Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
From Dust is echt een heel tof spel. De levels worden later wel wat lastiger om het goed te doen. Dat scheelt. Zekers zijn geld waard geweest! Ook muziek en dergelijke vind ik mooi gedaan, erg subtiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Van Bastion moet ik zeggen dat het een interessant spel lijkt. Ik vind 'm ook een beetje old skool aanvoelen en de art directie vind ik echt erg goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nadat ik de reviews van Bastion had gelezen (Metacritic: 88), direct wat punten heb aangeschaft, maar eigenlijk heb ik heeel veel andere games te spelen.

From Dust hoor ik ook aardig goede dingen over, maar minpunten schijnen de controls te zijn. Nogal belangrijk lijkt me. En verder schijnt het meer op een puzzelspel te lijken dan op bijvoorbeeld Populus.

Vanavond eens de demo van From Dust bekijken... Volgens Metacritic krijgt From Dust een 79 gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb net een uurtje in Bastion gestoken en tot nu toe bevalt het wel, vooral de art vind ik echt geweldig. Het enige dat wat tegenvalt op dit moment is de voice-over die in elke review bejubeld wordt. Het lijkt er op dat deze gewoon af en toe op vaste ingestelde punten getriggerd wordt, terwijl ik verwacht had dat deze vaker en meer op de gameplay zou reageren. Maargoed, ik ben net begonnen, misschien dat het na de inleidende levels wat dynamischer wordt.
Het spel is tot nu toe zijn geld in ieder geval waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Die stem in Bastion op voorgezette plekken is juist prima. Daardoor is de timing echt perfect.
Heb alleen de trial gespeeld maar ik denk dat ik hem wel ga kopen.
From Dust krijgt wel mixed reviews, maar ik ben wel benieuwd aangezien we al lang geen godgame hebben mogen spelen (ik beschouw populous nog steeds als 1 van de meest invloedrijke games).

Waar ik nu mee bezig ben is Ms.Splosion Man, wat mij betreft mag hij zo in het rijtje van de zomertoppers.
Dit spel heeft ALLES:
- geweldige gameplay
- uitdaging (moeilijk, maar wel fair)
- humor (van de grappige soort)
- geweldige animaties en voiceacting
- aparte coop campaign, zo groot als de single player (je kan ook coop in je eentje met de 'two girls, one contoller' gamemode waar je beide dames tegelijk moet besturen :D )
- super veel unlockables (incl grappige bonus movies, gamer pictures, avatar award en zelfs een theme)

Good times, lekker deze zomer aan de arcade, en dan komt straks AC, GoW3, Skyrim, Uncharted 3 etc uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
From Dust en Bastion zijn zeer goede arcade games.. Het is dat ik al zo gigantisch veel spellen heb om nog uit te spelen anders had ik ze direct gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 11:06
Die Ms.Splosion Man kon mij persoonlijk niet zo heel erg boeien. Ik heb het geprobeerd, maar vond het niet zo bijzonder. Wel leuk zijn de verschillende quotes uit bekende liedjes: "Do you wanna be my lover" etc.

Ik denk dat ik alvast een bulkje ms points ga aanschaffen want ik moet Limbo ook nog steeds kopen:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Nadat ik m grijs had gespeeld op me iphone heb ik vorige week zowaar mijn eerste XBL game gekocht, Backbreaker :) Heel simpel amerikaans football spel, maar heel verslavend :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Hmm, de xbox360 4GB is nu nog maar 170 euro.
MAar kun je met 4GB genoeg games opslaan? Denk dan aan ~10 games. films streamen doe ik niet aan, downloadable content misschien een mappackje ofzo maar verder niet veel.
Anders ga ik er eentje bestellen om naast mijn PS3 neer te zetten denk ik.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

denikids schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:15:
Hmm, de xbox360 4GB is nu nog maar 170 euro.
MAar kun je met 4GB genoeg games opslaan? Denk dan aan ~10 games. films streamen doe ik niet aan, downloadable content misschien een mappackje ofzo maar verder niet veel.
Anders ga ik er eentje bestellen om naast mijn PS3 neer te zetten denk ik.
Ja, ... 10 SAVE games ... één game installeren is meestal 6 a 8 gb geloof ik dus ga je echt niet redden. Kunt proberen een 2e hands harde schijf van 20 gb op de kop te tikken maar blijft krap want dan kun je één a twee spellen erop kwijt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

En zou het werken met een externe harddisk eraan? Of geeft dat weer problemen kwa snelheid e.d?
Ik bedoel echt het savefile he, hoef niet de gehele game erop kwijt tek unnen daar zijn die dvdtjes voor.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
denikids schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:06:
En zou het werken met een externe harddisk eraan? Of geeft dat weer problemen kwa snelheid e.d?
Ik bedoel echt het savefile he, hoef niet de gehele game erop kwijt tek unnen daar zijn die dvdtjes voor.
HDD werkt wel, probleem is alleen dat ja alleen je savegames er op kan inderdaad, en dat hij maar 16gb onderteund dus je zou een extra partitie moeten maken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen 3 vrienden over de vloer en zoek dus nog wat toffe Arcade games voor 4 spelers.
Castle Crashers heb ik al, maar daar houdt het ook op denk ik.
Tips zijn dus welkom :)

//Edit: Ik weet de naam niet meer, maar is de nieuwe Mashed er al?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:13:
Ik krijg morgen 3 vrienden over de vloer en zoek dus nog wat toffe Arcade games voor 4 spelers.

Scott Pilgrim

Daarnaast heb je ook nog wat klassiekers en remakes zoals Turtles, en X-men, maar zelf zou ik daar niet de mspoints aan uitgeven, scott pilgrim vind ik wel erg leuk om met 4 man te doen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had daar al wel van gelezen dat de muziek alleen al de moeite waard is, chiptune ftw! :P
Bedankt, ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
denikids schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:06:
Voor alleen de "save" bestanden is 4 GB voldoende en kan je makkelijk 10 games erop kwijt. Ze zijn per stuk meestal maar een paar honderd kilobyte. Een grotere of externe schijf heb je dan niet nodig.

Een grotere harde schijf heb je nodig als je de inhoud van de dvd's wilt overzetten naar je harde schijf. Dit heeft als voordeel dat je kan spelen vanaf de harde schijf ( stiller en sneller). Uiteraard moet de dvd ter controle dan wel in de Xbox zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond na een zeeeeer lange tijd weer eens Call of Duty 4, Moden Warfare gedaan... Echt wat een verademing ten opzichte van zijn opvolgers... Heb CoD 4 echt ruim een jaar actief gespeeld ofzo, terwijl CoD MW2 en Black Ops volgens mij niet langer dan enkele maanden in mijn xbox zijn geweest. De killstreaks en al die uitgebreide perks en attachments hebben die games echt de das omgedaan. Less is definitely more...

Nah nu kunnen we ons binnenkort in ieder geval op maken voor heel wat must buy games... :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Handel of het verwijzen naar (je eigen advertenties) is niet toegestaan.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 31-07-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:27:
From Dust is echt een heel tof spel. De levels worden later wel wat lastiger om het goed te doen. Dat scheelt. Zekers zijn geld waard geweest! Ook muziek en dergelijke vind ik mooi gedaan, erg subtiel.
Vind hem ook erg leuk om te doen. Hebben anderen ook last van een heel lang (denk 5 minuten) opstarttijd met daarnaast een vertraging als je meer dan 2 levels achter elkaar doet? Er af gooien en opnieuw downloaden maakt het niet sneller. Zijn er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Wrecked: Revenge revisited.

Helaas niet :( Hij was aangekondigd voor deze lente, maar inmiddels is het al hoog zomer. Klein googeltje leverde me een preview op waarin ze aangeven dat ze 'hopen dat hij deze lente uitkomt'.

http://www.gamesradar.com...063/g-2011060712544622027

edit: ah dat blijkt dus niet aan hun te liggen. Op de facebookpagina staat:
Sorry for the lack of news on the release date front - nothing concrete back to report yet from Sony and Microsoft, but looking more like Sept now. More previews on their way, as well as a brand new trailer, so keep your eyes peeled. Thanks everyone for being so patient - we can't wait to get the game in your hands!
Wat ik echt een hele vette arcade game vind met ze 4en is Death Tank. Dat is echt een aanrader.
Daarnaast kan je eventueel gratis Crash Course downloaden, dat kan met ze 4en, ik zou er geen geld aan uitgeven, maar het is wel grappig om even te doen met een paar man op de bank.

[ Voor 33% gewijzigd door KingKoning op 01-08-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:13:
[...]

Vind hem ook erg leuk om te doen. Hebben anderen ook last van een heel lang (denk 5 minuten) opstarttijd met daarnaast een vertraging als je meer dan 2 levels achter elkaar doet? Er af gooien en opnieuw downloaden maakt het niet sneller. Zijn er tips?
Is mij nog niet overkomen. Kom wel een andere bug tegen bij de Challenges. Dan wil ik hem starten en op het moment dat ik zou moeten beginnen, krijg ik meteen de melding Challenge complete, met een absord lange tijd...Ik kan deze dan ook op geen enkele manier spelen. Erg vaag.

Ik moet nu nog twee levels en het wordt echt steeds moeilijker en erger met af en toe kapot aan de AI van je dorpbewoners en vooral de routes die ze nemen.

Ben nu trouwens groot fan van de lava levels, ben er achter gekomen dat je de vulkaanuitbarstingen kan omleiden door er extra lava op te gieten en de uitgang de andere kant op te laten lopen. Stuk minder last van.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 19:02
Kan ik gewoon een standaard HDMI-kabel aan m'n Xbox hangen, of moet ik er een van Microsoft hebben? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij een HDMI-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

janvanmil schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:12:
Kan ik gewoon een standaard HDMI-kabel aan m'n Xbox hangen, of moet ik er een van Microsoft hebben? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij een HDMI-kabel?
Gewoon eentje bij de Action halen voor 3 Euro. Zijn prima kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik nu een xbox wirreless controller voor mijn pc is erg handig.
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten en zit op de bank en bestuur zo mijn pc met de xbox controller.
ik heb de xbox controller geprogrameerd met xpadder zodat de controller het gewoon onder windows doet.
Je kunt dan de controller bepaalde functies laten doen die de muis anders doet.
Je zit lekker achterover net zo als bij een console.
Er zijn veel games die de xbox controller ondersteunen vooral games voor windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Exorcist schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:30:
[...]

Gewoon eentje bij de Action halen voor 3 Euro. Zijn prima kabels.
Thnx, geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Zijn er hier mensen die gebruik maken van Ouderlijk toezicht op de xbox? Zo ja wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Zit zelf beetje in dubio of ik het moet inschakelen of niet.
Ik ga namelijk binnenkort samenwonen en mijn vriendin heeft wel eens een vriendin van haar over de vloer die haar kids meeneemt. Die zitten nu wel eens op de Wii maar ik zie ze ook nog wel op de xbox spelen tzt.
Het zoontje reageert al behoorlijk heftig op een simpel tank-spelletje op de Wii dus ik denk niet dat moeders het heel leuk vind als hij games als Gears of War gaat spelen :X

Het is echter niet altijd mogelijk om hem constant in de gaten te houden dus zonder restricties kan hij stiekem toch een spel erin drukken waarvan gezegd was dat ie dat niet mocht spelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:57:
Zijn er hier mensen die gebruik maken van Ouderlijk toezicht op de xbox? Zo ja wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Zit zelf beetje in dubio of ik het moet inschakelen of niet.
Ik ga namelijk binnenkort samenwonen en mijn vriendin heeft wel eens een vriendin van haar over de vloer die haar kids meeneemt. Die zitten nu wel eens op de Wii maar ik zie ze ook nog wel op de xbox spelen tzt.
Het zoontje reageert al behoorlijk heftig op een simpel tank-spelletje op de Wii dus ik denk niet dat moeders het heel leuk vind als hij games als Gears of War gaat spelen :X

Het is echter niet altijd mogelijk om hem constant in de gaten te houden dus zonder restricties kan hij stiekem toch een spel erin drukken waarvan gezegd was dat ie dat niet mocht spelen.
Wat dacht je van de 'slechte' games achter een kluisje of tijdelijk op een hoge plank leggen uit het zicht als ze langskomen?
Doe ik ook als neefjes en nichtjes langskomen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Is ook een optie. Maar voor het geval dat ik niet thuis ben en er toch een game buiten de kast ligt....
En kids kunnen creatief zijn tegenwoordig :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:20:
ik gebruik nu een xbox wirreless controller voor mijn pc is erg handig.
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten en zit op de bank en bestuur zo mijn pc met de xbox controller.
ik heb de xbox controller geprogrameerd met xpadder zodat de controller het gewoon onder windows doet.
Je kunt dan de controller bepaalde functies laten doen die de muis anders doet.
Je zit lekker achterover net zo als bij een console.
Er zijn veel games die de xbox controller ondersteunen vooral games voor windows.
Heb je daar niet zo'n usb-plugin dingetje nodig? Ik weet wel dat de wired versie direct werkt maar voor de wireless dien je toch zo'n ding aan te schaffen? Weet zo niet hoe het heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EN-IS schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:54:
[...]

Heb je daar niet zo'n usb-plugin dingetje nodig? Ik weet wel dat de wired versie direct werkt maar voor de wireless dien je toch zo'n ding aan te schaffen? Weet zo niet hoe het heet :)
Gewoon een wireless receiver.
Afbeeldingslocatie: http://static.traderscity.com/board/userpix57/25163-Microsoft-Xbox-360-Wireless-Controller-With-Pc-Receiver-For-Pc-Windows-Refurnished-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:08

FeaR

In GoT we trust

Iemand hier ervaring met de Disc Replacement van Microsoft?

Wilde vandaag Halo 3 weer eens spelen en trof mijn disc zo aan (klik voor groter):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6Km5AiW49xNkNdVnQBtc998N/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9MGf1lurK8Xebi8Zf92IO6bl/medium.jpg

Ik heb de Halo 3 Limited Edition en die houders daarin zijn volgens mij net te groot waardoor de disc is gebarsten.

Dus e-mail naar Microsoft gestuurd via de algemene pagina, krijg ik een mail terug dat ik naar Xbox.xom/support/discreplacement moet gaan. Een pagina die niet meer bestaat. Volgens de search moet ik namelijk bij deze site zijn. Maar goed, site gevonden en Halo 3 staat op de lijst. Dus tot daar geen problemen.

Alleen staat er op die laatste site weer dat ik contact op moet nemen met Microsoft. En dat is op dezelfde e-mail als ik in eerste instantie al had gemaild. Beetje kringetje rond dus... Maar bellen zou ook kunnen.

Maar iemand een idee wat een vervangende schijf kost? Want voor een paar euro pluk ik ook een Halo 3 van Marktplaats of ergens anders vandaan. Dan heb ik alleen niet de Limited Edition afdruk op de DVD, maar daar lig ik niet echt wakker van...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Denk dat je zelf het beste antwoord al geeft. Gewoon even bellen, Microsoft is redelijk coulant met dit soort zaken. Tenminste, dat waren ze altijd tot mensen er misbruik van gingen maken om gratis controllers etc. te regelen, maar met deze foto's erbij zouden ze niet zo moeilijk moeten gaan doen lijkt me.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik ook zit gewoon de receiver bij.
Alleen die van mij gaat op 2 AA batterijen, je hebt ook nog een setje dan zit er een xbox controller bij met accu en ook nog een usb oplaadkabel waarmee je hem ook met draad kunt verbinden.
Met batterijen heeft ook voordelen de accu verslijt niet van steeds opnieuw opladen.
Die van mij kun je trouwens ook verbinden met usb kabel alleen die zat er niet direct bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ElBarto schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:57:
Denk dat je zelf het beste antwoord al geeft. Gewoon even bellen, Microsoft is redelijk coulant met dit soort zaken. Tenminste, dat waren ze altijd tot mensen er misbruik van gingen maken om gratis controllers etc. te regelen, maar met deze foto's erbij zouden ze niet zo moeilijk moeten gaan doen lijkt me.
Ik zocht meer naar een prijsindicatie, vandaar mijn post hier ;)
Er staat op de site wel dat ze er een bedrag voor vragen, maar niet hoe veel. Ik kan een paar dorpen verder ook een nieuwe copy halen voor een tientje. Dan is dat wellicht makkelijker. Dus op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
http://www.xgn.nl/360/nie...spellen-om-bij-microsoft/

Ten tijde van het veel bekrast raken van spellen moest je er nog 15 euro voor af rekenen dus ik neem aan dat het niet goedkoper geworden is. Mijn advies is dus ook gewoon een 2dehandsje te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 09:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Insanely Twisted Shadow Planet is leuk :) Metroid maar dan in een vliegende schotel, met supercoole animatie a la Limbo!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:12:
http://www.xgn.nl/360/nie...spellen-om-bij-microsoft/

Ten tijde van het veel bekrast raken van spellen moest je er nog 15 euro voor af rekenen dus ik neem aan dat het niet goedkoper geworden is. Mijn advies is dus ook gewoon een 2dehandsje te scoren.
Er is een verschil tussen zelf slopen en dat het kapot gaat door een productiefoit. Zou gewoon bellen en aangeven dat het hun fout is dat jij niet kan spelen en dat de Ps3 ook prima games heeft. (dat laatste als ze moeilijk doen en jij de medewerker tot 'retentie' aan wil zetten:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook eens eenvraagje voor dit draadje volgende
Mijn xbox wordt gloeiend heet zo heet dat hij al 4 keer voor rrod reperatie is weg geweest naar een bedrijf.Heet aardig en steeds onder gerantie gerepareerd(ze hebben zelfs al eens de gpu vervangen omdat ze dachten dat die stuk was dit zonder xtra kosten) maar hij wordt naar mijn menig te heet tijdens spelen waardooor hij naar ongeveer 2 uur spelen weer rrod.Ik heb de fan's al eens vervangen door originele xbox's fan's en ook dat hielp niet.Mijn andere xbox wordt half zo warm.Iemand enig idee hoe dit kan?
Zijn dezelfde xboxen alle twee uit 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:42:
Mijn xbox wordt gloeiend heet zo heet dat hij al 4 keer voor rrod reperatie is weg geweest naar een bedrijf.Heet aardig en steeds onder gerantie gerepareerd(ze hebben zelfs al eens de gpu vervangen omdat ze dachten dat die stuk was dit zonder xtra kosten) maar hij wordt naar mijn menig te heet tijdens spelen waardooor hij naar ongeveer 2 uur spelen weer rrod.Ik heb de fan's al eens vervangen door originele xbox's fan's en ook dat hielp niet.Mijn andere xbox wordt half zo warm.Iemand enig idee hoe dit kan?
Lijkt me gewoon een kwestie van een gaar exemplaar. Die kan je blijven repareren, maar het houd een keer op. Zo te zien heb je deze niet door Microsoft laten repareren. Nu kan ik het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik meen dat een RROD niet te repareren zonder het vervangen van het moederbord en gpu. Alle oplossingen die "derder" aandragen zijn vaak tijdelijk.

Wat natuurlijk ook kan is dat je de Xbox hebt staan in een ruimte waar hij niet voldoende koeling kan pakken, dan gaat hij logischerwijze kapot!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

steefje schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:24:
[...]

Lijkt me gewoon een kwestie van een gaar exemplaar. Die kan je blijven repareren, maar het houd een keer op. Zo te zien heb je deze niet door Microsoft laten repareren. Nu kan ik het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik meen dat een RROD niet te repareren zonder het vervangen van het moederbord en gpu. Alle oplossingen die "derder" aandragen zijn vaak tijdelijk.

Wat natuurlijk ook kan is dat je de Xbox hebt staan in een ruimte waar hij niet voldoende koeling kan pakken, dan gaat hij logischerwijze kapot!
en als je niet genoeg koeling hebt
in de winkel kan je perfect een koeler kopen een 15 tal euro makkelijk op de achterkant te plaatsen slim en oude xbox
Works like a charm

heb de mijne al 4 jaar nog nooit een probleem gehad en toch zeker een 4 tal uur per dag aan het draaien _/-\o_

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:42:
Waarom koop je niet een nieuwe, deze xbox is al erg rot. Bij de FRS heb je al een 250 GB Xbox 360 Slim met Homefront voor 159 euro. Verkoop je Homefront heb je hem voor 130 en weer garantie. En je hebt hem niet door Microsoft laten repareren , veel van die bedrijven zijn beunhazen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Tuact Aimon XB muis controller?

Ik gebruik zelf de FragnStein op de PS3, maar ik zit er voor het spelen van SP shooters op de 360 aan te denken om ook op een muis over te stappen. Ik namelijk ben echt een complete retard met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rockvee2 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:09:
[...]

Waarom koop je niet een nieuwe, deze xbox is al erg rot. Bij de FRS heb je al een 250 GB Xbox 360 Slim met Homefront voor 159 euro. Verkoop je Homefront heb je hem voor 130 en weer garantie. En je hebt hem niet door Microsoft laten repareren , veel van die bedrijven zijn beunhazen .
159? ben je niet abuis met de prijs?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
Hallo vraagje: Wat kan ik nog ongeveer krijgen denken jullie voor een Xbox Arcade met 60GB HDD, een controller, 256mb memory card en een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:51:
[...]

159? ben je niet abuis met de prijs?
http://www.freerecordshop...h_reftheme%3D10&SubCat=03

Tijdelijk uitverkocht maar hij was 159 euro. Zie budgetgaming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op pricewatch zijn de goedkoopste 215 :(
Naja ik zie wel ff ander deksel eraf en sparen vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toysxl heeft ook een vreemd pakket in de aanbieding..
http://www.toysxl.nl/p/ga...-360-20gb-pro-evolution-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Heeft geen HDMI ingang en is een console van 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Lol die hebben het magazijn eens opgeruimd en kwamen nog wat oude boxen tegen. Doe mij maar een nieuwe Slim zodat je minder kans hebt op RROD, een grotere HDD en een stuk kleiner. Of er HDMI uitgang op zit (ingang zit er nooit 1 op Rockvee2 ;)) is zo niet te zeggen aangezien er Premiums met en zonder HDMI zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Kluutmaran schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:37:
Lol die hebben het magazijn eens opgeruimd en kwamen nog wat oude boxen tegen. Doe mij maar een nieuwe Slim zodat je minder kans hebt op RROD, een grotere HDD en een stuk kleiner. Of er HDMI uitgang op zit (ingang zit er nooit 1 op Rockvee2 ;)) is zo niet te zeggen aangezien er Premiums met en zonder HDMI zijn.
Oeps, ik verdraai altijd die dingen,bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
bram1984 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:46:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Tuact Aimon XB muis controller?

Ik gebruik zelf de FragnStein op de PS3, maar ik zit er voor het spelen van SP shooters op de 360 aan te denken om ook op een muis over te stappen. Ik namelijk ben echt een complete retard met een controller.
Er is hier maar 1 antwoord op . NIET kopen , wil je een deftige oplossing look www.XIM3.com

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die XIM3 ziet er wel nice uit, vind het alleen net iets te prijzig voor dat geld :) anders had ik er wel 1 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
dabelg schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:57:
[...]

Er is hier maar 1 antwoord op . NIET kopen , wil je een deftige oplossing look www.XIM3.com
En waarom niet? Op de PS3 werkt het naar mijn idee zeer prettig.

Ik ga sowieso niet met een toetsenbord op de bank zitten, dus die XIM is geen optie. Daarnaast wil ik zelf bepalen hoe hard ik loop door middel van een analoge pook. Die optie is er niet op een TB.

edit: En wat hierboven inderdaad staat. Veel te duur en dan moet je ook nog een muis en TB kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 05-08-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
bram1984 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:27:
[...]

En waarom niet? Op de PS3 werkt het naar mijn idee zeer prettig.

Ik ga sowieso niet met een toetsenbord op de bank zitten, dus die XIM is geen optie. Daarnaast wil ik zelf bepalen hoe hard ik loop door middel van een analoge pook. Die optie is er niet op een TB.

edit: En wat hierboven inderdaad staat. Veel te duur en dan moet je ook nog een muis en TB kopen.
omdat ik er een heb liggen en :
1. het wireless is zeer onderheven aan storing Xbox is rf en aimon is RF (allebei 2,4ghz band, misschien heb jij maar 1 rf kanaal in huis)
2. de dpi van de muis is niet goed
3. enkel deadzone + sens is niet voldoende voor xbox (je krijgt movement in trapjes als je zowel x- als y-as bewegingen doet.
4.....

maar je moet me niet geloven . als je in buurt van sint-niklaas BE bent krijg je de mijn gratis :'( (was echt een miskoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is dat niet allemaal exact hetzelfde als bij de PS3? Ik heb met mijn Fragnstein namelijk nauwelijks problemen met de punten die jij opnoemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
bram1984 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:45:
Is dat niet allemaal exact hetzelfde als bij de PS3? Ik heb met mijn Fragnstein namelijk nauwelijks problemen met de punten die jij opnoemt.
ps3 heeft ander look mechanisme "deadzone, acceleration, max turnspeed, sens, ..." (heb de ook een xbox en ps3). vond de fragnstein ook "beter" werken op ps3 als de aimon op xbox.

maar lees de forums er maar eens op na. (zelfs elk spel zowel op ps3 als xbox heeft een ander look mechanisme, enkel zelfde engine wil nog wel is overeenkomen). daarom dat de xim zo duur is (zit een miniprocessor in voor de "smart" profiles).

Ik probeer je niet te overhalen he ;) je vraagt een mening, ik geef je de mijne .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, duidelijk. Appreciate it. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
hardware.tom schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:57:
Hallo vraagje: Wat kan ik nog ongeveer krijgen denken jullie voor een Xbox Arcade met 60GB HDD, een controller, 256mb memory card en een headset?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:19
Ik schat zo'n 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
80 maar? voor die harde schijf met headset alleen al heb ik 70 betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ja ooit was het dat waard ja.
Het aanbod is zo groot.... ik zou ook zeggen rond de 80 euro.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO met een 120*120 fan die langzaam draaidt parralel over de xbox fan gezet en de eerste test games lijken goed te gaan vanavond maar eens lekker hopelijk j\halo reach spelen.
Wie zin heeft paulsmid is ook mijn gamerstag op xbox :) en mocht hij toch crashen dan heb ik in iedergeval iet's om met oud en nieuw de lucht in te blazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor de mensen die net als ik ontzettend genoten hebben van Bastion; Supergiant Games heeft de OST uitgebracht, je kunt hem hier ook beluisteren:

http://supergiantgames.bandcamp.com/

Naar mijn mening echt een geweldige OST, zeker voor een XBLA game.

Afbeeldingslocatie: http://f.bandcamp.com/z/48/27/48270418-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Laatst online: 11-10 08:03
FeaR schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:45:
[...]

Ik zocht meer naar een prijsindicatie, vandaar mijn post hier ;)
Er staat op de site wel dat ze er een bedrag voor vragen, maar niet hoe veel. Ik kan een paar dorpen verder ook een nieuwe copy halen voor een tientje. Dan is dat wellicht makkelijker. Dus op die manier :)
5 maanden geleden was het nog € 15 om Viva Pinata te laten vervangen door Microsoft wat moest worden betaald d.m.v. een credit card. Mij werd toen door het persoon die mij te woord stond geadviseerd om eens te kijken naar een degelijk tweedehands exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zat even door de games on demand te bladeren, maar daar is toch wel wat veranderd. Inmiddels staan er 260 titels online, en ook de prijzen zijn flink beter. Was eerst alles nog 50+, inmiddels heel veel spellen voor 19,- of 29,-. Ook echte toppers staan er op, maar bijvoorbeeld ook games die niet eens voor PAL zijn uitgebracht op disc.

Het blijft meestal duurder dan in de winkel, maar ik blijf het heerlijk vinden. Het regent, geen zin in Black Ops, hup even een nieuwe titel downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
PWM schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:03:
Ik zat even door de games on demand te bladeren, maar daar is toch wel wat veranderd. Inmiddels staan er 260 titels online, en ook de prijzen zijn flink beter. Was eerst alles nog 50+, inmiddels heel veel spellen voor 19,- of 29,-. Ook echte toppers staan er op, maar bijvoorbeeld ook games die niet eens voor PAL zijn uitgebracht op disc.

Het blijft meestal duurder dan in de winkel, maar ik blijf het heerlijk vinden. Het regent, geen zin in Black Ops, hup even een nieuwe titel downloaden :)
Maar de prijzen zijn wel erg hoog voor sommige games, Halo Reach voor 69,99
BF BC 2 : 49,99

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Ik heb dit ook gebruikt voor Tales of Vesperia omdat deze nergens te krijgen was (€50+ op Marktplaats/Ebay alleen).

Maar voor de rest is dit vaak toch te duur. De nieuwe NFS € 49,99? Assassin's Creed Brotherhood is dan wel weer €29,99 ... vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Als ik 12 maanden gold bij Amazon.co.uk koop (http://www.amazon.co.uk/g...?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE), werkt hij dan ook in Nederland?

[ Voor 17% gewijzigd door Conscience NL op 07-08-2011 22:48 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 18:45
Conscience NL schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:47:
Als ik 12 maanden gold bij Amazon.co.uk koop (http://www.amazon.co.uk/g...?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE), werkt hij dan ook in Nederland?
Ja, die werkt ook in Nederland. Je kan misschien deze site proberen: http://www.livecheap360codes.com Heb daar al een aantal keer gekocht zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 19:49:
[...]

Maar de prijzen zijn wel erg hoog voor sommige games, Halo Reach voor 69,99
BF BC 2 : 49,99

:)
Ja, de prijzen lijken niet altijd overeen te komen met bijvoorbeeld de leeftijd van het spel. Mafia 2 en Black Ops kan je bijvoorbeeld wel weer voor 29,99 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minusstar2335
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 10:49
Weet niet of het al gevraagd is, maar kan het verder nergens vinden: Is het mogelijk om de xbox 360 ook op de pc aan te sluiten? Dan dus niet op de monitor maar echt op de pc (anders werkt m'n headset niet ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Minusstar2335 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:55:
Weet niet of het al gevraagd is, maar kan het verder nergens vinden: Is het mogelijk om de xbox 360 ook op de pc aan te sluiten? Dan dus niet op de monitor maar echt op de pc (anders werkt m'n headset niet ;) ).
Huh? Waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minusstar2335
bram1984 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:21:
[...]

Huh? Waarom zou je dat willen?
Omdat anders de headset (logitech g35) niet werkt op de xbox want die heeft usb aansluiting, maar dus wel op de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 02-10 21:29
Vandaag een nieuwe Xbox 360 S aangeschaft met 250 GB ter vervanging van mijn oude Xbox 360 elite :) Heeft iemand toevallig nog zo'n data transfer kit die ik voor een klein prijsje over kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Minusstar2335 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:55:
Nee, natuurlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
TheAshcat schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:55:
[...]

Ik heb dit ook gebruikt voor Tales of Vesperia omdat deze nergens te krijgen was (€50+ op Marktplaats/Ebay alleen).

Maar voor de rest is dit vaak toch te duur. De nieuwe NFS € 49,99? Assassin's Creed Brotherhood is dan wel weer €29,99 ... vreemd.
Assassin's Creed Brotherhood 29,99 is de non-classic editie, de classic editie is 29,99 bij bartsmit/intertoys en veel goedkoper bij andere zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hangt ervanaf hoe hij die headset wil gebruiken. Wil hij hem puur voor het geluid gebruiken, of wil hij hem ook gebruiken om te praten met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
GAIAjohan schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:54:
[...]

Het hangt ervanaf hoe hij die headset wil gebruiken. Wil hij hem puur voor het geluid gebruiken, of wil hij hem ook gebruiken om te praten met anderen.
Ik denk dat hij antwoord geeft op de vraag of je een 360 op een PC aan kan sluiten. Heeft verder weinig te maken met hoe je de headset wilt gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:59:
[...]

Ik denk dat hij antwoord geeft op de vraag of je een 360 op een PC aan kan sluiten. Heeft verder weinig te maken met hoe je de headset wilt gebruiken. ;)
Jawel. Als je namelijk je geluid van de XBOX360 door je pc laat lopen kun je het geluid prima via je pc-speakers of headset krijgen.

Als je bovendien een TV-kaart hebt kun je je 360 ook qua beeld aan je pc aansluiten. Zo heb ik een tijdje met een PS2 gegamed..

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 08-08-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GAIAjohan schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:09:
[...]

Jawel. Als je namelijk je geluid van de XBOX360 door je pc laat lopen kun je het geluid prima via je pc-speakers of headset krijgen.

Als je bovendien een TV-kaart hebt kun je je 360 ook qua beeld aan je pc aansluiten. Zo heb ik een tijdje met een PS2 gegamed..
Je kunt je Xbox wel kwa geluid en beeld via een ingang op je PC aansluiten ja. Tegenwoordig zijn daar ook HDMI capture kaarten voor. Maar dan nog kun je geen gebruik maken van USB randapparatuur op de PC zelf, daar ging het nl om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:27:
[...]

Je kunt je Xbox wel kwa geluid en beeld via een ingang op je PC aansluiten ja. Tegenwoordig zijn daar ook HDMI capture kaarten voor. Maar dan nog kun je geen gebruik maken van USB randapparatuur op de PC zelf, daar ging het nl om.
Als hij die USB headset puur wil gebruiken om het geluid te krijgen van de game (en dus niet de chatsessies etc) dan kan dat wel prima. Die USB-headset kan nml ook gewoon geluid van de line-in afpikken.

Bij online ingame chat werkt het natuurlijk niet.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 08-08-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Is het aansluiten van een Xbox op een 5.1 home cinema set zo simpel als Xbox > HDMI > Home Cinema > HDMI > TV? Of komt er meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34

Games on demand is best fijn ja: je hoeft niet naar de winkel, geen dvd wisselen, ideaal :D Prijzen zijn helaas (vaak) wat hoog, maar aangezien je ze ook met points kan betalen valt er nog wel iets te besparen als je deze online ergens wat goedkoper weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

nioz schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:56:
[...]

Games on demand is best fijn ja: je hoeft niet naar de winkel, geen dvd wisselen, ideaal :D Prijzen zijn helaas (vaak) wat hoog, maar aangezien je ze ook met points kan betalen valt er nog wel iets te besparen als je deze online ergens wat goedkoper weet te vinden.
Maar geen doosje/boekje. Blijft voor mij een no-go als verzamelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minusstar2335
Bedankt voor de reacties, het is dus wel mogelijk om geluid erdoor te krijgen, alleen de ingame chat kan dan dus niet worden gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:26:
[...]

Maar geen doosje/boekje. Blijft voor mij een no-go als verzamelaar.
Ik heb als verzamelaar nog bijna 100 Xbox 1 games liggen. Enorm mee vermaakt, maar geen ruk meer waard. Ook 70 Xbox 360 games die geweldig waren, maar inmiddels in de kast staan, gaan straks ook niks meer opleveren ;)

Doe mij maar download games, nu alleen nog een prijsaanpassing (die nog niet kan doordat Sony/MS/Nintendo nog steeds retailers niet tegen hun hoofd willen stoten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

janvanmil schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:40:
Is het aansluiten van een Xbox op een 5.1 home cinema set zo simpel als Xbox > HDMI > Home Cinema > HDMI > TV? Of komt er meer bij kijken?
Dat, en even de instellingen van de Xbox goed zetten zodat ie ook 5.1 uitzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
MeltedForest schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:14:
[...]

Dat, en even de instellingen van de Xbox goed zetten zodat ie ook 5.1 uitzend.
Ok bedankt! ik las allemaal vage dingen over optical etc, maar niks over hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
PWM schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:36:
[...]
Ik heb als verzamelaar nog bijna 100 Xbox 1 games liggen. Enorm mee vermaakt, maar geen ruk meer waard. Ook 70 Xbox 360 games die geweldig waren, maar inmiddels in de kast staan, gaan straks ook niks meer opleveren ;)
Duh! Als je ze alleen maar wilt om tijdelijk te spelen dan is het niet handig om ze te bewaren, dan kun je IMHO of course, het beste 1 spel spelen, en dan verkopen of als je van xbox 1 naar 360 gaat alles in ruilen, of dat doen als je 3-5 titels op je nieuwe console hebt.
Voor een verzamelaar hebben de fysieke games natuurlijk altijd waarde (al hoewel ik me afvraag hoeveel verzamelaars sealed games kopen en deze niet willen/durfen te maken en dan dus stiekum geen spel in de doos hebben maar er wel intens gelukkig mee zijn) ;)
Doe mij maar download games, nu alleen nog een prijsaanpassing (die nog niet kan doordat Sony/MS/Nintendo nog steeds retailers niet tegen hun hoofd willen stoten).
Ik heb vroeger altijd mijn games en consoles bewaard om 2 redenen,
1 is dat je op een nieuwe console in het begin vaak maar 1 of 2 games hebt. Oftewel variatie.
En 2 is dat ik sommige games ook later nog wilde blijven spelen.
Maar reden 1 is nu met backwards compatibility en kleine xbla/psn games veel minder van toepassing. En 2 valt nu met emulatie ook grotendeels weg.

Steam is volgens mij wel echt de weg naar de toekomst, maar ook op met behoud van de optie dat je ook games uit de winkel in steam kan toevoegen, dan hou je dat als concurentie positie voor prijzen, en de winkeliers blijven gelukkig.
Als ze daarnaast ook het systeem van greenman gaming toepassen dat je je digitale games ook nog 2e hands kan verkopen zijn we klaar en hebben we imho het perfecte sales model.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Ik heb een probleem met .avi bestanden. Het lukt om .avi bestanden via een usb-stick af te spelen op de Xbox 360, maar het lukt niet om subtitles (.srt) erbij af te spelen. Is er een manier om ervoor te zorgen dat ik toch m'n subtitles erbij kan afspelen?

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Door het te streamen van een computer ipv via USB te doen..

Verwijderd

MeltedForest schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:19:
Door het te streamen van een computer ipv via USB te doen..
Hmm oke, maar moet dat dan via windows media player? Want die koppelt ook geen .srt files aan het .avi bestand.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:35:
[...]

Hmm oke, maar moet dat dan via windows media player? Want die koppelt ook geen .srt files aan het .avi bestand.
Zoek even in dit topic op Tversity. Deze vraag is al heel vaak voorbij gekomen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Verwijderd

ElBarto schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:39:
[...]

Zoek even in dit topic op Tversity. Deze vraag is al heel vaak voorbij gekomen.
Zojuist gedaan en heb Tversity ook al geïnstalleerd, enkel werken de subs nog steeds niet, ook niet als ik ze wel aanvink in de codec programma's. Weet je toevallig hoe ik via Tversity de subs wel kan laten werken? Overigens werkt Tversity niet zo goed, soms shared ie, maar vaak ook niet.

EDIT: Nope, Tversity werkt niet. Heb al heel veel tutorials gebruikt, maar hij weigert gewoon om de subtitles toe te voegen :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 21:43 ]

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:39

RaJitsu

B.S.U.R.

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:35:
[...]

Zojuist gedaan en heb Tversity ook al geïnstalleerd, enkel werken de subs nog steeds niet, ook niet als ik ze wel aanvink in de codec programma's. Weet je toevallig hoe ik via Tversity de subs wel kan laten werken? Overigens werkt Tversity niet zo goed, soms shared ie, maar vaak ook niet.

EDIT: Nope, Tversity werkt niet. Heb al heel veel tutorials gebruikt, maar hij weigert gewoon om de subtitles toe te voegen :'(
PS3 Media Server doet het wel naar behoren hier. Al moet ik zeggen dat ik het al een paar jaar niet meer heb gebruikt op mijn Xbox, maar ik kan me niet voorstellen dat het het opeens minder zou doen.

En met PMS heb je ook nog de optie om HD video af te spelen....

B.S.U.R.

Verwijderd

RaJitsu schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:10:
[...]

PS3 Media Server doet het wel naar behoren hier. Al moet ik zeggen dat ik het al een paar jaar niet meer heb gebruikt op mijn Xbox, maar ik kan me niet voorstellen dat het het opeens minder zou doen.

En met PMS heb je ook nog de optie om HD video af te spelen....
Ja ik doe vast iets verkeerd, maar ik zou niet weten wat.. ik volg al die tutorials op internet en ik kan de films ook wel afspelen, het gaat enkel om die subtitles, die zijn wel belangrijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

janvanmil schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:40:
Beetje late reactie, maar zo makkelijk kan het zijn. Het hangt van de home cinema af wat deze doet met het aangeboden signaal. Er zijn genoeg home cinema's (vooral van die kant en klare) die niet aan HDMI Processing doen. Dan zal je nog een optische kabel moeten trekken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje heeft iemand het originele koellichaam vervangen en zo ja waardoor?
Ik zat een beetje rond te neusen toen ik dit namelijk tegen kwam en volgens mij is dit de enigste andere airkoeler die ik kan vinden.

http://www.thermalright.c...act=data&id=175&cat_id=32

Iemand al ervaring mee?of met een andere airkoeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
FeaR schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:46:
[...]

Beetje late reactie, maar zo makkelijk kan het zijn. Het hangt van de home cinema af wat deze doet met het aangeboden signaal. Er zijn genoeg home cinema's (vooral van die kant en klare) die niet aan HDMI Processing doen. Dan zal je nog een optische kabel moeten trekken inderdaad.
Bedankt! Hoe kan ik zien of een zo'n set aan HDMI Proccessing doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

janvanmil schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:48:
[...]
Bedankt! Hoe kan ik zien of een zo'n set aan HDMI Proccessing doet?
Wat in 99% van de gevallen op gaat is of de set DTS HD en Dolby TrueHD kan decoderen. Of gewoon even het type van de set hier neerzetten dan wil ik het wel even voor je uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 02-10 21:29
Via een data transfer kit van microsoft geprobeerd om data van mijn oude 120 gb HDD op mijn nieuwe 250 gb HDD, maar hier heb ik problemen mee. Als ik de oude HDD heb aangesloten aan de transfer kit en vervolgens die kabel aan mijn nieuwe xbox 360 plug, dan krijg ik geen notificatie. Ook als ik bij memory ga kijken wordt niet de oude xbox 360 hdd herkent, hij wordt als een normale usb apparaat herkent die eerst nog geconfigureerd zou moeten worden om door een xbox 360 gebruikt te kunnen worden. Ik ben meer mensen tegen gekomen met dit probleem, maar helaas nog niet het antwoord gevonden waar het aan ligt. Heeft iemand een idee?
Pagina: 1 ... 25 ... 64 Laatste