niet bij XBMC qua gemak en gebruiksvriendelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Beste

Ik ga deze week een nieuwe Xbox aanschaffen.
Waarom zou ik de 250gb moeten nemen ipv de 4gb ?
Ik gebruik de Xbox niet als mediacenter.. puur alleen om games op te spelen, thats all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Gewoon de 250gb halen omdat het maar 30 euro scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Kn je in ieder geval al je games installeren op die harddrive, laad sneller en je hoeft die takke herrie van die rom drive niet aan te horen.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Schweino schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:30:
Ik zweer nog steeds bij XBMC (gebruik het dagelijks op de oude xbox om TV series mee te kijken). Voor HD content heb ik 2x een popcorn hour maar die vallen wat mij betreft in het niet bij XBMC qua gemak en gebruiksvriendelijkheid.
Is daar voor de slim nog een tweak voor?
Waarom?
Ik heb vroeger een xbox gehad daar kon ik alles mee, radio&tv uitzendinggemist enz.. koop ik een nieuwe 4gb slim+kinect ken ik niets meer als die fucking xbox live.
Zelf gebrand video-ts dvdtje ken die niks mee :( 8)7
Streamen lukt nog niet met het zte h220n modem(kpn) en xbmc werkt niet stand-alone :(
Zijn er nog tweaks-apps of andere grove dingen voor? ik geef niks om een ban ik ben een fps. single-player.
Nog geen browsertje op ut ding :X , zouden ze bij ms. niet beseffen dat het 2011 is. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Supertip op 04-09-2011 22:24 . Reden: Oplopende teleurstelling ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Waar haal je nu de slim het goedkoopst ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
koelebobes schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:14:
Waar haal je nu de slim het goedkoopst ?
met kinect? of de arcade 4gb enz... :? pricewatch???

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Laat ik het zo zeggen

250 gb alleen niet kinect.

Ik weet de 216 bij redcoon maar ik heb het over mooie aanbiedingen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
koelebobes schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:25:
Laat ik het zo zeggen

Als 216 nog niet goedkoop is dan moet deze het zeker wel zijn KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

woohoo \o/ datum is nu 100% bevestigd :9~

http://majornelson.com/20...-xbox-live-marketplace-9/

Radiant Silvergun 14-Sep 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 13:09
Nevels schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:58:
Het is ook geen update van het dashboard die de xbox dan wil hebben maar een update van de emulator die voor de backwards compatibility zorgt. Omdat de xbox gebanned is kan je dus niet de laatste update downloaden en dus de games niet spelen.....

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Harmsen schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:18:
[...]

Het is ook geen update van het dashboard die de xbox dan wil hebben maar een update van de emulator die voor de backwards compatibility zorgt. Omdat de xbox gebanned is kan je dus niet de laatste update downloaden en dus de games niet spelen.....
Volgens mij kan je hier: http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=12129 de patch alsnog downloaden. Microsoft heeft de updates ook nog altijd op hun eigen sites staan voor mensen zonder internet thuis en voor mensen zonder Xbox Live.

[ Voor 12% gewijzigd door JorisTheWise op 07-09-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goeie headset en zit te twijfelen tussen 2 headsets.
de Turtle Beach X41 of de Turtle Beach DX11. heeft iemand deze toevallig zelf of heeft die er ervaring mee? zijn nogal geprijsd en op redcoon allebij 7.1 alleen scheelt het ongv. 10euro van mekaar.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wat raden jullie aan? Spellen draaien van een USB stick of een hardeschijf? Zit er een verschil in performance?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:09

D4NG3R

kiwi

:)

LuckyLukeNL schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:15:
de Turtle Beach X41 of de Turtle Beach DX11. heeft iemand deze toevallig zelf of heeft die er ervaring mee? zijn nogal geprijsd en op redcoon allebij 7.1 alleen scheelt het ongv. 10euro van mekaar.
De ene is bedraad en de ander draadloos, verder zijn ze hetzelfde.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

ronwiel schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:34:
Wat raden jullie aan? Spellen draaien van een USB stick of een hardeschijf? Zit er een verschil in performance?
Begrenst MS USB sticks niet op 16 GB? Lijkt me niet erg praktisch om daar meerdere spellen op te draaien. Je zit al snel aan de 4 tot 7 GB per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Bokkie schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:17:
woohoo \o/ datum is nu 100% bevestigd :9~

http://majornelson.com/20...-xbox-live-marketplace-9/

Radiant Silvergun 14-Sep 1200
Als ik zo naar dat lijstje kijk zie ik de nieuwe mashed (wrecked: revenge revisited) daar nog steeds niet tussen staan :/ En dan te bedenken dat ze in eerste instantie Q2 2011 communiceerden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

LuckyLukeNL schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:15:
Of een adaptertje en dan je pc headset er op aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:18:
[...]

Of een adaptertje en dan je pc headset er op aansluiten :)
:o kan dat? 3.5mm naar 2.5mm ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:04:
[...]

:o kan dat? 3.5mm naar 2.5mm ofzo?
Uhu doe ik zelf ook. Simpele headset met microfoon, (3.5mm) microfoon jack heb ik eraf gehaald en vervangen door een 2.5mm jack. Met een verloopje moet het ook gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:45:
Begrenst MS USB sticks niet op 16 GB? Lijkt me niet erg praktisch om daar meerdere spellen op te draaien. Je zit al snel aan de 4 tot 7 GB per game.
Ik wil toch maar één of twee games gaan spelen. Maar is een USB stick langzamer dan een ingebouwde harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:23
Harmsen schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:18:
[...]

Je kunt volgens mij op de site van xbox zelf die updates downloaden en branden voor backwards compatibillity.
Dit heb ik in den beginnen ook gewoon gedaan.

Volgens mij is MS hiermee gestopt en moet je dit gewoon tegenwoordig online doen. Ben bang dat ze gewoon pech heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ronwiel schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:50:
[...]

Ik wil toch maar één of twee games gaan spelen. Maar is een USB stick langzamer dan een ingebouwde harddisk?
Ook een USB harddisk is langzamer als een ingebouwde harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoW
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 22:31
De Xbox Slim 4gb kost nu nog maar 165 bij Bol. Zodra het salaris binnen is, haal ik er eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Pas even Fruit Ninja Kinect gekocht; dat is behoorlijk goede implementatie van Kinect zeg. Werkt echt bijzonder goed; en is ook best vermakelijk ;). Wel beetje duur voor 800 MS Points.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:26

BM

Moderator Spielerij
Is er eigenlijk ooit nog wat nieuws uitgebracht rondom Kart Attack? Spel is in 2007 al aangekondigd, maar lijkt sindsdien ook van de aardbodem verdwenen.
Leek me wel aardig, karting is altijd wel leuk.

Edit: hmmz, Blimey is opgegaan in Slightly Mad Studios, wat tot op heden alleen de 2 Shift games gemaakt heeft.... zal wel niks meer gaan gebeuren met Kart Attack dus :(

[ Voor 29% gewijzigd door BM op 10-09-2011 12:59 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

koelebobes schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:25:
Laat ik het zo zeggen

Paar maanden terug had ik hem in Amsterdam Bijlmer gezien bij de E-Plaza , voor €185 (was wel raar, de 4GB versie stond er voor €188 euro :+) Ik kan maandag wel even spieken wat de huidige prijzen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Ik wil ook een slim kopen, maar ik ben een beetje bang dat dit ook weer van die herriebakken zijn als de "oude" xbox360. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 02-10 21:29
@Roko: Valt wel mee hoor dat geluid. Het is niet dat je niks hoort als je op een paar meter afstand zit, maar het is in ieder geval wel een stuk minder dan de oudere modellen. Als je het spel ook nog eens installeert op de harde schijf is het wel flink stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
Ik vind de prijs aan de hoge kant. Misschien dat ik op Amazon ofzo een leuke elite of een pro kan vinden.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik zou nu zeker geen (nieuwe) Elite of Pro meer aanschaffen. De Slim is een stuk beter (qua opties), stiller en heeft een behoorlijk kleinere footprint.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
Ja, ik vind de opties niet opwegen tegen de prijs. Was zeer tevreden met een 60 G, meer dan genoeg opslag.

Nog niet helemaal uit de keuze: ps3 of xbox

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Als je nu idd interesse in een 360 hebt zou ik ook altijd voor de slim gaan. Minder herrie is fijn. Daarnaast, ik zou niet weten waar je nog nieuw een pro of elite zou kunnen vinden of wil je gewoon voor 2e hands gaan?

Dat gezegd hebbende, het geluid van de dvd-drive valt me eigenlijk alleen nog maar op als ik dvd's afspeel, dus dat doe ik nu maar op de ps3. Met gamen (mede doordat ik al mijn games op mijn 120gb drive mik) heb ik er geen enkele last meer van, en dan heb ik nog een lawaaierige elite uit 2009 ofzo.

Voor keuze ps3 of x360 is het bijna niet mogelijk om advies te geven zonder een flame war te starten. Maar kijk naar (in random order)
- features (harde schijf kunnen vervangen, batterij ingebouwd in controller, menu, live vs psn etc etc)
- controller, mijn voorkeur is de 360 controller, maar er zijn zat mensen die ds3 fijner vinden
- en natuurlijk platform exclusives

Succes met beslissen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:41:
Als je nu idd interesse in een 360 hebt zou ik ook altijd voor de slim gaan. Minder herrie is fijn. Daarnaast, ik zou niet weten waar je nog nieuw een pro of elite zou kunnen vinden of wil je gewoon voor 2e hands gaan?

Dat gezegd hebbende, het geluid van de dvd-drive valt me eigenlijk alleen nog maar op als ik dvd's afspeel, dus dat doe ik nu maar op de ps3. Met gamen (mede doordat ik al mijn games op mijn 120gb drive mik) heb ik er geen enkele last meer van, en dan heb ik nog een lawaaierige elite uit 2009 ofzo.

Voor keuze ps3 of x360 is het bijna niet mogelijk om advies te geven zonder een flame war te starten. Maar kijk naar (in random order)
- features (harde schijf kunnen vervangen, batterij ingebouwd in controller, menu, live vs psn etc etc)
- controller, mijn voorkeur is de 360 controller, maar er zijn zat mensen die ds3 fijner vinden
- en natuurlijk platform exclusives

Succes met beslissen.
En niet te vergeten :

Wat spelen je vrienden/kennissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je achievements krijgt dan kun je door een druk op de xboxknop kijken welke achievement het is. Dat lukt niet met je pshomeknop en je trophy. :+
Pagina: 1 ... 26 ... 64 Laatste